• 36.

    למה מכלילים וכותבים "מחאת החרדים" וכי כל החרדים נטורי קרתא?.

    יוני דוד , 16/07/09 06:10

    נטורי קרתא מיעוט שולי.

  • 35.

    האם המרעיבה (כביכול)

    mark, 16/07/09 01:46

    גם לי יש במשפחה אח שמטופל ל''ע במחלקה זו אונקולוגיה ילדים עי''כ, מהיכרות אישית אני יכול להעיד כי כל הענין הינו עלילה שפלה.
    האשה מוכרת היטב לכל באי שערי המחלקה כאשה חזקה איתנה ברוחה ונפשה, אשה שמשקיעה את כל כוחה בעד בנה, גם האחיות במחלקה ראו בה אישיות נפלאה, לא אחת ראיתי אחיות שלא יכלו לסיים משמרת בלי להתחבק ולהתנשק עם אמא יקרה זו,
    מוזר מאד השינוי הפתאומי ביחס מצד ביה''ח, אין הסבר אחר מאשר שיקולים אפלים שצריכים בדיקה וחקירה מיידית.
    הטענה כביכול שהיא מרעיבה שנתיים, הלא היא כבר באישפוז כשנתיים אז איפה הם היו עד עכשיו.
    הטענה כביכול שחוסר תזונה גם גרם נשירת שיער, הם רק שכחו שהילד באונקולוגיה, מקום שמנשיר שיער של כל מטופל רח''ל.
    במחשבה שכלית ומדויקת כל בר דעת יראה שהטענות כביכול הם מגוכחות לגמרי, אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.

  • 34.

    ואת שירה...תלכי להדסה ותתנצלי ...אין לך זכות לתקוף אותם ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 22:47

    • אל תתמם,יש לי חבר עם ילד קטן אוטיסט-הרופאים ממש התעללו בילד (ל''ת)

      בבית החולים (המצב הרפואי מורכב)-עד שהאבא התעשת.., 16/07/09 02:39

      • בטח גם את חרדית...נכון ? (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 16/07/09 16:55

  • 33.

    חברים...התרשמתי שהאמא לא פעלה בזדון...היא חששה באמת לחייו... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 22:41

    • המקרה כאן מסובך מאוד.....אף אחד לא אשם...לא היא ולא הרופאים המלאכים.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 22:44

  • 32.

    עד שלא ננהג בחרדים ביד קשה, הם לא ירגען (ל''ת)

    אני רוצה לראות אותם מתנהגים ככה בניו יורק, 15/07/09 18:56

    • ואני רוצה לראות אותך מתנהג בכבוד ליהודים לפחות כמו אחיך הגוים בחו''ל (ל''ת)

      yoya, 16/07/09 00:16

  • 31.

    צריך להתייעץ עם ווטרינר איך מטפלים בחיות אדם הללו. (ל''ת)

    צד''רניק נאור, 15/07/09 18:43

    • אכן, מה שקורה במועדונים עם הדקירות זה חמור מאוד. (ל''ת)

      יוני דוד , 16/07/09 06:12

  • 30.

    מלול מלחמה, (ל''ת)

    א,, 15/07/09 18:26

  • 29.

    מצטרפים למאבק יחד עם החרדים

    דוד, 15/07/09 18:03

    החרדים נלחמים את המלחמה של כולנו, ישנם ברווחה אכזרים בגיבוי שוטרים שכל מטרתם להרוס חיי משפחות,הילד הזה הוא חולה במחלה וסטודנטים למדו קורסים על גופו החלוש, וברגע שהאימא המסורה החלה להראות סימני התנגדות העלילו עליה עלילת דם שפלה ונבזית ויש עדויות על כך, וזה לא יעבור בשתיקה. בי''ח הדסה והרווחה והמשטרה ילמדו עוד את הלקח והם כבר עכשיו במצוקה גוברת איך להתגונן נגד המשפט שיהיה נושא התעניינות עולמי. חילונים, בואו והצטרפו למאבק נגד הרשעים שהורסים משפחות על לא עוול בכפם.

    • הבעייה האמיתית

      רופא, 15/07/09 19:36

      דוד היקר, נכון שיש כאן מחלה. מחלת נפש של האם. נכון, רופאים צעירים וסטודנטים ישבו עם רופאים בכירים לנסות ולמצוא ממה הילד סובל. בסוף עלו על הבעייה, שהיא כמובן הבעייה של מחלת הנפש של האם. ללא ספק האם צריכה טיפול פסיכיאטרי, לא בית סוהר. אבל, במצבה כרגע היא סכנה לילדיה. התעלמות ממצבה של האם תגרום למוות של ילד או יותר של אם חולה זו. אין לזה ולטיב השירות הסוציאלי כל קשר.

  • 28.

