• 21.

    גלאי נוכחות במשרדים ובמקומות ציבור וכו'

    יוסי.ט, 29/08/09 22:28

    גלאי נוכחות ותנועה ,פתרון פשוט וזול לחיסכון בתאורה ומיזוג.
    כשיש אנשים באיזור זה פועל וכשאין אנשים באיזור זה לא פועל.
    WWW.IGREEN.CO.IL

    IP: 77.126.200.144דווח על תגובה זו

  • 20.

    תביעה נגד סמיקום בנוגע לנורות חסכוניות

    גלית, 02/06/09 09:25

    אני מסכימה לנאמר לגבי הנורות אך הנורות לקנות מיצרן מוכר למעשה אין קשר בין המותג יונדאי לבין הנורות של סמיקום שמיוצרות בסין
    נגד סמיקום הוגשה תביעה בנוגע לנורות ע''פ הודעת הבורסה מצורף לינק

    http://mayafiles.tase.co.il/RHtm/422001-423000/H422542.htm

    IP: 77.124.39.193דווח על תגובה זו

  • 19.

    לכל המעוניינים בהסבר מקיף על המאיץ הירוק

    ניר, 27/01/09 11:18

    לכל המעוניינים בהסבר מקיף על המאיץ הירוק
    תוכלו להכנס לאתר המאיץ:
    www.semicom.co.il/myarok

    ניר
    מנהל המוצר
    סמיקום לקסיס

    IP: 213.8.55.82דווח על תגובה זו

  • 18.

    כאיש מקצוע חבל שהכתבה שטחית עד כדי הטעיה

    gadii , 21/01/09 16:37

    התקנת שעון שבת לטלויזיה וlcd וכדומה,אינה נחוצה,מצב מערכות כאלה כאשר הם כבויים ונמצאים במצב "סטנד ביי",צריכתם החשמלית הינה אפסית,ומעבר לכך שהדלקת מערכות אלקטרוניות כאלה דרך שעון ,עלול להסב להם נזק,(חשוב להדליקם בעזרת השלט הביתי).
    2.ניקוי מאיץ(חממם מהיר)אינו מומלץ למי "לאדם מהיישוב" ויש לבצעו רק ע"י חשמלאי מומסך והנ"ל כרוך בליכלוך רב ומומלץ אחת לכארבע שנים,ולא מעבר לכך.
    בבתים עם מערכות סולאריות משותפות,יש חשיבות לסגירת ברז סיחרור המים בשעות הערב ע"מ לא "לקרר" את המים שיש צורך לחממם חשמלית

    IP: 89.139.55.47דווח על תגובה זו

    • לעומת זאת כן מומלץ שעון לניתוק כל הבית להוציא מקרר וכו" וזאת ע"יחשמלאי (ל''ת)

      gadii , 21/01/09 16:41


      IP: 89.139.55.47 דווח על תגובה זו

    • תנור חימום תקני במקלחת,רצוי שהפעלתו תחובר למפסק התאורה,וכך לא שוכחים ל

      gadii , 21/01/09 17:02

      מותנה בתנור עד מקסימום 1600W

      IP: 89.139.55.47 דווח על תגובה זו

    • תנורי חשמל ואחרים(מעל 2000W)אסור לחברם לשעון חשמל רגיל,יכול לגרום שריפ

      gadii , 21/01/09 17:14

      שעוני שבת רגילים מיועדים ל10-16A ולא מעבר לכך,,,ולכן לא מתאימים ומסוכן השימוש בהם במכשירים "כבדים" כגון תנורים,מזגן,תנור אפיה וכדומה .וכמו כן רצוי לבדוק היטב שגידי החשמל לשקע הם 2.5@
      ככלל רצוי להיוועץ בחשמלאי מוסמך

