• 12.

    חיסון מלאכותי לא עובר מהאם לילוד - סכנה

    עודד, 24/02/09 23:01

    כל מי שמחסנת את ילדתה נגד אבעבועות, אדמת ומחלות ילדות מסכנת את הדור הבא. תינוק של אותה ילדה שתתבגר יוולד ללא נוגדנים מאמו, האם מעבירה נוגדנים רק אם רכשה אותם במחלה.
    דורות של תינוקות נולדים עם נוגדנים למחלות ילדות שמחזיקים בערך שנה וכך מגנים על התינוק שחלש להתגבר על מחלות כאלה. הדור הבא יוולד ללא נוגדנים אלה, כי חיסנו את האמהות בילדות ולא נתנו להם לפתח נוגדנים חזקים באופן טבעי!!!!!!!

  • 11.

    זהירות אנשים טובים.

    אופירה, 23/02/09 14:50

    החיסון הזה הוגדר כחיסון הכי מסוכן חוץ מהחיסון נגד דלקת קרום המוח.

    הקישו בגוגל ''נזקי חיסונים'' ותגיעו לכל החומר.

    חברות התרופות רוצות מינויים לכל החיים על תרופות ולכן הן מוכרות לנו גם חיסונים בעד כסף.

    זהו רצח בלבוש של אחריות רפואית.

    היזהרו אנשים טובים

  • 10.

    בטח חרדים

    K, 19/02/09 13:22

    שלא מאמינים ברפואה.

  • 9.

    חיסון

    אמא אחראית, 19/02/09 09:43

    לאחר קריאת הכתבה וכל התשובות, קבעתי תור לבתי לחסן אותה נגד אבעבועות רוח. היום היא בת חמש וחצי, חיכיתי מספיק זמן שהיא תידבק באופן הטבעי, אך מכיון שזה לא קרה החלטתי לחסן אותה. לצערי זו מחלה שבגיל מבוגר שמקבלים אותה נגרמים סיבוכים קשים. אני מכירה באופן אישי בחורה בשנות השלושים לחייה שנדבקה באופן טבעי והיתה בין חיים ומוות לאחר שהתופעות שלה היו חמורות.
    אני וכל אחיי בהיותנו קטנים אכן נדבקנו מהמחלה באופן טבעי וגם בתי הגדולה בת 15.5 גם נדבקה באופן טבעי. לצערי מאז שהחלו החיסונים היכולת של הבת שלי להידבק באופן טבעי קטן ולכן אני לא לוקחת סיכון ומחסנת אותה במרפאה. אני מכירה היום מעט מאוד ילדים שנדבקו באבעבועות רוח באופן טבעי.
    לא לוקחים סיכונים עם אבעבועות רוח. זוהי מחלה קשה וככל שעולה גיל הילד/ה התופעות לוואי של המחלה קשות יותר.

    • אז תהיי אחראית עד הסוף

      גלית, 24/02/09 22:48

      ותקראי מחקרים בנושא נזקי החיסון ואז תעשי את שיקול דעתך לכאן או לכאן. גם אם תחליטי לחסן לפחות זאת תהיה מתוך ידיעה שלמה ולא כי שמעת רק צד אחד. אני לא חיסנתי כי גרנו באנגליה ושם נדיר לפגוש מישהו שחיסן נגד אבעבועות. מאוד לא מקובל. שני ילדי חלו בצורה קלה.

  • 8.

    מחלה יקרה שלום

    ביבי. נ, 19/02/09 06:43

    בגלל ההיסטריה מזיהום מקובל לא להכניס לגנים ילדים בשלב ההחלמה מהפצעונים -5-10 ימים. לרוב החולים הם בגיל 2-10 ההורה לא עובד 5-10
    אתם יודעים איזה נזק זה לכלכלה ???
    לחסן את כולם או להכיר בהורה הנשאר בבית לצורך ביטוח לאומי

    • אז נחסן רק משיקול כלכלי??????? (ל''ת)

      טל, 24/02/09 22:48

  • 7.

    מערכות הבריאות קורסות -

    יובל, 18/02/09 21:15

    מרוב תופעות לוואי של חיסונים.

    סרטנים בכל משפחה, מחלות אוטואימוניות שלא ידעו כמותן זה מאות שנים.
    בתי החולים קורסים - הרופאים לא יודעים מה לעשות.

    האם עלה על הדעת אי פעם להרביץ לרופא, הרופאים בתיסכול גדול.

    האלימות גוברת בכל מקום בכל מדינה במערב שם ''מטופלים ברפואה הכי מתקדמת'' - האם אין קשר בין קשב ריכוז לחיסונים למתכות בחיסונים?
    האם אין קשר לחמרים המשמרים המסרטנים שגוף אורגני אינו יודע להיפטר מהם?

    • במילה אחת - לא!

