 |
47.
אני קונה בקטנות ובדיונון
יש אלטרנטיבה,
ת''א,
05/03/05 23:40
|
בדיונון יש אחלה מחירים וגם אתר מצוין וגם מלא ספרי אנגלית
ושסטימצקי וצומת ספרים ירגעו קצת עם הכוחנות הדורסנית שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
איך יתכן?
מוטי,
USA,
04/03/05 22:30
|
איך יתכן ש''ציטוט היום'' שלכם בדף ''תרבות'' שולח אותי (בחו''ל) להירשם ולשלם ל Ynet?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כל מילה בסלע
עלת תאנה ותיקה,
04/03/05 09:30
|
הוצאות קטנות, ולאו דווקא מתוקשרות (לאחוזת בית יש פטרון כלכלי, ולפיכך יחצנות בריאה), הולכות להירמס, ודווקא הן מעיזות עוד פה ושם עם ספרי איכות או ''אחרים''. הממונה על ההגבלים צריך להריח חד-משמעית שזה מסוכן ולא דמוקרטי! טרם היות האיחוד הזה גם לא תרבותי. תודה מיברג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היו מוכרים טימטום
ל"ת
היית מליונרית,
04/03/05 13:32
|
|
 |
44.
למגיב ל''ידיעות אחרונות''
יוגב,
03/03/05 18:01
|
חבל שאינך מייצג את הרוב המסכים שיחרבנו לו את התודעה ומוכן לשלם עבור זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תגובה כנגד ''ידיעות אחרונות''
עמנואל כבירי,
ישוב עלמון-ע,
03/03/05 16:20
|
הייתי מנוי על ''ידיעות אחרונות'' למעלה מחמש שנים. בשנה האחרונה פניתי פעמים רבות להנהלת העתון ובקשתי לדעת מדוע אין איזכור לשדורי תכניות ערוץ 10, במדור ''ערוצים'' אך כלל לא נעניתי. שלחתי מכתבים בנדון פעמים אחדות למדור ''תגובות'' (''מכתבי קוראים'') אך מכתבי לא הודפסו. תגובת העתון הנאור היתה ילדותית: התעלמות מוחלטת מפניותי אליהם בנדון. החלטתי החלטה עקרונית ועמדתי בה: בצעתי התנתקות מוחלטת מהעתון. כבר למעלה משנה שלמה איני מנוי על ''ידיעות אחרונות''. מדי חודשים אחדים מטלפנים אלי ממחלקת המנויים של העתון ומציעים לי ''הצעה שלא ניתן לעמוד בפניה'' הכוללת מתנות, פיתויים ומתנות שונים ובלבד שאחדש את המנוי ואילו אני עומד בסירובי לחדש חתימתי. לא בקשתי להסיר אותי ממאגר המידע שברשותם, בו כלול שמי, כדי להרגיש את עוצמת הנקמה. מי שמתעלם מבקשותי הענייניות וכלל אינו משיב לפניותי ראוי - לדעתי -לסוג זה של תגובתי: סירוב מוחלט!
עמנואל כבירי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
Mibarg is right
Amir, CA,
03/03/05 08:18
|
Ron Mibarg is right. As someone that currently lives in the US, I became aware to how important competition his. In Israel there are too many Monopolies and Cartels and consumers pay dearly for it. If I were Arutz 10, I would have sued Yediot many years ago for refusing to publish their schedule. This is indeed a scandal. A second scandal is the merger of the Stimatzky and Keter. This is called vertical integration and it indeed means less choice for the consumers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מיברג הוא עיתונאי קלאסי
מירנדה,
02/03/05 15:15
|
הוא מגיב לכל אירוע בהתלהמות משעממת, אין לו שום פרספקטיבה, אף טקסט שלא לא רלוונטי לשובע אחר-כך. הוא לא רבע אינטלקטואל, ההבנה שלו בספרים היא מבישה. הוא תקוע רק עם ספרות אמריקנית סוג ב'. הדימויים שלו תמיד וולגרים, כתביה מאד מתלהמת שלא יודעת להיות מעודנת אלא תמיד תוקעת בחצצורות. הכל אצלו תמיד קטסטרופלי. אפס עם יומרנות. עיתונאי, רק עיתונאי ולכן אף אחד לא קרוא את הספרים שלו. בניגוד למשל לאנשים כמו דורון רוזנבלום או אפילו נחום ברנע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
:-)
ל"ת
דורפל,
03/03/05 01:26
|
|
 |
40.
