• 138.

    אסף אבידן הוא המושיע של המוזיקה הישראלית המדשדשת.

    תומכת נלהבת של אסף, 06/08/09 21:41

    סוף סוף זמר שיודע לשיר.
    נא לא ללכלך עליו.

  • 137.

    בובליל הפילוסוףהאדיר גםמשורר?הרי חוץמשורת נואדים הכל אצלובלי קשר בינהם (ל''ת)

    מנחם המיסטלבט, 07/06/09 04:56

  • 136.

    לבאנטיני כינוי ישן שלהאירופאים לילידיםהמגוכחים של איזורינו כולל טורקיה

    לבאנט=המיזרח התיכון, 07/06/09 04:52

    מנחם מה קרה?אתה נתתה לזה פירוש הפוך, אולי זה סוג של הומור?
    כי בבורות קשה להאשימך
    אולי גם אתה לבאנטיני (אבל מתוחכם) עים בטן שעירה מחוץ לT שירט הקצרה?
    כשהיגעתי לביקור ב92 והיתקרבתי לדוכן ביקורת הגבולות, אז השוטרת בבודקה היביטה בי בעין תורנית (השניה עצומה ומכוסה בשיער)קמה (ואז ניגלתה ביטנה השעירה שהציצה מכפתורי החוצה התחתונים שהיו פתוחים) וצעקה לעבר חברתה בבודקה השניה ''תגידי זאתי (זאתי=כשלא זוכרים את השם) מה לעשות עים דרכון שפג?
    ואז עיקלתי שהיגעתי ללבאנט!!!
    (כניראה שבטורקיה הבודקים יותר מרשימים)
    לבאנט שמצחיק אותי אבל אני אוהב כי זו תרבותי ומדינתי ועל דמויותיה יצרו קישון שיקה אופיר הגשש ואחרים את ההומור העממי הנהדר ביותר בעולם! (ציונה והעיין המקולקלת)

  • 135.

    פתאום אסף אבידן הוא דוחה?- (ל''ת)

    אח..מנחם, 09/04/09 02:16

  • 134.

    מה אתה רוצה ממוכרת בגדים באשדוד ???או אשקלון לא זוכרת

    שובל , 07/04/09 20:32

    למנחם אתה תמיד תרד על אנשים חלשים ותיפגע באנשים הפשוטים
    היא טענה שהיא דתיה וזכותה להראות איזה ניתוח מקסים יש לה בחזה
    מה הבעיה שלך גם כך הדרומיים לא יודעים נפשם מרוב בושה על ההתנהגות של הבולולית המוזרה שבחרו להראות לנו וכאן קיים הויכוח האם להראות רק את היפים והיפות או את הבנינוניים והרגילים שאתה ניראה בדיוק כמןהם .

  • 133.

    מנחם אני מציעה לך לא להחזיק ספר תנ''ך

    חלי, 07/04/09 19:44

    כך אתה לא מאמין כך אתה שונא את הרבנים ואת ש''ס ..... אז למה להחזיק ספר תנ''ך בכלל הרי אתה נגד הדת בכלל ...
    וכן לבשל ביום שבת שיש אנשים דתים בבית זה לא יפה .... מנחם לא להחזיק ספר תנ''ך

  • 132.

    מנחם אני מציעה לך לא לקרוא בספר תנ''ך (ל''ת)

    חלי, 07/04/09 19:37

  • 131.

    מנחם אני מציעה לך לא לקרוא בספר תנ''ך (ל''ת)

    חלי, 07/04/09 19:35

  • 130.

    ישלי ת'יספר פלאפון שלה.

    אוראל, 25/01/09 14:27

    יש לי את המיספר של עיני בובבליל!
    יש [:

    • לא הייתי מתגאה בזה. (ל''ת)

      #dnm# , 01/05/09 11:49

  • 129.

    לגבי ישו

    אמרו את זה כבר?, 08/12/08 17:15

    דווקא רוב הסיכויים הם ש''ישוע'' הוא השם הנכון, מר בן היקר, וכן - כמו ''יהושע'' - יהושע בן-נון מכונה ''ישוע בן-נון'' בנחמיה ח, י''ז.
    סתם לידע כללי.

  • 128.

    אתם יודעים למה יש כאלו שחושבים ששפרה לא פריחה?

    קק, 21/11/08 13:25

    כי האמא שלהם אחותם והחברה שלהם ,הן בדיוק אותן בהמות.

    עצוב לי שיש מישהו בעולם שאמא שלו או אחותו כזאת בהמה..אבל אם זה ככה, אז רוב הסיכויים שהוא גם בבון.






    בבון מזרחי כמובן.

  • 127.

    מנחם תתחיל לירגע יאשכנזי שמאלני מסריח

    מזרחי בנשמה, 26/10/08 17:39

    היית מת להגיע לרמה של אשר ועינב
    אתה פשוט כותב חרא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אחי , תפנים כבר אין לך את זה .

    • בתור מזרחי מבטן ומלידה חרא זה בהחלט השטח שלך

      ערבי נשאר ערבי, 31/10/08 20:33

      אם תתקוף אחרים שטובים ממך פי אלף זה לא ירים אותך מעל לקו האפס האבסולוטי

      • קודם כל אתה חרא אפילו השם שלך זה ערבי ולא

        מזרחי בנשמה, 26/12/08 11:20

        רק ערבי אלא ''ערבי נשאר ערבי''
        יענו אתה שיא החרא .

        ואם הכותב שלך היה לו שכל הוא לא היה רושם
        ככה שטויות .
        ואתה ???
        לא ברמה שלי אז יאללה סע סע ....

    • בטח עינב מזכירה לך את אמא ואחותך.... מסכן (ל''ת)

      dxd, 21/11/08 13:11

      • אה ושפרה הצבועה והמתנשאת מזכירה את אמא שלך ואותך - ברור ! (ל''ת)

        מזרחי בנשמה, 26/12/08 11:22

  • 126.

    האח הגדול

    עדי, 22/10/08 20:33

    אני מאד מרוצה מן התוצאה של הצבעת הקהל האחרונה...22.10.08 20.25.

  • 125.

    מה זה?

    לא משנה, 19/10/08 20:38

    אין סיכוי שהכותב ירד על אסף אבידן ושיבח את כוכב נולד נכון?!?!
    סוף סוף קצת מוזיקה מקורית ומשובחת במקום הזבל הזה כוכב נולד שמתיימר להיות מוזיקה.

  • 124.

    ביג בן היה מתאים אם שם התוכנית היה Big Son (ל''ת)

    יונית, 19/10/08 01:57

  • 123.

    שי, צבר, ושפרה - בהדרגה הביתה (ל''ת)

    אבנר, 18/10/08 22:30

  • 122.

    האח הגדול

    רני, 18/10/08 22:19

    תוכנית מפגרת
    אנשים .....
    ועצוב שיש הרבה תגובות לתוכנית
    בגובה של דשא
    פשאלה אני מגיב
    אלוהים ישמור

  • 121.

    לכל האשכנזים הגזענים שהגיבו

    אשר טבריה, 18/10/08 21:59

    אנחנו המזרחים פה הרוב א''י לא תהיה מערבית כמו שחלמו אבותיכם אלא מזרחית עם קצת אבל ממד קצת מערב.

    זו עובדה והיא קיימת בשטח

    והכי חשוב - לא מתאים לכם ?

    רדו מהארץ.

    • מהארץ שאנחנו הקמנו?

      כן הא?, 20/10/08 02:24

      בתור דור שמיני בארץ, מזרחיה מצד אחד ואשכנזיה מהשני, מאחלת לך לעבור לגור בחו''ל, אנחנו לא צריכים כאן גזענים כמוך.

    • אם לא שמת לב בישראל חיים יהודים אשכנזים וערבים כמוך (ל''ת)

      מזרח תיכון חדש, 31/10/08 20:27

    • מי ינהל את מדינתך כשכל המזרחים בכלא? (ל''ת)

      תשאר על העץ, 31/10/08 20:31

  • 120.

    וואלק אם עינב בובוליל הייתה אשכנזיה. היא הייתה מוכתרת כמלכת היופי

    רחמים מסעוד. מזרחי מקופח. סונא סמולנים., 18/10/08 21:49

    רק בגלל שהיא מזרחית ומצביעת ליכוד . אז לא מכריזים על כך שהיא הכי יפה שבעולם
    אני מצפה מביבי נתניהו שיתן את דעתו על כך.
    ביבי נתניהו ישתבח שמו..

    • אפילו בתחרות יופי של בבונים היו מעיפים אותה (ל''ת)

      מותר האדם מן הבהמה, 31/10/08 20:29

  • 119.

    ל114

    דני, 18/10/08 21:28

    מספיק לראות 5 דקות
    ולדעת איזה רמה יש לנו כאן
    עינב האהבלה וזה מחמאה
    האבא הטיפש
    ועוד כמה
    אז זה מובן לך
    מועדים לשמחה

  • 118.

    מנחם בן, תעשה טובה ובתור בכותב הכי טוב במעריב, תגיד לחברך רוגל אלפר ש

    מוזיקאי, חבר של אריק אינשטיין, 18/10/08 21:24

    שהרשימה המשמיצה שלו נגד אריאל זילבר גרמה לי לשיר את ''איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי''

  • 117.

    מנחם בן צודק. הישראלים ששרים כאן באנגלית באמת מגעילים (ל''ת)

    תרדו מהארץ נודניקים, 18/10/08 15:45

  • 116.

    הסטיות שלך מקו מחשבה וכתיבה .....

