• 73.

    איך פתאום אחרי שנתיים הם פתאום תופסים איזה ילד, לוחצים עליו

    עוד פעם זורודב?, 23/06/08 13:35

    כל השיטה הזאת של לסגור תיקים דרך גביית הודאות היא בזיון.

    תפסיקו לאסור פרסום, אם אין למשטרה ולפרקליטות מה להסתיר, אז תסבירו לציבור מה קרה שאחרי שנתיים פתאום מצאתם די אנ אי?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    איפה אאא ? האם כבר הזכיר פה את הסמול הלבן הקוויזלינגי? (ל''ת)

    פקק, תנועה, 23/06/08 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    האמא: הילד המקסים שלי, מסכן'',אולי תשאלי מה קורה ליתומים מאם ולאלמן (ל''ת)

    לסדום היינו, 23/06/08 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ל-60 , צודק בכל מילה, ההורים = אשמים !!! (ל''ת)

    שחר, 23/06/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    איך כל המדינה ראתה את הסכין ורק האבא התעלם?

    התעלמות, 23/06/08 09:19

    הוא בטח זיהה. למה הוא לא חיפש אם זה בבית? למה הוא לא שאל איפה זה? פחד מהאמת?

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא היה לאבא סכין שכזאת באוסף - לכי תביאי הוכחות שכן (ל''ת)

      היתה לו, 23/06/08 09:38

      הגב לתגובה זו

    • את עוד לא שופטת את ניזונה משמועות - לכן קיים בית משפט (ל''ת)

      להגשת הוכחות, 23/06/08 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    עם ראש עיר כזה לא מפליא ,היחס היה שזה ''רק'' פשע קטן

    רמת השרון, 23/06/08 09:09

    ידעו שהוא עבריין אבל ראש העיר בעצמו התראיין ואמר שזה ''רק'' פשעים קטנים. עם יחס כזה למה שהאמא לא תהיה סלחנית??עדיף לטייח אצלכם במקום לטפל במצב?לתושבים שלך שומרי החוק מגיע גם שלא יגנבו להם את הפלאפונים והאופנועים ולא שיגנו על פושע כזה במיוחד אם הוא בן 15 .

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    תפסיקו לשפוט אותו כל עוד לא הוכח חד משמעית בבית משפט שהוא ביצע

    את הרצח, 23/06/08 08:46

    המשטרה תמיד פותחת בטררם גדול. למען הוכחות יש בית משפט.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו לגונן עליו - זו הסיבה שהוא הדרדר לרצח, כי לא עצרו אותו כשהוא

      מיכל, 23/06/08 08:59

      היה ''סתם'' עבריין קטן שמפלח ומרביץ לילדים אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ההורים כןןןןןן אשמים! הם גידלו אותו ידעו שהוא פושע קטן ולא עשו

    יואב, 23/06/08 08:42

    כלום. נכון כל אמא אוהבת את הילד שלה. אבל D.N.A היא הוכחה מוצקת בבית המשפט. אני בטוח שגם את תאיר רצחו ילדים פושעים. ולמנהלת בית הספר שבו למד הילד: את ידעת שיש לך פושע בבית הספר. גנב פלאפונים, אופנוע בטח יש לך עוד כמה פושעים. ובכל זאת הוא המשיך את לימודיו. בבית הספר בו לומד בני אחד התלמידים שנתפס גונב טלפונים, ונפתח לו תיק פלילי כבר לא לומד שם.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ההורים כןןןןןן אשמים! הם גידלו אותו ידעו שהוא פושע קטן ולא עשו

    יואב, 23/06/08 08:42

    כלום. נכון כל אמא אוהבת את הילד שלה. אבל D.N.A היא הוכחה מוצקת בבית המשפט. אני בטוח שגם את תאיר רצחו ילדים פושעים. ולמנהלת בית הספר שבו למד הילד: את ידעת שיש לך פושע בבית הספר. גנב פלאפונים, אופנוע בטח יש לך עוד כמה פושעים. ובכל זאת הוא המשיך את לימודיו. בבית הספר בו לומד בני אחד התלמידים שנתפס גונב טלפונים, ונפתח לו תיק פלילי כבר לא לומד שם.

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה שופט אותו טרם עת - כל מי שנגע בכפפות הד.נ.א שלו על

      הכפפות, 23/06/08 08:52

      כל בעל אופנוע כמעט מחזיק כפפות. אולי מצא את הכפפות באיזה אופנוע.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל חינוך ''מתקדם ביותר''לא יועיל,

    יצחק חסן, 23/06/08 08:26

    החניך יודע שיש בורא לעולם,לא ידרדר
    למצבים שכאלה!
    כי השופטים לא מרתיעים ובטח לא השוטרים
    בימינו!אין צורך בדוגמאות יש בלי סןף!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אמאלה מה זה מקסים? מתעלל בחיות,גונב,רוצח יופי של תכשיט גידלת (ל''ת)

    תל אביבית, 23/06/08 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עוד לא הוכח בבית משפט שהוא רצח - אולי נגע בכפפות בפח הזבל (ל''ת)

    רצה לקחת, 23/06/08 08:10

    הגב לתגובה זו

    • נאיבי או סתם טמבל ?? (ל''ת)

      תל אביבית, 23/06/08 08:30

      הגב לתגובה זו

      • ולמה את חושבת שאת חכמה - כל מי שנגע בכפפות הד.נ.א. שלו

        על הכפפות גם, 23/06/08 08:44

        אולי גנב וספה והיה שם כפפות וזרק אותם.גם את בלחץ משטרתי בגיל כזה היית מודה ברצח רק שיתנו לך כבר לישון. והם חוקרים השיטתייות של שטיפת מוח.

