• 18.

    http://robocop.co.il/

    רועי, 22/08/15 04:52

    לא מסכים עם כל מה שאתם אומרים פה

    IP: 79.176.25.26דווח על תגובה זו

  • 17.

    קרעו ת חקלאיות

    אביavibg51@gmail.com, 12/07/12 16:32

    אני אנני רואה שאדמות חקלאיות ישנו את יעודם מפני שזה התאבדות מצד מדינה שתפשיר אדמות חקלאיות עם כל המשתמע מכך
    מה שהיא באמת תעשה או לפחות המועצות הם יפשירו קרקעות שבתוך לב המושבות החקלאיות כך שזה לא פוגע בחקלאות
    דוגמה פרדס חנה שם יש אדמות בלב העיר ואן חקלאות בתוך העיר שם הפוטנציאל גדול מאוד וההשקעה היא קדאית ולתווך המידי

    IP: 213.57.92.137דווח על תגובה זו

    • הבעיה, שהמושבים עושקים את הציבור, כנסו להמשך....

      אבי, 19/10/13 15:46

      המושבים קבלו מהמנהל אדנה, לעיבוד חקלאי, הם חתומים על תקופות חכירה, ושם צויין מפורשות שברגע שהקרקע תופשר-שינוי יעוד, הם מתחייבים להחזיר את הקרקע למנהל-ללא תמורה.
      המנהל ביקש מהמושבים, להחזיר לו קרקעות שניתן לבנות עליהם 12000 יחידות דיור, והמשובים מתנגדים. הם מתנהגים כאילו הקרקע שלהם, מבחינתם אין ערך לחתימה עם המנהל. זה בריונות, חבל שאזרחי המדינה משלמים על הבריונות במקום שהבריונים ישלמו.

      IP: 79.183.8.166 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא ממליץ להתקרב לחברה הזו

    לקוח מאוכזב, 25/01/12 20:47

    אגרסיביים ומאוד מאוד לא נעימים
    גם בחינם לא הייתי משתמש בשרותם שוב

    IP: 77.127.241.46

    • לקוח מאוכזב? ממי?

      רחל, 24/10/12 22:35

      לא ציינת מאיזה חברה אתה מאוכזב ולמי לא כדאי להתקרב?

      IP: 82.102.136.65 דווח על תגובה זו

  • 15.

    כפי שאמר יורם טהר לב

    האביר מצידון, 01/12/08 03:33

    את ארץ ישראל אשר הייתה שלנו
    לקחו הקבלנים
    לקחו המתווכים
    לקחו לנו אותה כמה רוכלי סדקית
    וקבלני עפר....

    IP: 128.253.122.184דווח על תגובה זו

  • 14.

    להקפיא את כל ההרחבות בכל הישובים במיוחד בישובים הערבים!

    שמאלני אבל שפוי וציוני!, 30/11/08 22:08

    צריך לבנות לגובה אחרת יהיה פה פשוט לא נעים לגור!! לא כל ערבי חייב לגור בבית צמוד קרקע!!! אני גר בבית בן 8 קומות עם עוד 31 משפחות על שטח של פחות מדונם!!

    IP: 77.126.102.50דווח על תגובה זו

  • 13.

    חתול במגפיים או חתול בשק

    bizna , 30/11/08 20:34

    אם חשבתם שרכישת דירה זה עסק מסובך, אז ליד קרקע חקלאית זה משחק ילדים :-) בתור מי שפעם נגע בנושאים האלה מבחינה מקצועית, יש לי עצה אחת: עוד יותר מרכישה רגילה, רכישה של נכס חקלאי צריך לעשות רק עם ליווי של עורך-דין. בדיקת הזכויות והחובות בנכסים חקלאיים היא עניין לאנשי מקצוע בלבד, ובמיוחד כשמדובר במושבים.

    IP: 77.126.105.101דווח על תגובה זו

    • אתה טועה, מעל 90% מהקרקע במושבים זה מנהל, בקרקע פרטית צריך לוודא שאין

      אבי, 19/10/13 15:50

      אתה טועה, מעל 90% מהקרקע במושבים זה מנהל, בקרקע פרטית צריך לוודא שאין עיקולים/שעבורים/ ולדאוג לקבל הערת אזהרה. זה יותר פשוט מדירה אתה מנסה להפחיד את הציבור.

