• 30.

    טוב מאוד הכלבים

    אבי, 14/11/11 12:34

    זה מצויין ומה עים האלכוהול והאלימות וכל הבלגן שילדות מיסתובבים עים ערבים או חוזרים מאוחר או פורצים לדירות או עוברים עבירות שונות אפו ההורים שיגידו תודה שיש מישהו שמפקח על הילדים שלהם והביטחון שלהם כפויי טובה מיצדכם ללא הביטחון האלימות והאלכוהול יגרמו לכם בעיות קשות אפילו דקירות ומוות חלילה לילדים שלכם בכל הקשור לתופאת האלימות בפרקים הציבוריים

  • 29.

    כעובד חברה או לשעבר

    מקסים ב., 27/06/09 12:58

    זו חברה היא נצלנית וחברה שלא הייתי ממליץ לאף אחד להתקרב אליה.
    מצטער על היום שבו התחלתי לעבוד שם!

  • 28.

    אתם פןגעים באנשים הלא נכונים

    יו''ר חברות השמירה, 26/06/09 15:33

    כיו''ר חברות השמירה בארץ קראתי את התגובות ולדעתי התגובות פוגעות מאד באלי ואילן.מהיכרות אישית !!את אילן אני מכיר עוד מ-A.M.G כסמנכ''ל. ואת אלי שהקים את גושן בתחום אבטחת אישיים.תאמינו לי כל השטןיןת שניכתבו ללא שאתם מכירים את האנשים רק גורם להם עוול .כל אחד מהם הינו מלח הארץ !די תנסו להגיב לכתבה .

  • 27.

    אלי סבג מול אילן בנימין

    קצין משטרה בכיר (השם שמור במערכת )-תושב כפ''ס, 25/06/09 11:11

    מר אלי סבג היקר -צר לי לראות את ההתפתלות שלך ונסיון למתג את חברתך כחברה שפועלת בתחום שאין זה תחומה אני מציע לך לרדת מיד מהעץ ולתת את השרות שהערייה מבקשת מימך !!! מספיק עם השחצנות והגיע הזמן שתילמד מהמנכ"ל של חברת בן בטחון אילן בנימין האיש תותח ברמות שגם בעוד 50 שנה לא תגיעו לא אתה ולא החברה שלך .חברתו נותנת שרות שנים רבות לעיר אולג מנהל הסניף אדם יקר שעובד מהלב מפקחים נאמנים .תפנה אל אילן ותבקש מימנו מספר שיעורים כיצד ל"מנכל" אולי תוריד את האף ותבין כמה דברים בחיים !!! עצה מחבר .

    • תגובה לקצין המשטרה הבכיר

      קצין צהל, 25/06/09 11:54

      כקצין משטרה ''בכיר'' כמו שאתה טוען שאתה הייתי ממליץ לך ולחבריך מבן בטחון ששלחו אותך לכתוב את תגובתך (אני לא אתפלא אם אתה עובד שם)להירגע ומהר אם הייתם יודעים מה הספיק אלי סבאג לעשות בעשר שנות פעילות עם חברת גושן הייתם יודעים להעריך מקצועיות ומקצוענות.מי אתה ומי שמך לשפוט את מנכ''ל גושן ואת ביצועיו, הכי קל להסתתר מאחורי מיילים ותגובות בעילום שם ועוד בשם משטרת ישראל.אגב בעניין מנכל בן בטחון והחברה עצמה,אם היא היתה כל כך טובה ומקצוענית היא היתה נבחרת שוב לסיור מה שלא קרה

      ואם אתה רוצה עצה לחיים תקרא קצת על גושן ושירותיה ואנשיה ותבין באמת יכולות ומקצעויות מהי ?

    • חבר של מי מבן בטחון?

      שולה, 25/06/09 12:05

      כנראה שיש סיבה לכך שהעירייה החליטה לרכוש את שירותיה של חברת גושן במקום בן בטחון.
      אנא שמרו את המירמור לעצמכם.
      ואולי אם תשתפרו לא יחליפו אתכם בחברות טובות יותר.

    • עבדתי ב-2 החברות בעבר

      עובד לשעבר, 25/06/09 13:35

      חברה אחת - נבלה
      והחברה השניה - טרפה
      כל עוד אתם מנצלים את עובדיכם ומונעים מהם תנאים סוציאליים מנימליים אזי אתם לא ראויים להיקרא חברות!
      ואני מציע למי שרוכש את שירותכם שיבדוק תחילה את הזכויות שאתם נותנים לעובדיכם.
      אני בטוח שיפסלו אתכם על הסף עוד טרם הגשתכם למכרז.
      לצערנו זה לא קורה והניצול המחפיר של חברות עבדים שכמותכם ממשיך וימשיך גם בעתיד!!

