• 103.

    ענת וקסמן

    , 21/06/15 14:48

    כמו ש אמ''י חושב כי לענת וקסמן וחבר מרעיה מותר להביע את דעתם בשם חופש הדיבור גם לי מותר ודעתי היא שענת וקסמן דיברה את האמת שלה שהיא לדעתי דעה שגויה (בלשון המעטה) וההתרסה שקמה נגדה היא צודקת ואין לה אלא להלין על עצמה ועל הפה הגדול שלה היא דיברה בשם חופש הביטוי ומה לעשות יש יותר אנשים שלא מסכימים אתה ואומרים את דעותיהם וזכותם להחרים את מופעיה אני לא אהיה מסוגלת לצפות מאחד ממופעיה ובכל מקום שתינתן לי במה אזי בשם חופש הדיבור אומר את כל מה שאני חושבת על הגברת וקסמן ןחבריה היא דיברה!!! שתהיה מוכנה לשלם את המחיר על דעותיה

    IP: 82.80.216.12דווח על תגובה זו

  • 102.

    צביעות

    רמי, 27/04/15 18:24

    איפה הייתם שנוני החרימה חבר אחר ששייך לארגון שלכם למה לא יצאתם להגנתו וזרקתם אותה לקיבינימת ידוע שזה היה בגלל שייכות הפוליטית שלו אז די אם הצביעות

    IP: 109.67.7.90דווח על תגובה זו

  • 101.

    האם אומני ישראל לא מחרימים אריאל ? (ל''ת)

    , 26/04/15 05:16


    IP: 108.185.130.108דווח על תגובה זו

  • 100.

    מחפשי תהילה

    מר יקר, 22/04/15 16:23

    אנחנו נחשפים לאחרונה לאומנים שמביעים את דעתם , הטלוויזיה מביאה להם לגיטימציה וזמן אוויר, להם ״מותר להגיד מה שהם רוצים ״ ולפגוע בהרבה אנשים במיוחד ל״מזרחים״ (״אני חצי עיראקית ״). אבל לרוב העם שמרגיש בוש ונכלם ואינו מעוניין בשירותיו של אמן זה או אחר זה לא בסדר ! כל אחד שאומר מה שהוא רוצה צריך לדעת שתהייה ביקורת לדבריו והשלכות .
    אז אמן יקר , אם ברצונך לשנות דברים עשה זאת במעשים , לך תתנדב במקומות שצריכים סיוע ולא בדיבורים ועיכורים למיניהם !

    IP: 166.137.244.76דווח על תגובה זו

  • 99.

    אמני ישראל

    יגאל הרן, 22/04/15 09:57

    מדוע הארגון שלכם לא השמיע מילה לאחר שרבים מחבריכם הטילו חרם על היכל התרבות שניפתח באריאל? אתם ארגון צבוע ונתנשא!

    IP: 79.179.182.156דווח על תגובה זו

  • 98.

    אני חושבת שהיא צודקת (ל''ת)

    , 22/04/15 08:31


    IP: 89.138.246.221דווח על תגובה זו

  • 97.

    ''אומני ישראל'' - משעשעים את השמאל החלול, תקציב גדול לקבוצה חלולה (ל''ת)

    רחלה, 22/04/15 06:53


    IP: 37.142.211.132דווח על תגובה זו

  • 96.

    לסגור את הארגון. (ל''ת)

    nir, 21/04/15 21:16


    IP: 70.194.100.157דווח על תגובה זו

  • 95.

    לשמאל

    חן, 21/04/15 20:08

    כשאתם תפסיקו את העליהום על נאמני ארץ ישראל, אנחנו נפסיק את העליהום עליכם.

    IP: 70.192.65.1דווח על תגובה זו

  • 94.

    גם לווקסמן וחבריה...אבל גם לנו להביע גועל נפש מעליבותכם

    הבחירה חופשית, 21/04/15 19:02

    ובהזדמנות זו לעדכן אותכם, שבידור איננו קניית כרטיס לראות את מי שיורק עלינו

    IP: 46.120.212.176דווח על תגובה זו

  • 93.

    גם לנו מותר עליה,ואם אנחנו הלקוחות ,לוותר על הבילוי עימה

    בוודאי שמותר, 21/04/15 18:58

    הזכות של האומנים היא בוודאי מוחלטת
    אבל גם הזכות שלנו לבוז לווקסמן ועמיתייה היא מוחלטת.
    ובהנחה שהלקוחות שלה ......... זה אנחנו, אז הזכויות פתוחות לכולם...ושמורות לכולם.
    לה לעשות את צרכיה עלינו
    ולנו להימנע מלהיתקל בה ובעמיתייה
    מדינה חופשית לחלוטין

    IP: 46.120.212.176דווח על תגובה זו

  • 92.

    אחינועם ניני בושה למדינת ישראל מעוררת חלחלה

    כ, 21/04/15 18:51

    אחינועם ניני לא רק מתבטאת, היא גם משתתפת בטקסי זיכרון משותפים ליהודים ו''פלסטינים''.
    שלא תיתמם אחרי התנהגות איומה כזו. גועל נפש.

    IP: 109.7.69.34דווח על תגובה זו

  • 91.

    אם זה היה בארה״ב וכך היתה מדברת על שחורים גורלה היה מר יותר

    אני, 21/04/15 18:01

    להביע דעה זה לגיטימי, להשפיל ולהכפיש ציבור שלם זה ביזיון! ומה שדבריה הם הכללה גסה. ״זה״ פשוט סירב לשבת בשקט. לא כל כך מרחמת עליה....

    IP: 107.184.252.106דווח על תגובה זו

  • 90.

