 |
33.
סוף
חני,
10/07/04 14:48
|
אתמול הייתי בסרט ופשוט נהניתי מהסרט. המשחק, הנושא שלעולם לא נגמר בארץ, השחקנים, כל הכבוד לכולם ומי יתן ויזכה באוסקר לסרט הזר הטוב ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בגלל סצינה אחת
רונן,
רמת השרון,
01/07/04 18:21
|
רק בגלל סצינה אחת שווה לראות את הסרט. רובי פורת על ערש דוואי מדריכה את המקוננות שעתידות לקונן בהלוויתה. סצינה מצחיקה מבוצעת נפלא. כמה חבל שאין עוד כמוה בסרט הדל הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת היא שבגלל סצנה אחרת...
אורן,
לפיד,
08/07/04 19:36
|
נמ נמ.. שנטע (ניקול) מגיעה לבית של המורה וחושפת את גופה היפהפה....
אייי....... איזו שלמות.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
משהוא לא מסתדר לי???
סיתונית,
01/07/04 16:36
|
כל פעם שמישהו לא חושב שהסרט טוב מופיע מישהו שנורא, אבל נורא מפרגן וכעוד ראה פעמיים ושלח חברים ובני משפחה שגם הם נהנו. ובסוף מוסיף קללה כזאת או אחרת (פלצנים וכד;) על מי שחושב אחרת. לי עושה הדבר רושם שמגיע מגורם אחד שמגיב ומנסה ליצור רושם של סרט מאוד מאוד מצליח ושהמונים נסחפים לראותו. האם אתר - זה שנועד לתגובות תמימות אוהבות או לא של סרטים שונים - הפך לזירת התגוששות מכוערת של אנשי השיווק של ההפקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת במאה אחוז
רובי לוין,
קיראון,
01/07/04 18:17
|
השימוש הנצלני של אנשי ההפקה בתגובות לביקורת היא תופעה נלוזה שתביא לכך שכותבי תגובות יאלצו לעשות זאת בזהותם המלאה ( או לאחר שירשמו לאתר) דבר שיחזיר את המגיבים האותנטים להתייחס למאמר. אגב, ראיתי את הסרט וזו היתה אכזבה גדולה. אם מחלקים אוסקר למסע יחצ''ני אז אין ספק שהסרט היה זוכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
סרט מעולה! חובה לראות
טלי,
דרום,
01/07/04 13:04
|
הייתי בסרט עם בעלי, שנינו נהנינו מאוד. שלחנו את ההורים וגם הם נהנו מאוד מאוד. אז בבקשה- אל תתרגשו מביקורות פלצניות. לכו לראות. אני בטוחה שתהנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך
ענת,
08/07/04 23:41
|
|
 |
29.
לשרה עדן
תסריטאי,
תל אביב,
30/06/04 22:11
|
אין לי קשר ליוצרי הסרט ואני משתדל לפרגן לכל סרט ישראלי חדש, אבל הניסיון שלך ושל אנשי השיווק של הסרט ליחצ''ן אותו דרך התגובות כאן הוא פתטי. בתור תסריטאית בתחילת דרכך תלמדי א. לעולם לא לענות לביקורת ב. אל תתפארי במשהו שיצרת, בטח לא בתסריט של ''סוף העולם'' שהוא החלק הכי פחות מוצלח בסרט. כתיבת הוויס אובר מיושנת וחסרת השראה, הדיאלוגים בינוניים מינוס והסיפור בנוי מטלאים. מה שמציל את הסרט משיממון מוחלט זה הצילום, עבודת הארט והשחקניות החינניות. לא יודע מה האמת מאחורי מעורבותה של רובי פורת בתסריט אבל בדבר אחד אני בטוח. היא הולכת להיות היחידה שתזכה השנה בפרס האקדמיה לשחקנית המשנה הטובה. היא הדבר היחידי בסרט הזה שהוא ממש נהדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
רובי פורת שובל
אשר,
גבעת אבני,
30/06/04 13:58
|
רובי שחקנית גדולה עם משחק יוצא מן הכלל תוך הזדהות עם הדמות המגולמת בתפקידה של רובי . רק רובי שבאה מאותו מקום אי שם יכולה לביים ולכתוב סרט כזה . אני לא יודע מהיכן הגיע התסריט ל-אבי נשר , כל הכבוד רובי
חבר לכיתה א' - יב'
אשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
סןף הולם שמאלה
ליאורה,
בינימינה,
29/06/04 23:03
|
סרט מצויין,עובד על כל החושים.כמי שבד''כ לא צופה בסרטים ישראליים,חייבת לציין שהופתעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לכל אוהבי שמש - זה הסרט שלכם!