צודק, ''הירושימה'' ספר נהדר
הרשקוביץ,
02/03/05 13:57
|
|
 |
מאוד נהנינו בהירושימה
יוקו אונו,
נגסאקי,
02/03/05 16:21
|
כמו שצחקנו אז לא בכינו שעות, עד שגילינו שהמפיצים של הספר המצוין הזה הם סטימצקי, שאותם מיברג משמיץ. אז מה הוא בעצם רוצה? נודניק. אגב, זה אולי הספר השלישי של הוצאת אחוזת-בית, אולי רביעי, אבל הם עושים לעצמם יחסי ציבור כאילו המציאו את הזירוקס. כמובן בסיוע עיתונאים בורים וטרחנים כמו מיברג. כתבו על השרי פרידמן או גוטמן הזותי יותר מילים ממה שהיא הדפיסה. טוב שמיברג מנסה לתקן את המאזן לטובת ההספק של כתר - אם כי הוא יצטרך לעבור לפורמט של מאה אלף מילים לאייטם. לא שזה גדול עליו, כמה כדורים ובקבוק טקילה והטקסט יזרום. ויזרום. ויזרום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
רוני: למדתי אותך לכתוב תאבי
המורה שלך ללשון,
גבעתיים,
02/03/05 13:26
|
|
 |
38.
מה עם איזו מילה על יורם מלצר
חן,
02/03/05 11:47
|
ועל הנעשה במדור הספרות המצוין והנקי מפניות של ''מעריב'', (עד כה) אם כבר אתה עוסק במצב הספרות ובכלל זה בביקורת הספרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
בסטימצקי לא יודעים אפילו לאיית
מנחם שינקין,
תל אביב,
02/03/05 10:04
|
תסתכלו על הסניף בשינקין, כתוב שם שיינקין בשני י' במקום באחד. לדעתי זה אומר הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והמוכרים גם לא מבינים בספרים
מיכל,
03/03/05 09:03
|
אני יודעת יותר מהם והרבה פעמים יצא שמוכר או מוכרת לא הבדילו בין ז'אנרים שונים. מי שכר אותם לעבודה - לא ברור לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכי טוב שינקן
ל"ת
מעדני מזרע,
02/03/05 11:06
|
|
 |
36.
''ברנס אנד נובל''
אבי,
USA,
02/03/05 09:53
|
מי זה סטימצקי? ''ברנס אנד נובל'' אחד מכיל את כל חנויות הספרים בארץ ועוד ישאר מקום. יש שם כורסאות וספות ואין מוכרים נודניקים שמנסים להמליץ לי מה לקרוא...חוץ מזה יש שם גם ''סטארבאקס'', תמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כתר מטחנת זבל פאשיסטית
ל"ת
רפי,
02/03/05 09:23
|
|
 |
גם אתה לא משהו
ל"ת
לך לטיפול,
02/03/05 10:54
|
|
 |
34.
הוצאתי ספר בתאגיד!
סופר,
02/03/05 09:17
|
רון מיברג היקר!
לפני זמן מסויים הוצאתי ספר באחת ההוצאות המדוברות,צר לי לאכזב אותך אך למרות שהספר זכה ועדיין זוכה להצלחה בקרב הקוראים לא קיבלתי גם לא פיסת חשיפה תקשורתית,פשוט כלום,תחום השיווק והשפעתו על הקורא ברור לי לחלוטין אני יכול לומר לך בוודאות שללא אהבת הקהל לא הייתי מוכר את הספר,ולגבי התאגידים אני בהחלט מסכים איתך,רמת התוכן תרד והמיסחור יתפוס מקום מרכזי אבל אלו כוחות כל כך חזקים שלעצור אותם זו משימה בלתי אפשרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעצור את התאגידים
יצחק,
03/03/05 18:08
|
אולי לא ניתן, האם תתכן הקמת מועדון קוראים לאומי -גוף דוגמת מנויי ספרית עם עובד בזמנו אשר ינצל את יתרונות האינטרנט בכל הקשור לרישום, הפצה, פרסום, יהיהמסוגל למצוא את נקודת שיווי המשקל בין השיקול המסחרי הטהור והשיקול התרבותי. האם זה משול לרבוע המעגל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חבל שחדשות נסגר - יכולת לבלבל
בלי שיקראו,
02/03/05 07:42
|
כמו שאני זוכר לא היה קיוסק או ישוב שאי אפשר היה למצוא שם את חדשות כמו שאני זוכר המחיר היה חצי ממעריב וידיעות ואפילו שחילקו בחינם אף אחד לא לקח - (אני דווקא כן בגלל הבחורות) אז אולי לא ידיעות אשמים אולי אתה וכמוך בכתיבתם המשמימה אשמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת היו שם תמונות של כוסיות
ל"ת
חבל שנסגר,
02/03/05 10:56
|
|
 |
32.
