 |
56.
אל תבלבלי את המוח
el guero,
29/12/06 03:26
|
הערבים לא ''מחו על הקיפוח'' בשנת 00,אלא תמכו ב''אחים'' שלהם (שד''א,מתעבים אותם). מעבר לכך,על ה''מחיר לחוואגה'' בטח שמעת, ודי לחכימא ברמיזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שירי אום כולתום במוזיאון ת''א - זה דו קיום - להתראות ב25 לינואר
ל"ת
לובנה סלאמה,
תזמורת נצרת,
29/12/06 00:10
|
|
 |
54.
הדו קיום היחידי שאני מכיר הוא כשערבים באים למרכז לגנוב את רכושם של
דותן,
רחובות,
28/12/06 10:27
|
היהודים.לפחות אנחנו מפרנסים אותכם בתמורה מה אנחנו מקבלים? את החלקים של הונדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לתת להם להכנס לרחובות
כהנא צדק,
ירושלים,
28/12/06 13:12
|
שילכו לעזה לאחים שלהם
לנקות את הסרטן ערביי ישראל מהשורש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
רגשי נחיתות מדברים מגרונך
יוסי,
28/12/06 10:27
|
ומעבירים אותך על דעתך! ובעצם מי שמתנשא כאן זו את. היהודים אינם אורחים בחיפה או בכל מקום אחר במדינת ישראל וגם אם אין הדבר מוצא חן בעינייך, ישראל איננה ולא תהיה מדינת כל אזרחיה, אלא מדינה יהודית. להניף את דגל פלסטין את מבקשת? את מכירה עוד מדינה בעולם, שתניף דגל של ישות אויב, המשלחת טילים לעבר אזרחים. בעברית אומרים ''טלי קורה מבין עייניך'', אבל את בטח לא תביני את זה ורק תמשיכי לילל, כי כך חונכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כרגיל כל המתלהמים
ורד,
שפויה,
28/12/06 10:11
|
מוצאים כאן במה רחבה לשפוך את התיסכולים שלהם על הכותבת, שבסך הכל מציגה תמונה ברורה וכתובה יפה על המצב המבייש ועל ההתנהגות הבאמת מתנשאת שלנו על הערבים. תתפכחו ותעשו חשבון נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
she is rightttttttttt!
ל"ת
tal,
tal,
28/12/06 08:37
|
|
 |
50.
באמת אולי מספיק עם הצביעות?הרי אתם מחייכים לכסף שלנו ושונאים אותנו
רוני,
28/12/06 08:29
|
ועוד משהו,אני לא אוכל חומוס בואדי ניסנאס ובקלאווה בעכו ולא הולך למיסה ביפו,ואפילו לא לאבולעפיה,אבל לא בגלל שנאה כלשהי(כמו שיש אצלכם).אז בבקשה,אל תעשי הכללות.לא צריך אותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בעעע תגידו תודה שבכלל באים אחרי התמיכה שהפגנתם בחיזבאלללללה
ל"ת
יהודי,
ארץ ישראל,
28/12/06 08:24
|
|
 |
48.
כיף לחיות בחיפה המגוונת והמרתקת!
חיפאית,
28/12/06 08:21
|
חיפה היא עיר יפהפייה, רבגונית ומרתקת. היא הוכחה לכך שאפשר לחיות ביחד, בני דתות ותרבויות שונות, וזה גם הרבה יותר כיף.
בואו לבקר כאן עכשיו ובכל השנה.
חג שמח ושנה אזרחית טובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
איזה מאמר מכליל ומעוות ,הכל פשוט אין ולא יהיה דו-קיום
דניאל,
יהודה,
28/12/06 07:19
|
אל תתנו לאוכל הערבי ולחיוכים הצבועים לעלות לכם לראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערביי ישראל שונאים יהודים יותר מאשר
גידי,
תל אביב,
28/12/06 07:26
|
נסראללה שונא אותם אבל בשביל פרנסה עוצמים את העינים בולעים רוק ומחייכים לנו פרצופים
זה השיטה שלהם ככה זה עובד
ביפו
בחיפה
בעכו
לוד
רמלה
ובכול מדינת ישראל
הם שונאים יהודים אבל אוהבים את הכסף שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גידי,אתה צודק,כל מילה בסלע!!!
ל"ת
נכון מאודדד!!!,
28/12/06 11:12
|
|
 |
46.
אולי זאת תחילתה של ידידות?
