 |
96.
מילים כדורבנות
ל"ת
זאב,
18/08/06 10:01
|
|
 |
95.
בלי התלאביבים הצפון היה קורס כלכלית
תל אביבי עצבני,
16/08/06 15:58
|
צפוניים יקרים - גם אתם יודעים שרק בזכותנו יש לכם פרנסה. בלי התלאביבים שכולכם כל כך אוהבים להשמיץ, מי היה משלם לכם את המחירים המופקעים שאתם גובים בצימרים שלכם? מי היה משלכם סכומים לא סבירים במסעדות הסופר יקרות שלכם? תעצבנו אותנו, נפסיק לבוא וניסע יותר לחו''ל, ואז נראה אתכם גיבורים גדולים. יש לכם אינטרס עליון שאנחנו נחיה ב''בועה'' שלנו, נרוויח כמה שאפשר ונוציא את הכסף אצלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
כן. אברי גלעד צודק
חיפאית,
15/08/06 17:17
|
אני רוצה לראות את גל אוחובסקי וחברו לחיים מתעוררים בוקר אחד כמו שאנחנו התעוררנו ביום הראשון למלחמה - עם האזעקה ועם הבומים שהרעידו את הבית שלנו מכל כיוון. שלא לדבר על מה שבא אחר כך. חודש שלם חיינו חיים ללא חיים. אי אפשר לעבוד, אי אפשר לחיות. בתי, שעולה לכיתה י', בילתה חצי מהחופש הגדול במקלט. היו ימים שבהם הפסקנו לספור אזעקות ובומים שהרעידו את ביתנו ונשמעו היטב גם במקלט. אחד מדיירי הבניין שאנו מתגוררים בו נהרג ביום הראשון עם הפגיעה במוסך הרכבת. הרבה אחרים נאלצו לנסוע כל יום לעבודה תחת איומי פיטורים, כשהמנהלים שלהם יושבים ושותים אספרסו בתל אביב.
כל הזמן היינו מחוברים לרדיו חיפה, ויפה אמר הקריין באחת ההפגזות, כשאנחנו ישבנו רועדים במקלט ושירותי ההצלה התרוצצו בין זירות נחיתות הטילים: ''יפה לראות שבטלוויזיה לא הפסיקו את סרט הקולנוע. בתל אביב הכול בסדר.''
כן, בהחלט. בוקר אחד כזה בתל אביב ואני *משוכנעת* שלא היינו צריכים לסבול חודש שלם.
אין לך צל של מושג על מה אתה מדבר, מר רובינשטיין. אין לך מושג מה עברנו, ואין לך מושג איך הרגשנו כשראינו שהחיים במרכז ממשיכים כסדרם, והמלחמה בשבילם היא רק ''קנו חבילות לילדי הצפון''.
ביזיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
מרוצה ליהות תל אביבי
ג'וני,
תל אביב,
14/08/06 16:31
|
|
 |
92.
בואו נסכם את הויכוח הזה ככה:
שלי,
ירושלים,
14/08/06 12:50
|
לאף אחד לא מגיע שייפול עליו טיל, בכל מקום במדינה. זה גורל שבחלומותיי הפרועים לא הייתי מאחלת לאף אחד, בין אם הוא תל אביב נהנתן או תושב הצפון. ולחסרי המזל שאכן חיים בצפון ובישובי עוטפי עזה- לבי אתכם, ואני בטוחה שגם ליבם של כל תושבי המרכז, כן כן, גם התל אביבים 'החוטאים'. אף אחד לא רוצה ברעתכם, ולמרות תמונת המצב העגומה, אנחנו עדיין בני אותו עם, ואנחנו נמצאים במלחמה. וכמו כן- אם לתושבי תל אביב, מלידה או לא, בא לשבת ולשתות קפה או לצאת למועדון כזה או אחר- שיבושם להם! זה לא מטריד אותי אפילו לשנייה מה שהם עושים. אני מתעסקת בענייני. ובטח שלא מאחלת להם שום טיל. אני מבינה שהחיים תחת איום מתמיד של הפגזות קשים וגורמים להמון תסכולים , אבל זה לא אומר שצריכים להוציא אותם על אלה שלא גרים בצפון, פשוט כי הם לא גרים בצפון.אני חושבת שבמקום לריב אחד עם השני ריבים מטומטמים כאלה, כי זה ממש לא יתרום לשום שינוי במצב המזופת שבו המדינה הזאת נמצאת, פשוט נעשה את המעשה ההפוך ונלך לקראת אלה שזקוקים לעזרה. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
כל מילה
ל"ת
אמת לאמיתה,
14/08/06 05:55
|
|
 |
90.
זה לא הנקודה ....
מילר,
14/08/06 05:21
|
הבעיה שלי ושל אנשים אחרים היא ששהרגשה שתל אביב מגשימה את האימרה של הובס ''אדם לאדם זאב'' מאז תחילת המלחמה היו הפגנות נגד המלחמה של כל מיני ( סליחה על הביטוי) תבוסתנים נכון שהם מיעוט אבל לא ראיתי שמתארגנת הפגנת נגד שתראה לתושבי הצפון(או הדרום לחילופין) :''וואלה אנחנו איתכם ,'' בדיוק ההיפך ההרגשה היתה של גיבוי ותמיכה למפגינים , חוץ מזה שים לב שרוב גיבורי(?) התרבות של היום הם משתמטים וזוכים לתמיכה ממה שנקרא ''הבועה'' : ( רשימה חלקית ): כהן , דנקנר , תורג'מן , מושונוב (הבן) , גפן ( אבי אבות הטומאה וזה שנתן לגיטמציה להשתמטות ) , וירצר , ארצי (הבן), רונה לי שמעון ,להמשיך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה צודק
אדלר,
14/08/06 10:29
|
לא כולם צריכים לעשות צבא אם לא מתאים להם ואני לא בא לעודד השתמטות , כל מי שהיה בצבא יסכים בצורה כזו או אחרת שזו מערכת דפוקה ואטומה , לא רוצה לעשות צבא ? סבבה תעשה שירות לאומי תרומה לקהילה , לא יודע משהוא , תתנדב לבתי אבות , אבל דחילק לא יתכן שאושרי ה''משתמט''כהן יהנה מהכסף שלי כשאחרים מסכנים את חייהם.הוא אמור להיות ''אליל נוער'' ? בושה , בושה שטיפוסים כמוהו וכמו דנקנר ואיך קוראים למה שמה הגבוהה ההיא שמעון נותנים את הטון כרגע , מה יהיה עוד כמה שנים ? חשבתם על זה ? זה דור העתיד ? רק אני ואני ואני וכלום לקהילה ? אם זה המצב כרגע לא נשרוד אפילו עוד 10 שנים , שבוע טוב לכולם צפון דרום מרכז (ואם שכחתי מישהוא עימו הסליחה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
לא הערבים יגמרו את המדינה -היהודים יעשו זאת בהצלחה רבה
רותי,
רעננה,
14/08/06 04:23
|
כשהייתי צעירה אמרו שאם הערבים היו חכמים הם היו משאירים אותנו למלחמות היהודים וכמה שהם צודקים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
למה בכל זאת - ניצחנו
השפוי2,
השרון,
14/08/06 02:35
|
ברור לי שהכל במלחמה הזאת הלך עקום. אני לא בא להגן על הפשלות של הפוליטיקאים, הצבא, התקשורת ואני מקוה שהתקלות יתוקנו. רק רציתי להגיד שבאמצע הופעה של הבלקן ביט בוקס בבארבי ת''א השבוע עליתי קצת למעלה והסתכלתי על הקהל שהציף את המועדון וקפץ בטירוף באוויר והבנתי סוף סוף למה המלחמה הזאת מוצדקת - כי אם לא יתנו לנו רגעים כאלה של אושר טהור ואמיתי אין לנו שום סיבה להיות פה. יהודי וציוני אפשר להיות בכל מקום בעולם - יש לי קרובי משפחה כאלה שלא ביקרו פה כבר 25 שנה. אבל יהודי, ציוני ומאושר באמת אפשר להיות רק פה - ובגלל זה אנחנו לא נפסיק לחגוג כשאפשר וננצח את נסראללה. אני בטוח שבבונקר שלו אין בנות כמו שהיו במסיבות בת''א בסוף השבוע האחרון ואולי זאת הסיבה העיקרית שהוא כל כך שונא אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע!
ציקו,
14/08/06 13:24
|
|
 |
87.
י ש שני חללים מת''א. אתם מהספר אל תבואו לגור בה.
לא מאמינה,
14/08/06 01:40
|
תשארו היכן שאתם כי תל אביב לא טובה לכם. אבל אתם בכח נוהרים לגור בתל אביב כי שם טוב לכם יותר. מישהו משדרות החליט שצריך ללכלך על תל אביב עוד בתחילת המלחמה ושכח שתל אביב ספגה הרבה פיגועי תופת. הרוע והקינאה חוגגים גם בזמן המלחמה. שימותו הקנאים. חבל על כל העזרה שנותנים תושבי המרכז כולל ת''א לפליטי הצפון. לא מעריכים את זה בכלל אלא רק מייחלים לטיל על תל אביב. זה מה שיפתור את הבעיות של כולכם? פיגועי תופת באוטובוסים, מסעדות וקניונים לא הספיקו לכם? אני בכל אופן לא אשלח שום תרומה לתושבי הצפון או הדרום בגלל הרוע והגזענות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אם תשבי חודש במקלטים
גם לא מאמינה,
חיפה,
15/08/06 19:11
|
ותחיי בצל פיצוצים והרג ומוות, ותראי את תושבי העיר הנמצאת במרחק 100 ק''מ ממך ממשיכים בחייהם כאילו לא קרה כלום, יוצאים להם לבלות, חיים להם באושר ובעושר, לא נלחמים עם הבוסים שלהם, לא תקועים לפני מבחנים, לא משנים דבר משגרת חייהם, אולי אז תחשבי אחרת.
ומה שהופך את המצב לגרוע באמת הוא שתל אביב היא באמת הבועה השלטת במדינה, ולכן אמצעי התקשורת שיקפו את הלך הרוח של התל אביבים השאננים והמאושרים.
ראית כוכב נולד החודש? אני לא. אני ישנתי במקלט.
אז קחי את התרומה העלובה שלך ותשמרי אותה לעצמך. מספיק היה אם רק הייתם מראים התעניינות כלשהי, מפסיקים את הבילויים שלכם לרגע ומביעים איזושהי הזדהות אתנו, ולא מתייחסים אלינו כאילו אנחנו נמצאים על כוכב אחר שבכלל לא נוגע לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה לי כסף לבילויים הייתי מבלה
פטריוט תל אביבי,
17/08/06 05:08
|
כשהיו קיצוצים בתקציב ומאות אלפי בני אדם נזרקו אל מתחת לקו העוני אנשים שלחו אותם לעבוד (גם אם הם עבדו בשכר מינימום). אז על תצפי לסימפטיה עכשיו, כל אחד לעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
בן כמה אתה ?
