• 28.

    מישהו יודע שאחרי המהפכה ברוסיה באו לכאן משלחות נוער קומוניסטי והם סללו

    מיקיברקיקי, 04/07/13 12:23

    דרכים בגליל ועסקו בחקלאות ולמעשה הניחו את התשתית למדינה ולבטחון?

    IP: 93.173.248.214דווח על תגובה זו

  • 27.

    מעניין (ל''ת)

    אורי, 03/07/13 07:26


    IP: 113.67.167.162דווח על תגובה זו

  • 26.

    אני מנוע מלהגיב כי הילדים מאמא רוסיה (ל''ת)

    ה' עוז לעמו יתן, 02/07/13 08:16


    IP: 46.116.152.6דווח על תגובה זו

  • 25.

    הזהרתי כל מי שמכיר אל תקבלו אותם בניכור! עשו הפכוך אז קיבלו הפוך על...

    ישאלי ותיק לא פרנעק ולא ווזווז, 16/06/13 20:04

    השכירו להם דירות במחירים מופקעים!
    דפקו אותם בעבודות שחורות.
    ניצלו אותם בצורה מחליאה!
    עברו 22 שנה והם הרימו ראש ואכן הכתבה נפלאה ואני מחייך להם ולא יכול להרחיב כי לא רוצה לפרט פרטיותי.

    IP: 46.33.75.111דווח על תגובה זו

  • 24.

    אפליקציה טובה

    פדושקה פנמאי, 15/06/13 09:28

    לך תדע אולי עוד גוגל ירצו לבלוע גם אותה ולהפוך למוטציה אכזרית שכבר בלעה איןספור חברות חחחח אבל לא נורא הוא יצא מיליארדר

    IP: 46.33.75.148דווח על תגובה זו

  • 23.

    אתה צדק. גם ציונים ראשונים בפועל היו גרים מרוסיה(רל"צ)

    בוריס ד, 14/06/13 12:23

    בהרבה טענות אתה צדק.
    -אלא כאשר אתה מזכיר שמו של יו"ר סוכנות שראנסקי..
    הייתי שואל אותך, מתי (באיזה שנה) הוא הפך ליהודי ולציוני ומה דפק אותו לכוון הזה.
    הייתי פעיל עליה ב 71-72 לפני שעליתי, הייתי במוסקבה בבית הכנסת על רח' ארחיפוב, נפגשתי עם וולודיה סליפאק שהוא היה פעיל עליה ידוע.
    פעם ראיתי פרופ' לרנר ואחרים באיזה מפגש של פעילים יהודים ב 71-72. אז לא שמעתי שיש פעיל עליה - אנטולי שראנסקי.
    פעם ראשונה שמעתי ברדיו שמו שראנסק ושהוא נעצר, ב 1972, לאחר שהצלחתי לעלות ארצה. -אז עשינו הפגנה עבורו ואסירים אחרים, תוך יד ושם.

    מה גדול שהוא עשה יותר מכול אחר מפעילים, כולל כמוני למען מדינת ישראל ??
    אפילו בתחום זכויות אדם שהוא מדביק על עצמו ללא צדק, מה הוא עשה מלבד דמגוגיה פופוליסטי בארץ סביב זכויות אדם??

    למה עלו אותו לתפקיד יוקרתי של יו"ר סוכנות יהודי?? שעלה בלי תשובה.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 22.

    שיבת ציון המודרנית החלה עם עליית החסידים

    דב''ש, ירושלים, 13/06/13 15:40

    ממזרח אירופה בשנת 1777

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • וכן תלמידי הגר"א, הקמת שכונות מחוץ לחומות והמושבות הראשונות

      רון, 20/06/13 08:49

      העליה השניה השתלטה על הנראטיב.

      IP: 81.218.149.197 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הנתונים שלא תקראו בשום מקום אחר, בצורה הכי כנה הם...