כתבה משובחת- כלבת שמירה אמיתית
אור,
אשקלון,
02/03/05 06:40
|
ידיעות אחרונות - ההתבהמות בשביל כסף כסף כסף!!! מוזס - רמה אישית כרמתו של העיתון העלוב שלך ותשאל אותי לגבי ''הרייטינג'' של העיתון שלך ואיך זה שהוא כל כך מצליח ואני אענה לך שרייטינג לא מעיד על איכות - ראה דוגמת הסדרה ''שבתות וחגים'' - רק כדוגמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
עכשיו אנו יודעים שמיברג ערך
מנחם,
פ,
02/03/05 03:50
|
סדרת מתח בעם עובד. מיברג הוא הדוגמא החיה לביטוי אם אני לי מי לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תגובה לכתבה של מר מ'
מחאה ולא מחמאה,
קרית ספר,
02/03/05 00:47
|
לא ייתכן להדוף איחוד מולים כנ''ל,רק משום שמו''ל מעריב נכשלו בעבר(כמו ''הד ארצי וכו').קנאת סהופרים(מייברג ושות')מתעוררת רק כעת,כששופכים את המים החוצה ולא מקודם.אתם הייתם כבר בקטע הזה,אז מה אתם מלינים על אחרים?סייג לחוכמה -שתיקה וחבל על כל המלים שממלאות שורות,אך ריקות מתוכן! כמעט ברור שתימנעו לפרסם זאת,כי לאמת יש מכחישים מעט לעת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מייברג צודק 100 אחוז
לא פרייר,
חלם,
02/03/05 00:46
|
מונופול מסוכן בדיוק כמו כל התחומים בארץ העבדים המטומטמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פגיעה בתחרות של האינטרנט
דן,
01/03/05 23:30
|
החשש העיקרי של סטימצקי הוא מהתחרות עם אתרי המכירות באינטרנט. בעולם המוסיקה, האתרים האלה כבר הצליחו לתת מכה קשה למקבילה המוסיקלית של סטימצקי - טאואר רקורדס. החשש העיקרי לתחרות הוא ש''כתר'' הממוזגת עם סטימצקי תמנע מאתרי הספרים גישה לספרים שלה, וכך את ספרי כתר לא ניתן יהיה להשיג במכירים נמוכים באינטרנט. הממונה על ההגבלים העסקיים צריך לבדוק האם ל''כתר'' יש מספיק כוח שוק כדי להחרים את אתרי המכירות באינטרנט. אם כן - המיזוג הזה מסוכן לתחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכירים נמוכים ?
ל"ת
מחירים נמוכים !,
01/03/05 23:53
|
|
 |
27.
