• 73.

    המשטרה לוקחת איתה את הסוד לא מייקל ולא המחלקה..כנסו

    סמל המחלקה משה, 01/11/08 18:29

    חבריו של הרוצח היו מבזים אותו על שהוא התחתן עם אחת שכל המחלקה הגברית הכירה והמבין יבין באיזה אופן, אדם שקם בוקר אחד ורוצח את ילדיו זה מראה על כך שהוא לא בטח לא בה ( שאינה בוגדת בו ) ולא בילדיו ( שהם אכן שלו ) אז שלא יספרו לכם סיפורים כי גם במשטרה יש ''מזרונים'' ( בלשון הצבאית של המובן) אז כשכולם לוחצים עלייך איך התחתנת עם מזרון ואתה נסכנס למשבר עמוק ואינך יודע מי ממשפחתך אכן שייך אלייך אתה עושה צעד כזה ואת המידע הזה המשטרה לא רוצה שתדעו כי........זה בין החבר'ה .

  • 72.

    לסגור ענין

    חוקר לשעבר, 31/10/08 19:42

    יש להניח שאת המניע לא נדע ולדעתי גם לא צריך או ''כדאי'' לדעת אותו, משום שלא יבוצעו כל (ואני מדגיש כל) החקירות הנדרשות כי חלק מהן עלול רק להזיק לנשארים ושום תועלת לא תצא מהן, הרי לאסוננו כולם מתו ומה שיכול לקרות זה שהגלויים יביאו רק לצער נוסף ומיותר.

    • ל72 אני מסכימה איתך.רק המשפחות סובלות עכשיו.

      לינוי, 31/10/08 23:12

      הלב נשבר להם לרסיסים.חבל שאנחנו נוסיף עלהם.זה הסיפור הכי מזעזע ששמעתי.למשפחות תהיו חזקים משתתפת בצערכם.

    • כדאי לחקור מה היה כדי שאזרחי המדינה ידעו וילמדו מה מביא לדברים כאלה. (ל''ת)

      למניעה לעתיד, 01/11/08 09:36

  • 71.

    משפחה נורמטיבית

    דליה, 31/10/08 19:37

    אם אמנם משפחת פישר היתה משפחה נורמטיבית ,כיצד אב המשפחה הנורמלי רוצח טת ילדיו אשתו ומתאבד?האם זו נורמה?

  • 70.

    נראה מאוד שנמאס לו ממנה וממשפחתה שהתערבה להם בחיים.

    אחת, 31/10/08 18:02

    לו רצה להשאיר להם את הילדים וזאת התוצאה הכאובה.

  • 69.

    האם יכול להיות שהמשטרה סיימה

    רמזים (קבורת ראיות), 31/10/08 17:42

    לאחר שהרוצח רצח

  • 68.

    בטח שלא נדע יש לנו משטרה קקמיקה, בטח בגלל זה הוא התאבד גילה איפה הוא (ל''ת)

    עובד במשטרה קקמיקה, 31/10/08 17:39

  • 67.

    אולי הציבור הרחב לא ידע אבל יש כאלה שיודעים וידעו (ל''ת)

    Avi Ecuador, 31/10/08 17:08

  • 66.

    או רצח על כבוד המשפחה,או חיסול מטעם העולם התחתון,

    או חיסול מטעם קולגות במשטרה, 31/10/08 15:29

    יש בסה''כ שלוש אפשרויות שהמשטרה מעוניינת למנוע את המידע מהציבור וזאת פגיע בדמוקרטיה,ובהתנהלות תקינה של מדינה.

  • 65.

    משטרה גם לא יודע עד היום מי רצח את רבין (ל''ת)

    @ שר ההיסטוריה @, 31/10/08 15:16

  • 64.

    פני המדינה היו ניראים אחרת,,,,משטרה על הפניים,,,עצוב אבל נכון!!! (ל''ת)

    אילו במשטרה היתה רמה מקצועית, 31/10/08 12:05

  • 63.

    משהו לא מריח טוב...... מהסגירה של התיק.

    גל, 31/10/08 11:54

    ואם היה מניע לרצח, יום אחד הוא יתגלה. מישהו יספר.

  • 62.

