• 134.

    הוא מאוד אצילי ולהפסיק להתלהם ולשמור פורפורציות (ל''ת)

    יהודיה, 15/10/08 15:33

    • הוא אצילי וחתיך ועושה חשק להתכרבל איתו (ל''ת)

      ממש אין לך בושה בגרביים, 16/10/08 04:56

  • 133.

    בטלויזיה הציגו אותו כאחד שבא לדבר על חתונה והותקף על

    דן, 14/10/08 18:49

    ידי יהודים.
    יש יד מכוונת שאומרת יהודים אשמים, מתנחלים פושעים, ערבים צודקים , פלסטינים קורבנות.

    יותר עצים של תושבי יהודה ושומרון נעקרו השנה על פלסטינים אבל המנטרה החוזרת היא על המתנחלים שעושים מה שהם רוצים ועוקרים זיתים.
    צריך להוציא חוק שאומר שלאחר כל מהדורת חזשות תופיע כתובית האומרת:
    ''אזהרה, כל הידיעות ששמעתם חשודות כמוטות נגד יהודים''

  • 132.

    איזה שטויות, הוא רוצה לעורר פרובוקציות שיעורר

    הדר, 14/10/08 16:42

    למה אנחנו צריכים לרדת לרמה הזאת, ועוד ביום כיפור, ולזרוק אבנים וכאלו?
    הוא רוצה להיות טיפש, שיהיה טיפש. עדיף לא לרדת לרמה הזאת.
    בשביל מה כל הפיאסקו הזה? זה אידיוטי.

  • 131.

    אותנו למשל עוצרים לחמש דקות (ל''ת)

    משפחת פשע, 14/10/08 16:42

  • 130.

    גם בכפר תבור -היתה פגיעה מכוונת ביהודים (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 14/10/08 16:30

  • 129.

    מצווה מן התורה להשליך ביצים בשבועות (ל''ת)

    הרב הראשי לפרחחים, 14/10/08 16:29

    • מצווה משולמית אלוני להוכיח שאתה מפגר בטוקבקים (ל''ת)

      הכוהנת הגדולה לאוליגונוירונלים, 15/10/08 04:03

  • 128.

    מלך היופי של הערבים 2003,2004,2006,2007 (ל''ת)

    ב-2005 לקחה אחרי קרב צמוד גופתו המרקיבה של הראיס, 14/10/08 16:24

  • 127.

    בואנה הוא מה זה מכוער...מזכיר לי חמור רזה, או חרגול...יש משהוא? (ל''ת)

    נעמה, 14/10/08 15:59

  • 126.

    מזל טוב, מזל טוב (ל''ת)

    4 ימים זה שיא עולמי למשטרה לתפוס עבריין שלא בורח, 14/10/08 14:56

  • 125.

    פרס, מזרח תיכון עשן, אסטרונאוט

    Avi Ecuador, 14/10/08 14:37

    עובדות לא יבלבלו אותו ולא יביאו לכך שינחת כבר, ימשיך להוביל אותכם לדרך ללא מוצא ותהום עם עיניו העצומות לרווחה , יספר לכם על שיטות שלא עובדים ולעולם לא יעבדו אצל מוסלמים כמו שלא עבדו אצל היטלר.
    מזכיר לי את צ'מברלין שחזר ללונדון עם נייר ונפנף בו בשדה התעופה כשירד ממטוסו שחזר מגרמניה, אומר פחות או יותר: הבאתי שלום מגרמניה, מסמך שחתומים עליו אני והיטלר, לעולם לא יהיה עוד מלחמה בן גרמניה לאנגליה...
    שואה!

  • 124.

    רמאדן

    הפוגה, 14/10/08 12:42

    למי שלא יודע צום הרמאדן נמשך כחודש ,כל יום כשהצום מסתיים בחמש בערב

  • 123.

    כולם להירגע ולשאול את השאלה היחידה:

    מה לעזאזל קרה שם?, 14/10/08 12:40

    1 - האם הנסיעה היתה מקרית - המעצר הוא עוול וטפשות.
    2 -אם אכן מדובר בפרובוקציה גזענית (נסיעה מטורפת, ווליום גבוה, חראקות בכביש) -
    חייבים להפוך אותו ואת שכניו לדוגמא חותכת לכך שיש כאן מדינה.

    • בדרך שלך ושל ישראל בכלל אתה תצטרך חס וחלילה וקרוב לוודאי

      Avi Ecuador, 14/10/08 14:42

      לשאול מה קרה שאיבדנו את כבשת הרש שאמורה הייתה להיות מדינה ''היהודים'', איך לכל הרוחות הפכו את יגאל עמיר לקדוש-גיבור לצערי?!

  • 122.

    תוופיק גמאל הנהג הנבל...

    baron28, 14/10/08 12:11

    הנבל נעצר על סיכון אזרחים ולא על נסיעה בכיפור.
    דמגוגיה בפרוטה.
    שיפתחו לו את המעבר לעזה שם מקומו הטבעי.

  • 121.

    מדינה כסילה - לא היה צריך לעצור אותו

    גושה נמס, 14/10/08 11:46

    איזו מדינה-משטרה יש לנו , חרם עלינו.
    אם לעצור אז לעצור מייד ולא לאחר כמה ימים ובעיקר לאחר שהוא הוא הופיע בכנסת ואמר מה שאמר.
    זה הרי נראה ממש לא טוב וגם ככה עצרו אותו למראית עין.
    זה דומה להפגזת תחנת המשטרה הפלסטינית בזמנו של ברק כראש ממשלה (אינתיפדת אל-אקצע)
    קודם הודיעו לכל המחבלים ששהו בתחנה לצאת משם ולאחר מכן הפגיזו תחנה ריקה - אז אני שואל למה לעשות את זה - אנחנו רק הצטיירנו רע והקמנו על עצמנו עוד כעס בלא שעשינו כלום.
    אני אומר או תפגיז בלי להודי או על תפגיז בכלל.

  • 120.

    ע''פ איזה סעיף אישום דבילי?

    עו''ד מ., 14/10/08 11:27

    אין חוק שאוסר לנסוע ביום כיפור
    לגבי נסיעה בפראות, בולשיט, אין להם הוכחות
    בושה למשטרת ישראל
    השופט ילגלג עלהם וישחררו, על הנהג להגיש תביעת פיצויים.

    מוכן ליצגו בהתנדבות.

    • רק חצי עכו מוכנה להעיד בשבועה שהוא נהג בפראות (ל''ת)

      ואתה עו''ד בהתנדבות כמו שאני אסטרונאוט בנאסא, 14/10/08 14:57

      • חצי עכו ראתה אותו נוהג באותו הלילה?

        c,, 14/10/08 16:24

        ממש משכנע.

        • נכון, נורא קשה לשים לב למכונית נוסעת ביום כיפור עם מוזיקה בפול ווליום (ל''ת)

          כנראה שראו אותו מספיק אנשים, 14/10/08 16:41

  • 119.

    התגובות הם עובדות, 2 מדינות 1) יהודית 2) שמאל-פלסט' וזה סופי (ל''ת)

    אני ובניי מילואים?? רק! בחלום, 14/10/08 11:24

    • נשמע טוב. יהודית ביהודה וישראלית שפוייה בישראל. קניתי. (ל''ת)

      אוהב חומוס, 14/10/08 18:40

  • 118.

    אין חוק במדינה האוסר על נסיעה בשבת המעצר

    בושה, 14/10/08 11:10

    אינו חוקי בעליל. משטרת ישראל עושה טעות גדולה אני מאד מקווה שראש הממשלה העתידית שלנו הגב' ציפי ליבני יודעת זאת. האם מעצרו הוא אתנן? למי? לשחרר אותו מיד.

  • 117.

    איוולת

    בן, 14/10/08 11:02

    מעצר שמהווה את האיוולת במלא עוצמתה.במקום לדאוג לשמור על השקט ועל הדו קיום הנפיץ,החליט מי שהחליט להוסיף בנזין לחבית התבערה.ברוב איוולותנו אנו נותנים לערבים החיים עימנו את ''התחמושת'' ההסברתית של קיפוח וחוסר צדק שישתמשו בה כנגדנו והפעם בצדק.

  • 116.

    הוא אדיוט לא עבריין! למשטרה אין שום בסיס למעצר (ל''ת)

    אביב, 14/10/08 10:49

  • 115.

    שהתקשורת תהפוך אותו לסלביטאי כפי שהפכה את משפחות הפשע (ל''ת)

    הוי האומרים לרע טוב ולטוב רע, 14/10/08 10:48

  • 114.

    מה? המשטרה היתה בשטח ומדדה את מהירות נסיעתו?

    ע''ש, 14/10/08 10:46

    וממתי בכלל עוצרים ל-5 ימים נהג פרוע?
    זה נראה כמו כיסוי תחת של המשטרה שלא ידעה להגן על הנהג וחברו, שבנס ניצלו מלינץ' ולא הצליחה למנוע את המהומות שהתפתחו אחר כך.
    בושה

  • 113.

    האם לעצור את כל היהודים שאוכלים ברמאדן ביפו? (ל''ת)

    יניב, 14/10/08 10:39

    • !!

      שירוש, 14/10/08 13:52

      אם נגור במדינות ערב אז אולי....
      אבל הם במדינה של יהודים אז לא נראה לי!!!

  • 112.

