• 21.

    אהבל

    חביב, 22/10/08 10:41

    הכותרת של הכתבה היא : "הופצה הודעה לעתונות" , אז איך אתה כותב שזהו ארוע סגור "ואפילו לא יצאה הודעה לתקשורת...",
    אז איך זה הגיע אלינו עם יוני דואר.

    • אתה אהבל ועוד איך כי 19 צודק החברה הזמינה ושלחה התמונה (ל''ת)

      ל 21, 27/10/08 13:26

      • מסכימה עם המגיב 19 הוא אהבל בריבוע כמו כל המשמיצים את העיר !!! (ל''ת)

        סיגל גבעת שמואל, 27/10/08 15:05

  • 20.

    או שאתה ממטה זמיר או שאתה עיוור

    האח החכם, 22/10/08 10:20

    אדון דיגמונד! זמיר בן ארי הוציא פלאיירים בכל גבעת שמואל על סיום שלב א' של מרכז הנופש והספורט צומהו סיום שלב א- סיום הקמת הבריכה הלימודית. זה לא סיום שלב ולא ציון של שום אבן דרך! זהו עוד שקר גס מבית היוצר של זמיר!אני מציע שתקרא קצת את התגובות כאן בהמשך ותראה למה לא צריך להצביע לזמיר.ובשני משפטים: הוא לא עושה הרבה מעבר להתפתחות טבעית של עיר והוא מושחת גדול, ראה כתבה בלינק:
    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/143511

  • 19.

    אתם מדברים ברצינות או שאתם באמת מטומטמים???

    בני זיגמונד, 22/10/08 09:24

    ראש העיר ומנהלי המחלקות בעירייה ביחד עם הנהלת חב' הולמס פלייס הוזמנו ע"י חב' שפיר הנדסה ע"מ לציין אבן דרך בהקמת מרכז הנופש.
    האירוע היה אירוע סגור ללא מוזמנים חיצוניים ואפילו הודעה מטעם העירייה לא יצאה אל התקשורת.
    תראו ממה אתם עושים עניין!!!! ?????
    אם אלה הטענות שלכם נגד ראש העיר אז אני יכול להחליט בשקט להצביע לזמיר!

  • 18.

    זמיר כן מבטיח הבטחות לכל דורש וללא גיבוי

    רותי, 21/10/08 23:36

    את קו המתח העליון שכחתם שהתחייב להזיז בדיוק לפני הבחירות !
    חיי ילדינו לא מזיזים לו, ומה שחשוב לו זו עוד קדנציה!!

    אני לא יודעת אם יש מועמד טוב יותר אבל אם לא ננסה לא נדע

    צריך להחליף את זמיר

  • 17.

    זמיר והבריכה ברדיו

    שי דרור, 19/10/08 20:54

    פשוט האזינו והקשיבו. ומי שמאמין שזוהי משפחת זבולוני שיצביע זמיר.
    http://www.103.fm/include/updateview.aspx?id=svd1610089&name=%d7%a9%d7%99%d7%97%d7%aa+%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f+%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%a2%d7%94%3a+%d7%99%d7%a9+%d7%90%d7%95+%d7%90%d7%99%d7%9f+%d7%a7%d7%90%d7%a0%d7%98%d7%a8%d7%99+%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%91%3f%3f+-+%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a+%d7%a9%d7%99+%d7%95%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%a8+(16%2f10%2f2008)&start=svd1610089

  • 16.

    לפחות זמיר לא מבטיח הבטחות לכל דורש ללא גיבוי

    עמי, 18/10/08 17:59

    מי עדיף ,במערכת הבחירות אנו עדים למתמודד שלא מפסיק לחלק מתנות והבטחות לכל דורש אם זה לציבור הדתי ,ציבור חילוני,מיעוטים בישוב ,מאיפה יהיה לו לשלם את כל ההבטחות ,אדון ברודני לא יוכל לשלם אפילו עשירית ממה שהתחייב ,לדעתי הישוב מתנהל ברמה סבירה ונכון לרגע זה אין מועמד שיכול לתפוס את מקומו של זמיר .אז הוא עשה טעות טקטית עם הצילום המיותר על רקע הבריכה אבל זה בסדר .
    הדתיים מקבלים מה שהם רוצים החילוניים חיים עם זה בסדר חוץ מהקיצוניים של כל צד .