ל"ת
מפרגן,
29/06/04 16:58
|
|
 |
25.
סרט עשוי היטב - מותר גם לפרגן!
אורלי סגל,
תל אביב,
29/06/04 10:04
|
ישראלים יקרים ובעיקר כותב הכתבה : מותר גם לפרגן. שהרי אם זה היה סרט יגוסלבי המספר על עיריה עם פליטים משתי מדינות שונות הייתם בוכים ומתרגשים ומספרים עד כמה הסרט ריגש אתכם. אז הסרט מדבר על אצנו הקטנטונת אבל זוהי לא סיבה למצוא איך להעיר הערות. הערות תמיד יש אבל השורה התחתונה היא שזהו קולנוע ישראלי משובח ומעטים הסרטים העונים הגדרה זו. אני שמחה שרב הקהל מפרגן לסרט ומקווה שפרגון הקהל יעודד יצירה מקומית נוספת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ןאהוו
שחם,
28/06/04 18:37
|
62 תגובות ודיונים על סרט ישראלי.. אולי יש לנו עוד תקווה אז למה לי פוליטיקה עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה שרוב התגובות זה לא ממש
דורון,
29/06/04 04:56
|
על הסרט, זו איזו מלחמה מטומטמת בין כל מיני פונקציונרים. קחו את העניינים שלכם הביתה ותעזבו אותנו לדבר על הסרט המקסים הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אנשים מצביעים ברגליים
אדם,
לכו, לכו לכו,
28/06/04 18:00
|
|
 |
22.
חליע לאללה
סיתוונית,
אופקים,
28/06/04 13:33
|
|
 |
שיניתי דעתי על הסרט
מרצה לקולונע,
28/06/04 18:01
|
|
 |
שקר שקר תרדוף!
המרצה המקורי,
28/06/04 19:15
|
לא שיניתי את דעתי ולא ראיתי את הסרט! מישהו אינטרסנט מההפקה יושב פה על כל האתרים ודופק אין ספור הערות מפרגנות לסרט. ראו הוזהרתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומישהו אינטרסנט נגד ההפקה
גם מרצה,
29/06/04 04:57
|
דופק הודעות נגד הסרט. גם אלה וגם אלה מעניינים לי את התחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
גם קטורזה התחיל בדידי לוקאלי
ל"ת
למורן שריר,
28/06/04 10:54
|
|
 |
20.
אם כל הכבוד לסרט של אבי נשר
משלם מיסים,
27/06/04 13:13
|
חשוב הרבה יותר לקרוא את מאמר של גואל פינטו (הארץ) בוואלה על מצב הקולנוע הישראלי (בכי רע). אל תוותרו גם על התגובות שם; הם אולי פחות עסיסיות מאשר התגובות כאן אבל חשובות הרבה יותר. לתשומת ליבכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מנהל האתר נרדמת בשמירה
ישי,
רמת השרון,
27/06/04 00:10
|
פתחתי הערב את האתר ונדהמתי איזו שנאה? איזה רוע? איך אתה מאפשר לקבוצת אנשים לתקוף בצורה כל כך בוטה וחולנית את רובי ומשפחתה. מה הקשר לכתבה ? השנאה העבירה אנשים על דעתם. ''השירים'' והשקרים של קבוצת אנשים ''מטעם'' המסתתרים תחת שמות בדויים אינם שוים תגובה . אודה לך באם תמחק כתבות מרושעות אלה לאלתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לדעתי, שרה עדן ירדה מהפסים...
ל"ת
תת הכרה,
26/06/04 18:22
|
|
 |
17.
לא אלך לסרט הזה!!!
מרצה לקולנוע,
26/06/04 18:13
|
גם אם הסרט הזה הוא נפלא אני לא אלך לראותו! התגובות האחרונות כאן של כל מיני אנשים מקורבים להפקה הן פשוט מחליאות! התקפות לגופה של רובי פורת שובל הם לחלוטין לא לגיטימיות. היה ראוי שאבי נשר יתנצל עליהן ויקרא לאנשיו לשתיקה מוחלטת. עד אז לא אלך לראות את סרטו ואמליץ גם לתלמידי הרבים לא לפקוד את בית הקולנוע. יש מוסר מינימלי שצריך לשמור עליו. וחבריו של נשר חצו אותו בגדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תלך, ביו כה וכה אין כרטיסים
ל"ת
קופאי,
קולנוע מרכז,
26/06/04 19:32
|
|
 |
16.