    • תגובה בעניין אילן בינימין

      תגובה בעניין אילן בינימין, 25/06/09 14:59

      אילן שלום
      לא ידעתי שאתה יודע לכתוב.....
      תושב מודאג מאוד...

      אגב אולג באמת בחור טוב.... אמיתי..

    • מר קצין משטרה בכיר חביב

      קוני , 25/06/09 16:53

      יש לי רק שאלה אחת קטנה ומציקה במיוחד
      כמה אילן בינימין המנכ"ל הכושל שיחד אותך כי זה לא חוקי מר קצין משטרה
      אתה אמור להיות נטרלי להוות דוגמא לכלל לא לפתח את האינטרס האישי אל תדאג בפנסיה אתה תהיה מסודר אתה לא צריך להתחנף לאנשים אני מאמין שאילן כמו אלי שתיהם מנכ"לים מעולים בחברתם אילן כנראה עשה טעות קטנה בעבודה (או אחד מעובדיו) והוא שילם עליה ואלי היום קיבל את ההזדמנות שלו אז במקום ללכלך על אנשים תיהיה תרבותי ולא בהמת אדם ותנסה לפרגן גם לאלה שלא שיחדו אותך

      אגב אני לא כועס עליך אישית פשוט קשה לי אם אנשים טיפשים אם סמכות גבוהה בגלל זה המדינה שלנו נראת כמו שהיא נראת בעולם

    • קצין משטרה יקר תקרא בבקשה

      אחד שקצת מבין, 25/06/09 22:03

      רשמת השם שמור במערכת
      איזה מערכת בדיוק אתה עורך את התגובה ואת כלל פרטיה מערכת התכוונת לחברה מתחרה נכון
      רק שתלמד ותשכיל קצת השם אכן נשמר במערכת אבל הכתובת של המחשב לא אז תחסוך מאיתנו את התואר שלך קצין משטרה בכיר כי במח''ש ישמחו לשמוע על מתחזים לדרגות נצ''מ ומעלה

      אם אתה באמת קצין משטרה אתה לא רוצה לבלות כמה ימים בהר חוצבים על התבטאות כזאת

      תודה מראש
      קצין אבטחת מידע

  • 26.

    לקוחה פרטית במוקד גושן

    תושבת רגועה, 25/06/09 09:56

    ברחוב בו אני מתגוררת היו מספר פריצות ואנשי השכונה חיו ממש בפחד ותסכול. היינו מחוברים למוקד השייך לחברת אבטחה אחרת אך כלום לא עזר. מאז שאני ועוד מספר משפחות התחברו למוקד גושן רכב הסיור נמצא המון בשכונה תחושת ביטחון ורוגע נחתה עלינו . אנחנו מקבלים שירות הרבה יותר טוב ממה שאהיינו מקבלים בעבר ותתפלאו בפחות כסף. אז ממליצה בחום - גושן זה רק נראה יקר זה שווה כל גרוש.

  • 25.

    חברת אבטחה שמתייחסת למאבטחים...

    עודד, 25/06/09 08:21

    כמו לזבל וזורקת אותם בלי תנאים תוך כדי ניצול מחפיר, תחשבו לבד איך היא תתייחס לכלבים.
    אז כל המושתלים שנמצאים פה על ידי החברה.. תקבלו תוספת קטנה בסוף החודש על הטוקבקים שלכם. כפיים
    מה אשמים הכלבים?

    • איש יקר וממורמר

      זיו, 25/06/09 09:39

      הסתבר, עודד...שיש כלבים שזכאים אפילו לתנאים יותר טובים מבני האדם. תעשה חושבים עם עצמך למה כלב מקבל תנאים טובים ואתה - לא. יכול להיות שפוטרת כי לא היית ראוי לעבוד בחב' אבטחה זו או בכל חברת אבטחה?

    • גושן מתייחסת נהדר לעובדיה

      מאבטח מרוצה בגושן, 25/06/09 09:46

      עודד יקר למה המירמור? לא קיבלו אותך לעבוד בגושן? לא נורא אני מאמין שבחברות אחרות תתקבל בברכה. הן כנראה יותר ב''רמה'' שלך.

