• 65.

    הם רק דואגים לנו

    ilwk , 06/07/09 13:40

    אמר אביי: לא חרבה ירושלים אלא בשביל שחללו בה את השבת, שנאמר [יחזקאל כב,כו] [כהניה חמסו תורתי ויחללו קדשי בין קדש לחל לא הבדילו ובין הטמא לטהור לא הודיעו] ומשבתותי העלימו עיניהם ואחל בתוכם.

    (שבת קיט,ב)

  • 64.

    ירושלים

    ירון, 07/06/09 18:44

    התקשורת הישראלית שוב מוכיחה את עצמה שוב ושוב ואלו הם כלליה

    אם אינך מהמחנה הנכון אתה מוזכר בצדדיך האפלים והקודרים והקיצונים בחבורה אלו הם המייצגים אותך

    אם אינך נמנה על מפגיני בילעין העוסקים שבוע שבוע בפציעת שוטרים וגרימת נזק לציוד משטרתי שלא לדבר על השיסוי והדיבור המלוכלך כלפי אותם נציגי רשויות החוק

    הקישו פשוט בילעין בגוגל ותראו את התוצאות באתרי הארץ ווינט ונרג



    בישראל 2009 הדמוקרטיה שוב ''מגינה על עצמה'' חופש הביטוי מותר רק אם אתה שמאלה מקדימה (דמוקרטיה מתגוננת)

    בישראל 2009 עדיין במקום להתמודד בצורה מעמיקה ומחשבתית ודיון אמיתי

    על פתיחת החניון הזה מה התועלת שבעיר ש 70 אחוז ממנה דתיים

    בישראל 2009 אם אתה לא מהמחנה הנכון הינך מושמץ בצורה הכי קיצונית שאפשר זה הכי קל והכי פשוט הרי אף אחד לא מחפש את הפתרון הנכון אלא את הפתרון הכי נוח שיגרום לשנאת אחים והמשך הקרע המתמשך בחברה היהודית הישראלית

    הרי אם לרגע נדמיין שאנו חיים בארצות הברית כמו שהתקשורת הישראלית אוהבת תמיד לתת דוגמאות ולדבר (ולעוות את המציאות איך שהיא שם)

    הרי כל העיתונאים הללו (טלויזיה 1,2,10) ועיתונות (ידיעות מעריב הארץ)

    לא היו עוברים מסך או דף עיתון בגלל נימת הגזענות הנשמעת ממפיהם ברגע שהם מדברים על אזרחי ישראל החרדים והדתיים

    תמיד חרדי ודתי מוזכר בהקשר שלילי הקשר של כפייה סחיטה אלימות גניבה ושאר מרעין בישין אם אתה חרדי ודתי והינך עושה משהוא בלתי חוקי בעליל תמיד תוזכר בשם הקוד החברתי שלך דתי וחרדי אם הייתם לוקחים את המילה דתי וחרדי ושמים במקומה את המילה ערבי האם זה לא היה נשמע גזעני ?

    האם התקשורת היא חד כוונית? בהקשריה הפוליטים בוודאי אך בהגינותה ובסיקור העיתונאי האוביקטיבי? את התשובות לכך כל אחד יחשוב לעצמו



    צדק במדינת ישראל הינו רק שם של כוכב

    חופש ביטוי והוגנות בסיקור התקשורותי הינם רק אם אתה במחנה הנכון

    (דוגמא נכונה לכך ואקטואלית הינה הסיקור המשתלח בפושע דודו טופז ואני מדגיש פושע (כך על פרסומי העיתונות-שהודה במעשים המיוחסים לו) הבנו הבן אדם ירד מהפסים אך לעשות משפט שדה כזה -זה חוסר צדק והוגנות בכל חברה שמכבדת את עצמה לדעת.(האם זה בגלל שהוא פגע באנשי תקשורת אזי מותר לתקשורת לעשות לו משפט שדה ללא כל צורך בבית משפט

    הרי גדולים ממני אמרו:יש בית משפט בירושלים?למה אף אחד לא מעלה שאלות אלו?)

    הנטייה במדינת ישראל 2009 ולא משנה לאיזה מחנה אתה שייך לשפוט את האחר ולפסול אותו בגלל דעות קדומות היא מאוד פופלארית

    חבל שאין הרבה אנשים בתקשורת הישראלית המוכנים לפתוח בשיח אמיתי ותרבותי על מנת לברר שאלות מעין אלו

    חבל שהגענו למציאות כזו שהאחר והזולת בחברה הם לא מעניינם אם הם לא שייכם לחברה שלי

    אחרי זה כחברה יהודית ישראלית אנו מתפלאים למה ישנה אנטישמיות כלפינו בעולם אם אנחנו בעצמינו מתייחסים בשנאה וגזענות כלפי חלקים בחברה שלנו

    לכל המאמינים בקארמה-הכל חוזר אלינו בהפוך



    תודה לכל הקוראים על הסבלנות

    בתקוה לעתיד מכובד יותר וכבוד הדדי לכל אחד מאיתנו

  • 63.

    חופש הביטוי מול חופש השיסוי

    ירון, 07/06/09 18:35

    התקשורת הישראלית שוב מוכיחה את עצמה שוב ושוב ואלו הם כלליה

    אם אינך מהמחנה הנכון אתה מוזכר בצדדיך האפלים והקודרים והקיצונים בחבורה אלו הם המייצגים אותך

    אם אינך נמנה על מפגיני בילעין העוסקים שבוע שבוע בפציעת שוטרים וגרימת נזק לציוד משטרתי שלא לדבר על השיסוי והדיבור המלוכלך כלפי אותם נציגי רשויות החוק

    הקישו פשוט בילעין בגוגל ותראו את התוצאות באתרי הארץ ווינט ונרג



    בישראל 2009 הדמוקרטיה שוב ''מגינה על עצמה'' חופש הביטוי מותר רק אם אתה שמאלה מקדימה (דמוקרטיה מתגוננת)

