• 95.

    יש פרטים מהותים שזועבי מסתיה מהציבור-כנסו

    משה, 03/05/12 21:21

    אף פעם ישראלים לא עשו לניץ'(כמו ברמאללה) וטרור מתאבדים לעם הערבי, ואני רוצה שתראה לי בספרי ההיסטורה המקורים מתי התקיימה כאן יישות פלסטינית??? לפננו היו הבריטים ולפניהם היו הטורקים ששלטו 400 שנה והארץ הייתה שוממה וחרבה .. ועל הארץ נכתב הכי הרבה ספרי מסעות שבאף אחד לא מוזכר שהארץ שייכת לערבים! בערבית אין אות פ' את איך את קוראת לעצמך פלסטינית?? אפילו לא מזכיר מדוע בשארה המנוול שסייע לחיזבללא לטווח אותנו בטילים מדוע ברח..ומעריצה את הרצחנות של בורגתי ושות' אז לכי לעזעזל!!

  • 94.

    תגובה להתנהגותה של חנין זועבי

    ברוריה, 04/03/12 13:31

    בושה וחרפה שהאשה הזאת אוכלת וחיה על חשבון העם היהודיבכנסת ישראל ומנצלת את הדמוקרטיה רק לצרכיה בדיוק כמוהחבר שלה עזמי בשרה בזכות הדמוקרטיה בגד בנו היא לא יותר טובה ולהפך שתלך להגן על האחים האמתיים שלה בסוריה שנשחתים שם יום יום ושתלך לעזה שם אחיה ותפסיק לשסות בנו את ערביי ישראל שרובם נהדרים ורוצים כמונו שקט ופרנסה ולא שינאה הרי היא למדה והשכילה פה ויורקת לבאר ממנו שתתה בושה וחרפה היא לא גיבורה של הערבים אלא להפך מרעה להם בשם הדמוקרטיה

    • חיה על חשבון העם ומנצלת את הדימוקרטיה - פשוט נמאס לשמוע את המשפט הזה -

      עו''ד ערבי, 10/03/12 12:48

      בקיצור נמאס לשמוע חיה על חשבון המדינה או מנצלת את הדימוקרטיה כמה קטן אתה ומיתמם ושוכח שהיא נבחרה על ידדי משלם המיסים הישראלי ואל תישגעו אותנו עם הדימוקרטיה שלכם שהיא לא דימוקרטיה לא יודע מה . שיגעתם אוטתנו עם הדימוקרטיה מזויפת שלכם כאילו עושים לנו טובה

  • 93.

    למה אתם לא מפרסמים את תגובותיי. למה... (ל''ת)

    מאיר אלמקייס ירושלים, 17/11/11 11:15

  • 92.

    עד מעט ואכן יהיו 2 מדינות . וכול

    מאיר אלמקייס ירושלים, 17/11/11 09:46

    המשולש ערים וכפרים. כמו טייבה אום אל פחם
    יהיו חלק מהרשות הפלסטינית.
    רק זיכרי חנין זועבי שעד 67 האיתם פלחים
    המלך חוסיין לא נתן לכם לילמוד וכנראה
    ידע למה. והנה באו היהודים ב.67 וחייכם
    הישתנו אונברסיטאות בתי ספר חיים טובים.
    ולכן ערביי ישראל לא מוכנים לישמוע שהם
    יהיו חלק מהרשות.(אני גר לי ג''בל אל מוכבר)
    והתושבים שם רוצים לחיות רק בישראל.
    אבל תמיד הערבים לא העריכו נכון את היהודים
    וכך גם הפעם.ללא ספק יהיו חילופי שטחים
    כי זה קיומנו.וטוב שחנין זועבי אומרת
    את דבריה זה מצויין.ככה אנחנו מיתקרבים
    לרגע האמת.ושוב ישארו הפלסטינים בלי כלום
    טוב מעולם גם לא היה להם כלום.
    גם בתוך העולם הערבי הם נחשבים לעם נחות.
    לכן ללא ספק יהיה עימות קשה ואלים ולאחריו
    הכול יהיה שונה.

  • 91.

    נהדרת. אדם נאור ואחב אופקים - גם אם לא מסכימים עם כל מילה (ל''ת)

    חבל שהחכ''ים שלנו נראים טמבלים לידה..., 18/07/11 10:44

  • 90.

    מסכים עם תגובה 89 רק רוצה להוסיף

    גד, 28/03/11 16:22

    אני מעריך את האמת של זועבי, כי רק בזכות האמת שלה אנחנו עדיין במדינת ישראל.
    אילולי המחשבות האמיתיות שלה לא ההינו כאן,
    תבדקו בכל הסכמי השלום, אילולי העקשנות של המנהיגים שלהם מי יודע מה היה נשאר לנו היום.
    תודה על האמת שלך !!

  • 89.

    כשקוראים ללא דעות קדומות, מגלים שיש הרבה הגיון בדבריה

    דורון, 08/06/10 07:05

    אפשר להתווכח איתה, אבל דיעותיה לגיטימיות.

  • 88.

    ''לא רק שהיהודים רוצים מדינה''..?

    מיואשת, 07/06/10 19:29

    מתוקה,
    תפנימי. יש לנו מדינה.
    weather you like it or not
    אלוהים, איך הפכנו מהישראלי האמיץ, הצבר הלוחם למין דמות חלשה, נכה ומזוכיסטית?
    זה לא יאמן כמה אנחנו מעוותים שאנחנו נותנים לחרצופה הזאת זכות דיבור!

    • תגיד תודה לשמאל

      שש, 18/01/11 14:05

      תגיד תודה לשמאל

  • 87.

    אישה מטורפת בלי טיפת שכל בקודקוד.

    מישהי, 06/06/10 19:43

    כל הראיון איתה מלא בשקרים שרק אדם מוכשר כמוה יכול להמציא. אם כל כך רע לה כאן שתעבור לקהיר. כולנו נשמח.
    כבר הרבה זמן לא ראיתי כתבה עם כל כך הרבה שטויות-פשוט שטויות בלי טיפת מציאות.

  • 86.