      IP: 89.139.55.47 דווח על תגובה זו

    • שעון שבת - יתרונות גדולים

      ניר, 27/01/09 11:07

      התקנת שעון שבת למכשירים היא חכמה וחוסכת.
      גם במצב סטנד ביי, המכשירים צורכים חשמל כ4-5 וואט. הבעייה שאם תיקח את אזור מערכות האודיו-וידיו (טלוויזיה, DVD, מגבר ממיר וכד') תראה שאתה מגיע לכמות לא מבוטלת. 10 מכשירים כאלו, צורכים 50 וואט במשך 20 שעות ביממה (להערכתי) ולזה יש להוסיף את הזמן המת - כלומר הזמן ש''שוכחים'' את המכשיר דלוק ו/או נרדמים מול הטלוויזיה.כלומר 1 קילווואט שעה ליממה*365 ימים בשנה. לפי עלות של 55 א''ג לקוט''ש מדובר בעלות של כ 200 ש''ח לשנה ועוד ענן שחור לנשימה...
      אגב, עלות שעון שבת שאינו דורש התקנה של חשמלאי (מסוג תקע-שקע) כ-50 ש''ח בלבד...
      מה אתה אומר עכשיו??? אפסי או משמעותי???


      ניר

      IP: 213.8.55.82 דווח על תגובה זו

    • לגבי ניקוי המאיץ

      ניר, 27/01/09 11:15

      למען הגילוי הנאות, ניר מחברת סמיקום לקסיס - מנהל המוצר המאיץ הירוק.

      אכן החלפה/ניקוי אינם מומלצים לאדם שאינו מקצועי בכך.

      ברוב המקרים - לא תגיע ל4 שנות פעולה, אלא אם כן תתקין את המאיץ הירוק. בכל המאיצים הרגילים, המאיץ ייסתם תוך שנה -שנתיים מאחר ואין לאבנית לאן ''לברוח'', המאיץ נסתם וגוף החימום יישרף.

      בנוסף, בגלל עלות בעל המקצוע, וה''בלגאן'' הכרוך בפתיחה וסגירה של הדוד, אם כבר פותחים, מומלץ ביותר לבצע כבר החלפת המכלול של גוף החימום, המאיץ והפלאנג'.

      ניר
      nir@semicom.co.il

      IP: 213.8.55.82 דווח על תגובה זו

  • 17.

    רק מהנגב יש עתיד למדינה, בואו אליי. (ל''ת)

    נגב, 21/01/09 15:33


    IP: 85.179.15.104דווח על תגובה זו

  • 16.

    דרך האור

    לירן לוטם , 21/01/09 11:07

    הפיתרון היעיל ביותר לחיסכון בחשמל הוא שימוש נבון באנרגיה סולרית.אינרגיה ירוקה וידידותית לסביבה.בימים אלו אנו מפיקים חשמל ממזוט,פחם שפוגע בסופו של תהליך בבריאותנו.שמש לא חסר לנו בישראל ואפשר לשנות את המצב.
    בנגב יבחן עם ישראל,ובבחירות הקרובות אני נותן את קולי למפםלגת הירוקים
    כי אין לנו עוד חשמל לבזבז.
    רק הירוקים רק אנרגיה ירוקה
    למען ילדנו בריאותנו וסביבתנו!!!!

    IP: 87.68.29.217דווח על תגובה זו

  • 15.

    ללמוד לחיות עם הטבע

    ירוק, 21/01/09 10:26

    לא לחמם כשקר - לא לקרר כשחם. כל עוד זה לא מעל 35 מעלות צלסיוס או מתחת לאפס.
    (אפשר ללבוש עוד סוודר). מקלחת קרה היא בריאות ברוב ימות השנה ועוד.

    IP: 79.179.30.56דווח על תגובה זו

  • 14.

    מפוחי רעפים - פתרון ירוק

    אמיר, 20/01/09 16:02

    בצורה פשוטה ניתן לחסוך שליש מהוצאות החשמל לקירור הבית בקיץ WWW.COOLMAX.CO.IL

    IP: 84.229.40.165דווח על תגובה זו

  • 13.

    חמם הוא השטות הכי גדולה!