    צדק

    צדק, 31/10/08 11:08

    נניח שמייקל לא היה מתאבד והוא היה נשאר בחיים איזה עונש הוא היה מקבל במדינה מטורפת כמו שלנו אני חושב עם עורך דין טוב הוא היה יוצא בכמה שנים בודדת דבר נוסף להבדיל אלף ההבדלות בן אדם שיוצא לבלות וחוזר שיכור מהבילוי והורג משפחה שלמה המדינה לא רועשת בצורה כזאות וגם הענישה מאוד קלה . סתם חומר למחשבה........

  • 61.

    שיגידו לעולם לא נפרסם חבל שמשקרים אותנו. (ל''ת)

    שוש, 31/10/08 10:36

    • נכון (ל''ת)

      משקרים.ויודעים, 31/10/08 17:43

  • 60.

    השחירו שמו של אדם כדי לכפות על הפושעים.

    ואפילו לא נתנו סיבה, 31/10/08 10:27

    מה הם חושבים שאנשים מטומטמים?לפחות תמציאו סיבה.

  • 59.

    זה עצוב, זה כואב עד מוות וזה קשה לעיכול

    אני, 31/10/08 10:06

    אני עוכב באובססיה אחר המקרה רק כדי להבין מדוע זה קרה. אם מישהו היה מגיע למסקנה שאכן היה טריגר למשה זה קצת היה מרגיע אותי.
    מטרידה אותי העובדה שבני אדם פתאום יכולים לחטוף שגעון או טירוף. זה מלחיץ. מאד.
    אני מרחם על מייקל המסכן (כן, בן אדם שמגיע לבצוע כזה מקרה הוא בהחלט מסכן) על בילה היפה, על יובלי היפה עד כאב ועל ירדן הקטנה שלא זכתה לחוות דבר.
    תנחומים כנים לשתי המשפחות. לב כל העם איתן.

  • 58.

    אולי צודקים ? אבל רק ליצנים מסיימים בשבוע חקירה

    א ל., 31/10/08 09:32

    פתאם המשטרה יעילה........
    חקירה מסיבית ...........
    תוך שבוע סוגרים את התיק..........
    גם שאין כיווני חקירה לא סוגרים תוך שבוע פרשת רצח מזעזעת .
    עוברים לחקירה מודיעינית וסמויה אבל מקרה הנ''ל פתאם גם שהכל לא ברור.........
    סוגרים תוך שבוע את התיק ????
    לא רציני ,מזלזל , ובעייתי
    ואחר כך למה האזרחים איבדו כל אמון במשטרה

    • 58 תקרא את 57

      57 מסקנות, 31/10/08 11:23

      58 תקרא את 57

      • פה הבעיה --למשטרה אין סמכות

        ט.י, 31/10/08 14:41

        אין למשטרה סמכות לפרסם או לא משיקולים של כאבים תיסכול בושה או כל סיבה למעט פגיעה וודאית בביטחון מדינה או בחיי אדם .
        ולכן עצם הטענה שגם אם יש מסקנות אין טעם בפירסומם --המשטרה לכאורה נוהגת בניגוד למהלך נורמטיבי וכואב ככל שיהיה ואף משפחה ואזרח מן השורה לא היה זוכה ליחס כזה .

  • 57.

    מסקנות................

    מסקנות.........., 31/10/08 09:32

    נניח שהיגעו לאמת מה זה יעזור אולי האמת תהיה כול כך כואבת שזה יגרום לכעס ותסכול עודיותר גדולים ולצערנו את הנעשה אי אפשר להשיב

  • 56.

    הם חוסלו והמשטרה מטייחת

    אבי, 31/10/08 08:41

    הם ידעו יותר מדי, והמחסלים שלהם המציאו את סיפור ההתאבדות והרצח למרות שלא היו שום סימנים, הם היו הזוג הכי נורמטיבי ולא היתה שום סיבה שהוא יקום וירצח אותה. יש כאן היתממות, המשטרה יודעת בדיוק מה היה. היא שלחה את המחסל, לא עשתה שום בדיקה פורנזית, שום מדידות, שום ניתוחים לאחר המוות. רק הכרזות על הלם ומבוכה. מבוכה זו המילה הנכונה, אחרי שיתגלה שרצחתם אותם. אנחנו יודעים את זה. למרות שסביר שהתגובה הזאת לא תפורסם

    • רק הוא חוסל

      הערכה שלי, 31/10/08 17:46

      לאחר שהרג אותם

  • 55.

    האמת הצרופה

    cccc, 31/10/08 08:30

    כולם מספרים מה קרה בקורס הקצינים של האישה רק המשטרה לא יודעת !!!!!!!

