• 50.

    מרוקאים

    אשכנזי גאה, 17/02/15 15:47

    מרוקאים הרסתם את המדינה כל המדינה נחרבת בגללכם הכנסתם לפה את התרבות הערבית שלכם,בבונים למה אתם פה למה?
    אתם ערבים אני חרד למדינה בגללכם ,האשכנזים בנו מדינה לתפארת ואתם הרסתם ,עם בכיין ומיותר כל כך!!

    IP: 84.108.224.22דווח על תגובה זו

  • 49.

    אני מרוקאי גאה ואני בז לעונה השנייה הגזמתם גועל נפש

    , 17/02/15 07:44

    מה אתם מנסים להראות וליצור ? הגזמות עם הקללות עם יום השואה מה נפלתם על הראש? חסר חומר לכתוב ? יש ילדים ומשפחות שצופים בטלוויזיה מה אתם חושבים שאם תגזימו אז הסדרה תהיה יותר מוצלחת? בושה וחרפה!!!

    IP: 75.182.32.27דווח על תגובה זו

  • 48.

    הכי אני לא סובל זה את הנער הזה שם,לא זוכר איך קוראים לו (ל''ת)

    ולא רוצה גם לזכור, 11/02/15 09:27


    IP: 10.20.107.35דווח על תגובה זו

  • 47.

    זגורי

    רוני, 10/02/15 19:17

    יאיר מאד מתנשא.. יום השואה זה יום לאומי לכול היהודים אשכנזים מרוקאים עירקאים לכולם זה יום לאום ! זגורי שיקפה התנהגות וגיזענות של הרבה אנשים במדינה הזאת שגם בשנת 2015 מממשיכים את הגיזענות בין שחור או לבן אשכנזי או מרוקאי ועוד הרבה נשואים שבהם יהודים ממשיכים להשוות ולריב ולעשות מלחמת אחים כי מספיק 2 ישראלים וכבר יש 3 דעות.

    IP: 87.69.77.57דווח על תגובה זו

  • 46.

    ערבים

    אשכנזי, 10/02/15 17:51

    הם הרי ערבים מה ציפיתם,בבונים!

    IP: 84.108.224.22

  • 45.

    הפרק בעיקר מבזה את המרוקאים

    , 09/02/15 10:25

    בבר שדורש יום זכרון כי היה לו בוץ במעברה, מייצג מרוקאי בור, שמרוכז בעצמו.

    בכלל הסדרה, למרות שהיא מאד מעניינת, מבזה מרוקאים.

    "משפחה טיפוסית " - אחד עבריין, אחד "זמר מזרחי" עלוב, כולם עם פתיל קצר, הרב המרוקאי הוא עבריין בלבוש של פולנים...

    IP: 46.19.86.125

  • 44.

    בארץ נהדרת צחקו על השואה לא אמרו כלום

    אור ישראלי, 08/02/15 17:50

    להזכירכם גם בארץ נהדרת צחקו על השואה אז למה למה אתם מחפשים לא לתת פידבקים זגורי תוכנית מעולה!!

    IP: 109.67.110.171דווח על תגובה זו

  • 43.

    סדרה שקיימת על בסיס גזעניומציגה את המזרחיים כנחותים... (ל''ת)

    היא קרקע פוריה לגזענות שכנגד., 08/02/15 14:05


    IP: 77.125.159.227דווח על תגובה זו

  • 42.

    הכי פשוט להתקשר להוט ולהודיע על ניתוק !!

    גכעכגכעג, 08/02/15 12:08

    הכי פשוט להתקשר להוט ולהודיע על ניתוק !!

    IP: 212.143.136.181דווח על תגובה זו

  • 41.

    יוצרי הסדרה למעשה מזלזלים במזרחים. מציגים אותם כנחותים (ל''ת)

    יוני, 06/02/15 14:12


    IP: 93.173.235.192דווח על תגובה זו

  • 40.

    זו הסיבה שאני מאמינה בצנזורה. 'יוצרים' אלק... (ל''ת)

    מירב, 06/02/15 12:31


    IP: 93.173.235.192דווח על תגובה זו

  • 39.

    עוד מוצר 'איכות' טלויזיוני. ישראלים תחזרו לערכים יהודיים (ל''ת)

    יוני, 06/02/15 12:22


    IP: 93.173.235.192דווח על תגובה זו

  • 38.

    הסידרה לא מביישת את המזרחים, אלא מציגה אותם בדיוק כפי שהם

    צפוני, 05/02/15 23:47

    אז למי אכפת מה קוף אומר על השואה, או על כל נושא שהוא?