למה רק שליליות?,
28/12/06 05:53
|
חשבת על כל אלה שמתפרנסים מהכל החגיגות האלה? חשבת על זה שאוכל ומוסיקה מקרבים לבבות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
וואדי ניסנאס - גטו אליו רוכזה שארית האוכלוסיה הפלשתינית של חיפה
חיפאי,
28/12/06 02:38
|
ערב 48' היה רוב יהודי בחיפה וראש עיר יהודי, שבתאי לוי, בחיפה גרו גם 72000 פלשתינאים, אחרי הגירוש שבוצע בידי ארגוני הטרור נותרו 3000 ! ולכל אחד סיפור מרתק איך הוא נשאר, אני אפילו מכיר סיפור של אנשים שהניפו את דגל איטליה בכניסה לבית. קיצר, כל מי שנשאר רוכז בוואדי ניסנאס, הוואדי הזה הוא גטו לכל דבר ובשביל לצאת משם לעיר אחרת היה צריך אישור ! לכן חברים, אני בהחלט מאמין שיש דו-קיום בחיפה, לא רק ניגוב חומוס. אבל מאד הייתי רוצה שיהודי חיפה יהיו מודעים לכמה עובדות, שידעו שבעלי הבתים בוואדי סאליב נמקים במחנות פליטים בלבנון ואוהבים את חיפה יותר מרבים אחרים שמתים לעבור למרכז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תועמלן ערבי
אח שלו,
28/12/06 08:03
|
ב48' ראש העיר היהודי וההגנה ה-ת-ח-נ-נ-ו שהערבים יישארו, ממש באו אחד אחד ודיברו עם ראשי הערבים המקומיים כדי לשכנע אותם להישאר, אבל זה לא עזר, הערבים הטיפשים האמינו למנהיגים המתלהמים שלהם שדיברו על לזרוק את היאהוד לים ועלו על ספינות ללבנון, שם הם נמצאים כבר 60 שנה ועד היום אוכלים הבטחות מטוגנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת מאמין למה שאתה מספר ????????
חיפאי,
28/12/06 12:29
|
אם כך איך תסביר מעשי רצח של אנשים שנשארו, בעיקר זקנים. איך תסביר מעשי טווח, שאת החדשות עליהם פירסמו ארגוני הטרור בשביל לזרוע חרדה ובהלה, וזה מצחיק איך היום מתכחשים להם. איך תסביר רצח ''מסתננים'' או שליחתם למות מצמא במדבר הירדני. אגב, בחיפה, אותם ההגנה נכנסו בית בית, לוודא שלא נשאר איש וגנבו אם מצאו משהו שימושי, את זה אני יודע מאנשים שהיו שם, מאנשים ששרדו, מאנשים שהסתתרו בכנסייה בכיכר פריז שנהפכה למחסן של הנמל למשך הרבה שנים.
ובכלל, מי צריך את גטו ניסנאס המסריח והצפוף !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
האוכל חומס אצל ערבים
כשר לפסח,
28/12/06 02:01
|
|
 |
43.
צודקת, לא רוצים דו-קיום איתך, עופי מפה.
זאב ערבות,
28/12/06 01:38
|
וקחי יחד איתך את כל הבבונים האחרים מהכפר שלך. מאחל לך שתתחתני עם בבון כמוך ותגדלו עשרה גורי-בבונים שיצעקו סיסמאות וישרפו דגלים וירצחו את אחותם על רקע כבוד המשפחה. אל תשכחו גם לצבור נשק למלחמת חמולות, רק תעשו את כל זה רחוק מאיתנו. מוותרים על החומוס, תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרם צרכנים חסר תקדים זה יעיף אותם
דני שובבני,
תל אביב,
28/12/06 06:52
|
מהמדינה פעם אחת ולתמיד
לא לקנות מהם כלום
יפו
עכו לוד רמלה שום חומוס ושום שווארמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אני אצל ערבים לא אוכל חומוס.
2 פלאפל וחומוס,
28/12/06 01:36
|
מי שרוצה חומוס ערבי מעפן שיכל אצל הערבים, מי שרוצה חומוס אחלה לא אוכל אצל ערבים. מי יודע איזה חידקים הם שמים בחומוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב מאוד
כהנא צדק,
ירושלים,
28/12/06 06:10
|
חרם צרכנים על כול הערבים המדינה
ככה לגייס החמישי לא תהיה פרנסה יפו חיפה לוד רמלה עכו הגליל כולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מתי תביני שלא נקבל שום ביקורת ממי שאין לו מילימטר של ביקורת-עצמית
אסי,
28/12/06 01:21
|
מתי ביקרת בפעם האחרונה תופעה אחת בעולם הערבי והמוסלמי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אין בכלל אמל זיאדה
הנחש,
28/12/06 01:07
|
מזמן אמרתי שזאת קונספירציה ערמומית בעלת מטרה לא ברורה (כנראה רייטינג, מה עוד חשוב היום) שבפועל רק מתסיסה ומסיתה. הרי היא כורתת לעצמה את הענף. אין באמת בן אדם כזה, תתעלמו והם יפסיקו בסוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
דגל פלסטין? בחיפה?
שוקו,
28/12/06 00:52
|
אני גר בלונדון ואני מקבל את הדגל הבריטי בתור הדגל שלי, למרות העובדה שיש בו צלב. אני גר בבריטניה, אז זה הדגל שלי.
רוצה לנפנף בדגל פלסטיני? ותרי על תעודת הזהות שלך ותעברי לפלסטין. שם יהיה לך הרבה יותר חופש דיבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מתישהו את לא מתבייכנת?
שוקו,
28/12/06 00:49
|
האם החיים שלך היו יותר טובים בערב הסעודית? איראן? אפגניסטן? שיט, אפילו סתם בפלסטין.
