• 133.

    אורן שני הוא מנהיג של הצעירים

    אליחי בן 20, 17/08/08 11:20

    ביחד עם איתן סימו ואדם הם יתרמו הכי הרבה לצעירים יקימו מקומות בילוי ויפתחו את העיר וימצאו מקומות תעסוקה לצעירים

    • לא מנהיג ולא כלום

      משה, 18/08/08 12:18

      אורן שני לא יודע ולא יכול להנהיג
      הוא יכול רק להיות כמו מבקר יצוני כי אח''כ הוא לא יקבל כותרות בעיתון

  • 132.

    בוקר טוב אדון רוז'ה

    א-ק-א-ש, 17/08/08 11:13

    יש לחץ עכשיו בבית קפה אז אין לך זמן להגיב? פתאום כל התגובות כאן נגדך.... חחחחח פתאום הצהריים כשמסתיים הלחץ הכל מתהפך...

  • 131.

    אורן שני ואיתן קסנטיני לא רואים את רוז'ה מחצי מטר

    הקוסם, 17/08/08 11:01

    תלכלך חופשי בזמן דרום אנחנו נראה מי ינצח בסוף המלחמה הזאת

  • 130.

    רוז'ה הרסת את כל הטור עם השטות שכתבת על חוסר ניסיון

    אשקלוני, 17/08/08 10:51

    ניסיון זה בהחלט דבר חשוב, אבל מועמד כמו ריימן פולאט שיש לו ים ניסיון בניהול, לא חייב שיהיה לו ניסיון מוניציפלי
    תחשוב על זה

  • 129.

    לכול המשמיצים הבחור אומר את תחושת העם לרוזה שפו

    נתי, 17/08/08 06:15

    כמי שמכיר את רוזה לא היא קל לבחור להציג את אמת העם מה גם שלהגיד על מהצרי הנואף את תחושותיו זה לא פשוט לרוזה ולכן מגיע לך שפו על זה

    • כל הכבוד רוז'ה, אהבתי במיוחד את הירידות על בני וקנין! (ל''ת)

      מייק, 17/08/08 09:52

      • הנבחרת של רוני מהצרי עודה קיימת ואיתנה!

        עידן, 17/08/08 10:02

        הנבחרת שלו מורכבת מהאנשים הקטנים, שזה אומר התושבים, ולאו דווקא מבעלי הממון. ברגע שתקלטו את זה תדעו שהוא בעל הסיכויים הגבוהיים ביותר עדיין!

        • אורן שני למועצה, רוז'ה למועצת הקפה! (ל''ת)

          בעל זכות בחירה, 17/08/08 10:59

      • רק שפנים כותבים דברים רעים ומשמיצים

        הלפרין, 17/08/08 11:21

        רוז'ה אתה שפן

    • טיפש-מי אתה שתגיד על מהצרי נואף??

      איציק, 17/08/08 10:01

      מאיפה אתה יודע מה היה שם בכלל? הבחורה היא שקרנית פתולוגית ועובדה ששום דבר לא יצא מהחקירה הזאת!

      • אולי לא היה שם תקיפה או משהו בכפייה, אבל אף אחד לא יכול להגיד שלא היה

        בורגר, 17/08/08 10:52

        ניאוף

      • 130 כנס איצק תמונה שווה אלפ מילים הנואף בפעולה

        נתי, 18/08/08 14:40

        לאיצק הנואף מהצרי הטריד 8 נשים נשאות אך זה ניקרא בתורה נ י א ו ף

  • 128.

    רוז'ה, אם תענה על השאלה הבאה נכון אפסיק ל הציק לך

    אשקלוני, 17/08/08 04:00

    מה ההסתברות שלזוג הורים עם עיניים שחורות יוולד ילד עם עיניים כחולות (כמו בבדיחה הקורעת שלך).
    תעשה קפה עם שניים סוכר בבקשה

    • ההסתברות היא 14.27 אחוזים בדיוק

      רוז'ה, 17/08/08 08:45

      אחרי שמוציאים שורש ומכפילים בסיגמא.
      תרגיש חופשי להציק לי עם שאלות. אני מבין גם בקרימינולוגיה, פסיכואנליזה ופילוסופיה לטינית.

      • רוז'ה הוא אולי לא גאון הדור, אבל הטורים שלו מצוינים

        אדיר, 17/08/08 10:03

        למרות שאני לא מסכים שרוני תלוי בצ'אבו או בבן שבת כדי להצליח בבחירות. זאת לדעתי שטות אבל כל שאר הטור יפה

      • חחחחח גדול! (ל''ת)

        כלי, 17/08/08 10:59

      • רוז'ה עזוב את הקפה, לך לעבוד אצל מינה צמח

        שמעיה, 17/08/08 11:10

        עיניים כחולות ושחורות זה לא מעניין, בוא תהיה יועץ פוליטי של ציפי לבני

      • טעות, נסה שוב (ל''ת)

        אשקלוני, 17/08/08 22:47

    • מיסטר ג'יגולו היה מעדיף שאלה בנושאי סוסים

      נול, 17/08/08 11:08

      פוי

  • 127.

    רבותיי, מישהו כאן שכח את עו''ד אבי עייש

    תומר, 17/08/08 00:51

    עו''ד עייש הוא המועמד המוביל כרגע, כך על פי סקר שערך לפני מספר שבועות רדיו דרום. העובדה שבחמש השנים האחרונות עייש יצא חוצץ על החלטות העירייה כאשר הוא לבדו במערכה השיגה לו את התמיכה הציבורית.

    • אל דאגה - רוז'ה אף פעם לא שוכח את המקורבים

      דימה, 17/08/08 09:09

      הוא ימצא את הזמן המתאים כדי להזכיר את עייש

      • כולם בעצם מקורבים של רוז'ה

        אשקלוני, 17/08/08 10:05

        כל אחד שהסתובב בעיר ושתה אצלו פעם קפה יכול להגיד על עצמו שהוא מקורב לרוז'ה. וזה כולל גם את עייש אז מה כל הרעש? שהוא חבר של עייש? סו-וואט?

        • מי בכלל רוצה להיות מקורב לרוז'ה

          שימפ, 17/08/08 11:00

          אם אלה הדברים שהוא פועל עדיף להיות מרוחק של רוז'ה

      • אחרי זה הוא כבר לא יוכל להזכיר את עייש

        אבי, 17/08/08 11:17

        כולם עלו עליך רוז'ה בוא נראה את האומץ שלך עכשיו לטפל במקורבים

    • אבי אני אוהב אותך אבל אתה שקוף בתגובות שלך

      דואג, 17/08/08 11:09

      לפחות תנסה שזה לא יהיה עד כדי כך בולט שזה אתה כותב

  • 126.

    בני יחזיר עטרה ליושנה

    מקווה לטוב, 16/08/08 22:55

    בני וקנין תושבי אשקלון קוראים לך לעזור לעיר להתרומם סוף סוף ולהחזיר את הימים היפים של התיירות בעיר "אשקלון ויש בה המון" זוכרים?? כבר כמעט שכחנו ורק בני יכול להחזיר את הימים האלה

    • שום בני שום עטרה ושום יושנה

      רביבו, 16/08/08 23:13

      בני "קנה" לעצמו שליטה בחצי עיר בתקוה שלו בשילטון זה מה שהוא עשה..

    • אם אתה מקווה לטוב אז תקווה שבני לא יחזור

      מארק, 16/08/08 23:27

      מה הוא יתרום? להשתלט שוב על העיר? להכניס שוב את כל המקורבים שלו? לא לספור אף אחד ממטר? למה זה טוב? אם היה לו כל כךטוב ומוצלח בחברת פלאפון וברכבת אז שיישאר שם ואנחנו נפרגן לו מבחוץ כתושבי העיר

      • זה מה שצריך לקרות-אם הוא היה מצליח במקומות האלה

        רוז'יניו, 16/08/08 23:32

        שיישאר שם. מה יש לו לחפש פה?? הוא ראה ששכחו אותו שאפשר להסתדר בלעדיו אז הוא חוזר?? הביתה בני

        • המועצה הכי יציבה בארץ הייתה באשקלון

          בוסקילה, 17/08/08 00:28

          העובדים מרוצים (תודה גם לרוברט גז) מה צריך יותר? רוני מהצרי, רוצים שתישאר

      • רק לא בני, שמעוני המנהיג המועדף על האשקלונים! (ל''ת)

        סקר, 16/08/08 23:37

        • לפחות אל תהיה שקוף שמעוני

          אחד ועוד אחד שווה, 17/08/08 00:03

          בתגובה אחת תכתוב נגד בני ובתגובה אחרת תכתוב לטובת עצמך כדי שלא נדע שזה אתה

        • אם כבר כלומניק-אז למה להריץ את שמעוני? נריץ כבר את רוז'ה! (ל''ת)

          אחד בן 24, 17/08/08 00:14

          • רוז'ה הוא איש עסקים מצליח שכל עסק שהוא נגע בו הפך למכרה זהב

            יצחק, 17/08/08 10:06

            גם הפאב באפרידר וגם הבית קפה היום במדרחוב אז להגיד עליו כלומניק? הוא בנאדם יותר מצליח ממיליון טוקבקיסטים משועממים כמוך

        • כמו בבחירות הקודמות, רוני מהצרי יהיה זה שיפתיע בגדול

          עובד עירייה, 17/08/08 00:24

          זה שרוז'ה חטב אומר שהנבחרת שלו התפרקה לו אומר שזאת האמת.. אל תהיו תמימים - רוני עוד יפתיע

          • הצעירים הם אלה שיוליכו את העיר בעתיד, כולם להצביע ר"צ (ל''ת)

            עידו, 17/08/08 11:17

        • שמעוני מנסה זה חודשים למנוע פרסומו של סקר שמוציא אותו רע

          איש תקשורת, 17/08/08 00:52

          בינתיים הוא מצליח. הסקר אמור היה להתפרסם בחדשות ערוץ הוט המקומי אך בינתיים נגנז. נחכה להמשך ונקווה שיתעשתו שם

          • עד עכשיו כל הסקרים היו לטובת שמעוני אז מאיפה הבאת את זה

            תמרה, 17/08/08 11:18

            שהוא יוצא רע?? דווקא הסקרים זה השטח הכי זחק של שמעוני אז תפסיקו לזיין בשכל

        • מישהו כבר ניסה לבדוק מה הקשר בין שמעוני לבני וקנין?

          סקרן תושב אשקלון, 17/08/08 01:07

          בהתחלה הם היו פוצי מוצי אבל עכשיו לכלוכים הדדיים בכל מקום. מעניין מאוד מה קרה שם

      • גם אני מקווה שבני לא יחזור

        פישר, 17/08/08 00:27

        את הנזק שהוא עשה רוני בקושי הצליח לתקן במשך 5 שנים. רוני עבד מאוד קשהועכשיו רק מתחילים לראות את הפירות של העבודה.
        רוני הביא את השוני

        • איזה רוני ואיזה שוני

          רונן, 17/08/08 11:19

          בני עוד יחזור ויאכיל את כולם אבק. רשימת הצעירים ככל הנראה תצטרף אליו!

    • רוז'ה צודק וטועה:

      אבישי, 17/08/08 00:25

      צודק - בני וקנין לא מוכשר
      טועה - לרוני מהצרי יש סיכוי מצוין עדיין
      כן נבחרת לא נבחרת - זה לא משנה
      רוני הוא עדיין ראש עיר מכהן ולכן הוא הפייבוריט

      • רוז'ה לא יכול גם לצדוק וגם לטעות בו זמנית

        תמיר, 17/08/08 09:22

        איזה גאונים המגיבים פה .....

        • לא אתה הגאון (ל''ת)

          גאון, 17/08/08 10:07

          • אתם מוציאים שם רע לאשקלונים

            קאבל, 17/08/08 10:54

            תפסיקו להתווכח כמו צמד מטומטמים על שטויות ותהיו קצת יותר תכליתיים. אני חושב שריימן פולאט הוא האיש הנכון! כולם מצביעים פולאט!

        • רוז'ה אתה כל כך חכם אולי בו תרצה על הידע שלך במכללה הקטנה והנחמדה שלנו (ל''ת)

          מציע עבודות, 17/08/08 11:05

    • בני ואורן שני זה חיבור מנצח! הם יוליכו את העיר להישגים (ל''ת)

      בני אורן, 17/08/08 11:21

  • 125.

    רוז'ה תבין גם אתה - רק בני וקנין

    פ.א (מי שיודע יודע), 16/08/08 22:54

    אני לא מבין מה הקשר בין הבדיחה על המלון לבין בני וקנין. יכולת להגיד שהבדיחה הזאת קשורה לכל אחד אחר אבל בחרת משום מה בבני. למהההה?? בגלל שאתה עובד עם שמעוני השועל שמנסה לחבל בתוכניות של בני!!

    • זה קשור בהקשר שלבני אין כישורים בשביל להיות ראש עיר

      נחום, 16/08/08 23:14

      והוא בא רק בגלל שכולם "כאילו" מחכים לו

      • אם אני יגיד במה יש לו כישורים אני אגרום להוצאת לשון הרע

        אושרי, 16/08/08 23:38

        אז אני לא רוצה לחטוא לפני הימים הנוראים אז אני יוותר

        • אז אני יגיד בשמך

          ציון, 17/08/08 00:29

          בתקופה של וקנין לחצי מהעובדי עירייה היה שם משפחה וקנין
          ככה נכנס לשם גם הבן דוד פרוספר
          בשפה פשוטה זה נקרא נפוטיזם
          אנחנו לא רוצים לחזור לאותם ימים חשוכים

          • אורן שני לא היה נותן לזה לקרות אם באותה תקופה הוא היה במועצה

            אוזניים לכותל, 17/08/08 11:06

            וגם ם בני חלילה יחזור אורן ימנע מקרים כאלה, כלב השמירה של התושבים באשקלון

    • למה דווקא בני?

