• 16.

    פגיעה בצבא

    , 25/06/13 11:05

    שלום קוראים לי אריק מיארה ואני משוחרר הרבה שנים מהצבא בצבא טופלתי בכדורים עקב חרדות מאוד חזקות שהתכילו בצבא ונמשכים עד היום טופלתי מספר רב של פעמים אצל פסיכולגים פרטים אודה לחם עם תצרו איתי קשר ל0542082765 תודה אריק

    IP: 80.179.93.112

  • 15.

    היזהרו

    ניר, 25/09/11 13:38

    אני הפסדתי במישפט נגד
    משרד הביטחון ועורך דיני היה
    נפתלי גרינברג.

    IP: 132.77.4.129דווח על תגובה זו

  • 14.

    היזהרו

    ניר, 22/09/11 12:15

    אני לקחתי את עורך הדין
    נפתלי גרינברג, שילמתי קרוב
    ל30 אלף שקל והפסדתי במשפט.
    לפני שאתם פותחים את הארנק
    תחשבו קצת. היזהרו

    IP: 132.77.4.129דווח על תגובה זו

    • הפסד בחסות נפתלי גרינברג

      נכה, 26/11/14 16:05

      אתה הפסדת במשפט למרות שלקחת עו"ד שנחשב למוביל.

      ידוע כי עו"ד גרינברג עושה עיסקאות ו"מוכר " תובעים "קטנים" לטובת תובע שיקבל הרבה ויחסית ישלם לו עמלה שמנה יותר.

      האזהרות שלך אכן במקום.

      המלצתי , לפחות לועדה ראשונה ולא לערעור , לגשת ללא יצוג , זה עוזר.

      IP: 195.200.205.133 דווח על תגובה זו

    • גם אני נכוויתי מגרינברג

      מיה, 16/12/14 23:05

      שילמתי 20K והפסדתי

      IP: 79.178.112.242 דווח על תגובה זו

  • 13.

    עורך דין שהוא גם רופא

    צור משה, 31/08/11 13:58

    יש בשוק עורכי דין שבעברם
    היו רופאים, ממליץ מנסיון אישי

    IP: 132.77.4.129

  • 12.

    עדיפות

    צור משה, 31/08/11 12:46

    אני ממליץ לגשת לעו''ד שהוא גם רופא
    בהשכלתו, יש רופאים שעשו הסבה מקצועית
    לעריכת דין. הייצוג יהייה יותר משכנע.
    מניסיון אישי

    IP: 132.77.4.129

  • 11.

    תביעה שנידחתה

    שטאובר חנה, 08/01/10 07:14

    ביתי ניפטרה לאחר שחלתה בזמן שירותה הצבאי .בית המשפט דחה את התביעה בצורה אכזרית .עם היו למישפחתי אמצעים אולי יכולנו להצליח במישפט .פרקליטי משרד הביטחון ניפנפו את תעוני ביתי כפי שצהל ניפנף את אויבנו במילחמות.יבוא יום אם במוקדם או במאוחר שהאמת תצא לאור .

    IP: 62.90.210.118דווח על תגובה זו

    • שלא תדעי עוד צער...

      מנחם, 11/01/10 14:34

      אבל לכל צרה שלא תבוא... את תמיד יכולה להיוועץ בעו''ד מנוסים - אצל רובם היעוץ הראשוני חינם ואני יודע על כמה עו''ד שישמחו לתת לך שירותים משפטיים כמעט ללא הוצאות.
      אני ממליץ לך להתקשר לעו''ד עם המלצות ולהתיעץ... האמת יותר חשובה מהכל

      IP: 81.218.241.5 דווח על תגובה זו

      • מה אתה חושב שאגף השיקום הוא שוק?

        יוסי, 14/01/10 08:50

        למה לקטלג מחלת חיילת לחללי המיתלה? האם מוות בצבא שווה לחלל בטנק בבלימת הסורים במלחמת יו''כ? שום עו''ד לא ישכנע אותי, וכל עו''ד שדוחף את המתים ממחלות למשפחות שכולות בקרב, עושה עוול למשפחות השכולות, גם אם הוא מרכך את הצער של מות החיילת.
        ואתם העורכי דין תפסיקו להציף אותנו בשוליים רחבים שהם שקר למטרה הנעלה של ''אגף שיקום נכים ומשפחות של קרבות ומלחמות בצהל''

        IP: 79.183.134.176 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כל הממליצים ''מטעם''

    ליבי, 30/12/09 10:36

    למה במקום להגיב בצורה עניינית למאמר הענייני הזה, אתם בוחרים לפרסם תגובה עם פרסומת לעו''ד כזה או אחר. תנו קרדיט לעו''ד שכתב את המאמר, ואם אין לכם משהו מעניין להגיד, עדיף שאל תגידו.

