• 93.

    קומוניסט מצוי ... לפח ! (ל''ת)

    מאוס, 23/06/10 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מתי יהיו סרבני מצפון בעולם המוסלמי שמסרבים להילחם בישראל?

    אלון, 10/05/09 09:21

    לא שמעתי עוד על מוסלמי שמסרב מטעמי מצפון להילחם במדינת ישראל, כי לדעתו יש לה זכות קיום.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    להצביע רק עיר לכולנו ודב חנין! (ל''ת)

    מאירק'ה, 09/11/08 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ההתנדבות החברתית של בניי חנין.

    נעמי רמתי, 24/10/08 09:37

    כתושבת כפר שלם רבתי וותיקה. הבנות שלי התחנכו בגן ''שולה הקומניסטית'' סבתא של רועי.
    בכל השנים שהבנות שלי היו בגן של שולה ואחותה לא שמעתי מילה פוליטית, רק אהבה וטיפוח היו שם.
    בדרום מזרח ת''א-יפו הגן הפרטי במחיר קטן היה מציאה גדולה. היו שם פעילויות ערכיות לימדו את הילדים לאהוב ספרים, אומנות, והכי חשוב אחד את השני ולפתור קונפליקטים בדיבור ביניהם.
    זאת היתה הקלה גדולה להיום בדרום הנשכח ולקבל מערכת חינוך בגן ברמה ערכית גבוהה.
    ואני חושבת שהאיום החברתי על מדינת ישראל כל כך גדול. שאם דב חנין ובניו חיילים בהתנדבות בפרוייקטים חברתיים + פרוייקטים לשמירה על איכות הסביבה אז אני מצדיעה להם.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ל-87 אחלה הפנייה תודה

    משה, 23/10/08 19:55

    לא יאמן מועמד פסול ולא ראוי

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ממש הגזים רוצה להיות ראש עיריית ת"א

    אזרח מן השורה, 23/10/08 19:01

    חנין מריץ קמפיין לראשות העירייה וצליח להחביא מי הוא באמת מהבוחרים. כולם בטוחים שהוא איש שמאל מתון (עבודה או משהו דומה). למזלנו האמת יוצאת לאור אסור לבחור מישהו כזה

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    האמת על דב חנין

    גדי, 23/10/08 18:45

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1352830

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לכל המתלהמים- אני רוצה לשמוע קצת מהדעה שלכם

    מכיר את רועי, 16/07/08 22:16

    אוקיי לפני שתצעקו עלי, אני רוצה להבהיר שאני אמנם שמאלני אבל לא מסכים עם הרבה מהדעות שלו ואני כן מתגייס. אבל עדיין- זאת הדעה שלו, לדתיים שלא רוצים לפנות מתנחלים מותר ולא אסור? (אנחנו צבא הגנה לישראל, לא צבא הריגה לערבים כהניסטים יקרים) והוא עושה שירות לאומי, ותורם למדינה בכל זאת, אז אל תקראו לו סוציומט סתם

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ציידת המשתמטים בפעולה

    יוני שכנר, זארה תחתית, 14/07/08 19:22

    אין מה לומר, חנין פשוט פתטי.העיקר שגלי גינת ממשיכה במסע ציד נחוש אחר המשתמטים הסוררים. ושמישהו ינסה לעצור אותה. ויזנטל, מאחורייך.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תיכון חד"ש

    הקווקזים מהמקלחות, כלא 4, 14/07/08 19:04

    גם משתמט, גם פחדן, גם עילג וגם בכיין. הדבר היחיד שאני מוכן לחתום עליו בדם זה שרועי חנין הוא דביל מושלם. חמודון, מחכים לך בקוצר רוח מתחת לזרם החם.. הקווקזים מהמקלחות.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    סרגיי ג'וניור, אתה גבר! כל הכבוד! (ל''ת)

    שי, 14/07/08 00:08

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כל הכבוד (ל''ת)

    מאיה, 13/07/08 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    רועי, היה חזק...

    נועם, 13/07/08 13:46

    לידיעתכם...
    רועי עומד לעשות שנת שירות ושנתיים של שירות לאומי ולחנך ילדים בפריפרייה, רועי הוא לא אדם שמסיר אחריות מעצמו כלפי החברה נהפוך הוא, הבחירה לעסוק 3 שנים בחינוך במסגרת אזרחית היא בחירה מלאת אחריות. לא אל רועי אתם צריכים להיטפל. אני כן חושב שאי גיוס למטרות אישיות הוא פסול, ולצערי תופעה זו רווחת.

    "דמוקרטיה" לא מסתכמת ב"הרוב קובע" ושלטון החוק. דמוקרטיה היא משנה סדורה המכילה ערכים של כבוד האדם, שיוויון וחירות. ערכים שנפגעים תכופות ע"י מדיניות הכיבוש. מה שווה להיות עם חופשי בארצינו כשאנחנו כובשים עם אחר? איך זה עולה בקנה אחד עם דמוקרטיה?