אזרח-1,
14/08/06 01:39
|
אני מקווה שפחות מ16 - כי במידה ועברת כבר את גיל 16 - אז כדאי לך ללכת לפסיכולוג ומהר. תגיד לו: ''אני רוצה להתחיל בתהליך התבגרות וזקוק לעזרה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
לפני שגם אנחנו נתחיל לריב, אסביר:
ג.,
חיפה,
14/08/06 01:11
|
כקרייתי במקור, חיפאי בעבר ובהווה ותל אביבי בעבר, אני חייב להבהיר משהו: גם בחיפה, על הכרמל, מסתכלים על קרייתיים וצפוניים בעין עקומה. אז אין צורך להתחסד. אני מניח שהרצון ש''ייפול על תל אביב טיל'', נובע מהתסכול של הצפוניים (ושל רבים בכל הארץ בעצם) מאוזלת היד של הצבא והמדינה - שניהם ביחד או לחוד. אין לאף צפוני רצון שמישהו מת''א ייפגע - ולהיפך. גם אני, כחיפאי, כלל לא הרגשתי , שלא לומר הזיזו לי, קטיושות על קרית שמונה או שעד לא מזמן - סקאדים על שדרות. מדהים עד כמה שהמשפט - ''רחוק מהעין רחוק מהלב'' כה נכון. אז אנשים, די לריב, החבר'ה בצפון יושבים בטנק ביחד, ''צפוני'' עם דתי ועם ''רוסי'', ''אתיופי'' או ''רוזי, לא? כולנו ישראליים, והטילים לא מבחינים בין דם לדם. המוות והשכול יפגעו, למרבה הצער, ללא כל קשר לגיאוגרפיה והחיילים נלחמים על הבית - על המדינה. אז חבר'ה מתל אביב - תחיו, תבלו, תהנו - אנחנו נבוא לבלות ולהתארח, וצפוניים ידידיי - על תשכחו שהצפון בנוי על תיירות והאנשים מהמרכז מפרנסים גם אותכם ונלחמים יחד איתכם, על הבית של כולנו. אז חלאס עם השטויות ושיהיה שקט ושלווה לכולנו. אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
זה מה שאנחנו בפריפריה מרגישים:
מרגישה,
14/08/06 00:05
|
שמתל-אביב יצא בשורת הדקדנט: ''אכול ושתה כי מחר נמות'', וילדים עבריים מתחנכים לאור הסיסמה הבלתי רגילה ''כיף לך?'' כי זו מטרת החיים - הכיף. מתל-אביב יצאה הבשורה של חילול כל הערכים היהודיים שגדלנו עליהם. מתל-אביב יצאה הבשורה שמולדת היא מילה שאסור להגיד. טובת הכלל, מוסר, ערכים, מצפון, מלים לא מוכרות שם. אבל הומו, מסעדות, עינוגים, בילויים, חיי הרגע, אינדיבידואליות, אני, אני, אני, אני! אלו מלים טובות אלו מלים מקובלות שמותר לומר. לא פלא שאנחנו מייחלים שמשהו או מישהו יבוא וינער אותכם, משה או מישהו שיבהיר לכם את הסדר הנכון בחיים. ההרגשה שלנו שהניוון המוסרי הפושה בחלק מהעם, בשורת המתירנות ללא גבול, בשורת הטמטום החושי - מכם יצאה. אתם כל כך מאוהבם בעצמכם, כל כך חושבים שעם ישראל כולו מעריץ אותכם. ולמרות זאת, בטוח, בטוח שגם בתל-אביב ישנם אנשים נפלאים. אבל אלו הדברים שתל-אביב חתומה עליהם, אלו הדברים שתל-אביב חידשה למדינה, אלו הדברים שתל-אביב בשרה דרך שופרות כמו עיתון העיר וכדומה (לא בקיאה כל כך ברזי התרבות התל-אביבית) הטלתם ספקות, זרעתם בילבול, נטעתם אשמה והאשמות, פיזרתם שינאה לתרבות היהודית ולציונות - לאהבת ציון, לאהבת המולדת, לאהבת הבית, לעגתם לערכים כמו משפחה, שייכות, קשר, גידלתם אנשים הסובלים מבדידות איומה בכרך המנוכר הרודף אחרי תענוגותיו, פיתוח העצמי, פיתוח הקריירה ובז לכל מצפון ומוסר (''הצהרות נבובות'' אמרתם) ויש עוד הרבה, הבטן מלאה. אבל נסיים פה. לילה טוב. מקווה שנדע להתעלות מעל לכל זה ושלמד מחיילי צה''ל הלוחמים בגבוה עילאית לטובת כל עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע לך 10 בחיבור
וואלה,
14/08/06 14:46
|
מאיפה המצאת את התיזה הזו? לא שמו את השם שלך ברשימת הסלב המקומית? מה השטויות האלו? בכל מדינה יש מרכז מסויים ופריפריה. מה את רוצה שכולם יהייו פריפריה? או לחילופין מרכז? מה השטויות האלו של שינאה-לא שינאה- תל אביב כבר נאמר פה היא מקום בו אנשים עובדים לומדים חיים ויש בה איכויות של עיר גדולה שיש בה מהכל. אנשי תל אביב לא כולם גרים בשינקין או דיזנגוף. יש בה שכונות עובדים שקטות ורובם כמוך וכמוני. ויש גם אנשים שהם סלב כי כך זה בכל מקום בעולם: אלה מתרכזים במרכזים הגדולים. ומה רע בכך? אם לא נוח לך ערכי התרבות החילונית-אף אחד לא מכריח אותך- בכל מה שכתבת ויש לך על כך ביקורת. רוצה-שימי שביס, חצאית אורכה והדליקי נרות בערב שישי. ככה זה בדמוקרטיה. אבל אל תכפישי דברי נאצה על אחרים. שמו אותך בתור האחראית על המוסר? יש כזה מין תפקיד באיראן. זה מה שאת רוצה שיהיה פה? אז על מה אנחנו נלחמים בדיוק? להזכירך: על זכותינו לחיות כאן ועל הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת עוד משהו שייצא מתל אביב.
א,
14/08/06 08:15
|
הפיצויים וההטבות שאתם כל כך מחכים להם (ובצדק) יגיעו מעמוד השדרה הכלכלי של המדינה, זה שהמשיך גם בימי המלחמה לעבוד, ולשדר לעולם שישראל היא עדיין מקום שאטרקטיבי להשקיע בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''עמוד השדרה הכלכלי של המדינה...''
חיפאית,
15/08/06 17:06
|
הוא לא מנהלי המפעלים שברחו לדרום (או לחו''ל), אלא הפועלים הקטנים שהם עושקים ורומסים במפעלים שלהם, גם מפעלים בצפון - אלה באמת המשיכו גם בימי המלחמה לעבוד, אחרת ''עמוד השדרה הכלכלי של המדינה'' היו מפטרים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד כאלה?
רותי,
רעננה,
14/08/06 04:21
|
אם לענות לך זה רק בשאלה אחת.. והפיגועים בקו 5.. חלקי אנשים.. לאן התרדרתם? ואני מסכימה כנראה טוב שכמוך גרים שם.. כי ב2007 אני רוצה להאמין שיצאו כבר מהמערות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפרה, תפסיקי לעשות באנגים
תל אביבי,
פשוט,
14/08/06 04:14
|
|
 |
שכחת, אנחנו גם שונאים לאומנים
ל"ת
תל אביבי,
14/08/06 00:48
|
|
 |
לפריפרית
ע,
תל אביב,
14/08/06 00:46
|
תשארי בפריפריה. עם דעות חשוכות כמו שלך אפילו נאורים שכמותנו לא יסכימו לקבל אותך. לנו כנראה יש יותר ערכים של קבלת השונה. בורות לשמה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
דווקא ההרוג הראשון של המלחמה הזאת הוא מצפון תל אביב
ל"ת
אלעד,
פ''ת,
13/08/06 23:51
|
|
 |
82.
ואם יבוא הטיל לתל אביב מה יהיה על כל הצפוניים שברחו לכאן?
ל"ת
טיפה חמלה אנשים,
13/08/06 23:37
|
|
 |
81.
אני מייחל לפצצת אטום על תל אביב
אאא,
13/08/06 23:33
|
מי שאחראי לכל הדברים הרעים שקורים בחברה הישראלית ובמדינת ישראל מ 1993 ועד היום,הוא ורק הוא צריך לשלם בדמו את מחיר המחדלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו שאנחנו האחרים לא יודעים?
אתה יודע,
16/08/06 01:29
|
היום כולם יודעים על הכל. אולי תגלה לנו מי האחראי? אתה נשמע כל כך בטוח, אתה גם יודע מי האחראי שישלם. תייחל, חביבי,תייחל! אחמדיניג'אד שומע אותך בכיף. אולי הוא גם יענה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אטום
ר,
ישראל רבתי,
14/08/06 00:44
|
הדבר היחיד שמנחם אותי זה שאתה מספיק טמבל לא להבין שאם תיפול פצצה על תל אביב גם אתה לא תשרוד ולא משנה איפה אתה נמצא בישראל. אז תחשוב כמה דקות לפני שאתה פולט דברים כי כנראה שחשיבה היא לא הצד החזק שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה יעלה בגורלך?
קומפורטי,
14/08/06 00:42
|
אתה מזכיר לי את הסיפור על שודד הבנק הנצור בתוך הבנק ע''י המשטרה, מכוון את האקדח לראשו ואומר: ''עצרו או שאני יורה!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם עברתי בשכונה, ובגלל שראיתי
פיזקאי בעל שם,
14/08/06 05:33
|
תגובות דומות ברצוני להסביר, משום מה יש כאלה שחושבים שפצצת אטום על סוריה, בתור דוגמא, תחייב פגיע גם בתושבי הארץ, וזה בהחלט לא נכון, אני מבין שרוב האנשים שואבים מידע זה מהפצצת הערים ירושימה ונגסקי במלחמת העולם השניה, פצצות אלה היו פרימטביות מכל הבחינות והיו מבחינת נסיון, בכלל הפצצה האטומית שרוב האנשים מתיחסים אליה היא נשק ישן ששייך לשנות החמישים והשישים, היום הפצצות להשמדה המונית הן הרבה יותר חכמות, ויותר נקיות, ואם צריך אפשר להשתמש בהן בצורה הרבה יותר נקיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על הפצצות הישראליות.
א,
14/08/06 08:20
|
גם הטילים שבשימוש מדינות ערב לא מפותחים הרבה יותר מרקטות ה V2 ששימשו במלחה''ע 2, ואין שום ערובה לכך שהם טרחו, או יכולים בכלל לפתח פצצות נקיות יותר משהיו אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הקטיושות
ל"ת
ולהזכירכם,
16/08/06 01:31
|
|
 |
80.
מאמר חד ושנון. אלה שאומרים משפטים כמו ''אתם בתל אביב... הלוואי שיפול
ל"ת
עליכם טיל'',
הם אידיוטים,
13/08/06 23:16
|
|
 |
79.
המממממממממממ...........
שיעור באזרחות,
13/08/06 22:26
|
בסך הכל כולם שוכחים שישראל היא עוד מדינה מצ'וקמקת במזרח התיכון - מ ז ר ח ת י כ ו ן , כן כן איפה שכל הערבים ואיראן ועיראק. אז שיפסיקו לבלבל את המוח. אנחנו לא אמריקה , וגם לא נהיה ואף לא שוויץ . כמעט אנונימיים , שחושבים שהמציאו את הגלגל. אנחנו צריכים קצת להצטנע ולרדת לפרופרציות הנכונות שלנו כעם . עם ? בוא נראה...... אחד שונא את השני ..... מנסים לפגוע בשני...... דתיים , חילוניים , מרוקאים אשכנזים , ערבים , רוסים ..... הממממממממ.......... עם אמרתי ? הרי כל קבוצה מאלה שפירטתי לא יכולה לקיים חיים שלא לומר דיאלוג אחת עם השנייה. בועה ? לדעתי חבל בכלל לטרוח לקבל הגדרות לעיר זו או אחרת . את מי זה באמת מעניין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
Tel Aviv = San Francisco
David Cohen,
13/08/06 22:24
|
Both cities are the same crap and promote exterme irrational liberalism in the disguise of intellctualsim. The real stupid people are the common people who buy into their crap. The secret to the US success as a country and economic power is actually conservatism. Pretty much with the exceptiion of San Francisco, New York, and Los Angeles, most of the country is conservative.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
זיבולי שכל ברמות
fifke,
ר''ג,
13/08/06 22:13
|
הלכת ופתחת כתבה שהיתה מנופחת מלכתחילה. אנשים ממורמרים מהמצב והכי נוח להם להוציא את זה על מה שנתפס בעיניהם ''הנהנתנות'' התל-אביבית וכד'. זה רק מיתוס. לא פייר לכלול את כל התל-אביבים תחת המטריה של ''המשתמטים'' ודומיהם. אני בטוחה שאף אחד לא רוצה שיפול טיל/רקטה באף מקום בישראל, ומי שמצהיר שהוא כן, הוא אידיוט גמור. קדימה הפסקת אש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הנפיחות העצמית והיוהרה שלך
קמרשהלור''לק,
קריות,
13/08/06 22:04
|
זה בדיוק הסיבה שאומרים על התל אביבים את מה שאומרים. המאמר שלך היה קייס סטאדי מצוין לתכונות השליליות שמייחסים לך ולשכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ראשון לציון בהרבה יותר טובה
ראשון טובה יותר,
נתניה,
13/08/06 21:41
|
ראשלצ טובה יותר מתל אביב ואני גר בנתניה.אין מה להשוואת בהרבה יותר יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
ל"ת
ראשוני,
13/08/06 23:09
|
|
 |
74.
לעדי רובינשטיין: אתה מרגיש צורך להתנצל על זה שאתה תל אביבי מלידה?
עוד אחד משם,
13/08/06 21:22
|
גם אני כזה. למדתי ב''תל-נורדוי'' ובעירוני א' של פעם. בשבילי ככר דיזנגוף הוא זכרונות ילדות. לא מקום בילוי של מהגר פרובינציאלי מוכה סנוורים. אינני מרגיש שאני חייב דין וחשבון לאף כתבלב או מפיק סרטים מגדרה או מכל מקום אחר על כך. אז למה אתה מתנצל ומסביר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
''הבועה'' התלאביבית היא האיום האסטרטגי הגדול ביותר על ישראל. הניתוק,
דרור,
ירושלים,
13/08/06 20:43
|
הניכור, הסנוביזם והגועל. זו הסיבה שרוצים שתופצצו אולי אז תתעוררו ותגלו איך זה לחיות במדינה הזאת. אתם מחזיקים לכולנו בביצים. אתם מחליטים ואת מחיר הדמים אנחנו משלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והבלים
ל"ת
שטויות,
16/08/06 01:33
|
|
 |
יאללה, תוציא את האוטו שלך ופנה את החניה.
כרטיס חניה,
13/08/06 20:58
|
|
 |
72.
רק חומת הפרדה - הם שם, אנחנו כאן
תל אביבי,
13/08/06 18:23
|
הכי מצחיק שפלצנים כמו אברי גלעד, נציג הכלום השחצני בתרבות הישראלית, מתייחס אל ת''א כבועה. ת''א לידיעת המלעיזים זה לא רק בתי קפה ופאבים, שכל מיני פרובינציונאלים עם קצת כסף פותחים, ת''א זו היסטוריה מרתקת, שילוב מדהים בין ישן לחדש (דבר שניכר במיוחד בבנייה של הבתים) וגם מקוומות בילוי (למה לא?). בקיצור, אני לא מתכוון להתנצל שאני מתל אביב, כל פעם שמישהו משדרות שרוצה להיות רוה''מ (אבל כרגע הוא רק שר ביטחון) מחליט לפתוח במלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שזה הפיתרון היחיד
ש,
תל אביבית,
13/08/06 21:35
|
עצוב לי על כל צרי המוחין במדינה הזו. אולי עדיף להתנתק משאר המדינה ולייסד את מדינת תל אביב השפויה. לכל המלכלכים - שני האחים התל אביבים שמאלנים יפי נפש שותי אספרסו ואוכלי סושי שלי שומרים עליכם בעומק לבנון ובלב שלם (ולפני שיש תגובות - אחד מהם סדירניק) אולי זה לא מדגם מייצג אבל זה רק מראה שאסור לעשות הכללות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לשמור לצורך שיעור בסוציולוגיה
ברוך,
תל אביב,
13/08/06 17:54
|
עדי - הקטע הכי חזק שלך : איך ילד יכול לגדול בבית שבו האבא מיחל לקטיושה בתל אביב ..'' אתה בטח שקראת את מה שכתבת לפני שפירסמת ? אני שומר אותך במזוודה כד לנתח עם התלמידים שלי בגימנסייה - בשיעור סוציולוגיה כל הכבוד לך ברוך - מורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
צודק
דן הראל,
13/08/06 17:48
|
אתה צודק. תל אביב לא בועה. תל אביב לא סופגת הפעם כמו שקרית שמונה לא ספגה שש שנים. שדרות לא ספגה במלחמת המפרץ כמו תל אביב וחיפה. כל פעם מישהו אחר סופג כאן.