    IP: 80.179.6.71דווח על תגובה זו

  • 9.

    תאונת דרכים בצבא שההיתי בתפקיד נהג

    דוד קנאוקר , 27/12/09 14:09

    שלום עברתי תאונת דרכים בשנת 1992 שהייתי חייל סדיר בתפקיד נהג נרדמתי על ההגה הייתי במשימה שנשלחתי ע''י המפקד שלי תוך כדי הנהיגה נרדמתי על ההגה ומצאתי את את עצמי בבית חולים פצוע עם ניתוחים וצלקות ופגיעות בגוף עד היום משרד הביטחון לא הכיר בי כנכה ואף אגורה שחוקה לא קיבלתי וכהיום אני לא יודע לאן לפנות ואין לי כסף לעורך דין כי אני בעל משפחה בקשיי יום שנמצא במצב כלכלי גרוע האם יש משהו שיוכל לעזור לי איזה עורך דין המייל שלי kana2005@walla.com

    IP: 79.182.203.54דווח על תגובה זו

  • 8.

    האם חלה התיישנות ?

    אדמירל נלסון, 19/12/09 20:48

    מישהו יודע האם חלה התיישנות ובאילו מקרים?

    IP: 85.65.8.94דווח על תגובה זו

    • יעוץ ראשוני חינם

      שועל ותיק, 20/12/09 07:30

      תתיעץ עם עו''ד מורן שוחט (תחפש בגוגל)
      מעניקה יעוץ ראשוני והדרכה בחינם.

      IP: 87.70.65.203 דווח על תגובה זו

      • אפשר לקבל כאן את הפרטים של העורכת דין הזאת? (ל''ת)

        מתעניין, 20/12/09 09:31


        IP: 81.218.241.5 דווח על תגובה זו

    • חלה התיישנות

      יעקב אמיר, עו''ד, 30/12/09 10:27

      לאחר 3 שנים מיום השחרור. ניתן בכל זאת לפתוח את התיק אם ישנם מסמכים רפואיים בנוגע לפגימה שנערכו בסמיכות זמנים.

      IP: 80.179.6.71 דווח על תגובה זו

  • 7.

    היחידה שעזרה לי ב''מלחמה'' שלי - עו''ד מורן שוחט

    מאוכזב ממערכת הביטחון, 18/12/09 18:57

    כידוע, מערכת הביטחון מערימה קשיים רבים ובירוקרטיות מסובכות לכל מי ש''מעז'' לחשוב על תביעה ופיצויים.
    לאחר סקר שוק נרחב, הומלץ לי ע''י רבים וטובים להתייעץ עם עו''ד מורן שוחט...
    עכשיו, כשכל הסיפור מאחורי, אני מודה מקרב לב לכל הממליצים ובמיוחד - לאחת ויחידה - מורן שוחט.
    שלא תגיעו למצבי, אבל אם כבר הגעתם...

    IP: 87.70.65.203דווח על תגובה זו

  • 6.

    עו''ד תותח בתחום

    ל -3, 18/12/09 14:12

    אני נכה צה''ל 100 אחוז עברתי גהנום עד שהכרתי עו''ד ששינה את המצב וקיבלתי פיצוי מלא.

    אני ממליץ מכל הלב על עו''ד רונן גביש, האחד והיחיד בתביעות נגד הצבא.

    IP: 79.178.36.39דווח על תגובה זו

    • אם אתה צריך עו''ד, זהו סימן שאתה נכי צהל בקומבינה.

      ירון, 18/12/09 15:02

      ראה תגובה מס' 4, צודק ב100 %.

      IP: 79.181.52.186 דווח על תגובה זו

      • לירון כמה שאתה בן אדם קטן ומיסכן כנס ותבין למה

        חיים, 04/01/10 22:45

        א.משרדהביטחון כמו ביטוח לאומי יעשו כל מאמץ איך לא לשלם לחיילים ששירתו את המדינה
        יושבים ככל האוכלי חינם בקיריה ומגרבצים ומאוננים מול המחשב
        ב. על כל חייל שהצליחו להעיף מעליהם זה רווח נטו של משרד הביטחון כמו חברות הביטוח הנדבניות אז לפני שאתה זורק משהו לאוויר תחשוב פעמיים הומו