        הגב לתגובה זו

        • הסכין של האבא ? השיחזור? ההודאה?ד.נ.א? הכל מיקרי ???? (ל''ת)

          תל אביבית, 23/06/08 08:58

          הגב לתגובה זו

          • יש אלפים שמחזיקים סכין של הקומנדו הימי - לקחו מזכרת מצה''ל

            בלחץ גם את, 23/06/08 09:22

            ומודה רק שירדו ממך ויתנו לך לישון.אולי לווה את הסכין למישהו כלום עוד לא סגור. עד שלא הוכח בבית משפט. והיו דברים מעולם שאנשים נישפטו וישבו על דברים שלא עשו. לא שאני שוללת את העבודה של המשטרה אבל למען תהילה הם גם עשו הרבה טעויות.

            הגב לתגובה זו

            • שטויות ..לחץ .החרא הקטן רצח עם או בלי פאניקה רצח !!! (ל''ת)

              תל אביבית, 23/06/08 09:59

              הגב לתגובה זו

          • האבא יכול גם לטעון שלא היה לו באוסף סכין שכזאת שהילד (ל''ת)

            משקר מפחד, 23/06/08 09:35

            הגב לתגובה זו

  • 61.

    לטענתו לא חבר לו כסף והא רצח בעבור כסף (הבנת אמא יקרה לו?) (ל''ת)

    אורי.ק, 23/06/08 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יום יום הרוצח ממתין לאמו שתחתוך לו את העגבניות

    הוא יודע לחתוך, 23/06/08 07:58

    מצטייר לי פה טיפוס מרושע ורואים זאת על הבעת פניו. אמו מפנקת אותו ונותנת לו את ההרגשה התמידית שיש לו גיבוי לכל מה שעולה על רוחו. לאחר העברות ה''קטנות'' שעשה, הוריו לא חשבו בכלל לתת לו על הראש, חס וחלילה. הנסיך עוד עלול להעלב, רחמנא ליצלן. כך התנהגו הורי הנערים שרצחו את דרק רוט וכך גם אמו של יגאל עמיר שנותנת לו גב בכל הזדמנות. במקום לחנך, יש העלמת עין שמשדרת ל''תכשיט'' שבעצם הכל מותר. ההורים האלה אשמים כי לא התחשק להם לחנך. להיפך: פעלו בצורה אנטי חינוכית לצערנו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בעיני קופה הקופיפו שלה הוא עופר (ל''ת)

    יוסי, 23/06/08 07:58

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ממש ילד טוב - בובלה

    דרומי, 23/06/08 07:52

    בגלל גישה כזו, ילד-טוב-רמת-השרון-לא-יכול-לעשות-רע, יש לנו פשיעה. כדברי רודי ג'וליאני, אם היינו מטפלים בגניבות הסלולרי, היו לנו היום פחות רוצחים.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא רמת-שרוני... הוא מגבעת שמואל

      פנדה, 23/06/08 12:05

      אבל גבעת שמואל לא נשמע מספיק טוב, אז אמרו שהוא מרמת השרון

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הרוצח

    יענקץ, 23/06/08 07:25

    לפי דברי האם הוא ילד מקסים,הוא רוצח ולא ילד מקסים הוא למזלנו גם גנב ונסיונו לגנוב אופנוע הסגיר אותו,וחבל שאין כאן עונש מוות על רצח ללא התגרות
    וללא שום סיבה, הוא צריך לשבת מאחורי סורג ובריח לשארית חייו ומאחר שהיה קטין בזמו ביצוע הרצח משפחתו ובמיוחד האם הטוענת שהוא מקסים תשלם את שהותו שם

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הגורם - חינוך של כפירה המחוסר אמונה (ל''ת)

    חבל על הנוער, 23/06/08 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מקי סכינאי

    אבי, 23/06/08 05:27

    האמא טעתה היא לא אמרה זה ילד מקסים , היא אמרה זה מקי סכינאי.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שלב א:לשים אותו עם בני סלע שיפתח! (ל''ת)

    רוני, 23/06/08 05:03

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רציחתה של העורכת דין

    שמואל, 23/06/08 02:55

    הגיע הזמן לחוקק חוק מי שרוצח דינו מיתה בלי שום פקפוק

    הגב לתגובה זו

    • יש עונש מוות בטקסס - זה מונע רציחות בטקסס? (ל''ת)

      שאול, 23/06/08 04:17

      הגב לתגובה זו

      • כן, מפחית ובהרבה !! נוח להציג עובדות מעוותות. (ל''ת)

        נובה, 23/06/08 08:22

        הגב לתגובה זו

      • כן, זה מפחית - חד משמעית. (ל''ת)

        בוקר טוב גם לך, 23/06/08 09:00

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    בן טובים?