אל תתן לעובדות לבלבל אותך
אף מילה אמת,
01/03/05 23:11
|
יש לי על השולחן את שני הספרים האחרונים שקיבלתי מכתר נשרים ומלאכים - יולי צ'ה (צ'ילי) חגיגת התיש - מריו ורגס יוסה (שלדעתי אפילו טרם הופצו) להזכיר את ''הירושימה'' 5 פעמים בכתבה זה ממש מרשים אבל הנה במקרה שני הספרים האחרונים (ויוצאים עשרות בשנה) כתר תומכת בספרות המקור ומוציאה את אהרון אפלפלד ועמוס עוז ואלונה קימחי וסוזן אדם ודודו בוסי ומירה מגן ועוד עשרות סופרים ישראלים (אבל למה להתיחס לזה ?) כתר מוציאה ביוגרפיות (השנה יצאה ביוגרפיה ענקית - לוי אשכול שברור שמחינה כלכלית אין לזה הצדקה כי את מי מענין אשכול בדור הסינטטי והמהיר אבל מבחינה תרבותית חשובה מאוד ) אם היית מסתכל בקטלוג של כתר היית מבין את החשיבות של כתר לתרבות הישראלית (אבל למה לבזבז זמן ?) כתר היא מו''ל וסטימצקי רשת חנויות , מה יותר הגיוני מפעילות משותפת שלהם (לזמורה ביתן יש את צומת ספרים) וכמה ברור שזו תרומה נטו לתרבות הישראלית לך יש את הפריבילגיה לפרסם 1957 מילים חסרי משמעות ותוכן ולהתימר להיות נציג התרבות הישראלית בלי שאתה מבין על מה אתה מדבר אבל את הספר ה 16 תנסה לפרסם בכתר כי אני לא מאמין שהוצאה אחרת תיקח את הסיכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי
ל"ת
נועה ארצי,
02/03/05 11:10
|
|
 |
אין כאן הרבה במה להתפאר
אבנר,
02/03/05 00:02
|
בוסי, אלונה קמחי, סוזן אדם, הוציאו בכתר ספרים חלשים למדי, שגם לא זכו לעריכה ראויה. עוז הוא עוז, והספר האחרון שלו מרתק, אבל גם הוא לא טופל כראוי, וחבל. אפלפלד מונוטוני ומצועצע, אותי הוא משעמם. בתרגום המצב קצת יותר טוב, אבל בל נגזים עם תרומתה של כתר לספרות בארץ. בסך הכל זו הוצאה של אמצע הדרך, לא דוגמה ומופת מבחינת הטעם הספרותי וגם לא מבחינת ההקפדה על טיפול נכון בספר. ההשקעה הגדולה שלה היא בעיקר במישור העיסקי, ובתחום הזה היא בהחלט מגיעה להישגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכתר מגיע כתר על יחצנות
חגי,
ירושלים,
03/03/05 12:50
|
כל עורך עיתון בארץ מוציא אצלם ספר. זה לא ראוי לבדיקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לא רק מחדשות התעלמו
יושי,
י-ם,
01/03/05 22:42
|
גם מעיתונים כמו מקור ראשון מתעלמים בכוונת תחילה בעיתונים הגדולים השולטים במדינה.
מדובר בעיתון איכותי וברמה גבוהה ועשיר מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מאמר מעניין, ארבע טעויות
עינת הבראנז'אית,
ת''א,
01/03/05 22:41
|
1. כל כך הרבה פירגון ל''אחוזת הבית'', ועל שום מה? דווקא הוצאה קטנה זו נכנעה לחלוטין לתכתיבים של סטימצקי ומפיצה את ספריה באמצעותו, בדיוק כמו אריה ניר ורם אורן. 2. הסדרה שלך נכשלה בגלל שספרי מתח איכותיים אף פעם לא הצליחו בארץ. רבים ניסו, כולם נכשלו, וכך קרה עכשיו גם לך. Get over it
3. מה הקשר בין דב אלפון לשמעון אדף? שמעון אדף הוא משורר ענוג ומוכשר נטול כל ניסיון ניהולי; אלפון הגן על מוצרים תרבותיים שהגה מול הלחצים של כל מנהלי שוקן הקמצן, מי זה יורם רוז בכלל ליד ורשבסקי או אסתרון או אינזלברג.
4. הסכנה אינה אורבת באמת להוצאות קטנות, שאינן מאיימות הרי על כתר, אלא לשלוש ההוצאות הגדולות שאין להן רשת חנויות: מודן, ידיעות ועם עובד. שתיים מהן, מודן ועם עובד, ניסו להקים רשת ונכשלו (ספרי, פרוזה-מודן). ידיעות עומד עכשיו מול בעיה. וכך המאמר שלך מסתיים בנקודה שבה הוא התחיל: מה מוזס יכול לעשות למי שמסכן אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד טעות שלך
יושי,
05/03/05 19:50
|
|
 |
ידיעות אחרונות המסכנים...
