• 109.

    בעקבות ההפגנה

    חרדי שנמאס לו!!!, 14/11/09 22:39

    נמאס לי להיות מובל על ידי עסקנים אוויליים - נמאס לי שצעירים הופכים קורבנות לגחמות של עסקנים נמוכי פרופיל שמובילים את העדר למאבקים שלא הועילו לטיפוח זהות יהודית אלא - לחרחור מלחמה שמעניקה לעסקנים נקודות עלובות בתוך העדר המסכן.
    מי שמשלמים את המחיר הם הצעירים שנושא השיחה שלהם בישיבה הופך להיות ההפגנה הפראית בה השתתפו והנזק הרוחני בהתאם. לכו לגכל הרוחות, עסקנים רשעים!!!

  • 108.

    יידעו העסקנים

    חרדי שנמאס לו!!!, 14/11/09 22:18

    אנחנו חרדים שנמאס לנו מהובלת העסקנים את ילדינו להתנגשויות מכוערות עם ה''חילונים''
    המעשים האלה ''ההפגנות'' הם הרגל שמכניס לתרבות שלנו רוע ואלימות במסווה של ערנות לערכי השבת הקדושה.
    נמאס לנו להיות מובלים על ידי עסקנים אינטרסנטים רעי לב ורעי דעת!!!
    נמאס לנו להעביר את ילדינו חוסר חינוך באופן סידרתי המגובה לכאורה על ידי מנהיגי העדה.
    נמאס לנו לראות את ילדינו מפטפטים במערכות החינוך שלהם בחוויות ההפגנה בה גילו את מידותיו המושחתות של ''כל דאלים גבר'' במקום לפתח עדינות. מנהיגים שכמוכם מסיתיםפ ומדיחים את החינוך היהודי העדין למסילות של לוחמנות ופראות. נמאסתם!!!!!!!

  • 107.

    תשקורת משטרע נסיון (ל''ת)

    מעניין , 29/06/09 02:56

  • 106.

    אחד אחד שתיים נסיון.. (ל''ת)

    מעניין , 29/06/09 02:55

  • 105.

    תקראו את תגובה 99 אני מסכים איתו (ל''ת)

    שאול, 28/06/09 20:51

  • 104.

    And what has a goy doing in my country. Go to Uganda, rape baboons, (ל''ת)

    apes and your heart desires. Tze Tze Tamme, 28/06/09 16:29

  • 103.

    החילונים והאייתולות באירן - שניהם לא שומרים תורה ומחללים שבת!!! (ל''ת)

    יוני דוד , 28/06/09 14:58

  • 102.

    לא מבין למה מנסים לכפות על החילונים, הם אינם מצווים בתורה ומצוות!!

    כנר על הגג, 28/06/09 14:53

    ההיפך - גוי אסור בשמירת תורה ומצוות. אז מה כל הפאניקה??

    • Make up your mind, chiloni or goy. Even tevye only asked to choose (ל''ת)

      another nation, then get out of my Eretz Yisrael, 29/06/09 16:40

  • 101.

    אטימות הציבור לצורכי אחיהם

    מתעניין , 28/06/09 14:23

    מה היה רע לכל הציבור עד עצם יום הזה שהוחלט לחזור אחורנית בזמן ולהתסיס ציבור שלם שעד היום עשה אתכם סבלנות אפ' בנושא מצעד הגאווה ר"ל ? למה כל כך רע כשיש שקט בין אחים ? האם זהו הישג של ראש עיר חדש ? צל"ש

    • מה היה רע? מה זאת החוצפה הזאת לדרוש שניכנע לאלימות?

      חצוף, 28/06/09 19:18

      וכי אם המצב היה הפוך היה אכפת להם? פרזיטים

  • 100.

    חילונים שונאי ישראל

    חי, 28/06/09 14:12

    מי אתה ראש העיר שאתה תזלזל בכבוד השבת? מדוע אנו נמצאים כאן בארץ ישראל? הרי בעולם כולו החניונים פתוחים חופשי! אלא שזו הארץ שלנו, מי קבע שזו הארץ שלנו? התורה!!! שהרי אין לך תשובה אחרת. ואם כן התורה קבעה גם לשמור שבת, וכן קבעה שאם לא ישמרו את השבת הארץ הזו תאכל את יושביה, לפי זה יוצא שאדם שלא מכבד את השבת הוא פוגע בעם ישראל. לסיכום: או שאתה תזלזל בכבוד שבת אבל בחו''ל או שתשמור שבת או שאתה שונא ישראל.

  • 99.

    אני יסביר לכם על התרבות הזאת

    העם, 28/06/09 13:55

    אך אתם מסבירים שכל הקיצונים הם יוצא אירופה החרדים הקיצונים מפגינים הם אשכנזים מאה שערים שהם תומכי אויבי ישראל פונוביץ ווישניץ למי שמכיר כול קיצונים השמאל הקיצוני הוא אשכנזי מנהיגי מצעדי הגאווה לסביות הומואים הם אשכנזים
    הגרעין הקשה של המתנחלים הם אשכנזים אם בימין או בשמאל הקיצוניות מיוצאי אירופה דתיים חילונים קיצונים יוצא אירופה אתם עשיתם פעם חשבון נפש שכולכם קיצונים וכל אחד בתחום שונה זה מעלה הרבה שאלות מצדנו כיהודים על ההיסטוריה או בעצם תשובות

    • יש בזה משהו אבל

      אשכנזי, 28/06/09 19:59

      מה עם כל משפחות הפשע, מה עם הפנתרים השחורים, מה עם מצביעי ש''ס. כל אלה שציינתי לא קיצוניO. ובנוסף איפה יש דתיים פנאטיים שמתאבדים בשם הזת בארצות ערב או בארצות אירופה?

      • יש משהו

        העם, 28/06/09 20:50

        כן במדינות ערב מתאבדים ורוצחים בשם הדת ובאירופה שולטים בתורת הגז זכור לך???????????????????????

  • 98.

    צריך ליבנות את ירושלים השניה לדתיים בלבד אים עושים הפרדה אז עד הסוף (ל''ת)

    פקק תנועה , 28/06/09 13:28

  • 97.

    חרדים תשרפו פחים אך קודם תכנסו לתוכם (ל''ת)

    תשאירו כמה מזק''א שיעשו את העבודה השחורה לאסוף אתכם, 28/06/09 13:11

    • זה בסדר אחי, נכניס לשם את כל משתתפי מצעד הגאווה=זבל!!! (ל''ת)

      זהבה אשורי , 28/06/09 15:13

  • 96.

    החרדים שונאי ישראל ומחבקים את צוררי ישראל ומכחישי השועה (ל''ת)

    יעל, 28/06/09 13:06

    • You probably meant you and your kind veUri Avneiri (ל''ת)

      BEROSH, 28/06/09 16:32

  • 95.

    אפשר לבקש את עזרתם של ''החרדים'' ממזרח העיר.היתה בעיה. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 28/06/09 12:43

  • 94.

    קוזקים חיזרו למזרח אירופה ותשתוללו שם. (ל''ת)

    לודמילה, 28/06/09 11:32

    • כל הקיצונים במדינה הם יוצאי אירופה

      ישראל, 28/06/09 14:26

      אם זה החרדים למינם אם זה השמאלנים הקיצונים אם זה המתנחלים הקיצונים כולם קיצונים וכל אחד בדרכו
      עשיתם פעם חשבון נפש למה כולכם קיצונים

      • תרגע, מדובר בגזע של בני האדם

        Avi Ecuador, 28/06/09 18:19

        תמצא בכל מקום בעולם

    • תתאפסי על עצמך לפני שאת תוקפת ציבור שלם ואינך מכירה אותם כלל (ל''ת)

      מתעניין , 28/06/09 14:28

  • 93.

    ליצמן עדיין חוגג למרות שמכסחים את היהודים ?? (ל''ת)

    רשמנו לפנינו, 28/06/09 10:37

  • 92.

    המשטרה מתעללת ביהודים בחסות מקבלי האתנן של ש''ס (ל''ת)

    העיקר שהכסף ייזרום, 28/06/09 10:37

  • 91.

    תמשיך שטירמר מעריב כך נקבל את ה IP של כל האנטישמים (ל''ת)

    הכל מתועד לגיליוטינות, 28/06/09 10:35

  • 90.

    לבטל את הדרכון הישראלי למשומדים האנטישמים !!!!! (ל''ת)

    לבעוט אותם אל אחיהם הגרמנים הנאצים, 28/06/09 10:33

  • 89.

    ההסדר לבועלי הנידה בקיבצים עלה לעם ישראל 10 מיליארד שקל (ל''ת)

    והם מדברים על פרזיטים, 28/06/09 10:12

  • 88.

    לא ניראה לכם מוזר פתאום אנשים נופלים ממרפסות... לא ידעתי שנבוט של

    leon, 28/06/09 10:09

    יסמני''ק סדסיט נקרא מרפסת .מעניין...........

    • We also have pictures from these KALGASSIM comitting crimes against (ל''ת)

      humanity at bayit mispar shesh ZOCHER, Avishag, 28/06/09 16:35

  • 87.

    אין זכות קיום למשומדים אנטישמים במדינת היהודים (ל''ת)

    חיסול ממוקד, 28/06/09 10:02

  • 86.

    החרדים..זן של פרזיטים ,בריונים ,אוכלי חינם !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 28/06/09 09:55

    • פרזיטים הם אלו המתעלמים מחובתם היהודית והשואפים להפוך את עם ישראל לאוס

      הרצליני, 28/06/09 10:28

      פרזיטים הם אלו המתעלמים מחובתם היהודית והשואפים להפוך את עם ישראל לאוסף בני אדם כדוגמת מאות כאלו הקיימים בעולם. פרזיטים הם אותם שנולדו לאם יהודיה ואינם לומדים תורה כמוטל על כל אחד מישראל, פרזיטים הם אלו שאחרים צריכים ללמוד תורה עבורם כיוון שכל ישראל ערבים זה לזה. פרזיטים הם אלו המתמסרים לחיי החומר, העובדים 10-12 שעות ביום תוך התעלמות מן השאלה מהי חובתו של האדם בעולמו. חמור עובד לא פחות מהאדם ואין בכך כדי להוסיף לו שום ערך מוסף

      • אין אלוהים. (ל''ת)

        האמת, 28/06/09 10:49

        • כשהוא יוכיח לך שהוא קיים כבר תסתובב על גחלים בגהינום......

          יוני דוד , 29/06/09 11:23

          שאל בסיאנסים מה עושים למי שעובר על מצוות התורה שנתן הקדוש ברוך הוא בהר סיני לעם ישראל!

    • פרזיט זה מי שנהנה מעולמו של הקב'ה ללא ברכה ותודה (ל''ת)

      פרזיטים בע''מ, 28/06/09 10:29

  • 85.

    תמיד מדווחים כמה שוטרים נפצעו ולא כמה מפגינים נפצעו. מפגינים, לא חרדים (ל''ת)

    תפסיקו כבר, 28/06/09 09:54

  • 84.