      סתם, 16/08/08 23:33

      כנראה שיש סיבה מספיק טובה שהוא בחר בו... הוא לא היה עושה את זה סתם

      • עו''ד אבי עייש הוא הבחירה הנכונה (ל''ת)

        טאקי, 17/08/08 01:08

    • ביום הבוחר כולכם תצאו קטנים כששמעוני ינצח

      טטנקה, 16/08/08 23:38

      ואז כולנו נבים למה בחרתם להישאר בעילום שם

      • שמעוני מועמד ראוי בהחלט, יחד עם שני למועצה (ל''ת)

        אלאדין, 17/08/08 11:06

  • 124.

    בני וקנין עוד יחזור

    מקורב לבני, 16/08/08 20:57

    למרות כל המקטרגים

    • קדימה בני (ל''ת)

      ששון, 16/08/08 21:48

      • יאלללההההה בני תחזור הביתה לקומה הרביעית

        אילנה, 16/08/08 22:58

        כולנו מחכים להחלטה שלך!!!!!

        • בתכלס אף אחד לא מחכה להחלטה של בני

          שוש, 16/08/08 23:17

          זה שעיתון סקופ עשו מודעה "שתושבי אשקלון מחכים לו" זה שקר כי הם מקושרים אליו טוב טוב (חיים תורג'מן) אז שלא יעבדו עליכם

        • עלק הביתה...

          איזה קומה 4??, 16/08/08 23:36

          הביתה לרכבת!

      • אחורה בני וקנין

        גורם בעיר, 16/08/08 23:24

        אחורה פנה! כל התגובות כאן שלך לא מזיזות לנו את הקצה של ה*** תבין את זה אנשים לא עיוורים לא טיפשים ולא חסרי זיכרון כולה 5 וחצי שנים עברו מאז התקופה שלך אהההה

    • את זה שהאנשים של בני מגיבים 8 פעמים כל אחד גם אנחנו יכולים לעשות

      מרקו, 16/08/08 23:16

      זה לא מלחמה מי מגיב יותר אלא מי מוכשר יותר ובני לצערי הוכיח שהוא לא מוכשר מספיק!

      • פששש ראית מה זה?? פתאום יש יותר אנשים נגד בני מבעד בני

        דלית, 16/08/08 23:35

        התהפכו היוצרות ממש אהההה

  • 123.

    רוז'ה הבדיחה על המלון פשוט גדולה ובול יושבת על בני וקנין חחחח (ל''ת)

    דן, 16/08/08 20:42

    • בני וקנין לא ברמה בשביל להגיב על זיבולי שכל כאלה (ל''ת)

      אודי, 16/08/08 20:55

      • רוז'ה בני כבר קלט אותך ועם מי אתה עובד (שמעוני)

        שמש, 16/08/08 22:59

        אחרי הבחירות זה יתנקם בך

        • רוז'ה לא עובד עם אף אחד אבל מתאים לבני לאיים עליו בצורה כזאת

          1, 16/08/08 23:19

          כדי שיפסיק לכתוב עליו מה יתנקם בו בבחירות?? כאילו יש לו סיכוי בכלל תעשה טובהה

      • בני לא ברמה של הרוז'ה האשקלוני הזה.. הוא מורם מעם (ל''ת)

        יוחטמן, 16/08/08 23:28

    • רוז'ה תמשיך לרדת עליו ועל מי שאתה רוצה בלי הספקה ככה אנחנו אוהבים אותך (ל''ת)

      רמי, 16/08/08 23:18

  • 122.

    רוז'ה בני וקנין לא צריך אותך או את הפירגון המזויף שלך

    שלומי, 16/08/08 20:28

    איתמר היחיד שלא זוכה לביקורת ממך ואני מאמין שיש לזה סיבה

    • אם הוא לא צריך את הפירגון אז למה הוא מתבכיין פה בתגובות

      אורי, 16/08/08 23:20

      כנראה שזה כן חשוב לו במיוחד לאור העובדה שהסקרים מוציאים אותו ממש רע גם הסקר שעשו זמן דרום וגם סקר נוסף שמסתובב בעיר כבר חודש ימים ועדיין לא ראה אור

      • כשהסקר הזה יתפרסם בני לא יוכל להראות את עצמו בעיר

        משה, 16/08/08 23:36

        שום טור של רוז'ה לא יעשה לו נזק כמו הסקר הזה

  • 121.

    רוז'ה איך זה שלא התייחסת למקורות הכספיים של שמעוני??

    רוצה לדעת, 16/08/08 20:27

    כבר 3 פעמים כתבת ועדיין לא התייחסת לזה, ועכשיו כתבת גםעל השלטים הרבים שלו ועדיין לא התייחסת לזה. מה הקטע שלך?

    • רוז'ה בסוף עם כל החברויות האלה שלך אתה לא תוכל לכתוב ביקורת על אף אחד

      קיקו, 16/08/08 20:56

      חוץ מבני וקנין ואורן שני

      • זה שבני לא בא לשתות כל בוקר קפה אצלך לא נותן לך זכות לצאת עליו

        יותם, 16/08/08 23:00

        אני מתערב ששבוע שבועיים הוא בא אלייך והכל מתהפך ופתאום אתה כותב בני לשילטון

        • אז מה?? גם שמעוני לא בדיוק מככב אצל רוז'ה בקפה

          יודע הכל בעיר, 16/08/08 23:22

          ועדיין אתם אומרים שהוא "מפרגן" לו אז מה זה אומר?? אולי שבני פשוט לא מעניין או לא בעל סיכויים לקחת ובגלל זה הוא מקבל ביקורת לגיטימית?? ביקורת מקבלים כמו גברים ולא כמו בכיינים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • אין דובים ואין יער המקורות של שמעוני הם עניינו הפרטי

      איש, 16/08/08 23:29

      כל מיני אנשים טובים שיודעים מה יהיה טוב עבור העיר אשקלון תרמו לקמפיין שלו, כי הם אנשים שהציבור עומד בראש מעיינם הם רוצים בהצלחת העיר אז למה לפרסם אותם ובכך להבריח אותם

  • 120.

    רוז'ה אל תקשיב לביקורות המרושעות כתבת טור ממש יפה

    חיים, 16/08/08 20:13

    וכל מי שטוען אחרת סימן שהוא לא מרוצה מתוכן הדברים שכתבת הם לא אוהבים את הובדה שאתה כנראה תומך במועמד מסוים ומפרגן לו או להפך קוטל אותם שילכו לחפש לעצמם חיים!

    • הטור כתוב יפה אבל הזוי לגמרי מבחינת התכנים שלו

      שואל, 16/08/08 22:56

      יורד על בני וקנין, מפרגן לשמעוני ולמהצרי. זה אחד שחי את הציבור או בת יענה???

      • מה הזוי?? אתה מבין את השטח יותר טוב מבנאדם שפוגש בכל יום

        כצנלסון, 16/08/08 23:31

        2000 איש?? אם אתה יודע יותר טוב תציע לזמן דרום את שירותיך בתור כותב טורים ונראה אותך

    • רוז'ה כאילו לא ידוע שחלק מהתגובות הם מטעמך

      אילן, 16/08/08 23:02

      כל התגובות שקוטלות את בני וקנין ומשבחות אותך מגיעות מטעמך אז חבל להמציא כל פעם כינוי חדש בסוף ייגמר לך

      • אף תגובה פה היא לא מטעם רוז'ה אלא מטעם אנשים רבים שמצדיקים את הדברים

        חי, 16/08/08 23:23

        שהוא כתב ובטוחים שהוא מבטא את רחשי הציבור.. זה שמועמד אחד ספציפי יצא רע מהטור לא נותן לו את הזכות לזלזל ולהשמיץ

    • כל מילה בסלע

      יקנעם, 16/08/08 23:30

      רוז'ה אלה התגובות שאליהם אתה צריך להתייחס כל האחרות הם סתם של אנשים מתוסכלים שהבינו שאין להם יכולת לזכות בבחירות

  • 119.

    פולאט לראשות העיר

    אוריאל שבח, 16/08/08 19:43

    כשהוא יקח כולכם תלקקו לו בואו תצטרפו עכשיו להצלחה

    • אחרי שהוא יקח הוא לא יסתכל על מי שזילזל בו

      לירון, 16/08/08 20:02

      אז באמת עדיף לכם מעכשיו אם הייתם רואים את התוכניות שלו לנמל הייתם מבינים אותו

  • 118.

    ריימן פולאט לוקח את הבחירות

    אשר אבוטבול, 16/08/08 19:40

    חבל לכולם על הזמן פולאט הוא כוח עולה
    ומי שנמצא הרבה בשטח יודע את זה טוב מאוד

    • מי שבאמת חי את העיר יודע שריימ חזק מאוד

      יל, 16/08/08 20:03

      אולי הוא עדיין לא מקום ראשון אבל הוא בקו עלייה מטורף ועד הבחירות הוא יגיע למקום הראשון להבדיל משמעוני שכבר הגיע לקצה אחוז החשיפה שלו

  • 117.

    בני וקנין עדיף שתלך לנהל את המלון הזה של רוז'ה

    תותח, 16/08/08 18:17

    כי ראש עיר אתה לא תהיה

    • הוא עוד עלול להיות ראש עיר בגלל שהציבור האשקלוני די קצר זיכרון

      רפי, 16/08/08 19:31

      פתאום מדברים עליו בלשון מזה טובה כאילו הוא עשה לעיר טוב. שוכחים את האבטלה הגואה שהייתה בזמנו

      • אם בני וקנין יחליט להיענות לקריאות התושבים ולרוץ לראשות

        ליאור, 16/08/08 20:30

        הוא ינצח בלי בעיות מיותרות גם את איתמר "הטוקבקיסט" שמעוני ואת רוז'ה "החייל" חטב

  • 116.

    28 אחוז מתושבי אשקלון לא יכולים לטעות

    קול החוכמה, 16/08/08 17:36

    רוז'ה הוא רק אחד מאחוזים רבים שבוחרים בשמעוני. כל כך הרבה לא יכולים לטעות. הבעיה היחידה היא להוציא את כל התומכים מהבתים ביום הבחירות. תנצלו את זכות ההצבעה שלכם כדי לשלוט על גורלכם!

    • נכון-הסקרים רק מוכיחים את מה שדעת הקהל והעיתונות אומרת:

      גל, 16/08/08 19:32

      שמעוני הוא הבחירה הנכונה, אם לא עכשיו בקדנציה הבאה הוא כבר לא יתחרה. אסור לנו לאבד אותו

      • ריימן יעקוף אותו בסיבוב וכל ההשקעה של המיליונים של שמעוני תרד לטימיון (ל''ת)

        חמי, 16/08/08 20:03

      • לאבד אותו???!!!!!!! מה הוא עושה לנו טובה??

        עמיחי, 16/08/08 20:31

        בתל אביב הוא היה אחראי על איזה גינה קטנה ורק התפקיד שלו מנכל חברת האתרים הוא עם שם מפוצץ.
        סתתם בלון נפוח

  • 115.

    לרוני תהיה השנה ניבחרת הרבה יותר טובה מזאת "שהתפרקה"

    אלי, 16/08/08 15:39

    תאמין לי שהו שומר את הקלפים צמוד לחזה כמו שצריך

    • שום קלפים ושום חזה

      מומחה קלפים, 16/08/08 17:38

      לרוני אין תמיכה. כמו שרוז'ה כתב ת'אבו וצביקה כבר לא איתו, כך שהם הספיקו לעשות בשכל וברוח מהספינה הטובעת שלו.

      • עזבו אותכם מצ'אבו ובן שבת - הכי חשוב זה שהציבור כבר לא איתו

        חנן, 16/08/08 19:33

        אף אחד כבר לא מאמין לשקרים שלו. לפני 3 שנים היה לו את הסיפור עם הקלטת הלוהטת שהוא הכחיש ואחר כך הודה ולפני כמה חודשים את כל המתלוננות. הוא משדר חוסר אמינות ומבייש את הכיפה שעל ראשו

        • הציבור רק עם בני וקנין (ל''ת)

          אברהם, 16/08/08 20:31

    • רוז'ה שיחקת אותה עם הכותרת הזאת על רוני והחבורה שלו (ל''ת)

      קדן, 16/08/08 18:05

  • 114.

    עו"ד ריימן פולאט הוא האיש הכי מוכשר לתפקיד

    עדי, 16/08/08 14:35

    ניסיון זה לא חזות הכל. הראייה לרחוק דווקא כן. אם הייתם רואים את התוכניות התיירותיות שיש לעו"ד פולאט, הייתם מבינים למה אני מתכוון. אתם עוד תשמעו על זה בהמשך

    • הרעיון עם האופניים מוכיח על יצירתיות של ריימן

      פנחס, 16/08/08 17:46

      אלה דברים שחשובים אצל מנהיג, אחד כמו ריימן הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים אחרי רוני מהצרי האפור

      • "הרעיון" הגדול הזה מוכיח בורות וטמטום וזה הכל.

        קובי, 16/08/08 19:35

        עדיף בשבילו שהיה שומר את השטות הזאת בתור בדיחה, כי זה הראה כמה הוא אינפאנטיל

    • ניסיון זה לא הכל, אבל לאדון פולאט אין כלום לא רק ניסיון

      צ'רלי, 16/08/08 19:35

      קובי מיכאל וריימן פולאט הם 2 מאותו סוג וחבל שנתייחס אליהם, אם הם מבזים אותנו עם המועמדות שלהם.

      • אתה אידיוט וחבל להשקיע בך זמן של תגובה אבל...