    • אולי תספר גם לי ולעם ישראל מה קרה באותו קורס קצינים. (ל''ת)

      אבי, ספרד, 31/10/08 09:57

      • די מספיק עם ההזיות - הוא פשוט היה פסיכופט בעל טירוף נדיר (ל''ת)

        גם זה קיים בעולמנו, 31/10/08 14:31

        • איך יכול פסיכופט לעבוד במשטרה?

          תחשוב על זה, 01/11/08 09:44

          זה לא יכול להיות,יש מבחני כניסה,אי אפשר לתת נשק לפסיכופט,לאדם חולה.אי אפשר להשאיר בתפקיד אדם שחלה.

  • 54.

    על הרוצח הנקלה יגאל ידעו ולא מנעו! אף שיכלו לשים ידם עליו (ל''ת)

    כי הכתובת היתה כל כל אריח ומבנה, 31/10/08 08:18

  • 53.

    איך נתנה ידו לירות בפעוטים איך??? בלתי נתפס מזעזע (ל''ת)

    לא מצליח להבין לא לא לא, 31/10/08 07:34

  • 52.

    משפחה שלמה ''נמחקה'' ב-5 ד' טרוף אובדני והילדים מה פשעם?!!! (ל''ת)

    אלימלך, רחובות, 31/10/08 07:31

  • 51.

    פסיכופט שהועסק בשירות המשטרה - שתפר לעצמו מבצע (ל''ת)

    איך לחסל את משפחתו ולהתאבד, 31/10/08 07:07

  • 50.

    הקינאה הוציאה את הפסיכופט מדעתו והוא רקם במוחו המעוות

    לחסל את משפחתו, 31/10/08 07:02

    כמובן שסבל מערך עצמי נמוך. וכלפי חוץ הפגין גבר. יהי זיכרם ברוך.

  • 49.

    איך יתכן ש''תיק'' כזה כבד המשטרה.............

    מריוס קולומבוס, 31/10/08 06:50

    מרימה ידיים כל כך מהר ונקבע'' שלעולם לא נדע את המניע''

    השערות

    1. התיק הוא תיק תיק ואף אחד לא רוצה להוציא את המסקנות החוצה
    2.לאלוקים פתרונים

  • 48.

    אולי היא סבלה מבעיות שלאחר לידה ?????? (ל''ת)

    ורונטו טורונטו, 31/10/08 04:38

  • 47.

    אני לא מאמין שהמישטרה מספרת הכול אחרי הכול מדובר בקולגות לעבודה (ל''ת)

    יורם, 31/10/08 03:02

  • 46.

    מקרה מוזר מאד

    יוסריאן, 31/10/08 02:26

    לא ריב.
    לא מתח במשפחה.
    הבעל איננו מופרע או עברין,
    קצין משטרה הגון ומקצועי.

    קם פתאום ורותחאת ילדיו ואת אשתו.

    משהו במקרה הזה מןזר.

  • 45.

    מצחיקים אותי כל המגיבים הסהרורים כאן! היו דברים מעולם ................

    אילן, 31/10/08 01:46

    ישנם אלפי מקרים בעולם של אנשים מהישוב
    שללא סיבה ''מוצדקת'' משתגעים ולוקים בפסיכוזה
    ורוצחים לא רק את משפחתם אלה גם עוברים ושבים ברחוב.
    ללא כל סיבה נראית לעין.

    • האם דבריך מבוססים על מחקר? (ל''ת)

      גל, 31/10/08 11:38

  • 44.

    SHE WAS SLEEPING WITH HER FATHER. THATS WHY NO DNA ISREALI (ל''ת)

    THE BIG A, 31/10/08 01:08

    • למה אתם מפקסמים תגובה כזאת חולנית איפה כבוד המת וכבוד האב הסובל

      בבקשה לפרסם את זה ולמחוק את תגובה 44, 31/10/08 11:43

      44 אתה חולה נפש למחוק את ההודעה המבזה הזאת

      • היא שכבה , לא נראה לי עם האבא (ל''ת)

        מפקד קורס קצינים, 31/10/08 17:49

  • 43.

    תחפשו במשטרה רק דמות אחת שיודעת - המאהב!

    תמר, 31/10/08 00:12

    הציבור איננו טיפש,יום יבוא ומישהו יקבל הרבה כסף על פרסום האמת שמאחורי הפרשה...היו דברים מעולם...עוד תראו שאי אפשר לשמור את הסוד בתוך האליטה החברתית של המשפחות הללו בלבד...כל העם ידע...בושה למשטרה,לחוקרים ולכל אלו שמסתירים...גם עופרה הסתירה..והאמת התגלתה...