    תגובה 20 אפשרית ויתכנית מאוד. לא פלא על זעם הציבור (ל''ת)

    בבה יגה, 15/07/09 17:41

  • 27.

    לכל החרדים לדבר ה'

    תריג מצוות=תריג אברים וגידים., 15/07/09 16:34

    צריך לעשות קדוש ה'.כי אני ה' רופאך אמר ה' בתורה.לא ללכת לשום תיפול רפואי.

    • מי רץ הכי הרבה לרופאים?

      רופא, 15/07/09 19:37

      אם כך, למה חרדים רצים לרופאים הרבה יותר מחילונים?

      • הוא לא מייצג חרדים-זו שיטה נוצרית תמוהה. (ל''ת)

        בענייני רפואה-חלה חובת השתדלות., 16/07/09 02:10

  • 26.

    אנא תקראו את תגובה 20.....מאוד אמיתית ומרגשת.. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 16:20

  • 25.

    פסגות

    שלום, 15/07/09 16:01

    עולם תחתון שחור ואלים עם שמות אשכנזיים.אין תרבות ואין מוסר.אצלם הכל מותר
    רק שאין שום אפשרות לבדוק מה באמת קורה אצל החבורה הזו, המסתתרת מאחורי הקדוש ברוך הוא. שכלל לא ברור עד כמה הוא שמח בהם. מחללי שם שמים לדוגמה ותפארת.

  • 24.

    READ THIS

    danajam2277 , 15/07/09 15:58

    http://conspiracyofhope.blogspot.com/2009/07/selective-citizenship.html

  • 23.

    נורא שהם עושים את זה אבל טוקבקיסטים,בלי שנאה אנחנו עם אחד (ל''ת)

    דודי29 , 15/07/09 15:45

    • No we are not

      danajam2277 , 15/07/09 15:58

      I don't know about you, but they are NOT my people, I am ashamed of them and I believe they give Jews all over the world a bad name

      They don't even defer to our laws, they are using the system, not serving in the military while they use our tax money. OCHLEY CHINAM

  • 22.

    פסיכולוגיית החרא

    baruchy1 , 15/07/09 15:42

    שוטרים פצועים ואין כדורי גומי הרי ברור שאם היה מדובר בערבים או סתם מזרחיים מכפר שלם היו פה כבר כמה מתפרעים פצועים והרוגים.
    ובכלל הגיע הזמן לחקור את התופעה הפסיכותית של החרדים.. כל פעם שיש מהומות הם ישר נטפלים לפחי האשפה או זורקים חיתולים עם חרא על השוטרים.. כאילו מה כל השבת הם אוספים חרא בשביל לזרוק במוצאי שבת
    אולי יוסיפו את זה בסוף לעשרת המכות דם, צפרדע,......חרא

  • 21.

    אם זו לא הסתה אז מה כן? (ל''ת)

    התןהה, 15/07/09 15:36

  • 20.

    יש צד שני למטבע

    bil, 15/07/09 15:32

    זה לא כ''כ פשוט כמו שכולם חושבים. יש גם צד שני שהנני מכירו מקרוב!

    הילד חולה ''ואסור לו לאכול'' ועל זה אין שום חולק! הוא תחת פיקוח רפואי צמוד כבר מעל לשנתיים הוא בתת תזונה ממש לא בגלל אמא שלו ולו מהסיבה הפשוטה שגם לו רצתה אסור היה לה להאכיל אותו!
    האמא טוענת כבר מזמן שהרופאים ''וויתרו'' על הילד ועושים עליו כל מיני ניסויים, (מה שבכלל לא מופרך בישראל) האם שבקרה הספיציפי הזה הבחינה שמחדירים לילד משהו ''שונה מהרגיל'' בשנתיים האחרונות, חשדה ברופאים ''שהחדירו לו משהו'' וניתקה את ההזנה. הרופאים כמובן קפצו על המציאה כדי להאשים אותה שהיא אשמה בתת תזונה של הילד, ואין צורך לספר שכשהרופאים והגורמים האחרים עושים ''יד אחת'' אז הדרך לשערוריה קצר ביותר.
    המחלה הפסיכיאטרית שמנסים להדביק לה היא עלילה שפילה מאד! וההסבר הוא די פשוט.
    מהמחלה הזאת סובלים אנשים עם חוסר תשומת לב וע''י זה שהם מחליאים את הקרוב להם הם באים לבית החולים וכדומה ושם היות ומדבר איתם רופא, מתעניין, שואל וכו' הם זוכים לתשומת לב בשפע.
    האמא הזאת ''גרה'' בבית החולים עם ילדה החולה כבר שנתיים ימים יום ולילה ואין שום גורם שיגרום לה להחליא את ילדה כדי לבוא לבית החולים ולקבל שם תשומת לב מהסיבה הפשוטה שהיא ממילא מבלה שם את מיטב ימיה לילות כימים...!