    גולש אינטליגנט תחשוב טוב לפני שאתה מצביע בקלפי .

    • מעניין מי היה חזק בהבטחות? (ל''ת)

      מוטי, 18/10/08 18:41

    • מעניין מי היה חזק בהבטחות?

      מוטי, 18/10/08 18:44

      עמי,
      כבר שכחת שזמיר חתם לפני הבחירות הקודמות שתוך מספר חודשים יוזז קו המתח הגבוה- הוא עוד שם.
      תסתובב באזור הקניון ותראה שלטים של "כאן יוקם ..", מרבית השלטים הוצבו טרום הבחירות הקודמות לפני 5 שנים ושום דבר לא השתנה.
      אני הייתי בחוגי בית של זמיר לפני 5 שנים וגם עכשיו וגם הוא מוכר חלומות.
      אז את החלומות והביצועים שלו כבר ראינו, הגיע הזמן לנסות ולהאמין למישהו חדש.
      באם הוא לא יהיה טוב נחליף אותו.
      אנחנו חייבים דם חדש ושינוי.

      • למוטי -כל ראש עיר מבטיח

        עמי, 18/10/08 21:42

        אבל מה שקורה במערכת הבחירות הזו ברודני לא מפסיק להבטיח וזה חמור מאוד ,כל ההבטחות על חשבון הציבור ,ואם אתה זוכר מי שהיה דומיננטי מאוד בהתנגדות שלו לבניית הקניון בצורה של מס' קומות זה ברודני אז אני לא יודע אם באמת כדאי לתת את קולך בבחירות הקרובות .

        http://www.datilip.co.il/index.php?id=263

        http://www.ono-net.co.il/NewsView.asp?num=152

        תחשוב טוב

        • לעמי

          מוטי, 18/10/08 22:49

          עמי- אני לא חושב שברודני מבטיח יותר מכל מועמד אחר בכל עיר אחרת. הם צריכים להבטיח בקדנציה שלאחר מכן הם חייבים לקיים ואחרת הם הולכים הביתה.
          בשבת היתה כתבה בעיתון שהולכים להגביל בחוק את אורך שלטונם של ראשי עיר. גם נשיא ארה"ב יכול לכהן רק 8 שנים! זהו דבר ידוע ששלטון משחית ומסאב ולכן צריך מידי 2 קדנציות לרענן.
          לגבי התנגדות ברודני להגדלת הקניון- לא הבנתי מה הבעיה? האם אתה יודע שהחלק הצפוני הופקע בזמנו ע"י העיריה מבעלי הקרקע לטובת שטח ירוק ולאחר מכן נמכר ע"י העיריה לגינדי להגדלת השטח. האם אתה יודע ששטח הזיתים ליד הקניון נמכר לחברת גינדי ויהפוך לשלב ג' של הקניון (וזה עוד לפני הקניון של באבאזדה), כמה שיטחי מסחר אנחנו צריכים?

          • למוטי

            עמי, 18/10/08 23:46

            לגבי אורך הקדנציה אני מסכים איתך שצריך להגביל ואת זה היה צריך לעשות מזמן ,אני לא טוען שהכול מושלם הבעיה שלי זה עם כל ההבטחות ,מי ישלם אותם ?אני חושב שנכון לתקופה זו זמיר יותר מתאים ,אני לא מאמין לפוליטיקאי שמתעורר בוקר אחד ומחליט שהוא רוצה להיות ראש עיר ובכל הקדנציה שלו הוא לא עשה כלום לטובת התושבים זה לא מסתדר לי ,
            לגבי הקניון המלחמה שלו גרמה לזה שהקניון הפך להיות שדרה ולא קניון עם מס' קומות .לגבי שלב ג' הבנייה על פארק הזיתים אני הבדוק את זה אם זה נכון זה חמור מאוד .

  • 15.

