• 64.

    יהורם,המלבין פני אדם,כאילו שופך דמים.אגב,סקעת מבצע טוב ממך את שירך (ל''ת)

    ציפורע, 31/03/07 17:12

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. לסקעת ין בכלל קול. לגאון בגילו היה קול מהמם כבר. (ל''ת)

      תתעורר חביבי, 01/04/07 23:38

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    למי הפרס מגיעה

    רוני, 29/03/07 07:49

    לנינט השולתת. הכי אחלה. היא רק בהתחלה של הדרך אבל העתיד שלה מבתיח לנו שהיא יהיה פה הרבה זמן
    ושימותו המקנאים

    הגב לתגובה זו

    • די די די .ניננאט ? תעשי לי טובה... רדודה (ל''ת)

      אילון, 29/03/07 10:38

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    '' אוּלָי עָל שֶפָת הָים ''

    ===יורם גאון===, 28/03/07 16:25

    מילים: אהוד מנור
    לחן: נורית הירש

    לך חפש את השמחה
    בין הכר והשמיכה.
    בי או בה, אולי בך -
    אולי על שפת הים.

    נחלים זורמים הימה,
    ובים כל דרך תמה,
    גם השמש נמה שמה -
    אל תגיד לי למה.

    לך חפש את הכיוון
    בצליליו של הניגון,
    בזנבו של התמנון -
    אולי על שפת הים.

    נחלים זורמים הימה,
    ובים כל דרך תמה,
    גם השמש נמה שמה -
    אל תגיד לי למה.

    לך חפש את התשובה
    בתורה או בכתובה,
    בתנשמת עצובה -
    אולי על שפת הים.

    נחלים זורמים הימה,
    ובים כל דרך תמה,
    גם השמש נמה שמה -
    אל תגיד לי למה.

    לך חפש את אלוהים
    בגנים, באבנים,
    בעלים, באבקנים -
    אולי על שפת הים.

    נחלים זורמים הימה,
    ובים כל דרך תמה,
    גם השמש נמה שמה -
    אל תגיד לי למה.

    הגב לתגובה זו

    • וואללה שיר ענק !גם הביצוע החדש מהמם. זה מה שמראה שחומר ישן רק משתבח

      מיקי, 28/03/07 20:37

      עם הזמן. בייחוד על רקע היובש בשנים האחרונות.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אם היו בוחרים זמרים שיוצרים בעצמם לכוכב נולד זה סיפור אחר. אבל בשבי

    דוגמן נולד, 28/03/07 14:40

    בשביל תחרות יופי של בנים ובנות אין צורך בדוגמן נולד נוסף.

    הגב לתגובה זו

    • איזה יצירות פאר היו ליורם גאון ?

      טלי, 29/03/07 19:41

      בטח לא בתחילת הדרך שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    משה גורלי, הנה עוד מסכימים איתך..

    אוהב מוזיקה, 28/03/07 11:49

    הדס ניב מוואלה:

    הנאום של גאון הוא חתיכת טקסט צבוע, מניפולטיבי, יהיר, מלא חשיבות עצמית ופוגעני, אבל בעיקר חסר מודעות עצמית מינימאלית. הרי בחירת המטרה שלו, בדמותם של שני כוכבי הענק של הפופ המקומי, היא לכשעצמה פופוליזם מהסוג המצחין ביותר, מכיוון שגם לו ברור, מעבר לכל צל של ספק, שהשימוש בצירופי ההברות ''נינט'' ו''סקעת'' לבדו, מבטיח לו נוכחות בסדר היום הציבורי הרבה מעבר לקבלת הפרס לבדה.


    גאון מנצל על ידי השמצות חסרות בסיס (מי הוא שייקבע מי אוהב מוזיקה ובאיזה אופן? מי הוא שיחליט מי עובד קשה יותר?) את שמם ומעמדם של זוכת העונה הראשונה ופיינליסט העונה השנייה בתכנית הטלוויזיה שהיא גם התופעה התרבותית המשמעתית ביותר – לטוב ולרע – בישראל בשנים האחרונות, רק על מנת לעשות לעצמו קצת כותרות

    הגב לתגובה זו

    • לא מסכימה איתך הגאון צדק בדבריו. (ל''ת)

      מיכל, 28/03/07 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    גורלי לפי התגובות כאן נראה לי שאכלת את הבוע ידידי. (ל''ת)

    מרגליות, 28/03/07 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יורם גאון צודק. מסכים עם כל מילה שאמר. הגיע הזמן שמישהו יגיד זאת. (ל''ת)

    אמת מוחלטת !!!!, 28/03/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ראיתי את הסקר על הגבעטרון והוא אומר הכל בנוגע לויכוח כאן.

    אלפרד, 28/03/07 10:36

    רוב מכירע של הציבור חושב שהשירים של היום גובלים בזבל.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אכן היום יש רדידות ''מסוימת'' מחומר הנכתב וה''מולחן''. צר לי שהמצב כזה. (ל''ת)

    רפי, 28/03/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כוכב נולד חורשת את ההיצע המוסיקלי העברי ונותנת צ'אנס לפריפריה

    אבל מזיקה לרמת, 28/03/07 09:16

    כי נוצרת חשיפה גבוהה (מאלכותית,בסופו של דבר) לביצועים מאוד בינוניים וגם כי הרי צריך להכריז על זוכה בכל מקרה...

    צריך להתייחס אליה כמו מה שהיא--תוכנית ריאליטי ולא תוכנית מוסיקלית.
    ולקוות שפעם בכמה זמן ייחשף שם יהלום, כבונוס לריאליטי.

    ה''עם'' רוצה גם כוכב נולד וגם כנס תמוז.
    ***מבחינה מוסיקלית/אומנות/יצירה נטו-ברור שתמוז לוקח. חשוב לדעת ולזכור את זה ! ***

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כאלו שפעם לא היו כוכבים מפלסטיק שלא יצרו

    דנה, 28/03/07 03:57

    אילנית, ירדנה ארזי, היו מריונטות מפלסטיק של זמנן והיום יש יוצרי פלסטיק בני זמננו.

    לא רואה מה יותר טוב בקול של שושנה דמארי או יפה ירקוני עם הלחישות שלה מהקולות היפים והצלולים של נינט ושירי מיימון.

    ההכשרה שבובות הפלסטיק של פעם קיבלו היתה מקסימום להקה צבאית ואילו היום המבצעים מגיעים בשלים יותר אחרי צבא ועם הכשרה מקצועית לא פחות רצינית.