    • שאדם סובל מפרנויה לא צריך מאהב - הוא מדמיין דברים ומאמין בהם (ל''ת)

      גם שהם לא קיימים, 31/10/08 06:43

      • אדם שסובל מפרנויה לא יכול לעבוד עם נשק במשטרה.

        התנהלות לקויה ביותר של המשטרה, 01/11/08 09:48

        אם זה נכון אז המערכת רקובה לגמרי.אבל זה לא ניראה נכון.ריקבון אחר הביא לתוצאה החמורה הזאת וכדאי להגיע לחקר האמת,כדי שדברים כאלה ימנעו לעתיד.

    • תמר..מה הקשר לעפרה???!

      אור, 31/10/08 12:08

      מה היא הסתירה? היא הייתה חייבת למשהו משהו??הי אלא הייתה עובדת מדינה ולא עובדת ציבור..אין חוק שאמן צריך לשתף את כולם בכל פיפס..זה שיש כאלה שכן,זו בעיה שלהם.מחפשים ''תשומי''.מה שעפרה לא הייתה זקוקה לו.היא הצליחה גם בלי לקפוץ מעל הפופיק!!בחייה לא סיפרה דבר,מעולם לא דיברה על דברים אישיים,מה היה הצורך שלה לספר על חודשיה האחרונים??(''בושה''?! לא בגלל זה.יצר המציצנות של הישראלים,הוכיחו כמה עפרה צדקה שלא שיתפה בכלום,בשום דבר מחייה.לא בטוב ולא ברע!!!)
      וחוץ מזה,אם לא ידעת,לפני קצת פחות משנה,התפרסם דו''ח סודי,שעפרה נדבקנ ע''י דורון..
      וחוץ מזה,את יודעת כמה דברים המשטרה צריכה לפתור באמת?? כמה פשעים??
      תעזבי את עפרה בשקט.וגם את המשפחה של הזוג שאיננו!
      אל תדאגי,האמת תצא לאור..בסופו של דבר..

  • 42.

    למשטרה הכי נוח לטאטא פרשה זו מתחת לשטיח... (ל''ת)

    דוד, 31/10/08 00:10

  • 41.

    נו באמת... ''אנחנו יורים לכל הכיוונים''

    שלמה, 30/10/08 23:49

    לא מצאת אדוני המקורב לחקירה, דרך אחרת לתת ביטוי לדרכי החקירה? לא הספיקו היריות שכבר נורו ???

  • 40.

    מה היה התפקיד שלו בהתנתקות?

    לחקור לכל כיוון, 30/10/08 23:48

    הביטוי יורים לכל הכיוונים הוא אומלל משהו

  • 39.

    מה זה התגובות על בדיקת אבהות? אף אחד לא רוצח ילדים גם אם הם לא שלו,

    אני לא מבינה??????, 30/10/08 23:41

    אלא אם הוא פסיכופט!

    • אמר מנהל בית חולים אברבנאל - שהאפשרות היא שהוא סבל מפרנויה

      ודמיין לעצמו במוח דברים לא קיימים, 31/10/08 06:47

      והטירוף התפרץ החוצה.כשאדם סובל מפרנויה הוא חושב שהדברים נכונים גם אם הם לא קיימים כלל וכלל.

  • 38.

    צריך לחקור היטב

    רוני, 30/10/08 22:59

    מה קרה שם
    משפחה ''נורמטיבית'' הם בטח לא היו
    היו צעקות בערב, לדברי השכנים.
    צריך לבדוק למה.
    צריך לבדוק בכל הכיוונים ולהגיע לחקר האמת
    לא נראה שהוא רצח והתאבד בשביל הכיף, מתוך זה שהיה ''נורמטיבי''.
    נחכה שהמשטרה תבדוק מה קרה ומה הוציא את הרוצח מדעתו, כך שרצח שני תינוקות ואישה.
    צריך לחקור ולא לטייח.
    הציבור המום מהמקרה וצריך לדעת מה קרה שם.

    • תגיד רוני אתה מטומטם או שאתה עושה את עצמך?! ! ! (ל''ת)

      רונית, 31/10/08 02:02

  • 37.

    חיסול מתוחכם, לבדוק תיקים שעליהם עבדו בני הזוג (ל''ת)

    צ'ומפי, 30/10/08 22:49

  • 36.