    לפחות זמיר לא מבטיח הבטחות לכל דורש ללא גיבוי

    עמי, 18/10/08 17:58

    מי עדיף ,במערכת הבחירות אנו עדים למתמודד שלא מפסיק לחלק מתנות והבטחות לכל דורש אם זה לציבור הדתי ,ציבור חילוני,מיעוטים בישוב ,מאיפה יהיה לו לשלם את כל ההבטחות ,אדון ברודני לא יוכל לשלם אפילו עשירית ממה שהתחייב ,לדעתי הישוב מתנהל ברמה סבירה ונכון לרגע זה אין מועמד שיכול לתפוס את מקומו של זמיר .אז הוא עשה טעות טקטית עם הצילום המיותר על רקע הבריכה אבל זה בסדר .
    הדתיים מקבלים מה שהם רוצים החילוניים חיים עם זה בסדר חוץ מהקיצוניים של כל צד .

    גולש אינטליגנט תחשוב טוב לפני שאתה מצביע בקלפי .

  • 14.

    זמיר הפקיד תוכנית להקמת אוטוסטרדה מפ"ת לקניון

    חי, 18/10/08 14:47

    למי שלא יודע, זמיר במטרה לסייע שהקניון יצליח (מה שנראה שעוד שנה רוב החנויות יסגרו) הפקיד לוועדה תוכנית לפתיחת כביש רחב ביותר מפ"ת לקניון להביא אנשים מבחוץ ובכך לגרום לפקקים ביציאה משכונת רמת הדר, צפיפות, רעש, חוסר חניה, ועוד הרבה מטרדים.מניח שכרגע הוא מתלבט איך לקרא לאוטוסטרדה

  • 13.

    תגובה לאבי מרמת הדקלים

    חילוני גאה, 17/10/08 09:31

    לכל אלו שפוחדים מיוסי ברודני עקב הכיפה על ראשו:. שימו לב שזמיר הוא זה שחילק קרקעות לבתי כנסת לפני הבחירות הקודמות. ושיא השחיתות מבחינתו, זה שאת בית הכנסת שהיה אמור לקום במגרש הצמוד לביתו (איפה שיושבים השומרים שלו) הוא הצריח עם מגרש ירוק שצמוד לקניון (יש על זה בדיקה של מבקר המדינה והיה על זה כתבה בעתון לא מזמן), ך שזמיר קיבל שטח ירוק ליד הבית ואנחנו קיבלנו בית כנסת צמוד לקניון!! זמיר חייב לעוף!

    • ד

      אגוזי, 17/10/08 10:43

      אגוזי - תהיה קצת יותר מקורי

      • אין לי שום קשר לאגוזי

        חילוני גאה, 17/10/08 13:37

        מצטער, אין לי שום קשר לאגוזי ואני לא מכיר אותו. אני גר בשכונת בית וקאנטרי וכואב לי מצבה של ההעיר. כואב לי שדמות כמו זמיר עומדת בראש העיר (בשלטון המקומי כולם צוחקים עלינו ואף אחד לא מעריך אותו).
        כואב לי לראות איך הוא פונה בצר לו לרגשות הכי נמוכים ומפעיל שטנה דתית על לא כלום.
        ולגבי הצרחת השטחים שהוא אישית עשה, תלכו לראות במו עינכם!

  • 12.

    מכבי "חרטה" גבעת שמואל

    חביב, 17/10/08 09:26

    סיפור הבריכה או שמה "הגיגית" הוא קוריוז נחמד, אבל השערוריה הכי גדולה זוהי קבוצת הכדורסל. מי יודע כמה כסף הוזרם לקבוצה הזאת במשך כל הקדנציה של זמיר? האם הסכום של 50 מליון הוא נכון? כמה כסף הזרימה חברת "גינדי השקעות" במתן חסות, במקום לתת לדברים לכל הקהילה בגבעה? (הרי את הכסף הם היו נותנים בכל מקרה בשביל למצוא כן בעיני הריבון , נותן היתרי הבניה). מה הינו יכולים לעשות בכסף הזה? אגב, מה הוא משוויץ עם הבריכה שבונים שפיר? האם שפיר גם התחילה לתת חסויות לכדורסל?

  • 11.