    IP: 212.143.225.253

    • בדיוק בגלל תגובה של נעלה שכמוך יש לי הבנה לסדרה

      אני, 06/02/15 18:08

      בגלל יהודים כמוך שחושבים שהם משהו יש שנאת יהודים. לא פלא שבכל אירופה שנאו יהודים אחרי שנתקלו בך ובאלה שחינכו אותך

      IP: 82.176.190.209 דווח על תגובה זו

    • ממש לא איכפת לי שאחד כמוך לא היה שורד את השואה !!! (ל''ת)

      , 08/02/15 14:06


      IP: 77.125.159.227 דווח על תגובה זו

    • מגיב 38...הוא בן הגזע הלבן/ארי...אשכנזי !! (ל''ת)

      , 08/02/15 14:08


      IP: 77.125.159.227 דווח על תגובה זו

    • הזכות לשוויון?

      הזכות לשוויון?, 09/02/15 18:27

      תגיד/י את/ה שמעת/ה פעם על הזכות 3 הזכויות הטבעיות? הזכות לחירות, לקניין ולשוויון? לא? ואת קוראת לי קוף? אני חצי מרוקאי חצי טורקי בעיה? ואני הרבה יותר חכם ממי שלא תהיה על ז'ון לוק שמעת? הוא ה"ממציא" של הזכויות... הזכות לשוויון כל בני האדם נולדו שווים ללא הבדל דת גזע מין גובה כל דבר שעולה לראש ומה לעשות שההורים שלי לא עברו את השואה? אתה אפילו לא יודע על מה שקיבלתם ברגע שעליתם לארץ בתים ששווים פי כמה וכמה יותר משלנו... אז אין לי יותר מה לדבר עם ילד בן 10 אז להתראות

      IP: 79.180.146.26 דווח על תגובה זו

  • 37.

    השמולנים יודעים רק לבכות!

    שמעון אסולין מקריית שמונה, 05/02/15 15:55

    האשכנזים הם שמולנים והם הורסים את המדינה!
    אני ראיתי את הפרק אתמול וזה אחלה סידרה וסתם נתפלים לנו כי אנחנו מזרחיים ליכודניקים, שמולנים אשכנזים לא היו אוסים כלום! לא יעזור לכם יא שמולנים!

    IP: 46.116.173.9

    • בדיחה גרועה (ל''ת)

      די לבכות, 09/02/15 06:53


      IP: 46.117.240.91 דווח על תגובה זו

  • 36.

    פרק "השואה" של זגורי

    מ.ד, 05/02/15 12:49

    כיהודיה ישראלית גאה לא נותר לי אלא להביע את מלוא הבוז ליוצר הסדרה שפשוט ירה לעצמו ברגל והשיג את ההפך הגמור ממה שרצה: פגע ביצירה של עצמו. באותו יום בו הוקרן הפרק הראשון של העונה השנייה , הוקרן הסרטון של ההוצאה להורג של הטייס הירדני . הסרטון הזה היה הרבה יותר משמעותי מדברי ההבל אותם הציג זגורי אודות משפחתו ההזויה והבלתי מייצגת, למזלנו, אף אחד מבני אף עדה: כל אחד והשיגעון שלו!!!!

    IP: 87.68.63.38דווח על תגובה זו

  • 35.

    ואני רק שאלה ,איך זה "שהספרדים "חובבי דרבוקה ונרגילה....

    ששון, 05/02/15 09:59

    אלכוהול דרבוקות ונרגילות מעורב במוזיקה סוג... זה לא ספרדים זה חיקוי זול של משהו אחר .בספרד אין דברים כאלה.אז שכל "ספרדי"יבדוק את עצמו לאיז תרבות הוא בדיוק שייך.

    IP: 87.68.38.107דווח על תגובה זו

  • 34.

    "ספרדים" יקרים זה בסדר,גם האשכנזים אוהבים אתכם........

    ששון, 05/02/15 09:52

    כמו שאתם אוהבים אותם.

    IP: 77.127.155.206דווח על תגובה זו

  • 33.

    ויי

    ייי, 05/02/15 07:42

    חייי

    IP: 46.19.85.252דווח על תגובה זו

  • 32.

    הי

    ויקה, 05/02/15 05:21

    חיעבב

    IP: 46.19.85.252דווח על תגובה זו

  • 31.

