• 64.

    למועצה מצביעים לתת לחיות !!! (ל''ת)

    כרמלה, 02/11/08 10:29

  • 63.

    לרותי,את מוזמנת להיכנס לאתר חד'ש,כדי להכיר את מישנתם הפוליטית המשותפת

    ארז, 26/10/08 17:54

    .. של חנין ומוחמד ברכה.

    • לארז, הלאומן והגזען המתלהם: די עם ההסתה הפרועה שלך! יש להתגאות במצע של

      תושב ת"א-יפו ותיק, 28/10/08 15:22

      חד"ש, החזית הדמוקרטית לשלום ושוויון דןגלת בעד שותפות יהודית-ערבית אמיתית, שוויון וכבוד הדדי בין יהודים לערבים ונגד האפלייה והגזענות והקיפוח מצד הממשלה והעיריות. כל מפלגה יכולה רק להתגאות במצע כזה!
      "עיר לכולנו" עם דב חנין - האלטרנטיבה היחידה, הממשית הראויה והחיונית להחלפת ההנהגה הנוכחית הכושלת של חולדאי וחבר מרעיו.
      ב-11.11 מחזירים את העיר לתושבים! ומצביעים "עיר לכולנו" בפתק: "כל" למועצת העירייה ודב חנין לראשות העיר תל-אביב-יפו.
      לפרטים: www.city4all.org.il

      • רותי,התגובה גסת הרוח שמעלי של הלאומן הערבי שונא היהודים צריכה להבהיר..

        ארז, 29/10/08 13:14

        רותי,התגובה גסת הרוח שמעלי של הלאומן הערבי שונא היהודים צריכה להבהיר לך למי לא להצביע.
        ומצחיק שתגובתי הקודמת,שרק הפנתה אותך למצע חד'ש,זכתה להתכנות "הסתה פרועה" בפי הגזען הערבי,שיודע שכול יהודי ציוני שיקרא את מצע חד'ש,ימנע מלהצביע לחנין.לא סתם הוא מנסה לסתום פיות כאן,כממשיך נאמן של הלאומנות הדיקטטורית של עראפת מצד אחד,והקומוניסטיות הדיקטטורית של סטלין מצד שני.

  • 62.

    מי זה חנין אנחנו מבינים - אבל מי זה העיר לכולנו - מי יכול לתת מידע??

    רותי מתלבטת בפתק השני, 25/10/08 15:43

    כל הזמן כותבים להצביע חנין ועיר לכולנו. אבל יש 2 פתקים. אז מי זה העיר לכולנו האלה. מישהו מכיר פרטים על המועמדים ??? לכל מי שאומר שהם טרנד צריך לבסס עם עובדות.

    • לרותי המתלבטת-62: "עיר לכולנו" עם דב חנין - האלטרנטיבה היחידה

      תושב ת"א-יפו ותיק, 26/10/08 08:38

      הממשית, הראויה והחיונית להחלפת ההנהגה הנוכחית הכושלת של חולדאי וחבר מרעיו בעיריית תל-אביב-יפו.
      פרטים מלאים על המצע של "עיר לכולנו" ועל המועמדים למועצת העירייה - תוכלי למצוא באתר: www.city4all.org.il
      ב-11.11 מחזירים את העיר לתושבים ומצביעים: "עיר לכולנו עם דב חנין !
      הכל תלוי רק בנו!

    • לרותי,את מוזמנת להיכנס לאתר חד'ש,כדי להכיר את מישנתם הפוליטית המשותפת (ל''ת)

      ארז, 26/10/08 17:50

    • מס' 2 שלו זה אהרון מדואל - פולש קרקעות מכפר שלם (ל''ת)

      די להצבעת עדר, 27/10/08 13:33

  • 61.

    וואו NRG מעניין שדווקא עכשיו שלפתם את זה מהבוידעם

    רלי, 25/10/08 08:03

    ממש תחקיר עיתונאי מעמיק ומקיף.
    אין לכם משהו יותר רציני לעסוק בו מאשר לקדם את חולדאי ואנשיו?
    אתם לא רציניים...

  • 60.

    "לשמעון פרס יש אמא ערביה ויש לו מניות בתדיראן"

    שרון, 25/10/08 04:57

    זוכרים?

    יש לי עוד דוגמא היסטורית - אבל אתם מאד צנזוריאליים, אז הנחתי לה.

    • לפרס אין אימא ערביה,אבל חנין כן חבר במפלגה אנטי ציונית בראשותו של מוחמ

      האמת אינה השמצה, 26/10/08 17:57

      לפרס אין אימא ערביה,אבל חנין כן חבר במפלגה אנטי ציונית בראשותו של מוחמד ברכה

  • 59.

    עיר לכולנו זה הגמלאים טרנד בלי קבלות חתול בשק (ל''ת)

    חתול בשק, 24/10/08 18:14

  • 58.

    נראה החנין הזה כמו גרמני

    אלון, 24/10/08 18:12

    שמאלן מעפן תזדיין לנו מהעיניים יהומו.

    • לאלון-57,58, הלאומן הימני הקיצוני, הגזען וההומופוב המתלהם:

      תושב ת"א-יפו ותיק, 26/10/08 08:50

      תגובתך המחרידה-המבישה והשמצותיך הנבזיות מעידות על אישיותך הרדודה, הלקוחה, כנראה, מביב השופכין הלאומני-הימני הקיצוני - בו אתה מצוי!
      אני מתפלא על האתר הזה שהשאיר את תגובתך הנתעבת הזו על כנה וקורא לאחראי על האתר למחקה מיידית. תגובה מבישה כזו איננה מכבדת את האכסנייה בה היא מוצגת ואינה לכבודה..

      ולעצם העניין:
      "עיר לכולנו" עם ד"ר דב חנין היא האלטרנטיבה היחידה, הממשית, הראויה והחיונית להחלפת ההנהגה הכושלת של חולדאי וחבר מרעיו.
      ב-11.11 מחזירים את העיר לתושבים ומצביעים:
      "עיר לכולנו" עם דב חנין !