        קול ההיגיון, 16/08/08 20:05

        כדי שאנשים לא יחשבו שלא מגיבים לך בגלל הסכמה אני חייב להגיד שכנראה אתה לא מבין כלום! אתה יודע כמה עסקים פרטיים יש לריימן שאתה מדבר עליו ככה? אתה יודע שהוא הקים את העסקים האלה מאפס ובניקיון כפיים בלי רמאויות ובלי שחתיותות??? כנראה שאנשים כמוך רוצים ראש עיר מושחת לאשקלון בגלל זה הם יורדים על ריימן

    • גם אני ראיתי את התוכניות האלה שאתה מדבר עליהם

      סמיון, 16/08/08 20:06

      ובגלל זה אני תומך בו. הוא לא יכול להוציא את התוכניות האלו לאור עכשיו כדי ששאר המועמדים לא יעתיקו אבל הם קיימות והוא עוד יראה אותם לכולם

  • 113.

    רוז'ה בשבוע הבא הולך להודיע בטור שלו שהוא תומך שמעוני (ל''ת)

    מורדוך, 16/08/08 14:16

    • רוז'ה לא תומך בשמעוני אז אל תזיינו בשכל

      ז'בוטינסקי, 16/08/08 17:47

      רוז'ה תומך במספר מועמדים ששמעוני הוא לא אחד מהם. יש את עייש שהוא חברו הטוב, את ריימן שנקשר אליו לאחרונה, ואת פרוספר שתמיד היה שם. שמעוני זה בטוח לא, גם בגלל שרוז'ה הוא אדם ישר שלא יתן לשמעוני תמיכה

      • כן ובדיוק מה גורם לך לומר את זה?

        כפיר, 16/08/08 19:37

        רוז'ה אמר לך? אולי אתה זה בכלל רוז'ה? אני אומר לך שהוא תומך בשמעוני ומעדיף לעשות את זה על פרופיל נמוך מכיוון שהוא בעל עסק בעיר. ככה צריכים להתנהל ורוז'ה יודע את זה.

  • 112.

    שמעוני, מי יתן ותוציא את אשקלון מהשעה הקשה שאליה היא נקלעה

    חכם, 16/08/08 14:14

    אנחנו נעשה את הכל כדי שזה יקרה, נקווה שלא ינסו להכשיל אותנו באותות ובמופתים

  • 111.

    שמעוני מקושר היטב לציפי לבני, ראש הממשלה הבאה

    אברם, 16/08/08 14:11

    זה שיקול חשוב מאוד שאותו צריכים תושבי אשקלון להפעיל. תחשבו על האפשרויות שיש בכך

    • עם כל הכבוד, ביבי הוא הראש ממשלה הבא (ל''ת)

      טומי, 16/08/08 16:20

      • לבני או מופז, כל אחד מהם מקורב לשמעוני

        אלון, 16/08/08 19:38

        מפלגת קדימה מממנת לשמעוני חלק נכבד מהקמפיין שלו מה שמראה על התמיכה שלהם בו. אחרי שהוא ייבחר הממשלה תעזור הרבה יותר לעיר. ביבי אולי חזק בסקרים, אבל לא יהיה ראש ממשלה עוד הרבה זמן ואשקלון צריכה טיפול מיידי. רק שמעוני

  • 110.

    אכן רוז'ה ניתוח מעולה בטור שלך אבל תשים דגש יותר על להכווין את הציבור

    קובי, 16/08/08 14:05

    שבוע הבא תהיה יותר ברור במי כדאי לבחור ובמי לא, כי לא לכולם זה ברור מבין השורות

    • אם הוא יעשה את זה זאת תהיה חוצפה ושימוש לרעה בכוח שנתנו לו (ל''ת)

      איש אחד, 16/08/08 14:34

      • מה אתה אומר???

        אלעזרא, 16/08/08 17:32

        זכותו להביע את דעתו
        רוז'ה ספר לכולם במי אתה תומך

    • רוז'ה בטור הקודם שלך כתבת שריימן פולאט הוא לדעתך מועמד מצוין

      אדי, 16/08/08 15:06

      והפעם אתה כותב פתאום שאין לו ניסיון. מה נסגר איתך?

      • הוא לא כתב דבר כזה.

        מורה, 16/08/08 17:39

        תלמד לקרוא אדי

      • רוז'ה לך אין ניסיו בכתיבת טורים ונתנו לך את האפשרות הזאת

        אייל, 16/08/08 17:45

        מה זה אומר??
        שעדיף שתכיר את הפתגם סייג לחוכמה שתיקה

        • ניסיון זה דבר חשוב, אבל לא מחייב שזה יהיה ניסיון בדבר הספציפי הזה

          צ'כוב, 16/08/08 19:40

          ניסיון בניהול חברת אתרים הוא הרבה יותר מלהיות ראש עיר, שמעוני מחזיק בניסיון הזה והפך את הטיילת בתל אביב להצלחה כבירה. כך הוא יעשה גם עם הטיילת והמרינה באשקלון לאחר שיבחר

    • רק ריימן יכול ! (ל''ת)

      ריימניסט, 16/08/08 15:13

    • פחחחחחח מצאתם מי יפתח ת'פה - רוז'ה חטב (ל''ת)

      איש המדרחוב, 16/08/08 15:52

      • רוז'ה אל תתייחס חזק ואמץ אוהבים אותך (ל''ת)

        דקל, 16/08/08 17:33

        • רוז'ה תאמין לי יצאת אחלה גבר

          מנשה, 16/08/08 18:40

          מי שצריך אתה יורד עליו מי שלא צריך אתה מכניס לו חבל על הזמן אתה

  • 109.

    אנחנו זקוקים להנהגה אמיצה. אנשים אמיתיים, חבורת לוחמים.

    יחד למען אשקלון, 16/08/08 13:38

    אשקלון עומדת בפני תקופה קשה ביותר. מיתון בשער, מצב חירום בנושאי תעסוקה. חובה להוסיף מקומות עבודה! יש לתת כבוד לים אשר יכול להיות לנו מקור פרנסה תיירות וכיף. יש להתרכז בנושאי חינוך.
    אנחנו צפויים לחטוף באבי אבינו מכיוון עזה. איננו יכולים יותר לסמוך על המדינה. צה"ל מוכיח פעם אחר פעם שהוא יודע לשמור רק עצמו. בורחו מעימות ומסיג את יחידותיו מרכז הארץ. הממשלה הפכה למכשלה ועוד...
    אנחנו זקוקים להנהגה אמיצה, נחושה ונקית כפיים. אין מקום לרפיסות. העיר במצב חירום. 'יחד למען אשקלון' לא תרשה לראש העיר לבנות את הנהגתו על ידי כך שיסמוך על הצבא ועל הממשלה. היום הזה ממש אנחנו נוכחים כיצד הממשלה חוזרת בה מהבטחותיה כי אין כסף, אין תקציב, אין חשק, אין מוטיבציה ומה לא. אנחנו נעבוד עם הראש, הלב והבטן.

    • רשימת עורי עיר בהנהגת עו"ד ריימן פולאט מספקת את כל הצרכים הללא

      כר, 16/08/08 14:39

      המצע של המפלגה יופץ בקרוב בכל רחבי העיר

    • חבל לבזבז קולות על רשימה שאין לה סיכוי

      לימבו, 16/08/08 15:08

      עדיף להשקיע את ההצבעה שלכם במפלגה נקייה, רשימת עורי עיר מספקת את כל הצרכים שלכם ולמעלה מכך. הכל עניין של תזמון, תצטרפו כבר עכשיו לרשימת הפעילים של פולאט!

      • מי שבוחר רשימה שלא מריצה ראש עיר מבזבז את קולו לחינם

        טל, 16/08/08 19:41

        כל הרשימות שרצות רק למועצה לא יוכלו להשפיע באופן מכריע בבחירות, עדיף לבחור במפלגה של שמעוני ובשמעוני, כי רק הוא יכול להציל את העיר

  • 108.

    חברים, השעה הולכת ומתקרבת

    חשוב, 16/08/08 13:21

    אנחנו קרבים לשעה גורלית בתולדות העיר אשקלון. הבחירות הקרובות יהיו גורליות לעתיד העיר. אם ייבחר אחד כמו בני וקנין, יחזרו כל הוקנינים הישנים שהיו בעירייה בשנים הקודמות. כולנו צריכים להתאחד מאחורי מועמד עם חזון ועם הסיכוי הכי טוב להחליף אותו. המועמד הזה הוא איתמר שמעוני. אין אחד יצירתי כמוהו שיכול להצעיד את אשלקון למקום שהיא ראויה אליו. עובדה שכל הדמויות המובילות בעיר (רוז'ה ואחרים) ובמדינה (אולמרט והממשלה - שבאו להתארח באשקלון על פי בקשתו): כולם בוחרים בו. גם אתם צריכים לעשות כך. יאללללללה שמעוני!

    • תגובה מאוד נכונה - כולם להיכנס (ל''ת)

      טוטו, 16/08/08 14:17

    • קשרים במפלגת הקדימה המפורקת לא יתנו לנו כלום

      עוז, 16/08/08 14:42

      רק פרקטיקה, ידידיי, וזה מה שעוסק בו עו"ד ריימן פולאט. במקום להתעסק בדיבורים הוא עוסק במעשים. עזרה לנזקקים עומד בראש סדר העדיפויות שלו. איש גדול שרואה רחוק

    • זה מה שנקרא - משענת קנה רצוץ

      פיתגורס, 16/08/08 14:57

      איתמר תפסיק להתהדר בקשרים שלך בפוליטיקה הארצית
      כבר הוכח בעבר שהקשרים האלו לא עוזרים לך בכלום

    • רק לא שמעוני

      לי, 16/08/08 15:01

      רוני מהצרי אולי לא מחצין את העשייה שלו, אבל היא בהחלט גדולה ומבורכת. שמעוני מסוגל רק בגלל פריציפים להרוס את כל העשייה הזאת. שימו פתק של מהצרי, כדי לא להרוס את ההתקדמות של אשקלון בשנים האחרונות

      • מהצרי הוא אפילו לא יריב לשמעוני

        חזי, 16/08/08 17:30

        הוא אפילו לא שווה את התגובה הזאת

  • 107.

    איתמר שמעוני על האוטובוסים דוהר לקומה הרביעית

    אחד שיודע, 16/08/08 12:27

    הסיבה היחידה ששמעוני יכול להיות בבעיה זה אם כל אלו שמאמינים בו יהיו שאננים ולא יצאו להצביע ביום הבוחר אסור שזה יקרה - כל תומכי שמעוני להתעורר!

    • זה יהיה הבחירות בפער הכי גדול שיש אם כל מי שתומך בשמעוני

      שוקי, 16/08/08 13:10

      באמת ימצא לעצמו 5 דקות כדי להצביע לו

      • אם שמעוני ינצח בפער גדול זה יעיד עם גדולתם של תושבי אשקלון

        יעקב, 16/08/08 14:08

        זה יעיד על הנחישות ועל כך שהאשקלונים יודעים טוב מאוד מה הם רוצים ומה טוב בשבילם

      • חטא ההיבריס, מר שמעוני, חטא ההיבריס (ל''ת)

        המעניש, 16/08/08 14:37

        • חטא או לא שמעוני לוקח (ל''ת)

          שוקי, 16/08/08 17:30

    • זה שיש הרבה תגובות פה לטובת שמעוני, זה מראה שיש לו מלא תומכים ופעילים

      מחכה לבחירות, 16/08/08 13:16

      כל הכבוד לכל המגיבים לוטבת שמעוני זה מראה שאכפת לכם באמת יישר כוח!

      • להמשיך ככה עם התגובות, רק ככה נוכל להראות לכולם את כוחנו (ל''ת)

        נועם, 16/08/08 14:13

        • כל מה שאתם מראים זה את יכולת ההקלדה המופלאה שלכם (ל''ת)

          ברוך, 16/08/08 16:18

      • כן, אבל ברור לכולם שהתגובות מגיעות מאותם 2-3 פעילים של שמעוני (ל''ת)

        מוטי, 16/08/08 14:37

      • גם לעו"ד פולאט ולאבי וקנין יש הרבה תגובות, רק ההבדל שאצלם

        מרדכי, 16/08/08 14:54

        זה הרבה אנשים ולא אותו אחד

    • תחשבו איך זה ייראה אחרת אם איתמר בקומה הרביעית במקום מהצרי

      בוחר בשמעוני, 16/08/08 13:18

      לכל תושב תהיה דלת פתוחה, אנשים שנעשה להם עוול יקבלו את מה שהם זקוקים לו, בלי התנשאות, אדם שלא מורם מעם, פשוט המועמד הכי טוב שיכולנו לבקש - קדימה שמעוני!

      • זה נשמע כמו חלום רחוק אבל זה לא באמת רחוק

        ארם, 16/08/08 14:09

        זה קרוב וזה בידינו אנחנו יכולים לגרום לזה לקרות! הכוח בידינו!

    • כולנו צריכים להראות אחדות סביב מועמד אחד

      חישוב פשוט, 16/08/08 13:44

      המועמד הטוב ביותר הוא שמעוני
      1. קשרים בממשלה, עם הווה בקדימה ועבר בליכוד ברור ששמעוני הוא הכי מקושר שיש
      2. יחסי אנוש, הוא תמיד נכון לעזור לכל פונה, תמיד הפלאפון שלו זמין, תמיד הדלת שלו פתוחה
      3. יכולות, ההצלחה שלו בניהול חברת אתרים מדברת בעד עצמה
      מה צריך עוד?

      • מסכים עם כל מילה. שמעוני הוא האיש! (ל''ת)

        שי, 16/08/08 14:16

      • איזה שטויות אלה!

        הסבר, 16/08/08 15:05

        מי קבע שלמועמדים האחרים אין את זה? פולאט יש לו את התכונות האלה בעוצמה הרבה יותר גדולה אז מספיק עם זריית החול בעיניים!!!!!!

    • שמעוני תשחק אותה!! כולנו מאחוריך (ל''ת)

      טובה, 16/08/08 14:01

      • מי זה כולנו??