    יצחק, 20/01/09 12:59

    1) אם אתם רוצים לחמם רק כמות מים קטנה - קנו דוד של 10 ליטר.
    2) ה''חמם'' לא מונע שקיעת אבנית - האבנית שוקעת במגעה עם גוף החימום בגלל קשיות המים.
    3) האבנית לא גורמת לאי חימום המים - האנרגיה החשמלית מגוף החימום חייבת להיכנס למים - אין לה ''לאן ללכת'' חוץ מאשר למים בדוד. שכבת האבנית מאיטה את מעבר החום, גורמת לגוף החימום להתחמם יותר ובסוף - להישרף.הדרך היחידה למנוע זאת היא לנקות את גוף החימום מפעם לפעם - פעולה די מסובכת ומלוכלכת למי שלא מתמצא, או להשתשמש במים מרוככים.

    IP: 89.139.186.254דווח על תגובה זו

    • טעות בידך- להלן הסבר מקיף על גוף החימום והמאיץ

      ניר, 27/01/09 10:53

      שלום יצחק,
      למען הגילוי הנאות, אני אחראי בחברת סמיקום על הצד הטכני של המאיץ.
      בחלק מדבריך הנך צודק ובחלק אינך...
      המאיץ הירוק נותן לך אפשרות לחימום מהיר של המיים (כמו גם מאיצים אחרים)ץ כלומר אם ממצב של מים קרים אתה מעוניין לחמם מיים בכמות קטנה - עבור מקלחת אחת לדוגמה, אזי המאיץ הינו חשוב, ומאפשר לקבל מים חמים תוך זמן קצר. כך חסכת כסף רב!!!
      אם אתה מפעיל את הדוד לשעתיים, אז אתה צודק, לחום ''אין לאן ללכת'' לאחר שחימם את האזור ה''מהיר'', יחמם גם את שאר האזורים. אך הרעיון כאן הוא חיסכון... ואיננו רוצים לשלם עבור חימום כמות מיים גדולה שלא לצורך.
      אתה מוזמן לקבל פרטים רבים נוספים כולל הסברים ותמונות באתר המאיץ:
      www.semicom.co.il/myarok
      לצורך חימום כמות מים קטנה אין צורך לקנות דוד קטן, אם יש לך מאיץ... ושוב חסכנו.

      שכבת אבנית על גוף החימום מאטה משמעותית את החימום! על פי חברת החשמל, 7 מ''מ יגרמו ל40% תוספת חשמל!!! תוכל לראות באתר כי המאיץ הרגיל נסתם לחלוטין ושם זה הרבה יותר מ 7 מ''מ (המאיץ נסתם לחלוטין תוך שנה-שנתיים)

      מיים מרוככים זה מעולה אך יקר ולכן לא לכולם יש אפשרות לרכוש מערכת כזו, מה גם כי בד''כ משיגים האטה בהצטברות האבנית ולא מניעה מוחלטת.

      לגבי ניקוי הדוד וגוף החימום, זו בעייה מאחר וכרוך ב''בלגאן'' לא קטן ועלויות גבוהות. בעל מקצוע לוקח כמה מאות שקלים עבור פתיחה וסגירה של הדוד על כל המשתמע מכך. לכן עדיף לבצע החלפה למאיץ הירוק לכשנשרף גוף החימום, או כאשר קצב חימום המיים מואט מאד. התקנת המאיץ הירוק, תחסוך החלפות יקרות מאחר ואורך החיים עד פי 3 והיעילות האנרגטית לאורך זמן.

      מקווה שנתתי תשובה מקיפה.

      nir@semicom.co.il
      ניר

      IP: 213.8.55.82 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מונים חכמים יעשו את העבודה

    mohewm, 20/01/09 08:54

    חיוב התקנת מונים אלקטרונים .חיוב הצרכנים לפי תעריפים בשעות שיא בחשמל ,יאפשר חסכון כספי לצרכנים ,והספקה סדירה בפחות תחנות כוח .

    IP: 84.109.45.126דווח על תגובה זו

    • ישר כוח.דברי חוכמה...שלא ממש מתאפיינים בכתבה עצמה (ל''ת)

      gadii , 21/01/09 16:24


      IP: 89.139.55.47 דווח על תגובה זו

  • 11.

    חיסכון באנרגיה

    ירון, 19/01/09 22:43

    יש לכם טיפים ? רעיונות ?

    הצטרפו ל אתר חדש - www.yeswegreen.com

    IP: 89.138.9.142דווח על תגובה זו

  • 10.