    תשובה לחנין

    שמאלני גאה, 26/05/10 05:39

    אני מראש אומר ומצהיר אני שמאלני בעד השלום ,מוכן לויתורים כואבים ,וכן גם לחלוקת א''י וחילוף שטחים ,ממש לא אכפת לי שמזרח ירושלים תהיה פלסטין (הכוונה לשכונות הערביות ולא לעיר העתיקה שתהיה בריבונות בינלאומית) ,אבל ראבק חמודה איפה את חושבת שאת חיה אם איך שאת מדברת אולי עדיף גם ליהודים וגם לערבים שתעופי מפה ,על קהיר דיברת ,פשש ...עליה יבבת כשהשוות אותה לחוסר התרבות ומקומות הבילוי ואיכות החיים בנצרת ,נכון נצרת זה לא קיסריה אבל קהיר יותר דומה לרואנדה או למחנה פליטים עזוה יחסית לכל עיר בישראל ,תגידי שכבשו לך שלקחו לך ,אבל תגידי תודה על מה שנתנו לך ונתנו לך הרבה אולי לא כ-ל מה שאת רוצה אבל מי כן קיבל כל מה שהוא רוצה ,את מחרחרת מלחמה ושונאת שלום ,ומצאת לך אחלה בית פוליטי בל''ד זה ה-ב-י-ת שלך . (נ.ב. תרימי טלפון לעזמי בשארה אולי יש לידו דירה להשכרה)

    • לא חשבתי שאני אסכים איתך אבל...

      מה יש לומר, 04/06/10 20:30

      כל מילה זהב

  • 85.

    גדולי סוחרי העבדים היו ערבים מוסלמים

    אבי, 25/05/10 23:30

    נא עיינו בכל המקורות ההיסטוריים. חפשו באתר גוגל. מי שצדו את השחורים המסכנים באפריקה במאות ה-18 ה-19 הכניסום לכלובים ומכרום לבעלי החוות באמריקה הצפונית והדרומית היו ערבים רודפי בצע.עובדה זו אינה מוזכרת כלל בתקשורת כיום.

  • 84.

    פנייה אישית לחנין זועבי בענין גלעד שליט:

    דני, 25/05/10 21:31

    לצערי פניות דומות לכמה מחברי-הכנסת הערבים האחרים לא נענו, או שנענו תחילה וא''כ הח''כ העדיף 'לנתק מגע'. ברצועת-עזה נמצא בשבי, עכשיו כבר כמעט 4 שנים, ישראלי צעיר, חייל, שבודאי שאיננו מקבל את מינימום הזכויות ההומאניטאריות המגיעות לכל שבוי ואסיר, ושלמיטב ידיעתי - רוב האסירים הפלשתינים הכלואים בישראל מקבלים. לפני צאתך, ח''כ זועבי, להצטרף במאי 2010 למשט לשבירת-המצור על תושבי-עזה, פניתי אלייך בכתב אישית וישירות, בבקשה לדרוש עם הגיעך לחופי עזה לבקר אצל גלעד שליט כדי לראות במו-עינייך מה מצבו ושלומו (למדת גם פסיכולוגיה), וכדי להביא לו מעט מהאספקה ההומאניטרית שתביאו לעזה (מזון, תרופות, משקפיים, ספרים. לא מלט). בעיקר ביקשתי שבקשרייך עם אנשי-השלטון ברצועת-עזה תאפשרי מעכשיו והלאה ביקורים סדירים של אנשי הצלב האדום או 'רופאים ללא גבולות' אצל גלעד, בין היתר - גם כדי לאפשר לנו כאן בארץ לדרוש חידוש ביקורי המשפחות אצל האסירים מעזה. לא ענית לי על פנייתי. חבל, כי כך יכולת לקבל אהדה ואפילו שיתוף פעולה מצד ישראלים רבים, בלי קשר לעמדותיהם הפוליטיות, אלא על בסיס אנושי-הומאניטארי !

  • 83.

    מה את מדברת את עושה לנו בושה תמיד היינו עם המדינה הזאת

    זועבי, 28/02/10 13:21

    תדאגי לנו פה ולא לאנשים אחרים יהודים ערבים

  • 82.

    אז לא תעברי לקאהיר רק כדי להיאבק שליהודים לא תהיה מדינה

    זו תמצית ההתנגדות. תרבות הנגד, 08/05/09 23:07

    יהודים עזבו (וגם גם גורשו, וכאלה שלא זכו לצאת בחיים) הרבה מקומות בעולם כדי לחיות במדינה יהודית.

    אבל היא לא. משתוקקת לחיות בעיר הערבית קאהיר, המתאימה לתרבותה. שכן גם היא יודעת שעם פלסטינאי זאת חארטה לצרכי מיקוח מדיני, אבל לא תעשה את זה, וזאת רק כדי להפריע ליהודים.

  • 81.

    אתם הערבים=חושבים שמגיע לכם מבלי לתת מאומה בתמורה=איפוא המוסריות שלכם! (ל''ת)

    נ.כהן את חיה במדינה שנתנת לך כל טוב בהשוואה לאחרים, 08/05/09 20:45

  • 80.

    עזמי בשארה הגדיר אתעצמו כערבי לא כפלסטני

    א.ק, 29/04/09 14:14

    וכלאומן ערבי הוא הכחיש את קיומו של העם הפלסטיני. חנין זועבי היא בדיוק הסיבה להצלחת ליברמן. דעות קיצוניות, שנאת ישראל - בוז למדינה - חוסר רצון להשתלב. חנין היא ימין ערבי קיצוני.

  • 79.

    אם לעזמי בשארה מותר אז גם לי

    ניר, 29/03/09 00:19

    לכי ת*דייני.
    את תומכת בטרור וברצח חפים מפשע.
    את אוהבת לראות נשים וילדים ישראלים מתבוססים בדמם.
    והכל בתיבול של מילים גבוהות ובאצטלאה של שוחרת שלום.
    ושוב, לכי תז*ייני.

    • היא גם רוצה אבל...

      רונה, 07/06/10 11:31

      היא מייחלת לזה , ובינתיים פורקת את המתח בעזרת ריגושים אחרים.. אבל ביננו מי ירצה???

  • 78.

    איך הדבר הזה בכנסת ישראל ??? (ל''ת)

    אלון, 28/03/09 01:58

  • 77.

    גזענום אנטי-יהודית איננה גזענות על בסיס הלקסיקון בו משתמשת הגבתרת,

    יהודה בן-ישראל , 27/03/09 22:28

    משום שהיהודים, על פי משנתה אינם עם או גזע ואינם מהווים קולקטיב אחד מסויים. אלה רק סיפורי בדיה, אם להבין גברת זו, שהעם היהודי הינו עם של קרוב ל-4,000 שנה ובעל ציביליזציה יחודית אשר מקום הולדתה היא ארץ ישראל ומרכזה היה ונשאר ארץ זו וירושלים בירתה.

  • 76.