גם היהודים שרוצים לחזק קשרים עם ערביי ישראל הם אצלך מתנשאים וחראות. אף יהודי בחיים לא יוכל לצאת בסדר אצלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אמל חביבתי
וופא,
חיפה,
28/12/06 00:40
|
חבל שאי אפשר לכתוב לך אישית בערבית . לצערי את מציגה את רגשי הנחיתות שלך בכתבותייך תמיד היהודים מתנשאים והערבים נעימים. שתינו יודעות עד כמה גדולה ההתנשאות שלנו על היהודים וגם אצלנו יש גזענות. החברה הערבית עוד לא פטרה את בעיותיה שלה אבל לתת ליהודים לקח זה הכי קל. אולי תכתבי על בעיותיה הקשות של החברה הערבית .בעיות שלא נובעות מכיבוש אלא מתרבותינו אנו אולי בעזרתך חיינו יהיו טובים יותר. חג מולד שמח או חנוכה או כורבן לכולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי בזכות אנשים כמוך יכול להיות דו קיום
אוהד,
דרום,
28/12/06 08:46
|
אנשים שמסוגלים גם להסתכל על עצמם ולראות את החלק שלהם בסכסוך. תגובתך השקולה והאחראית בהחלט מעוררת אופטימיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כתבה חשובה ביותר. מדגימה לכל סהרורי השמאל ההזויים
סוס טרויאני,
28/12/06 00:14
|
את משמעות המונח: סוס טרויאני.
לו הגברת אמל היתה חייה באחת ממדינות ערב היא היתה היום יושבת בבית, לובשת רעלה ועם פה סתום מפחד להביע דעה חופשית.
אבל בארץ היאהוד יפי הבלורית והנפש, כל הנחשים עוכרי ישראל יכולים לשבת בבית הנבחרים ולהשתלח בשלטון, להינות מזכויות בלי חובות, להפוך לסופרים/ות שמטיחים בוץ בתרבות ובאזרחיה היהודים (יהודים = פרייארים מסכנים שמשלמים אגרות טלווזיה ובנייה, משרתים בצבא, משלמים למינהל מקרקעי ישראל הון עתק, רק כי הם נענשו להיוולד יהודים ולא ערבים עלאק מסכנים בארץ הקודש).
ובעצם למה לא? אם השמאל מספק להם מטריית חיפוי, ומספק להם רעיונות מבית היוצר של מכבסת המילים היפות וה''ליברליות'' (משמע: לערבים מותר הכל. ליאהוד כלום ) ועוד בונה להם במה בדמות טורים בעיתונות ה''חופשית'' (חופשית מהתבטאות של הימין שמצונזרת כדי להגן על הערבים) - אז למה שלא יופיעו כתבות כאלו בארץ הגול העצמי.
מי שמבין היהודים עוד חולם על דו קיום הוא עיוור, חירש וכנראה שלמרבה הצער גם לוקה בשיכלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מה ההכללות האלה?
בן,
27/12/06 23:53
|
אפרופו גזענות, אני לא יודע אם אני ''יהודי מצוי'' או לא אבל ההכללות שלך מקוממות. אם כבר, יש להפנות את הטענות שהצגת למארגני הפסטיבל. אני לא שותף לדימוי היהודי שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לא כל הערבים מחבלים אבל כל המחבלים ערבים
ל"ת
א מ רול,
27/12/06 23:51
|
|
 |
והמחבלים היהודים הם לוחמי חירות?
סטודנט,
28/12/06 10:09
|
ברוך גולדשטיין, נתן זאדה, יגאל עמיר ועוד רבים ''וטובים'' הם לוחמי חירות וגואלי ישראל נכון? היהודים - האנטישמים החדשים של המאה ה-21.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלק ''רבים''
פוסט שמאלני,
29/12/06 22:59
|
אתה באמת רוצה שנשווה את כמות המחבלים היהודים והערבים?
את כמות המחבלים המוסלמים, בכל העולם, וכמות המחבלים מכל הדתות האחרות גם יחד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אמל.... לא חבל?
א.ק,
27/12/06 23:44
|
אין לי מושג אם בתוך מאמרך יש דברי טעם כי אותי שבו ישר חצאי האמיתות ששתלת במאמרך '' אוקטובר 2000 – אז הערבים עשו קצת בלאגנים, וטענו שהם מוחים על קיפוח וכל זה...'' היסטורית זה לא מה שהיה. היסטורית באוקטובר הערבים יצאו לרחובות לא מתוך קיפוח אלא כדי לקרוא להשמדת מדינת ישראל, ולא בהפגנות מנומסות אלא באלימות פרועה ומשתלחת. זכור לי כיצד המתפרעים איימו לשחוט יהודים שיסעו בוואדי ערה, וגם להסתובב בגליל לא היה פקניק. וכל זה תוך כדי שמדינת ישראל נמצאת במאבק דמים עם הפלסטינאים. לקיפוח של הערבים (שאני לא מתווכח עליו) לא היה שום קשר להתפרעיות. חצי אמת גרועה משקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אישה מרירה ומגעילה!