    רועי חנין אינו עוכר ישראל הוא אוהב ישראל, ישראל שהיא מדינה דמוקרטית, ישראל שיש בה יותר מעם אחד ישראל שמקנה שוויון זכויות ללא הבדל דת, גזע, מין ולאום. רועי בוחר בדרך הקשה שלא הרבה מוכנים ללכת בה: להגיד אמירה נחרצת מול מדיניות הנישול והכיבוש של המדינה ולשלם על כך את המחיר.

    אני מדמיין שרוב התגובות לא יכילו יותר משורה אחת ויכללו בתוכן מילות גנאי.
    תפתיעו אותי...

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שיעזוב את הארץ את לו מה לחפש כאן (ל''ת)

    רחלי, 13/07/08 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עוד יהודי פחדן (ל''ת)

    איבן פדורוב, 13/07/08 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לא צריך לגייס אנשים כמוהו.

    אליחי, 13/07/08 10:37

    בכלל, לפי פייגלין כל הצבא צריך להיות התנדבותי כך שאין טעם לגייס אנשים כמוהו, חסרי מוטיבציה

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא צריך לגייס אנשים כמוהו.

    אליחי, 13/07/08 10:37

    בכלל, לפי פייגלין כל הצבא צריך להיות התנדבותי כך שאין טעם לגייס אנשים כמוהו, חסרי מוטיבציה

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא צריך לגייס אנשים כמוהו.

    אליחי, 13/07/08 10:37

    בכלל, לפי פייגלין כל הצבא צריך להיות התנדבותי כך שאין טעם לגייס אנשים כמוהו, חסרי מוטיבציה

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לא צריך לגייס אנשים כמוהו.

    אליחי, 13/07/08 10:37

    בכלל, לפי פייגלין כל הצבא צריך להיות התנדבותי כך שאין טעם לגייס אנשים כמוהו, חסרי מוטיבציה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    יאללה לכלא יא אפס

    שכן, 13/07/08 08:14

    יאללה אודרוב

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שרות לאומי בבית חולים למשך שנתיים = למשתמט (ל''ת)

    עזרא מציון, 12/07/08 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פיתרון פשוט כל מי שלא משרת לשלול לו את את כל ההטבות

    זיו, 12/07/08 16:54

    פיתרון פשוט כל מי שלא משרת לשלול לו את את כל ההטבות שהמדינה נותנת.

    ומי שמסיבה בריאותית לא יכול לשרת הוא שיתנדב הוא יעשו שירות לאומי.

    במקרה שלא ישרתו ולא יעשו שירות לאומי לשלול להם את כל הזכויות מרשיון נהיגה ועד הטבות כספיות ולמודיות.

    שיחפשו להם מדינה אחרת

    הגב לתגובה זו

    • האמת

      מאיה, 13/07/08 17:38

      שיש פטרון פשוט יותר, שירות לאומי חובה.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אהבתי את "האידיאוגליה" שלו

    אידיוט, 12/07/08 16:43

    "ץץץ בן נולד בבית קומוניסטי...

    ואז שאלו: אז איך קיבלו את זה בבית?

    בסדר, הבית שלנו דמוקרטי..."

    יופי גאון!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רועי חנין אתה מזוייף - ידוע שצה"ל מוכן ללכת לקראת סרבני מצפון

    מיכאל, 12/07/08 16:41

    יכולת לקבל תפקיד עורפי, יכולת לסייע בתחום נח"ל, חינוך, קידום אוכלוסיות חלשות ועוד. אבל המסר שאתה מעביר כאן הוא אני פרזיט אוכל חינם שיש לו אבא חבר כנסת שמקושר ולכן גם אם אשתמט מכל תרומה למדינה עדיין אוכל להסתדר בחיים.
    אין לי הערכה לאנשים צבועים ואגואיסטים. לו היית מצהיר על תרומה אזרחית לזולת, התנדבות, תרומה למען הקולקטיב, הייתי יכול לכבד אותך יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כל הכבוד!

    דניאל, 12/07/08 14:48

    כן ירבו סרבני מצפון. מלחמה היא לא הדרך.

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני טיפש, מי ייגן עליך שתהיה מלחמה? (ל''ת)

      T, 12/07/08 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    קומוניזם היא צורת השלטון הכי אלימה בעולם

    שחר, 12/07/08 10:58

    בכל מקום ובכל זמן בהיסטוריה בו נוסה הקומוניזם כשלטון ממלכתי התוצאה הייתה רצח המוני - מסטאליו ברוסיה (10 מליון נרצחים ועוד 10 מליון שרעבו למוות) דרך מאו בסין (הקפיצה הגדולה קדימה שהייתה הקפיצה הגדולה לקבר של כ-43 מליון איש), עבור בפול פוט (1.7 מליון), הויאטקונג, צ'ה גווארה שתחביבו היה לירות במי שלא מצא חן בעיניו בגב, ועוד ועוד. מלבד הקיבוצים אולי, אין דוגמה של קומוניזם שאינה כרוכה ברצח ואלימות קשה. מלבד זאת, מטרות הצבא כפי שהוגדרו ע"י בן-גוריון הן הגנה וחינוך; ילך נא הילד ויהיה מורה-חיילת בעיירת ספר. אם זה לא מתאים לו, שישב בכלא 3 שנים כמו גדול.