    רום, 13/06/13 05:05

    מיליון וחצי "רוסים" גרים במדינת ישראל, רובם הינם יהודים על פי ההלכה (1.2 מיליון) וכ300 אלף אינם יהודים על פי ההלכה אמת ויציב, אבל...כ100 אלף מה300 אלף שאינם יהודים על פי ההלכה ("רק" אבא יהודי) אינם שונים מאותם יהודי ארה", רק ששם הילד נרשם כיהודי אם זהו רצון הוריו להבדיל מישראל שאפילו להתחתן לא נותנים להם, אני למזלי יהודי "טהור" אבל יש לי בן דוד שהוא יותר משכיל,פרודוקטיבי,חכם,תותח מ99% מהבבונים שרק מדברים על "כבוד" ועל "פרוטקשן", האם זה עושה אותו פחות ישראלי מהם? הם שאינם תורמים כלום למדינה,עולם,חברה מערבית והוא שהוא יישות מקדמת אחרים ומתרחבת?
    נ.ב לולא האשכנזים לעולם לא הייתה לנו מדינה, מקסימום אוטונומיה תחת חסות ערבית, הסיבה היחידה שארה"ב הינה "הגב" שלנו זה כי האשכנזים שם (רובם דור שלישי ליהודים "רוסים" בעלי תפקידים בכירים וממש מנהלים את המדינה שם). אם לא היו נספים שאר האשכנזים בשואה (95% מהנספים היו אשכנזים) אז בכלל הייתה לנו אחיזה יותר כבירה היום בעולם ובמדינות מערב אירופה בעיקר.
    שאלה יומית לכל ה"אנטי-רוסים-אשכנזים"...מה אתם עשיתם בשביל מדינה?

    IP: 23.61.195.132

    • צודק צודק ושוב צודק (ל''ת)

      בני, 13/06/13 12:24


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 20.

    תיקון קטן, שיבת ציון המודרנית החלה לפני העליה הראשונה ממזרח אירופה (ל''ת)

    החלוצים היו ממרוקו, תימן, עיראק ואפילו מגרוזיה.., 12/06/13 08:19


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • שטויות אלה אם אתה קורא לכמה עשרות אנשים עליה (ל''ת)

      בני, 13/06/13 12:25


      IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

    • יהודי תימן מרוקו ואפילו גרוזיה לא היו חלוצים אלה עולים לרגל לירושלים (ל''ת)

      אם כבר אז כבר וכאלה היו מהעולם כולו., 04/07/13 12:18


      IP: 93.173.248.214 דווח על תגובה זו

  • 19.

    כיף לקרוא סוף סוף כתבה חיובית על יהודים וכבוד לכל היהודים באשר הם (ל''ת)

    שקד,ירושלים, 10/06/13 20:12


    IP: 85.65.88.16דווח על תגובה זו

    • כמובן שהכותרת רעה וקנטרנית,אבל הכתבה עדיין נחמדה (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 10/06/13 20:17


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

  • 18.

    יחי לעם ישראל

    ישראל, 10/06/13 16:09

    עם ישראל חי

    IP: 87.68.83.30דווח על תגובה זו

  • 17.

    על בסיס התשתית שהקימו היהודים הספרדים בארץ ישראל, יכלה להתפתח המדינה

    נאפו, 10/06/13 09:14

    אם העולים בעליות הראשונות לא היו מוצאים יהודים בארץ ישראל שכבר התבססו בה, הם היו חוזרים לרוסיה במידה והיו נשארים בחיים.


    מאות שנים של ישוב יהודי קטן ומבוסס היוו תנאי לכל ההתפתחות של היישוב היהודי בארץ.

    הציונות לא יכלה להתפתח בלי התנאים והתשתית שהונחה הרבה לפני שהיא הגיעה לארץ.

    קצת הכרת טובה לא הייתה מזיקה לאף אחד.

    IP: 46.120.124.64דווח על תגובה זו

    • אתה טועה ומטעה,תלמד היסטוריה,תפסיק לקנא ותתחיל לייצר (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 10/06/13 20:19


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

      • כולנו יהודים וגם המיעוטים הם בני אדם אבל...