    אודי, 18/10/08 14:20

    מה רע בישראלים שכותבים ומבצעים באנגלית ... שהרי היא לא רק שפת האמריקאים (שאני מסכים שהם טו מאץ' מהכל ) אבל אל נא תשכח כי היא שפת חלון לעולם , וישראל אולי טיפה רקנה מידי בכדי שאמנים יוכלו להתפרנס ממנה וישנס עוד המון סיבות אחרות למה נרצה לפרוץ החוצה , מוזר שאין טענות כאלו כאשר שחקנים יוצאים החוצה ולעיתים קרובות מעדיפים גם להישאר שם ולשחק באנגלית , מוזר שבמקרים אלו הם גאווה (ובצדק)- לא נראה לי שבמקרה זה אתה תפגין מחאה ,
    בכל אופן אבידן הוא לדעתי אמן לכל דבר ועיניין והוא גם דיי טוב , אישית אני די מתחבר למוסיקה שלו .
    באשר לכוכב נולד - זוהי האמרקניזציה הכי גדולה , רוב רובם בסה''כ אנשי במה , יש טובים יותר ויש פחות - אך רובם אינם בדיוק אמנים , יותר מחפשי תהילה זולה ביחד עם כל החלום האמריקני הזה ...

  • 115.

    מרכז

    נוי, 18/10/08 14:03

    לא יודעת למה אבל יוסי בובליל משרה עלי רוגע ותחושה טובה, עינב אמיתית (קצת בכיינית)
    אבל כל השאר דייייייייייייי!! את שיפרה אי אפשר כבר לראות ולשמוע!! צבר תחמן מגעיל מתנשא שי שקוף רנין צבועה ןנסה ןאיתי פרווה.
    רבותי אי אפשר לרמות את הצופים יש מה ללמוד על משה שיוצא מהאדם במצבים מסויימים

  • 114.

    איך זה שאחד שראה רק פרק אחד כותב כתבה?

    רמת גן, 18/10/08 13:12

    מצחיק ומבזה את הצופים שצפו בשעות של שידור, וכן שידורים חיים מהבית שלא בזמן התכנית... ומעודכנים מאד בעניין הדמויות ומערכות היחסים. כעת בא אחד שבקושי הצליח לראות פרק אחד בוי.או.די ומסביר לנו מה ראינו.
    דיי לביזיון!
    איך מפרסמים כזה דבר?

    • מי שצפה בשעות שידור הוא בזוי מלכתחילה

      די בשבריר שניה ובהבזק של מבט, 18/10/08 17:29

      שבריר שניה והברה אחת מספיקים בכדי לראות שזו תת רמה מבית היוצר של ארז בן טולילה.
      בובליל וביתו הם תמונת הפספורט של תת הרמה.

  • 113.

    בוז למערכת החינוך באשקלון שחינכה את טובי בניה: יוסי (יליד הארץ} ועינב.

    מישהו, 18/10/08 12:48

    ,

    • איזה חינוך?הם לא סיימו כיתה א (ל''ת)

      בסטיונר וכוניפה, 18/10/08 13:04

  • 112.

    כתבה מדוייקת ! שיפרה וצבר מייצגים את ישראל המשכילה והלא מתלהמת.

    רותם, 18/10/08 12:46

    לעומתם משפחת בובליל מיצגת את הבוטות, עילגות, גסות וחוסר השכלה.

    • למס' 14 היקרה

      אלה, 18/10/08 15:11

      שפרה וצבר מייצגים את היהירות, הצביעות ואת כל מי שחושב שאם הוא משתמש במילים גבוהות זה מצביע על כך שהוא אדם חכם ובפועל יקירתי זה ממש לא כך.
      שפרה היא בחורה מעצבנת, חסרת ביטחון בעליל שמנשאת מעל משפחת בובליל ואין לי שמץ של מושג מדוע ועל מה.
      מה היא עשתה בחייה ולאן הגיע??! חוצפה לדבר בצורה מתנשאת שכזו על אדם שיכול בקלות להיות אבא שלה.
      בקיצור שפרה הביתה ותעשו לנו טובה עוד השבוע!!

      • גועל נפש אשקלוני ואת מצדיקה אותו? (ל''ת)

        לא בובליל, 18/10/08 18:55

      • אלה היקרה.

        רותם צודקת, 20/10/08 02:30

        צביעות זה השם השני של הבובלילנים אם עוד לא שמת לב, ובייחוד של האב. (ראה מקרה אשר)

        שפרה בחורה אינטיליגנטית,
        את זה אי אפשר לקחת ממנה,
        וההתנשאות כביכול נתונה לפרשנות בעיני הצופה.

        מנקודת המבט שלי, לא רק שהבובלילנים הם חסרי חינוך(, אלא גם מנסים להתקדם על רגשות הקיפוח שהיו רלוונטיות בשנות החמישים (מישהו פה לא התקבל לעבודה כי שם המשפחה שלו הוא שטרית או בובליל?!)
        ולצערינו, חלק נכבד מהעם קונה את זה.

        יוסי הוא נחש רציני, וזאת הסיבה ששפרה מדברת אליו בצורה זאת.

    • הם פשוט מתעסקים באסטרטגיה בדרך הרבה יותר שקטה ומתוחכמת

      לי, 19/10/08 05:21

      אבל הרבה יותר צבועים וחתרנים.

  • 111.

    בהתיחס ל''מורשת בובליל'' .....לאן הגענו...העילגיים לשלטון....

    ירושלמית, 18/10/08 12:43

    .

  • 110.

    ממש ממש....שפרה צריכה ללכת (ל''ת)

    מ, 18/10/08 11:43

  • 109.

    שהרי אתה לא ממש בקיא

    תמר, 18/10/08 11:37

    אם היית עוקב קצת יותר מקרוב, ולא רק פרק אחד, היית יכול לגלות ששפרה ממש לא מתוקה וחמודה, היא הצבועה, וכנראה כדי לצאת טוב אתה צריך להיות צבוע....כמו בחיים...יוסי ועינב-תמשיכו, כל הכבוד!

  • 108.

    כנסוווווווו

    לי, 18/10/08 11:34

    לדעתי בנושא האח הגדול אני חושבת שזה יפה שיש את השילוב הזה בין מזרחיים לאשכנזים כי בעצם אחד משלים את השני.
    אבל, בלי הבובלילים אין תכנית!!! הם אלה שעושים את התכנית יש לפניהם על מי לוות רבתכנית

  • 107.

    האח הגדול בקן הקוקיה-''אדם פשוט אינו יכול להיות שוטה''(אורוול) (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 18/10/08 11:31

  • 106.

    לגבי הקטע על עינב ואשר

    רותם, 18/10/08 11:17

    סתם עוד דעה של כותב אהלק שפרה יותר טובה במה בדיוק??
    אין על אשר ועינבבבבב הכי חמודים שםם..
    חבל שאשר הלך זה לא יהיה אותו דבר

    • צודקת במיליון אחוז

      לי, 18/10/08 11:40

      אבל אני אוהבת מאוד את יוסי כי יש לו יציאות הורסות!!!

      • יציאות הורסות??? ליוסי???

        לקסטיב, 18/10/08 17:26

        ואני דווקא חושבת שיש לו עצירות

  • 105.

    איך אפשר לראות רק פרק אחד ולשפוט ?זה הרי לא רציני . (ל''ת)

    רונן, 18/10/08 11:13

  • 104.

    הבובלילים עושים עוול

    התפוח לא נופל רחוק מהעץ, 18/10/08 10:02

    עד שעלה האח הגדול לא ידענו שעדיין קיימות צורות חיים עלובות ופרימיטיביות כאלה.
    הבובלילים הם עלבון למזרחים אך גם לישראלים ולגזע האנושי בכלל.
    כל המפגרים שמנסים להדביק את הבוז והלעג שכולם רוחשים לבובלילים למזרחיותם חוטאים בגדול ויורים לעצמם ברגל.
    חבל שהטלויזיה מראה לנו לאחרונה אבי ביטרים ובובלילים שלכל היותר יכולים להוות הוכחה לתאוריה של דארווין שמוצאו של האדם מהקוף (בתקווה שהקופים לא יעלבו מכך)

    • נעלבתי עד עמקי נשמתי

      הקוף, 18/10/08 17:28

      תודה שאתה מגן עלינו.
      ועכשיו ברצינות: צודק בכל מילה שלך

    • צחוק צחוק, הייצור עוד ייקח חס וחלילה את המיליון.

      בובלילנים הביתה בקרוב, 20/10/08 02:32

      זה באמת סוג של עלבון שהביאו אותם על מנת לצחוק עליהם.

      עינב היא בהמה גסה שזקוקה לשלוש ארבע שנות חינוך נוספות- לפחות
      זה מה שקורה שההורים לא מציבים גבולות, יוצאים ילדים דפוקים.

  • 103.

    די כבר עם הפלצנות כולה תוכנית בידור טלויזיונית תהנו, לא (ל''ת)

    תחליפו בשלט, 18/10/08 09:22

    • תגובה למספר103

      ל.ג, 19/10/08 08:32

      צודק 100% הבעיה ששמתי לב שלא יודעים להתייחס לתוכנית בידור כך צריך להוסיף מלח פלפל ולעשות אש ולהתסיס אם לא מבעירים אש זה לא הולך מי שיש לו בעיה עם התוכנית שיעביר ערוץ אם בכל זאת ''הפלצנים'' כדבריך צופים בה זה אומר משהו.... התגובה שלך נכונה ותמציתית ומשקפת הכל אהבתי

  • 102.

    אי אפשר לשב ת בצד ולתת לך לטעות!!! לך למילון טיפש (ל''ת)

    לבנטיני זה בדיוק ההפך ממה שכתבת, 18/10/08 09:17

    • אתה גאון, זה ברור, אבל עברית אתה לא יודע

      אליעזר, 18/10/08 18:07

      המשמעות של המילים היא לא רק מה שכתוב במילון, אלא מה שנוסף להן בדיבור. ולבנטיני זה כבר הרבה שנים כינוי קצת לועג לתושב הלבנט שמנסה ללבוש עליו אירופאיות. אבל מה אתה יודע? אתה צריך מילונים כדי להחליט, כלומר, אתה קצת חירש לשפה.

  • 101.

    עינב בובליל ''דתיה''? ''שומרת הדת''?