דריה,
01/03/05 23:20
|
ממש סכנה גדולה מרחפת עכשיו מעל ראשם... איך יקדמו את ספריהם... הם הרי כל כך עניים ואין להם כסף לפרסם עשרות מודעות בעיתון ''ידיעות אחרונות'', ולשדר במשך חודשים ארוכים ג'ינגלים ברדיו, ולמרוח את 7 ימים עם ראיונות חושפניים של סופריהם הסתמיים... רחמנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מיברג צודק
מיכל,
תל אביב,
01/03/05 22:34
|
אפשר להימנע מקניות בסטימצקי! יש חנויות רבות באינטרנט ויש את דיונון וחנויות ספרים משומשים. אפשר לומר '' לא!'' וגם ''לא עוד!''. NO LOGO
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תודה מייברג. פתחת לי את העינים
ZAHH,
01/03/05 22:10
|
כשקראתי בעיתון את הידיעה על האיחוד, אפילו לא חשבתי על חומרתה. עצוב מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
זמורה הכי ראויים,
דנה ד.,
01/03/05 22:10
|
הכי פחות צבועים, הכי פחות פלצנים, הכי אמיתיים וקולעים. עוד לפני דב אלפון - ובעיקר מאז הגעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יחי שוש עטרי האלילה!!!!
אבירן,
01/03/05 22:08
|
כן, כן, תאמינו או לא, הם הדפיסו אפילו את הרומן פרי מוחה ההזוי של הגברת שוש עטרי. ''סודות ושקרים'' מאד מקורי, מאד יצירתי, מאד איכותי
זבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עטרי לא בכתר, זה הוצאת ידיעות!
ל"ת
מירו,
02/03/05 09:28
|
|
 |
20.
תגובות בין 21:24 ל 21:40
טיפש תעבוד בשכל,
01/03/05 22:01
|
הדיון התנהל בשקט (מה לעשות ברובו נגד השטויות של מיברג) פתאום הופיעו תוך כמה דקות תגובות (כולם כמובן ל''ת) לכל ההערות והערות מתלהמות נגד המיזוג תאכל את עצמך טיפש כי המיזוג יהיה הממונה לא יבטל אותו כי אין כאן שום מונופול ואפילו לא קרוב למונופול ואם אתה טוען שכתר שותלים לפחות תעבוד עם שכל (שכנראה אין לך) וחוץ מזה ממה אתה כל כך מתוכל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ענק! כל הכבוד ששמת לב!
ל"ת
נכון,
תל אביב,
01/03/05 22:39
|
|
 |
19.
מרתק,מענג,וגם צודק כמו תמיד
ל"ת
LEON,
ת''א,
01/03/05 21:53
|
|
 |
כן ירבו
ל"ת
גיא,
01/03/05 22:03
|
|
 |
18.
הממונה על ההגבלים מזמן נרדם
ל"ת
צהלה,
01/03/05 21:49
|
|
 |
17.
פעולת קומנדו. הרס חיי התרבות.
ל"ת
שאוליאן,
01/03/05 21:49
|
|
 |
16.
I agree with Ron
Oron,DC,
01/03/05 21:47
|
|
 |
כן, האזהרה הכי מצחיקה כבר
ל"ת
נחמן,
01/03/05 22:04
|
|
 |
15.
כתר אגרסיביים זולים ועלובים
ל"ת
שוקי ש,
הרצליה,
01/03/05 21:30
|
|
 |
אכן כתר הפכו פס יצור לזבל
ל"ת
אחד העם,
ציוני ליברלי,
01/03/05 21:38
|
|
 |
הוא עוד היה עדין איתם. מידי.
ל"ת
כנרית,
01/03/05 21:52
|
|
 |
הכישלון של שמעון אדף
אייל לרנר,
תל-אביב,
01/03/05 22:06
|
כל ההימורים של כתר על סופרים חדשים נכשלו. אין להם את הכשרון, נקודה. לכן הם ימשיכו להדפיס מאות ספרים בשנה, ולא יוציאו רבי מכר ספרותיים של ממש. הם מנותקים, מנותקים, מנותקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אלפון אישיות! אדף דביל מושלם.
ל"ת
מאירי,
01/03/05 21:29
|
|
 |
מסכים
ל"ת
כץ הקטן,
01/03/05 22:07
|
|
 |
13.
טקסט מצויין, ראוי וצודק
ל"ת
אליהו פורל,
01/03/05 21:28
|
|
 |
12.