    בישראל 2009 עדיין במקום להתמודד בצורה מעמיקה ומחשבתית ודיון אמיתי

    על פתיחת החניון הזה מה התועלת שבעיר ש 70 אחוז ממנה דתיים

    בישראל 2009 אם אתה לא מהמחנה הנכון הינך מושמץ בצורה הכי קיצונית שאפשר זה הכי קל והכי פשוט הרי אף אחד לא מחפש את הפתרון הנכון אלא את הפתרון הכי נוח שיגרום לשנאת אחים והמשך הקרע המתמשך בחברה היהודית הישראלית

    הרי אם לרגע נדמיין שאנו חיים בארצות הברית כמו שהתקשורת הישראלית אוהבת תמיד לתת דוגמאות ולדבר (ולעוות את המציאות איך שהיא שם)

    הרי כל העיתונאים הללו (טלויזיה 1,2,10) ועיתונות (ידיעות מעריב הארץ)

    לא היו עוברים מסך או דף עיתון בגלל נימת הגזענות הנשמעת ממפיהם ברגע שהם מדברים על אזרחי ישראל החרדים והדתיים

    תמיד חרדי ודתי מוזכר בהקשר שלילי הקשר של כפייה סחיטה אלימות גניבה ושאר מרעין בישין אם אתה חרדי ודתי והינך עושה משהוא בלתי חוקי בעליל תמיד תוזכר בשם הקוד החברתי שלך דתי וחרדי אם הייתם לוקחים את המילה דתי וחרדי ושמים במקומה את המילה ערבי האם זה לא היה נשמע גזעני ?

    האם התקשורת היא חד כוונית? בהקשריה הפוליטים בוודאי אך בהגינותה ובסיקור העיתונאי האוביקטיבי? את התשובות לכך כל אחד יחשוב לעצמו



    צדק במדינת ישראל הינו רק שם של כוכב

    חופש ביטוי והוגנות בסיקור התקשורותי הינם רק אם אתה במחנה הנכון

    (דוגמא נכונה לכך ואקטואלית הינה הסיקור המשתלח בפושע דודו טופז ואני מדגיש פושע (כך על פרסומי העיתונות-שהודה במעשים המיוחסים לו) הבנו הבן אדם ירד מהפסים אך לעשות משפט שדה כזה -זה חוסר צדק והוגנות בכל חברה שמכבדת את עצמה לדעת.(האם זה בגלל שהוא פגע באנשי תקשורת אזי מותר לתקשורת לעשות לו משפט שדה ללא כל צורך בבית משפט

    הרי גדולים ממני אמרו:יש בית משפט בירושלים?למה אף אחד לא מעלה שאלות אלו?)

    הנטייה במדינת ישראל 2009 ולא משנה לאיזה מחנה אתה שייך לשפוט את האחר ולפסול אותו בגלל דעות קדומות היא מאוד פופלארית

    חבל שאין הרבה אנשים בתקשורת הישראלית המוכנים לפתוח בשיח אמיתי ותרבותי על מנת לברר שאלות מעין אלו

    חבל שהגענו למציאות כזו שהאחר והזולת בחברה הם לא מעניינם אם הם לא שייכם לחברה שלי

    אחרי זה כחברה יהודית ישראלית אנו מתפלאים למה ישנה אנטישמיות כלפינו בעולם אם אנחנו בעצמינו מתייחסים בשנאה וגזענות כלפי חלקים בחברה שלנו

    לכל המאמינים בקארמה-הכל חוזר אלינו בהפוך



    תודה לכל הקוראים על הסבלנות

    בתקוה לעתיד מכובד יותר וכבוד הדדי לכל אחד מאיתנו

  • 62.

    או גיח.

    שירה, 07/06/09 15:41

    הבנות שבתמונה בכלל לא חרדיות, הן דתיות לאומיות. וזה נראה יותר כמו תמונה שנשלפה מימי עמונה או מפינוי הגוש.

  • 61.

    ניסינו להקים מדינה מודרנית . כנראה שזה לא מתאים לכולם . (ל''ת)

    ALOS , 07/06/09 15:29

  • 60.

    הכל בגלל הגורילות

    יהודי כואב, 07/06/09 14:15

    הגורילות האלו הביאו עלינו את ראש העיר הזה והם אלו שגרמו לכך שיהיו חילולי שבת, ובאמת מה איכפת להם, זה לא מזיז להם, הרי גם כך הם אף פעם לא יוצאים למחות נגד חילולי שבת, ואולי צריך לבדוק אחר מוצאם?

    • כמה שאתה צודק!

      דודו, 07/06/09 14:21

      וכנראה שהגורילות שאתה מתכוון הם חסידי גור

  • 59.

    ביזיון שבירושלים עיר הקודש נוסעים בכלל בשבת

    יהודי, 07/06/09 14:14

    תנו לחיות בארץ הקודש

  • 58.

    ואנחנו ממנים את הפרזיטים האלו מכספי המיסים שלנו..מטומטמים שכמונו. (ל''ת)

    בין הדוסים למתנחלים אבדה המדינה, 07/06/09 13:49

  • 57.

    לכו לעבוד, אוכלי חינם!!

    יעל, 07/06/09 10:49

    הנשים שלכם יולדות, מגדלות ועובדות. את השאר מממנת לכם המדינה כדי שתוכלו לשבת ולהתפלל שבעה ימים בשבוע. אני סטודנטית לרפואה ולי לא מממנים את שנות הלימוד שלי, למרות שאני בסופו של דבר אתרום למדינה. אם המדינה לא הייתה מתחזקת אתכם, הייתם קצת יותר עסוקים בעבודה (כזאת עם תלוש משכורת שמשלם שכר דירה וחיתולים) ופחות בכפייה של האידאולוגיה האלוקית שלכם. נמאס למשלמי המסים לכלכל אתכם, אוכלי חינם. אם הייתם כל כך טובים במה שאתם עושים, כבר הייה מגיע איזשהו משיח. אין לכם בושה, וכנראה גם לא אלהים.

    • תושבי מאה שערים לא חיים על חשבונך!!! הם לא לוקחים מהמדינה כאידאולוגיה! (ל''ת)

      האיחוד הלאומי , 07/06/09 12:21

      • לא מדברים על מאה שערים, חמוד...

        האיחוד הפרטי, 07/06/09 13:02

        מאיפה הוצאת את מאה שערים? מדברים על שאר מאות אלפי אוכלי החינם. הם כן אוכילם על חשבוננו!!!