        IP: 94.159.174.128 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אין לעשות הפרדה בין מקרי הפציעות

    irito, 18/12/09 10:36

    נכון חיל שנפגע בזמן שרותו הצבאי או במילואים צריך להיות מבוטח עלידי המדינה ונכון שחייל שניפגע בשרות פעיל מבוטח עלידי המדינה
    ההבדל בינהם צריך להיות בזכות לענות סיכה של ניפצע בשרות פעיל.מלחמה וכו וחוגגי המועדונים שנפצעו לא יקבלו אות כבוד לענוד.
    ויש הרבה מיקרים שנופלים בין הכסאות ועם כל הכבוד לנכי צהל שנפגעו בשרות פעיל.מילואים וכו בזמן פעילות המצב הכלכלי שהמדינה נתונה בו לא מאפשר לפתוח משרד לחוד עם שרותים לחוד עבור חיילים שנפגעו בחופשה שיכורים או לא שיכורים הם עדיין יזכו לטיפול מהמדינה
    כשעורכי דין נכנסים לתמונה זה ברוב המקרים הופך למסחרה הדרך לימנוע זאת היא לוודא קודם כל שהחיל/ת יש את כל המסמכים הרלוונטיים לבחור רופאים לועדות הרפואיות שיעשו עבודה יסודית בכל תיק תביעה ולא לחפף כי זאת עבודה צדדית ובהרבה מיקרים העבודה החפפיפיתץ של הרופאים בועדות היא הגורמת לבעיות ערעורים ותביעות משפטיות

    IP: 68.229.53.17דווח על תגובה זו

  • 4.

    אתם הורסים אותנו, את הנכים האמיתיים שנפצעו במלחמות.

    יצחק, 18/12/09 09:36

    להזכירכם: אגף השיקום וארגון נכי צהל הוקמו ב1948, עבור פצועי הקרבות שחזרו מהחזיתות. והיום אנחנו עומדים ב-75% נכי צהל שאין קשר בין פציעתם לשירות הצבאי. ובגלל אותם פרזיטים שנתמכים ע''י עו''ד בלי מצפון, אנחנו האותנטים סובלים מהבושה שנגרמת לנו, אנחנו במלחמת יו''כ היגשנו תביעות ע''י רמ 2 וקיבלנו יותר ממה שמגיע לנו, אני בעל 85% ניכות וזה מעל ומעבר ולא רק אצלי. הבעיה מתחילה ונגמרת עם בעלי מצפון של ציפור, שמגישים תביעות סרק. ''יצאו מפאב שיכורים ונפצעו בתאונה'' מה לכם ולשירות? וצריך להפסיק עם ההתדרדרות הזו. אני צריך להיות אצל ח''כ חסון ומקווה לשכנע אותו, שלא יכירו בנכי קומבינה, שלא יתנו לעו''ד להתערב, (כמו שאינם מתערבים בפרופיל ובקב''א). ושיעיפו מהארגון את כל הפצועים שקיבלו ניכות סרק, ויפנו את מקומם לפצועי מלחמה בלבד. הגענו למצב שחייל שהרג את חבירו מבקש ניכות בגלל שהתערער נפשו מזה שהרג את חבירו, ועל זה נאמר ''הרצחת וגם ירשת? עוד מעט עו''ד יוכל להגיש תביעה לבעל תורתו אומנותו, אם לא נעצור את הקומבינות. יש לנו מספיק פצועים אמיתיים, אין צורך לחפש חדשים. וכל פצועי תאונות דרכים לכו תתבעו את הביטוח,

    IP: 79.181.52.186דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך

      אודי, 19/12/09 14:51

      ואני חושב שחייבת להיות הפרדה בין פציעה מבצעית לפציעה חברתית .אני פצוע ממלחמת שלום הגליל ונאמר לי במפורש שאילו לא היו פרזיטים התגמול שלי היה כפול וזה מתבטא בעוד 1100 שח בשבילי זה הרבה .

      IP: 84.108.78.1 דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט

      אפי, 20/12/09 13:19

      יש להוציא את כל נפגעי תאונות הדרכים, שלא במסגרת נסיעה צבאית, כאלה שמשתכרים בחופשה ונוהגים וכו'

      IP: 62.219.229.94 דווח על תגובה זו

    • דבריך נכונים עד כאב אבל.....