אביאל,
חולון,
27/12/06 23:37
|
|
 |
31.
הכשרות היא של אחמד יאסין מהחמאס
יהודי מסורתי,
27/12/06 22:59
|
מי היהודי שאוכל אצל ערבים איזה כשרות יש להם של אחמאד יאסין או של השאידים לאלפיהם שהם בחזקת קדושים משום רצחנותם הרדושה ביהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אמל מה את רוצה בדיוק???
קרמשניט,
27/12/06 22:54
|
אמל תראי, כמוך בדיוק אנחנו זוכרים את כל הרע שהיה כאן בשנים האחרונות. זה לא בטוח שהיהודים הם הצד הרע. למעשה הציבור היהודי שילם מחיר דמים יקר על נכונותו ללכת להסכמי אוסלו האומללים והוא ממש לא הבין מדוע לאחר שהוצע לעמך בצד השני של הגבול שלום הם משיבים להם במתאבדים ובצד שלנו בהתקוממות אלימה ומכוערת מאין כמותה. לידיעתך, החומוס זה לא העיקר ואנחנו מנסים לתקשר באמצעותו ולקבל קצת סימפטיה מכם למרות שלכמוך זה עולה במאמץ רב מאוד.
אל תשכחי דבר אחד שהיכולת שלך לכתוב באופן מרושע כל כך כנגד ציבור שלם אפשרי רק בישראל ולא באף מדינה ערבית שאני יכול להעלות על הדעת.
אגב ישנם רבים שלא שוכחים כי בואדי ניסנאס ובגליל זרקו עליהם אבנים והם מוותרים על החומוס שלכם בלי שום בעיה.
ועוד אגב אחד. הציונים, על אפך ועל חמתך נמצאים כאן כבר כמעט 120 שנים וכמה מהם למדו להכין חומוס לא פחות טוב מכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אמל היקרה כמה תהיות
קורא עוקב,
27/12/06 22:52
|
אמנם מצב הערבים לא טוב א. מוכר שווארמה או בקלווה זו עבודה מכובדת. ב. בקום לדבר על הכבוד בחומוס אולי תבדקי בחינוך כי זה העתיד. כקורא שעוקב אחרי קריאתך המאפיין היחידי של כתיבתך היא תסביך נחיתות. הערבים בחיפה מבוישים ממכירת חומוס (נכון אחרי אוקטובר 2000 הם עשו הכל כדי להחזיר את הקונים היהודים אבל זה לא חשוב) אמנם מצב השכונות הערביות לא משהו (אבל הרבה יותר כיף להפגין כנגד החומה). אולי ואבל ממש אולי גם לך יש יד במצב הערבים בישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מי בא לשם בכלל
אלי,
ירושלים,
27/12/06 22:48
|
|
 |
27.
כתיבה גרועה ולא נכונה, עשיתם פסטיבל, עשיתם עלינו היהודים המון כסף
יריב,
חיפה,
27/12/06 22:41
|
ואת חצופה עוד מביאה טיעונים שאנחנו הגענו לפסטיבל בכדי להראות כי יש דו קיום, אז תקשיבי טוב מי שהגיע לפסטיבל היו אלו שרצו באמת קצת חומוס ולהסתובב קצת ביום שבת מלאת שמש. ואם שואלים אותי טיפשים האנשים שהגיעו לפסטיבל, חסר חומוסיות טובות שהיהודים יוכלו להרוויח מכספים אלו, צריך להפסיק לפרנס את הערבים שבהזדמנות הראשונה ייתקעו לכולנו סכין בגב, ובאוקטובר 2000 הם כבר עשו את זה, השתוללו והפגינו. ושאף ערבי חיפאי לא יידבר על חוסר שיוויון, איפה בדיוק אי השיוויון- בדקת לאחרונה כמה סטודנטים ערביים יש באוניברסיטת חיפה ובטכניון - הרבה יותר ממה שצריך להיות וללא שום תנאי קבלה , כמה מוכרות ומוכרנים יש בקניונים בחנויות בגדים, אופטיקה, הנעלה ובמרכזי שירות סלולרים בחיפה על מה את מדברת בחיפה אין אפלייה ואף אחד לא סוגר את הערבים בשכונות. ועם כתיבה כזאת ודעות כאלה חבל שלא עושים זאת באמת, הרי בחיפה הערבים מקבלים הכל ומהכל ובגלל האפלייה המתקנת הטיפשית הזאת, אתם גם מקבלים יותר מידי ויותר, ויותר ממה שכישוריכם מסוגלים לעמוד. הערבים הם מיעוט בחיפה שנהנה מכל העולמות ומכל הזכויות כולל סגן ראש עיר ערבי, מחבל, שדיבר כל המלחמה באמצעי התקשורת כנגד הממשל והמדינה. אז תתביישי לך תפסיקי לכתוב אם לא למדת לבסס את דברייך, אך מצד שני מה כבר אפשר לצפות מערבייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אני לא יודע על מה את מדברת, אין דו קיום עם מי
קובי,
ר''ג,
27/12/06 21:48
|
