• 125.

    סיפור

    דורין רונן מקרית שמונה, 24/10/09 15:00

    למדתי בבית ספר תל חי שבו אני לומדת את הסיפור שלה ושמו היה איתן ! זה סיפור מאוד יפה ואישה מאוד מלאת חיים שמחים

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    איך אני זוכר אותה

    אוהב ציון, 13/08/08 18:32

    לא הכרתיה אישית. מקובל שהיתה אשה דגולה אך לעולם יזכרו אותה כמי שאהבה את אויבנו והרוצים לחסל אותנו יותר מאהבתה לעם היהודי ולזכותו לחיות בארץ ההסטורית שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    דליה רביקוביץ

    שיראל, 02/04/06 17:38

    מסכנה משוררת גדולה הלכה לנו סתם...

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    להלהלהל2

    אנחנו אתר דפוק, 08/10/05 20:33

    הל2בלה2להלהלהלהלהלהלהלההלהללל3ל3להל33הל3לל2ל22להה2ללה2ל2הל2הל2הל2הלהלה2לה2ל2הלה2ללה2ל2הלהל2ה

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    להלה

    להלה, 08/10/05 20:32

    להלהלהלהלהלהלהלההללההלהלהללההלהל

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    בטקסט של אורי אבנרי נפלה טעות

    נורית, 30/08/05 08:22

    הוא אמר ראיתי אותה עם צלקות, לא ראיתי אותה אם צלקות

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לכל חסרי הכבוד, וחסרי התרבות

    יהודית, 25/08/05 00:58

    מיני ארחי פרחי שמתארחים במדורים האלו מנציחים את הדעה עליהם שהם אכן ארחי פרחי.
    חוסר תרבות,בורות, טפשות ורשעות הם בני חלוף.
    שירה ואמנות הם נצחיים.
    דליה רביקוביץ' ושירתה גבוהים ונישאים הרבה מעל הלהג הדוחה של כל המלעיזים למיניהם, הם נצחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אהבתי אותה-אישה נדירה ויפה

    אורית, 24/08/05 23:22

    כמה יופי התגלם בשיריה ובה עצמה, כמה רגישות. הרבה תודות לך, וגעגוע גדול שהשארת מאחורייך. כמו בשירים.
    יהי זכרה ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    כלכך הערצתי את דליה רביקוביץ

    רינה, 23/08/05 14:37

    דליה המשוררת היפה שלנו. כלכך אהבתי את שירייך. דרכך הפוליטית שונה משלי. את חברייך שריד ותומרקין אני מתעבת. במיוחד את תומרקין הגזען (ששונא מזרחים וספרדים בטרוף) .אבל את היית בעיני כמלאך שירד משמיים ועלה אחרי שנים ספורות. אני עצובה על לכתך ,לפי דעתי פחדת שסופה העצוב של אמך יהיה גם לך. ואז שלחת יד בנפשך. חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אם היא נולדה ברמת גן

    לא מבין, 23/08/05 00:05

    מה יש לה לחפש בתל אביב?

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ההתאבדות הזו היא סמל ליצר (ל''ת)

    האובדני הדוחף, 22/08/05 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ברוך שפרטנו!! (ל''ת)

    עוזי, 22/08/05 23:15

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה ומי שמך?

      עדו, 23/08/05 17:45

      צא צא איש הדמים.

      הגב לתגובה זו

    • תתביש לך (ל''ת)

      חסוי, 08/10/05 21:40

      הגב לתגובה זו

    • פשוט בושה!!

      ---, 07/09/06 18:33

      איך אתה מדבר ככה על בן אדם שלא איתנו כבר??

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    שמה קץ לחייה כשצפתה בגירוש

    הראל, 22/08/05 22:08

    אי אפשר לברוח מהמסקנה הזאת. חברותיה סיפרו, שהייתה מרותקת, בימים האחרונים לטלויזיה. מה שראתה, הרג אותה. היא הקורבן הראשון של ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

    • אם הייתה שמה קץ לאחר שבעלה

      bev, 23/08/05 00:03

      גירש אותה, אז אולי לא היה גירוש.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    שריד : ''תמיד רציתי להיות דליה

    רונן, 22/08/05 21:02

    רביקוביץ ואף פעם לא הצלחתי''.
    עוד ניסיון אחד, יוסי, בבקשה...

    הגב לתגובה זו

    • I never wanted to be Sarid

      A Jew, 28/08/05 07:12

      Who needs that trouble

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    אם שריד ואבנרי מכירים אותה

    ג'ו, 22/08/05 20:03

    אז מה באמת היא הייתה שווה?

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מי זאת דליה רביקוביץ?

    פיסלבניה, 22/08/05 19:43

    שואל את כולם אף אחד לא מכיר. אתם בטוחים שהיא הייתה משוררת? משום שהיא נראת כמו מורה לדרמה.
    או ביבי סיטר לחתולים.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לחיים פרי הליצן.

    ביאליק נחמנוביץ, 22/08/05 19:30

    אם גודל שירתה עדיין לא נקלט, אז כנראה שהוא אף פעם לא יקלט.

    הגב לתגובה זו

    • מה זו? נבואה? תקווה? (ל''ת)

      תמיר, 23/08/05 00:10

      הגב לתגובה זו

    • כן כנראה..

      אנה דרק, 20/11/05 14:59

      אבל רק בגלל שיש בעולם ובדור הזה בכלל אנשים כ-מ-ו-ך שלא יכולים להבין את העומג של השירים שלה וגדולתה!

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    זה מה שקורה שכל פוסטמה נהפכת

    קומפיזור, 22/08/05 19:27

    למשוררת הדור ומתאבדת, פתאום כל הרימות והתלעים יוצאים מהנקבובים של המחראה הלאומית, וטוענים בחוצפה משואת לאיוולת שהם בכלל מכירים אותה או שמעו עליה, אני למדתי בעירוני ד לא שמעתי עליה, ואם אני לא שמעתי אז אף אחד מבית ספרי לא שמע, אז אל תבלבלו לי המוח אם המשוררת! כי לאחד היא יכולה להיות משוררת, ולאחר פוסטמה אלפבתית שלא מסוגלת לכתוב שיר, לפי מה קבעתם את הנרומות שהיא משוררת, אם כל כותב שיר הוא משורר, אז כל העולם משוררים.

    הגב לתגובה זו

    • יהיר וטיפש

      אפי, 22/08/05 21:18

      יהיר ומטומטם

      הגב לתגובה זו

      • אוי באמת תפסיק כבר יצור גועלי.

        קומפיזור, 22/08/05 23:55

        חחחחחחחה

        הגב לתגובה זו

  • 107.

    כשאם זה בעצם עם - אולי יצא שיר

    קשה לראות, 22/08/05 16:16

    '' היינו רואים אותה אם הצלקות של ההתאבדות''
    אני בטוחה שלאט תפרסמו וכמובן תשנו בזריזות אבל לדליה רביקוביץ מגיעה עריכה ראויה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    האמת אני לא מכיר שיר אחד שלה..

    יהודי, 22/08/05 15:27

    אבל נדמה לי שהיא כתבה שירים על הכאב של הטרוריסטים הפלשתינאים ולא על כאב היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    משוררת גדולה! עם ישראל אוהב

    ף, 22/08/05 14:08

    משוררת גדולה, מה קשורה הפוליטיקה הדפוקה הזאת לפה??

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כמה אירוני, בית הילדות שלה (ל''ת)

    רמת גן, רחוב, 22/08/05 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    דליה רביקוביץ

    נעה, 22/08/05 13:24

    לא קראתי את שיריה אך צפיתי בריאיון שנערך עימה וראיתי אשה יפהפיה דוברת עברית רהוטה אשה עצובה היה בה משהו נגה ומוזר היום אני יודעת מה שלא ידעתי אז יהי זכרה ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מתנחלים-מגרשים.שמאלנים-מתאבדים (ל''ת)

    שומרון, 22/08/05 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    איך גם לכאן הגיעה הפוליטיקה??

    עדי, 22/08/05 09:25

    אנשים יקרים!! משוררת דגולה ובן אדם יקר נפטרה. זה עצוב. לא משנה מה היו דיעותיה, זה עצוב. לכל אחד מאיתנו יש את דיעותיו שלו, והעצב שאנו או אחרים חשים על פטירתו של אדם אהוב אינם קשורים לרגע לדיעותינו הפוליטיות. למה אנחנו חייבים להיכנס לויכוחים פוליטיים וגזעניים אפילו כאן? למה ימין ושמאל ואשכנזים ומזרחיים ודתיים וחילונים? די עם זה. בואו פשוט נאהב זה את זה ללא תנאי וללא ויכוח. החיים יהיו הרבה יותר יפים... מספיק....

    הגב לתגובה זו

    • אבל הפוליטיקה היה הביזנס שלה (ל''ת)

      בולשביקיט, 22/08/05 09:44

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    עזרה לפני המוות- לא מילים אחרי

    דן בן אמוץ, 22/08/05 09:24

    איפה היו כל מהלליה של המנוחה עד אתמול בערב? רבים מהם היו יכולים בודאי לעזור לה, אך עזרה הדדית וגמילות חסדים זה יותר אצל הדוסים. השמאלנים טובים בדיבורים. חבל שמספר הבאים ללוויה שלה יהיה גדול בהרבה ממספר האנשים שביקשו לעזור לה עד עתה.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אספסוף גאה

    מיכל, 22/08/05 08:59

    אין מה לעשות. כאשר עושים הכללות רואים ימנים כתומים נמוכים ומגעילים. מכיוון שיכולת הקריאה שלהם נמוכה קרוב לוודאי ששירה הם לא קוראים ובטח גם לא משהו אחר חוץ מעיתונות צהובה. סף הרגישות שלהם נמוך מאד, דהיינו, בעלי עור פיל, בכל מה שקשור לאחר, לסובל, למרגיש, למזדהה עם סבל של האחר.....בכיינים סדרתיים ואלימים. מעוררי בחילה.
    אולי תקראו, לפחות את השיר היחיד שמופיע בכתבה ותנסו להרגיש משהו??