    התנאי לכך הוא שתפסיקו את העליהום שנקרא ענת וקסמן ושות' (ל''ת)

    מי יוצא עכשיו מהחורים?, 21/04/15 09:01


    IP: 109.160.132.9דווח על תגובה זו

  • 89.

    כל אדם נותן דין על מעשיו (ל''ת)

    קידר יצחק, 21/04/15 05:44


    IP: 87.69.63.172דווח על תגובה זו

  • 88.

    מענין

    , 21/04/15 01:42

    מענין שתמיד מנצלים אותה, תמיד היא מתנשאת, תמיד אסור היה לה להתראיין כל זה לאחר מעשה.

    כך היה במחאת האוהלים, כשניסתה להתנצל לפני עודד בן עמי. וכך גם כאן, אצל רינה מצליח שוב השתמשה בקונטקסט של ההצגה בה היא מופיעה ואמרה בלי למצמץ: ''תפנימו אתם אנשים פשוטים, נחותים, לעולם לא תהיו למעלה''.

    הכל בשם האומנות!

    IP: 85.64.12.193דווח על תגובה זו

  • 87.

    ולכל אדם מותר גם להביע מה הוא חושב על וקסמן (ל''ת)

    , 20/04/15 23:55


    IP: 38.117.182.130דווח על תגובה זו

  • 86.

    תפנימו שיש חופש ביטוי גם למגיבים לטמבלית (ל''ת)

    מצידי שתמשיך לילל ולבכות, 20/04/15 23:33


    IP: 79.183.191.160דווח על תגובה זו

  • 85.

    יש בעיה לשמאל, התקשורת כבר לא 100% בידה,האמת נחשפת !!

    גוטליב, 20/04/15 21:46

    אין שליטה על התקשורת ללא תגובה אמתית מהציבור הרחב, אשכנזים ומזרחיים שרוצים לחיות ,כאן אחד עם השני כעם אחד !! לעולם לא ניתן לחולרות מתנשאות..כמו יהושוע סובול..ענת ווקסמן,,חצרוני..אודי פרידן הפרסומאי,,גדעון לוי העיתונאי,להרוס,לסכסך,ולפורר את כור בהיתוך היהודי !! שמאלנים קיצוניים נמאסתם !!

    IP: 46.117.180.179דווח על תגובה זו

  • 84.

    חחח..לה מותר לטנף על אחרים לאחרים אסור לטנף עליה? (ל''ת)

    , 20/04/15 20:51


    IP: 46.116.198.250דווח על תגובה זו

  • 83.

    רק עכשיו ראיתי את הראיון איתה ושמעתי אותה.אין סליחה ענת.זו לא התפלקות (ל''ת)

    , 20/04/15 19:34


    IP: 109.64.179.196דווח על תגובה זו

  • 82.

    שמאלנים צבועים מטונפים חהורה של תחסדים להחרים את כולכם (ל''ת)

    על אמיר בניון לא הגנתם ארגון מחבלי ישראל, 20/04/15 16:12


    IP: 84.228.52.233דווח על תגובה זו

  • 81.

    אנחנו מביעים את דעתנו שמחבלים כמוכם יוחרמו מה קרה לחופש הביטוי (ל''ת)

    איגוד האמנים חבורה של מחבלי חמאס מנותקים תתחילו לש, 20/04/15 16:10


    IP: 84.228.52.233דווח על תגובה זו

  • 80.

    לכו לכל הרוחות. ''אמנים'' בעיני עצמכם. נפולת נמושות

    , 20/04/15 15:55

    מי אתם בכלל? אמנים עאלק. בדיחה טובה.

    IP: 147.237.70.103דווח על תגובה זו

  • 79.

    כל עוד אתם עושים עליהום על אחרים, יעשו עליהום עליכם.

    , 20/04/15 14:42

    אתם לא מחוסנים. האזרחים בישראל יקלפו את החסינות אליה התרגלתם במשך כל השנים, שכבה אחרי שכבה.

    IP: 84.238.21.163דווח על תגובה זו

  • 78.

    בוקר טוב אליהו.

    שלמה חיפה, 20/04/15 12:38

    איפה הייתם עד עכשיו? סופרים, סותמים את פיותיהם, פוחדים על מעמדם ואינם נחלצים
    להגן על המותקפים, שהעזו להצביע על מחדלי
    הממשלה על מנהיג שמשחק בתושבי המדינה במשחק
    הרולטה. איפה אתם שתתריעו שאל לו ללהג באנגלית
    המלוטשת שלו ולפגוע בנשיא ארצות הברית ולהוסיף גם את האמריקאים לרשימת הבלתי מפרגנים. עם שר
    חוץ ששם לו למטרה ללכלך על כל מנהיגי אירופה
    כי אינם תומכים במדיניות השטחים, ובכל המשתמע
    מכך. השמיעו כל כי שתיקה כהודיה. ולאלה שכבר
    אזרו עוז, הפסיקו להתנצל. הימין צריך להתנצל
    על שיסוי איש באחיו ומגזר במגזר מבית מדרשו
    של גדול המסיטים בישראל, זה ביבי ביבי כפיים.

    IP: 87.69.161.9דווח על תגובה זו

    • לא לקחת את הכדורים היום שלמה ? (ל''ת)

      , 21/04/15 22:57


      IP: 85.250.188.242 דווח על תגובה זו

  • 77.

    תפסיקו את העלייהום......

    חיים, 20/04/15 12:24

    כשהתקשורת מעודדת אמנים ואנשי רוח להתלהם על תוצאות הבחירות ועל איך הצבענו לליכוד? מה פתאום הצבענו,וזה לא היה כתוב ב''בעלילה'' כל הלינץ' התקשורתי הנ''ל הוא זה שגורם לתגובות נגד ,בדיוק כמו שאתם טוענים גם לאמן מותר להביע את דעתו ולי אסור??? , וגם לא להצביע לליכוד כאילו מצביעי הליכוד הם תוצר של דע''ש .איפה הפרופורציה ??התגובות הם שימוש בנשק של התקשורת, היום ערוץ 10 +2 +1 לא לבד בשטח יש גם אינטרנט ...והמבין יבין

    IP: 87.68.84.35דווח על תגובה זו

  • 76.