    רבותי, לפני שמאשימים מישהו חייבים גם לשמוע את הצד שלו. האמא הזאת עברה ייסורי נפש אדירים בשמעה את בנה מתחנן לאוכל והיא הייתה זאת שחייבת להסביר לו שאסור לו לאכול, ילד בגיל 3 בוכה לאוכל והאמא חייבת לסרב, מבינים?!! האמא גולה איתו מעל לשנתיים מרופא לרופא ומבית חולים אחד למשנהו במסירות נפש של ממש ועושים ממנה כזאת מפלצת??

    אכן את המקרה הזה אני מכיר מקרוב ומדובר בעלילת דם פשוטה כמשמעה!

    • לא מובן לי הכוונה לילד אסור לאכול

      שמוליק, 15/07/09 16:13

      אם יש לו מחלה כלשהי ולכן אסור לו לאכול, הודיעו מה היא ונבין. כרגע, המידע היחיד הוא שהילד לא אוכל כי מרעיבים אותו ולא מוזכרת בעיה כלשהי

    • דבריך מענינים ונוגעים ללב.אולי זו האמת. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 16:16

    • פחחחחחחחחחחח..... בלבל מוח למישהו אחר (ל''ת)

      שוחי בדלק, 15/07/09 16:25

      • אתה אדם נחות ומוגבל מבחינה שכלית...לכן אני סולח לך... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 22:50

    • זאת בדיוק האמת כפי שגם אני מכירה מקרוב - יישר כוח!!! (ל''ת)

      שירהw , 15/07/09 16:32

    • צינור הזנה מחובר....אבל אסור לו לאכול? לוגי כמו לחם בפיתה. (ל''ת)

      אילן, 15/07/09 17:15

    • זו האמת לאמיתה-תשוחרר האשה המסכנה מכלא רמלה

      כסדום ועמורה היינו, 15/07/09 17:23

      ויועמדו לדין המתעללים באם המסורה הנמצאת בהריון מתקדם-חסרת אונים.

    • זה בכלל לא הנושא. מדובר על כבוד לממלכה הישראלית

      י-מי, 15/07/09 17:29

      יש רופאים נטולי פניות בהדסה, יש עובדים מסורים בלשכות הרווחה, יש שוטרים וחוקרים. יש שופטים בירושלים.
      כל אלו יעשו עבודתם נאמנה, כי הילד ראוי להגנה של מדינת ישראל מפני אמו, אם היא מתעללת בו.
      אם היא חפה מפשע, היא תשוחרר.

      לעומת זאת, העדה החרדית היא אויב עבור כולנו, ירושלמים וכלל אזרחי מדינת ישראל.

  • 19.

    למה המשטרה לא מציגה תסרטים המתעדים לרבני נטורי קרתא? (ל''ת)

    תעבדו חכם, 15/07/09 15:31

    • כי אין להם סרטים כאלה (ל''ת)

      כה פשוט, 15/07/09 17:23

  • 18.

    מה יהיה? אין משטרה בירושלים? אולי נשלח להם עזרה מת''א?? (ל''ת)

    הדס, 15/07/09 15:26

    • אין אלוהים

      נמאס מהדת הזאת, 15/07/09 16:07

      רעיון טוב לשלוח לשם שוטרים. אבל אין לאנשים האלה (לכאילו אנשי אמונה האלה) אלוהים. הם מאמינים ברבנים ולא בתנך. בשבילם הרב שאומר להם להפגין הוא האלוהים. צריך לקטוע את הזיהום הזה מהחברה שלנו אם אנחנו רוצים להיות אנשים נאורים ולפרות. נמאס מהם. די!

      • נמאס מקומץ האתיאיסטים ההזוי שרוצה לקבוע את סדר היום במדינה היהודית (ל''ת)

        לגרש אותם לחו''ל, 15/07/09 16:43

        • אני רוצה לראות אם הם היו מעזים להתנהג ככה למשל בניו יורק (ל''ת)

          וכבר היו מקרים מעולם שם, אבל התפרעויות? לא, 15/07/09 19:00

        • אם נגרש אותם לחו''ל, מי ישרת בצבא?

          אתאיסטית הזויה, 15/07/09 21:15

          מי ילמד באוניברסיטה? מי יטפל בחרדים עם התסמונת דאון כי ההורים שלהם אחים?
          לא, בואו פשוט נגרש את כ-ל החילונים, גם את אלה שמאמינים, כי לא נוח להם עם סדר היום ההזוי במדינה הזאת. ואז נראה מי יגן עליכם, טוב?

          • כשהטומאה תצא מן הארץ-כבר לא יהיה צורך בצבא,ובשאר קישקושים.. (ל''ת)

            הגאולה כבר תגיע., 16/07/09 02:16

  • 17.