        רום, 13/06/13 04:58

        אבל אנשים שכל היום מדברים על "הכבוד" ועל דקירות ופרוטקשן...אין להם מקום במדינה מערבית מפותחת ונאורה...הם הסרטן של החברה.

        לעומת יהדות ברה"מ\\אשכנז שכיום הינה היהדות הכי נאורה,מקדמת,מתקדמת ופרודוקטיבית!!!

        IP: 23.61.195.86 דווח על תגובה זו

  • 16.

    קשכ (ל''ת)

    טט, 10/06/13 03:03


    IP: 119.42.118.149דווח על תגובה זו

  • 15.

    למה צנזרו תגובות שלי? ממה פוחדים? צנזורה כמו בגוש הסובייטי (ל''ת)

    אבי צנעני, 10/06/13 02:40


    IP: 119.42.118.149דווח על תגובה זו

    • אני יגיד לך למה,מכיוון שאתה רע וקנאי וכל תגובותיך רעות אתה בטח עיתונאי (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 10/06/13 20:15


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

      • אבי צנעני...לא יעזור לך אנחנו דור העתיד של המדינה, של העולם ושל...

        רום, 13/06/13 04:56

        כל האנושות!!!
        תפנים יהודי ברה"מ\\מזרח אירופה\\אשכנזים= ישות מקדמת ומתרחבת בעסקים,הייטק,נדל"ן ובכל!!!

        IP: 23.61.195.86 דווח על תגובה זו

  • 14.

    החברה הישראלית התחילה להתדרדר עם צונאמי ההגירה הרוסי של שנות ה90.

    אבי צנעני, 09/06/13 16:52

    בני מעמדות נמוכים הרגישו שהם נדחקים עוד יותר למטה בסולם החברתי, שתקציבים שהיו עשויים להגיע לטובתם מופנים לטובת "העולים" (שלרובם אין קשר רב ליהדות, ושכ20% מהם קשישים מעל לגיל 60) ושהממשלה בגדה בהם ואפילו במשינה ובאחדות השפה (תראו כמה רוסית יש סביבכם) . צונאמי ההגירה הרוסי (וגם האתיופי) דחף יותר ישראלים ותיקים לאבטלה ולעוני, והחריף את תחושות הניכור והאפלייה (שלא לדבר על השתייה החריפה). לא מדברים על זה בתקשורת, כי עדיין מתאמצים לשמור על אחדות "העם" - אבל זו הסיבה הפשוטה להחרפת האלימות בחברה הישראלית וההתדרדרות בתרבות (מספיק לצאת בערב לרחובות ולראות כמה חבורות נערים שיכורים , רובם רוסים, מתגוללים שם. ולמי שאומרים שעם הרוסים הגיעו הרבה מהנדסים ואקדמאים צריך להסביר שבשביל כמה אלפי אקדמאים לא צריך להביא מאות אלפי שיכורים בטלנים

    IP: 119.42.118.149דווח על תגובה זו

    • העליה של שנות התשעים הצילה את המדינה (ל''ת)

      בני, 13/06/13 12:02


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

    • אדיוט. העלייה מרוסיה הצילה את המדינה: מליון איש, ברובם חרוצים, עובדים

      אבי, 29/06/13 17:08

      משרתים בצבא. אקדמאים רבים שלא היינו צריכים להשקיע בהשכלה שלהם. מערכת הרפואה והסיעוד בארץ הייתה מתמוטטת לחלוטין לולא העליה מרוסיה.

      IP: 77.125.4.68 דווח על תגובה זו

  • 13.

    החברה הישראלית התחילה להתדרדר עם צונאמי ההגירה הרוסי של שנות ה90.