      • למאבטח המרוצה :-)

        עודד, 25/06/09 10:45

        חמוד. אני לעולם לא ניסיתי להתקבל לחברת גושן ומעולם לא עסקתי באבטחה וטוב שכך!
        פשוט הכרתי 2 אנשים שעבדו בחברת גושן וסיפרו לי על מעלליה של החברה!

  • 24.

    הכלבים עם מחסום פה שמפריעים לנודניק

    לגיל עופר, 25/06/09 07:09

    הילדים הרכים שאתה כה דואג להם גורמים לונדליזם בעלויות שקשה לתאר, צריך להפעיל נגדם נמרים או אריות ולא כלבים מאולפים.
    חתיכת טרחן שמנסה לתפוס כותרת

  • 23.

    תמיד יהיו אדיוטים שירצו למנוע שימוש בכלבים (ל''ת)

    איתי1960 , 25/06/09 01:59

    • אתה מבין שאתה אידיוט בעצמך נכון? (ל''ת)

      וכנראה גם בן כלבה .., 25/06/09 18:20

  • 22.

    למר אורי כץ

    אילן ד, 24/06/09 23:36

    מר אורי כץ ה''יקר''
    לפני 3 חודשים טיילתי לי להנעתי באחד הפרקים בעיר בשעה 22:30 כאשר 1 החולרות שאתה קורא להם ''ילדים'' ניגש אליי ב''נימוס'' וביקש סיגרייה כשהוא ''מבוסם'' מאלכוהול. כאשר הסברתי לו שאני לא מעשן קפץ עליי באגרופים וכאשר חבריו ראו את המתרחש הם נחלצו לעזרתו.
    לפני כחודשיים יצאתי מאשפוז (חודש אישפוז) כאשר על הגבס שלי רשמתי לי את שמות ה''ילדים''.
    אני מאוד מאוד מקוה שבפעם הבאה שהם ''יבקשו'' סיגרייה זה לא יהיה אחד הילדים שלך שחס וחלילה לא יגיעו למיון או במציאות של היום
    שלא יגיעו למקום אחר
    אני מברח על יוזמת הכלבים מי ייתן ויהיו עוד מקומות בארץ שירחיקו ככה חולרות מהילדים ויותר גרוע מהילדות שלנו כי החולרות האלה הם נגע שאסור לשתוק עליו והם צריכים להגיד תודה שזה כלבנים שיודעים את העבודה ולא איזה אזרח שפשוט כבר עלה לו הסעיף כי אז הכלב היה בלי מחסום ואני לא רוצה לדעת איך זה היה ניגמר אז אנא ממך לפני שאתה משמיץ אנא תעבור שוד או כמוני סתם תעבור כדי ש 5 ''ילדים טובים'' ירביצו לך ורק אז תשמיץ את מי שמנסה למנוע את התופעה

    אני לא כועס עליך אישית חס ושלום כי בסך הכל אין לך כניראה את היכולת להבין את הפלא שהכלבים האלה ביחד אם הכלבנים עושים
    אגב מאז המקרה גם לי יש כלב שעבר אילוף ואצלי הוא בלי מחסום וזה מפחד אותו המקרה
    אני לא מכיר את מר אלי כץ ואם אתה טוען שהוא עושה את זה כאינטרס אז הלוואי שיהיו עוד הרבה אינטרסנטים כמוהו אני מוכן לממן את זה מהמשכורת הקטנה שלי
    אוהב אותך וסליחה אם פגעתי ולו מעט באינטיליגנציה שלך זאת לא הייתה הכוונה
    אני מברך את הכלבנים הכלבים ואת הוגה התוכנית בברכת יישר כח אני איתכם בכל ליבי

  • 21.

    הכלבן הכי מקצועי

    סייר גושן, 24/06/09 21:36

    אודי פופר הכלבן הראשי של היחידה מאלף ברמות מיוחדות יש לצין שאודי מתייחס לכלבים כאילו יצאו מהבטן שלו אין עוד כלבנים כאלה כמו אודי עם כל הניסיון

  • 20.

    למר אורי כץ

    סייר בגושן, 24/06/09 21:04

    אני עובד בחברת גושן 10 חודשים ורוצה לצין שאתה לא מכיר את אלי סבאג אז אל תגיד דברים שאתה לא יודע אני בייר ביחידת הסיור ורצה להגיד לך שלא הכסף מעניין את אלי חברת גושן עוזרת רבות לעובדים שלה ואני מדבר על(סטודנטים חיילים משוחררים ).
    אלי סבאג נותן את כל כולו לחברת גושן אני מאחל לך שהבוס שלך יתן את היחס שהוא נותן לכל עובד בחברה ואפילו לעבוד הכי קטן בחברה אז בבקשה ממך בחור צר עיין עזוב אותנו לנפשנו כי נמאסת בחורים כמוך.
    יש לצין כי לפני שחברת גושן הגיע לעיר לא היה ביטחון

  • 19.