חבל שכל התגובות כאן הן על רובי
דבורה ברגר,
יהוד,
26/06/04 18:07
|
ראיתי אמש את הסרט בהקרנת חצות! והיה מלא בסינמה סיטי פשוט לא ייאמן אנשים נהנו,בכו,צחקו ומה לא ואנשים כאן מתעסקים בעניינים שבית משפט אמור לדון בהם עזבו אתכם משטויות ולכו לראות סרט ישראלי מצויין בעלי ואני לא הפסקנו כל הבוקר לדבר על הסרט וכן.גם על רובי ועל הבחורה הצעירה שמגלמת את ניקול פשוט מצויינות במיוחד הסצנה עם המקוננות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שיר לרובי הנפלאה!!!!!!!!!!
ז'ורז'ט,
אבניו פוש,
26/06/04 16:44
|
נולדתי במרקש בשם רבקה אזולאי גדלתי בירוחם אבל שכחתי מתי. בשביל לצאת משם חיפשתי חתן רצוי עשיר\חתיך אבל העיקר תבוסתן. את פורת פיתיתי שיוציאני מהברוך כמו עכבישה מנוסה המצוידת במחוך. וכשהצליח להימלט בעור שיניו מהמלכודת את הדוק' שובל דגתי עם קרס מחודדת. ואם האומלל רק מעיז ללחוש, עם המערוך אני מביאה לו בראש.
כולם קוראים לי רובי ואני מה זה מדרובי אני גדולה, אני יפה אני נפלאה! ומרוב ניתוחים גם לא בלואה.
כולם קוראים לי רובי ואני מה זה מדרובי מי שרוצה ללטף נחשית בואה שיכין את עצמו להונאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה בזויה של לא אדם!!!
ל"ת
אדם,
26/06/04 17:59
|
|
 |
למלעיז
עע,
17/07/04 23:54
|
|
 |
14.
שרה עדן - כמה הערות...
עברתי בסביבה,
26/06/04 15:58
|
אדם תרבותי לא מתפרץ ככה בעשר תגובות משתלחות. הוא גם לא מתגאה על פרויקטים עתידיים שלא נעשו - ככלל הם עוד יכולים ליפול... יתכן שרובי היא כל מה שאת אומרת אבל בתור עו''ד אם אלו טיעוניך הייתי קורע אותך לגזרים בבית המישפט ואולי לא כדאי לך לגשת לשם. שאלה קטנה לדוגמה; אם רובי היתה רק אחת ממאות אנשים שריאינתם מדוע הציע אבי נשר להכניס אותה ראשונה בכותרת התסריט עם יוכל? מדוע היא בכלל נחשבת אחת מהצוות (''שלושה היינו בחדר''). גם ממה שאת כותבת ניתן להבין שלרובי היתה השפעה מכרעת על התסריט (לגבי הגדרה מי תסריטאי ומי לא לא הייתי ממהר להשוויץ...) האם העובדה שלוהקה לאחד התפקידים המרכזיים לא מעידה כאלף עדים על מרכזיותה בסרט זה??? ולגבי ירוחם; אוקי היה רגע בחייה שהיא התביישה במוצאה - ביג דיל. אבל אפילו את לא מתכחשת שהיא אכן מעיירה זו והביוגרפיה שלה היא היא המככבת בסרט!!! לכן, 1. נסי לספק לנו את הסינופסיס המקורי שלך בטרם הגיע רובי להפקה. 2. נסי להסביר מדוע חש אבי נשר כי את לבד לא מספיק טובה כדי לכתוב את התסריט עד סופו 3. נסי להסביר למה רובי כל כך השפיע על אבי לפחות עד לאחרונה. שום אלימות מילולית לא תעזור לך פה אלה עובדות מאירות עיניים. ואת אלה משום מה את מתקשה לספק. לידיעתך; נכון אני מהברנזה אבל לא מכיר אישית לא את רובי ולא את מר נשר. אני אבל כן יודע להבדיל בין סרט טוב לסרט רע. וזה לצערי בינוני ומטה. להיתראות בבית המישפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
קנאה חולנית מאישה מזדקנת
מעורב בהפקה,
תל אביב,
26/06/04 15:45
|
רק תסתכלו על שתי הכוסיות האלה ותבינו מה עובר על המזדקנת המתבלה שהצלם לא יכול היה לצלמה בתצלומי תקריב בגלל הצלקות של המתיחות...אח, הקנאה חורכת בלב המתכלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק חלאה אנושית יכולה להגיב כך!