    דווקא הערבית היא שפה די דומיננטית פה , בשלטים בכבישים ובמשרדי ממשלה...

    תייר, 27/03/09 21:01

    על מה מתלוננת הגברת, אין עוד מקום בעולם שמאפשר לשפה שאינה הרשמית במדינה ביטוי כמו הישראל מאפשרת לשפה הערבית!!

    • השפה הערבית היא כן שפה רשמית במדינת ישראל בניגוד לאנגלית (ל''ת)

      מדייק, 29/03/09 20:48

      • כן רק לא ממש שמתי לב שברוב העולם יש צורך בערבית..

        מישהו, 15/06/10 16:49

        ואני לא מתכוון לעבור לגור בטהרן... ואם הערבים בישראל יודעים עברית זה מסיבה כלשהי... תהיו בטוחים שאלה שלא מרוויחים מהיהודים לא יודעים עברית... אני מבטיח לכם את זה.

  • 75.

    לא מסכימה עם דברייך אבל

    אני, 27/03/09 20:48

    אין ספק שמדובר באישה אינטליגנטית מאוד ורהוטה. אין לך מה להרגיש רגשי נחיתות לגבי העברית שלך, היא מעולה ותמיד טוב לפגוש נשים מתוחכמות.

    כאמור, לא מסכימה איתך אבל מאחלת לך להצליח. באופן פרדוכסלי מבחינתך, ההצלחה שלך תחזק ותתרום למדינת ישראל ותוכיח שיש פה דמוקרטיה חזקה.

    • על הגישה ש''אני'' מפגין אמרו מזמן: ''עיניים לו ולא יראו'' נקווה שהאזניים (ל''ת)

      במצב יותר טוב!, 28/03/09 21:46

  • 74.

    תסלחו לי אבל אנחנו מדינה מטומטמת

    מדינה מטומטמת, 27/03/09 20:45

    אם היא חברת כנסת מטעם מדינת ישראל, אנחנו יכולים לסגור תבאסטה.

    אני לא בעד אביגדור ליברמן ואני חושב שהוא אדם מסוכן, אבל ברגע שאני רואה את הדברים האלה אני מתפלל שאיווט יהפוך לראש ממשלה.

  • 73.

    די לצביעות! (ל''ת)

    גולדה צדקה! אתם שונאים ורק אתם יכולים לשנות זאת!, 27/03/09 20:42

  • 72.

    הערבים יצקו תוכן מעמיק ויציב למושג גזענות! ולא סתם גזענות כי אם (ל''ת)

    מתבכיינת מלאה ברחמים עצמיים המפרנסים שנאה!, 27/03/09 20:40

  • 71.

    הגזענים הם אתם שלא מקבלים את החלטת האו''ם מ- 47 בדבר חלוקת הארץ בין

    מתעב גזענים, 27/03/09 20:38

    העמים והקמת מדינה יהודית וערבית.

  • 70.

    גבירתי- את משקרת במצח נחושה, כשאת אומרת שהחמאס רוצה נסיגה לגבולות 67,

    חושף שקרנים, 27/03/09 20:34

    כל דוברי החמאס ואמנת החמאס מדברים בפירוש על השמדת מדינת ישראל וחיסול כל יהודי באשר הוא על פי החדית' הידוע המיוחס לנביא מוחמד, קראו זאת באתר מורשת המודיעין. את תומכת חמאס מובהקת, וככזאת מקומך כלל לא במדינת ישראל אלא בעזה.

  • 69.

    נסי לדבר ערבית במקום אנגלית בארה''ב או באנגליה.

    אזרח, 27/03/09 20:11

    גבירתי, את במדינת ישראל. ואם התרבות לא מוצאת חן בעיניך, את רשאית לעזוב לארצות השכנות של בני עמך ודתך.

  • 68.

    Kansi, Kansi

    Trinity University , 27/03/09 20:08

    Dear Miss Hanin

    This is an official letter duly written and signed by ourselves, in which we officialy ask you to step out of the movie you're starring in.

    In case you've noticed, you're talking bitterly about Hebrew around certain areas on the map and expresses yor worries towards the Arabic language as a minority. Fortunately for you, since the Palestinian women you feel so positively and strongly about have the birth rate of nymphomaniac bunnys (hey, that's not racism, that's statistics, honey), you made sure Hebrew will ever and forever be a minority in the middle east.

    You go on and on about how flexible Mr Arafat was and your goals are not even realistic. You know that. I know that. The only difference is that not even Phd (was it a PhD you have gained in the Pakulta to Yinyanai ha-mind humping?)
    will save you from being an ignorant and silly waste of meat and blood.

    I cannot believe this internet page is actually taking the memory and domain in the internet instead of things that matter much more, like porn.

  • 67.

    מדוע לא שיחקת אם ראית את שכנייך משחקים?

    ציוני, 27/03/09 20:07

    אז אולי לא בכל הצרות שלך, אשמים הישראלים הגזענים. אילו באת לכנסת בלב טהור כאזרחית ולא כאויב פלסטינאי, אולי היית מרגישה יותר נוח בחיים.

  • 66.

    זה יהיה גזעני מצדי להגיד שהיא לא אינטלגנטית במיוחד? (ל''ת)

    בוביק בוביק התותח , 27/03/09 20:02

  • 65.

    אנחנו גזענים?

    pele_11 , 27/03/09 19:58

    את הגזענית האנטישמית שרוצה ביחד עם חברייך הערבים בחיסול מדינת היהודים,ובנוסף את גם צבועה, פמיניסטית לעניים, שקרנית מלוכלכת שתומכת בעזמי בשארה הגזען פשיסט בוגד ומרגל.

  • 64.

    תלכי ממדינתו היהודית חצופה שכמותך

    מרזל, 27/03/09 19:43

    ..

  • 63.

    לגבי מה שהיא אמרה על הכנסת..

    ש, 27/03/09 19:39

    כנסת: ''מקום שקשה לפלסטיני להיות בו.''
    למה פלסטיני צריך להיות בכנסת??? זאת מדינת ישראל!
    מה, יש מדינה ערבית שבה יש ישראלים שיושבים בממשלה/פרלמנט?

  • 62.

    זה שאנחנו אולי גזענים לא אומר שאתם לא מחבלים! האיסלאם מקור כל רע! (ל''ת)

    אריק דורון, 27/03/09 19:32

  • 61.