    אפונה ריחנית, 18/10/08 08:58

    עם המחשופים האלה שכל הציצים בחוץ עד שאפילו אבא שלה מסדר לה את הבגדים כל פעם שהוא חולף על ידה?
    פריחה מארץ הפריחות.

  • 100.

    מאיה,ירושלים

    אדון מנחם,מי אתה שתחליט, 18/10/08 04:28

    שאסור לבן אדם ליצור מוסיקה באנגלית? ואיך זה בדיוק קשור למערכת החינוך שלנו(שהיא באמת לא משהו,לפחות בזה אנחנו מסכימים)? מה רע במישהו שמודע לכשרונו(הרב מאד במקרה הזה) ושואף להצליח גם מחוץ למדינה הלחוצה והקטנונית הזו?
    להקת אבבא,למשל,הייתה אחת הלהקות המצליחות בהיסטוריה-אני מניחה שזה לא היה קורה אם מישהו בשוודיה היה דורש מהם לשיר בשוודית במקום באנגלית בשם ה''פטריוטיות''.

  • 99.

    כלא חובבת ערסים-אני מתה על עינב ויוסי!!!

    בחורה שצופה, 18/10/08 04:20

    ואפילו הצבעתי-ולמה אתם שואלים?
    כי כל התחמנים האלה שחושבים שיכולים לזמום ולא לקבל עונש-אז הנה העונש שלי-אני יצביע לעינב וליוסי!!!
    וכל חובבי השיפרה..נא להתעורר הבחורה מתוסבכת וה''כאילו'' שלה יצאה לי מכל חור אפשרי...שאי ברכה שיפי

  • 98.

    הטור הוא התחסדות! (ל''ת)

    אחות קטנה, 18/10/08 01:12

  • 97.

    הפסק לנפנף בבורות שלך. ישוע זה השם הנכון. עובדה היסטורית

    עדי, 18/10/08 00:53

    זה היה שם יהודי נפוץ בתקופתו של ישוע ויש לכך הוכחות ארכיאולוגיות והיסטוריות אחרות. בור שכמוך.

  • 96.

    עוד אנטי דתי לאוסף. (ל''ת)

    גדי, 17/10/08 23:30

  • 95.

    עוד אנטי דתי לאוסף. (ל''ת)

    גדי, 17/10/08 23:23

  • 94.

    לפי שם המשפחה הייתי מצרף אותך לנבחרת ישראל בכדורגל אתה אותו דבר

    אני, 17/10/08 22:24

    בעצם לא רוצה להעליב את האנשים האלה הם לפחות לא גזענים!!!!!

    תקרא תקרא תקרא מיליון פעמים ולא תבין לא נורא.

  • 93.

    בעברית אתה לא מבין אז... GET A LIFE (ל''ת)

    כותב שירים באנגלית, 17/10/08 22:14

  • 92.

    מה כבר כתבתי? בלדה לבורגני מתחיל?? (ל''ת)

    תפרסמו!!!, 17/10/08 22:11

  • 91.

    ''דוחה'' שהוא שר באנגלית? מאיפה הבאת את זה?

    גלי א, 17/10/08 21:33

    יש לי הרגשה שאם הוא היה שר בספרדית לא הייתה לך בעיה עם זה. אסף אבידן עושה אחלה מוזיקה ,למי אכפת באיזה שפה הוא שר?
    אם זה טוב אני אשמע... כ''כ פשוט.

  • 90.

    צודק עם הקטע של האקסטה... גם סטלה ארוכה (ל''ת)

    איציק, 17/10/08 21:00

  • 89.

    ראו בקישור תמונה של יוסי בובליל מהסרט ''המסיכה''

    צ'וקומוקו, 17/10/08 20:56

    http://dump.lardpirates.com/doriantyrell.jpg

  • 88.

    לתמוך ביוסי ועינב דחוף!! -כנסו!!!

    תומך בובליל ושיוויון, 17/10/08 19:57

    תקראו טוב את ההתחלה - זו הסיבה למה תמשיכו להצטרף לקבוצת התמיכה ביוסי ועינב

    תנו לדורבן לנצח - פייסבוק
    https://www.facebook.com/group.php?gid=30241830605

    • מי שיכול לתמוך בבובלילים זה החמאס והחיזבאללה

      אתה כותב באתר הלא נכון, 18/10/08 10:26

      הם היו מאוד רוצים שהבובלילים יתרבו

      • נכון (ל''ת)

        מאוד, 18/10/08 18:57

    • השתגעתם

      יוסי, 18/10/08 21:35

      למשפחה המפגרת הזאת
      אלוהים יעזור לך
      הגזמתם
      לכו הביתה כבר
      מטומטמים

  • 87.

    מורשת בובליל- אחד מהביטויים הדוחים של הבת הצנועה עינב.....

    מעין, 17/10/08 19:51

    באחד הקטעים הודיעה הגב בובליל הצעירה כי במידה ואביה יודח היא תדאג להמשיך את דרכו ואת מורשתו...
    בושה לכולנו ובמיוחד אנו המזרחיים שאלו הם נציגנו. מתפללת שאנשים מחוץ לישראל לא צופים בה....

  • 86.

    משפחת בובליל

    ארגמן, 17/10/08 19:47

    אני ממש לא מבינה את ''עליהום'' שעושים למשפחת בובליל הם אחלה עושים את התוכנית בלעדיהם התוכנית לא שווה אם העם החליט להשאיר אותם למרות שהם היו מןעמדים להדחה כמעט כל שבוע זה אומר דרשני הם ללא ספק עושים את התוכנית לטעמי עינב אומרת את מה שהיא חושבת קבל עם ועדה בלי לעשות חשבון אז מה בגלל זה היא נחשבת לנחותה או לפרימיטיבית מי שמתייפייף ולא אמיתי זה התת רמה לא אלה שאומרים את דעתם. חומר מעמיק למחשבה חוץ מזה כדאי להפנים את זה בפעם ה1000000000000000000000 אין הבדל בין אשכנזי לספרדי כולם בני אדם די עם הגזענות המגעילה הזו די להתסיס זה לא מוביל לשום מקום.

    • אם כך גם לך חסר משהו בסיסי וקוראים לזה שכל . (ל''ת)

      פיני, 18/10/08 04:19

      • תגובה לפיני

        ארגמן, 18/10/08 18:30

        למה חסר לי שכל בגלל שאני אומרת את דעתי והיא מכאיבה לאחרים לפעמים. אני עומדת מאחורי כל מילה הלוואי שהיה לך קצת מהשכל שלי רדוד שכמוך וחוצפן.

    • זה כמו בקרקס, שמביאים אנשים יוצאי

      בובליל, 20/10/08 02:34

      דופן על מנת לצחוק עליהם.

      אוהבי בובליל צוחקים עליהם מצד אחד,
      ומצד שני מסמסים, למען ימשיך המופע בשבועות הבאים.


      ואם את זה לא הבנת, עצוב מאוד.

  • 85.

    אין להסיק לגבי עינב מפרק אחד כמו שאין להסיק לגבי ספר

    מפרק אחד., 17/10/08 19:41

    תמשיך לקרוא שירים ולנתח אותם כי טלויזיה זה לא הצד החזק שלך

  • 84.

    השמאלניות שלך

    מעוררת בחילה, 17/10/08 19:13

    שיפרה היא האמא של האנטיות הדתית והדווקאית. היא מסוכסכת עם עצמה כמו הרבה חילוניים שאיבדו כל קשר ומודעות.
    צבר? הוא כלי ריק רדוד ומשעמם.
    עינב היא תוססת ומודעת עד כאב לשונותה ולייחודה בוילה.היא פולטת אמיתות כואבות וזה כנראה לא נעים לעיניים ואוזניים של סוג מסוים-כמוך.
    אשר אמנם בעל כיפה אבל הוא בן אדם נורמלי שנדחק בגסות לבצע מהלך הישרדותי. מה עוד שגם אחרים עשו זאת ולא נענשו.
    זה בסדר-תשאר עם השיפרות ותתפלש בסכריניות המשתפכת שלה.

    • זו גזענות אנטי מזרחית, לא שמאלניות

      אין קשר לשמאלנות, 18/10/08 00:56

      ההעדפה של מנחם בן, כמו של הרבה מאוד צופים אחרים, את צבר ואת שפרה ''הסקסיים'', הלבנים, המשכילים, מלח הארץ, על פני יוסי ועינב השחורים, המזרחיים, הפריפריאליים, שאין להם גינונים ואין להם ''סקסיוּת'',
      היא ג ז ע נ ו ת לשמה, ואין לזה קשר לשמאלנות.

      אם תפסיקו לערבב בין השניים, אולי יהיה מצבנו המזרחים טוב יותר.

      • גזענות זו הבעיה שלנו (ל''ת)

        לצערנו זו הנקודה, 18/10/08 10:57

        • גזענות מזרחית זו הבעייה (ל''ת)

          כי היא מגיעה מבורות, 18/10/08 18:58

  • 83.

    יוסי ועינב תת רמה!!!

    c, 17/10/08 18:56

    משחקים את יוסי ונטע כאילו ...
    שניהם תתי רמה ברמות...
    אין שכל אין דאגה .
    מוח של ציפור נטע בת זיבה שארמוטה .
    ויוסי התימני המגעיל עם כוח של איתן יחיא עולם התחתון התימני נידחף לאח הגדול...מי היה מאמין ?!איכסה ...וגם הילה הכלה של יוסי התימניה הסרוחה נידחפה על ידי איתן מעודה .איכס.הכל בכוח הזרוע.....
    מדינה מתה.פחד.

  • 82.

    מנחם בן, צא לפנסיה

    ניקי, 17/10/08 18:55

    גם נעוריך לא היו משהו לכתוב עליו הביתה- אבל זיקנתך מביישת אפילו אותם. עזוב אותנו בשקט ותפסיק להגג את רעיונותיך הכה-כה-כה דלילים ופשטניים. בבקשה?

  • 81.