    לא למדינה דו לאומית

    חיים, 14/10/08 10:38

    הארועים בעכו הם קצהו של קרחון המאבק שלנו לעצמאות. מאז מלחמת המפרץ הראשונה ערביי ישראל אינם מסתירים עוד את שאיפותיהם הלאומיות. חלקם עושים זאת בפרובוקציות שנותרות ללא מענה לנוכח רפיסות השלטון במדינה.
    זה לגיטימי כל עוד הערבים שומרי חוק, אולם עלינו לא לשכוח את מאבקנו הלאומי למדינה יהודית ולא מדינת כל אזרחיה.
    למרות ההיבטים השליליים של רגימת הנהג הערבי ומעצרו האבסורדי, תגובת היהודים בעכו הינה המענה שפוי שנותר כאשר השלטונות אינם מגיבים במשך שנים רבות.
    הבעיה הגדולה של השמאל בישראל שאינו יודע להבחין בין זכויות אדם, דמוקרטיה ושאיפה לשלום לבין מאבק מתמשך להחלשת הציונות.

  • 111.

    שיתחיל להרצות בחוגי בית ובבתי ספר ומפגשי ערבים ויהודים נגד גזענות (ל''ת)

    יפיוף שמאלני מפונק חולמני והזוי, 14/10/08 10:33

  • 110.

    חרם כללי

    קריתי, 14/10/08 10:27

    אסור לקנות יותר בעכו העתיקה גם כשהכל ירגע. לא לקנות לעשות ח ר ם. מי שלא מכבד אןתנו אנחנו פשות מחרימים ולא קונים.מה שלא מבינים בראש יבינו דרך הארנק בבקשה ח ר ם ומי שמעסיק ערבי מעכו לשלןח הביתה בלי לחשוב כי יום יבוא והם גם יפגעו בכם

  • 109.

    שוב מאשימים את השין גימל

    מסיקה רוני, 14/10/08 09:52

    מידי שנה ישנן התגרויות ופרובוקציות שמסתיימות בתגובה
    מקומית כזו או אחרת ולאחר מכן החיים שבים למסלולן וכך
    היה אמור להתרחש בנסיעתו של הנהג חסר הרגישות אל לב שכונה יהודית ביום הכיפורים המהווה לב ההוויה היהודית אך במקרה דנן לאחר הנסיעה הבלתי מתחשבת חרף היותה חוקית ( בדומה לפתיחת מסעדה לבשר חזיר צמוד לפתח מסגד דבר חוקי אך מקומם )התרחשה הסתה לוואנדאליזם שהתארגנה כה מהר עד כי נקל להרהר כי הכל תוכנן מראש יתרה מכך חבר הכנסת הנכבד עבאס זכור טען כי הזהיר את השר לבטחון פנים שלושה ימים לפני הארוע שעליו לתגבר את הכוחות ומאחר ומעולם לא ארע כדבר הזה וחבר הכנסת אינו מוכר כמיסטיקן הרי שהדבר מחזק את הסברה שהדבר תוכנן בקפידה הנהג היה קטליזטור בלבד , כל הזעם על ידי היהודים נבע
    מפעילותם הואנדליסטית שלוחת הרסן של כמאתיים בריונים
    שפגעו ללא הירהור במאות מכוניות וחנויות

  • 108.

    המשטרה סוגרת את האורווה כשהסוסים ברחו

    הגרזנים דיברו, 14/10/08 09:45

    השוטרים בחג היו מהצד ''הנכון'' ולא שמענו על התערבות כשבשכונה היהודית נעשו פרעות
    ההסתערות הספונטנית , עם גרזנים ואלות, מעלה חשד, שהנהג החסוד שימש כסיור אלים מקדים ומתוזמן, מידיעתו או שלא מידיעתו.
    העובדה שלא ניסרט או נפגע, כשכל השכונה כן נפגעה, מראה שרק לו היה ''נס'', אבל לא במקרה לא פורסם העניין שלא קרה לו כלום.
    אז הגרזנים אמרו את דברם , ועכשו כבר אפשר לנוח. עד להסתערות ''הספונטנית'' הבאה

  • 107.

    הכתב שלכם מחלק ציונים למשטרה

    פרחיה, 14/10/08 09:30

    החלטת המשטרה לעצור את הנהג שנסע בערב יום כיפור בעכו, לא בשכונה יהודית אדוקה אלא באיזור שגרים בו גם יהודים וגם מוסלמים, היא תמוהה ביותר, הרי לא מדובר באדם מסוכן לציבור, הוא דיבר אפילו בכנסת והתנצל על הבלגן שגרם. מותר להשתמש באוטו ביום כיפור, מותר להשמיע מוזיקה ברדיו, העצור לא נתפס במכמונת מהירות אז על מה יאשימו אותו? ואני מאד מתפלאת על השיפוט והמגמתיות בכתיבה של העתונאי שלכם, שכבר הרשיע את הנהג ומחלק ציונים למשטרה שלא מהרה לעצור את הנהג. אפילו במעריב צריכה להיות חלוקה בין החדשות לדעות של פייגלין. ונראה אתכם מפרסמים את התגובה שלי.

    • ויתחכם המתחכם ... (ל''ת)

      והידים ידי הפרחה היומרנית, 14/10/08 09:49

  • 106.

    עכו

    ציון, 14/10/08 09:13

    בושה למישטרת ישראל

  • 105.

    אמרתם, אין הפליות.... (ל''ת)

    Vox Ami, 14/10/08 09:07

  • 104.

    סוף סוף לקח לה למשטרת הרפרורטים לעצור את המנוול הזה

    תלם אהרון גבעתיים, 14/10/08 08:58

    לו זה היה יהודי היו כבר בקריזה רקוראים לו תעמוד בצד ,והיו עורכים לו חיפוס מלא ברכב ,אבל כאן זה ערבינקי מעכו אסור לנגוע בו מכניסים אותו לכנסת אחרי כבוד מלא כיאה לערבי שהמפתח נשאר לו ביד מ-48.

  • 103.

    ברלין

    גודמו, 14/10/08 08:48

    יהודים עוצרים מיד

  • 102.

    4 ימים עד שיורד להם האסימון. מה, הם לקחו עדויות בשטח? (ל''ת)

    והשמאלנים מאמינים רק לגירסת השבאב, 14/10/08 08:45

  • 101.

    טמטום אני לא מאמין שהוא התכוון למה שהוא עשה

    אילן, 14/10/08 08:44

    ניפחנו את זה מעל לכל פרופרציה הוא הביע חרטה הוא לא התכוון עד כמה שנראה לי למה סתם לעשות לינץ ציבורי

    • איזו חרטה בדיוק? הוא ביקש מהמואזין להרגיע כי היתה כאן טעות?

      הוא פנה למארגני הפוגרום בבקשה להבהיר את הטעות?, 14/10/08 09:33

      היה לו הרבה זמן להעביר את המסר. אלא ש''החרטה'' הזאת היא סתם הצגה לתקשורת ולשמאל. השמאל כמובן קונה בשקיקה. ולראיה תגובותיו המתלהמות ו''מזועזעות''. אנחנו יודעים אחרת. מנסיון על בשרנו.

  • 100.

    מקרה טטיאנה סוסקין- ציורי החזיר- לכאורה קל יותר- ואף היא נעצרה ונשפטה. (ל''ת)

    מעצר ראוי וכך כתב אישום, 14/10/08 08:42

  • 99.

    הכתב אל לוי הוא תאום של גדעון לוי מעיתון הארץ.רק רדוד יותר (ל''ת)

    ומצנזר, 14/10/08 08:36

    • הידד למגיב 99 ,אכן צודק וראוי לכל שבח (ל''ת)

      היפר מגיב, 14/10/08 11:01

  • 98.

    מי זה המתנשא שנתן את הכותרת הזו?

    בילבי, 14/10/08 08:17

    מי שנתן את הכותרת הזו ככל הנראה לא יודע את מקומו. באיזה זכות מחליטים כאן אם זה באיחור או לא?
    מי שכותב כאן הם בסה''כ עיתונאים - לא שופטים. תחזרו לפרופורציות של התפקיד שלכם.
    חוצפה!

    • על אותה זכות שאתה מרשה לעצמך להתלהם ולפתוח ג'ורה כאילו חופש הביטוח (ל''ת)

      רשום על שם אביך בטאבו. תוריד ווליום ונדל פוליטי., 14/10/08 09:37

      • נאה דרשת (ל''ת)

        10% ממה שהשמאל מרשה לעצמו ביום אסור לימין כל השנה, 14/10/08 14:59

        • וטוב שכך!!! (ל''ת)

          בכל העולם, 14/10/08 18:43

          • יופי חמוד. הנה אלו פניכם, שמאלנים - כמו של הבחורצ'יק בכתבה, אבל מבפנים (ל''ת)

            מה רבה הגאווה, 14/10/08 21:43

      • על איזה ג'ורה אתה מדברץ (ל''ת)

        חיים, 17/10/08 01:39

  • 97.

    ...

    ..עכואי, 14/10/08 08:11

    מה הקשר בין זה שזרקו עליו אבנים נגיד שהוא לא עשה את זה דווקא(הנהג) לזה שבין 500 ל1000 ערבים עוברים בעיר ושוברים כל בית עסק של יהודי וכל רכב ואפילו את הרמזורים בעיר אלה שזרקו אבנים תתמודדו איתם למה אני שישבתי בבית עם המשפחה שלי שברו לי את הרכב והעסק ועוד 300 משפחות כמוני, וחוץ מזה איך הם חשבו שהוא מת שקר הוא בעצמו התקשר לחברים שלא שיבואו...

  • 96.

    מה הקשר מזל שלא היו קורבנות והמשטרה

    //??, 14/10/08 08:04

    איזה משטרה איפה הם היו שהם שברו את כל העיר במשך שעתיים ושוטר אחד לא היה 500 איש לפחות עם אלות וגרזנים וסכינים ושוטר אחד לא הופיע...