    שבלונה מהלכת

    רפניל , 27/03/09 19:19

    בכל 2000 המילים ויותר לא מצאתי שום חידוש, שום נסיון לייצר קומוניקציה ושום תובנה לעובדה שהולדתו של אדם בטריטוריה מסויימת עדיין לא עושה אותו עם, לא עושה אותו אדם ולא הופכת אותו לבעלים.
    עם שיפוץ טכנולוגי קל, ניתן היה לראות בדברי הח"כית הנכבדה, שידור ישיר מדיסק קשיח, שמסתובב במקומותינו כבר עשרות שנים.
    עם דיסק קשיח, כידוע, אין שום סיכוי לדיאלוג קונסטרוקטיבי.

    • אמן!!! (ל''ת)

      יהודה בן-ישראל , 27/03/09 19:32

  • 60.

    a brave and intelligent woman (ל''ת)

    Adi, 27/03/09 19:17

    • איפה בכתבה אפשר לראות את זה?

      ארי, 27/03/09 21:05

      היא לא ביקרה במילה אחת את התרבות הערבית. רק אנחנו אשמים. אפילו היא לא הזכירה כי יש לישראל זכות קיום. היא בושה לערביי ישראל.

  • 59.

    בקרוב תהיא חברה בפרלמנט בירדן בע''ה (ל''ת)

    גאון יקום, 27/03/09 19:14

  • 58.

    מקסימה!!

    די לכיבוש, 27/03/09 19:13

    נהדרת, כל מילה בסלע! אוהבים אותך חנין!

  • 57.

    "אתם גזענים", באמת? לכל עם הזכות להגדרה עצמית ועצמאות מדינית אולם...

    יהודה בן-ישראל , 27/03/09 19:09

    ...הגברת וחבריה שוללים זכות אוניברסאלית זו מעם אחד, מעם אחד בלבד, מהעם היהודי.

    אז מי פה גזען? מי זה שמוציא עם אחד בלבד מהכלל ולא מוכן להכיר בזכותו להגדרה עצמית לאומית ולעצמאות מדינית?

    גזענות זו שאותה מביעה הגברת הנקראת בעולם הרחב "אנטישמיות" אולם אני רואה אותה שפשוטה: גזענות אנטי-יהודית.

  • 56.

    בקנדה היא לא היתה מוציאה הגה או מעיזה לדבר ככה. שם המיעוט,מתנהג כמיעוט (ל''ת)

    חחחחחח, 27/03/09 18:57

  • 55.

    לא קראתי הכל, אבל

    אני, 27/03/09 18:56

    תני גז...

  • 54.

    היא מדברת כמו אנטישמית. ועוד בכנסת ישראל.מדינת ישראל יהודית - תפנימי. (ל''ת)

    איש, 27/03/09 18:56

  • 53.

    היא חיה בסרט. המוסלמים מסביבנו הם הגזענים הכי גדולים שקמו אי פעם. (ל''ת)

    ישראלי גאה, 27/03/09 18:55

  • 52.

    אנחנו צריכים עוד נשים כאלו!

    אמיר , 27/03/09 18:47

    נשים אמיצות שלא מתפשרות ולא מתכופפות. חנין מעמידה לנו מראה מול העיניים.
    זה שמאל אמיתי! זו דמוקרטיה! כל הכבוד חנין!
    אני מאושר שהצבעתי לבל"ד ולא למר"צ.

    • מעניין מאוד שרק פה

      אבנר, 27/03/09 18:56

      במדינת ישראל הן יכולו להיות כאלו ''אמיצות'' ולא מתכופפות, אולי זה בגלל החופש שיש להן להביע כאלו דעות? מעניין אם גם בסוריה, מצרים או בעזה הן היו יכולות להיות כאלו ''אמיצות'', - כצת חומר למחשבה בשבילך, אמיר.

      • אני לא מבין מה הבעיה...

        אמיר, 30/03/09 17:30

        זה נכון שבישראל יש יותר שיוויון זכויות לנשים וזה נכון שרוב מדינות ערב אינן דמוקרטיות, אבל מה אתה רוצה להגיד בכך?
        האם אנחנו צריכים להיות כמוהם? אנחנו מדינה דמוקרטית (בדר''כ) אבל עוד ארוכה הדרך עד שנהיה מדינת כל אזרחיה... מי שלא מבין שיש ניגוד אינטרסים בין מדינה יהודית למדינה דמוקרטית נמצא בבעיה... ואת זה בדיוק מראה לנו הגברת זועבי

    • הן בנות ערובה של הגברים הערבים שמכים אותן

      מוציאות תיסכולן על היהודים, 08/05/09 23:14

      התרבות הליברלית של היהודים הופכת אותם לשק חבטות.

      האישה הערבית לא אמיצה ולא ישירה ולא ישרה. היא מדוכאת באלימות בחברה שלה.

      את התסכול, המרירות והעצבים היא מוציאה החוצה.

  • 51.

    שימו לב לדעות שלה לגבי חמאס

    אייל אשכול , 27/03/09 18:46

    רק על סמך זה יש לפסול חברותה בכנסת

    מדובר במחבלת לכל דבר!!!!!!!!!!!!!!!

    הפרדוקס הכי גדול בדברים שלה הוא שהיא קוראת למדינת ישראל פאשיסטית וגזענית אבל עושה את זה מתוך בית המחוקקים הישראלי בו היא קיבלה מעמד שווה ודריסת רגל בפרלמנט!!!
    וזה תוך כדי קריאה להשמדתה של מדינת ישראל!!!!!

    לא קיים לזה אח ורע בשום מדינה בעולם!!!

    מקומה של זועבי הוא בתא קטן ומצחין ללא אוכל או אויר כמו כל מחבל אחר!
    ללא זכויות וללא אזרחות ישראלית!!!
    זה לא פאשיסטי - זה טבעי לחלוטין!
    אבל כמובן שמדינת ישראל בוחרת להמשיך להתאבד ולתת לחלאות כמוה להיכנס לכנסת...

  • 50.

    חד שמעי - צריך לזרוק את כל חברי הכנסת הערבים מהמשלה

    בדוק , 27/03/09 18:45

    אנחנו חלם בהתגלמותה לא יאמן.

    • מסכימה

      ש, 27/03/09 19:37

      הם אפילו לא מנסים להסתיר את הדעות שלהם

  • 49.

    רצית לעשות דוקטורט על דמוקרטיה בעולם הערבי? תיאוריה מעניינת, תודיעי לי

    דוקטור לדמוקרטיה, 27/03/09 18:43

    כשתמצאי רמזים לכך.

    • קוראים לזה: דמוקרטיה אינפיניטיסימלית

      בחסות הפקולטה למתימטיקה, 08/05/09 23:17

      אינפיניטיסימלית - שואפת לאפס בגודלה.