וחוץ מזה, אתה נראה מעולה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ועדיין... הלואי והטיל הבא שיעבור את גבול הלבנון יפול על צפון ת''א.
צדק,
13/08/06 17:32
|
אתה קשקשן בלתי נלאה שלא יודע לעמוד בביקורת. צא וראה כמה קרביים יש מתל אביב. צא וראה כמה אכפת לתל אביבים ממה שקורה בצפון. כשיפול טיל על תל אביב זו תהיה עליית מדרגה נוספת מבחינת ממשלת ישראל, ולכן, מבחינת תושבי הצפון עדיף שתיפול על תל אביב משום שמבחינתם הנפילות אצלם זו המדרגה האחרונה. ואגב אני גר ממש כאן בתל אביב ויודע היטב כמה אכפת לתל אביבים מה קורה מחוץ לביתינו ולפאב שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
תל אביבי,
תל אביב,
13/08/06 19:52
|
לא מעניין תל אביבים? ובאר שבעים יותר מתעניינים בנעשה בצפון? יש לי מספיק חברים תל אביבים בצו שמונה כרגע, ואחותי מארחת משפחה מהצפון. רק אם אמות או אפצע תהיה לי לגיטימציה במדינה הזו? ותושבי נהריה וקרית שמונה הפסיקו לשתות קפה כשהיו פה פיגועים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
בגל הפיגועים הבא
שונא טפשות,
תל אביב הגאה,
13/08/06 17:12
|
אחרי שנחזור מטיול של ערב ששי לאורך הטיילת, כשנשוב הבייתה ונשמע את הסירנות, נדליק טלוויזיה ונראה את הדיווחים מזירת הפיגוע שרק לפני דקות אחדות טיילנו לידו, נאחל למיעוט הטיפש (אך הקולני) מהצפון שמאחל לנו טילים איזה מחבל מתאבד, ככה בשביל האחדות בעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי שכחת, היו פיגועים לא רק בתל אביב
ל"ת
ניר,
13/08/06 19:08
|
|
 |
67.
בתל אביב יש ילדים שממש-
ליאת,
13/08/06 17:09
|
לא מגיע להם שיאחלו שיפול עליהם טילים, כפי שלא מגיע לילדים בצפון שיפלו עליהם טילים, צריך להגיד :לפחות במרכז לא זורקים ולא לכולם נהרס החופש הגדול. איך אפשר לחשוב אחרת? ולא לאחל סבל לאנשים, זהו הרוע בהתגלמותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אתם פשוט לא מבינים הא? השחצנות
הפלצנות,ההתנשאו,
ת וההרגשה,
13/08/06 16:52
|
שאתם יכולים להשתמט, להטיף לנהנתנות, לשלול את הכל חוץ מאת ההנאות הרגעיות והבהמיות שלכם ואז עוד להעיז להטיף לכולנו מוסר איך להילחם או להילחם ואת מה לפנות או לא לפנות. תוציא את הראש מהתחת ותבין שחוץ מאנשים שבאים מהפריפריה לתל אביב יש מייוני אזרחים במדינה הזו שמתעבים את הניהילזם וההדוניזם שהעיר המבחילה הזו מציעה לנו בתור שיא הנאורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבואו ליכלכתם לנו את העיר - זוהמה
עיר למופת,
13/08/06 21:03
|
באים ובוכים, באים ובוכים, אל תתבלבלו אנחנו לא לבנון תתאפסו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבחיל בעצמך
ל"ת
יא מניוק,
13/08/06 18:24
|
|
 |
65.
אל תדבר בשם ת''א. אתה מדבר בשם הבועה, שהיא מעוט גם בתל אביב
ניר,
13/08/06 16:50
|
מדובר על אולי 10 אלפים אנשים שמנהלים את התקשורת במדינת ישראל, והם הבועה. נכון שהם רובם גרים בתל אביב, אבל גם שם הם מעוט קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
צודק. היו הרבה חיילים מת''א בין המגרשים את קטיף
ל"ת
רותם,
13/08/06 16:40
|
|
 |
63.
נולדתי בצפון-ת''א, אני חי שם כל חיי
דניאל,
ת''א,
13/08/06 16:38
|
וכן, אני בז לתל-אביביות כביטוי של דקדנס, שקיעה ורפיסות מחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשוב עוד פעם!
ל"ת
נולדתי בב''ב,
13/08/06 18:25
|
|
 |
62.
הבועה התל אביבית מתייחסת רק לשני אנשים-פוקס אוחבסקי
ל"ת
תל אביבי,
???,
13/08/06 16:36
|
|
 |
61.
אני בטוח שמר רובינשטיין נוסע באוטובוסים,מרוויח חרא והולך למילואים..
killer,
13/08/06 16:26
|
|
 |
60.
הוא אשכרה כתב שלאברי גלעד יש תסביך נחיתות כי הוא ירושלמי?או שהזיתי?
ל"ת
ברונסון,
13/08/06 16:22
|
|
 |
ברור. הרי כל מי שלא נולד בתל אביב הוא נחות
רני,
חיפה,
16/08/06 11:34
|
... בדיחה עצובה. מי אמר בועה ולא קיבל? אינשאללה בפעם הבאה המציאות המרה תטפח גם להם על הפנים ואולי אז הם יפנימו בדיוק איפה הם נמצאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה? זה נכון
ל"ת
בובה ימיה,
ארז טל,
13/08/06 18:10
|
|
 |
59.
הסבר קצר לעניין ה''בועה''.
אל תעבדו עלי,
13/08/06 16:19
|
ראשית, היבבות של הכותב מוזרות למדי. הוא מגיע למקומות שלחלוטין לא קשורים. כאילו שמי שאומר שת''א זו בועה טוען ש''חרא'' בת''א ושהוא כפוי טובה. מישהו מבין מה הקשר? ולגופו של עניין, כמה דברים שמצויים אצלי בזיכרון ומוכיחים את בועיותה של ת''א: בתשעה באב למשל, זה המקום היחיד בארץ שמקומות הבילוי פתוחים בו. עוד דוגמא: היה פעם מטוס אזרחי שחצי מנוסעיו היו ישראלים (רוסים אמנם) שהתרסק מעל הים השחור ונהרגו 54 איש. למחרת צעדו בת''א ב''מצעד האהבה'', מישהו ציפה שאיזה כמה רוסים מתים יעצרו את עיר המצעדים הפורנוגרפיים? גם בימינו: יום אחרי שנהרגו 8 חיילים מגדוד 51 בבינת ג'בל הייתי בת''א בחוף, ובחיי שהיו זיקוקים מאיזור יפו.
אני בכלל לא מבין מה הוא מיילל. מי שחושב ברצינות שלאנשים מחוץ לת''א יש תסביך נחיתות מול תל-אביבים חי בבועה משל עצמו, על גבול ההזיות הפסיכוטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזיקוקים היו מבת ים.
קיצי,
13/08/06 18:40
|
האמן לי , כי למצעדים באים בד''כ חברה לא כל כך תל אביביים. הדוגמאות שלך קצת צולעות. אם שאאסוף לך את כל המקרים שבהם שמחו בכל מיני הילולות לבאבות עם שמלות אחרי ימים קשים שעברנו בת''א דווקא? חוץ מזה, אתם יכולים לקחת את הנשק (כולכם הרי חיילים קרביים) ולחסל את השרץ הזה שנקרא תל אביב. נטביע אותכם באספרסו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי יא מטומטם
תל אביבי,
13/08/06 18:29
|
אתה חושב שתושבי ת''א מארגנים את המצעדים המטופשים האלו? אנחנו אשמים שחלק מהזבל התרבותי במדינה מפילים על העיר שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ת-א נהדרת..רק נקו וסיידו קצת.
פרובינציונר,
מהכפר,
13/08/06 16:00
|
|
 |
57.
מדוע נלחמים? להחזיר את חות שבעה וחיפה תמורת שקט
דניאל,
צפון ת''ט,
13/08/06 15:55
|
תנו לחיות בשקט, מדוע אני צריך לחיות בפחד בגלל חיפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אתה פשוט א פ ס - א פ סס - א פ ס
ל"ת
פיל,
חיפה -תא,
13/08/06 15:43
|
|
 |
55.
אתה רק מוכיח שהטענות נכונות
ירושלמי,
13/08/06 15:42
|
אתה מציג את תל אביב ''המגניבה'' (?) כמשאת נפשו הרחוקה של כל תושב פריפריה שמת להגשים בה את רעיונותיו המגניבים (?). אז זהו שלא: למעט גל אוחובסקי ודומיו שאכן מגיעים אליכם - רוב הציבור לא ממש מתלהב ובודאי שלא מקנא בתושבי עיר הבועה המזיעה והמנותקת שלכם, גם אם אתה סבור בשחצנות מתנשאת ש''זו הדרך שלהם להצליח בחיים''.
(אל תספר לי על תושבי דרום תל אביב שיוצאים לעבודה באוטובוס. אתה יודע שלא עליהם מדובר, אלא על חבריך שותי האספרסו בצפון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין איפה שותים תושבי רחביה?
ל"ת
תל אביבי,
13/08/06 18:30
|
|
 |
כירושלמי אני יכול להגיד לך
עובר אורח,
14/08/06 00:24
|
אתם אשכרה חיים בבועה! כירושלמי אני יכול להגיד לך שהשאלה ''איפה שותים'' כל כך לא רלוונטית בירושלים. אצלינו החיים וההגדרה האישית לא מסתכמים במקום שבו אני שותה (או לא) קפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק. הבעיה היא שהבועתיים משוכנעים שאין חיים מחוץ לתל אביב
ל"ת
ניר,
13/08/06 16:48
|
|
 |
יש המון חיים מחוץ לתל אביב!
גוני,
13/08/06 18:42
|
המון מופעי תרבות, המון להקות צעירות, המון גלריות, המון סופרים....והכל במגדל העמק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלים כדורבנות. מומלץ!
ל"ת
גיבור גדול,
13/08/06 16:21
|
|
 |
54.
מעניין שברשימת הנופלים בקרב בלבנון אין תל אביבים. ת''א היא בועה -
רודי,
13/08/06 15:27
|
מדינה נפרדת בתוך מדינת ישראל, כאשר ילדי הפריפריה מוסרים חייהם למען המשך הבילויים והעסקים של אנשי תל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דביל
שי,
תל אביב,
14/08/06 01:37
|
חתיכת אידיוט, תציץ מחר בבוקר ברשימת הנופלים שוב. הקנאה אוכלת אותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא יש.
ל"ת
לא משנה,
13/08/06 17:14
|
|
 |
53.
''פרובינציות,ירושלים,חיפה ושאר ערי השדה''..תגיד,מה אתה מחזיק מעצמך?
רוני,
13/08/06 15:10
|
אפשר לחשוב שאתה גר במנהטן,או לפחות בפאריס או לונדון,כולה ת''א,עיר מסריחה,מטונפת,לחה ודביקה בלי טיפת אויר נקי לנשימה.יש חיים וגם תרבות(כן,כן) לידיעתך גם מחוץ לעיר הזאת שלך שאתה כ''כ אוהב במין לוקאל פטריוטיזם דבילי שאבד עליו הכלח.לא מעניין אותי הקטע של בועה כן או לא,אבל אתה אל תתנשא מעלינו,ת''א זה לא מציאה מי יודע כמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. הוא בסרט שהוא מינימום גר בניו יורק
ל"ת
יעל,
14/08/06 08:39
|
|
 |
תגובה ל-53
רונית,
נהריה,
14/08/06 01:46
|
אתה צודק במליון אחוז, הייתי בת''א ביום חמישי (בשיינקין) וכל מה שרציתי זה לברוח משם מהר ככל האפשר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מצויין. תולעת אחד. מצוין ונכון
ל"ת
עינת, פה קרוב,
13/08/06 15:04
|
|
 |
51.
תל אביב היא wannabe
יעל,
חיפה,
13/08/06 14:51
|
עיר מלאה בקרתנים קטנים, גם אם הם ילידי גוש דן, שחושבים שהם מרכז העולם ולא מבינים עד כמה הם פאתטים ונלעגים ביומרנות הים תיכונית שלהם. אני מכירה את ת''א היטב, חייתי בה במשך שנתיים בעת שירותי הצבאי, וכל שהכרתי אותה יותר, כך לא סבלתי אותה יותר. חוץ מזה, היא גם מכוערת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אבל כל חיפה בת''א
רוןרון,
13/08/06 20:26
|
או רוצה לחיות בת''א יא פטאתית. הכתב כל כך צודק שבא לי לנשק אותו (ואני לא הומו). מתבכיינים על האספרסו בת''א -אבל בהזדמנות הראשונה נוהרים לעיר הגדולה, הדביקה והמסריחה. אין כמו ת''א. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי
רני,
חיפה,
16/08/06 11:37
|
תל אביב היא אחת מהערים הכי כעורות ומטונפות בארץ. למדתי 6 שנים באוניברסיטת תל אביב, ועד היום אני מכיר רק את הדרך מתחנת הרכבת לאוניברסיטה ובחזרה. שום דבר בעולם לא יגרום לי לרצות לטייל בעיר הדוחה הזאת. בוא פעם לחיפה, תראה מה זו עיר יפה באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כל חיפה''? היית מת...
