• 22.

    ביטול מנוי למעריב לנוער

    מיכל תאודור, 24/12/13 08:27

    שנה אני מבקשת שתבטלו את המנוי למעריב לנוער
    אז תבטלו כבר ותפסיקו לחייב אותי כל חודש

    IP: 94.159.222.33דווח על תגובה זו

  • 21.

    תודה , הרגע העברתי תלונה על מעריב בנוגע לחיוב כ.א. ללא הרשאה מצידי . (ל''ת)

    מנוי למעריב, 24/09/13 13:42


    IP: 37.142.210.168דווח על תגובה זו

  • 20.

    לא קיבלתי עיתון מעריב

    , 13/08/13 10:17

    העיתון לא הגיע הבוקר וזאת לא פעם ראשונה שאני לא מקבלת עיתון.אין מענה טלפוני ואין התייחסות להודעות ששלחתי. שירות על הפנים. טלפון 0544648774

    IP: 46.117.117.24דווח על תגובה זו

  • 19.

    אתר קופונים דילזון- לא מחזירים כסף

    זהבה, 08/06/13 08:49

    כבר שנה אני מתנהלת מול אתר הקופונים ששלח לי מוצר פגום שהוחזר לו ( על פי חוק) וכסף לא הוחזר לי. מי שניתקל בבעיה מול אתר דילזון ( לא קיבל מוצר/שירות /כסף חזרה וכו' מוזמן ליצור קשר jacobi00@014.net.il

    IP: 109.65.66.119דווח על תגובה זו

  • 18.

    סלקום עבדו עליי

    אווה מאיר, 26/05/13 17:31

    אווה מאיר 054-2590997
    באתי לסלקום בשביל להתנייד לשני קווים לסלקום מאורנג' ולרכוש 2 מכשירים חדשים , באתי לנציג מכירות ורציתי לקחת מכשיר גאלאקסי 4 הוא שכנע אותי שיש להם מכשיר LG שהוא אותו המכשיר ומבצע את אותם הפונקציות ו ביותר זול משמעותית, אני הסכמתי ולקחתי אותו לאחר מכן הגעתי לבית ובדקתי שזה היה שקר והטיית לקוח המכשיר לא דומה לגלאקסי בכלל וחסר לו הרבה פונקציות שאני צריכה ובדקתי שיש אותם בגלאקסי, הנציג אפילו לא ידע שאין אפשרות להוסיף שם כרטיס זיכרון. חזרתי יום למחרת בפחות מ-24 שעות לסלקום אמרתי להם שהנציג עבד עלי, המנהל אמר לי שזה בעיה שלי שהסכמתי ולא ניתן להחליף את המכשיר בשום אופן ולא רצו להחליף לי את המכשיר כי הוא כבר היה בשימוש יום אחד. הצגתי להם מסמך להגנת הצרכן של סלקום, שתוך 14 יום ב100ש"ח או 5% מערך המכשיר אני יכולה להחליף המנהל אמר לי שלא מעניין אותו החוק הזה שאני יכולה ללכת לבית משפת ולהגיש תלונה או למכור את המכשיר בחוץ ולקנות מסלקום מכשיר אחר אם אני רוצה.

    IP: 82.80.111.149דווח על תגובה זו

  • 17.

    זילזול בלקוח

    אלה כהן ela_drshr@walla.co.il, 26/05/13 10:52

    שלום.,
    אנחנו מנויים למעריב מזה שנים רבות
    בחודשים האחרונים נזרק העיתון לחצר הבית ללא עטיפת ניילון כמו שהיה מגיע מדי בוקר.
    התרעתי המון פעמים טלפונית,ובקשתי להכניס את העיתון לניילון.
    יש בעלי חיים בחצר והם "חוגגים" על העיתון אך נראה שהבקשה נופלת על אזניים אטומות.
    אני רוצה לבטל את המנוי-ועכשין מתחילה החגיגה אין עם מי לדבר

    IP: 85.65.238.246דווח על תגובה זו

    • רח.טרומפלדור 1 חדרה בית קרקע,פרטי. (ל''ת)

      ניצברג שרגא, 02/06/13 11:09


      IP: 79.177.111.186 דווח על תגובה זו

  • 16.

    רהיטים

    נפגע, 15/05/13 16:32

    יש פה מישהו שנפגע מרהיטי דיבאני סנטר?

    IP: 93.172.186.201דווח על תגובה זו

    • דיבאני

      דן, 11/06/13 09:49

      הצחקת אותי. אפילו באתר רהיטים יש תלונות למכביר.

      IP: 93.172.186.201 דווח על תגובה זו

      • דיבאני

        דן, 11/06/13 09:51

        כנס גם לאתר תביעות קטנות

        IP: 93.172.186.201 דווח על תגובה זו

  • 15.

    העיתון פשוט לא מגיע - בפרט בשישי ה3.5.13

    טל עמית, 05/05/13 17:18

    העיתון לעתיחם לא מגיע
    תלונותי לא עזרו
    גם שישי האחרון 3.5.13 העיתון פשוט לא הגיע
    לפניותי לא ענו
    לטיפולכם
    טל עמית
    מועצת הצמחים יהוד
    0505537143
    taljaffa@gmail.com
    לתשובתכם וטיפולכם הזריר אודה
    טל עמית

    IP: 77.125.78.145דווח על תגובה זו

  • 14.

    מעריב

    יהודית רוכברג, 15/03/13 08:27

    שירות מנויים גרוע ביותר. ממליצה להתרחק. על אף תלונות חוזרות ונשנות על כך שאיני מקבלת את העתון, אין שום שינוי. ביקשתי חשבונית וביקשתי לבטל את המינוי אך גם לכך אין שום מענה.

    IP: 87.68.162.240דווח על תגובה זו

  • 13.

    שירות מנויים מעריב יורה לעצמו בראש

    ניידיק ירון, 27/01/13 13:39

    החובה לבחור מסלול יומי או סוף שבוע גם למנויים קיימים תגרום לביטולי מנוי. כמו כן קים מצב של הפרת התחיבות קודמת שעלול להוות תביעה יצוגית נגד מעריב

    IP: 93.172.73.209דווח על תגובה זו

  • 12.

    שירות גרוע בהוט

    חיים ביטון, 09/01/13 10:26

    הצטרפתי להוט כבלים לפני חודשיים ואני עובר
    איתם מהדורי צרות קניתי צרות בכסף

    IP: 192.116.248.130דווח על תגובה זו

  • 11.

    שירות מנויים מעריב

    מרטה גנזבורג, 30/12/12 09:59

    מי נותן שירות?בשירות מנויים לא עונים-מי מפיק חשבוניות???????????????

    IP: 84.94.130.228דווח על תגובה זו

  • 10.

    אין למי לפנות במעריב מינויים

    א. ששון, 04/07/12 08:53

    ב-28.6.2012 הסתימה תקופת המינוי שלי במעריב. למרות 4 טלפונים וקצת הבטחות, העיתון עדיין ממשיך להגיע בניגוד לרצוני.
    בושו לכם !!!!
    מן הסתם אין צדיק בסדום

    IP: 79.180.196.202דווח על תגובה זו

  • 9.

    קופונים למימוש בלי תמורה.

    meiro5151, 21/08/11 07:39

    לתמימותי רכשתי קופון לרכישת מכונת גילוח,כאשר ההמתנה היתמשכה יותר משבועיים,כתבתי למפרסם הקופון,אבל תשובתו היתה:אני לא קיבלתי תמורה כספית,לכן תפנה לגורם שאחראי!

    IP: 212.150.174.186דווח על תגובה זו

  • 8.

    חסר למי לפנות נגד מינהל מקרקעי ישראל (ל''ת)

    hamber1 , 12/11/09 10:44


    IP: 84.108.129.65דווח על תגובה זו

  • 7.

    האם מישהו הייה פעם במי שבע סניף באר שבע ???

    בשם הרבה תושבים בב''ש, 13/10/09 08:42

    האם מישהו עבר את הגהנון שהרבה מאיתנו עברו שם בקבלת קהל???
    האם ידעתם שהקריות לפקחים דרך טלפון לחברה זו היא מין הטיפולים הגרועים ביותר??
    באים לבדוק ולא עושים שום דבר??
    אומרים נבוא יותר מאוחר ולא עומדים במילה שלהם וטענות שאין להם זמן??
    המנהל בסניף לא עונה לתלונות כאשר פונים עליו אישית ואומר '' המנהל איננו.
    אנא, אם משהו אחר נפגע מי הטיפול מי החברה זו..תיתלוננו!!!
    הם לא עונים לטלפונים במי שבע.

    IP: 85.250.97.68דווח על תגובה זו

  • 6.

    רשת אירוקה

    princess sinai , 06/09/09 20:30

    זהירות
    רכשתי משקפי שמש לפני חודשיים מרשת אירוקה של חברת וואג משקפיים מעוצבות יקרות לאחר פחות מחודשים הידיות שהיו בצבע לבן קיבלו כתמים כהים ניגשתי לחנות הרשת ששם רכשתי ואחראית המשמרת קיבלה אותי בתגובה שאין מה לעשות צריך חשבונית( אני לא שמרתי) לאחר דיבורים ועצבים היא הסכימה לשחזר את החשבונית וכל זה מנהל החנות נמצא אך לא מדבר ולמרות זה היא מתעקשת אם את רוצה יחליפו את הידיות תמורת תשלום כמובן שהתעקשתי ודיברתי אם נציגת שירות לקוחות ולאחר שוב הסברים היא הסכימה שאשאיר את המשקפיים לבדיקה וזה היה ביום שלישי ביום ראשון קיבלתי טלפון מנציגת השירות שאין מה לעשות אם אסכים יחליפו את הידיות תמורת 75 ש''ח לכל ידית ואען להם חלקים במלאי רק זוג אחרון זו חוצפה שילמתי 500 ש''ח ( וזה בהנחה) ומה עוד לקנות בקשת שמעבירה מסר של אמינות אני מנהלת רשת אופנה ידועה ואין דבר כזה אצלינו פשוט גנה וזילזול מעניין אם חברת וואג יודעת שכך מתנהלים אם המותג שלהם
    זה ביזיון להתנהג כך אם צרכן

    IP: 84.109.174.243דווח על תגובה זו

    • צודקת...

      מישהו, 17/08/12 12:09

      צודקת לגמרי! היה לי גם מקרה דומה עם החברה הזו, פשוט חוצפה!

      IP: 212.150.214.90 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הבעיה הגדולה ביותר הם דווקא גופים ממשלתיים - אדישים לתלונות

    מאריאן, 21/08/09 17:21

    ומתוכם הראויים לנשיכה ובדק בית יותר מכולם ובענק הן מערכות המשפט בישראל - לית דין ולית דיין. בני אלים הגורסים את בני התמותה לארוחת הצהריים שלהם.

    IP: 80.230.59.212דווח על תגובה זו

  • 4.

    הוט

    אסי, 19/08/09 11:07

    יש לי בעיית התנתקות מול הוט, יש למישהו עצה למי עליי לפנות כדי שזה יטופל בצורה הטובה והמהירה ביותר ?
    תודה.

    IP: 192.118.30.102דווח על תגובה זו

  • 3.

    אתר תלונה עזרו לי מאוד מול גוף חזק כמו חברת חשמל (ל''ת)

    קובי, 17/08/09 22:07


    IP: 89.138.54.10דווח על תגובה זו

  • 2.

    יופי nrg! תודה על המידע (ל''ת)

    שלי, 17/08/09 20:11


    IP: 62.90.152.218דווח על תגובה זו

  • 1.

    אמון הציבור פתרו לי בעיה מול סלקום

    תמר, 17/08/09 17:46

    פשוט נחמדים מקצועיים ויעילים אבל צריך להיות סבלניים יש להם הרבה עבודה

    IP: 212.179.214.74דווח על תגובה זו