    הגב לתגובה זו

    • נא לדייק

      מלה טובה, 12/07/08 21:42

      נא לדייק ולעשות את ההבחנה בין קומוניזם, שהוא דרך חיים כלכלית-חברתית, לבין דיקטטורות סטליניסטיות, משטרו של מאו או צ'ה גווארה. יש גבול לרדידות ולשטחיות של טיעונים.

      הגב לתגובה זו

      • תאוריה ופרקטיקה

        ליאור, 13/07/08 10:46

        תן מקרה של מימוש (לא תיאוריה) שסותר את דברי האיש.
        להגיד ש"בתאוריה זה לא ככה", מזכירה לי את הבדיחה הידועה:
        בתיאוריה התנין צריך להבין שהתייר לא רוצה להאכל, ורוצה לראות את התנין ואז הוא לא יתקוף את התייר".
        תיאוריות יש בלי סוף. מתאוריות באוויר לא יוצא כלום. מה שקורה בשטח הוא מה שקובע.
        ושם, הוא צודק ואתה טועה באופן מחריד

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    בהצלחה לך וכל הכבוד!

    לירון, 12/07/08 10:47

    חבל שאין עוד כמה כמוך..
    מזו שהיתה שם.

    הגב לתגובה זו

    • טוב שאין עוד כמוהו כי אז היית חייה תלת שלטון מוסלמי (ל''ת)

      ?, 12/07/08 16:34

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לחשוב שהשלטון של אולמרט יותר טוב. (ל''ת)

        לירון, 12/07/08 18:52

        הגב לתגובה זו

        • אם את מעל גיל 16 אז את טמבלית לגמרי (ל''ת)

          ישראלי, 13/07/08 08:13

          הגב לתגובה זו

  • 66.

    כנס

    אדם כהן, 12/07/08 10:12

    ההפך משטרע אלימה והצבא לא!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בן פחדן של ח"כ פחדן לא מתגייס. מה הערך החדשותי כאן? (ל''ת)

    אלכס, 12/07/08 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חנין הבן יתגייס בשמחה לצבא של צפון קוריאה

    האויב מבפנים, 12/07/08 09:47

    חנין הבן יתגייס בשמחה לצבא של צפון קוריאה

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חנין קומוניסט

    דני, 12/07/08 09:42

    אם תקרא את מה שעוללו סטלין ודומיו אולי תתפכח מהאשליה סטלין היה רוצח פסיכופת שטבח ברוסים יותר מהגרמנים ולי היה הכבוד להיות נספח ברוסיה ובביקורי בקברו רמסתי את הפרחים שאנשים כמו חנין מאמינים בו.זו נקמה קטנה בשם רבים. חנין אל תתגיס לא צריכים אותך. תשאר בבית עם אבא ותחלמו על עתיד אדום וצודק שפשט את הרגל אפילו בקיבוצים .

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ממתי קומוניזם והומניזם הולכים יחד?

    ארכיפלאג גולאג, 12/07/08 09:33

    רק במוח מעוות של שמאלנים קיצונים זה יכול לקרות.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שרות לאומי חייב להיות תחליף לשרות צבאי (ל''ת)

    חמניה, 12/07/08 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לרועי- הלוגיקה שלך נכשלת וחבל

    BA, 12/07/08 02:29

    המטרה של הצבא איננה אלימות בדיוק כפי שמטרת המשטרה איננה אלימות. מטרת המשטרה היא הגנה על האזרחים מפני פושעים ולעיתים, לא תמיד, נדרש להפעיל אלימות כדי להשיג מטרה זו. כפי שאתה עצמך מבין.
    מטרת הצבא היא הגנה על התושבים מפני אלימות של, לרוב, מדינות זרות וגורמי טרןר. לא תמיד הצבא נדרש להשתמש בכוח - למשל כאשר ההרתעה היא מספקת.
    אם מה שמפריע לך זו אלימות כאשר זו מופעלת - למשל אינך מסוגל לראות אדם סובל כאשר הוא נפצע - זה לגיטימי - אבל אז אתה יכול למשל לשרת בתפקיד תומך כלשהו - טכנולוגי או אחר.
    אם נשתמש בקו הלוגי אותו אתה מאמץ עליך לעזוב את הארץ כי היא מפעילה לעיתים אמצעים אלימים, ואז עליך להתרחק מחברתם של אנשים אחרים - כי גם הם עלולים להיות אלימים (למשל מתוך הגנה עצמית) ואז עליך לעזוב את עצמך.
    שתדע - גם אני הייתי רוצה לחיות בארץ הפיות בה אף אחד אינו אלים ואין צורך בהגנה עצמית. עד אז אני שמח שיש לנו צבא עם נבוט גדול ביד.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כשיש סכנה לציבור הפעלת כוח היא לגיטימית!

    ציוני, 12/07/08 02:16

    המילים שלך. כלומר, לדעתך, אין סכנה למדינה ולכן אין צורך בצבא?? כנראה שאינך חי במדינה שלנו. מקווה שתתעורר ובקרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לאסור קבלת משתמטים ללימודים אקדמיים

    גועל נפש, 12/07/08 02:07

    אני חיי במדינה שמשתינה בקשת על ההיגיון בקרוב יעודדו אותנו להתגייס לחמאס ולהתאסלם

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא משרת בצה"ל ומשלם מס הכנסה יחזיר את תעודת הזהות ויקבל תעודת תושב

      אין יצוג ללא מסים, 12/07/08 10:32

      הגיע הזמן לכרוך את הזכויות בחובות. אם מי שלא שילם את חובותיו לחברה לא יוכל להשפיע עליה, יהיו כמה מפלגות שיעלמו מהנוף ומצבנו ישתפר כמעט בן לילה.

      הגב לתגובה זו

      • כן, ויש לסקול אותו באבנים!

        אנושי, 11/08/08 21:36

        אילו שטויות! אין להכריח אזרח להתגייס לשירות צה''לי, אני לא רואה שום היגיון בזה.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    פשוט וקל לתת אותו לחמאס במקום גלעד שליט

    קצין בעזה, 12/07/08 01:49

    הוא הומני ותומך בהם,כולנו בטוחים שהם ישחררו ''אותו''

    הגב לתגובה זו

    • משה מיאמי (ל''ת)

      מילים כדורבנות, 12/07/08 09:03

      הגב לתגובה זו

    • בקשה לא לרדת נמוך

      ידידה של רועי, 20/10/08 21:34

      אני באופן אישי מכירה את רועי,והיו לנו שיחות רבות על הצבא והתגייסות, אני באופן אישי מתגייסת שנה הבאה לאחר שנת השירות. אני יכולה להגיד שמדובר בבן אדם מקסים, ממש לא פרזיט -הוא פועל למען החברה הישראלית לפי אמונותיו מרוב בני הנוער האדישים והמיואשים שאני מכירה בסביבה התל אביבית. ולמספר 57 אין מצב שבעולם שתאחל לבן אדם שיקרה לרועי מה שקרה לגלעד שליט, אין לך זכות לומר אמירות כאלה לאף בן אדם, אם אתה מגדיר את עצמך אוהב אדם. פשוט תרגיע.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הוא לא ''פחדן'', הוא מנוול. (ל''ת)

    חן, 12/07/08 01:34

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חתיכת דרעאק קטן! אני כבר הייתי מראה לו !!

    סער גולן, 12/07/08 00:29

    פרזיט משתרמט !!
    מאיפה יש לו את החןוצפה הזאת .הייתי מעיף אותו בבעיטה אדירה מהארץ ! עאלק קומוניסט.....פחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שיתנו לו לשרת 3 שנים במשטרה ! (ל''ת)

    בינר מוריץ, 12/07/08 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אבא זבל ןבן זבלה

    גבי, 11/07/08 23:34

    אין מה לעשות שישב וירקב בכלא כמו כל סרבן אבל נראה שהצבא לט יתעסק איתו בגלל בזבלן אבא תתביש לך אתה מגעיל יותר מאבא שלך

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הפרזיטים האלו כבר מגיל צעיר לא רוצים לשרת שימותו אחרים לדידם...

    וילנר, 11/07/08 23:11

    חנין וילנר ושןת,ידועים כפרזיטים במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    העונש לסרבן צריך להיות יותר מהסדיר

    מוסר וחוק, 11/07/08 23:08

    גם תחליף שירות ( לאומי ) וגם עונש צריכים להיות יותר מ 4 שנים, כאשר העונש צריך לכלול קלון. כל דבר אחר הוא פרס לאנרכיסט

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה הקשר לקומוניזם? הוא סתם פחדן

    חינכו אותו לפחד בבית, 11/07/08 22:58

    "חןץ מזה שאני פציפיסט אני גם פחדן" הוא יודע מה הוא מדבר....

    לפעמים אני קורא כתבות ולא מאמין למה שאני קורא בישראל. מה התועלת בלתת כותרות לסיפור כזה?

    הוא צריך ללכת לכלא בשקט תוך בושה הפחדן.
    אביו מקבל משכורת ממדינה שהוא כל כך שונא, אז אולי יותר טוב שיעבור למקום קומונסטי או ערבי. שם יקבלו את המוצא שלו ואת אמונותיו טוב יותר

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בעקבות הכתבה..אמנע את גיוסו של בני ככל שאוכל.

    מיואש, 11/07/08 22:29

    בני עומד להתגייס , והוא רוצה לשרת ביחידה קרבית..אחרי מה שקראתי כאן, איני רוצה שהוא יקיז את דמו למען אלה שמשתמטים בתואנות שווא.
    אעשה הכל על מנת שלא יתגייס , לא למען החלאות הללו שחקני הקולנוע , ספורטאים , זמרים , ושאר הסלב המרופטים .

