 |
11.
אין לו אלוהים
לא משנה,
ת''א,
09/01/07 01:20
|
מספר אנקדוטות 1.בראד פיט נשאר חתיך לא משנה כמה גרוע הסרט 2. גלובליזציה- היא קצת הולכת לאיבוד כשיפני יוצא למסע ציד במרוקו 3.למה המסוק לא התרסק ומה לעזאזל היה כתוב בפתק? 4. אומרים שצרות באות בצרורות אבל היה עדיף להם להמשיך לישון חבל שהעמוד שלי לא ארוך כמו של ניב כי יש לי עוד הרבה מה להגיד...הילד המרוקני החמוד היה הדבר היחיד השווה בסרט הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מתי כולכם הספקתם לראות את הסרט?
ל"ת
ציפי,
עפולה,
28/12/06 17:25
|
|
 |
ראיתי בחו''ל וזאת היתה טעות- אם אתה רוצה סטרס ועצבים- לך לסרט
ל"ת
הילה,
28/12/06 20:49
|
|
 |
9.
תותח
שולה,
28/12/06 15:17
|
אהבתי את הכתבה וכן גם אצפה בסרט. ונשוב גם לקרוא ביקורות נוספות..
חזק והצלח ניב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה זעאאאאאאאאא?
חיימון,
מהצפון,
28/12/06 13:23
|
איזה כתבה מופרחת (וארוכה) מה זה אוסף השטויות שכתובות פה? מישהו קרא עד הסוף?
אבל מה....הכי כיף זה להתחכך עם איזה סרט מוערך ע''י האליטה של הקולנוע והלרגיש חלק מהם.
איזה שטות.
בקיצור הסרט על סף הגרוע מינוס, סרט כאילו אומנותי או לא יודע מה בכלל הקטע. אחד הפחות טובים שראיתי בזמן האחרון וראיתי לא מעט.
סרט כזה מתאים לפסטיבל הקולנוע בחיפה או משהו בסגנון. לא סרט בשבילי תודה אני כבר תרמתי. לפחות הסוף טוב...
ספויילר לא לקרוא: יש רק קטע אחד נחמד(אבל מוכר) בסוף הסרט שכאילו מסתבר שהשיחה שבתחילת ההסרט היתה בסוף הסרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סרט מדהים שמצליח לקשור אותך למסך
יוסי,
28/12/06 13:18
|
|
 |
6.
סרט בעייתי
אורן,
תל אביב,
28/12/06 13:03
|
אחרי 2 יצירות מופת (אהבה נושכת ו21 גרם), צמד היוצרים איבדו את זה. התמימות שאפיינה את שאר הסרטים הפכה לקיטש והניסיון לרגש כמעט בכל סצינה הוא פתטי. הסרט נמשך ונמשך וכל דרמה מנסים למתוח עוד ועוד וזה ממש מעצבן. הרעיון נחמד אבל כנראה כדאי לבמאי ולתסריטאי להיות קצת פחות חובקי עולם ולהתרכז בסיפורים הקטנים. גם העריכה הלא לינארית הייחודית לסרטים הקודמים שלהם, בסרט הזה הופכת להיות קצת מאולצת במטרה להעצים את הדרמה. בקיצור, לא משהו אז כנראה זה ייזכה באוסקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ניב ועדיה בראש המדור
עוקב,
28/12/06 12:31
|
ככה נראים שני כותבים טובים מעולים בתחומם, כל הכבוד לעורכ/ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ראיתי ,,סרט מדהים
ל"ת
tikun,
פריס,
28/12/06 12:30
|
|
 |
3.
לא לראות!!!!
עידן,
28/12/06 11:58
|
מבחינתי, הבמאי , התסריטאי וכל מי שנתן יד לביזיון הזה חייבים לי שעתיים מהחיים שלי
ל-א לראות בשום אופן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שעתיים וחצי
ל"ת
חחחחח,
09/01/07 01:22
|
|
 |
2.
