 |
69.
שירי אוהבים אותך!
חן,
בני עייש,
26/04/05 01:46
|
שיהיה לך המונמון הצלחה בארוויזיון מחזיקים לך אצבעות.. ואלה שלא ממנים לך הם סתם צבועים!~
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
שיר לא יפה!!
לא עינינך!!,
לא משנה,
26/04/05 00:13
|
|
 |
שירי מיימון יכול מקשים
זוהר טבקה,
רמלה,
06/09/05 15:20
|
|
 |
67.
כשאני אוהבת אותה
ספיר,
חיפה,
25/04/05 22:07
|
לשירי אני אוהבת אותך אני המעריצה שלך אני וחברה שלי קרהואת עליך אני ודניאל .מ. ביייי באהבה :ספיר לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לכל התגובות על הציצים שלה מה
יפעת,
ראשל''צ,
14/03/05 14:49
|
קשור יא קנאים, פרט לכך ערוץ 1 סתם זבלים שמישהו יוריד אותם לעזאזל מהטלוויזיה האיכותית של ימינו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לכמרים ולנזירות
האמיתית,
מרכז,
13/03/05 14:12
|
כולכם צבועים בעיני, וסליחה על ההכללה. תסתכלו שוב בראי לפני שאתם יוצאים מהבית: הבנות עם מכנסיים בגיזרה נמוכה חושפת שחלות, והבנים עם התחתונים בחוץ וחזה שעיר. אתם טובים ממנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת אמיתי כנסי יא.........
אייל האמיתי!!,
14/03/05 06:47
|
את רוצה גברים אמיתיים בלי שערות בחזה???? אפילו לעופר שכטר יש שיער בחזה.. את בטח סתם מכוערת שאפילו בתוכנית הברבור לא יכולים לעזור לך אני מקווה שיש לך שיער בחזה יא קונפה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו,על זה מדברים ,דפוקה!
ל"ת
שירי,
14/03/05 00:00
|
|
 |
64.
גועל- למה לחשוף חזה?
מיקי,
קריות,
13/03/05 06:48
|
כך מתלבשת מארחת בברים ולא אחת שצריכה ליצג את המדינה. ובכלל מה זה האופנה הזאת לחשוף שדיים? זה מגעיל קצת צניעות לא תזיק לבנות ישראל שמחקות את הגויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ק=נ=א=י=ו=ת=..זה מה שאתם.תקראו
לפוסטמה הזאת,
25/04/05 23:33
|
תשמעי יפוסטמה..זה שבטח את דומה לאיזה יצור מסכן .ר שאת צריכה לקנאות ולהוציא את זה על שירי..היא פצצה..היא מושלמת היאא סקסית...ואם יש לה חזה זכותה לעשות איתו מה שבא לה ואת תסתמי תפה ותאכלי תלב בשקטטטטטטטטטט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה שווה זהב.
ל"ת
שולי,
צפון,
13/03/05 13:57
|
|
 |
63.
התמונה בחלון רוצה למסור לנו
singer,
12/03/05 20:44
|
|
 |
62.
חתמה על ההסכם לפני התחרות !!!
ל"ת
למה להתבכיין,
12/03/05 15:48
|
|
 |
61.
ממש מדינה חרא.
גם כן מדינה,
12/03/05 01:33
|
אף פעם לא ראיתי מדינה כזו מגעילה. עוד עושה טובה שהיא שולחת לאירווזיון. טובבב שלא צריכים להיות מולטי מליונרים כדי להתמודד השנה באירוויזיון. על חרא יש להם כסף להוציא כסף אבל על דברים כאלה לא.
ותפסיקו אנשיים! איזה ישראלים טיפוסיים! מדברים על אירווזיון לא על תחרות מלכת היופי, מספיק לדבר על החזה שלה שד''א אמיתי לגמרי! סתומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי להתייפייף תממני לה את
סתיו,
תממני לה את,
12/03/05 14:51
|
את ה 450 אלף שקל. למה אם היא תיזכה בתחרות אז ותעשה את המיליונים אז היא תתחלק עם רשות השידור ברווחים?