    ליצן בארץ הכיכרות

    גדי, 17/10/08 09:23

    יש לנו ראש יר שמתמחה בבנית כיכרות וממהר לקרוא להם בשמות של כל גדולי העולם או אומנים שהלכו לעולמם (ואין בכך שום העברת בקורת על הנפטרים חס וחלילה, אלא על הדרך והשיטה בקריאת שמות). ליצן שבבחירות קודמות חילק קרקעות לכל עמותה לבנית בית כנסת והפעם נהיה שונא דתיים (לשוא) ודואג לחילוניים. ליצן שדאג למקורביו ולקבוצת הכדורסל של מוטי אמסלם ושכח לדאוג לישובו. ליצן שביזבז כספים על כורסל, כיכרות ושטויות וביטל את כל ההסעות לילדי התיכון(כמו בכל עיר נורמלית שאין לה בית ספר תיכון). ליצן שמתגאה באחוז הבגרויות הגבוה של עירו, כאשר אין לו שום השפעה על שום בוגר (כי אין תיכון בעיר הזאת!!!)וההצלחה היא של צבי בר מר"ג שמשקיע סכומי עתק בחינוך ושל עוד בתי ספר מהפריפריה. ליצן שהפך להיות שונא ומתסיס נגד דתיים ובעוד הם אלו שהביאו לפריחת הישוב והם אלו שהמליכו אותו בעבר. ועוד הרבה הרבה דברים עצובים שהפכו אותנו לבדיחה של בקעת אונו

  • 10.

    בזבוב מים משווע !!!

    שרון, 17/10/08 09:11

    עענתם שהמים משמשים לצרכי הבניה נראת לי שקרית ומטעה. לא ברור כיצד מאפשרים רשויות החוק למלא בריכה שלמה במי שתיה לצורכי צילום בלבד !!! כאשר אסור לרחוץ רכב בצינור.
    כראש עיר סביר היה עליו ל א ס ו ר את מילוי הבריכה במים ,אך כנראה המים המבוזבזים לא ממש מעניינים אותו.
    על כך ורק על כך הוא אינו ראוי להיות ראש עיר בישראל.
    לפי התגובות המובאות לעיל אפשר לראות שהדיון הוסט לעינינים אחרים ולא עסק דווקא בבזבוז המים המשווע. כנראה לאף אחד זה לא ממש אכפת כמו גם לראש העיר.
    חבל , ממש חבל שנושא החיסכון במים לא מעסיק את אף אחד.

  • 9.

    רמת הדקלים

    אבי, 17/10/08 07:42

    בנוגע לקו המתח - ראש העיר פעל בשני מישורים: במישור המשפטי כאשר פנה לבג"ץ ובמישור ההנדסי, ועובדה שהוא באמת הצליח, למרות התנגדותה של חברת החשמל, להפקיד תכנית חלופית לקו מתח בועדה לתכנון ובנייה.
    קו המתח הזה קיים כבר 50 שנים, וברור לך שזה ממש לא פשוט להזיז אותו. גם אני כתושב לא פחות ממך רוצה שיעיפו את קו המתח.
    בנוגע לשאר התגובות, יש מספר דברים שצריכים לדעת על יוסי ברודני:
    1. הוא הצביע נגד הקאנטרי ופתיחתו בשבת
    2. הוא קבלן בניין ומה שמעניין אותו - זה הנדל"ן בגבעת שמואל.
    3. הוא יהפוך את גבעת שמואל לבני ברק
    4. הוא מכפיש את שם הישוב - למרות שאנו חיים במקום נהדר
    5. קבלנים ופושעים עומדים מאחוריו.
    6. מעניינים אותו רק עסקאות הקומבינציה שעשה בעיר ומעוניין לעשות בעתיד

    תכניסו את זה טוב טוב לראש: הוא יסגור את גבעת שמואל בשבת -
    הוא גר בגבעת שמואל רק 6 שנים -
    כאיש ציבור במשך 5 שנים הוא לא עשה כלום
    הוא סכנה לגבעת שמואל

    • תתבייש לך

      מוטי, 17/10/08 09:21

      האם אתה מאנשי זמיר? האם אתה מאנשי מוטי מורל? האם אתה מאנשי מוטי אמסלם?
      כי רק מישהו מהאינטרסנטים או מהמושחתים שנהנו משלטונו המושחת של זמיר יכול לכתוב ככה!
      זמיר ישן בעמידה לגבי המתח הגבוה ורק לקראת בחירות הוא התחיל לזוז קצת. באם לא היה משקיע מליונים בכדורסל של אמסלם, היה משקיע כמה מליונים בהטמנת הקו.
      לגבי הנדלן- צריך לראות איך נראת העיר הזאת עם תוספות הבניה לכל מגדל שנבנה ליד וילות ולהבין שהרבה שוחד זרם פה למקורבים.
      ברודני היה מ"פ בצבא והוא מלח הארץ ומציג גישה ליברלית. גבעת שמואל לא תיסגר בשבת.
      זוהי סתם הפחדה! אגב מי שחילק קרקעות לבתי כנסת בשפע היה זמיר.
      לגבי עברו של בקרוני- זמיר היה פעם נהג מונית, אז מה????