        רוני, 16/08/08 15:07

        שני הטוקבקיסטים שלך??? חחחחחח

      • איתמר אוהבים אותךךךךךךך (ל''ת)

        אליהו, 16/08/08 16:04

  • 106.

    רוז'ה יופי של טור! (ל''ת)

    דודי, 16/08/08 12:04

    • רוז'ה טור מצוין, רק שידוע לי ש..

      אביעד, 16/08/08 14:45

      אתה מאוד התלהבת מהגימיק הזה של ריימן עם האופניים ואפילו אמרת לו את זה. בטור זה נראה כיאלו אתה צוחק על זה וזה לא מספיק ברור שאתה חושב שזה גימיק מצויין. ככה אנשים קטנים מנסים לפרש את זה בפרשנויות שלהם ומנסים להוציא את ריימן קטן

  • 105.

    רוז'ה במי אתה בוחר?

    חתול סקרן, 16/08/08 11:08

    תגיד

    • תלמד לרקוא בין השורות: רוז'ה בוחר בשמעוני (ל''ת)

      גאון הדור, 16/08/08 13:09

      • ממששששששש חיים בסרט (ל''ת)

        רוז'ה, 16/08/08 16:19

    • בשמעוני (ל''ת)

      רוז'ה, 16/08/08 13:49

      • כרגע דיברתי עם רוז'ה ואני יודע שזה לא הוא הגיב את התגובה הזאת!

        חבר טוב, 16/08/08 14:49

        זאת חוצפה שאנשים מגיבים בשמו זאת בטח עוד אחת מהשטויות של שמעוני ואנשיו או מישהו מטעמו תפסיקו עם זה, אתם לא עובדים על איש. גם אם הוא כן היה בוחר בשמעוני הוא לא היה כותב את זה בטור שלו או בתגובות

    • רוז'ה לא יכול לבחור בשמעוני

      דודו, 16/08/08 14:41

      הוא בעל עסק בעיר והוא חייב להישאר ביחסים טובים עם כולם ולא הגיוני שהוא יבחר באחד מהם מה גם שיש הרבה מועמדים, כך שהסיכויים של כל אחד נמוכים

  • 104.

    לכל אלה שאוהבים להשמיץ! (רוז'ה)

    מליץ יושר, 16/08/08 10:19

    זה ניהייה באופנה בתקופה האחרונה להשמיץ את אורן שני אחרי שהוא סירב לרוץ בתור מספר 2 של אחד המועמדים לראשות! מעניין שעד לפני כמה שבועות כשהוא פתח את המטה כל המועמדים התחננו שהוא ילך איתם! רוז'ה זה הרי ידוע שאתה הולך עם חברך הטוב פרוספר וקנין שאורן שני סירב לו ועכשיו אתם מחפשים "להתנקם" באורן... אבל לא יעזור לכם כלום כולם יודעים מה אורן עשה במשך חמש שנים כולם יודעים שהוא היה בקואליציה תקופה ארוכה עד שרוני מהצרי החליט לפטר אותו בגלל שהוא היה היחיד שלא יישר קו עם חלק מההחלטות ההזויות שקיבלו במועצה ומאז אותו רגע הוא היה החבר מועצה הכי לוחמני במועצה אפילו יותר מ"יור האופוזיציה" אבי עייש... הסקר שזמן דרום עשו ולא הכניסו אותו לרשימה היה ניראה אחרת לגמרי אם היו מכניסים אותו אני לא אומר שהוא היה לוקח את המקום הראשון אבל בטוח שהיה עוקץ את אבי וקנין וריימן פולאט ועוד כל מיני מצחיקים כאלה! אם אתה לא מבין למה לא הכניסו אותו לסקר אולי אתה צריך גם לא להבין למה הכניסו את בני וקנין לסקר שהוא גם לא אמר שהוא רוצה להתמודד לראשות!!! תחשוב על זה אדון רוז'ה!!!
    מה שיכריע את הבחירות האלה זה קולות הצעירים ולא הקולות של המבוגרים שאליהם אתה באמת מדבר. רוז'ה מעניין עם יש קשר לביקורת שלך לעובדה שאורן ואיתן לא באים לפרגן לבית קפה שלך. פעם הייתם חבורה יפה ביחד עם יוסי פרטוק אבל עכשיו פתאום התפרקתם ומעניין אותי לדעת למה ומה הקשר לזה שפתאום התחלת ללכלך עליהם.

    • בואו נעשה את ההפרדה בין איתן קסנטיני ואורן שני

      תקשיבו לי, 16/08/08 13:46

      אורן שני הוא אדם טוב ופוליטיקאי מצוין שהוכיח את יכולותיו במוצה הנוכחית
      לעומת זאת קסנטיני לא עשה דבר וחצי דבר לטובת העיר אלא רק לטובת עסקיו שלו
      הפאבים שלו תמיד מצויים מתחת לגרזן ותמיד שומעים איומים על פירוקים שלהם
      מעבר לזה, במקום שיתמוך כפעיל קדימה באיתמר שמעוני הוא הולך כמו נחש מתחת לקש ומלכלך עליו
      זה אמור להעיד על האיש

      • אורן ואיתן לא מתחרים לראשות ולא צריכים לקחת יותר מדי מקום בתגובות האלה

        משה, 16/08/08 14:47

        הם לא העניין המרכזי כאן אלא הבחירות לראשות. המועצה היא משנית לראשות ואני חשוב שאנשים קצת איבדו כאן את עצמם. ידוע לי שרוב הצעירים בעיר בוחרים בעו"ד ריימן פולאט לראשות העיר, וסביר להניח שגם ברשימתו "עורי עיר". הוא עשה את עבודת השטח הטוה מכולם והתחיל בה לפני כולם עם עשרות חוגי בית. עכשיו הוא קוטף את הפירות

  • 103.

    רוז'ה תכין לי את האספרסו הרגיל שלי

    יוסי א., 16/08/08 10:13

    אני עוד מעט בא לקחת

  • 102.

    אורן שני כל הכבוד לך (ל''ת)

    אוהבים אותך אורן, 16/08/08 03:47

  • 101.

    איתמר המלך הוא זה שינצח ויגרום לעוני לפחות (ל''ת)

    אטוקי, 16/08/08 00:07

  • 100.

    שמעוני השרביט שלך שיהיה בהצלחה (ל''ת)

    גו איתמר!, 16/08/08 00:06

  • 99.

    החיבור המושלם

    דפר, 16/08/08 00:06

    איתמר שמעוני + רוז'ה + אורן שני = רשימה מושלמת. 100 אחוז הצבעות.

    • זה לא רחוק מהמציאות

      מבין פוליטיקה, 16/08/08 13:11

      רוז'ה אולי לא יהיה ברשימה אבל הוא תומך מהצד ואילו אורן שני הוא אחד המועמדים הרציניים שמעוני שוקל לצרף לרשימה שלו וגם אם לא לרשימה אז לקוליאציה בראשותו

      • שני האנשים הכי רצינים-שמעוני לראשות שני למועצה יוליכו את העיר

        ראובן, 16/08/08 14:10

        בחמש שנים הקרובות בעזרת השם!!!!

  • 98.

    בני וקנין יהרוס את העיר

    דהן, 16/08/08 00:03

    אסור לתת לקרות למצב שבני יודיע שהוא מתמודד צריכים להבהיר לו מעכשיו בכל מיני דברים שאין לו סיכוי לזכות

    • בני וקנין מרגיש שהוא מגיע לכאן על תקן המשיח בן דוד

      בעל זכות הצבעה, 16/08/08 12:25

      משהה את ההודעה של כאילו כולם רק מחכים לזה - צא מהסרט שלך! רק שמעוני ינצח

      • הוא בסוף לא יודיע ולא ירוץ

        חוזה, 16/08/08 13:08

        ושלום על ישראל

      • בני וקנין יקבל מזה סטירה בפרצוף בבחירות עם הוא יתמודד

        שמעון, 16/08/08 13:32

        עם כל הפוזה שלו אין לו תומכים כמעט ונראה לי שהוא כבר מתחיל לקלוט את זה

        • מהפה שלך לדלת השמיים - אומר פתגם ישן בערבית (ל''ת)

          אימאם, 16/08/08 15:11

      • יש אנשים באשקלון חסרי דעה שרק הולכים עם העדר, והם מסוגלים להצביע לבני

        שוטר, 16/08/08 13:48

        צריכים להזכיר להם את כל הדברים הרעים שהוא עשה בתקופתו איך שהוא השתלט על העיר כולה
        בקרוב תהיה תזכורת של כל הדברים האלה באחדהעיתונים הגדולים ביער אל תדאגו

        • גם אני שמעתי שזה יפורסם, אבל בכל מקרה בני כרגע הוא לא פונקציה

          דניאל, 16/08/08 14:51

          המועמדים הקיימים הם היחידים שישפיעו על המערכת בטח לא קובי מיכאל החדש הזה. קם בבוקר מחליט שהוא רץ לראשות. מי אתה בכלל? מאיפה עזות המצח לעשות את זה? הרי אף אחד בעיר לא יודע מי אתה ומאיפה נחתת עלינו!

      • איתמר מוביל בסקרים לא סתם

        צ'יקו, 16/08/08 14:03

        יש לזה סיבה.
        הציבור לא מטומטם!

        • הציבור לא מטומטם ולכן הוא דווקא לא יבחר שמעוני

          איתן, 16/08/08 14:52

          עו"ד ריימן פולאט או אחד כמו אבי וקנין הם האלטרנטיבה היחידה הראויה

    • בני וקנין הוא המנהיג שאשקלון צריכה

      מיקו, 16/08/08 12:52

      הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה
      לא רוז'ה ולא שמעוני יצליחו לשנות את זה

    • בני כבר הספיק להבין שהוא לא לוקח את הבחירות

      לא חשוב, 16/08/08 13:13

      ובגלל זה הוא לא מודיע. יש גם את הסקר שעשו זמן דרום וגם עוד סקר ששמועות עליו התשפטו בעיר של מפלגת ישראל ביתנו שקובע ששמעוני לוקח בגדול ובני וקנין אפילו לא בחמישייה הראשונה

    • אם אני צריך לבחור בין שמעוני לבני וקנין ברור שאני יבחר שמעוני

      מתלבט, 16/08/08 14:02

      בני נטש את אשקלון להזכיר לכולם לפני תום הקדנציה הקודמת שלו ואנחנו נתקענו עם שבתאי צור! אנחנו לא צריכים כאלה שחוזרים לתפקיד הציבורי רק מתי שזה נוח להם

      • הכל - רק לא בני וקנין! (ל''ת)

        ניסים, 16/08/08 14:14

      • מי אמר שהבחירה היא בין שתי אלו??

        סנופ, 16/08/08 15:10

        מהעם מועמדים יותר ראויים כמו אבי וקנין ועו"ד ריימן פולאט?? שכחתם אותםם??

  • 97.

    רוז'ה עושה עבודה מצוינת עם ביקורת הבחירות שלו

    תומר, 15/08/08 23:47

    עדיף לשמוע את הדעה שלו מאשר דעה של איזה עיתונאי

  • 96.

    הלו! כולה אשקלון! מה אתם עושים כל כך הרבה רעש...

    תל אביבי, 15/08/08 23:11

    נכנסתי לכתבה הזאת חשבתי מה כבר יש כאן. בחירות באשקלון, ביג דיל, למי אכפת? תתחילו לסנן קצת כי אשקלון היא לא מרכז העולם. לאף אחד מחוץ לאשקלון לא אכפת וזה לא מעניין אז תנמיכו פרופיל קצת, עדיף לכם.

    • מערכת הבחירות באשקלון חשובה לא פחות מהמערכת בתל אביב

      אשקלוני גאה, 16/08/08 13:15

      קח לדוגמה את שמעוני איתמר שהחליט לעזוב תפקיד בכיר בתל אביב (מנכל חברת אתרים) כדי להתמודד לראשות עיר באשקלון. תבין מזה שיש אנשים פטריוטים למקום שבו הם גדלו ומחוץ לבועה התל אביבית.

  • 95.

    רוז'ה למה אתה אומר שצביקה בן שבת הולך עם אבי וקנין?

    סטודנט, 15/08/08 23:05

    צביקה עוד לא החליט ויחליט רק רגע האחרון אז לא לכתוב סתם ולהטעות את הציבור

  • 94.

    שמעוני הוא הבחירה הנכונה (ל''ת)

    המנהצ, 15/08/08 23:00

  • 93.

    לאיתמר בהצלחה

    מישהי, 15/08/08 22:58

    איתמר זה בן אדם שעבר המון בחיים שלו יש לו ניסיון בהכול במה שתרצו הוא יודעה מה זה ליהיות בלי כסף יודעה מה זה לגור בשכונה עתיקות עבר הרבה בצבעה ועוד הרבה דברים אומנם הוא מאוד צעיר אבל זה מה שאנחנו צריכים מנהיג צעיר שלא רק אבחר לרשות העיר רק עכשיו אלה גם בעוד 5 שנים הוא עוד פעם יקח את התפקיד

  • 92.

    איתמר הבן אדם הכי כנה שיש וכל מי שאומר אחרת הוא שקרן

    אשקלונית, 15/08/08 22:56

    חברה למה ללכלך למה להזכיר מה הוא היה בעבר או שמאיפה הכסף שהוא משתמש בואת מי זה מענין אנו מענין אותנו רק העיר שלנו לשימעוני אין שום עבר פלילי והוא לא מעורב בשום פשע זה בן עם עבר הכי נקי שאני מכירה הוא היגיעה לאן שהיגיה בזכות חוכמה ורצון הגדול שיש לו אנשים גילו שלבן אדם הזה יש כישרון אדיר ביגלל זה קל להיתחבר עליו הוא מאוד חברמן אז בוא נחסוך מעצמנו דיבורים מיותרים להמציא דברים שלא קיימים רק בישביל להביא אותו לכישלון זה לא גן ילדים פה חוץ מי זה איתמר אני מאמינה כבר יודעה בסופו של דבר רק הוא יבחר אני מעולם לא פגשתי בן אדם ישר כמוהו מכול הפחינות

  • 91.