אדם,
26/06/04 17:58
|
אחרי ככלות הכול אבי נשר בחר להיעזר ברובי לכתיבת הסיפור וגם לאחד התפקידים המשובחים בסרט. האם השנאה האישית העבירה אותך על דעתך? תתביש! תגובתך היא אלימות לשמה שלא כאן מקומה. רצוי שהאחראי על האתר הזה ימנע מהעלבות גסות כאלה להופיע כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לליהי מ 1
שרה עדן,
26/06/04 14:51
|
תגידי ליהי (אם באמת את ליהי ולא אחת מהאחיות אזולאי עתירות הדמיון) מניין לך שגנבו לה את התסריט או שהיא קרעה את הנשמה? קודם כל בשביל לקרוע את הנשמה צריך שתהיה נשמה ושנית כדי לגנוב תסריט, צריך שאדם מוכשר יכתוב תסריט. עכשיו תשאלי את עצמך שאלה פשוטה. למה, אם באמת כל מה שאת טוענת או רבקה(רובי) טוענת, בשביל מה לכל הרוחות היא היתה צריכה אותי ואת אבי נשר? למה היא חתמה על 5 חוזים עם ההפקה? מה, היא היתה מסוממת? שיכורה? ואם היא כל כך מוכשרת כפי שאת מאמינה, ואם היה לה סיפור כה מדהים, מדוע היא חיכתה 30 שנה (היא בת 48) כדי לכתוב? או שמא היו לה הדפים באיזו מגירה מלאת אבק ואנחנו כמו שני ארכיאולוגים הצלחנו לדוג אותם מתהום הנשייה? ושאלת השאלות. מדוע אם כל מה שהיא אומרת נכון, מדוע היא חתמה על החוזים, שיחקה בסרט, חיכתה שיצא לאקרנים כדי לקום ולזעוק? אני במקומה הייתי עושה זאת עוד לפני שלוש שנים. הבחורה שקרנית נחש צפע לידה יחשב לחיית מחמד. אני אישית, מתחייבת לקפד את ראשה לעיני כל עם ישראל. חכו ותראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בלי מילה אחת על גניבת התסריט?
ליהי,
רמה''ש,
26/06/04 11:35
|
הדבר הטוב ביותר בסרט הוא הרעיון, שמר אבי נשר מנכס לעצמו (אפילו הכניס את אביו המנוח כהשראה) כשבעצם רובי פורת שובל קרעה את נשמתה על מנת לספר את סיפור משפחתה טלאים טלאים.
בסוף הוא אפילו לא נתן לה קרדיט (לא לתסריטאית ולא לרעיונאית) ולכן הענייו בביה''מש כעת. מעבר לכך, גם לפריימיירה לא הוזמנה (אבל באה גם באה).
עכשיו תגידו אתם - זה אדם רגיש?! לא הלך לו בארה''ב אז הוא מדגים מהו סטאר?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי, אחות של רובי, לא נמאס
שרה עדן,
26/06/04 15:01
|
לך לספר לנו כמה נפלאה היא? היא לא קרעה את הנשמה ולא נעליים. היא בכלל לא היתה אמורה לכתוב את התסריט והיתה רק אחת ממאות מרואיינים שאבי ואני ראיינו. השקרים שלך ושל אחותך עוד יחשפו על ידי לעיני כל ובשידור ישיר. מישהו חכם אמר לי אתמול ''היא התחילה את חייה בשקר ותגמור אותם בשקר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי נשר מנכס לעצמו
פסיכולוג,
26/06/04 12:36
|
את הביוגרפיה של רובי פורת שובל (הוא מקדיש אפילו את הסרט לאביו!) האם זה לא קיבוץ גלויות אני לא יודע קיבוץ גלויות מהו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה פסיכולוג אני צנצנת
שרה עדן,
26/06/04 14:59
|
מה זה שייך לקיבוץ גלויות? לפני 10 שנים בכתבה גדולה שפורסמה במעריב על ידי אורנה קדוש, רובי מכחישה שהיא גדלה בירוחם וסיפרה שם שמשפחה רק ''חלפה שם כמה שבועות ושהיא לא זוכרת כלום מהתקופה ההיא. '' והאמת? היא סיימה י''ב בירוחם ובדימונה. קיבלה מחלת שיכחה, האומללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותך מזדהה
קובי,
סינמה סיטי,
26/06/04 12:34
|
שקרעים, זה לא חדש מסביבתה של רובי פורת שובל, הרי כל מי שהיה לו איזה קשר איתה יודע שאין שום דבר שעוצר אותה, לא המציאות ולא האמת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרופו הלהקה
גרון עמוק,
26/06/04 12:34
|
שגם הוא לא איזה סרט מופת. כבר בלהקה סיפר אבי נשר סיפור כמעט דוקומנטרי על הווי הלהקות שהוא לא היה מעולם חלק מהם. כמו עכשיו גם אז הוא ראיין כל יוצא להקה בסביבה כדי לקחת מהם סיפורים ששובצו בכבדות בעלילת הסרט. האם הם קיבלו את הקרדיט המגיע להם על כך - אינני יודע. כך או כך לאבי נשר אין ברירה; הוא חסר דמיון והשראה אמיתיים - ובלי זה אין תסריטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרון עמוק ורמת משכל של אוטיסט
שרה עדן,
26/06/04 15:20
|
מה זה משנה מאיפה מקבלים רעיון לסרט? העיקר שבסופו של התהליך יש תסריט וסרט ואם אתה כל כך גאון, נראה אותך משלשל שניים\שלושה\ארבעה תסריטים או תעשה 21 סרטים כמו שאבי נשר, לו אתה כה בז, עשה. קנאי רדוד, שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גניבת התסריט ? קיראו !