    אבי צנעני, 09/06/13 16:46

    בני מעמדות נמוכים הרגישו שהם נדחקים עוד יותר למטה בסולם החברתי, שתקציבים שהיו עשויים להגיע לטובתם מופנים לטובת "העולים" (שלרובם אין קשר רב ליהדות, ושכ20% מהם קשישים מעל לגיל 60) ושהממשלה בגדה בהם ואפילו במדינה ובאחדות השפה (תראו כמה רוסית יש סביבכם) . צונאמי ההגירה הרוסי (וגם האתיופי) דחף יותר ישראלים ותיקים לאבטלה ולעוני, והחריף את תחושות הניכור והאפלייה (שלא לדבר על השתייה החריפה). לא מדברים על זה בתקשורת, כי עדיין מתאמצים לשמור על אחדות "העם" - אבל זו הסיבה הפשוטה להחרפת האלימות בחברה הישראלית וההתדרדרות בתרבות (מספיק לצאת בערב לרחובות ולראות כמה חבורות נערים שיכורים , רובם רוסים, מתגוללים שם. ולמי שאומרים שעם הרוסים הגיעו הרבה מהנדסים ואקדמאים צריך להסביר שבשביל כמה אלפי אקדמאים לא צריך להביא מאות אלפי שיכורים בטלנים

    IP: 119.42.118.149דווח על תגובה זו

    • טפיייי עלייך תמני לא מפותח מצנע, אשמדאי מסוערב ח'ח'ח'ח" (חית תמנית)

      רום, 13/06/13 04:54

      במקרה שני הוריי כלכלנים מבר"המ בעלי תואר שני ולו היה לך ידע מינימאלי בכלכלה עולמית היית יודע שכלכלת ישראל "הוחייתה" בזכות העלייה הרוסית ממש כמו שכלכלת העולם המערבי(בעיקר ארה"ב) הוחייתה בזכות דור הבייב-בומרס!!!!!!!
      יהדות רוסית\\אשכנזית הינה הגורם העיקרי כיום לרנסנס ההייטק העולמי!!!ושוק הנדל"ן!!! יהודי ברה"מ לשעבר ויהודים פרסיים הינם הכי מתקדמים\\משכילים\\אינטלגנטים מבחינת הבנת העולם ופיתוחו. אנחנו ישות מקדמת ומתרחבת.
      בעוד תמנים כמוך חוץ מלרמות ולהיות כל הזמן מעורבים בתביעות ולבכות אתם אינכם יודעים כלום עדיף הייתם נשארים בתימן במדבר ובמערות ואוכלים בננות שנופלות מהעצים ומזיינים גמלים כמו בני דודכם הבדואים!!! יא "מסוערב"

      IP: 23.61.195.86 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אין דבר כזה, יהודי שאינו דובר עברית. אם אתה לא דובר עברית אתה לא יהודי

    אבי צנעני, 09/06/13 16:40

    התורה כתובה בעברית, לא ביידיש ולא ברוסית.
    העולם נברא ב22 אותיות העברית, לא היידיש ולא הרוסית.
    אז כן, אולי החלוצים הראשונים בישראל היו רוסים, אבל לא יהודים.
    וכן, הרבה רוסים הגיעו למדינת ישראל, הרבה יותר ממה שהיינו רוצים לראות, אבל רובם (לא כולם) לא יהודים.

    IP: 119.42.118.149דווח על תגובה זו

    • למה במערות בצנעא דיברו וכתבו עברית ? בקושי דיברו ולכתוב לא ידעו

      מירי רגב שומעת ?, 09/06/13 17:14

      העברית הוחייתה כאן בארץ ע"י העליות הראשונות שחלקן באו מ...רוסיה איך לא. כרגיל הערס השכונתי מתנפח על כלום - אם היית לומד, קורא ומתאמץ היית מגיע למשהו. קח לדוגמא את הכדורגל - ב 70' הגענו למונדיאל ב '76 לאולימפיאדה - בוא תספור כמה ערסים היו אז בנבחרת וכמה היום. כן כן גם בצעירה

      IP: 84.94.80.250 דווח על תגובה זו

      • אם היית לומד, קורא ומתאמץ היית יודע שבתימן לימדו עברית מינקות

        אבי צנעני, 10/06/13 02:42

        ושלטו בעברית ובארמית ברמות שעוד לא הגיעו אליהן בארץ, כי אין דבר כזה יהודי שלא יודע עברית, אבל לא נורא יה חתיכת אפס, תמשיך להרגיש למעלה עם העור הלבן שלך רק כי מייסד גוגל הוא רוסי.