    ירושלים

    momo, 28/06/09 09:19

    1.ירושלים לא שייכת רק לחרדים
    2.אם ישנה מניעת חניה בשבת בחניונים,יש למנוע פתיחת מוסדות חרדיים בשבת. אם הרבנים אומרים על מצעד הגאווה שלא יתלבשו בבגדיהם בפרהסיה, אז גם שלא ילכו עם הכובעים המצחיקים שלהם(השטריימלים) בפרהסיה. נאה דורש נאה מקיים.

  • 83.

    ל- 72 זה תירוץ עלוב לא לשמור שבת

    שמשון, 28/06/09 09:08

    ל- 72 זה תירוץ עלוב לא לשמור שבת

  • 82.

    כרגיל, מלחמות החרדים רק מגבירות חילול שבת

    פנדה , 28/06/09 09:04

    זו שבת קודשכם? איזו גרסה מעוותת של היהדות אמצתם לעצמכם? עצוב לראות יהודים שלכאורה לומדים תורה יומם וליל, אבל שוכחים את הבסיס העומד במרכזה - "ואהבת לרעך כמוך".

  • 81.

    לפעמים אני מבין את האנטישמיות..

    arie54 , 28/06/09 08:48

    כן, לפעמים, במקרים כגון זה, כשהחרדים מבטלים לימודי תורה כדי לזרוק אבנים וחיתולים צואתיים על השוטרים, אני קצת מבין את שינאת היהודים לאורך הדורות, בתנאי שהיהודים של הגלות היו חארות כמו היהודים במאה שערים, ובתנאי שהגוים סבלו מהם כמו שאנחנו סובלים מהחרדים של ירושלים..

    תאמינו לי שזה כואב לחשוב ככה, אבל זה מה שאני חושב, כשאני רואה את לבושי השחורים הצבועים, שמכים את ילדיהם, שמתעללים מינית בבנותיהם,שמתייחסים לנשים שלהם כמו לזבל, איך שהם יוצאים לרחוב עם דבר ה' שנישא לשווא בשפתותיהם הערלות, איך שהם מוכנים להרוג יהודים אחרים כדי שלא יהיה להם קצת חופש, איך שהם מוכנים לשרוף, להשמיד, רק כדי שהאזרחים הנורמאליים יאלצו לחנות ביום שבת על המדרכות, על הכבישים, ורק לא בחניון של העירייה..

    אני שונא אותם, את החרדים הבני עוולה, שלא היו מוכנים לערוך הפגנות כאלה נגד שום דבר, לא נגד ההתנתקות, ולא נגד השחיתות של הפוליטיקאים שלהם, ולא נגד כלום. רק נגד חניון פתוח בשבת.
    אני שונא אותם.
    אני קצת מבין את האנטישמים.

    • ואני מבין את אלו שחיסלו אנטישמים בידיים חשופות (ל''ת)

      באמת הגיע הזמן לחזור לזה, 28/06/09 10:31

    • Hasinaah mekalkelet et (ל''ת)

      hashura, 29/06/09 16:45

  • 80.

    ל - 72

    שמשון, 28/06/09 08:23

    זה תירוץ עלוב בשביל לא לשמור שבת

  • 79.

    שלט בהפגנת התמיכה

    ירושלמי, 28/06/09 08:23

    התמונה של ההפגנה של החילונים ''ירושלים חופשית'' פשוט מסכם מי באמת היה בהפגנת התמיכה לפתיחת החניון. רמז - הצבעים בשלט...

  • 78.

    עימותים ב י-ם

    אמיר ב., 28/06/09 07:54

    על כולנו לזכור שירושלים אינה עיר ככל הערים וכיהודים האחריות עלינו לשמרה ביחודה לדורות,כפי שעשו דורות רבים לפנינו,שמירת ייחודה של ירושלים ושמירת השבת בעיר הקדושה הזו אינה יכולה להשתוות לפתיחתו או אי פתיחתו של חניון.על כל ''המתחסדים'' בשוויון זכויות להתביש.החרדים עם כל חסרונותיהם וטעויותיהם הם אלה ששומרים על הגחלת.והשבת חשובה להם יותר מאשר החניון לחילונים.וכפי שאנו (היהודים) איננו ככל העמים למרות מאוואיהם של חילונים רבים,כך ירושלים אינה ככל הערים. ההתלהמות והשנאה כפי שהתבטאה בחלק מהתגובות לכתבה .מזעזעות.

  • 77.

    חילוניים תלמדו מה זה קידוש השם אמיתי

    אילן, 28/06/09 07:25

    חילוניים תלמדו מהחרדים מה זה קידוש השם אמיתי

    • קידוש שם האלימות והפוליטיקה

      אלי רייכמן , 28/06/09 08:29

      אם הפגנה אלימה נגד משטרת ישראל ואזרחיה זה קידוש השם, אין לי מה לילמוד מזה אלא שאתם עדר ברברי, המנהיגים שלכם פרימיטיוים ומנצלים את דת משה וישראל כמו האיטולות באירן.

      • רייכמן? לרגע חשבתי אייכמן (ל''ת)

        ישראלי, 06/07/09 09:08

  • 76.

    אך אך היתם יוצאים להגנת המולדת המצב היה הרבה יותר טוב.......... (ל''ת)

    הוריקן , 28/06/09 06:30

  • 75.

    העירייה חייבת להפסיק לחדש פחים שרופים.

    אייל, תל אביב, 28/06/09 06:11

    לחרדים יש פטנט. כשהם מתעצבנים הם שורפים מכולות אשפה בשכונות שלהם. אחר כך, כשהם נרגעים וחוזרים לשגרה, הם מצפים שיהיה איפה לזרוק את הזבל והעירייה אמורה לספק את הפתרון. לא עוד!
    פח שהלך, לא יוחלף, וגם לא ירוקן! שיחיו בזבל שהם מייצרים ויתארגנו לבד לחידוש פחי הזבל מכספם. נראה אותם שורפים פח שאיזה וועד מקומי קנה מתרומות! רק את רכוש המדינה שעל גבה הם מתעלקים, הם יודעים להשמיד!

  • 74.

    מרוב התרגשות התחילו ליפול מהחלונות. כן ירבו! (ל''ת)

    aReminder , 28/06/09 04:41

    • Erev Rav, shuv mitzrayma (ל''ת)

      remember what Amalek has done unto you, 28/06/09 06:33

  • 73.

    סוף סוף נמצאו עדויות רבות לחוליה החסרה בתיאוריה של דרוין (ל''ת)

    כוכב הקופים, 28/06/09 04:18

    • And you are the the star of his (ל''ת)

      Ape, 28/06/09 06:34

  • 72.

    סגערת החניון רק תגביר את חילול השבת

    eldadgold , 28/06/09 03:33

    כשהחניון סגור יותר מכוניות יחפשו חניה, יעשו סיבובים ויסעו יותר וכך חילול השבת יגבר.
    הגיון עקום של דוסים חסרי כל השכלה וחשיבה עצמאית אומר להם אחרת. או שזה הרב הסנילי בן ה-200 שלהם הסית אותם למהומות ופוגרומים.
    זרקו אותם לכלא !!!

    • אתה חושב שזה יגביר,אם אתה חושב כך סימן שאתה לא מכיר את החרדים

      סיגלית, 28/06/09 08:23

      הם לא יתנו לפתוח שום חניון ושום דבר ומכונית שתיכנס לאזור חרדי יקבל מנה שלמה של אבנים או פחים,זה לא מה שאתה חושב

  • 71.

    גועל נפש! אני מת לשמור שבת, אבל עכשיו פרינציפ!!!

    solsam , 28/06/09 03:18

    מה שאתם עושים בירושלים זה חילול השם! אני חרד לגורלי כיהודי בא"י! אתם יודעים בדיוק מה ערכה של השבת לשמירת העם היהודי, השבת היא השומר ראש שלנו. אבל הצורה שבה אתם מתנהגים, חיות! פשוט חיות אדם! מה כבר ההבדל בין חמאס לחרדים? מה? ריבון העולמים! חיות, איזה פרצוף גועל! 100 שערים יש לכם וכולם סגורים ומסוגרים! מסכנים החילוניים חיפשו מפלט בחניון... ומי יצא? כל השחורים האלה שמתיימרים להיות שומרי שבת! במקום להסביר לחילוניים בסבר פנים יפות ובחיוך למה השבת חשובה. חיות מגעילות, מתבייש בכם! בחלומות שלכם תזכו לתחיית המתים!!!!!!!!!

    • העיקר הקימו ארגון שאוסף אותנו בשפכטל אחרי פיגועים! חיות אדם! באצטלה של

      solsam , 28/06/09 03:20

      תורה. מה עם המיצוות? שכחתם? רק חב"ד מלכים רק חב"ד והמתנחלים!

      • Harei ani matir et bssarchem leof hashamayim ulchayot hassadeh (ל''ת)

        SHMOR ET HASHABBAT, VEYISHMARCHA MIKOL DVAR RA, 28/06/09 06:38

      • העיקר הקימו אירגון

        אמיר ב., 28/06/09 08:12

        בטיפשותך רק הוכחתה את גדולתה של התנועה החרדית.כל מקתרגיה אין להם את האמונה והכח הנפשי ל''אסוף אותנו בשפכטל'' כדבריך האם אתה מסוגל? נתראה בפיגועה הבא....

        • היו פיגועים עוד לפני זק''א

          שלומי, 28/06/09 08:52

          ומתדבי מד''א (לא חרדים) היו אמונים על איסוף חלקי הגופות.
          ומסתבר שהם הצליחו בעבודתם.

          בכל אופן עדין מגיע למתנדבי זק''א ח''ח.

          • מענייו שגם רוב מתנדבי מד''א הם דתיים!!! (ל''ת)

            חרדי, 11/01/10 15:17

      • בדיוק, כאילו שמשנה למישהו אם אספו לו את האוזן אחרי שהוא מת חוץ מלדוסים (ל''ת)

        לסגור את זק''א, 28/06/09 10:53

        • Then how come you trade live terrorists for partial remains (ל''ת)

          of your kind, huh, 29/06/09 16:47

      • מעניין באמת מה הייתם עושים בלעדינו!! (ל''ת)

        חרדי שאוסף גופות עם שפכטל, 11/01/10 15:16

    • Mumar leShabat, mumar lekol hatorah kula, ma lecha ulyahadut (ל''ת)

      ma lecha ulartzi, huh, 28/06/09 06:36

    • מחפש סיבה ??? תחפש משהוא יותר מעניין !! קלוש! (ל''ת)

      מתעניין , 28/06/09 14:34

    • חפש סיבה פחות קלושה !! אגב יש הרבה! (ל''ת)

      מתעניין , 28/06/09 14:39

  • 70.