  • 95.

    התאסלמות האשכנזים מוכחת בתגובות והיא למען יחוסו על חייהם בפלסטין (ל''ת)

    מועלם-ירושלים, 14/10/08 08:00

    • הגזמת לחלוטין,אתה לא מכיר מספיק אשכנזים. (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 14/10/08 22:12

    • מדברים ערבית אוכלים מאכלים ערבים ונראים כמו ערבים=מזרחיים (ל''ת)

      aa, 15/10/08 14:33

  • 94.

    בוקר טוב טהרן !!!!!!!!!!!!!!!

    אחמדיניג'ד, 14/10/08 07:59

    שמחתי מאוד לקרוא שאתם מתחילים לאמץ את חוקי הדת ונוטשים את הדמוקרטיה .
    השלב הבא יהיה חובת הפרדה בין גברים לנשים בציבור , חובת גידול זקן ,ןחובת רעלה לנשים .
    ואז ישראל תשתלב היטב במרחב ותוכל להיות חלק מהאומה הערבית המפוארת שיהיו בה ערבים סונים ,ערבים שיעים, ערבים נוצרים, וערבים יהודיים
    ובעזרת אללה וש''ס בקרוב בפלסטין

    • יאללה יאללה, מספיק עם השטויות. תשמרו את זה לסרטים ולהצגות שתפיצו (ל''ת)

      בגרמניה ותקבלו על זה פרסים ומימון מהאיחוד האירופי, 14/10/08 09:41

      • יאללה יאללה אם אין לך מה לענות אז אל תגיב

        שונא גזענים, 14/10/08 15:30

        כל גזען שיודע לכתוב מתחיל לקשקש שטויות חופשי ברשת.

        • נמאס לשמוע את השטויות ש-90% מהעם לא מאמין להן ב-90% מכלי התקשורת (ל''ת)

          קח את העצה המצויינת של עצמך והעבר אותה לחבריך, 14/10/08 16:16

  • 93.

    שמאלנים יוצאי אירופה כמו הרוסים - לא יהודים - והראייה בתגובות (ל''ת)

    מה לא ברור שחור ע''ג לבן, 14/10/08 07:57

  • 92.

    זרקו אותו למאכל האספסוף - המשטרה היא המסיתה כאן... (ל''ת)

    עו''ד פלדמן - גש להגן עליו..., 14/10/08 07:55

  • 91.

    4 ימים כי- ה-ם (משטרה-צבא-שב''כ)...מ-פ-ח-ד-י-ם מאינטיפאדה (ל''ת)

    כי קדימה היא אסון כי אסון זה קדימה, 14/10/08 07:55

  • 90.

    הבולשת חוקרת

    רספוטין, 14/10/08 07:28

    כל הכבוד לבלשיו של דיכטר 4 ימים ופתרתם את התעלומה עכשיו בטח ייקח לכם ארבע שנים גם למצוא את מציתי שתי הדירות

  • 89.

    מדינה הזויה.מה קרה ,נבהלו במשטרה מתגובות הימין ? (ל''ת)

    Rנב - חיפאי, 14/10/08 07:25

  • 88.

    זרקו אותו למאכל האספסוף - להרגיע אותם... (ל''ת)

    המשטרה מסיתה !!!!!!!!!!!!!!!!!, 14/10/08 07:16

    • את מתכוונת כמו הלינץ' שהחברים של החברים שלך עשו לחיילים ברמאלה? (ל''ת)

      באמת לא בסדר. הוא נשאר בסוף בחיים, מישהו יודע?, 14/10/08 09:44

      • לא היא מתכוומת כמו הרוב הדומם באירופה שהזדעזע מההשמדה והגזענות (ל''ת)

        ישראלי מסור, 14/10/08 18:49

        • מה הקשר השואה עכשיו? וגם אז הם לא עשו כלום (ל''ת)

          תתאפס, תתאפס, 14/10/08 21:56

  • 87.

    סוף סוף במשטרה למישהו התחברו 2 תאי מוח והבין שצריך לבצע מעצר,כל הכבוד (ל''ת)

    נוירוכירוג תורן, 14/10/08 07:15

  • 86.

    גועל נפש

    יואב, 14/10/08 06:28

    על מה עצרו את האיש הזה האם יש חוק האוסר עלנסיעה ביום כיפור?מי זה השופט שעצר אותו ולמה לא פרסמו את שמו?

    • מבטיח לך כי יש סדרה ארוכה של חוקים שהאיש עבר ונסיעה ביוה''כ-אינה אחדמהם

      כבשה נגד בורות, 14/10/08 09:44

      נדגיש כי לא מדובר בכתב אישום אלא רק בחקירה. אבל, לכאורה, הערבי הזה אשם לפחות ב:
      א. פגיעה בסדר הציבורי תוך סיכון חיי אדם (נכון, אני יודע כי בד''כ, עבירה ''חביבה'' זו מודבקת רק לאנשי ימין הבאים להפגין נגד שלטון השמאל ולכן זה אולי לא כל-כך פייר כלפי ערבי, שרק רצה ''להשתעשע'' קצת).
      ב. נהיגה בנתיב תחבורה תוך סיכון חיי אדם (סעיף אמנם לא ייחודי למתנחלים, אבל ממתי מעמידים ערבי לדין על נהיגה מסוכנת? לא בנגב או בגליל. שוב קיפוח).
      ג. הסתה לאלימות (כן, אני יודע, זה שוב שייך למגזר המתנחלים והימין הקיצוני. אין ספק-אין צדק בעולם).
      ד. מה עם פגיעה ברגשות הציבור ? נשמע קל? טטיאנה סוסקין קיבלה שנתיים מאסר בפועל על פגיעה ברגשות המוסלמים לאחר שציירה ציור בגנות מוחמד. כן, זה קרה בארצנו שוחרת החופש (לשמאלנים וערבים).

      נו, אז מה אתה בוחר??
      כן, אתה צודק, כדאי להשאר עם האישום הדבילי שהמשטרה מנסה להדביק לאיש (ובוודאי תכשל בבהמ''ש). תסמכו על המשטרה..

      • אז גם זורקי האבנים יואשמו בנסיון לרצח!! (ל''ת)

        וצדק לכל!, 14/10/08 18:50

    • למה אתה חושב שעצרו אותו דוקא על ''נסיעה ביום כיפור''? (ל''ת)

      צר מוחך כמוח נמלה?, 14/10/08 09:46

  • 85.

    You call this a democracy?

    Davidoff, 14/10/08 05:50

    Who authorized the arrest of the driver? This is starting to look like Teheran, not democratic Israel. The man is not a Jew so why can't he drive on Yom Kippur? We need to free him immediately to join his family in peace.

  • 84.

    למה הוא נעצר? מה זה לא חוקי לנהוג בכיפור? למה לא עצרו את המתפרעים? (ל''ת)

    יהודה, 14/10/08 04:45

  • 83.

    why

    hary, 14/10/08 04:28

    why did you arrest the arab???oh he is not a jew...oi va avoi lo la shovav...chor gadol be michnasav

    • If a Jew would make such a provocation, he would be

      F you Hary, 14/10/08 09:08

      arrested.

  • 82.

    לכל החילונים- שיר שכתב פעם ברטולט ברכט

    חומר למחשבה, 14/10/08 03:12

    -כשהם לקחו את הקומוניסטים שתקתי, כי לא הייתי קומוניסט
    -כשהם לקחו את פעילי האיגודים שתקתי, כי לא הייתי חבר איגוד
    -כשהם לקחו את היהודים שתקתי, כי לא הייתי יהודי
    -בסוף הם באו ולקחו אותי, אבל כבר לא היה איש שידבר למעני.


    בוקר טוב איראן.

    • אל תבזבז חומר חשוב כתמיכה לדברי שקר ומעשי עורמה (ל''ת)

      כשתצטרך אותו באמת, לא יהיה לך, 14/10/08 09:12

    • ברכט היה קומוניסט סובייטי נלהב שהעריץ את סטאלין הערצה עיוורת (ל''ת)

      רק משני אלו וממך נלמד דמוקרטיה מהי.., 14/10/08 16:21

    • אחלה! מדוייק! ובעצם מתחיל קצת להדאיג!!! (ל''ת)

      חשבתי, 14/10/08 18:52

      • לא בטוח שהשתמשת במספיק סמני קריאה (ל''ת)

        כנראה שצריך עוד כמה, כי אתה עדיין נראה אידיוט, 14/10/08 21:45

  • 81.

    לא חיבבתי את פרצופו הדל. (ל''ת)

    דויד מקינטוש_______קיבוץ צירעה., 14/10/08 03:11

  • 80.

    הוא ניראה יהודי למהדרין. (ל''ת)

    צבי סלונים , רמת אשכול, 14/10/08 03:09

  • 79.

    אני ערבי . הנהג ניראה יהודי מושתל [ ראה פרצופו ]....!!! לא מכירים אותו

    נביל שעאוושאת'~ כפר קבל'ה, 14/10/08 03:08

    זו פרובוקציה של היאהודים....

  • 78.

    נעצר ''באיחור''? לא היה צריך לעצור אותו בכלל!

    חילוני גאה, 14/10/08 02:44

    היה צריך לעצור את אלה שניסו לעשות בו לינץ'. בשבת הם יודעים מאד יפה לנצל את הערבי כגוי של שבת שיחלל להם את השבת למען הנוחות שלהם. אבל כשהוא צריך להסיע את הבת שלו בערב יום כיפור, צריך לרגום אותו באבנים (שזה כידוע בכלל לא חילול קדושת היום, נכון?).