אסף,
רמת השרון,
14/08/06 20:27
|
אני חיפאי במקור, בן 31. אכן, הרבה חיפאים מגיעים לת''א אחרי הצבא בהתלהבות, ולוקח להם שנה-שנתיים גג להבין שזה מקום שטוב אולי (!)לתקופה מוגבלת. לאחר מכן רובם חוזר לחיפה או עובר לפרברים במרכז. למזלי לא הייתי צריך את התקופה הזאת כדי להבין את זה. מגיל צעיר הבנתי שת''א היא מכוערת, צפופה, מחניקה, מלאת פוזה, ועם בעיות חניה קשות (מדבר על מרכז ת''א כמובן). מקום שלא ראוי למגורים לאנשים נורמליים- לא צעירים מתלהבים ולא עשירים במיוחד. לפני 7 שנים נאלצתי לעבור למרכז בגלל לימודים ועבודה. יוצא לי להיות הרבה בת''א ודעתי בעניין רק התחזקה. היתרון היחיד של ת''א היא שיש בה המון תרבות. את כל שאר התכונות אפשר למצוא במקומות הרבה יותר יפים, מרווחים ועם חניה. אני גר ברמת השרון ונהנה מכל העולמות, למרות שהנוף של חיפה והצפון חסר לי מאוד. כל פעם שאני מגיע לחיפה (לכרמל) כואב לי הלב שאני לא יכול לגור שם.
לעולם לא אבין איך אנשים משלמים שכר דירה מטורף ועוד מבזבזים חצי שעה ביום על מציאת חניה...חושבים פעמיים אם להוציא את האוטו מהחניה כדי שלא יתפסו להם...ממש פתטי בעיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי מי נתן לך לגור פה?
לעי,
13/08/06 18:44
|
|
 |
מכוערת את בעצמך
ל"ת
והעיר שלך,
13/08/06 18:32
|
|
 |
50.
העיר הגדולה?? הצחקת אותי. פחות ממיליון תושבים בגוש דן כולו :-)
אני,
נולדתי בעיר,
13/08/06 14:37
|
בנאדם, נראה לי אתה מה זה חי בסרט. אותי בתור מישהי שנולדה באחת הערים הגדולות בעולם, זה ממש מצחיק.
ניוז פלאש - תל-אביב היא לא ניו יורק, לא לונדון, ואפילו לו מוסקבה. כמו שאמא שלי אמרה שהגענו בפעם הראשונה לת'' לפני הרבה מאוד שנים - זו עיר שנועדה להרשים את הקיבוצניק :-)
מותק שלי, לידיעתך: ירושלים היא עיר הבירה של המדינה. לא שאני גרה שם, אני גרה בעיר הכי קולית ואצילית שיש בארץ - חיפה. אבל זה לא משנה.
אנשים, תרגיעו מתל-אביב. יש לה את הקטעים שלה, אבל לקרוא לה העיר הגדולה, ולסגל את הגינונים של אללק תושב - איך אמרת, כרך? :-)) - חחח זה ממש פתטי בנאדם.
שלא לדבר על שינקין - לא הבנתי עד עכשיו מה מוצאים בחור הזה, עם החנויות הפתטיות שלה שאין שם מה לקנות (אלא אם אתה גרוזיני מהקריות, סליחה אנשים, לא מתכוונת לפגוע).
צל-אביב זו לרוב פוזה פתטית, ניסיון להיראות ולא להיות, 25 שעות ביממה. יכול להיות זה קורה בגלל שרוב התל-אביבים באו משטייטל ישראלי, לך תדע מה הסיבות לזה.
אז תרגיע בנאדם. רד מזה. אל תהיה מצחיק :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לילדה המבינה
נמרוד,
תא,
13/08/06 16:43
|
חיפה עיר קולית בטירוף שב10 בלילה כולם במיטות,50% מהעיר ערבים אז רדי מהגרוזינים ואם כבר את מלכלכת על שנקין אז שתדעי שמה שהרס את הרחוב זה אנשים כמוך מהפריפריה שעשו אותו קדוש ומגעיל,פעם הוא היה אחלה רחוב..טוב שיש לנו התל אביב עדיין כמה וכמה מקומות שאנשי הפריפריה לא מכירים ונשארים איכותיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנמרוד הרדוד
אנה,
14/08/06 10:17
|
אני דווקא כן תל אביבית, אבל חייתי בניו יורק שנתיים (לא, לא עוד ישראלית לא חוקית שעובדת בחנות נעליים...) וטיילתי כמעט בכל העולם כולל אוסטרליה ויפן, ואני יכולה לומר לך שהסיבה היחידה שאני חיה בתל אביב היא הקרבה למקום העבודה.
תל אביב לא מעניינת בגרוש אחרי שאתה טועם קצת ערים גדולות אמיתיות או אחרי שאתה מגלה איך שקט סביבתי תורם לשקט נפשי ולהעשרה של הרוח. אחרי שאתה חי בכל מיני סוגים של מקומות אתה מבים שמקומות שבהם אנשים חיים בהצגה 24*7 הם כלום מלבד מתישים.
עד עכשיו לא ברור לי למה, אבל בתל אביב כל טמבל שיושב בבית קפה חושב שהוא מינימום סלב ועושה פוזות של מיליון דולר עם המשקפי שמש אירוקה שלו והתיק חיקוי ללואי ויטון.... זה פתטי ומשעמם ורדוד ברמות שכבר אי אפשר לסבול.
ואם תזיז את התחת שלך לראות מה יש בחיפה (לא עכשיו אלא כשבאמת יירגע שם, כי אני לא מנסה להרוג אותך) אז אולי תראה איזה אנשים איכותיים יש שם ואיזה חיי לילה נחמדים יש שם, גם אם הם לא מתקיימים סביב השעון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנה בננה
בועתי,
תל אביב,
14/08/06 13:02
|
כן בניו יורק אין בכלל פוזה(או ששם היא הומצאה....) בכל מקרה זה קיים בכל מדינה תקינה בעולם שיש עיר אחת שהיא יותר מתירנית מה שיפה בכך שהרוב לא מתחברים לזה ולכן הם יושבים בבתים ומקניטים..בקיצור כל העסק הזה מאוד בריא והלוואי שישאר כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנמרוד בבועה
ארי,
חיפה,
13/08/06 20:37
|
|
 |
49.
חזק !
ל"ת
אבי,
13/08/06 14:36
|
|
 |
48.
אנחנו לא בועה - אנחנו זה אנחנו וכל המילים מקינאה
תל-אביב שלי,
13/08/06 14:26
|
תל-אביב תל-אביב תל-אביב רק אותך ים וחול, מסעדות ,עבודה ,24 שעות לחיות , אין חניות וזה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אין נפגעים מת''א כי...
ששון ממן,
ת''א,
13/08/06 14:14
|
|
 |
חזק!!!
ל"ת
קיצי,
13/08/06 18:44
|
|
 |
46.
כל כך צודק
ל"ת
דנית,
13/08/06 14:14
|
|
 |
45.
הבועה היא שקופה רק מבפנים
אהוד17,
13/08/06 14:05
|
אתה כתל-אביבי לא יכול להבחין באותה בועה עליה אתה מדבר, אבל אנשים מבחוץ, שמכירים את המנטאליות השונה, את האכפתיות, את הדאגה למלחמה ואת תחושת הפטריוטיות - יכולים גם להרגיש בבועה התל-אביבית. אתה מכיח את קיום הבועה בכך שעכשיו אתה לא כותב על המלחמה אלא על תל-אביב - תגן על המדינה לא על העיר כי היא זו שנלחמת עכשיו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אז למה כמעט אין הרוגים מתל אביב
דובי,
13/08/06 13:39
|
למעלה ממליון תושבים יש בתל אביב, אבל מספר ההרוגים מבין הקיבוצניקים והמתנחלים, שהם מגזרים הרבה יותר קטנים מתושבי תל אביב, גדול עשרות מונים.
או לחילופין אפשר להסתכל על מספר ההרוגים בפריפריה, שגם הוא מספר גדול.
פעם היו מתלוננים על החרדים שאינם נמצאים בבתי הקברות הצבאיים. היום אפשר לשאול את אותה השאלה על התל אביביים. אז תפסיק לזיין את השכל ולהתבכיין על כך שמכנים את כם ''בועה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נשמע כאילו יצאת משיר של ביאליק
חיים,
14/08/06 03:57
|
|
 |
על מה להתלונן
יש לך,
13/08/06 20:17
|
וסיבה לפרוק תיסכולים, על מה!? סתם להתבטא? אתה וכל החבורה הזו שמגיבה לכתבה: כולכם ביחד!!! אתם מטורפים על כל הראש. אין לכם דרך להגיב? על מה אתם מגיבים בכלל? אם תל אביב היתה מותקפת בטילים אז הייתם יותר מרוצים? היה לכם כיף? תחושת הקרבן שלכם היתה מושלמת יותר? התגובות האלו כל כך מגעילות. לא להאמין על מה אנשים כך מדברים בזמן מלחמה הכי קשה ומסובכת מכל הבחינות שהיתה אי פעם לישראל. תל אביב היא אי של שפיות וחיים נורמלים ותודה לצהל ולחיל האויר שזה כך. אם יהיו לוחמים מתים מתל אביב תהיו מרוצים יותר? זה מה שיעשה לכם את היום? אתם נשמעים כל כך נורא. זה היחד של ישראל בזמן הזה הקשה? מה הדיבורים האלה? איך אתם לא מתביישים. איך בכלל אתם מעזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיות חלל צה''ל זה כבר פאסה
ל"ת
מצטער,
13/08/06 18:36
|
|
 |
למה לא מגייסים חרדים? איפה הם??
ל"ת
איפה החרדים?,
13/08/06 16:57
|
|
 |
למה שואלים בפסח - אידיוט זה לא מצחיק.
תל-אביבי,
13/08/06 14:34
|
|
 |
תשובה לעניין!
דובי,
13/08/06 14:58
|
לא ענית - איך כ''כ הרבה מתנחלים מתו, וכל כך מעט תל אביביים?
לא התכוונתי להצחיק. אני שאלתי שאלה רצינית. אם תפסיק לקלל לרגע, אולי תוכל להתייחס לשאלה.
והסיבה שנותים ל''טיפש'' כמוני לומר את דברו - היא כי בדמוקרטיה נותנים לאנשים לומר את דברם.
אם תצא מהבועה שלך לרגע, אולי תוכל לענות לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אמרתי להם להתנחל ?
תל-אביבי,
13/08/06 20:56
|
שכל אחד יגור איפוא שטוב לו. ואם מפנים אותכם תפנה לממשלה מה תל-אביב אשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוג מת''א נשמע רע יותר
אמנדו,
ת''א,
13/08/06 15:41
|
מאשר הרוג מקיבוץ חברברי מדבר. לכן צה''ל לא מזמן חיילים מת''א.
חוץ מזה מאבקי החנייה בת''א זו מלחמה יומית, כנראה שהתל אביבים מיומנים במלחמה כל הזמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נו, בואו נמשיך
דניאל,
מה זה משנה?,
13/08/06 13:38
|
בואו נמשיך לאכול בתאבון את הרעל שהתקשורת מלעיטה אותנו, בואו נהיה הנערים ונשחק לפניהם. כל דעה ''אנטי תל אביבית'' כאן מבוססת בסופו של דבר על נתון מעוות שניתן על ידי התקשורת, כן כן, אותה תקשורת שחייבת למלא זמן מסך עם עוד איזה פרשן שיקבע שניצחנו או הפסדנו. או למלא את הדף הראשון בעיתון עם איזה כותרת שתעלה כעס ומרמור על, תל אביבים, בני ישיבות, דתיים, מתנחלים, ערבים, אשכנזים, מזרחיים, ימניים, שמאלנים ועוד היד נטויה. רבותי, לתקשורת יש אינטרס כלכלי גדול יותר מכל עקרון עיתונאי. השכיל אדולף היטלר להקדיש שני(!) פרקים במיין קאמפף לחשיבותה של תעמולה וכמה חשוב לכלול מקלט רדיו בכל בית אב על מנת להקל על השליטה באנשים על ידי אינפורמציה מסוננת. אוייבנו היחידים הם החיזבללה ואנחנו. בואו נרגיע את השני בשביל לגמור את הראשון. נקרע הלב על החיילים שנהרגו, על המשפחות שנהרסו. באשר הן. מי ייתן וההרוג האחרון יהיה האחרון. עם ישראל חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע!!
ל"ת
אליה,
13/08/06 16:33
|
|
 |
42.
לכל אלה שמשווים את מספר ההרוגים
ליאת,
13/08/06 13:35
|
זה בהחלט נכון שהרוב המוחלט של ההרוגים הם מהפריפריה, אבל הסיבה לכך היא לא שהתל אביבים לא משרתים ביחידות קרביות. אני תל אביבית, רוב חברי הם ''מורעלים'' ששירתו בסיירות מובחרות ורובם גם נמצאים בשירות מילואים עכשיו. אבל, הבעיה היא עמוקה ושורשית הרבה יותר בחברה הישראלית ובמדינת ישראל. צה''ל נוהג לבחור בתושבי המרכז ''המוכשרים'' לסיירות וליחידות המובחרות שלו, בעוד שאת תושבי הפריפריה הם שולחים לגולני ולשריון והם משמשים כבשר תותחים, ולכן נהרגים יותר. זה עצוב מאוד מאוד אבל זו האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''תושבי המרכז המוכשרים'' שירתו איתי בקרייה, אל תעבדי עליי.
ג'ובניק,
בעל כרחי,
14/08/06 00:37
|
אני ראיתי את הצפונים המסכנים בקרייה שהתלוננו כשהם נשארו לעבוד עד מאוחר (שש בערב...). אל תעבדי עליי.
(אגב, אמרו לך פעם שאת סנובית מגעילה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסיון יפה - אבל טעות!