    הגב לתגובה זו

    • התרשמתי למשעה שכתבת את הטוקבק. אבל קצת הגזמת. עם כל הכבוד יפה ירקונ

      מירי, 28/03/07 10:03

      ירקוני ''עם הלחישות'' בגיל שלה , אינה הנושא כיום . תתיחסי למהות ולא לאיזוטרי.
      בקשר לאילנית עדיף שתכבדי את פועלה אילנית השתתפה בפסטיבלים רבים בארץ ובעולם ובתחרויות האירוויזיון. היא הופיעה במהלך הקריירה העשירה שלה באולמות החשובים בעולם, בין היתר בפסטיבלים בטוקיו ובאתונה, הספיקה להקליט במספר רב של שפות (בהן: אנגלית, פורטוגזית, ספרדית, צרפתית, סווהילית, יפנית וגאורגית) ונבחרה להיות הזמרת הראשונה שתייצג את ישראל בתחרות האירווזיון שנערכה ב-1973 בלוכסמבורג עם השיר ''אי שם'', אותו כתבו אהוד מנור ונורית הירש.

      אילנית נבחרה להיות זמרת השנה במצעד הפזמונים השנתי שבע פעמים רצופות (בין השנים 1971 - 1977), הישג שלא חזר על עצמו מאז אצל זמרים אחרים. היא הוציאה כעשרים תקליטים והתבלטה בשירי פופ קלילים ובשירי ארץ-ישראל.
      לבנות הצעירות של היום יש הרבה מה ללמוד ממנה, שיתחילו לשיר בעברית בלי שגיאות ואז נדבר.

      הגב לתגובה זו

      • צודק. מה זה הזלזול בזמרים ותיקים כמו אילנית. שילמדו לכבד את הותיקים (ל''ת)

        מירה, 28/03/07 11:39

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    הוא מדבר שטויות לא כל מי שב''כוכב'' ישר מצליח

    רון, 28/03/07 02:04

    נינט טייב,שירי מימון,שי גבסו,הראל מויאל והראל סקעת.

    הם זמרים אדירים פרפורמרים מלידה וחלקם אף כותבים חלק מהשירים (כולם חוץ מסקעת)

    קחו לדוגמא את: יהודה סעדו,מיכאל קירקילן,שיר ביטון,עדי כהן וג'אקו

    אני בטוח שלא שמעתם על אף אחד מהם, מי שמוכשר מצליח ומי שלא לא.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הראל סקעת זמר גדול השיר שלו ''ואת'' הצלחה אדירה. (ל''ת)

    5, 28/03/07 00:51

    הגב לתגובה זו

    • השיר של קרן פלס אם כבר (ל''ת)

      אור, 28/03/07 07:45

      הגב לתגובה זו

      • ופלס שגנבה ממחזות זמר בברודווי.... (ל''ת)

        איש זהב, 28/03/07 16:18

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    הגבעטרון - פיקציה מוסיקלית

    ללי, 28/03/07 00:17

    להקת הגבעטרון לא ראויה לפרס ישראל מהסיבות הבאות:
    1. הלהקה עשתה לה שם בעיקר במוסיקה הרוסית הנפלאה. אם כבר, אזי יש להעניק את הפרס למקהלת הצבא האדום...
    2. לא כל מי ששר בהרמוניה ראוי לפרס. באותה מידה, להקת המתנ''ס של ק''ש עשויה להיות מועמדת...
    3. די להתרפק על מה שלא היה. שירי הגבעטרון מייצגים ארץ ישראל אוטופית...
    4. מקהלה קיבוצית מייצגת פלח קטן וזניח של האוכלוסיה. בעוד הם שרו, תושבי ק''ש השתעבדו לקיבוצי אצבע הגליל. גם בשביל המוביל לגבע הלכו ובאו פועלים שחורים...
    ''באה מנוחה ליגע ומרגוע לעמל...'' - חזון הבטלנות של זמרי העמק. כשהם שוררו על ים השיבולים שנסביב, הם לא ספרו את עיירות הפיתוח...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מסכימה עם כל מילה של מר גורלי

    שושנה, 27/03/07 23:32

    לא מתאים לגאון להתבכיין.
    ובעצם אוליי כן.
    יהורם גאון, כמה חבל שהשארת טעם מר עם קבלת הפרס.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יש להתייחס לדברים של יורם גאון מנקודת מבט רצינית. כל המדינה הזו מתנ

    ליאת, 27/03/07 23:05

    מתנהלת כחלטורה וראשים נערפים כאן בקבלנות כך גם תופעת כוכב נולד sms קובע גורלות בלי שום קרטריונים מקצועיים אמיתיים סתם לפי משב הרוח.
    ואני מסכימה אם הנאמר כאן שלא כמו יורשים ליוצרים השונים שכל יצירה שלהם נכנסה לפנטאון הלאומי. קשה לי להאמין שהשירים של היום יכנסו לפנטאון הזה מסיבה אחת פשוטה, כעבור מספר ימים הם נעלמים ואף אחד לא מצליח אפילו לזכור ששמעו אותם בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גועל של הרכב הגבעטרון

    אבנר, 27/03/07 22:10

    חבורת זמר אנכרוניסטית שעוד בשנות ה70 היו מושא ללעג ובצדק רב.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    משה תחזיר ממנים!!!

    עודד, 27/03/07 21:59

    לא נמאס לך לאבד ממנים ?די להיות מפוזר!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני שואל. האם קם כאן יורש למתי כספי? לשלום חנוך? לאביהו מדינה? הכל

    מיכאלה, 27/03/07 20:18

    כיום בררה ובושה. הם יוצרים ברמה עולמית , מה אנחנו שומעים כיום ???

    הגב לתגובה זו

    • לצערי את הצודק. אין יורשים לאמנים שצינת. (ל''ת)

      עוזי, 27/03/07 22:56

      הגב לתגובה זו

    • גם שלום חנוך ומתי כספי התחילו מאיפשהו ,

      רועי, 28/03/07 00:49

      לקח להם 10 שנים לפחות לתת קבלות,
      הזמרים הצעירים אט אט עובדים שרים מופיעים,
      הכול על מנת להתקדם ללמוד להצליח.
      תנו להם קצת כבוד והרבה פירגון לא יזיק .

      הגב לתגובה זו

      • נכון חנוך ומתי התחילו מאיפשהו. אבל להשוות את כשרונם עם סקעת ומויאל

        טום, 28/03/07 10:06

        ונינאט, זה פשוט עלבון לאנטלגנציה המוזיקלית של ישראל.

        הגב לתגובה זו

    • ארקדי דוכין .פוליקר.יוני רכטר. מהעוד יותר חדשים יש הרבה טובים (ל''ת)

      אבל לא נזכר, 28/03/07 08:53

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    יורם גאון צודק. כל התעשיה הזו נהפכה לחלטורה אחת גדולה. אין לחן אין

    גדי, 27/03/07 20:14

    מילים , הכל על הפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני נוטה להסכים עם מה שגאון אומר. (ל''ת)

    מירי רם, 27/03/07 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הראל סקעת תדע אוהבים אותך! (ל''ת)

    מיכל, 27/03/07 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יהורם גאון מתי תבין סקעת זו לא הבעיה אלא כל המוזיקה הישראלית בכלל

    מישהו, 27/03/07 18:54

    להיפך היחיד מכולם זה סקעת שמביא מוזיקה משופרת עם טעם של פעם ,
    כל השאר דג נחש סבלימינל כל הלהקות בנים הם המוזיקה הרדודה כאן.
    סקעת הוא קורבן לא נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רוזה רוזה כשיר השנה במקום 'ואת'..

    אני, 27/03/07 18:52

    יאללה יורם גאון באמת מזמן לא חידשת אולי זה יהיה שיר השנה ואתה תהיה לראשונה בחייך זמר השנה..
    זה מה שאתה רוצה? זו מטרתה של הבכיינות? מציעה לך לחשוב טוב ולהתנצל בפני אלו שפגעת בהם , הקהל לא שוכח. נחרים את אלבומיך. את הופעותייך. כי אנחנו הקהל בחרנו בהם והם היום טובים ממך, צעירים ממך. זו אגב דרכו של עולם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''ואת'' השיר הכי חזק שיצא כאן לאחרונה שיר איכותי

    מלי, 27/03/07 18:52

    עולה פי כמה על ''עוד אני פוסע לחפש אחריה''

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לפלגייט מצרפתית ???? (ל''ת)

      רועי, 27/03/07 20:15

      הגב לתגובה זו

      • רואים שאת ילדה בת 12...

        יודע, 27/03/07 21:54

        אפילו לא יודעת על מה מדובר. ילדה בת 12-13 שהושיבו אותה לכתוב טוקבקים משיעמום. כשתגדלי תביני.
        צרפתית ?!!!! חחחחחחח פלגיאט?!!!!!!!! בורות מוחלטת של ג.א. ..

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    משה גורלי, בדעתך.

    אוהבת מוזיקה, 27/03/07 18:50

    הבעת את דעתם של רבים מאוהבי המוזיקה הישראלית על התבכיינותו של יורם גאון. שק החבטות של המוזיקה - כוכב נולד הוא שאיפשר את הפריחה הענקית של התעשייה כולה. חברות תקליטים, מפיקים, נגנים , כותבים ויוצרים ועוד רבים. יורם גאון לא מספק עבודה לתעשייה הוא מספק בכיינות. כל יוצאי כוכב נולד שהנפיקו אלבום סיפקו תעסוקה לרבים. ולמה - כי אנחנו הצרכנים מוכנים לקנות מהם את המוזיקה שלהם. גם את שלמה ארצי , יזהר אשדות ויהודית רביץ. את המוזיקה של יורם גאון כבר אף אחד לא קונה כי מזה למעלה מ-20 שנה לא הביא משהו חדש אלא רק ממחזר.
    אז לא רק יורם גאון יורק לבאר ממנו שתה אלא כל המתבכיינים בכנס תמוז שאילולי כוכב נולד שנתן זריקת תמריץ למוזיקה היה אולי כנס כיבוי האורות של המוזיקה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!

      סלעית, 28/03/07 00:16

      אפשר לחשוב שלולא כוכב נולד יורם גאון היה יותר רלבנטי.
      אפשר לחשוב שאוהב המוסיקה הדגול לא התעסק בשטויות חוץ-מוסיקליות כל הקריירה שלו, שעה שבני דורו כתבו והקליטו והתחדשו ללא לאות, והם עדיין רלבנטיים ומוכרים דיסקים.
      טוב שיש את מי להאשים בדעיכה. מביש.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    עפרה חזה התקדמה בכוחות עצמה גם ללא כוכב נולד. שילמדו ממנה הצעירים.

    גולן, 27/03/07 16:45

    לאיזה זמרת יש איכות קולית כזו היום ???
    לאף אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בינינו מכל הזמרים החדשים שיש בארץ ויש טריליארד סקעת הכי מוצלח (ל''ת)

    רן, 27/03/07 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני מאוד אוהבת את הראל סקעת, לא יעזור לאף אחד הוא מעולה (ל''ת)

    נעמה, 27/03/07 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הכל רדוד במדינה הזו המנהיגות העיתונות וכן גם השירים כיום. מסכים עם

    גאון !!!!!!!!!!, 27/03/07 16:35

    גאון

    הגב לתגובה זו

    • מי ישמע איזה שירים היום פעם רוזה רוזה רוזה יותר טוב? נו באמת.... (ל''ת)

      מוזיקאי, 27/03/07 18:47

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    סתם קנאים סקעת ונינט ענקיים ותפסיק ליבכות יורהם גאון עלק (ל''ת)

    אילת, 27/03/07 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הבעיה היא ברדידות החומרים של היום. ולכן סקעת ממחזר. כי אין לו חומר

    מר מאני, 27/03/07 16:22

    טוב. וזה חבל. משהו התייבש במדינה הזו ובזה יורם גאון צודק.

    הגב לתגובה זו

    • סקעת לא ממחזר יש לו אלפי סגנונות הוא לוקח מה שהכי אוהב (ל''ת)

      מירית, 27/03/07 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם כל הכבוד לכותב אני חושב שהוא טועה. גאון עולה על הרבה זמרים וכן כ

    רזי, 27/03/07 16:20

    כולל סקעעעת ...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    גורלי, לא הבנתי מדוע אתה יורק לבאר ששתינו ממנה מים זכים וטהורים. (ל''ת)

    מעיין, 27/03/07 15:59

    הגב לתגובה זו

    • ''מים זכים וטהורים''? הפרוטקציות קצת הפכו את המים לעכורים, לא?

      על העוקץ נספר, 27/03/07 16:40

      כולם יודעים את האמת על להקות צבאיות- איך עופרה חזה לא התקבלה מעולם וקולה זך וטהור והיא היתה לאחת הזמרות הטובות שהיו אי פעם למדינת ישראל.