    כל אלה שמפגינים בעדה, יותר גרועים ממנה (ל''ת)

    גד, 15/07/09 15:18

    • כל אלה שמסיתים נגד הציבור החרדי כולו בגלל אשה אחת, גרועים שבעתיים (ל''ת)

      זכות החפות, 15/07/09 16:44

  • 16.

    אם ערבים או שמאלנים היו מתפרעים ככה בי-ם היו יורים בהם.. (ל''ת)

    נמאסתם כולכם, 15/07/09 15:18

  • 15.

    החרדים הם שליחי השטן וכוחות האופל עלי אדמות (ל''ת)

    שחורים משחור בבגדיהם ובנשמותיהם, 15/07/09 15:13

    • BLACK IS NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      שירהw , 15/07/09 16:03

      • שירה...תגידי יצאת מדעתך ? אמרת דברים חמורים נגד בי"ח הדסה... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 16:11

  • 14.

    כרגיל החרדים חושבים שלהם מותר הכל

    חנוך, 15/07/09 15:06

    כולל להתעלל בילדים.
    רוצים שיסלחו לה על התעללות רק כי היא חרדית, את אליאור חן שכחתם???
    מעניין שבמקרה אולגה בוריסוב לא יצאו להפגין כל החילונים או כל העולים.
    על רוני רון ומארי פיזם לא יצאו להגן כל הצרפתים.
    החרדים - בושה וחרפה לחברה הישראלית.

    • למדו מהחילונים שפרקו כל עול... (ל''ת)

      יוני דוד , 16/07/09 06:14

  • 13.

    הממשלה וביבי שותקים, לא מתאים להם לטפל בטרור החרדי.

    איפה שינוי?, 15/07/09 14:56

    הטרור הכלכלי והפיזי הזה נגד הציבור הציוני עובר כל גבול.

  • 12.

    הפרזיטים האנטיציונים האלה דומים לפלסטינים! כנסו בהם!!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 15/07/09 14:44

    • דבר נקי

      נני ננה , 15/07/09 14:59

      חתיכת מסומם .האם כבר זרקת את הוריך לבית אבות ..האם כבר אספת את בנך השיכור מתחנת המעצר ..אני מאחל לך שלא תזדקק לשירותי החרדים .זקא הצלה .יד שרה .לב מלכה .עזר מציון .

      • ההגנה הכי טובה היא ההתקפה?...

        omadawn , 15/07/09 15:11

        אי אפשר לאמר שכל החילוניים מושלמים, וכל החופשיים-מדת הם טלית שכולה תכלת. יש כאלה ויש כאלה.
        רק מה, עוד לא שמעתי ציוץ מכיוון הרבנים החשובים במגזר החרדי על ההתפרעויות המטורפות, על החבלה, על הטרור החרדי (ומעניין את הסבתא שלי לאיזו חצר או כת הם שייכים - הם ח-ר-ד-י-ם!).

        גם החרדים ה"אחרים" בירושלים נוהגים להגיב באלימות ובהסתה כלפי כל "איום" על דרך חייהם, וראינו את זה יפה מאוד גם במצעד הגאווה וגם באירועי הגשר.. ויופי שיש ארגוני חסד חרדיים, הרי 80% מהחרדים הפרזיטים (כן, פרזיטים!) לא היו שורדים בלעדיהם ובלי תמיכת הברונים העשירים מבחוץ.

        אז אל תזיין את המוח בדוגמאות מצוצות מהאצבע על "נוער מסומם", אצל החרדים כל האוכלוסיה מסוממת ומטורפת יותר מהמופרע החילוני המצוי..

        • סובל מ-3 תסמונות מדאיגות: א. שנאה ב. רשעו. ג. בורות

          שירהw , 15/07/09 15:18

          באמת אינני יודעת אם לתסונות אלה טיפול כלשהו?

        • סובל מ-3 תסמונות: א. שנאת חינם ב. רשעות ג. בורות - אין לתסמונות א

          שירהw , 15/07/09 15:19

          אלה שום טיפול.

        • אם האם חולה בתסמונת מינכהאוזן חייבים לאשפז אותה בבית חולים מתאים

          ולא להשאירה בתא המעצר בכלא רמלה, 15/07/09 15:27

          גם באיראן לא עוצרים נשים חולות בהריון מתקדם.

          רשויות החוק במדינה הולכות מדחי אל דחי.

          • לא סובלת משום תסמונת - יש להלחם בשקר עד חורמה

            שירהw , 15/07/09 16:11

            היא לא סובלת משום תסמונת - הרופאים סובלים מתסמונת הרשעות והשחצנות

            שירהw , 15/07/09 15:00

            והשנאה לחרדים. - שנאת חינם שבגללה חרב בית המקדש השני. וגם חלק גדול מהמגיבים סובלים מאותה תסמונת (לא כולם אני לא מכלילה) אבל האמת עומדת להתגלות בקרוב מאד. לשקר אין רגליים ולכן אין לו קיום לאורך זמן.