  • 48.

    לא רוצים שלום, רוצים להתראות! (ל''ת)

    jak, 27/03/09 18:42

  • 47.

    מי ירצה בכלל להטריד אותך, גברת נחרצת.... (ל''ת)

    מטריד סידרתי, 27/03/09 18:41

  • 46.

    אנחנו גזענים? ראש מפלגתך בגד במדינה, צריך להוציא את מפלגתך מחוץ לחוק (ל''ת)

    קיבוצניק מהדרום, 27/03/09 18:40

  • 45.

    בושה שזאת חברה בכנסת ישראל (ל''ת)

    רוני, 27/03/09 18:39

  • 44.

    her position is evidence of urgency to pass the law of citizenship

    Russian Jew , 27/03/09 18:31

    It's like letting Osama Ben-laden supporters to sit in the US congress. And BTW there is a saying "If you don't like it head for the airport"

  • 43.

    קשה לשמור על שיוויון הנשים במדינה שמדכאת את תושביה???

    001 , 27/03/09 18:30

    הזועבית השתגעה לחלוטין? אולי טת רוצה שיוויון לנשים בישראל כמו שיש בצפון פאקיסטאן עכשיו הנישלט בידי הטאליבן??? בנות לא מורשות ללמוד יותר בבתי הספר? החמאס יהיה בדיוק כזה, ואם חלילה ייקח את השלטון במדינה ישראל, אבוי לנשים, להומואים וסתם לאנשים. זועבי היא גזענית שונאת ישראל. מה שהיא צריכה זה זיון טוב, פיפי ולישון. נמאס מערבים פאשיסטים. לכי תחפשי לך שאיפות לאומיות במקום אחר ותעזבי אותנו בשקט. גירוש לכל הערבים מתחומי מדינת ישראל!!!!

  • 42.

    כמה רוע ושנאה יש בך. (ל''ת)

    גל, 27/03/09 18:18

  • 41.

    תודה . כל כתבה מלוכלכת כזו מוסיפה לי קולות. (ל''ת)

    ליברמן, 27/03/09 18:16

  • 40.

    כדאי להזכיר לגברת שמי שהחל ולא הפסיק בקדום אקסקלוסביות לאומית היו דוקא

    יהודה בן-ישראל , 27/03/09 18:14

    הערבים. כבר ב-1920 הם פתחו בטרור מאורגן שמטרתו היתה, ועודנה, להתיש את הישוב היהודי בארץ ישראל על מנת שלא יקנה אחיזה בארץ אבותיו. הטרור המשיך בגלים: 1921, 1929, 1936-1939, 1947.

    ובכל זאת, בעצם ימים של דם יהודי שניגר בכל חלקי הארץ על ידי פורעים ערבים, הכריזו ראשי הישוב היהודי בארץ על מדינת ישראל - על בסיס החלטת האו"ם - ב-כ"ט בנובמבר 1947.

    הכרזת העצמאות מתייחסת בין היתר לערביי הארץ. היא מבקשת מהם בכל לשון של בקשה לקחת חלק פעיל ופרודוקטיבי במדינת הלאום של העם היהודי על בסיס של דו-קיום בשלום עם הישוב היהודי בארץ.

    אולם התשובה היתה אז, והמשיכה בכל הזדמנות בה ישראל הושיטה יד לשלום: ירי בארזחים יהודים, מטעני חבלה, רצח בדרכים וכניסת הכוחות המזויינים של מדינות ערב השכנות על מנת למחוק את הישות היהודים הלאומית מעל פני הקרקע, בתמיכת ערביי ארץ ישראל כמובן.

    לבוא עתה ולהאשים את ישראל בגזענות בעוד שבמשך הרבה עשרות שנים עשה העולם הערבי הכל, כולל מנהיגיו הארץ ישראלים, על מנת להשמיד את מדינת ישראל ואת תושביה היהודים - או מה שמכונה, לטהר את הארץ אתנית מכל יהודיה - זו חוצפה.

    ולתקוף את ישראל תוך כדי שימוש בכלים הדמוקרטיה של מדינת ישראל הליבראלית כמו כנסת, עיתונות, חופש הדיבור, זו חוצפה משולשת.

    • הכרזת העצמאות והקראת מגילת העצמאות כמובן היתה ב-ה' באייר תש"ח, 14 במאי

      יהודה בן-ישראל , 27/03/09 19:42

      1948, והחלטת האו"ם על הקמתה של מדינה יהודית בארץ ישראל היתה ב-כ"ט בנובמבר 1947.

      מכל מקום, ערביי ארץ ישראל שהזמנו על ידי האו"ם להקים את מדינתם שללו זאת מכל וכל והמשיכו במסע הטרור נגד הישוב היהודי שהחל ב-1920 ונימשך עד היום הזה.

      העובדה שחברייה של הגברת לא לוקחים חלק פעיל בטרור האנטי יהודי -בישארה כמובן כן לקח חלק כזה - היא משום שאינם יכולים ולא משום שאינם מעוניים.

      עניינם היה, הווה וימשיך להיות השמדת מדינת ישראל, מדינה חברה באו"ם, "טיהורה" מהאלמנט היהודי שהגיע לכאן לאחר 1917 ומחיקת כל זכר לציביליזציה היהודית שזו ארץ מולדתה מאז קרוב ל-4,000 שנה.

  • 39.

    ''ה'שלום' האו מפלטו האחרון של הנבל'' (ל''ת)

    פתגם אלמוני, 27/03/09 18:13

  • 38.

    איך הערבים אף פעם לא לוקחים אחריות על כלום די נמאס (ל''ת)

    צפוני, 27/03/09 18:12

  • 37.

    כן, אנחנו גזענים... הבה נסקור מעט מדרכי ההתנהלות שלכם כאזרחי ישראל..

    שנאת האויב איננה גזענות, 27/03/09 18:10

    בניה בילתי חוקית,גנבת מים וחשמל,אי תשלום מיסים,השתלטות על אדמות ,הסתה נגד קיום המדינה כבית לעם היהודי,תמיכה מוראלית ,תמיכה בפועל ותמיכה כספית באירגוני טרור ,אי שרות בצה''ל או בכל מיסגרת שתורמת למדינה ,בזמן מילחמה עידוד ואהדה של אוייבי המדינה ניצול ציני של הדמוקרטיה לטובת כל הדברים שאמרתי עכשיו, כל אלו ועוד דברים גורמים לחלק גדול של העם לדעת שהנוסחה היא פשוטה -כמה שפחות ערבים במדינה ככה יותר פרודקטיבית המדינה תיהיה(מה שעצוב זה שזה ככה בכל העולם) ,אפשר רק ליראות מיסביב לנו במדינות ערב השכנות לאן הגיעו הערבים כשהם בשילטון ומנהלים את דרכם .