      היו שם קומבינות ופרוטקציות והיו שם גם אנשים מוכשרים שקיבלו מקפצה מכך שהם היו שם בדיוק כמו כוכב נולד.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''עם כל הצער שבדבר'', אין מקום להשוואה בין גאון הגאון לסקעת . (ל''ת)

    עמירם, 27/03/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    משה ג. אתה חי בסרט מארץ הסרטים. אתה משווה את יצירתו של שלום חנוך עם

    רותם, 27/03/07 15:29

    סקעת ????תגיד ירדת מהפסים או שקיבלת החלטה במודע להראות צעיר ופוחז ?
    זו בדיחה גרועה עצם ההשוואה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רק אביהו מדינה יכל לכתוב שיר כזה מעולה . כנסו.....

    רמי, 27/03/07 15:27

    זוהר ארגוב

    מילים: אביהו מדינה
    לחן: אביהו מדינה

    יום אביב בהיר וצח
    אותך אני זוכר
    וכבר מאז היטב ידעתי שלא אוותר
    כי לי היית בבת עיני
    בכל יום וכל ליל,
    היית לי כמלאך האל מתוך הערפל

    רציתי לבקש ידך
    רציתי לך לומר
    סוד אהבה שבלבבי שמור מכל משמר
    רציתי לך לומר אהבתי אהבתי ונגמר
    אך לא העזתי גם כשהיה כבר מאוחר

    את עולמי עם שחר
    את לי כל היום
    את עולמי בלילה
    את החלום
    את בדמי, ברוחי ולבבי
    את הניחוח המתוק, הפרח בגני

    אז הלכת
    יומי קודר ארוך ומשעמם
    לשווא רוצה אנילשכוח ולהתעלם
    חזרי מהר כי בלעדייך עולמי שומם
    נדמו מיתרי קולי וכינורי דומם

    את עולמי עם שחר
    את לי כל היום
    את עולמי בלילה
    את החלום
    את בדמי, ברוחי ולבבי
    את הניחוח המתוק, הפרח בגני

    את עולמי עם שחר
    את לי כל היום
    את עולמי בלילה
    את החלום
    את בדמי, ברוחי ולבבי
    את הניחוח המתוק, הפרח בגני
    את הניחוח המתוק, הפרח בגני

    הפרח בגני!

    הגב לתגובה זו

    • שיר מדהים שאני מאוד אוהבת

      חיפאית, 27/03/07 16:43

      השיר הזה ניתן לזמר שלא היה בלהקות צבאיות בדיוק כמו נינט ולא טופח על ידי הברנז'ה כמו שיהורם גאון ואריק איינשטיין זכו לליטוף (גם של מדורי הרכילות).

      אגב, אני אשכנזיה מחיפה, אבל אני חושבת שזה נפלא שנתנו הזדמנות לאנשים מהפריפריה ובכלל לאנשים עם כישרון ובלי קשרים להצליח.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם הלהקות הצבאיות וגם פסטיבלי הזמר יצרו זמרים אינסטנט בעבר

    מאמר חשוב, 27/03/07 14:54

    היום לפחות הצעירים מגיעים אחרי צבא, חלקם אחרי שרות בלהקות צבאיות ולהקות נוער ולחלקם לא היתה פרוטקציה ולא התקבלו ללהקות צבאיות וכוכב נולד נותן להם להראות את הכישרון שלהם לציבור.

    למה עופרה חזה לא התקבלה ללהקה צבאית והיא אחת הזמרות הכי טובות שהיו לנו?
    למה נינט לא התקבלה ובחורה עם קול מכוער כמו אפרת בוימולד התקבלה.
    כולם יודעים שיש פרוטקציות בלהקות צבאיות ולפחות ככה נותנים לציבור לשמוע ולקבוע ולא לחבורת מקושרים מהברנז'ה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם לא כוכב נולד לא היה כבר מוסיקה ישראלית

    אני, 27/03/07 14:36

    תגידו תודה בכלל שהשירים כמו ''הינני כאו'',''בתוך'',''בדידות'',''יש מקום'' ועוד שירים רבים אחרים חזרו להיות בתודעה ונוער שמעה אותם והכיר אותם ..אם לא כוכב נולד בכלל לא הייתה יצירה במוסיקה ישראלית ובטח לא ברמות כאלה כמו עכשיו .אם לא כוכב נולד לא היה קם ערוץ במוסיקה הישראלית
    אנכנו כרגע עדים למלחמת הורים ילדים שקיימת מאז או מתמיד ותמיד דור הצעיר מנצח
    אין מה לעשות דור הישן עשה את שלו השיאר לנו נחס תרבור עכשיו היגיע זמן לפנות במה לרוד הבא וחבל שיורם גאון לא יודע לעשות זאת בכבוד שילך וישטוף את הפה אחרי מילים כאלה כי זה ממש מבחילים






































































    .

    הגב לתגובה זו

    • כשימלאו לך 15 שנה,נסביר לך למה המוזיקה הישראלית לא זקוקה לכוכב נולד

      אייל, 27/03/07 15:18

      ונגלה לך בדרך אגב , שהיא הסתדרה מצויין לפני הז'אנר הזמני הזה ותסתדר מצויין גם אחרי שהוא יגמר בקרוב.

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע (ל''ת)

        סקעתית לשעבר, 27/03/07 17:01

        הגב לתגובה זו

      • אולי זאנר הזה יסתציים בקרובאבל

        אני, 28/03/07 11:52

        יורם גאון יצא נגד האיש הלא נכון
        הוא לא טרח אפילו לבדוק איך ומה עשה הראל סקעת עד עכשיו לו היה טורח לעשות זאת ולא רק להשתמש בשם שלו הוא ממש לא היה מדבר בצורה בזאת ולזאת שמתחתך
        מילו לי 15 שנים לפני 14 שנים אז תעשי חישוב אם את יכולה ותדעי שאני כבר מזמן עברתי גיל הזה
        בתור אחת שלא נולדה וגדלה בארץ אם לא כוכב נולד בכלל לא הייתי נחספת למוסיקה ישראלית ובטח ובטח לא לשירים שיורם גאון

        הגב לתגובה זו

    • כאילו דה............................... (ל''ת)

      ריסים לגבות, 27/03/07 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם כבר מזכירים את הלהקות הצבאיות

    ח, 27/03/07 14:30

    אם כבר אז למה לא לדבר על הנושא החם היום? השחיתות והמקורבים....ידם בכל ויד כל בם.

    בעבר היה נכון יותר להגיד שהתופעה היא נחלתם של האשכנזים בלבד. אולם היום ניתן לראות פה ושם ניצנים של שחיתות מקומית של המזרחיים.