    שפרה מקסימה :))) מגיע לה המיליון, אך לצערי

    רוני, 17/10/08 18:51

    העם שלנו מעוניין באנשים בורים וגסי רוח כמו הבובלינים

    • מגיע לשפרה מיליון סטירות אולי. משעממת ומעצבנת (ל''ת)

      ה, 18/10/08 07:07

  • 80.

    He is gay ! He was in the closet ! Yes (ל''ת)

    ´, 17/10/08 18:31

  • 79.

    ביקורת על מוסיקה בשפה אחרת? סתמי ומיותר

    לירון, 17/10/08 18:29

    לבקר יוצרים ישראלים רק בגלל שהם כותבים באנגלית זו ביקורת מיותרת ואף מוזרה. הרי רוב היוצרים מושפעים מיוצרים שבכל העולם. מה ההבדל בין אדם ישראלי ''המסכים'' לשמוע שירים באנגלית ברדיו לבין אדם ישראלי שכותב באנגלית. מזל שהכותב לא אמר שמי שכותב באנגלית מממן את הטרור.

    כדאי לשמור פה על רמת הכתיבה ועל תוכנה.
    מספיק עם הביקורת המשעממת שכבר מכתיבת הכותרת יוצא החשק לקרוא את המלל.

    שבת שלום

    • ההבדל הוא שכשישראלים כותבים באנגלית זה נשמע רע

      לירע, 18/10/08 12:00

      בדרך כלל הלהקות הישראליות שכותבות שירים באנגלית מייצרות תמלילים מגוחכים.

  • 78.

    תוכנית מטומטמת.. וארז טל צוחק כל הדרך לבנק!!! (ל''ת)

    הצדיק, 17/10/08 18:25

    • ארז בן טולילה....עשה תוכנית תת רמה על שכמותו (ל''ת)

      IQ חד ספרתי, 18/10/08 13:12

  • 77.

    אסף אבידן מעולה. מה נטפלת דווקא אליו???

    הגאון מוורשה, 17/10/08 18:13

    1. לא ברור לי המשחק שלך, כי אני מעריך אותך כאדם כמעט אינטליגנטי כמוני (אני פשוט גאון). מה הבעיה שלך עם האמנים שכותבים ושרים באנגלית? אנגלית היא שפת הפופ-רוק הבינלאומית, ומה רע בזה שאומן מקווה בסתר ליבו לפרוץ החוצה?
    2. אסף אבידן, יקירי בן, הוא יוצר גדול, זמר ענק עם קול מדהים והלהקה שלו משובחת (אני לא יחצ''ן ולא מכיר אותו).מה נטפלת דווקא אליו (כשבמקרה יש כמה נודניקים באנגלית שדווקא מושמעים לא רע ב-88, ואיכותם מוטלת באמת בספק..)? אסף אבידן זה בחור איכותי, ואני משוכנע שהוא יצליחנשמע עליו.
    3. נכון, אתי אנקרי ושלמה ארצי (השמות מוכרים לך, נכון, בן?) הכי טובים. נקודה.

    • אסף אבידן מעולה מעולה, אבל כותב טקסטים מפגרים

      עברים כתבו עברית!, 18/10/08 00:58

      באנגלית עילגת, בעוד שיכול היה לנסות לבטא את עצמו בשפת עבר. בעניין הזה מנחם בן צודק לחלוטין. תופעת הלהקות הצעירות ששרות באנגלית היא טמטום לשמו. ראו, למשל, עד כמה מגוחכות עד כדי אוויליות הן מילות השירים של הלהקה ''איזבו'', שגם היא, כמו אסף אבידן, מייצרת מוסיקה משובחת במיוחד.

      • צודק!!! לאחרונה אפילו שמעתי....

        הגאון מוורשה, 18/10/08 08:20

        שיר מפגר כזה: ''She loves you, yeah. yeah. yeah..'', וכשלא הספקתי להתאושש מתדהמתי, שמעתי משהו דבילי סוף הדרך: ''Love love me do / you know I love you / I'll always be true / so please....''. ואז ממש התייאשתי מהגויים המפגרים, עברתי מייד לרשת ג', ושם שמעתי רק נסים ונפלאות וטקסטים איכותיים...

        • מה זה קשור? יש הרבה מוסיקה עם תמלילים מפגרים בכל השפות

          חיים, 18/10/08 11:58

          לגופו של עניין:
          ישראלים שמקימים להקות וכותבים באנגלית כותבים בדרך כלל מלים מפגרות ומביכות. ע''ע אסף אבידן ואיזבו.
          וזאת למרות שאבידן ואיזבו מוסיקאים מוכשרים מאין כמוהם.
          והשיר שציטטת מהביטלס, מילותיו אינן פסגת הכתיבה הביטלסית.

          • חיים חמודי: יש לי הפתעות בשבילך

            רועה אווזים, 18/10/08 17:46

            1.אני לא יודע אנגלית, אך באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב :)
            2. לא כולם כותבים ''בדרך כלל מלים מפגרות ומביכות''. יש גם כאלה, ורבים, שכותבים דברים אייכותיים, ואפילו איכותיים מדי...
            3. תתפלא, אך ראשית דרכם (משהו עד ''ריבולבר'' או ''הלפ'') של הביטלס דווקא התאפיינה בטקסטים האלה, ואני יכול להוסיף לכך טקסטים ששרו גדולים וטובים כמו אלביס, ריצ'רד הקטן ועוד ועוד ועוד. הרי מדובר בפופ, בסה''כ....
            שתבין. אני מאד אוהב את לאונרד כהן (לא מבין אנגלית, אמרנו), אבל לא הכל בחיים זה שירה צרופה. אפשר לסבול גם חרוזים פשוטים שיש בהם אמירה ומסר כמו ''רק הירח זורח'' ו''BABY YES BABY NO BABY I DON''T KNOW.....''.

            • הבעיה נעוצה בסעיף 1 אצלך

              לוקונה, 01/11/08 12:39

              ''באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב'' זה מושג שקיים אצל ישראלים רבים מדי, ויש רק מעטים שלא מסכימים להיכנע אליו. כן כן, אנגלית זה מגניב, אנגלית זה זורם, אבל עד כאן! - כשאסף מירושלים שר לי על מועקותיו הנפשיות ומתבל C''בייבי'' ו''לורד'', זה כבר הופך להרבה יותר משחק ופחות מדי אומנות.

              ''שירי פופ'', אמרת? לא נראה לי שלזו הייתה כוונתו של הבחור המדובר, ולכן בדיוק עולה השאלה - אם כבר מהלב, אז למה לא בעברית?

              דבר אחרון: שירי פופ, גם בעולם הרוק (זה נשמע לכם סותר אבל זה... לא), הם לא בהכרח דבר מגונה. אבל lets face it: עם כל הריספקט\\ אסף אבידן מרגש, אסף אבידן מוזיקלי עד מאוד והמוג'וז שלו תותחים, אבל משורר גדול הוא לא. אפילו לא MESHORER.

  • 76.

    הגיגים של בורגני/ הגיגים מאת בורגני פלוני פולני

    שלום ל..., 17/10/08 17:46

    עדיין לא החלטתי זה השם החדש כלומר הכותר החדש של רב המכר החדש שאוציא ויהיו בה השפעות פסאודו מטארולוגיות על מצב הגזענות והריאלטי טי ווי ומה זה עושה לך האזרח הקטן שנאלץ לשם בגדול. כמו כן הספר יכלול הטפות מוסר בסגנון צרפתי אך עם נגיעות אמריקניות מוקדמות מן המאה ה 18 הכל בשביל 1. לקבל פרס נובל 2. שיגידו שאני פלצן אבל לא באמת. לא, באמת...

  • 75.

    רואים שאתה לא מבין , כל המדינה עם הבולילים ,שבוע אחרי שבוע עד הסוף (ל''ת)

    שפרה הביתה, 17/10/08 17:14

  • 74.

    מנחם בן ראה פרק אחד , וחושב שהוא יודע הכל ,קודם תראה ואז תסכם את השבוע (ל''ת)

    לא מבין כלום, 17/10/08 17:13

  • 73.

    שיפרה עוד תלך והשם יעזור לה אמן במהרה (ל''ת)

    הזמיר, 17/10/08 16:22

  • 72.

    עינב אשה פקחית ומרהיבה

    אשכנזי, 17/10/08 16:19

    עינב היא בחורה פיקחית שבאופן מדהים איבחנה נכון את דיירי כל הבית. שפרה האשכנזיה המתוחכמת וצבר האשכנזי [ואל תגידו לי שסבא שלו מרוקאי] עושים טעויות חמורות, התחברו לעבריין של הבית [שי]. יתרה, אין בהם טיפת חמלה. הם מתעללים ביוסי ועינב רק בגללם המזרחיות המתפרצת שלהם. בינתיים מסתבר שלאינטקטואלים האשכנזים בעלי התואר האקדמי יש פחות שכל מליוסי ועינב החכמים. חוץ מזה, צבר לומד במכללת רייכמן הידועה כמכללה של אשכנזים עשירים. הוא עושה סטאג' אצל אבא. כל זה הופך אותו לחתיכת גוש חסר חמלה אשר עושה טעות אחר טעות במשחק הזה.

    • כמה טעויות בטוקבק אחד.

      כיף לסלף דברים, 20/10/08 02:40

      1. צבר עשה תואר, זה יותר מרוב האנשים בבית.
      (את האטום כבר פיצחת שאתה מתנשא על מכללת רייכמן?)
      2. לעינב אולי יש ''חוכמת חיים'' אבל היא אימפולסיבית, עצבנית ואגרסיבית, ותשרוף את עצמה בכל מקום עבודה מהר מאוד.
      שלא לדבר שהיא לא הסכין החדה ביותר במגירה.
      3. בובליל האב הוא אדם תככן ושקרן, שלא מקבל את העונשים המגיעים לו מההפקה משום שהוא הכוכב הראשי- פריק שואו של אדם אחד.
      4. גם אם עינב קראה את המפה, היא הצליחה לעלות להדחה פעם אחרי פעם,למרות ה''יכולות'' שלה. זה הקהל הדביל שמשאיר אותם..