  • 36.

    אנחנו גזענים? האם הערבים לא הולכים לצבא בגלל הגזע?

    רובי, 27/03/09 18:09

    אנחנו גזענים? האם הערבים לא הולכים לצבא בגלל הגזע?

    • תגובה מוחצת ! אני ממליץ ביותר. (ל''ת)

      עזריאל., 28/03/09 14:41

  • 35.

    אנחנו מוכנים לשלום-אבל לא בתנאים שלך-ואת זאת שלא מוכנה לקבל את האחר

    זורו, 27/03/09 18:07

    ולהתחשב בו
    פה תקום מדינה יהודית - והגיע הזמן שתפנימי זאת
    הערבים בארץ צריכים להחליט על מה הם מוותרים - על הזכות לגור פה או על הזכות להגדרה עצמית - את שניהם יחד - לא תוכלו לקבל - כי אנחנו לא מוכנים לוותר על הזכות שלנו
    אם תהיו מוכנים לוותר - ולהשלים עם כינונה של מדינה יהודית בארץ ישראל - נוכל לחיות בשלום.
    אבל כל עוד אתם לא מוכנים לתת לנו את הזכות הבסיסית של כל עם - לגור בארץ מולדתו ואת הזכות שלנו להגדרה עצמית - אל תבקשו מאיתנו כלום
    ורק להזכיר לך שהעם המכונה ''פלסטיני'' כבר קבל את המדינה שלו.
    היא נמצאת ממזרח לירדן ונקראת - עבר הירדן.

  • 34.

    נחנו גזענים? (ל''ת)

    דוד, 27/03/09 18:06

  • 33.

    נחנו גזענים? (ל''ת)

    דוד, 27/03/09 18:06

  • 32.

    ציטוט מהכתבה.

    1avihadad , 27/03/09 18:06

    "מרצ היא שמאל לא נוקשה מספיק מבחינת האידיאולוגיה וזו הסיבה שהיא איבדה את הדרך. זו גם אחת מהסיבות להתחזקות הימין."

    את חיה בסרט. הסיבה להתחזקות הימין היא פקיחת העיניים של אזרחי ישראל.
    היא ההתנהגות של אנשים כמוך.

  • 31.

    זו דעתה והיא צודקת !

    איציק, 27/03/09 18:04

    איני כועס על זועבי. היא פלסטינית בעלת אזרחות ישראלית שיחד עם עמה,לא קיבלה ולא תקבל את זכות של היהודים למדינה משלהם ותלחם בה עד תום. זועבי,מוכיחה לכולנו עד כמה המונחים ''שלום'' ''דו קיום '' ו''פשרה'',הם מונחים שחיים בדמיונם של היהודים בלבד ללא כל קשר למציאות. לנו,ערכים אלה הם יעד אסטרטגי ושאיפה חלומית. לה ולבני עמה,אלה אמצעים טקטיים בלבד שנועדו לחסלנו בעתיד. ראשית,אם היא רואה במדינה יישות שודדת,שלא תתבע ממנה זכויות ותתחלק עם השודדים. שתשאר פלסטינית גאה ותושבת קבע בלבד ללא טובות ה''יישות הציונית''. דבר שני חייבת זועבי להפנים,ללא פשרה והכרה אמיתית בישראל כיהודית תהיה לה ולעמה שתי אפשרויות. או שהוא יזכה בכל ועקשותו תוכיח את עצמה,או שהוא יוותר ללא כלום,אל תוך הנכבה האיומה ואל תוך הבוז והאדישות שעמי ערב מפגינים כלפיו ובעיקר ללא עבר צודק וללא עתיד.

    • תגובה ל31

      ברורי, 04/03/12 14:07

      מילים כדורבנות אבל למה לה לזלזל בפרנסה כזו נהדרת אם הציונים הם פריירים ראה עזמי בשרה אפילו שבגד בגדול עדיין משפחתו התפרנסה על חשבונינו אז למה שהיא ורוב החכים הערבים לא ילכו בדרכו יש פה דמוקרטיה ובשמה הכל מותר

  • 30.

    חצי האמת

    נח, 27/03/09 18:02

    הן אצל הפלישתינים והן אצל היהודים בישראל.
    שתי הקבוצות האטניות יודעות שאם יהיה חו''ח
    שלום יפרוץ בשני הצדדים מלחמת אזרחים.
    שתי הקבוצות צריכות אויב .רק זה מאחד את השורות של שניהם.ללא אויב קיום הפלישתינים,והמדינה היהודית מוטל מאד בספק!

  • 29.

    אוי התקשורת השמאלנית הזאת... אבל יש גבול.

    1avihadad , 27/03/09 18:02

    קודם מר"צ... עכשיו בל"ד?!

    • הם החליטו להפליץ לנו את השמאל הקיצוני לפני שקיעתו (ל''ת)

      בדוק , 27/03/09 18:06

  • 28.

    מה יש לה נגד מירה עוואד?

    אלי, 27/03/09 18:01

    יוצא ממדבריה שכל ערבי שמעז לא להחזיק בדעות לאומניות ,מוקצא בוגד לא שפוי,
    העיקר שהיא מדברת על עקררון האונברסליות
    סתם לאומנית

  • 27.

    בכל תשובה השנאה למדינה צצה מחדש (ל''ת)

    יהודי, 27/03/09 17:58

  • 26.

    אנחנו גזענים לא טוב לך עופי לעזה שם תגלי את עצמך ואולי תתחתני

    בדוק , 27/03/09 17:58

    עם איזה שאהיד או שד שכמוך.

  • 25.

    נמאס לנו לישון עם האוייב - צריך להעיף אותו מהמדינה אין ברירה (ל''ת)

    בדוק , 27/03/09 17:54

  • 24.

    מתוקה שלי, ברוך בואך אלה החופש והדמוקרטיה בשתוכה נבחרת

    חזאי הטמטום הישראלי , 27/03/09 17:54

    גזענות, המממממ אולי. אבל אם ישנה כזו, הרי היא תוצאה ישירה מהניסיון של המאה האחרונה בעיקר של חיים לצידכם.

    לא השכלתם ללמוד, להטמיע, להבשיל וליישם את מה שהמדינה מציעה.