      • תגובות

        ברודני, 17/10/08 10:32

        ברור שכל התגובות הן של אנשי ברודני
        גועל נפש

      • ד

        אגוזי, 17/10/08 11:09

        כנראה שאתה יוסי ברודני או זמיר אגוזי או אחד מהמלוכלכים בעלי האינטרסים והקרקעות שרוצים לזהם ולטנף את גבעת שמואל היפה שלנו.
        גועל נפש - תתביישו לכם

        • מושחתים נמאסתם!!!!

          בועז, 17/10/08 12:00

          כנראה שאתה לא גר בגבעת שמואל ואם כן אתה מנותק מהמציאות מושחתים נמאסתם!!!!!!!!!! לכו הביתה

        • או שאתם עיוורים או שאתם טיפשים

          מוטי, 17/10/08 13:45

          תענו על הטענות באופן עניני. לכתוב שהתגובות מגעילות או של אנשי ברודני , זה תת רמה ולא תשובות לענין.
          תכתבו , מה לא נכון בכל מה שכתבתי!!!!!
          האם לא שופכים מליונים על הכדורסל?
          כמה זמן ומאמץ אמיתי השקיע זמיר ב-11 שנות שלטונו בהזזת קו המתח? כמה זמן השקיע בשנים שאין מערכת בחירות?
          האם זמיר מתסיס נגד דתיים, לחינם?
          האם זמיר מקורב לקבלנים(גינדי?) ?
          האם זמיר שינה יעוד של מגרש ליד ביתו שנועד להיות בית כנסת לגינה והעביר את הבית כנסת ליד הקניון?
          תענו לענין.

    • עובדות

      חיים, 21/10/08 12:02

      1 ההצבעה לא היתה על פתיחה בשבת
      2 אין לו נדלן בגבעה ובכלל
      3 הוא לא מעוניין לגור בבני ברק ואם רצה יכל לעשות זאת
      4 ברודני טוען נגד ניהול העיר ע"י ראש העיר הליצן והמושחת שלנו
      5 מאחריו עומדים אזרחי העיר הדואגים לעתיד העיר
      6 גם אותי מעניינות עסקאות הקומבינציה שזמיר
      ביצע במהלך כהונתו
      7 הגבעה לא תיסגר בשבת ובשום מועד אחר
      8 הוא איש ציבור 5 שנים ועשה המון הינך מוזמן לקרא את הפרוטוקולים של ישיבות המועצה
      9 צור קשר עם המטה ותקבל תשובות לכל שאר שאלותיך באופן אישי מיוסי ברודני ראש העיר הבא שלך ושלנו

  • 8.

    אין כבר בושה , זמיר חייב ללכת

    יוסי, 17/10/08 06:36

    כתושב גבעת שמואל ותיק אני מתבייש שזמיר ראש העיר שלי .
    מושחת עד היסוד שתלויים ועומדים נגדו עשרות תיקים .
    חלק מהם הגיע להסכם עד מדינה עם המשטרה תמורה להקלה / מחיקה של אישומי השחיטות.
    משתמש בכספי ציבור כאילו זה החשבון הפרטי שלו .
    במקום להשקיע בחינוך הוא מוציא מיליוני שקלים על שמירה אישית של ביתו הפרטי 24 שעות ביממה למרות שבמשטרה כבר אמרו לא פעם שהדבר מיותר ולא נחוץ . כמו כן מסתובב לו זמיר עם שומר ראש צמוד נוסף ( אגב : ראש העיר היחיד בארץ שעושה זאת ) כאילו הוא ראש הממשלה -מינימום.
    שופך עשרות מיליוני שקלים שאין על קבוצת כדור-סל שהוצאותיה גדולות הרבה מעל ומעבר ללא פרופורציה לגודל האוכלוסיה / עיריה .
    מאפשר חריגות בניה בקצב של מפיה ללא שום בושה .
    מעביר החלטות תמוהות ביותר על חשבון התושבים לטובת קבלנים ואינטרסנטים .
    די !!!! לך הביתה זמיר , מספיק !!!!