    הגב לתגובה זו

    • מי אספסוף גאה ???

      ישראל, 22/08/05 09:22

      הרגישות הבלתי מתפשרת אם האוייב וחוסר הרגישות לחייל הנופל על משמרתו ללא שאלות ,מביא את המשוררת הזאת אל מחוץ לגדר..גם מבחינה ציונית גם מבחינה יהודית וגם מבחינה רציונלית...אין מדינה שמשורריה מזדהים ללא סייג עם האוייב שלא תקיא אותם..וזה מה שקורה לה היום !!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אתה הדוגמא להשתלחות שלי

        מיכל, 27/08/05 13:15

        לאור התגובות שבחלקן כל כך נמוכות כתבתי מה שכתבתי בהכללה גסה.
        אני מצטערת ומתנצלת אם פגעתי באחרים.

        הגב לתגובה זו

    • מוזר ומעניין

      מיכלי ד., 22/08/05 11:15

      מיכלי,
      שמת לב לעובדה מדהימה, רוב מגיבייך שנונים ולא טיפשים כמו שהיית רוצה. על פי התנשאותך ניתן היה לחשוב שסיימת מזמן תואר שלישי ואת בעיצומו של פוסט דוקטורט בענייני רוח.
      ביננו, קשה להאמין, אולי רק נושא הרוח...

      הגב לתגובה זו

    • צלילות מחשבה

      שמוליקיפוד, 22/08/05 13:26

      רגע לפני שמשתלחים בציבורים שלמים ופוגעים בלי לשים לב כדאי לבדוק לרגע קט אם אני כותב את דברי מתוך אמת מחשבתית או כעס שבוקע החוצה לאחר בישול ארוך ומייגע בבטן. חשוב מאוד להיזהר מהכללות כואבות, מה גם שהן שקריות ומנותקות לגמרי מהמציאות. אני שמח בחלקי בהיותי דתי שומר תורה ומצוות שהיה במגמת ספרות עם עוד הרבה חברים מתחשבים, משכילים ורגשנים לא פחות מכל אחד אחר. אם את כל כך רגישה אז אולי תבדקי את עצמך כשאת עלולה לפגוע!!! תודה

      הגב לתגובה זו

    • להאשמות כה חסרות שחר:

      עצוב לקרוא, 22/08/05 13:31

      ציבור שנוהג יום יום לקרוא טכסטים מהיפים ביותר שנכתבו, שהטכסטים אלה הם חלק אינטגראלי מחייו היום יום שלו, מואשם שאינו קורא יצירות שירה ע''י מי? ע''י אחת מקוראי רבי המכר הממוסחרים... אם להתיחס לתנ''ך: גם שירה של משורר טוב כמשוררת שנפטרה לצערנו, אינו יכול להגיע לרמתם האמנותית של בספרים באסופה הזו. למשל ספר איוב, זו שירת טבע בראייה מקיפה מאוד, באיכות ששום משורר מודרני אינו יכול לחלום עליה אפילו. חז''ל ידעו שזו שירה נפלאה, והוצע על ידם למי שרוצה ליהנות, שיקרא את ספר איוב... ברור שאמירה זו רק מעוררת צחוק בקרב המבינים, כגון גב' מיכל... הפרופ' ליבוביץ עמד על כך שיש ספרים שרמתם האמנותית גבוהה מן התנ''ך, משום שרצה להדגיש בזאת את אופיו של התנ''ך כספר אמונה. נכון מאוד, הוא ספר אמונה, אך הטעון האפולוגטי לפיו אין הוא אמנות מהמדרגה הגבוהה ביותר האפשרית, אינו טעון נכון, ונאמר על ידו רק לצורך הוויכוח..

      הגב לתגובה זו

    • תגובה 99 למיכל - חייבים לקרא ומייד

      ניסים אפרתי, 20/02/06 04:23

      חשבתי מספר דקות אם להגיב באותה רמה גועלית שלך, החלטתי שחבל על הזמן אבל מחובתי כאזרח לענות לאשה שפלה כמוך. טיפוסים כמוך דוחים ושנואים פוגשים ובורחים מהם. תשאלי את מעט החברים שנשארו לך.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    תשפוכת הימין פה מטונפת ודוחה (ל''ת)

    נגעל, 22/08/05 08:33

    הגב לתגובה זו

    • אבל נכונה ואמיתית (ל''ת)

      זד איז דד, 22/08/05 08:46

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    shame on you, right wings

    Danny, 22/08/05 07:53

    shame on you, bunch of moron taht can't even read hebrew unless it's in the bible !!!! this is
    a great loss to Israel, much more than GAZA !

    הגב לתגובה זו

    • לך תלמד עברית, גוי! (ל''ת)

      ברברוסה, 22/08/05 08:03

      הגב לתגובה זו

      • ברברוסה, אתה פרימיטיבי (ל''ת)

        חי, 22/08/05 08:28

        הגב לתגובה זו

        • נכון, אבל אני יודע עברית. (ל''ת)

          פרידריך, 22/08/05 08:47

          הגב לתגובה זו

      • who are you ?

        danny, 23/08/05 02:41

        who are you to tell me ? you don't jknow hebrew and you don't know english. don't you have enough morons (TIPSHIM) IN ISRAEL TAHT TEHY NEED YOU TEHRE ?

        הגב לתגובה זו

    • ny ny - so nice they...

      itsy bitsy, 22/08/05 11:13

      he there danny boy - you are a fraud - you donno every israeli is forced to learn her stuff in school...
      oops, bozo you slipped....

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אמור לי מי חבריך שריד, תומרקין

    אוהב יהודים, 22/08/05 07:47

    אבנרי, ואומר לך מי אתה.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אם ידעו שהיא עלולה להתאבד

    תמה, 22/08/05 07:37

    לא יכלו לעזור לה? לתת לה טיפול?

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    Shame on you

    Dan, 22/08/05 06:10

    Only in Israel could the death
    of a wonderful woman poet
    to bring such an evil comments
    Dalia Rabikovitz was one of the best poets
    we had in Israel I am sure that all the right wing people
    which hate her so much in their comments never even read
    one poem of her. Her big sin was that she did not hide her
    opinions…It is a shame that people are not able to separate
    between a real poetry of an artist and his or her political opinion…

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    Public enemy num. Z (ל''ת)

    AMR, 22/08/05 04:33

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    Liberal belong to be close to

    Avi, 22/08/05 04:33

    God and not with us.

    People like her should go to God just because of them we have so many dead people

    הגב לתגובה זו

    • wow You are

      philo, 22/08/05 08:56

      so good . I am impressed

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אבדה עצומה לישראל.

    עצוב לי, 22/08/05 03:36

    יהיה זכרך ברוך

    הגב לתגובה זו

    • אבידה לעולם התרבות, כן

      משה, 22/08/05 18:20

      לישראל, בטוח שלא

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    סנדות-לזכר דליה רביקוביץ

    ליאור, 22/08/05 03:34

    כמו כסא, או בית כלונסאות
    ללא יסודות, רק רגליים
    נטועות מול הקרקע
    יציב במישור, לא יציב במדרון

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    זה מסמל את אתחלת הגאולה (ל''ת)

    רוחי, 22/08/05 03:32

    הגב לתגובה זו

    • אנלפבתית

      אני, 22/08/05 07:38

      חזרי לכיתה א'!

      הגב לתגובה זו

    • go back to school

      danny, 22/08/05 07:56

      moron !

      הגב לתגובה זו

    • רוח, שבי בגיהנום בתוך חבית זפת (ל''ת)

      יוני, 22/08/05 08:30

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    אני בהלם..............

    משה, 22/08/05 02:47

    יש אנשים גדולים שהולכים איפה הכבוד להם למה העתונות לא מודיע עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    האמת אולי שמעתי ואולי לא יודע

    משורר בדור הבא, 22/08/05 02:01

    אבל זה הפעם הראשונה שאני שומע את השם רביקוביץ ,כנראה שהיא הייתה משוררת הדור של דור מצומצם מאוד שכולו יכול לסוב ביחד באיזה סלון של דירה חדר וחצי בצפון הדרומי של תל אביב שאפילו הצפונים והאומנים וכל המי ומי לא מכיר ולא שמע, רק שריד שומע קולות של משוררים, התאבדה משוררת הדור שנולדה בשנת 36 מעניין ממתי מותר להתאבד , עכשיו יקברו את משוררת הדור מחוץ לגדר, על שלונסקי שמעתי, אבל אף פעם, כמעט אני בטוח שלא שמעתי עליה, אולי שמעתי ושכחתי, גם יכול להיות, בקיצור מה שרצתי להגיד זה חבל, למה היא עשתה את זה, היא לא חשבה על משפחתה, על הכעס שיהיה להם עליה, ממעשה זה, כנראה שלא היא חשבה רק על עצמה והחליטה לגמור את החיים, בצורה פחדנית זאת, שמעתי עליה לא שמעתי עליה, דבר אחד בטוח אותי היא אכזבה במעשיה האחרון. ואולי טוב שאני לא שמעתי עליה ואולי לא זוכר אותה אחרת הייתי לוקח ללב ומתעצבן, טוב לפחות ישאר משהו אחריה איזה שיר, שאולי שמעתי עליו ואולי לא , אולי בגלל שאני לא זוכר, אבל לא יכול להיות, אני בטוח הייתי זוכר שם כמו רביקוביץ או אולי הייתי זוכר את דליה, לא לא זוכר, אולי שכחתי חבל!