    צביעות של גזען אשכנזי נפוץ

    להקיא מהגזענים הצבועים, 05/02/15 01:58

    לא הפריע לג'וני-בוי שהסדרה מגחיכה את המזרחים עד כלימה. לא הפריע לו שרוב המזרחים בסדרה הזאת הם נבערים ופרימיטיביים, וכך מגבירים את הגזענות האשכנזית המחליאה והדעות הקדומות כלפי מרוקאים בפרט ומזרחים בכלל.
    עכשיו כשנוגעים לו בשואה (בסה"כ משחק) הוא קם כאחוז פלצות.
    לך ללמוד מוסר בסיסי מהו.

    IP: 46.117.21.8דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      , 09/02/15 06:55


      IP: 46.117.240.91 דווח על תגובה זו

  • 30.

    יש דברים שלא עושים,שואת יהודי אירופה אינה נושא לבדיחות! (ל''ת)

    עובד מיזרחי, 04/02/15 20:50


    IP: 183.89.51.187דווח על תגובה זו

  • 29.

    לא יאומן, הכותב (ג'וני דוב) הבין את הכל - הפוך. סידרה גאונית

    פנינת תרבות איכותית, 04/02/15 17:32

    הפרק דווקא כן משקף את השיח החברתי
    בצורת שיח (עממי) אמין, מנומק ורגיש,
    במינון ישיר לקיבת הצופה.
    הוא מייצר חידוש וחיזוק לחשיבות (המקורית)
    של הנצחת השואה למי שנשחקו סיבותיו...
    סידרה אדירה (בכתיבה, בימוי ומשחק מעולים) שמדברת ללב ולנשמה של כל שכבות העם.
    פנינת תרבות איכותית

    IP: 85.64.109.31דווח על תגובה זו

  • 28.

    המרוקאים תמיד מציגים את עצמם כשונאי אשכנזים

    ל, 04/02/15 17:04

    כך הם חושבים שהם מקבלים איזה שהוא בונוס. במקום להשקיע בעצמם. מתבכיינים, אכלו לי , שתו לי ותוקפים את האשכנזים. התנהגות בזויה. ועוד מתעדים בסדרה שכולם ייראו , כמה נמוך הגיעו. האפיזודה של יום השואה , היא כבר שיא השיאים. אי אפשר לרדת יותר נמוך. את הערבים חנכו לשנוא יהודים את המרוקאים לשנוא אשכנזים. על אותו עקרון.

    IP: 84.109.64.76דווח על תגובה זו

    • אבל זה לא מפריע להם ללקק לממסד האשכנזי (ל''ת)

      , 05/02/15 02:00


      IP: 46.117.21.8 דווח על תגובה זו

  • 27.

    האשכנזים שהגיעו לפני שנות ה-50 חיו בתנאים קשים יותר מהמעברות (ל''ת)

    די לבכיינות, 04/02/15 16:37


    IP: 91.197.103.1דווח על תגובה זו

    • שקר וכזב, הרוב הגדול לא ראה אוהל או פחון מימיו (ל''ת)

      די משטויות!, 05/02/15 02:02


      IP: 46.117.21.8 דווח על תגובה זו

      • זה לא שקר ולא כזב. הארץ לא הייתה בנוייה ולא נטועה. תלמד קצת הסטוריה

        די לבכיינות, 05/02/15 11:13

        מה נראה לך שהאשכנזים שהגיעו לפני שנות ה-50 גרו בווילות בפארקים??? הם גרו באוהלים בחום ובקור ועבדו עבודה פיזית קשה מאוד גם הנשים. ההבדל שהם לא התבכיינו ולא ציפו שמישהו יעשה בשבילם.

        IP: 91.197.103.1 דווח על תגובה זו

      • תלמד קצת היסטוריה לפני שאתה מתלהם. התנאים בארץ היו קשים ביותר (ל''ת)

        די לבכיינות, 05/02/15 11:15


        IP: 91.197.103.1 דווח על תגובה זו

    • הורי וכל משפחתם המורחבת הגיעו מהשואה ישר לאוהלים בג'ליל

      המרצע יוצא מן השק -נא לפרסם ולא לצנזר!, 07/02/15 11:30

      אחרי שהאוהל עף בחורף, קיבלו פחון לוהט בשמש ודולף בחורף. מעולם לא שמעתי אותם מתלוננים על כך כפי שמתלוננים עדות המזרח המפונקים. מי שהיה בשואה קיבל כל דבר באהבה כי גם לא היה משהו טוב יותר למדינה העניה.
      לאחר שנגזלו כספי השילומים מהניצולים, לטובת רווחתם של כל תושבי המדינה כולל המזרחים, התחילו המזרחים להאשים את האשכנזים בתנאים שחיו בהם באותן מעברות שבהם חיו גם אשכנזים ואפילו ניצולי שואה שחזרו מן התופת. הבוז לכם המזרחים.