      • ערבי תושב יפו

        חמדאי, 29/10/08 21:51

        הכותב המתקרא תושב ותיק של יפו ניראה לי די עלוב, וחסר נימוסים אלמנטריים, זאת על פי סגנון תגובותיו האלים והמכפיש.

        • כך הוא רגיל לדבר בבית,כשהוא לא משתמש בידיים. (ל''ת)

          הוא מיצג נאמנה את עמו, 29/10/08 23:56

  • 57.

    נראה החנין הזה כמו גרמני

    אלון, 24/10/08 18:12

    שמאלן מעפן תזדיין לנו מהעיניים יהומו.

  • 56.

    דב חנין

    להצביע לעיר לכולנו, 24/10/08 14:56

    אדם אמיתי וכנה שלא מתבייש בדעותיו ולא מתחבא מאחורי שקרים
    היחיד שיכול להרים את תל אביב למעלה מהבור שטמן לה רון חולדאי
    ב11.11 שמים דב חנין ועיר לכולנו בקלפי

  • 55.

    הפטריוטיות המזוייפת של מעריב

    פט ריוט, 24/10/08 14:40

    רגע לפני הבחירות כדאי שתתעסקו עם המהות ולא בעמידת דום.

  • 54.

    מס' 2 של חנין הוא ליכודניק גאה- אהרון מדואל. זה אומר הרבה

    ****תל אביבי****, 24/10/08 12:03

    אני מצביע ל"עיר לכולנו" למועצה, ולדב חנין לראשות העיריה.

    • ש גם ליכודניקים שטועים ולא צריך ללכת בעקבותיהם (ל''ת)

      ציוני בדם, 24/10/08 12:21

    • זה אומר הרבה על הליכודניקים. (ל''ת)

      אחד, 24/10/08 12:32

  • 53.

    חנין נראה לי חנון לכן לא אצביע עבורו

    בת עמי, 24/10/08 11:12

    גם סטאלין היה קומונסיט. לעם שלו לא בדיוק היה טוב.

  • 52.

    מדיניות הנצחת פשעי הכיבוש מובילה רבים וטובים להזדהות עם דעותיו (ל''ת)

    ביובי נבוביהו ומרכז החמסנים, 24/10/08 10:17

    • מי כבש ממי?

      כביש, 29/10/08 21:55

      כיבוש, או שיחרור?
      למה אתה מתכוון?
      היום הרי ברור יותר מתמיד שהפושעים והפשעים הם הערבים והמוסלמים, והיהודים מחוייבים להתגונן מפניהם.

  • 51.

    לפחות יש לו ערכים ולא עיר רק לעשירים (ל''ת)

    אריאל, 24/10/08 10:10

  • 50.

    עיתונות מגוייסת

    שאול, 24/10/08 09:58

    מעריב נותן במה למלחכי פינכה וחדלי אישים...אז מה אם הוא אינו ציוני - ליבו נמצא בצד הנכון וכוונותיו טהורות המה ומלאות רצון להשאיר חותם.
    שיפטו אותו על פי יכולתול לתרום לתל אביב!

    • אז מה אם הוא לא ציוני?! אין לך כל בעיה עם כך?! כל מילה נוספת מיותרת! (ל''ת)

      ציוני, 24/10/08 13:14

    • אכן ליבו נמצא בצד הנכון. (ל''ת)

      אבו זרזיר, 24/10/08 15:05

  • 49.

    צדק חברתי בשכונות ת''א-יפו

    יוסף, 24/10/08 09:16

    אסור להפקיר את השטח לשמאלנים
    השמאל האנטי ציוני משתלט על מעוזי הימין,מסוכן ביותר.
    מה שקרה בעכו עלול עוד לקרות בת''א יפו אם לא נתעורר.
    יש רשימה אחת בלבד המייצגת את תושבי השכונות ומצביעי הימין.
    בראשה עומדים יו''ר ועדי שכונות ימניים בכירים.
    שמה הוא ''צדק חברתי'' בת''א-יפו.
    הפעם מורידים את הכפפות ונלחמים.
    בוחרים צדק חברתי(אותיות-צד)

  • 48.

    זמן תל אביב שפוטים של חולדאי

    רמי, 24/10/08 09:13

    ומעריב משחקים משחקים של הכפשות. חנין היחיד שידאג לתושבי ת''א יפו באשר הם.

  • 47.

    הוא לא ערבי בכלל? (ל''ת)

    ו, 24/10/08 08:42

  • 46.

    טיפוס קיקיוני. כדאי לא להצביע לו (ל''ת)

    רועי, 24/10/08 08:28

  • 45.

    עדיף לא לשיר התקוה-אך לדאוג לשכונת נתקוה

    ארי, 24/10/08 08:02

    עדיף להיות כן וישר על דתי ופרזיט על חשבוני.עדיף סרבן שרות על "מורעל"דורס פוגע ובורח וכו'

    • אם אתה רוצה לעזור לשכונת התקווה תוציא משם את הערבים שממררים את חיי

      אחד, 24/10/08 12:35

      התושבים.

      אחרי זה יהיה אפשר בצורה הרבה יותר קלה לסייע לה גם מבחינה כלכלית וחברתית.

    • כן,יש כאלה שהשיר"בדם ואש נפדה את פלסטין"מחמם את ליבם יותר מהתקווה. (ל''ת)

      יהודי ציוני, 24/10/08 13:42

      • ליהודי הציוני: ''הציונות'' שיבשה את דעתך לחלוטין! אפשר לחיות בארץ

        תושב ת''א-יפו ותיק, 27/10/08 08:46

        בלי לדגול ב''ציונות'' שהיא קולוניאליזם לאומני במסווה של לאומיות!
        די להכפשות, להשמצות, לפרובוקציות ולדמגוגיה הנלעגת שלך!

        ''עיר לכולנו'' - האלטרנטיבה היחידה, הממשית, הראויה והחיונית להחלפת ההנהגה הנוכחית הכושלת של חולדאי וחבר מרעיו.
        ב-11.1 מחזירים את העיר לתושבים ומצביעים: ''עיר לכולנו'' עם דב חנין !
        הכל תלוי רק בנו!
        הצטרפו אל האלפים שכבר שותפים למהפך הכל-כך חשוב בהיסטוריה של העיר הנפלאה שלנו! יחד נחזיר את תל-אביב-יפו לתושבים ונהפוך אותה לעיר נקיה ובריאה, עיר לכולנו.
        לפרטים: www.city4all.org.il

        • מי זה בינינו נגרר ''להכפשות, להשמצות, לפרובוקציות ולדמגוגיה הנלעגת ''?