        • הם לא חיים על חשבונך!!! כנסו.

          האיחוד הלאומי , 07/06/09 15:57

          הם משלמים מיסים בדיוק כמו כולם ואין הוכחה שזה לא כך. כשהם קונים מוצר הם משלמים מע"מ , כשהם מעסיקים מישהו בחנות/ישיבה/גן ילדים/בית כנסת וכו' הם צריכים לשלם ביטוח לאומי ומס מעבידים . אז נא להפסיק לבלבל את המוח כאילו החרדים חיים על חשבונכם. תקציב המדינה הינו 300 מיליארד והחרדים מקבלים בקושי שליש האחוז מהסך הכללי . תראו בספר של ירון זליכה.

    • זה ממש חוצפה (ל''ת)

      ds0785 , 28/06/09 20:26

  • 56.

    כל הכבוד לחרדים השומרים על

    אחת, 07/06/09 10:01

    חוקי התורה של הקב''ה ועל ציביונה היהודי של ארץ ישראל !

  • 55.

    מה קרה לח''כ פורוש? אני מודאג

    ישראל, 07/06/09 09:05

    בד''כ הח''כ הנכבד מתחיל מיד לצעוק שישחררו את מבצעי הפוגרום. מעניין, למה לא צועק על עצורים אחרים? כוון וטרם צעק, אני חרד שמא הוא חולה.

  • 54.

    זכור את יום השבת לקדשו

    זכור את יום השבת לקדשו, 07/06/09 06:44

    זכור את יום השבת לקדשו

  • 53.

    גם לחילונים ולערבים ולשאר הגויים מגיע לחיות!!! לא נתחרד בחיים

    amanee83 , 07/06/09 04:12

    עם כל הכבוד לחרדים, ירושלים אינה עיר של יהודים דתיים בלבד, חלק גדול מתושביה אינם יהודים, מי אמר שבגלל הרוב הדתי בעיר אנו ה"גויים" צריכים לשבת בבית ולא לצאת ??? בנוסף יש יהודים חילוניים שגם הם באותה דיעה, וללא כל קשר חניון כיכר ספרא וחניון ממילא אינם בשכונה דתית , אף אחד לא התקרב למאה שערים , למה שיעשו מזה בלגן מישהו התקרב לשכונתם הצנועה ???

    דיי זה ממש תירוץ להביע אלימות ולכפיה דתית, ירושלים בחיים לא תתחרד ואנו יהודים חילוניים ערבים ושאר הגויים לא ניתן לחרדים להרוס לנו את הסופ"ש ולחנוק אותנו בבית !!!

    בושה !!!

    • אנימסכים עם הכל, חוץ מדבר אחד קטן

      Nov , 07/06/09 07:33

      במשפט "זה ממש תירוץ להביע אלימות ולכפיה דתית", תמחקי את המילה "דתית". אין שום קשר בין האלימות של כמה פרחחים חרדים לבין הדת. גם אני דתי וגם נציגי הסיעות הדתיות בעירייה, וכולנו תומכים בהסדר שעל פיו פתח ניר את החניון, הסדר שמכבד את השבת ואינו פוגע בקדושתה.

    • אנחנו נכריח אותכם להתחרד בכוח (ל''ת)

      בדרך למדינת הלכה, 07/06/09 08:09

      • וממה תחיו בדיוק פרזיטים שכמוכם? אם לא מכספי המיסים של החילונים?! (ל''ת)

        המחתרת החילונית, 07/06/09 13:50

        • מי חי מהמיסים שלך נבלה? יש לך הוכחה שהחרדים לוקחים יותר מנותנים? (ל''ת)

          זהבה אשורי , 07/06/09 16:01

  • 52.

    האם רק אני רואה שוטרים מפעילים כוח נגד נשים צנועות ושקטות ? (ל''ת)

    aidi1 , 07/06/09 01:31

    • כן. (ל''ת)

      יעל, 07/06/09 11:43

    • מה נשים צנועות ושקטות עושות בהפגנה פומבית ורועשת? (ל''ת)

      אממ.., 07/06/09 14:02

      • הייתי שם וראיתי שהשוטרים רצו לחצר פרטית ברחוב שבטי ישראל .

        זהבה אשורי , 07/06/09 16:03

        ושם הם הכו נשים ובנות סתם כי הם לא הצליחו לתפוס מי זרק עליהם אבנים.

  • 51.

    ניר ברקת - חזק ואמץ! לא להכנע לסחטנות!

    יעל, ירושלים, 07/06/09 01:31

    הושגה פשרה עם מנהיגי הציבור החרדי והם לא עומדים בה! בושה!!!

    • ניר בקרת אפס מאופס שלא מבין את רגישות פתיחת חניון מטר ממאה שערים. (ל''ת)

      האיחוד הלאומי , 07/06/09 15:59

      • ניר ברקת=טיפש מטופש. (ל''ת)

        זהבה אשורי , 07/06/09 16:04

  • 50.

    בן גורין אמר על השבת...

    הרצליני, 07/06/09 01:05

    יותר ממה שעם ישראל שמר על השבת השבת שמרה על עם ישראל

    • נכון, אבל...

      Nov , 07/06/09 07:30

      יש דרכים להסדיר פתיחת חניונים בשבת מבלי לחלל אותה, כמו הדרך בה בחר ניר: לא לגבות תשלום עד מוצ"ש, ולהפעיל על ידי לא-יהודי. חבל שעד שסוף סוף חילוני כמו ניר מנסה לשמור שבת, באים המקרים "חרדים" ועושים לו דווקא.

  • 49.

    אבל למה השוטרים מניחים את ידיהם המטונפות על בנות ישראל?!

    לינוי, 07/06/09 00:10

    למה אין שוטרות שמה?!

    • יס"מ = יחידת סוטי מין!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      האיחוד הלאומי , 07/06/09 15:59

    • ואים נגעו אז מה (ל''ת)

      ds0785 , 28/06/09 20:30

    • בנות ישראל האלו כל כך מגעילות

      ds0785 , 28/06/09 20:34

      שלא בא לנו לשכב אתם

  • 48.