שתומך בטירור ערבי אפילו כשבניו מתים כמו במלחמה האחרונה בקיץ. לא אוכל במסעדות שלכם, לא מבקר בכפרים שלכם ולא מוציא כסף החנויות שלכם מאז מהומות אוקטובר. יכול להיות שיש מיעוט יהודי שנוח לו לשכוח מי אתם באמת, אבל אני זוכר. יש חומוס טוב גם ליהודים (האחים הסורים השוק הכרמל) ויש בשר על האש מעולה גם ליהודים (איציק הגדול דורס קצבים) וכנפה מגעיל אותי גם ככה. העיקר שאת הצביעות שלך את שופכת בתקשורת היהודים שפתוחה לדיעות אחרות, נראה אותך כותבת דברים הפוכים בעיתונות הערבית, מחר שורפים לך את הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לתת פרנסה לגייס ערביי ישראל עד היום האחרון שהם עוזבים
כהנא צדק,
ירושלים,
28/12/06 06:09
|
ערביי ישראל שונאים יהודים
הם רק רוצים כסף של יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בכל יריד יש אוכל
נדב,
צוללת צהובה,
27/12/06 21:25
|
בדיזנגוף סנטר מוצבים דוכני ''אוכל ביתי'' כל יום שישי. ביריד לעבודות יד שהייתי בו בראש פינה הדוכנים הפופולרים ביותר היו של הלימונדה והבשר. ככה זה. כשאנשים באים לחגיגה בואדי ניסנס הם לא באים כדי לקרוא ספרות ערבית וגם לא ספרות עברית. הם באים לאכול חומוס ובקלאווה, כי זה טעים, ואצל הערבים זה בדרך כלל טעים יותר. אז באים. וזה נחמד. ויש דרבוקות, ויש רקדנית בטן. מה רע בזה? למה לעשות מכל דבר מבחן להתנשאות או לגזענות? בפסטיבל עכו לתיאטרון מועלות הצגות של יהודים ושל ערבים ואנשים באים לראות. בפסטיבל של ניסנס האנשים הולכים להנות מהשמש החורפית ולאכול טוב. זה לא מהתנשאות. זה פשוט כיף. בתאבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
נשמח לבוא לשמוע גם אופרות וקונצרטים
יהודי מתנשא,
27/12/06 20:58
|
ולבקר במוזיאונים ובגלריות. רק תזכירי לי איפה אפשר למצא אותן בואדי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ה שיפה אצל היהודים הצבועים, שהם רק מדברים.
ל"ת
ערבים מבצעים,
27/12/06 20:53
|
|
 |
22.
רק סיום הכיבוש הערבי על כל א''י יביא לשקט
די לכיבוש הערבי,
27/12/06 20:12
|
לעולם לא ניתן כל לגיטימציה לכיבוש הערבי על ארץ ישראל. לעולם!! שמעת??
תתחילי להפנים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
דו קיום אינו אפשרי - מה הטעם להשתעשע באשליות.
ישראלה,
27/12/06 20:12
|
בשום מקום בעולם ובשום זמן היסטורי לא היה דו קיום בין שתי אוכלוסיות החולקות איזור משותף!!! פטפוטי הדו-קיום הם חול בעיניים - ואל תבלבלו לי את המוח עם הומניזם שדורש ממני להתאבד. === ארץ ישראל שייכת לעם ישראל לפי כל קריטריון של לאומיות שהיא הבסיס להקמת כל המדינות בעולם: שפה, טריטוריה והיסטוריה. מה מזה יחודי לפלשתינים? הם ערבים = מקומם בערב. לכן, מתוך ראיה מפוקחת של המציאות ומגבלות הכוח היהודים יסתפקו במדינה בין הים לירדן. עבר הירדן היא מתנה מספיק גדולה. אם העולם באמת רוצה שקט באוזור הוא צריך לעזור ההעברה של כל הפלשתינים ממדינת ישראל אל עבר הירדן.זה יקטין את החיכוך ויעשה סוף סוף צדק היסטורי. בסופו של דבר הפתרון הזה יהיה בטוב או ברע. זה תלוי גם בערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל אנשים,,,,,,,,,
אזרח מתון,
27/12/06 21:20
|
כמוך אף פעם לא יהיה שלום, יש פה ערבים מלפני האבא של האבא שלך הם נמצאים פה דורות ,האדמות והבתים שלהם ,וטמבלים כמוך רוצים לזרוק אותם מעבר לירדן,הם יעדיפו שתהרגו אותם ולא לנטוש את בתיהם ואדמותיהם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האבא של האבא של האבא נולד בגליציה
ישראלה,
28/12/06 09:00
|
אבל האבא של האבא של האבא...... נולד כאן לפני ארבעת אלפים שנה. אלף חמש מאות שנה הייתה כאן ריבונות יהודית לפני שגורשנו מכאן בכוח (כמות מסוימת של יהודים תמיד הייתה פה.) כאן נוצקה השפה העברית וכאן נכתב התנ''ך. כאן גם נבנה בית המקדש. הערבים הגיעו לכאן הרבה שנים אחר כך. תרבותם נוצרה במדבר הערבי. להם יש אלפי דונמים אדמה במקומות אחרים. מצטערת לא חושבת שניתן להגן על מדינת ישראל מטולכרם. צדק היסטורי הוא הגירת הערבים החוצה מכאן. אם הם ירצו בכוח הם יקבלו בסוף בכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח מתון בוחר חמאס
ל"ת
משעל המתון,
דמסכוסאמק,
28/12/06 08:04
|
|
 |
סתם תוספת קטנה... ותרבות.