הם נותנים לה בית מלון והוצאות נסיעה הם לא צריכים לממן את השיווק של השיר ואת הפרומו. הם לא צריכים לממן לה את המאפרת ואת מעצב השיער ואת הדיסקים והקליפ שהיא מוציאה כדי לקדם את השיר שלה. כדי שהיא תרוויח את המיליונים ולא מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשות
ענבר,
12/03/05 18:12
|
אם את טיפשה הקוראים לא צריכים לסבול מזה. איזה מליונים ??.? על מה את מדברת אולי היא מתמנה למלכת העולם אחרי שהיא זוכה באירוויזיון ? ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שהרשות תממן סיליקון למימון!
ל"ת
שני אשכוליות ..,
11/03/05 13:39
|
|
 |
מה קשור הסיליקון לשיר המייצג??
אירוויזיון,
11/03/05 17:55
|
מה קשור הסיליקון??? כל שנה מחדש מחפפים ברשות השידור, כאילו הימים הם השנים הראשונות של שנות השבעים. היום לייצג בכבוד זה לא להגיע יומיים לפני התחרות לעלות על הבמה ולשיר. ברשות השידור עדיין לא מכירים את הקונספט של קליפ שמשודר בתחנות הטלויזיה באירופה, לא מודעים לחשיבות קידום המכירות, הוצאת סינגל, הופעה בתוכניות טלויזיה, ראיונות.... את כל זה לא עושים בשבוא האחרון לפני התחרות אלא חודשיים של חריש עמוק. תשאלו את רוסלנה שזכתה בשנה שעברה, תשאלו את דנה אינטרנשיונל שהשקיע מכספה, תשאלו כל אחד שמבין בטלויזיה של ימינו.
הסיבה היחידה להישגים הדלים של נציגי ישראל בשנים האחרונות היא חוסר השקעה ולו המינימלית בקידום השיר המייצג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
OLD useless 'joke'' !!!l
ל"ת
GET A LIFE!!!l,
11/03/05 16:27
|
|
 |
59.
יש תמורה בעד האגרה??
ל"ת
שרון א.,
קריית גת,
11/03/05 13:22
|
|
 |
יש תמורה בעד האגרה!
שלטון הפחד,
03/05/05 19:06
|
את הכסף לאגרה יודעים לקחת בלי בעיה, לעקל רכבים, לקחת טלויזיות,לשלוח גובים שרוזנשטיין לא היה מתבייש בהם, לשלוח מכתבים עם איומים בשלל צבעי הקשת וכל זאת בזמן שהם מפרסמים בערוץ (במסווה של תשדירים) ומרוויחים מכך לא פחות מהערוץ המסחרי.
אולם כשניתנת ההזדמנות להוכיח שכספנו לא נלקח מאתנו לחינם פתאום אין כסף לייצג את מדינת ישראל, אם הכסף לא ילך למימון השיר שאמור לייצג את המדינה באירוויזיון הוא ילך לכיס של חיים יבין ושאר הראשים במערכת המושחתת.
הברירה היחידה שנשארה היא שכל עם ישראל יפסיק לשלם את האגרה כי המושחתים שבכנסת לא עושים בנידון דבר, רק שרירים מדברים אליהם. ועם כל המיסים הבלתי מוצדקים המס הזה הוא באמת לא נחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
למה כל הציצים שלה בחוץ-גועלנפש
חנה,
רעננה,
11/03/05 00:43
|
|
 |
ציצי טוב ליהודים
יונתן,
ירושלים,
12/03/05 02:28
|
מה הבעיה? אני דווקא נהנה להביט בציצי היפה הזה. זה לא הופך אותה לפחות טובה, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בכלל אמיתי ?
ל"ת
צריכים להראות,
את ההשקעה,
11/03/05 19:12
|
|
 |
57.
המחיר שלה קפץ לאלפי דולרים !!!
מניפולציה !,
11/03/05 00:23
|
לפני הקדם היא והמפיקים שלה חתמו על הסכם ! וצריך לכבד אותו ההסכם מציין בפירוש שהזוכה יקבל בדיוק את מה שקיבלו הזוכים בשנים האחרונות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
רשות השידור אתם מגעילים אותי
דורון שחר,
חדרה,
10/03/05 23:29
|
הם יודעים לסחוט כסף מהמדינה,אח''כ הם נפטרים ממיטב האמנים והעיתונאים שהם מעסיקים ואפילו לממן את השיר שמיצג את את המדינה שלנו הם לא יכולים.צריך להפריט את הגועל נפש הזה.השחצנות והזילזול של הנהלת רשות השידור יעלמו כשהם יצטרכו לעבוד עבור הכסף שלהם ויממנו דברים חשובים כמו את השיר המיצג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה חמוד או מגעיל??????