    ראי מה קרה בפרק זמן של 60 שנה מאז הוקמה המדינה (שלי - בזכות! שלך... אם תהיי ראויה) מחדש ע"י קומץ חלוצים ופליטה שואה וזאת חרף התנכלות בלתי פוסקת של בני דתך המתועבים שמסביב וחלקם אף בתוכנו.

    ישראל הפכה להיות גן פורח, מעצמה דמוקרטית ותרבותית, מעצמת חשיבה, מעצמת מדע וטכנולוגיה, מעצמה של חדשנות, וכן, גם מעצמה צבאית, תודה לאל. בלי זה, לא היו שורות אלה נכתבות מן ההתחלה, לא-כן?

    אם תפנימי זאת, ייתכן ותוכלי להתחיל ביוזמה ברוכה לבני דתך הדרים עמנו בשכנות.

    ו... זו ארצנו, ארץ היהודים!
    אם חשבת שעקב הולדתך יש לך זכות לתבוע ריבונות כאן, חשבי שוב.

    לבד מכך, "המושכות" כבר היו בידי ערבים בחלקים מן הארץ. כבר ראינו איזו תרבות, דמוקרטיה, זכויות ושיוויון צמחו מכך.

    זה שאת חברת כנסת ערביה (ואני מברך על כך אותך), אינה צריכה לצמצם את הבנתך ופעולותייך למבט השייך למאות קודמות

    זו הזדמנותך לקדם משהו חדש.

    נתקי את הקשר הבלתי קדוש עם המתקראים פלסתינאים
    וותרי על חלומות השווא של "אדבח אל יאהוד"
    היי מודל ולא גרורה

    או אז, תוכלי להיות ראש גשר לחיים בשלום וקידמה לבני דתך.

    אבל, אתם, הערבים חייבים להתחיל בכך קודם.
    אתם חייבים להראות לנו שהתחולל מפנה אמיתי ולא הפיך אצלכם בכדי שנוכל להאמין בכם ולקבלכם כשווים בין שווים.

    ולא, עבדים תישארו כפי שהייתם מאות רבות בשנים
    עבדים לאמונות פרימיטיביות
    עבדים לתת-תרבות נחשלת
    עבדים לתאוותיכם לבזוז ולנצל - מבלי לתרום
    עבדים לשליטיכם הערצים בכל דרגי הציוויליזייה שלכם, החל מראשי משפחה שבט דרך ראשי חמולות דרך ראיסים קטנים וגדולים, דרך אנשי הדת הרצחניים שלכם, דרך הקנאות הרצחנית המשמשת קרקע פורייה לכל זאת וכלה בדיקטטורים המושחתים העומדים בראש כל ישות מדינית במדינות המוסלמיות.

    את חפצה בשינוי - הנה האתגר

    צתאי נגד המדינה ודרכיה - תכרתי את הענף הצעיר שזה עתה התיישבת עליו.

    זכרי זאת בטרם תפיקי "מרגליות" נוספות.



    ברוכה הבאה

  • 23.

    ערבים! תלמדו לחיות עם יהודים בדו קיום שיוויון וכבוד במדינות הערביות

    לפני שתדרשו מישראל, 27/03/09 17:50

    ואל תספרו מעשיות שליהודים היה טוב איתכם במדינות ערב. אי אפשר לעבוד על אנשים בעיניים.

  • 22.

    יש דבר כזה פלסטיני מישהו יודע מזה פלסטיני ח ח ח ח !!! (ל''ת)

    שרון היפה, 27/03/09 17:45

  • 21.

    חנין זועבי

    ron008 , 27/03/09 17:42

    אשה פטתית עלןבה מסכנה שונאת יהודים ושונאת את עצמה מ פחדת להנות שחס וחלילה יגידו שהיא ישראלית

    את יכולה לקחת את עצמך וללכת אחרי יחד עם עזמי בשארה

    מעניין עם במדינה ערבית "דמוקרטית " תוכלי לומר את מה שאת אומרת תחת השלטון הישראלי הגזעני

    • תגובה ל21

      ברורי, 04/03/12 13:54

      אין דבר כזה מדינה ערבית דמוקרתית לכן פה הם מעיזים להתפרץ כאן ולהרוס כל חלקה טובה ויחסים נכונים עם המטונים שבערביי ישראל אנחנו היינו חיבים לחוקק חוק נגד מסיטים כמומחנין זועבי ולשלוח אותה לעזמי בשארה הדמוקרתי

  • 20.

    גברת זועבי שום מאבק לאומי בתחפושת של מאבק דמוקרטי לא יעבוד עלינו

    קירשנבויים , 27/03/09 17:41

    קהיר
    "בשבילי היא הדוגמה הכי חדה למה שהפסדתי. אני מפסידה חיים של עיר ערבית, חיי תרבות, את היכולת להשתמש בשפה שלי בצורה נורמלית". אז שלום ולא להתראות גברת זועבי את לא תחסרי לנו פה בכלל ערים ערביות יש ממפרציות ערב ועד למיצרי גליבלרטר באפריקה כל כך הרבה מקום וגם אותנו את רוצה להפוך לערבים לא ולא אני הגעתי כבר למסקנה שאין מה לדבר איתכם רק מלחמת חורמה תכריע את הסכסוך הזה ומוטב מוקדם מאשר מאוחר

  • 19.

    תסתכלי על עצמך במראה ותגידי את האמת! אז...מי שקרן? (ל''ת)

    ABRAHAM, 27/03/09 17:40

  • 18.

    תני לי עובדה אחת על כך שהערבים מעניינים בשלום?!!

    רוני מקס, 27/03/09 17:38

    אין לך אפילו אחת.
    אוכלת חינם, גיס חמישי

  • 17.

    הערבים הם הגזענים הגדולים והאנטישמית הזאת חוזרת על כך

    עודד ז , 27/03/09 17:37

    שאנחנו גזענים ומאמינה בכך וחושבת שם היא תחזור על זה מספיק פעמים גם אחרים יחשבו כך.

  • 16.

    נשמעת כמו אישה בודדה ובלתי נסבלת (ל''ת)

    דניאל, 27/03/09 17:36

    • היא באמת כזאת

      אבנר, 27/03/09 23:16

      היא באמת בודדה ובלתי נסבלת ולכן היא תשאר לגור אצל ההורים שלה עוד הרבה שנים.

  • 15.