          ארז, 27/10/08 14:40

          טול קורה מבין עיניך, כל תגובותיך הן מצבור קללות ועלבונות,שנובעות משנאת היהודים שבך. מעניין שציונות-זכויותיהם הצודקות והלגיטימיות של היהודים להכרה עצמית וריבונות לאומית מעלה קצף ודיברי בלע על שפתיך...כנראה שכלאומן ערבי טיפוסי אינך מסוגל לקבל שגם ללאומים אחרים יש זכויות.

  • 44.

    חנין, ציוני במעשים.

    זיו,תל אביב, 24/10/08 07:59

    די להסתכל על החוקים שחוקק חנין בכנסת בשנתיים האחרונות בנושאי זכויות אדם כדי להבין את השליחות שחש האיש כלפי וכלפי ילדי-
    חוק המזהם משלם-כנסות על מפלים מזהמי אויר, חוק הגנת הכנרת,הצעה לתיקון לחוק עובדים זרים, תיקון לחוק עבודת נשים , תיקון לחוק חופי הים התיכון.
    זוהי רשימה חלקית ביותר.ציונות היא במעשים ולא בסיסמאות . אני רוצה ראש עיר שיחשוב עליועל חברי ולא על כיסם של בעלי ההון.

    • איזה חוקים - הוא גנב דעת - זוקף לזכותו חוקים שאחרים יזמו

      אבי, צפון העיר, 25/10/08 12:28

      כמו החוק של עומרישרון (חופים)
      חוק אוויר נקי של אט"ד
      ועוד
      בקיצור הבן אדם היה בזמן הנכון במקום הנכון
      בתור יו"ר חיים וסביבה הוא לא עשה דבר חוץ מלברבר

  • 43.

    ציונות איננה פטריוטיזם

    האמת מאחורי הספינים, 24/10/08 07:29

    ציונות היא אידיאולוגיה שעליה אפשר להתווכח - בדיוק כמו על סוציאליזם...
    דב חנין אוהב את עמו בדרכו. הוא תמך ותומך ברעיון של שתי מדינות לשני העמים (ססמה שחד"ש המציאה בבחירות 1981).
    אבל כל הדיון הזה הוא בעצם ספין של יחימוביץ וחולדאי, בשיתוף זמן תל אביב, כדי לברוח מהנושאים האמיתיים שעל הפרק.

    • אכן,ציונות אינה פטריוטיות ערבית,היא פטריוטיות יהודית! (ל''ת)

      לספינר הראשי, 24/10/08 15:17

  • 42.

    וואוו, כמה מגיבים של חנין! (ל''ת)

    אבי, 24/10/08 07:20

  • 41.

    אין לי בעייה עם אנשים איכותיים כמו דב חנין יש לי בעייה עם מועמדים כמו

    אריק, 24/10/08 06:51

    פאר ויסנר מהירוקים, איש שנמצא 10 שנים במועצה, עם אפס עשייה מקבל משכורת על חשבוני, משלם הון עתק על פרסומי חוצות בעוד הוא אפס אחד גדול. האיש צוחק על כולנו ואידיוט מי ששם פאר ויסנר והירוקים בקלפי

  • 40.

    חנין אחלה של אדם וגם חולדאי ואורן שחור, כל אחד מהם ראוי, פאר ויסנר לא (ל''ת)

    מאמין, 24/10/08 06:45

  • 39.

    חנין לעיריית שכם

    חיים סביר, 24/10/08 06:05

    חנין מתאים מאוד לשרת בעיריית שכם או גנין או עזה - לא אצלנו!
    תשובה לשאלתך:נשמח אם אתה ושכמותך לא תקבלו במה להרעיל את ילדינו ולעודד את שונאינו.

  • 38.

    אם הוא לא ציוני מה הוא עושה בארץ? (ל''ת)

    ציוני, 24/10/08 05:28

    • שאלת המיליון דולר ואף עיתונאי לא שואל אותו

      דני, 24/10/08 11:57

      בנוסף, איך הוא בדיוק מסביר שלעם בן כ-14 מיליון איש לא מגיעה מדינה משלו אבל ל-300 מיליון ערבים יש 22 מדינות נקיות מיהודים, שליטה במשק האנרגיה העולמי ולמרות זאת מגיעה להם עוד מדינה נקיה מיהודים בשומרון ועזה ואפילו זה לא מספיק, מגיעה להם עוד מדינה מעורבת שחייבת לקבל כל ערבי שעבר פה או נולד למי שעבר פה.

      אין שמאלנות בלי צביעות ושנאת ישראל ולכן חד הן.

      • מה קשור מחת לתחת?

        חמציץ, 24/10/08 13:06

        חנין הוא אחד הפרלמנטרים הכי חרוצים ומוכשרים שהיו כאן אי פעם. יש לו אג'נדה חברתית אמיתית ותפיסה מודרנית, סוציאלית וירוקה של מרקם עירוני. בניגוד לחולדאי שמעניינים אותו רק בעלי ההון ודו"חות החניה.
        בקיצור, הוא המועמד הכי טוב לראשות העיריה.
        מה קשורות הדעות הפוליטיות של חנין, מספר מדינות ערב והשאלה הפלשתינית לעניין כאן??

  • 37.

    אם ''ציונות'' זה הקמת מגדלים ליהודים מחו''ל, ודחיקת רגלי צעירים ישראלים,

    עמי, 24/10/08 03:50

    אז גם אני לא ''ציוני''.

  • 36.

    NRG - מה שקורה במדור זו לא עיתונות אובייקטיבית אלא פתיחת רגליים (ל''ת)

    אין בושה ?, 24/10/08 01:43

  • 35.