ל"ת
א.א.,
27/12/06 21:02
|
|
 |
20.
תגידי, את מבינה כמה את חצופה?
תמר,
27/12/06 20:00
|
הבדיקות הבטחוניות נועדו להגן מפניכם, הערבים הישראלים שרוצים להתפוצץ עלינו, ובדרך להניף את דגל פלשתין. החלטנו להיות מנומסים ולבדוק גם את היהודים למרות שברור שהסכנה זה אתם. ואחר כך את מתלוננת. בחרתם להיות אויב במקום להיות בדו קיום, תתמודדו עם תוצאות בחירתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אכן אין דו קיום
אביעם,
סביוני דרויש,
27/12/06 19:39
|
לסיפורי הדו קיום כמו לסיפורי הגשר לשלום הפסקתי להאמין לאחר מאורעות 2000 לאחר ההשתתפות ההמונית של ערביי חיפה בהלויה למחבלים שנהרגו בתאונת עבודה בעירם (תחת הכיסוי של כבוד למשפחות ) גם גינוי ישראל והאשמתה במלחמת לבנון האחרונה המצאות מובילי המחבלים באוכלוסיה הערבית, ועוד עשרות דוגמאות. לא קונה יותר את התחמנות הערבית לא מפגין איתם ובעדם ולא מצפה מהם לשום דבר טוב . אין ברירה כנראה ורק הפרדה מוחלטת ביננו תאפשר איזשהו עתיד. מעבר לגדר אוליבעוד כמה מאות שנים יהיה איזשהו שיח. ראו את ההפרדה בין הטורקים והיוונים שם זה הצליח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אתם אוייב! זו המציאות. חבל לך על המילים
יוני,
27/12/06 19:19
|
|
 |
17.
נראה את החברים שלך מג'אסר כשאני בא לגלוש שם...
ל"ת
כאילו אני השטן,
27/12/06 19:11
|
|
 |
16.
כל מילה בסלע !
דודי,
27/12/06 18:49
|
|
 |
היהודים טובים יותר.זה מציאות
יוני,
27/12/06 19:23
|
הערבים נחשלים בכל מקום זה מציאות
למה לנסות לשפר את המצב במילים לא קשורות?
שיתחילו ללמוד ולהשקיע ולא לרצוח ולהשתולל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
היו איזה 2 מילואימניקים שנסעו לרמאללה. חומוס הם לא אכלו שם
ל"ת
ששון גבאי,
27/12/06 18:40
|
|
 |
14.
מי אמר שאנחנו רוצים דו קיום ???
יאהוד,
חיפה,
27/12/06 18:30
|
אני אישית לא מעוניין בדו קיום, ממש לא. אני לא צריך אותך בתור השכנה שלי וגם לא את אחמד הקטן. חוץ מזה לא אנחנו הפכנו את התרבות שלכם למשהו פשטני וחסר תוכן, את זה אתם עשיתם. את הייתם משקיעים קצת יותר בתרבות וקצת פחות באלימות ופיגועים נגדנו אולי היה לנו זמן ובוא ולבקר לא רק פעם בשבוע לראות מי אתם באמת. אבל כנראה שאתם לא מסוגלים לצאת מהנישה הקטנה שלכם ולהראות את הפרצוף האמיתי שלכם. או זכנראה הפרצוף האמיתי שלכם הוא אותו פרצוף אלים ומכוער של שונאי יהודים, כאלו שרוקדים כאשר יש קטיושות ומחלקים סוכריות שיש פיגועים. הגיע הזמן שתבחרו איפה אתם ותפסיקו לגלגל עיניים ולחפש אשמים אחרים כי אתם אשמים במצבכם לא פחות מכל אחד אחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרם צרכנים עד היום האחרון שהם עוזבים
כהנא צדק,
ירושלים,
28/12/06 06:07
|
|
 |
מס' 14 - מילים כדורבנות!!!!
ל"ת
תגובה 10,
27/12/06 23:44
|
|
 |
אחלה תגובה - תענוג
ל"ת
יוסי,
מטולה,
27/12/06 21:16
|
|
 |
13.
זה הולך ב-2 הכיוונים
סלאח,
27/12/06 18:24
|
אנו נשאיר את הצביעות בבית ואתם תפסיקו להתכחש לכך שמטרתכם היתה ותהיה לסלק אותנו מכאן.
לא יהיה שלום. לעולם. זה עצוב מספיק אז לא צריך עוד לשפוך מלח על הפצעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשכבש האיסלאם את ארץ היהודים הוא ידע היטב למי היא שייכת.