    שמענו כבר את ההבלים הלעוסים הללו, מי מפריע לשודד ברזים בטורקיה לעשות

    הרצליני, 28/06/09 02:20

    כסף קל בכוללים? שיקולים מוסרים? חחחה..ישראלי בזוי....

  • 69.

    המגיבים החילונים כאן, ובמקומות אחרים, מדברים כמו קוזאקים במקרה הטוב

    yoya, 28/06/09 01:15

    ועל זה אתם רוצים שיהודים ישתקו??

    • תראו מי שמדבר? (ל''ת)

      קוזק עם פוזמק, 28/06/09 06:22

    • תחזור אלנו כאשר המוח שלך יחזור מהחופשה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הוריקן , 28/06/09 06:39

  • 68.

    החרדים לא בסדר אבל לא להיסחף לאנטישמיות

    להרגע.חילוני מירושלים המאוחדת, 28/06/09 01:06

    חברים, אמת, החרדים נסחפו במחאה האלימה שלהם, נכון. אבל לא צריך להתבטא כמו שהתבטאו אנטישמים לפני 70 שנה, לפרק להם עצמות ועוד פנינים. תודה.

    • להפסיק לדבר, להתחיל לעשות. בריונים מבינים רק כח. (ל''ת)

      אלי רייכמן , 28/06/09 08:34

  • 67.

    2000 גויים הפגינו נגד ירושלים יהודית ???? (ל''ת)

    באמת חדשות, 28/06/09 00:31

  • 66.

    חרדי ! צא לי מהארנק נמאס לי לממן אותך !

    נעמן הכי שפוי כאן , 28/06/09 00:21

    הכסף שלי כן טהור בעינך?
    צבועים וארורים אתם !

    • חילוני ! תפסיק לפרוץ לבית שלי ולמכונית (ל''ת)

      נמאס לממן ביטוחים, 28/06/09 00:33

      • שמור לי ואשמורלך דרכם של החרדים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        הוריקן , 28/06/09 06:43

        • Your chayim ramon, Olmert, Rabin, Sharon, Omri etc. (ל''ת)

          tochiach, 29/06/09 16:48

    • חילוני אנטי יהודי. צא לי מהנשמה יא קליפה! (ל''ת)

      yoya, 28/06/09 01:13

    • גם חרדי משלם מע''ם על מוצרים ודלק ! אז זלא מחשבונך בלבד.

      הרצליני, 28/06/09 02:27

      והם לא חיים בדירה בקסריה או בנאות הפקה והרצליה פיתוח.

      ואל תתימר לומר שאתה מפרנס את לב לביוב שהוא אדם חרדי
      ואת עו''ד ווינרוט (מיצג את אולמרט)
      ועד רבים וטובים מהחרדים שעוסקים בראש מקצועות החברה הישראלית...

      • U F'n naaman hamtzoroat, get out of uncle $am$ pur$e (ל''ת)

        U born schnurrer. go to work, 28/06/09 06:41

      • הם גרים בכסריהובנאות אפקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        הוריקן , 28/06/09 06:45

  • 65.

    מעניין שבימי שיש אין אף מפגין עצור או פצוע בנעלין ובילעין

    תמיד חיילים פצועים, 28/06/09 00:16

    למה לא שולחים יס''מ לנעלין בימי שישי אם הם יודעים כל כך טוב לעצור מפגינים ולפצוע אותם??

    הא, בעצם שכחתי יש לנו ממשלה בראשות אהוד ברק

  • 64.

    החילונים גם ככה בורחים מירושלים, אין לעיר הנצח מה להציע לאנשי הרגע (ל''ת)

    אתם מנהלים מלחמת מאסף, 28/06/09 00:13

    • שטויות במיץ, ניצחנו בבחירות ונשאר בעיר לתמיד (ל''ת)

      י-מי, 28/06/09 07:39

  • 63.

    כיכר ספרא היא לא טריטוריה חרדית. לשכונות החרדיות אף אחד לא מעז להיכנס! (ל''ת)

    כי הם יסקלו אותו. אז שיפסיקו להתערב בעינייני הכלל., 28/06/09 00:10

    • Israel was given under condition to keep Shabbat and mitzvot. All the

      shelllings and killings stem because of you, 28/06/09 06:44

      get out of my country

  • 62.

    החרדים מתנהגים כאילו כיכר ספרא זו טריטוריה שלהם!! זו כיכר במקום מרכזי

    בעיר ולא צריך לנסוע דרך שכונות חרדיות כדי להגיע!!!, 28/06/09 00:09

    יש בעיר מצוקת חניה - אז העירייה פותחת חניון כדי שהציבור יחנה.

    לבוא ולטעון שזה בבית שלכם - סילוף של האמת.

    יש לחרדים שכונות ואף אחד לא נכנס אליהן כי הוא ייסקל.

  • 61.

    החילוניות הרקובה הולכת ומתפוררת והחברה החרדית הולכת ומתעצמת

    הריקנות שלכם כבר אינה מהווה סחורה רצינית, 28/06/09 00:06

    ראשי מערכת החינוך החילוני אובדי עצות ומיואשים מאלימות הנוער רציחות סמים חוצפה העדר ערכים חוסר היכולת להעביר מסר ערכי כל שהוא לנוער ציני חצוף ללא כבוד להורה למורה למבוגר טרוף מערכות..
    ומנגד בתי המדרש של העם היהודי . אבא לומד עם ילדיו שולחן שבת חיי משפחה תקינים עם נוער נהדר יונק מוסר אבותיו וחי עם מטרה וכיוון.זה המנקר את החילוני יומם ולילה ולא כל אחד הולך לבדוק מה יש לדוסים למכור כפי שאני עשיתי וקבלתי שוק חיים..אנשים מעדיפים לשנוא העיקר לא להתמודד בכשלון..חבל.

    • צודק ! (ל''ת)

      הרצליני, 28/06/09 02:28

    • סתם אייטולה יהודי.

      אלי רייכמן, 28/06/09 03:26

      אתה חי בחלומות. פה זה לא אירן.

      • האייטולות שומרי שבת? (ל''ת)

        האיחוד הלאומי , 28/06/09 17:37

    • סתם אייטולה יהודי

      אלי רייכמן , 28/06/09 03:31

      פה זה לא אירן. אתה חי בחלומות.

      • You are not my son, nor a jew (ל''ת)

        Shmaya Reichman, 28/06/09 06:45

        • I am surely not your son, and a jew, that is my business. (ל''ת)

          אלי רייכמן , 28/06/09 08:40

          • Of course not, such a mamzer like you. By the way, what is your (ל''ת)

            business in my country. Go to Uganda, 28/06/09 16:39

    • בככר ספרא נאמו פרופסורים, רקדנו, והשוטרים נחו, במאה שערים זרקו אבנים (ל''ת)

      אז מי הריקני פה?!, 28/06/09 07:41

      • גם בגהינם תנוחו ותנאמו... (ל''ת)

        yoya, 28/06/09 08:15

    • כל זה ניתן להגיד בכל יום אחר

      פנדה , 28/06/09 09:09

      לא ביום שבו טובי בניכם מראים איך הם מקיימים את "דרכיה דרכי נועם" ו"אהבת לחברך כמוך". לדעתי עדיף שהשבת תחולל מאשר שיהודי יכה יהודי אחר. ואני הראשון שיגיד שבאורח החיים החרדי יש המון דברים יפים שחסרים באורח החיים החילוני.

  • 60.

    במה פחי הזבל המסכנים אשמים??

    חיים, 28/06/09 00:06

    כל פעם שמתרחש משהו שלא לרוחם של הפלגים הקיצוניים, ישר שורפים את פחי הזבל כאילו הם הם האשמים במצב. אם כבר אז לפחות שיפרשו לראש העיר את פח הזבל שלו, אבל למה לכל הרוחות ללכלך עוד יותר את שכונת מאה שערים, שהיא גם ככה שכונה מטונפת למהדרין בהשגחת הבד''ץ??

    • Shafach chamato al eitzim veavanim. Habdatz misalta umishanah (ל''ת)

      afra lepumayich. shame on you U scum, 28/06/09 06:47

    • זו כבר בעיה שלהם - רוצים לחיות בזבל שיחיו בזבל (ל''ת)

      פנדה , 28/06/09 09:10

  • 59.

    מהות הדת היהודית היא אפליה,גזענות,דיכוי וכפיה....... (ל''ת)

    מהות הדת היהודית, 28/06/09 00:06

    • נשמות טובות כמוך הספידו את היהדות אלפי שנה, הבעיה שהם הושלכו

      הרצליני, 28/06/09 02:21

      למוזיאונים לארכאולוגיה והיהדות חיה נושמת וגדלה!,

      • גדלה? (ל''ת)

        aReminder , 28/06/09 04:53

        • AND GROWING (ל''ת)

          just to remind you, kappish, 28/06/09 06:49

  • 58.

    בג'ונגל יש חופש אמיתי מדוע שלא תחזרו למקורותיכם ותניחו לבני האדם בשקט? (ל''ת)

    על החילונים לחזור למקורות, 28/06/09 00:04

    • איזה מקורות?

      אלי רייכמן , 28/06/09 03:36

      אתם רוצים לחיות כמו לפני אלפי שנה. אתם אלימים כמו האדם הקדמון ומתנהגים כמו עדר. שבו במערות ותסריחו בשקט.

      • Those into adam hakadmon evoluted into Apes. Abba shelcha kof, veata (ל''ת)

        darwin's kofiko, 28/06/09 06:51

  • 57.

    לא יתכן שישנם חילונים עדיני נפש שנפשם לא מזדעזעת אל מול הזוהמה החילוני

    כמה רשמים אישיים על החברה החילונית, 28/06/09 00:00

    כאחד שהיה פעם בעולם החילוני אני מרשה לעצמי לשתף אתכם במספר זכרונות מהתקופה ההיא שבוודאי לא יראו מוזרים לאף אחד מכם: אני זוכר למשל את בקבוקי הבירה שהיו מתנפצים על ראשים ביציאות של סופי השבוע, אני זוכר היטב את ההתנהגות הפראית והלא אנושית של בחורים צעירים בעיצומם של המסיבות והבילויים של סופי השבוע, אני זוכר היטב את ההתנהגות הוולגרית והברברית של הישראלים במגרשי הכדורגל, אני זוכר היטב במה מוחם של בני הנוער היה עסוק – דווקא באותם תחומים שהשתיקה וודאי שלא עליהם תפארתו של האדם. השנים שחלפו הרעו ככל הנראה את מצבה של החברה הזו עד כדי כך שהיום, כל אימת שאני חולף על פני קבוצת נערים חילונים משועממת, מבט קצר על המבטים התסרוקות וסגנון הדיבור מעלים בי אסוציאציה של כלבי טרף התרים אחר קרבן. אין המדובר בעשבים שוטים, אין הם מקרים יוצאי דופן אלא הם משקפים את הנורמה הרווחת והמקובלת על הנוער הישראלי ועל הצבור הישראלי בכללו. על האמת העגומה הזו ככל הנראה לא מעלים הצגות תיאטרון, תופעה זו הנה זניחה ביחס לחדשה עסיסית על החברה החרדית. החברה החילונית הולכת והופכת לג'ונגל חסר מגבלות שהסכנה לחיות בה הולכת וגוברת מדי יום, ורק החברה החרדית מפריעה לאבירי הצדק החילוניים שחיים בשלום עם זוועות עולם ומתעוררים לפתע מרבצם לשמע סטייה קלה בחברה החרדית. מרתק לא?