            • לא נראה לי שאת אמיתית

              שרית, 15/07/09 16:40

              נראה לי שאת סתם משהיא שמנסה לעשות פרובקציות ולעורר שינאה ובלגן ולזרוע הרס וחורבן ריב ומדון

        • וכי מעולם שמעת מימיך רב חרדי ?-על מה אתה מדבר-קראת פעם את פיסקי (ל''ת)

          ההלכה שפורסמו בעניין ?-בור אנטישמי !, 16/07/09 02:23

      • החרדים הרי מוציאים לשוק את מיטב הרופאים

        amitos1978 , 15/07/09 15:24

        החינוך החרדי הנהדר בעזרת תלמוד תורה בלבד (!) מוציא כל שנה מאות רופאים מומחים ,שבגלל הכת החילונית השלטת לא מתקבלים לבתי החולים.

        כאשר אחד מהרופאים הגדולים של ימנו (הרב אליאור חן הצדיק ) טיפל בילדים חולים ,אז החילונים המנוולים העלילו עליו עלילת דם !

        בנוסף הרי ידוע שהחרדים בעזרת תפילותיהם וקצבאות הילדים מממנים את כל מערכת הבריאות בישראל לרווחת החילונים הפרזיטים.

      • גם אני מאחל לך

        אלכס, 15/07/09 15:27

        גם אני מאחל לך שלא תזדקק להשתמש בשירותי חרדים (פרט לאלה שצוינו יש גם את נושא החתונות) כי אם חס וחלילה אתה לא חרדי או מה שיותר גרוע חילוני או הנורא מכל עולה חדש (שלא כ''כ חדש) תעבור מסכת השפלות כזו שתחשוב פעמיים אם אתה רוצה שהחרדים יתנו את השירותים המדוברים.
        בנוסף אני מחזק את דברי 8 כי זרמים בציבור החרדי (האלה שמתפרעים עכשיו) לא מסתירים שהם אנטיציוניים ושונאי ישראל. דינם כמו דין כל אחד שלא מוכן לקבל את ריבנותה של מדינת ישראל.

    • החילונים האימפריאליסטים השתלטו על אדמות הערבים המסכנים (ל''ת)

      ועכשיו הם מנסים להשתלט על החרדים בעלילות דם, 15/07/09 15:05

    • כן, אני אנטי ציוני

      יהודי אותנטי, 15/07/09 16:19

      כן, אני אנטי ציוני. כן, אני לא נבהל. אני לא מאמין במדינה שהפקירה את מי שמסר את עצמו עליה ''ג'ונתן פולארד''. אני לא מאמין במדינה שסחרו באלה שמסרו את נפשם לעזוב את כל רכושם מאחור ולעלות אליה מתוך מסירות נפש ''אחינו בני תימן''. אני לא מאמין במדינה שלקחו ילדים בכפייה של עולים מארצות ספרד והכריחו אותם לעבור על הדת ולזלזול בכל ערכים מקודשים מדורי דורות. אני לא מאמין במדינה מושחתת שכל רגע ורגע אנו עדים לדרמות חדשות חדשות מסעירות ומצמררות אשר היא משווקת. אני לא מאמין במדינה אשר אמורה להיות נאורה ובעצם שולטים בה כל כוחות האופל ואשר בשם הדמוקרטיה היא מדכאת את כל מי שלא בדיוק חושב כמוה. אני לא מאמין במדינה אשר מעלילה עלילה שפלה ונבזית על אשה הוגנת ומסורה רק בגלל שהיא יודעת מדי הרבה על מה שרופאים מושחתים במדינה הזאת עשו על גבי הילד שלה. אני לא מאמין במדינה שכל כולה הבל הבלים וכמעט שאין בה תוכן יהודי מינימלי.
      כן, רציתם מדינה ככל הגויים. רציתם מדינת אהרן ברק. קיבלתם אותו. מה חסר כאן? סכינאות בבתי הספר. סמים. אלימות. ומה לא? שחיתות וגזל... מה לא?
      כן, אני לא מאמין במדינה הזאת. אנחנו רצינו אחים שפויים. ואתם לקחתם לנו את האחים שלנו - את הבנים הטובים שלנו ובכוח ובכפייה עשיתם אותם לגנבים וגזלנים. לאלימים וכו'.
      אני לא מאמין במדינה הזאת? כן, אני אנטיציוני. מה יש לכם מותר לעשות הכול. ואנחנו חייבים להאמין... לשתוק... לקבל...