    תשובה לענת - 18

    אוהבי חיות בכלל - אנשים וכלבים בפרט, 24/06/09 14:34

    הרשי לי קודם כל לפרגן לך על הדאגה...אהבתי! שנית תני לי להרגיע אותך ולומר לך שכלבים אלו חיים מעולה וזוכים לטיפול ויחס חם שהלוואי והרבה ילדים ו/או חיות היו מקבלים. סיירי גושן - חלקם בוגרי עוקץ , חלקם מאלפי כלבים,חלקם חובשים...אך כולם קודם כל בני אדם!!! סיירי גושן מטפלים בכלבים המקסימים הללו במסירות בחמימות ובמקצוענות. הסירי דאגה מליבך כי את וכל תושבי כ"ס בידיים טובות.

    • טוב אחי! כמה זמן אתה עובד בחברת גושן?? (ל''ת)

      ידין, 24/06/09 16:56

  • 18.

    ואיך הכלבים האלה מטופלים אחרי יום עבודה? (ל''ת)

    ענת, 24/06/09 13:57

    • תגובה לענת - 18

      צביקה, 24/06/09 14:45

      ענת ,
      מבלי להעליב ולצערנו הכלבים מטופלים טוב יותר מכמה ילדים במקומות שכוחים .
      הכלבים גרים בקראוון המכיל תא לכל כלב ובכל תא יש חלון מאוורר ותנור לחורף .
      הכלבים יוצאם לטיול יומי והתא עובר ניקוי אחת ליום.
      בנוסף הכלבים מטופלים במרפאה ברעננה כנדרש ואף יותר .
      הכלבים פועלים משעות הערב המאוחרות ועד הבוקר כך שעומס החום לא יכביד עליהם .
      הכלבן הראשי שלנו דואג להוציאם לאימונים אישיים ולמשחק .
      האמת - אילו יכולתי הייתי מזמין את כול המגיבים כאן לראות במה מדובר ,והייתם מגלים יחידה של חבר'ה טובים הקצפת של העיר הבנים של השכנים שפשטו מדים רק לאחרונה ,חבר'ה שאוהבים את מקום העבודה שהם ומעבר לביצוע משימות אבטחה בעיר הם גם עושים זאת מתוך זיקה לעיר .
      אה, כן והכלבים עם כמה שזה נשמע מופרך מעדיפים את יחידת הסיור על פני בילוי בגדר של אחד מבסיסי צה''ל .
      לא זכור לי שכל אותם ''אכפתיים'' הביעו מחאה על כך .
      כבעל תפקיד בחברת גושן אני יכול להבטיח כי לעולם לא היה כלב ללא מחסום במקום ציבורי ויתרה מזאת יכול להבטיח כי לכלבים ייעוד ספציפי והוא ממש אבל ממש ל בני הנוער בגנים הציבוריים .

  • 17.

    הפעלת כלבים לצורכי שמירה והגנה על אזרחים

    אוחיון יוסי, 24/06/09 13:54

    לכל אותם אנשים שהם נגד הפעלת כלבים לשמירה והבטחה על גני ילדים ובתי ספר ובכלל על שלום הקהילה הם לא מבינים את היעילות של הכלבים אם זה בערנות שלהם ובמרדפים אחרי פושעים גנבים ואנסים מה שבני אדם לא מסוגלים לבצע אז בבקשה מי שלא מבין שישאיר לבעלי מקצוע תשאלו את דוד אביזר משכונת גאולים שהוא בעל מקצוע ברמה גבוהה אתם במקום להודות להם שהם שומרים על עירנו וילדנו אז אתם יוצאים נגדם תודו שטעיתם יוסי אוחיון

  • 16.

    מאת אלי סבאג - מנכ"ל גושן

    מאת אלי סבאג - מנכ''ל גושן, 24/06/09 13:42

    לכותבת בתגובה 14 : תודה על הפרגון..
    כיליד כפר סבא וכמי שמגדל 3 ילדים בעיר, אני עושה זאת באהבה גדולה..וללא תשלום (רכישה ,אימון ותחזוקת הכלבים הנה על חשבון גושן בלבד)
    צר לי שטיפוסים בעלי אינטרס בוחרים להכפיש,להשמיץ ולקלקל יוזמות התורמות לביטחון התושבים.