      Eחד, 18/02/09 22:46

      קשקוש אחד גדול מה שכתבת כאן.
      פשוט בורות לשמה.
      אם רצונך להוכיח קשר בין א' ל ב' אתה צריך לעשות זאת בכלים סטטיסטיים מקובלים, ולא לפי מה שאמרה דודה תרצה או רס''ן שמועתי.
      באותה מידה (ויותר) אפשר לטעון שהטלויזיה, המחשב והמזון המהיר אשמים בכל מה שכתבת. עכשיו רק נותר... להוכיח.

      • כלומר פורמלדהייד וטימרוזל ו...

        הלל, 23/02/09 14:46

        אלומיניום וחומרים משמרים נוספים כמו אצטון לא מסרטנים. \\
        כל אלו נמצאים בחיסונים שונים.

        בדוק

    • הסיבות למה שאתה מתאר שונות לחלוטין

      סילבי, 19/02/09 03:13

      סיבות סביבתיות.זה כבר ידוע שיש הרבה רעלנים בסביבה המתועשת שגורמים לסרטנים ומחלות מערכת החיסון.
      בנוסף, שימוש לא אחראי ומטורף באנטיביוטיקה לאורך העשורים האחרונים - בזה באמת אשמים הרופאים.
      אתה צודק בשקשר לכל מיני כימיכלים וחומרים לא טבעיים ומיותרים בתזונה ובכלל אבל זאת כבר לא אשמת הרופאים.

  • 6.

    אני מאמין שזה לא באמת קרה - החיסון אינו מונע את המחלה

    בהלה, 18/02/09 21:09

    אין כאן שמות לא עובדות מוכחות.

    באמת רק פרסומת לחיסון.

    פעם אבעבועות היתה מחלה שאמהות ביקשו להדביק את הילדים שלהן כדי לחסן לכל החיים.

    החיסון אינו מונע את המחלה, צריך דחף אחר כך שגם אינו מונע והראיה כיום הרבה יותר מבוגרים סובלים ממנה.

    מי שחלה באופן טבעי מחוסן לכל החיים, לילדים יש קפיצת גדילה בדרך כלל אחרי מחלת ילדים טבעית. כולם חלו בה פעם סובכו אלו שהיו בתת תזונה, אלו שהיו חולים יותר לא נדבקו במחלה.

  • 5.

    האם יש בדיקת נוגדנים למחלה?

    shmila2 , 18/02/09 18:50

    מדוע לא לבצע בדיקת נוגדנים לפני מתן החיסון, ישנם לא מעט ילדים שחלו כבר במחלה ויש להם חיסון טבעי, אך לא זיהו אצלם אבעבועות משום שהמחלה הייתה קלה(2 , 3 פצעים)





    www.makfind.com חיפוש ממוקד

  • 4.

    צה הקשר בין הסטרפטקוקוס לאבעבועות רוח????

    ליאור, 18/02/09 15:15

    חיידק הסטרפטקוקוס נמצא על העור של כולנו. כל שריטה או פגיעה בעור יכולים לגרום לחדירתו לדם. אין לעניין שום קשר לחיסוון הילדים נגד אבעבועות, מאחר וגם ילדים מחוסנים יכולים לפתח את המחלה. החיסון אינו מונע את המחלה לחלוטין.
    במילים אחרות, שוב ''פרסומת'' לחיסון נגד אבעבועות שבה לשרת את המשווקים!!!

    • הקשר הוא שכאשר מערכת החיסון אינה בשיאה החידק (ל''ת)

      מצליח להתפרץ ולגרום בעיות., 18/02/09 18:02

  • 3.

    החיסונים גרמו למוות הרבה יותר מאשר מנעו מחלות, הכל פרסומת לחיסון המזיק

    אילנהלוי , 18/02/09 15:12

    חיסון הרעל הזה שמכניסים לילדים לגוף ולא אכפת לאף אחד שזה גורם למוות כל עוד שזה מכניס כסף לכיס שלהם.

    חיסונים זה מיותר לגמרי בעיקר לילדים קטנים לא צריך.

    כל השאר שקרים והמצאות בשביל לעודד חיסון ולא בטוח שזה עוזר הפוך, זה גרם להרבה מקרה מוות הרבה יותר מאשר הועיל.

    קחו בחשבון.

    בעבר בכלל לא היו חיסונים נגד בעבועות רוח, ואף אחד לא מת מזה שלא חוסן או שחלה במחלה, זה עובר בכל מקרה ועל סיבוך במחלה לא קשור לחיסון כזה או אחר שזה יותר מזיק מאשר מועיל.

    לשמור טהרת המשפחה לאכול רק כשר ותברכו את האוכל וימנע מכם כל חולי רע.