    כתבה מגמתית ולא קשורה. תכתבו שאתם בעד חולדאי וזהו

    זו אינה עיתונות, 24/10/08 00:54

    איזה עיתונאי מפרסם כתבה שלמה, על זה שמיהשהו אחר כתב כתבה.
    מה זה?
    אם אין לכם משהו לחדש, אז אל תחדשו. ואל תהיו מגמתיים. רק היום ניתן היה לראות את תגובתו של חנין להשמצות הללו בכל הערוצים בטלוויזיה.

  • 34.

    מעריב בשירות חולדאי?

    עמית, 24/10/08 00:24

    דב חנין מצטייר כאדם הומני איש עקרונות שכל עיר הייתה גאה אם היה עומד בראשה. עד כדי כך גדול הפחד במטה חולדאי? כניראה שהם יודעים מה מופיע בסקרים האמיתיים!

  • 33.

    לא ציוני זה **לא** אנטי ציוני. אלו שני דברים שונים. (ל''ת)

    אחד לא צמחוני (אבל לא אנטי-צמחונים), 24/10/08 00:02

  • 32.

    גם אני לא ציוני

    אמיר, 23/10/08 23:34

    ציונות = גזענות

    ובתור אחד שחלק ניכר ממשפחתו נרצחו בשואה, אני לא אקשור את פעלי בארגון גזעני, ואלחם בו.

  • 31.

    מצחיק איך שהשמאל הציוני רודף את דב חנין

    דן, 23/10/08 23:18

    שמאלנים, מה אתם רוצים מדב חנין?

    דב חנין הביא את ערפאת מטוניס? לא. זה היה רבין. אחרי הסכם שרקחו ביילין ופרס.

    דב חנין ברח מלבנון והפקיר את בעלי הברית צד''ל? לא. זה היה ברק.

    דב חנין גירש 10 אלפים יהודים חפים מפשע מגוש קטיף? לא. זה היה שרון, הסבא הטוב.

    דב חנין מפקיר את גלעד שליט ומספק לתושבי עזה סחורות חשמל וכסף (כספי מדינת ישראל)?
    לא. זה אולמרט

    אז מה לעזאזל אתם רוצים מדב חנין? אז שלא יעמוד דום בשירת התקווה. הוא חריף, אינטלקטואל, ועדיף שיתרום את מירצו בתל אביב מאשר במפלגת חד''ש. תל אביבים רק ירוויחו מזה

    • אהבתי

      תל אביבי, 24/10/08 09:01

      מפתיע למצוא תובנות נקיות שכאלו בטוקבקים.

      סחטיין.

      • תודה... (ל''ת)

        דן, 24/10/08 19:39

  • 30.

    איזה שטויות

    נועה, 23/10/08 23:16

    על מי בדיוק מאיים הקומוניזם? על איזה ציונות? והקיבוצים זה לא ציונות? דב חנין יכול להציל את תל אביב

  • 29.

    בושה שמאפשרים למי שלא מזדהים עם המדינה להיות בכנסת ולרוץ לראש עיר (ל''ת)

    פשיטת רגל מוסרית של ישראל, 23/10/08 22:47

  • 28.

    לינק לכתבה של שלמה בלס (באתר של דב חנין) שווה לקרוא

    חיפאי, 23/10/08 22:18

    http://www.dovblog.org/dov/109.html

    תקרא ותראו איזה כתבה יפה.

    תשפטו לבד.

  • 27.

    מניפולציה זולה ושקופה

    גדי, 23/10/08 22:15

    חבל שאתם מצנזרים תגובות שנותנות מענה הולם לפמפלט הזה שאתם מתיימרים לכנות כתבה עיתונאית.

  • 26.

    גם אני לא ציוני

    חיפאי, 23/10/08 22:13

    די מספיק כבר, לא חייב להיות ציוני, זאת השקפה של חלק מאזרחי ישראל ושל מיעוט התושבים בין הירדן לים.

    לא צריך להיות ציוני בשביל משרה, כמו שלא צריך להיות חבר מפא''י.
    הבן אדם הזה יותר אידאליסט ופטריוט מכל שאר המועמדים.

    • תיקון קטן

      תל אביבי ותיק, 23/10/08 22:59

      א. רובם המוחלט של היהודים (קרוב ל-100%) הם ציונים ולכן רוב התושבים בין הירדן לים הוא ציוני.

      ב. למה באמת שיהיה צריך להיות ציוני בשביל משרה? ולמה שלא יתמנה תומך אל=קאעידה למשרה בארה''ב? ולמה שלא יתמנה תומך בביטול המדינה למשרה באותה מדינה?

      מי נתן לו להגיש מועמדות? השתגענו לגמרי.

      • אל תזרוק נתונים סטטיסטים בלי לדעת על מה אתה מדבר

        אמיר, 24/10/08 10:12

        לא עובדת עלי השיטה הצהלית של השריית ביטחון, אתה לא מבין מה קורה מסביבך אז שב בשקט.
        בסך הכל מנסים להציל את המדינה מהטימטום הציוני, תורת הגזע בשירות היהודים. אם לנאצים לא הפריעו אז גם לישראל לא יפריעו, נכון? אבל תקשיבו לי, אנו נגמור כמו הנאצים. ושוב זו תהיה ארה"ב שתטפל בבעיה הציונית.

        • אמיר,אתה בטח מאמין שאם לנאצים לא הפריעו,אז גם לערבים לא יפריעו

          ארז, 24/10/08 14:25

          אתה בטח מאמין שאם לנאצים לא הפריעו,אז גם לערבים לא יפריעו
          מעניין שזכויותיהם הצודקות והלגיטימיות של היהודים להכרה עצמית וריבונות לאומית מעוררות בך חמת זעם שמזכירה ימים אפלים.אני מציע שתיזחל חזרה לקן הגזעני שבו נולדת,ושבו פינטזו ומפנטזים על השלטת פרויקט הקולונוליזם הערבי מוסלמי על העולם כולו.עלי להזכירך,שהגרמנים סבלו הרבה בגלל רשעותם,הם סבלו מכיבוש ,הפסידו הרבה אדמה ומיליוני גרמנים נהיו פליטים...נשמע מוכר ערבי לא יקר שלי???למרבה מזלם של הגרמנים,הם לקחו אחריות על מה שקרה להם והבינו שזה תוצר של מדיניותם הם,וכיום,אחרי 60 שנה הם שוב הכוח המרכזי באירופה.הערבים לעומתם,לא פיתחו אפילו קורטוב של ביקורת עצמית,שלא לדבר על לקיחת אחריות מינימלית על מעשיהם.לא סתם מזמרת רוב המנהיגות הפלסטינאית היום את אותם זמירות נאציות שהיו לחם חוקה לפני 60 שנה,כשיצאו עם שאר האומה הערבית למלחמה במטרה מוצהרת להשמיד את הישוב היהודי.הם נכשלו אז,והם יכשלו גם בימינו אלה.