      IP: 46.121.79.126 דווח על תגובה זו

  • 26.

    םם

    חחח, 04/02/15 16:06

    םם

    IP: 46.19.85.252דווח על תגובה זו

  • 25.

    אם לא היו אשכנזים לא היתה מדינה. מה תרמו המרוקאים למדינה? בערות ועוני

    עניים כרונים בכיינים. עדה של ''אכלו לי שתו לי'' קחו, 04/02/15 15:58

    קחו דוגמא מעדות המזרח שהשתלבו ותרמו ותורמים ובנו את עצמם ואת חייהם כמו העיראקים למשל. רק המרוקאים כבר שבעים שנה מתבכיינים ורק מחכים שיעשו להם.עלובים שונאי אשכנזים!!!!

    IP: 84.109.112.100

    • 25 נלכדת בחטא שינאת החינם (ל''ת)

      לא מפספס הזדמנות לפזר שינאה ?, 04/02/15 17:33


      IP: 85.64.109.31 דווח על תגובה זו

      • אתה עוד מדבר על שינאה? תראה את "זגורי" ודומיו. (ל''ת)

        מזרחים מתעבים את האשכנזים ומקנאים ברנטות שהם מקבלי, 07/02/15 11:34


        IP: 46.121.79.126 דווח על תגובה זו

    • הצחק אותי

      Bar, 06/02/15 15:47

      חתיכת...
      המרוקאים הם בשר תותחים של המדינה. לא האשכנזים שהביאו שני ילדים וכלב. המרוקאים הגנו ומגינים על המדינה ים יום בכך שהושיבו אותם בעיירות גבול. הם שומרים עליך צפוני מלוקק... הם שולחים את ילדיהם לצבא...תקשיב טוב, לא ילד אחד או שניים, בזכותם אתה כאן

      IP: 142.105.55.114 דווח על תגובה זו

  • 24.

    עארסים הייתם ועארסים תישארו!!! סידרה בזוייה!!!!

    עלובי נפש שרק יוצרים פילוג ושנאה עדתית. שפלים, 04/02/15 15:54

    ובסדרה הזו הם מתהדרים.... אנשים שפלים, בזויים. עם יצורים כמוכם העם היהודי באמת לא צריך אויבים

    IP: 147.237.70.103

  • 23.

    אכן, להקיא מהסדרה הזאת. עושה גם עוול למזרחים, שמציגה אותם כך. (ל''ת)

    מישי, 04/02/15 15:30


    IP: 79.181.214.165דווח על תגובה זו

  • 22.

    הזהרו מאתר וואלה האנטישמי שהוא סניף של עיתון הארץ האנטישמי,כנסו דחוף

    , 04/02/15 15:23

    אתר וואלה האנטישמי הוא לא יותר מאשר סניף סמוי של עיתון הארץ האנטישמי
    הוא תמיד נגד היהודים ובעד האויב הערבי ,ידיעה על פגיעה ביהודי תהיה זעירה אבל כל פגיעה בערבי זה כותרת באתר
    האתר מצנזר את תגובות הימין ומוצף בתגובות של המגיבים הערבים בתשלום של הקרן "לישראל חדשה"
    זכרו לא נכנסים לכתבות ווידאו באתר(כי יש שם פירסומות)
    לא קונים בוואלה שופס
    ולא קונים שום מוצר שמתפרסם שם
    חייב להלחם באנטישמים

    IP: 80.71.135.80דווח על תגובה זו

    • הציף: "ליכודניק/יהודי זועם" שבכלל מצביע הבית הלאומני ומתמחה באחמדים (ל''ת)

      , 04/02/15 17:10


      IP: 85.65.128.95 דווח על תגובה זו

    • זאת בדיוק הבעיה במדינה שלנו. בורות וקיצוניות.

      מישהו שמבין, 05/02/15 14:45

      גם הערבים הם שמים.
      ולכן, מי שאוהב ערבים לא יכול להיות אנטי שמי, למרות שהמונח מתייחס גם ליהודים.
      גם אני ימני, אבל אני חושב שימנים כמוך- קיצוניים- צריכים קודם כל לדעת דברים ולא לקפוץ למסקנות מתוך בורות. אתם מי שמרעילים את העם שלנו- הימין והשמאל הקיצוניים ביחד. שנאת חינם זה הדבר הכי נורא בעולם. ואתה ממש שם.