אבי,
13/08/06 16:45
|
אם כל הכבוד, לצערנו הרבה מן ההרוגים היו גם מן הסיירות. ביום השני של הקרבות, וביום השלישי נהרגו כ-15 חיילים בבינת ג'בל, מ''מגלן'', ו''אגוז''. ותכל'ס, הרי זה ברור שהאחוזים של הקרביים, ויותר מזה של לוחמים בסיירות הם דתיים, לרוב מתנחלים הרבה יותר מהאחוז של הציבורים האלו באוכלוסיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, טול קורה מבין עיניך
שי,
13/08/06 20:56
|
אחוז הנופלים מהקיבוצים עולה על זה של המתנחלים בכל קנה מידה ומגיע ל רבע נכלל ההרוגים. מדוע אתה לא מציין אותם אלא את המתנחלים ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תל אביב היא באמת הקללה של ישראל
me,
13/08/06 13:30
|
|
 |
אז תשארי בפריפריה - זה הסיגנון שלך
ל"ת
אנה,
ת''א,
13/08/06 20:45
|
|
 |
אי לכך תשארי מקוללת כל ימיי חייך
ל"ת
פלצנית,
13/08/06 20:43
|
|
 |
תשובה - תת רמה
ל"ת
טיפשה,
13/08/06 14:31
|
|
 |
אז אל תגיעי אלינו לא רוצים אותך
ל"ת
אביב בתל-אביב,
13/08/06 14:29
|
|
 |
מה יש לי לחפש בעיר המזוהמת הזאת?
me,
13/08/06 14:58
|
|
 |
סטוצים וחיי חברה
ז'אן לוק,
דיזינגוף,
13/08/06 16:09
|
|
 |
תרבות עמוקה
חור שחור,
מעלה חורון,
13/08/06 20:39
|
|
 |
אלוהים ישמור
לא יאומן,
13/08/06 13:45
|
|
 |
אני אגיד לך איך...
me,
13/08/06 14:57
|
|
 |
40.
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
מרק,
נתניה,
13/08/06 13:04
|
כל הבלה-בלה שלך לא יכול לכסות על המציאות. אם מתוך יותר ממאה חיילים שנהרגו עד עכשיו רק שתיים היו תל אביבים ואם מסתכלים על מספר תושבי תל אביב ביחס לתושבי המדינה , אז כן , אתם בהחלט בועה , המלחמה הזאת לא נוגעת בכם ( חוץ מכסף טוב שאתם עושים מתושבי הצפון המתארחים ) ולבטח אין לכם שום זכות להפגין נגד המלחמה הזאת שמבחינתכם מתרחשת על הירח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע!
ל"ת
לילו,
חיפה היפה,
15/08/06 18:07
|
|
 |
39.
אפילו בין החיילים ההרוגים אין כמעט תל אביבים
צאו מהבועה שלכם,
13/08/06 12:55
|
אומנם היום נהרג מישהו (הי''ד) אבל בטח לא ביחס למשקלם באוכלסיה שימו לב רוב ההרוגים הם מהפריפריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מילים כדרבנות
יניב,
13/08/06 12:45
|
לכל הכועסים (הומואים שמלנים בכיינים)כדאי לבדוק עד כמה מתושבי תל אביב תורמים לתל''ג , לרשויות המיסים וליחידות קרביות לפני שמשווים היכן יש יותר מתים. מעבר לכך, העובדה ששותים אספרסו ואוכלים סושי לא הופכת אדם ואוטיסט- אבל כרגיל נחמד להתבונן שטחית על מציאות מורכבת במיוחד בכתבות סוף שבוע ב''ידיעות אחרונות'' ו''מעריב''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תל אביבי, אשכנזי ושמאלני
גיל,
תל אביב,
13/08/06 12:39
|
כן כן. אני ממש מהמגזר החביב על אנשי הטוקבקים. אני כל כך אליטיסט ומנייאק שמגיע לי טיל בתוך הבית. רק חבל שהטיל הזה יהרוג את הבחורה מהצפון והכלבה שלה, שאשתי ואני מארחים (אגב לא הכרנו אותה קודם, סתם פרסמנו מודעה..) בדירת 2 חדרים שאנחנו שוכרים. אני כל כך צריך איזה טיל שיעיר אותי, כי לא ממש שמתי לב לזה שהחבר הכי טוב שלי, טייס מסוק, טס כל יום בלבנון, שני חברים שלי שוכבים במארבים שם ואח של אשתי, בן 35, אבא לשני ילדים יושב על הגבול. כולנו תל אביב מנייאקים קטנים.
ברור לי שהחיים שלי היום יותר פשוטים מהחיים של תושב קריית שמונה, אבל גם ברור לי שזה מצב שיכול להשתנות בשניה. ב 91 שחטפתי סקאדים על הראש, אני לא זוכר שיחלתי לסקאד על חיפה. חבל לי מאוד שישנם כאן אנשים קטנים שמטפחים שנאה.
שיהיה לנו שקט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל, אתה כל כך צודק!!!
טל,
ת''א,
14/08/06 09:45
|
גם אני שמאלנית אשכנזיה שחיה בת''א. אתה חושב שמעניין את הטוקבקיסטים המתלהמים שבמקור אני בכלל חיפאית, ושאני מבלה יום יום בדאגה למשפחתי שעדיין חיה שם? האם מעניין אותם שאני מארחת בדירתי הצפופה זוג מכרמיאל? האם מעניין אותם שחבריי נמצאים כעת בלבנון ואני נטרפת מדאגה??? הרי רוב חברי שחיים בת''א הם בכלל לא תל אביבים במקור, ואם חס וחלילה יקרה להם משהו ישייכו אותם לעיר הולדתם (הכין שגרים הוריהם) ולא לעיר שבה הם חיים. איזו שפלות רוח היא לספור כמה מתים יש מכל עיר, מושב וקיבוץ. תנו להתאבל והניחו את הקטנוניות שלכם בצד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר אל תכח את זה קשה אתה לא עונה לקריטריון
ל"ת
doron,
13/08/06 18:02
|
|
 |
גיל, אני מזדהה ומחזקת את ידך
התל אביבית,
13/08/06 13:29
|
|
 |
אל תנכס את הסקאדים לתל אביב
אלי,
13/08/06 13:17
|
מתוך 39 סקאדים שנפלו על ישראל,4 לפחות נפלו על חיפה. מתוך כל השאר, רובם נפלו על רמת גן, פתח תיקוה. האזעקות היו אזעקות ארציות, וכל מי שהיה באזורים א ו ב ישב בערך אותו זמן בחדר האטום. 60% מתל אביב ברחה מהעיר (יותר מתושבי שלומי וטבריה עליהם נחתו כ 500 קטיושות) לא מאחל לך סקאד או זילזל, וברור לי שאתה לא מ''יחצני'' הבועה כי אם טיפוס נורמטיבי שחי בתל אביב ומקיים שגרת חיים יצירתית וכנראה גם מעורבות חברתית. הבעייה היא עם יחצני הבועה - הזועמים על ה''צפוניים'' שכבשו להם את תל אביב, ואינם מסוגלים להזדהות עם אדם שמחלון ביתו נשמעים קולות שדה קרב ואף מאשימים אותו בכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושטויות
ל"ת
קישקוש,
13/08/06 20:21
|
|
 |
כעס על צפוניים
גיל,
תל אביב,
13/08/06 13:49
|
ראשית, לא נכסתי את הסקאדים לתל אביב ובכלל לא גרתי בתל אביב אז, אלא בראשון והתייחסתי לכל אזור א', שכמו שכתבת, היה בערך באותה סירה ובאותו הפחד.
שנית, ישנם מלא אנשים פלצנים ואגואיסטים במדינה, רבים מהם גרים בתל אביב. חרא של אנשים, נכון. רואה כאלו יום יום ונגעל. לא מעניין אותם מה שקורה בצפון וכו' וכו'
בחיים אני לא אאחל להם טיל, כי מעבר לסיסמא ''שתל אביב תתעורר עם איזה קטיושה'' מדובר על תרחיש אפשרי ביותר, שבו יהרגו אנשים.
זו לא אימרה שצריך לעלות על שפתינו. גם אם כועסים וגם אם רוצים שיתנהגו אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל,אתה נשמע לי גבר גבר..!!!
ל"ת
כל מילה בסלע!,
13/08/06 15:39
|
|
 |
לא ראיתי תלאביבי ''זועם על הצפונים שכבשו את ת''א''
עוד ''נורמטיבי'',
תל אביב,
13/08/06 13:40
|
מאיפה הבאת את זה? להיפך, אני רואה הרבה תלאביבים מזדהים ומנסים לעזור, הנחות בהרבה בתיקפה ומסעדות, תרומות רבות בכל מיני מקומות עבודה ועוד ועוד... מאיפה השנאה המתלהמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכל על תגובות 36 ו 35
ל"ת
ויש עוד רבים,
כאלה,
13/08/06 15:07
|
|
 |
בלי לקרוא את התגובה שלך עד הסוף -
ds,
13/08/06 12:55
|
אני אומר לך שאתה צדיק. ואתה אפילו לא נדיר. הבועה אינה כל התל אביבים, אלא רק אלו שעושים רעש בתקשורת (כמה עשרות, כולל כותבי טוקבקים מפיצי שנאה). מה לעשות, גם בין המתנחלים יש כמה עשרות פורעי חוק, ובכל זאת מכפישים את כל רבע מליון המתנחלים. (אגב - זה אותו דבר גם עם ערביי ישראל ועוד מגזרים שנופלים קורבן להכללה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אחלה מאמר, כל מילה בסלע!!
רמת השרוני,
13/08/06 12:30
|
אפשר ללכלך על הפרובינציאלים שמציפים את העיר ומתנחלים ליד הקיוסק -סנדוויצ'ים בשד' רוטשילד- על הרצועת דשא עם החרא של הכלבים. במו עיני ראיתי אמא צעירה שמניקה שם את התינוק שלה על הדשא ,20 ס''מ מרחק מהאוטובוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר יותר טבעי מלהניק תינוק
יונק,
ישראל,
13/08/06 20:41
|
הנקה זה דבר מבורך בכל מקום בכל שעה ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כל הכבוד, הגיע הזמן להשיב לפריפריה
תל אביבי,
13/08/06 12:22
|
מספיק ללכלך על תל אביב, שהיא אמנם בועה אבל בועה של שפיות במדינה המטורפת הזו - תל אביב כבועה ניזונה מאנשים מהפריפריה שמגיעים ומשנים אותה. בלי תל אביב להרבה מאוד אנשים במדינה הזו לא היה איפה לגור ואיפה להתפתח, די כבר ללכלך עליה ודי לאחל לה קטיושות. כשהיו לנו כל שני וחמישי פיגועים מישהו כאן ייחל שבקרית שמונה יהיו גם פיגועים ?? איבדתם פרופורציות, תחזרו הביתה עוד כמה ימים ותחשבו על זה. לא טוב לכם ? וואלה חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחיפה נהריה עפולה, בית שאן, חדרה וירושליים לא היו פיגועים מטומטם?
ל"ת
אלי,
13/08/06 13:20
|
|
 |
34.
כולכם מפספסים את האישיו
ג'ורג' אוסקר,
בלות',
13/08/06 12:04
|
הכותב נראה כמו GOB מ''משפחה בהפרעה''. באמת. שימו את the final countdown בווינאמפ ודמיינו אותו מנסה לעשות קסמים. But where did the lighter fluid come from?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריגשת אותי מאוד
הטוקבקיסט,
הבכיין,
13/08/06 14:38
|
גם אני הזלתי דמעה על ירידתה של הסידרה. מה שחשוב שאנחנו עם אחד, לב אחד, את הכסף סופרים במדרגות והעיקר הבריאות. עם כבוד לא קונים במכולת. אל תדון את חברך עד שעמדת במקומו. המרחם על אכזרית סופו שיתאכזר לנגמ''חון. מהרסיך ומחריביך ממך יצאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש אקזיסטנציאליסטי
סארטר,
איז סמארטר,
13/08/06 17:51
|
לא לא לא לא לא לא לא לאאאאא!!!!אחד תשתוק כבר תסתום תסתום רק צרות ותקלות, טענות ומאנות, סעד, מין, כלכלה, ת''ש. הפיצה לא היתה טעימה, אני חושד שהיא בכלל כשרה. היא בחיים לא תתן לך, אתה יכול להמשיך ולעשות פרצופים עשר שנים נוספות. אין בכלל תל אביבים אמיתיים, כולם היגרו אליה, רמת אביב זה לא נחשב. יחי מתחם בזל החופשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אנטי תל אביבים יקרים,
תל אביבית גאה,
13/08/06 11:53
|
אני לא יכולה להסכים יותר עם הכותב, ולהצטרף למחאתו. אני רוצה להגיד שנפגעתי באופן אישי מהכתבות שפורסמו בסוף השבוע האחרון, ואני חושבת שאדם כמו אברי גלעד שמנצל את הבימה התקשורתית שניתנה לו כדי לייחל לטילים על תל אביב צריך לעמוד לדין. מאז פרוץ המלחמה, אני וכל חברי התל אביבים, עושים הכל כדי לעזור, לתרום ולתמוך באחינו תושבי הצפון. אנחנו תורמים כספים וחבילות מזון, חלקנו נוסעים כדי לחלק ציוד במקלטים או כדי לסייע במתן טיפול רפואי ונפשי. רוב חברי מארחים תושבים מהצפון ויש כאלה שאף פינו את דירותיהם ועברו להורים/חברים כדי שיוכלו לארח כמה שיותר משפחות בדירתם. בנוסף אני לא יכולה לספור על כף יד אחת את מספר חברי אשר בשירות מילואים בלבנון כעת, וכיוצא מכך את מספר נשותיהן שיושבות בבית אכולות דאגה וכוססות ציפורניים. אם אחרי כל זה אתם עדיין חושבים שתל אביב היא בועה רק מפני שלא נופלים כאן טילים, אז כן תל אביב היא בועה, אבל בועה לתפארת מדינת ישראל. כואב לי שאחרי כל המאמצים שלי ושל חבריי לתמיכה, עזרה, ואחדות העם, זה היחס שאנחנו מקבלים מאנשים שכנראה תמיד יהיו ממורמרים כעוסים ומחרחרי ריב. אנחנו נמשיך לעזור ולתרום כי פשוט ככה אנחנו. עדי, כל הכבוד על הטור האמיץ, דוקא בשעות קשות אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך צודקת
גלי,
13/08/06 14:16
|
ולמגיב הטיפש עופר ממודיעין, תל-אביבים יש בכל היחידות,רק שבוע שעבר נהרג בחור סדיר תל-אביבי.קצת רגישות,טוב?? באמת סליחה שלא נהרגו ''מספיק'' תל-אביבים.אוי,כמה שאתה קטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יקרתי - תורמים אבל לא נהרגים - תודה רבה..