    אורן שני זה אני

    TOP 1, 15/08/08 22:47

    את מה שאורן ידידנו היקר עשה וימשיך לעשות בשנים הבאות, כל העיר אשקלון מוקירה ומכבדת ,ואת העשייה הרבה בכל התחומים צריך להמשיך לכן צריך שאורן יהיה יותר חזק, (רק מנדט אחד ותראו מה הוא עשה)ברצוני לפנות לאורן היקר אנחנו תומכים מאוד נלהבים ואנחנו נעשה את הכל שבקדנציה הבאה אתה תשב במועצה עם יותר מנדטים מפני שאתה ראוי מכולם ואתה איש יקר שאוהב לעזור ודואג שיהיה בעיר שיויון ,לא סתם רוב חברי המועצה בחרו בך לאיש שעשה ודאג הכי הרבה בשנים האחרונות. לסיום ברצוני לומר לכל הגולשים צריך לדעת לפרגן מתי שצריך. ומתי שלא אז לא, ניפגש באחד עשר לנובמבר

  • 90.

    היום אם לא שמתם לב רוני מהצרי התחיל את הקמפיין שלו

    לוחם הצדק והחירות, 15/08/08 22:41

    אכן צדק רוז'ה שכתב שרוני ירוץ וכבר היום הצהריים העיר התחילה להתמלא בשלטים של רוני מהצרי שהסיסמא היא : כי התוצאות מדברות בשטח. צודק רוני חבל שהוא לא ידע לייחצן את עצמו כמו שצריך בשנים האלה

    • רוני המועמד הכי גרוע

      לייבו, 15/08/08 23:49

      ואם אחרי כל המעללים שלו הוא מעז לרוץ לראשות אז הוא חוצפן. אפילו אולמרט לא נאחז בכיסא כשהבין שכולם שונאים אותו

  • 89.

    בני וקנין לא רואה אותך ממטר רוזה

    LAZAR, 15/08/08 22:36

    את הסתלבט הזה תשמור למועמדים הקיקיוניים כמו ריימן פולאט ולא לאיש שעשה לאשקלון כל כך הרבה

    • מה זה רוזה..? זה מזכיר לי את השיר של יורם גאון

      מלחין דגול, 15/08/08 23:50

      כותבים רוז'ה ולא רוזה

    • בני וקנין הוא המועמד הכי "קיקיוני" אם כבר

      אשקלוני, 16/08/08 12:26

      מה הוא משחק אותה שהוא כל הזמן לא מודיע מה התוכניות שלו - או שאתה רץ או שאתה לא רץ!

  • 88.

    היחסים של רוז'ה עם אורן שני

    מכיר את הנפשות הפועלות, 15/08/08 22:27

    זה לא סוד שהיחסים של רוז'ה ואורן שני לא משהו בגלל שגם זה וגם זה מנסים להתחבב על הצעירים כל אחד ומטרותיו האישיות זאת לא הפעם הראשונה שרוזה מלכלך על אורן שני ואיתן קסנטיני הוא עושה את זה כל יום בבית קפה אבל הקטע שמתי שהם באים אליו הוא מתנהג עליהם הכי יפה בעולם

    • אורן שני בנאדם משכמו ומעלה, הלוואי כולם המועצה היו כמוהו

      רן, 15/08/08 23:51

      אבל אי אפשר שלא לחשוש למקומו כשהקטינו א תמדספר המקמות במועצה ל-15
      הוא צריך להצטרף לרשימתו של שמעוני, הם נמצאים ביחסים מצוינים

  • 87.

    רוז'ה אתה גדול

    חבר אמת, 15/08/08 22:16

    אל תקשיב לכל האפסים שמנסים שתפסיק לכתוב תחשוב מה האינטרס שלהם מאחורי היציאות שלהם כאן ושהם לא גברים להזדהות בשמם האמיתי

    • "חבר אמת" יקר

      אין לי מה להזדהות, 15/08/08 22:32

      אתה מתלונן על האחרים שלא מתדהים בשמם ואתה בעצמך לא מזדהה בשם מה זה אומר? אולי צביעות? או שמא פחד? אני לא רוצה להזדהות ברבים אבל רוז'ה יודע מי אני וכבר אמרתי לו מה דעתי על מה שהוא כתב שבוע שעבר נגד אורן שני אין לי מה להסתיר את הדעות שלי

      • אל תתייחס אפילו לאנשים שמנסים להאישם את רוז'ה בצביעות

        טלקר, 15/08/08 23:52

        הם לא ראויים ליחס
        תתעלם מהטוקבקים שלהם כאילו זה אויר

  • 86.

    רוני מהצרי יאכיל את כולם קש וינצח

    שוקו, 15/08/08 22:13

    אותו "מועמד" שהעליל עליו את הבחורה ההיא זה יחזור אליו כמו בומרנג ורוני יקח וישאיר אותו באופוזיציה אחרי כל הכספים שהוא משקיע

    • למה אתה לא מספר מי המעומד? זה שמעוני

      בבו קובו, 15/08/08 22:39

      זה לא איזה סוד גדול אז תגיד את זה

      • שמעוני לא הלך והתעסק מהצד עם כל הכבוד

        יודעת משהו, 15/08/08 22:56

        ורוני דוקא כן

      • דפוק שכמוך - שמעוני איש גדול ולא מתעסק עם שטויות

        לא מבין את זה, 15/08/08 23:53

        רוני אומנם לא הורשע עדיין אבל כשהוא יורשע כולם יריבו על הקרדיט לזה. עכשיו כולם מנסים לברוח מהקרדיט ולהפיל את זה על איתמר. חצופים

        • חבל שהגבת לו בכלל, הרי הם עשו את זה רק בשביל להתגרום

          שמי, 16/08/08 13:51

          כולם יודעים מה איתמר שוה ורוני הוא בכלל לא יריב רציני

  • 85.

    ריימן הוא איש של אמת

    משה, 15/08/08 21:55

    שטויות אמרתם שהוא לא יכול להנהיג את העיר

    • תעשה לי טובה

      ר"צ, 15/08/08 22:33

      אם אורן שני מודה שהוא עדיין לא מוכן אז בטח ובטח שה-NOBODY הזה לא מוכן

      • ביזוי מעמד ראשות העיר אנשים כמו אדון פולט

        יועץ סתרים, 15/08/08 23:54

        אם היה לו קצת שכל הוא היה מתמודד למועצה וזהו. לא חבל על הכסף שאתה משקיע?

        • אידיוט!!

          מני, 16/08/08 15:12

          אין לי מה להוסיף!

  • 84.

    שמעוני מוותר על תפקיד מנכל חברת אתרים כדי להיות ראש העיר

    אשקלונית, 15/08/08 20:56

    ושם הוא היה מרויח פי 2 כסף, ככה שהוא באמת בא מאהבה.

    • תאמין לי שראש עיר זה לא רק משכורת אלא הרבה מעבר גם מעמד וכל מיני (ל''ת)

      ניר, 15/08/08 21:58

      • גם מנכל חברת אתרים זה מעמד אפילו יותר רציני

        חבר של רוז'ה י"פ, 15/08/08 22:17

        יצאת טיפש

        • הרבה יותר רציני

          כןכן, 15/08/08 22:57

          איתמר בא בגלל תחושת מחויבות

        • שמעוני פטריוט אשקלוני אמיתי

          שמעוני לשלטון, 15/08/08 23:55

          אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, אני יצביע לו.

      • התכוונת שראש עיר זה גם קומבינות? (ל''ת)

        מוקי, 15/08/08 23:05

    • שמעוני היה יכול להיות מסודר כל החיים אם הוא היה נשאר במנכל אתרים

      בעל זבוב, 16/08/08 00:04

      צריך להצדיע לו שהסכים להציל את העיר

      • בדיוק והגיע הזמן שאנשים יקלטו את זה

        שמוליק, 16/08/08 13:50

        שמעוני די עושה טובה שההוא בא לכאן הוא עושה את זה מתוך אהבת העיר שבה הוא מתגורר

  • 83.

    כל הכבוד לשמעוני, היחיד שעשה עבודת שטח טובה עם עשרות חוגי בית

    איש עסקים, 15/08/08 20:54

    ועודממשיך לעשות אותה עכשיו רק הוא ייבחר

    • שמעוני יבחר למרות על המלעיזים שמתים לרקוד לו על הדם

      קיריליס, 16/08/08 00:05

      הוא ינצח בלי סיבוב שני אפילו

  • 82.

    איתמר שמעוני הוא היחיד שיילחם בפשיעה (ל''ת)

    רוז'ה, 15/08/08 20:53

    • לא רק זה. גם החינוך והתיירות בראש מעייניו של שמעוני (ל''ת)

      אביאל, 15/08/08 23:56

  • 81.

    לכל המועמדים יש שלדים בארון

    חנן, 15/08/08 20:23

    שמעוני אף אחד לא יודע מאיפה הכסף שלו אורן שני מסובך עם אנשים לא נעימים כל כך אבי וקנין לא עשה כלום ברווחה חמש שנים ריימן פולאט בלי ניסיון ואבי עייש בלי יכולת
    שבתאי צור עשה זאת בהצלחה בגרוזיה וימשיך את ההצלחה באשקלון קדימה שבתאי

    • רוז'ה למה במאת לא שאלת את השאלה מאיפה הכסף של שמעוני לשלטים

      כאילו תכירו, 15/08/08 20:44

      הרי הוא התחיל את השלטים באוטובוסים לפני הרבה הרבה חודשים ואף אחד לא מנסה לשאול את זה
      אתה הולך איתו כמו כל התקשורת

    • ניסיון זה לא הכל מי שינסה להכפיש תמיד ימצא סיבה

      תושב בעיר, 15/08/08 21:56

      אם זאת סיבה שאתה מציג למה לא לבחור בריימן אז אתה פשוט מפגר

    • עם איזה "אנשים לא נעימים" אורן שני קשור ??

      מישהו, 15/08/08 22:30

      זה טיפשות להגיד את זה תודו שאתם פשוט פוחדים ממנו וזהו חבורת מטומטמים פחדנים כל המועמדים לראשות העיר מטומטמים ומגעילים שמגיע להם רע

    • לרוני מהצרי אין שום שלד (ל''ת)

      בוקר, 15/08/08 22:40

      • לרוני מהצרי אין שלד????????

        מעוניין, 15/08/08 23:58

        מה עם הבחורה החרדית שהתלוננה נגדו??? ? איזה זיכרון קצר יש לאנשים באשקלון

  • 80.

    בני וקנין ביחד עם שבתאי צור זה הצמד שיכול להחזיר את אשקלון לימים הטובי (ל''ת)

    יעקב, 15/08/08 20:21

  • 79.

    רוז'ה בושה שאחרי שבוע כזה לא הזכרת את שבתאי צור

    שאול, 15/08/08 20:21

    שהיה שגריר ישראל בגרוזיה וחזר לארץ כדי להתמודד על ראשות העיר בושה כל העיתונים הזכירו אותו ורק אתה לא זה מראה כמה אתה אובייטיבי

    • כי שבתאי פשוט לא רלוונטי מה לעשות (ל''ת)

      שי, 15/08/08 20:45

      • כשיעשה משהו מעניין, אני בטוח שרוז'ה יזכיר גם את צור

        מוכר, 15/08/08 22:19

        בינתים הוא לא שווה את זה כבר ראית את הפדיחה שהוא עשה עם השלט השבוע חחח למזלו רוז'ה לא הזכיר את הסיפור הזה

        • רוז'ה לא צריך להזכיר את צור.

          דוד הכי טוב, 15/08/08 23:57

          הוא לא עובד בשבילו ולא בשביל אף מועמד אחר. הוא יזכיר בטורים שלו את מי שהוא יראה לנכון. בינתיים הוא לא מוצא סיבה להזכיר את צור אז כנרה שבאמת אין סיבה

          • בים של כלומניקים

            האהא, 16/08/08 13:41

            אם לשבתאי היה אכפת מהעיר הוא לא היה בורח אחרי שהפסיד הוא היה נשאר ומנסה לתרום מזמנו ומתוקף בחירתו למועצת העיר אבל הוא משום מה החליט לדאוג לקרירה האישית שלו ולהיעלם לגרוזיה מאשר לתרום לתושבים שבחרו ולעיר שבה הוא חיי אבל עכשיו פתאום הוא נזכר לחזור ??? נו באמת פאטתי ועלוב ושוב לא שאני תומך במועמד אחר לצערי כולם אותו הזבל אינטרסנטים ואגואיסטים אבל שבתאי ???????

  • 78.

    נמאס כבר לשמוע על הבחירות האלה

    אח של אחד המועמדים, 15/08/08 20:16

    רוז'ה צודק, שלטים בכל מקום שיוצאים לרחוב. זה נעשה כבר פשו מוגזם והגיע הזמן שירגיעו קצת. בסוף מרוב כל השלטים יהיה אחוז הצבעה כל כך נמוך, שיעיד כמה סומכים על 20 המועמדים שלנו.

  • 77.

    הבורות של האנשים פה יכולה לטמטם

    רוז'ה אנחנו איתך, 15/08/08 20:03

    הבנאדם כותב מה שהוא חושב אז תוקפים אותו? אנחנו לא מדינה דמוקרטית? אסור לדבר דברים רעים על אורן שני? למה מי הוא בכלל? מי אתם בכלל שאתם מתחבאים מאחורי כינויים ומלכלכים על רוז'ה? עדיף שתהיו גברים ותלכו להגיד לו מה אתם חושבים פנים מול פנים אם יש לכם ביצים

    • כל מילה אני מסכים ושלא תחשבו שכתבנו את הדברים האלו ביחד

      מי יהיה ראש העיר?, 15/08/08 22:20

      אני אפילו לא יודע מי זה שאני מגיב לו כל מה שאני יודע זה שאני מסכים עם הדברים כי זכותו של כל אחד להביע את דעתו, בטח שרוז'ה שהוא אחלה בנאדם עם לב זהב

  • 76.