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל במוח? (ל''ת)

      אני, 22/08/05 07:40

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שבילית את חייך ב''חיידר''! (ל''ת)

      שולמית, 22/08/05 09:04

      הגב לתגובה זו

    • אוי, העלגות והשיפוטיות (ל''ת)

      תמיד הולכות יחד, 22/08/05 17:27

      הגב לתגובה זו

    • אל תשפוט בן אדם ובמיוחד שלא

      אני, 23/08/05 22:08

      הכרת אותה. נכון שהיא פגעה באנשים אבל אין לדעת מה עובר בראשו של מישהו לפני שהוא מתאבד.
      יהי זכרה ברוך

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    מוזמנים לקרוא שיר +מכתב פרידה (ל''ת)

    בלוג נידון מראש, 22/08/05 01:54

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ואם היא לא היתה פרו פלסטינית

    השואל, 22/08/05 01:43

    האם הברנז'ה היתה מאמצת אותה?האם היתה מקבלת את פרס ישראל?
    האם כל ה''משכילים'', שמעולם לא קראו את שיריה (רק שמעו ברשת ג' כמה מהם, שזכו למנגינה), היו רואים בה ''תופעה אחת ויחידה''?
    האם גם אז יוסי שריד היה מתפעל כל כך?
    האם גם אז מי שהיה חולק על דעותיה הפוליטיות היה נחשב ''בבון''?

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ה' נתן ה' לקח יהי שם ה' מבורך (ל''ת)

    מוטי אשכנזי, 22/08/05 01:41

    הגב לתגובה זו

    • צודק מחותני

      דוד מאיר דרוקמן, 22/08/05 14:16

      לא נותר לי אלא להצטרף לכל הנ''ל ובזעה''ח

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    למה למזרחים יש אינטרנט??!!

    שאול, 22/08/05 01:35

    הם לא צריכים לשחק פיפא או כדורגל בשכונה?

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו משחקים פרואוולושן (ל''ת)

      בוזגלו, 22/08/05 07:38

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    יהי זכרה ברוך!

    מיכל, 22/08/05 01:25

    חבל כל כך על לכתה של משוררת דגולה שכזאת.
    חייה היו חיי ייסורים.
    נוחי לך אישה יפה בתקווה שנשמתך המיוסרת תמצא סוף סוף שלווה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מדוע לא נשמע קולה למיליון ילדי

    אחד העם, 22/08/05 01:08

    ישראל העניים,המוזה ירדה אליה
    רק בחצרות עראפת

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    למה אתם לא מסננים תגובות?!

    הדר, 22/08/05 01:00

    התגובות נוראיות. לא מכובד בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • האם אני מבין נכון.............

      דמוקרטיה ......, 22/08/05 09:28

      אני מבין שאת או אתה או שניהם ביחד בעד דמוקרטיה סלקטיבית.....משהו נוסך סטאלין או פידל קסטרו....

      הגב לתגובה זו

      • התגובה שלך אדיוטית!

        נבוכה, 22/08/05 10:35

        נראה לך הגיוני שמשוררת גדולה מתה ואנשים כותבים ''רק סקעת'' או ''מי זו הדליה רבינוביץ הזו'' ? זה מביך ולא נעים. אני אישית מתביישת שבכלל קראתי חלק מהתגובות.

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    את הלכת לבלי שוב את הלכת אל

    ליסי, 22/08/05 00:56

    השמש אל הענן אל האור הרך. הוא ודאי ליטף ברוך את זוהר שתיקתך. הוא האיר לך דרך צחורה בלי כאב. שם למעלה ישירו איתך כל אוהבייך. כל אוהביי כל מי שחלמו למילות אהבה ורוך בזוהר נוגה של עצבות כי הלכת מאיתנו. חבל לי שאתמול לא ידעתי את שכאבת לבדך.חבל לי שרק היום אדע את חסרונך. חבל לי מאוד . תהיא צרורה לעד באור נגוהות של כוכבים.אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שיר לזכרה@''מילה אחת ועוד מילה''

    מריאן קפלון, 22/08/05 00:43

    מילה אחת ועוד מילה,
    לשיר שלא הושלם...
    ושוב עולה השאלה:
    ''למה אני קיים?''

    אולי מפי המלאכים,
    שפתיים לוחשות,
    את החוכמה שבפסוקים,
    אשר מילים לובשות...

    האם הייתה זו רק דמעה,
    שבליבך נגעה?
    אולי כחרב החדה,
    בנפשך פגעה?

    גם בלכתי מהעולם,
    האם אותי תזכור?
    חייתי כאן כמו כולם,
    תחת קרני האור.




    הגב לתגובה זו

    • איזה שיר מדהים!!!! (ל''ת)

      מיכל, 22/08/05 21:18

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לחשוב שתגובות הביב מייצגות !

    בוש ונכלם, 22/08/05 00:35

    אם אלה שמביעים דעתם כאן באופן כזה נאלח ושפל הם עוד ה''אינטליגנטים'' שיש להם מחשב,
    ומאחוריהם ים של בורים ונמוכי רוח,
    אני בוש ונכלם באוכלוסיה שנוצרה כאן.

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה, (ל''ת)

      נורית פדידה, 22/08/05 02:15

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    צירוף מקרים מעניין

    אריה, 22/08/05 00:30

    רביקוביץ החליטה לשים קץ לחייה דווקא ביום בו ממשלת ישראל החליטה על הריסת יישובי צפון השומרון ומסירתם לפלסטינאים.
    רביקוביץ הייתה קשורה מאוד למקום זה ואפילו חיברה עליו שיר, והרי הוא לפניכם:

    שם מכרו האחים את יוסף לעבדות
    שם עלו במישור תמרות אש ועשן
    ובתוך הקמה, התפרש לו הגדוד
    בעמק דותן

    עמק תבואות וכרם זיתים
    עמק חיטה לבנה כפשתן
    וגדי וצבי בהדר גבורתם
    הלא שוב ניפגש, בלי קרב ובלי אש
    עוד נשובה אל עמק דותן

    וכל פרח שדה, אז היה מלבלב
    שם חלפו העבים הצחורות לאיטן
    ובכרם ממול התחפר האויב
    בעמק דותן

    עמק תבואות וכרם זיתים....

    אז נפגע המשוריין ותאחז בו האש
    ותשעת הפצועים נלכדו בביתן
    שם נפלו גיבורים משריון וחרמש
    בעמק דותן

    עמק תבואות וכרם זיתים...

    והדרך עולה שוב להר הברכה
    ואדום הוא הפרי המבשיל בבוסתן
    מה שלוות הדרכים, מה יפה המנוחה
    לעמק דותן

    עמק תבואות וכרם זיתים...

    הגב לתגובה זו

    • אתה זורה מלח על פצעי!!!! בושה! (ל''ת)

      שמאל אקסטרה, 22/08/05 06:39

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    יופי

    יהודי מרוסיה, 22/08/05 00:30

    סופם של גזענים

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    'צטער-לא כואב לי עליה בכלל!!!!

    יוני, 22/08/05 00:27

    ובכלל- אתם בשמאל, חוצפנים, כל אחד מיכם שמת אתם בכוח מנסים להכניס אותו לחיינו כדי שניבכה עליו???

    את מי היא מעניינת בכלל????

    ובכלל-מה חינוכי בלהתאבד???

    אני חולה סרטן ל''ע ומעולם לא חשבתי ברצינות על דבר כזה.... אז היא ממש לא סמל או דמות בשבילי!

    בושו לכם!

    הגב לתגובה זו

    • ואם אתה גם טיפש אז... (ל''ת)

      מיכל, 22/08/05 00:53

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מנחם פרי הקשקשן

    ארנה, 22/08/05 00:26

    לא הוציא אף ספר שירים שלה, לא הדפיס שירים שלה. היא היתה מלאה זלזול בו. מה הוא מקשקש

    הגב לתגובה זו

    • אכן צדקת, פרי לא מבין שירה!

      אורן, 22/08/05 06:46

      אכן צדקת לגמרי: פרי אין לו שום מושג בשירה, וזה רק למזלה הטוב של השירה העברית, מפני שהוא לא השחית אותה ולא מיסחר אותה, כמו שעשה לסיפורת! הוא מקשקש בכל הזדמנות, אבל האשמה היא בעיתונאים הטיפשים שרצים אליו. דליה ז'ל הייתה משוררת ענקית גם בלי הפרעוש הזה פרי, האוהב להתיישב על ראשי היוצרים ולומר: כתבנו חרשנו.

      הגב לתגובה זו

      • אין לכם מושג, הוא כתב מאמרים

        מביש, 22/08/05 08:31

        נפלאים על השירה העברית

        הגב לתגובה זו

        • מעניין תסבתא. (ל''ת)

          טרופלדור, 22/08/05 08:48

          הגב לתגובה זו

      • שוב פעם פרי

        נאור, 22/08/05 10:42

        למה לקפוץ כל פעם אדומים ועם קצף על השפתיים כשמוזכר פרי. הוא אחד מפרשני השירה המבריקים שיש היום בעולם! אני יודעת כי למדתי אצלו קורסים נפלאים על שירה בחוג לספרות כללית באוניברסיטה.

        הגב לתגובה זו

      • למה לדבר על נושאים שאין לך

        אורציון, 23/08/05 00:09

        שום מושג בהם? מהי הבנתך הדגולה בשירה? האם אתה סבור שפרי הוא שמתקשר לעיתונאים, ולא הם שרודפים אחריו בכל עניין ספרותי ולוחצים לקבל תגובה? האם אינך יודע שעשייתו הספרותית של פרי אדירה בהיקפה ובהשפעתה? האם אתה חושב שאילו הותקפת מדי יום על ידי רפי-שכל למיניהם באינטרנט, רק משום שאיזה אתר החליט לצטט דברים קצרים שאמרת לאתר אחר, היית ממשיך לפעול בשדה הספרות בהתמסרות המאפיינת את פרי? מה בדיוק אתה רוצה להשיג בהשמצות הפרועות שלך? לי נדמה שהפרעוש אינו זה שפועל באינטנסיביות בעריכה ובאקדמיה, אלא זה שקופץ להשמיץ בכל הזדמנות שבה מוזכר השם ''פרי'', ואפילו כאשר האיזכור הוא סביב דברי הערכה שלו למשוררת גדולה שהתאבדה.