    גולן, 23/06/08 02:27

    גם הוא בן טובים?
    כמו שכונו רוצחי דרק רוט באמצעי התשקורת.
    לקח כמה שנים עד שגילינו עד כמה
    הם חלאות.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הורים ''מקסימים'' מגדלים ילד ''מקסים'' בשכונה ''מקסימה'' במדינה ''מקסימה'' (ל''ת)

    שקרים ''מקסימים'', 23/06/08 02:07

    הגב לתגובה זו

    • הבל הבלים (ל''ת)

      יפה אמרת, 23/06/08 05:16

      הגב לתגובה זו

    • רגע, מה, הישראלים לא ''מקסימים''?

      סמי, 23/06/08 08:31

      ורגע, מה, זו לא מדינה ''מקסימה''? אין מקום יותר מקסים מישראל! שמע לי זה שטויות מה שאומרים שכאילו אם היו נותנים לתושבי המדינה דרכון זר לפי בחירתם כלב לא היה נשאר כאן. תאמין לי אין יותר מתורבתים מהימנים, ואין יותר כיף מיוני - ספטמבר בלחות בתל אביב. אחלה מדינה, שבא לבכות שבא לצעוק חלאס.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי רוצח של אמא ? מי ..... (ל''ת)

    פרדי גרובר, 23/06/08 01:58

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מי רוצח של אמא ? מי ..... (ל''ת)

    פרדי גרובר, 23/06/08 01:57

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אם הוא ממשפחה כל כך מסודרת כלכלית ???

    א.ג., 23/06/08 01:53

    מדוע היה זקוק לכסף?.?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה זה ילד מקסים? ממש מעניין. אז איך תפסו אותו גונב אופנוע?

    איתי, 23/06/08 01:12

    בתקשורת פורסם שהנער נעצר אחרי שבדיקות DNA שלקחו ממנו אחרי שנעצר בחשד לגניבת קטנוע התאימו לאלה של הרוצח. ממש ילד שהב, גונב קטנועים.

    ומעניין למה הוא במצב נפשי קשה, עכשיו כשתפסו אותו. ממש תעלומה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ילדים מפלצות- הורים לפסיכולוג

    עמקם הר ציון, 23/06/08 01:09

    תגידו אתם, יש מצב שזה היה קורה אצל משפחה דתית?ההורים הנאורים ש''נותנים'' לילדים שלהם הכל, לא מבינים שהם הבעיה.לא ערכים, לא כבוד להורים,לא כבוד לחברה, כך סתם רוצחים,עו''ד,נהג מונית,נער שעובר לתומו. ועוד האמא טוענת שהבובי שלה ילד ''שלא הייתי מעלה על הדעת'' לכי לפסיכולוג את ובעלך אולי תבינו אפוא טעיתם, ואני כאחד שיודע, טעיתם בגדול.אתם תשלמו את המחיר שחסכתם בחינוך.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      מישהו, 23/06/08 10:26

      זה קרה במשפחה דתית - משפחת עמיר - זוכר
      רוצח ירא שמים , שרצח את ראש הממשלה?

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    תגובה לרצח

    גבי, 23/06/08 00:58

    ילד כזה הייתי שולח לחמתי

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בדיחה על עוכרי (לא שגיאת כתיב) דין.

    זאב, 23/06/08 00:49

    שאלה: מה זה 1000 עוכרי דין שטבעו בים?



    תשובה: התחלה טובה!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם הנער, כל-כך מקסים......

    אזרח, 23/06/08 00:13

    אז שאמא שלו, תאפשר למדינה לתרום את איבריו המקסימים לאלה הצריכים השתלת איברים.
    לפחות, אם הנפש זבל, אז שהגוף יוכל לעשות משהו טוב למען העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ילד מקסים, לא רוצח!

    שאול א., 23/06/08 00:00

    ועל פי מה שפורסם, הרצח אינו בבחינת תחילת דרכו העבריינית, אלא תוצאתה של דרך עבריינית קודמת.
    ולכן, כנראה שהאם צודקת מבחינת תחושתה וידיעתה הסובייקטיבית, שאינה תואמת את המציאות האובייקטיבית במסגרתה חי ופעל הילד.

    וחבל, חבל מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מטומטמת תשתקי (ל''ת)

    מציעה, 22/06/08 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ממש מקסים הבן שלך...................