      IP: 192.117.8.42 דווח על תגובה זו

  • 21.

    סלח שבאתי זה בסדר 66 שנה אוכלים לספרדים את הנשמה והתרבות זה בסדר? (ל''ת)

    התרבות הספרדית לא מוזכרת בשום מקום זה בסדר? חולרות, 04/02/15 13:19


    IP: 192.168.121.111דווח על תגובה זו

    • יש בלבול . אנחנו חיים במדינה מערבית.לא אשכנזית אבל כן מערבית

      , 04/02/15 13:38

      הרי אתה לא מתכוון להסטוריה -אלא לעכשיו.
      כלומר מה יהיה עכשיו בעיניך 'תרבות ספרדית'-אתה מתכוון תרבות ערבית תרבות מזרחית למה אתה מתכוון (לא בהקשר הסטורי-אלא עכשיו. הסטוריה אפשר וצריך אבל לא זו השאלה)

      IP: 79.183.221.173 דווח על תגובה זו

      • לכן מה ש'מערבי' אתה מייחס (בפלונטר..)ל'אשכנזי' (ל''ת)

        , 04/02/15 13:38


        IP: 79.183.221.173 דווח על תגובה זו

    • מזה תרבות "ספרדית"? ללכת לראות ברצלונה-ריאל?

      , 04/02/15 15:22

      אולי אתה מתכוון לתרבות מרוקנרית

      IP: 87.69.150.74 דווח על תגובה זו

    • תגובה צינית ביותר

      ציניקןו, 04/02/15 15:30

      מה זה תרבות ספרדית?
      מיגל סרוונטס, דיאגו וולסקס,גויה,,דאלי,בונואל?
      או למעשה אתה מתכוון לתרבות יהדות ספרד, אשר ב-500 שנים אחרונות לא הולידה דבר?

      IP: 207.232.36.90 דווח על תגובה זו

    • סלאח שבתי הוא סרט חם שמציג את המצחיק בשתי העדות.... (ל''ת)

      הוא לא לועג., 04/02/15 15:55


      IP: 147.237.70.103 דווח על תגובה זו

  • 20.

    זה לא בדיוק ז'אנר בדיחות שואה, אלא חלק מסיפור הניכור אשכנזי/מזרחי (ל''ת)

    , 04/02/15 13:12


    IP: 79.183.221.173דווח על תגובה זו

    • זגורי מציף בזה משהו אמיתי בהקשר 'כור ההיתוך' (ל''ת)

      , 04/02/15 13:12


      IP: 79.183.221.173 דווח על תגובה זו

  • 19.

    בדצמבר 42 הנxצים החלו בהכנות להבאת הפתרון הסופי אל יהודי צפון אפריקה

    , 04/02/15 13:08

    בתוניסיה אפילו התחילו לחייב יהודים לענוד תלאי צהוב, אך "מבצע לפיד" של גנרל ג'ון מרשל עצר להם את התכניות. (בכייה לדורות שארהב לא חיכתה קצת עם המבצע, כך לא היו כל מיני דב'לים שמבקשים לבטל את יום השואה)

    IP: 89.139.186.137דווח על תגובה זו

  • 18.

    היעסוק האובססיבי בשואה מתחיל להעיק (ל''ת)

    תכלס, 04/02/15 12:41


    IP: 77.125.133.24דווח על תגובה זו

    • אל תתעסק בזה אם ככה. (ל''ת)

      , 04/02/15 15:21


      IP: 87.69.150.74 דווח על תגובה זו

    • תכל'ס אתה אדיוט (ל''ת)

      , 04/02/15 20:29


      IP: 93.173.59.37 דווח על תגובה זו

    • מס 18 יש לך שורשים גויים בוודאי. בדוק ותראה (ל''ת)

      , 06/02/15 12:27


      IP: 93.173.235.192 דווח על תגובה זו

  • 17.

    יש דיבור כזה אצל 'מזרחים'. לא ברור איך להתמודד עם זה. מנוצל מכל מיני (ל''ת)

    , 04/02/15 12:23


    IP: 79.177.203.64דווח על תגובה זו

    • מנוצל מכל מיני כיוונים, ויושב גם על תחושה אותנטית (ל''ת)

      , 04/02/15 12:24


      IP: 79.183.221.173 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא כל הבבונים מצביעים לליכוד, הנה איבגי לא (ל''ת)

    , 04/02/15 12:22


    IP: 2.54.53.110דווח על תגובה זו

  • 15.

