• 25.

    הטענה היא שדויר ידע את יהונתן בתנ''ך ידע= שכב (ל''ת)

    ניר, 10/04/09 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הטענה היא שדויר ידע את יהונתן בתנ''ך ידע= שכב (ל''ת)

    ניר, 10/04/09 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אכן המלצות ספרות נהדרות

    צליל, 15/06/08 13:13

    אבל משום מה הסדרה של אדיר מילר חד ממדית וילדותית, אבל אולי אני בת והסדרה נועדה רק לבנים אינפנטיליים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק. רמזור אחד הדברים הכי טובים שנעשו. שאפו מילר (ל''ת)

    הילה, 14/06/08 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מצויין כהרגלו. (ל''ת)

    TTC, 14/06/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מכים עם בןרמזור סדרה גאונית !! עוד שנים ילמדו אותה (ל''ת)

    ,יוני, 14/06/08 02:15

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אז ככה...

    רועי, 13/06/08 22:39

    עמוס עוז משעמם, אריק ברמן וואנאבי מאיר אריאל, אלון אולארצ'יק סתם ''בנשל'' וסיינפלד הקומדיה הגדולה בהיסטורית הטלוויזיה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    דרכי ה''גיור'' שלך יחריבו ישראל כמד' יהודית, כרצון השמאל האנטיציוני

    בן דוד, 13/06/08 22:37

    נראה לי שאינך יודע מה אתה שח. דעותיך על הגיור מתאימות לרצונו של השמאל המשת''פי הפרו-פלסטיני הרוצה בהפיכת ישראל למה שמכונה ''מדינת כל אזרחיה'' ובסופו של דבר להחרבת העצמאות היהודית ולהסתלקות היהודים מפה.
    אתה שקוע בתיאוריה הזויה, וכבר שמעתיה מפיך בעבר. גידול באוכלוסיה הלא יהודית באמת (יהודית באמת, לא במילים) יוביל להתפוררות המדינה היהודית: תגבר דרישתם של השמאל האנטיציוני, הערבים, ה''עולם'' ושונאי ישראל באירופה (כמו ה''אינטלקטואלים'' הבריטים) לביטול זהותה וחוקיה היהודיים של ישראל, כמו ביטול סמליה, ביטול חוק השבות וחוק האזרחות, והצפתה בזרים, לרבות פלסטינים שואפי רעת היהודים.
    גם תיווצר קואליציה של מיעוטים בהנהגת הפלסטינים נגד הרוב היהודי היחסי ולנישול היהודים משליטתם והישגיהם במאה וחמישים שנות ציונות.
    יהודים רבים (אולי רובם, אפילו יוסי ביילין הצהיר כך) לא ירצו לחיות במדינה לא יהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    סיינפלד סדרה לא מצחיקה. תפנימו.

    לשבור את המיתוס, 13/06/08 22:23

    סדרה קומית שרק מעבירה את הזמן.

    מצחיקה היא לא.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא מסכימה עם אף מילה, רמזור הנחותה לעומת סיינפלד הגאונית, באמת....

    איילת, 13/06/08 20:35

    ו"סיפור על אהבה וחושך" לא גאוני בעיני, 'צטערת.
    למעשה, לדעתי, פרט ל"מיכאל שלי", עוז לא הבריק באף יצירה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה???

    אריק, 13/06/08 17:37

    מידי פעם אתה יש בדבריך טעם אבל להשוות בין רמזור(סידרה די מגוחכת וצפויה) לגאונות הצרופה של סיינפלד זה די מביך.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מנחם בן לראשות הממשלה!נמאס מכל השמאלנים שונאי ישראל (ל''ת)

    ביבי ראש הממשלה, 13/06/08 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    וואו, כתבה שלמה ללא הומופוביות

    מתחיל לאהוב אתך, 13/06/08 17:02

    ציפיתי בעיניין הספר על ההומואים לראות את בן שוב כמו תמיד משתלח בהומופוביות המופרעת המוזרה שלו והופתעתי לגלות משהו אחר, מנחם בן רגוע ומעודן, נעים, שלם ואינטיליגנטי לגמרי. פה ושם שרידים קטנטנים של שמא הומופוביות אבל ממש לא נורא.

    אני מתחיל לאהוב אותך (במובן הלא מיני כמובן :), אתה מתחיל להתבגר.

    ובקשר לדוד ואלוהים - בוא נתפשר על זה שהם שניהם דו מיניים (כמו כולנו במהות)

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בעברית, אם לא הוספת סטירת לחי מצלצלת לבדיחה...זה לא מצחיק. (ל''ת)

    אוברסטייטמנט, 13/06/08 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סייג לחכמה שתיקה-אין לך מושג בתורה,ואתה כותב ,כאילו אתה יודע מה היה (ל''ת)

    עם רות המואביה, 13/06/08 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מנחם בן - לא נס ליחו. (ל''ת)

    מחכה לטור הבא., 13/06/08 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פגעת בקודש הקודשים שהוא ''סיינפלד''

    איציק, 13/06/08 14:40

    אני בטוח שאת האמירה הגרועה והנפסדת שכתבת על סיינפלד מקורה ביצירת פרובוקציה כדי להעלות את קרנה של הסדרה רמזור(שהיא סדרה טובה),אבל מפה ובכלל להשוות בין שתי הסדרות הללו זהו עוול לסיינפלד מכיוון שסיינפלד תהיה רלוונטית ומצחיקה בעוד מאה שנה ואילו רמזור לא תהיה מצחיקה גם בעוד מאה דקות.
    בקיצור ''צר לי עליך אחי מנחם'' זאת באמת קינה עליך מבקר דגול שעשה טעות איומה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ומה שדוד עשה לאוריה החיתי בגלל בת שבע, זה כן מתאים לכתוב בתורה?!