    חילונים:כדאי שתתעוררו ומהר! הרי לפי מה שנראה החרדים

    ירושלים של החילונים, 07/06/09 00:10

    לא ינוחו עד שלא יראו את החילוני האחרון מסתלק מירושלים.מה שיעזור כאן זה רק אם כל אבל כל החילונים נשים ילדים גברים וילדים יחזירו להם באותו מטבע,אבל זה לא יעזור אם רק 60 או 70 אחוז יצאו להפגנות אלא ממש אבל ממש כולם.

    • לא כל החרדים מעור אחד, ולא כל הנושאים מקובלים על כולם

      Nov , 07/06/09 07:28

      במקום להילחם בטחנות רוח, כדאי שמכולנו נלמד לחיות יחד ולשתף פעולה במלחמה נגד הקיצוניים ומחרחרי הריב בשני הצדדים שמנסים להפוך את ירושלים לעיר שלא נעים לחיות בה. אני חרדי וגר כאן בירושלים ארבעים שנה, אני לא רוצה לגור בעיר של חרדים וערבים בלבד. הבעייה היא שאני והרבה כמוני יושבים בבית כשהקיצונים משני הצדדים משתלחים אחד בשני, כשאנחנו אלה שסובלים.

  • 47.

    איזה כיף לחלל שבת.אתם הורסים לעצמיכם את החיים! (ל''ת)

    מתפללת שתחזרו בשאלה, 07/06/09 00:04

    • תאמיני לי, הייתי שם

      Nov , 07/06/09 07:23

      אני מסכים שכיף לחלל שבת, אבל הרבה הרבה יותר כיף לשמור שבת. תנסי פעם, כדאי לך.

  • 46.

    ניר אל תוותר, בשביל זה בחרנו בך

    יואב, 07/06/09 00:02

    לא ביקשנו לחנות במאה שערים. שיתנו לנו לחיות בעיר הזו, בתור משלמי הארנונה- זו זכותנו. לא להיכנע לאלימות.

  • 45.

    חילונים-בוא נתחיל סטטוס קוו חדש-אסור לנסוע ביום ראשון ושני

    זה פוגע בריגשותינו, 06/06/09 23:49

    למה רק להם מותר לדחוף לנו את השטויות האלו,להפריע לחיים שלנו?וכל פעם כופים משהו חדש ואסור להתנגד כי זה קדוש.אם כך בוא נעשה את יום ראשון ושני קדושים ויהיה אסור לנסוע בתחבורה ציבורית או במכונית בעיר כי זה מחלל לנו את ימי השבוע!אם הם יתנגדו נעשה להם הפגנה בשכונה שלהם וניקרא להם נאצים!

    • ל תתיחס לאלה שעושים שנאת חינם - אשר אסורה מהתורה- " יותר מחילול שבת " (ל''ת)

      אברימי , 06/06/09 23:59

      • כלומר אל תתיחס אל ה''צדיקים'' שפועלים נגד התורה ! (ל''ת)

        אברימי , 07/06/09 00:00

    • תשתגע לבד!

      הרצליני, 07/06/09 01:04

      אתה טיפש?! מזה תנועת נוער? מדברים פה על קדושת השבת זה לא שנה ראשונה שהחרדים שומרים שבת, תראה בהיסטוריה אלפי שנים אנו היהודים שמרנו את השבת.

      • סליחה?

        Nov , 07/06/09 07:21

        להתגרות בשוטרים ולזרוק אבנים (שהם מוקצה ואסורים בטלטול) נקרא אצלך "לשמור שבת"?

        ותסלח לי, אבל אף פעם לא היתה בעם ישראל תרבות של זריקת אבנים בשבת. גם בחו"ל לפני מאה שנה כשהיו יהודים שחיללו שבת, החרדים שם לא זרקו עליהם אבנים.

        • אלה גרו כאן כבר הרבה זמן אידיולוגיה של כ100 שנה

          אברימי , 07/06/09 09:25

          ההקצנה התחילה בעיקר לאחר השואה .

          • טעות בידיך

            רועי, 07/06/09 11:24

            ההקצנה החלה לאחר הקמת מדינת ישראל.

            לא ידוע לי על אף מקרה שכזה כשהבריטים שלטו פה.

  • 44.

    תבין היתי שם וכן הפגינו

    אברימי , 06/06/09 23:45

    חוץ מזה מי שהפגין הם או הקיצונים או המשועממים מהציבור החרדי !

  • 43.

    הדברות

    אור יחזקאל, 06/06/09 23:37

    אין דיבור בין הזרמים ואנחנו רק ממשיכים את זה פה בגידופי הטוקבק הללו
    בע''ה בוא ננסה כולנו להבין קצת יותר את הצד של השני ונזכה לאהוב לרענו- כמונו.

  • 42.

    לא מיצג את כלל הציבור (ל''ת)

    אברימי , 06/06/09 23:31

  • 41.

    מה עם חילול ה' ? (ל''ת)

    אבי, 06/06/09 23:22

    • זה חילול שבת ! קיללו זרקו אבנים ובקבוקים !!! עלק דתיים (ל''ת)

      amanee83 , 07/06/09 04:14

  • 40.

    תכנסו ותבינו למה, איך אין חילוני אחד שקם להפגין בעד פתיחת חניון

    הרצליני, 06/06/09 23:06

    http://www.youtube.com/watch?v=3V2pORaPpg0

    • אין צורך להפגין בעד פתיחת חניון

      Nov , 07/06/09 07:19

      פתיחת החניון היא צורך בטחוני ואזרחי אלמנטרי, והעובדה שניר טרח למצוא פתרון במסגרת ההלכה לפיו לא ייגבה כסף בשבת והחניון יופעל על ידי לא יהודים מוכיחה שכשרוצים, מוצאים פתרונות.

      במדינה מתוקנת לא היו מסתובבים צעירים פרחחים (שבמקרה משתייכים לציבור החרדי) בסוף השבוע בלי תעסוקה ומחפשים עילה להפגנה.

  • 39.

    שיהיה להם הצלחה

    מוריס, 06/06/09 22:56

    אני רוסו לאמ שומר דת ובכל זאת מאחל הרבה הצלחה לחרדים על שמירת מדינה יהודית כי אחרת יהיה לנו מדינה פלשתינית מה עדיף?

  • 38.