    • לכל מתנגדי החיסונים

      אמא אחראית ומחסנת, 18/02/09 15:35

      בתור עובדה תוחלת החיים עלתה מאז החלו החיסונים בעולם,
      אז מספיק כבר עם האנטי חיסונים, מי שלא מחסן את ילדיו הוא פרזיט על הילדים שכן מחוסנים.
      וד''א כן מתו ילדים מבעבועות טרם החיסון, לא מגיבים לפני שקוראים את החומר הרלוונטי (ולא זה ששלחו לך כל העמותות נגד החיסונים).

      • תוחלת החיים עלתה בגלל שיש ביובים

        גאנימה אחראית שלא מחסנת את ילדיה, 18/02/09 16:11

        שירותים, צנרת מיים וצנרת של מיי שפכים ששומרים על הסביבה שלנו נקיה. ואת טועה- את שמחסנת את הילדים שלך בסריות של חיסונים מגיל 0 יוצרת תחלואות קשות יותר של מחלות שפוגעות לנו בילדים הנקיים מחיסונים שמפתחים לעצמם מערכת חיסונית חזקה יותר ובריאה יותר ממערכת חיסונית שמוחלשת בחיסונים. מלבד טטנוס אפשר לבטל את כל החיסונים. לכי תקראי קצת ולא את ''החוברות'' האלו. אנשים משתדלים להעמיק במה שהם מחליטים וזה לא איזה החלטה חסרת בסיס המבוססת על אינפורמציה שגוייה מחוברות. תעשי את שיעורי הבית שלך לפני שאת שוללת.

        • תומכת בתגובה זו, אכן החיסונים מסוכנים לתינוקות וגורמים למוות הרבה יותר (ל''ת)

          אילנהלוי , 18/02/09 16:57

          • צודקת מאה אחוז - קחו לדוגמא חיסון נגד צהבת

            רון, 24/02/09 22:53

            נעשה בשגרה לכל תינוק בישראל (למרות שהתינוק לא יכול להידבק אם אמו בריאה עד לגיל של יחסי מין לא מוגנים). ידועים בעולם לא מעט מקרי צהבת ותמותה מחיסון זה. בערך כמו שיעור התמותה מהחלה ללא חיסון. למה לחסן את כולם ולא רק תינוקות של אמהות נשאיות? החיסון זול מהבדיקה?
            חיסון זה לא מקובל באירופה. ישראל נוקטת בגישה האמריקאית, כמה שיותר כי יש מי שמרויח.

      • תוחלת החיים - סביבנו אלימות ופשע - חוסר קשב וחמלה -

        שמעי, 18/02/09 21:21

        האם זו בריאות.
        בריאות היא מהנפש ומטה אל הגוף.

        הרפוא6ה המערבית ובעיקר החיסונים משמידה כל חלקה טובה.

        כמה סרטן יש היום בילדים.
        כמה הפרעות קשב וריכוז.

        כמה מחלות מאלרגיות ועד בעיות הזנה בממדים מפלצתיים. עודף משקל. סכרת אצל ילדים, מתי זה היה קודם.

      • כל אחד יודע שתוחלת החיים עלתה בזכות מק דולנדס וקוקה קולה

        דוד, 19/02/09 08:52

        עובדה, שמאז שיש מק-דולנדס וקוקה קולה תוחלת החיים עלתה פלאים, ופחות אנשים מתים ממחלות, וגם כל מיני מחלות נעלמו פלאים.

    • תמשיכו לא לחסן, זה עוזר לברירה הטבעית (ל''ת)

      דארווין בפעולה, 18/02/09 15:58

    • אילנה לוי, רק בשבילך צריך לפתח חיסון נגד טמטום ופרימיטיביות (ל''ת)

      הרב שךמת, 18/02/09 16:06

    • אבל נרוץ עם חצי בני ברק לביה''ח לקבל את כל החיסונים כשיקרה משהו (ל''ת)

      חרדי שלא מחסן, 18/02/09 16:11

    • את ושכמותך פרזיטים ממדרגה ראשונה

      סטטיסטיקאית, 18/02/09 16:33

      אם רוב האוכלוסיה תחסן את ילדיה, אז את תוכלי לישון בשקט כי לא יהיה מי שידביק את ילדייך.
      אבל המחלות שהיו פעם אינן המחלות והמוטציות הקיימים היום ולהגיד ש''פעם לא מתו...'' זה לקבור את הראש בחול !
      חסנו את ילדייכם ולא ישנו מקרים קשים כל כך.
      תפסיקו להיות פרזיטים. רק ילדיכם סובלים מהתופעה הזו.

    • כמה שטויות וכמה בורות אצל אנשים כמוך

      סילבי, 18/02/09 18:26

      אני מתארת לעצמי שאת חרדית.

      יש לך מושג כמה עשרות ומאות מיליוני ילדים מתו ממחלות ילדות ובכלל וירוסים וחיידקים מחוסר טיפול רפואי ראוי????