      ועכשיו שאלה: זה מה שאתם רוצים להעביר לילדיכם?

      תקללו הרבה, תצעקו, תעשנו, תצעקו על אפלייה שלא קיימת - ותקבלו מיליון?!

      אני ממוצא מזרחי, (וגם רבע אשכנזי) זה לא הפריע לי מעולם להתקדם בלימודים או בעבודה. אז די לקשקש.

      • כמה תיקונים למתקן

        ל''כיף לסלף'', 24/10/08 16:16

        1-לא כול מי שהוציא תואר הוא חכם הוא אולי משכיל -אבל זו השכלה בשדה הקרב של האשכנזים-אונברסיטה זה המצאה אירופאית להשכלה ויש לה חלופות שונות באזורים אחרים בעולם-וזה לא שרייכמן היא לא מכללה ברמה זה פשוט שאנשים שם ''קונים ''א את התואר בכך שמקלים עליהם מאווד בלימודים בניגוד לאוניברסיטה ששפ כולם נאלצים להשקיע.

        • זה שאתה חושב שאוניברסיטה זה דבר אשכנזי מראה שאתה קוף

          rr, 21/11/08 13:18

          אני לא אשם שאתה לא מסוגל לעשות 2 כפול 2.
          אתה טיפש, וזה גם לא באשמתך. אבל מה אתה גורר איתך כל מי שממוצע מזרחי, מה אתה רוצה מהם? האוניברסיטה היא לכך מי שמסוגל ללמוד אשכנזי או מזרחי.

          רק לא לך.

  • 71.

    מבייש לקרוא - מאמר שהוא גזענות לשמה ברמה הגרועה ביותר... (ל''ת)

    איך נותנים לאיש כמוך במה ? בושה !, 17/10/08 16:10

  • 70.

    טריפ כן. תרופות פסיכיאטריות חס וחלילה

    אראלה, 17/10/08 15:52

    ממש מבהיל. ועוד קורא לזה ''מצב של קדושה''.
    איך הגיוני?

  • 69.

    בוא'נה אתם חולים בנפש!!!!!!

    עדית, 17/10/08 15:39

    אני ממש ממש מממשששש לא מאמינה שעדיין יש דעות קדומות וסטיגמות. מה הקשר מזרחי אשכנזי?? שפרה וצבר לצורך העניין פשוט יותר אנטלגנטים מיוסי ועינב. פשוט כך. ולהגיד ששונאים אותם בגלל שהם מזרחיים רק מוכיח שה''מזרחיים'' הם חסרי בטחון וגזעניים! לדעתי, אם כבר מדברים על מזרחים אשכנזים, יוסי ועינב עושים שם רע למזרחים. יש כ''כ הרבה אנשים מזרחיים עם כבוד ויושרה כל-כך(!!) הרבה(!!!) ואם אתם ה''מזרחיים'' חושבים שיוסי ועינב מיצגים אתכם, אתם עושים לעצמכם שם רע ואח''כ מאשימים את כולם בדעות קדומות.
    אני לא אנקוב בשמות לגנותם אבל יש כ''כ הרבה אשכנזים אהבלים וסתומים כמו שיש כ''כ הרבה מזרחיים ישרים, מכובדים,חכמים ומשכילים. אז במקום לרוץ ולהגיד ''אוי מזרחיים, אוי אשכנזים'' תבינו שזה לא קשור לעדה, זה קשור אך ורק לאופי, וסליחה, אבל תכונות האופי של הבובלילים רחוקים מהלהיות מכובדים בעיניי.
    הבובליליזציה מעוורת את כל מי שלא רואה את זה!

    • תחליפי כדור

      פסיכיאטר, 17/10/08 20:09

      את רואה את התוכנית?,
      ספרי בבקשה לחבר המושבעים איפה הבחנת בחוסר יושרה של עינב? - בזה שתיאמה עם אשר?, נו באמת, וצבר שהעמיד את אשר להדחה ושיחק אותה נפגע - זה יושר?

      לאורך כל התוכנית עינב שמה הכל על השולחן - לא מאחורי הגב

      ויוסי, מעולם לא ריכל, פגע, קילל או משהו אחר

      על איזה חוסר יושרה את מברברת?

    • עדית, את גזענית. בוקר טוב. לא אוהבים אותך מספיק? (ל''ת)

      מי חולה נפש?, 18/10/08 12:00

  • 68.

    צביעות- להתחיל מאמר משמים ( משעמם )באייטם הכי מדובר

    שי, 17/10/08 15:35

    לשים תמונה של יוסי בובליל כי זה ברור שאנשים יכנסו , לכתוב מנטרה הפוכה להלך הרוח , ולצטייר כלא יודע מה , אתה לא מעניין ואני בטוח שלעולם להיית תסיק מסקנות .
    ומעירב אני יודע שתנצזרו ( בגלל זה יש לכם פחות טוקבקים מ ynet )

    • וואלה נכון (ל''ת)

      באר שבע, 18/10/08 02:13

  • 67.

    משפחת בובליל

    מרים, 17/10/08 15:33

    לא יכול להיות ששני פרחים מגעילים ובורים כמו האבא יוסי והבת עינב שרדו עד כה. יכול להיות שהעם מטומטם? שכל אחד לחליט לעצמו.

  • 66.

    בור! לך ותבדוק מה זה לבנטיני... (ל''ת)

    מיזע מנחמן באן?, 17/10/08 15:23

    • חברת ההפקה של זמר ידוע ונמוך (ל''ת)

      לבנט, 18/10/08 04:41

  • 65.

    כתבה נחותה...

    שיר, 17/10/08 14:40

    כל סעיף וסעיף ראוי לצליבה.
    לאן הגיעה עיתונות ארצנו... נורא.

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      משה, 17/10/08 21:34

  • 64.

    עוד אחד שהביאו לא במה להגיד את דעתו שהיא לא מי יודע מה (ל''ת)

    דנה, 17/10/08 14:38

    • עוד אחת שלא יודעת לכתוב ''לו'', אבל כבר יודעת לשלול (ל''ת)

      לואי, 17/10/08 19:15

  • 63.

    מי אתם באמת -האשכנזים?

    מזרחי, 17/10/08 14:31

    מה בדיוק הייתם באירופה?
    סנדלרים, שואבי מים, חייטים,בקיצור- בדיוק כמו הערבים אצלנו בישראל, ובדיוק כמו הישראלים בארה''ב.[עבודה שחורה].
    באתם לישראל והתחלתם ''לתפוס תחת''.
    המזרחים בארצות האיסלם היו[בעיקר בעיראק,מצרים,סוריםה] היו סוחרים, רופאים, מנהלי חשבוןנות. היו ''השמנא והסלתא'' .
    אתם[האשכנזים] נחותים.
    אני מתעלם מכם, מתעלם מהרבנים וההלכות האשכנזיות, פשוט לא מכיר בכם. עלובים.

    • צודק...מי אנחנו?

      מזרח תיכון חדש, 17/10/08 19:51

      אלמלא העלייה המפוארת מארצות המזרח מדינת ישראל הייתה נראית כמו מדינות ערב הסובבות אותה.
      הרי כל הרופאים,המדענים,המהנדסים ואנשי הרוח הם ממוצא מזרחי.
      כמובן שגם כל הישראלים שזכו בפרסי נובל ובהכרה בינלאומית הם מזרחיים.
      ובל נשכח שהם גם משרתים בסדיר ובמילואים ביחידות קרביות ומשלמים מיסים.
      ומה האשכנזים תורמים? כלום....הם רק ראשי משפחות פשע ועבריינים הממלאים את בתי הכלא, חיים על קצבאות הביטוח הלאומי ויודעים לקלל ולשחק ששבש כל היום.
      כמובן שהאשכנזים גם משתמטים משירות בצה''ל ואם הם כבר מתגייסים הם משרתים כטבחים או שין גימלים.
      איפה הייתה מדינת ישראל כיום אלמלא בובליל ועמר,דרעי ווקנין,אבוטבול וסרוסי ושאר גדולי האומה???????

    • נו אז מה הבעיה?אז תוכיחו שאתם ראויים או יותר טובים

      רן, 18/10/08 02:32

      אבל איך אפשר להוכיח משהו שהוא לא?הרי מספר המזרחים באוניברסיטאות הוא כשליש ממספר האשכנזים.אחרי חישוב יחסי!מספר המנכלים האשכנזים גבוה לאין ערוך ממספר המזרחים,מספר העסקים המצליחים גם הוא נוטה לכיוון האשכנזים.אז אפשר להאשים את העבר,או את האפליה במקום לעשות ולהוכיח.בקיצור,תמשיך לבכות ולא להתקדם!

      • לידיעתך: שליש מהמזרחים באוניברסיטאות נכנסו....

        סטודנטים מדין צדקה, 18/10/08 13:44

        בגלל שהוקצו מקומות באופן שרירותי ליוצאי עדות המזרח למרות שאובייקטיבים הם לא מסוגלים לעבור את מבחני הקבלה

    • קנאה עד אובדן שפיות

      אשכנזי משכיל, 18/10/08 03:07

      הקנאות שלך כפי שהיא מוצגת בתגובתך (63) מרחיקה לכת עד כדי שיבוש עובדות הסיטוריות.
      לא אכביר במילים משום שידידי ''מזרח תיכון חדש'' כבר היטיב לסכם את העניין בדיוק מירבי, אך אומר בקצרה כי היהודים האירופאים הם פרויד, איינשטיין, שפינוזה, היינה, מרקס, בלום ווייצמן. מספיק לך? כי אני יכול להמשיך כל הלילה. לנסות ולהאדיר את שמם של המזרחים בהיותם ''סוחרים גדולים'' כשהיו למעשה סוחרים זעירים הוא מקובל לחלוטין, נסיון להאדיר אותם בהיותם ''רופאים'' מעלה סימני שאלה, אבל הפגיעה המכוונת שלך במוניטין יהדות אירופה פשוט מרתיח וגובל באנטישמיות מובהקת (כטענותייך טענות גדולי האנטישמים).