    מה לא ברור זגור נוצרה ע"י " מזרחים " למען מזרחים למה אשכנזי צופה בזה

    תכלס, 04/02/15 12:16

    נמאס לנו מהתרבות שלכם לא רוצים אותה יותר רוצים משהו משלנו לעצמנו למה אתם בכלל צופים בזה ?

    IP: 212.199.143.242דווח על תגובה זו

    • הו-הה, "תכלס" הפך לשוטר במשטרת המחשבות! "אל תצפו, זה רק למזרחים"!

      מקומי, 04/02/15 12:42

      תגיד, עלוב נפש שכמותך, אתה בכלל מזרחי?
      התחושה הברורה שלי היא שאתה סתם פרחח אינטרנטי.

      יאללה, לך-לך-לך מפה, פושטק.

      IP: 212.29.203.226 דווח על תגובה זו

  • 14.

    האשכנזים הם מיעוט. בחברה חופשית אתם חייבים לקבל אנשים

    , 04/02/15 12:00

    שלא אכפת להם מהמנהגים שלכם

    IP: 31.210.178.159דווח על תגובה זו

    • היטלר תכנן להביא את הפתרון הסופי גם למגרב. (ל''ת)

      דורית, 04/02/15 12:11


      IP: 132.68.164.58 דווח על תגובה זו

    • תתפלא..... גם לנו לגמרי לא אכפת מכם....ואנחנו גאים להיות אשכנזים....ת (ל''ת)

      ח.מ, 04/02/15 15:10


      IP: 89.139.63.231 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הפרענקאלאך הם נחותים. ברורררררררר (ל''ת)

    , 04/02/15 11:37


    IP: 5.29.194.19דווח על תגובה זו

  • 12.

    לבטל את יום השואה אשכנזים ארורים (ל''ת)

    תושבי דרום תל אביב הכבושה, 04/02/15 11:32


    IP: 79.179.148.33

    • אחותך המחוצ'קנת והמצחינה ארורה. אני תוניסאי נכד לניצולים, חתיכת בהמה (ל''ת)

      , 04/02/15 11:38


      IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

      • תגיד טונזאי יותר גרוע ממרוקקי או יותר טוב (ל''ת)

        סתם אפריקאי, 04/02/15 11:49


        IP: 79.179.148.33 דווח על תגובה זו

        • שתוק קקה קטן. חארות כמוך וגזענים. תלכו תלמדו קצת היסטוריה (ל''ת)

          , 04/02/15 12:09


          IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

  • 11.

    Now, now, you do have freedom as well

    Zaratoustra, 04/02/15 11:31

    don't watch.
    The same feelings that Sepharhim (Sepharim-Mizrahim) harbourd when some of the shown in Israeli Channel is mostly beyond their sense of fairness, and mistreatment of their own CULTURE and INTELLECTUAL achievement.

    IP: 99.231.108.140דווח על תגובה זו

    • Thus I spake

      Zarathustra, 04/02/15 12:03

      Silence for in the name of the superman you shall speak, and thou spake in the wrong light of the idea - thus damaging the existence of the superman. The body, the self and the power all triumphth over thine claud of separation.

      IP: 79.180.176.19 דווח על תגובה זו

  • 10.

    מציאות- מה שהמבקר לא מבין .זגורי הראה תמונה של מציאות

    לילי, 04/02/15 11:30

    שגם אני זוכרת אותה מהילדות שלי. ודוקא הוא מנסה לכפר על כך, עכשיו בבגרותו. הוא יודע שזה לא היה בסדר. היחס של ההורים שלו לשואה. גם אני יודעת...

    IP: 10.4.61.19דווח על תגובה זו

    • את צודקת !

      , 04/02/15 12:54

      המזרחים מצאו עצמם חשים (שלא בצדק אולי אבל חשים) מודרים מ'יום השואה' שעוסק (כמובן...) באינטנסיביות וברמה רגשית עוצמתית בקהילות אירופה,
      זה התלבש על המודרות המזרחית רוויית העלבון במציאות היומיומית הקשה שהיתה קיימת (ועדיין קיימת בוריאציות שונות) .

      לי (כאשכנזיה) היה מאוד מפתיע להיתקל בזה -
      הייתי בטוחה שכל יהודי מזדהה באופן שווה .(בזמנו כשבבי'ס למדנו על רדיפות שעברו יהודי ארצות ערב חשתי הזדהות כמה שעבר על 'יהודים' לא חשבתי שזה עבר על 'מזרחים'..)-
      אבל הסתבר שזו עובדה.
      בצורה הכי בוטה נתקלתי כשבן זוג לשעבר (מוצא תימני) פלט 'השואה שלכם'..
      הייתי המומה.