      עד המאה ה-20 חצי מהילדים לפחות לא הגיעו לגיל 5! ידעת את זה? ולא, אני לא מדברת על אפריקה והודו אלא על מה שהיה ידוע כעולם המפותח - אירופה ואמריקה!

      לכי תשכילי קצת במקום להשאר בבורות חשוכה.

      ה' עוזר למי שעוזר לעצמו!

    • אז איך זה שהמחלות מתפרצות דווקא אצל החרדים? (ל''ת)

      מחסן, 18/02/09 19:50

    • חבל שאנשים בורים ועמי ארצות המונעים משנאה לרפואה המודרנית מנסים להפיץ

      Eחד, רופא, 18/02/09 22:40

      את תורתם, אשר איננה מבוססת יותר מאשר כל עבודת אלילים מצויה.
      דיפטריה, למשל, היא מחלה עם פוטנציאל קטלני בילדים, ואשר התרכיב מונע אותה לחלוטין. אילו הייתם חיים במאה ה 18 למשל, הייתם שומעים על מחלה זו באופן קבוע כגורם תמותה, אבל כיום היא נעלמה כמעט לחלוטין, חוץ מ... בקרב מי שלא מחסן - החרדים למשל.
      ומי שהטיף כאן על נושא הביוב.... זה לא קידמה? וזה שאנחנו מכירים היום את החידקים והוירוסים ושאר גורמי המחלה זו לא קידמה? מי המציא את המיקרוסקופ, הרפואה הסינית העתיקה? מה תרמה הרפואה ''האלטרנטיבית'' לדיכוי המגפות הגדולות? כלום! אפס!
      רפואה מונעת כוללת הגיינה, הסברה וחיסונים רלוונטיים. לבוא ולאמר שלא צריך את זה, זה שילוב של בורות, רשעות וחוסר אחריות.

      • צודק אבל יש הבדלים בין מחלות

        גל, 24/02/09 23:04

        אין מה להשוות בין חיסונים כמו דיפתריה טטנוס וניתן להכניס באותה קטגוריה את פוליו ודלקת קרום המוח. אבל אבעבועות רוח? חזרת?
        צהבת לתינוק שאמו לא נשאית? נו באמת. פה השיקולים הם כבר לא רפואיים. איזה סיבה יש לחסן את כל הילדים נגד אדמת? למה לא לתת להם התזמנות להידבק ולחסן רק נערות מתבגרות למקרה שלא חלו עד כה?

  • 2.

    אלו הם תוצאות הטרנד החדש של אי חיסון הילדים

    angolo65 , 18/02/09 15:00

    הורים חסרי אחריות, פרנואידים החושבים שחברות התרופות רק רוצות לחלוב כסף מהן.
    הנה שיחקתם אותה, עמדתם על עקרונותיכם ופגעתם בילדכם. טיפשים!

    • לא קשור בכלל לכסף.אלא לחשש מאוטיזם בעקבות חיסונים. (ל''ת)

      נא לא לבלבל במוח לפני שמבררים עובדות., 18/02/09 15:13

      • מאחורי הפרסומים נגד חיסונים עומדים תעשייני ''תרופות טבעיות'' (ל''ת)

        מחסן, 18/02/09 19:49

    • בדרך כלל אלו התוצאות של הטרנד של לחסן את הילדים

      גאנימה, 18/02/09 16:06

      ואני משערת שגם פה. כל מחלה אפילו הקלה ביותר יכולה להוביל לסיבוכים אבל אחת ל.... 100,000. הבעיה היא שמאז שמחסנים על כל דבר טיפשי כמו שפעת ועבעבועות החידקים והווירוסים מצאו דרך לחזק את עצמם. וככל שירבו החיסונים ומתן התרופות ככה יתחזקו המחלות והנגיפים. אז אשמת מי זה???? יש לנו מערכת חיסונית בגוף וכדי ללמוד עליה ולטפח אותה במקום להזיק לה עם חומרים מתועשים.

      • נכון - חצבת התחזקה בעקבות החיסונים

        לימור, 24/02/09 22:57

        מחלה שהיתה קלה יחסית עם סיבוכים נדירים עד שחברת תרופות פיתחה חיסון ויצרה היסטריה. מאז שהעולם המערבי מחסן נגד חצבת הוירוס התחזק והיום יש סיבוך לכל מאה מקרי הידבקות וזה גבוה מאוד.

  • 1.

    אלו הם תוצאות הטרנד החדש של אי חיסון הילדים

    angolo65 , 18/02/09 14:58

    הורים חסרי אחריות, פרנואידים החושבים שחברות התרופות רק רוצות לחלוב כסף מהן.
    הנה שיחקתם אותה, עמדתם על עקרונותיכם ופגעתם בילדכם. טיפשים!