    וקסמן נבחה כמו כלב מצורע ומשוגע רק לא ביבי עם פרצוף מעורר סלידה (ל''ת)

    שרית, 20/04/15 10:47


    IP: 89.138.75.131דווח על תגובה זו

  • 75.

    הרבה אומנים מזרחיים מתבישים שהם ולכן מתחפשים לאנשי שמאל (ל''ת)

    שרה, 20/04/15 10:43


    IP: 89.138.75.131דווח על תגובה זו

    • מתביישים ובצדק!!! (ל''ת)

      , 21/04/15 15:50


      IP: 10.204.14.219 דווח על תגובה זו

  • 74.

    לה מותר לומר את דעותיה הגזעניות אבל אסור לומר לה שהיא

    משה, 20/04/15 09:53

    גזענית חשוכה?

    IP: 149.78.77.230דווח על תגובה זו

  • 73.

    אמ''י: איגוד אמני ישראל?? לא! איגוד שמאלני ישראל!! (ל''ת)

    רמי, 20/04/15 06:59


    IP: 109.64.199.1דווח על תגובה זו

    • לא איגוד שונאי ישראל (ל''ת)

      ירון, 25/04/15 13:01


      IP: 197.83.230.214 דווח על תגובה זו

  • 72.

    מדינת ישראל או הליכוד הרופס להפסיק לממן אומנות

    xo, 19/04/15 22:09

    רובם באים מהצד השמאלי קיצוני של המפה
    האומנים שברובם מצביעים למרץ או יותר גרוע לקומניסטים לא מפחדים מעמך ישראל שבין כה וכה מזמן מחרים אותם

    IP: 67.83.159.87דווח על תגובה זו

  • 71.

    אימי

    יעקב, 19/04/15 20:35

    את. אירגון שממונם על ידי הממשלה ואתם עם כל האומנים שקוראים לכם אומנים ואתם נגד המדינה. וכל הספרדים שנמצאים בנכם יותר גרועים ממכם לא טוב לכם צאו מהמדינה אף אחד לא יצטער עלכם דיי נמאסתם

    IP: 108.40.117.198דווח על תגובה זו

  • 70.

    בושה

    פן, 19/04/15 19:54

    זו לא היתה ביקורת זה היה לשפוך רפש על אנשים
    אישה כמוהה יודעת שמוציאים מילה מהפה היא של הכלל והיא לא שלה אני לא אלך לראות אותהבשום אופן

    IP: 85.64.195.191דווח על תגובה זו

  • 69.

    לא מוכן לסבסד את התיאטרון שמשלם לוקסמן משכורת על חשבוני (ל''ת)

    להפסיק סבסוד, 19/04/15 19:08


    IP: 93.172.58.124דווח על תגובה זו

  • 68.

    מתי הבזויים האלו הגנו על זכות הביטוי של בניון ?? (ל''ת)

    נאלחים, 19/04/15 19:06


    IP: 93.172.58.124דווח על תגובה זו

  • 67.

    אתם התחלתם! (ל''ת)

    , 19/04/15 18:50


    IP: 37.142.233.26דווח על תגובה זו

  • 66.

    מה זה? מן האמת נעלבים

    ירדן, 19/04/15 17:56

    נאמרו דיברי אמת וגברת ווקסמן לא צריכה להתנצל

    IP: 79.180.128.166דווח על תגובה זו

    • לא נעלבים. אומרים רת האמת שלנו ואז אתם מתבכיינים (ל''ת)

      משה, 20/04/15 09:50


      IP: 149.78.77.230 דווח על תגובה זו

  • 65.

    יש לה אפשרות לברוח למדינה אחרת, כאן לא מקומה, ולא מקום אמ''י (ל''ת)

    שמאלנים לא מקדשים אדמה, אז תלכו מכאן, לא רוצים קשר, 19/04/15 17:00


    IP: 84.109.30.96דווח על תגובה זו

  • 64.

    מותר לכל אדם להביע את דעתו אך מותר גם לאדם אחר להגיב (ל''ת)

    , 19/04/15 14:44


    IP: 91.227.71.250דווח על תגובה זו

  • 63.

    לחלק מאומני ישראל מותר להחרים את אריאל אך לא את וקסמן (ל''ת)

    , 19/04/15 14:42


    IP: 209.88.181.190דווח על תגובה זו

  • 62.

    מותר לשחצנית להביע את דעתה על העם האחר !!!

    ולעם האחר מותר לא לממן אותה ואת שכמותה, 19/04/15 13:50

    זו כל התורה על רגל אחת.
    יושבת לה השחצנית ומדברת על עם אחר - מי זה העם האחר ? ברור . מצביעי הימין.
    המשמעות היא שהשחצנית בוחרת להיות חלק מעמם של הנאורים והליברלים כדוגמת טיבי זועבי זחאלקה דהאמשה ועודה - אז שתופיע ותתפרנס על ממונם של אלו, לא על חשבון עם ישראל.

    חרם כלכלי על אדם דוחה אינו מעשה בלתי חוקי וחבל שארגון שמייצג את אמני ישראל מתנדב לסייע למי שהצהיר כי אינו חלק מעם ישראל אלא חלק מעם אחר. יש מספיק ארגונים שתומכים במוסלמים ועוזריהם חבל שארגון אמני ישראל מתנדב לסייע להם גם כן.

    IP: 46.117.126.240דווח על תגובה זו

  • 61.