להתחיל למכור ספרים בבתי קפה
קופי,
01/03/05 21:27
|
ואולי בחנויות הלבשה, ברחבי הקניונים, בבתי ספר ובכל מקום אחרץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור?
ל"ת
קופיפית,
01/03/05 21:45
|
|
 |
11.
חבל שמר סטימצקי מתחזה כאן
טומי,
01/03/05 21:27
|
ברור שצביקה ואדף ויפתח מכתר, וגם סטימצקי, ישאירו כאן עכשיו אלפי תגובות בעד המיזוג. הם מתים מפחד לאבד את מכרה הזהב הזה. מדובר במונופול שמוכרחים לעצור!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הממונה חייב לבטל את העיסקה
ל"ת
רמי שמש,
ירושלים,
01/03/05 21:24
|
|
 |
9.
צודק! צודק! צודק!
ל"ת
גליה,
תל-אביב,
01/03/05 21:24
|
|
 |
8.
על איזה ''איכותי וקטן'' אתה מדבר
מיכל,
01/03/05 21:20
|
הרי מבחר הספרים בחנויות בארץ הוא עלוב גם עכשיו. במקרה הטוב יש לספר מתורגם רק מהדורה אחת לבחירה, במקרה הרווח, אין בכלל איך לקנות אותו בעברית. חוץ מזה שהספרים כל כך יקרים פה שזה פשוט מגוחך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק נשים נכנסות לחנויות ספרים
מרוזובסקי,
01/03/05 22:07
|
|
 |
7.
מה קרה לכם השתגעתם כולכם?
אדוריים,
01/03/05 20:56
|
מר סטימצקי חי במדינה חופשית. מותר לו לפתוח איזה חנויות שהוא רוצה ולמכור בהן מה שהוא רוצה.
אתם יכולים להגיד שהוא משפיע על התרבות ואני אומר לכם שככה העולם עובד. למה אתם לא באים בטענות לטאוור רקורדס? ולמה אתם לא באים בטענות לסופרסל והיפרנטו על הבחירה שלהם ב''מה למכור''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן מדינה חופשית...
רונן,
02/03/05 00:13
|
|
 |
אתה השתגעת
אסי,
01/03/05 21:30
|
זכות הבעלות של סטימצקי איננה עדיפה על זכותו של הצרכן להינות משוק תחרותי. וכדאי שהממונה על ההגבלים יתחיל להצדיק את המשכורת שהוא מקבל ויפסיק לאשר מיזוגים שיובילו לחיסול התחרות החופשית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מייברג צודק ב-100 אחוז!!!!!!!!
ל"ת
דניאל,
01/03/05 21:24
|
|
 |
6.
עוני רוחני
אוהב ספר,
ספריה,
01/03/05 18:46
|
בכל עירה אירופית ובכל עיר קטנה בצפון אמריקה תמצא מםפר חנויות ספרים שבכל אחת מבחר עשיר ומובחר העולה בטיבו והיקפו על הסך הכולל של כל חנויות סטימסקי בישראל תוכל למצא בחול אנשים שמבלים שעות בחנויות הספרים הענקיות עם הספר הוא בימינו מושג שנכחד בחברה הישראלית מי שמבין יודע כי רדיפת הבצע של בני סטימצקי הביאה להכחדת הספרות וגוויעתה במדינת ישראל אני מצפה שיקום יזם שבשלב ראשון יקים עשרות חנויות קטנות ברשתות השווק ויפיץ ספרות טובה שבטוח שימצאו לה קונים בשלב שני לאור ההצלחה יקים חנויות ספרים ענקיות ויחזיר אותנו להיות עם הספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are living in a movie...
dan,
europe,
02/03/05 10:24
|
even in europe the small book shops are constantly shutting down due to fierce competition from mega-stores like fnac etc
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מתי כבר תפסיק להתבכיין?
מומרל,
01/03/05 17:39
|
אצלך בראש הכל אישי. אתה כל כך רוצה שייתיחסו אליך ואל פועלך, שזה מעוות את תפיסת העולם שלך לגמרי.
נתחיל ב''התעלמות'' של ידיעות מעיתון חדשות. על איזו התעלמות אתה מדבר בדיוק? מה רצית - שכל בוקר יופיע מאמר מערכת בידיעות המהלל את פועלו של העיתון המתחרה? ידיעות לא התעלם לא מחדשות אלא ממך (כלומר - אנשים מחדשות עברו אחר כך לידיעות, אבל לא אתה).