    שלומי, 22/06/08 23:33

    הבן שלך קיפח חיי אדם חף מפשע.הבן שלך הרס משפחה והשאיר אב אלמן ושתי ילדים ללא אמא.הבן שלך באם אכן רצח,הוא חלאת המין האנושי,טינופת והתגלמות השטן.כנראה שקיבל חינוך טוב ,ולכן הלך לחסל אשה חפה מפשע שלא עשתה דבר.
    לאן הגענו?.חבל שאין כאן עונש מוות.אנשים כאלה צריך להושיב על כסא חשמלי כמו בארצות הברית.אבל כאן הוא יקבל כלא 4 ארוחות ביום טיולים עבודה וגם יציאה לאפטר בסוף שבוע.זה לא אדם זהו חלאה שלא שווה יריקה.

    הגב לתגובה זו

    • הילד ה ''המקסים''

      יענקץ, 23/06/08 07:32

      אני אתך בדעה על עונש מוות אבל מאחר ומחוקקנו הנאורים מונעים זאת הרוצח הזה צריך להיות כלוא לכל ימי חייו ואת שהותו של ''המקסים'' הזה בבית הכלא צריכה לממן משפחתו ובעיקר אמו מאחר והיה קטין בזמן הרצח

      הגב לתגובה זו

    • לא לשפוט את ההורים

      אמא, 23/06/08 07:40

      זו שכונה של קשיי יום , ההורים כנראה היו עסוקים בפרנסה , אם להאשים זה את המדינה שאים יום לימודים ארולך עם מזון לילדים ודאגה לצרכים שלהם , תראה 71 יום עיצומים של עו''ס והמדינה לא עושה כלום חרא מדינה אוכלת יושביה

      הגב לתגובה זו

      • לאמא רמה''ש, לא חייבים להפוך להורים ,אם משועבדים לפרנסה ! (ל''ת)

        לא הורה מבחירה, 23/06/08 11:42

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    גם אם, נניח, הוא לא הרוצח

    דודי, 22/06/08 23:22

    מקסים גדול הוא לא - גנב אופנוע, הלך מכות.

    בכל זאת, מסכנה אמא שלו במצב הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תקווי שגם החברים לתא לא ימצאו שהוא מקסים..

    אזרח מוקסם, 22/06/08 23:09

    והפעם הוא זה שיגלם את תפקיד האשה המופתעת וחסרת האונים.
    החבר'ה אגב, יהיו גם הם ילדים מקסימים. כך לפחות טוענת אמא של כל אחד מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חבל שההורים מרשים הכל לילד וחושבים שמותר לו הכל

    י., 22/06/08 23:01

    הילד צריך גבולות, שיהיה מקסים ככל שיהיה. הילדים שלנו בישראל רובם לא יודעים את הגבולות, רואים זאת בהתנהגות שלהם בבית ספר, באוטובוס ובמקומות ציבוריים אחרים , פשוט חסרי כבוד ובושה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה פירוש ''בן טובים'' ? ''בן עשירים ומבוססים ? מי אמר שזה מקביל זה לזה (ל''ת)

    דווקא להיפך !!!, 22/06/08 22:40

    הגב לתגובה זו

    • לשאלתך: בן טובים = ילד שאבא ואמא שלו עשירים

      אזרחית שפויה, 22/06/08 23:15

      אולי הם עובדים מבוקר ועד ערב ולא משקיעים טיפה של תשומת לב בחינוך הילד שלהם.
      אולי הוא בודד ומדוכא.
      אולי הוא חווה מצוקות קשות.
      אולי הוא מכור לסמים ואולי מישהו מתעלל בו מינית.
      כל זה לא משנה.
      ילד נחשב בן טובים אם ההורים שלו עוסקים במקצוע הנכון ומרויחים משכורת מספיק שמנה.
      בעולמנו הנאור: משפחה טובה = משפחה עשירה.


      אגב, הסיפור נורא עצוב.
      כואב הלב על הנרצחת, על ילדיה , על הרוצח, על משפחתו...הפתרון: ח י נ ו ך.

      הגב לתגובה זו

    • אענה לך ידידי

      זאב, 23/06/08 01:24

      בשנות החמישים ואפילו התחלת השישים. אם נער ספרדי היה ניתפס על עבירה העיתונות היתה כותבת עברין ניתפס אבל אם הוא ממוצא אשכנזי העיתונות.... בן טובים ניתפס... וזוהי האמת.. במדינת ישראל אם אתה ממוצא ספרדי אתה עברין באופן אוטומטי

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שאלה לעוכרי הדין (לא שגיאת כתיב)

    אלון, 22/06/08 22:40

    בתור מעוותי אמת סדרתיים, נא להסביר איך הילד יכול גם להיות מקסים וגם במצב נפשי קשה?
    רמז: מי שקובע מצב נפשי אינו עורך דין, אלא מקצוע אחר.