        הגב לתגובה זו

    • ארנה הבורה

      ארנן, 22/08/05 10:04

      פרי לא רק כתב ספר ומאמרים רבים על שירה וקידם דור של משוררים,הוא גם פירסם הרבה שירים של דליה רביקוביץ בחוברות סימן קריאה שערך. ארנה, לא כל בורות צריך לחשוף באינטרנט. הוא גם הוציא בספריה החדשה ספר סיפורים של רביקוביץ.

      הגב לתגובה זו

      • ארנן = מנחם פרי או האישה שלו (ל''ת)

        מ, 27/08/05 23:31

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    לבכות

    שמעון פיטוסי, 22/08/05 00:08

    כי למה הטובים תמיד הולכים?
    יהי זכרה ברוך

    ומירנוש מתגובה 46 - תתבייש!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    די עם כל הרוע הזה

    יום עצוב, 22/08/05 00:08

    אשה גדולה,מיוחדת ,נדירה ומוכשרת בצורה הכי גדולה ומיוחדת שיש,במקום להיות עצובים שהתרבות שלנו הפסידה את אחד מנכסיה הגדולים במאה שנה האחרונות כולם פה עסוקים בשנה לשמאל. תתביישו,איבדנו אשה גדולה.

    הגב לתגובה זו

    • חיפשתי ובדקתי

      ישראל, 22/08/05 01:09

      ולא איבדתי כלום.... אולי 3 בעליה לשעבר ובן זוגה הנוכחי איבדו משהו... אבל למה זה צריך לעניין אותנו ?

      הגב לתגובה זו

      • את מי שאין לו נפש

        רואי, 22/08/05 08:57

        זה באמת לא יכול לעניין.

        הגב לתגובה זו

    • הרוע הזה- לא שמת אליו לב בשבוע

      סדומאי, 22/08/05 09:07

      הטרנספר ליהודים?כמו שמירת ה''אתרוג'' בקופסא למען לא יפרוץ סרחונו החוצה, גם רוע הוא חרב פיפיות. ואת מחיר שמחת השמאל על חורבן קטיף כמו את מחיר הפיכתה של קהילת הערב-רב, הקרויה מדינת ישראל, לסדום- אנחנו מתחילים לשלם.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    All her great poetry

    melvin, 22/08/05 00:07

    is crap

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    דודו, 22/08/05 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    גם אני משורר דגול!! (ל''ת)

    אבי ביטה, 21/08/05 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הצדעה

    rufay, 21/08/05 23:53

    הנני מרכין את ראשי,ומצדיע,לא רק למשוררת דגולה,אלא גם ללוחמת ושועל קרבות ללא חת,שהנני בטוח,שכולם מכבדים.יהי רבות מבנות הארץ כמוה,שהייתה לנכס צאן ברזל בשירה ובכתיבה הישראלית.
    יהי זכרה ברוך,אמן.

    הגב לתגובה זו

    • לוחמת!

      הצדע לכת, 22/08/05 11:05

      אתה צודק - כל מילה ברזל!!! אין ספק שנלחמה בחירוף וללא מורא.
      בעייה אחת קטנה...
      היא רק נלחמה למען יאסר, מחבלים ונגד מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אחרי מות קדושים אמור

    ברוך דיין אמת, 21/08/05 23:43

    בבקשה אנשים טובים, לא ללכלך.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שירה ביאת המשיח מצמרר כנבואה

    בת אדם, 21/08/05 23:40

    השיר בספרו כל משבריך וגליך מעמוד 12

    כאן הבאתי כמה ממילותיו...

    אם אתה לא תבוא אלינו
    מי יבוא?
    איך נשליך יהבנו: בואה!
    ולא יבוא?
    אם מכרנו את כלי בתינו
    העבטנו את נכסינו
    וכספינו צרור אצלינו

    כעוקרים ללכת מפה-

    ועמדנו על סף בתינו
    שאיננו לא עוד בתינו
    וחיכינו לאושפיזינו
    היוכל שלא לבוא? ....
    ...
    לילה תמים חיכו על פתחם
    משיח לא בא אליהם לנחותם
    שמא משיח ככל האדם
    יען הפך דיבורו וניחם....

    הגב לתגובה זו

    • שיר דבילי , תראה מה זה שיר:

      שמפופו, 21/08/05 23:53

      משה

      אסי וגורי

      לחן: אסי וגורי

      יש לי חבר
      דפק ת'ראש בהודו
      חושב שהוא קיפוד

      משה, אתה לא קיפוד
      משה, אתה לא קיפוד
      משה, אתה לא קיפוד
      משה, אתה לא קיפוד
      לא קיפוד לא קיפוד
      לא קיפוד!

      באלאגאן

      הגב לתגובה זו

      • אחלה שיר. (ל''ת)

        הברווז הצולע, 22/08/05 00:46

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    לאחר קריאת התגובות אין ספק..

    יונה, 21/08/05 23:34

    שאחוז הבבונים החיים בתוכנו עלה פלאים..לא נתקלתי במפגן רשע כזה מימיי. כל השדים הגזעניים גואים בצורה כה מכוערת. ממש בושה להיות חלק מן העם הגס הזה.

    הגב לתגובה זו

    • ראית פעם בבונים כחולים? (ל''ת)

      ספארי, 21/08/05 23:54

      הגב לתגובה זו

    • משמיים עט

      נץ, 22/08/05 11:02

      יונה יונתי, יונתי תמתי, קשים עליך החיים? גם את סובלת ממשברי דכאון?

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הימניים שמחים לאיד כמו ש......

    המסביר, 21/08/05 23:28

    הימניים היום שמחים לאיד כמו שהשמאלנים שמחו לאידם של המגורשים מגוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש לא צודק

      גלי, 21/08/05 23:44

      אני שמאלנית ולא אני ולא אף אחד מחברי שמחנו לאיד, להיפך, הבנו את הכאב, בל האמת היא שפה ממש עובר החשק עם שלל התגובות האינטיליגנטיות של הימין

      הגב לתגובה זו

      • תקראי את המאמרים היום ב''הארץ''

        המסביר, 21/08/05 23:55

        את לא מעודכנת. תקראי את המאמרים היום בעיתון של השמאלנים - ''הארץ''. שיהיו לך לבריאות.

        הגב לתגובה זו

      • את לא מעודכנת

        המסביר, 22/08/05 00:30

        אני כבר שלחתי תגובה זו ומשום מה לא פרסמתם אותה ולכן אשלח שוב:

        *גלי, את לא מעודכנת. תקראי את המאמרים היום בעיתון של השמאלנים - ''הארץ''. שיהיו לך לבריאות.

        הגב לתגובה זו

    • חס וחלילה, אף אחד לא שמח (ל''ת)

      כשמתים, 22/08/05 00:13

      הגב לתגובה זו

    • למסביר הנבל - מדובר במת.

      המסבירה, 22/08/05 00:26

      אף אחד מהמתנחלים לא מת, והם מקבלים פיצוי יפה מאד.
      הלואי עלינו לקבל וילות ותנאים מפליגים וכשנעבור דירה נקבל פיצויי ענק בנוסף לכך.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    היא כתבה גם את התקווה'' לאימבר

    חורני, 21/08/05 23:26

    את ''ברוך ממגנצא'' של ביאליק

    ואת ''נוקטורנו'' של טשרניחובסקי

    הגב לתגובה זו

    • ואת ''תן לי סמבוסק'' של אסי וגור

      שינטו, 21/08/05 23:54

      י

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הדיכאון - הבעיה הגדולה של שמאל

    הפרשן, 21/08/05 23:25

    השמאלנים הקיצוניים סובלים מדיכאון כרוני. הם מוציאים את תיסכוליהם הפנימיים על הסביבה ועל המדינה. לעומת זאת יש להם חיבה מיוחדת לרבי-מרצחים כמו ערפאת ושליחיו הרצחניים.

    הגב לתגובה זו

    • עד כמה שאני מבין

      אהרון, 21/08/05 23:45

      אוסף שירי המדוכאים שייך דווקא למזרחים - ימנים

      הגב לתגובה זו

      • תגובתך מוכיחה שהשמאלנים גזענים

        הפרשן, 21/08/05 23:57

        אני בכלל לא אוהב מוזיקה מזרחית דיכאונית ואני כלל לא מזרחי.

        הגב לתגובה זו

        • אולי - אבל מה שבטוח...

          אני, 22/08/05 07:44

          שאתה דפוק

          הגב לתגובה זו

        • טוב לא כולם

          גיא, 22/08/05 12:01

          רק 99.9%

          הגב לתגובה זו

  • 60.

    נעמי שמר היתה הגדולה מכולם/ן

    יאיר, 21/08/05 23:22

    אם יוסי שריד עוד לא שמע אז נאמר לו שהיתה אחת בישראל עד לא מזמן ושמה נעמי שמר. היא היתה ונחשבה לגדולה מכולם/ן בכתיבה ובלחן, רובו המכריע של העם אהב ועדיין אוהב אותה, מכיר את מרבית שיריה ואוהב אותן עד אין קץ. לעומתה, דליה רביקוביץ היתה אהובה רק על המיעוט בעם, על רוב העם היתה שנואה בגלל דיעותיה הקיצוניות לטובת הרוצחים הפלשתינאים.
    רוב העם בקושי מכיר אפילו שיר אחד שלה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      שירי, 21/08/05 23:55

      הגב לתגובה זו

    • בגניבת שירים

      איציק, 22/08/05 00:12

      ולכל היותר הייתה פזמונאית. משוררת היא לא הייתה.

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?-זאת פזמונאית וזאת משו

      מיכל, 22/08/05 00:54

      משוררת. די לשתחצן בבורות העצמית. מעט ענוה -לא מזיק

      הגב לתגובה זו

      • גבול בין משורר לפזמונאי ?

        שאלה טובה, 22/08/05 17:04

        כל שמאלני התאבדותי ושונא עצמו ועמו הוא משורר ? כל אוהב ישראל הוא פזמונאי זול ? מי הם ה''מבינים'' המדרגים: שריד, אבנרי, תומרקין, אלוני...