    מה עם גלגלצ?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    היה נכון להדגיש את תרבות הקומבינה בלהקות צבאיות

    קומבינטוריקה, 27/03/07 14:14

    זה אומנם הוזכר אבל אנשים פה עושים את עצמם לא מבינים או לא יודע מה.

    כולם יודעים איך הולך הכל בקומבינות וקשרים בצבא.
    כולם יודעים שככה זה בכל דבר במדינה שלנו.
    כולם יודעים שבגלל זה נדפקדנו במלחמה האחרונה.

    כולם יודעים שיהורם גאון לא נבחר ללהקה צבאית בגלל שהוא כזה מוכשר! בטוח שהיו מוכשרים יותר אבל הם למרבה הצער לא הכירו או לא היו שכנים של מפקד הלהקות הצבאיות אז. פשוט אז לא היתה עיתונות חוקרת שתבדוק את זה.

    ככה זה במדינה שלנו...עד שבאמת יש הזדמנות למפגרים מעירות הפיתוח להרים את הראש מישהו יורק עליהם מלמעלה ואומר להם שהם לא ראויים יותר ממנו ויותר מהרבה בנים של זמרים אחרים או עשירי הארץ שירשו את הוריהם ולא בגלל מוכשרות יתר.

    אני אף פעם לא אהבתי ממש את השירים של יהורם גאון ואני חושב שהרבה כמוני פשוט אולי בשנים האחרונות הוא רוכב על גלי נוסטלגיה במקום זמרים אהובים ומצליחים אחרים מעברינו. מוזר שכל הזמן היו צוחקים על הטמבל הזה ועכשיו פתאום הפסיקו.

    אולי כוכב נולד לא נחשב לדבר התרבותי ביותר והזמרים שם לא נחשבים לטובים ביותר אבל זה עדיף על אנשים מתנשאים שהצליחו בגלל מי שהם מזלזלים בו כלכך.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גורלי אתה מעליב אותנו עם ההשוואה שבין הלהקות הצבאיות לבין כוכב נולד

    אייל, 27/03/07 14:12

    יחי ההבדל הקטן גדול -

    ברמה ובמגוון האיכויות שאמנים היו צריכים להביא איתם ללהקה הצבאית
    (שירה,משחק,בידור,ריקוד,תנועה וכ''ו ..)

    במשך הזמן האינטנסיבי של חזרות , והופעות בטווח של 3 שנות שירות בטרם שחושבים להיצמד לאמרגן , סטייליסטית ויחצ''ן.

    לעבודה יום יומית עם הבמאים המובילים בתחום הבידור ,

    בנסיעות ארוכות להופעות בבסיסים נידחים , בזמן המלחמות.

    בחינוך לאהבת עבודת הצוות , המולדת ובלתרום את הכישורים למשהו אחר מלבד הכנסות כספיות לגופים מסחריים ולכיס הפרטי.

    בבניית וטיפוח קריירה מא' עד ת' , שנים , תוך כדי שיפור היכולות הבימתיות והרמה המקצועית.

    את כל זה אתה משווה כשווה ערך לשליחת אסאם.אסים,בחודש שידור תכנית ריאליטי , של קהל חובבני ,שגילו הממוצע הוא 16 , ושמצביע מאלף ואחת סיבות שלאו בהכרח כשורה לכישוריי המתמודדים ?

    בחייאת גורלי , קצת רצינות לא תזיק.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה, אייל . (ל''ת)

      אבי, 27/03/07 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל האמת על כוכב נולד - כדאי לקרוא!

    רמי ברגר, 27/03/07 14:02

    למרות שאני לא חובב יהורם גאון, וההיפך, הוא דיי פאתטי בעיני,
    התופעה היותר פאתטית וגם יותר הרסנית למוסיקה בפרט ולאמנות בכלל היא סדרת הפיקציה הזאת של ''כוכב נולד'' שכל ייעודה זה לשקם קריירה של חובבי ''אמנות'' שכבר מזמן שקעו.
    צביקה הדר הבדרן הכושל שעף מהפריים טיים של ערוץ 2 ומצא את עצמו משחק ב''שמש'', ריקי גל שהתמכרה לפרובוקציות וסמים ושכחה כבר מתי היא שרה יפה,
    גל אוחובסקי ששאף להיות מפורסם כי לא הספיק לו להבין במוסיקה, וצדי צרפתי שאין לו קשר לכלום.

    תכנית הפיקציה הזאת, קולעת ישר לרובד התרבותי הנמוך של העם הזה ובדיוק כמו שהוא לא דורש לעצמו פולטיקה והנהגה מכובדת, מוכן גם להתפשר על תרבות אמנות של קשרים.

    כוכב נולד נועדה לעשוק את הציבור, לעשוק את הילדים, ונועדה בראש ובראשונה להעשיר את בעלי התפקידים והמפיקים.
    בדרך ניצלו קצת צעירים חסרי אישיות שחיפשו קצת פרסום.

    כוכב נולד יוצרת כוכבים מפלסטיק, שמקבלים אס אמ אסים על סמך אחוזי שומן, גודל חזה, וטיב הפריזורה.
    רק בסוף מדברים מוסיקה.

    אם יש פה מישהו שחושב שנינט נבחרה כי היא זמרת טובה יותר מאחרות, הסרט שלו ממש נאיבי.
    אין כמו לבחור באנדרדוג כביכול, שמנמנה, כביכול ענייה, מכביכול סוג של עיר קשה.
    זה הסטריאוטיפ של הקיפוח שהקהל בחר.

    ולמרות שגם שירי מימון עושה בעיקר זבל מוסיקלי, הסיבה שהיא לא נבחרה(והיא זמרת הרבה יותר טובה מנינט) זה שהיא מישוב עמיד, היא כוסית לעומת נינט, ומשדרת ביטחון.

    אז נינט עשתה ספין, הלכה עם יהודה לוי ורן דנקנר אנשי העיר הגדולה, ורק אז הבנתם שהברבזון המכוער זה רק תחפושת של יחסי ציבור.

    אכלתם אותה, עבדו עליכם וימשיכו לעבוד עליכם, כי אתם עדין לא הבנתם שמגיע לכם יותר...

    הגב לתגובה זו

    • ברגרון אל תבלבל את המוח

      חיים, 27/03/07 15:05

      נמאס לאנשים שמוכרים להם אליטה ופיקציה בשקל.

      אנשים רוצים דרמה אנשים רוצים לעזור למיסכנים.

      אתה אולי ברעננה לא מבין את הדברים אבל הפרינציפ הוא פשוט.