מאור,
12/03/05 13:45
|
|
 |
55.
על הכותרת והמימון
א.,
10/03/05 20:54
|
בתוכן הכתבה מסתבר שיש מימון אבל אינו עומד בדרישת הזמרת. על הרשות לממן את הקשור באירווויזיון עצמו ולא בהפקת דיסקים או קליפ מסחרי שנועדו לקדם את מטרותיה העיסקיות ושל חברת הפקת הדיסקים . הפקה שיש בה הימור שאותן חברות אינן מוכנות לקחת - על כל פנים לא על חשבונן. מאידך - צוות המשלחת הנלווית מטעם רשות השידור לפעמים גדול ללא הצדקה מעבר לנדרש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ממש כיף להיות אמן היום....
ל"ת
Macpire,
10/03/05 16:59
|
|
 |
53.
מישהו זוכר את השיר בכלל ?
ל"ת
RNH,
10/03/05 15:02
|
|
 |
52.
שיר סתמי ולא מעניין
~^Gidi^~,
10/03/05 11:30
|
אמנם טיפה יותר טוב מהזבל המזוקק שראינו בקדם אבל עדיין סתם עוד שיר.
השיר הטוב בקדם היה השיר של גאיה (או אולי שבע? לא סגור על השם של להקת השאנטי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שירי אמיתית ומוכשרת
עופרכ,
10/03/05 10:50
|
דבר ראשון הציצי שלה מדהימים ואמיתיים וימותו כול הקנאיות. דבר שני ממתי שחקני נבחרת ישראל בכדורגל מימנו את ההופעות שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מי שיש לו כסף לציצי, יכול גם
אורן,
גליל,
10/03/05 10:05
|
|
 |
מי שיש לו כסף לציצי?
יונתן,
ירושלים,
12/03/05 02:30
|
למי אין? זה עולה 12 אלף שקל. לא בשמיים בכלל. ונראה לי שההשקעה השתלמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yalla, ya kanait manfucha
ל"ת
common sense,
10/03/05 15:40
|
|
 |
49.
אוי אוי אוי הכסף שלא נשאר....
ל"ת
מוטי ש,
מרכז,
10/03/05 10:04
|
|
 |
48.
איזהההה חוצפנים!!!
לוטם!,
10/03/05 09:42
|
ששירי תשלם להם??!! פחחחחחחחחחחחחח הם צריכים לשלם לה על זה שזמרת כל כך מושלמת וטובה מסכימה בכלל להשתתף שם פחחח טפו עלייהםםם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שירי מימון לא שרים עם ציצי
ליהי,
יבנה,
09/03/05 19:58
|
|
 |
גועלנפש-הופעתהעםהשמלההחשופה
אלמונית,
הרצליה,
11/03/05 00:41
|
גם שאתה צודק, שירי מימון בפנים נחמדה - אבל מה מענין את כל האנשים לראות את כל הציצים שלה. איפה הצניעות המינימלית של זמרת מתחילה???????????במקום לשמוע אתהשיר הסתכלו על הציצי שלה שהיה כולו בחוץ - האם זה לא נכון?????????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהי יש לך ציצי קטן
ל"ת
אוהב גדול,
10/03/05 16:12
|
|
 |
46.
רשות מוכה.