זאב,
27/12/06 20:23
|
התארחתם כאן מספיק זמן. לאחרונה גם התרבתם ללא הבחנה. הגיע הזמן שתגידו שלום. יש לכם מספיק מקומות לחזור אליכם - למה אתם מתעקשים להיות כאן על חשבוננו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אז מה את כן מציעה?
חושחש,
27/12/06 18:24
|
|
 |
11.
צביעות
גיא,
27/12/06 18:16
|
היהודים מגיעים למקומות שנעים להסתובב בהם, לאכול בהם וכו' כמו כל התיירים והמטיילים בעולם. כשאני נוסע לאיטליה אני הולך לאכול פיצה ברומא אז... דו קיום הוא לבקר אחד אצל השני לרקום יחסים כלכלים שאולי יביאו גם ליחסים חברתים. הערבים כמדומני שמחים שהמוני ישראל מגיעים ומאפשרים להם להתפרנס בכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה את רוצה? נשמעת כמו אולמרט הרבה רוח בלי תוכן
ל"ת
just me,
haifa,
27/12/06 18:12
|
|
 |
9.
האמת? לא היה ולא יהיה פה דו-קיום. גם לא בקבר...
רוצה לחיות...,
27/12/06 18:07
|
הגיע הזמן להפריד, סופית, בין שני העמים - לטובת כולנו. ועדיף לעשות זאת לפני המלחמה, ולפני שייהרגו אלפי חפים-מפשע משני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת לכתוב שההפרדה צריכה להיות מעבר לקו הירדן!
ל"ת
נעמה,
27/12/06 21:11
|
|
 |
8.
אח...גנדי למה הלכת?
פנינה,
27/12/06 17:40
|
לא היתה מתפרסמת כתבה כזו בעתון יהודי בארץ ישראל.....האף שלהם יותר מדי בעננים....שונאי ישראל אולי תסתלקו ממדינתנו לתמיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנינה, את דוגמה טובה לשינאה
חיפאי,
חיפה,
27/12/06 18:32
|
|
 |
7.
אולי באמת כדאי לוותר על הצביעות
אוהד,
דרום,
27/12/06 17:40
|
הרי כל מה שיש לערבים להציע לטענתך בחג של החגים זה שוארמה וחומוס, הרי כל מה שהיהודים עושים בחג של החגים זה לאכול שווארמה וחומוס. אין שום התייחסות לשירה מוסלמית, יהודית ונוצרית, אין אמנות שמתייחסת לדתות האלה, אין כלום, רק חומוס ושווארמה. וכמובן שבאוקטובר 2000 כל מה שקרה זה אזרחים שמוחים על זכויות ולא, חלילה, פלשתינים שהרימו את ראשם המכוער עם פרוץ האינתיפאדה וצרו על ישובים. את רואה? לשחק בסרקאזם זה לא כל כך קשה, רק שמרוב שאנחנו גזענים אנשים עם דעות כמו שלי לא כותבים באתרים של עיתונים גדולים ואנשים עם דעות כמו שלך כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מצד שני מוזר שהיהודים מוכנים
מוניר,
פתחלנד,
27/12/06 17:37
|
להתארח אצל מי שקראו קריאות עידוד לחיזבאללה בעת המלחמה ודאגו להלל ולשבח ולפאר את אוייבי ישראל. אבל מה לנו כי נלין השמאלנים בכל העולם ימשיכו ויבלבלו את המוח עם דו קיום אבל רוב העולם השפוי והנאור כבר הבין מזמן שהמוסלמים (שונים שיעים עלאווים ועוד) הם הם המפגע הבינלאומי בשל הקנאות הדתית. אז גברת נכבדה תמשיכי להטיף בתקשרות ''היהודית'' כי בתקשורת הערבית לא תעיזי להמשיע ביקורת על מישהו או משהו מהמוסר המוסלמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כפויית טובה!
אחד שמנגב,
27/12/06 17:31
|
תתביישי לך גברתי, באים לבקר ומנסים להתחיל ליצור כאן התחלה של דו קיום, של הכרה, של התקרבות, ואת ממש זועמת.
מבחינתך, אם לא באים - זה לא טוב, ואם כן באים - זה גם לא טוב.
לפי תפיסתך, צריך ישר ובכוח ליצור כאן דו קיום - בשנייה אחת - תרבות של זבנג וגמרנו.
כך היה בכוכב נולד כך יהיה גם כאן. אינסטנט. ללא זמן לחשוב. עכשיו דו קיום וללא מעצורים.
יחסי ערבים יהודים דומים לזוגיות. כולי תקווה כי יש לך גבר שאוהב אותך ואת מבינה שביחסי לאומים כמו בזוגיות - עושים הכל (לאט) ובאהבה - או לא עושים בכלל.
אז בעיני הקטנות, (איפה אני איפה את ואיפה סייד קשוע ) בכל אותם הימים בהם נורים קסאמים ועם ישראל מבלה בתוך גוש דן וממש לא מגיע לכפרים שמחוצה לה - כדאי שנודה, שאם הגיעו עד לואדי ניסנס או כל מקום אחר, והתאהבו במקום, ואולי יחזרו לשם לנגב עוד חומוס - אז אולי, רק אולי, גם ירצו לשמוע קצת על התרבות. ואולי, רק אולי, יבקשו גם להקשיב ולהבין את חשיבות הדו קיום.