אורית,
רמת השרון,
26/06/04 12:31
|
רובי הצטרפה לכותבי התסריט לאחר שהסינופסיס כבר הי הקיים ותרמה קצת סיפורים משלה. תיזהרו מלהקשי לה, ותשאלו אותה - ואולי היא תגיב כאן בעצמה ולא תסתתר מאחורי שמות שונים - איך היא הצליחה לטעת בכולם את הרעיון שהי אכתבה לבדה את ''נעמי'' כמו שהיא מנסה לעשות גם כאן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפורסם הסינופסיס שאושר בקרן
שופט,
26/06/04 12:51
|
|
 |
הסינופסיס שנכתב על ידי
שרה עדן,
26/06/04 14:57
|
רק לידיעתך, הסינופסיס הועבר לקרל באמצע יולי 2001 על ידי. רובי התגנבה אל מערך הכתיבה בדרכה הפתלתולה, בשבוע האחרון של דצמבר 2001 תעשה חשבון ותבין את האמת לבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל תסריטאי מתחיל יודע ש...
שרה יקרה,,
26/06/04 17:37
|
סינופסיס ראשון איננו הגירסה האחרונה של התסריט - האם 182 האי-קיו שהודעת לנו עליו כאן יספיקו להבין זאת??? פרסמי גרסה ראשונה ונוכל לשפוט את התרומה של רובי לתוצאה הסופית!!! זה הרי כל כך פשוט אז מה הבעיה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרים - תגובה מנציג ההפקה
העובדות היבשות,
26/06/04 12:01
|
1. רובי פ''ש היתה אחת משלושה תסריטאים וקיבלה קרדיט יחד אתם. נסיונותיה לנשל מהקרדיט את שרה עזר ואבי נשר פאטטים. .2. היא אינה הרעיונאית של הסרט ואינה היוזמת שלו, היא הצטרפה בשלב מאוחר יותר. 3. פ''ש הוזמנה לפרמירה אישית ע''י שליח מיוחד שמסר את ההזמנות לידיה. היא הגיעה מצוידת בעורכי הדין שלה. 4. חבל שפ''ש שעושה בסרט תפקיד מדהים (זה סרטה הראשון) מתעסקת בקטנוניות בזוטות ואינה מתרכזת בלקטוף את השבחים למשחקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אבי נשר - פלצן ושרלטן.
מרכיב משקפיים,
26/06/04 10:13
|
במאמר בננה מסביר נשר מדוע החליט לצלם בזמן מלחמת עירק; ''המאבק של הסרט בין שתי חברות מהגרים מקביל למאבק של ארה''ב לעירק'' - כך!!! נשר מרגיש כנראה שהו גורג בוש של הקולנוע, לא פחות. עד כמה הבן אדם חושב שאנחנו מטומטמים? זה אמור להרשים אותנו או משהו? הגיע הזמן שמישהו ישים את הבמאי המוגבל הזה במקום - בעצם נדמה לי שליה ואן ליר כבר עשתה את זה לאחרונה. כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
במלחמה כמו במלחמה!
