• 11.

    זה מחדל!!!!

    מי נתן להם לעלות על הכביש, 18/05/09 18:55

    גם אתם בטח נתקלתם פתאום באיזה רוכב אופניים שנוסע ''להנאתו'' בכבשי ומסכן את עצמו ואת כל מי שנתקל בו לפתע פתאום.

    אני עצמי רוכב על אופניים וגם הייתי מדריך בעבר. אבל של אופני שטח!!!! אופני כביש זה טמטום מוחלט. רוכב אופנים שעולה לכביש ונפגע זה סוג של בעיה שלו...

  • 10.

    האיור פשוט מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    פיקסו, 18/05/09 14:14

  • 9.

    רק שעם קסדה מסוכן יותר מאשר בלי

    שיר שיר, 18/05/09 11:24

    קסדה מגבילה את שדה הראיה, נותנת לנהגים ברכב תחושה שאפשר להתקרב יותר לאופניים (נמדד והוכח מדעית!!!) ומגבירה את הסיכוי לפגיעות סיבוביות בצוואר שזה למי שהיה ספק משול לשיתוק מוחלט. הפתרון הוא לא קסדה הפתרון הוא שבילי אפניים טובים!
    כשיפסיקו לחשוב על אופניים בהקשר של בריזה בשיער ויותר בהקשר של תחבורה פרקטית טובה לאדם, לסביבה ולחברה תשומת הלב לצרכים האמיתיים של הרוכבים תקבל משקל אחר. כל זמן שזה ישאר בגדר ה''חמוד'' כמות המחשבה האמיתית והיסודית שתוקדש לזה תהיה כמו של ארדן שסירב אפילו לעיין במחקרים שהוגשו לו (שלא לדבר על מחקר עצמאי מינימאלי).

  • 8.

    כי אולי יש שם הכי הרבה רוכבים ?

    אייל, 18/05/09 11:02

    לאחרונה ראיתי כתבה שמעלה אדומים היא הבטוחה ביותרץ כי אין שם רוכבים !

  • 7.

    שיתחילו לדפוק דוחות לרוכבי האופניים ואז התמותה תרד. (ל''ת)

    י, 18/05/09 08:05

  • 6.

    השינוי האמיתי הוא בתרבות

    האזרח דרור, 18/05/09 06:56

    חוק הוא הרבה יותר חלש משינוי תרבותי, וחוק שהציבור לא עומד בו - הוא אות מתה ומהווה מקום בו הציבור יכול לזלזל בחוק, דבר שמחליש את כלל החוקים.

    זה נכון גם לתרבות נהיגה וגם לתרבות של התנהגות עירונית והתנהגות ברשות הרבים.

    אני רוכב עם קסדה עוד מלפני החוק, אבל מתוך היכרות עם היכולות והמגבלות שלה - היא מתאימה לספיגת אנרגיה בפגיעה עצמית מנפילה במהירות נמוכה. לכל דבר אחר - ובמיוחד לפגיעה של מכונית - הקסדה הזאת כנראה לא רלוונטית.

    הגישה הזאת לא מסנה לגמד את הבעיה של תאונות דרכים - להפך - היא מנסה לקחת אותה בצורה הרבה יותר רצינית ממה שאור ירוק או גלעד ארדן מנסים לקחת אותה - אם אפשר לשפר את התחבורה וגם להקטין בו זמנית את תאונות הדרכים וגם בו זמנית לשפר את היעילות הכלכלית של התחבורה - אז זו דרך שבה כדאי ללכת. הדרך הזאת נקראת ''עירוניות מתחדשת'' והיא אומרת בין היתר שכדאי להקטין את כמות המכוניות שמסתובבת בערים.

  • 5.

    אנני יודע מה קורה בתל אביב אך בישובים הקטנים יותר מסוכן

    homosful , 17/05/09 20:21

    מי שנוסע על כביש 4 או כבישים דומים לו, רואה לא מעט רוכבי אופניים בצד הכביש.אנני בא לתקוף את רוכבי האופניים או את נהגי הרכבים, אך כאשר מאפשרים לאופניים לנוע ליד מכוניות ומשאיות תהיה תאונה מתישהו. לרב אנו נוטים להאשים את נהג הרכב.למה? כי לו יש גדול יותר? כביש שבו נוסעים רכבים במהירות של 100 קמ"ש(כן. גם בחלקים שהמהירות המותרת היא 80 ו-90 קמ"ש)הוא לא מקום לאופניים. ולבסוף תהיה תאונה וזה לא משנה כמה שלטים "זהירות רוכבי אפניים לפניך" יציבו בכביש.

  • 4.

    המציאות הרבה יותר מפחידה

    בן רימוז', 17/05/09 18:48

    לפני חודש עשיתי תאונה עם האופניים אבל אני לא בסטטיסטיקה כי למי יש כח להגיש תלונה במשטרה...

    • עוף מהכביש

      מגיע לך, 18/05/09 18:56

      הכביש הוא לא מקום לאופניים

  • 3.

    בשבוע אחד נהרגו 21 איש-כמה מהם רוכבי אופניים?

    דני ב., 17/05/09 18:35

    אגב ההרוגים בקרב רוכבי האופניים הם בגלל רשלנותם והזילזול של נהגי המכוניות.
    האם מישהו חשב להגביל פעם את כמות המכוניות בכבישים בגלל ההרג והקטל של למעלה מ-500 איש בשנה?

  • 2.

    ת''א היא בזיון, ראש העיר הוא בדיחה שבחרו בה תושביו

    אלדד, 17/05/09 18:13

    הכל באשמתו, אתה לא יכול לקדם נושא כמו אופניים, שאני הכי בעד בעולם, ולא לדאוג במקביל לתשתיות והגבלה לרכבים פרטיים, תחבורה ציבורית יעילה יותר וכו' ומה עשה ראש העיר שלכם, בנה מגדלי יוקרה, כי שם יש כסף מידי והרבה.

    את העבודה האמיתית הוא לא עושה, אין לי מושג למה בחרו בו, הוא לא ראש עיר עם בייצים, אלא ההיפך מזה. אחרי כל כך הרבה שנים הוא לא מתליח להזיז את נושא התחבורה והבטיחות בת''א וזה לדעתי מראה על כישלון חרוץ

    • תפריד בין שנאה אישית

      מה אתה מזיין שכל, 18/05/09 18:57

      לבין פרקטיקה

  • 1.

    כל עוד הערסים שולטים ובת"א הם הרוב - המצב ימשך (ל''ת)

    avre10 , 17/05/09 15:17