עובד ערוץ 1,
09/03/05 19:40
|
אתחיל בבדיחה: בעל חוזר הביתה ודופק על דלת הכניסה. איך שאישתו פותחת את הדלת הוא נותן לה סטירת לחי מצלצלת. היא בוכה ושואלת אותו ''מה עשיתי'' ? הבעל עונה לה ''אוי ואבוי אים היית עושה משהו''. ככה זה היחס לרשות- השידור. לא משנה מה נעשה. נשלם את הנסיעה או לא, נשדר קדם אירוויזין נפלא או לא, נשדר או לא נשדר משחקי כדורסל או כדורגל,ניצור דרמות, תוכניות תעודה או לא, ניתן לציבור אפשרות להאזין לכ- 8 תחנות רדיו או לא, מה זה משנה. הציבור שונא לשלם מיסים. הוא שונא את מס הכנסה, מע''מ, את החברות שנותנות לנו שירותי מים וחשמל וכמובן את רשות השידור. אבל הציבור אוהב לשלם 299 ש''ח לחודש!!! לחברות הכבלים עים מיטב ערוצי הזבל והמיחזור. איזו אירוניה. יש לזכור כי רשות- השידור פועלת לפי כללים וחוק אשר נחקק לפני יותר מ-40 שנה ואינו תואם את מפת התקשורת של היום. אז ציבור נכבד: ''תכו'' את הפוליטיקאים אשר מחוברים לאילי ההון והתקשורת על אשר אינם עושים מאמץ לשנות את החוק כדי שעובדי רשות השידור יוכלו לתת לציבור שידורי רדיו וטלוויזיה ראויים. רוב עובדי הרשות הם עובדים מקצועיים וראויים להערכה, אשר אינם מרוויחים משכורות ענק כמו שהמלעיזים מפרסמים ומאכילים בלוקש את הציבור. הרשות היא שק החבטות של בעלי ההון והפוליטיקאים כי זה טוב לחיבור בניהם. אל תיפלו בפח. צריך להילחם למען שידור ציבורי חזק ועדכני ואז עובדי רשות השידור יראו לציבור מה הם שווים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
באלק 100 אלף דולר
אורן אגי,
09/03/05 18:36
|
דבר ראשון דאור עשה פרסומת שהרוויח עליה לפחות 80 אלף דולר דבר שני על מה הוא לעזאזל הפסיד 100 אלף דולר כולה שר 3 דקות דבר שלישי כמה כבר יכול לעלות לו הקליפ 20 אלף דולר יתרה מזאת כל כך הרבה ספונסרים ייצגו אותו אז כל עניין המאה אלף זה שקר גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ל=ס=ג=ו=ר א=ת ע=ר=ו=ץ 1!!
ל"ת
מורן,
09/03/05 16:43
|
|
 |
43.
אז למה אנחנו משלמים אגרה ו?
אפרת,
פרדס חנה,
09/03/05 15:39
|
|
 |
42.
מה יש לממן כשלון ידוע מראש ?
חיים שלום,
09/03/05 15:25
|
שירי מימון שזכתה בקדם בצורה כזו או אחרת ידעה מראש למה היא נכנסת.
חוץ מזה זה כשלון צפוי מראש ואין מה לבזבז כספי ציבור על היחצנות הפרטית של הזמרת.
הרשות נתנה לשירי פרס שהוא מעבר לשווי כספי כלשהו וזו ההזדמנות להיחשף בפני מיליונים בעולם.
ואין מה לבזבז כספי ציבור נוספים על בניית המותג שירי מיימון.
וטוב עשתה הרשות שלא ממנת את ההוצאות. מה גם שהדבר הובהר מראש לכל משתתפי הקדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
איזה חוצפה?!באיזה קטע הם עושים
הדר,
09/03/05 15:16
|
דבר כזה?!!? מה קורה להם?! שירי מימון מיצגת אותנו והיא צריכה לשלם לעצמה את הכל?! זה קצת חוצפה!0(קצת?!קצת הרבהההההההההההההההההה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הבהמתיות בארץ עוברת כל גבולות-
גידי,
09/03/05 14:35
|
|
 |
39.
חוצפה! למשכורות אדירות לעובדים
ק,
09/03/05 14:16
|
יש, אבל למי שהולך לייצג את ישראל בתחרות בינ''ל אפילו שהיא לא הכי חשובה אין?! חוצפה שלא היתה כדוגמתה! בראל - הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לא מסכימה עם התגובות..
חסוי=],
09/03/05 13:21
|
היא מייצגת אותנו.. את הארץ!!!
ולא לעזור לה בגרוש???=/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מדברת ברצינות?
ל"ת
ויק,
09/03/05 14:31
|
|
 |
37.