    מה היה דחוף לברקת להתחיל במלחמות השבת ??? (ל''ת)

    לא מספיק בעיות, 06/06/09 22:54

    • יש לך טעות קטנה

      Nov , 07/06/09 07:16

      לא ברקת התחיל במלחמות השבת, העדה החרדית והצעירים המשועממים שלה חיפשו תירוץ. אם לא החניון, הם היו מפגינים על התחבורה הציבורית הנפרדת, ואם לא זה, אז על מצעד הגאווה.

  • 37.

    אני חילוני גמור ונגכד פתיחה של החניון בשבת..למה צריך לשנות

    השקוף , 06/06/09 22:21

    את הדברים למה לצאת ולשבש את השבת בירושליים כדי שיבואו עוד מאתיים מכוניות.
    אני מוכן לבוא ולהפגין גם נגד זה.
    הכפיה היא גם כפיה חילונית.

    • אויש, חדל כבר...

      מלה טובה , 06/06/09 22:53

      אם אני נוסע באוטו בשבת אז אני נוסע בו. לא אדון חרדי שגם ככה לא רואה את זה כי הוא גר במאה שערים. די כבר עם הסטטוס קוו המעוות הזה:
      בחיפה יש ריכוז גדול של חרדים באזור הדר ורמת ויז'ניץ- לאף אחד לא מפריע שיש שם רחוב שסגור בשבת כי הוא עובר ליד בית כנסת. לעומת זאת- לחרדים פה גם לא מפריע שיש בעיר תחבורה ציבורית בשבת, אז למה לשתף פעולה עם השקר הזה של החרדים הירושלמים?

      אין שום תכלית להפגנה הזו מלבד הפגנת כח של החרדים, שמנסחים לשמר את מעמדם כחלילנים שכולנו רוקים לצליליהם.

      שבוע טוב,
      אביעד, חיפה.

    • לא מיצג את כלל הציבור !

      אברימי , 06/06/09 23:47

      הם גם לא " חרדים " וגם לא דתיים התורה אוסרת על שנאת חינם יותר מחילול שבת !

    • חח שקוף שאתה לא חילוני ואגב אין פה שום כפייה.. תבדוק מה משמעות המילה

      ירושלמית, 07/06/09 00:13

      במילון.. אם יש לך אחד כזה בבית

  • 36.

    החרדים פתטים וזו הסיבה!..

    גלוריה, 06/06/09 22:05

    בשנה, שנתיים האחרונות החרדים נותנים לתהלוכות של ההומואים לעבור בירושלים כמעט ללא הפרעה, כאשר יש על ההומואים ודינם אמירה מאוד ברורב וחד משמעית בכתובים, ועל מה הם משתוללים? על חניה, ממש ''גיבורים שדעתם מיושבת'', פשוט בדיחה.

    • גלוריה, יש לך טעות קטנה

      Nov , 07/06/09 07:15

      על הומואים אין שום אמירה בכתובים, רק על משכב זכר יש איסור. צעידה בעיר איננה כלולה באיסור (ואגב, גם מין אורלי לא). תלמדי את הנושא לעומק לפני שאת מגיבה.

  • 35.

    לדרוס לדרוס ולדרוס..... לא יבחינו האספלט שחור (ל''ת)

    אסף, 06/06/09 22:03

    • התגובה בגזענית שלך גובלת בהסתה לרצח... אבל אנחנו סולחים לילדים מתוסכלי

      aidi1 , 07/06/09 01:17

      מתוסכלים כמוך.

  • 34.

    שלום לכולם

    ''ונתתי שלום בארץ'', 06/06/09 21:57

    כשיתחילו ליפול פה טילים שוב,תצטערו למה נלחמנו בחרדים שבזכות שומרי המצוות מרחמים עלינו משמים

    • לא אידיוט ! זה בזכות חיילי צה''ל

      לא קונה בולשיט, 07/06/09 01:41

      החרדים שלא מתגייסים לא מגינים על אף אחד אלא רק מנצלים..מי זנותן לחברה מגיע לו חזרה..לא רק שלוקחים בלבד עוד מעזים לפגוע באלו שתורמים את שלהם - בושה!!

      • לא קונה בולשיט......

        ל.ג, 07/06/09 06:58

        עם כל הכבוד שאני רוחשת לצה''ל, מי מנהל את העולם צה''ל? שום זיקה יהודית, לא תזיק לאף אחד. שאדם נתון בצרה או משבר אל מי הוא פונה?כדאי מאוד שתפנים את הכתוב, לא חייבים להיות דתיים ,אבל אמונה ולהיות בני אדם לא מזיקים לאף אחד. לא קונה בולשיט תתבייש!!!!!!!!!!

  • 33.

    כל הכבוד ניר ברקת

    amitos1978 , 06/06/09 21:55

    צריך לגבות את ראש העיר שלא ניכנע לבריונות החרדית

    • תיקון קטן

      Nov , 07/06/09 07:13

      רוב הציבור החרדי בעיר תומך בניר בקטע הזה, רק מיעוט קיצוני מוסת מתנגד וגורר אחריו עשרות צעירים משועממים שמחפשים אקשן בקיץ...

      הנציגים של יהודת התורה וש"ס בעירייה תומכים בצעד של ניר. רק העדה החרדית מתנגדת, וזה בגלל שהמשטרה שיקרה להם ואמרה להם שאין דרישה בטחונית לפתיחת החניון, בעוד לנציגי יהדות התורה המשטרה טענה שיש. הכל פוליטיקה, הפרד ומשול.

  • 32.

    יד ברזל כנגד ממוללי הזקנים !!! רק מדינת כל אזרחיה תציל אותנו מאבדון. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 06/06/09 21:51

    • יד ברזל כנגד המשתפי''ם של החמאס. מדינת כל אזרחיה תביא

      אקסטרה שפוי, 06/06/09 22:47

      לשואה שנייה לעם היהודי. יהיה פה רוב ערבי שיבצע פרעות המוניות ביהודים. חילונים ודתיים. אבל בינתיים הולך לכם, החמאס והשמאל הרדיקלי והרבה מחברי הפת''ח. הימין הקיצוני,המתנחלים שאתם כל-כך שונאים עושה בשבילכם את העבודה ומוביל אותנו למדינת כל אזרחיה עם רוב ערבי. צריך לחתור לניתוק מהיר של ישראל משטחי הגדה המערבית כדי לשמור על ישראל כמדינה יהודית ובעיקר דמוקרטית. כי למדינות ערב מותר להגדיר את עצמם כמדינות מוסלמיות, למדינות אירופה מותר להגדיר את עצמם כמדינות נוצריות. אבל כשמדובר בהגדרה עצמית של היהודים. להם לא מותר. הלוואי ותוכנית אובמה תצליח ותחסל את החלום המתוק של החמאס והאשליה שלך.
      בתודה, חילוני.