עופר,
מודיעין,
13/08/06 12:32
|
|
 |
תתבייש לך
התל אביבית,
13/08/06 13:26
|
אני רואה שבאמת לא הפנמת. גם אנחנו משרתים ביחידות קרביות, אבל עד שלא ייהרגו תל אביבים פשוט לא תהיה מרוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצה שאף אחד יהרג, אבל איפה הלוחמים מת''א?
עופר,
מודיעין,
13/08/06 16:37
|
גולני, גבעתי, נח''ל, שריון, תותחנים - מכל הארץ.
הקריה, גלי צה''ל, תאטרון צה''ל, מודיעין, פיקוד העורף - ת''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מעולה!!!
ל"ת
עירית,
13/08/06 11:52
|
|
 |
אין לוחמים מתל אביב. עובדה.
ל"ת
עופר,
מודיעין,
13/08/06 12:39
|
|
 |
31.
רבותי היסטוריה
בובו,
13/08/06 11:46
|
אין חדש תחת השמש. אפילו במלחמת השחרור היתה בועה תל אביבית כשמספר קילומטרים מהם נהרגו לוחמים. אבל אל דאגה: אחרי הגירוש (התכנסות) הבא יעופו קטיושות גם על ת''א, והרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבטיח קטיושות? - כבר באמת התחלתי לדאוג
ל"ת
גלעד,
תל-אביב,
13/08/06 15:28
|
|
 |
30.
הבועה האמיתית היא אצלנו ובסביבה שלנו
חיים לב,
באר שבע,
13/08/06 11:43
|
אני אף פעם לא מבין את הדיבורים האלו על הבועה של תל אביב. דוקא אצלנו בנגב ואני מתאר לעצמי שגם בישובים אחרים ב''פרובינציה'' אנשים באמת חיים בבועה. סגורים בעניינים שלנו פחות מתעניינים בפוליטיקה ובדברים אחרים ברומו של עולם. כל אחד עסוק רק בבעיות שלו ובפרנסה שלו ובקיום שלו. גם אצלנו בתי הקפה והמועדונים מלאים ואנשים מסתובבים ומבלים כרגיל כאילו אין מלחמה. כשאני מגיע לת''א אני מוצא שם אנשים מאד מעורבים, על כל דבר יש להם דעה, הרבה אנשים מאד אידיאולוגים (ימין או שמאל לא משנה) ואי אפשר להגיד שהם חיים בבועה סגורה. אני גרתי שנה בת''א בזמן שיא הפיגועים שכל יציאה לבית קפה או לקניון היתה כרוכה בסכנת חיים. אני לא זוכר שאיזה תל אביבי ייחל לפיגועים בקרית שמונה או צפת כדי שאנשים ירגישו מה שהוא מרגיש. כבר כמה שנים מעיפים פה רקטות על שדרות ולא ראיתי חיפאי אחד שהפסיק לבלות בגלל זה או שבאמת התעניין איך אנשים חיים כאן. אז די עם השנאה העיוורת הזאת ותתחילו לגלות סולידריות חברתית בין כולם במדינה הזאת ואז אולי יהיו לנו חיים יותר טובים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לאל
אליק,
תל אביב,
13/08/06 16:49
|
אני כבר שעה קוראת כאן תגובות מלאות שנאה ולא מאמינה, תודה לך חיים שהחזרת לי קצת מהאמון שאובד כל רגע שאני מבלה בטוקבקיה הזאת. בתל אביב יש כרגע יותר ממאתיים אלף איש שבאו מהצפון, חצי מהחברים שלי במילואים וגם העבודה שלי נדפקת כתוצאה מהמלחמה, יש המון תל אביבים שיוצאים להתנדב בצפון או עבורו למה ללכלך? יש מספיק חרא גם בלי שנאת החינם הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה...כ''כ צודק
ל"ת
שירה,
13/08/06 16:22
|
|
 |
ריגשת אותי מאוד
יוסי,
13/08/06 13:26
|
כתבת בצורה נוגעת ללב ואמיתית.אין אדם במדינה שלא כואב לו וכן...ממשיכים לחיות.זה לא פשע לחיות וזה על חשבון מישהו אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין
ל"ת
באר שבעי,
13/08/06 12:36
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
לא חשוב,
13/08/06 12:32
|
|
 |
נאה דרשת!!
ל"ת
רבקה,
תל אביב,
13/08/06 12:26
|
|
 |
תגובה לעניין
מסכימה,
13/08/06 12:12
|
|
 |
29.
תתבייש
צפוני,
צפון,
13/08/06 11:39
|
אני לא מתבייש לספור את המתים. לא את האזרחים ולא את החיילים. התל-אביבים כמעט שלא נמצאים שם.
זוהי מלחמה המחלקת את עם ישראל לשני מדינות.
ובאופן פרדוקסאלי - תחת מטריות השכול מתקבצים השמאלנים מהפרובינציה והדתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה לא מתבייש
דני,
כפר סבא,
13/08/06 13:24
|
זה אשכרה משמח אותך שנהרגו חיילים מתל אביב?!תרכין ראש ותתבייש בעצמך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
צפונית,
חיפה,
13/08/06 13:09
|
כל מה שאנייכולה להגיב זה שאתה צודק תל אביבים חיים בבועה וחושבים רק על המיסים שיצטרכו שלם למלחמה הם לא יודעים מה מרגיש תושב הצפון שרץ למקלט כבר יותר מחודש וכן נכון יש כאן 2 מדינות בתוך ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-29
רבקה,
תל אביב,
13/08/06 12:32
|
אולי אתה מוכן לפרט מה צריכים התל אביבים לעשות כדי לעמוד בקריטריונים שלך כאזרחי ישראל נאמנים ואכפתיים? אשמח אם תפרסם מדריך בנושא. אמנם לא שופטים אדם בצערו (כפי שכתב כאן קורא רחום רחד) אבל בכל זאת - חברים - תתעשתו!!! אנחנו לא האוייב. מה קרה לכם? תרגישו יותר טוב אם גם אנחנו נשב במקלט? למה? לא זכור לי שבזמן מלחמת המפרץ מישהו מרמת גן או תל אביב ייחל לטילים בצפת, או בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרבקה
צפוני,
צפון,
13/08/06 13:37
|
הנה המדריך המלא:
לחנך את בניכם לתרום בגופם למדינה ולהתגייס לצהל. להתנדב לשורות היחידות הלוחמות בצהל.
לעשות דה-לגיטימציה להשתמטות מצה''ל, ולתופעת הקל''ב.
להתנדב לעזור בשיקום הצפון עם סיום המלחמה - כם אם זה יפגע בכיסכם. למשל: לדרוש להעלות את מע''מ בסוף המלחמה במקום לקצץ בחינוך ילדינו.
להודיע שלא יתכן ששת הלימודי הבאה תפתח במרכז אם ילדי הצפון הפ פליטים/במקלטים - כך רק מגדילים את הפער.
לדרוש שתחנות השידור הממלכתיות יפסיקו את שידוריהם כשיש אזעקה - כדי שאנחנו בצפון (שבו האזעקות לא פועלות) נדע מתי להכניס את ילדינו למקלטים.
להפגין הפגנות נגד להפגנות התומכות בכניעה.
... ולהמשיך לשבת בסושי בר ולשתות קפה. אני בהחלט בעד. גם אני אשכנזי שמאלני מהצפון מנסה לעשות זאת בימים קשים אלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הנקודות שהעלית (כמעט כולן)
רבקה,
תל אביב,
13/08/06 14:18
|
נכונות וצודקות. אבל למה להפנות אצבע מאשימה לתל-אביבים? לא נראה לך שיש כאן ממשלה נבחרת וזהו תפקידה לדאוג לכל זה? (משרד החינוך, משרד האוצר, שירותי הרווחה)האם כבר נתקלת או שמעת על תל אביבים שהתנגדו להעלאת מס ערך מוסף אחרי המלחמה כדי לעזור לשיקום הצפון? למה לשעוט לתוך דלת פתוחה? באשר לחינוך הבנים: מאיפה הידע הרחב שלך באופן החינוך של ''בנינו'' התל אביבים? ובאשר לסושי בר: טוב שיש סושי בר לשבת בו, טוב שאפשר לשבת בחוץ ולשתות קפה - גם לנו וגם לאורחים שלנו מהצפון. טוב שיש מקום להניח את הראש. לא נראה לי שסבל של ה''תל אביביים'' יוסיף לשלוות הנפש שלך. צר לי (כמו לכולם) על מה שעובר עליכם, הלוואי והייתי יכולה לעזור יותר. כמו כולם, גם אני ''דבוקה'' לרדיו ולטלוויזיה וכואבת כל אבדה חדשה. אלו לא מליצות, זוהי האמת. אבל אין לי שום כוונה להתנצל או להרגיש רע בגלל העובדה שאני נמצאת במקום בטוח יחסית. הלוואי וגם את היית נמצא במקום כזה. בין זה ובין להטיח כל מיני האשמות חסרות שחר בתל-אביבים רק בגלל שהם תל אביבים. נו, זה ממש לא לעניין, באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
רבקה,
תל אביב,
13/08/06 19:56
|
|
 |
...סליחה
צפוני,
צפון,
13/08/06 17:52
|
שלום רבקה.
ראשית - ודאי שקודם כל הממשלה אשמה במה שקורה.
שנית - כפי שציינתי אין ליבי צרה על שמירת חיי תרבות וחברה במרכז נהפוכו. אינני מחפש את סבלכם. ואם את מארחת אנשים מהצפון - תבורכי שבעתיים.
באשר לחינוך והעזרה: כל שדרת הכלכלה בארץ מדברת על קיצוצים מחד אבל נתנה מעט מאד תשובות לנפגעים בצפון.
אם לא נדע בסוף המלחמה לחזור לסדר יום חברתי - המדינה הזאת תתפרק לשנים. בתור אדם השייך למעמד הבינוני, אני אצליח לעבור את המשבר הנוכחי. נשארתי לגור ולעבוד בצפון ואני גאה על כך. אבל אני יודע כמה קשה המצב לכל מה שסביבי.
יתכן שחמתי שבוערת בי על: 1. חוסר תפקוד הממשלה 2. חוסר האיזון הזועק כל כך ברשימות ההרוגים. 3. הפגנות הפציפיסתים
גרמה לי להכות שלא במקום הנכון. אני יודע שישנם הרבה אנשים טובים בתל-אביב. ובכל זאת - אני משתכנע פעם אחר פעם, שיותר טוב להשאר בפריפריה.
אם נפגעת מדברי - סליחה.
בתקווה לימים טובים יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על דבריך.
רבקה,
תל אביב,
13/08/06 20:56
|
|
 |
28.
יהודים כמו יהודים
ג'ון קארב,
הו צ'י מיין,
13/08/06 11:18
|
מבחוץ אומרים שאנחנו עם שעוזר אחד לשני מבפנים מאחלים לעיר היחידה כמעט בארץ שומרת על איזשהו גון אנושי במלחמה המסריחה הזו שייפלו גם עליה טילי הרג ושחת.
הפיתרון הסופי מהחינתי הוא לא להיות יהודי. נמאס לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לא שילוש קדוש, ריבוע קדוש...
שושו,
13/08/06 11:15
|
|
 |
26.
מלחמת שלום צפון תל אביב
Joe Anaaref,
IsraHell,
13/08/06 11:13
|
אכן, המלחמה הזו היא מלחמת שלום צפון תל אביב. זו הסיבה מדוע לא גייסו את הצבא והשאירו את הצפון לנפשו. כרגע הזעקה רביעית בחיפה ואתמול בחוף השרון שמעתי מפי גברים בגיל צבא שעסוקים במטקות שממש מטריד כל הבלכן הזה עם הרעש של ההליקופטרים.
במלחמת שלום הגליל בזנו ללבנונים שבעוד שאנחנו מחריבים את המדינה שלהם הם יושבים בג'וניה ומשתזפים. היום אני בז לך ולחבריך.
המלחמה הזו הבהירה להרבה אנשים הרבה דברים. אני משאיר בארץ עו''ש וחובות, כל השאר מהגר בימים אלה למקומות עם תוחלת חיים ארוכה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוחלת החיים בישראל לגברים
באר שבעי,
13/08/06 12:37
|
|
 |
25.