  • 7.

    הבריכה

    שלומית, 17/10/08 01:36

    לו אחרים היו נוהגים בשונה ממר בן ארי הייתי ודאי מביעה התנגדות נחרצת למהלך המתואר אך מכיון שכך נוהגים כל הפוליטיקאים ללא יוצא מן הכלל אין מה להלין על מר בן ארי שלפחות עושה דברים לא מבוטלים למען המקום. אינני מאנשיו ואינני יודעת אם בכלל אצביע בבחירות הנוכחיות כי אין לי מועמד שנפשי יוצאת אליו אך ודאי שאינני יכולה לקבל את התנהגותו הבוטה של מר ברודני שעד כה שמענו ממנו ביקורות והשמצות בלבד ואינני יודעת כלל מה הוא מתכוון להציע למקום אם וכאשר ייבחר. הוא עסוק מדי בהשמצות ואינו מתפנה (או שמא אינו יודע עדיין)לספר לנו מה הוא מתכוון לעשות למען גב"ש.

    • למה לא זמיר?

      תושבת חילונית, 22/10/08 13:47

      גם אני סבורה כי לכל היותר מגחיך המהלך את מבצעו ואין בכך משום לפסול אותו לכהונה ציבורית (וכידוע לא חסרים לנו נבחרי ציבור מגוחכים...).
      אני מאמינה שיש להחליף את זמיר ולא מכיוון שלא עשה דברים בגבעה - הוא עשה ולא מעט - אלא עשה אותם בצורה לא מתוכננת ולא מנוהלת ולפיכך גם בזבזנית (הדוגמאות רבות - ראי ערך שיפוץ בית הספר והחריגה מהתקציב...).

      ראש עיר טוב צריך לנהל עיר. כאשר ראש עיר מכריז על מטרה,זה חשוב להביא את העיתונות אך חשוב גם להביא את אנשי המקצוע המתאימים ולוודא שהם מכינים תוכנית שכוללת את כל השלבים הדרושים ושבסופה תאריך יעד קונקרטי. בלי תוכנית מקצועית זה אולי יקרה יום אחד אך יעלה הרבה יותר כסף ויקח הרבה יותר זמן.

      מה התאריך להקמת התיכון?(אבן פינה וטקס כמובן כבר היו) מה התאריך (החדש...) להזזת קו המתח?

      כמו כן ראש עיר אחראי על ניהול סדרי העדיפויות. כשיש שכונות מוזנחות שערך הבתים בהן יורד למרות שבאזור כל כך אסטרטגי הנדל"ן אמור להרקיע שחקים זה נזק ישיר לתושבים- אז בריכה זה פחות חשוב.

      לעומת זאת,לברודני נסיון מוכח בניהול ופיקוד. הוא יודע לנהל סדרי עדיפויות ולבחור את אנשי המקצוע הנכונים לעמידה ביעדים - ולנהל גם אותם.
      אני נותנת לו צ'אנס וארבע שנים להוכיח את עצמו כראש עיר.
      ועוד דבר אחד - גבול דק עובר בין מה שניתן לכנות "הוצאת האמת לאור" לבין השמצה. ניכר מתגובתך כי בעינייך נחצה הגבול וזה משפיע לרעה על התרשמותך מברודני.
      אני מקווה שתחליטי שבכל זאת כדאי לשמוע מה יש לברודני להציע ואז תחליטי.

  • 6.