    • הצדק איתך, אבל...

      אלי רייכמן , 28/06/09 03:45

      התאורים שלך נכונים לצערי אך הפתרון הוא בידי החרדים או דת כלשהי.חזרה לימי הביניים לא תשפר במאום.

      • I yet have to see the chinuch chiloni bringing forth competitive

        results. the charedim excel in every field they, 28/06/09 06:56

        enter, shivatayim keor haboker. So much for the highly developed and polished Apes of darwin

        Shmaya Reichman

    • נכון. אין אצלנו בלנים שממשמשים ילדים קטנים

      בלן במיקווה, 28/06/09 06:27

      ואני ממש אבל ממש לא מכה את אשתי ולא מבריח זהב לארץ.

      • When was the last time you hit your wife, why don't you pay mas

        hachnassah. Maalim missim is no better. And your, 28/06/09 08:03

        gays parade in the open is if part of a normal way of life, while ALL of your kind support them. They boel ktinim, behemot chayot vetinofot. Ele panecha yisrael.

        • לטמבל שכותב באנגלית

          נמרץ שלוח, 28/06/09 15:05

          תגיד, אמא שלך ואבא שלך הם בני דודים, או שזה סתם גנטיקה דפוקה?

          • Your cousins are the Apes and the monkeys, so testifies your darwin,

            and you dafuk them in the behind, I saw them just, 28/06/09 16:45

            last week. And they are so proud of it. Now that is what you call pathetic. No wonder the whole world is against you. As the good book says. Megareh ani becha et hadov.Vehaaretz taki etchem. Get out of my country, I don't want to be collateral damage because of your derech hamushchatim. Why don't you go to Uganda, huh

      • לכל חילוני ממוצע יש מכר שאונס קטינות "בהסכמה"... (ל''ת)

        יוני דוד , 29/06/09 11:26

    • לא היית חילוני, היית ערס (ל''ת)

      -, 28/06/09 07:42

      • חחחח :) (ל''ת)

        פנדה , 28/06/09 09:12

    • איזו מופת היא החברה החרדית

      אל תשכח את הרב אליאור חן, 28/06/09 21:17

      דתי פרימיטיבי וטיפש

      • My dat doesn't promote tipshut nor primativeness (ל''ת)

        yours does, 29/06/09 16:54

  • 56.

    לכל עם ישראל ברור מי זה שהחל בפרובוקציה והפר את השקט בירושלים (ל''ת)

    החזיר פושט טלפיו ואומר טהור אני, 27/06/09 23:59

    • כל שכן כאשר הוא חילוני בור המבין בכדורגל ובזונות, (ל''ת)

      הרצליני, 28/06/09 02:30

  • 55.

    החרדים נלחמים על אידיאולוגיה, החילונים על החלת נורמות הג'ונגל (ל''ת)

    כל יאה וכך נאה לבבונים דרוויניסטיים, 27/06/09 23:58

    • אה, לגנוב מהחילונים זאת אידיאולוגיה. עכשיו הכל ברור (ל''ת)

      זה מסביר את בניזרי, דרעי ושות', 28/06/09 00:32

      • Hagonev min haganav (ל''ת)

        patur, 28/06/09 06:58

    • איזה אידאולוגיה? תורה שקרית שנכתבה לפני 2600 שנה

      מבקש האמת, 28/06/09 01:10

      תספר לי מה זה מצוות ''ייעוד אמה עבריה''?

      כן,זו מצווה שאומרת כך-- מותר לאב למכור את בתו הקטנה (בת 3 עד 12),והאדון שקונה אותה מותר לו ןאף מצווה עליו לבעול אותה.

      להזכירך-יחסים בין מבוגר לקטינה כזו בימינו=פדופיליה.

      וזו נראית לך מצווה אלוהית? את זה אתה חושב כתב אלוהים?
      את זה כתבו כוהני פולחן לפני 2600 שנה וכפו זאת על העם,שהיה כפרי ותמים ברובו.

      • And which G-d told you that you belong in my country

        huh, you kofer beikar, tze tze Tamme, 28/06/09 06:59

        tamme tamme yikra

      • חתיכת שקרן, "דעת אמת" אפילו בבית משפט חילוני נכשלו....

        האיחוד הלאומי , 28/06/09 17:45

        זן לא המצווה ויש איסור על יחסים עם קטינות ביהדות. בשונה מאצל החילונים שם לכל אחד יש מכר שמזיין קטינות.

        • הגורו שלו מר ידען טוען כי אין בעיה מוסרית לשכב עם אישה נשואה-המדובר

          מעניין , 28/06/09 21:47

          באנשים כ"כ "נאורים",אשר אין דעת האדם הפשוט יכולה להכיל את שיכלם.. כיוון שפשוט אין להם כזה כלל !

  • 54.

    הדובים האלה השתגעו לגמרי

    מסורתי בני ברק, 27/06/09 23:56

    מה אכפת להם בכלל הם לא משתמשים בחניון וזה שהם שורפים פחים זה רק פוגע בהם

  • 53.

    לתת גב למשטרה- כל הכבוד על עבודה מקצועית ישר כח

    עמי, 27/06/09 23:54

    לתת גב למשטרה- כל הכבוד על עבודה מקצועית ישר כח

  • 52.

    החרדים רוצים לחזור לתקופה בה היינו פרימטים ולכן אני קורא לברקת

    כופים חרדים, 27/06/09 23:53

    לתת לחרדים סולמות כדי שירדו מין האילנות בהם הם ניתלים.......

    • גש לטפל בכלב בביתך, את הטיפול בבני-אדם הנח לחרדים!

      הרצליני, 28/06/09 02:32

      ומה שלום משפחת ה''ילד והכלב'' ?

      נ.ב תמסור ד''ש

    • A day of rest has been accepted by all nations of the world (ל''ת)

      you dummy, and its a gift throught he Torah, 28/06/09 07:01

  • 51.

    חילונים= 0 לפני הלידה, כמה מנות פלאפל באמצע, 0 לאחר המוות (ל''ת)

    כל נראים חייו של האורנג אוטנג החילוני - הבל הבלים, 27/06/09 23:52

    • לחילוני אין תכלית לחיים, זה לא בלקסיקון שלו בכלל...

      הרצליני, 28/06/09 02:35

      תשאל אותו: למה חיים? הוא יומר לך ''מה זואת אומרת?! כי חיים...
      אבל למה חיים? בשביל למות?!
      מה התכלית..?
      החילוני כל הזמן עסוק ב''לבלות'' את חייו.

      • והדתי המציא לו איזה סיבה דמיונית לחיים והוא עובד את השקר הזה כל חייו.. (ל''ת)

        מסכנים עצובים, 28/06/09 10:58

        • שקר? תעשה סיאנס ותשמע מה מקבל מי שעובר על מצוות ה'. (ל''ת)

          יוני דוד , 29/06/09 11:28

  • 50.

    לפתוח חקירה ממלכתית..

    ירושלמי = עוגייה, 27/06/09 23:51

    בסוף יתגלה שיסמניק העיף אותו מהגדר..

  • 49.

    אתם חולים!!!!

    שולה, 27/06/09 23:48

    גם כפייה דתית וגם אלימות מטורפת
    הדלקתם את הפחים מנר נשמה, אני מקווה...

    • למה אתה קורא לזה כפיה דתית?

      הרצליני, 28/06/09 02:42

      סטודנט מפגין אז נקרא לזה כפיה סטודנט ??????

      מה הקשר יש לך בעייה עם הצורה והדרך בסדר אבל מי פה לכפיה דתית לא יודע מה הקשר
      לא ראינו חרדים תופסים חילוני ומחרכים אותו ללבוש שטרימל וציצית ולהתפלל ...!!!!!!!

      מאיפה אביתה את זה? חחחחהה...''כפיה דתית''?

  • 48.

    לפרק לממוללי הזקנים ומיוזעי השטריימל את העצמות, חצי למעצר וחצי לאישפוז (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 27/06/09 23:44

    • אתם העומדים על הגדר, נא להתרשם מרמת הטיעונים

      המשך כך חילוני פרא, אתה רק מועיל לנו, 28/06/09 00:01

      קשה שלא להתפעל מהידיעות שאתה מפגין ומסגנון הכתיבה הקולח ומעורר ההשתאות שלך. ועכשיו קצת יותר ברצינות, המשך להפגין את הרדידות, הבורות וקלות הדעת המטופשת של החילוני המצוי השטוף בפרופוגנדה אנטישמית קלאסית. יש בתגובות כמו שלך כדי להבהיר מספר נקודות לרבים מן הקוראים אותך. המשך כך.

      • הטיעונים של הדתיים פה מביכים... רואים כמה הדיבור שלהם הוא פנימה בלבד (ל''ת)

        ארי, 28/06/09 11:00

    • לצערי, אתה צודק!!!

      יואב, 28/06/09 00:03

      חבל שהם לא משקיעים את הזמן והכוח של ההפגנות המטופשות בשירות צבאי או עבודה פרודוקטיבית.

      • And when they do, you throw down his talit and stomp on it, reminding

        me of the SS. Then you throw down his kipa and, 28/06/09 07:06

        spit on it. Ele panecha yisrael

    • Reminds me of mi yiten li talmid chacham ve'eshchni kachamor (ל''ת)

      Extra drekk, 28/06/09 07:04

  • 47.

    לכלוא כמה שיותר מפגינים חרדים מתפראים קשים ולא לשחרר אותם אפילו בלחץ .

    הרגש הנכון , 27/06/09 23:43

    פוליטי -פשןט לשפןט אותם ולכלוא אותם (לרבות רבנים קיצוניים מתפראים) לתקופות ארוכות שיבינו מה זה לעשות נזקים ואף לפגוע ולפצוע אנשים בהתפרעותם.
    או שיש לנו משטרה שאוכפת חוקים או שיש לנו פחדנים במשטרה ממורה פוליטי-פוליטיקה מסריחה ומחסה את כל הכאוס הזה -פשוט נמאס

    • כשראש העיר יהיה חרדי ויסגור את העיר לחלוטין בשבת נראה איף תצפצף... (ל''ת)

      ראש העיר החילוני מייצר תקדימים, אין בעיה, 27/06/09 23:55

      • כשלסבתא שלי יהיו גלגלים היא תחנה בספרא (ל''ת)

        ועד אז תאכל בננות, קופיקו בשטריימל, 28/06/09 00:34

        • Us shtreimlim dont believe in kofikos, but you darwins (ל''ת)

          are true apes, 28/06/09 07:08

  • 46.