סוף עידן כוכב נולד
לילי,
נ,
09/03/05 13:16
|
ברגע ששירי צריכה להשקיע כסף היא כבר לא מאמינה בעצמה כל עוד משקיעים בא זה טוב. אומן אמיתי משקיע בעצמו ומאמין בעצמו .אבל שיר מימון לא מבינה את תעשיית המוסיקה בכלל והיא וכל חברי כוכב נולד זמרי פלייבקים של חידושים אין להם מקום בתעשיית המוסיקה בהצלחה רוני בראון שהמנהל האישי של שירי הפוזאי ישקיע בא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
וידוא הריגה
סרן ר,
מחסום ארז,
09/03/05 13:02
|
אם הם צריכים אני יכול לבוא ולעשות וידוא לכל רשות השידור, אני בטוח שזה יפתור את הבעיה וגם ברור שאני אצא זכאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תגובה לתגובה
תגובי,
גבעת התגובה,
09/03/05 12:59
|
אני פשוט חושב שהתגובה לא מספיק מגיבה לתגובה ולכן אין תגובה בגלל שאין תגובה אי אפשר להגיב יותר על התגובה, למישהו יש תגובה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובי יא מסטול!!! כמה צחקתי...
ל"ת
סטלה,
מעלה סטלנים,
09/03/05 19:40
|
|
 |
SHUT UP
ל"ת
SHHHHHHHH,
09/03/05 19:19
|
|
 |
34.
רגע, ואנחנו נקבל תמלוגים?
רונלדו,
מזכרת בתיה,
09/03/05 12:47
|
אם שירי מימון תתפרסם ותוציא דיסק שימכור בכל העולם, האם אנחנו - משלמי האגרה - נקבל גם תמלוגים? לא! שירי מיימון מרוויחה ותרויח הרבה מהאירוויזיון כך שהיא יכולה לממן קצת גם מהכיס שלה.
שירי, אני אוהב אותך מאוד - באמת! אבל העובדה ששיתפת פעולה עם התחקיר המרשע הזה פועלת לרעתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
למה בכלל מממנים את הקדם??
אבי,
09/03/05 12:46
|
ביזבוז של כספי ציבור. בטח שלא צריך לממן גם את כל מה שרוצה חברת התקליטים של הזוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
להעביר את התחרות
אסף,
מרכז,
09/03/05 12:42
|
לדעתי צריך להעביר את כל הטיפול בקדם ובתחרות עצמה לאחד הערוצים המתחרים או אפילו לכבלים או yes. חוץ ממכבי בימי חמישי הערוץ הראשון מיותר לחלוטין וגם כל רשות השידור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ואם כן, תבכו שלשם הולכת האגרה!
אז מה אתם רוצים,
09/03/05 12:42
|
|
 |
30.
שירי מימון מהממת ומוכשרת
אחד בלי מוח,
רמלה,
09/03/05 12:37
|
מקווה שיימצא לה ספונסר. בושה שרשות השידור לא מממנת את מה שצריך. שטמירה ירדני והליקון יממנו אותה אחרי המכירות של כל הדיסקים של כוכב נולד, שמהם בטח אף אחד מהמשתתפים לא ראה ממש כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אוי ואבוי אם היה מסתבר לי
לא פראיירית,
09/03/05 12:28
|
ולכשכמותי תושבי ישראל שאנו ממ מינים את הפצלוחה הזאת מאמאי את רוצה להתפרסם? לכי לאבא ואימא שלך מה פתאום שנממן אותך? ומילא היית שווה משהו סתם כדור מלא רוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון את צודקת לכי לאבא ואמא
גילה,
מח,
11/03/05 18:31
|
|
 |
28.
ח ו צ פ ה של שירי והד הרצי
סביון,
יהוד,
09/03/05 12:19
|
לא הבנתי.האם הד ארצי ושירי מימון רוצים לבנות קרירה ושאנחנו נשלם? מי שרוצה להצליח שיממן את עצמו = חוצפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אני לא משלם אגרה בשבילה
ל"ת
שתשבור את הראש,
09/03/05 11:54
|
|
 |
26.
מי רואה בכלל ארויזיון??
מירו,
09/03/05 11:52
|
וכוד לשלם ל40 אוכלי חינם על חשבון הערוץ עושק האזרחים שאפילו לא מצדיק את קיומו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד אחד סתום!!!!!