    אמ''י

    , 19/04/15 12:49

    ארגון מטומטמי ישראל

    ממתי מטומטמים הפכו להיות מובילי דעה?

    IP: 89.139.178.72דווח על תגובה זו

  • 60.

    אמנים

    תולי, 19/04/15 07:50

    איזו אמנית זו וקסמן. שחקנית? מי לא שחקן? חוץ מזה היא העליבה ציבור שלם. שתתבייש לה!

    IP: 96.227.185.50דווח על תגובה זו

  • 59.

    אמיר בניון , זילבר - דיייי לצביעות נמאסתם כנסו לחורים (ל''ת)

    nav, 19/04/15 06:30


    IP: 149.78.193.75דווח על תגובה זו

  • 58.

    הודעה לשובה לארגון חרטטני ישראל: התבלבלתם כרגיל,העליהום הוא שלכם עלינו

    ב ו נ נ ז ה, 18/04/15 23:11

    אנחנו רק מגיבים לעליהום של שונאי/אומני/חרטטניישראל על רוב העם היהודי בישראל.
    בוננזה

    IP: 213.57.217.118דווח על תגובה זו

  • 57.

    אמ''י גרים בבית זכוכית-להזכירכם,לא כדאי לזרוק אבנים לצד שמעבר (ל''ת)

    עובדות קובעות, 18/04/15 20:12


    IP: 104.34.86.234דווח על תגובה זו

  • 56.

    ביום העצמאות לא לתת לאף אומן שמאלני להרויח כסף על חשבון המדינה שהוא מש (ל''ת)

    רחלי, 18/04/15 11:23


    IP: 89.138.75.131דווח על תגובה זו

  • 55.

    אמ''י תמיד מגנה על אומני השמאל ומחרימה את אומני הימין (ל''ת)

    שרה, 18/04/15 11:21


    IP: 89.138.75.131דווח על תגובה זו

  • 54.

    איגוד אמני ישראל הוא גוף דפוק אוהד את אויבי ישראל ויש להחרימו (ל''ת)

    עידית, 18/04/15 11:19


    IP: 89.138.75.131דווח על תגובה זו

  • 53.

    עזבו את המשעממת הזאת,תנו לנו עוד חצרוני. (ל''ת)

    אריה מחשי, 18/04/15 10:58


    IP: 84.228.226.236דווח על תגובה זו

  • 52.

    ארגון אמ''י, אנא שכפלו את הודעתכם ורק החליפו את השם בשמות: אריאל זילבר, (ל''ת)

    נעמי שמר עמיר בניון, 18/04/15 09:13


    IP: 85.65.106.246דווח על תגובה זו

  • 51.

    מסתבר שאפילו אימא עיראקית יכולה להצמיח דרדר עלוב (ל''ת)

    , 17/04/15 19:07


    IP: 93.173.128.151דווח על תגובה זו

  • 50.

    הSמולנות השתלטה על אמ''י. עוד פרה קדושה שיש לשחוט. (ל''ת)

    , 17/04/15 19:05


    IP: 93.173.128.151דווח על תגובה זו

  • 49.

    למי שעוד היה ספק....

    חובב, 17/04/15 17:05

    מדינה בתןך מדינה, אליטה שמגינה רק על בעלי הדעות ה״נכונות״.
    לא ראיתי הגנה כזו על אריאל זילבר, עמיר בניון או ספי ריבלין ע״ה.

    ״אנא שלי ממוצא עיראקי״ אמרה, ויצאה עוד יותר פאטתית.

    IP: 79.176.120.170דווח על תגובה זו

  • 48.

    מי שאוהב ערבים שימשיך לשמוע את עמיר בניון ומי שאוהב לשמוע עברית מתורבת (ל''ת)

    שימשיך לשמוע את ענת וקסמן, 17/04/15 11:53


    IP: 89.139.189.8דווח על תגובה זו

    • ממש מגיב מתורבת. אז אתם בעד או נגד ערבית וערבים? (ל''ת)

      דפני, 17/04/15 23:35


      IP: 89.139.169.167 דווח על תגובה זו

    • הנה הנקודה:

      ho, 19/04/15 01:30

      אנחנו לא גזענים כמוך ולא שונאים ערבים אלא רק את מי שרוצה להרוג אותנו, לעומתך שדוגל בשיטת מיין קאמף ואוהב את הגזע הלבן כמוך (ענת וקסמן) ותכל'ס זה לא סוד גדול בכלל זה ידוע לכל ימני זה מכבר.

      אתה שמאלני, פאסיט, בבון, גזען, ומתנשא.

      IP: 84.228.209.184 דווח על תגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      , 19/04/15 18:52


      IP: 37.142.233.26 דווח על תגובה זו

    • ענת וקסמן לא מסוגלת להרכיב משפט תקני בעברית. (ל''ת)

      אוי אוי אוי, 21/04/15 09:09


      IP: 80.179.126.26 דווח על תגובה זו

    • עברית מתורבת? הודיעו לאבן שושן על שינוי המין הדקדוקי.

      מתניה, 21/04/15 19:14

      ובנימה רצינית יותר, האם שמעת את וקסמן מדברת? היא לא הצליחה להשלים משפט קוהרנטי אחד. ממש פה מפיק מרגליות. אשה קטנטנה נוטפת ארס ושנאה.
      ולזה אתה קורא עברית מתורבת(ת)?

      משה רבנו הענק היה גם העניו באדם. כמה מכוער לראות את ההפך.

      IP: 82.80.34.180 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אמי- לא זוכרת שהגנתם על עמיר בניון שהביע את דעתי וקיבל ביקורת חריפה מ.

    צביעות צביעות צביעות, 17/04/15 10:22

    אתם מגנים רק על חלק מהאומנים בישראל בשם ״חופש הביטוי״? אם כן, אז תפסיקו לקחת תמלוגים מאמיר בניון, אריאל זילבר ודומיהם כי אתם לא תומכים בהם...