    טוב, אם ככה, אז הכל מפני שהוא עישן גראס.

    אחד שמבין ולא מאמין, 30/10/08 22:45

    הרי עישון גראס כבר מזמן הוא מעשה נורמטיווי בארץ. לפיוצ שיבדקו אם היה זה מתוצרת מקומית או יבוא.מבאנג, ג'ויינס או צ'ילום. לבד או עם החברה.

  • 35.

    טיוח אחד גדול

    יוסי, 30/10/08 22:40

    1. איך מסבירים מאיפה הגיעה הכדור שפגע במייקל בלסת?
    2. למה מייקל סחב את אשתו לסלון אחרי שנהרגה באמבטיה?
    3. למה מייקל שבר את הדלת של האמבטיה? האם יכול להיות שזה היה אחרי שאשתו ירתה בו והתאבדה?

    • וואלה, באמת מוזר (ל''ת)

      אמיל, 30/10/08 23:40

    • עפ''י המידע שלך היא באמת יודעת לירות. (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 31/10/08 01:48

    • כנס שרלוק..............

      וטסון, 31/10/08 01:54

      1)אולי בגלל שהוא ירה לעצמו בראש??
      2)אף אחד לא אמר שהוא סחב אותה לסלון...
      ואם כן אז מה??זה קורה בהמון זירות רצח.
      3)גם אני שמתקלח סוגר את דלת האמבטיה על מפתח,גם כשאני לבד,מין תגובה מושרשת ואינסטינטיבית,פרטיות?.
      4)האם יכול להיות שאתה עוד סתם טמבל
      שבקושי יודע דבר אבל בגלל שלא הגעת לשום דבר בחייך את צריך חיזוקים בכדי להראות לאנשים שאתה ''יודע משהו'' ולכן שווה משהו?

      • אלמנטרי ווטסון

        יוסי, 31/10/08 02:48

        למייקל היה כדור אחד בלסת ועוד כדור אחד ברקה. אני שואל מאיפה הגיע הכדור בלסת. וכן. הוא דווקא כן גרר אותה לסלון אחרי שמתה ואלי היא נהרגה בידי עצמה? חשבת על זה?
        ווטסון יקירי, אני ממש לא מבין למה אני מעסיק אותך. או שאולי שתית משהו?

        • טמבל הוא הפתיע אותה באמבטיה וירה בה - והיא ברחה לסלון

          ושם תקע בה עוד כדור ווידא שהיא מתה, 31/10/08 14:22

          פסיכופת עם תעודות. ואח''כ עבר לילד וירה בו 3 כדורים האמא של הפסיכופטים ואח''כ לעריסה של התינוקת וירה בה בראש. וניסה להתאבד ובפעם הראשונה פיקשש את הכדור וירה בעצמו שוב.הוא תיכנן את הכל זה ברור ועוד החליף מכסנית בדרך.

  • 34.

    This story STINKS to high heaven....

    B.S., 30/10/08 22:32

    And they keep the information SECRET.
    Why?

  • 33.

    אני מסכימה אם מס' 1 (ל''ת)

    אהובה, 30/10/08 22:27

  • 32.

    אני מסכימה אם מס' 1 (ל''ת)

    אהובה, 30/10/08 22:26

  • 31.

    כפרה עליכם NRG 0 שגיאת כתיב במשפט הראשון מפריכים ולא מפריחים

    אזרחית שפויה, 30/10/08 22:26

    אלא אם כן הם הפריחו בלונים במשטרה.

    • אולי בלונים? (ל''ת)

      מי יודע - משטרה, 31/10/08 01:57

  • 30.

    אני מסכימה אם מס' 1 (ל''ת)

    אהובה, 30/10/08 22:25

  • 29.

    אני מסכימה אם מס' 1 (ל''ת)

    אהובה, 30/10/08 22:23

  • 28.

    אני שמעתי שהילדים בכלל לא היו

    שמועה, 30/10/08 22:07

    שלו...אבל זאת רק שמועה... בנוסף לפני חודשיים היה כתבה על שוטרת מהשרון שהייתה בוגדת בבעלה השוטר האם מדובר על הזוג הנ''ל?...
    וכמו ש14 אומר שיקחו די.אן.אי מהתינוק...
    נמאס שמסתירים את האמת... לכל דבר יש סיבה ואפשר לגלות אותה...