    רוז'ה אני אהבתי את הטור וזה טוב שאתה אומר מה אתה חושב בלי לחשבן (ל''ת)

    אספרסו מן, 15/08/08 20:00

  • 75.

    אורן שני הוא הנשמה של אשקלון

    א,ק, 15/08/08 19:48

    עושה פעולות מבורכות ונלחם בשביל התושבים. יישר כוח אורן. שבת שלום לכולם

  • 74.

    אורן תהיה חזק ואל תיתן לכל הזאבים הרעבים לטרוף אותך

    תושי, 15/08/08 19:47

    הם ניזונים מדם ואם הם יראו שאתה מדמם הם יקבלו כוח וימשיכו עם זה. אורן - שנינו יודעים שאתה לא תרוץ לראשות אבל תילך בכל הכוח על המועצה והפתק שלי הולך אליך ולשמעוני

    • רוז'ה הוא בנאדם נשמה אל תגיד אליו דברים כאלה! (ל''ת)

      אותו אחד שהגיב לפני זה, 15/08/08 20:00

    • הרבה אנשים מפחדים שאורן יודיע לפתע שהוא מתמודד ויהרוס להם

      מדריך, 15/08/08 22:28

      ולכן אורן צריך להיות מוחמא מכמות התגובות נגדו בטור הזה וגם מהדברים של רוז'ה בעצמו.. זה מה שמראה שמעריכים אותו ושמפחדים ממנו

      • אל תכתבו שטויות לפחות. אין סיכוי קלוש אפילו שאורן יתמודד לראשות

        משועמם, 15/08/08 23:59

        הוא מודע לזה שאין לו תקציבים בשביל זה. אבל אני לא פוסל אפשרות של חיבור בינו לבין שמעוני, שיהפוך אותם לצמד בלתי מנוצח

  • 73.

    כל התגובות נגד אורן שני נובעות מקנאה וצרות עין

    טוביה, 15/08/08 19:40

    כזאת היא העיר אשקלון - עיר אוכלת יושביה. בעל עסק מוכר כמו רוז'ה מרשה לעצמו ללכלך על חבר מועצה שעושה את הכול למען העיר ואנשים עוד מוסיפים שמן למדורה.
    עיר מגעילה ואתם צריכים להגיד תודה שאחד כמו אורן בכלל רוצה להיות נבחר ציבור שלהם

  • 72.

    אבי וקנין הוא האיש הנכון בזמן הנכון

    טוקבקיסט בכיר, 15/08/08 19:36

    ובמקום הנכון - אשקלון זקוקה לוקנין

    • אשקלון לא זקוקה לווקנין, אלא לאחד כמו שמעוני

      פוליטייקאי קטן, 16/08/08 00:00

      שיש לו קשרים בממשלה ויכול לעזור להפוך את אשקלון שלא תהיה קוץ בתחת של המדינה כמו שדרות

  • 71.

    רק ריימן פולאט יכול

    מנחם, 15/08/08 19:34

    איש יקר מאוד כל השאר חרטטנים עם דיפלומה

    אבי וקנין איש טוב לא מתאים לו להיות ראש עיר

    • ריימן הוא היחיד שמדבר על דברים פרקטיים ועד רעיונות טובים בשטח

      בעל עסק במדרחוב, 15/08/08 21:06

      כל המשמיצים יתחננו עוד 3 חודשים להיות הסגנים שלו בעירייה

  • 70.

    ריימן פולאט לראשות העיר

    תומר בן דוד, 15/08/08 19:32

    איש טוב עם ערכים

    • התגובות האמיתיות היחידות כאן הם על ריימן תקשיבו להם (ל''ת)

      OOO, 15/08/08 21:06

  • 69.

    רק אבי וקנין (ל''ת)

    שששששש, 15/08/08 19:25

    • בחרת אבי וקנין קיבלת פרוספר וקנין

      שחר אלימלך, 15/08/08 19:36

      פרוספר מושך בחוטים

      • פרוספר לא מושך ולא כלום

        אביתר, 15/08/08 20:39

        אם פרוספר היה רץ הוא לא היה מביא מנדט אחד אבי זה כל הכוח של הרשימה הזאת

        • פרוספר לא יכול בחיים לרוץ לבד בגלל שחצי עיר שונאים אותו

          סוסו, 16/08/08 00:01

          לכן הוא רץ עם אבי וקנין כשהוא בעצם שולט בהכל מאחורי הקלעים

          • פרוספר ואבי וקנין - כמה דברים שלא ידעתם

            שתיים שיודע, 16/08/08 14:20

            הם לא תכננו מהתחלה לרוץ ביחד
            פרוספר רצה לרוץ לבד לראשות
            אחרי שהוא ניסה לרוץ מטעם ישראל ביתנו הוא לא הצליח
            הוא ניסה לחבור לאלכס סולטנוביץ' ושוב לאהצליח
            ואז רק הוא החליט לחבור לאבי וקנין כי הוא ידע שהוא הולך לשלוט בהכל אם אבי יבחר
            מיותר לציין את כל הסיבות לא לבחור בפרוספר
            חבל על אבי, בחור מצוין שהיה יכול להצליח בבחירות אלמלא בחר שותף כפרוספר

      • קלעת בול למטרה (ל''ת)

        אבי, 15/08/08 20:47

  • 68.

    ריימן פולאט והאופניים שהוא הריץ השבוע זאת יציאת השנה!! חחח איזה תותח (ל''ת)

    איש של ריימן, 15/08/08 19:22

    • רואים שאתה איש של ריימן גם בלי שתרשום

      טמבל, 15/08/08 19:34

      רק איש של ריימן יכול להיות כל כך רדוד ולחשוב שזה רעיון השנה.
      ליצן

      • ריימן עשה קטע גדול בזכות הסיפור הזה של האופניים

        עונה למטומטמים, 15/08/08 21:05

        זה שאף אחד לא חשב על זה קודם כל הקנאים צצים פתאום אפסים אתם

        • במה יש לקנא בדיוק?

          בלאגניסט, 16/08/08 00:02

          בזוג אופניים? אני מוכן לתרום לכם זוג אופניים לכל מי שמקנא... אוי הבורות...

  • 67.

    אבי וקנין לשילטון - רוז'ה תתחיל לפרגן פעם היית חבר של פרוספר

    איש המדרחוב, 15/08/08 19:20

    היום שכחת אותו מילה לא כתבת עליו מה קרה? התחלת לעבוד עם שמעוני

  • 66.

    שכחתי לכתוב קודם - אחלה טור רוז'ה - שנון ומצחיק (ל''ת)

    עוד משהו, 15/08/08 19:13

  • 65.

    אורן שני מסמל את כל מה שרע בפוליטיקה

    אורן (לא שני), 15/08/08 19:13

    אורן הוא אחד שרץ מטעם הצעירים אבל לא עשה חצי דבר למענם בחמש שנים? באיזה חוצפה הוא רוצה לרוץ שוב מטעמם? איזה בום הוא יקבל בבחירות אויויוי

    • מסכים עם כל מילה, מומלץ לכולם להיכנס ולקרוא את התגובה שמעליי (ל''ת)

      לא תכירו, 15/08/08 19:35

    • יקבל בום? אולי אתם תקבלו בום

      רמי, 15/08/08 19:41

      אורן בבחירות הקודמות השיג מנדט למרות שהוא החליט לרוץ למועצה ברגע האחרון. הפעם הוא ישיג לפחות שלושה מנדטים וייבחר להיות בתפקיד גבוה, אולי סגן. איתמר שמעוני ואורן בקשרים טובים וכל הקנאים ימותו כשיראו את השתיים האלה מנהלים את העיר

      • אורן שני במקום להיות אופוזיציה מהתחלה

        שלום, 15/08/08 20:24

        הלך מכר את נשמתו והלך לקואליציה רק אחרי שהתקרבו הבחירות רוני פיטר אותו ושלח אותו לאופוזיציה הוא נכשל במילוי תפקידו - הביתה!

  • 64.

    רוז'ה מה אתה מדבר על נבחרות כאילו אתה דרור קשטן?!

    123, 15/08/08 19:08

    נבחרת התפרקה לא התפרקה עלמה אתה מדבר ?? אף אחד מהאנשים שאמרת לא תמכו ברוני בבחירות אלא הצטרפו אליו יותר מאוחר!
    אז הוא לא צריך אותם גם לקמפיין הזה וכשהוא ינצח הם ישלמו על הבגידה הזאת

    • תעלו למעלה לקרוא תגובה שנועדה במיוחד בשביל כל המבקרים כמול

      איש, 15/08/08 20:04

      שמכנים את עצמם "123"
      דפוק

  • 63.

    רוז'ה תאמין לי אם ההית רץ הייתי בוחר בך

    ראש העיר הבא, 15/08/08 19:03

    ר' לשילטון!

  • 62.

    רוז'ה טור מצוין תתעלם מהביקורות המגעילות ותמשיך ככה (ל''ת)

    שלום, 15/08/08 19:02

  • 61.

    אם מישהו יקח את השלטים על המשאיות זה רק רוני מהצרי

    פ.ס, 15/08/08 19:02

    והמבין יבין...
    אהמ אהמ.... פיני סבח.....

  • 60.

    רוז'ה אתה יודע בדיוק כמוני שרוני הרס את העיר

    חבל על הזמן, 15/08/08 18:57

    אז תגיד את זה גם באינטרנט כאן וגם לאנשים שאתה רואה ביום יום כי יש לך השפעה חשובה ואסור לתת לרוני עוד קדנציה

    • אסור שרוני ייבחר שוב! קטסטרופה! (ל''ת)

      לא אומר, 15/08/08 19:36

      • עוד בתקופה של אז הזהרנו שרוני הוא טעות

        אסף, 15/08/08 20:26

        לפני 5 שנים ששבתאי עלה לסיבוב השני מול רוני הוא התאחד עם עייש אבל כולם עשו את הטעות ונשבו בקסם של הטירון הפוליטי ובחרו בו. חמש שנים אחר כך מבינים את גודל הטעות ועכשיו ההזדמנות לתקן ולהדיח אותו

  • 59.

    אני מקווה מאוד שרוז'ה טועה בזה שהוא אמר שרוני מהצרי יתמודד

    ----, 15/08/08 18:52

    רוני מהצרי להזכיר לכולם צריך אולי את הפרשות של הבחורה שהתלוננה נגדו על תקיפה מינית? יכול להיות שהזיכרון של תושבי אשקלון עד כדי כך קצר?
    צריך להזכיר להם את הוטרינר העירוני שרצח מאות כלבים וחתולים כמו שחשפו בתחקיר של כלבוטק ואפילו לא פוטר אלא זכה לגיבוי מלא ממהצרי
    צריך להזכיר איך הוא שלט בישיבות המועצה ולא נתן סיכוי להצעות של אבי עייש גם אם הם היו טובות רק משיקולים פוליטיים.
    אני לא יודע למה רוז'ה כתב שהוא יתמודד לראשות העיר. רוז'ה אומר שהוא ישב איתו וזה מה שהוא הבין ממנו אז אני מקווה שהוא הבין לא נכון ושהוא לא הולך לרוץ. איתמר שמעוני הוא האלטרנבטיבה הכי ראויה אבל לא אכפת לי אם גם אבי וקנין יקח כי העיקר לא ראש עיר כמו זה שהיה לנו פה במשך 5 שנים
    רוני תעשה טובה לכולנו ותעתיק מאולמרט את נאום ההתפטרות שלו - אתם בדיוק אותו דבר.

  • 58.

    רוז'ה אתה הכי אינטרסנט מכולם

    תנחשו לבד, 15/08/08 18:46

    מעניין שבתקופה של הקסאמים שאיתן ואורן שני ניסו לגרום שיהיו הקלות מיסים לעיר כמו בשדרות, רק אתה לא הסכמת לחתום על ההסכם.
    לא אכפת לך מהתושבים ומבעלי העסקים של העיר אלא רק מעצמך ומהקומבינות שלך

    • כל מילה בסלע

      ר, 15/08/08 19:42

      בתקופה של הקסאמים באמת סימו בניטה הגיש בקשה להכיר כאזור ספר מה שהיה עוזר להרבה בעלי עסקים. ומי טירפד את זה? רוז'ה הצדיק. אתה מוכן לענות בטור הבא שלך למה בדיוק הייתה הסיבה לזה?

  • 57.

    עד שבסוף אורן שני יחליט שהוא שם לזה סוף ויטבע את רוז'ה

    עו"ד, 15/08/08 18:44

    אני שמעתי שהוא בהחלט שוקל לטבוע אותו

    • אורן לא יתבע את רוז'ה, למרות שבהחלט יש לו קייס

      ABVC, 15/08/08 19:44

      וגם מגיע לו בגלל שהוא ניצל את הבמה שהוא קיבל בזמן דרום כדי לסגור חשבונות אישיים. אבל אורן הוא איש גדול מדי בשביל להתעסק בדברים כאלה, וזה המזל של רוז'ה

  • 56.

    רוז'ה עושה סדר? יותר נכון רוז'ה עושה בלאגנים

    יוסי, 15/08/08 18:43

    וסכסוכים עם הטור הדפוק הזה שלו
    כולם בסוף מסתכסכים בגלל הדברים שהוא כותב

  • 55.

    רוז'ה איזה כלי אתה

    אאאאאא, 15/08/08 18:37

    חבל על הזמן הכתבות שלך

  • 54.

    אם האשקלונים ישרים עם עצמם הם ישימו מהצרי

    מאמין, 15/08/08 18:13

    זה שהוא לא יודע לייחצן את עצמו זה לא אומר שהוא לא ראש עיר טוב!