    ברודני צודק, זמיר מטעה, עולם כמנהגו נוהג

    עמוס, 16/10/08 20:19

    זו לא הבריכה היחידה שזמיר ממלא לקראת הבחירות. מסתבר שגם בקניון התבקשו בעלי העסקים ל"הוריד פרופיל" לפני הבחירות, להמנע ממפגעים לתושבים (כמו קיום שוק אוכל בחוצות, והפעלת מוסיקה רועשת בקניון), ולקיים פעילויות בקניון - הכל כדי שיאמרו כולם "זמיר טוב ליהודים". האמת היא שזמיר רע מאד לתושבים.
    אני מאד מקווה שבבחירות כולם יבינו: אי אפשר להמשיך את שלטון הזמיר, וצריך להחליפו. הייתי אומר בכל אחד, אבל מכיון שיש דווקא מועמד מתאים, שעובד למען התושבים יומם ולילה, אני אומר בפירוש: צריך לתמוך בברודני. חילונים ודתיים כאחד (ואני חילוני).

  • 5.

    קצה הקומבינות של העיריה

    ירון, 16/10/08 18:38

    זה רק קצה הקומבינות של העיריה מדוע מאשרים לחביב לסגור מקומות חניה ציבוריים!!!!! ולבנות עליהים רמפה לחנות ומקום לעגלות האים ראש העיריה אישר זאת אים כן מדובר בגזל שטחי ציבור ואים לא מדוע הוא לא עושה כלום קומבינות לרוב,,,,,

  • 4.

    בכל האתרים של הבחירות

    מורדי, 16/10/08 14:10

    יש סיפורים אינסופיים על ראש העיר
    כולם נכונים אבל הרבה עוצמים עיניים ואומרים ה"פיפי זה גשם".זה שראש העיר עשה פוטושופ לתמונה זה בכלל לא רע,דווקא יצא יפה אבל חבל שהבנינים הם מקרית אונו(כנראה הגרפיקאי מקרית אונו)אבל זמיר אחי,תבדוק טוב ותראה שהמיים הודו לביוב,אין להם יכולת לשאוב אותם לצרכי הבניה- בדוק אותי אחי דיברתי עם אחד הבנאים במקום-בהצלחה לכולם בבחירות

    • פוטושופ?

      רוני, 16/10/08 21:51

      הבניינים הם הבניינים של רמת הדקלים.

  • 3.

    לשקר אין רגליים

    תושבת רמת הדר, 16/10/08 13:50

    מעבר לחוסר היושרה מדובר גם בחוסר אחריות ברמה הלאומית של בזבוז מיים כאשר המדינה מתיבשת!!!

  • 2.

    לשקר אין רגליים (ל''ת)

    תושבת רמת הדר, 16/10/08 13:49

  • 1.

    רמת הדקלים

    אבי, 16/10/08 09:49

    סוף סוף מקימים לנו קאנטרי לאחר שנים רבות של הבטחות - זמיר מקיים...
    אגב, יוסי ברודני - מה אתה עשית בחמש השנים האחרונות כאיש ציבור? מדוע הצבעת נגד ההקמה והפתיחה של הקאנטרי? ואל תאמר שלא כי יש פרוטוקול...
    אני כיליד גבעת שמואל מתרשם מההתפתחות של העיר ואני ממש לא רוצה שדתיים שהצביעו נגד החלום הזה, יסגרו לנו אותו בשבתות ובחגים.

    • רמת הדקלים תשובה

      רון, 16/10/08 12:24

      אם אתה גר באמת ברמת הדקלים כמו שאתה מציין
      היתי במקומך לא יושן בבית אלה מתנחל אצל זמיר בגינה של הבית הפראטי עם כל תושבי השכונה שמסכנים יום יום את בריאותם עם הקו מתח עליון ליד הבתים.
      גם אחרי שהבטיח לפני 7 שנים שהוא יסיר אותו אתה עוד מריע לו על הבריכה ??
      כל אחד והעדפות שלן...

    • ההצבעה היתה לאישור המכרז ולא האם לפתוח אותו בשבת

      חי, 18/10/08 14:42

      זמיר כמנהגו לעשות כותרות בחר להציג את ההצבעה כאילו בעד פתיחת הקאנטרי בשבת, בעוד שההצבעה היתה האם לאשר את המכרז, ברודני ביקש לראות את המכרז לפני שיצביע וביקש שבוע לעיין בו ואם יהיה תקין הודיע כי יאשר אותו, אך זמיר סירב להראות אותו לברודני וסיבותיו עימו.....ולפיכך ברודני לא יכל להשלים עם המצב והשביע נגד אישור המכרז לבנית הקאנטרי