    • תחכה ליד הברזל שלנו נגד החילוניות בעוד מספר שנים

      זלמן, 06/06/09 22:57

      אחי החרדים-לכו לצבא, נתפוס נשק ונעשה כאן מהפכה חרדית

      א גוטע וואך אידען

      • הגם אתה מושפע מאמירות לוחמניות של מגיבים מתוסכלים ? (ל''ת)

        aidi1 , 07/06/09 01:19

    • השאלה היא מתי

      ds0785 , 28/06/09 20:44

      נמאס כבר מכל המפירי חוק החרדים האלו

  • 31.

    ירושלים היא שלנו החרדים נילחם בכם (ל''ת)

    יהודי, 06/06/09 21:35

    • אני חרדי ונגעל משנאת החינם של . . .

      אברימי , 06/06/09 23:43

      של המיעוט מחרדים ולא הרבנים להוציא מהעדה החרדית שמתנגדים לכך בכל תוקף !

  • 30.

    נילחם בכם נילחם אין לכם סיכוי אני הולך לירושלים שבוע הבא בל'נ (ל''ת)

    יהודי, 06/06/09 21:32

    • לא מיצג את כלל הציבור החרדי !

      אברימי , 06/06/09 23:50

      לפי התורה ההפגנה הזאת אסורה ! ! !

  • 29.

    עם ישראל שבת היא ברית בנינו לבין בורא עולם,באו נשמור שבת כלנו יחד (ל''ת)

    שבת, 06/06/09 21:32

    • זכותך לשמור וזכותי לא לשמור

      amitos1978 , 06/06/09 21:57

      החניון לא נמצא באזור חרדי ויותר מזה : הכניסה בשבתות היא ללא תשלום.

      אני מכבד אותך ,כדאי שגם הציבור שלך יכבד בני אדם אחרים לפחות כמו שהוא מכבד את השבת

      • אני ערבייה מי אמר שאחנק בבית בשבת? וזה רחוק ממאה שערים ! כפיה דתית (ל''ת)

        amanee83 , 07/06/09 04:18

  • 28.

    מחזק אתכם מכאן שומרי ה' (ל''ת)

    אריאל, 06/06/09 20:46

  • 27.

    these people are no Jewish

    Avi Shriki , 06/06/09 20:45

    Jews do not act that way. and don't they represent the anti Jews

    • Avi, pick a language. Then learn how to spell in that language

      אדון מיכאל עם סוכריה , 06/06/09 21:26

      And then, do not write idiotic statements
      Shalom

      • אדון עם סוכריה.

        בני123 , 06/06/09 22:57

        צריך להיות הם אנטי-ציונים,אנטי ישראלים ואנטי-חברתיים.בקיצור פרזיטים עושה צרות הם!!

    • תלמד עברית קודם... (ל''ת)

      שחר, 06/06/09 23:42

  • 26.

    והחילונים עוד מממנים את הפרזיטים הכוחניים האלה. לזה יש להם כוח (ל''ת)

    תוך כמה שנים ירושלים תהפוך לבני ברק, 06/06/09 20:44

    • אני מעדיף בני ברק מאשר שהערבים יקבלו אותה ויהפכו אותה לג'נין.. (ל''ת)

      לא אמרתי כלום, 06/06/09 21:16

      • יקי (ל''ת)

        לא יהיה הבדל גדול, 06/06/09 22:51

    • אמן (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 06/06/09 21:27

      • בגלל זה ירושלים נראית כמו סלמס?

        בני123 , 06/06/09 23:00

        זו הסיבה שצעירים חילוניים בורחים ממנה.

    • לא תהפוך! אנחנו על המשמר. העיר הזאת טובה מדי כדי שנתן להם אותה (ל''ת)

      חילוני ירושלמי, 06/06/09 21:30

      • למי ?

        אברימי , 06/06/09 23:55

        לקנאים אשר פועלים כל הזמן לקרע העם, ולא לחרדים אשר מקימים מצות ואהבת לרעך כמוך,לר' עקיבא זה עיקר התורה לפני חילול שבת !

  • 25.

    אפס סובלנות

    א, 06/06/09 20:42

    אפס סובלנות

    מעצרים וכל מה שכרוך בכך

    אין מצב במדינה ששומרי ישראל ייקראו נאצים ...

    להכות בהם עד זוב דם -מנוולים

  • 24.

    זה חניון מאד חשוב, כל הכבוד לניר ברקת! (ל''ת)

    ירושלמית, 06/06/09 20:30

  • 23.

    לבטל את האזרחות למשתמטים החרדים,הש''סניקים,החב''דניקים והברסלבים וכך הם

    השתמטות=בוגדנות, 06/06/09 20:15

    יבינו שאין זכויות בלי חובות!!!

    • מה עם החובות שלך בתור יהודי כגון כשרות, שמירת שבת וטהרת המשפחה?

      אדון מיכאל עם סוכריה , 06/06/09 21:30

      איזה זכויות יש לך פה להיות בארץ הקודש ולכבושה מידי הערבים אם לא ע"פ תורתנו הקדושה?????

      • אחי, אתה מה זה צודק.

        מסורתי, 06/06/09 21:42

        הבאת לו את האמת לתוך הפרצוף.

      • ה"אלוהים" הוא שלך - אל תנכס אותו לאחרים

        amitos1978 , 06/06/09 21:59

        בדיוק כמו שאני לא מחייב אותך להאמין לתורת האבולוציה של דרווין

        • סליחה, אלוהים אינו שלו ולא שלך, שניכם שייכים לאלוהים

          aidi1 , 07/06/09 01:21

          אל תתבלבל.