  • 53.

    רוני מהצרי - כי התוצאות אומרות הכל (ל''ת)

    אשקלוני, 15/08/08 18:11

  • 52.

    בני וקנין לא יבוא וגם אם הוא יבוא הוא לא ייבחר

    ש"א, 15/08/08 17:58

    שלא יחשוב שהוא המשיח בן דוד שכולם מחכים לו. הוא לא יודע אנגלית צרפתית וספרדית חחח

  • 51.

    רוז'ה תמיד היית מספר 1 בעיר הזאת

    מישהו, 15/08/08 17:38

    ואתה מוכיח שאתה ממשיך ככה כל הכבוד.
    רק אל תזלזל ברוני הוא יפתיע גם אותך

  • 50.

    אגב רוז'ה אתה כותב אחלה באמת יותר ממה שהייתי מצפה ממך (ל''ת)

    חבר טוב, 15/08/08 17:37

  • 49.

    הסיסמה של רוני צריכה להיות כמו הבחירות הקודמות

    רוי, 15/08/08 17:36

    רוני יביא את השוני כי גם אם הנבחרת התפרקה אפשר תמיד להביא שינויים

  • 48.

    אבי וקנין = פוליטיקה מסוג אחר

    בועז, 15/08/08 17:32

    פוליטיקה נקייה משחיתות שבה התושבים חשובים יותר

  • 47.

    מה שבטוח שיהיה באשקלון בחירות מעניינות (ל''ת)

    רוז'ה, 15/08/08 17:23

  • 46.

    שמעוני רוז'ה ועיתונים

    פרסומאי, 15/08/08 17:10

    העיתונים והתקשורת באשקלון נוטים בצורהבוטה לכיוון שמעוני.
    אפילו בטור הזה מציגים את ריימן עם האופניים כבדיחה ואותו דבר עם עייש ורק שמעוני הגדול ששם את עצמו על אוטובוסים.
    גאונים

  • 45.

    בקרוב כולם ירארו את הסנסציה כשריימן ייקח (ל''ת)

    פולאט ראש העיר הבא, 15/08/08 17:06

    • חחחחחחחחחחחחחחח בדיחה יותר טובה מכל מה שרוז'ה סיפר (ל''ת)

      צחוקים איתכם, 15/08/08 17:28

      • ריימן פולאט חוצפן

        שרון, 15/08/08 20:28

        במה פשענו תושבי אשקלו שכל אחד שקם בבוקר מחליט שהוא רוצה להיות ראש עיר?? ריימן אם היית הופך להיות חבר מועצה בהתחלה ועוד חמש שנים מנסה להיבחר לראשות הייתי מכבד את זה אבל אתם הופכים אותנו לשפני הניסיונות שלכם, לא ניתן לעוד אנונימי להיות ראש עיר. טעות עושים רק פעם אחת (רוני מהצרי). אני בוחר בשבתאי צור שהוכיח את עצמו כמדינאי שגריר ישראל בגרוזיה

  • 44.

    בוחרים אבי וקנין כי התושבים חשובים יותר (ל''ת)

    קדוש, 15/08/08 17:02

    • צודק. רק אבי וקנין

      אח שלו, 15/08/08 17:29

      איש ישר, מזכיר בהרבה מובנים את ציפי ליבני !

      • אתם מזכירים את ציפי לבני בהקשר של אבי וקנין

        יוסף, 15/08/08 20:30

        אבל בואו נסביר לכם שהמפלגה שהולכת לשלוט בשנים הקרובות כמו שכולם כבר יודעים היא מפלגת הליכוד. עדיף לנו ללכת עם הנציג של מפלגת הליכוד שזה שבתאי צור, כי ביבי יתמוך רק בו. אבי וקנין הוא איש ראוי ויכול להיות מספר 2 של שבתאי ואז תהיה רשימה מצוינת. זה עוד יכול לקרות ברגע שוקנין יבין שאין לו סיכוי כזה גדול ואז הם יהיו צוות מצוין

    • אבי וקנין במשך התקופה שהיה סגן חתר תחת רוני בלי הפסקה

      גורם בעירייה, 15/08/08 18:14

      לא מגיע לחתרן כזה להיות מועמד אפילו!

      • אבי וקנין איש ישר דרך ומעשי

        אשקלוני שלא רואה שוני, 16/08/08 22:02

        אם אתה גורם בעיריה וכותב כך , אז אתה גורם שלא נחשב, ידוע לכל עובדי העיריה מה אבי פעל למען התושבים וזאת למרות שרוני לא אפשר לאף בכיר בעיריה לפעול בתחומו, ונראה לי שאתה גורם מטעם, רק אבי וקנין הוא המועמד הראוי ביותר להיות ראש עירית אשקלון למען תושבי אשקלון ולמען כל הגורמים,,,,,,,בוחרים אבי וקנין כי התושבים חשובים יותר!!!!

  • 43.

    רוז'ה אתה אחלה גבר מתים עליך (ל''ת)

    משה, 15/08/08 16:59

  • 42.

    מי זה צ'בו בכלל שאפשר להגיד שבגללו התפרקה החבילה

    רוני, 15/08/08 16:57

    צ'בו ורן ידעי הם 2 אנשים בלי כוח ציבורי אמיתי ורק עם שמות רוני מהצרי יסתדר מצוין בלעדים

  • 41.

    אורן שני לא יגרוף אפילו מנדט אחד הפעם בגלל כל השטיקים שלו

    ג'ון דו, 15/08/08 16:53

    רוז'ה צדקת בכל מילה שכתבת עליו ואל תיבהל מהשטויות שהוא שולח את החיילים שלו לכתוב

    • אם תקראו היום בזמן דרום תראו שאורן שני נבחר להיות החבר מועצה הכי משפיע

      טטט, 15/08/08 19:45

      יותר מראש העיר ברוב קולות מוחץ אורן נבחר. הוא אומנם לא ירוץ לראשות אבל בהחלט יגרוף יותר מנדטים ממה שאתם מדמיינים ואז כולכם תבכו על הטיפשות שלכם

      • במה אורן שני השפיע בדיוק

        טימור, 15/08/08 20:31

        אורן שני עשה רק רעש לעומת הרבה מועמדים אחרים שכן עשו דברים. קחו את אבי וקנין שעשה דברים יפים ברווחה או את שבתאי צור שעשה דברים מצוינים בגרוזיה או אפילו את בני וקנין שעשה דברים טובים ברכבת ובחברת פלאפון. הם אנשים שעשו דברים בשנים האחרונות להבדיל מאורן שני שעשה רק רעש בעיקר

  • 40.

    רק רוז'ה מסוגל לשחות פרה קדושה כמו אורן שני

    יודע הכל, 15/08/08 16:51

    ועל זה אני מצדיע לך ובגלל זה אני ימשיך לעקוב אחרי הכתבות שלך בשבוע שעבר היית מצוין וגם השבוע אתה טוב

  • 39.

    לכל מי שמגיב פה לטובת אורן שני

    אשקלוני ותיק, 15/08/08 16:49

    מה קשור שיצאתם פתאום מהחורים שלכם תגידו לי.... מה השם של אורן שני בכלל מוזכר בכתבה הזאת??? לא!!! אז מה ניזכרתם להוציא אותו פתאום!!! טוב עשה רוז'ה שחשף את הפרצוף האמיתי של האיש הזה שמתיימר להיות לוחם צדק!!!

    • אורן שני היה בקואליציה של מהצרי

      עזבו, 15/08/08 18:12

      עד שהוא הבין שכדי לעשות רעש ולתפוס כותרות בעיתונות הוא צריך להיות באופוזיציה ומאז רק עשה רעש חולה תקשורת שכמותו

  • 38.

    כולם כולל כל המגיבים אלה אינטרסנטים

    האמיתי היחיד כאן, 15/08/08 16:44

    כל מי שמגיב פה זה רק פעילים של המועמדים כל אחד בוכה מאיפה שכואב לו ועוקץ את מי שצריך לעקוץ במסווה של "אובייקטיבי"
    בודדות התגובות שהם באמת אמינות

    • אני לא פעיל ולא כלום ואני חושב שצריך לכתוב שאבי וקנין הוא הבחירה הנכונ

      איש תם יושב אוהלים, 15/08/08 17:30

      והוא לא משלם לי ולא כלום אני פשוט נהנה לראות את עבודת הקודש שהוא עשה בשנים האחרונות

  • 37.

    רוז'ה, אנחנו מעריכים אותך, אבל הפרשנות הזאת שלך היא לא נכונה

    סמי הכבאי, 15/08/08 16:24

    לרוני מהצרי יש עוד הרבה קלפים שהוא לא חשף ויש לו הרבה תומכים חדשים אז אל תשרוף אותו כבר מעכשיו

    • אני מאמין שיש לו כוח לקחת את הבחירות אבל אני מקווה שהוא

      --, 15/08/08 18:53

      אפילו לא ינסה את זה כי הוא צריך להכיר בזה שהוא פשוט נכשל בתפקידו כל אחד עדיף עליו האיש שלקח את אשקלון הרבה צעדים אחורה.

  • 36.

    שום נבחרת ושום התפרקות

    דמות מוכרת בעיר, 15/08/08 16:23

    רוני מהצרי לא צריך את מי שלא רוצה אותו הוא מספיק כנה כדי לסחוב אחריו את האנשים האיכותיים של העיר

  • 35.

    לתת לרוז'ה במה זה כמו לתת לאחד המועמדים לכתוב טור באופן קבוע

    גורם המעורה בנעשה בשטח..., 15/08/08 16:16

    הוא מריץ מישהו ומנסה להכפיש את האחרים כדי לערער על מעמדם מולו.
    חבל שזמן דרום ואתר אנרג'י נפלו בפח הזה.

  • 34.

    רוז'ה הנבחרת המפורקת של מהצרי כוללת גם אותך?

    בלי שמות, 15/08/08 16:10

    גם אתה הסרת את התמיכה בו? כנראה שכן כי אם לא לא היית כותב ככה....!

  • 33.

    רוני יהיה זה שינצח בסוף

    מעורה במערכת הפוליטית, 15/08/08 16:07

    לא צריך יותר מדי בעלי ממון בשביל לרוץ
    מספיק לו את נחום ביתן כדי לעשות קמפין מוצלח ועוד 5 שנים בקומה הרביעית

    • בשתי מילים: חס וחלילה

      ?, 15/08/08 18:54

      ואני לא פעיל של אחד המועמדים ואני אפילו לא יודע במי אני יבחר אני רק דואג לעתיד של העיר הזאת

  • 32.

    רוז'ה הגיע הזמן שתתחיל לפרגן גם לאנשים שהם לא מקורבים אלייך. (ל''ת)

    פם, 15/08/08 16:00

  • 31.

    רוז'ה לא פועל מתוך מניעים טהורים.

    XXX, 15/08/08 15:59

    רוז'ה מסתכל מיהם החברים שלו, ולא מי באמת יכול לתרום לעיר. חבל שנותנים במה למישהו שהוא כלל לא אובייקטיבי

  • 30.

    מה עם ריקי שי?

    עדן, 15/08/08 15:58

    לריקי לא מגיע פירגון בטורים של רוז'ה חטב? רוז'ה גדל בתור סוג של ג'יגולו ולכן הוא שוביניסט ולא נותן את הכבוד הראוי לאישה היחידה במערכת הבחירות הזאת. אם היא הייתה מגיעה לשבת אצלו בבית הקפה כמו המועמדים האחרים (הגברים) אני בטוחה שהיא פתאום הייתה מקבלת כמה אינצ'ים טובים בטורים שלו. אני מקוה שבזמן דרום יתעשתו ויבינו שצריך לתת שיוויוניות לכל המועמדים.

  • 29.

    רוז'ה רצית להגיד שבני וקנין לא יודע שפות

    אשקלוניסטי, 15/08/08 15:54

    או שהוא לא יודע לנהל את העיר?
    תסביר את עצמך....

  • 28.

    שום ניבחרת לא התפרקה...

    שמי, 15/08/08 15:52

    רוני יש לו אנשים חדשים ועוד לא מכירים אותם
    הוא כבר מזמן התחיל לעבוד ואנשים לא יודעים את זה הוא יפתיע שוב את כולם

    • זאת בכלל לא תהיה הפתעה שרוני יקח

      רוני סופרסטאר, 15/08/08 17:39

      פשוט משום מה לא מכירים בכוח שלו ומזלזלים בו הוא יראה מאיפה משתין הדג לשמעוני

    • אין חדש תחת השמש!!!

      אשקלוני שלא רואה שוני, 16/08/08 22:11

      נבחרת לא נבחרת , מה זה משנה רוני לא יתמודד כי אין לו כל סיכויי,היה לו מומנט שלא נוצל וחבל, בלי להכנס לכל הפרשיות מצינעת הפרט, אם הוא היה טוב היום לא היו מליון מועמדים לרשת אותו, מוטב ויודיע על פרישה מוקדמת ושיעשה למשפחתו רק טוב,הוא זקוק לתקופה של שקט, וזה לא יהיה לו אם יחליט להתמודד, רונה אדם טוב מוכשר אבל לא לפולטיקה ולניהול עיר כאשקלון!!!! היה ונגמר !!!!!!

  • 27.

    רק ריימן ייקח שטויות רוז'ה לא צריך ניסיון

    ריימן מלך, 15/08/08 15:44

    מה אתה מבלבל בשכל!!!!

    • צודק

      תומך בריימן, 15/08/08 17:05

      מספיק שהבנאדם יהיה עם ראש טוב על הכתפיים ואהודעל הצעירים כמו ריימן

      • ריימן הצליח לשלוט על הצעירים בזכות שטויות כמו שהוא פתח פייסבוק

        סמי, 15/08/08 20:34

        ולא בזכות דברים רציניים כמו חזון מצע והישגים. אני חושב שהקולות הצעירים הם קלים מאוד לתפיסה ואם היו משתמשים בשיטות כמו של ריימן אז כולם יכלו להגיע אליהם אבל המועמדים היותר רציניים לא מתעסקים עם שטויות כאלה. שבתאי צור מתעסק בעשייה ובמצע שיהיה רלוונטי לכל השכבות ולא רק מספר לצעירים דברים שלקנות אותם

  • 26.