      IP: 79.183.8.166 דווח על תגובה זו

  • 12.

    ראו כתבה ''עוד באותו ענין'' על 10 השכונות המוצלחות לגידול ילדים-צור יגאל (ל''ת)

    עדינה, השרון, 30/11/08 19:38


    IP: 87.69.122.45דווח על תגובה זו

  • 11.

    רוצים השקעה נבונה ומניבה?

    ////, 30/11/08 16:54

    1.להכנס לבורסה דווקא עכשיו כשהמניות בשפל. לא לקנות הכל אלא דברים שאתם יודעים שיעלו. ויש מציאות לא מבוטלות גם בבורסה בארץ וגם בחו''ל.
    2.השעה בנדל''ן - כיום הכי בטוח לקנות נכס בארה''ב באחת הערים הגדולות .לא להשקיע סצם אלא לבדוק דרך מתווכים שיש בהם אמון. יש המון מציאות ומי שבא עם כסף מזומן -יכול לאסוף מציאות שבתוך 3 שנים יהיו שוות בין פי 2 לפי 7 משווין הנוכחי.

    IP: 79.179.17.16דווח על תגובה זו

  • 10.

    עובדים עליכם!!!!!

    איש קרקעות, 30/11/08 16:45

    זה הכל דיבורי מתווכים!!!!אין מצב להפשרה בעשור הקרוב!!!!קרקע שם שווה כ25000$ לדונם השאר זה רווחי היזמים!!! אם כבר החלטתם להשקיע בקרקעות,ביחרו רק בעבר הירקון(תל אביב)שם בוודאות ישנה הפשרה והמטמון ענק!!!!!

    IP: 217.132.146.142דווח על תגובה זו

  • 9.

    בחודשים האחרונים יש ביקוש רב לצבע ......

    שלומי הצבעי...., 30/11/08 16:11

    מלאי הצבע בעולם ניגמר ואנשים רוצים לצבוע את הבית לפניי שיגמר. את מי שאלתם על הנדלן. את המתווכים שכל פרנסתם תלויה בזה הריי ברור שזה מה שהם יגידו לכם, לא מיתון ולא נעליים ליקנות וליקנות כדיי שיהיה עמלות, בתכלס מי שקונה עכשיו נדלן רק יפסיד דיי ליראות את מחיריי הדלק שנופלים [ למרות שמלאי הדלק בעולם אוזל ] כדיי להבין שהנדלן ירד ב 30% לפחות תוך 3 שנים, אז דיי להפחדות ולהשליות.

    IP: 84.108.24.148דווח על תגובה זו

  • 8.

    אדמה חקלאית כפר תבור

    שלום, 30/11/08 15:00

    לפני 8 שנים מכרו לי אדמה חקלאית בכפר תבור דרך ערוץ הקניות עם חתיכה בלונדינית שהיציגה את המיכרז. אפילו עם טאבו רשום.
    מישהו יודע האם תופשר? בא לי וילה בתבור...
    איפה הבלונדינית?

    IP: 190.135.12.207דווח על תגובה זו

  • 7.

    תתעורר - יש החלטה של הממשדלה וועדת הכספים

    הידרו, 30/11/08 14:49

    אין הפשרות חדשות בין גדרה לחדרה בשנתיים הקרובות.
    זה קשור להחלטה לדחוף אוכלוסיות לפרפרייה.

    IP: 84.110.132.48דווח על תגובה זו

  • 6.

    ומה עם היטל ההשבחה ?.. .. ..

    מיסים.. .. .., 30/11/08 13:25

    שכחתם לציין את תשלומי מס ההשבחה לאחר ההפשרה / שינוי הייעוד !!!

    IP: 62.219.155.39

  • 5.

    אל תאמינו לשקרים שמנסים למכור לכם (ל''ת)

    נדלניסט, 30/11/08 13:02


    IP: 212.68.132.115דווח על תגובה זו

  • 4.

    סיפורי מעשיות

    א, 30/11/08 11:33

    בחסות מתווכים מיואשים!
    ראו הוזהרתם.

    IP: 87.68.19.20דווח על תגובה זו

  • 3.