      • על מה ולמה אתה רוגז?

        מזרח תיכון חדש, 18/10/08 13:47

        מי שאין לו אף מילה טובה להגיד על עצמו ושכמותו תמיד ינסה להמעיט בערכם של הסובבים אותו בכדי להראות פחות גרוע

    • לא גזענים כמוך

      דוד, 18/10/08 04:08

      מי בכלל מעניין אותו אשכנזי או מזרחי רק אנשים נחותים ערכית כמוך!

    • תתבכיין זה יעזור לך בארץ לא כלום

      אשכנזייה, 18/10/08 04:10

      עבד כי ימלוך...

    • לך לעבוד בטלן

      אסי, 18/10/08 04:16

      כל מקצוע מכבד בעליו אך אם בעליו מתחמן כל היום. להזכירך מיהם רוב רובם של הפושעים במדינתנו ומי הכי דומה לערבים אך הכי שונא ערבים...

    • ואכן אתם המזרחיים נוהגים בגסות והתנשאות

      דינה, 18/10/08 04:35

      כלפי כל אחד ואחת שהוא או היא לא בדיוק כמוך.

      בנסיוני כי רב ראיתי לא אחת איך ערבי ממוצע משכיל ממזרחי ממוצע.

      אם תמשיך כך אותו ערבי שאתה גזען כלפיו יאכל אותנו בלי מלח.

    • למה לא תחזור הבייתה?

      חוק השבות לארצות ערב, 18/10/08 14:04

      אם אתה כל כך רוצה לחיות במדינה בעלת צביון ערבי אז תחזור לשורשיך : מדינות ''מפוארות'' המובילות בעולם בענייני טרור, עוני, בערות, שחיתות, דיכוי נשים, אפלייה וכו'.
      מדינת ישראל היא מדינה נאורה ובקדמת הטכנולוגיה, המדע והכלכלה בזכות אותם אשכנזים שהקימו אותה ומקיימים אותה בכדי שאפס כמוך יוכל לקבל קצבת ביטוח לאומי ולקנות בה ערק.
      את השורשים הרקובים שלך אינך יכול לשנות... נסה לפחות להזדנב אחרי אלו שהופכים את מדינת ישראל לשונה ממדינות ערב המקיפות אותה.

    • גנרלים בצבא רוסי

      ואדים, 18/10/08 19:04

      ובכל צבאות אירופה, חוקרים, מדענים, סופרים, פובליציסטים, רופאים, עורכי דין, מהנדסים, עובדי כפיים וגם בנדלרים
      אך
      לא גנבים כמו מזרחיים!

    • תראה הסיבה היחידה שאשכנזים תופסים תחת היא כי המזרחים קופים (ל''ת)

      ee, 21/11/08 13:20

    • פרויד, איינשטיין - סנדלרים ושואבי מים... (ל''ת)

      לך תשאב, 08/05/09 19:56

  • 62.

    איזה דפוק אתה

    שיפרה מגעילה, 17/10/08 14:14

    שיפרה היא כזאת מגעילה אתה חי בסרט,עינב ואשר הכי פופולרים ואהובים ובצדק..

    • צודק-שפרה חיה בסרט

      יעל, 17/10/08 15:46

      תנסה לראות עוד פרקים חוץ מפרק 12 לפני שאתה באה עם תובנות כאלה ואחרות

    • צודק ב-100 אחוזים!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מחזקת את ידי מס' 62, 17/10/08 15:57

  • 61.

    קבלו שיר

    יוסי בובליל, 17/10/08 14:02

    אל תדאג אמר הדג לדייג יש לי עו''ד כריש...

    • שיר פואמה (ל''ת)

      של עבריין, 18/10/08 19:05

  • 60.

    אתה טועה בקשר לשיפרה

    ניסן, 17/10/08 13:54

    במידה וההיית רואה את כל התוכניות מההתחלה היית מבין ששיפרה אינה תמימה כלל וכלל.

    אינהמוכנה לקבל את האחר ומבצעת פעולות שפוגעות באנשים אחרים והכל במסווה של ילדה טובה עם חיוך.

    יכול להיות שאתה צודק בקשר לעינב בובליל שלא הייתי רוצה שהבנות שלי יתנהגו כמוה
    אבל כן הייתי רוצה ילד כמו אשר אשר גרם לקירוב בבית ולאחר שהבין שטעה ידע להתנצל ולחזור בו

    שבת שלום

  • 59.

    האח הגדול

    זהבית, 17/10/08 13:39

    אני מסכימה שהכי נחמדה זאת שפרה אבל הרייטנג לא מחפש נחמדים אלא דווקא את הפרחיות ועינב בובליל היא הפרחה של המדינה ואביה הוא עצלן ומחושב מעשן סיגריותבשרשרת ובוהה ושומר על עצמו אבל גם הוא מסתיר את גסות הרוח שיש בו. מיד להעיף אותם ואז אולי התכנית תהיה יותר על רמה וגם מענינת. דמו כן הכי מרגיז הוא ארז טל ששוכח שהוא לא צריך לעשות ריינטינג למועמדים. וכל ההתנהגות שלו מגעילה. די גםעם ארז טל הוא מתנהג בתת רמה.אני לא מאמינה שאני נותנת תגובה על תכנית של תת רמה.

    • ואת אשכנזיה מתנשאת שחוטאת בחטא היהירות בדיוק כמו שפרה (ל''ת)

      אשכנזי מאוהב, 17/10/08 16:14

      • אתה באמת חושב שעינב לא פרחה?

        ****** שיטרית, 20/10/08 02:43

        ושאבא שלה לא עצלן שמעשן בשרשרת?!

        הוא אכן עושה כלים בבוקר, אבל לא מסוגל להכין לעצמו אוכל.

        בקיצור, היא ממש לא נכנסה לסטיגמות וכל מילה נכונה.

        דרך אגב- אני מזרחית, גם לי כדאי לרדת מהארץ? הרי ישראל שייכת למזרחים, לא? :-)

    • תרדי מהארץ לבנבנה מתוסכלת!!!!!! (ל''ת)

      רועי גבעתיים, 17/10/08 22:59

      • וקחי איתך את רועי (ל''ת)

        ידיד ציון, 18/10/08 04:37

  • 58.

    מסכים בעניין השירה ב עברית - זה מגעיל גם אותי

    מסכים מאוד, 17/10/08 13:36

    קשה להצליח בארץ, זה נכון. ובחו'ל עם האנגלית שלכם ? מה הסיכוי שלכם להצליח שם באמת ?

    תתאפסו. יש פה ביקוש לאומנים ומוזיקה.

    בושה למי שממשיך ליצור בלועזית.

  • 57.

    ישראלים ששרים באנגלית דוחים אותך

    סטודנט, 17/10/08 13:35

    כי אתה עדיין תקוע בתת תרבות שנקראת ישראל.
    אולי כדאי שתפקח את העיניים ותראה שאומנות אפשר לפתח בכל שפה ובכל דרך, לא רק בשפה העניה שלך.
    יום טוב.

  • 56.

    מזרחי ודתי תמיד איכס,אשכנזי ואנטי דתי תמיד יפה וסקסי !? (ל''ת)

    דקל, 17/10/08 13:31

    • דקל , כשאין שכל אין דאגות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      שוקי מוקי, 26/10/08 17:43

      חתיכת אהבלה .

  • 55.

    סתום תפה .

    שרית, 17/10/08 13:16

    מה אתה מדבר ככה על עינב?ט'ח נו תראו אותו !
    היא הכי מקסימה שםםםםםםםםםםםםםם.
    ושיפרה הזאת סתם מציקה הלוואי תעוף .
    בייייייייי .

    • הלוואי והיו כמוך מאות הבעיה שיש מאות אלפים (ל''ת)

      רואה את הנולד, 18/10/08 04:39

  • 54.

    אתה כוזר גדול (ל''ת)

    GIO, 17/10/08 13:15

    • תודה (ל''ת)

      jimbo, 17/10/08 22:09

  • 53.

    קראתי רק את ההתחלה וכבר לא בא לי להמשיך (ל''ת)

    צוף, 17/10/08 13:14

  • 52.

    את הדעות שלך תשמור לעצמך, למה לא לפרגן? (ל''ת)

    טל, 17/10/08 13:13

  • 51.

    יוסי בובליל משורר עממי לא רע בכלל?!מנחם החלקת על השכל

    אבידן, 17/10/08 13:10

    אבל זה לא חדש ולא מפתיע. מזמן ביקורות הספרים שלך ירדו לשפל חסר תחתית.
    כמו שאתה מתעקש להתבשם בריחם של משוררים גדולים כדוד אבידן, עמיחי, אתלרמן, וולך וכו' ולקרוא לעצמך סופר ומשורר ואיש רוח. אפילו מבקר איכותי אתה כבר לא.

  • 50.

    עינב בובליל ויוסי בובליל

    כוכב, 17/10/08 12:51

    רק שתדעו לכם הם אלופים בלעדם אין תוכנית התוכנית לא שווה ביום שהם ילכו אני יותר לא רואה ערוץ 20 חבל לכולם על הזמן הם {המזרחיים} עושים את כוןל התוכנית וכול הדאחקות

  • 49.

    מסכימה בקשר לעינב אך לא בקשר לאסף אבידן

    שלי, 17/10/08 12:45

    ובכלל איני יודעת מה השימוש הסלנגי של המילה לבנטיני ייתכן ואתה צודק.. אך סך הכל לבנטיני פירושו אדם שגר בלבנט כלומר ישראל, פלסטין, סוריה, לבנון ודרום תורכיה

  • 48.

    צודק בכל מה שקשור לאח הגדול!!! (ל''ת)

    צודק, 17/10/08 12:40

  • 47.