    דודי שמש בארצנו

    יוסי, 19/01/09 08:44

    נשמע ממש גן עדן בארץ כמו שלנו
    כך תמיד חשבתי עד להסבר של השכן שלי.
    מחיר הקניה וההתקנה של דוד שמש עולה
    על צריכה בדוד חשמלי כ עשרים שנות שימוש
    לפי מחיר החשמל הקיים עכשיו זכוכיות נשברות ליכלוך מיגון ..אז עד שלא יורידו את
    המחיר אין טעם לקנות דוד שמש סולרי
    תחשבו על זה

    IP: 217.132.135.102דווח על תגובה זו

    • The prices will be 50% cheaper in 2009

      Arye, 20/01/09 20:13

      I read in US News that the global demand is down and the supply is up, and thus the prices have gone done 20-30% from last year's prices, and that they will continue to go down towards the 50% earmark.

      IP: 167.206.238.126 דווח על תגובה זו

    • יש לשכן שלך טעות גדולה בחישוב!!!!

      מני מודיעין, 20/01/09 20:34

      לפי החישובים שלי בין שלוש לארבע שנים מקסימום אתה מחזיר את עלות הדוד שמש ואם הדוד מחזיק לפי רוב היצרנים שמונה שנים אז הרווחת בגדול. אולי זרקו את השכן שלך בכיתה א' מהבית ספר חשבון הוא לא יודע לעשות.

      IP: 87.68.239.99 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הונאה

    zse456 , 18/01/09 19:07

    חברת חשמל חושבת שהציבור מטומטם לא הוזלתם את החשמל בעקבות ירידת מחיר הנפט , אם אני צריך לתת לכם ציון אז אני אתן לכם נאדה 0 , יש צורך להלחם בכם ולתת לעוד הרבה יצרני חשמל בושה וחרפה למדינה שהיא נותנת לשרלטנים כמוכם להונות את המדינה .

    IP: 79.179.121.65דווח על תגובה זו

  • 8.

    עיברו לחימום מים באמצעות גז

    אילנה, 17/01/09 11:48

    חסכוני-משלמים על מה שמשתמשים.
    יעיל- מים חמים 24 שעות ביממה.

    IP: 85.250.182.242דווח על תגובה זו

    • שלום לכולם

      zse456 , 18/01/09 19:55

      בשיא הנימוס ,
      לי היה את המכשיר הזה וזה כל הזמן לצאת מהבית למכשיר לכוון ומישהו שיפתח את הברזים ויכוון את המים אני לא ממליץ לאף אחד לא פרקטי מכשיר לא אמין אין יותר טוב מדוד שמש וכמה כבר יש בארץ חורף .

      IP: 79.179.121.65 דווח על תגובה זו

  • 7.

    נכון, אבל הנורות החסכוניות מכילות כספית

    יעל, 17/01/09 06:02

    בעניין הזה, עדיף כבר כל הנזק שנגרם מייצור החשמל לנורות הרגילות, מאשר להשתמש בכספית, שהיא אחד החומרים הכי רעילים שקיימים בעולם.

    IP: 212.199.141.2דווח על תגובה זו

    • את צודקת אבל יש גם צד שלישי...

      שי, 19/01/09 16:21

      כמות הכספית שבנורות החסכוניות היא זניחה (4 מ''ג ופחות) ואינה מתנדפת מהנורה, בעוד שייצור חשמל בתחנות כוח מבוססות פחם פולט כמות עצומה של כספית. כך, שהשימוש בנורות החסכוניות יוצר פחות זיהום מכספית מאשר השימוש בנורות הליבון שצורכות יותר חשמל אשר תהליך ייצורו מזהם בכספית. בנוסף, מכיוון ש-95% מהאנרגיה בנורות הליבון מתבזבזת על חום, שימוש בנורות החסכוניות חוסך גם בפעולת המזגן שמקרר את החדר.

      אגב, לדברי גלעד אוסטרובסקי, מהמחלקה המדעית באדם טבע ודין, באגודה פועלים ליצירת חוק פסולת אלקטרונית בישראל שיסדיר את הקבלה והמיחזור של פסולת אלקטרונית כמו נורות ובכך תיפתר בעיית הכספית לחלוטין.