      • כל הכבוד על האומץ לומר דברי אמת - יישר כוח - מעניין למה היועץ המשפטי

        שירהw , 15/07/09 16:36

        של הדסה יצא נגדי??? כאילו שאני היחידה שאומרת דברי אמת?????????????????

      • מילים כדורבנות- האומץ לצאת נגד הזרם של ההמון הנבער והמתלהם (ל''ת)

        זכותך, 15/07/09 16:47

  • 11.

    חנכו לאהבת הזולת

    ר.ח, 15/07/09 14:36

    זה לא המקרה הראשונה בחברה החרדית
    התעללות בילדים.
    אין באפשרותכם לטפל אזי תכננו 2 ילדים בלבד
    ולא 10 ילדים שאינכם מסוגלים כלכלית, וגם רגישת לטפל
    עדיף מעט עם איכות מאשר רבים עם תסכולים

  • 10.

    גם עם דר. בירנבוים , שמשמיץ את האישה הזאת במצח נחושה והוא יודע

    שירהw , 15/07/09 14:35

    שהוא משקר, היה לי דין ודברים - ואני יכולה לומר עם יד על הלב - מדובר בשחצן ובאדם שדברים רחוקים מן האמת בלשון המעטה.

    • צריכים לזרוק אותך ואת משפחתך לכלבים ולא לטפל בכם (ל''ת)

      אני, 15/07/09 15:12

      • ובמשפחתך מעדיפים כלבים על בני אדם מחונכים, מי לימד אותך להטיל רפש

        דוחה, 15/07/09 16:49

        מפיך ?

  • 9.

    זה ממש מוזר, כל הילדים בריאים רק הילד הקטן סובל מהתעללות? אולי טעו

    בהדסה, וגם האמא הזאת צריכה הסתכלות פסיכיאטרית זוהי, 15/07/09 14:35

    מחלת נפש, היא לא היחידה בעולם שסובלת ממנה, יש לתת לה טיפול תרופתי ופסיכאטרי!
    ובסופו של עניין החרדים האלה נתורי קרתא הם חולי נפש פרועים, אם היה להם בשביל מה לחיות או כיוון שבשבילו יש להקריב חיים כמו לשרת את המדינה או העם, אולי הם היו מתפרעים פחות!

  • 8.

    לירות בהם... זה כמו אינתפאדה בלב ירושלים... מעניין אם אלה היו דרוזים

    עופרר , 15/07/09 14:34

    או בדואים... מה היו עושים להם

    • לירות בחבריך החילוניים המפגינים בבילעין בעד אוייבי ישראל (ל''ת)

      אין עילה למעצר, 15/07/09 15:29

    • צודק

      baruchy1 , 15/07/09 15:43

      שוטרים פצועים ואין כדורי גומי הרי ברור שאם היה מדובר בערבים או סתם מזרחיים מכפר שלם היו פה כבר כמה מתפרעים פצועים והרוגים.
      ובכלל הגיע הזמן לחקור את התופעה הפסיכותית של החרדים.. כל פעם שיש מהומות הם ישר נטפלים לפחי האשפה או זורקים חיתולים עם חרא על השוטרים.. כאילו מה כל השבת הם אוספים חרא בשביל לזרוק במוצאי שבת
      אולי יוסיפו את זה בסוף לעשרת המכות דם, צפרדע,......חרא

    • רק לנו הערפים עושים כדור בלסטיק וגומי

      סלים, 15/07/09 16:35

      סריך להשתמש גם נגדם בכדורי בלסטיק כדורי גומי גז מדמע ביצוצים אפנים אלות ואז הם ילמדו לא להצעסק עם השבאב של משמר הגפול.

      • מה סלים עושה כאן לא יודע, מה זה בכלל אני שואל.. מכל הצדדים אני שומע...

        יוני דוד , 16/07/09 06:17

        טועמה כאן זו ארץ ישראל!
        פה זו ארץ ישראל טועמה-עמה!
        כאן זו מדינת היהודים!
        אני שונא אותך סלים טועמה-עמה!
        אני שונא את כל השמאלנים!!!

  • 7.

    אבי, שיחייה, בן 85 - סובל קשות מאי ספיקת לב - לקו אותו מספר פעמים

    שירהw , 15/07/09 14:33

    לחדר מיון ברמב"ם. משך שעות אף רופא לא ניגש אליו והוא היה במצב ריטי - עד שאימי פנתה לרופא וצעקה לו: "מה אתה רוצה שהוא ימות?!" - הרופא ענה: "גברת ! הוא עדיין לא מת" - תסיקו לבד את המסקנות.

    • חבל שקיבלו אותו וטיפלו בו בכלל (ל''ת)

      עדיף לתת לרשעים כפויי טובה כמוכם למות כמו כלבים, 15/07/09 15:12

    • חבל שהוא לא הלך לרופאים חרדים. אה, אופס, אין דבר כזה... (ל''ת)

      י-מי, 15/07/09 17:30

      • דוקטור אפלבאום הי"ד היה חרדי,הרב פירר, בני פישר,ד" ורנר (ל''ת)

        יוני דוד , 16/07/09 06:19

  • 6.