      נמאס לנו פשוטי העם שכל מי שרוצה להצליח במשהו במדינה הזאת צריך להיות מקושר וצריך לגור ליד שכן ברעננה בכדי להצליח ולהתקדם בחיים.

      היינו רוצים שזה יהיה אחרת ואם אפשר אפילו רק בכאילו בתוכנית כמו כוכב נולד.

      ספין או לא אנחנו אוהבים את זה ויהורם גאון לא...הוא כנראה לקח את הדברים קשה מידי. הוא כנראה חושב שבאמת מהיום יתחילו לצוץ הכישרונות של עיירות הפיתוח וידיחו את האליטה האשכנזית מצמרות המצעדים ובכך ינשלו מהם את הפרסום והכבוד אליו התרגלו כאל דבר שבשיגרה איתו נולדו.
      מה מגיע לנו יותר? יותר מירי מסיקה?

      כל הקטע של המוסיקה בארץ זה באמת שטויות זה לא חשוב מי שר כי תמיד אפשר לטעון שיש לו נוכחות במה או קול מיוחד ולגבי המילים והלחן תמיד מעורבים אומנים וזמרים שונים שנחשבים מצליחים כמו למשל ריטה ורמי קליינשטיין או איזה בנאי מעורבים בשיר של סעדו. אם המנגינה בכלל לא מאיזה שיר איטלקי/רוסי/צרפתי. שאף אחד לא מכיר בארץ.

      מה שחשוב ותמיד היה חשוב זה מי עומד מאחוריך, מי האדם שדוחף אותך ומארגן לך כתבות וראיונות מחמיאים בתשלום.
      והכי חשוב 7000000 פעמים ניגון של הלהיט החדש שלך בגלגלצ או באיזה תחנה מצליחה. (ראיתה את הסרט Dream Girls או Ray?)

      אני אומר אם זה מה שאנשים אוהבים אז זה מה שהם יקבלו תמיד יש אנשים כמוך והרבה שלא אוהבים את זה ואף אחד אחר לא אומר לכם שאתם תת רמה ואתם לא מבינים כלום בכלום. תמיד יש את אלה שישמעו רוק כבד או טראנס זכותם שיתפוצצו.

      הגב לתגובה זו

      • טבעי שתיקח את זה למקום של קיפוח

        רמי ברגר, 27/03/07 16:29

        גם אני נגד ההשתלטות הגלגל''צית על המוסיקה.
        אני גם סולד מזה שלא נתנו ייצוג לזמר מזרחי בפרסי העמ''י שאגב לא טרחתי לצמפות בהם כי בלי שום קשר יש מוסיקה חרא.
        אבל אייל דולן בקטע הזה צדק.

        לא הבנתי למה לקחת את זה לקטע עדתי.
        אני נגד שימוש כולל בסטריאוטיפים\ציצים\פרובקציות בכל הקשור למוסיקה.

        גם ''רוני'' לדעתי זאת חתיכת פיקציה שלא החליטה מה בא לה להיות.
        ולמרות זאת, היא הרבה יותר מודעת לעצמה מנינט.

        זה שניסו לעשות את נינט רוקרית זה פאתטי, הבחורה לא יודעת לכתוב, וגם לא תדע.
        מה שאומר שלא צריך להכתיב ל''אמן'' טעם מוסקלי.

        צר לי שלקחת את למקומות של אליטה אשכנזית וכולי זה מוציא את הטעם מהדיון הזה שזה דיום חשוב על עתיד המוסיקה בארץ.

        האם אנחנו רוצים מוסיקאים שיהיו אנשי רוח אמיתיים או שאנחנו רוצים פה פסטיבל רינגטונים בחסות צביקה הדר...

        מוכרים לעם הזה מוצרים והעם קונה.
        בדשיוק כמו יועצי תדמית שעובדים עם ראשי ממשלות.

        זה הכל בלוף, זה לא אמיתי, לא כנה ובקיצור זה לא אמנות.

        ואם כבר דיברנו על רעננה,
        אני לא מהרעננים שנראה לך, אני סולד מהעיר הזאת, עיר שמטאטים בה הכל מתחת לשטיח, וזאת בדיוק עיר תרבות כוכב נולד. זבל נמשך לזבל.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    הידד גורלינו הוא הרדידות והצבחנות והרעשנות אז מה הפלא שאנחנו מתגעגע (ל''ת)

    יאיר, 27/03/07 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בהצלחה לסקעת, אבל יש לו מה ללמוד מיורם גאון עוד.... (ל''ת)

    מאיר, 27/03/07 13:58

    הגב לתגובה זו

    • שלא ילמד ממנו לעולם

      עליזה, 27/03/07 15:03

      את מה שסקעת הצעיר יודע על ענווה פרגון ונדיבות
      גאון לא למד מעולם.

      כמה עצוב להשאר רק עם אגו.

      הגב לתגובה זו

    • צודק. לסקת יש מה ללמוד מגאון (ל''ת)

      לימור, 27/03/07 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני חושבת שהשיר הבא ממצא את כל הויכוח. וזו המציאות !!! כנסו.......

    אור, 27/03/07 13:56

    אתי קסטרו
    מילים: רון רוזנפלד
    לחן: רון רוזנפלד ואמיר פרי

    את רוצה להיות מלכה
    להחזיק חזק בכתר
    שיראו אותך בכל תמונה
    לעבור את המסך
    לעשות איזו פרסומת
    החיים שלך הם הצגה

    להתלבש גם בעירום
    אם זה בסרט זה בסדר
    להסכים ולא חשוב על מה
    את הולכת על מסלול
    שעולה כל כך ביוקר
    צריכה להיות הכי חזקה

    דרוש לפי התקנון
    חזה יפה מסיליקון
    חיוך מקסים וכוונה טובה
    הנתונים שישים תשעים
    פנים יפות על הפנים
    ולעמוד יפה מול מצלמה

    כוכב הערב לעולם יוצא
    עכשיו תגיד לי מה עושים עם זה
    ואתה מתוק רק לכמה דקות, פנטסטי
    נולד כוכב מפלסטיק
    פלסטיק...

    עוד מעט נדע
    מי עשה היום כותרת
    יחי המלך החדש
    כל המדינה מדברת על הגבר
    עם מי יוצא ומה לבש

    ובחסות חברת פרסום
    שמשלמת סכום עצום
    תלבש מגבת גם כשקר נורא
    תמכור את כל האישיות
    תפתח כפתור תפתח חנות
    בוא נקבל את הדבר הבא

    כוכב הערב לעולם יוצא
    עכשיו תגיד לי מה עושים עם זה
    ואתה מתוק רק לכמה דקות, פנטסטי

    כוכב הערב לעולם יוצא
    עכשיו תגיד לי מה עושים עם זה
    ואתה מתוק רק לכמה דקות, פנטסטי
    הוהו...
    נולד כוכב מפלסטיק

    כוכב הערב לעולם יוצא
    עכשיו תגיד לי מה עושים עם זה
    ואתה מתוק רק לכמה דקות, פנטסטי
    כוכב הערב לעולם יוצא
    עכשיו תדע שאין דבר כזה
    ואתה מתוק רק לכמה דקות, פנטסטי
    נולד כוכב מפלסטיק...