איך אני אוהבת את תל אביב!!!***
מירבי,
תל אביב,
13/08/06 11:12
|
בעיר שאפשר לחיות בה ללא גבולות,יצירתית ,משוגעת,מאפשרת לחיות באמת!רק איפה שיש גבולות יש קטיושה שרוצה לפרוץ ולפוצץ אותו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
העל הממשלה להטיל מיסים נוספים על אזור תל אביב
קול העם,
13/08/06 11:06
|
אין בעיה.רוצים להיות אגואיסטים??זכותכם-זו דמוקרטיה,אז תושבי הפריפריה ילכו לקרבי ואתם תלכו לשופינג ובתי קפה-אבל שתדעו שיש 10 אחוז תוספת מסים על תושבי גוש דן רבתי,לפחות תשתתפו בכיס יה חתיכת מתנשא מטונף. ובפעם הבאה שמישהו מהחיילים הקרביים בא לתל אביב ולא נותנים לו להיכנס לבר-אל תותר ותתבע אותם במיליונים.שילמדו דרך הכיס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך
דנה,
תל-אביב,
13/08/06 11:55
|
אם הייתה רואה את יוקר המחייה בת''א אז כבר היה ברור לך שתל אביבים משלמים יותר. חוצמזה - כל הישיבה הזאת בבתי קפה ושופינג ממריצים את הכלכלה אז להלין על זה זה לא הכי במקום. היה פחות טוב אם אנשים היו יושבים כל היום מול הטלוויזיה וחוטפים דיכאון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצים כלכלה מומרצת אם הכסף לא מגיע לקרית שמונה ולבאר שבע
אבי,
13/08/06 13:26
|
שיברחו כל המשקיעים הזרים והמליונרים שגרים בדירות של מיליון דולר, עדיף לחיות במדינה אחת עם רמת חיים כמו באפגניסטן מאשר בשתי מדינות, אחת של מליונרים ואחת של בתי תמחוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכי תתפרי ביקיני יה אגואיסטית
ל"ת
זועם,
13/08/06 13:13
|
|
 |
23.
הבעיה היא לא תל אביב, הבעיה היא הבועה
א,
13/08/06 11:06
|
או בקיצור: מישהו מאמין שהילדים של ניר ברעם ילכו לצבא? מקסימום ב''במחנה'' או גל''צ, בתור מכינה לג'וב בתקשורת. אז למה אנחנו צריכים לשמוע את דעתו (ודעת שאר נציגי הבועה, הוא רק דוגמה) כל הזמן, בלי שום פרופורציה לכמות האנשים שהם מיצגים?
יש הבדל בין תל אביב, שסה''כ כמעט כל ישראלי מתי שהוא גר שם כמה שנים, לבין הבועה, שהיא קבוצה די קטנה של אנשים - שמרוכזים בתל אביב אבל לא מייצגים אותה - ששולטת למעשה בתקשורת הישראלית ושלא מכירה במדינה מחוץ לת''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת. אלו אליטות תקשורתיות
נוגה,
13/08/06 12:18
|
שמרעילות את הציבור. הם מיעוט שבמיעוט, אך הם שומרי הסף של התקשורת. חלקם מסממים אותנו בערכים תרבותים שקריים, נבובים ורדודים. כל כך רוצים שנהיה מנהטן, אבל אנחנו לא. הלוואי הלוואי שהיינו. אבל לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכון,במיוחד כל הפלצנים,של טיים אאוט מהקנטינה....
ל"ת
תרבות שקרית נבו,
13/08/06 15:26
|
|
 |
22.
אחלה כתיבה. איפה היו כל הצפונים שנפלו עלינו קאסמים במלחמת המפרץ
תל אביבית מתגאה,
13/08/06 11:02
|
משפחתי גרה בצפון ודאגותי הן כנות והחרדה בעיצומה ולמרות הכל אני תלאביבית גאה (ולא בנטיותיי). תל אביב לימדה אותי הכל מה שאף מקום אחר בצפון לא לימד אותי, ובעיקר הבנה ורגישות לאחר ולכבד את זה שאיש יחייה בדרכו ובאמונתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש שמחו אישה גאה
ל"ת
הראל,
13/08/06 22:53
|
|
 |
אולי סקאדים?...
ל"ת
דובי,
13/08/06 13:43
|
|
 |
בחדר האטום כמובן, רק לקצת פחות זמן
יחיאל,
13/08/06 13:29
|
במילחמת המיפרץ כל המדינה היתה בחדרים אטומים ומנויילנים, ולידיעתך, תל אביב אפילו לא ספגה הכי הרבה סקאדים במלחמה ההיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תל אביבים לא מקריבים עצמם למען כולם!!
עופר,
מודיעין,
13/08/06 12:38
|
נמאס! הבועה לא מענינת אותי , שיחיו כמו שהם רוצים, אבל למה להשתמט? איפה הלוחמים התל-אביבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל מילה אמת.
יעל,
13/08/06 10:59
|
גם אנ י מסתכלת לפעמים ולא מאמינה איזה אנשים קוראים לעצמם תל אביבים. ומהי התל אביב ההזויה הזו שהם יצרו לעצמם כאיזושהי אידאה פיקס. נולדתי וגדלתי באותו בית שבו נולדה וגדלה אימי, שסבי היקה בנה, כאן בתל אביב, ותמיד הסתכלתי בחצי חיוך על אילו שקוראים לעצמם תל אביבים אחרי חודש שהגיעו לעיר. לכן, אני חושבת ,שהזעם הוא לא עלי, כי אני תמיד ראיתי את עצמי כישראלית שחיה בתל אביב ולא נפרדת מהארץ בשום אופן אחר, אילו שיוצרים את הבועה התל אביבית הם אילו שברחו ממקומות אחרים ועל מנת לשמר את תל אביב כעיר המקלט שלהם חייבים לעשות הפרד ומשול בינם ובין ערי מוצאם. לכן כשאתם מדברים על הבועה, אולי תבינו שהבועה היא של ה''נובו תל אביבים'', ולא של כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כדאי שתכנסו זה מסתובב במייל על הנושא
בועתי,
13/08/06 10:57
|
|
 |
19.
האמת זה זבל של בן אדם - חבל שלא נפל עליו איזה טיל
ל"ת
מגעיל לדעתי,
13/08/06 10:43
|
|
 |
18.
אתה לא חי בבועה - אתה חי בסרט!!!
רועי,
13/08/06 10:42
|
בוא נאמר שעם אנשים כמוך לא נבנתה מדינת ישראל - וזה אומר הכל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה לעשות, התל אביבים הצביעו לאולמרט
יאיר ל,
13/08/06 10:36
|
ולמזלם, תוכנית ההתנתקות במרכז לא בוצעה.
בפעם הבאה התל אביבים שימשיכו לבחור בשמאל למען ה''שלום'' יבלו במקלטים ( לפחות אלו שלא יפגעו ) ביחד עם כל שאר תושבי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
The Final Countdown
George Oscar,
Bluth,
13/08/06 10:35
|
“Illusion,” Michael. A “trick” is something a whore does for money... or candy!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
טועה מי שאומר שאין הרוגים מת''א
איש תקשורת,
13/08/06 10:35
|
הרבה מחיילי המילואים ההרוגים הם תל אביבים, אבל כשמפרסמים את שמם ואת מקום מגוריהם מציינים את כתובת ההורים (שאינם תל אביביים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז צריך לשנות את זה, כדי לתת כבוד לדרך החיים שבחר החייל
ל"ת
וואלה,
13/08/06 11:51
|
|
 |
התל אביבי היחידי שנפל הוא מבאר טוביה
יהודה,
מרכז,
13/08/06 12:34
|
ולא כמו שכתבת הנפלו הרבה תל אביבים ונרשמה כתובת ההורים שלהם. איך אמר בן גוריון אמור לי מה חלקך בבתי העלמין ואומר לך מה מגיע לך החלוקת המשאבים הלאומיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בדיוק
נועה,
14/08/06 02:20
|
אם התכוונת לנועם גולדמן, הוא גדל בכפר-סבא.
אבא שלו מבאר-טוביה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הרוב הדומם
טלי,
חיפה,
13/08/06 10:28
|
הרוב הדומם לא מפגין כנגד הלחימה. הוא מבין שהוא חיונית ובלתי נמנעת. לרוב הדומם לא דחוף לבקר, לשאול שאלות נוקבות, לערוך וועדות חקירה, לערוף ראשים. הוא מוכן לחכות עד אחרי המלחמה. הרוב הדומם לא רוצה שיפלו טילים בתל-אביב. הוא פשוט מעדיף שיפסיקו ליפול טילים גם בחיפה, בנהריה, בעכו, במעלות ובקרית שמונה. הרוב הדומם שמח שאנשים בת''א חיים כרגיל. זה המפלט שלנו, הבריחה שלנו והנצחון של היום-יום. הרוב הדומם היה מעדיף אם היו מפסיקים לנתח את המלחמה הזאת למוות תוך הלקאה עצמית ארוכה ומעייפת. האנשים במקלטים בקרית שמונה היו שמחים אם רשת טלויזיה כלשהי היתה תופסת יוזמה, מקוריות ואומץ ומשדרת סרטים וסדרות שיקלו על הזמן שנוקף בדקות. הם לא צריכים ניתוחים של המלחמה והם ידעו כשהאש תפסיק. לרוב הדומם יש הרבה מה לומר על המלחמה הזאת, על החיילים המדהימים שלנו, על ההתגיסות הישראלית בזמן צרה. אני קוראת את הכתבה הזאת וזה נשמע לי כמו ''בו הו, אני נורא מסכן, אני מתל אביב, אף אחד לא מתייחס אליי וטוענים שאני גר בבועה.''. תתגבר, נשמה. זה מה שעושים במלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלי,יפה מאוד,כל מילה בסלע...!!!
ל"ת
חלאס ברברת!,
13/08/06 15:22
|
|
 |
13.
איך יכול להיות שנהרגו מעלי יותר מאשר בת''א?
ל"ת
שלומי,
13/08/06 10:27
|
|
 |
כי בת''א יש להם מודעות מתקדמת ...
ל"ת
מוצצי הדם,
13/08/06 10:42
|
|
 |
12.
עדי - אתה כותב מצויין. ובעיקר נכון!
א,
היום מת''א,
13/08/06 10:20
|
|
 |
תל אביבים כמו חרדים - עוזרים אבל לא נלחמים!
ל"ת
עופר,
מודיעין,
13/08/06 12:35
|
|
 |
העיקר הם מוצצים לנו את התקציבים
ל"ת
קובי,
13/08/06 12:57
|
|
 |
11.
עדי רובינשטיין - יש אי-דיוק גדול בכתבתך
מושון,
13/08/06 10:14
|
שכחת לציין, שהדור הראשון ל'מהגרים' התל-אביבים הוא אכן דור פרובינציאלי שתורם, בצורה כזו או אחרת. המשפחה שלהם מהפריפריה, והם עצמם הגיעו משם, לכן הם מרגישים שייכות לאזורי הפריפריה, תורמים בימי מילואים וכד'. תתפלא, אני אכן מכיר שניים כאלה (ועוד אחד כזה שנהרג בקרבות, לצערי).
אבל משום מה שכחת לציין שהדור השני למהגרים האלה, כבר מנותק לגמרי מהפריפריה, ולכן חי את חייו בניתוק, עם כל המשתמע מכך: לא הולך לצבא אלא לפאבים, משתתף בהפגנות הזויות וכו'. אלה האנשים האמיתיים של הבועה התל-אביבית, ולהם מגיעים כל דברי הגידופים. אולי תסביר לי איך זה הגיוני שמתוך יותר מ-100 הרוגים, ישנו הרוג אחד מתל אביב, ועשרות הרוגים של קיבוצניקים ודתיים? זה הרי מחוץ לכל הגיון סטטיסטי!!
אגב, מכיוון שאתה בז לכל אלה שלכלכו על הבועה, שהיא אכן בועה, ולא כפי שאתה מנסה לטעון, אני בז לך ביתר שאת, ולא מתכוון יותר לקרוא את המדור שבעריכתך. נסתדר בלעדיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
על מה אתה כועס, בעצם?
יוחאי,
13/08/06 10:13
|
על אלו שאיחלו לתל אביביים לקבל טיל? אני מסכים איתך שהם מטומטמים, ללא ספק. אבל מה לעשות ותל אביב היא בהחלט בועה, וכתושב הצפון אני מודיע לך שכשאני מגיע לתל אביב (ואני מגיע הרבה), אני רואה שאין שום הבדל בהתנהגות האנשים שם לפני המלחמה לעכשיו- אנשים יוצאים לבלות מבלי לעשות חשבון, וזאת בלי קשר לעובדה שיש גם מילואימניקים תל-אביביים במלחמה הזו. למה תל אביביים יוצאים לבלות כבר תשאל את עצמך. נכון ש''החיים נמשכים'', אבל גם לזה יש גבול וקצת רגישות לא תזיק- לא יודע מה איתכם, אבל אני לא הייתי יכול לצאת לבלות ביום שבו אזרחים/חיילים נהרגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תל אביבי ומבלה
יניב,
תל אביב,
13/08/06 13:30
|
ואני מטבריה במקור. וההורים שלי תחת קטיושות. רציתי לחזור -אבל הם אמרו לי - לא, תישאר ותבלה. וכשהם באו אליי גם הם בילו. זה הטבע האנושי. אין בזה שום דבר רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אפרת,
צפון,
13/08/06 13:13
|
|
 |
ומה עושים הצפונים כשנופלים
באר שבעי,
13/08/06 12:40
|
|
 |
9.
ימותו הקנאים
שרי,
TLV-original,
13/08/06 10:13
|
אנשים לא מבינים שיש חיה כזאת תל אביבי מקורי.יש כלכך הרבה מהגרים שהזן שלנו נכחד. במשך טיולי במזרח שוב ושוב חזרה השאלה ''מה? את מתל אביב? ממש ממש? מה נולדת שם?'' ואז צריך להזכיר לחברה על בי''ח איכילוב... ''תכלס....איזה הזוי שאת מתל אביב...'' היתה התשובה הרגילה. שנתיים טיילתי ופגשתי תל אביבי אחד - עם מקור ועם זנב. וזה שאנחנו תל אביבים זה לא אומד שאנחנו אוכלים שישי באונאמי.... גם אמא שלי עושה מטבוחה - אז מה אים החא קוראת לזה סלסה. זה לא פחות טעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם באמת מתים ....
ל"ת
נכון וזה קורה,
13/08/06 10:41
|
|
 |
8.