    • היהודונים סירבו לקבל בשקט את היריקות, מה שקילקל לשמאל (ל''ת)

      את חגיגת ה''דו-קיום'' המזוייף. הם לא רוצים להתעורר, 14/10/08 09:14

  • 77.

    למה עצרו אותו? איזו עבירה עבר? והאם מסע ההתנצלות לא מספק?

    דן, 14/10/08 02:25

    האיש הופיע בכל תוכנית אפשרית באומץ רב חשף עצמו לפגיעה של קיצונים משני הצדדים - ימניים וערבים - והתנצל בכל פה על טעותו.

    מה עוד רוצים מחייו?

    • בטח שמספיקה התנצלות. אחרי שהבעיר את האיזור הצית את הסכסוך (ל''ת)

      והוביל לנזק עצום למאות מכוניות ועשרות חנויות..., 14/10/08 09:17

  • 76.

    לעצור את קרבן הלינץ'? משוגעים רדו מהגג!

    קוזק נגזל, 14/10/08 02:16

    מה זה פגיעה ברגשות הדת? אם ביום כיפור הבא אני אוכל תפוח ברחוב יעצרו אותי?
    בוקר טוב טהראן...

    • מסכן, ממש קורבן. איך זה שאפילו שריטה אין עליו אבל יש עשרות יהודים פצוע (ל''ת)

      עשרות חנויות ומאות מכוניות מנופצות? רחמנות עליו.., 14/10/08 09:19

      • ממש רחמנות על הערסים שבאו לעשות לינץ'

        עונה לקוזק, 14/10/08 15:34

        וחטפו אגרוף. אם כל-כך רע להם, מה הם עוד שם בעכו? מעניין למה הם נשארו ולמה רק משפחות ערביות נאלצו לעזוב את הבתים? זה בגלל בקבוקי התבערה שהחברים הנאו נאצים שלך זרקו לערביי העיר בבית והעלו להם אותו באש. והמשטרה לא עושה כלום, רק עוצרת אדם שנסע להביא את הבת שלו משכונה מעורבת!

        • אני מרחם רק על שמאלנים כמוך שעמדו שלוש פעמים בתור של היומרנות (ל''ת)

          במקום פעם אחת בתור של השכל, 14/10/08 21:59

  • 75.

    באיחור??? למה עצרו אותו בכלל?

    אחד שפוי, 14/10/08 02:05

    יכלו לפחות לחכות עד אחרי החגים...
    נשמע לי כמו אישום דבילי שלא יחזיק מים, גם אני הייתי נוסע מהר אם היו מפוצצים לי את האוטו עם אבנים. שלא לדבר על כך שיש יהודים שנוסעים בעצמם ביום כיפור- גם אותם נעצור? אם אני השר לביטחון פנים אני מעיף את מפקד המשטרה במחוז קיבינימט, על הטיפול במהומות ועל המעצר בפרט. ממש צעד להרגעת הרוחות- עכשיו ברור מי מחפש לשחק באש. החלטה פשיסטית- אי אפשר בכלל לדמיין מצב הפוך, שבו עוצרים יהודי כי הוא אכל במהלך הרמאדן ''ברחוב ערבי''.

    לא תזיק גם קצת אוביקטיביות בדיווח, אלי. הרי גם לך ברור שהמעצר הזה זה כיסוי תחת והוא לא יחזיק מים- לעצור מישהו לשלושה ימים שהם גם חג יהודי. ומתי תחקור אותו? בערב חג? מה עם רגשות הדת של החוקרים שלך? ומה הלאה? מלקות לעולים מרוסיה שמוכרים חזיר? או שנתלה בכיכר העיר אנשים שמכרו חמץ, לקול מצהלותיו של הקהל- שתוך כדי שובר חלונות של בתי קפה שפתחו בתשעה באב?

    לפעמים זו בושה להיות אזרח של המדינה הזו.

    • אתה כל כך מופרך, שאין טעם להשיב (ל''ת)

      בהה..., 14/10/08 09:47

      • זה מה שימנון מצוי כותב כשאין לו מה לענות... (ל''ת)

        בההההאבי אביך, 14/10/08 15:36

        • הוא לפחות כותב את זה ללא שגיאות כתיב (ל''ת)

          ולא סוחב פיגור קל כמו שמאלן ממוצע, 14/10/08 22:01

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      די לטירוף הימין הקיצוני, 14/10/08 15:35

  • 74.

    משטרת השמאל עצרה ערבי שפגע ביהודים ואפילו לא הרג אותם??

    כבשה פועהההה בתמיההההה, 14/10/08 01:29

    לא יאומן כי יסופר. מה יהיה? בסוף הם גם יעצרו גנבים בדואים ואפילו ירו על מחבלים בעת פיגוע ? סתם בדיחה.

  • 73.

    פאקינג לא יאומן. ''נזכרו לעצור''? על מה?

    מעוצבנת, 14/10/08 01:27

    ההיתממות הנרגית הזאת, כאילו עבירות התנועה רק מסוות את העבירה החמורה יותר - נהיגה ביום כיפור. ממתי זאת עבירה? שלא ימציאו ולא ישגלו את המוח. נרג, נמאסתם.

    • הוא לא נעצר על ''נהיגה ביום כיפור''

      על מה כן? תחשבי לבד., 14/10/08 09:24

      אלא שאת לא באמת רוצה לדעת

  • 72.

    למה המשטרה תמיד עושה את הדבר הלא נכון?

    המגיב המתלהם, 14/10/08 01:24

    במקום לעצור את המואזין שקרא ''איטבח אל יהוד'', במקום לעצור את הפורעים שהגיעו עם גרזנים באוטובוס מאורגן כדי לפגוע ביהודים החליטו לעצור דווקא את הנהג.
    נראה לי החלטה מטופשת כמו להטריד לקוחות שנכנסים לאשת האיכר במסגרת המלחמה בפשע המאורגן.
    אחרי שמפקד המשטרה הספיק להאשים את היהודים בבלגן עכשיו הוא עוצר את הנהג במקום לעצור את ראאד סלאח ושאר המסיתים.
    אני מתבייש במשטרה הזאת.

  • 71.

    חחח...כל הכבוד למשטרת ישראל...ארבעה ימים לקח לכם להגיע אליו

    שפינוזה, 14/10/08 01:07

    תושבי עכו היהודים נתנו לכולנו דוגמא איך צריך להגיב להתפרעויות הערבים והתגובה שלהם תהיה הרבה יותר אפקטיבית ממה שהפוליטיקאים והמשטרה יעשו.

    • הוא ניראה יהודי מיזרחי למהדרין. (ל''ת)

      צביקה בלייכמן,סביון., 14/10/08 08:51

  • 70.

    אלי לוי, למה אתה מכניס מניעים פוליטיים לכתבה? (ל''ת)

    אלי לוי, 14/10/08 00:59

  • 69.

    check out those teeth (ל''ת)

    g.w.bush, 14/10/08 00:56

  • 68.

    נשמע כמו מעצר שנובע מלחץ ציבורי ולא מעילה ממשית

    לא אני, 14/10/08 00:23

    מה זה בדיוק ''פגיעה ברגשות דת''?
    אם המדינה מתנהלת ככה, גם אותי כיהודי אפשר לעצור אם אני נוהג ביום כיפור ואז מה בדיוק ההבדל בין ישראל לאיראן?

    • ללא קשר ליום או לחג שבו הוא נהג, העילה סיכון חיי אדם, נהיגה בקלות ראש (ל''ת)

      ניתן לעצור כל נהג מתפרע, 14/10/08 08:44

  • 67.

    משטרה מטומטמת

    קצין בכיר בגימלאות (יהודי), 14/10/08 00:21

    מה העיה ?
    נהיגה מסוכנת בכבישים ריקים ? ביום רגיל מותר להוג שם !!!!
    פגיעה ברגשות דת - ? זה בולשייט.
    בידוי ראיות ? קצת מאוחר אחרי שהיה בטלוויזיה.
    הנהג מהווה סכנה לציבור ? ממש !!

    בקיצור - המשטרה ממשיכה לנהוג בשיטות האוויליות שלה ולעצור ללא סיבה ?

    • באיזה סרט אתה חי, אין נתיב נסיעה הכביש הוא מדרכה ואכן הוא כמעט דרס עפ''

      כבישים ריקים? ביום כיפור?, 14/10/08 08:46

      של עדי ראיה ותושבי עכו שנאלצו עפ''י דבריהם לברוח מפניו

      • אתה זה שחי בסרט

        אחד, 14/10/08 10:02

        עברייני התנועה הם אלו שהלכו על הכביש ולא על המדרכה כמו שהחוק מחייב.

    • שמאלן (ל''ת)

      לא להתייחס, 14/10/08 08:49

  • 66.

    פשיזם בארץ ישראל

    איר ינטחקו, 14/10/08 00:11

    לא הוא שהצית את המהומות אלא היהודים שהשליכו עליו אבנים.
    חשוד בסיכון חיי אדם? פגיעה ברגשות הדת? מה זו החרטה הזאת? מישהו יכול להסביר?
    ברור לכולם שהוא נסע לפי החוק, הרי השליכו עליו אבנים משום שנסע ולא משום שהתפרע.
    אבסורד ומפחיד מה שקורה.

    • הפרובוקציה שלו הזמינה ידוי אבנים ומכאן הכל התגלגל (ל''ת)

      אז למה דוקא הוא הצדיק לגירסתך?, 14/10/08 08:51

  • 65.