    • אז אני כן ציוני, ולא רוצה מנהיגים שלא מזדהים עם המדינה שאני נלחם למענה (ל''ת)

      ואתה יכול לעזוב גם, 23/10/08 23:04

    • לא ציוני פירושו הסכמה להיות מיעוט יהודי בין רוב ערבי

      במדינה ריבונית אחת, 24/10/08 00:11

      וכמיעוט יהודי לא תהיה כל דרך לקיים דמוקרטיה וחיים יהודיים עצמאיים ומכובדים, כאשר הרוב הוא מוסלמי. היעלה על הדעת שיהודים יחיו בשלום, בבטחון ובכבוד תחת שלטון חמאס?

      לא לבלבל לא ציוני עם העמדה של חרדים רבים שיש להם בעייה עם הצביון החילוני של המדינה והאקטיביות של החילונים בהקמת המדינה.

      רוב החרדים תומכים במדינה יהודית גם אם יש להם בעייה עם צביונה התרבותי הנוכחי.

      נטורי קרתא המתנגדים לעצם קיום המדינה היהודית ואף נפגשים עם אחמדינג'אד הקורא להשמדתה הינם מיעוט קטן ביותר.

  • 25.

    מתי תבינו

    מיכאל שוביץ, 23/10/08 22:02

    מתי תבינו שבמישור המוניציפאלי אין משמעות לימין או שמאל אלא רק ליושר הציבורי ולנכיון הכפיים. אתם הרי לא טיפשים .מי שבוחר בחולדאי צריך לדעת שיום אחרי הבחירות לא יספרו אותו. רק תל אביבי כמו דב ושכמותו יכולים להביא את השינוי שלו פיללנו בעירינו.עיר לכולנו.

    • אתה טועה בגדול: הוא יכול לקדם דיור מסובסד לפלסטינים בכיכר המדינה

      כ''אפלייה מתקנת'', 24/10/08 00:02

      אם אין לך בעייה עם זה, אין לנו מכנה משותף של ממש לדיון.

      • והוא גם יכול לרקוד כמו ברווז בככר דיזינגוף

        אתם באמת רציניים בתגובות האילו??, 24/10/08 00:57

        אבל כל העניין הוא שהוא אדם מבריק, רציני שעשה המון למען הסביבה והחברה בקדנציה שלו בכנסת.
        לפני שאתם כותבים שטויות, תסכלו על הצעות החוק שלו

      • דיור לפלשתינים

        תל-אביבי, 29/10/08 22:06

        וזה בדיוק מה שהוא יעשה - דיור זול לערבים לפלשתינים בלב ליבה של תל-אביב. הרי הם עונים לקריטריונים שבהם חנין דוגל.

  • 24.

    ועדיין- הוא איש איכותי שעשה המון למען איכות הסביבה בארץ

    לא מצביע לחנין, 23/10/08 21:20

    דב חנין פעל בכנסת ובארגון חיים וסביבה ללא לאות למען איכות הסביבה ויש להעריך אותו על כך, זו ציונות במעשים.

  • 23.

    העיר העברית הראשונה עם מתמודד לא ציוני ?

    יוסי, 23/10/08 21:16

    קצת אירוני שבמלאת 100 שנים לעיר העברית הראשונה לאחר 2000 שנות מתמודד לראשות העיר אדם לא ציוני.

    • אין יהדות בלי ציונות ומצוות הארץ, כך שמבחינתי דב חנין הוא לא יהודי (ל''ת)

      כל יהודי יודע זאת, 23/10/08 22:48

      • לא שמענו אותך כשלופוליאנסקי התמודד בירושלים בירת ישראל (ל''ת)

        צבוע אחד, 24/10/08 00:49

        • החרדים הם בהחלט ציונים.

          ארז, 24/10/08 10:44

          הציונות היא האמונה בזכותו של העם היהודי לריבונות במולדתו ההיסטורית.
          החרדים במהותם הם בוודאי ציונים,וההתנגדות שלהם היא לציונות החילונית שמימשה את הריבונות בארץ ישראל בדמותה שלה,במקום להקים מדינת הלכה,רובם גם מאמינים שציונות לפי ההלכה צריכה להיות מובלת בידי דמות משיחית נאותה שתפקידה לממש אותה.
          הדבר כמובן שונה לגמרי מאותם שמאלניים אנטי ציוניים,שלטעמם אין צורך בזכות ריבונית ושלטון עצמאי לעם היהודי.

      • כנראה שחכם בתורה אתה לא. החרדים אינם ציונים

        חרדי, 24/10/08 00:51

        הפלגים החרדיים אינם ציונים. ההפך הוא הנכון, הם נגד מדינת ישראל מכיוון שהיא אינה מדינת הלכה.
        הם בכנסת רק כי זה מכניס להם הרבה כסף. היחידים שנותרו נאמנים לאמונתם הם נתורי -קרטא

      • אז גם החרדים לא יהודים?

        יעקב לב, 24/10/08 02:24

        תודה שאתה מדווח לי. כי עד היום היה נדמה לי שהם כן. שוב תודה

  • 22.

    נראה רציני האורן שחור הזה

    אסף, 23/10/08 21:11

    אין מצב שאני מצביע לחנין אחרי מה שהתפרסם עליו, ולחשוב שהוא כמעט הצליח להסתיר את זה....
    חולדאי סתם מפמפם בכסף את החברים המושחתים שלו.