מרגיזה יותר התייחסותך לעולם הספרות. 15 ספרים הוצאת עד היום ועל אף אחד מהם לא שמענו. הם גם לא הגיעו לחלונות הראווה ולא בלטו בערימות רבי המכר בסטימצקי. אז מה זה אומר?
אפשרות ראשונה היא שקיימת קונספירציה (נוני מוזס, שרודף אותך הורה לכל ראשי ה''משפחות'' בישראל להחרים את פועלך ולדחוק אותך הצידה, כמובן בגלל שהיית ב'חדשות').
אפשרות שנייה היא שהעבודה שלך פשוט שווה לטארמה. הרי לא רק מקורבים לנוני מוזס מגיעים למקומות הבולטים בסטימצקי. הבוקר הייתי וראיתי בעצמי. ליד חרטבונות כמו רובין שארמה יש גם את ''המקרה המוזר של הכלב'' ואת ''בישולה''. תאמין לי שהם לא קשורים לנוני מוזס אלא רק לעובדה שרבבות אנשים נלהבו מהם והמליצו לחברים.
בתור אחד שעובד כמה שנים עם מילים, אבל כבר צריך לדעת שזה, וזה בלבד, מה שעומד בין סופר מוכשר להצלחה בקופות. אם אף אחד לא מכיר אותך עד היום, זה רק בגלל שכתבת (וערכת) קש וגבבה, שום דבר אחר.
(וזה מבלי לפגוע בשליטה הנאה שלך בעברית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מייברג ענייני לחלוטין.
טל ל,
גבעתיים,
01/03/05 21:51
|
מה את רוצה יא מפגרת? הוא לא אישי, הוא מאד ממוקד ענייני ואפילו צודק בטקסט הזה. תפסיקו לתקוף אותו. יש מעט כותבים בארץ ברמתו. וכשהוא צודק לפעמים - הוא לגמרי צודק. האיחוד הזה מסוכן לדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבים לסכל את העיסקה הזו בהול
ל"ת
מוקי,
דרום,
01/03/05 21:25
|
|
 |
''המקרה המוזר'' ו''בישולה'', נו...
אילן,
01/03/05 18:30
|
אלה הדוגמאות שלך לספרות איכותית שהצליחה למרות סטימצקי? ראשית, שני הספרים יצאו בזמורה-ביתן, בעלת צומת ספרים; שנית, האחד הוא ספר בישול והשני ספר נוער חביב שערכו הסגולי נמוך; ושלישית, מה שעומד בין סופר מוכשר להצלחה בקופות הוא, בין היתר, חשיפה בחנויות, ג'ינגלים ברדיו, מודעות פרסומת וההתמקמות ברשימת רבי המכר (כי אנשים נוטים לרכוש ספרים מצליחים) - עניין הנתון למניפולציות משמעותיות מצד חנויות הספרים שמשתתפות בסקרים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אבל
מומרל,
01/03/05 19:34
|
בהחלט לא הבאתי דוגמאות לספרות מופת, אבל הן עונות לקריטריון של ''מפה לאוזן''.
אם מיברג עשה 15 ספרים, ואף אחד מהם לא עשה שום הייפ, אין לכך שום קשר לקידום מכירות שהיה או לא היה.
(ולהזכירך - גם ש''י עגנון וג''ג מארקס לא זכו לג'ינגלים ברדיו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי וויכוח אתך בעניין מיברג
אילן,
01/03/05 20:42
|
אבל הספרים שהזכרת הצליחו לא רק בגלל ''מפה לאוזן'', אלא במפורש גם בשל החשיפה הבולטת מאוד שהם קיבלו בחנויות של רשת צומת, ששייכות לכנרת-זמורה-ביתן-מודן-דביר, כלומר להוצאה שבה הספרים הללו ראו אור. ל''מקרה המוזר'' גם ניתנה פרסומת נרחבת (ויקרה).
לעומת זאת, ש''י עגנון כתב ופרסם בתקופה שונה לחלוטין, עם גורמי-השפעה שונים לחלוטין, והיום הוא לא היה מגיע לקוראים ללא עזרת מודעות, ראיונות במוספי סוף השבוע, מבצעים בחנויות וכו'. ומארקס הוא סופר בעל שם עולמי, עם עובד לא נאלצו לעבוד קשה מדי כדי למכור אותו כי שמו כבר הלך לפניו.