    הגב לתגובה זו

    • ואללה? ועד היום לא ידעת שיש משתמטים ?

      שי ו, 12/07/08 09:44

      ועכשיו אתה רוצה להיות לךק מהם ???
      גאון

      הגב לתגובה זו

    • לא מסכים.

      אלכס, 12/07/08 13:52

      החלאות שאתה מדבר עליהם הם מיעוט שבמיעוט. קולני מאוד אמנם, כי התקשורת מחפשת כאלה בנרות. רוב העם מתנהג וחושב הפוך. אז אתה יכול להתעלם מהקשקשת. אם חינכת את הבן לאהבת הארץ ולתרומה לקהילה- כל הכבוד, עלה והצלח. לעולל הצעיר לבית חנין מצפים חיים לא פשוטים, אלא, אם יבחר בסביבה ערבית אנטי-ציונית לחיות בה. וגם זה לא משהו. וגם שם יתייחסו אליו בזלזול, מאחורי גבו, כפחדן שפל, שבורח ממצבים קשים, ובוגד בעמו. העם הערבי יודע להעריך אומץ לב ויודע היטב מה זה מוג-לב.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    חזית הסרוב של רועי חנין, והערה למספר 43

    חנוך, 11/07/08 22:28

    הניחו לו. אין צורך להוסיף לחשיפה התקשורתית שהוא מקבל על סרובו להתגייס. אז בסדר יש לנו בחברה גם אנשים שחושבים כמוהו. "זה מה יש". נכון,כולנו צודקים.נושא ההשתמטות ממש מרתיח...אבל בגלל עישבון קטן לא צריך לעשות רוח. שלא יתגייס ממש לא צריך.נסתדר גם בלעדו ואולי טוב יותר.

    למספר 43 - אנחנו לא נלחמים "עבור" צה"ל אלא על קיומנו במדינת ישראל "באמצעות" צה"ל. אני מניח שלזה התכוונת.

    לשמחתי ישנם אנשים המבינים זאת למעט מר חנין.

    הגב לתגובה זו

    • אתה קשקשן ושטוף מוח

      אמיר, 12/07/08 01:01

      אנו נלחמים עבור צה''ל שנותן לגיטמציה לעצמו. אם דברים היו נעשים בחוכמה לא היינו אפילו קרובים למצב של היום שרק מחמיר בגלל שאנו קוברים את ראשנו באדמה.
      אני מציע לך לצאת לסיור בשטחים בהתנחלויות וישובים הערביים ואחר כך תאמר לי מי הקורבן ומי צריך את צה''ל וכל מה שמסביב.

      הגב לתגובה זו

      • לאמיר. כן הייתי שם, ב"שטחים" במילואים.

        אלכס, 12/07/08 10:18

        ולא הבנתי מה כל הביקורת הזאת שלך על ראשים באדמה ו"קורבן" וכו'. הם בחרו במאבק אלים נגדנו והם סובלים מהתוצאות. אמנם לא תאמין אבל לא בכל דבר היהודים אשמים, למרות התרבות שלנו לקחת על עצמנו אחריות על כל העולם ואישתו.

        הגב לתגובה זו

      • אמיר כנראה שהבנת הניקרא אינו הצד החזק שלך. הכותב מעליך

        שכגי, 12/07/08 11:22

        אמר שאנו לא נלחמים למען צהל אלא צהל מגן על המדינה

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    לתת לו תעודת זהות כתומה ולכל המשתמטים

    מתעב משתמטים, 11/07/08 22:05

    כתום של פלסטינאים
    ולא של מתנחלים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לכלא

    איציק, 11/07/08 21:51

    לכלא לכל תקופת הצבא משמע ל 3 שנים

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מסיבות שונות לחלוטין

    Shoni, 11/07/08 21:23

    דב חנין נצר לקומוניסטים ידועים הוא פשוט פחדן סמרטוטר. נקודה. קומוניסטים אמיתיים מוכנים להקריב את חייהם בלי שום בעיה, גם פצפיסטים מוחלטים.
    הסיבה לא להתגייס היא שונה לחלוטין: איך ניתן ללכת לצבא שבו אין ערך לחיי חיילים ודמם שווה לשיתנם. מלחמת לבנון הוכיחה כי מדינאים ומפקדים אינם לוקחים אחריות, משתמשים בחיילים לצורך קידום מטרותיהם האישיות והפוליטיות, (כן כן תקראו את הדוחות),ושולחים אותם למוות.
    כמובן המילים והנאומים מדברים גבוהה גבוהה, אך נבובים לחלוטין. למנהיגנו אין עוצמה מוסרית מינימלית אשר תאפשר לי ולחברי לדעת שאם אנו נותנים את הקרבן האולטמטיבי, זה יהיה בשביל סיבה ראויה. ולכן החלטתי לא להתגייס אף על פי שכל חיי חלמתי להיות קרבי מורעל, ואבא שלי היה אלוף משנה בשריון.