    קנאי הדת המזוקנים מהווים סכנה אסטרטגית למדינה לא פחות מהאירנים (ל''ת)

    הברברים של אללה, 27/06/09 23:42

    • Then tell bibi not indentify you as jews to save your ass. (ל''ת)

      nihye kechol hagoyim, huh ?, 28/06/09 07:09

  • 45.

    כל הכבוד לחילונים

    hkglh4 , 27/06/09 23:37

    החרדים מזמן עברו את הטעם הטוב .
    צריך לעשות כמו בסין ,מחנות עבודה וחינוך מחדש .

    צריך לחנך אותם למציאות ועבודה .

    • ואתכם לחנך לא לרצוח

      טופז, 27/06/09 23:55

      אין רוצח חרדי מקום המדינה

    • במיין קאמפף יש כמה עצות שמן הראוי לאמץ (ל''ת)

      למה להמציא את הגלגל?, 28/06/09 00:03

    • אתה ממש צודק (ל''ת)

      ds0785 , 28/06/09 21:18

    • ככה צריך

      ds0785 , 28/06/09 21:37

      אני לא יודע בדיוק מה עושים בסין אבל צריך לעשות להם מסגרת שיקבלו קצת חינוך

  • 44.

    אם אתם לא רוצים פאב של הומואים בשבת ליד בית הכנסת והחניון תעצרו עכשיו!

    לחילונים אין גבולות, 27/06/09 23:34

    החילונים מבקשים להשליט בכוח את הת-תרבות שלהם על אנשים שעדיין קשורים לדברים נעלים בחיים יותר מטלויזיה וקניונים..
    מי שמפגין נגדיכם אלו עסקנים חילונים שמונעים משינאה ורצון להשפיל את אלה שלא מוצאים בהם משהו מיוחד יותר מסתם חסרי תרבות.
    תהפכו ותחפרו ולא תמצאו בכל החילוניות אפילו לא שבריר מהתרבות והעומק של התורה והתרבות היהודית. סתם קובץ ריקנים אלימים דמגוגים שרוצים להכחיד את אלו שלא רוצים להיות כמותם אבל לא אלימים וברבריים כמותם....

    • אבל מה לחרדים וליהדות?

      אין גבול, יש גבול, 28/06/09 01:39

      הם כבר הפכו לעכו''מ

  • 43.

    בלתי נסבל ששוטרים ייפגעו בהפגנות, גם של חרדים הזויים

    מיקי, 27/06/09 23:31

    וגם של אנרכיסטים ושמאלנים מטורפים.
    צריך להרשות לשוטרים לירות בכל מי שמעיז להרים יד או לזרוק אבן על שוטר! אותו דבר לגבי שאר כוחות הבטחון. מספיק כבר לסרס את מי שאמור להגן עלינו בכל מחיר. כאן מתאים הביטוי הזה ''בכל מחיר''.

    • כאן זה לא אירן ואת לא שייכת לצד הנכון...החרדים הם יהודים. (ל''ת)

      הרצליני, 28/06/09 02:45

  • 42.

    לא כל מי שמדבר עברית מחויב במצוות. ההיפך - גוי אסור בשמירת שבת

    עוגת רצפים , 27/06/09 23:30

    ולכן אין לחילונים כל בעייה.

    • לא מבין למה החרדים מנסים לכפות בכוח שמירת שבת על גויים !!!

      עוגת רצפים , 27/06/09 23:30

      ????????????????

      • הם לא רוצים שתופר מנוחת השבת שלהם, גם לא על ידי גויים (ל''ת)

        מה קשה לך להבין?, 27/06/09 23:36

        • מי שלא תרם למדינה דבר, שלא יבקש התחשבות מאזרחיה (ל''ת)

          שילכו לגור בברסלב או אומן - נראה כמה יתחשבו בהם שם, 28/06/09 00:36

          • You idiot, they lived here before your medina. They love Eretz Yisrael

            while you stomp on everything Eretz Yisrael stands, 28/06/09 07:13

            for

      • אתה לא מבין - כי אתה לא רוצה להבין - רק לרמוס אחרים! (ל''ת)

        המגף הפאשיסטי, 27/06/09 23:37

      • אהה הקטע שלך הוא שחילונים דינם כגויים? סבבה. צודק. חיה ותן לחיות. (ל''ת)

        חילוני מירושלים, 28/06/09 00:07

      • צודק!!המדינה ישראל של ''הגויים'' -תמיד ידעתי את זה

        מורן, 28/06/09 00:48

        חחחחחח

    • התגודדות חילונים עם הרכבים שלהם היא כן חילול שבת (ל''ת)

      ועדיף להרחיק את זה כמה שניתן, 27/06/09 23:36

      • תקח נשימה עמוקה ותבין שלאף אחד זה לא מזיז מה מפריע לך (ל''ת)

        שרתו בצה''ל, שלמו מסים ונדבר. עד אז תגידו תודה בשקט, 28/06/09 00:38

        • What has our tzahal done for me lately, they sit beozlat yad, it rains

          cats and dogs of rockets in Ashkelon, in Shderot,, 28/06/09 07:16

          they didn't try to rescue Gilad Shalit. huh big guy maulmacher

    • Yesh veyesh, veod eich. Einchem metzuve beyishuv Eretz Yisrael, vassur

      limkor lachem karka. Get out of my country. Go to, 29/06/09 16:58

      uganda

  • 41.

    הם מפגינים לא לשם שמיים=משחררים לחצים=זה מעסיק אותם בימות הקיץ החמים (ל''ת)

    נ.כהן הכל חוץ מיראת שמיים=מכים מקללים=הורסים בשם ה, 27/06/09 23:28

    • When they see chilul shabbat, they let you know, what have you (ל''ת)

      contributed leharbot kvod shamayim lately, huh, 28/06/09 07:18

  • 40.

    מה אשמים פחי האשפה שכל פעם שורפים אותם, השכות החרדיות מלוכלכות (ל''ת)

    ומוזנחות ביותר, 27/06/09 23:28

    • Shfoch chamatcha al haGoyim asher beshimcha lo karau (ל''ת)

      ki achal et yaakov veet navehu heshamu, 28/06/09 07:20

  • 39.

    אני אודה להם אם הם יעזרו לי ב 30 יום מילואים שאני עושה כל שנה (ל''ת)

    מילואימניק דת''ל, 27/06/09 23:23

    • ילדי ישראל יודו לך אם תלמד משנה ביום(15 דקות) להציל אותם. (ל''ת)

      yoya, 28/06/09 01:17

  • 38.

    יאללה בלגן!! שוטרים תכנסו להם באבו אביהם לפרמיטיביים (ל''ת)

    האלה. תשברו להם ת'עצמות., 27/06/09 23:21

    • And then it boomerangs in Shderot, Ashkelon (ל''ת)

      and all over the place, 28/06/09 07:21

  • 37.

    הבעיה של ירושלים האמיתית - תעסוקה ודיור - אנא הגיבו....

    רועי, 27/06/09 23:18

    הייתי שם! ברגל, בדרך לכותל ברחוב ממילא. מטורף מה שהולך שם כל שבת. אנשים חונים על המדרכות, מסתובבים שעות בחיפוש חנייה, צופרים, מתעצבנים והורסים את שלוות השבת.

    איש באמונתו יחיה...וכן, כאדם דתי / מסורתי אני שמח לראות אנשים חילונים בכותל עם הילדים שלהם. וכן, גם אם זה לא כמו שאני רוצה וגם אם הם נוסעים ברכב, עדיף לנו שירגישו כמו אחינו ויתחברו לנק' בזהות שלנו כיהודים - הכותל המערבי.

    לא סתם, אלפי ילדים יהודים לא ביקרו מעולם בכותל, מרחק שעה נסיעה מביתם.
    החרדים המטורפים, אלה ששרפו לפני 2000 שנה את האוכל בעת המצור על ירושלים, וגרמו לאחת מהשואות הגדולות לעם היהודי (''נשים בשלו בשר ילדהם...צפד עורם על בשרם, לא ניכרו בחוצות...'' מגילת איכה), ממשיכים גם היום במלאכת השנאה הכל כל כך אהובה עלהם...

    חברים יקרים, אם אתם רוצים להלחם על ירושלים חופשית, אנא צרו פה מקומות תעסוקה וודיור, ומבטיחכם שאנחנו הצעירים נשאר פה בהמוננו...

    • אתה צודק לגמרי, אבל בינתיים אין ברירה אלא להילחם בבריונות החרדית (ל''ת)

      אבי, 28/06/09 08:16

      • שטויות במלחמה הזו כולם מפסידים. (ל''ת)

        יהודי, 28/06/09 12:56

  • 36.

    הם מפרכסים כל הזמן? (ל''ת)

    מה, 27/06/09 23:14

  • 35.

    ללכת עד הסוף נגד העבריינים הברברים האלה! אסור לוותר

    גל-יה , 27/06/09 23:13

    זו מלחמה על פרצופה של המדינה. חילונית ליבראלית או מדינת איטולה חומני.

    • ארץ ישראל תועבר לבסוף לידי בניה הטבעיים, על הליברליזם תילחמו באוגנדה (ל''ת)

      עברנו גויים מסוגים שונים שונים, גם אתכם נעבור, 27/06/09 23:37

      • מוקיון, קופיקו בשטריימל (ל''ת)

        מה עברתם? פראיירים כמו החילונים לא היו לכם מעולם, 28/06/09 00:39

      • הוא צודק רק שאז יבואו המדינות השכנות

        הוא צודק, 28/06/09 01:21

        וישחטו את כל אלו שאינם מסוגלים להגן על עצמם והארץ תאוכלס בידיהם. בואו נמשיך לריב אחים.

    • אני לא דתי אבל במה אתה יהודי אם מותר לישאול

      יחזקל, 28/06/09 01:26

      אתה שומר שבת ? מניח תפילין ? אה חתחו לך את הקטן חבל שלא את כולו . איבדנו סובלנות פו הבעיה שלנו .

      אני לא רואה בזה רע שהם רוצים שבטרטוריה שהם גרים בה יפריעו להם לישמור את השבת

  • 34.

    שישרפו פחים ויחיו בזבל של עצמם. (ל''ת)

    למי זה מפריע, 27/06/09 23:13

  • 33.

    כל הכבוד לחרדים - אחרי שהומואים ירקו עליכם ועל אמונתכם -

    עכשיו חניון בשבת ליד הבית!, 27/06/09 23:08

    איזו התחשבות
    איזה כבוד הדדי
    אין גבול להתעללות החילונים בשם החופש ...
    החופש שלהם זה להשפיל לקלל להזיק ולהחריב כל משהו שנשאר בו צל''מ אנושי

    • זה לא ליד הבית שלהם

      מריו, 27/06/09 23:18

      וזה לא עניינם שיש אנשים שנוסעים בשבת. אף אחד לא כופה עליהם לחלל שבת.