    אגב - המאפייה הרפואית היא לא רק בהדסה אלא בהרבה בתי חולים

    שירהw , 15/07/09 14:30

    בעיני הדסה היא סדום ועמורה - מכירה מקרוב, כי כאמור ביליתי שנים במכון שרת. החולה הוא רק מספר. רוב הרופאים שחצנים ובילתי אנושיים. יש כמה צדיקים בסדום - כמובן כמה אחיות מעולות - לא הרבה , פרופסור ריבקינד מנהל מחלקת הטראומה ומנתח מעולה - וחשוב ביותר גם נשמה טובה ודר. נימירובסקי, אונקולוג.

    מדובר בעלילת דם נגד האם המדוברת במטרה ברורה להכפיש את הצבור החרדי - אבל צוחק מי שצוחק אחרון.

    לא לחינם כתוב: "הטוב שברופאים לגהינום".

    • לפי תגובתך את חרדית ושרוטה עד אימה... ממש פרנואידית

      מיתמית , 15/07/09 14:44

      הטוב שברופאים לגהינום??? את שפויה? לכי לעזאזל. כל דבר רע שיקרה לך- זה בזכות מחשבתך המטונפת.

      את מבלבלת את המוח, מה הקשר בין המקרה לבין למכון שרת שעובדיו עושים עבודת קודש.

      • אינני מבינה את המילה שרוטה - אין לי שירטות באף מקום בגוף ברוך השם (ל''ת)

        שירהw , 15/07/09 14:51

        • שירה צודקת

          ישראלי חו''ל, 15/07/09 15:27

          הרופא הממוצע אינו חפץ שהאדם יבריא ואומר זאת מנסיון. אם האדם יבריא הרופא הפסיד לקוח הוא תמיד יפחיד אותך שמחלתך היא מסוכנת..לכן כדאי ללכת לרופא אחר שיביע חוות דעתו

      • מה פירוש המילה פרנואידית??? אני קצת פרימיטיבית בגלל שאני

        שירהw , 15/07/09 15:03

        חרדית, למרות שאני בוגרת לימודי תעודה בעתונאות באוניברסיטת ת"א בהנהלתו של שלום רוזנפלד ז"ל - עורך מעריב לשעבר.

        • פארנויה נקראת גם מחלת הרדיפה...מישהו מדמיין שרודפים או עוקבים אחריו... (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 16:06

    • הציבור החרדי הרי מוציא את מיטב הרופאים

      amitos1978 , 15/07/09 15:23

      החינוך החרדי הנהדר בעזרת תלמוד תורה בלבד (!) מוציא כל שנה מאות רופאים מומחים ,שבגלל הכת החילונית השלטת לא מתקבלים לבתי החולים.

      כאשר אחד מהרופאים הגדולים של ימנו (הרב אליאור חן הצדיק ) טיפל בילדים חולים ,אז החילונים המנוולים העלילו עליו עלילת דם !

      בנוסף הרי ידוע שהחרדים בעזרת תפילותיהם וקצבאות הילדים מממנים את כל מערכת הבריאות בישראל לרווחת החילונים הפרזיטים.

    • then please explain

      danajam2277 , 15/07/09 16:05

      ?how a 3.5 year old boy weighs 7 kilos
      Enough protecting the evil - what is wrong with you people - do you not have God within you? Do you protect them because they are part of your tribe?

      One of the most important rules in judaism: if you see evil being done and you say or do nothing - you are just as guilty

    • שירה...תיזהרי בדברייך נגד הדסה...קבלת מהיועץ המשפטי אזהרה. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 16:07

  • 5.

    המאפיי הרפואית בהדסה שוברת שיאים - אחת שבילתה במחלקה האונקולוגית

    שירהw , 15/07/09 14:26

    במוסד זה - שנים לא מעטות


    שקרים והבלים אחת שמכירה את האישה ואת המקרה

    ממקור ראשון - רשעות של רופאים ותקשורת עטה על זה כעל "מוצא שלל רב" - אבל לשקר אין רגליים והאמת תצא לאור. מדובר ברופא מהדסה שעשה פשלות במקרה דנן וכן נסיונות על התינוק המדובר ולאחר שהאם התלוננה במשרד הבריאות - המאפייה הרפואית תפרה תיק לאישה הזאת. אין לה שם תסמונת ושום בטיח. פשוט תפרו לה תיק - רשעים, מפיונרים ומה לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • אזהרה חמורה

      יוע''מ בית חולים הדסה, 15/07/09 15:06

      גבירתי הנכבדה , עלי להתריע בפניך כי דבריך כפי שהעלת בתגובה מעלה מהווים לשון הרע .