    IP: 89.139.23.157דווח על תגובה זו

  • 46.

    לאמנים מותר להחרים (אריאל) אבל אסור להחרים את האמנים ....

    ישראלי, 17/04/15 10:05

    לא רק שיש להם מונופול על החכמה ...
    יש להם גם מונופול על החרמות ....

    IP: 79.183.173.177דווח על תגובה זו

  • 45.

    עושים עליה חרם ועל התוכניות שלה

    , 17/04/15 09:15

    מגעילה ודוחה

    IP: 80.179.18.86דווח על תגובה זו

  • 44.

    אמי? איזה צביעות. להחרים את אמי! (ל''ת)

    דפני, 17/04/15 05:42


    IP: 89.139.169.167דווח על תגובה זו

  • 43.

    יש ביקורת ויש ביזוי. נדמה לי שהיא בחרה באפשרות האחרונה. (ל''ת)

    א.ח, 17/04/15 00:30


    IP: 132.66.223.207דווח על תגובה זו

  • 42.

    אכן, לכל אדם מותר להביע את דעתו, ולדעת לקבל את תגובות

    גנית, 16/04/15 23:02

    הציבור לדעותיו. הגב' וקסמן התראיינה לתכנית טלויזיה מתוך ידיעה ומגמה שדבריה יתפרסמו.

    IP: 93.172.159.160דווח על תגובה זו

  • 41.

    הבנתם? ממצאי החרמות וההשמצות נגד חרם כשמדובר עליהם (ל''ת)

    , 16/04/15 19:04


    IP: 109.65.148.137דווח על תגובה זו

    • להוציא אותם מהמחנה ולרדוף אותם עד חורמה (ל''ת)

      , 17/04/15 06:57


      IP: 109.67.48.65 דווח על תגובה זו

  • 40.

    השלטון בישראל מייצג את העם בישראל ומוקיע אומנים דוגמת וקסמן ווינו אלעד (ל''ת)

    רק חרם עליהן יעזור, 16/04/15 18:56


    IP: 109.66.124.38דווח על תגובה זו

  • 39.

    נכון גם לנו מותר לומר עליה..פיחס..נשבר ממך טוטאלית (ל''ת)

    עיראקי בדאלק, 16/04/15 18:51


    IP: 79.177.12.227דווח על תגובה זו

  • 38.

    למה להפסיק גם אתם צריכים להצטרף (ל''ת)

    , 16/04/15 16:54


    IP: 77.127.203.49דווח על תגובה זו

  • 37.

    אמי שווה שמאל קיצוני

    שלמה, 16/04/15 15:27

    מה הפלא שאמי מגינים על וקסמן השמאלנית כמעט כמו כל אמני ישראל והתקשורת.לא שמענו שהם מגוננים על אמן ימני אחד!

    IP: 77.126.27.153דווח על תגובה זו

  • 36.

    עם השוקולד רגיש רגיש רגיששששששששש

    , 16/04/15 15:08

    עם השוקולד רגיש רגיש רגיששששששששש

    IP: 195.190.19.253דווח על תגובה זו

    • אם היו כותבים משהו על השואה הייתה קופץ נכון (ל''ת)

      , 17/04/15 09:13


      IP: 80.179.18.86 דווח על תגובה זו

  • 35.

    כאשר מחזירים מלחמה לשמאל זו מתקפה חסרת מעצורים (ל''ת)

    כאשר השמאל תוקף זה סתם חופש דיבור -מוסר הוטנטוטי -, 16/04/15 14:54


    IP: 80.246.135.51דווח על תגובה זו

  • 34.

    להחרים ''ולפוצץ'' את ההופעות של אביב גפן ביום העצמאות הקרוב ! (ל''ת)

    לוסי, 16/04/15 14:02


    IP: 85.65.194.94דווח על תגובה זו

  • 33.

    אז אני מבין שלהגיד שאנשים יוצאים מהחורים

    ע, 16/04/15 13:18

    ושקבוצה שלמה שבוחרת מנהיג מסויים הם אלה שצועקים ומקללים, זאת הבעת עמדה פוליטית ולכן היא מותרת. אז למה לא נותנים גם לימניים להביע ''עמדות פוליטיות'' דומות?

    IP: 31.44.140.79דווח על תגובה זו

  • 32.

    זאת לא הבעת דעה פוליטית. זאת התבטאות גזענית מכוערת נטו. (ל''ת)

    ר, 16/04/15 13:14


    IP: 31.44.140.79דווח על תגובה זו

  • 31.

    רק ל''אמנים'' מותר להחרים את הציבור, לציבור אסור להחרים

    הצביעות והגזענות של ''האמנים''., 16/04/15 12:26

    את ה''אמנים''.את אריאל זילבר מותר להחרים בגלל הדיעות הפוליטיות שלו, אבל לא את וקסמן? למה, היא יותר טובה, או הדיעות שלה יותר טובות ונכונות?

    IP: 84.238.70.208דווח על תגובה זו

  • 30.

    לא גינו חרם על יישובים אבל נרתמים לעזרת אנטי ציונית דוחה

    , 16/04/15 12:26

    צביעות ברמות על

    IP: 147.237.70.62דווח על תגובה זו

  • 29.

    כנראה שהגיע הזמן שהציבור יתקומם נגד הגזענות של אלה

    ., 16/04/15 11:31

    שמכנים עצמם אמנים. הציבור לא רוצה לממן את הגזענות שלהם יותר. שיחיו מתרומות של אלה שרוצים לראות ולשמוע אותם, או שילכו לעבוד בזנות, כי הרבה שכל אין להם.