ברור שמיברג מתבכיין כרגיל, אבל זה לא גורע דבר מאמיתותה של הטענה שלו בנוגע להשפעה המשחיתה של בעלי ההון על עולם התרבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי, אך עלי להסכים איתך
מומרל,
01/03/05 20:54
|
מה שנחמד הוא שהצלחת לתמצת במשפט ברור ונהיר את מה שמיברג מורח על פני 1900 מילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ
אקונין,
סבסטופול,
01/03/05 23:54
|
בישולה לא דוגמה לכלום, בטח לא לספרות, אבל הספר לא קשור לזמורה ביתן כינרת ולצומת ספרים - מודן נפרדה מהם מזמן. בכל מקרה, מיברג מקשקש, וכמובן מהחור של התחת שלו. הוא קיבל אינסוף הזדמנויות כעורך, בעיתונות ובספרות, והתוצאות מדברות בעד עצמן. גם אם יסגרו את כל הבאסטות והסופרים של הספרים,ויפתחו חדשים ואמיצים, בסוף תמיד נמצא קורא. והקורא הזה אולי מוכן לקרוא 1999 מילים שמיברג כתב, רק אולי, אבל גם אם יתאמץ לא יצליח לסבול 80 אלף שמיברג ערך. תשאלו את מנהלי החשבונות בעם עובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בכיין פתטי
אחד העם עובד,
חלון ראווה,
01/03/05 17:34
|
הסדרה שמיברג ערך, כפי שציין בעצמו - אם מישהו צלח את הטקסט שלו עד שם - הופיעה בהוצאת עם עובד. לעם עובד אין מה להתלונן על נוכחות בחנויות הספרים, וגם הבלשים המתורגמים של מיברג שכבו להם במקומות בולטים זמן רב מהרגיל. אלא שהקוראים - לא סטימצקי הרשע - הצביעו ברגליים. עם עובד הפסידו כסף על סחורה שאין לה קונים. ומיברג מיילל במקום לשאול את עצמו איפה הוא טעה. יש לו תלונות? ייכבד ויקים הוצאה על חשבונו, כמו אותן הוצאות ''איכותיות'' שציין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיברג מבין יותר מכולכם, מפגרים
ל"ת
הלר,
בת ים,
01/03/05 21:25
|
|
 |
3.
תסלח לי מיברג, הבנתך בספרות
הילה,
01/03/05 16:46
|
מוגבלת. אוהד זמורה ז''ל הוא איש תרבות רק בהשוואה ליורם רוז מכנרת, סוחר-סוסים נודע. זמורה בפירוש היה איש עסקים. אחרי שרכש את הוצאת דביר עם אוצרותיה בשירה ובפרוזה, ראינו משהו מזה? לא. זה לא מוכר, אז למה להוציא? ומי מכר את זמורה-ביתן-דביר וכו' לרוז הזוועתי אם לא זמורה בעצמו? אין לי עניין להשמיץ את זמורה, שהיה באמת איש יקר, אבל את הגיבורים האמיתיים של המו''לות האיכותית לא הזכרת כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור? תתיחסי לעיקר הוא צודק
חיליק,
01/03/05 21:28
|
|
 |
המסר הצודק עובר פחות טוב
הילה,
02/03/05 01:09
|
|
 |
2.
אכן
שאולה אשכנזי,
תל-אביב,
01/03/05 16:33
|
''מדכדך כלכלית'' ו''מייאש תרבותית'' - אכן. ומה בקשר ל''מפחיד פוליטית''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אחוזת בית מופצים ע''י סטימצקי
קראוס,
01/03/05 16:11
|
בדיוק כמו קשת ואריה ניר. ככה שהדוגמה לא מתאימה. יש במאמר עוד כמה הטעיות אופנתיות (דב אלפון ושמעון אדף, בחורים בהחלט אינטליגנטים, לא תרמו עדיין תרומה מכרעת לספרות העברית ולא הוכיחו טעם ספרותי משובח במיוחד). אבל התמונה העגומה המתוארת כאן נכונה, נכונה מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חד משמעות מצב עגום ועצוב
ל"ת
זהבי רגוע,
תל-אביב,
01/03/05 21:29
|
|