    הגב לתגובה זו

    • קלעת בול

      מילואימניק, 12/07/08 00:49

      מסכים עם דבריך

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אפסיות אנושית

    נעמה, 11/07/08 20:49

    מי מוליד את היצורים האלו?זה מדהים אותי.אנשים נחותים וה"אידיאולוגיה" שלהם היא פשוטה:לבחור מה שמשרת את הפחד והאנוכיות שלהם.
    דוחה.בזוי.למה צריכים ישויות כאלו בעולם?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם כולנו היינו זוכים לחינוך בריא לא היה מי שילחם עבור צה"ל (ל''ת)

    אמיר, 11/07/08 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לוותר עליו.אפילו לא קראתי את הכתבה.מה הוא מעניין?יש מספיק פייטרים

    א, 11/07/08 19:58

    שימלאו את החסר בלי בעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    קומוניזם?? צודק בהחלט........הקומוניסטים ידועים בהומניות שלהם!

    אינגיאלהTOKYO, 11/07/08 19:50

    עם יש משטר שרצח יותר מהמשטרים
    הפשיסטים זה המשטר הקומוניסטי!

    הגב לתגובה זו

    • ברוסיה הקומוניסטית הוא היה נשחב סתם ז'יד פחדן שמשתמט מצבא אדום (ל''ת)

      -, 13/07/08 10:43

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כדי להתפרסם היום צריך להיות רוצח או משתמט חסר בושה (ל''ת)

    אילן, 11/07/08 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מצפונו אומנותו!

    לא צבוע, 11/07/08 19:16

    אם משחררים את החרדים אז גם אותו צריך לשחרר

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הומניזם והשתמטות - על חשבון גבם של אחרים, אם בנים של (ל''ת)

    פוליטיקאים אחרים משתמטים - מה אתם רוצים ממנו, 11/07/08 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בקיצור, טיעונים של ילד בן 12 (ל''ת)

    גלעד, 11/07/08 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סרוב לשרת בצבא

    נעמי, 11/07/08 19:08

    החינוך שקיבל זה שמישהוא ישמור עליו ועל משפחתו ואולי גם יהרג אז???

    זה מה שספג בבית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זבל כמו אבא שלו (ל''ת)

    אבי, 11/07/08 19:05

    הגב לתגובה זו

    • תל אביב

      אלדד, 11/07/08 20:49

      צודק

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    זבל כמו אבא שלו (ל''ת)

    אבי, 11/07/08 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ולמה בדיוק הפלוץ הזה מקבל כתבה ?

    חרוז, 11/07/08 19:02

    זה לא ששאר הערבים כן עושים צבא...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עוד אחד שכבר לא יכול להתבכיין על אפליה.

    אדם, 11/07/08 19:01

    המדינה זה לא רק זכויות, יש גם חובות.
    ואם לא תמלאו אותם, אין לכם זכות לדרוש מאיתנו, האזרחים, שום דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    התפוח לא נופל רחוק מהעץ

    יוסי כהן, 11/07/08 18:56

    היתי שמיח אם צה"ל יוותר על שירותו בצבא היות ודבריו הבוטים והאנתי ניסבלים על הצבא אנם מבאים כבוד למישפחתו על אף הדעות הזהות פוליטיות של אביו חבר הכנסת מדינתנו זקוקה לחיילים אשר נכונתם להיתגיס היא לחם חוקם אשר מוכנים ליתרום ולהיקרא לדגל בכול מציו על כן רועי בוש לך על דעותך הגיזעניות וצר לי על החינוך האנטי ציוני שקיבלתה מהורך על אף גיוסם לצה"ל אני מקווה שחברך לא ילכו בעיקבותך

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש מצב שהוא מתחנגל אז שירים את הסבון בכלא!!! (ל''ת)

    גילי, 11/07/08 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יש מצב שהוא מתחנגל אז שירים את הסבון בכלא!!! (ל''ת)

    גילי, 11/07/08 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא הבנתי במה העניין

    אזרח, 11/07/08 18:52

    אם משטרה כן אז למה שלא יתגייס לשח"ם (שירות חובה משטרתי - אחת מאפשרויות הגיוס) ובזה תגמר הבעיה?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זבל קומוניסטי - שיישב בכלא 3 שנים ויישרת כך את המדינה (ל''ת)

    אלי קרן, 11/07/08 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בניגוד למשתמטי הדת הרבים,חנין מאמין באמת בדרך הקומוניזם.אביו ח"כ מעולה (ל''ת)

    קומוניזם פשט את הרגל בעולם, 11/07/08 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרי הבאושים של חינוך אנטי לאומי