    הגב לתגובה זו

    • ואללה צודקת. כוכבים מפלסטיק, זה מה שמנפיקים לנו כיום חושבים שאנחנו

      מיראנו, 27/03/07 15:21

      טיפשים.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    בושה שסקעת בכלל מוזכר באותו משפט עם גאון (ל''ת)

    רוחמה, 27/03/07 13:54

    הגב לתגובה זו

    • בושה שגאון עוד מזוכר במוזיקה הישראלית (ל''ת)

      שי, 27/03/07 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    גאון צודק!! הדור שמעריץ את הסקעת ודומיו זה בושה אחת גדולה!!

    דרור, 27/03/07 13:53

    ילדות אהבלות כמו מאי מהבלוג של ארץ נהדרת- מאותגרי שכל שכל חייהם הם סביב מדורי הרכילות והסלבס
    זמרים כמו סקעת ונינט שרק מצטלמים ''במקרה'' מתנדבים וכל היום במסיבות רדודות של שופוני שופוני

    בעעעעע

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נכון ! יורם גאון היה סוג של כוכב נולד, אבל לא ''כוכב מפלסטיק''. וזה (ל''ת)

    כל ההבדל !!!!!!, 27/03/07 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין בעיה עם יוצרים וזמרים חדשים. גאון דיבר על רדידות. גורלי לקחת את

    מירון גור, 27/03/07 13:51

    זה למקום אחר לגמרי. אני לא מאמין שמישהו באמת ובתמים יכול לעשות איזו השוואה בין היצירה של אז לשירים של היום. בראשי מתנגנות מאות מנגינות כל יום וכולם שייכות לזמר המשובח (לאו דווקא הישן) ומה לעשות שאני לא מצליח להזכר אפילו בשיר אחד של נינט או סקעת כי פשוט אין שם מלודיה נכונה. אולי הם לא אשמים , נכון, אבל שיבדקו היטב את כותבי התמלילים שלהם והמנגינות. ברור לי שילדות בנות 12 לא מעניין אותם השיר או תוכנו אלא רק לווהת בזמר ששר . אבל יש להודות על האמת האיכות כיום ירודה ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יהורם הפלצן

    עומר, 27/03/07 13:50

    מאמר נכון יורם גאון שכח איך הוא צמח מי שלא זעק כשפרקו את הלהקות הצבאיות שישתוק לפחות ויתן הזדמנות לכוכבים החדשים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גאון , ניצני, אביהו מדינה - צודקים. היום אין יצירה אמיתית רק שירי

    רועי, 27/03/07 13:46

    איסטנט. איפה השירים שהפכו לנכס צאן ברזל ואיפה נינט, סקעת ואחרים. מי יזכור את השירים שלהם , אני לא מסוגל לזמזם עכשיו אפילו שיר אחד של נינט או סקעת כי פשוט אין שם יחודיות, לעומת זאת בשירים הישנים יש מלודיה ויצירה אמיתית. אין מה להשוות כלל .
    וכן, אני תלמיד בתיכון...

    הגב לתגובה זו

    • גם אז וגם היום

      קובי, 27/03/07 14:19

      אתה מסתכל על 50 שנות יצירה, שואב שיר מפה ושיר משם ומכליל
      תאמין לי שגם אז היו רוב השירים לא משהו וגם היום יש שירים מעולים.
      עוד 30 שנה יסתכלו אחורה ויגידו '' אח איפה המוזיקה הישנה והטובה''
      ככה זה האדם תמיד מסתכל אחורה בנוסטלגיה, שוכח את הרע שהיה וזוכר את הטוב. כותבי הדעות הם בדרך כלל אנשים מבוגרים שמסתכלים אחורה על ימי צעירותם וקוטלים את כל מה שעכשווי. מזל שיש אנשים כמו כותב טור זה שמרימים את עצמם מעל הנוסטלגיה העצמית ומסתכלים למציאות בעיינים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    צעירים ויפים ??? מה אנחנו בתחרות יופי? כך אנו נראים.... (ל''ת)

    ממיל 'ה..., 27/03/07 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מדוייק להפליא. (ל''ת)

    רן, 27/03/07 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    קראתי והזדעזתי. מה השנאה הזו כלפי ותיקים ? ''אנדרטה'' ??? חזור בך !! (ל''ת)

    מרי, 27/03/07 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    משה גורלי, שושנה דמארי לא פאסה. אתה בעצמך פאסה. תתבייש לך לדבר כך

    עמיאל, 27/03/07 13:43

    גדולי הזמר העברי. רק בישראל יכול לקרות דבר כזה של יריקה מהבאר ממנו שתינן 60 שנה. בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

    • אני מרגישה שנפגעתי אישית מהאמירה שלו. (ל''ת)

      מירה, 27/03/07 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין לך מושג במוזיקה

    אדום שרוט, 27/03/07 13:41

    אם היו משקיעים את אותם משאבים בתחרויות כמו פרס צ'איקובסקי לפסנתרנים צעירים (במוסקווה) ונותנים למוזיקאים שהם באמת מוכשרים את ההזדמנות, אז היינו יכולים לגלות, לתמוך ולהנות ממוזיקה שהיא יותר מג'ינגל של פלאפונים
    במקרה הכרתי את יוני רכטר (ואחרים...) כשהצטרף ללהקה צבאית ותאמין לי שכבר אז היה לו קצת יותר ממחשוף עמוק

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל מי שמשלה את עצמה שסקעת בכלל מתקרב לקרסוליים של גאון ,מה זה באווט (ל''ת)

    טוטאלי !!!!!!!!, 27/03/07 13:41

    הגב לתגובה זו

    • נכון!!! סקעת זה בושה וחרפה- רק יחצנות בחיוך המזויף שלו (ל''ת)

      אמא, 27/03/07 14:38

      הגב לתגובה זו

      • גאון צריך ללמוד מסקעת קודם להיות בן אדם

        רעות, 27/03/07 16:38

        סקעת בשלוש שנים עשה מה שיהורם גאון עשה ב30 שנה ועדיין הגיע לפרס מ''טעם''
        לעולם לא נבחר ע''י הקהל,
        היה מפורסם כברירית מחדל לא היו מתחרים לפני 30 שנה.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    צודק במאה אחוז