    הגב לתגובה זו

    • זה מצטלם טוב............................... (ל''ת)

      הנה מגיע הבעת, 23/06/08 00:32

      הגב לתגובה זו

      • גם הכיפה עוד מעט תצמח על הראש (ל''ת)

        זוזו, 23/06/08 07:12

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה מה שקורה שמפנקים את הנוער של היום. הכל בא מפינוק וחוסר ערכים ! (ל''ת)

    רותם, 22/06/08 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בשביל מה אבא שלו החזיק אוסף כזה של סכינים ? והאם לא הרגיש שאחד חסר (ל''ת)

    שאלה, 22/06/08 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני שמעתי על מקסים ממשפחת אלוני.....מסכן נהג המונית

    שלמה כ., 22/06/08 22:37

    שפגש בו...ועתה שוב מקסים שמסכנה עו''ד שפגשה בו....שני אלה צריכום להרקב בכלא כל ימי חייהם ואמהותיהם המקסימות שיבקרו אותם בכלא....

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה לא נראה לי תפירת תיק של המשטרה

    רן, 22/06/08 22:34

    לא נראה לי שהמשטרה סתם ניסתה לסגור מהר את התיק בשביל לא לצאת רע מהסיפור כי אם הם לא היו מפענחים את הרצח היו שוכחים מזה תוך שניה, אבל אם יתברר שהמשטרה טועה בחיים לא ישכחו להם את זה

    הגב לתגובה זו

    • ואל תשכח שהתיק הזה נגרר שנתיים, זה לא שמנסים לסגור אותו תוך חודש

      איתי, 23/06/08 01:26

      אם מצאו DNA והילד הודה מה עוד יש לבדוק.. צריך להיות סיפור הזוי לגמרי כדי שיכח שהוא זכאי.

      עכשיו נשאר רק לנסות לשקם אותו, כי עוד 25 שנה הוא יהיה רק בן 40 - ואי אפשר להחזיק מי שרצח בתור ילד בכלא כל החיים. לפחות צריך לתת לו טיפול בכלא שיצא ממנו בן אדם עם סיכוי לעשות עוד משהו בחיים.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם האמא של המתעלל באיטה פוגל טענה שבנה הוא ''מלאך'' ..... (ל''ת)

    מלאך המוות, 22/06/08 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רק שזה לא יהיה מהדורה נוספת של נתן ברנס. (ל''ת)

    אזרח הארץ, 22/06/08 22:27

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון עמוס ברנס. ולא זה לא אותו מקרה. (ל''ת)

      ינואר, 22/06/08 22:36

      הגב לתגובה זו

    • עמוס ברנס - לא נתן. (ל''ת)

      יערה לוי, 22/06/08 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ילד?כהמקסים? חלאת המין האנושי.זה מה שהוא.

    טליה, 22/06/08 22:21

    שיירקב בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ילד מקסים לא יוצא עם סכין, סכין מעידה על כוונה

    כרמל, 22/06/08 22:09

    ילד מקסים לא גונב, אולי משהו רקוב בחינוך שהוא קיבל

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה שהוא נראה לי עוד מקרה תפירה של המשטרה

    א, 22/06/08 22:05

    ילד לחוץ לא יודה?

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט קונספירציה

      גיל אזולאי, 22/06/08 22:15

      למעשה ענת פלינר רצחה אותו.

      הגב לתגובה זו

      • חחחח.. גדול.

        איתי, 23/06/08 01:13

        אם זה לא היה נושא כאוב זה היה מצחיק ממש ממש.

        הגב לתגובה זו

    • התאמת ב-DNA אומר לך משהו? אם לא אתה בטח עובד בשביל הסניגורים

      ודייק, 22/06/08 22:18

      ולסניגורים של הפסיכופת הצעיר אני מזכיר את מקרה עו''ד חכם:
      מי שמשחק באש כדאי שכל הזמן יסתכל אחורה, אולי אחד מהקליינטים שלהם נשאר קצת עצבני...

      הגב לתגובה זו

    • למה ? - כי אתה ליכודניק !

      הסיבה, 22/06/08 22:33

      וכמו ליכודניק טיפוסי משתמט פושע בור ואלים, אתה שונא את המשטרה ויש סכוי גבוה שהיו לך התקלויות איתה.

      הגב לתגובה זו

      • יא סנוב!

        micha, 23/06/08 00:37

        למה לפגוע ולהעליב? מי שלא חושב כמוך חייב להיות פושע וטמבל?
        אתה בטח תומך השמאל: או ערבי או יפה נפש פושע מין מהקיבוץ, אשר משום מה מקבלים טיפול רפאוי ואינם נשלחים לכלא.

        הגב לתגובה זו

      • הבחירות מתקרבות ועכברי השמאל יוצאים מחוריהם...

        אריק, 23/06/08 01:15

        למה ליכודניק, מה קשור.. תסביר לי?
        ליכודניק מרמת השרון זה דווקא לא הדימוי המקובל. אולי הרוצח היה שמאלן?

        הגב לתגובה זו

        • אין יצור כזה ערס שמאלן. (ל''ת)

          זיקו, 23/06/08 07:14

          הגב לתגובה זו

          • כל הערבים שמצביעים לעבודה ומרץ הם לא ערסים? או שהם לא שמאלנים? (ל''ת)

            א.ב, 23/06/08 10:05

            הגב לתגובה זו

          • מי אמר מרציאנו ולא קיבל?