    • יישר בח

      פינצילה, 27/06/09 23:29

      אתה צודק , כל מילה אמת .

    • כואב להם שישנם בני אדם שלא מוכנים לרדת לזוהמה שהחילונים מתגאים בה (ל''ת)

      הבבונים הדרוויניסטים מוכיחים בבוניותם, 27/06/09 23:39

    • החרדים מתנהגים כאילו כיכר ספרא זו טריטוריה שלהם!! זו כיכר במקום מרכזי

      בעיר ולא צריך לנסוע דרך שכונות חרדיות כדי להגיע!!!, 28/06/09 00:06

      אז שיפסיקו לקשקש ולהתנהג כאילו משתינים להם על העץ.

      • Eretz Yisrael was given for shomrei tora umitzvot not behemot and (ל''ת)

        kofim and apes. mashtin bakir vealecha, 28/06/09 07:24

        • בואו ניזכר - ארץ ישראל נכבשה ע''י חילונים בהנהגת דוד בן גוריון

          -, 28/06/09 08:17

          החרדים הם אורחים פה

          • Except in Yom kippur war you found out kochi veotzem yadi doesn't fly.

            Besides, Eretz Yisrael was given on condition to, 28/06/09 16:52

            heed Torah Umitzvot, not for Boalei nidot, veochlei shfanim uneveilot. We were here much before your b. gurion escaped the pogroms. Why did you rob us of our country, huh

          • And because you don't keep the Torah, the world urges you to give it (ל''ת)

            back. Thanks, but no thanks, 28/06/09 19:24

  • 32.

    למה רושמים בכתבה מפגינים, ולא מתפרעים???

    Meir , 27/06/09 22:58

    לפצוע ולזרוק בקבוקים זה מותר בשבת? על ידיי כל המהומות האלה הוצת אש בשבת והעבירה על כך גדולה מאוד. ואהבת לרעך כמוך זה לא רק בין דתי לדתי אלא בין אדם לחברו וחבל שהם לא מבינים את זה. לי אין בעיה לחיות עם כל אחד אני דתילוני

    • ואתה מאמין לכל מה שכותבים?

      נאיבי, 27/06/09 23:19

      תשתתף בהגנה כזו ותראה במו עיניך מה היא התגרות של משטרה.

      אין אורגזמה גדולה ממכות לחרדי

    • כשישרפו בפניך את דגל מדינת ישראל ביום העצמאות גם אתה תתחיל להתפרע (ל''ת)

      החילונים רומסים את האחר ומלינים על כפיה, 27/06/09 23:41

      • בוא נראה אתכם שורפים את הדגל\\ פלוץ חוצפן

        אתם אורחים במדינה הציונית\ תתנהגו בהתאם, 28/06/09 00:44

        בשום גלות לא הייתם מעזים להתנהג כך; רק פה החילונים הם אסקופתכם הנדרסת. עושה רושם שהגיע העת לתזכורת שאלוהים חלש מאד בלשמור על שמנדריקים כמוכם

        • Keoreach note lalun. Mi bikesh zot miyedchem remos chatzeroy. Go to

          Uganda, there you can perform to your hearts, 28/06/09 07:27

          comtent, rape your brother, marry animals, vechol shaar minei toeva. This is a Holy land, and rejects you and your ilk

  • 31.

    כל הכבוד לחרדים

    נח, 27/06/09 22:56

    שנלחמים על מה שהם מאמינים.וכל היתר צריכים לקחת דוגמא איך להתנהג.מה הלא דוסים והלא חרדים עשו למען שיחרורו של שליט ,למרות שהיו משוכנעים שיש לעשות הכל על מנת לשחרר את שליט.
    שוב כל הכבוד להם!!!

  • 30.

    מגיע להם. כן ירבו הנפגעים החרדיים עד שיבינו שהם לא (ל''ת)

    קנו את המדינה הזו. יאללה תחזרו למערות שלכם!, 27/06/09 22:54

    • הגויים ממוצא יהודי גם ככה בדרך לכל מקום בעולם לבד מארץ ישראל... (ל''ת)

      לאפס החילוני אין עבר וממילא אין עתיד, 27/06/09 23:42

    • After '67 you were haughty, Yom Kippur you were shown who is tattele (ל''ת)

      Sit back, be a good boy and behave, 28/06/09 07:29

  • 29.

    מה אתם מנסים להסביר עצמכם לחרדים? כוח הולכים עם כוח (ל''ת)

    דשד, 27/06/09 22:45

  • 28.

    בושה למשטרה ובושה לחרדים.

    בן גוריון, 27/06/09 22:40

    איך נופלים לפחות 2 מפגינים מגובה של 3 מטרים ומעלה ????

    ביזיון

    ואיך החרדים לא מתביישים לזרוק אבנים על השוטרים, אין אמצעים אחרים פשוטים יותר ?
    מה אתם רוצתים לראות? שוטרים פצועים ?

  • 27.

    אין פה עינין לציבור , זו שממה רוחנית חרדית

    איתן, 27/06/09 22:39

    אין להם מחר עבודה אז יש להם בראש שטויות

  • 26.

    למה למשל שלא יפגינו על חילול הר הבית וקדש הקדשים

    בידי גויים, 27/06/09 22:32

    נושא הרבה יותר מהותי.

    • אבוס עיינק כמה שאתה צודק!!! (ל''ת)

      Meir , 27/06/09 23:03

    • אני לא מפגין בשביל מקום שבו היה בעבר מקדש אלילי שהיו מקריבים בו פרות (ל''ת)

      אמת, 28/06/09 00:02

      • אח! איפה האפיקורוסים של פעם, לפחות היה עם מי להתווכח! (ל''ת)

        הרצליני, 28/06/09 02:49

    • כי ממילא אסור ליהודי בשלב זה לעלות להר הבית , והגוים שומרים על זה ב''ה

      yoya, 28/06/09 01:19

      כמו שקליפה מגינה על הפרי

      • אבל הוואקף הורס בשיטתיות את שרידי המקדש ובקרוב לא ישאר שם כלום (ל''ת)

        ממש כמו בתוך גולגלתך, 28/06/09 06:39

        • We mourn not the archeological artifacts, just the churban Beit (ל''ת)

          hamikdash betifartah, and vakaf is not tamme met., 29/06/09 17:05

  • 25.

    מצויין

    טומי, 27/06/09 22:31

    תנו להם לשרוף פחים,ואם הם רוצים עדיף גם את כל השכונה,אל תספקו להם פחים חדשים,אל תאספו זבל,אל תכבו את האש,ותנו להם להתבוסס בחרא שהם בישלו לעצמם,תחזירו אותם לימי הביניים אם זה מה שהם רוצים,עד שילמדו אחת ולתמיד לקח !!!

  • 24.

    הלוואי והם היו מגויסים לבטחון המדינה באותו האופן שבו הם מגויסים לשבת (ל''ת)

    אייל , חולון, 27/06/09 22:21

    • תכלס, צודק בכל מילה (ל''ת)

      עומר, 28/06/09 00:05

  • 23.

    אני חילוני-לשמור על העיר הקדושה

    moti, 27/06/09 22:20

    אין קשר בין העיר לעוכרי מדינת ישראל שהם
    נטורי קרתא-אבל העיר היא קדושה לא צריך לעשות דווקה
    מצעד הגאוה, חניון שבת. קיימתת אוכלוסיה שהיא דתית ורוצה לשמור על השבת בעיר כבדו אותם.

    • אולי אתה חילוני, אבל לא ירושלמי. מה אתה מבין? (ל''ת)

      -, 28/06/09 07:45

  • 22.

    ראש עיר שאינו מבין

    חיים, 27/06/09 22:15

    אני מאד מתפלא על ראש העיר ברקת, הוא נראה חסר נסיון, בשביל מה הוא צריך להתעמת עם הדתיים בירושלים, הוא פשוט אדם שאינו מבין, וצריך לפטר אותו מיד. ירושלים היתה שקטה מזה זמן, והוא הגיע לקלקל?

    • היתה שקטה רק למראית עין

      באמת, 28/06/09 01:37

      במשך כל כהונת לופוליאנסקי החרדים השתלטו על שכונות חילוניות ומעורבות בעידודו השקט מאחורי הקלעים. אפילו בתי הכנסת שהוקמו היו לחרדים בלבד ברובם (הוקם אך ורק בית כנסת דתי אחד במשך כל חמש השנים שהוא היה ראש העיר).

      בטח שהיה שקט, כשהחרדים קיבלו את כל מה שרצו ועודדו אותם להתפשט בכל העיר גם במקומות לא להם, מדוע להם למחות? כשלא היה כמעט כסף לתקציב התרבות בעיר אבל להם כן אז מדוע שימחו?

      עכשיו מתקנים את העוול.

  • 21.

    די לכפייה דתית. החרדים רוצים שיהודים אחרים ''יכבדו שבת'' - זה לא עניינם!

    יהודי חילוני שגר בירושלים, 27/06/09 22:14

    זה דבר אחד לחיות בדו קיום ותוך כבוד הדדי,
    וזה דבר שני לחיות תוך כפייה של עקרונות אחד על השני.

    כמו שאני לא אומר לחרדי - למה אתה מכריח את הבת שלך להתלבש ככה?

    אני לא רוצה שהוא יכריח אותי לכבד או לא לכבד את יום השבת.

    אם גוף דתי כלשהו רוצה שהחילוניים ישמרו שבת - הוא יכול לנסות בדרך של חינוך והידברות להגיע אל החילוניים ולשכנע אותם לשמור שבת.

    אבל בטח ובטח שלא לכפות על ציבור שלם של חילוניים את דרך החיים שהם חושבים שנכונה.

    זו בפירוש כפיה אלימה של דרך חיים.

    שימו לב שהחניון פשוט יהיה פתוח בשבת.
    דינו כדין מגרש שבעליו (במקרה הזה העירייה) החליט להרים בו את השער.

    אף אחד, יהודי או לא יהודי, לא יעבוד שם!!!!

    אז מה אכפת לכם?

    אנשים יהודיים חילוניים גם ככה נוסעים בשבת.
    אם אתם רוצים שהם יפסיקו לנסוע - דברו איתם, תנסו לשכנע אותם שלשמור שבת זה טוב ומיטיב. כמו לשמור נידה, או לקיים מצוות.

    אל תכפו!!!!!
    זה נוגד את כל הערכים שהמדינה הזאת והעיר הזאת אמורים לייצג.
    ולפי תפיסתי, זה נוגד גם את הערכים של הדת היהודית.

    • על כל חק תוכל לטעון שהוא כפיה

      למשל, 27/06/09 22:39

      למה כופים עלי לשלם מס או לא לעבור ברמזור אדום, כך גם בחוקי התורה שבורא עולם נתן לנו וכל היהודים לדורותיהם חייבים לקיימו, כיום אין סנהדרין ועוד תנאים שיכולים לכפות אך בתורה מסופר למשל על המקושש בשבת שנידון למיתה.
      יהי רצון שה'' ישיב שופטינו כבראשונה וגם אתה תחזור בתשובה שלמה במהרה בימינו.