      לאחר מכן קלטתי שזה דבר שקיים.
      מין התערבבות בין תחושות אי השוויון בחברה הישראלית וכתוצאה מכך אנטגוניזם כלפי (כביכול או לא כביכול) "עליונות הסיפור האשכנזי" במדינה.

      כמובן שהשואה סיפור של כולנו ,הסטוריה משותפת של כולנו כיהודים.

      IP: 79.183.221.173 דווח על תגובה זו

      • לילי (את צודקת)- ההסבר שלי (ל''ת)

        , 04/02/15 12:56


        IP: 79.183.221.173 דווח על תגובה זו

  • 9.

    גם אני כמזרחי כעסתי בהתחלה על הסיטואציה אך

    אבי מהגליל, 04/02/15 11:28

    בהמשך זה גרם לי לדעת שכנראה יש אנשים שחושבים כך,כמובן שאני לא מסכים עם דעתו של מר זגורי ומשפחתו,אבל חשוב לדעת שיש אנשים שסוחבים איתם הרגשה כזאת,הפחד שלי שזה יעלה רעיונות לאנשים נוספים לקשר בין שני הארועים.

    IP: 79.181.48.230דווח על תגובה זו

  • 8.

    אחלה פרק על אחלה נושא (ל''ת)

    , 04/02/15 11:15


    IP: 46.210.141.247דווח על תגובה זו

  • 7.

    ג'וני - WTF? (ל''ת)

    , 04/02/15 11:15


    IP: 212.143.99.102דווח על תגובה זו

  • 6.

    סתום סתום (ל''ת)

    , 04/02/15 11:11


    IP: 81.218.101.178דווח על תגובה זו

  • 5.

    דיי ביקורת מזעזעת

    לג'וני דוב היקר, 04/02/15 10:15

    תתפלאו שכל הקללות האלה כן קורות בהרבה בתים בישראל , הם נותנים מבט על בית פרמיטיבי ממוצע שקיים בארץ ולא חסר כאלה ...
    אולי כותב הכתבה שגר בצפון ת"א לא מודע למצבים האלה אבל הם קיימים ואפילו גרוע יותר.
    והזלזול ביום השואה ? אני ממש בטוח שהכותבים ישבו וחשבו איך לצחוק על יהודים ואיך להפוך את היום הזה לבדיחה . ציניות למקרה שלא הבנתה כותב יקר.
    המטרה פה היא להקצין זלזול של חלק מהאוכלוסיה שכן מזלזל וכן לא רואה חשיבות ביום הזה , אני בטוח במאה אחוז שאף אחד לא מנסה לצחוק על היום הזה אלא רק ניסו להעביר בצורה קיצונית את החשיבות של היום הזה.
    אז כותב יקר ג'וני דוב אתה פשוט בור , בן אדם בלי השכלה אם באמת חשבת על הדברים האלה אני לא רומז שהסדרה מושלמת אבל מה שכתבת ומה שקרה? עולמות שונים מקווה שפעם הבאה שאתה כותב משהו תנסה לחשוב על מסר מעבר למה שמציגים לך במסך כי אולי יש סיבה לכך.

    IP: 37.142.84.153

  • 4.

    =========== יהודי אשכנז פרימיטיביים ===========

    האמת, 04/02/15 09:59

    של מעריב לא מסוגלים לקרוא בין השורות.

    אבל בהארץ מפרגנים מפה עד הודעה חדשה...

    IP: 62.0.104.210דווח על תגובה זו

    • מה אתה רומז שאשכנזים לא יהודים. (ל''ת)

      , 04/02/15 10:00


      IP: 5.28.138.58 דווח על תגובה זו

    • לפחות יודעים לקרוא ולחתום...בניגוד לחלק מהזקנים ומהצעירים שלכם.. (ל''ת)

      ח.מ, 04/02/15 15:12


      IP: 89.139.63.231 דווח על תגובה זו

  • 3.

    המרוקאים הם ערבים-יהודים ואין לצפות מהם להזדהות (ל''ת)

    אלון, 04/02/15 08:38


    IP: 138.134.102.15

    • נכון צודק גם האשכנזים לא מזדהים עם הסבל של שואת המעברות לא אותו עם (ל''ת)

      תכלס, 04/02/15 09:06


      IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

      • אבא וסבתא שלי ניצולי השואה היו באותן המעברות.