    מעצר מטורף שנועד לעשות הון פוליטי אצל ימין ומיתנחלים

    אזרח ישראלי, 14/10/08 00:10

    ישראל היום באופן רשמי מיצטרפת לרשימה השחורה של מדינות חשוכות. מדינה פאשיסטית ליהודים בילבד, ומעצרים לתושבים המקוריים של הארץ שלא חוגגים חגים יהודיים. בקרוב יכריחו אותנו גם לא לאכול לחם בפסח, ולהקפיד על שחיתה כשרה ואכזרית. אבל אין דבר. עוד חודש בוש הולך הביתה והימין המיתנחלי יחזור למקום הטיבעי שלו.

    • הנה השמאל הניע את המחלקת התעמולה שלו .. (ל''ת)

      פקה-פקה העיקר לצבוע את המציאות לפיהאינטרס הפוליטי, 14/10/08 08:57

      • וזה מה שיש לך לענות לטענות שלו? חחחחח (ל''ת)

        גזענים לא אוהבים שיבלבלו אותם עם העובדות, 14/10/08 15:40

        • מזל, מזל גדל שהשמאלנים בארץ חזקים יותר מכולם בעובדות (ל''ת)

          חלל חיצון חדש, 14/10/08 21:52

    • ולכן הם משתוללים עכשיו עם הלינץ' והמעצר ההזוי (ל''ת)

      ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם, 14/10/08 15:37

  • 64.

    אפשר לעצור על נהיגה מסוכנת, אבל ''רגשות הדת''...?

    אשמח לתשובה משפטית, 13/10/08 23:58

    אם הוא נהג באופן מסוכן, אז מובן שהוא ראוי למעצר, שלילת רישיון וכדומה.

    אבל האם החוק מאפשר מעצר על ''פגיעה ברגשות הדת'' - כלומר, האם יש בישראל חוק נגד נהיגה ביום כיפור? והאם הוא חל בעוד מקרים, למשל נהיגה בשבת בשכונה דתית גם אם אין לה ''מחסום שבת'' מוסדר עם הרשויות...?
    אשמח לתשובה ממישהו עם רקע משפטי, בבקשה... (אני לא שואלת על הוויכוח ה*מוסרי*: זכותם של אנשים לאמר ''הייתי רוצה מדינה עם צביון יהודי, הייתי רוצה שקט בשבת''... אבל התעניינתי מה אומר החוק היבש והפורמלי).

  • 63.

    גם אני נהגתי ביום כיפור

    דני, 13/10/08 23:54

    וגם האזנתי למוזיקת ג'אז במשך שעתיים בבוקרו של יום הכיפורים ואפילו הוזמנתי לארוחת צהריים טעימה אצל חברים.

    ממתי אסור לנהוג ביום זה ???

    אני אתאיסט וזו זכותי המלאה לעשות מה שבא לי !

    אגב נסיעה באופניים היא לא פחות כפירה מנהיגה במכונית !

    חג סוכות שמח לכולם (-:

    • גם אני אתאיסט גם אני לא צם, אך איני עושה על האש מול השכן המסורתי שלי

      אני יכול, הוא לא ממש דתי - אבל למה לי?!, 14/10/08 09:05

      התחשבות ברגשות וכיבוד דתו של הזולת טובים בעיניך רק כשמדובר באנשי שלומך או בבני בריתך הפוליטיים?

      • לעשות על האש זה לא לבוא להסיע את הבת שלך ממקום רחוק הביתה.

        השוואה מופרכת, 14/10/08 15:42

        לעשות על האש אתה יכול בכל יום אחר, ואתה גם תמיד יכול לאכול משהו אחר באותו יום. אבל כשהבת שלך באה לחברים כדי לעזור להם בבישולים לקראת חתונה שתהיה בשבוע הבא, והיא צריכה לחזור הביתה באותו ערב- אין לך ברירה ואתה נוסע להביא אותה.

  • 62.

    מרגש

    יאיר - אשדוד, 13/10/08 23:49

    ידעתי תמיד שפרס הוא דגל לשלןם, כל-הכבוד לכבוד נשיא המדינה

  • 61.

    drin dran

    zaaf-ran, 13/10/08 23:41

    itch itch itchiman
    at ochelet zaafran

  • 60.

    כתבה מתלהמת

    קול שפוי, 13/10/08 23:40

    כתבה מתלהמת ומחרחרת מדון, בדיוק מהסוג שלא נחוץ כעת והכל בשם הרייטינג (ובהחלט מתאימה לסוג התגובות הברבריות שהופיעו פה בימים האחרונים, ללא שום סינון)
    הבן אדם הביע חרטה עמוקה וקורא לכל הצדדים להפעיל את הראש ולעשות מה שנכון למען העתיד. מה העלייהום הזה יעזור כעת, וכמה לא מכובד שזה מגיע מצד עיתון שתפקידו לדווח על ארועים ולא ללבות אותם.
    תודותי לפרס שאיזן במעט את רוח הדברים.

    • אתה שפוי כמו שהכתבה מתלהמת (ל''ת)

      ואידך זיל גמור, 14/10/08 16:35

  • 59.

    פגיעה ברגשות הדת?!?! אז אולי נעצור את כל מי שנוסע בשבת?

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 13/10/08 23:39

    איזה אווילות!! למה היה צריך להכניס את הסעיף הזה? נהיגה פרועה זה לא מספיק?!?
    מה אנחנו באירן?!?


    ואדון פרס אתה חי בעולם אחר!! יש חוק ליהודים וחוק לערבים,החוק לערבים הוא החוק של היהודים שלא נאכף!! מתי פעם אחרונה היית בכפר ערבי?!? אתה פשוט מנותק מהמציאות!!!

    אסור להתעלם מהמציאות ,יש פה תרבות פורקת עול שאינה ממלאת אחר חוקי המדינה ומתנהגת כאספסוף

    כמובן זה בהכללה,אבל אי אפשר לנהל וויכוח רציני ללא הכללות,גם מי שטוען אחרת עושה הכללה!

    • איזה נהיגה פרועה? היו שם מכמונות מהירות?

      די להסתה, 14/10/08 15:44

      או שנתחיל להקשיב לכל גזען מצוי שפותח את הפה כדי לשקר נגד השכן הערבי שלו?
      ואגב, כשבך יזרקו אבנים ותנסה להמלט עם האוטו יכול להיות שגם אתה תעשה כמה פניות ''פרועות''...

  • 58.

    נשק קר

    גרשון, 13/10/08 23:37

    שמוש בנשק קר הנו שמוש בנשק לכל דבר ואין כל הבדל ביניהם. העם היהודי יכןל להעיד על כך מתוך נסיונו הטרגי ההסטורי. כל פירושים נוספים מיותרים.

  • 57.

    ביג דיל..אז נסע ביום כיפור......הקיצוניים ניצלו את זה להסתה... (ל''ת)

    חיימוביץ', 13/10/08 23:33

  • 56.

    לסוע על המדרכה עם אופנוע

    זה פוגע ברגשותי, 13/10/08 23:32

    לא ככה?

    ליה מינצברג גרייצר

    • חבל ליה...

      שוקי, 14/10/08 08:34

      כל נהג אופנוע שנוסע על המדרכה, גם אם הוא לא מכיר אותך בכלל, יש לו את הכח ממש לפגוש ברגשותיך?
      נראה לי מעייף...

      • איום? (ל''ת)

        בשביל זה יש משטרה, 14/10/08 13:28

  • 55.

    אפשר להיות שונים בדת, אבל לא בחוק. צריך לשמור על החוק (ל''ת)

    רנאא, 13/10/08 23:27

  • 54.

    תרנגול כפרות ?? (ל''ת)

    שפעת העופות, 13/10/08 23:26

  • 53.

    מהסובלנות שנהנים החרדים הפנטים, הם מסיקים מיד שהאהדה להם גדלה. (ל''ת)

    Vox Ami, 13/10/08 23:25

    • ובקרוב יצאו גם נגדנו הרוב השפוי במדינה (ל''ת)

      קוקו אבל מפותח, 14/10/08 09:10

    • לא החרדים משליכים אבנים ביום כפור

      חרד, 14/10/08 16:39

      אלא פרחחים משועממים

  • 52.

    אומץ, זה לחפש את האמת ולאמר אותה ולא להיות הד לשקר. (ל''ת)

    Vox Ami, 13/10/08 23:20

  • 51.

    התנ''ך הוא הספר הנמכר ביותר בעולם וזה מוכיח שאנשים אינם בררנים. (ל''ת)

    Vox Ami, 13/10/08 23:19

  • 50.

    זבח עולה לאלילי הקנאות היהודית !!! זו לא ארצי !!! (ל''ת)

    המשטרה מסיתה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 13/10/08 23:15

  • 49.

    הדרך היחידה לדו קיום היא לזרוק לפח את דתות ההבל היהודית והמוסלמית (ל''ת)

    שעיר לעזאזל, 13/10/08 23:10

  • 48.

    לא יאומן שאין אף טוקבק-בעכו פוגרום ערבי ואתם אדישים (ל''ת)

    עכו, 13/10/08 23:10

    • פוגרום זה פגיעה במיעוט ולא מיעוט שפוגע ברוב. כמו להגיד שעשינו (ל''ת)

      שואה לגרמנים, 14/10/08 09:12

      • פוגרום זה פגיעה ברברית של חוליגנים באזרחים מכל סוג ודת

        2 אנשים לא יבצעו פוגרום. אבל 100 זה כבר משהו אחר., 14/10/08 09:59

        ולא משנה אם הם שייכים לרוב או למיעוט מתוך האוכלוסיה הכללית. היחס המספרי מתייחס לזירת ההתרחשות המיידית. אז די כבר עם ה''חוכמה'' המטומטמת הזאת שאתה מפיץ בכל הזדמנות, כאילו היתה איזו הארה. אם אתה בכלל מבין מה זה..