    נדב, 27/03/07 13:41

    הזמנים משתנים והדורות מתחלפים ואין טעם להתנפל על אופנות חדשות. הלהקות הצבאיות אכן היו קרש הקפיצה לצעירים מוכשרים וכל מי שחשב או חשבה שהוא או היא יודעים לשיר עשו כל מאמץ להתקבל ללהקה בדיוק כפי שכיום הצעירים מגיעים בהמוניהם למבחני כוכב נולד. כוכב נולד נותן הזדמנות לכול בכל פינה של המדינה להפגין כשרון וההמשך אחרי כוכב נולד תלוי במתמודד עצמו.
    זו הצלחה עולמית, בכל מדינה שאני מגיע אליה, כולל מדינות באפריקה, אנשים מרותקים לתוכנית בגרסה המקומית ונהנים מכל רגע.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שלום לך ארץ נהדרת .אני לא מצליח לזמזם שיר 1 של סקעת. תעזרו לי ....

    שלום, 27/03/07 13:38

    ביצוע: יהורם גאון
    מילים: אילן גולדהירש
    לחן: סטיבן גודמן

    הייתי בפריס וגם ברומא
    ראיתי את שבעת פלאי תבל,
    בקוטב הצפוני וגם דרומה,
    אך אין מקום כמו ארץ ישראל.
    וכמו גלויות של נוף יפות
    תמונות בזכרוני עפות,
    כמו בעד עדשה של מצלמה
    בתרמילי אותו אשא
    בכל מקום, בכל מסע
    קטעי פסיפס מתוך תמונה שלמה.

    שלום לך ארץ נהדרת,
    עבדך הדל נושא לך שיר מזמור.
    גם אם לעיתים נודד אני על דרך,
    מה טוב לנדוד אך טוב יותר לחזור.

    צריחי המגדלים בירושלים
    וסמטאות השוק הצבעוני
    גגות הרעפים של גבעתיים
    הניבטים מבעד חלוני.
    את האביב בתל אביב,
    את סבתי ואת סבי,
    את החלה ואת נרות שבת,
    את ים המלח מול אדום
    ואשת לוט צופה לסדום
    ואת הקיץ בואכה אילת.

    שלום לך ארץ נהדרת...

    מימיה הכחולים של הכנרת
    והרקיע התואם מעל.
    והרגשת הבית המוכרת
    בתוך עורקי זורמת כמו חשמל.
    הרי גליל והשומרון,
    הפרדסים שבשרון,
    וילדים בגן המושבה
    את הכרמל ואת הים
    אחד אחד ואת כולם,
    תמיד קורצים, אומרים ברוך הבא.

    שלום לך ארץ נהדרת...

    הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק... פחחחחחחחח (ל''ת)

      מתן, 27/03/07 13:56

      הגב לתגובה זו

    • זו אמורה להיות דוגמא לטקסט מופלא?

      סימה, 27/03/07 14:00

      אילן גולדהירש
      גדול משוררי הדור.

      שנזכיר לך כמה מלהיטיו של ''סמן האיכות'' המזדקן שלך? היוצר המחונן י. גאון?
      פעם היה לו קול גדול, אבל אישיות כנראה אף פעם לא היתה הצד החזק שלו, להבדיל מסקעת שאלוהים חנן אותו בהרבה יותר מקול, וכל כן הוא כל כך אהוב ומרגש.

      ניפגש ברח' פא פינת תט.

      הגב לתגובה זו

      • אין כמו גאון. לא יעזור לכם בית דין !!! (ל''ת)

        אבבא, 27/03/07 15:24

        הגב לתגובה זו

        • גאון זמר מזדקן וממורמר. (ל''ת)

          רוני, 28/03/07 07:14

          הגב לתגובה זו

          • סקעת ומויאל על הפנים. לא קול ולא כישרון (ל''ת)

            אהובה, 28/03/07 16:27

            הגב לתגובה זו

    • שמת לב שרק הביצוע הוא בידי יהורם גאון

      ד, 27/03/07 14:48

      כלומר, כל זמר מבצע אחר יכל לשיר את השיר, אז מה אתה בכלל מוכיח?

      אם אתה רוצה להלין על הטקסטים שכותבים היום תבוא בטענות לכותבי השירים ולא לתחרות כוכב נולד שהיא תחרות של זמרים.

      הגב לתגובה זו

    • נסה את ''הנני כאן''... (ל''ת)

      איפכא, 27/03/07 16:07

      הגב לתגובה זו

      • זה של שיר מויאל לא? (ל''ת)

        סתוית, 27/03/07 16:58

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    יורם גאון צודק. לא ניתן להשוות מבחינת טיב הזמר איכות הטקסט אז והיום (ל''ת)

    אלי, 27/03/07 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תודה רבה, הגיע הזמן להיכנס לפרופורציה! (ל''ת)

    בן, 27/03/07 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא מדוייק

    שפוי, 27/03/07 13:11

    הלהקות הצבאיות יצרו תרבות חדשה, ולא מיחזרו חומרים כמו ל''כוכב נולד''.
    הלהקות הצבאיות נתנו במה ליצירה מקורית וחדשה, ולא כמו ''כוכב נולד''.
    והבעיה אינה רק כוכב נולד, אלא טדי הפקות, ששולטת בכוכב נולד, חדשות הבידור והשיר שלנו, ולא כמו הלהקות הצבאיות שלא היו קשורות למפיקים מונופוליסטיים.

    הגב לתגובה זו

    • אם עושים כבוד ומחווה לשירים ישנים אז אתם מתלוננים

      קרן, 27/03/07 14:46

      ואם מעודדים צעירים מוכשרים מהפריפריה אתם מתלוננים.

      כוכב נולד חגגה את הזמר העברי, עזרה לאנשים שהם לא מקושרים להיחשף לציבור ועודדה יצירה חדשה.

      גם זמרי הלהקות הצבאיות לא חיברו את הלהיטים שלהם אלא רק ביצעו אותם בדיוק כמו נינט וסקעת- תמיד היו ויהיו זמרים מבצעים שאינם יוצרים.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    צביקה הדר

    רם, 27/03/07 12:56

    אני מציע לתת לצביקה הדר כמה מיליונים, שיעזוב אותנו, רק שלא יעשה אותם כפי שהוא עושה כיום.

    הרס. הרס.

    הגב לתגובה זו