מבקר בסרטים,
26/06/04 08:57
|
עושה רושם שמסביבתו של נשר החליטו לדחוף את הסרט דרך אתרי האינטרנט בכל דרך אפשרית. הם דוחפים כאן משפטי התלהבות ותוקפים את המבקרים שאינם מתלהבים מהסרט או צופים שלא מסכימים איתם. במלחמה הזו שבבסיסה דיסאינפורמציה על איכות הסרט - הוא פשוט לא כל כך טוב - הם לא בוחלים בשום דבר. אחרי שנשר נדחה ע''י פסטיבל ירושליים ומצא עצמו בריב מסריח עם הכותבת האמיתית של התסריט הוא מוצא לנכון לנסות לשבש גם לנו את הדעת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותבת האמיתית של התסריט????
שרה עדן,
26/06/04 15:06
|
תגיד אתה על משהו? ומניין אתה יודע מי באמת כתב את התסריט, לכל הרוחות? היינו שלושה בחדר שניים שיודעים לכתוב ואחד שאינו יודע אפילו לשאול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
נטע גרטי השחקנית המהממת
דישי,
פ''ת,
26/06/04 08:31
|
טרם ראיתי את הסרט אבל במוסף מעריב יש כתבה ענקית עליה עם תמונות המוכיחות כי היא השחקנית הכי יפה בקולנוע הישראלי - ממש בריג'יט בארדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יותר יפה! אני יותר מדהימה!
רובי,
רמת השרון,
26/06/04 15:38
|
אני! אני! אני! אני!!!!!!!!!!!!! זה סיפור חיי!!!!!!! בחייאת אמא שלי, ואבא שלי, וסבא שלי וספתא שלי! שלי, שלי, שלי, שלי!!!!!!!!!!!!!!!! לולולולולולולולולולולולולולווללולולו לולולולולולולולולולולולולולווללולולולולולולולולולולולולולולולולווללולולולולולולולולולולולולולולולולווללולולולולולולולולולולולולולולולולווללולולולולולולולולולולולולולולולולווללולולו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
קראו את קליין ואלקריב
נופר ברדה,
מעלות מורד,
25/06/04 17:32
|
ב''הארץ'' ו''בידיעות'' - שני מבקרים שרואים את כל התמונה ויודעים לנמק ולהתנסח. לא מקרה ששניהם קטלו את הסרט, ובצדק. ובהעיר - כמו תמיד, יאיר (''מורה הדור'') רוה פרסם עוד פרק באוטוביוגרפיה המשעממת שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דובדבני, רווה וסתיו פירגנו
ד. דובון,
26/06/04 12:32
|
גם ל''להקה'' ו''דיזנגוף 99'' היו ביקורות מעורבות, כאשר מספר מבקרים יבשושים ניסו לקלקל את החגיגה. התוצאה: שניים מהסרטים האהובים והקופתיים ביותר בישראל. אורי קליין התפעל מהסרט ''חלומו של הנרי'' - סרט שמספר מועט ביותר של צופים טרחו להשקיע בו את דמי הכרטיס. אז מה? הוא פשוט לא אוהב סרטים מסחריים שמדברים לקהל הרחב. למבקרים המנותקים אני מציע לראות את הסרט באולם גדוש בצופים רגילים ששילמו כסף ולא קיבלו הזמנות להקרנה פרטית. כאשר התגובות החמות של צחוק ודמעות מהקהל סביבם, יחברו אותם חזרה למציאות, אולי תנחת עליהם ההבנה שמטרתם לשרת את קהל הקוראים ולא את דמוים העצמי כהולכים נגד הזרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פלצנים סנובים המבקרים
שני,
חיפה,
26/06/04 12:22
|
צמד מטומטמים מדובר בסרט מהטובים והמשובחים שנעשו בארצינו הקהל יצביע ברגליים ואתם תחנקו עם הביקורת המטומטמת שלכם לא יודעים לפרגן ליצירה ישראלי יה סנובים מתנשאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני המבקרים המשעממים ביותר
ל"ת
רותה,
25/06/04 20:08
|
|
 |
משעממים לאנשים לא אינטליגנטים!
קולנוען,
25/06/04 22:43
|
|
 |
וואלה, נראה לי שיש כאן
אליהו,
26/06/04 02:56
|
אחד או שניים שאבי נשר כנראה גנב להם את האשה. רק ככה אפשר להצדיק את השנאה האישית הזאת לנשר ולסרט שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה, הייתי בטוח שנשר הומו
ל"ת
רון,
מרכז,
26/06/04 09:49
|
|
 |
לא ראיתי את אבי בברנז'ה
דניאל ויינשטיין,
הומולאנד,
26/06/04 15:17
|
ואני לא חושב שהוא ''אחד משלנו'' אבל בקשר למישהו שקשור לרובי? ראינו גם ראינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמור מזה - את הכסף לעשות סרט!!
