• 6.

    מגיב 5 צודק . צריך שהקו יגיע למרכז העיר. הוספתי קישור

    אורח, 06/09/08 14:10

    התכנון פורסם. אכן ההתעלמות מתחנות הרכבת בתוך העיר לא ברורה.
    צריך לציין שהרעיון נכון מאוד אבל שילבת טכנית בין שני קטעים G1 A1 ביחס לנקודות עצירה בתוך ירושלים.

    http://www.sustainable-jerusalem.org/old_site/building/tam2000/react/transport.html

    • בפעם האחרונה שבדקתי, תחנת בנייני האומה...

      הלוואי, 07/09/08 10:54

      ... הייתה מתוכננת באופן המאפשר להמשיך את המנהרות בעתיד... מקווה שהתכנון לא השתנה מאז.
      בכל מקרה, אתם צודקים, צריכים תחנה נוספת במרכז העיר! לא סתם בנו 4 תחנות רכבת בתל-אביב.

  • 5.

    שהרכבת מתל אביב תגיע גם למרכז העיר: ''גן העצמאות''

    מריח שוחד, 06/09/08 12:53

    תוכנית העבר G1 קבעה שהרכבת המהירה מת לאביב תעצור בייעדים בתוך העיר ירושלים. החסכון ברור בגודש פקקים, בזמן החלפת אוטובוס פנימי לתמח''ת, בדלק, לאזרח ולמשק.

    במקרה פורסם ש''גן העצמאות'' במרכז העיר (שתוכנן להיות תחנת רכבת מתחת לאדמה) עומד להיות מסחרי. האם רוצים למנוע משם תחנת רכבת מהירה לת''א?

  • 4.

    הכשל התכנוני מזעזע! תאריכו את הקו לתחנת מלחה (דרום)!!

    רו''ח, 06/09/08 00:40

    במקום שאנשים עובדים ייגיעו בתוך פקקים מטורפים לתחנה מרכזית וייקחו רכבת - תאריכו את הקו מתחנה מרכזית לדרום ירושלים,מלחה (דרך כביש בגין או דרך רח' היפו שנחרב, למשל). אפילו תשתית לרכבת יש לכם במלחה.

    הכי מוזר בתכנון הוא שאם הרכבת המהירה לא תהיה נגישה לתוך העיר/דרומה - הרי בתחנה מרכזית יש אוטובוסים של ''אגד'' וחיסכון של זמן אין!
    והכי מביך הוא שיש תכנון שלא מבוצע להארכת הרכבת לתוך העיר...

  • 3.

    אשרי המאמין

    סטודנט ירושלמי, 05/09/08 18:00

    אאמין רק שאראה כבר. אוף, מדברים על זה כבר ככ הרבה שנים. שוב יהיו בחירות, ושר חדש, וחוזר חלילה...

  • 2.

    חיסכון בזמן ובדלק

    ירדנה, 05/09/08 16:36

    הקמת הרכבות חסכון בזמן וגם פחות פקקים

  • 1.

    סוף סוף עושים משהו נכון! (ל''ת)

    רק שימשיכו ויסיימו מהר, 05/09/08 13:03