      יש סיכוי סביר שנבחר למצות את האמצעים המשפטיים שעומדים לרשותנו בנושא זה .

      יוע''מ , הדסה.

      • סתימת פיות כמיטב המסורת הבולשביקית (ל''ת)

        אחד משם, 15/07/09 16:53

      • אזהרה חמורה מאוד למזהיר המתחה-הב הב הבהבהב !!! (ל''ת)

        בעעע, 16/07/09 04:01

    • חבל שטיפלו בך בכלל ולא נתנו לך למות מסרטן (ל''ת)

      את מרשעת כפויית טובה, 15/07/09 15:11

      • כפויית טובה ? מישהו נקף אצבע בהתנדבות ? הם מקבלים המון כסף תמורת עבודת

        מוסר עבודה, 15/07/09 16:57

        עבודתם, ועליהם לעשותה כראוי.

    • הצעה לחרדים: הדירו רגליכם מבי''ח העושה נסיונות רפואיים העלולים לפגוע..

      ביקיריכם, 15/07/09 16:01

      שחצנות הרופאים {ושנאתם} עלולה לקפח חיי היקרים לכם.

  • 4.

    נסיון (ל''ת)

    שירהw , 15/07/09 14:22

  • 3.

    על החרדים אמר רש''י : שבו לכם פה עם החמור - עם הדומה לחמור (ל''ת)

    אב בית הדין , חניון ספרא, 15/07/09 14:17

    • עליך נאמר ''כל תלמיד חכם שאין בו דעה-נבילה טובה ממנו''.

      ילקוט שמעוני תכ''ט, 15/07/09 17:08

      ו''כל אדם שאין בו דעה אסור לרחם עליו'' (סנהדרין צ''ב).

  • 2.

    הבטלנות וההשתמטות מביאים לידי קבצנות ואלימות. (ל''ת)

    דעת תורה, 15/07/09 14:16

  • 1.

    היא לא היחידה במדינה שסובלת מתיסמונת הברון מינכהאוזן (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/07/09 14:09

    • היא לא סובלת משום תסמונת - הרופאים סובלים מתסמונת הרשעות והשחצנות

      שירהw , 15/07/09 15:00

      והשנאה לחרדים. - שנאת חינם שבגללה חרב בית המקדש השני. וגם חלק גדול מהמגיבים סובלים מאותה תסמונת (לא כולם אני לא מכלילה) אבל האמת עומדת להתגלות בקרוב מאד. לשקר אין רגליים ולכן אין לו קיום לאורך זמן.

      • אנחנו ניראה בהמשך מי צודק (ל''ת)

        פקק תנועה , 15/07/09 15:21

      • מה האופציה

        baruchy1 , 15/07/09 15:44

        שוטרים פצועים ואין כדורי גומי הרי ברור שאם היה מדובר בערבים או סתם מזרחיים מכפר שלם היו פה כבר כמה מתפרעים פצועים והרוגים.
        ובכלל הגיע הזמן לחקור את התופעה הפסיכותית של החרדים.. כל פעם שיש מהומות הם ישר נטפלים לפחי האשפה או זורקים חיתולים עם חרא על השוטרים.. כאילו מה כל השבת הם אוספים חרא בשביל לזרוק במוצאי שבת
        אולי יוסיפו את זה בסוף לעשרת המכות דם, צפרדע,......חרא

        • אי אפשר לצפות שאנשים לא יצאו לרחובות בהפגנות זעם כאשר

          אפשר להבין את הפגנות הזעם., 15/07/09 17:14

          כולאים אישה חולה {לדבריהם} ובהריון מתקדם, יחד עם פרוצות ומסוממות -על לא עוול בכפה.

      • הוצאת שם רע

        שלום פסגות, 15/07/09 16:09

        בתי החולים בירושלים מלאים בכל סוגי האוכלוסיה. והצוות הרפואי והסיעודי מטפל בכולם.ללא הבדל. קצת כבוד ומוסר לאנשים שעובדים בשרות הציבור בתנאים קשים. את זה שהרג את הבן שלו גם בזה הרופאים אשמים??? ובנשות הרעלה הם גם אשמים, וגם ליאור חן מן הסתם נולד באיזה בית חולים, אז באמת הרופא או המיילדת שעזרו לו לצאת לאוויר העולם אשמים...

        • תכולת החמצן הדלילה בפסגות משפיעה על יכולת החשיבה שלך

          צא מהבועה התקשורתית המסיתה, 15/07/09 17:18

          האם המסורה שנמנע ממנה להאכיל את ילדה החולה,ואשר ישבה על ידו לילות כימים במסירות של אם יהודיה בשנתיים האחרונות, ראויה לכל שבח.