      • עוד איטולה יהודי...

        אלי רייכמן , 28/06/09 04:01

        עברו אלפי שנה מאז, דברים משתנים, תחיה עם זה.

        • Rambam was any time as smart as you think you are. He said other.

          Chadash assur min haTorah. If you don't like it,, 28/06/09 07:32

          go to UGANDA, huh

    • יפה כתבת. (ל''ת)

      דתי מתון מירושלים, 27/06/09 22:43

    • להכניס זוהמה חילונית לתוך שכונה חרדית זו כפייה!!!

      חד צדדי וצר מוח, 27/06/09 23:14

      - מקום שבו מחנכים שאסור לחלל שבת - דוחפים להם בכוח מחללי שבת.
      בודאי שזה עניינם - זה כמו להקים במה בכיכר מלכי ישראל ולהטיף לרצח ראשי ממשלה בוגדים ... זה עוד יותר גרוע ... זה כמו להגיד שאין לך זכות לחיות כאן שאתה רוצח וצריך לחזור למחנות ההשמדה באירופה לגמור עניין ...
      האטימות של החילונים לגבי החשיבות של השבת למאמינים היא הבעיה כאן.

      • יישר כח

        פינצילה, 27/06/09 23:35

        כל מלה אמת .

      • כיכר ספרא זה מקום מרכזי בירושלים שמגיעים אליו דרך שתי דרכים ראשיות.

        זו לא שכונה חרדית., 27/06/09 23:58

        ולכן זה לא ''זכותם'' וזה ממש לא מקביל ל...מה שאמרת שם על כיכר רבין.

        אף אחד לא נכנס להם לחיים וזה בגלל שהחרדים שמים מחסומים כדי שמכוניות לא ייכנסו לשכונות שלהם בשבת.

        ואם במקרה מכונית נכנסת....
        בוא נאמר שהייתי מעדיף להיכנס בטעות לג'נין במקום.

      • אטימות?

        אלי רייכמן , 28/06/09 04:11

        האטימות היא של החרדים בלבד. הרצון שלכם לאלץ ציבור לשמור שבת או כשרות נגד רצונו פסול כמו אילוץ על אדם דתי לחלל שבת או לאכול לא כשר. היות ואף אחד מהחילונים לא מעונין בכך לעומת החרדים שמתעסקים בעיקר בכפיה דתית, האטימות כולה שלכם והשנאה לא שנאת חינם, אלא שנאה מוצדקת.

    • נכון, מה גם שהחילונים לא מחוייבים בשבת ומצוות. ההיפך אסור להם לשמור

      עוגת רצפים , 27/06/09 23:31

      עפ"י התורה את המצוות.

    • וכשישרפו לנגד עיניך את דגל ישראל בשם החופש ביום העצמאות איך תגיב? (ל''ת)

      כמה צר מוחין אפשר להיות?, 27/06/09 23:45

  • 20.

    החרדים צודקים ברקת סתם טיפש שמחפש להוכיח לחילונים שהוא גיבור (ל''ת)

    מבין אותם, 27/06/09 22:10

  • 19.

    לשרוף כל פח?! בטח לא מאמינים במיחזור

    bobby1 , 27/06/09 22:09

    רק שלא יעברו למכוניות

  • 18.

    על זה אומרים ביידיש ''פרענק איז הקריינק''

    ראש עיר ספרדי תמים שלא יודע עם מי הוא מתעסק, 27/06/09 22:00

    טוב שעזבתי את העיר הזאת. תל אביבי בהווה

    • בוזבוז,יצאת טמבל!!! ברקת הוא אשכנזי טהור. כך כתוב בביוגרפיה שלו!!!!

      האיחוד הלאומי , 28/06/09 17:53

      לאביו קוראים זלמן.................

  • 17.

    החרדים מנצלים את המדינה

    אתי, 27/06/09 21:59

    החרדים צריכים לדעת שכאן יש דמוקרטיה. לאזרחים ששירתו בצבא, לכאלה שעובדים ומשלמים מיסים , יש זכויות.
    אולי הגיע הזמן שיהיו יותר זכויות מאשר לטפילים שלא תורמים לחברה ורק לעצמם.

    • All fine and dandy, but Torah rules. jerusalem is the (ל''ת)

      PALTRIN HAMELECH, 28/06/09 07:34

  • 16.

    תמונה חזקה! הזאת שלמעלה (ל''ת)

    דביר, 27/06/09 21:51

  • 15.

    הפגנה פרועה שמסכנת את כוחות הביטחון.

    דני ב., 27/06/09 21:51

    שום גז מדמיע, שום כדור גומי.
    כוחות הביטחון חכמים על אלה המגינים על אדמתם, אבל נגד כוחות השחור ממאה שערים הם אימפוטנטים.

    • עצוב אבל נכון. אנחנו חכמים רק על אלה מעבר לגדר. (ל''ת)

      מציאות מטורפת, 27/06/09 22:23

    • כוחות הבטחון אלו האגרופים של טיפוסים כמו הירשזון ודומיהם (ל''ת)

      המצב העגום!, 27/06/09 23:06

  • 14.

    אנחנו אורשים לאצמינו

    אבי, 27/06/09 21:50

    קשאנחנו הדתיים מפגינים בשבת זה לאקבוד לשבת

    • אתה כותב עיברית או ארמית? (ל''ת)

      אלי רייכמן , 28/06/09 04:14

  • 13.

    להיכנס בהם בכל העוצמה

    בכל העוצמה, 27/06/09 21:40

    בכל העוצמה

    • במי בשוטרים או בפרובוקטורים החילונים? לא ברור (ל''ת)

      למי התכוונת?, 27/06/09 21:59

      • בינתיים החילונים הם לא אלו שאלימים

        שלום, 27/06/09 22:54

        יש לך חוצפה מאוד גדול לטעון את זה.

        • Not even when the KALGASSIM threw out lil Avishag of bayit mispar 6

          we have the video. We can show you the, 28/06/09 07:38

          stomping of your kalgassim on people, busting skulls, breaking bones. The hatred they demonstrated showed their tru colors. You are no better!!!

  • 12.

    מה יש לחילונים לחפש בירושלים ליד נטורי קרתא בשבת?

    סתם להזיק וללכלך?, 27/06/09 21:38

    אין שם שום אטרקציה חילונית: אין לא זונות ולא סמים לא פאבים או קניונים ...
    מלבד לתקוע את הזוהמה שלהם בתוך חיים של תושבי המקום אין להם שום דבר לחפש שם!

    • חרדי יקר- אתה שונא אותי? כי אני שונה? אז אני לא שונא אותך. לא חבל?

      חילוני, 27/06/09 22:14

      לא חבל ככה להרבות שנאת חינם?

      • Chilul shem shamayim hem lo dvarim shel ma (ל''ת)

        bekach!, 28/06/09 07:39

    • .... הם רוצים לחנות וללכת עם הילדים הסטודנטים שלהם למסעדה קרובה.

      סטודנט חילוני, ישראלי, שגר פה., 27/06/09 22:15

      ולנסות לחיות חיים נורמלים בתוך כל השיגעון הזה שנקרא מדינת ישראל.

      מותר?

      • אסור להביא את התרבות הדפוקה שלך לתושבי המקום

        יש זכות גם למגזרים מיוחדים, 27/06/09 23:02

        כמי שמכיר קצת את ה''תרבות'' החילונית .. אני אומר שאין לכם שום בשורה ותשאירו אותה במקום אחר ..

        • אתה תקבל את התרבות ה''דפוקה'' הזאת על אפך וחמתך

          מריו, 27/06/09 23:20

          זאת אותה תרבות שהפכה את ישראל למעצמת הייטק וייצוא בטחוני ושמחזיקה אותך שמן ושבע, חתיכת אוכל חינם.

        • העניין הוא שירושלים לא שייכת לחרדים, הם מיעוט בעיר

          מני, 28/06/09 00:01

          והם נוטים לשכוח את זה

        • לא באים להביא שום בשורה. באים לחיות בעיר שבה אנו חיים ומשלמים מיסים. (ל''ת)

          חילוני שמנסה לחיות בירושלים, 28/06/09 00:02

        • אנחנו תושבי המקום!!! התרבות הזרה היא החרדית, שפולשת לשכונות לא-לה (ל''ת)

          חילוני ירושלמי, 28/06/09 07:49

    • אם זה מה שאתה חושב שחילונים מחפשים זה אומר דרשני. אתה צר אופקים וחבל. (ל''ת)

      חבל עבורך., 27/06/09 22:16

      • מה חילונים מחפשים?

        תשובה רצינית, 27/06/09 23:04

        קניון בית קפה או מסעדה או סרט הצגה ...
        או איזה הפעלה מטופשת לילדים
        מלבד זה כלום!

        • החילונים רוצים חיים נורמליים ולא קפואים של החרדים. (ל''ת)

          הרגש הנכון , 27/06/09 23:56

        • יש אנשים ששולחים את הילדים שלהם לאוניברסיטא. ובאים לבקר אותם בשבת. (ל''ת)

          זה מה שחילוניים עושים. ואני אבא לבן סטודנט מי''ם., 28/06/09 00:00

        • ברור, התשובה הזו היא מאוד רצינית (ל''ת)

          גם כן רציני, 28/06/09 00:01

        • מה רע בזה? קצת להנות מהשבת. עדיף לשרוף פחים?

          פנדה , 28/06/09 09:47

          אתה עד כדי כך חלש באמונתך שכל אחד שעושה משהו שונה ממך מטריף אותך?

    • אתה טועה ידידי, אלו החרדים שדוחפים את אפם אל חיינו

      י-ם, 27/06/09 22:23

      חניון ספרא ליד העירייה שאמור היה להפתח לפני שבועיים בכלל לא נמצא בשכונה חרדית, אבל לכם זה הפריע.


      אתה חרדי טיפוסי המרדד את חיי החילונים לזנות, אבל נחש מי נמנה על קהל לקוחותיהן הנאמן?

      אתם זורקים חיתולים משומשים, בקבוקים ואבנים על שוטרים ומסכנים חיי אדם. אבל אנחנו אלו שמזיקים ומלכלכים, בוודאי. אתה מדבר בצורה מאוד הגיונית.

    • חבוב אני עובד ליד מאה שערים וגאולה

      דני, 27/06/09 22:53

      ובענייני זוהמה ורפש,אין,פשוט אין עליכם.אני יודע שהתכוונת לזוהמה אחרת,''רוחנית'',אבל גם בזה אם תחפש תמצא את חבריך החרדים שמתגוללים בה(ע''ע תל ברוך ומקומות נוספים מעין אלה)

    • ואולי הזוהמה היא דווקא המקומיים... ואתה כמובן (ל''ת)

      גל-יה , 27/06/09 23:14

    • גם לחילונים מגיע לנשום אויר הרים נקי לא רק למושטנים החרדים! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 27/06/09 23:51

    • נוף,אויר,אוניברסיטה,משרדי ממשלה,תרבות,פסטיבלים,מסעדות. אנשים. בית!