            סמול טוק, 23/06/08 10:38

            חבר כנסת מטעם המפלגה האבודה הולך מכות בפאבים ומקלל שוטרים....אבל מכיוון שהוא שמאלן הוא לא נחשב ערס....תפתח את העיניים שמאלן....הפוסל במומו פוסל.

            הגב לתגובה זו

          • ומי שלא שמאלן אוטומטי ליכודניק ?

            פנדה, 23/06/08 13:03

            ומי שליכודניק אוטומטי פושע, בור ואלים ? דווקא אתה כרגע יותר עונה להגדרה של ערס, בור ואלים, כי אתה בוחר באלימות מילולית איפה שהיא לא נחוצה, ובהגדרות פרימיטיביות שמתאימות לזמנים אחרים.

            הגב לתגובה זו

  • 25.

    מקסים? ומה עם אחריות למעשיך?

    momo, 22/06/08 22:04

    למה לא לימדת אותו שזה לא מספיק רק להיות ילד מקסים??
    מתי הורים ידעו לחנך ולא רק להתפעל מהילדים שלהם.

    ח ב ל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    צריך להיות זהירים...

    אבי, 22/06/08 22:03

    צריך לבדוק את העובדות ביסודיות, לפעמים מנסים לסגור תיק ע''י הפעלת לחץ בחקירה.
    ילד בן 17 יכול להשבר מהר מאוד תחת לחץ החקירה וגם להודות במשהו שהוא לא ביצע רק בכדי שיעזבו אותו בשקט.
    כמובן שהמשטרה שמחה מאוד לסגור תיק בעל חשיבות כזו שלא פוענח ופוגע בה.
    אני מקווה שהם יבדקו ביסודיות ובביטחון כך שהצדק יצא לאור.
    במידה והוא אשם צריך להענישו בחומרה רבה, בכל אופן מקרה מצער מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד חמודי מה אתה מבלבל ת'מוח??

      זאב, 23/06/08 00:50

      יש DNA!!!

      הגב לתגובה זו

    • DNA !! יש התאמה מוחלטת!! (ל''ת)

      הילה, 23/06/08 01:26

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מידה כנגד מידה זה העונש ההולם רוצח ''חמוד'' שכזה

    מיצי, 22/06/08 21:58

    רוצח חתולים שכמו במקרים אחרים ממשיך ברצח אנשים

    הגב לתגובה זו

    • אבל מי דיבר כאן על חתולים?

      איתי, 23/06/08 01:17

      איזה תגובות הזויות קוראים כאן הלילה..

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מידה כנגד מידה זה העונש ההולם רוצח ''חמוד'' שכזה

    מיצי, 22/06/08 21:58

    רוצח חתולים שכמו במקרים אחרים ממשיך ברצח אנשים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ילד מקסים?ילד מפלצת (ל''ת)

    יוספי__________, 22/06/08 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ההורים האלה מגיבים ככה

    תמיד, 22/06/08 21:52

    עוד מעט תשמעו שהיא אומרת כמה כולם אשמים חוץ ממנו.
    כמה הוא מסכן.
    ושצריך לרחם עליהם.
    תיזכרו בירון ברכה שהרג 5 אנשים בתאונה, ובעבריין שחטף שוטרת. תמיד התגובה של ההורים המזרחיים אותו דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם אם הוא רק גנב אופנוע צריך לתלות אותו (ל''ת)

    ארז, 22/06/08 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בישראל יש הרבה נערים מקסימים

    נ. של נ., 22/06/08 21:43

    כמוהו.

    אחחח... כמה טוב לקרוא על זה מרחוק.

    הגב לתגובה זו

    • עלית על הבעיה, אבל

      שאול, 23/06/08 04:18

      למה אתה מתכוון כשאתה כותב ''כמה טוב לקרוא על זה מרחוק''?

      הגב לתגובה זו

      • זה לא טוב לקרוא על זה משום מקום. נקודה.

        נ. של נ., 23/06/08 15:22

        אבל אם זה כבר קורה, אני שמח שאני לא ''שם''...

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    You have to question yourself

    Just a one, 22/06/08 21:41

    How did you raise him - it is not less of your fault the his.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רק אל תכתבו שהוא 'בן טובים'.

    אריה מחשי, 22/06/08 21:40

    הילד הזה הוא 'בן רעים',אולי הם מבוססים כספית,והם גרים בסביבה עשירה,שום דבר מזה לא עושה אותו 'בן טובים'.
    ישנם הורים נהדרים שגרים בעוני!

    הגב לתגובה זו

    • מה נסגר איתך?

      עידו, 22/06/08 22:40

      מי אמר שהוא מבוסס כלכלית?

      על מורשה שמעת?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כן, בטח. ילד מקסים. רחמנות עליו...

