• 22.

    גם משרד האוצר אלים כלפי רופאים!

    המלך הוא עירום, 01/03/09 10:42

    כשהתקציב בקרשים, התקנים מקוצצים והמשמרות מתארכות, לא פלא שהשירות לחולה נפגם ומפלס הזעם עולה.

    הגיע הזמן שנשקיע תקציב ראוי בבריאות!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    איזה תגובות מטורפות!שום דבר לא מצדיק את תקיפת הרופא (ל''ת)

    אזרח חרד, 11/06/08 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זאת תופעה גרוע אך הרופאים מוכרחים לשפר את יחסם. (ל''ת)

    מיקי, 10/06/08 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אין בזה שום דבר מיוחד

    א.נ, 10/06/08 15:45

    אלימות נגד רופאים היא חלק מהאלימות הכללית השוטפת בארץ עקב שלומיאוליות החינוך והחרפה החברתית. אנחנו משלמים היום ביוקר על החוכמולוגיות של ''תקופת ההשכלה'' ועל היהירות כנגד המסורת. במשך אלפי שנים עם ישראל חי תחת כנפי המסורת בעלת החינוך המופתי ועם מינימום של הפרות סדר וחוק. מדינת ישראל הצליחה במשך כמה עשרות שנים בלבד להפוך אותנו לככל הגוים, חסרי מוסר אלימים ותאבי בצע מושחתים. וככה תראה אותנו ההיסטוריה, כמדרדרים בסולם האנושי מאגרא רמא לבירא עמיקתא.
    אך בל דאגה חברים, שום דבר לא ישתנה. ''המנהיגים'' שלנו מעדיפים את המצב הזה על פני איבוד השלטון. אף חכמולוג לא יודה בדרך השגויה שבה הוא מוליך אותנו ובה אנו הולכים בעקבותיהם.
    נותר רק דבר אחד לעשות. כל אדם צריך לפקוח עינים ולהתבונן במציאות במראה מפוקחת - להגן על עצמו ועל משפחתו ולחנך את ילדיו בדרך הישר, היא דרך המסורת בעלת אלפי השנים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא מאשימים אדם בנסיון רצח מבלי להוכיח שהיתה לו כוונה מוקדמת לרצוח

    משפטן, 10/06/08 15:36

    בסופו של דבר, חומרתו של כתב האישום תופחת.

    הגב לתגובה זו

    • בטח שהייתה לו כוונה!

      לא משפטנית, 10/06/08 16:16

      הוא הרי הביא את המברג מהבית...
      אתה טוען שהוא ניסה להבריג משהו בבית חולים?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    תפסיקו לערב את אולמרט בתוך כל נושא

    אלעד, 10/06/08 14:56

    אולמרט עדיין חף מפשע אז תרגעו...

    הגב לתגובה זו

    • אלעד בוא לשדרות להרגע.................. אתה בא? (ל''ת)

      אהה?, 10/06/08 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    איך זה שתוך שבועיים מוגש כתב אישום נגד רוצח ואילו נגד הגנב אולמרט (ל''ת)

    לוקח חודשים?, 10/06/08 14:27

    הגב לתגובה זו

    • נכון....................! (ל''ת)

      איך זה באמת?, 10/06/08 16:23

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט? תופעת האלימות בשדרות ושאר הישובים שם לא מזעזעת? מתי תפעל (ל''ת)

    כבר סוף סוף כמו, 10/06/08 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כמה חוסר אימון יש כלפי מערכת הרפואית

    סוצילסט לאומי, 10/06/08 14:11

    כמו חוסר אמון בשאר מסדות המדינה והציבור.
    כאין אמון ואנשים מרגישים שעושקים אותם ואם אין להם כסף הם לא שווים אז האילימות תגדל.
    ומי שלא מאמין שילמד היסטוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בי''ח קפלן ? שומר נפשו (וכספו)ירחק

    ד. שרעבי, 10/06/08 13:39

    זהו סוד גךוי שלכל מי שצריך לעבור ניתוח בקפלןיש אופציה להמתין שנה-שנה וחצי ושיתייחסו אליו כמו אל אפס, או לשלם למנתח ולקבל תור מידי או תור לכמה שבועות, ויש להם דרכים מתוחכמות לרמוז לך הקדמת ניתוח כרוכה בתשלום.
    למרות זאת י אפשר להתייחס לתוקף בסלחנות. יש כאן בעיה שהוא הגיע לבית החולים עם מברג בכיסו, מה שמצביע על כוונה והכנה מראש. כנראה זה לא היה המפגש הראשון שלו עם מסחטת הכספים הפרטית של קפלן.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ניסיון התקיפה האלים וסיגנונו הקשה אכן מאשרים קביעה זו . (ל''ת)

    פקק תנועה, 10/06/08 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    why is everyone blaming the doctor?