    • מר אלי סבאג...

      אורי כץ, 24/06/09 16:13

      אתה כמו כל בעל חברת אבטחה בסופו של דבר מחפש את הכסף ותו לא
      אז אל תקשקש לנו על היוזמה כי מאחורי היוזמה כנראה שיש איזה אינטרס חבוי...עם כל הכבוד בשביל מה כלבים? התראה? לחיפוש סמים? הם מיומנים לחיפוש חנ"מ?
      מחר תסייר בעיר עם בט"שיות כי יש התראות נקודתיות של השב"כ?

      • מר אורי כץ

        צ.ב, 24/06/09 18:14

        אתה מצליח להבין מה האינטרס ?
        כי אם בעל עסק כמו כמה כאה שפועלים בעיר היה מחפש את שורת הרווח בלבד אז למה הוצאה כזו כבדה שנקראת ''כלבים'' ?
        חברה כלכלית מחפשת מינימום הוצאות מקסימום רווח ...והנה לך דוגמא הפוכה
        אז מעניין באמת מה האינטרס ?
        אולי תשב על כוס קפה בנחת מבלי להיות משוחד ותנסה להבין שיש כאן משהו חדש ,אחר מקצועי שמטרתו אמיתית ולא רק עיסקית .
        תנסה לחשוב אולי הכלבים משמשים הרתעה ?אולי יש להם יכולת איתור ?אולי ואולי
        לא בכדי ישנה התעניינות במודל שפותח כאן ,אחרי הכל אנחנו לא בבזל או בהלסינקי.

        בנוגע לציניות בשורה אחרונה,גם בארה''ב שלפני התאומים הייתה נאיביות ושחצנות והשאר היסטוריה ...אז נכון שלא היינו רוצים לחיות בצל הפחד והחשש ...אבל לך כאזרח מה זה עולה ? אתה הרי רק נהנה מהתוצאה שאמורה להיות והיא שקט .
        וזה לא בושה לחפש את הכסף ,במקרה זה ישנה אפילו גאווה שבן העיר מחזיר לה קצת בכלום תמורה .

        • תשובה

          אורי כץ, 24/06/09 18:58

          1. קודם כל איך ידעת שאני באמת יושב על כוס קפה?
          2. ממתי כלבים שלא מיומנים (לא לגילוי חנ''מ ולא לגילוי סמים ולא לתקיפה) משמשים להרתעה?
          3. כלב הוא לא הוצאה כבדה (כל עוד אינו הוכשר לתפקיד ספציפי)
          4. מה יהיה כאשר הקשקוש של ללכת עם כלב על מנת להרתיע יעבור? באיזה חור החברה תזרוק אותו?
          זהו כלב שאופיו ישאר תוקפני ואף אדם לא יאמץ אותו וסופו יהיה הרדמה! חבל
          5.אין פה שום נאיביות ושחצנות פשוט אני חושב שבתחום האבטחה יש צורך לדעת את הגבול בין אבטחה לבין יחידה צבאית.
          6.כאזרח העיר אני ממש לא נהנה מהתוצאה שמאבטחים מסתובבים לי פה עם כלבים מאיימים זה רק יוצר פאניקה!
          7. שורה תחתונה נראה כי החברה מנסה לעלות את המניות שלה בפני העירייה
          8. אני ממש לא משוחד יש פה תגובות שניתן להגיב עליהם אז אני מגיב
          יום נפלא!

          • לאדון כץ היקר

            כלבן משטרה, 25/06/09 00:29

            אדון כץ בזמן שאתה מעלה פה נקודות שכאילו נתנו לך לעשות תחקיר אתה מפספס את עיקר הדברים

            כל הכלבים הללו מוצאים בית חם לאחר סיום שירותם לי אישית יש אחת כזאת (כן היא כלבה)
            לא מעט אנשים פונים ליחידות המחזיקים כלבים
            על מנת לאמץ כלב מחונך !!!
            ונראה לי שאי פעם התקרבת לכלב אז אתה קובע שכלב אינו מאומן שים לב לתמונה לא נראה לי שאתה היית יושב שם מספיק זמן בשביל תמונה

            דבר אחרון וחביב כלב חברו הטוב של האדם ולא אני ואתה נקבע את זה אם כלב מתרחק ממך דרשני

            תודה על ההבנה טל.ס

        • אורי אתה צודק (ל''ת)

          רינה - תושבת כפ''ס, 25/06/09 10:40

      • מסכימה איתך! (ל''ת)