  • 47.

    רק אתמול חכים מהשמאל בירכו אותו על האומץ לבוא לנאום בכנסת

    אלכס טוקבק, 13/10/08 22:56

    שמאל מתרפס!

  • 46.

    לא מגיע לו כל עונש

    נביל, 13/10/08 22:54

    אין חוק שאסור לנסוע ביום הכיפורים, נהפוך הוא צ'חצ'חים השליחו לעברו אבנים.

    • עונש? מגיע לו פרס. אולי חופשה הכל כלול בטורקיה? (ל''ת)

      תרם לקירוב לבבות, הדגים נסיעת מבחן עם מוסיקה, 14/10/08 10:02

  • 45.

    מהיום הראשון היו צריכים לעצור אותו תיכנן את הכל

    אורי, 13/10/08 22:46

    הנהג ויושבב תיכננו אתכל מה שהיה עובדה שטילפנו למישהו שדאג להודיע על כך ברמקולים ועכשו חברי הכנסת הערבים מלבים את היצרים בגלל שעצרו אותו מה יש אסור לעצור ערבי.

  • 44.

    לאסור נסיעת רכבים ביום הכיפורים. (ל''ת)

    צו השעה, 13/10/08 22:46

    • לאסור גם נסיעה על אופניים..

      המשתומם., 14/10/08 07:51

      ובאשר להליכה,יהיה מותר ללכת רק לבית כנסת
      ובחזרה.

  • 43.

    איפה היתה המשטרה עד עכשיו ?

    שלומי, 13/10/08 22:41

    אה נכון סליחה , הם היו בחופש מאורגן באילת

    סורי על ההפרעה , המפכ''ל , אנחנו מצטערים

    להפריע לך בג'קוזי , תהנה לך !!

    אבל רק אל תשכח שהגלגל חוזר

    פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה !!!

  • 42.

    מאוד מעניין מהם סעיפי האישום או החשד...מאוד! (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 13/10/08 22:39

  • 41.

    שוב המשטרה נראת לא טוב

    ולוולה, 13/10/08 22:35

    הם עצמם הגורם לזלזול שלנו. שום חברת יחסי צבור לא תשפר את הדעה שלנו עליהם.

  • 40.

    העבריין האמיתי זה הבורות והגזענות וחסר הסבלנות של הקיצוניים ולא הנהג

    עכואי, 13/10/08 22:32

    ממתי זה נגד החוק לנהוג ביום הכיפורים, אין אף חוק שאוסר את זה , ברור שהמשטרה מנסה בכח לתפור לנהג תיק כדי לשים פרצוף למה שקרה ולא לקחת אחריות על המתח ובמקום ליזום תוכניות בקרב שתי האוכלוסיות

  • 39.

    משטרת ישראל לשעבר, פופוליזם-בטהרתו בהווה.

    מעצר מחפיר של משטרה מחפירה., 13/10/08 22:24

    לא ייאמן שמשטרת ישראל עוצרת את תושב עכו הזה, שנסע כפי שזכותו לנסוע במדינה שבה הדת אינה שולטת, על בסיס עדויות אותם מונהגי-מתנחלים שפרעו בערביי עכו, הציתו בתים, וניסו לבצע באנשים - כולל הנהג הזה, בנו וחברו - לינץ'. שהאספסוף הזה ינצח? במדינת ישראל שלנו? לא יעלה על הדעת! אלא מה, עולה גם עולה הנבלה הזאת על דעתה של משטרת ישראל, שמחרחרת ריב ומדון כאילו לא הספיק מה שהיה וצריך גם את היד המרושעת הזאת, שאמורה לדאוג לשלום כולנו והנה היא דואגת למלחמה.

    • נכון צודק !! (ל''ת)

      אליחי, 14/10/08 07:46

    • זו דעתך. זכותך. אף כי אתה טועה לחלוטין ומטעה, וכבונוס גם מגדף (ל''ת)

      אלא אם כן מדובר בהעדפה פוליטית ולא בטעות, 14/10/08 07:56

      • מה לעשות, אלו פניו של השמאל (ל''ת)

        חדש בארץ?, 14/10/08 16:48

  • 38.

    בסדר, מגיע לו... ומה עם הרבנים המסיתים?

    עדי, 13/10/08 22:23

    לא צריך לחקור את האחריות של גורמים דתיים קיצוניים יהודיים בפרעות?

  • 37.

    28 שנים בארץ,פעם ראשונה שאני שומע שאסור לנסוע בכיפור

    רביע, 13/10/08 22:21

    אין חוק כזה ,גם בשיעורי התאוריה ונהיגה לא שמעתי על זה,אומנם אני לא נוסע בכיפור אבל מתוך כבוד והתייחסות לרגשות האחר

    • לא צריך חוק כדי לנהוג כבן אדם. (ל''ת)

      אלא אם כן אתה חי בג'ונגל, 14/10/08 07:59

  • 36.

    אם הנהג היה יהודי בשכונה ערבית

    עהודי, 13/10/08 22:15

    בזמן צום כזה או אחר גורלו של הנהג היהודי ידוע לכולם-הערבים היו עושים לו לינץ' ומחזירים אותו בחתיכות.

    • אתה בטוח ? אני לא בטוח ...ברמאדן יש שלושים ימי צום...ולא שמענו על מקרה (ל''ת)

      אליהו, 14/10/08 07:59

    • תן דוגמא....כנראה שמעולם יהודי לא נכנס לכפר ערבי איי פעם (ל''ת)

      xx, 15/10/08 14:43

  • 35.

    הייתי /שם ראיתי הכל זה לא הוא זה האבא

    עכואית שיודעת!!!, 13/10/08 22:14

    התאופיק ג'מאל הזה עובד עליכם זה לא הוא זה הבן שלו שהיה ברכב !!!!!!!!!!!
    מוכנה להעיד אפילו

    • מה את יודעת ? פרחחית חצופה !! הוא נסע בשעה אחת בלילה, כשרק ערסים ברחוב (ל''ת)

      עומרי, 14/10/08 07:48

    • לא פלא. השקר אצלם כמו טבע שני (ל''ת)

      מי שיש לו מידע שיואיל למסור במשטרה. זה חשוב!, 14/10/08 08:00

  • 34.

    הוא התנהג לא יפה

    א.ק., 13/10/08 22:14

    אבל זריקת אבנים ביום כיפור זה מעשה גרוע יותר. כתוב בתורה: ביום הכיפורים הזה לא תיזרוק אבנים ביהודי ערבי ונוצרי. מכאן הסיקו חז''ל שידוי אבנים מותר ביהודיה ובערביה. כדאי לכולם להתעורר לקראת המשיח. עוד אבינו חי. לה לה לה לה. אייאיאיאיאיאיאיי.

    • למה הוא התנהג לא יפה? הוא בסך הכל נסע ביום כיפור לאסןף ילדה...

      רמיאל, 14/10/08 07:58

      לא מאמין לסיפורי הערסים שהוא נסע מעשן נרגילה...איך זה אפשרי? שקרנים ועבריינים הולכים חופשי, והקורבן נעצר...

    • נכון. אבל זה קורה שנים, בכל מקום, ובעיקר מיידים על יהודים בכיפור

      בדרך כלל מחללי הכיפור מקבלים בהבנה ונסים על נפשם., 14/10/08 08:07

      ולא קרו שום מהומות או אינטיפדות בגלל זה. ואיש עוד לא נפגע ממש. כמובן שיש לגנות בכל פה את המחללים ואת המיידים. אבל זו לא מלחמה כמו בעכו, שנראית מתוכננת מראש.

  • 33.

    אל תשאלו למה רק עכשיו ? פרס לא קשור לזה (ל''ת)

    @ בנצי- א @, 13/10/08 22:14

  • 32.

    ש להזהיר את הח''כים הפלשתינאים,כי חידוש ההסתה וההתפרעויות תגבה מחיר כבד

    דרור מרמת גן, 13/10/08 22:14

    מהפורעים. מסתבר שעכו היא לא שדרות, ויהודי עכו לא יעמדו לבד במלחמה.

    • דרור..,.פה בטורונטו ,מאסנו בך ובדברייך... (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 14/10/08 08:50

  • 31.

    זהו דרייפוס הפלסטיבי (ל''ת)

    אורי, 13/10/08 22:12

  • 30.

    מדינה גזענית, משטרה פופוליסטית

    דני, 13/10/08 22:07

    לגמרי לא ברור למה מעריב בוחר לתאר את זה כ''איחור.'' מדובר במעצר שערוריתי ללא כל בסיס חוקי. אין כל עדות על נהיגה פראית, ופגיעה ברגשות הדת היא עבירה שמין הסתם מקומה איננה בספר החוקים--וברור לכל שאין אכיפה רצינית שלה. בושה למשטרת ישראל--במקום לטפל בפורעים נטפלים לנהג שנסע לתומו.

  • 29.

    מדידת מהירות וירטואלית!!!

    דיוגנס, 13/10/08 22:06

    עוצרים את הנהג שהעיז לנסוע ביום כיפור.
    לא עוצרים את האספסוף הצ'חצ'חי שזרק עליו אבנים.
    מקרה בולט של ש.ג. (ערבי) שמשלם את המחיר של אובדן הדרך של משטרת הארץ הזאת.

  • 28.

    ביזיון.....

