• 13.

    מי צריך שלט? יש ויקיפדיה

    דוד שי, 08/09/08 08:13

    הנצחה באמצעות שלט היא רעיון ששייך למאה ה-19. כדי להנציח את קרליבך כראוי, כדאי להשקיע מאמץ ביצירת ערך מקיף על אודותיו בוויקיפדיה העברית. בערך כזה אפשר לתת את המידע החשוב על קרליבך, ולא מידע בנאלי וחסר חשיבות כמו "כאן התגורר עזריאל קרליבך".

    IP: 87.70.93.32דווח על תגובה זו

  • 12.

    האמת היא שקשה להזדהות עם עיתונאים היום

    כנניהו המיסר, 07/09/08 09:58

    הם אוסף אנשים כל כך בזוי שגם אני לא הייתי רוצה שמי מהם יתנוסס על ביתי. (למרות שיתכן שקרלביך עצמו היה בן אדם ראוי...).

    IP: 132.68.247.153דווח על תגובה זו

  • 11.

    לא נשכח ולא נסלח

    תל אביבית, 07/09/08 01:38

    צודקת עו''ד אברהם, הרי כל המדינה הפכה להיות עבד כי ימלוך, אז למה שהיא תהיה שונה מכולם? אז מה אם קרליבך היה עתונאי מדהים, אישיות בולטת וגם הקים עתון עברי? קטן עליה. אף פעם לא שאלו אותה, אז עכשיו היא תראה לכולם מאיפה משתין הדג! הרופאים שלא מבינים למה מרביצים להם, הפקידים בדואר שמעירים הערות בעניינים שלא להם, המפכ''ל שמתקנא בפקודיו, ועכשיו גם הגברת בעלת הבניין שסוף סוף יש לה מה להגיד. ללא ספק עם סגולה.

    IP: 87.70.162.126דווח על תגובה זו

  • 10.

    קטנוניות והתחשבנות מגוחכים (ל''ת)

    אורית, 06/09/08 22:36


    IP: 89.139.88.154דווח על תגובה זו

  • 9.

    ניתן בקלות לפתור בעייה זו

    לא משנה, 06/09/08 21:52

    באם יש סכסוך ישן, וסכסוך זה כה כואב לבעלת הבית, מדוע שהבת של ד''ר קרליבך לא תפתור את הבעייה הכספית הישנה לשביעות רצונם של כולם?
    אמנם ד''ר קרליבך היה עיתונאי דגול, אולם ייתכן והיו לו קשיים כספיים. בסכום כסף לא גדול זה פתיר.

    IP: 85.250.172.97דווח על תגובה זו

  • 8.

    בעלי הבניין לא חייבים לאף אחד כלום

    עומר ת''א, 06/09/08 20:33

    אפשר לנטור טינה גם מאה שנה-זהו עניינם הפרטי.מנסים להציג את הסרבנים, גם בגורדון וגם בדיזנגוף כ''קטנוניים''. ואולי באמת אין להם זכרונות טובים מאותם נכבדים? אין לידועים האלו זכויות יתר-אם משפחתם רוצה להנציח אותם כדאי שתמצא דרכים אחרות.

    IP: 80.230.199.180דווח על תגובה זו

  • 7.

    הסיפור זהה גם לדירה בה התגורר מנחם בגין משנות הארבעים לשנות השמונים (ל''ת)

    יעקב, 06/09/08 12:33


    IP: 86.156.182.29דווח על תגובה זו

  • 6.

    עמדתי לשכור את שירותיו של אדריכל מיקי אברהם לפרויקט ענק

    יעקב, 06/09/08 09:40

    עמדתי לשכור את שירותיו של אדריכל מיקי אברהם לפרויקט ענק ובדיוק עמדנו לחתום על הסכם שהיה צפוי להכניס לכיסו כנאה מיליונים.. קריאת כתבה זו הסיטה לחלוטין את הכיוון. אדם צריך להיות אדם באשר הוא אדם ואדריכל מיקי אברהם הוכיח מי הוא תודה לחופש העיתונות תודה למשפחת אברהם שהאירה את עיני יחי זכרון קרליבך לעד ולו רק בזכות העיתון אותו הקים!!!

    IP: 86.156.182.29דווח על תגובה זו

    • אמור את האמת כולה, יעקב

      באבא, 06/09/08 21:39

      לא פרוייקט אחד עמדת לסגור מול האדריכל, כי אם תריסר פרוייקטים! מגשר בקונגו ועד לנמל באיי לברדור. ואת כולם תאלץ לבטל עתה בגין הכתבה הזו, וחבל.

      IP: 79.176.96.126 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל ההנצחה הזאת מיותרת. ממש עבודת אלילים.

    שדגכ, 06/09/08 09:33

    אז מה אם אדם זה או אחר גר בבניין? הסגידה הזאת מיותרת.
    אדם שתרם ניכר בתרומתו. קרליבך - בעיתון שקיים עד היום. פן - בשירים שלו. וכן הלאה.

    IP: 79.176.120.15דווח על תגובה זו

    • עם שאינו זוכר את עברו עתיד לא יהיה לו לזכרו (ל''ת)

      יעקב, 06/09/08 12:32


      IP: 86.156.182.29 דווח על תגובה זו

      • העבר לא ניכר בדירה הפרטית של האדם.

        שדגכ, 06/09/08 21:00

        העבר ניכר בעיתון שהוא הקים.
        לא בדירה הפרטית שבה הוא גר והלך לשירותים.
        זה חסר כל משמעות.

        IP: 79.176.120.15 דווח על תגובה זו

  • 4.

    עורכת דין - מה הפלא (ל''ת)

    אזרח-1, 05/09/08 18:32


    IP: 79.180.156.240דווח על תגובה זו

  • 3.

    בעלת הדירה מגעילה.קרליבך במילא היה עיתונאי מצויין ובעלת הדירה תישאר (ל''ת)

    עלומה לנצח, 05/09/08 13:29


    IP: 89.139.247.197דווח על תגובה זו

  • 2.

    קרליבך העלוב

    עידו, 05/09/08 13:17

    היה חנטריש ודמגוג נוטף אהבת ישראל מתקתקה ומזויפת

    IP: 132.74.151.115דווח על תגובה זו

  • 1.

    קרליבך העלוב

    עידו, 05/09/08 13:17

    היה חנטריש ודמגוג נוטף אהבת ישראל מתקתקה ומזויפת

    IP: 132.74.151.115דווח על תגובה זו