        אירית, 24/06/09 18:43

      • מר אורי כץ הינך איש קטן ומושתן שאינו יודע לפרגן לך חפש מי

        איתי1960 , 25/06/09 02:03

        שינענע לך

        • חברים יקרים

          אורי כץ, 25/06/09 10:38

          ממש לא מעניין אותי היוזמות שלכם ובטח לא מנכ''ל החברה שלכם.
          הנקודה שנגעתי בה היא נושא הכלבים.
          אבל בסדר... אם אתם טוענים פה שאתם מתייחסים אליהם יפה במשך היום מטלטלים אותם בכלוב האחורי של רכבכם ובלילה שמים אותם בתוך כלוב.
          אז אני חוזר בי.
          אחרי הכל אני לא בא לעמוד פה להתמודד מול הטוקבקיסטים המשוחדים של החברה שמנבלים פה את פיהם ומפוצצים פה את הטוקבק בהודעות בגלל שעמום
          יום נפלא לכולכם. ועבודה נעימה

          • נמאס לנו מאנשים כמוך

            סייר, 25/06/09 13:43

            אתה ובן גל נמאסתם על הציבור אנחנו פשוט לא יכולים לסבול עוד אנשים כמוך וכמו מר בן גל היקר אתם מוזמנים לקחת את הרגלים שלכם ולעבור לערים אחרות שבאם אין כלבים ושם בני הנוער עושים ונדליזם כל הזמן.
            יש ליצין שאנחנו הסיירים איננו משתמשים בכלבי התקיפה כנגד בני נוער, אני עוד יצין כסייר אשר עובד לבד ברכב במהלך הלילות הכלב מספק לי ביטחון ונותן לי את הכוח להמשיך ולתת לך לישון טוב בלילה כאשר את ישן שנת ישרים אז אם אתה רוצה אני יכול להמליץ לך על אחלה משרד נכסים שיעזור לך למצאו דירה אחרת במקום טוב יותר מקום בוא אולי תבין את הכוח והיכולת של חברת גושן חברה בעלת כוח ואחריות מקווה שרק טיפה מהשכל של מנכ''ל גושן יעבור לראשך ואז תבין את פרי היוצר של גושן
            על החתום הסייר הבכיר בגושן

  • 15.

    אני רוצה להבין משהו חשוב!!!

    דוד, 24/06/09 13:26

    כשרושמים תושבי כפר סבא האם מתכוונים גם אלי - כי אף אחד לא שאל את דעתי. בבקשה כשכותבים כתבה יש לפרט למי זה מפריעה. אני מאמין שהדרך של הכלבים הינה הדרך הנכונה אז בבקשה לא לרשום תושבי כפר סבא. מדובר במספר אנשים משועממים שלא מוצאים עיסוק יותר חשוב ועקרוני ולכן הם מתעסקים בזוטות. תודה מראש על הדיוק בעובדות.
    דוד

  • 14.

    משימה קשה, יוזמה ברוכה, הרבה הצלחה. מחזק את ידי המאבטחים והכלבים (ל''ת)

    רונן דרור, 24/06/09 13:19

  • 13.

    אלי סבג - מנכ''ל החברה

    דנה, 24/06/09 13:15

    רציתי לברך אותך על היוזמה ועל הרצון לתת לנו, תושבי כפר סבא, יכולת לישון בשקט וברוגע בעת שהמאבטחים שלך עושים עבודת קודש. מאחלת לך ולעובדיך הצלחה ושגשוג. אני מאמינה בדרך שלך וביושרה שלך. יישר כוח. דנה - אמא לשלושה ילדים תמימים.

  • 12.

    נושא הכלבים - יתרון לעיר

    תושב כפר סבא, 24/06/09 13:09

    לדעתי הקמת היחידה להבטחת העיר כפר סבא והשימוש בכלבים מרתיע וגורם לתושבים/עבריינים לחשוב פעמיים לפני שעוסקים בדברים אסורים. אני שמח על ההחלטה להשתמש ביחידה זו ובכלבים שברשותה ומציע למשועממים שחיים בעיר - למצוא חיים. מאחל לכל המתנגדים שיום אחד הם יהיו זקוקים לסיוע היחידה והכלבים ויבינו את ההכרח.
    כל טוב ובהצלחה.
    יוזמה מבורכת.

  • 11.