    רוז'ה אתה תותח

    ר.ח, 15/08/08 15:21

    מי כמוך יודע שאשקלונים לא רוצים את בני וקנין. אנחנו צריכים מנהיגות חדשה רעננה וצעירה. מישהו כמו שמעוני, שדווקא יש לו ניסיון פוליטי בבחירות הארציות, יכול להועיל לנו. אתה צריך להוביל את תושבי אשקלון להצביע כמוך - שמעוני

  • 25.

    רוז'ה אתה צריך להיות מספר 2 של שמעוני !

    תושב אשקלון, 15/08/08 15:13

    המועמד הכי רציני מבין עשרות המועמדים האחרים.

    • אני בעד הרעיון חחח רוז'ה מ"מ ראש העיר חחחחח (ל''ת)

      גם תושב אשקלון, 15/08/08 19:14

  • 24.

    קדימה שמעוני

    עובר אורח, 15/08/08 15:05

    שמעוני הוא המנהיג שאשקלון צריכה אחרי 5 השנים הרעות עם מהצרי
    תושבי אשקלון זקוקים לשינוי הזה!

    • שמעוני יהיה מכת מוות לאשקלון

      שי, 15/08/08 17:10

      רק בני וקנין יכול להצילנו ממנו

      • בני וקנין יכול להציל אבל צריך להיות לו גיביו בדמות שבתאי צור

        דורון, 15/08/08 20:35

        האיש שהוכיח פטריוטיות ויתר עלתפקיד בכיר כמו שגריר ישראל בגרוזיה כדי להיות ראש העיר. תאמינו לי שהיה לו טוב בגרוזיה והוא חזר כדי להגשים חלום - להפוך את אשקלון לעיר מובילה בישראל.

  • 23.

    רוז'ה שבוע הבא תכתוב מה אתה חושב על כל מועמד, במיוחד על שמעוני

    מ., 15/08/08 14:50

    ידוע שאתה תומך בו, בצדק רב יש לציין, והגיע הזמן שכולם יידעו את זה.

    • 2 דברים:

      בחירות, 15/08/08 16:12

      1. קודם כל מאיפה אתה יודע שביכלל שבוע הבא הוא ירשום טור? זה לא קבוע זה רק לתקופה הזאת
      2. רוז'ה לא תומך בשמעוני הוא תמך ברוני מהצרי ולאחרונה העביר את התמיכה שלו לעייש

      • עייש הוא מועמד לא רע אבל נכשל בתפקיד יור האופוזיציה

        דני, 15/08/08 20:36

        אם הוא היה ראש אופוזיציה טוב הוא היה מגלה על המחדלים של רוני מהצרי ומצליח לגרום לועדה קרואה אחרי כל הסיפור שהיה לו עם התקיפה המינית לפני כמה חודשים. עייש בסופו של דבר היה די פרוה ונכשל

  • 22.

    איתמר שמעוני צריך לקחת, חד וחלק

    אשקלוני גאה, 15/08/08 14:48

    הוא האיש הכי מקושר בממשלה והוא יוכל להביא לנו מפעלים גדולים אל תוך העיר. העיר רק תרוויח אם שמעוני יעלה לשילטון!

  • 21.

    איזה שטויות מה צריך ניסיון פוליטי בשביל להיות ראש עיר?

    שלום, 15/08/08 14:41

    זה בדיוק כמו ניהול של חברה. אם אחד כמו עו"ד ריימן פולאט, שבבעלותו מספר בתי עסק מצליחים, הוא יכול להיות אחלה ראש עיר. בטח יותר טוב מהנוכחי מהצרי שאתה כל כך מהלל אדון רוז'ה

  • 20.

    למה לא מפרסמים את התגובות שלי על אבי וקנין?

    אשקלוני, 15/08/08 14:35

    מה קרה-גם זמן דרום החליטו להחרים את אבי כמו רוז'ה? מעניין שאת התגובות האחרות כן שמתם
    כנראה שנכון שאומרים שאתם לטובת שמעוני

  • 19.

    שמעוני כבר נמאס לראות אותו על השלטים

    לא משנה, 15/08/08 14:33

    הוא השתלט על כל השלטים ואי אפשר כבר לראות אותו נוצר מיוס עליו בציבור לטובתו עדיף לו להוריד את השלטים אני כבר לא יצביע על שמעוני בכלל שקיבלתי מנת יתר ממנו
    הבחירה שלי היא אחרת לגמרי......

  • 18.

    כל המועמדים בלי הניסיון כמו שמעוני ופולאט לא ראויים

    ר"ק, 15/08/08 14:30

    כמו שרוז'ה אומר מישהו בלי ניסיון לא יכול להצליח בעיר גדולה כמו אשקלון, רק אחד כמו אבי וקנין, שהיה סגן ראש העיר בקדנציה הזאת יכול באמת להצליח.
    הניסיון זה הדבר הכי חשוב שיש חייבים לקחת מישהו מנוסה כדי שלא תהיה עוד נפילה כמו עם רוני מהצרי בפעם הקודמת.
    הפעם בוחרים בניסיון ואני מצביע אבי וקנין

  • 17.

    ב-11.11 כולם שמים "אבי וקנין" ולמועצה "ק'"

    תושב המקום, 15/08/08 14:28

    מהשבוע הבא אבי מתחיל לעשות חוגי בית ואז כולם יכירו איזה איש מיוחד הוא ויבינו שרק הוא יעזור לעיר לצעוד קדימה

    • מזל שלא מחייבים אותך על פרסום עם הטוקבק הזה

      מישהו טוב לב, 15/08/08 16:45

      תפסיקו לשלוח פעילים להגיב כי זה רק יוצר אנטי

  • 16.

    רק אבי וקנין ייקח

    אובייקטיבי, 15/08/08 14:26

    לא יעזור לכולם לא לעייש לא לאיתמר ולא לרוז'ה אבי וקנין יצעיד את העיר קדימה, איש משכמו מעלה, ממונה על הרווחה שעזר לכולם במשך 5 שנים

  • 15.

    שכחתי לפרגן לך על הקטילה של אורן שני בשבוע שעבר

    שוב אשקלוני, 15/08/08 14:22

    יצאת גדול עם הקטילה של בני וקנין ושל אורן שני סיכול ממוקד-כמו בצבא

    • שבוע שעבר הוא פרגן גם לריימן והשבוע לא

      איש הפרגונים, 15/08/08 15:46

      מעניין מה קרה...
      מישהו דיבר איתך רוז'ה???

  • 14.

    פששש רוז'ה יצאת תותח שנתת בראש לבני וקנין בלי חשבון! (ל''ת)

    אשקלוני.., 15/08/08 14:20

  • 13.

    כמה שכולם אמרו שבני וקנין התמודד בסוף כולם אכלו את הכובע

    פעיל, 15/08/08 14:16

    איפה בני ואיפה ההכרזה?? חבל שאורן שני לא מתמודד, היה מוסיף לכאן קצת צבע.

  • 12.

    רוז'ה איך זה שבחיים בטורים שלך אתה לא כותב על אבי וקנין???

    ........, 15/08/08 14:09

    מה יש לך נגדו??? אפילו אורן שני שלא אמר שהוא מתמודד כתבת אליו אז על אבי וקנין שהוא המועמד השני אתה לא כותב??? למה???

    • עדיף שלא יכתוב ושלא יכתוב דברים רעים (ל''ת)

      מבין עניין, 15/08/08 15:46

  • 11.

    רוז'ה אתה סתם מנסה להוציא את רוני מהצרי רע וחבל כי הייתם ביחסים טובים (ל''ת)

    אזולאי, 15/08/08 14:04

  • 10.

    אבי עייש סתם עושה לעצמו פדיחות עם הפירסומות על המוניות

    איתמר, 15/08/08 13:57

    לפרסם על אוטובוסים זה מכובד וכולם עושים את זה אבל לפרסם על מוניות זה כבר בושה
    עייש מילא את כל העיר בשלטים שלו ועכשיו הוא חוזר לעניינים אבל שיעשה את זה לפחות בצורה מכובדת
    מפאת כבודו של המתמודד עו"ד פולאט אני לא יגיד מה אני חושב על הרעיון המגוחך של האופניים שלו

    • זה גימיק להיט ימותו הקנאים

      111, 15/08/08 15:45

      כולל אותך רוז'ה

  • 9.

    רוז'ה עשית את הפדיחה שלך עם אורן שני שבוע שעבר הפעם פחדת אפילו להזכיר

    דוד הכי טוב, 15/08/08 13:50

    אותו במילה אחת
    לפחות תודה בטעות שלך מודה ועוזב ירוחם

  • 8.

    אחרי מה שכתבת שבוע שעבר על אורן שני הרסת את האמינות שלך (ל''ת)

    רוז', 15/08/08 13:29

    • אני שמעתי שאורן שני נורא כועס על מה שניכתב עליו שבוע שעבר

      תומך נלהב של...., 15/08/08 14:15

      רוז'ה אולי שמע על זה גם והחליט שהוא מוריד פרופיל בעניין של אורן. טוב עשה.

      • רוז'ה סתם השמיץ את אורן שני כדי לעזור לידידו מר ..... ..... לזכות

        יודע כמה דברים, 15/08/08 16:18

        כולם יודעים את זה וכולם עלו עליך רוז'ה אתה הפסדת חבר שעוד יהיה ראש עיר ביום מן הימים וגם את כל השותפים שלו כמו סימו בניטה ואיתן קסנטיני

        • תפסיקו לדבר שטויות!!

          מקורב לצלחת, 15/08/08 18:40

          אורן שני ואיתן קסנטיני כולם יודעים עם מי הם מעורבבים ומי באמת הבעלים של העסקים של קסנטיני .......

        • שאורן שני יגיד שהוא מתמודד לראשות ונראה מה הוא שווה באמת

          א, 15/08/08 18:55

          ייתכן שהוא באמת הכל דיבורים ועיתונים ובגלל זה הוא פוחד לנסות לרוץ לראשות אלא רק למועצה

          • אורן שני לא מודיע שהוא מתמודד כי הוא מודע לזה שאין לו סיכוי

            שלמה, 15/08/08 20:38

            מה שיש לו זה עיתונאים שאוהבים אותו וזהו. הוא היה צריך להתחבר בתור מספר 2 לאחד המועמדים המובילים וככה אולי להיות ממלא מקום אבל למרות שהייתה לו לפחות הצעה אחת הוא ויתר עליה סתם ובסוף הוא ישאר בלי כלום

  • 7.

    לא מתאים לעיתון רציני כזמן דרום

    אשקלוני, 15/08/08 13:25

    לפרסם את הדברים האלו שהוא אומר ועוד בלי לקחת תגובה... מאיפה האיש יודע מי הולך עם מי ושהנבחרת של מהצרי התפרקה?

    • עובדה שהוא יודע והוא צודק הבעיה עם רוז'ה זה שהוא משוחד

      ?, 15/08/08 14:10

      ולא כותב על כל המתמודדים באותה תדירות אלא על רק מי שהוא רוצה לקדם ולא קל לנחש מי זה על פי הטורים שלו!!!

  • 6.

    רוז'ה סחתיין על הבדיחות בטור אבל מה הבדיחה הכי טובה???

    אוהב אספרסו, 15/08/08 13:21

    שאתה "כאילו" באמת כתבת את זה... חושבים שאנחנו מטומטמים כמה שנות לימוד יש לך שאתה יודע לכתוב ככה אה????

  • 5.

    רוז'ה פתח השבוע אינטרנט בתוך הבית קפה במיוחד בשביל הטורים שלו......... (ל''ת)

    טובה, 15/08/08 13:12

    • למה אני לא מופתע...

      ש., 15/08/08 14:42

      מתאים לו חחחחחחחח

  • 4.

    חחחח הרג אותי ריימן פולאט שהסתובב השבוע עם האופניים רוז'ה אני לא יתפלא

    יהודה ס., 15/08/08 13:08

    אם אתה נתת לו את הרעיון המפגר הזה !!! מתאים לך בול

  • 3.

    רוז'ה הרגת אותי מצחוק עם הבדיחה על המנהל במלון

    אשקלוני משועשע, 15/08/08 13:04

    השאלה אם גם את בני וקנין זה יצחיק ככה חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • מה זה משנה מה בני יגיד

      ...., 15/08/08 16:06

      גם ככה הוא לא הולך לרוץ בסוף בגלל כל מיני כתבות רעות שיצאו עליו בקרוב

  • 2.

    זה לא מדויק רוז'ה

    אלמוני, 15/08/08 13:01

    לא "כל הניבחרת" של רוני התפרקה כי נכון ביתן עדיין ממשיך ללכת איתו וזה הכוח האמיתי נכון שצאבו נטש אבל הוא עוד יחזור שהוא יבין שלאבי וקנין אין סיכוי

    • מי אמר שביתן הולך עם רוני?

      מקורב, 15/08/08 14:02

      אני לא חושב שזה הגיוני בהתחשב בסיכויים הנמוכים שלו הוא צריך מישהו עם סיכויים לתמוך בו

      • ביתן הולך עם רוני וגם פיני סבח יילך עם רוני אחרי שהוא "פרגן" לו עם

        אחד שיודע, 15/08/08 16:05

        המגרש משאיות שלו חחחחח

  • 1.

    ליצן החצר שוב התעורר

    שלומי, 15/08/08 12:55

    רוז'ה לפחות אל תנסה לצייר את עצמך כמו אחד שאין לו נטייה כולם יודעים לטובת מי אתה אז תודה כבר שאתה לא אובייקטיבי