ל"ת
קולנוען אחר,
26/06/04 08:32
|
|
 |
6.
בדר''כ אינני ממהרת לראות סרטים
רותה,
רמת גן,
25/06/04 15:13
|
ישראלים. תמיד יש משהו מדכא וחובבני בהם. הסרט הישראלי האחרון שראיתי היה ''האסונות של נינה'', סרט מצוין אם כי לא מושלם. בסרט ''סוף העולם שמאלה'' נהנתי הנאה מרובה. צחקתי והתרגשתי אתמול באולם מלא בצופים נלהבים. לדעתי זה סרט טוב בהרבה מהלהקה או דיזנגוף 99: יותר סוחף, אין רגעים משעממים והמשחק ממש מעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמודה שלי, זה בגלל שאבי ואני
שרה עדן,
26/06/04 15:09
|
כתבנו את התסריט. חכי עד שתראי את ''מרלן'' ואת ''משולש ברמודי'' שכתבתי ושעומדים להיות מופקים בשנה הקרובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה הקשר לאישיות של אבי נשר ?
מיקי,
25/06/04 11:39
|
הסרט הוא כ''כ טוב שזה ממש לא משנה לי מי זה אבי נשר ואיזו התנהגות יש לו ראיתי את הסרט אמש בסינמה סיטי,היה הרבה בלאגן סביב הכרטיסים ושמו אותנו ממש קרוב למסך.לא נעים אבל הסרט מפצה על הכל לכו לראות את הסרט סרט ישראלי ברמה אירופאית כמו שנאמר ובאמת,מה הקטע של כל הפלצנים האלה עם התמונות שלהם בכל אתרי האינטרנט כל אחד עם פוזה פומפוזית יותר מהשני יאללה. לכו הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אני שמחה לשמוע שאהבת!
שרה עדן,
26/06/04 15:10
|
זה ממש תענוג לשמוע חוויות מהצד השני של הסרט - צד משלמי הכרטיסים. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ממליץ לקרוא את הביקורת של אורי
מבקר בסרטים,
25/06/04 10:32
|
קליין בהארץ. ביקורת לאנשים חושבים ולא לכאלה שהם אינטרסנטים של ההפקה. אבי נשר הוא אדם קר ושטחי - איזה קולנוע ניתן כבר לצפות מאדם כמוהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צות הפקה ושחקנים טובי זו התשוב
אורי,
הרצליה,
26/06/04 12:26
|
אז עם כל הכבוד (ואן כבוד) לאישיות השנויה במחלוקת של נשר צריך לזכור שיש עוד כמה אנשים בצוות הפקה ותוסיפו לשה את צוות השחקנים המדהים אז הנה איך אפשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנשי הצוות הנרעשים!
מלחין חובב,
26/06/04 12:55
|
מה לעשות שאתם חיים מפיו וידיו של התסריטאי והבמאי. אם הסיפור לא מספיק טוב כל מאמצכם לא יצילו! אם הפרטיטורה חלשה והמנצח שרלטן מה יעשו הנגנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע, יש לי iq 182 ובחיי שלא
שרה עדן,
26/06/04 15:11
|
|
 |
שטויות במיץ
אבי,
25/06/04 10:45
|
על סמך מה החלטת שהוא אדם קר ושטחי? אתה מכיר אותו? זו ביקורת שבאה ממניעים אישיים לגמרי, של מבקרים שהולכים לקולנוע לסבול ולא מסוגלים באמת ליהנות מסרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחת המגבלות שלי כאדם
נשר,
25/06/04 15:30
|
אומר אבי נשר בראיון שנערך איתו באתר ננה הוא; היכולת להבין רגש רק דרך מסך הקולנוע!!! זו אמירה מדהימה ופנטסטית. האם זה כלל אפשרי? האם זה לא מעיד מפיו על היותו מסורס רגשית? ומה בכלל הוא מחפש - כיוצא אשכנז בן עיר - במדבר המזרחי הלוהט? עוד עשור וכמה סרטים והטרגדיה של הבמאי אבי נשר כאדם תובהר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא מכירה אותו אישית
שרה עדן,
26/06/04 15:13
|
והוא אדם חם ומפרגן שנעים מאוד לעבוד אתו, דווקא במקצוע שבו האג-מניאקיות היא בדציבלים מחרישי אוזניים. אני ממליצה לך סדנת ויפאסנה (גם של כתיבה) למשך עשור או שניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתמול פגשתי את אבי נשר ברחוב..