    נד בראשו, 22/06/08 21:38

    פתאום הוא במצב קשה? למה? בגלל הרצח? לא ולא. שנתיים הוא חגג. הוא במצב נפשי קשה כי הוא נתפס, החולירע הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ילד מסכן

    רז, 22/06/08 21:37

    לבי על הילד המתוק של אמא שלו הוא במצב קשה
    גברת אמא נכבדה הוכיית מכה קשה ולכן קטונתי מלדון אותך או את בנך שלמעשה רצח משפחה שלמה אז אולי תסבירי לי איך הוא יכול להיות ילד מתוק?
    הוא רוצח עבור בצע כסף וחבל שאין עונש מוות במדינת ישראל ה''נאורה''

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טעות עצומה!

    מכיר את הנער, 22/06/08 21:37

    זה לא הוא, אין מצב. הנער הוא בחור טוב שלא מסוגל לעשות דבר שכזה. למשטרה כניראה היה משעמם אחרי תקופת הירידה שלהם כמו על ההוא שרצח את אשתו או עו''ד חכם שלא מצאו עדיין תשובה אז החליטו להתנפל על ילד בן 17 ולהרוס את חייו.
    מדינת משטרה.

    הגב לתגובה זו

    • הלואי ואתה צודק, אבל זה לא נראה כך.

      ., 22/06/08 22:07

      הסכין שייכת להוריו, וה-DNA מראה שזה הוא.

      הגב לתגובה זו

    • DNA לא משקר (ל''ת)

      גיל אזולאי, 22/06/08 22:16

      הגב לתגובה זו

    • שמעת על תוצאות בדיקת ה-dna שלו שהתאימה לממצאים

      דנה, 22/06/08 22:28

      שנמצאו במקום?

      הגב לתגובה זו

    • אתה *חושב* שאתה מכיר אותו... (ל''ת)

      פסיכו', 22/06/08 22:38

      הגב לתגובה זו

    • ומה בעניין ה-DNA

      חיים, 22/06/08 23:45

      כאן אין כל אפשרות לטעות.

      הגב לתגובה זו

    • בחור טוב, בסך הכל גנב אופנוע ורצח... (ל''ת)

      אתה טמבל, 23/06/08 02:01

      הגב לתגובה זו

    • אם הוא ילד כ''כ טוב, איך זה שמיוחסות לו 3 עברות פליליות חוץ מהרצח? (ל''ת)

      תעשה לי, 23/06/08 02:15

      הגב לתגובה זו

    • תגיד תודה שלא הכרת את הסכין שלו

      תכלת, 23/06/08 04:20

      ושלא היה לו מה לגנוב ממך...
      ''בן טובים'' עאלק.
      נבלה סרוחה !!!

      הגב לתגובה זו

    • להרוס את חייו? רוגטקה על שופט במשחק כדורגל+גניבות+קטטות

      נו באמת, 23/06/08 08:58

      נשמע שהוא היה בדרך לפרופסורה או מדען אטום, ממש הרסו את חייו של הגאון התמים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם שתמיד נותנת גיבוי לילד היא חסרת מסוגלות הורית

    ודייק, 22/06/08 21:36

    החברים מתארים אותו כערס, שתמיד מפריע בכיתה ומזלזל במורים. זה בדיוק החומר שהופך לרוצח כשלא עוצרים אותו בזמן.
    מוכן להתערב שבערבי הורים, כשהמורים היו מתלוננים על האלימות של בנה, היתה האם המושלמת הזו נותנת גיבוי לפסיכופת חסר הגבולות שגידלה בבית.
    מילא בתי המשפט המחורבנים שלנו יתנו לו בקושי שלוש שנים עד שיחזור להטיל אימה על הרחובות.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל מורה ומחנכת בכל בית ספר כיום מכירה את התגובה הזו

    ירושלמית, 22/06/08 21:33

    הם תמיד נהדרים, נפלאים, ילדים מושלמים וטהורים.., זה רק המורים/הנהלה/מחנכים/יועצים וכו' שהם החארות והנבלות. מי שמעביר טיפה ביקורת על יקירם המפונק זה הוא שלא בסדר ורק הם תמיד בסדר...
    ככה אנחנו נראים וככה זה יימשך עוד הרבה זמן.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גברת מה כל כך מקסים בו?

    ., 22/06/08 21:31

    הוא גנב, קלל, התנהג בצורה ברוטלית וכנראה גם רצח.
    לא ראית? לא הרגשת? בודאי הגנת עליו כשהמורים בבית הספר דאגו לידע אותך עך התנהגותו החריגה.
    ואת יודעת מה הכי גרוע? שהוא רצח והמשיך כאילו לא קרה כלום. כלומר לא חס לא על הנרצחת ולא על משפחתה. רצח והמשיך בסדר יומו - כמה נורא.
    וזה מקסים? מי יתן שישפט כמבוגר וישאר בכלא כל ימי חייו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    באמת רוצח מקסים ! (ל''ת)

    אודי, 22/06/08 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איזה מותק, גם אמא אלפרון אמרה ככה על בנה... (ל''ת)

    סתם אחד, 22/06/08 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ההורים ראו שהסכין והנדן נעלמו הם גם בטח הכירו את התכשיט שלהם?הם לא (ל''ת)

    חשדו?!לא ברור?, 22/06/08 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מבלבל ומעציב

    אורית, 22/06/08 21:16

    אם זה אכן הוא - זה נורא ואיום
    אם זה לא הוא - זה נורא ואיום וליבי ליבי עליו ועל הוריו. ובכלל, מפחיד לאן הגענו בשחיתות ובפשע ובגניבות והרצח וההתנקשויות והשנאה והרוע.
    רוצה לחזור 20 שנה לאחור, לישראל ההיא,
    לשירים ההם, לחברות ההיא. מתגעגעת לטעם של פעם.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם זה נכון = הוא מקסים אבל רוצח !!!!!!!!!