אייל,
14/03/05 06:33
|
תקרא את 20 ותראה את התגובות שהיא קיבלה... אולי תבין..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תחקיר?! זה תחקיר?!
ד''ר קרליבך,
09/03/05 11:49
|
מישהו הרים שני טלפונים והביא סיפור. בעתונות הקומוניקטים של היום זה נחשב תחקיר?! פשוט בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אז בשביל מה משלמים אגרה???
איילה,
09/03/05 11:39
|
לאיפה הולך כל הכסף שרשות השידור גובה באגרה??? מה קורה פה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאן כספי האגרה?
אלון,
ערד,
10/03/05 13:21
|
זה לא סוד גדול,כמעט הכל מושקע במשחקי כדורגל או כדורסל שמנפחים לנו את הראש עם צווחות של שדרנים סוג ''ז''.אם היה מתקיים משחק כדורסל באפגניסטן או סודאן,היה מי שיממן לשדרנים ולקבוצה את המסע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
דוד הבכיין והד ארצי מתלוננים
דוד,
09/03/05 11:36
|
סתם בגלל שהשיר לא הלך ובגלל שהוא לא הושמע מספיק ברדיו ולא מחר מה אי.פי. שהוא הוציא לפני התחרות דוד עשה מלא כסף מחסויות, פרסומות והופעות בחו''ל בזכות העובדה שהוא זה שעמד לייצג את המדינה ונכשל בזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כל הכסף של ערוץ 1 הולך למכבי!!
ל"ת
שונא את מכבי,
ת''א,
09/03/05 11:35
|
|
 |
חה חה חה תתפוצץ !!!
ל"ת
משה מזרחי,
מכבי ת''א,
09/03/05 13:02
|
|
 |
21.
אבל 10 עובדי רשות השידור מצטרפ
ל"ת
עובד רשות השידו,
09/03/05 11:29
|
|
 |
20.
למה משלחת של 40 איש????
דנה,
ירושלים,
09/03/05 11:27
|
תמיד יש טרמפיסטים , על חשבון הציבור. 40 איש זה מספר מנופח בכל פראמטר וזאת חוצפה של הזמרת ויוצרי השיר. בטח גם כמה מעובדי רשות השידור העלוקות שאין להם מה לעשות שם יסעו עם שירי מימון. בקיצור יש בעיר חגיגה וכל סיבה טובה למסיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40 מדינות לא 40 איש - סתומה
ניקולה,
רעננה,
09/03/05 11:46
|
|
 |
בחיאת - הבנת הנקרא
אינדיאני,
09/03/05 11:44
|
40 המדינות המשתתפות - לא המלווים...
אוהדת בית''ר נכון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40 משלחות. לא 40 איש.
ל"ת
יאיר,
09/03/05 11:41
|
|
 |
40 מדינות, לא 40 חברי משלחת.
ל"ת
צ צ צ,
09/03/05 11:40
|
|
 |
מי דיבר על משלחת של 40 אנשים?!
עופר לנדא,
רחובות,
09/03/05 11:39
|
מדובר על 40 משתתפות -- ארבעים מדינות שמשתתפות באירויזיון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
טוטאלי
בשוק,
09/03/05 11:23
|
קטע ענק...
חבל שעמנואל רוזן בפגרה - תפור על מצעד האיוולת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בושה !
דניאל,
09/03/05 11:23
|
|
 |
17.
שתפרוש - ממילא אין לה כל סיכוי
ל"ת
שאול,
חיפה,
09/03/05 11:16
|
|
 |
שירי שרה מהמם
מעריצה,
מושב זרוע,
31/05/05 10:11
|
שירי שרה מהמם ואין שום סיבה שתפרוש היא שרה שהכי יפה ולדעתי היתה צריכה לזכות במקום הראשון ולכן אין שום סיבה שתפרוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
נו ,באמת בשביל מה לשלוח אותה
אורית,
09/03/05 11:16
|
איזו חוצפה!
זה יעלה הרבה יותר זול מהתחרות הנוראית עם המנחה ''המבריקה'' שרשות השידור העלתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
רוצה להתפרסם ? לא על חשבוננו
דודידו,
09/03/05 11:16
|
|
 |
14.