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי זו הדליה רבינוביץ הזו? (ל''ת)

    ''התנתקה'' לגמרי, 21/08/05 23:19

    הגב לתגובה זו

    • למי שנכנס לפה בגלל המייל שלי

      אסף, 21/08/05 23:49

      זו טעות, התכוונתי לתגובה 49.

      עם מכותביי הנכבדים הסליחה וד''ש לכולם.

      הגב לתגובה זו

    • אבל את שמות כל שחקני ה..בטח ית

      מיכל, 22/08/05 00:55

      את יודעת בעל פה לא? - כמה בורה ככה צעקנית ושחצנית.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ציטוט + תגובה

    ראובן מ., 21/08/05 23:16

    יוסי שריד: ''היא המשוררת הכי חשובה בדור האחרון''.

    סוף ציטוט

    זה נכון בערך כמו להגיד שיוסי שריד הוא הפוליטיקאי הכי חשוב של הדור האחרון.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שריד אל תתן לעצמך מחמאות

    פטריוט, 21/08/05 23:10

    שריד כשהוא מספיד חייב באותו נשימה לדבר על עצמו.
    יוסי שריד הוא לא משורר הוא פוליטיקאי שעבר זמנו, שמנצל את הקשרים שלו בעולם ההוצאה לאור והעיתונות לדחוף את עצמו פנימה.
    השירה שלו בינונית מינוס לא מקורית ולא מעניינת.
    הסיבה היחידה שבקשו את דעתו היא דעותייו הפוליטיות הדומות לשל דליה ז''ל.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד, שריד הבלתי נסבל נדחף

      ריבי, 24/08/05 07:27

      נדחף ממש לכל חור, האיש העלוב הזה, משורר הדמה המגוחך והפאתטי שריד. גם ספרו הראשון, מלפני ארבעים שנה, היה צבר של תפלות. אני יודעת, קראתי אותו. רק שיראו אותו במסך, שידעו שהוא חי, הכישלון הטוטלי הזה, יוסי שריד.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    גם אני כתבתי שיר!

    אסי, 21/08/05 23:09

    תן לי סמבוסק

    אסי וגורי

    One two three
    ותן לי סמבוסק
    תן לי סמבוסק
    תחמם חמש דקות
    תן לי סמבוסק
    תן לי סמבוסק
    עם בצל ופטריות
    שים גם סומסום שים
    שים גם סומסום שים
    עם גבינה צהובית
    שים גם סומסום שים
    שים גם סומסום שים
    עם גבינה בולגרית
    ותן לי סמבוסק
    תן לי סמבוסק
    תחמם חמש דקות
    תן לי סמבוסק
    תן לי סמבוסק...

    הגב לתגובה זו

    • מה הפיגור הזה? (ל''ת)

      דוד, 08/10/05 21:54

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אחת הגדולות

    לידר, 21/08/05 23:08

    לעולם נזכור את שיריך וםיפוריך

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פרה משוגעת (ל''ת)

    יהיה זכרה, 21/08/05 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עכשיו השמאל הפרו פלסטיני יכול

    ציוני, 21/08/05 23:03

    להתאבל במקום לחגוג את חורבן ההתישבות בחבל עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שמע ישראל...

    שולק'ה, 21/08/05 23:00

    למרות שאינני מכבד את דעותייה של המנוחה..ולו לא אחת מהן
    את שיריה לא הכרתי כפי שאת דעותייה החריפות.. אך היא יהודיה,חלק מעמנו,אחותנו, ולא ארקוד על ערש מותה.. תהי נשמתה צרורה בצרור החיים..אחים אנחנו ,כולנו עמי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • יהודיה קתלק. (ל''ת)

      יהודי אורגינל, 21/08/05 23:03

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100% (ל''ת)

      דנה, 08/10/05 21:52

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הגדולה מכולן

    ליאל, 21/08/05 23:00

    רביקוביץ היתה משוררת מופלאה ויותר מכך היתה אדם נדיר .קולה המיוחד חסר לי כבר.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    קצת כבוד למת...

    שירי, 21/08/05 22:36

    אתם חסרי אינטיליגנציה בסיסית,לא למדתם ספרות בחייכם האפרוריים.
    לימדו קצת פרוזה ואולי עוד 100 שנה
    תגיעו לרמה של אשה נעלה זו,שהלכה בטרם זמנה לעולמה.
    קיראו קצת שירה במקום נאצה...

    הגב לתגובה זו

    • שימי קרח ותלחצי כל הלילה (ל''ת)

      אולי תרד לך, 21/08/05 22:51

      הגב לתגובה זו

    • חברת השר

      גואל עובדיה, 21/08/05 22:59

      על מה נזעקתם הלכה לעולמה ''גדולת'' המשוררו זו ששר התחבורה גד יעקובי הורה לגזברות משרדו לקנות את ספריה ולחלקם כשי לעובדי המשרד.

      תפסיקי לסגוד לה .

      הגב לתגובה זו

    • הכל יחסי בחיים , נעלה של אחת-

      ניר, 21/08/05 23:17

      רפש של אחר\ת
      עובדה שחלק מהיצירות של מלחין ידוע לא מושמעות פה ....


      הגב לתגובה זו

    • קצת תרבות

      שירה, 22/08/05 10:57

      את מאוד מזכירה לי את:
      I ONCE SAW A MAN CHASING THE SUN,
      YOU ARE WASTING YOUR TIME I SAID,
      YOU FOOL, HE CRIED, AND RAN ON...

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    כתבה את ''קן לציפור'' של ביאליק. (ל''ת)

    מר סלוצקי, 21/08/05 22:22

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!! (ל''ת)

      טרומפלדור, 21/08/05 22:47

      הגב לתגובה זו

    • בור שמתפאר בטפשותו=אידיוט (ל''ת)

      מיכל, 22/08/05 00:50

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי ירש אותך שמאלנית יוסקלה

    דבי, 21/08/05 22:18

    בוכה למה עשית את זה בזמן הפנוי התחרתת שאת שמאלנית יהי זכרך ברוך דיין קרפלך

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אהבתי אותה

    אהוד ויילר, 21/08/05 22:15

    אהבתי אותה כאדם , ואת שיריה.
    יהי זכרה ברוך.
    אמן

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שלום לך אישה עצובה

    כתומה, מהשומרון, 21/08/05 22:07

    מי יתן ותמצאי מרגוע לנפשך היכן שלא תהיי.
    תודה על האוצר שהשארת לנו.
    את חוליה חשובה בשרשרת ניצחית של תרבות עברית ויהודית...
    נוחי על משכבך בשלום דליה

    הגב לתגובה זו

    • מה ז''א היכן שלא תהיי?

      מירנוש, 21/08/05 22:26

      היא בגהינום על בטוח, שמעתי שהיא אחת הבתולות שהובטחו ליאסין, אבל ראנטיזי דורש להיות ראשון, נראה לי שבסוף הם יעשו עליה דבל.

      הגב לתגובה זו

      • גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        מושיקו, 21/08/05 23:15

        הגב לתגובה זו

        • רק שני דברים ''גדולים!!!!'' יש:

          אני, 22/08/05 07:47

          1. מידת הטימטום שלך
          2. מידת הנבזיות של ''מירנוש''

          הגב לתגובה זו

          • צודק (ל''ת)

            דנה, 08/10/05 21:48

            הגב לתגובה זו

      • מירנוש, אתה מנוול גדול (ל''ת)

        ימנית, 27/08/05 23:34

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    צער ודמעות של אמת לשם שינוי.!!

    חן, 21/08/05 22:06

    לא הסצינות המפוברקות של מתנחבלים אלימים, לא דמעות כוזבות של '' פינוי '' . לא '' אבל '' מבוים ומלוהק היטב בסיוע תיקשורת מתמסרת.
    האבידה על מותה של דליה רביקוביץ, משוררת ענקית בסדר גודל בינלאומי מותירה בנו חלל שלא ניתן למלא אותו.
    דליה רביקוביץ ושיריה עיצבו דור שלם של אנשים לאהבת סיפרןת, שירה הומניזם , ואהבת אנוש.
    הסתלקותה בימים אלו, היא אולי עובדה בזעיר אנפין למצבה של ישראל שהווית סדום היא המאפפינת את התנהלותה והשפה הדוברת בה, בניגוד ליופי הלירי, כנקטר האלים, שדליה רביקוביץ השפיעה על כולנו, - היא כיום לשון פיגולים מתועבת של רחוב גס והמוני שיותר ויותר נדמה היה שאין בו מקום לברבורים יפי-תואר כמו דליה רביקוביץ.
    לא הקיטש הלאומני של נעמי שמר, לא הפיזמונאות הסכארינית של אהוד מנור - דליה רביקוביץ היתה עשויה מחומרים אחרים, של גדולי רוח שנגעו ביצירתם בגלד הפנימי ביותר של נפש האדם.
    ועל אובדנם של אלו והסתלקותה של יוצרת ענקית את - אני אבלים היום !!!

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שאתם בוכים כי סגרו את (ל''ת)

      זארה מוקדם, 21/08/05 22:19

      הגב לתגובה זו

    • ''הומניזם , ואהבת אנוש''?? פחחח (ל''ת)

      נירית, 21/08/05 22:19

      הגב לתגובה זו

    • גם אני אוהבת את שירתה

      לירי, 22/08/05 02:12

      אבל למה על מנת לשבח ולקלס את מילותיה, אתה צריך לבזות אחרים...

      הגב לתגובה זו

    • טוב טוב , אז מה רצית להגיד ???

      עינת, 22/08/05 02:27

      סתם סמאלן חסר חוט מחשבה הממחזר שטויות של סמאלנים ידועים דוגמת המספידים לעיל (קרי : שריד ואבנרי וכו).
      אף אחד מימין לא מתאבל על הנ''ל וגם לא שמח.
      הנסיון הנואל שלך להכפיש רק מעיד על הכותב הנבזה.