    ''להעטות על עצמו''

    בלשנאי, 17/10/08 12:39

    מה רע ב''לעטות על עצמו''?
    לא כל דבר מוכרח להשמע מתוחכם

    • יש לבש והלביש, ויש עטה והעטה. מה הבעיה שלך? (ל''ת)

      מכסח הנודניקים, 17/10/08 15:19

  • 46.

    למנחם בן היקר

    המתקן, 17/10/08 12:23

    כאשר אתה נותן אינפורמציה, בבקשה שתהיה נכונה. לבנטיני זה אדם שבא מהלבנט כלומר מזרח הים התיכון שזה אומר לבנון ארץ ישראל וסוריה.
    דבר שני שיוע היה שמו האמיתי בברית החדשה וזה שם עברי שהיה נפוץ לפני אלפיים שנה. השם שונה לישו מסיבות שונות או שסתם היה יותר נוח להגיד אותו.

  • 45.

    אי אפשר לשפוט על פי פרק אחד,מי ישר ומי לא,גם אני בהתחלה אהבתי את שפרה, (ל''ת)

    ולא את עינב ואשר,אבל עם הזמן ראיתי שטעיתי בקנקן., 17/10/08 12:08

  • 44.

    Cool Menachem

    shaul, 17/10/08 12:03

    And dash from London

    saulzad@yahoo.com

  • 43.

    שפרה כבר מזמן לא -כנס ו תתעדכן:

    מי שיודע טוב ממך, 17/10/08 11:58

    בן מנחם תרגיע ותתעדכן.
    שפרה מאוסה ומרגיזה וסורגת כל היום, וממש אבל ממש כבר לא סקסית.
    היא מתיימרת להיות חכמה ואינטליגנטית והיא לא.מלוקקת ומעייפת ומתישה את נשמת הצופים.
    היא רוקדת מזעזע - אפילך יותר מאיתי.
    היא שמנה וכל היום רק אוכלת ואוכלת, ומדי פעם גם אוכלת ואוכלת, די נמאס ממנה, כבר מזמן אין לה את זה ואני מאוד אשמח אם גם היא תעוף הביתה, עוד היום אם אפשר - בלתי נסבלת.

    • נכון מאוד!!! (ל''ת)

      דנה, 17/10/08 15:49

    • צודק - מספיק יש לי את סבתא שלי שסורגת (ל''ת)

      שפרע, 17/10/08 20:06

    • למספר 43- מי שיודע הכי טוב

      יערה, 18/10/08 15:15

      אמת, כל מילה נכונה. שפרה טעית בריאליטי ליורדים בגדול מיד!!!

    • אז מי שנובחת עליך כמו כלב, מדברת כל היום על יציאות,

      סנוז, 25/10/08 21:35

      מעשנת כמו קטר, נושכת כל היום את השפתיים וצובטת את עצמה עד זוב דם היא מענינת וסקסית?

      מאחל לך שתזכה לאחת כמוה בבית ובמיטה + האבא שמחטט ברגליים ונוגע בעוף של כולם.

  • 42.

    לא יזיק לך לפתוח מילון, מנחם בן

    צחי, 17/10/08 11:43

    הגדרתך למילה לבנטיני מצחיקה ומביכה כאחת.

  • 41.

    השלוח'ית הזה לפי רמת ''האנטליגנציה'' שלה . נראה שהיא ליכודניקית

    מזהה אהבליות, 17/10/08 11:27

    כמו כל שאר הפריחות והשלוח'ות בפרפריה

  • 40.

    למה אתה שונא את הספרדים למה ?

    הרצל סוויסה, 17/10/08 11:25

    מה כואב לך בדיוק ?
    לא חייבים להיות שואבי מים שלך .
    לא מתאים לך לראות אותנו כאן ?
    אין בעייה תחזור לאירופה

    • זאת אומרת, אי אפשר לעולם להעיר למישהו שהוא במקרה ספרדי

      הנגעל, 17/10/08 15:12

      כי הנעלבים המקצועיים תמיד יהיו כאן כדי לעשות מזה פוליטיקה ולזעוק חמס ולטעון שהכל גזענות. וואללה יופי.מי שהוא ספרדי - תמיד צריך לשבח אותו. שלא ייעלב. או שלא ייעלבו בשמו.איזה סמרטוטים אתם עושים מעצמכם.

      • ואללא נכון (ל''ת)

        ספרדי לא בכיין, 18/10/08 19:07

  • 39.

    לך תהרוג את עצמך (ל''ת)

    GUZ, 17/10/08 11:18

  • 38.

    דוד היה מוהל לעת מצוא לא שמשון.... (ל''ת)

    רמי, ר''ג, 17/10/08 11:12

  • 37.

    לא נחמדה? בדיוק מה שגולדה אמרה על הפנתרים השחורים

    פנתר שחור, 17/10/08 11:02

    מנחם בן
    עינב נחנדה עד מאוד
    פקחית ביות.ר
    שפקה וצבר דוקא מתגלים כחלאות, נטולי לב ונקמנים. נכון יש להם תואר והם מדברים יפה, אבל זה לא מספיק.

  • 36.

    עוד אשכנזי שמפחד מהמזרחיות של עינב ויוסי

    חטא היהירות של האשכנזים, 17/10/08 10:57

    מנחם בן,
    שפרה וצבר הם חילוניים, יהירים ומתנשאים שלא אוהבים את יוסי ועינב רק בגלל מזרחיותם. הם רואים בהם כפרימיטיבים, נחותים ולא חכמים. בפועל מסתבר שיוסי ועינב פקחים ברמות ששום תואר באוניברסיטה לא יכול להעניק. בנוסף לכך יש בהם תכונות כמו רכות, חיות וחיוניות שלשפרה וצבר אין אותן. צריך להודות, שפרה וצבר, כמוך בדיוק, מנחם בן, לא יודעים איך לאכול את המזרחיות האשקלונית המתפרצת של יוסי ןעינב. כמו כל אשכנזי שמאלן ויפה נפש אתם מעדיפים את האח האחר בחברה הישראלית (הפלשתינאי) על פני המזרחים.

    • כול מילה בסלע !!!!!!! זה רק בגלל שכול הכותבים בדיוק מאותו צבע !!!!!! (ל''ת)

      עדי, 17/10/08 17:29

    • אפשר לראות אותם אחרת? הם האבא והאמא של הפרימיטיביות (ל''ת)

      אללה יוסטור, 17/10/08 19:23

    • זו לא מזרחיות זה וולגריות והאדרת התסכול!!!!

      חצי מזרחי, 18/10/08 10:05

      אבל למען הצדק ההיסטורי ולמען הצדק בכלל יש לתת במה לכל אותם שלא הצליחו להתערות בחברה הישראלית אשכנזית לדורותיה. המדינה שלנו מלאה בכאלה שנתקעו בדרך. הם לא ממש שייכים לכאן מבחינה תרבותית וגם אינם שייכים לשם יותר. ברובם נולדו בארץ והם כבר דור שני ושלישי אבל הקפאה והנצחה של מצבם החברתי עדיין קיימת. נוצרה כאן חברה של מעמדות. על כן השתתפותם של אנשים כמשפחת בובליל בכל תחומי חיינו הינה מבורכת. קודם כל צריך להיות ברור לכל שכולנו בני אדם שווים וכולנו אזרחים שווים במדינתנו בלי הבדלי לאום, מוצא, דת, צבע וכו'. לכשזה ייפתר נוכל לדרוש עידון במה שהטלויזיה משדרת ומלעיטה את ילדינו. נדרוש לראות יותר אמת, אהבה, אנושיות, כישרון וחכמה. אנחנו חברה מאוד אלימה! רק אני רואה את זה????

  • 35.

    אפשר לקבל או לדחות את ביקורתיו של בן, אך אי אפשר לקחת ממנו את יכולת (ל''ת)

    הניסוח התמציתי שלו, 17/10/08 10:46

  • 34.

    אמרתי לכם .... : '' הם לא נחמדים '' ! (ל''ת)

    ===== גולדה מאיר ......., 17/10/08 10:40

  • 33.

    אתה ממש שונא דתיים. תתבייש לך. הכתבה מתנשאת ומזלזלת בציבור שלם. (ל''ת)

    אתה לא יותר טוב מעינב בובליל, 17/10/08 10:39

  • 32.

    לא להגיב! באמת שלא מגיע לו. (ל''ת)

    שניר, 17/10/08 10:34

    • יאללה, בוא לא נגיב (ל''ת)

      המתעלמים, 17/10/08 15:05

  • 31.

    עינב ואבא

    רון, 17/10/08 10:33

    שניהם מיותרים ומחוללי מהומות לא מוצדקות איך עינב לא מתביישת וכועסת שמעלים את שמה להדחה שרגע קודם היא עצמה נתנה 2 שמות לה כמרוקאית מותר לאשכנזים אסור.
    אבא שלה הוא זה שהפיל את אשר והוא זה שמסתובב שם בלי מעש לא משתתף בעבודות הבית רק יושב ומעשן.

  • 30.

    כותב אשר ממליץ על סמים משמיץ את האיש הכי נחמד וכיפיי בוילה

    jay-z, 17/10/08 10:31

    נו , תמיד ידענו שמנחם בן על טריפים - אולי כדאי שבמקום לקרוא טוקבקים או אשכרה יצפה בפרקים שאשר מראה כנות אמיתית מה היא -

  • 29.

    הפכנו לאנשים ששונאים את האזור את השפה ומתנכרים לה. (ל''ת)

    98, 17/10/08 10:27

  • 28.

    זה בגלל רגשי הנחיתות של הישראלים .נורא רוצים להראות ''חו''ל'' (ל''ת)

    ככ, 17/10/08 10:27

  • 27.

    מנחם בן מנסח דבריו לגבי עינת בובליל בעדינות יתר.