    IP: 84.238.70.208דווח על תגובה זו

  • 28.

    התחלתם במלחמה, אנחנו נמשיך וננצח (ל''ת)

    , 16/04/15 11:25


    IP: 84.228.87.129דווח על תגובה זו

  • 27.

    ''מותר לכל אדם, גם אם הוא אמן, להביע את דעתו'' ? גם לאחרים

    ., 16/04/15 11:04

    מותר להביע את דעתם, גם אם הם גורמים בשלטון, או שאתם רוצים לסתום לכולם את הפה, ושרק ישמעו את הטינופת שאתם מוציאים מהפיות שלכם כל יום ועל כל נושא. אל תשכחו מי משלם לכם את המשכורת..

    IP: 84.238.70.208דווח על תגובה זו

    • אז אל תתקפו אדם שמביע את דעתו שערבים הם חלאות. (ל''ת)

      ג, 16/04/15 13:19


      IP: 31.44.140.79 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אל תעוותו- לא הדעה הפוליטית הבעיה אלא הגזענות ההסתה והשנאה

    ???, 16/04/15 09:13

    אין שום בעיה להיות שמאלני או שמאלני קיצוני אבל להשתלח כך בציבור שלם שלא עשה דבר חוץ מלמלא את חובתו האזרחית- זו כבר השתלחות מסוכנת בציבור ענק במדינת ישראל. ווקסמן היתה יכולה להגיד אותם דברים אבל בשפה אחרת ואז אף אחד לא היה אומר מילה נגדה. אתם מתממים ועושים מעצמכם מגוחכים ויותר מזה- שותפים לתשפוכת השנאה שלה ושל חבריה.

    IP: 31.44.134.172דווח על תגובה זו

    • נכון. זו לא דיעה פוליטית, זו השמצה של יותר ממחצית האזרחים

      עיוות של המציאות., 16/04/15 12:18

      במדינה שלא חושבים כמוה.היא שוכחת מי משלם לה את המשכורת. במדינות נורמאליות אמנים אף פעם לא היו מתבטאים בצורה כזאת. זה מראה כמה שהאנשים האלה גזענים ורדודים ושונאי ישראל. אלה ''אמנים'' ברמה של ביוב. ''אמנים'' כאלה הופיעו בדנמרק, ועשו בושה לישראל ולישראלים המתגוררים בדנמרק. ההופעה הייתה כל כך עלובה ורדודה, שהמלכה הדנית שהייתה נוכחת באולם, קמה ועזבה באמצע ההצגה. את זה לא סיפרו לכם בתקשורת הישראלית. בטח יצנזרו את התגובה הזאת.

      IP: 84.238.70.208 דווח על תגובה זו

    • אם עמדה פוליטית אז שתיצמד לעמדה הפוליטית.

      כ, 16/04/15 13:22

      להשוות ציבור שלם לעכברים שיוצאים מהחורים ולהכליל ולהגיד שכולם מתפרעים ומקללים, זאת הסתה וזה לא לגיטימי בכלל. ןאם היא כבר אמרה את זה אז אסור לפרסם את זה. שתדבר אל הקיר.

      IP: 31.44.140.79 דווח על תגובה זו

  • 25.

    להחרים כל עלק אמן לא לסבסד תיאטראות ושילכו לעשות ספונג'ה (ל''ת)

    חלי, 16/04/15 09:08


    IP: 89.138.75.131דווח על תגובה זו

  • 24.

    יותר מידי כסף התיאטראות מקבלים ולכן צריך להפסיק את זה. (ל''ת)

    שרה, 16/04/15 09:04


    IP: 89.138.75.131דווח על תגובה זו

  • 23.

    יש להמשיך ולהוקיע וגם להחרים את כל האומנים האנטישמיים (ל''ת)

    רחל, 16/04/15 09:01


    IP: 89.138.75.131דווח על תגובה זו

  • 22.

    ראוי ורצוי להחרים את וקסמן, והצגות באריאל מותר להחרים?

    א''ל, 16/04/15 08:46

    מספיק כבר עם הצביעות !!!

    IP: 194.90.178.37דווח על תגובה זו

  • 21.

    גם האמ''י הם שמאלנים מהבועה (כצפוי) (ל''ת)

    מישהו, 16/04/15 07:15


    IP: 46.120.144.74דווח על תגובה זו

  • 20.

    מעניין שמה שעשו לשרה נתניהו זה בסדר, אבל בענת אסור לפגוע. (ל''ת)

    אזרח, 16/04/15 02:32


    IP: 174.92.73.126דווח על תגובה זו

  • 19.

    אם הכללות ושפת שוק זו הבעת עמדה, אז אינני רוצה לחשוף את ילדי לנרקומנים

    מיכל, 16/04/15 01:26

    מתל-אביב.

    ואין בכך שום חרמות.

    IP: 84.110.211.180דווח על תגובה זו

    • האמת היא שאין הבדל בינה לבין ''אנשי השוקולד'' למיניהם

      כ, 16/04/15 13:24

      זאת אותה הגברת בשינוי אדרת. לכן החרמות האלה נגדה הן יותר ממוצדקות.

      IP: 31.44.140.79 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אתם תקבעו מהי דעה לגיטימית? דעתו של ראש עירית דימונה אינה לגיטימית? (ל''ת)

    דק אבחנה, 16/04/15 00:37


    IP: 46.117.78.21דווח על תגובה זו

  • 17.

    אהבתי את העליהום

    בן ישראל, 16/04/15 00:24

    השמאל ההזוי התל אביבי חושב שימשיך לקלל ולאיים כפי שעשו איגוד אמני ישראל. לא לא סופר אתכם. התנהגותכם מחזקת את הליכוד ולכן אומר תבןרכן.