    • אבל האבא שלה הוא שוטר בכיר והוא לא מעוניין. (ל''ת)

      ככה זה במדינה כזאת, 31/10/08 10:35

    • לסיים פרשה נקודה

      פסיכולוג, 31/10/08 19:48

      זה בדיוק מה שאסור לעשות, אם נניח אפילו לשיטתך שיש אמת בעניין, מה זה יתן חוץ מצער נוסף לנשארים ולעוד אנשים, את אלה כבר לא יחיו.

  • 27.

    ''רצח אותה ואת שלושת ילדיו'' לא היו לו רק שני ילדים? (ל''ת)

    מבובלת, 30/10/08 22:06

  • 26.

    רצח את אשתו ''ושלושת ילדיו''??!מאיפה עוד ילד צץ לו?

    אור, 30/10/08 22:06

    ואגב,שמעתי שכדאי שישאלו את אמא של הילה,מה היא עשתה ערב לפני הרצח בבית הזוג ולמה היו צעקות??!!!
    אני בהחלט חושבת שהמשטרה לא מספרת את האמת!!

  • 25.

    נשמע שעובדים עלינו, עקב הסב השוטר הבכיר. (ל''ת)

    נירית, 30/10/08 21:59

  • 24.

    שיבדקו, אם לקח תרוות נגד דיכאון, ממשפחת ISSR

    תמי, 30/10/08 21:53

    מחקרים הוכיחו, ששינוי מינונים, של תרופות נגד דיכאון, ממשפחת ISSR, יכולות לגרום להתקפי זעם ואף רצח.

  • 23.

    שיבדקו, אם לקח תרוות נגד דיכאון, ממשפחת ISSR

    תמי, 30/10/08 21:53

    מחקרים הוכיחו, ששינוי מינונים, של תרופות נגד דיכאון, ממשפחת ISSR, יכולות לגרום להתקפי זעם ואף רצח.

  • 22.

    עברית חברים עברית תקינה

    דליה, 30/10/08 21:47

    מר סוסנקו, הינך כתב עליך אם כן לדעת את ההבדל בין להפריח (בלונים למשל, בועות אויר באות ''ח'' ) ובין המלה : להפריך (באות ''כ'') כגון: להפריך שמועה, להזים את נכונותה. חשוב! אם כי לעיתים זה כל כך משעשע לקרוא את שגיאות הכתיב של הטוקבקיסטים (המפיגות את העצב שבקריאת כתבות כגון זו) אבל מכתב אני מצפה להיזהר בלשונו.

  • 21.

    טיוח וכסת''ח מעפן של המשטרה! (ל''ת)

    אין עשן בלי אש, 30/10/08 21:40

  • 20.

    כמה טעויות במשפט אחד

    הלוווווווו, 30/10/08 21:36

    כבר בפתיחה, טעויות: ''במשטרה מפריחים את השמועות'' - בטח התכוונתם ''מפריכים'', אחרת המובן הפוך לגמרי. ובנוסף לכך, הוא לא רצח את שלושת ילדיו, בעיקר כי היו לו רק שניים. עורך? מישהו?

  • 19.

    מניע אפשרי

    שרה, 30/10/08 21:36

    כל האמור להלן מתבסס על עדויות מכרים, כפי שהופיעו בעתונות, ואם אני טועה - אלף סליחות
    עובדה-אמה של האשה היתה אצלם עד חצות, ןלאחר שהלכה היו ביניהם צעקות וטריקת דלתות,
    עובדה-עד שעה 1800 היה בחקירת הכייסים שהתלהב ממנה ובמצב רוח טוב, מה קרה בין לבין? ביקור החמות,
    עובדה-אמו האלמנה לא יכלה לבקר בביתו ללא רשות אשתו, ובשום מקרה לא כשהוא לא בבית,גם אם היתה בהוד השרון, ואת הנכדה החדשה, בת 6 השבועות, ראתה פעם אחת בלבד
    עובדה-הוא עשה את כל עבודות הבית, היא היתה פרינססה,והיא החזיקה את הבית, במובן ששלטה, גם אם כל זה בהסכמתו,
    יכול להיות שביקור חמותו היווה טריגר לתיסכול מתמשך, שהצטבר אט, אט
    יש לחקור היטב את החמות, אילו דיבורים היו בביקורה שם,
    ניחוש פרוע: זה לא ייעשה כי היא אשתו של איש משטרה בכיר לשעבר
    עוד ניחוש: טוקבק זה לא יפורסם

    • גם אני חושבת כמוך-יתכן ורצה לנקום במשפחת האשה.