      IP: 132.65.148.11 דווח על תגובה זו

  • 6.

    הבעיה היא אחת עם כל הטיפים המגניבים האלה...

    אחד שבדק את הנושא, 12/01/09 19:37

    נכון זה באנצ נשמע נהדר כל החיסכון..

    אבל תבדקו כמה עולה כל מנורה כזאת חסכונית פי 5 או 6 יותר.
    תבדקו כמה עולה כל שעון שבת כזה ...
    וכמה תעלה לכם להתקין מערכת דודי שמש ...


    נחמד.. אבל סתם גימיק לא מעשי

    IP: 81.38.172.113דווח על תגובה זו

    • 6 אתה חושב בטווח הכי קצר

      דני, 15/01/09 09:50

      המנורות עולות הרבה,אבל בטווח ארוך חוסכות המון.מנורה רגילה מנצלת בערך 80% ואולי יותר מההספק שלה לחום ולא אור.
      גם שעון לדוד-לא שעון שבת-יכול לחסוך המון,כי אנשים מדליקים לפעמים את הדוד ושוכחים לכבות.התקנה אחת ופעולה לשנים רבות.

      IP: 79.181.197.18 דווח על תגובה זו

      • טועה ומטעה

        zse456 , 18/01/09 19:27

        מאיפה אתה מביא את שיעור האחוז הגבוה ידעת שציכת חשמל של מקרר הוא 200 ש"ח בחודש בערך , אז אם זה לא יקר אז מה כן ,

        IP: 79.179.121.65 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק בגדול

      zse456 , 18/01/09 19:19

      לדעתי המחיר שהציבור משלם עבור חשמל הוא יקר .

      IP: 79.179.121.65 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד כתבה חשובה ביותר

    בועז, 11/01/09 17:52

    גם אני משתדל תמיד לצרוך חשמל בצורה חסכונית ונבונה הטיפים עזרו לי מאוד. מחכה לפרסומים וכתבות נוספות.

    IP: 80.250.159.240דווח על תגובה זו

  • 4.

    תודה על הטיפים. (ל''ת)

    ינון, 11/01/09 17:10


    IP: 84.109.114.235דווח על תגובה זו

  • 3.

    מ שהו יודע להמליץ על חימום ביתי חסכוני?

    דלית, 06/01/09 10:16

    אנחנו מחפשים מכשיר חימום ביתי לא יקר.
    כרגע משתמשים במזגן אשר אינו ''סוחב'' את הקור
    ובחדרי הילדים ברדיאטורים בלילה (מכשיר זולל חשמל).
    המלצות?

    IP: 80.179.96.70דווח על תגובה זו

    • את יכולה להדליק מדורה (ל''ת)

      הלוחש לאש, 08/01/09 12:41


      IP: 212.179.5.67 דווח על תגובה זו

      • חשוב לקנות נורה חסכונית מחברה איכותית,ולא זבל סיני שנישרפת מהר (ל''ת)

        יו, 15/01/09 13:09


        IP: 79.181.109.34 דווח על תגובה זו

    • אין

      צדיק, 20/01/09 13:02

      אין חסכוני יותר ממזגן ומחימום חשמלי ראה באתר של משרד התשתיות בקטגוריה צרכנות לבית:חימום ביתי [בערך]

      IP: 132.64.57.199 דווח על תגובה זו

  • 2.

    טעות בכתבה

    טלי, 06/01/09 00:02

    הנורות החסכוניות צורכות 20% ממה שלורכות נורות ליבון כלומר 80% פחות. כדאי לתקן.

    IP: 80.230.83.179דווח על תגובה זו

    • איזו טעות? זה בדיוק מה שרשום (ל''ת)

      איזי פארק, 13/01/09 11:33


      IP: 192.116.216.114 דווח על תגובה זו

    • זה מה שכתוב,אהבלה (ל''ת)

      מתמטיקאי, 15/01/09 09:51


      IP: 79.181.197.18 דווח על תגובה זו

  • 1.

    http://www.semicomlexis.co.il (ל''ת)

    אלי, 03/01/09 18:51


    IP: 80.230.91.157דווח על תגובה זו