      הגב לתגובה זו

      • הוא אומר שהוא שונא את עצמו (ל''ת)

        מסביר, 22/08/05 17:05

        הגב לתגובה זו

    • חן אתה נבזה וגם שקרן ומסית (ל''ת)

      עיתונאי, 27/08/05 23:35

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוד שמאלנית שאף אחד לא מכיר

    שוקי, 21/08/05 22:01

    חוץ מכמה פלצני אקדמיה.

    הגב לתגובה זו

    • שוקי הבור

      בני, 21/08/05 23:50

      שוקי הלא יקר . אתה בור ועם הארץ על מה שכתבת על רביקוכיץ. אנשים כמוך ממאיסים על הטובים את החיים במדינה המתבהמת שבה בוהדנה בוסקילה וענבל גבריאליות מכתיבים את החיים. אם היית קורא שיר אחד שלה יה בור עלוב , היית בוכה מכאב, אך היות והנך יצור פרימיטיבי , ועלי לרחם עליך.אז תשאר בבינוניות הנמוכה של עתון לטפשה ומדור הספןרט של ידיעות שזה התנך של הפרימיטיבים מהסוג שלך.

      הגב לתגובה זו

      • מילים כדרבנות

        אני, 22/08/05 07:49

        (שוקי זה לא הכלב של ארז טל?)

        הגב לתגובה זו

      • שוקי

        שוקו, 22/08/05 10:49

        חשבת פעם עד כמה מצבנו היה טוב אם במקום מלעיזים כמוך היתה לנו ראש ממשלה - מירי בוהדנה, שרת חינוך - ענבל גבריאלי ושרת חוץ - בוסקילה.
        בשביל אדם כל כך קטן, רבאק אתה מתנשא...

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    מי זאת 98% מאזרחי המדינה לא מכ

    אורי, 21/08/05 21:58

    98% מאזרחי מדינת ישראל לא מכירים אותה לא קראו את ספריה ובכל זאת קיבלה פרס ישראל על כתיבה ספרותית לעצמה זה משהו שיכול להיות רק בישראל

    הגב לתגובה זו

    • הפלשתינים מכירים אותה מצוין. (ל''ת)

      זיזי, 21/08/05 22:07

      הגב לתגובה זו

    • everybody knows her songs!!

      asaf, 21/08/05 22:35

      well i can see that you kno
      how to read and write so you probably went to school, and if you went to school so you studied her songs in literature classes, the only problem is that you can't remember..

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    יהי זכרך ברוך

    מיכל, 21/08/05 21:54

    לא משנה מה היו דעותייך. היית אדם, היית אישה, היית עצובה ועכשיו אינך עוד.
    מקווה שתמצאי מנוחה משוררת אהובה.
    תודה על כל המילים שהותרת.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מעט מדי,מאוחר מדי... (ל''ת)

    בארשבעי, 21/08/05 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לכ המגיבים מהימין

    גיא, 21/08/05 21:49

    לכל אדם יש את הזכות להביע עמדה פוליטית.

    הבעיה שלכם היא שלכם אין ממש משוררים שיביעו עמדה!!!!
    כואב, נכון, אבל בגלל זה לא צריכים לטנף את הפה.

    הגב לתגובה זו

    • רביקוביץ' משוררת?? פחחחחחחחחחח (ל''ת)

      זרביבון, 21/08/05 22:08

      הגב לתגובה זו

      • אבל על בר רפאלי בטח אתה יודע ה

        מיכל, 22/08/05 00:56

        הכל. היא בטח גם משוררת לא?

        הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר?

      יעקב, 21/08/05 22:58

      זוכר את אצ''ג?

      הגב לתגובה זו

    • קראת רק אותה?

      איפכא, 22/08/05 00:09

      בכיסו הקטן מכניס אצ''ג את טשרניחובסקי+ביאליק+ עוד כמה יחדיו

      האם קראת משהו ממנו?
      האם לא הגיע הזמן להפסיק את תשפוכתכם איש על רעהו ולראות מעבר לגיבוריכם?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    Sad about her stupidities

    Almogee, 21/08/05 21:47

    She was the chmpions of the left and to the palestinians , love was a strange word for herr She was belonging to a small mafia that highject the culture in Israel like Oz and Grosman and Tomarkin they all were Fanatic and pro arabs Hamas and Jihad I cant be happy today becouse of the Stupid Hitnatkut but I'll find time for it in better times

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גואל כובדיה, 21/08/05 21:42

    לא, בעיני היא לא משוררת ובודאי לא גדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה ברור למה היא התאבדה

    גרשון, 21/08/05 21:31

    היא ראתה איך בגללה גוררים ילדים קטנים מהבית שלהם ומפרידים את האמהות מהילדים ובגלל זה היא התאבדה יש''ו

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-44

      אני, 21/08/05 21:52

      הדיוט ואדיוט

      הגב לתגובה זו

    • למה לא מסננים את דברי הבלע

      אחרי מות-קדושים, 21/08/05 21:56

      לכל המתלהמים ,אפשר להרגע

      גישתכם היא ההפך מרוח היהדות

      ''תלמיד חכם שיש לו רבב בבגדו --חייב מיתה''--אסור לכם לשכוח זאת!!!

      לא מסכים בכלל עם דעותיה של המנוחה -אבל המסורת היהודית ,שוללת מכל וכל את ההתנהגותכם

      חילול השם גדול ביותר--

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק לבלבל את המח! המסורת

        נקווה שהיא, 21/08/05 22:49

        היהודית מטפלת ברודפים ביד קשה ביותר.
        הגברת הזו היתה שונאת ישראל מעומקא דליבא!

        הגב לתגובה זו

    • לא הגיוני מה שאתה אומר

      שמאלני דכאוני, 22/08/05 00:10

      כי לי ההתנתקות הגבירה מאוד את החשק לחיות.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אהבה

    אמי, 21/08/05 21:25

    שני דגים נחפזו,
    וירדו למצולות הים
    לספר איש לרעותו
    מה גדלה אהבתם.

    שני דגים צללו
    ושהו במצולות הים
    וככל שהרחיקו הלוך
    כן גדלה אהבתם.

    ולא עוד עלו אל החוף
    אוהבי-מצולות-הים.
    ילא הפה מספר
    מה גדלה אהבתם.

    אהבתי את שירתך דליה רביקוביץ.
    יהי זכרך ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שובי לביתך (אחד משיריה היפים)

    אבישג, ראש העין, 21/08/05 21:08

    מה לך בחוץ ילדה
    מנוח לא מצאה רגלך
    ציפור פצועה,חיזרי אלי
    ושובי לביתך...

    יהי זכרה של דליה ברוך
    נפש מעונה וקסומה שכמותה

    הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי שהשיר שלה,שיר מקסים

      אייל, רחובות, 21/08/05 21:30

      אם אני לא טועה שם טוב לוי הלחין ושרו אותו להקת ''קצת אחרת''.
      יהי זכרה ברוך

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    נוחי על משכבך בשלום

    גיל, 21/08/05 20:58

    דליה היתה אישה מיוחדת ומשוררת נפלאה, אני שמח שזכיתי להיפגש ולשוחח עמה, היא תחסר מאוד לכולנו.

    הגב לתגובה זו

    • ''לכולנו''? אתה לא קורא עברית?

      קראת מה כתבו, 21/08/05 21:33

      טוב, חוץ מכולכם, איש לא נחשב! זה ידוע!
      הרביקוביץ אחראית במידה רבה לחורבן.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    דוקא אהבנו אותה מאוד מאוד . (ל''ת)

    ראש הג'הד, 21/08/05 20:56

    הגב לתגובה זו

    • גדול - הרסת אותי מצחוק. (ל''ת)

      האייטולה גלאון, 21/08/05 22:35

      הגב לתגובה זו

      • גם אנחנו אבדה גדולה (ל''ת)

        נסראללה, 22/08/05 07:51

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    למספר 10

    נינט טייב, 21/08/05 20:55

    ל-10 תגובתך ברורה, מפני שאתה מקרית גת,שם חוץ מנינטי החמודה אתם לא מכירים בכלום.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא מבין את התגובות של השמאל

    ימני תרבותי, 21/08/05 20:50

    דליה רביקוביץ' הרבתה לנבל את פיה ,לחרף ולגדף את מתנגדיה הפוליטיים.

    אז מה הפלא שרבים מן המגיבים משיבים לה כגמולה.

    הגב לתגובה זו

    • לא משנה אם אתה צודק,

      אורן, 21/08/05 22:31

      - זו פשוט אמירה עלובה ומבזה.
      תתבייש לך!
      בן אדם נפטר, ואין מקום לתגובות כאלה.

      הגב לתגובה זו

    • למשוררים ושמאלנים מותר לנבל (ל''ת)

      מה, לא ידעת ?, 22/08/05 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    קוים לדמותה של משוררת.....