      לגרום להם סבל על עוגמת נפש מצטברת שלו, 31/10/08 01:55

      שתלטנות המשפחה שלה + דחיקת המשפחה שלו והכאב הגדול על מות אביו.

      המשפחה ''המושלמת'' שלה לעומת המשפחה המפורקת שלו. והוא ''המשולם'' רק השלים להם את הפאזל -וללא הכרת תודה מצדם.

      צריך לחקור מה האמא אמרה באותו לילה-יתכן ואמרה משהו (אולי בצחוק) שהיווה את הטריגר.

    • שרה, הארת את עיניי. הסיפור מטריד מטריד...עצוב וכואב מאוד (ל''ת)

      מית נמש, 31/10/08 02:12

      • נשים רעות שכמותכן - רק מוח מעוות יכול להגיב כך (ל''ת)

        בדוק, 31/10/08 14:29

    • איך את בתור אישה מבססת עובדות לא קיימות על סמך מה

      לא מספיק שהפסיכופת האכזר הזה, 31/10/08 14:28

      רצח אותה ואת ילדיה באכזריות שכזאת והיא בסה''כ היתה שלושה חודש ושבועיים אחרי הלידה ועברה ניתוח קיסרי. לאמא שלה עשו ריסוס בבית אז היא באה אליה לכמה שעות.

      • לא נשארים עד 12 בלילה בגלל ריסוס. הוא אובחן כפסיכופט? הכיצד את מבססת (ל''ת)

        את זה?, 31/10/08 22:35

    • אתה צודק לחלוטין הכל הגיוני מאוד מאוד מאוד (ל''ת)

      שוטר, 01/11/08 09:09

  • 18.

    משהו כל כך לא אמין בחקירה הזאת

    עדי, 30/10/08 21:33

    אין מילה שנכתבה ברשת בנושא שלא קראתי כולל כל הטוק בקיםאני איש בריאות הנפש במקצועי ואין לי ספק שמשהו מטויח.. אולי הוא רמח אבל יש מניע ברור שנמנעים מלדבר עליו...

  • 17.

    מה מסתתר כאן - שאלות נוקבות

    מודאג מהצפון, 30/10/08 21:33

    ברצוני לשאול שאלות עליהן לא ניתנה מעולם תשובה:
    1.האם זה נכון שהמשטרה ניקת את זירת האירוע לפני הגעת המז''פ
    2.האם זה נכון שלא נבדקו כיווני חקירה שונים מאשר הכיוון על פיו ייקל ירה בכולם
    3.האם זה נכון שלמייקל היו שתי כניסות כדורים בפניו
    4.האם זה נכון שהיו תרופות בבית שעשויות לגרום לשינוי קיצוני במצבי רוח?
    5.גם אם חלק מהתשובות נכון, איך זה שזה לא נחקר אלא מודיעים שלעולם לא נדע? איך נדע אם לא היתה חקירה.
    מה שמדאיג כאן זו העובדה שגם אם חלק מהתשובות לא נבדק, אני שואל האם זו המשטרה שאמורה להגן עלינו?
    מישהו שמע או יודע משהו על חקירת הרצח של תאיר רדא?
    אולי אם מישהו יתאמץ מאוד יוכל למצוא קווי דימיון בין שתי הפרשות?
    אני מודאג מאוד

  • 16.

    תפסיקו לקשקש ,אין עשן בלי אש והיה ביניהם סכסוכים!!! (ל''ת)

    דני, 30/10/08 21:32

  • 15.

    רצח והתאבדות

    יעקב, 30/10/08 21:29

    מכל מה ששמענו באמצעי התקשורת לא ניתן להבין ולו בקצה חוט על מה שאירע בית משפחת פישר באותו בוקר איום ןנורא.קטונתי להציע למשטרה כיווני חקירה אך לפי דעתי יש לבדוק גם אפשרויות נוספות שלכאורה נראות לא הגיוניות ואני מתכוון לאפשרות שהאקדח איך שהוא הגיע לידיו של הילד ובטעות ירה וגרם למות אימו.
    האב שראה מה קרה איבד את עשתונותיו ומרוב יאוש ופניקה המשיך בהריגת ילדיו ולאחר מכן התאבד.
    לדעתי יש לבדוק האם ישנם עקבות אבק שריפה בידיו של הילד הקטן ולהוציא אפשרות זו מן הכלל

  • 14.