    אורן שחור היחיד שיכול לעשות פה טוב לתושבים

    • התכוונת - נראה רציני זה שמשלם לי כסף לכתוב פה? (ל''ת)

      מגיב לא בתשלום, 24/10/08 01:50

      • חחחחחחחחח

        יאיר, 24/10/08 09:06

        לאורן שחור יש יותר פעילים בתשלום מאשר מצביעים.

        אבל תודה שהוא מספק אחלה שעשוע.

      • וגם מאוד מעניין לדעת מי מממן את אורן שחור (ל''ת)

        צודק, 25/10/08 07:55

        • ועוד יותר מעניין למה (ל''ת)

          דין, 25/10/08 14:59

          • מה זאת אומרת זה ברור לחלוטין מי מממן את אורן שחור

            ענת, 01/11/08 17:48

            אותם אלו שהוא הלך אליהם, מאחורי גבו של ר''מ מכהן (נתניהו), והדליף להם (פרס וחבר מרעיו). אז שמו אותו בבוידעם במשך כמה שנים כדי שהרעש יתקרר ויוכלו להודות לו מאוחר יותר ולפצות אותו על ההדחה שלו מצה''ל., ועכשיו שלפו אותו. זו הבעת התודה שלהם. עכשיו תחשבו טוב אם זה מה שאתם רוצים כראש עיר, שאגב כל הטקטיקה שלו היא השצמצות (ואיפה היה עד עכשיו. אם כל כך רע בת''א למה לא שמעו אותו עד עכשיו?)

  • 21.

    גועל נפש

    איתי, 23/10/08 20:43

    כמה קל להציג דעות מסוימות שהן לגיטימיות באופן שייראו כלא כאלו. וזה נושא הכתבה: "ראו - אלו דעותיו הלא לגיטימיות של חנין והוא מנסה להיות ראש עיר". לי דבריו נשמעים נהורים והם אחת הסיבות שארצה לראות אותו כראש עיר והן בפוליטיקה הלאומית.

  • 20.

    כמו שעזמי בשארה התמודד לראשות הממשלה

    שי, 23/10/08 20:14

    אנטי ציוני,קומוניסט בדעותיו,פציפיסט,ואיש רקח,לא יכול להבחר לראש עיריה ציונית במדינת ישראל,אולי הוא יכול לרוץ לראשות העיריות
    הערביות כגון:
    אום אל פחם,טייבה,גלגוליה,קלנסווה,טירה
    וכו'.

  • 19.

    כמו שעזמי בשארה התמודד לראשות הממשלה

    שי, 23/10/08 20:13

    אנטי ציוני,קומוניסט בדעותיו,פציפיסט,ואיש רקח,לא יכול להבחר לראש עיריה ציונית במדינת ישראל,אולי הוא יכול לרוץ לראשות העיריות
    הערביות כגון:
    אום אל פחם,טייבה,גלגוליה,קלנסווה,טירה
    וכו'.

  • 18.

    איך קוראים לדוב נמלים? (ל''ת)

    חניו?, 23/10/08 19:31

  • 17.

    חנין בחיים לא ייבחר

    חנין לא מסוגל, 23/10/08 19:23

    להצביע לו זה לזרוק קול לזבל.
    אני עם אורן שחור שייפתור את בעיות החנייה סוף סוף.
    הוא היחיד שמדבר על פתרון לחניה, חנין רוצה שנסע באופניים, וחולדאי שולח אותנו לחנות אצל גרוס.

  • 16.

    אורן שחור האלטרנטיבה השפויה היחידה

    חגי, 23/10/08 19:21

    רק אורן שחור מסוגל לשנות בעיר הזו דברים. תפנימו, עם כל הסימפטיה לדב חנין אין מצב שהוא ייבחר ואסור להשאיר את חולדאי המושחת בשלטון.

    כולם תומכים באורן שחור

    • אורן שחור ישחיר את אילת בנפט מקצא"א

      אל תקשקש, 23/10/08 21:23

      אורן שחור שותף לרעיון המטורף להעביר עשרות מיליוני טון נפט בשנה מאשקלון לאילת תוך יצירת סיכון כפול לאילת ולאשקלון גם יחד מאסון אקולוגי. מי שרוצה איכות סביבה לא יכול לבחור באורן שחור.

  • 15.

    לא יאמן איך אף אחד לא ידע עליו כלום

    ירון, 23/10/08 18:58

    כול מי שאני מכיר וחשב להצביע דב חנין היה בטוח שהוא איש עבודה או משהו בסיגנון, פשוט אף אחד לא יודע שמדובר באדם אנטי ציוני ואנטי ישראלי. סוף סוף האמת יוצאת לאור.

    בקשר לראש העיר הבא אין ספק אורן שחור האלטרנטיבה השפויה היחידה לחולדאי

  • 14.

    מה זה שייך?

    אהוד, 23/10/08 18:48

    מה כל הדברים האלה שייכים להתאמתו של חנין לראשות העיר? הלוואי חנין ייבחר, יהיה לנו ראש עיר שבאמת אכפת לו מהתושבים. מה קרה לכם אתם במעריב???? התאהבתם בחולדאי???? מה הוא נותן לכם בתמורה???????

    • ודאי ששייך

      אור, 23/10/08 21:11

      אני לא רוצה להצביע לאנטי ציוניים לעירייה או לכנסת. לא צריך להיות לאנשים ששוללים את זכות ההגדרה העצמית והלאומית שלי מקום בבית נבחרים כלשהו.