    שלא ידברו בשמי

    תושב, 24/06/09 13:05

    אני לא זוכר שפנו אלי ושאלו את דעתי.
    אני תושב העיר ואני בעד כלבי הבטחה.
    לפני שיוצאים בהצהרות נא לבדוק מה מסתתר מאחוריהן.
    לדעתי זה רק מוסיף לבטחון התושבים.
    הרבה מאד בעלי כלבים מסתובבים עם כלביהם בגנים הצבוריים ולא ראיתי תופעות של פאניקה מצד ילדים או מבוגרים.

  • 10.

    מאמינה בדרך ובכוונה

    אם מודאגת, 24/06/09 13:02

    שלום.
    אני תושבת כפ"ס. לדעתי עניין הכלבים של חברת האבטחה הכרחיים למצב הקיים היום. אכן אנחנו צמודים לקלקליה - ובואו ונהייה כנים אנחנו גם צמודים לטירה, טייבה, ג'לגו'ליה וכפר קאסם. שכיננו אינם בני ברית ולכן יש הרבה פשיעה בעיר. אני מחזקת את יד החברה שמפעילה את הכלבים ובטוחה וסמוכה שהכלבים מטופלים היטב והמפעילים מוכשרים לדעת מתי יש להשתמש בהם ומתי אין להשתמש.
    חיזקו ואימצו.
    אם מודאגת מכפר סבא

  • 9.

    תגובה לשובל מס 3

    כלבן משטרה, 24/06/09 12:56

    שובל היקרה אצלינו הכלבים נמצאים נמצאים באותם סוגי תאים כלב לא יכול "להתעופף" בתוך כלוב קטן (לידע כללי כלבים סובלים מקלסטרופובייה הפוכה אזי מקום גדול יותר כך הכלב מרגיש נוח פחות )
    אז להבא לפני שאת מביעה דעה מקצועית תבדקי קצת

    • ''כלבן משטרה'' על מי אתה עובד?

      שובל, 25/06/09 18:40

      זה די ברור שאתה עובד בחברת השמירה הזאת
      אז די לדבר שטויות יש להם תאים שונים מזה של המשטרה
      התאים שלהם ממש לא טובים ולא שומרים על הכלב

  • 8.

    הקצאת אנרגיות

    צביקה, 24/06/09 12:54

    תושבים יקרים ,
    האם מיגרנו את תופעת האלימות בקרב בני נוער?
    האם סיימנו את מסע ההסברה למניעת תאונות?
    האם אמרנו לא חזק לסמים בקרב בני הנוער?
    האם העצמנו את רמת החינוך בבתי הספר?
    האם העיר שלנו ירוקה מספיק?
    האם העיר שלנו נקייה מספיק?
    האם אנחנו יכולים להגיד מה כן במקום לשלול?
    קם לו אדם (מנכ"ל חברה) ששם לו כמטרה ולא משנה מאילו מניעים להשרות אווירה בטוחה יותר ,לדאוג שילדנו יוכלו לשחק בגנים בביטחה שבנותינו יוכלו להלך ברחובות מבלי להסתכל מעבר לכתף .
    אין לי ספק שכל אותם מתנגדים מתבטאים ממקום של חוסר הבנה של מה באמת הפעילות של אותה חברה בעיר .
    יש דברים חשובים יותר ומקודשים יותר לנו לטפל בעיר ובמדינה הזו ואם יש יזמים שמטרתם לשפר את ביטחון ילדנו הרי זה מבורך כל עוד נעשה עפ"י החוקים והתקנות .
    קצת פרופורציה ידידיי

    • מחזק את דבריך!! מי יתן וירבו חברו כמו גושן (ל''ת)

      תושב העיר, 24/06/09 13:22

  • 7.

    הסיירים מסתובבים עם הכלבים בתוך הגנים. כדי להפחיד את בני הנוער

    הדייג, 24/06/09 12:47

    מה זה פה גרמניה?
    הקוקסינלים הסיירים זה מרים להם את הבטחון האישי. נתתי לילד שלי ספרי פלפל .אם יתקרב אליו הכלב ירסס אותו...תאמינו לי הכלב יילל מייד..אם זה לא יעזור יש שוקרים חשמליים מצויינים. אם כך בכפר סבתא רוצים זה מה שיקבלו

    • דייג יקר/קוקסינל

      מרום, 24/06/09 13:12

      ראשית נראה כי הסיירים אינם צריכים את הכלבים כדי להרגיש בטחון אישי. נראה כי אתה איש עלוב נפש, חסר השכלה ולא מבין מה מתרחש סביבך ומה המצב הביטחוני היום שמכריח אנשים לקום ולקחת יוזמות מבורכות כדי להשקיט שקט בכפר סבא. אני מאחל לילדך כי בעת שיצטרכו את הסיוע של הכלבים - הם יהיו בודדים במערכה ואז..קוקסינל יקר...תבין את ערך החיים. דייג נעים ופורה איש עצוב.