איניאריטו במאי גאון
מעריץ,
28/12/06 11:21
|
''אהבה נושכת'' הוא סרט חזק ומדהים. ''21 גרם'' קצת פחות טוב לדעתי (למרות משחק מצוין של שון פן ובניסיו דל-טורו) אבל בסה''כ איניאריטו מצליח לשזור בין העלילות השונות בסרט בצורה גאונית. אני בטוח אצפה גם ב''בבל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
סופסופ אחד שמבין עיניין
IL-IL,
SHUMAKOM,
28/12/06 09:10
|
בהשוואה לדיברי הלהג שכתב במדור זה מישהו בשם איתי שטרן (שכאילו זה סרט על טרור [ר''ל]) - ניב שטנדל הוא משב-רוח רעננה.
כל הכבוד ל- NRG שהחליטו לעלות כיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא מסכימה, הסרט גרוע, משעמם ונוטה לפדופילי
הילה,
28/12/06 11:31
|
מרבית הדמויות מקבלות החלטות דביליות לחלוטין שמסבכות אותם ואז בכוח מנסים להראות לנו שזה משהו פוליטי עם איזו תובנה על תקשורת בין בני אדם.
היומרה נחמדה וניסו לעשות ''קראש'' בינלאומי אבל יצא די גרוע.
וכל זה, בלי להתייחס לנטיות הפדופיליות הקשות של הבמאי או התסריטאי( בלי קשר לעלילה ילד מרוקאי מאונן, נמשך לאחותו (שניהם ילדים) שמתפשטת מולו בכוונה וכו').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם היפנית? כבר שכחת?
נגעלציק,
28/12/06 13:27
|
מנפנפת בבלורית שמכסה את איבר מינה מספר פעמים בצורה בוטה ומגעילה (לפי דעתי) במקרה הכי קיצוני לפי טעמי היה אפשר לצלם אותה עושה את זה אבל בלי להראות איבר, כאילו לתת לצופה להבין כבר לבד מה המצלמה לא מראה....אם היא היתה מצלמת קצת יותר נמוך או משהו רחמנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי שניכם משקרים
משה,
29/12/06 04:55
|
1. לא רואים בסרט שום אוננות, רק מדברים על זה. 2. לא רואים את אבר מינה או שער הערווה של הבחורה היפנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה, ראית את הסרט? או אולי גירסה מצונזרת?...
סתם אחד,
07/01/07 17:39
|
1. רואים את הילד מכניס יד למכנסיו ומאונן. 2. בסצינה המפוסקת בבית הקפה שבחנות המוסיקה רואים גם רואים את ''תלתליה'' של הנערה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילה - איזו נחרצות... לדעתי הסרט ראוי
דרור,
ת''א,
28/12/06 13:17
|
הסרט בעיני בהחלט מרשים ומומלץ לצפייה. ולא לחינם הוא מועמד בולט בתחרויות הבינלאומיות.
אחד מהדברים שגרמו לי למחשבה רבה הייתה בדיוק אותה נקודה שהעלת. מה באמת המשמעות של אותן החלטות דביליות שמסבכות את מקבליהן ועד כמה אני כבן אדם רגיל כמו הדמויות, מושפע מהחלטותיי ועד כמה אני בעצם לא יכול לשלוט בתוצאות של ההחלטות הללו.
בנוסף ולא פחות חשוב, הבנתי שאם אשת היפני לא הייתה מתאבדת כל הסיפור לא היה קורה. מה שאומר שלמעשה העולם מבוסס על רשת של גורמים ותוצאות ביזאריים לחלוטין. כל הבלגאן בסרט מתחיל בעצם(בדומה לתחילת הסרט ''סיפור בזיג זג'') בדבר שקרה בקצה העולם אצל משפחה אחת מתוך מליוני משפחות ע''י דמות שבכלל לא מופיעה בסרט.
לזה אני לא הייתי קורא כדבריך יומרה, גרוע, ניסיון כוחני וכו
הגב לתגובה זו
|
|