    ., 10/06/08 12:55

    nothing is an excuse for a murder attempt.

    הגב לתגובה זו

    • כי יש הרבה ערסים במדינה הזאת

      פנדה, 10/06/08 13:41

      ומבחינתם אפשר לרצוח כל אחד שמדבר אליך ''לא יפה''. פשוט תרבות אחרת, שלא מכירה בחוקים הרגילים, אולי יותר בחוקי ה''חאמה''

      הגב לתגובה זו

    • דברים שרואים מכאן לא רואים משם! תחייה כאן לא תשאל שאלות כאלה! (ל''ת)

      that's Y, 10/06/08 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רופאים רודפי בצע כסף.דוחים ניתוחים לחולים ולא מואשמים בנסיון לרצח.

    משינו, 10/06/08 12:49

    אין הבדל בין דחיית ניתוח המסכן את חיי החולה, לבין דקירה.
    שני המקרים למעשה הינם ניסיון לרצח.

    אני ממש מתנגד למעשיו הנפשעים של החולה שתקף את הרופא ודקר אותו.

    אבל הגיע הזמן שהמערכת המשפטית תתייחס לדחיית ניתוחים ולדרישת כסף ע''י רופאים לא כפשע כלכלי,כי אם כניסיון רצח.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נחמץ הלב על התקשורת הנשכבת על הגדר מבלי לחקור במתרחש (ל''ת)

    דמתי, 10/06/08 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בי פרסום תג' הציבור רמת הרפואה עולה ומצויינת בקפלן (ל''ת)

    לוי אשר, 10/06/08 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בואו עיתונאים לחזות בזוועה - מיון בי''ח קפלו (ל''ת)

    הירש, 10/06/08 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קפלן בית חולים חד סטרי לבתי העלמין! בדוק מניסיון משפחתי (ל''ת)

    שרעבי, 10/06/08 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לתקוע את החלאה להרבה שנים בכלא ללא טיפול רפואי (ל''ת)

    אבי, 10/06/08 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אמנם אני מוקיע את האלימות של התוקף

    ג, 10/06/08 12:21

    אבל, האם לא היו דברים בגו? האם התוקף סתם כך תקף את הרופא, או שהיו סיבות להתמרמרותו של התוקף. נכון, אני מוקיע את התנהגותו של התוקף, אבל במקביל הייתי בודק האם יש אמת בטענותיו. אשמתו של התוקף אינה הופכת את התנהגותו של הרופא ללגיטימית. לכן חובה לחקור את הפרשה, ואם הרופא לא נהג כפי שהיה אמור לנהוג, מן הראוי שיטופל בהתאם. מהיכרותי את מערכת הבריאות, אני חושב שיש יותר מדי רופאים שמידת המוסר הינה מהם והלאה. למשל, קרה לי מקרה שרופא קופת החולים הציב לי שתי אופציות: או להמתין שנה עד אשר אקבל תור לניתוח, או לבוא אליו לקליניקה הפרטית ואז אנותח לאלתר. הראו לי את הישראלי שישאר בשוויון נפש לנוכח הידיעה שהניתוח שלו נדחה כי מישהו אחר מוכן לשלם לרופא על מנת להקדים לו את הניתוח.

    הגב לתגובה זו

    • האיש הגיע עם מברג לבית החולים... הוא בא להחליף מנורה ?

      פנדה, 10/06/08 13:45

      לא, הוא בא לרצוח ! ובפעם הבאה שמישהו ינסה לרצוח אותך, תאמין לי שימצאו הטיעונים לטובתו - ''תראה.. היה יום חם... ביטוח לאומי לא אישר לו את הקצבה... לאשתו יש סוכרת...''

      רצח זה רצח זה רצח, אין ''אבל''. מי שאומר ''אבל'' מאפשר רצח. מותר לקחת חיים של אדם רק לצורך הגנה עצמית, ואתה לא יכול לטעון שיש כאן הגנה עצמית.