ליאור,
תל אביב,
28/06/04 11:15
|
והצגתי את עצמי בפניו. היתה לנו שיחה לבבית של 15 דקות ובה החמאתי לו על הסרט. דיברנו קצת על הרקע שלו וגם על הקולנוע הישראלי בכלל. אני אדם מן היישוב שלא מעורב בכלל בעולם הזה ומהתרשמותי הקצרה אבי הוא איש חביב ומאיר פנים שכיף לשוחח איתו. לכו ותהנו מסרט בסטנדרטים בינלאומיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תולכו שולל!!!
מבקר בסרטים,
25/06/04 11:13
|
יש כאלה שהדרישות שלהם מסרט הם פשוט גבוהות יותר. הם לא מוכנים להסתפק במוצר בינוני הנדחף ע''י חבורה משומנת של צעקני שיווק. האם אנחנו חייבים להנות כי אתם נהניתם? תודה רבה - אני מחליט בשביל עצמי. בקשר לקור ולשטחיות זה לא אישי - זה נודף מסרטיו. על חוסר דיוקו באמירת האמת - לא לי להגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מבקר בסרטים
אבי,
26/06/04 02:52
|
אף אחד לא ביקש ממך ליהנות מסרט בגלל שאחרים נהנים. כל אחד והטעם שלו. אבל ההתנשאות שלך ושל אחד כמו אורי קליין, כאילו הדרישות שלכם מסרט הן (אגב, מאינטלקטואל כמוך הייתי מצפה שיידע שאומרים הן ולא הם) יותר גבוהות, פשוט מקוממת. אני לא מכיר את אבי נשר ולא מכיר אף אחד בסרט או בהפקה או ביחסי ציבור, פשוט נהניתי מהסרט, בדיוק כמו שלא אהבתי את זעם ותהילה לפני 20 שנה, אבל כן אהבתי ואני אוהב עד היום את הלהקה. אני שופט סרטים לגופם, אבל מהתגובה שלך נודף ריח של טינה אישית כלפי מישהו באזור ההפקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אחד הסרטים הישראלים
דורון,
25/06/04 10:08
|
הכי טובים מזה שנים. אולי רק כנפיים שבורות היה יותר טוב, אבל את כנפיים שבורות אי אפשר לראות יותר מפעם אחת ואת זה כן. סרט נפלא מאוד. גם מצחיק וגם מרגש, משוחק מצוין ועושה טוב לנשמה. אבי נשר יודע את העבודה והבנות מדהימות. נהניתי מכל שניה ואפילו פעם אחת לא הסתכלתי על השעון בפלאפון או על שלטי היציאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שגעון לשמוע! שווה היה לכתוב את
שרה עדן,
26/06/04 15:14
|
|
 |
I bet you R Doron B. Winter DP
ל"ת
Winter,
New York,
25/06/04 16:32
|
|
 |
2.
תגיד - נאיפה הפוזה שבתמונה שלך
עדנה תבור,
הרי יהודה,
25/06/04 09:04
|
זה די משעשע לראות את כל ה - Nobodies וה - Wannabies שכותבים פה עם תמונות מהורהרות ונפוחות מחשיבות עצמית. אפשר לחשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
KASHLAS RULES
paranoid_blonde,
25/06/04 22:41
|
נוצרה לי הרגשה שיוצרי האתר החליטו לאסוף בו את הכותבים הגרועים ביותר שניתן למצוא בארץ. אין ספק, שמחבר של הכתבה הזאת ועמיתו אחי רז, שמסיבה לא ברורה מרשה לעצמו לכתוב על מוזיקה, הם שני המבקרים המעצבנים והלא מוכשרים שנתקלתי בהם. חברים , אם אתם רוצים לקרוא ביקורת מצויינת ועניינית על קולנוע, גלשו לYNET ותקראו את הבקורות של אהרון קשלס הנפלא. אתם לא תצטיירו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יש משהו בדבריך אם כי הסרט נפלא
בני בזוז,
רמת השרון,
24/06/04 10:32
|
צפיתי בסרט ביום ראשון האחרון ואני חייב לומר שיש משהו בדבריך אתה צודק לגבי זה שהסרט מתפזר לכל מיני סיפורים קטנים וגו' אם כי יש כאן סרט מושקע,משעשע,מרגש עד דמעות.וטוב.כן. סרט ישראלי טוב שלא רק מבקרים יאהבו הלא כן?
הגב לתגובה זו
|
|