    פיני-1, 17/10/08 10:26

    עד עתה לא קם מיזרחי/ת חכם אשר אמר או כתב כי משפחת בובליל אינם דגם מייצג למיזרחי הממוצע.
    בובליל הם בדיוק נמרץ לא מה שהחברה בישראל צריכים הרבה ממנו.ודי לחכמים ברמיזא...

  • 26.

    כל הסיפור על האופיום

    xx, 17/10/08 10:23

    בא כדי שתוכל לטחון לקוראים בפעם המאה שעשית כמה טריפים בחיים האפורים שלך...
    שקוף

    • טריפ לא ''עושים''. יש עליך הרבה דאווין עייף אבל אם היית

      דודו, 17/10/08 15:04

      מצליח להיכנס לטריפ אמיתי, הוא היה עושה אותך ולא אתה אותו, ואז גם היית מבין על מה בן מדבר. אבל אתה לא היית שם, אז אתה חושב שטריפ זה עוד איזה סם שמשוויצים בו.

      • טיפה בים (ל''ת)

        יפה, 25/10/08 21:26

  • 25.

    מנחם, אתה לא כל כך שונה מאשר לצערי

    תמר הורביץ, 17/10/08 10:20

    מסתבר שאפשר להיות גזען וחשוך גם אם אין לך כיפה ואתה מסתתר תחת איצטלה סמי-אינטלקטואלית, צדקנית ומתחסדת.

    וזוהי בראשי פרקים תורת הגזע החדשה (?!) של מנחם בן: אשכנזים חילונים (או בתרגום לפי-סי ''מעולים וסקסיים'') מיד תחתיהם חילונים/מסורתיים מזרחים (''לא נחמדים'' למי שעדיין זקוק לתרגום) ובתחתית הדתיים שתחת ידם אנו מתוודעים לכל תחלואי האנושות.

    • סייג לחכמה - שתיקה. (ל''ת)

      פיני, 18/10/08 04:22

  • 24.

    מה אתה מחלק ציונים לאנשים (ל''ת)

    מי אתה בכלל יא אפס, 17/10/08 10:19

  • 23.

    סוף סוף תוכנית עם ליהוק סטראוטיפי שוות לכל נפש

    שחר, 17/10/08 10:17

    הכל מתלבש בקלי קלות, כמו בפאזל של תינוקות בני שנה וחצי עד שנתיים וחצי, עם השדונים הגזעניים במוח

  • 22.

    איך היו רושמים על אסף אבידן ברולינג סטונס

    אם הוא היה שר בעברית?, 17/10/08 10:16

    זה דוחה לומר שלשיר באנגלית זה דוחה, ולהפיל את זה על כל מיני סיבות מופרכות. והכי גרוע, שבאותו הקשר אתה עוד משבח את כוכב נולד!
    יש כאלה שפשוט קל להם יותר להתבטא באנגלית, ויש כאלה שחולמים להצליח מחוץ לארצנו הקטנה.
    מה שבטוח הוא שרוב האנשים האלה ששרים באנגלית עובדים הרבה יותר קשה והרבה יותר כשרוניים מכל כוכבי האינסטנט בכוכב נולד.

    • מסכים איתך, אבל הטעויות..

      הגאון מוורשה, 17/10/08 17:56

      1. בטח התכוונת למגזין ''רולינג סטון'', ולא ללהקה ''.. סטונס''. נכון?
      2. ממתי ''רושמים''? מי לימד אותך לרשום בעיתון?.... (רושמים בפנקס; רושמים רשימה. בעתון או בספר ''כותבים''..)

  • 21.

    השורה הכי יפה בעברית היתה גורמת לי לסגור את הספר

    אביב, 17/10/08 10:15

    ומיד.

  • 20.

    ''ובינתיים אני שומע שהעיפו את הכיפה, אז טוב''

    עודד, 17/10/08 10:06

    פשוט אנטי דתי, אין מילים אחרות.

    • לא אנטי דתי פשוט אנטי צביעות..

      יעל, ממקום גם שקר כלשהוא, 19/10/08 01:34

      הכיפה זה התיאור שאשר בחר לעצמו. העובדה שלאורך כל הדרך הוא הוכיח שהוא לא באמת מתנהג כצפוי מאדם דתי שתופס עצמו צדיק אמור להיתנג- זה מראה על צביעות.
      אם אתה מגדיר עצמך כהומו, תתנהג כך ואז שיגידו העיפו את ההומו זה לא יהיה עלבון אלא עובדה שתהיה גאה בה.

  • 19.

    בושה לאשקלון

    ברק, 17/10/08 10:03

    אבל עדיין מוסיפה צבע לתכנית מצחיקה ממש
    אבל חכמה חסר בדבר הזה... חבל מאוד...

  • 18.

    לא נחמדה ? ?

    שמעון, 17/10/08 10:02

    היא חתיכת בהמה !!

  • 17.

    אני אוהב את מנחם בן (ל''ת)

    מוסטפה בראזני, 17/10/08 10:02

  • 16.

    מנחם בן, אם היית כותב ראוי היית מתנסח אחרת בהקשר של בובליל.

    אשת טלויזיה, 17/10/08 10:02

    עינב ואבא שלה נותנים את כל הצבע, הצחוקים והאקשן, ובתור עיתונאי ומה שלא תהיה, הייתי אומרת שאוצר המילים שלך לוקה בחסר.
    אני מבינה שהדת לא עושה לך את זה בעליל, אבל יש לכבד גם את האחרים - זה קיים ללא קשר לדת, זה א. ב (יהושע).
    בקיצור - צא ולמד

  • 15.

    ממש חוצפה

    רחל, 17/10/08 10:00

    כנראה שלא ראית שתוך כדי שצבר מענה את אשר על זה שהוא נתפס, הוא הצביע להדיח אותו וכן שפרה את עינב ויוסי.
    חומר למחשבה לא?!

  • 14.

    גם אתה מטפטף לשנאת הדת

    אבי, 17/10/08 10:00

    אדם סובייקטיבי ופרמיטיבי

  • 13.

    שמשון לא אסף את עורלות פלישתים

    בניהו, 17/10/08 09:52

    אלא דוד. חבל שדווקא אתה טועה, מנחם בן. חזור ולמד.

  • 12.

    זהו שראית רק פרק אחד. (ל''ת)

    נ.ב, 17/10/08 09:48

  • 11.

    רואים שראית רק פרק אחד באח הגדול..

    סיון, 17/10/08 09:47

    אם היית רואה יותר היית מביין מי הנחשים האמיתיים שם..
    וכן שפרה ''הסקסית'' אחת מהם

  • 10.

    כמה חבל שיש לנו ''בובלילים'' כמו זבל במדינה שלנו

    ניר, 17/10/08 09:46

    הבובלילים הם רק מדגם מייצג לכמויות הערסים שחיים פה

    • וכמה חבל שיש לנו פרידמנים,צבועים ומיתנשאים. (ל''ת)

      קובי, 17/10/08 15:34

      • קובי אתה אחד מהם?

        דורביל, 18/10/08 04:45

        פרידמן לא צבוע הוא לבן....

  • 9.

    הכותב קצת מרחף

    רמי, 17/10/08 09:45

    כותב נחמד,תנשוף את כל האויר החוצה- אתה מנותק ומלא סטריותיפים, אז די עם הסיסמאות תתרכז בגופו של עניין

  • 8.

    דווקא ישוע (לפי התלמוד)

    רועי, 17/10/08 09:41

    ישו זה כנראה כינוי חיבה דווקא לשם ישוע

    • דוקא ''ישו'', כי בהשפעת היוונית, ששלטה באזור זמן רב, (ל''ת)

      דבי, 17/10/08 16:25

    • המשך להודעה הקודמת:

      דבי, 17/10/08 16:27

      בהשפעת היוונית, ששלטה באזור זמן רב, התבטל היגוי הגרוניות, וזה מתבטא במחיקת ה-ע' בכתב!

  • 7.

    לבנטיני? מה?

    תהיה צנוע יותר, 17/10/08 09:31

    לבנטיני אומרים על מי שהוא מארצות הלבנט - המזרח התיכון הגדול - משמע, התנהגות מזרחית אופינית. וזהו גם כינוי לפרימיטיביות ובורות.
    גינונים אירופיים? הלוואי עלינו שכולם היו לבנטינים עם היה כך!

    • אתה טועה. המשמעות המקורית של לבנטיני התייחסה למישהו

      אסף, 17/10/08 15:21

      מארצות הלבנט, אבל המשמעות הדיבורית המקובלת כבר שנים רבות היא בדיוק זו שבה השתמש הכותב.

  • 6.

    העם דפוק, ואתה לא חלק מהעם הז? כנראה שלא (ל''ת)

    י., 17/10/08 09:25

  • 5.

    מי שלא נחמד זה מנחם בן. (ל''ת)

    אמיר, 17/10/08 09:20

  • 4.

    ''חילונים מעולים'' ??? (ל''ת)

    tt, 17/10/08 09:08

  • 3.

    תחזור לבועה שלך. שבקרוב תתפוצץ.

    ערן, 17/10/08 09:05

    אני לא אתפלא אם אתה שמאלניף אתאיסט, שחושב שהמדינה שלנו ''כובשת'' ולא שייכת לנו. תחזור לערוצי ''אל מנאר'' שם תראה בדיוק מה שמתאים לך.

    • הוא ממש לא שמאלני וממש לא אתאיסט. אבל אתה בבועה שלך

      דוד, 17/10/08 15:26

      ומה אכפת לך. באת לדקלם את השורה שלך ולהסתלק.

  • 2.

    מסכימה איתך לגבי השירים באנגלית

    דנה, 17/10/08 07:52

    זה מזויף, חקייני, כנוע כמו תרבות של עולם שלישי ומעפן

    • אני מסכימה עם דנה.

      א., 17/10/08 14:25

      מזוייף, חקייני, מתאמץ, לא קשור למרחב. לא אמין.

  • 1.

    האח הגדול?.. כוכב נולד?... מנחם, אתה מתחיל לאכזב (ל''ת)

    ממש לא גבר, 17/10/08 07:38