    IP: 46.19.85.247דווח על תגובה זו

    • נכון. תנו לי הרצוג, קללה. רק לא ביבי, קללה. זה כל כך פשוט (ל''ת)

      כ, 16/04/15 13:25


      IP: 31.44.140.79 דווח על תגובה זו

  • 16.

    די, תרדו מהכלבה. (ל''ת)

    , 15/04/15 23:55


    IP: 80.246.130.108

  • 15.

    היא לא גזענית , היא חצי עיראקית !!!!!!!!

    אזרח, 15/04/15 23:54

    החצי העיראקי צריך להתאבד מהבושה שהחצי הרומני המיט עליו.

    IP: 89.139.189.136דווח על תגובה זו

    • אז מה שהיא אומרת בעצם הוא:

      כ, 16/04/15 13:27

      ''העיראקים הם בהמות, קחו לדוגמה אותי''

      IP: 31.44.140.79 דווח על תגובה זו

    • בהשאלה.לא כל בעלי התפקידים במחנות היו ארים... (ל''ת)

      , 20/04/15 20:53


      IP: 46.116.198.250 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אתם קוראים לאישה הצווחנית והוולגרית ..אמן ??? (ל''ת)

    גועלי, 15/04/15 23:44


    IP: 149.88.38.251דווח על תגובה זו

  • 13.

    איגוד אמני ישראל גרבוז ו וקסמן תתביישו!!!

    סמי, 15/04/15 21:38

    לאף אחד אין הזכות להביע דעות גזעניות ומכוערות כמו של גרבוז וקסמן ויתר הסמולנים ב''איגוד אמני ישראל''. זכות הדיבור ללא חלה על הערות גזעניות ומזלזלות ברוב תושבי המדינה. תתביישו לכם. אם כך כך גרוע כאן סעו לברלין וקבלו טפול מתאים שם

    IP: 89.139.4.165דווח על תגובה זו

  • 12.

    היגיע הזמן שתכירו את מקומכם.

    אסי, 15/04/15 21:31

    גרבוז וקסמן.האב והבן גפן.שייקה לוי .איבגי ועוד.תעסקו באומנות סרטים ובידור והשאירו את הפוליטיקה.היא תדבק בכם ככתם שאינו יורד גם לא באקונומיקה.וזה ירדוף אתכם ואת הקריירה שלכם.העם אינו אוהב זאת אנא חידלו.לא זו בלבד שלא עוזר אלה מזיק.

    IP: 46.120.39.121דווח על תגובה זו

  • 11.

    הקוזאק הנגזל

    אילן, 15/04/15 19:23

    מי שללא הרף מסית נגד קברניטי המדינה, משתמש בביטויים מהביבים לפתע מדבר על חופש הביטוי?
    איפה הייתם גשנשלל הפרס ממאיר אריאל, כשבוטל הפרס מישראל אומן, וכשקראו לחרם על אנשים שדעתם היתה שונה מדעת אמנים?
    דברי אמ''י הם הוכחה לניתוק של אמנים מכלל הציבור וגם ביטוי להתנשאות.

    IP: 192.115.29.198דווח על תגובה זו

  • 10.

    וקסמן, ושאר החשישניקים בבוהמה הת''א, מנותקים מהעם !!!

    סטודנט באוני' העברית, 15/04/15 18:43

    מה ההשכלה של גב' וקסמן ? מה ההשכלה של שאר האומנים ? כמה היסטוריה יהודית הם יודעים ? כמה היסטוריה של עמי האיזור הם יודעים ?!!! הפכו את ת''א לסדום ועמורה, מדברים על שוויון ודמוקרטיה-רק להם ! צבועים !!! מה עשיתם לאריאל זילבר ? לנעמי שמר?-שדעתם היתה שונה מכם ?! מה עשיתם לאמיר בניון ?! מי הדיר את היכל התרבות באריאל ?!העם הוא עדר ??? העם מבין שהביטחון קודם לחיי ההוללות שלכם. העם באמת צריך להחרים אתכם, תתביישו !!!

    IP: 79.179.109.242דווח על תגובה זו

  • 9.

    וגורמים רבים באמ''י מתנהגים כאחרוני האנטישמים (ל''ת)

    שאול א., 15/04/15 14:51


    IP: 80.179.72.242דווח על תגובה זו

  • 8.

    תפסיקו באמת! זה לא נעים לה!

    י, 15/04/15 13:20

    כשאמנים קובעים שציבור שלם הם עדר בבונים מצווח, הציבור הזה צריך להשתחוות בנימוס ולהגיד תודה. ברור? יש אנשים רגישים שיודעים לקלל אחרים אבל זה לא יפה לקלל אותם בחזרה. זה לא נעימי להם.

    IP: 212.25.82.230דווח על תגובה זו

  • 7.

    וקסמן

    דליה כהן, 15/04/15 13:06

    אמי שממי יש דרך להגיד דברים - לא לפגוע בצבור גדול- לשחרר פה ג'ורה מטונפ. וזה מה שעסתה המשתכנזת המגעילה וקסמן

    IP: 195.200.205.72דווח על תגובה זו

  • 6.

    היא לא הביעה דעה פוליטית

    י, 15/04/15 12:57

    היא השמיצה ציבור שלם בצורה גסה ובוטה (על זה שדעותיו הפוליטיות לא זהות לשלה). למעשה ה י א התבטאה כאחרונת הטוקבקיסטים, ומה לעשות שחלק מהתגובות שקיבלה הם מטוקבקיסטים. רק שהאמירות הנבזיות שלה לא היו טוקבק אלא חלק מראיון לטלוויזיה.

    IP: 212.25.82.230דווח על תגובה זו

  • 5.