    יותם, 13/10/08 22:04

    אני מסרב חהאמין לכתבה זו....אני באמת לא מסוגל לקבל את העובדה שעצרו את אותו נהג מסכן....אותו נהג שלא עבר על שום חוק או עברה....
    בגין מה עצרו אותו בעצם???
    די !!!! מספיק עם הכפיה הדתית|!!!!!!!!
    המדינה הזו מפולגת רק בגלל שאין הפרדה בין חוק לדת!!!!!!
    האשמיים היחידים הם היהודים שהעזו לתקוף אותו הם צריכים להיות מורחקים מהציבור ולא הנהג המסכן שכול מעשיו היו לנהוג ביום כיפור....
    אם יש חוק כזה שחובה לשמור יום כיפור או שבת אני ממש רוצה לראות אותו....אבל הוא לא קיים. אז מה???????????

    • זה אפילו לא כפייה דתית...הוא גוי, הוא לא צריך לצום בכיפור... (ל''ת)

      חיים, 14/10/08 07:55

  • 27.

    בושה! הפוליטיקאים הכלבים מצאו שעיר לעזזל.תמשיכו במהומות! (ל''ת)

    ערן, 13/10/08 22:03

    • למי בדיוק אתה קורא להמשיך במהומות? (ל''ת)

      גיבור גדול תחת מטעה האנונימיות, 14/10/08 08:11

  • 26.

    תרגעו.לא יוגש כתב אישום כ''מחווה'' למאמצי הפיוס בין שתי האוכלוסיות.

    דרור מרמת גן, 13/10/08 22:03

    המשטרה הפוליטית מגלה זריזות במעצרים,רק כשמדובר ביהודים מהימין.

  • 25.

    ושוב נשמעים איומים מהח''כ הערבים,כנראה שלא

    מת למות 2, 13/10/08 22:01

    למדו את הלקח

    .ציטוט:'' ח''כ זכור הזהיר בנוסף כי מעצרו של הנהג יגרום להתלקחות מחודשת בעכו''.

    הזהיר הכוונה למאיים,ככה צריך לפרש את דבריו של המסית .

  • 24.

    קנו חיתולים ליפיפית ...המוסד ציפורה....?היא בטח רועדת מפחד . (ל''ת)

    קובי, 13/10/08 22:00

  • 23.

    משטרה יודעת ''לתפור תיקים'' וזה לא מפאשלות של אור...

    ולדימיר ולדימירוביץ', 13/10/08 21:59

    משטרת ישראל של ''סלע''חוזרת על טעויות בקבוע
    לאחר שהתרשלה בכל הארץ אבל בעכו-ידוע,ידוע
    יש לה יוזמות עם הצתה מאוחרת,וירושלים דוגמה
    שוטר אזולאי?לא דימיון,לכל הדרך ככה -עובדה

  • 22.

    ח''כ זכור-לא מפחדים שהמעצר יגרום להיתלקחות-

    יניב, 13/10/08 21:57

    מספיק לחיות על הקצה ולשנות חוקים מסיבה של פחד ,אם תהיה היתלקחות אז ניתמודד עם ההיתלקחות והפעם עם כל הכלים שעומדים לרשותנו וזה שיקח שנים גם.

  • 21.

    יש לבטל את החוק האוסר פגיעה ברגשות הדת

    אביתר, 13/10/08 21:52

    גם הנסיעה בשבת פוגעת ברגשות אלו וגם אכילה ברמדאן.
    חוחק שמתאים לאיראן.
    יש לעצור את משליכי האבנים על הנהג ואת מנפצי שמשות המכוניות והחנויות.
    את הנהג לשחרר לאלתר.

    • להפריד אוכלוסיות. הפתרון הכי אינטליגנטי והכי נאור!!! (ל''ת)

      למרות שהצבועים יטענו ההיפך,, 14/10/08 08:13

    • תחזירו לטטיאנה סוסקין שנתיים מחייה ונחשוב על זה (ל''ת)

      החוק הוא חוק לא רק כשנח לכם, שמאלנים פלצנים, 14/10/08 16:32

  • 20.

    עוצרים את השליח הפיון. ומה עם זכור ורעאד צלאח? (ל''ת)

    עלי-בבה, 13/10/08 21:48

  • 19.

    ומה הביזיון הכי גדול בסיפור?

    אייל, 13/10/08 21:48

    כדי שבית המשפט, במיוחד בתקופה הנוכחית, יאריך את המעצר של המחבל הזה צריך ממש ראיות מוצקות, הדוגמה הכי טובה זה איך שביהמ''ש מטרפד למשטרה את המעצרים של ארגוני הפשיעה.
    מה שאומר שהיה את כל הראיות הנחוצות בשביל זה כבר מזמןןןןןןןן
    והמשטרה בפרינציפ פשוט לא עצרה אותו עד שהלחץ הציבורי פשוט אילץ אותם!!!!
    זאת משטרה במדינה דמוקרטית?!!?
    זה יותר מזכיר את משטרת מקסיקו!!!!
    יודח דודי כהן לאלתר!

    • למה אתה קורה לו מחבל ? הוא לא עשה שום דבר רע,... (ל''ת)

      למה ?, 14/10/08 07:53

    • מצווה מן התורה להשליך אבנים על אמבולנסים ביום כפור (ל''ת)

      הרב הראשי לאספטוף, 14/10/08 16:34

      • טעית ידידי. המצווה היא לסלוח למפגררים כמוך (ל''ת)

        אתם רק עושים את שהטבע צווה לכם, 14/10/08 22:10

  • 18.

    הוא נשלח ע''י החכי''ם הערבים. נא לחקור לעומק!!!! (ל''ת)

    דרור, 13/10/08 21:44

  • 17.

    יש לו פרצוף של נבל מנובל... (ל''ת)

    עודד יערי, 13/10/08 21:41

    • זה בגלל שחינכו אותך על ברכי הגזענות , הרואה בערבי אדם שפל ומסוכן (ל''ת)

      רודף צדק, 14/10/08 07:51

      • אותי חינכו שהכי מכוער זה להגן על עבריינים (ל''ת)

        תבדוק במראה, 14/10/08 16:31

    • ולך? (ל''ת)

      י'ערי, 14/10/08 09:03

  • 16.

    יופי,עכשיו אפשר להוביל אותו עפ בקשתו לגרדום. (ל''ת)

    ניר מרמת ישי, 13/10/08 21:39

  • 15.

    עיתונאים מחרחרי ריב

    א., 13/10/08 21:38

    ''לאחר ארבעה ימים בהם הסתובב חופשי, נזכרה היום (ב') המשטרה'',

    ''לא רק שג'מאל לא נעצר, אלא אף הופיע ג'מאל בוועדת הפנים של הכנסת.''

    עיתונאים, תפקידכם לתת את ה ע ו ב ד ו ת הנייטרליות והאובייקטיביות! לא לקבוע מי בסדר או לא בסדר, מה המשטרה היתה צריכה לעשות או אם היא ''נזכרה'' או ''שכחה''!! זה לא תפקידכם ואתם גורמים נזק!

    - לא רק שהעיתונאי לא מעודד אחווה, הבנה וכוונות טובות, אלא הוא אף זורע שנאה בקרב הקוראים וקובע כיצד ראוי שכל אחד מהגורמים עליו הוא מדווח יתנהג.

    • בדרך כלל העיתונות המכורה הזאת עובדת לטובתך, ואתה מקבל אותה בשמחה (ל''ת)

      פתאום נזכרת שתפקיד העיתונות רק לדווח??, 14/10/08 08:17

  • 14.

    אז שיקריב את גרונו: עונש מוות (ל''ת)

    כמו הנהגים שדרסו הילדה בכיפור קודם, 13/10/08 21:37

    • גם לך - על הסתה (ל''ת)

      חדרה, 14/10/08 09:04

  • 13.

    על מה עצרו אותו לעזאזל? (ל''ת)

    יש לעצור את מי שנסה לרצוח אותו!!!, 13/10/08 21:36

    • בדיחה לא מוצלחת. (ל''ת)

      נסה שנית, 14/10/08 08:18

  • 12.

    יש עוד מליון תומכי חמאס ושונאי יהודים כמוהו-והם צריכים לעזוב (ל''ת)

    את ישראל ולעבור לגור עם בני עמם! כשזה יקרה נסלח!, 13/10/08 21:32

  • 11.

    זה מוזר. ואם לא היו מהומות - לא היו עוצרים אותו ? מה הוא עשה בעצם ? (ל''ת)

    הניחו לגויים, 13/10/08 21:32

  • 10.

    לא נראה לי שאדם שמתכוון ''לפגוע ברגשות היהודים'' יעשה את זה כשהוא נוסע

    אדם, 13/10/08 21:31

    ברכב לבדו.

  • 9.

    זכותו המלאה לנסוע ביום כיפור. אין חוק נגד זה. הוא נסע באחת בלילה -

    אבי צנעני, 13/10/08 21:29

    לא בדיוק השעה בה אנשים הגונים מסתובבים ברחוב.
    עוד מעט ויעצרו אותי על כתיבת טוקבקים בחג סוכות ...

    • אם אתה ''אבי צנעני'' אז אני גולדשטיין. נגמרו הטריקים למתחכמי השמאל? (ל''ת)

      ואני בכלל אלקלעי, 14/10/08 08:21

  • 8.

    דתות לא יכולות לחיות בשלום

    אילן, 13/10/08 21:23

    כל הדתות מבוססות על שליטה, רדיפת האחר, וצבירת כח וכסף על חשבון המאמינים המטומבלים.

    הפתרון, להפריד את הדתות מהמדינה,
    ולהטיל עליהן מיסים כבדים.