      • איזה זכות יש לך?החרדים לא מכירים במדינת ישראל

        סתם מתפללים, 06/06/09 23:39

        לידיעתך-החילונים בנו את המדינה הזו,לנו יש זכות להיות פה יותר מכל חרדי.להיפך להם אין כל זכות להיות פה וצריך לשלול לאנשים האלו את האזרחות.הם הורסים לנו את המדינה.ולגבי הזכות להיות כאן-נובעת מזה שכבשנו אותה,והכרזנו על מדינה.אתה קורא לזה זכות דתית אני היסטורית בלבד.כמו שנאמר במגילת העצמאות.

        • אתה צודק אבל לא כל החרדיים, הפגנה כזו אסרה אסורה בכל מקרה (ל''ת)

          אברימי , 07/06/09 00:04

        • לך תלמד היסטוריה אמיתית-מתי הוקמה 100-שערים ?-ועוד ערים וישובים רבים.. (ל''ת)

          וזאת ללא שום מילחמות-הכל בדרכי נועם !!!, 07/06/09 01:25

          • לפני 120 שנה (ל''ת)

            אברימי , 07/06/09 09:22

          • תילמד אתה היסטוריה-השכונות והישובים סבלו מתקפות

            של ערבים,והיו ועוד איך מלחמות, 07/06/09 10:34

            באיזה סרט אתה חי?דרכי נועם?בגלל זה בנו את הבתים מחוץ לחומות בצורה של ריבוע עם חצר פינימית-כדי שהבתים ישמשו כחומות לחצר?בגלל זה בנו ישובים בצורת חומה ומגדל? בגלל זה הוקם השומר ב1909?ובכן ניראה לי שדתיים לא צריכים להסביר לי על היסטוריה-אתם לא לומדים אותה,ואם כן אז בצורה מגמתית.תעשה בגרות ואז תדבר

        • וזה היהי בונוס גדול (ל''ת)

          ds0785 , 26/06/09 14:21

  • 22.

    חרדים, תחזרו לחור השחור שלכם בחזרה.

    חיה לי מיום ליום, 06/06/09 20:05

    ניר ברק כל הכבוד!

    • מה מהחילול ה' ? (ל''ת)

      אבי, 06/06/09 23:04

  • 21.

    כל חובשי הכיפות בדרגת חומרה כזו ואחרת מנותקים מהמציאות (ל''ת)

    אוטיסטים חרדים, 06/06/09 20:05

  • 20.

    למזלנו אין לחרדים החמאסניקים נשק אחרת מבלי להסס הם היו עושים לנו מה

    למזלנו........, 06/06/09 19:57

    שהחמאס עשה ועושה לעזתים.

    • תופעה פסיכולוגית ידועה, השלכת הדמיון הפרנואידי על האוייב (ל''ת)

      aidi1 , 07/06/09 01:28

  • 19.

    בכוח הזרוע ובחקיקה מנסים חובשי הכיפות לכפות עלינו את דרכם הטאליבנית (ל''ת)

    עריצות הדת והדתיים, 06/06/09 19:53

    • לא טליבן, עזוב אותך מקיצוניים,

      אברימי , 07/06/09 00:06

      לא חלק מהציבור שיש לו אהבת ישראל !

  • 18.

    מה זה הביטוי המטופש ''חילול שבת'' בכותרת

    ראובני, 06/06/09 19:43

    זה ביטוי של החרדים.
    מותר לנסוע בשבת, זה לא מחלל כלום.

    • מה.....?

      אני, 06/06/09 22:28

      מה פרוש לנסוע זה לא מחלל?
      אז מזה עושה, מענג את השבת, זה גורם לכך שאתה שומר את השבת כהלכתה?
      טיפש, בור ועם הארץ, אתה יכול להיות חילוני אבל לפחות תהיה חכם!

      • יקי

        הא, טוב שאתה מרשה לו.., 06/06/09 22:44

        לפחות להיות חכם?!
        תגובה אגרסיבית, יהירה ומביכה, אך כה טיפוסית.

      • לדעתי זה לא מחלל

        ראובני, 07/06/09 00:42

        אתה חושב שזה מחלל רק בגלל שאתה טיפש, בור ועם הארץ :-)

  • 17.

    החרדים חיים על חשבוננו, לא מתגייסים ועוד מכתיבים לנו

    ענבר, 06/06/09 19:41

    חוצפה, אנחנו משלמים מיסים, משרתים את המדינה, מתגייסים לצה''ל - והם עוד מעיזים להכתיב לנו איך לחיות, ואם מותר או אסור לפתוח חניון בשבת.

    אם מבחינתם זה לא בסדר, אין בעיה - אף אחד לא הכריח אותם לחנות שם בשבת, או בכלל.

    אצל החרדים זה מעניין, אם זה פוגע בהם - חס וחלילה, אבל אם זה פוגע בחילונים - זה בסדר גמור ואף מבורך.
    בושה שהם אלו שמכתיבים למדינת ישראל את החוקים.

    • מעניין למה את לא אומרת זאת על הערבים שבאמת חיים על חשבוננו ומקיזים את

      זהבה אשורי , 07/06/09 17:28

      דמנו.

  • 16.

    החרדים,הש''סניקים ושאר המינים הדתיים חותרים בכוח הזרוע ובחקיקה לכפות

    עריצות הדת והדתיים, 06/06/09 19:34

    עלינו את אורחות חייהם.

    • לא אתם כופים עליהם את החילוניות...עד עכשיו לא הייתה החניה פתוחה

      השקוף , 06/06/09 22:28

      אז בשביל מה לפתוח כעת למה הכפיה החילונית
      ואני חילוני גמור נוסע בשבת. גם מגיע לטדי למשחקים..אז מה חסר חניה בעיר?

      • אתה אידיוט או עיוור?

        מאבק עיקש, 07/06/09 01:44

        מתי פעם אחרונה היית בשבת בעיר העתיקה אם אתה שואל שאלה שכזו???

  • 15.

    די לכיבוש החרדי בירושלים!! (ל''ת)

    ירו שלמי, 06/06/09 19:27

    • מה יש לך עם החרדים כל המשוממעים נקראים חרדים ? (ל''ת)

      אברימי , 06/06/09 23:40

  • 14.