    לאמי: במדינת ישראל מותר לכל אדם, גם אם הוא בבון לדעתכם, להצביע לליכוד

    , 15/04/15 12:54

    וגם לצווח בהההה... בהההה..... בההההה
    אם זה לא מוצא חן בעיניכם שגם לי, אנאלפבית בוגר 2 כיתות גן, מותר לחיות כאן ולקבוע גורלות, אז במחילה, אנשי רוח פלורליסטים שכמוכם, נא להתפוגג מכאן ולעוף למקומות שם מתים עליכם, כמו ברלין, למשל....

    IP: 85.65.131.194דווח על תגובה זו

  • 4.

    אמרו לנו שהגזענים בשמאל הם רק קומץ..... אף מילה של ביקורת בתגובת אמ''י

    שאול, 15/04/15 12:24

    על דבריה הגזעניים .......

    IP: 85.250.157.131דווח על תגובה זו

  • 3.

    אם זו תגובתה הרשמית של אמ''י, אז כנראה שמדובר בארגון גזעני ומתנשא

    דידידידי, 15/04/15 11:37

    תזכרו את זה בפעם הבאה שאנשי אמ''י יבכו לאותם גורמי שלטון בכל מיני נושאים.

    IP: 212.150.38.178דווח על תגובה זו

  • 2.

    זכות וזכויות

    גבריאל, 15/04/15 11:31

    אמי היקרים אן חולק שכל אדם באשר הוא רשאי להביע את דעתו , אבל לא את דעתו וחוות דעתו על אחרים המשלמים לו את משכורתו.
    הבעת דעה מקנה אחריות וטוב תעשה גברת וקסמן או כל מי שחושב כמוה הוא להיות עצמאית ולהביע דעתה. הרי הבורים וחסרי היכולת משלמים לה את שכרה

    IP: 197.148.21.237דווח על תגובה זו

    • אתם הולכים לראות תאטרון ?

      דיי לא יכול להיות חחחח, 15/04/15 12:57

      היא דיברה על הרוב כמובן שיש מיעוט שמתנהג אחרת, היא צודקת בכל מה שהיא אמרה על התנהגות הרוב ,היא פשוט העמידה לכם מראה מול הפנים שתראו את האמת ונאמר כבר האמת כואבת .

      IP: 212.25.83.133 דווח על תגובה זו

      • צודק מר חחחחח (עכשיו אני יודע בדיוק מי אתה...)

        , 15/04/15 14:23

        רק אתה, אחד כזה חחחחחו-פחחחחח הולך לראות תיאטרון. ''העמידה לכם'' מתוק. מי זה ''לכם''. את שכרה של וקסמן - שאינה להיט היסטרי, כידוע - משלם ממשלם המסים באמצעות התיקצוב לתיאטראות ולתרבות. וקסמן, כאמנית, היתה חיה מנדבות שהיו זורקים לה אלה שהיא קיללה וירקה בפניהם. החברים שלה לא כל כך מנדבים נדבה לדל...
        כמו שאני לא משריץ שרצים ושרצות כמו החברים שלך מהמגזר אבל אני מממן אותם מחוסר ברירה, כך גם אני, הבבון, ''בההה בהההה תנו לי ביבי רק ביבי'' מממן מהמס שאני משלם מהבאסטה שלי את הגזענית הקטנה ומנוזלת החוטם.

        IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

      • איזה ג'וקר שימושי ''מראה מול הפנים''...

        גבריאלה, 15/04/15 15:30

        וקסמן (וקודמיה) דיברה בצורה מכלילה, מתנשאת, מזלזלת ומכוערת. ממש נגעלתי לשמוע (ואני לא חלק מקהל ה''יעד'' של ההכרזות שלה). זו התנהגות נרקיסיסטית וחסרת מודעות, ולמרבה הגועל נפש - גם התגובה של אמ''י.
        להגיד על כל מקרה שאנשים כועסים ונעלבים ''זה פשוט בגלל שהביקורת נכונה'', זה ג'וקר שנשלף ע''י אנשים אטומים ורדודים שחושבים שכל גרעפץ שהם תוקעים מהווה טיעון לגיטימי. לתשומת ליבך, אדון תיאטרון.
        ''ונאמר כבר האמת כואבת'' - בטח שנאמר, כל משפט בתגובה שלך הוא דקלום של משהו שכבר נאמר...

        IP: 212.25.82.230 דווח על תגובה זו

      • כן הלכתי לראות תיאטרון ושלא נדע מצרות

        ים, 19/04/15 01:43

        סה''כ היא תקעה את המראה לכיוון הלא נכון (ידיים שמאליות) אז סובבו לה אותה.

        עכשיו בא נלך שלב שלב:

        מי ערום? בבונים, פרות, כבשים (חיות).

        מי מתפשט בתיאטרון בהצגות ''אומנותיות'' אלק בבונים בדמות אדם.

        רק שהבבונים מהטבע החכימו קצת יותר והקדימו את האומנות של המהלכים על 2.

        IP: 84.228.209.184 דווח על תגובה זו

      • לא, אני לא הולך לתיאטרון בגלל הרמה הירודה שמציגים כאן

        לא רואה תיאטרון, 19/04/15 05:53

        טיפוסים מהסוג של וקסמן סובול.
        אני מוכן לראות תיאטרון רק בלונדון או בארה''ב . כשיראו בארץ תיאטרון ברמה גבוהה שבה אני לא ארדם מיד בתחילת כל הצגה , אולי אסכים לקנוטת כרטיס.
        פעם היו כאן שחקנים ברמה גבוהה , אנשים בעלי שיעור קומה , היום נותרו רק גמדי הרוח.

        IP: 79.178.139.122 דווח על תגובה זו

  • 1.

    נו שוין - עוד ארגון שמאלני ישראל

    , 15/04/15 11:11

    איפה ואיפה

    IP: 192.117.188.249דווח על תגובה זו