חזק ואמץ
ירושלמי,
13/08/06 10:12
|
בתור ירושלמי פרובנציאלי מצדיע לך. כל המלכלכים על המרכז החזק שמניע את הכלכלה הישראלית מזכירים לי את ''מתנגדי הגלובליזציה'' ו''השמאל הנאור העולמי'' הצבועים שהדבר שהם הכי שונאים ומייחלים לקריסתו זה ארה''ב - הכוח הדמוקרטי הגדול בעולם שהציל את אירופה מידי הנאצים וחילץ במלחמה עיקשת את מזרח אירופה מהקומוניזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל מי שהיה במועדון הומואים
עמוס,
ב''ש,
13/08/06 10:11
|
כל מי שהיה במועדון הומואים יודע שרוב ההומואים בארץ הם מזרחים, אז מה הקטע עם אשכנזים הומואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעזאזל הנטיה המינית קשורה פה?
הומו,
ירושלים,
13/08/06 10:51
|
בדקת כמה הומואים גויסו בצו 8? הרבה יותר ממה שרוב הציבור חושב. תיכנס לאטרף ותבדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בתל אביב שמחים מהקטיושות עלינו
דני,
13/08/06 10:06
|
לא יודע אבל החיים שלהם רגילים לא שמים עלינו אני מרגיש נבגד מההתנהגות של אחיי התל אביבים והבנות שלהם שחושבות שאנחנו יצורים משונים בשל היותנו מהפריפריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אפרת,
צפון,
13/08/06 13:14
|
|
 |
דני אתה מדבר כאילו תל אביבים הם חייזרים
אשת לוחם- ת''א,
13/08/06 12:53
|
בתל אביב נתגלה זן אחר של אנשים- לא נשמע לך מגוחך? אגב, אתה וודאי צעיר מדי לזכור שכסדאם חוסיין זרק פצצות על תל אביב, אף אחד בצפון לא ממש נלחץ. אבל מלחמת המפרץ לא אקטואלית עבורך. בוא נשאל שאלה אקטואלית: מה עשית כשהפגיזו את שדרות ואת כלל הנגב המערבי בקאסמים? זזה שערה מראשך? הפסקת את חייך? אני מנחשת שלא.
ועל כך נאמר- הפוסל במומו פוסל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא זוכרת נכון אז כדאי שנזכיר לך
יוסי,
בת ים,
13/08/06 13:38
|
סדאם חוסיין ירה טילים על ישראל. מיעוטם נחת בתל אביב, חלק נחת ברמת גן, חלק בפתח תיקווה ועשירית מהם רחמנא ליצלן בחיפה. כל המדינה ישבה אז בחדרים אטומים, בכולה היו אזעקות. באזורים א ו ב (כל המדינה מרחובות עד עכו בערך) ישבו כמעט אותו זמן במקלטים. 60% מהתלאביבים ברחו לירושלים אילת וחו''ל. סה''כ הסקאדים שנורו על ישראל מהווה 1% ממספר הקטיושות שנחתו בחודש האחרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי התבלבלת
אשת לוחם,
13/08/06 16:08
|
אני זוכרת היטב, במיוחד שבמהלך מלחמת המפרץ לא חייתי בתל אביב עצמה. אין לי בעיה עם זה שתל אביבים ברחו במלחמת המפרץ או ששדרותים נסו על חייהם או שתושבי הצפון מוצאים מקלט במרכז. כל מי שנחשף לסכנה מיידית שימלט את חייו ונכון וראוי שמי שלא בסכנה יושיט ידו לעזרה. אבל לברך את אלו שלא בסכנה שיפגע בהם טיל? איזו ניבזיות וצרות אופקים! לכעוס על כל התל אביבים כי הם לא חלק מהמלחמה והסכנה המיידית? ממש מרושע... כאילו צרת רבת היא חצי נחמה, אבל ידידי, צרת רבים היא נחמת טיפשים. המגורים בתל אביב, לא הקהו את ליבנו, נהפוך הוא. רבים מהתל אביבים ליבם נפתח עוד יותר, מארחים אנשים מהצפון, מתגייסים לעזור ותורמים גם כלכלית לתושבי הצפון.
האיחולים הניבזיים והמילים הקשות שניחתו על ראשי התל אביבים הם לא במקום! במיוחד שאין אף צפוני ששינה את שיגרת יומו כשנפלו קסאמים בדרום. וכאן שוב אני חוזרת ואומר- הפוסל במומו פוסל. אולי הצפונים חשים יסורי מצפון על כך שלא הגיבו לקסאמים על הדרום?... בתל אביב לא שמחים על כלום, הרגישות, הסובלנו והפתיחות- תל אביב היא מעוזם של כל אלה ולראיה כלמה שפירטתי למעלה. אבל שיכאב לאנשי הצפון על כך שאנחנו לא סובלים ישירות מהמלחמה, זה ממש אבסורד.
אגב, בעלי (התל אביבי) נלחם כבר חודש שלם, בחזית תחת סכנת חיים. הוא לא היחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יחס הנפגעים מת''א 1:100
חשבון פשוט,
13/08/06 10:04
|
בעוד שהיחס באוכלוסיה 1:10 בערך זה אומר הכול בעצם
דיבורים כמו חול אבל המספרים מספרים הכול!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבון פשוט- תלמד מתמטיקה
אשת לוחם ת''א,
13/08/06 12:50
|
דמגוגיה זולה וסטטיסטיקה בגרוש. היחס של הלוחמים הוא מה שאתה צריך למדוד ולא יחס ההרוגים- צמא דם שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שטויות
ה,
13/08/06 12:41
|
בתל אביב חיים רק 350 אלף איש, והגיל הממוצע גבוה, יחסית הרבה זקנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם ירושליים?
עידו,
תל אביב,
13/08/06 11:17
|
לפי החישוב שלך גם ירושליים בבועה, לא?
ובאר שבע- גם בועה? וראשון -בטוח בועה.....
כמה עלוב אתה בלספור אנשים שמתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7 הרוגים מירושלים
ל"ת
ירושלמי,
13/08/06 13:17
|
|
 |
אל תמציא נתונים, אם אני לא טועה נרצחו דוקווא די הרבה מירושלים
והמון מתנחלים,
13/08/06 11:27
|
וקיבוצניקים ועולים חדשים, אבל פחות מכולם מאזור גוש דן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לדבריך ת''א היא אוסף הומאים ושמאלנים
ל"ת
משה מאיר,
13/08/06 09:59
|
|
 |
3.
עד עכשיו אתם מיצרים זלזול ושנאה לכולם- אז הנה קיבלתם את האמת בפרצוף
ל"ת
מנחם,
13/08/06 09:55
|
|
 |
2.
הומו שכולנו גאים בו - שיינפלד
ל"ת
לא נכון,
13/08/06 09:51
|
|
 |
1.
צדיק - אין הרוגים מתל אביב! תתבייש.
עופר,
מודיעין,
13/08/06 09:45
|
זה לא קשור לבועה, תחיו איך שאתם רוצים, אבל תשתתפו בהגנה על מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תל אביב - בילדי גוש קטיף התנדבתם להכות ...
נתי,
חיפה,
13/08/06 16:14
|
חוכמה קטנה להתנדב להכות ילדים יהודים, ואחר כך לשבת בבתי קפה כשההורים שלהם נלחמים ונהרגים בשביל ת''א בלבנון. תל אביבים - תתביישו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, יא חלאה, אתה כותב מהמילואים?
גלעד,
תל-אביב,
13/08/06 16:07
|
או שאולי אתה חושב שאם שכן שלך קיבל צו-שמונה זה הופך גם אותך לקרבי? וכמה הרוגים יש מנתניה, ספרת? וכמה מבאר-שבע, מהשרון, מחיפה והקריות? מחולון בת-ים? וכמה מההרוגים חיו בת''א שנה, שנתיים, חמש - כמו חצי מדינה?
אם יש לך בעיה עם כמה עשרות משתמטים וכמה סופרים סטלנים אין שום סיבה להוציא את זה על מאות-אלפי תושבים, שעובדים, מתגייסים, נלחמים, משלמים מיסים, ובאופן כללי: ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכול התל אביבים הלוחמים ובני משפחתם - סליחה.
ל"ת
עופר,
מודיעין,
13/08/06 16:59
|
|
 |
עופר,מאיפה אתה כותב? אולי ממוצב צה''ל בלבנון??
ל"ת
שירי,
13/08/06 14:18
|
|
 |
תגובה למגיבים: לא מניין ההרוגים מעניין אותי אלא התרומה לחברה!
עופר,
מודיעין,
13/08/06 14:11
|
קידשתם את ההנאה מהחיים, וזה בסדר. קידשתם את תאוות הבשרים, וזה בסדר. קידשתם את ההגשמה העצמית , וזה בסדר. אבל בסופו של דבר זה מתבטא במלחמה על הבית, כתוצאה בכל הנ''ל, תל אביב נעדרת מרשימות אלו שמדממים בכאב למען ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופצועים
אסף,
ראשון לציון,
13/08/06 13:27
|
אם יש פצועים מת''א זה מספיק טוב? ואם הם מהפרברים של ת''א (חולון, בת-ים, ראשון.....) זה טוב? זה שאים הרוגים מת''א זה רע בעינך? רוב החבר'ה הקרביים שאני מכיר (ואני מכיר לא מעט) הם מת''א והסביבה (וגם מבאר שבע ומהצפון). אז רק מנין ההרוגים מעניין אותך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מצויינת. תודה.
ל"ת
רבקה,
תל אביב,
13/08/06 14:22
|
|
 |
תקרא את השמות של ההרוגים ותתבייש אתה
אשת לוחם- תל אב,
13/08/06 12:48
|
יש רבים מתל אביב ורבים שחיים בתל אביב אבל צוינו כאילו הם מהעיר. כפר. קיבוץ בו גדלו.
תתבייש אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערנו דוקא יש
ל"ת
תל אביבית,
13/08/06 11:20
|
|
 |
כמה הרוגים ירגיעו אותך?
ל"ת
השופט,
פ''ת,
13/08/06 11:04
|
|
 |
יותר הרוגים ממה שיש מעלי!
השפוט,
13/08/06 13:48
|
לא יתכן שהאיזור בארץ הזאת שמשחק בכולנו ככלי משחק, זה שיחליט עם עלי תשאר על המפה או לא, יתרום הכי פחות מכולם. אפילו פחות מתושבי עלי עצמם.
באיזו זכות בעוד שנה התל אביבים יחליטו שהם מוחקים את בתיהם של שלושת החללים מעלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך המון חוצפה בתור תושב עלי
השפוי,
הוד השרון,
14/08/06 02:36
|
3 שנים נתתי בשביל לשמור עליך ועל כל הדרעקים (מצטער, אין לי מילה אחרת) שבשם שמיים הפכו אותנו למדינת אפרטהייד ששולטת בעם אחר, שמרתי עליכם בניגוד למצפון שלי מתוך אמונה שביום שתתפנו משם אני אוכל להזכיר לכם שאני לא סירבתי פקודה ואני מצפה שגם אתם לא תסרבו. מה אתה רוצה מהתל אביבים? מי שיש לו צו 8 הולך לצו 8. מי שיכול לארח משפחות מהצפון - מארח. מה אתה רוצה? שנשב כל היום בבית? שנפסיק לצאת? מהכסף שאנחנו מבזבזים בבתי קפה מגיעים המיסים שמממנים את מפעל ההתנחלות ההזוי והמטורף הזה שהוא - ולא נסראללה - הסכנה הגדולה ביותר לקיומנו. הבעיה העיקרית שלנו שאנחנו עסוקים בלריב כל היום במקום לבחור מנהיגים יותר רציניים - מאז רצח רבין, למעט שרון, היו לנו אנשים שעשו עלינו סטאז' וזה כבר הפסיק להיות מצחיק. אני אומר - לגמור את המלחמה בהקדם, לשקם את הצבא והצפון ולהחליף את המנהיגים שלנו - בדחיפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך המון חוצפה בתור תושב עלי
השפוי,
הוד השרון,
14/08/06 02:27
|
3 שנים נתתי בשביל לשמור עליך ועל כל הדרעקים (מצטער, אין לי מילה אחרת) שבשם שמיים הפכו אותנו למדינת אפרטהייד ששולטת בעם אחר, שמרתי עליכם בניגוד למצפון שלי מתוך אמונה שביום שתתפנו משם אני אוכל להזכיר לכם שאני לא סירבתי פקודה ואני מצפה שגם אתם לא תסרבו. מה אתה רוצה מהתל אביבים? מי שיש לו צו 8 הולך לצו 8. מי שיכול לארח משפחות מהצפון - מארח. מה אתה רוצה? שנשב כל היום בבית? שנפסיק לצאת? מהכסף שאנחנו מבזבזים בבתי קפה מגיעים המיסים שמממנים את מפעל ההתנחלות ההזוי והמטורף הזה שהוא - ולא נסראללה - הסכנה הגדולה ביותר לקיומנו. הבעיה העיקרית שלנו שאנחנו עסוקים בלריב כל היום במקום לבחור מנהיגים יותר רציניים - מאז רצח רבין, למעט שרון, היו לנו אנשים שעשו עלינו סטאז' וזה כבר הפסיק להיות מצחיק. אני אומר - לגמור את המלחמה בהקדם, לשקם את הצבא והצפון ולהחליף את המנהיגים שלנו - בדחיפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשפוט - כדי שיהיה לך קל יותר
שי,
13/08/06 21:03
|
תחשוב שמי שמחליט על הפינוי הם בני הקיבוצים ש''תרמו'' כרבע מכלל הנופלים עד כה בזמן שמספרם באוכלוסיה הוא 2%...
למקרה שלא הבנת, זו תגובה צינית בתקווה שתפנימו מהי דמוקרטיה יום אחד , ושקולו של אברמוביץ' מת''א שקול בדיוק לקולו של אברמוביץ' ממעלה טיז אל נאבי וללא קשר למקום בו הוא שירת בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשופט
רבקה,
תל אביב,
13/08/06 13:04
|
|