    נוחה באיזה מקום, 21/08/05 20:50

    ''... אם חסרים ערביי הארץ תכונות של לאום, ישראל תעניק להם אותן. ..... דליה רביקוביץ, שיצאה עם קבוצת חברים לדעה לחלות את פניו של ערפאת, עם בואו לעזה מטוניס. ''אני מאושרת יאסר ערפאת שב אל נחלת אבותיו'', אמרה המשוררת, בעודה מפליגה בשבחו של ראש אש''ף. אמירה זו, מעבר לסילוף ההסטורי ולגיחוך שבה (שהרי ערפאת הוא מצרי יליד קהיר) חשובה בעיקר מפיה של המשוררת המודעת היטב לעצמת המטפורה. שנאתה של רביקוביץ ל''מתנחלים'' מזה, בעודה עושה שימוש בביטוי הטעון ''נחלת אבות'' (למען ירשו בני ישראל איש נחלת אבותיו, במדבר ל''ו, 8) בהקשרו של ערפאת מזה, היא גט כריתות לציונות.
    ''.... נעמי חזן, לפיה – ''ירושלים היא העיר הפלשתינית החשובה ביותר''. עליה זו בדרגה של ירושלים היא רבת חשיבות, שכן ירושלים, עיר שולית ונעדרת חשיבות בהיסטוריה הערבית, אינה נזכרת כלל בקוראן, ואף לא באמנה הפלשתינית.
    ''..... בראיון עמו (עזמי בשארה, ח''א) להארץ, פתח ארי שביט בשאלה, האם עתה, מקץ 50 שנות סכסוך ובמהלך פעמי השלום, מוכן כבר בשארה לסלוח ליהודים על מה שעוללו לבני עמו ב-1948. למותר לציין שבשארה דחה בבוז את ההתרפסות היהודית.
    ''.... לסלוח על מה? שלש שנים לאחר השואה נדברו מעריציו של היטלר, בעלי בריתו וממשיכי דרכו, לסיים את מלאכתו בארץ ישראל ולהכרית את הישוב היהודי – ''בשחיטה כמותה לא נודעה מאז המונגולים'' – כדברי מזכ''ל הליגה הערבית, בנאומו ערב פלישת צבאות ערב. במלחמה נואשת הצליח קומץ יהודים לגבור על מבקשי נפשו. בחשבון ההסטורי לא נופלת התוקפנות הערבית במאומה מזו של הנאצים. אבל לאחר שלא עלה בידם להכרית את היהודים, הכריזו על אבל לאומי וכינו את תבוסתם – ''נכבה'' – ה''שואה''''

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הלכה . וטובים ממנה הלכו גם גוש (ל''ת)

    אבע, 21/08/05 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני פשוט המומה מהשמחה

    יונת, 21/08/05 20:37

    על מותו של מישהו, שדעותיו קצת אחרות, שפשטה בעם הזה, שחלקים ממנו מייחלים למותם של כל מי שלא חושבים כמותם.
    ברברים.
    הרי ביהדות נאמר, 'בנפול אוייבך אל תשמח'. אז מה אתם שמחים עדת מטורפים וטפשים?
    אתם כל כך דומים לערבים שאתם כל כך שונאים, שזה פשוט מפחיד. כי העולם הרי פועל בשיטת המראות, וכל צד מושך מהצד השני את התכונות של עצמו.
    כל עוד כמות המטורפים פה ושם תגדל מכמות השפויים, סוף לסכסוך הדמים הזה לא יהיה, כי דומה ימשיך למשוך את הדומה לו.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך משהו לומר על השמחה (ל''ת)

      על מותה של, 21/08/05 20:51

      הגב לתגובה זו

    • יפה דרשת יונת...

      אילן המפד''לניק, 21/08/05 21:04

      בתור קורא שירה מאורי צבי גרינברג ועד רביקוביץ' אני משתתף בצער התרבות העברית שאחת מהגדולות שלו הלכה לעולמה,דליה תיארה את יפי העולם וכם את מכאוביו בשפת הקודש ועל כך המון תודה לה.
      ת.נ.צ.ב.ה

      הגב לתגובה זו

      • תודה אילן

        ענת, 22/08/05 12:05

        מרגש ומנחם למצוא בין שלל הכיעור תגובה יפה ותרבותית שבאה מהלב.
        תודה

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    לכל הימנים הקטנים

    ענת, 21/08/05 20:35

    כמי שבוודאי רחוק מקריאת שירה ומתרבות בכלל, אתם גם בטח לא ממש מבינים מי היא היתה.

    תפסיקו להתלהם , שבו בבית ובשבת לכו לכדורגל לקלל את השופט והערבים כי זו התרבות שלכם, היתה ותישאר, בורים ועם הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • תגובתך האופיינית - מסבירה את..

      שוגי, 21/08/05 20:45

      יחס הימין לשכמותך.

      ואם כבר בתרבות עסקינן - אנו היהודים בני תרבות בת אלפי שנים.

      ואתם האשכנזים - מניין תרבותכם ? מהגרמנים הברברים שדוברים יידיש כמותך

      הגב לתגובה זו

      • תרבות

        סוכר, 21/08/05 21:01

        שוגי - אתה מתוק כסוכר. ולך לבנטינית יקרה מן האליטות היקרות כל כך. אותם אליטות שריססו עולים בחומר הדברה נגד מקקים... אהה איזה נפלאה היא ההתנשאות הריקנית של חריפות מוח ומבליחות ניצוצות שכמוך!! אם תקראי במקרא תראי שהניצוצות היחידות שדבקו בך היו זהות לניצוצות שדוד המלך ניגב...
        ולא בכדי תנו חכמינו כי ''די לחכימא ברמיזא''...

        הגב לתגובה זו

        • אתה יודע מה?

          ענת, 21/08/05 21:47

          לא נותר לי אלא לרחם על שכמותך..

          עד מתי תגררו את ריגשי הנחיתות וטעם הדי.די.טי איתכם?

          הגב לתגובה זו

          • למומחית לדתיים

            מירי, 21/08/05 22:22

            דתיים לא הולכים בשבת לכדורגל, זה מה שלימדו אותך בפקולטה ללימודי שנאת היהודים ע''ש גבלס?

            הגב לתגובה זו

            • לא דיברתי

              ענת, 21/08/05 23:41

              על דתיים, טיפשונת, דיברתי על ההמון המתלהם הימני דווקא

              הגב לתגובה זו

            • תירגעי

              רינת, 21/08/05 23:42

              סדאם חוסיין קטנה

              הגב לתגובה זו

            • אהבתי את תגובתך

              ענת, 22/08/05 06:05

              ולענת מתל אביב.... רגש הנחיתות הוא נחלתך... רק אדם מתוסכל וממורמר מדבר כמוך. אגב...אין צורך להעליב כדי להרגיש טוב עם עצמך

              הגב לתגובה זו

            • אין עשן בלי אש

              עשן, 22/08/05 10:36

              ענת הקטנה המתנשאת והחמודה. אם לא היית מרגישה שדבריך דברי בלע, מדוע הנך רואה לנכון להצטדק יותר מכל מגיב אחר באתר? חשבת על זה?

              הגב לתגובה זו

        • לשוגי

          רן, 21/08/05 21:50

          איפה היית כשלימדו תחביר?
          כמראה באוהלה של תורה לפי רמת הכתיבה

          הגב לתגובה זו

      • הגזמת לגמרי

        ענת, 21/08/05 21:13

        כל המביעים שמחה על מות משוררת גדולה הינם ימנים המגדפים ומנבלים את פיהם כרגיל.
        איפה התרבות? פיני חדד? איל גולן?
        זה אחלה וסבבה, אבל משורר דגול חתן פרס ישראל יצא מכם??
        כשיגמרו לכם (אם בכלל) אי פעם המלאים של רגשי הנחיתות,(כנראה שבצדק) תתחילו לעשות תרבות

        הגב לתגובה זו

        • גם עכשיו ההתנשאות חוגגת ענת?

          שרון, 21/08/05 21:37

          מי שמך לקבוע מהי תרבות? ''טלי קורה מעינייך'' ואנא ממך שימרי את דעותייך האולטרה-גזעניות לעצמך ובעיקר בערב עצוב כזה שבו נפטרה משוררת נפלאה,קצנו בשנאת-האחר שאנשים מסוגך מפיצים בכל שעה. תני כבוד לדליה היקרה אם לא לנו אחיך ה''פרימיטיבים'' מן המזרח. קצת רוך ועדינות לימדי מהמשוררת אותה את מתיימרת להוקיר. ובאשר למלעיזים מכל קצוות הקשת הפוליטית,חברתית וכו' - ליבי ליבי עליכם.

          הגב לתגובה זו

          • לשרון

            ענת, 21/08/05 22:13

            תגובתי נכתבה אך ורק כתגובה לנאצות ולשמחה על מות המשוררת רביקוביץ.

            לא אני צריכה ללמוד עדינות מהי, אלא אלו שכותבים דיברי שמחה ביום עצוב שכזה.

            הגב לתגובה זו

      • שוגי הדביל-אני מרחם עליך!

        יהודי וישראלי, 22/08/05 00:33

        טוב נו חדרה..
        ממתי הגרמנים מדברים אידיש?
        יקח לך ולתואמים שלך אלפי שנות אור עד שתגיעו לתרבות של הגרמנים האמיתיים!
        פשוט אין לי כוח וחשק להסביר לך ואתה גם לא תבין..את מיקומך בנקודת התרבות.
        לך תדליק תמנגל!

        הגב לתגובה זו

    • עמי הארצות

      ד''ר א''י כהן, 21/08/05 21:47

      עמי הארצות לא עם הארץ. תלמדי איך מדברים עברית אח''כ תדברי על תרבות.

      הגב לתגובה זו

    • דווקא אוהבת את רביקוביץ מאוד

      מי קטן?, 22/08/05 02:56

      אני לא אוהבת להגיב ובעיקר לא לתגובות מטופשות וגזעניות. א-ב-ל הפעם אעשה זאת:
      הורי ממוצא מזרחי, הצבעתי לימין 4 פעמים ואני אוהבת מאוד את הכתיבה של רביקוביץ.
      ההכללות והדעות הקדומות שלך מצביעות על כך שאת בדיוק כמו אותם אדיוטים ששמחים על מותה של דליה רביקוביץ.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כואב לקורא את התגובות.

    יואב, 21/08/05 20:35

    בושה וחרפה. באיזה מן עם אנו חיים
    יש אנשים ששמחים שאישה מתה. כל האנשים שהגיבו שהם שמחים אני בטוח שאפילו לא מצליחים להבין את המשמעות של היצירות הנפלאות שלה , בלי שום קשר לדעותייה הפוליטיות.
    תודה לך דליה רביקוביץ על יצירות נפלאות שלך שראויות להילמד בכל בית ספר במדינת ישראל כי את באמת יוצרת נפלאה.
    ( נ.ב מי שקצת קרא יצירות שלה מבין שדליה חוותה ילדות מאוד מאוד קשה ולזה יש חלק גדול בעיצוב האישיות שלה)

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      ילדות קשה, 21/08/05 21:02

      כל מילה של ברזל!! אם קראת במוסף סוף השבוע על קורבן לארוע בילדותו שהסכים לסירוס כימי - תראה שדברי חוכמה על לשונך...