וואו, גילו את הירח
רואי,
עומר,
09/03/05 11:09
|
ככה זה היה תמיד, מאילנית ועד דוד דאור, כולל שוקולד מנטה מסטיק ואבי טולדנו. הרשות שולחת רק את מי שעמד על הבמה, כלומר אמן מבצע ומליו. כל מי שרוה לתפוס טרמפ לשבוע של כיופים בקייב - שישלם.
אין פה שום חשיפה, כיוון שככה מקובל בכל העולם. חברות התקליטים הן אלו שמממנות את הנסיעה, כי הופעה באירוויזיון מגדילה את החשיפה של האמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
וכמה היא תרוויח לקריירה שלה?
ל"ת
עושה חשבון,
09/03/05 11:07
|
|
 |
12.
אבל את הטיסה לגב' מורן מימנו
ל"ת
חבר'ה,
09/03/05 11:06
|
|
 |
11.
אני מוכן לתרום חפיפה במספרה
ל"ת
ניר,
09/03/05 11:01
|
|
 |
10.
מי יתרוושש מזה?
מריאן קפלון,
קריית חיים,
09/03/05 10:59
|
לאן הלך לו כל הכסף ברגע שהכול נחשף? האם כל תחפושות בנשף של רייטינג זה, המזויף?
האם ייצוג של המולדת, שווה פחות מהשחיתות? האם איוולת שוב חוגגת? את מי תשפוט המציאות?
האם יתרוששו הבנקים? אולי רשות של השידור, אם יש ממון לקנות עוד טנקים, אפשר גם לממן בידור!!!
מריאן,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מריאן את גדולה!!! שיר גדול
שימי,
09/03/05 19:37
|
|
 |
VERY NICE!!!!!!l
ל"ת
LOVED IT,
09/03/05 19:16
|
|
 |
שיר יפה כתבת! כנסו כולם אליו
איליי,
דרוםםםםם,
09/03/05 17:22
|
|
 |
9.
אבל לשלוח צוות מנופח אפשר
ארז,
מרכז,
09/03/05 10:57
|
כמה אנשי צוות מיותרים שולחת הרשות לאירוויזיון? כמה אנשים שלא עושים כלום אבל בחוזה שלהם כתוב שהם חייבים לצאת לכל הפקה יסעו לטיול צ'ופר על חשבון משלם המיסים? לזה יש כסף, אבל תקציב להופעה מקצועית אין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נבלה וזה טרפה
ל"ת
אני,
09/03/05 12:56
|
|
 |
8.
אז בשביל מה רשות השידור בכלל
שירה,
09/03/05 10:57
|
עושה את התחרות הזו אם אח''כ היא לא מתכוונת לממן את תוצאותיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עם כזה מחשוף היא עושה את הכסף
מוטי,
09/03/05 10:53
|
|
 |
6.
יש פתרון הכי קל
שגיב,
09/03/05 10:50
|
פשוט מאוד לקחת אגרת טלויזיה מכל תושב שיש לו מקלט טלויזיה. זה נהוג בכל העולם וגם בארץ זה יעזור...
אה, שכחתי, כבר לוקחים אגרת טלויזיה, אז אולי הפתרון הפשוט הוא: ל ה ש ת מ ש ב ה ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שמשתמשים בה!
אליהו קדוש,
יבנה,
11/03/05 14:37
|
|
 |
5.
רוצה לומר - על טעויות משלמים
חיחי,
חהחה,
09/03/05 10:48
|
|
 |
4.
אמינות? לא ברשות השידור!
אורן הלמן,
09/03/05 10:46
|
האמינות והניתוק של דובר רשות השידור מזכירים לי את הדובר של סדאם חוסיין במלחנת המפרץ השנייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אז מה קרה?
ל"ת
משה,
חיפה,
09/03/05 10:36
|
|
 |
2.
נו זה תמיד אותו דבר, תחקיר עלק
ל"ת
מיכל,
09/03/05 10:31
|
|
 |
1.
פשוט לא יאומן
מרים,
ירושלים,
09/03/05 10:31
|
אם הרשות אינה מוכנה לשאת במימון למה מלכתחילה הם מארגנים את הקדם . שיתנתקו לגמרי מהתחרות הזו וגמרנו.
הגב לתגובה זו
|
|