        IP: 119.42.118.149 דווח על תגובה זו

        • פח'ח'ח'ח" (ח' גרונית של תימנים), אתה מזכיר לי תמוסלמים ש....

          רום, 13/06/13 04:47

          מחייבים שהקוראן יהיה כתוב אך ורק בערבית וכל מוסלמי שלא קורא ערבית מבחינתם אינו מוסלמי בין אם הוא הודי\\פקיסטני או כל דבר אחר.
          אתה מבחינתי ערבי\\יהודי זה מה שאנשים כמוך-"מסוערבים" ואם אינך יודע מה זה לך לויקיפדיה ותקרא ותשכיל קצת מה היה כינויים של יהודי צפון אפריקה ושאר מדינות ערב לפני גירוש ספרד ב1492, רמז: מסוערבים כי נראו והתנהגו בברבריות ערבית של ימי הביניים ולמזל לאחר מכן חלקם התמזג עם הספרדים, ולכן כיום יש יהודים ספרדים בהירים ומשכילים (רובם בצרפת ופרובינציית קוויבק במונטריאול שבקנדה) ויש תשאריות של המסוערבים בני התערובת\\דגנרטים\\חולדות פרברי-עוני כמוך!!!
          טפווו עלייך יא נאחס.

          IP: 23.61.195.132 דווח על תגובה זו

        • שטויות בתימן למדו ילדים אותיות עבריות בלבד.

          בני, 13/06/13 12:35

          הם קראו את התורה כמו שפקיסטני קורא קוראן בערבית
          ממלמלים מילים ולא מבינים את המשמעות

          IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

    • א. רובם יהודים ב. גם אלה שלא, תורמים למדינה יותר מכל דוס שחור (ל''ת)

      בני, 13/06/13 12:36


      IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

      • בני, חלאון מצחין ונתעב (ל''ת)

        מכבד חילונים מתעב חילאונים, 25/06/13 00:08


        IP: 37.60.41.199 דווח על תגובה זו

  • 11.

    להחזיר את הכוזרואשכנזים לרוסיה מולדתם שם יודעים איך לטפל בטינופת (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 09/06/13 15:23


    IP: 189.78.157.79דווח על תגובה זו

    • איזה בדיחה עצובה אתה (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 10/06/13 20:07


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

    • אני בטוח שאתה גם מנענע את אמא שלך בלילות... (ל''ת)

      ME, 13/06/13 08:47


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • מוני מתגעגע למערות ונושך את היד של מי שהוציא אותו משם (ל''ת)

      בני, 13/06/13 11:59


      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 10.

    זאת ועוד

    כתבה מצויינת. נהניתי תודה., 06/06/13 18:49

    בברית המועצות התחומים החזקים היו המדעים המדוייקים והאומנויות.
    החוזק הראשי היה בחינוך הבסיסי אבל הפירמידה הייתה צרה, פרט לכמה אוניברסיטאות בערים הגדולות ביותר, רוב האוניברסיטאות לא הגיעו לרמה עולמית.
    בארה"ב (ובישראל שדומה לה) הפוך, החינוך היסודי על הפנים והאוניברסיטאות שלהם מובילות את העולם - גם בשל זה שהשכילו 'לשאוב מוחות' מכל העולם ע"י טיפוח כשרונות לא פרוטקציונרי (כמו באיחוד האירופי ובמדינות מז' אסיה).
    השילוב הכי קטלני הוא של אלו שקיבלו בסיס בשיטות הסובייטיות (גם אם אלו הדור הראשון להגירה שהוריהם התחנכו שם וטיפחו אותם בבית)והמשיכו לנסוק לפי השיטות האמריקאיות.
    למשל, סרגי ברין מגוגל
    וחוץ משחר סמירין שצויין בכתבה גם מייסד פסעבה ויקטור וייסלב ברמת היזמות ובכלל רוב שדרת הIT הישראלית דוברת רוסית.