      הגב לתגובה זו

    • קרא לי מקרה יותר מזעזע

      משה, 10/06/08 13:51

      רופא אא''ג שעובד עם קופ''ח מאוחדת אמר לי בפירוש כי יסכים לנתח אותי רק דרך ביטוח פרטי - אחרת - אין ניתוח .

      הגב לתגובה זו

      • והאם זו עילה לרצח ?

        טליה, 10/06/08 14:56

        אין ספק שהתנהגות הרופא כפי שציינת גועלית ומכוערת אך מכאן ועד לרצח....?
        צריך להבין דבר אחד, שום דבר כולל הכל אינם סיבה לרצח.

        הגב לתגובה זו

    • אין אמנם (ל''ת)

      אמנם, 10/06/08 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ליבי עם הרופא ובני משפחתו.אך זה ממש ממש מוגזם.

    אנינה, 10/06/08 12:16

    אני מבינה שמנסים ללמד כאן לקח,ורוצים להרתיע מפני מקרים נוספים,אבל עם כל הכבוד אין על האדם המובגר והחולה הזה להיות מואשם ברצח.האקט הנתעב הזה נעשה בצורה נוראית אך גם נוצר עקב כאבים נוראים ומצוקה גדולה.
    חבל שזה על חשבונו

    הגב לתגובה זו

    • מה???

      גבי, 10/06/08 12:59

      קטסטרופה שאנשים חושבים בצורה כזו!
      האיש, ולא משנה כמה הוא במצוקה, מסוכן לציבור ולא שולט במעשיו! איש כזה צריך להיות בבית הסוהר, רחוק משאר הציבור ה''שפוי'' - לא בא לי שמישהו ידקור אותי רק כי משהו שעשיתי לא נראה לו - מצידי שימות בכלא - או שילמד לשלוט על עצמו!

      הגב לתגובה זו

    • תחיי את במדינת הערסים והפריחות שם הכל מותר

      פנדה, 10/06/08 13:49

      שם הגורמטים נוצצים מהעצים/ומותר לדקור את כל מי שרוצים

      הגב לתגובה זו

    • מוגזם ? אז כוונתך שזה לא כ''כ נורא שניסה לרצוח ???

      טליה, 10/06/08 14:59

      הרי הוא נמצא במצוקה ...הרבה אנשים הם גם מבוגרים וגם נמצאים מצוקה אז מה המסקנה ???

      הגב לתגובה זו

    • בגלל החלאה הזה, הרופא לא יוכל לשוב ולנתח

      אני, 10/06/08 16:55

      ואם לדקור אדם זה לא ניסיון לרצח, אז באמת שאני לא יודעת מה כן.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''קפלן'' - ''יש כסף יש ניתוח - אין כסף! אקפרס חדר מתים'' (ל''ת)

    אביטל, 10/06/08 12:14

    הגב לתגובה זו

    • כבר לא ילד

      ישראלי, 10/06/08 12:56

      בילדותי זוכר אני את את המרפאות בתל אביב שטיפלו באזרחים חינם. בבתי הספר התלמידים קיבלו טיפולי שינים חינם. כיום אין כסף תמות. רק לחזק ( בעלי היכולת ) מותר לחיות..לכן רבים מהישראלים נטשו את הארץ. כמו שכתוב בספר ישעיה... את החולה לא חבשתם ואת האובדת לא ביקשתם.. אוי לנו ואבוי לנו אם אילו מנהיגנו רודפי בצע כולם

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לחתוך הידיים למי שנתן אישור בי''ח לווטרינידה ''קפלן'' (ל''ת)

    בית מטבחיים, 10/06/08 12:13

    הגב לתגובה זו

    • בשם הפוגע?

      איילת, 10/06/08 12:50

      נראה לי שכל התגובות עד כה הם ממקורביו של הפוגע.

      הגב לתגובה זו

      • תתפלאי אבל לא! (ל''ת)

        זו תופעה לא חד, 10/06/08 14:24

        הגב לתגובה זו

        • רגישות

          אביב, 10/06/08 18:42

          מקרה שאסור שיחזור על עצמו,
          אני משוכנע שהמקרה זעזע את בה''ח קפלן ואת שאר בתי החולים
          מקווה שיעשו את הכל להבא לא למתוח את גבול קצה היכולת של החולים,
          אלה לגלות רגישות ועדינות כלפי
          החולים.

          הגב לתגובה זו