        , 04/02/15 09:31

        נקודת הפתיחה של האשכנזים והמזרחים היא אותה נקודת פתיחה אבל המנטליות עשתה את ההבדל. מה לעשות שהשואה (האמיתית) חישלה את נפש האשכנזים. בזמן שהאשכנזים עבדו ולמדו המזרחים התבכיינו. אתם לא יודעים מה זה באמת שואה. אתם מפונקים לכן אתם תמיד תשארו מאחור.

        IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

        • אבקשך

          ישראלי, 04/02/15 11:38

          שתנקוב לי 2 שמות של מעברות.הוריך היו במעברות כשם שאני הייתי במאדים

          IP: 73.23.156.109 דווח על תגובה זו

          • וואלה? שער עליה, יד המעביר, מחנה ישראל..... רוצה עוד? (ל''ת)

            , 04/02/15 11:41


            IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

            • ושם, לדעתי היה רוב של אשכנזים מפולין, רומניה וכאלה (ל''ת)

              , 04/02/15 11:42


              IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

          • הם היו ב"סידני עלי" אם אתה מתעקש לדעת (ל''ת)

            , 04/02/15 12:17


            IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

          • במעברת קרית מוצקין (ל''ת)

            , 04/02/15 13:10


            IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

          • היו גם אשכנזים במעברות, הרבה יותר ממה שמזרחים מודעים לזה. אבל יש אבל-

            , 04/02/15 13:29

            הקולטים היו אשכנזים , הישוב הקיים היה ברובו אשכנזי, וכמובן הנורמות השליטות היו 'אשכנזיות' ,השלטון,המבוססים וכו'.

            זה אבל גדול מאוד

            המזרחים מצאו עצמם כצריכים להתאים עצמם ל'אשכנזים',ממצב כללי נחות של כמעט כל אוכלוסייתם.

            זה לא נבע מזדון אשכנזי, אבל..(אלף ואחד תשובות וניתוחים..)

            IP: 79.183.221.173 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אין מה לעשות יום השואה הוא נטע זר בתודעה הערבית יהודית ואין לנו צרוך ב (ל''ת)

    תכלס, 04/02/15 08:22


    IP: 84.94.121.186

    • וזה לא שהנושא הוא לא נוראי וכואב פשוט אנחנו כבר לא יכולים לסבול אותכם (ל''ת)

      , 04/02/15 08:25


      IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

      • אין כל בעיה.תחזרו למערות המטונפות שלכם במאגרב. (ל''ת)

        VV, 04/02/15 09:33


        IP: 84.108.91.92 דווח על תגובה זו

        • תחזרו לקלחוז המסריח שלכם בפולין (ל''ת)

          , 04/02/15 12:12


          IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

          • מזה "קלחוז" טמבל? קולחוז? זה לא בפולין (ל''ת)

            , 04/02/15 15:19


            IP: 87.69.150.74 דווח על תגובה זו

    • יום השואה היא נטע זר בתודעה שלך כנראה

      , 04/02/15 15:17

      השואה היא לא עניין "פרטי" לאשכנזים, ואם בשבילך היא נטע זר אז כנראה שהיא מגיעה בגלל בורות בנושא.

      IP: 87.69.150.74 דווח על תגובה זו

      • התייחסות מיותרת

        יוץ, 04/02/15 15:44

        מדובר בערבי אובססיבי, שכבר שנים מטפטף טמטום ושמו ״ערבי יהודי״. לו היה יהודי, היה מבין שיש לו לאדם לאום אחד בלבד, ממש כשם שערבי לא יכול להיות גם ״בלסטיני״.

        IP: 201.245.52.72 דווח על תגובה זו

  • 1.

    הסדרה על אף היותה מעניינת , מותחת ומצחיקה בעיקר

    מזרחית, צופה בסדרה, 04/02/15 08:13

    מראה מרוקאים כקולניים, פרימיטיבים, בעלי אמונות טפלות וחסרי השכלה.

    ההזדהות היא עם אביאל ה"אשכנזי".

    כל שאר חברי המשפחה אינטרסנטים, קטנוניים ודי דוחים - כל מה שהופך את הסדרה למעניינת.

    סוג של משפחת באנדי ישראלית.

    IP: 5.102.202.113דווח על תגובה זו

    • אני חושבת שהיוצר עושה עוול עדה כולה, חבל שמציג מרוקאים ככאלה (ל''ת)

      , 04/02/15 13:11


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

      • לא יכול להיות 'משפחת באנדי' מזרחית ? אם להשתמש בדימוי של מגיבה1 (ל''ת)

        , 04/02/15 13:18


        IP: 79.183.221.173 דווח על תגובה זו