    • תגובה לדייג

      עינת שגב, 24/06/09 13:16

      דייג אוהב דגים??? זה היחס של תושב העיר היקר לבעלי חיים?? לא רוצה לדעת את יחסו לבני האדם ככלל ולבני ביתו בפרט!!

      זה המסר שמועבר לבני הנוער בעירנו?? אלימות??
      מוקד גושן עושה עבודת קודש ע''מ למנוע מקרי אלימות בעיר ומעשי ונדליזם ושומר על בני הנוער בעזרת הכלבים ולא משתמש בהם חלילה נגדם!
      ועלכך אני מחזקת את ידם!

    • מעניין מה תגיד

      שירה, 24/06/09 13:39

      אם הילד שלך ישב באיזה גן ויגיע לשם בן מיעוטים על מנת לפגע.
      משום מה יש לי הרגשה שמאוד תרצה סייר עם כלב באיזור...

    • ברברים כמוך צריך לשים בכלובים

      נמאס מערסים, 24/06/09 15:49

      נכון שאתה ליכודניק ושבצה''ל לא שרתת?

  • 6.

    כלבים

    ציקו, 24/06/09 11:05

    השימוש בכלבים יש לו הרבה יתרונות מאשר המשפטים הטפשיים שאתה מעלה מנגד.

  • 5.

    אם הכלבים עוזרים אז למה המחאה? סתם כדי למחות?

    תושבת העיר, 24/06/09 10:49

    גני העיר מלאים בנוער שיושב כל ערב ושותה לשוכרה מלכלך ומחבל.
    אני גרה בין 2 גנים ובבקר הם נראים נורא מלאים בזוהמה ודברים שילדים לא צריכים להיות חשופים אליהם והם גרועים מ-2 כלבים.
    אם הסיירים מונעים מהנוער הנ"ל לחבל להשתכר ולעשות מעשי וונדליזם זה חשוב יותר.
    כבעלת כלב אני יודעת טוב מאד להרחיק את הכלב שלי מאנשים וילדים ואני בטוחה שהמאבטחים יודעים זאת טוב ממני.
    אז מה מציע מר עופר שנהרוג את הכלבים שלנו כי אולי איזה ילד מפחד מכלב?

  • 4.

    וגם להרתיע את חבורות בני הנוער שיושבים בגנים (ל''ת)

    ממ, 24/06/09 10:33

  • 3.

    הכלבים גם נמצאים בכלובים מאוד קטנים בזמן הנסיעה

    שובל, 24/06/09 10:29

    הכלבים גם נמצאים בכלובים מאוד קטנים בזמן הנסיעה והשומרים נוסעים מאוד מהר
    תאי האחסון של הכלבים זה לא כמו במכוניות המשטרה
    זה כלוב פשוט מקובע לרכב אבל בכל פעם שהרכב בולם הכלב מתעופף בתוך הכלוב המאוד קטן
    צריך להתקין להם ברכבים כלובים כמו שיש ברכבי המשטרה

    • אם הכלוב מאוד קטן אז איך בדיוק הכלב מתעופף בתוכו?? (ל''ת)

      שמרית, 24/06/09 13:36

      • אני ראיתי אותם עושים תאונה

        דני, 25/06/09 18:36

        אני ראיתי אותם עושים תאונה
        והכלב הלך ''עקום'' אחרי זה

  • 2.

    תמיד יקום צדקן עלוב להפריע ליוזמה ברוכה (ל''ת)

    י.א, 24/06/09 10:09

    • צודק

      ממ, 24/06/09 10:36

      הילדים שיושבים בגנים - שותים , מעשנים, ועושים רעש ללא כל התחשבות בסביבת המחייה שסביבם, אני רואה בפרוייקט הזה מבורך, הפקחים לא מפחידים את בני הנוער ומאיימים עליהם על הכלבים, הכלבים הללו והפקחים מאומנים ומודעים לעבודתם, בתור תושבת העיר - זו יוזמה ברוכה ומוצלחת וכן ירבו כמוה בערים אחרות - לגבי בני הנוער ומצבם המדרדר - יש מקום לעוד 10 כתבות אחרות לגמריי

  • 1.

    תמיד יקום צדקן עלוב להפריע ליוזמה ברוכה (ל''ת)

    י.א, 24/06/09 10:09