      חילוני ירושלמי לתמיד, 28/06/09 07:48

      החילוניות הירושלמית המפוארת מובילה את ישראל קדימה

    • מה יש לחרדים לחפש בבן יהודה ודיזנגוף?

      פנדה , 28/06/09 09:49

      למה אני רואה בערבים מצעד של חרדים לתוך בניינים מסוימים ברחובות מסוימים בתל-אביב, שעליהם שלטים המבטיחים "מסאז'" או "מועדון בריאות" - האם הם הולכים לתל-אביב בשביל להתרפא? נו שוין, גם זה סוג של טיפול.

      • Why do spread Dizengof and ben yehuda all over Jerusalem. Let

        tel biyuv in biyuv and ben yehuda where they may, 28/06/09 19:29

        rest in peace. Shalom chaver

  • 11.

    לחרדים - החלולים רוצים לזהם כל חלקה טובה בתת תרבות שלהם! (ל''ת)

    חילונים - חופש לעשות רע ..., 27/06/09 21:35

    • זה כואב שהחרדים מונעים מפחד ונמנעים מהידברות עם הצד השני. חבל לכולנו. (ל''ת)

      אם נפקח עיניים וננסה להבין את האחר...., 27/06/09 22:18

  • 10.

    מלבד הבעייה של כבוד השבת - אין חילול, כי פותחי החניון הם גויים ואסור

    עוגת רצפים , 27/06/09 21:29

    להם לשמור שבת - ההיפך ... אסור לחילוני לשמור שבת

    • הזמנה של יהודים לחלל שבת עם מכוניותיהם ? (ל''ת)

      לא בדיוק, 27/06/09 22:00

      • מי מזמין חילול שבת. ההיפך - חילונים לא מצווים בתורה ומצוות! (ל''ת)

        עוגת רצפים , 27/06/09 23:37

    • WTF? בכלל אף אחד לא יעבוד שם בשבת. אז אף אחד לא יחלל אותה. (ל''ת)

      זה רק ישרת את האנשים שכבר נוסעים ומחפשים חניה., 27/06/09 22:19

  • 9.

    הם עדיין זורקים ביצים ואבנים על מכוניות שנוסעות בשבת?

    סייד נסיך שייח' , 27/06/09 21:26

    משוגעים

  • 8.

    להדוף אותם עד לכותל ואז להכניס אותם לתוך החריצים. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 27/06/09 21:19

    • חילוני טיפוסי - טיפש אלים ואצלו חופש - זה החופש להזיק לאחרים (ל''ת)

      טיפוסי ..., 27/06/09 21:41

      • וזריקת אבנים אצל חרדים זה מה בדיוק הא אידיוטו?

        just me, 27/06/09 22:12

        זה שהם חרדים לא נותן להם להתנהג כמו חמאס הבנת?

        יופי.

      • ואצלך כפייה זה טיפוסי נכון? דוס שתלטן (ל''ת)

        גל-יה , 28/06/09 00:11

        • את פאשיסטית מהזן הליברלי, הם פאשיסטים מהזן הדתי

          פנדה , 28/06/09 09:50

          מצא מין את מינו, מה שנקרא.

    • ל -5 לא הפסקתי לצחוק מההומור הטפשי שלך (ל''ת)

      BENNY, 27/06/09 21:48

    • לא לשכוח לכתוב משאלה על המצח לפני שדוחפים אותם לחריץ (ל''ת)

      והמשאלה היא: ימותו הטפילים, 27/06/09 22:45

  • 7.

    החרדים האלה... אסון טבע

    צביעות נוראית מצד החרדים, 27/06/09 21:19

    חשבתי שהתורה מטיפה לסבלנות וסובלנות...
    איפה זה ואיפה זה?

    • כל כך נכון. פשוט צביעות. איך אפשר להיות חרדי ולחיות בעיניים פקוחות? (ל''ת)

      תוהה, 27/06/09 22:20

    • אין סובלנות לאלה שמובילים את ילדינו לתהום של ביבים (ל''ת)

      תשחה בביצה העכורה שלך בעצמך, 27/06/09 23:47

  • 6.

    דוסים = אחמדיניג'אדים חוצפנים (ל''ת)

    יניב, 27/06/09 21:17

  • 5.

    שבוע טוב

    Nov , 27/06/09 21:12

    מצידי שישרפו את כל הפחים בשכונה שלהם, ובהזוהמה ימלאו את הכביש. אני אמנם איאלץ להאריך את הדרך שלי לעבודה, כדי לא לעבור דרך הרחובות המטונפים, ולפיכך להקדים את התפילה שלי בכחצי שעה.

    וכן, אני חרדי, מתפלל שלוש תפילות ביום (בשבת ארבע). הייתי בעצרת התפילה אמש בבר אילן, יחד עם עוד כמה רבבות (לא אלפים כפי שטענו כמה מכלי התקשורת, היו שם לפחות ארבעים אלף איש), לא היתה כל אלימות בזמן העצרת (מצטער, אני לא מחשיב כמה קללות, יריקות ואיומים על אנשי תקשורת מצד מספר נערים משועממים כאלימות. שילמדו אנשי התקשורת איך לסקר אירועים של חרדים בשבתות ובחגים. כמו שלא נכנסים למסגד בלי נעליים, לא מסקרים אירוע חרדי בשבת עם מצלמות ומכשירי הקלטה).

    שיהיה לכולנו שבוע טוב.

    • אופס

      Nov , 27/06/09 21:14

      התכוונתי לכתוב: "כמו שלא נכנסים למסגד בלי *להוריד* נעליים".

      • ההשוואה בין מאה שערים למסגד אכן במקומה (ל''ת)

        פנדה , 28/06/09 09:51

    • מסגד זה בית תפילה, הרחוב ציבור והפושטק חרדי (ל''ת)

      אלי רייכמן , 28/06/09 04:24

  • 4.

    חביב אדם שנברא בצלם. בואו נדבר, חרדים! אולי יש נוסחא שתציל אותנו משנאה

    אשקלוני, 27/06/09 21:00

    הדדית

    כן, יידרשו וויתורים מצדכם ומצדנו. האין זה עדיף על המצב הקיים?

  • 3.

    אם צריך, נשרוף כל חרדי

    השפיות, 27/06/09 21:00

    די כבר עם הדיקטטורה החרדית

    • דפוק (ל''ת)

      מסית לרצח!, 28/06/09 00:33

    • ואת זה אמר הדמוקרט החרד לזכויות המיעוט. (ל''ת)

      הוגה דעות, 28/06/09 01:29

  • 2.

    צודקים האנשים האלה, מבאים להם כל מיני מנהגים של חילונים ,לא יפה דווקא. (ל''ת)

    פאנייקה , 27/06/09 20:54

  • 1.

    המלחמה שהתקשורת יוצרת כדאי לקרוא

    דרומיגאה , 27/06/09 20:50

    היו שם 50 אלף מפגינים לערך המטרה: בין כך הכביש סגור בזמני התפילות וזה לא מפריע לאף אחד ולכן נסגר הכביש לתפילת ערבית שנערכה במקום במקום בבית כנסת עשו את זה על הכביש שבכל מקרה סגור בזמני התפילות .הטוקבקיסטים שמשלמים להם לא יספרו לכם על זה כי כל המטרה שלהם לגדף ולחרף את האנשים שומרי המסורת שהדת חשובה להם ,אני כחילוני, גאה בדוסים שמפגינים בצורה יפה וראויה לשבח ולפעמים נדמה שהאתרים וואלה ואי נט ומעריב מגויסים לטובת "הנאורות" אל תאמינו להם הם משקרים לכם כל הזמן!!! הדתיים הם הנאורים שבזכותם נשמר הסטטוס קוו בירושלים עיר הקודש ששייכת לכולם חילונים וחרדים דתיים וערבים תקשורת יקרה את מזמן כבר לא מסמלת שום נאורות אני לא סובל סטיות מיניות ועשית אותי שותף לסוטים האלה אני לא שונא אף אדם משום סיבה שהיא ובלבד שתהיה לגיטימית בעיני שבת זה יום קסום מלא תענוגות תפסיקו לגדף את הדתיים ולעשות אותם שחורים נטולי השכלה הם איטיליגנטים יותר מיכם עדינים יותר מיכם ומצליחים יותר מיכם אני מקנא בהם!! אגב ראשי התיבות ל"ת זה תגובה ללא תשלום תכניסו את זה טוב טוב לראש כל כלי התקשורת מקבלים את ההוראות מלמעלה ומשכתבים לכם ידיעות שגויות שאין להם מקור מלבד פרובוקציה זולה של ראשי התקשורת שבת שלום ובעיקר שלום שבת

    • שבוע טוב. אפשר למכור לך סימני פיסוק? (ל''ת)

      Nov , 27/06/09 21:05

      • אוי, קרעת אותי מצחוק, תודה! (ל''ת)

        Rona, 27/06/09 21:38

    • מעניין, אני דווקא חשבתי ש ל'ת זה ''ללא תוכן''

      גולן, 27/06/09 21:16

      והאמת שהיה צריך לשים ל''ת על התגובה שלך כי תוכן אני לא רואה בה מלבד גידופים.

      לגבי הדוסים(למתפרעים שביניהם), אני חושב שהם קצת טמעים כי יש להם את השכונות שלהם עם השבת שלהם ובכל זאת, הם צרי עין ואכולי קנאה על מנת שכולם ינהגו כמותם.

      ולגבי תיאוריית השנאה שלך, אתה לא שונא אף אחד שמסכים איתך אבל מבחינתך מי שלא מסכים איתך הוא לא לגיטימי ואתה שונא אותו אז למה אתה מתיימר להיות אלוהים ולהחליט מה לגיטימי ומה לא? תחשוב שכולם היו חושבים כמוך (ולצערי יש הרבה שחושבים) מה היה קורה בעולם שלנו? כולם היו הורגים את כולם, חילוניים היו הורגים דתיים ודתיים היו הורגים חילוניים ומה היה נשאר? נכון, אפר ועפר אז הסכנה לאחדות היא לא החרדים או החילוניים, הסכנה לאחדות היא השנאה(אפילו כשאתה שונא רק מה שלא לגיטימי).

      הגישה שלך היא כפירה ישירה באל היות ואתה לא סומך עליו ומנסה לעשות את העבודה במקומו.

    • דרומיגאה זה שם של גמל ? או שאתה סתם פלצפן ? (ל''ת)

      אילן, 27/06/09 21:34

      • דרומי גאה. רק מחובר. (ל''ת)

        דרומי גאה. אידיוט., 28/06/09 01:31

        • Mechubar is right. Mechubar (ל''ת)

          ROFL batachat. gay in der erd, 28/06/09 07:45