      הגב לתגובה זו

    • בושה

      דנה, 08/10/05 21:46

      איך אתם לא מתביישים לכתוב דברים שכאלה פשוט חוסר כבוד!!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    זוכי פרס ישראל

    תגובה, 21/08/05 20:33

    שמתם לב שזוכי פרס ישראל מתים? תומרקין הוא היחידי שלא

    הגב לתגובה זו

    • יש לי בשורה עבורך

      קסאנדרה, 21/08/05 20:49

      יש לי חדשות מעציבות בשבילך. גם אתה תמות ולא תזכה בפרס ישראל או כל פרס אחר.

      הגב לתגובה זו

      • מי ראשון

        קסאנדרה ב, 21/08/05 21:03

        כמי שנהנית מזכות ראשונים, אציע לך יקירתי - LADIES FIRST...

        הגב לתגובה זו

    • עדיין

      מיקו, 21/08/05 22:19

      איך שהוא נראה ונשמע באמת עדיף שימות

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    למות כמו רחל (דליה רביקוביץ)

    מיקי, 21/08/05 20:14

    למות כמו רחל כשהנפש רועדת כציפור רוצה להמלט.
    מעבר לאוהל עמדו נבהלים יעקב ויוסף, דיברו בה רתת.
    כל ימי חייה מתהפכים בה. כתינוק הרוצה להיוולד.
    כמה קשה. אהבת יעקב אכלה בה בכל פה
    עכשיו כשהנפש יוצאת אין לה חפץ בכל זה.
    לפתע צווח התינוק ובא יעקב אל האוהל
    אך רחל אינה מרגישה
    עדנה שוטפת את פניה וראשה.
    מנוחה גדולה ירדה עליה.
    נשמת אפה שוב לא תרעיד נוצה.
    הניחו אותה בין אבני הרים ולא הספידוה.
    למות כמו רחל אני רוצה.

    הגב לתגובה זו

    • יפה ונוגע ללב. (ל''ת)

      אזרח המדינה, 22/08/05 16:12

      הגב לתגובה זו

    • צודקת

      היי, 12/09/05 17:45

      באמת עצוב מאוד שדליה רביקוביץ התאבדה.....
      משוררת ענקית.....

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אכן , ציטוט ממשנתה הפוליטית

    איפה העורך?, 21/08/05 20:04

    עושה עוול למשוררת ומתרגמת גדולה.
    ביום מותה ,אין זה מן הראוי להדגיש את הצד השנוי במחלוקת באישיותה של דליה רביקוביץ'...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    היא משוררת כמו אביב גפן זמר (ל''ת)

    בלון ריק לגמרי, 21/08/05 20:01

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      שוקי, 21/08/05 20:18

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    גזענית כמוה צריך עוד לחפש! (ל''ת)

    יהודי מרוסיה, 21/08/05 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ריח מנטה,וחומות חימר של מרגול,

    ..., 21/08/05 19:56

    שירים,שהיא כתבה...

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון. רחל שפירא כתבה (ל''ת)

      קצת תרבות, 21/08/05 20:39

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כמה עצוב. ועצוב בהקשר הזה

    מיכל, 21/08/05 19:54

    להתקל באדיוטים הלוקים בנפשם שמנצלים את המומנטום לשעשוע.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמה עצוב

    פרח, 21/08/05 19:52

    אבדה לספרות ולשירה.
    לתרבות.
    אם אפשר לאמר לה תודה
    על השירים הנפלאים: על בובה ממוכנת, על גאווה, על מריונטה...
    יהי זכרה ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עצוב מאוד.חבל שיש נבלות ששמחות

    רועי ה., 21/08/05 19:52

    אני אישית עצוב מאוד בשביל עם ישראל ובשביל המשפחה.חבל שבתוכנו ישנם אנשים חסרי לב שיודעים ללעוג ולהקניט אדם גם לאחר מותו.אני מתבייש שהאנשים האלו מהווים חלק מהעם אליו אני שייך.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל היופי הזה

    אביטל, 21/08/05 19:52

    השפה, הרגש, הרגישות והאהבה ,כל היופי הזה עזב אותנו. יהי זכרה ברוך

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת. יהי זכרה ברוך. (ל''ת)

      רעות, 21/08/05 20:05

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    עצוב ! (ל''ת)

    צביקה, 21/08/05 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דש מגולדבלט ואסי דיין

    חייזר, 21/08/05 19:44

    שלא נהנהו ממחמדיה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נו באמת, מכל מה שהיא כתבה

    אחד שקורא, 21/08/05 19:42

    ציטטתם דווקא טור פוליטי טפשי? פלא שאחר כך אנשים לא מבינים שתרומה לשפה היא ציונות לא פחות משירות קרבי בצה''ל, ולכן כל הטענות נגד רביקוביץ' מופרכות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תודה על תרומתך לספרות הישראלית

    שירי, 21/08/05 19:41

    יהי זכרך ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כ''כ הרבה אבדות לתרבות הישראלית (ל''ת)

    עצובה מאוד!, 21/08/05 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא אתגעגע אליה.

    ספי, 21/08/05 19:33

    וצהל ינצח.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני גם אני (ל''ת)

      דיק, 21/08/05 19:47

      הגב לתגובה זו

    • אוויל. (ל''ת)

      מיכל, 21/08/05 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני שמחה להביע עצב.

    יולנדה, 21/08/05 19:32

    פחות כחולה חולת רוח.

    הגב לתגובה זו

    • חוסר האנושיות מכרסם אותנו

      רואי, 21/08/05 19:46

      עד שנתמוטט כקליפות חסרות נשמה.
      איך איבדנו את הדור הזה?

      הגב לתגובה זו

    • גם אני ! גם אני! (ל''ת)

      סמי, 21/08/05 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני עצוב (ל''ת)

    גיל, 21/08/05 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בובה ממוכנת

    א., 21/08/05 19:26

    זה השיר שהכיר לי אותה, ודווקא בתיכון...

    עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ! she'll be missed (ל''ת)

    Hanna, 21/08/05 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמה לא עצוב

    מלח הארץ, 21/08/05 19:18

    שיבכו עליה הפלישתים שאהבה כל כך וכתבה להם שירים

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך מופרע וחולה!!!

      מעריץ שלהמשוררת, 21/08/05 19:25

      אתה ממש חולה!
      איש לא יזכור אותך אחרי מותך!
      את דליה רביקוביץ יזכרו כמו את המשוררת רחל ולאה גולדברג!
      כן לא פחות!

      הגב לתגובה זו

      • מי זו גליה רביקוביץ' לעאזאל???

        אדם, 22/08/05 00:04

        וואלה לא יודע מי זו....

        הגב לתגובה זו

      • השאלה לכמה זמן יזכרו.

        למעריץ, 22/08/05 01:28

        תשאל היום בכתה ח ילדים מי זה
        בן גוריון והם יגידו לך שזה שדה תעופה ולא אדם

        הגב לתגובה זו

    • בור ועם הארץ. (ל''ת)

      רואי, 21/08/05 19:25

      הגב לתגובה זו

    • אכן מלח הארץ זורה מלח על פצעים

      דגיג, 21/08/05 19:28

      תתבייש לך, לו הייתה לך מעט אהבה לארץ, הייתה בך גם האהבה לשפה שלנו, השפה העברית, ולמי שכיבדה את השפה בשיריה המופלאים.

      תרומתה למדינה רבה משלך ומשל רבים, גם אם אינך מסכים לדיעותיה.

      כואב...

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתחזה. לך מכאן. (ל''ת)

      אוהבת שירה, 21/08/05 19:30

      הגב לתגובה זו

    • כמה דפוק ומרושע יכול אדם להיות (ל''ת)

      יונת, 21/08/05 19:30

      הגב לתגובה זו

    • גם אני בוכה עליה ואני ישראלי (ל''ת)

      הכהן, 21/08/05 19:31

      הגב לתגובה זו

    • עוד יקירת החונטה (ל''ת)

      גד, 21/08/05 19:51

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה משאיר לאומה לאחר לכתך

      מיכל, 21/08/05 19:51

      מלבד כמה אמירות מרושעות, טפשיות וזניחות?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    קבוצת הכדורגל של ויני מנדלה

    ציפורה שיר, 21/08/05 19:16

    חובה, לרבות עננים. עצוב. מקווה שהפסיק לכאוב לה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    Such sad news

    Gabriel, 21/08/05 19:15

    A beautiful person was taken away from us. In her little finger she had more beauty and sensitivity to life than all of the rest of us.
    may her soul rest in peace

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שלום אשה יפה

    ראיתי אותה, 21/08/05 19:11

    אשה כל כך רגישה. יפה יפה. מקווה שתהיה לה שלווה שהיא כל כך רצתה בחייה. עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • לך דחוף לרופא עיניים (ל''ת)

      שוקי, 21/08/05 20:32

      הגב לתגובה זו

      • Shame

        ilana, 22/08/05 01:18

        Shame on you in such a moment, you need to a Psychiatrist

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל כך עצוב

    אני, 21/08/05 19:07

    היא תמיד נראתה לי עוף מוזר,
    קצת מוזרה.

    הגב לתגובה זו

    • עצוב

      טור אישי, 21/08/05 21:12

      ראו נא ראו את הטור למעלה ותבינו איך אדם בעל נטיות אובדניות והפרעות נפשיות מפיץ את רוח התבוסתנות ברחבי המדינה.
      מיד רואים את נסיונה האסטרטגי בשנים רבות של שירות בצה''ל ומיטב הסיירות שכן אחרת איך קבעה נחרצות:
      '' מובנת לי החרדה המשותפת לרוב תושבי ישראל על מה שנראה ככשלון תהליך השלום... אני רק יודעת שיכול להיות יותר קל ויכול גם להיות הרבה יותר קשה וצה''ל לא יכול לנצח''.

      הגב לתגובה זו

      • עדיף שתסתום, באמת

        ..., 22/08/05 20:43

        .

        הגב לתגובה זו