    IP: 93.173.17.238דווח על תגובה זו

    • שכחת לציין שבברית המועצות הלימודים היו בחינם. ורוב שדרת ה IT

      אחד שיודע, 09/06/13 16:50

      הישראלית דוברת עברית, לא רוסית.
      למרות שבישראל הלימודים והמחייה עולים הרבה כסף,

      IP: 119.42.118.149 דווח על תגובה זו

  • 9.

    תגובה ל-6

    יהודי, 06/06/13 15:05

    כמה שנאת חינם אתה מכיל,עם דעות כמו שלך אני בטוח שיום יבוא ותחזור בתשובה.תירגע לא כולם שונאים אותך

    IP: 46.19.81.138דווח על תגובה זו

  • 8.

    יהודי רוסיה ושואת ילדי הגזזת

    איציק, 06/06/13 12:43

    לינק לשואת ילדי הגזזת - 100 אלף ילדים מרוקאים סורטנו

    http://www.youtube.com/watch?v=vMp1tef4lg4

    IP: 84.108.100.127דווח על תגובה זו

    • טיפולי הגזזת הייתה לטובתם

      רון, 06/06/13 15:02

      יהודי מרוקו היו מוזנחים מבחינה הייגינית

      IP: 37.142.179.213 דווח על תגובה זו

      • והיטלר רצה לנקות את העולם מהחמדנים (ל''ת)

        איציק, 06/06/13 18:14


        IP: 84.108.100.127 דווח על תגובה זו

      • גם היום באיזורים הכפריים של מרוקו קיימות מחלות שעברו מהעולם (ל''ת)

        בני, 13/06/13 12:32


        IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

  • 7.

    הציונות האשכנזית נוצרה ברוסיה בגלל שליהודים\\כוזרים שם נמאס לשמש טרף קל

    איציק, 06/06/13 12:42

    בפוגרומים האינסופיים שעשו להם שם על בסיס קבוע,
    לא עזר להם שהסתירו והחביאו את יהדותם או אימצו את האתאיזם כפי שרצו השלטונות.

    על רקע זה קמה קבוצה שהחליטה לברוח או בעצם "לשוב לציון".. היא ניסתה לקנות מאמינים בקרב יהודי מערב אירופה
    שלא התייחסו אליהם ברצינות למעט העניים שראו הזדמנות לשיפור מעמדם..

    גם אף מדינה או מעצמה אחרת לא התייחסו אליהם ברצינות, ובנוסף הם לא הצליחו לעורר את יהודי העולם להתגייס לצרכיהם
    האופורטוניסטים עד שהשואה באה להם בול בזמן מההיבט של הצידוק ויחסי ציבור. כולם ריחמו עליהם ואפילו רצו לתת להם מדינה
    באוגנדה..

    IP: 84.108.100.127דווח על תגובה זו

    • למרות השואה הרוב המוחלט של יהודי המזרח ומערב אירופה ששרדו העדיפו להגר

      איציק, 06/06/13 12:42

      למדינות המערב וכך לא היה מי שיבוא, מה שעורר
      את המוסד ליצור פרובוקציות במדינות ערב שסיכנו את חיי היהודים שם, שוב לטובת צורכיהם האופורטוניסטים תוך שהם משחקים על רגשותיהם
      הדתיים בעניין הגשמת הציונות, בציניות מוחלטת ומרמים אותם בלי למצמץ רק כדי להביא אותם לכאן בכח ואח"כ להסיר מהם את הדת ולהפוך אותם בכח
      לכח עבודה זול ובשר תותחים בצבא תוך השלטת אפרטהייד חברתי מעמדי מתוך נימוקים של תורת גזע כך שמציבים את עצמם כגזע עליון כשמתחת לפני השטח
      משליטים מדינת שב"כ\\משטרה חשאית שחוטפת תינוקות וילדים למכירה וניסויים ככל העולה על רוחה ומשתיקה באלימות אכזרית את הקורבנות עד היום.


      אם לא השואה אף אחד לא היה מתייחס אליהם ברצינות.