      • חנין שירת בצבא - לופוליאנסקי שהיה ראש עיר הבירה

        אריק, 24/10/08 00:47

        לא שירת - והוא גם כן לא ציוני. איזה מין טיעון לא רלבנטי - לא ציוני יכול להיות גם פטריוט לא פחות ממני וממך. מה זה כבר ציונות בימינו? שבאים אמריקאים וצרפתים וקונים נדל''ן? ששמחים בלב על כל אסון כלכלי שיביא את היהודים סוף סוף מהגולה כמו שהיה בארגנטינה? זכותם של היהודים לחיות בכל מקום בעולם - לא רק בציון! זאת גם אמירה לא ציונית כביכול. אתם מבינים את האבסורד?
        ברור שחולדאי ועושי דברו במעריב יתקפו את חנין בטיעונים לא רלבנטיים. אין להם מה לומר בנושאי התחבורה והדיור והחינוך שחנין מגלה את ערוותם בהם. שיתמודדו עם טיעוניו בנושאים המוניציפליים, ואז הוא יתמודד עם טיעוניהם הלא רלבנטיים על אמונתו באל אחד, או על הציונות. הם קולטים שהצעירים הפעם הולכים להצביע והם מ פ ח ד י ם! האליטות הולכות הביתה ועולים המנהיגים העממיים! דב חנין, רחל גלעד ואהרון מדואל - התושבים איתכם, חזקו ואמצו!

        • לא ניתן להיות פטריוט יהודי מבלי להיות ציוני

          יהודי ציוני, 24/10/08 13:51

          זה כמו להיות יהודי דתי מבלי להאמין באלוהים.

      • ואתה מעדיף להצביע לחולדאי שמנשל אנשים מביתם??? (ל''ת)

        יוסי, 24/10/08 08:22

      • בפועל חד''ש היא מפלגה ציונית.

        פריד, 24/10/08 09:05

        נשמע מוזר, נכון?

        אמנם הם ''רשמית'' לא ציוניים.
        אבל מי שאומר שתי מדינות לשני עמים - הוא בפועל ציוני.
        כי זה אומר מדינה יהודית (ישראל) לצד מדינה ערבית ערבית (פילסטין).

        ומי שחושב שישראל צריכה להשאר מדינה יהודית - הוא בעיניי ציוני.

        כל השאר פרשנות.

        • פריד,חד"ש מתנגדת לפתרון שתי מדינות לשני עמים.

          ארז, 24/10/08 11:21

          פריד,חד"ש לא אומרת שתי מדינות לשני עמים.
          היא אומרת שתי מדינות,אחת ישראל,ואחת לעם הפלסטינאי.זאת הקומבינה של חד"ש,שזהה בדיוק לקומבינה התכמנית של הפלסטיניים.מדינה אחת נקיה מיהודים,ומדינה שניה מדינת כל אזרחיה,וזכות שיבה לפלסטיניים,כדי לוודא בסופו של יום רוב ערבי בישראל.פריד,בניגוד למה שאתה חושב,חד'ש למעשה בפרוש מתנגדת שישראל תישאר מדינה יהודית.

          • אתה טועה ומטעה. כנראה מתוך אינטרס פסול

            פריד, 24/10/08 11:41

            אבל יכנסו הגולשים שזה מעניין אותם לאתר חד"ש או אתר מק"י ויווכחו בעצמם.

            • פריד,אתה משקר במצח נחושה,וכל מילה שכתבתי נכונה

              ארז, 24/10/08 12:35

              חשבתי שאתה שמאלני ציוני מבולבל,אבל מתברר שאתה "מגיב מטעם"(חד'ש או הפת'ח-אין הבדל).
              אדרבא,כולם מוזמנים באמת לבדוק באתר חד'ש ולהווכח מי השקרן כאן.חד'ש דורשת ניקוים של כל השטחים מיהודים והקמת מדינה לעם הפלסטינאי שם ובמקביל תומכת בזכות השיבה לפלסטינאים לישראל וביטול ההגדרה של מדינה יהודית וכל סממן שתומך בהגדרה זו.

              • לארז, הדמגוג הלאומן הימני הקיצוני והגזען המתלהם,

                תושב ת"א-יפו ותיק, 26/10/08 08:11

                המפיץ שקרים ובדותות, מעורר פרובוקציות לאומניות וגזעניות נתעבות:
                קריאה סלקטיבית והפצת שקרים והשמצות שקריות ודמגוגיות היא כנראה אחת מתכונות אישיותך הרדודה!

                "עיר לכולנו" עם דב חנין - האלטרנטיבה היחידה, הממשית, הראויה והחיונית להחלפת ההנהגה הנןוכחית הכושלת של חולדאי וחבר מרעיו,
                ב-11.11 מחזירים את העיר לתושבים ומצביעים: "עיר לכולנו" עם דב חנין לראשות העיר ולמועצת עיריית תל-אביב-יפו.
                לפרטים: www.city4all.org.il

                • אם העליתי לדמגוג אנטי ציוני כמוך את הסעיף...אשרייני

                  ארז, 27/10/08 09:13

                  כמה סימלי שהאמת גרמה לך לתגובה כל כך ריקנית,שמלאת עלבונות והאשמות שיקריות בעליל וכלום מעבר לכך,ושמציגה אותך ככלי ריק.
                  אתה יכול לפסול אותי ברשימת מומיך אתה,אתה יכול לכנותי לאומן ימני קיצוני בניסיון טפל לסתום את פי,בעוד שלמעשה אני איש מרכז שמאל ציוני,ואתה יכול לטעון בדמגוגיות רדודה שדבריי הם שקר והשמצה,אבל העובדה היא שאין ביכולתך לסתור אותם עקב היותם נכונים!!!!
                  חבל שאין ביכולתיך להתיחס ולטעון לגופו של עיניין,וכול דבריך מסתכמים בקללות וסיסמאות ריקות...כמדומני תומך שכמוך מזיק לחנין יותר מעשרה לאומנים ימניים שיוצאים נגדו,או שלמעשה אתה לאומן ימני בתחפושת.

                  • אם לאומן גזען פלסטיני עם ת.ז. כחולה (זמנית) כואס ומגדף...

                    עלי-בבה, 29/10/08 21:03

                    אז יש בדבריו של ארז משהו. לגבי להכנס לאתר של חד''ש ולראות מה המצע שלהם- מיותר. מגעיל אותי להכנס לאתרים שטוענים שאין לי זכות קיום. אינני גם מבקר באתרי חיזבאללה אל-קיאידה וניו-נאצים. התוכן מגעיל, משמים ומקדם מוות והרס.
                    אז ארז- אשריך. ואם השהיד מיפו התעצבן- כנראה נגעת בנקודה רגישה וכואבת באמת. לגבי חנין? הוא אינטליגנטי? יכול להיות. למה לא? וגם טרוצקי היה אדם אינטיליגנטי. בכלל היו המון יהודים אינטיליגנטיים שעשו ים של נזק. לא רק ליהודים.