    תבדקו את ה- DNA של התינוק, האם של האבא (ל''ת)

    FBI חוקר, 30/10/08 21:27

  • 13.

    בדיקת אבהות

    אושרי, 30/10/08 21:25

    לדעתי יש לעשות בדיקת אבהות בין הילד הקטן לבין האב. למרות שהמישטרה יודעת את התשובה לרצח היא מסתירה זאת. המישטרה את הכביסה המלוכלכת תמיד משאירה בבית.

    • למה כל עם ישראל צריך לפשפש בחייהם? (ל''ת)

      יואב, 30/10/08 22:51

    • ואם זה נכון מה זה יתן חוץ מללכלך את הנפטרים ולפגוע בנותרים (ל''ת)

      אבי, 30/10/08 23:56

  • 12.

    מוזר?.???

    דנה, 30/10/08 21:22

    אם הכל היה בסדר למה זה קרה???..

  • 11.

    לא מתיישב עם עדויות השכנים לגבי צעקות ריב שנשמעו. מסקנה מוזרה מאד (ל''ת)

    משה, 30/10/08 21:20

  • 10.

    אדון סוסנקו, מפריכים ולא מפריחים שמועות

    אזרחית, 30/10/08 21:20

    מפריכים פירושו עושים פריך, גורמים לזה שיהיה מתפורר בנקל ולא יהיה מוצק.

  • 9.

    ואללה כמה שאני לא מאמים לכם (ל''ת)

    דודי, 30/10/08 21:11

  • 8.

    זה מוזר...

    אולי ראיתי יותר מידי סרטים, 30/10/08 21:11

    קם אדם ופתאום רוצח אישה וילדים.אפילו לא ילדים,פעוט ותינוק! אולי אני בעלת דמיון מפותח אבל למה לא בודקים גם כיוונים אחרים? ואם מישהו רצח אותם והציג את האירוע כרצח והתאבדות במשפחה?
    כל כך מהר לחרוץ את דינו של אב המשפחה ז'ל?

  • 7.

    טעות בכתבה:''עולה כי מדובר במשפחה נורמטיבית.'',מה בנורמלי יצר 'רוצח'? (ל''ת)

    dafna57, 30/10/08 21:09

  • 6.

    המלצה למשטרה, אולי תבדקו בין כותלי המשטרה הנשמות הטובות יתנו לכם רמז!

    טורונטו טורונטו, 30/10/08 21:00

    הצחקתם אותי עם המסקנות המסכנות.אין עשן בלי אש ואין אש בלי רייח(סירחון)

  • 5.

    מפריכים (ל''ת)

    ש, 30/10/08 21:00

  • 4.

    שקרנים עלובים, בלי להיות שוטר אפשר לדעת מה היה שם (ל''ת)

    נעמן פורצלן, 30/10/08 20:55

    • אבל הם כן שוטרים... (ל''ת)

      גיא, 30/10/08 21:50

  • 3.

    שקר וכזב

    רחמים, 30/10/08 20:55

    ידוע שהילד הבכור לא שלו, והיו צעקות ואיומים על העניין ערב לפני הרצח. כנראה ככה זה בישראל, אם אבא של אישתי הוא ניצב במשטרה, אז אני יכול לרצוח והשוטרים כבר יכסתחו אותי ויאמרו שלא היה כלום.

    • אתה טיפש מוחלט! (ל''ת)

      טיפש מוחלט!, 30/10/08 21:49

    • אם יש משמעות לשם אז רחם בבקשה ואל תטיח האשמות

      רחמים א, 30/10/08 21:58

      למי ידוע? מה ידוע? או שתוכיח או שתשתוק יש משפחות הרוסות.

    • ילה ילה חזור וזחל למאורה שלך בן חושך! (ל''ת)

      אילן, 31/10/08 01:57

    • השמועות מדברות על התינוקת - האם גם הבכור? (ל''ת)

      אני, 31/10/08 23:34

  • 2.

    אני יודע!!!!!

    ע, 30/10/08 20:54

    הוא רוצח זבל

  • 1.

    אולי הם נרצחו, כולם ,כולל הבעל, ע''י מישהו? (ל''ת)

    אולי?, 30/10/08 20:46

    • אולי יש טביעות אצבעות וגם הדלת היתה נעולה ללא פריצה (ל''ת)

      מה אתה סתום?, 30/10/08 23:06