    יש להעביר אותה עם שאר הדומים לה לחיות תחת שלטון

    עודד ז , 27/03/09 17:35

    המדחנה הפלשתינאית ונראה כמה שהיא תהיה מרומה שם!
    רצתה ללמוד תקשרות ודמוקרטיה בעולם הערבי וגלתה שאין דבר כזה דמוקרטיה בעולם הערבי אז החליטה להתפרנס על חשבון המדינה הציונית.
    אפשר להציע לה גם לעבור לקהיר שהיא כל כך אוהבת. שם היא כנראה תצטרך לשבת בבית.

  • 14.

    אהרן ברק ובייניש רוצים להגדיל האוכ' הערבית ב''איחוד משפחות''.היכונו לסוף

    בן דוד, 27/03/09 17:34

    המחדל והאסון הגדול ביותר בתולדות מדינת היהודים: כ-300 אלף פלסטינים התיישבו או התאזרחו בישראל באמצעות מה שמכונה ''איחוד משפחות''.
    (כלומר, שני פלסטינים שמתחתנים צריכים לגור דווקא במדינת היהודים, ולא במדינה הפלסטינית).
    מדינת ישראל, המבוססת על הלאום היהודי, החליטה להתאבד.
    ועדיין נמשכת שיבה זוחלת פלסטינית: רשאי לקבל אזרחות גבר בן 35 ויותר, ואשה בת 25 ויותר.
    במקום הפרדה בין העמים, הולך וגובר הערבוב, לקראת חורבן המדינה היהודית.
    האוכלוסיה הערבית בישראל, העוינת את מדינת היהודים ומתנגדת לקיומה, הולכת וגדלה.
    כל זה בסיוע השמאל המשת''פי וזרועו הארוכה בג''ץ.
    והיכן הפולטיקאים שאמורים לייצג את הרוב היהודי ציוני? שקועים בשחיתות ובחיפוש טובות הנאה אישיות.

  • 13.

    ואתם הערבים, רוצים שלום?????????????????????????????????????

    רוני ת''א, 27/03/09 17:34

    כותבת יקרה, תני לי בבקשה עובדה אחת או נקודה כל שהיא שמעידה שאתם פונים לשלום!!!!

  • 12.

    כתבה מרתקת ואישה מרתקת- כן יירבו!

    אור, 27/03/09 17:33

    סוף סוף דברים עם טעם, עם מחשבה
    גם אם לא מסכימים היא אומרת דברים עמוקים,
    מחכימים ומעניינים
    מעניין אם פעם היו פולטיקאים כאלו גם אצלנו


    תודה!

  • 11.

    אנחנו אולי גזענים אבל לפחות לא מתפוצצים!!! (ל''ת)

    שירי, 27/03/09 17:32

  • 10.

    פה זו ארץ היהודים לא טוב לך את יכולה לעוף מכאן תאמיני לי לא נבכה. (ל''ת)

    יעל, 27/03/09 17:30

    • מחזקת את מס 10

      ברוריה, 04/03/12 13:42

      אכן זו ארץ היהודים אך כל אזרחיה הםנהנים מעצם היותם ישראלים אבל רבק תהיו בני אדם ואל תשקרו ותזיקו לנו בשם הדמוקרטיה ואנחנו מפרנסים אתכםבהיותכם חברי כנסת ואצלכם כל המשמיץ ומטב את העם שלנו הרי זה משובח

  • 9.

    נהדר! גזענות, לוחמנות, שתלטנות...

    חצחק, 27/03/09 17:30

    כמה מהר ערבייה בישראל מצליחה לאמץ את סיסמאות השמאל היהודי, בלי לשים לב לכך שאלו בדיוק, אבל ממש בדיוק, התכונות המאפיינות את ארצות ערב והאיסלאם! מה הם עשו ליהודים בארצותיהם? מה עשו ועושים המצרים לקופטים? אבל, למה לחפש רחוק - כמה ערבים נוצרים נשארו בארץ ישראל? בבית לחם - רוב מוסלמי. ברמאללה - רוב מוסלמי בנצרת - רוב מוסלמי. למה? בגלל הסובלנות הידועה של המוסלמים. גברת, שבי בשקט! בשום מדינה בעולם ציבור שמזדהה עם האוייב ומניף את דגלו לא היה מקבל מה שהערבים מקבלים בישראל! מערכת חינוך נפרדת, חופש דת, זכויות אזרחיות מלאות וכו'. אבל לצדיקה מנצרת זה לא מספיק: היא רוצה ''זכויות לאומיות''.

    • יישר כוח

      אלון, 27/03/09 19:06

      !

    • אמן ואמן (ל''ת)

      אביב, 27/03/09 20:57

  • 8.

    תרצי או לא אנחנו כאן ולא נזוז מכאן לעד אם רע לך אתה יכולה ללכת לא נבכה (ל''ת)

    נורית, 27/03/09 17:26

  • 7.

    המילה האומללה ''פלסטיני'' חוזרת בדבריה יותר מדי פעמים.

    ירון, 27/03/09 17:26

    מהו הייחוד ה''לאומי'' ה''פלסטיני''? תשובה: טרור, רצח ושלילת הלאומיות היהודית הקיימת אלפי שנים, עוד לפני שמישהו חשב להמציא את העם המלאכותי ה''פלסטיני''. אם לא נוח לגברת כאן, שתלך לחסות בצל מדינות ערב הנאורות. אולי אז היא תתחיל להתגעגע למדינה היהודית.

  • 6.

    So much hatred and one sided views. Very sad (ל''ת)

    Pathetic woman, 27/03/09 17:25

  • 5.

    אחרי 60 שנה חברת כנסת ערביה ראשונה מממ.... מי מדכא את מי?

    אריק, 27/03/09 17:24

    די לכיבוש הפלסטינאי בעזה לפי גבולות 67 עזה שייכת למצרים !

    אגב ידעתם שהיא לא נשואה ועדיין חייה עם הוריה חחחחחחחחח מעניין למה?

  • 4.

    רק טרנספר יביא שלום ! (ל''ת)

    גדי, 27/03/09 17:21

  • 3.

    רק טרנספר יביא שלום ! (ל''ת)

    גדי, 27/03/09 17:21

  • 2.

    כבר מזמן יש מדינת פלשטיו והשם שלה ירדן. 2 מדינות ל-2 עמים, ישראל וירדן (ל''ת)

    דוד אש, 27/03/09 17:15

  • 1.

    ואוו כמה אנטישמיות בבן אדם אחד - ועוד יושבת בכנסת

    אלכס, 27/03/09 13:36

    תביני זו מדינה יהודית - את המיעוט שכאן!