אה כן, ואת כותבת מקסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!!
ל"ת
אילן,
ת''א,
27/12/06 17:46
|
|
 |
אנשים פה לא באמת מסתכלים במראה
סתם צועקים,
27/12/06 17:55
|
קודם כל תקראו מה היא כתבה ואז תגיבו אולי ?! ברור שהיא צודקת אנחנו קולונאליסטים מתנשאים והגיעה הזמן להביט לעצמנו במראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתכלת אתה במראה?תומך טרור בעל הרס עצמי שכמןך!!!
ל"ת
--,
--,
27/12/06 20:57
|
|
 |
את/ה אולי קולוניאליסט - אני פחות
אחד שמנגב,
27/12/06 19:04
|
ותאמין/י לי שקראתי כל מילה , ולא רק פעם אחת.
להתבונן במראה אפשר רק אחרי שמתקרבים ומבינים את הצד השני.
אם את/ה לא רואה את הצד השני, את/ה לא מרגיש שום בעיה במה שאתה עושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תקשיב לזה -
דודי,
27/12/06 23:38
|
העצם זה שאתה נשאר במדינה הזאת זה הופך אותך לקולוניאליסט ואני בנאדם ששירת בצבא והיה קצין ! אני עדיין חי כאן אבל אני חלק ממדינה כובשת ואני מבין את זה ובזה שאני נשאר כאן אני מסכים לזה. אתה הבנת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, אתה חולה נפש
אורי אבנרי,
פלסטינה,
28/12/06 08:04
|
|
 |
4.
ומה יש לך מאחורי הציניות?
אמיר,
27/12/06 17:16
|
יש לך פתרון יצירתי לסכסוך? אני מניח שהפתרון שלך הוא מאוד יצירתי: חיסול הישות היהודית והקמת מדינה דו-לאומית בסגנון לבנון, שתזדהה עם מדינות ערב מצד אחד אבל תתהדר בכמה ''איים מערביים'' מצד שני - שלא יגידו שאנחנו מדינת עולם שלישי.
השפות הרשמיות יהיו ערבית ועברית וכך גם התרבות, במוזיאונים תוצג השואה לצד הנאכבה הפלסטינית.
כדי לפתור את הסכסוך עם הפלסטינים - מדינת ישראל החדשה תקבל את ''זכות השיבה'' ותפתח את שעריה בפני מליוני פלסטינים מרחבי העולם. כך יחשפו היהודים לתרבות הערבית האמיתית שכוללת גם דיכוי מיעוטים (במקרה הזה היהודים יהוו מיעוט).
מה שאנשים כמו אמל זיאדה לא מבינים הוא שאין סיכוי בעולם שהם יקבלו שוויון מלא במדינת ישראל היהודית !! ואת זה יגיד גם היהודי השמאלני ממרצ, כי גם בדו-קיום יש צד שמוביל את התרבות וזה בהכרח הצד היהודי כשמדובר במדינת היהודים... כך יהיה גם בצרפת וגם באנגליה - הם לעולם לא יתנו לערבים להשתלט להם על התרבות. את זה אתם לא מבינים כי אתם מבינים רק בכוח - לא בשכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נכון מאוד
סעיד,
חיפאי,
27/12/06 17:15
|
בתור אחד שמתגורר בואדי אני חייב לציין שהביקור של המוני היהודים מבורך, אבל חבל שהוא נעשה באופן שנותן את ההרגשה כאילו הם באים להסתכל עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצים לראות אותכם עוד 100 שנה
כהנא,
ירושלים,
28/12/06 06:11
|
ולא לקנות אצלכם
ולא לפרנס אותכם
היום כולם ידועים הרב כהנא צדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע מה אתה צודק-לא נבוא אף פעם!עכשיוו טוב?...
ל"ת
שימרית,
רמה''ש,
27/12/06 20:53
|
|
 |
ממש ממש לא
בובו (בבר) קובו,
בת-ים,
27/12/06 18:12
|
מי בא להסתכל עליכם. מסתכלים על הנוף וכו'. חלאס עם הרגשי הנחיתות - מה זה משנה ערבים ויהודים. משנה האדם באשר הוא.. באיכילוב יש לא מעט רופאים ערבים בכירים מאד בעלי שם עולמי.. מה גם להם יש רגשי נחיתות גם עליהם באים להסתכל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Gever, gever
Jo,
27/12/06 21:50
|
really, very nice to read your sane response -- Bat Yam needs more like you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לאן נעלמת?
עודד,
קורא קבוע,
27/12/06 17:11
|
כמה זמן כבר לא ראינו את הטור שלך. בתור קורא קבוע, אני חייב לציין שחיפשתי רבות באתר לבדוק אם פרסמת שמהו. טוב, אז גם הפעם הרעיון שלך יפה, ובתח'לס אני מסכים, אין מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כתוב יפה, קלעת בול
ל"ת
סועאד,
חיפה,
27/12/06 17:10
|
|