    קשקוש מקושקש

    זן מאסטר בנדל''ן, 30/11/08 10:46

    סיפור הקרקע החקלאית במרכז הוא סוס מת. יקום וגעש הם קיבוצים ולא מושבים וכבר לא יכולים לשנות ייעוד של קרקע חקלאית. הירוקים והקשר הפוסט-ציונית מונעים הפשרות קרקע בהתישבות החקלאית במרכז - אולי בצדק.
    יש מעט שטחים שידוע שיופשרו ולרוב המחירים בהתאם.

    IP: 89.138.248.112דווח על תגובה זו

  • 2.

    שטח חקלאי לא מופשר = עול כלכלי

    פראיירים לא מתים, 30/11/08 10:00

    שטח חקלאי לא מעובד חל עליו מיסוי ועל כן הרוכש מוכן לתת את השטח לחקלאי האמיתי כמעט בחינם על מנת שזה ישלם את המיסים במקומו.
    החקלאי שמכר מראש את הקרקע ומחזיק בסכום יפה בבנק ממשיך להשתמש למעשה בקרקע ומשלם על כך הרבה פרוטות.
    בעל הבית החדש של הקרקע נשאר עם הרבה ציפיות ופחות כסף בחשבון הבנק.
    מי מרוויח ??? אני חושב שברוב המקרים התשובה ברורה- החקלאי והמתווך שעושים סיבובים על פראיירים שלא מבינים שאת הקרקעות הטובות שצפויות להיות מופשרות רוכשים בעלי המאה הרבה לפני שזה מגיע לידיעת הציבור.

    IP: 89.138.125.160דווח על תגובה זו

    • שטויות, כבר 10 שנים שאין מיסים על קרקע!!!! (ל''ת)

      איל, 18/10/10 17:08


      IP: 199.203.90.117 דווח על תגובה זו

  • 1.

    תקשיבו למציאות, כנסו

    אחד שמבין, 14/11/08 04:39

    אפשר לקנות קרקע בשרון ב70 אלף דולר.
    גם אם אתה יודע באיזה חלק של השטח אתה תמוקם, צריך לחשב:
    עלות בניית בית - מיליון שקל לפחות.
    היטל השבחה - 300 אלף שקל
    מיסים אגרה וכו' - 100 אלף

    במחיר הזה אתם קונים ווילה מוכנה בשרון,היום, ולא עוד 5 שנים

    מה גם ששטח חקלאי לא בטוח יופשר למגורים.
    המדינה יכולה להחליט לבנות מחלף על השטח שלכם ואז תקבלו פיצוי עלוב.

    IP: 77.126.97.70דווח על תגובה זו

    • צודק מאד. בישוב שלנו מוכרים בית דו משפחתי במיליון ו-700 אלף. ישוב ....

      עדינה, השרון, 30/11/08 11:41

      איכותי, קרוב לכביש 6.קרוב מאד לכפר סבא. תרבות ברמה גבוהה, קאונטרי קלאב (שתי אופציות). תושבים איכותיים. מקום אידיאלי למשפחות צעירות ואפילו מבוגרות יותר. תנאים מפליגים לגימלאים. מאוחד עם כוכב יאיר. מקום שכיף לגור בו.

      IP: 87.69.122.45 דווח על תגובה זו

      • איזה ישוב?

        גם אני רוצה, 01/12/08 01:08

        באיזה ישוב מדובר?

        IP: 79.182.164.25 דווח על תגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      ניר, 30/11/08 12:56


      IP: 85.64.24.92 דווח על תגובה זו

    • צודק מאד. בישוב שלנו מוכרים בית דו משפחתי במיליון ו-700 אלף. ישוב .... (ל''ת)

      עדינה, השרון, 30/11/08 18:40


      IP: 87.69.122.45 דווח על תגובה זו

    • וילה בשרון ב- 1.6 מ'????!! אתה אדיוט???? איפה שמעת על מחירים כאלה???

      איל, 18/10/10 17:10

      התגובה המפגרת שלך רק מוכיחה ששווה לרכוש קרקע חקלאית!!!

      IP: 199.203.90.117 דווח על תגובה זו

      • כן כנראה שהוא באמת אידיוט 1.6 אי אפשר למצוא 4 חדרים עלובים (ל''ת)

        כנראה שאתה לא מבין,אחת שמבינה, 31/01/11 16:53


        IP: 62.90.192.68 דווח על תגובה זו

        • שים לב לתאריך הכתבה משנת 2008 (ל''ת)

          שם לב, 25/06/12 01:53


          IP: 85.65.50.134 דווח על תגובה זו