    עודדי, 11/07/08 18:39

    לא פלא שבחור בזוי כזה צומח בבית אנטי ישראלי עם ערכים אנטי לאומיים כפי שח"כ חנין מטיף להם.
    מבחינה חברתית וציבורית ח"כ חנין עושה עבודה טובה אך הכל מתגמד כאשר בביתו צומח זרע הפורענות העתידי למדינת ישראל.
    כך, בדומה לבניו של אולמרט שחונכו ע"י אימם השמאלנית למהדרין,בנו של צחור ממכללת ספיר ועוד אחרים,קמים המשתמטים משרות המדינה והשרות היחיד שיתרמו יהיה לאויבי ישראל. לא צריך להיות ימני במיוחד (ואני לא כזה) כדי להבין את הסכנה שטמונה בהם. הוא משתמט מצה"ל על מנת להתפנות להפגין נגדו בנעלין ובמקומות נוספים. יש להקיא אותו, למנוע ממנו מה שמגיע לאלה שמשרתים בצבא ולשלוח אותו מכאן לחיות עם הגויים שיסבירו לו כמה הם "אוהבים" אותו כיהודי. ומעניין מה חושב ח"כ חנין על דמוקרטיה, שיוויון בנשיאה בעול וציות לחוק.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      עינת, 11/07/08 20:51

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הומו....!!! (ל''ת)

    מתחנגל, 11/07/08 18:27

    הגב לתגובה זו

    • מטומטם, אני הומו, אחרי צבא ועושה מילואים

      הומו, 12/07/08 01:10

      גם בן זוגי עשה צבא. אז הומו מי שעשה אותך, ותראה את זה כמחמאה - אצלי הומו זה לא קללה.

      הגב לתגובה זו

    • ידיד שלי הומו מוצהר ועושה עכשיו מילואים בחברון

      רון הכחול, 12/07/08 09:35

      אין קשר בין נטיה מינית לשירות צבאי, וטוב שכך.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הבן היהודי לא יתגייס לצה"ל, הבן של הטרוריסט שאביו חבר של דב חנין מתגיי

    שמואל, 11/07/08 18:25

    לכנופית טרור.

    אין פה איזון.
    בנו של שמאלני קיצוני משתמט, בנו של טרוריסט, חבר של דב חנין, הולך להיות מחבל.

    אולי רועי הזה לא רצה לפגוש אותו במחסום ולזהות שהוא הולך לרצוח יהודים, הרה זה פאשיסטי לקחת להם את הזכות לרצוח כרצונם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עוד זבלון מצוי...שיינמק בכלא (ל''ת)

    just me, 11/07/08 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כולם בתרוצים שונים מעדיפים שאת העבודה השחורה יעשו אחרים

    אבי, 11/07/08 18:21

    החיילים הקרביים ובני משפחתם לוקחים את כל הנטל בשעה שהאחרים שהם רוב מוחלט עושים לביתם
    אשמות רשויות החוק הליברליות כביכול שלא מבינות שיש גבול למה שקבוצה קטנה כל כך יכולה לשאת על גבה
    לא יתכן שהזרם המרכזי בעמ של אנשים משכילים ובריאים וחילונים ישתמט

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בזמן הרומאים הוא היה נמחק מהתודעה עם כל המתייוונים

    המבקר, 11/07/08 18:10

    צבא של אלימות?
    ובזכות מי אתה יושב על האדמה שאתה חי עליה?
    אתה מעדיף לנסוע לראות את אמריקה שהרגה באיניאנים ?
    מזל שיצורים כמוך חולפים ובטלים מהעולם ...
    עוד תשעים שנה פחות שמונה עשרה ליום הדין...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זבל משתמט קטן ופחדן (ל''ת)

    אבי, 11/07/08 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    טיפה סרוחה... (ל''ת)

    די לקיבוץ! די לקשקוש!, 11/07/08 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חזק ואמץ!!

    בן אדם, 11/07/08 17:46

    ישראל מדינה קטנה, ואנשים טפשים בה לרוב (ולראיה שאר הטוקבקים...)

    צא לעולם הגדול.
    בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שיש בכלא 3 שנים ושנתיים בונוס על חשבון המדינה . (ל''ת)

    רפי, 11/07/08 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שאני אבין....

    נעמה., 11/07/08 17:34

    הילד ה-"קומוניסט" רוצה לשבת בבית בזמן שילדים אחרים, אלו שבאים מרקע צנוע יותר, נלחמים על חייהם ? סלחו לי אבל זה לא קומוניזם, זה קפיטליזם גס.

    הגב לתגובה זו

    • את חושבת שבברה"מ הקומוניסיטית

      }, 12/07/08 16:37

      הילדים של אלה שישבו בשלטון הלכו לצבא
      קדחת ואם הם הלכו אז הם היו קצינים פוליטיים שכל התפקיד שלהם זה לעשות שטיפת מוח

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הדבר הכי טוב שקרה לחתולים השמנים מהשמאל זה "אקיבוש".

    עו"ש, 11/07/08 17:30

    ככה הם יכולים להיות סוציא-ליסטים, לזעוק על עוון הכיבוש ולא ללכלך את הידיים עם העוני.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מילים יוצרות מציאות, הכנסו והמליצו.