  • 13.

    חנין ותנועתו בוחשים בצפון ומחממים את האווירה בישובים רגועים כמו כרמיאל (ל''ת)

    ניר, 23/10/08 18:32

  • 12.

    למה שאתם עושים קוראים מקארטיזם (ל''ת)

    אנטי פאשיסט, 23/10/08 18:22

    • לפשיסט,בסך הכול ציטטו מדבריו של חנין..הוא אמור לאהוב את החשיפה לדעותיו (ל''ת)

      אל תהרגו את השליח., 24/10/08 15:00

  • 11.

    מעריב בשירות חולדאי (ל''ת)

    יוסי, 23/10/08 18:21

  • 10.

    אני שאלה

    אני שאלה, 23/10/08 18:03

    למה הוא לא אמר עד היום שהוא סרבן שטחים? מעניין

    • הכתבה המצוטטת היא מ-2006

      יעקב לב, 24/10/08 02:21

      אז מה זה ''עד היום לא אמר''? אמר.

  • 9.

    כל האמת

    יורי, 23/10/08 17:55

    תגידו מה זה משנה ציוני או לא ציוני
    הוא אחלה בנאדם. רק חבל שהוא סרבן שירות בשטחים אבל זה לא עושה אותו אדם לא ראוי לראשות העירייה

  • 8.

    מי מפחד מדב חנין?

    אבי, 23/10/08 17:36

    העיתון של בעלי ההון המושחתים לדוגמא

    • הציונים

      אלי, 24/10/08 06:55

      מי שרואה חשיבות בבית לאומי לעם היהודי
      לחנין זה לא חשוב

  • 7.

    רוב העיר לא יתמכו בחולדאי שאחראי לבעית הדיור (ל''ת)

    הטוב במיעוטו ויסנר הירוקים לראשות - תומר רוב העיר, 23/10/08 16:43

    • שתי רשימות שהן משת"פיות של חולדאי

      ניר, 23/10/08 17:16

      חמוד להם ביחד.

      הסגן של חולדאי + רשימת הלווין של חולדאי.

  • 6.

    חנין לא ישאר כאן יום אחד - שמים ראש עיר ירוק ופתק לרוב העיר (ל''ת)

    יניב ויצמן- רוב העיר, 23/10/08 15:58

    • אל תשחקו אותה. "רוב העיר" זו מפלגת לווין של חולדאי

      אמיר, 23/10/08 16:12

      נא לא לזרות חול בעיני המצביעים.

    • למה שלא תהיה יותר ספציפי? "ראש עיר ירוק"?

      מוטי, 25/10/08 07:50

      אתה מתכוון לויסנר?הרי הוא הוכיח את עצמו כלא ירוק בעליל.שותף להצבעות ביחד עם חולדאי על מגדלים.
      זה רק מחזק את הטענה שרוב העיר זו מפלגת לווין של חולדאי. אל תנסו לעבוד על אף אחד.

  • 5.

    חנין זה באזז תקראו גם בווינט זה מחזק את הדברים כאן (ל''ת)

    רואי ש''ס, 23/10/08 15:56

  • 4.

    דב חנין דמעות תנין (ל''ת)

    אנטי ציוני קטן, 23/10/08 15:52

  • 3.

    לא נמאס לכם?

    קורא משועמם, 23/10/08 15:51

    אתם מנגנים את אותה המנגינה כבר ארבעה חודשים.

  • 2.

    אתם מתים לקבל פרסומות מהעירייה וממפלגת חולדאי, מה?

    ראועל, 23/10/08 15:51

    אתם גם תתבזו כאחרוני המשרתים.

    וגם תקבלו אפס שקלים.

    • עד עכשיו התלבטתי, הכתבה שכנעה אותי להצביע חנין :- (ל''ת)

      משה לב, 24/10/08 08:23

      • באמת לא מבי למה רק עכשו מצאת סיבה? מה לא היית משוכנע ממקודם?

        נורא אינטליגטי, 25/10/08 15:39

        כ הכבוד לכבת שחשפה את הראיון. הדברים שאומר חנין משמעותם שערביי יפו יגדירו עצמם כפלשתינאים. האם זה מקובל גם על מדואל מספר 2. נראה לי לאור המגוונות שהם יתפרקו צ'יק צ'אק וחנין רק מקבל פרסומת שתעזור לחד"ש בכנסת על הגב של כל הציונים התל אביבים

      • דעו לכם תל אביב קטנה עליו ויפו היא פלשתין בשבילו

        חנין מכוון לכנסת וכולכם עוזרים לו להתפרסם, 25/10/08 15:41

        הזהרו לכם עם כל הפרסום אתם שולחים אותו לכנסת להועיל לפלשיתינאים של חד"ש, וכל המפלגות האיסלמיות. יהודה איש קריות בשירות המוסלמים.

        • עוד תגובה לאומנית-גזענית מכוערת, מתלהמת, משמיצה ודמגוגית,

          תושב ת"א-יפו ותיק., 26/10/08 08:20

          שקרית ומדיפה סירחון גזעני חריף ומבחיל.
          די ומספיק עם הדמגוגיה הזולה וההשמצות המכוערות המעידות על רמתם הרדודה של כותביהם.

          "עיר לכולנו" - האלטרנטיבה היחידה, הממשית, הראויה והחיונית להחלפת ההנהגה הנוכחית הכושלת של חולדאי וחבר מרעיו.
          ב-11.11 מחזירים את העיר לתושבים ומצביעים: "עיר לכולנו" עם דב חנין , לראשות העיר ולמועצת עיריית תל-אביב-יפו.
          לפרטים: www.city4all.org.il

          • די עם הפה המלוכלך בבקשה,כאן זה לא הבית שלך. (ל''ת)

            ללאומן הערבי חסר התרבות, 27/10/08 19:58

  • 1.

    יופי הילה. את עושה אחלה עבודה.

    הלל פרטוק, 23/10/08 15:40

    ככה אני אוהב אותך.