      נץ, 30/12/09 10:20

      מי שתרם להצפת אגף השיקום בפצועים טרמפיסטים שאין שום קשר בין פציעתם לבין שירותם הצבאי, הם בעקיפין עובדי אגף השיקום עצמם, שלא כמו בעבר העובדים של אז היו מסורים ונידבו עצמם למען המטרה הנעלה של סיוע לפצועי צה''ל ושיקומם (הדגש על שיקומם) ואגף השיקום הצדיק אז את שמו, היום אגף השיקום תורם קודם כל לעובדי האגף עצמו, לאמור אגף השיקום למען עובדי אגף השיקום וגרורותיהם, (והדגש הוא על גרורותיהם), כלומר אלו שמקבלים לידיהם נכים ופצועים שנשלחים אליהם ע''י עובדי אגף השיקום ובמקביל חשבונות הבנק שלהם מזוכים אוטומאטית, ועל כן למטפלים החיצוניים האלו יש אינטרס להנציח את חומרת פציעתם של החיילים הפצועים והם מעודדים את ההכרה הגורפת לסתם כאלו שנפצעו כדבריך ביציאה מהפאב, מהטעם הפשוט שפצועי צה''ל ומבחינתם כלל שירבו הרי זה משובח אז, הם הם אבטחת ההכנסה שלהם ללא קשר לאיכות הטיפול שהם כבייכול מעניקים
      נכון הזמנים השתנו ולדאבוני גם הפטריוטיזים נשחק, כשאני עצמי ניפצעתי אז המטפלת שלי באגף השיקום טרם נולדה, היום היא מטפלת או עו''ס או איך שתקרא היא כבר משוקמת ואני טרם שוקמתי, וככל שאני לא משוקם אז יש הרבה גרורות שמתפרנסים מזה.

      IP: 84.110.143.40 דווח על תגובה זו

  • 3.

    עורכי הדין גובים סכמי עתק כדי ללוות את התביעה (ל''ת)

    דודו, 18/12/09 08:57


    IP: 79.178.38.146

    • תביעה נכות נגד משרד הביטחון

      מלאך, 18/12/09 10:00

      בע''ה.
      צריך לאסור מידע ומסמכים על נכות ולא להתייאש.
      יש עורכת דין שעבדה בצה''ל תובעת של צה''ל במשך שנים.ועכשיו יש לה משרד עו''ד פרטי והיא מיצגת חיילים שנפגעו נגד משרד ביטחון.היא מעולה עם ניסיון של שנים.
      עו''ד ריקי סולו ת''א

      IP: 84.111.23.64 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הכי חשוב לא להגיע למצב שצריך את אגף השיקום ובקיצור לא להתגייס כלל

    אחד נכה, 18/12/09 08:20

    היחס המזלזל שלהם, ההנחה ההתחלתית שכולם רמאים כוד'

    IP: 89.138.65.111דווח על תגובה זו

    • אמת (ל''ת)

      יעקב בבהמז, 20/12/09 21:34


      IP: 94.159.164.98 דווח על תגובה זו

  • 1.

    זה לא כל האמת

    ערן, 17/12/09 18:41

    אני הייתי במשרד שלכם ובדקו את התיק שלי,אך כיוון שנפגעתי בשנת 1975 בתאונת דרכים בעת חופשת חג שבועות לא הכירו בי אז ולא עזרו כל המלחמות שלי.יש חוק ששונה בעקבות פסק הדין שאתם עשיתם עם הטייס שניפגע בסקי בחרמון ב1977 ובבית המשפט הוכחתם כי הזימונית שהיתה לו היא אישור שהוא היה בפועל בשרות,(ולי היתה הדיסקית על הצוואר מה שאיפשר לנהג האמבולנס לפנות אותי ישירות לתל השומר וכתוב בטופס:''הגיע חייל פצוע...''אבל לא מתחשבים בזה במשרד הביטחון)ובית המשפט קיבל את זה וניקבע שכל החיילים שניפגעו בחופשה משנת 77 יוכרו כנכי צהל..אבל מה איתנו כל אלה שניפגעו מקום המדינה ועוד גריינברג הניכבד מכיר אותם,פניתי לחכ חסון שכתב לי שהם רוצים לשנות את החוק שכולם יוכרו..אבל זה כנראה יהיה שאנחנו נהיה מתחת לאבן..ואז יכירו בנו רקטואקטיבית,יש עוד מאות חיילים שניפגעו בעת חופשה ווזרקו אותנו לכלבים,אני לא מתיחס לשאלה אם זה היה בקרב או לא,המסר כאן הייתי חייל ''שפוט'' של המדינה למה היא לא ביטחה אותי??ואם לא למה היא מתנערת ממהכרה בי ובשאר החיילים זאת שערוריה

    IP: 79.179.53.21דווח על תגובה זו