  • 7.

    הוא לא היה חייב לנסוע באותן יום לקחת את העוגיות המורעלות לחתונה שתתקיי (ל''ת)

    השבוע. מה היה קורה לו חיכה? אבל דוקא! להצית מהומה, 13/10/08 21:21

  • 6.

    2 מכתבים של שוטרים לחבריהם/מפקידהם זווית מעניינת ואחרת. קראו ותבינו

    משה, 13/10/08 21:20

    אצלנו ובכל המשטרה מזכירות של ק'אח''מ וק'אג''מ וממ''ר וממ''ז והשד יודע מה, הן שוטרות שתופסות תקן של שוטר.

    המפקדים רוצים, ובצדק, מכולם להתייעל, למרות שכולם כבר קורעים תחת הנטל (אזרחים - הטיפול בכם הוא רק במש''ל היפה מהיר ואדיב אבל אח''כ חוקרים צריכים לעבור על מאות התיקים שנכנסים בשבוע... אין חקירות אין כלום חוץ מכיבוי שריפות. החוקרים מיואשים לגמרי...).

    אז למה בשם האל למה אתם שמים את כל אותם מאות תקנים. אלו מאות תקנים שיכולים להעשות ע''י אזרחים
    ואם קיים תקן של מזכירת ממ''ז שוטרת אז יתכבדו המפקדים : בבקשה לא שוטרת ותיקה וטובה, אלא שח''מ או שוטרת חדשה תוכל לבצע זאת. במקום לקחת שוטרת ותיקה עם ניסיון שתמשיך לעבוד ככוח מבצעי עושים ממנה מזכירה (רק במשטרה). אה שכחתי, צריכים שהמקורבים יסתדרו. טוב נו נמשיך לבכות לעצמנו. כולנו סובלים. האזרחים והשוטרים הפשוטים.

    אם היא מקבלת משכורת של שוטר שטח מדוע היא צריכה לעשות משמרת א'''' וללכת הביתה ואנחנו צריכים להתמודד לבד עם המשמרות.
    אז תגידו שאנו בכיינים, אך לא רצינו שהן יעבדו קשה מדי רק משמרת אחת בשבוע.. אה אבל לא יהיה למפקד את המזכירה באותו יום. אה, אז תבטלו את כל מה שכתבתי כאן.
    בסדר. עוד תגבור. לא על זה אני כועס.
    מבינים שהמפקדים צריכים כמות שוטרים מספקת כדי להיב ו''לכל מקרה שיהיה''. ואם יש יותר מה טוב.. כי לא משלמים על זה כסף.
    אבל אחרי שתגברתם במסות לפי התגובות בתקשורת ואחרי שהחג שלנו נהרס. (זה חלק מהעבודה שלנו מה לעשות ואין עם זה כעקרון בעיה).
    בבקשה תדאגו לאוכל סביר. לא מנות חומוס גורמה מהשוק לכל שוטר ושוטרת. אפילו לא ממולאים מחסאן, אבל חמגשית עם לחמניה ואפילו קצת יבשה עם פרי מרקיב היה מספק. (היינו אוכלים רק את החמגשית).
    אני גם מבואס מהמשפחה ואשתי שעושה לי פרצוף כאילו אני זרקתי אבנים ביום כיפור על הטיפש הזה, אני גם עייף אבל להיות רעב אני לא מוכן כי את האוכל הזה סוסי הפרשים לא מוכנים לאכול.
    מפכ''ל תפנים אנחנו לא בהמות משא, סליחה, במובן המטאפורי אנחנו כן, אבל אוכל שיהיה סביר מינוס זה מה שאנו רוצים.
    ולאורחים היקרים-לפני שאתם מתלוננים שהשוטר הדפ''ר לא התייחס אליכם כמו שצריך. חישבו פעמיים. איך אתם רוצים שיתייחס אליכם כיאות שאליו מתייחסים באופן מחפיר ומשפיל.
    אומרים שעובד מתוסכל בארגון הוא כמו וירוס שמדביק גם את הטובים שבעובדים (הוא מתחיל לזלזל ואז אחרים שלא רוצים לעבוד קשה שלא כמוהו נהיים עצלנים וכדור השלג מתחיל להצטבר). כאן במשטרה אתם לא יכולים, במצב העכשווי, להרשות שיהיו עוד שוטרים מתוסכלים כי המצב קריטי גם ככה.

    אנא. דאגה לשוטר המתגבר ובכלל...

    • שוטר!לך לתפוס גנבים ולא לכלות את זמנך בכתיבה על תקנים ושיבוצים (ל''ת)

      מרקו פולו הנבזז, 14/10/08 08:33

      • תפסתי ואתפוס עוד מאות עבריינים בזמני הפנוי אני כותב.

        יוסי, 14/10/08 20:56

        גם אתה כאזרח ניזוק מכך.
        אני לא בוכה, אלא רק בא להתריע על מצב לא קל בכלל.
        אין לנו משטרה ואני גם שוטר אבל גם אזרח המדינה ועצוב לי.

    • דודי קראת?!!-הארגון עליו אתה מופקד-מתפורר מבפנים!!!

      אזרחית חרדה, 14/10/08 11:12

      אין כבוד והערכה, לשוטרים טובים.

      אין טיפול יעיל בפרט!!!

      חסרים מפקדים בשטח שאומרים אחריי!!!

      אין גיבוי לשוטרים טובים!!!

      אבל יש, בזבוז מסיבי של כספים, לחברות יחסי-ציבור, שמלוות בחודשים האחרונים את המפכ''ל.

      הגוף שמופקד על ביטחון אזרחי המדינה... חלש.

      אני לא בטוחה שאלה העומדים בראשו, מבינים בכלל את הבעיה, הקשה העומדת בפניהם.

      תגובת השוטר האנונימי, היא קריאה לעזרה מהשטח.
      למישהו שעובד בתנאים לא סבירים....ולאף אחד....ובמיוחד למפקד שלו....לא איכפת ממנו.

      וזה לא רק עצוב, אלא מאוד מאוד מפחיד.

      והכי מפחיד, שלקברניטי המדינה לא איכפת בכלל....הם עסוקים מאוד בשיריון הכסאות שלהם, ובחלוקת כספים לגורמים אינטרסנטים, שיתמכו בהם... ולא בנו האזרחים.

      והלואי שהשפיות תחזור לארצנו!!!

  • 5.

    IRAN

    U.S., 13/10/08 21:15

    We nearly lynched him now he is in Jail
    Don’t forget to confiscate his kids

    • מה החרטה הזאת? (ל''ת)

      נראה לך שמישהו קונה את הפרובוקציה שלך?, 14/10/08 08:22

  • 4.

    טוב שיש עדות המזרח בעולם.תלמדו מה כוח יכול לעשות (ל''ת)

    גאה במזרחים שלנו ובדתיים, 13/10/08 21:13

    • עוד מתחכם (ל''ת)

      לא בשר ולא חלב, 14/10/08 08:24

    • רק נזק ואבדן הזכות על הארץ. כבוד לחלוצים מקימי הארץ ולוחמי תש''ח (ל''ת)

      נמאס מכם, 14/10/08 09:06

  • 3.

    גם בחיפה נסעו מכוניות ביום כפור ולא נעצרו

    שושפרי, 13/10/08 21:07

    אי אפשר לאסור את הנהג הערבי כל עוד
    בכל הארץ נוסעים נהגים יהודים ומפרים
    את ערב יום הכפורים.
    היכן הצדק המוסרי ?

  • 2.

    חחחחחחחחחחחח הזוי

    עכואי, 13/10/08 20:59

    רק עכשיו!?
    לא הבנתי מדוע זכה להסתובב חופשי עד כה לרגע קריאת הכתבה.

  • 1.

    במקום לשים במאסר את מי שניסה לעשות לו לינץ', עוצרים אותו?!

    עמנואל, 13/10/08 20:56

    אין שום חוק שאוסר על נסיעה ביום כיפור, ולגבי ערבי אפילו לא חוק דתי!
    לעומת זאת גם לפי חוקי מדינת ישרלא, וגם לפי חוקי כל הדתות אסור לרצוח.

    כסדום היינו, לעמורה דמינו!

    • הוא הצית מהומות והבעיר את הסכסוך. ידע מראש שזה יקרה (ל''ת)

      לתת לו פרס אולי?, 14/10/08 08:25

      • הוא לא הצית מהומה. הוא נסע בשקט להחזיר את ביתו הביתה

        מאשימי הקרבנות, 14/10/08 15:46

        אם תחשוב רגע מי זה שהצית את האלימות, מי זה שזרק אבנים לראשונה, מי זה שצר על הבית שאליו תאופיק נמלט ואיים לעשות בו שפטים- אז אולי תזכר שהם אלה שהציתו את המהומות.

        • הוא נסע בשקט בשקט עם מוזיקה בפול ווליום וחלונות פתוחים (ל''ת)

          1984 קטן על שמאלנינו, 14/10/08 16:28

          • והעונש על הפרעה לציבור הוא לינץ'? (ל''ת)

            ימני אתאיסט, 14/10/08 19:52

            • א. אתה לא ימני אתאיסט, אתה שמאלני שקרן; זה שאתה מתבייש בזה זה סימן טוב (ל''ת)

              ב. את הדבר הכי קרוב ללינץ' עשו הערבים חבריך וחבריו, 14/10/08 21:47

    • צריך לשים בכלא שקרנים מקצועיים כמוך (ל''ת)

      טטיאנה סוסקין חטפה שנתיים על ציור מסכן, 14/10/08 16:29