      IP: 84.108.100.127 דווח על תגובה זו

      • ואתכם אף אחד עד היום לא לוקח ברצינות כי אין סיבה

        נחש צפע, 08/06/13 23:53

        סה"כ חבורת קנאים פרימיטיביים. תחיו ותסבלו מעצמכם.

        IP: 46.116.126.90 דווח על תגובה זו

      • אם לא השואה, אפשר היה להשאיר את הערבים בני דת משה במערותיהם (ל''ת)

        בני, 13/06/13 12:31


        IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

    • הציונות במזרח אירופה נוצרה בגלל חופש חילוני, במזרח המשיכו לנשק באבות (ל''ת)

      בני, 13/06/13 12:01


      IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

  • 6.

    יופי של כתבה

    אח שלך גיבור, 06/06/13 10:47

    יפה כתבת!!!

    IP: 85.250.88.235דווח על תגובה זו

  • 5.

    מה שחשוב שבין יהודי רוסיה יש ששרים משיח משיח משיח אוי יו יו יו יו יוי (ל''ת)

    טלי גערליצקי, 06/06/13 08:03


    IP: 77.125.245.118דווח על תגובה זו

  • 4.

    חלק ניכר מעולי ברית המועצות יש להם פחות גנים יהודיים משל סטלין והיטלר (ל''ת)

    האמת, 05/06/13 17:41


    IP: 81.218.61.54דווח על תגובה זו

    • לעומת זאת לכותב התגובה יש הרבה גנים של סטלין והיטלר (ל''ת)

      סובוטניק, 05/06/13 18:01


      IP: 213.57.73.78 דווח על תגובה זו

      • קנאי

        רום, 13/06/13 04:37

        הקנאה של הרבה (לא הרוב ולא כולם אבל הרבה) מיהודי תימן ומרוקו מעוורת את העיניים שלהם.
        ובמקום לנסות ולהתמזג הם מעדיפים להוקיע ולהלחם ב"אור" לגויים (יהודי ברה"מ לשעבר) אבל זה ממש כמו אדם טובע שאינו יודע לשחות שממשיך להלחם עד שמאבד את כוחותיו ומת.

        IP: 23.61.195.132 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ל-2, אל תדאג...

    אלצ'קו, 05/06/13 15:26

    כשאנחנו נחזיק בשלטון אתה תחזיק בסורגים של צינוק חשוך וטחוב

    IP: 128.139.16.241דווח על תגובה זו

  • 2.

    רק שהאנטישמים לא יקראו את הכתבה הניפלאה הזאת (ל''ת)

    עופר, 05/06/13 14:39


    IP: 64.134.242.41דווח על תגובה זו

  • 1.

    הפרוטוקולים של זיקני ציון הופכים מאגדה למציאות חובקת עולם (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 05/06/13 12:29


    IP: 189.78.157.79

    • תימני מתוסכל! (ל''ת)

      א6, 05/06/13 14:21


      IP: 84.109.36.200 דווח על תגובה זו

      • אתה

        michush, 05/06/13 15:25

        אתה בדרך כלל דפוק מוני יקים אך הפעם אני מסכים איתך

        IP: 89.139.21.96 דווח על תגובה זו

      • אתה ומוני יקים שני מזדיינים שצריך להעיף מהארץ. (ל''ת)

        אריה מחשי, 09/06/13 15:38


        IP: 84.229.88.30 דווח על תגובה זו

    • המטרה שלנו להשתלט על העולם כדי שבכל מקום בעולם אנשים כמו מוני יקים

      ........., 08/06/13 15:10

      יוכלו לקבל את מנת התרופות היומית שלהם במקום להגיב ארס באינטרנט.

      IP: 37.46.36.174 דווח על תגובה זו

      • מוני יקים נשמע כמו חולה נפש שזקוק לעזרה

        דג, 12/06/13 19:08

        אני מפחד שאם לא יתאפשר לו להפיץ את הטירוף שלו, הוא עוד עלול לפגוע בעצמו ( ו\\או באחרים)

        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו