• 19.

    צלחת לויו פרטית היא הפתרון החזר כספי בתוך שנה בערך. אתה יכול לקלוט איז

    אין יס וNO להוט, 15/03/09 14:28

    ה לוין שאתה רוצה - תלוי בקוטר הצלחת. או לחילופין להוסיף עייניות

    IP: 79.182.226.164דווח על תגובה זו

  • 18.

    החיים יותר טובים בלעדי הוט ויס אולי כך תגלו את החיים איתכם בבית (ל''ת)

    משה, 23/02/09 08:36


    IP: 62.0.42.2דווח על תגובה זו

  • 17.

    אני זרקתי את הטיוי מהבית ות יס ואת הוט

    אסף, 23/02/09 08:12

    יש לי אנטרנט רואה הכל תוכניות סרטים לא צריך אף אחד

    IP: 84.228.36.158דווח על תגובה זו

  • 16.

    המחיר הזול ביותר ביס. 199 ש''ח כל החבילות :

    בן, 23/02/09 07:42

    סרטים, מדע, בידור, וכו'. ללא ערוצי פרימיום.
    אל תתפשרו!!!

    IP: 79.180.139.171דווח על תגובה זו

  • 15.

    לעולם לא אתחבר

    עמיר, 19/02/09 00:55

    לכבלים או לווין או כל דבר שיש בו התחייבות- משום שיש לי צלחת לוויין ואני רואה מה שרוצה ומה שמוצא בכלל- כי לא רואה הרבה טלויזיה, ורק הילדים רואים לכן אני לא אעשה שום מנוי עקב הביקורות שאני שומע וקורא על השירות הגרוע ששמו שירות לקוחות או סיוט לקוחות..
    עצתי שתתקינו צלחת לווין לכמה שכנים ותתחלקו בהוצאה החד פעמית וזהו.. לפחות לא יהיה משהו קבוע לתשלום ולא יהיו פרוסומות מכל סוג שהן הסיוט שלי מאז ומתמיד

    IP: 89.139.82.206דווח על תגובה זו

  • 14.

    יששששש - מעבר מהוט ליס

    מנפגעי הוט, 17/02/09 18:29

    ללא הצורך בכוחות הנפשיים לעמוד מול שרות הלקוחות הגרוע של הוט
    תוך יומיים, ויס מנהלים הכל
    כולל החזר כספי של הקנסות של ההתחיבות מול הוט
    בהצלחה לכולם כי מגיע להוט ללמוד ולהפנים ששרות לקוחות זה דבר חשוב

    IP: 10.234.21.16דווח על תגובה זו

    • מהר מאוד תלמד שיס זה לא מציאה... (ל''ת)

      נפגע יס, 18/02/09 08:23


      IP: 194.90.149.14 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הבעיה היא שהאנטנה המרכזית האמורה להיות על גג הבניין

    *****, 15/02/09 12:45

    הרוסה בעקבות שליחי הכבלים (הכלבים) כדי שלא תהיה אופציה לראות טלוויזיה אלא אם אתה מנויי.

    המלצה שלי למי שלא רוצה לשלם: עשו אינטרנט ותורידו את הפילטר של הטלוויזיה שהם שמים.

    IP: 85.64.16.99דווח על תגובה זו

    • זו גניבה (ל''ת)

      אני, 17/02/09 16:14


      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

    • למס' 13, איך מורידים פילטר? (ל''ת)

      שאול קאופמן , 18/02/09 17:38


      IP: 79.177.128.152 דווח על תגובה זו

    • פתרון יותר טוב

      ran, 20/02/09 07:25

      תעשו טלפון.
      זה עובד בתדרים של הטלויזיה והם לא שמים פילטר

      IP: 84.108.253.14 דווח על תגובה זו

  • 12.

    למה הסרטים חוזרים על עצמם בהוט

    די כבר, 15/02/09 10:43

    כול סרט רואים אותו במשך 3 חודשים באותה שעה+- .
    נשיונל גיאוגרפיק מראים כבר שנה את תעשיות על , קופים גונבים, נעולים מצב קירטי ותעופה בחקירה (אותם פרקים משודרים כול הזמן משעה 22:00 עד הבוקר).
    בערוץ HOT ZONE שוב חוזרים על עונה מספר 5 ו6 של ER כבר 4 שנים ברציפות אפילו הולמרק נמצאים בעונה 10 (כמה כבר אפשר לראות את זה ) .
    הפרקליטים התחילו שוב לפני מספר חודשים והורידו עם המעבר לערוצים החדשים אני מאמין שהם יתחילו לשדר החל מעונה 1 ...

    IP: 87.68.63.173דווח על תגובה זו

    • צודק זה תופעה מעצבנת (ל''ת)

      הי אתה גיבור גדול, 19/02/09 13:48


      IP: 87.68.126.15 דווח על תגובה זו

  • 11.

    התנתקות מהוט

    אלי, 11/02/09 15:48

    מישהו ניסה פעם להתנתק משרות הוט (בגמר ההתחייבות!)? מה אומר החוק החדש בו ניתן להפסיק תשלומים בויזה חד צדדית (שוב- בהנחה שסיימנו את זמן ההתחייבות).
    בתודה

    IP: 79.181.113.160דווח על תגובה זו

  • 10.

    תשלום קבוע לכל החיים בהוט

    בני, 11/02/09 15:00

    בזמנו סיכמתי עם הוט על 199 ש''ח קבוע לכל החיים.לפני כחודשיים הם העלו ל-222. כשתפסתי אותם סוף סוף בטלפון אמרו שזה מע''מ ותמיד חייבו אותי(לא נכון אבל כמובן שאין לי חשבוניות מהעבר ואיני יכול להוכיח).נואשתי מנסיון לתפוס אותם בטלפון ואיני יודע איך להחזיר את הגלגל אחורה.
    האם יש תלונות כמו שלי?מה עושים?אם זה נכון האם כדאי לשקול תביעה יצוגית נגדם?

    IP: 193.37.128.65דווח על תגובה זו

    • התנתקות מהוט

      אלי, 12/02/09 00:04

      כמו שכתבתי אחריך (11)- לפי החוק החדש, אם אין לך או עוד התחייבות להוט, אתה מבקש מחברת ההשראי להפסיק את התשלומים והם חייבים להפסיק.

      IP: 79.177.139.106 דווח על תגובה זו

    • 199+מע''מ=בערך 230 ש''ח. (ל''ת)

      זו כבר הוחכה של השקר!, 18/02/09 00:07


      IP: 84.229.113.236 דווח על תגובה זו

    • להגיש תביעה באמצעות" אמון הצבור" (ל''ת)

      שאול קאופמן , 18/02/09 17:42


      IP: 79.177.128.152 דווח על תגובה זו

    • יש פתרון!!!!!!!

      אחד שיודע טוב, 20/02/09 21:56

      דרך אגב אתה יכול לבקש שישלחו לך חשבוניות מהעבר יש להם והם יכולים וחייבים לשלוח לך. (אתה יכול לבקש אפילו כשנה אחורה)
      דרך נוספת תדפיס של כרטיס האשראי בו אתה משלם או תדפיס של הבנק אם זה משולם דרך הוראת קבע בנקאית.( לבקש מהבנק)
      דרך נוספת החוזה הראשוני שלך איתם, שם מצויין מה אתה מקבל וכמה אתה תשלם להם כל חודש.
      אל תוותר להם כי אתה צודק!!!!

      IP: 217.132.111.33 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הוט השרות הגרוע ביותר , צריכה לקום עוד חברה (ל''ת)

    מאירה, 10/02/09 23:05


    IP: 79.178.242.22דווח על תגובה זו

  • 8.

    שני דברים - אני ממש חילוני אבל

    jay-z, 10/02/09 18:43

    אם שס לא תקבל אתמשרד התקשורת - אנחנו נפסיד את שר התקשורת הכי טוב בתולדות המדינה

    2. להוט יש את שירות הלקוחות הכי גרוע במדינה - כאחד שמנהל מוקד שרות לקוחות - אני המום כל פעם שאני מדבר איתם - האבסורד הוא שלהוט יש טלויזיה הרבה יותר טובה מיס.

    IP: 85.250.10.245דווח על תגובה זו

  • 7.

    שאלה - בקשתי לעבור לשירות אנאלוגי של הוט , ברשותי ממיר vod

    איציק, 10/02/09 18:29

    הממיר בשימוש אצלי משנת 1999 .
    השאלה :לאחר המעבר משירות דיגיטלי לשירות אנלוגי ,האם הממיר הוא רכושי ?
    או אני חייב להחזיר את הממיר להוט.
    כפי שנאמר לי ע''י נציגם שילמתי עבור הממיר פקדון , אני לא זכאי לזיכוי ובנוסף עלי להחזיר להוט את הממיר.
    בתודה מראש למשיבים.

    IP: 77.127.216.33דווח על תגובה זו

    • לגבי ממיר בפקדון...

      מישהי שעבדה בהוט, 10/02/09 23:27

      הממיר ברשותך משנת 1999. כלומר, עברו כבר כ-10 שנים. אם היית מעוניין להחזירו שנים בודדות לאחר תחילת השימוש, סביר להניח שהיה מוחזר לך סכום כלשהו. אבל מאחר ועבר זמן רב כל כך, לא מגיע לך גם כל החזר כספי, בשל התיישנות ובלאי המכשיר.
      בכל אופן ובכל מקרה - הממיר שייך חוקית לחברת הכבלים ולא לך, כך שברגע שבאים לנתק אותך, זה חלק מציוד החובה שעליך להחזיר לחברה.
      והערה קטנה נוספת - אין גם טעם להשאיר ממיר של הוט בבית לקוח, משום שלא ניתן לעשות בו שימוש שלא דרך חיבור לחברה. הקידוד במכשיר, למיטב הבנתי, מונע שימוש בו בכל דרך אחרת.

      הערה בסוגריים: יש גם לשקול האם משתלם לך להחזיר את הממיר הדיגיטלי, משום ששכירות עבור שירותי שידור אנאלוגי עולה כמעט כמו דיגיטלי.

      סביר להניח שזו לא התשובה שחפצת לשמוע - אבל מניסיוני בתור עובדת הוט לשעבר, מה שנאמר לך הוא נכון ואמת.

      IP: 87.70.158.175 דווח על תגובה זו

    • אם יש לך ממיר משנת 1999

      שביט, 13/02/09 14:36

      אין בכלל סיכוי שהוא ממיר VOD כי לא היו בכלל שידורים דיגיטליים. יש לך ממיר נאלוגי פםשוט והחברה בכלל לא תטרח לבוא ולאסוף אותו כי שווי אפס שקלים אחרי כל כך הרבה שנים.
      מפליא אותי שמי שעבדה בהוט נותנת מידע לא נכון בעליל.

      IP: 81.199.121.60 דווח על תגובה זו

  • 6.

    חשבונית אחת

    אשר, 10/02/09 18:23

    זה נכון שהצרכן משלם לחברה אחת הוט אך הוט מוציאה שלוש חשבוניות עבור כל שרות.
    כמו כן יש לדאוג לקבל חוזה לחתימה ולקרוא בניחותא ורק לאחר מכן לחתום.
    הוט חברה עם שירות על הפנים מניסיון מר.
    הוט מחתימה אתכם על אפשרות של תשלום מראש אך משתשמשת באופציה הזאת מיד לאחר חתימת חוזה ז''א התשלום הראשון שיוצא הוא על חודשיים על חודש שעבר והחודש העתידי.
    המממירים שלהם על הפנים תמיד אומרים בעת ההתקנה שאין ממירים דקים (הטובים) אלא ממירים עבים שתפעול ממירים אלה על הפנים.
    בקיצור על טלויזיה לא מתפשרים באיכות או שהולכים ליס או מתקינים צלחת פרטית.

    IP: 84.229.139.49דווח על תגובה זו

  • 5.

    שיטה נוספת לחיסכון

    אייל, 10/02/09 17:08

    בקשו מהחברה לקחתלכם את הממיר ולהשאיר את הטלווזיה מחוברת ישירות.
    נכון זה לא ''דיגטאלי'' ולא HD אבל אם רוצים לחסוך זה יעלה לכם 159 ש''ח לחודש ויש לכם:
    1,2,10,3,4,24,הופ,משפחה,נשיונאל ועוד ועוד.
    ממש שווה

    בהצלחה

    IP: 89.1.15.100דווח על תגובה זו

    • מה החסכון בזה ?

      לא משלם, 10/02/09 18:06

      אני לא משלם כלום על הסיפור הזה .
      אתה משלם 159 ?

      IP: 217.132.205.253 דווח על תגובה זו

    • ל 5 , 159 ש''ח לחודש?

      אבי, 10/02/09 18:35

      עפ''י שבדקתי באתר של הוט , התשלום עבור שירות אנאלוגי הוא 179 ש''ח לחודש .
      האם המחיר שנקבתה שגוי או שקיימת דרך נוספת להוזלת השירות הצפייה בטלביזיה ?
      תודה

      IP: 77.127.216.33 דווח על תגובה זו

  • 4.

    עובד יס

    יוני, 10/02/09 14:56

    אני עובד יס ובקטע של ההתחייבות יש היום שינוי בגלל התיקון לחוק הגנת הצרכן שהחל לפני חודשיים לערך. יס והוט חייבים להודיע על סיום המבצע חודש לפני. ביס לא מכניסים לקוחות למחירון בגלל החוק , אלא יש הודעה קבועה על המסך כמו כן בתום המבצע הלקוח עובר למבצע המשך ללא התחייבות באותו מחיר שבו היה במבמצע הקודם. בסעיף של ההקפאה מחיר ההקפאה במקרה של ממיר מקס יכול להגיע ל 44.90 לממיר , אם הושכר במחיר זה ,אז גם בהקפאה הלקוח ישלם מחיר זה. מקווה שהבהרתי קצת...

    IP: 217.132.43.36דווח על תגובה זו

  • 3.

    שטיות במיץ

    אלי, 10/02/09 14:40

    מי שיקנה את הממיר הזול ב400 ש,ח
    יגלה שפתאום הוא צריך לשלם אגרה

    IP: 89.139.167.155דווח על תגובה זו

    • אגרה...

      אלה, 10/02/09 23:31

      צריך לשלם בכל מקרה.
      אם תבדוק פסקי דין תיווכח שעדיין כל אחד שבבעלותו טלוויזיה, ללא קשר לחיבור ללוויין או כבלים - מחויב גם בתשלום אגרה.
      זה שלא כולם משלמים (בלשון המעטה) - זה משהו אחר...

      IP: 87.70.158.175 דווח על תגובה זו

    • אגרה

      רשות השידור, 11/02/09 05:49

      צריך לשלם בכל מקרה

      IP: 84.228.132.39 דווח על תגובה זו

      • כדאי לשלם אגרה כי נמאס מהזבל שהערוצים המסחריים מאכילים אותנו (ל''ת)

        אגרה, 11/02/09 15:30


        IP: 89.138.46.180 דווח על תגובה זו

    • מידע פשוט לא נכון ! אין קשר בין הממיר לאגרה

      שחר, 13/02/09 14:38

      הממיר יימכר בחנויות חשמל וסופרקמרקטים לכל דורש ואין קשר בין רכישתו להוכחת תשלום האגרה. בדוק . אל תכתוב שטויות חסרות בסיס .

      IP: 81.199.121.60 דווח על תגובה זו

      • אגרה

        אלי, 14/02/09 18:28

        ומה תעשה אם פתאום תגלה שהחניות מחויבות לדווח

        IP: 89.139.175.42 דווח על תגובה זו

  • 2.

    respond

    rivka, 10/02/09 14:00

    thank you for the informaiontt

    IP: 69.123.212.27דווח על תגובה זו

  • 1.

    לא לקחתם בחשבון טיפול פסיכולוגי בעקבות שירות גרוע ותיזוז הלקוח (ל''ת)

    להוט השירות הגרוע במדינה, 10/02/09 12:56


    IP: 84.228.40.198דווח על תגובה זו

    • שכחת להוסיף ...סחיטה כספית...

      מישהי, 10/02/09 20:26

      יס והוט הם מתחת לכל ביקורת, אף אחד מהם לא מגיע לו להתפרנס!!!

      הם מביאים אנשים למצב של פת לחם ללא הצדקה וסחיטת החלשים, אם אשמע בתקשורת שהם סיימו את עבודתם לאלתר בשל חוק חדש כלשהו שיצא , אני אצהל משמחה בפרט על אותם אחראים בחברות הללו שישארו הם וילדיהם בפת לחם, ללא כסף לתרופות וללא חימום בחורף, על כך שמררו לאנשים את החיים !!!

      IP: 77.126.255.82 דווח על תגובה זו

      • כמה מילים על יס

        עובד יס, 16/02/09 10:45

        אני עובד ביס כבר הרבה שנים, ואני יכול לאמר, שכל הזמן עושים דברים לשיפור חווית הלקוח,מושקעים מאמצים עליאיים בשירות הלקוח, לא סתם אנחנו זוכים תמיד בפרסי השירות, כמו כן, בבחינת התוכן, יש השקעה מטורפת בהבאת תוכן איכותי.

        נכון, תמיד יהיו כאלה שיפגעו משירות , אין מה לעשות גם העובד הזוטר או המנוסה בשירות עושים טעויות, או לא מתעדים שיחה כמו שצריך, כל הזמן יש הפקת לקחים, מודדים בלי סוף נציגים ויושבים להם על הנשמה בשביל לטפל כמו שצריך,

        אם מישהו רוצה ניתוק או כל דבר שכזה, לא מעכבים טיפול שכזה ביס אפילו לשנייה,אין כזו מדיניות כי לא יוצא מזה כלום לחברה, תאמינו לי.

        מחירי הטיוי אולי גבוהים, אבל תנסו להביט מהצד השני של המתרס, שוק הטיוי בארץ הוא קטן מאוד יחסית, ואם רוצים שיהיה תוכן רב הטלויזיה, שירות טוב ומוצרים מתקדמיים, הכל עולה כסף, לכן החברות, גם הוט צריכים לגבות 220+ שקל מלקוח, לא כי מישהו למעלה יושב ומתעשר.

        צפייה מהנה.

        IP: 84.109.22.242 דווח על תגובה זו

        • חחחחח הצחיק אותי

          לקוח יס, 18/02/09 08:25

          שירות גרוע קשה להתנתק מורידים ערוצים בלי להוסיף חדשים

          IP: 194.90.149.14 דווח על תגובה זו

        • כל פעם אחרי שאני מחכה שעה שיענו לי נציג מציין שזכיתם בפרס השירות

          עידן, שינקיניסטן , 20/02/09 10:56

          נראה לך שמישהו שנכווה כ"כ הרבה מהשירות הזוועתי יאמין לאיזה דירוג קיקיוני (לא יודע מי המתחרים בתחרות, אבל לירקן שלי יש תודעת שירות יותר גבוהה מכם). פשוט ביזיון של שירות, אני עברתי אינסוף אפיזודות עם השירות המזעז שלכם, שזה הפך להיות בדיחה.
          למזלכם אני אוהב טלוויזיה והמתחרים גרועים בהרבה (גם אותם ניסיתי לשבועיים. הספיק לי).

          IP: 62.0.180.168 דווח על תגובה זו