    שמוליק, 11/07/08 17:26

    במקרה של השקפות ימניות שסוטות מהמרכז ימינה בעשירית מהשקפותיו של רועי חנין שמאלה מהמרכז המדובר הוא בימין קיצוני, כאן מדובר באנשי שמאל.
    אחד ציוני בעד תקשורת מדווחת ולא מוטה ומטה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בנו של חבר הכנסת

    דרשן רזניק, 11/07/08 17:21

    בושה וחרפה למדינה צריך לשבת בכלא

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פשוט לא לקרוא לו

    ליאור, 11/07/08 17:14

    להתעלם ממנו - זה יהיה מבחינתו הרבה יותר מעליב .
    זימונו ישרת את המטרה שלו
    יום אחד בעוד 20 שנה הוא יצטרך לעמוד מול הראי ולהסביר לעצמו .
    אסור כרגע לאפשר לו את הפינפונג שהוא רוצה ליצור

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למרות העוותים המוסריים המסוכנים, אני מעדיף אלף כמוהו ולא אלף אולמרטים

    יעקב, 11/07/08 17:13

    החשיבה הזו מסוכנת, אבל אני מעדיף שמאלנים אידיאליסטים וישרים ולא אולמרטים מזגזגים ומושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סתם ילד מסכן...פשוט דביל מושלם (ל''ת)

    לילך, 11/07/08 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למגיב 1 ולכל אלה שעוד יבואו - תגובה מאוזנת ומפורטת.

    סטודנט ליכודניק, 11/07/08 17:05

    נתחיל מזה שלמרות שאינו ציוני, אביו פועל למען איכות הסביבה, מה שרוב הפוליטיקאים לא עושים. ולגביו - לפחות הוא עומד מאחורי המילה שלו, הכי קל לקנות כרטיס טיסה ולברוח מפה, זה שהוא יושב בכלא ונשאר פה סימן שהוא הולך עם האמונה שלו עד הסוף. ההבדל הוא שמה שהוא עושה נחשב פשע בעוד שבחורי ישיבות מקבלים פטור במסגרת חוק. איני מסכים עם דעותיו ואני חושב שהוא נאיבי, אך מכבד את עמדתו. אם יש למישהו טענות על השתמטות, הפגינו בעד רפורמה בחינוך, דאגו לשירות שווה לכולם ואלטרנטיבה של שירות לאומי חובה למי שאינו רוצה או יכול להלחם, וגם לסינון יותר בקפידה של אנשים לתפקידי קצונה, שהאימונים לא יהיו מסוכנים לחיילינו פיזית ונפשית יותר ממחבלי האויב. אני מצדיע לכל חייל שנמצא היום בצה"ל ומשרת למרות שרה"מ המושחת של ישראל מטייל בעולם על חשבון כספי ציבור שהועברו אליו במעטפות ודואג לחלוקת שטחי ארץ ישראל כאילו היו נדל"ן ברחוב כרמייה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האבסורד הוא שבניהם של הקולגות במפלגה של ח"כ חנין

    היו מתגייסים בכיף, 11/07/08 17:05

    לצבא פלסטיני

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    Ass

    Amir, 11/07/08 16:48

    This little A-Hole should be moved to Gaza and made to live with his parents' friends down there.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם הוא היה חרדי, או בת דתיה, אז צריך להתחשב באמונתו.

    עמנואל, 11/07/08 16:47

    אבל מי שאין לו כוח סחיטה על הקואליצה, אז המצפון שלא והאמונות שלו לא חשובים, ואפשר לדרוס אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין בעיה, אבל שיעשה 3 שנים שרות לאומי חובה בשדרות עם כל המשתמטים (ל''ת)

    יואב, 11/07/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יישר דרך !!! שירבו כמוך (ל''ת)

    הזאר, 11/07/08 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה רוצים בהחרא הקטן. זה החינוך שקיבל בבית.

    ארז, 11/07/08 15:57

    אז שישב בכלא. והרבה.

    הגב לתגובה זו

    • לא יפה לדבר ככה על הכיפות הסרוגות

      חילוני, 11/07/08 17:43

      בכל זאת עושים שנה וחצי בהתנדבות ממש.

      הגב לתגובה זו

    • ארז, האם זה החינוך שאתה קיבלת מהבית? קשה לי להאמין ... (ל''ת)

      גל, 11/07/08 17:46

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה רוצים בהחרא הקטן. זה החינוך שקיבל בבית.

    ארז, 11/07/08 15:55

    אז שישב בכלא. והרבה.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק, הוא קיבל חינוך, מה אתה קיבלת? קדחת. (ל''ת)

      נמאס מערסים, 11/07/08 18:27

      הגב לתגובה זו

    • עדיף אחד שלא מתגייס ממתנחלים שבוחרים משימות בהתאם להשקפת עולמם (ל''ת)

      יחיאל, 11/07/08 18:36

      הגב לתגובה זו

    • למה אומרים עלו חרא קטן? הוא חרה גדול!!! (ל''ת)

      אלי, 11/07/08 19:23

      הגב לתגובה זו