    ומחללים את השבת כעת חילול גדול

    יעקב, 06/06/09 19:23

    מה שמראה שמה שחשוב להם הוא הכח שלהם ולא השבת עצמה.

  • 13.

    פושעים בחסות הדת. לזה יש להם כוח ואין להם בעיה לחלל שבת

    אבל ללכת לצבא? זה לא...., 06/06/09 19:19

    צריך לפזר את ההפגנות שלהם בדיוק כמו שמפזרים הפגנות בשטחים. מה ההבדל, בעצם?

    • צודק בתכלית (ל''ת)

      ds0785 , 26/06/09 14:19

  • 12.

    עדר האנדרואידים שוב משתולל... (ל''ת)

    aReminder , 06/06/09 19:16

  • 11.

    לטפל בהם כמו בערבים (ל''ת)

    יניב, 06/06/09 19:15

    • יניב, אני חשבתי שיפי נפש כמוך מלקקים לערבים (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 06/06/09 21:32

  • 10.

    לטפל בהם כמו בערבים (ל''ת)

    יניב, 06/06/09 19:15

    • ליניב

      זאב, 06/06/09 19:47

      צודק כמו שאמך מטפלת בערבים..

      • יניב בטח ערבים עשו אותך בלילה שחור משחור (ל''ת)

        השקוף , 06/06/09 22:26

  • 9.

    זאת מדינה יהודית אבל לא מדינת הלכה! לזרוק לכלא ומהר! (ל''ת)

    אילן, 06/06/09 19:00

  • 8.

    באתרנו תוכלו לקרוא ולהבין שזו רק חוליה אחת בשרשרת של כפיה ודיכוי

    אתר חופש הכנסו, 06/06/09 18:59

    בכוח הזרוע ובחקיקה שהחרדים,הש''סניקים ומינים אחרים של דתיים מנסים ללא הרף לכפות על מי שלא כמותם את דרכם.

    • אתם ואתרכם הפכתם לבדיחה לא מוצלחת, חסוך מאיתנו ביקור מאכזב (ל''ת)

      aidi1 , 07/06/09 01:23

  • 7.

    לא צריך לגרש

    נועם הקטן, 06/06/09 18:52

    צריך שתהיה הבנה. תנו לחילונים בירושלים לחיות בשקט. אם אנחנו לא נוסעים לכם בתוך השכונות ממש וליד הבית שלכם, אין סיבה שתמנעו מאיתנו לנסוע, גם בשבת.
    ירושלים היא לא רק עיר דתית-יהודית, היא עיר של 700,000 תושבים, בינם גם יהודים חילונים, מוסלמים ונוצרים.
    חרדים, אל תעופו מירושלים, פשוט אל תשתלטו עליה!!!

  • 6.

    הכופים החרדים והש''סניקים פועלים להחזיר אותנו בכח במנהרת הזמן לתקופה

    כופים חרדים, 06/06/09 18:52

    שאנחנו החילונים היינו פרימטים,התקדמנו והחרדים נשארו שם מאחור.

    • מאחור ? ההפגנה אסורה לכל יהודי שומר תורה ומצוות יותר מחילול השבת ! !! (ל''ת)

      אברימי , 06/06/09 23:49

  • 5.

    אן הבדל בן חרדים סטמרים לבן ערבים ישראלים שונאי ישראל (ל''ת)

    יו''ר וועד החייזרים, 06/06/09 18:47

  • 4.

    מהות הדת היהודית היא כפיה,גזענות,אפליה ודיכוי והחרדים מייצגים נאמנה את

    מהות הדת היהודית, 06/06/09 18:46

    היהדות וערכיה המוסרים.

    • 4- "מהות" הדת היהודית?

      Dorith , 06/06/09 20:59

      מה זו המהותנות הזאת?
      חטא במחשבה לתחום את "דת היהודית" ומהותה במשפט כה קטן ומשגה

    • שקר ! היהודית בנויה על ואהבת לרעך כמוך כמו שאמר ר' עקיבא לגר . (ל''ת)

      אברימי , 07/06/09 00:08

  • 3.

    היישר ממערות הטורה בורה בי-ם צצו לנו תאומי אל קעדה כדי לכפות עלינו בכח

    טאליבנים חרדים, 06/06/09 18:44

    את אורחות חייהם.

    • ישנו סטאטוס קוו וצריך לכבד אותו . וזה מה שברקת לא עשה. (ל''ת)

      זהבה אשורי , 07/06/09 17:26

  • 2.

    לסלק את החרדים מירושלים, בירת ישראל (ל''ת)

    ירושלמי, 06/06/09 18:39

    • מה קרה הם לא שומרי תורה האמתיים ! (ל''ת)

      אברימי , 06/06/09 23:57

  • 1.

    סוף סוף

    רונית, 06/06/09 18:37

    לא משעמם לחרדים בשבת.... חבורה של חוליגנים פרימיטיביים ואנטי דמוקרטיים
    ניר ברקת כל מדינת ישראל איתך!!!!אל תוותר!!!

    • לא כל עם ישראל איתו אני חילוני נגד שינוי הסטטוס קוו

      השקוף , 06/06/09 22:25

      למה צריך בירושלים לפתוח עוד חניה בשבת
      כמו שלא משנים חוקים אחרי אסור לשנות גם את זה..הכפיה החילונית..

      • מה הקשר לחוק? אין פה עניין של חוק בכלל

        י-ם, 07/06/09 00:05

        אתה סתם יורה ססמאות.

        אין שום חוק שאוסר על פתיחת חניונים בשבת, או תקנה עירונית אפילו. מה גם שהחניון הזה ספציפית לא יגב תשלום בשבת, כך שלא מוסיפים פה חילול שבת. אנשים שנוסעים במכוניות למרכז העיר בירושלים ינסעו גם ככה. רק שבמקרה הזה העניין יהיה מסודר ולא תצטרך לכתת רגליך בין מכוניות שחונות על המדרכה בשבת.

    • וואו, איזו שפה נקיה ואצילית ארבע קללות מתוך שלש מילים ואפס טיעונים... (ל''ת)

      aidi1 , 07/06/09 01:25