    אברהם, 22/06/08 21:13

    גברת לא נכבדה שכמוך אם נכונים הדברים שהבדיקות קושרות את בנך לרצח הנתעב אז מקומו בכלא ובל יראה אור יום !!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''ילד מקסים'' ממש מתוק..... (ל''ת)

    ניר, 22/06/08 21:12

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    באמת מותק של ילד רוצח בגיל 15 ואיזו אמא מתוקה שבטח גידלה אותו נכון (ל''ת)

    א, 22/06/08 21:03

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      ס.ש, 22/06/08 22:05

      הורים יכולים להנחיל ערכים לילדיהם, לחנכם לכבוד ולאהבת הזולת, לתת להם את תשומת הלב להם הם זקוקים להיות קשובים ואמפטים לבעיותיהם במיוחד בגיל ההתבגרות (ככל האפשר בעידן בו אנו חיים שחובת הפרנסה חלה על שני ההורים)ובכל זאת יכולה לצמוח לה מפלצת שיש לה אופי משלה וחרף החינוך שקיבלה מחליטה לעשות מעשה זוועה שכזה.
      לא תמיד ההורים אשמים הם לא יכולים לדעת בכל שניה מהיום מה ילדם עושה במיוחד כאשר מדובר בגיל בו הילדים דורשים את עצמאותם וצריכים את פרטיותם.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    גברתי סליחה אבל את לא ''מכירה'' את בנך! (ל''ת)

    הבעיה קשה, 22/06/08 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תגובת האם המנותקת רק מחזקת עד כמה הנער הזה היה חסר מסגרת ועשה ככל

    אפרת, 22/06/08 21:01

    העולה על רוחו המופרעת.
    לו היתה מכירה את בנה היתה מונעת את הדרדרותו - תחילה כייס, היה מעורב בקטטות, אח''כ גניבות - אופנוע, חפצים שונים (קסדת אופנוע) ולבסוף, כמה לא מפתיע - רצח.
    הורים - להתעורר ויפה שעה אחת קודם.
    כל הילדים מקסימים כשהם תינוקות. אח''כ זה כבר לא כ''כ בטוח - נא לשים לב.

    הגב לתגובה זו

    • הכסף לא קונה הכל

      מוטי, 22/06/08 21:29

      הורים שקונים את ילדיהם בכסף במקום בחום ובחינוך לערכים בסופו של דבר דוחפים אותם לעבריינות.
      אם תלמיד מקבל גיבוי אוטומטי מהוריו כנגד מוריו, התוצאה תהיה כעין זאת המתוארת בכתבה זו.
      הורים !!! התעוררו מהתנכרותכם לילדיכם.

      הגב לתגובה זו

      • איזה כסף ? הוא גר בשכונת עוני... (ל''ת)

        פנדה, 23/06/08 14:22

        הגב לתגובה זו

    • ילד רוצח

      רז, 22/06/08 21:38

      מסכים

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה את יודעת?

      el-bj, 22/06/08 21:39

      הכרת את הילד? הכרת את האמא?
      היו הרבה מקרים שחשודים הודו בביצוע של מעשה מסוים בגלל הלחצים של החוקרים ולא בגלל שהם באמת עשו זאת
      את לא מכירה את הילד ולא את האמא ולא את המשפחה שלהם אז אל תשפטי אותה או אותו בלי לדעת

      הגב לתגובה זו

      • כדאי שגם אתה תתעורר למרות שאתה חבר שלו, הסכין של אביו, דנא שלו

        אפרת, 23/06/08 08:57

        נמצא על הסכין - אני לא צריכה ''להכיר'' אותו כדי להבין שדנא שנמצא על סכין של אביו זה זיהוי לא של 100% אלא של מיליון אחוז. אז אל תבלבל במוח ותתעורר גם אתה ויפה שעה אחת קודם.

        הגב לתגובה זו

    • לפי הדיווחים הוא התחיל ברצח והמשיך לעבירות הקטנות

      נחמני, 22/06/08 21:55

      מה שנקרא לרדת בגדול. מעניין איך חי שנתיים בידיעה שרצח.

      הגב לתגובה זו

    • שנתיים הסכין הייתה חסרה באוסף.....!!

      שנתיים סכין, 23/06/08 00:27

      האם והאב משתפיי פעולה עם הנקניק..!!

      הגב לתגובה זו