    הומו סאפיינס, 13/06/08 13:54

    ואגב, אתה צודק לגבי דוד, שלפי המסופר בתנ''ך היו לו יותר מידי פרשיות יותר מידי סוערות וייצריות עם נשים בשביל שנוכל לחשוב שהוא היה הומו. אבל מה עם יהונתן? מה מסופר עליו? אולי היה מדובר באהבה חד צדדית? ואולי למרות סטרייטיותו דוד נענה לה?

    לך תדע. לך תדע אם בכלל היו דוד המלך, ועל אחת וכמה יהונתן, ואם היו האם הם אי פעם בכלל הכירו. רוב הסיכויים שלא. ואפילו אם היה דוד, ספק רב אם היתה אז כבר התורה...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אכן צודק

    יוסף החושף, 13/06/08 13:19

    כל העניין הזה של הומואים המנסים לספח לקהלם כל מיני מפורסמים על פי סימנים משניים ולא כל כך נחשבים אף פעם לא היה מובן לי. דוד הומו? המחבר הומו!

    ובאמת ספרו של עמוז עוז מבריק, משעשע, עצוב, מצחיק, מזכך וראוי לכל הכתרים שנקשרן לו. מי יתן ואכן יקבל את פרס נובל, אבל גם אם לא - מבחינתי וא קיבל אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רמזור עדיפה על סיינפלד? מנחם לך תישן על האף!

    נתנאלה, 13/06/08 11:49

    רמזור היא סיטקום עממי, עם זה אני מסכימה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי אמר שאלוהים לא הומו?

    אורן, 13/06/08 11:25

    אלוהים שאני מאמין בו אוהב את כל בני האדם ואת כל יצירי הטבע. הוא מכיל את כל הנשמות בעולם. לכן הוא גם הומו, גם לסבית, גם סטרייט, גם ביסקסואל, גם חילוני, גם דתי, ועוד...
    לגבי דוד - אני מסכים שהפסוקים שנוהגים לצטט לגבי דוד ויהונתן אינם מצביעים בהכרח על כך שהיה ביניהם קשר רומנטי. בהחלט יכול להיות שהם מתארים אהבת נפש אפלטונית לגמרי.
    א-ב-ל:
    א. אין שום דרך לסתור לגמרי את האופציה שדוד היה ביסקסואל. ברגע שזו האופציה שבוחנים, כל העדויות על רדיפת נשים לא רלוונטיות.
    ב. זה שיש בתורה איסור על משכב זכר ממש לא מוכיח שלא יכול להיות שדוד ''חטא'' בהומוסקסואליות. לפי התורה עצמה הוא עשה עוד דברים שמנוגדים לתורה, ואף נענש על כך.
    ג. כל הנימה שמנחם בן דן בה בנושא מראה על כך שהוא מתייחס לכך שכותבים על מישהו שהיה הומו כאל הוצאת דיבה. לדעתי הגיע הזמן להפסיק להתייחס לזה ככה.
    שבת שלום!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בן, כיף לקרוא אותך כרגיל, ומסכימה בעיקר להמלצה על עוז, נפלא ! (ל''ת)

    אורנה, 13/06/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעדיף את רמזור על סיינפלד?! אני בטוח שאפילו אדיר מילר לא מעדיף ככה. (ל''ת)

    איל, 13/06/08 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סיפור על אהבה וחושך

    יעל, 13/06/08 10:27

    מרגש, מבריק, אינטליגנטי, מרתק, מרעיד לבבות... אולי הטקסט הטוב ביותר שנכתב אי פעם בשפה העברית (להוציא את התנ"ך, כמובן).

    הגב לתגובה זו

    • נסחפת (ל''ת)

      שחם, 13/06/08 13:08

      הגב לתגובה זו

    • התנך כיצירה ספרותי מאוד נחות - האמת צריכה להאמר (ל''ת)

      ארז, 13/06/08 18:26

      הגב לתגובה זו

      • התנ''ך

        גיורא לשם, 14/06/08 18:23

        מדוע אתה צריך לפלוט שטות כזאת?!

        הגב לתגובה זו

      • התנך הוא היצירה הספרותית המדהימה ביותר שנכתבה

        אדם, 15/06/08 00:36

        אינני דתי וככזה אני מנתח את התנך. יש בו לדעתי יופי לשוני מדהים ורטוריקה כריזמטית סוחפת (בעיקר אצל הנביאים, תהילים). כשקוראים בו ברצינות חשים כיצד ענק רוח היודע חקר נפש אדם לעומקה וראה כל אשר יש לראות, מביט בך בעיניו הפקוחות הרושפות ודןבר איך סודותיו. התנך בעיני מנחם, מלטף, מזכך. אינני חושב שיש משהו שמתקרב אליו ולדעתי זו גם הסיבה שהשפעתו על ההיסטוריה גדולה מזו של כל ספר או אדם.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    איך אתה מעז ללכלך על סיינפלד הגאון, ועוד בשביל תוכנית ------ כזאת?? (ל''ת)

    אני בהלם!, 13/06/08 09:25

    הגב לתגובה זו