• 79.

    הבעיה בכלל לא בזה, אלא שמתעשרים על חשבון אחרים

    אחת ממעמד הביניים, 29/03/14 21:40

    הכתבה קצת מפספסת. כי הייתי מפרגנת ל"מועשרים" שקונים כרטיס - בכסף שהרוויחו ביושר ממשהו ייצרני ומועיל. מישהו שהמציא תרופה, או חוקר חלקאות מדברית, או "וויז" או שוטף רצפות רובוטי.

    הבעיה ב"מועשרות" זו בתחושה שהרוויחו את הכסף לא בצדק, מ"עסקי אויר" שלא מייצרים שום דבר מועיל, ועל חשבוני.
    למשל טייקון שרווחיו מגיעים מ"תספורות".
    בעל רשת שיווק שקונה תפוחים מחקלאי ב-3 שקל, ומוכר ב-16.
    עו"ד שמקבל מאות מיליונים כדי לגבות חובות של רשות השידור.
    אלה אנשים שאילו התאדו מחר מהעולם - העולם היה ממשיך לתפקד...אפילו טוב יותר. אז מעצבן שמשלמים להם מיליונים על קיומם המיותר והטפילי.

    IP: 79.177.167.238דווח על תגובה זו

  • 78.

    לפי הכותבת מעמד הביניים אנשים עם הון נזיל של

    וואו כתבה מאירת עיניים, 29/03/14 21:06

    1.6 שח ומעלה.
    אני כבר הפסקתי לספור את כמות המטומטמים בארץ זה פשוט פתטי. ומה שעוד יותר פתטי זה שנותנים להם להוליך את המדינה לקריסה ודעות אחרות מסתירים ומצנזרים.איחס תתעוררו.

    IP: 46.19.85.79דווח על תגובה זו

  • 77.

    כל אחד עושה עם הכסף שלו מה שהוא מבין

    ליאור, 28/03/14 20:09

    כל אחד ושיקוליו. הרבה אנשים מוציאים כספים על דברים לא ממש נחוצים כמו טלפונים משוכללים, מסעדות יקרות ומותגים מי שלא מתאים לו המחיר כמוני אז שלא יקנה, אבל אני בטוח שרוב מוחלט של הכרטיסים ימכרו.

    IP: 5.29.69.72דווח על תגובה זו

  • 76.

    מי שלא היה בופעה של פורינר הפסיד ,פשוט חוויה מדהימה (ל''ת)

    חן, 28/03/14 12:36


    IP: 212.179.28.215דווח על תגובה זו

  • 75.

    צריך לעצור את ההופעות בארץ עד שתושבים ילמדו להיות צנועים (ל''ת)

    , 28/03/14 09:51


    IP: 66.249.66.148דווח על תגובה זו

  • 74.

    ועל זה נאמר... You can't always get what you want (ל''ת)

    לא חשוב, 28/03/14 03:32


    IP: 79.178.63.71דווח על תגובה זו

  • 73.

    אוח איזה מוזיקה... אבל למה המחיר הזה? למה? (ל''ת)

    wild horses, 28/03/14 03:27


    IP: 79.178.63.71דווח על תגובה זו

  • 72.

    לוויאייפי,ם זה עולה כמעט 2000 שקל

    תתפלא אבל אנחנו מזמינים, 27/03/14 21:30

    בשביל לראות את גאגר שר את כל הלהיטים כמעט 3 שעות,וכדי לשמוע את הגיטרה של ריצרדס,שום סכום הוא לא יותר מדי.ואם אתה לא מבין על מה אני מדבר,עדיף שתשב בבית ותראה אותם באמטיוי..
    ועוד דבר אחד.זה הצאנס האחרון לראות אותם,לעולם.כי זה הסיבוב האחרון .אז מה ? נשארים בבית ?

    IP: 91.197.103.50דווח על תגובה זו

  • 71.

    הרולינג סטונס עבר זמנם (ל''ת)

    , 27/03/14 21:02


    IP: 80.246.133.78דווח על תגובה זו

  • 70.

    Maybe it's the last show

    Uri, 27/03/14 17:22

    In Berlin 20.000 tickets were sold out after 8 minutes! Now you can buy them by ebay for 1.000 Euro. I wouldn't go but is somebody wants to spend so much money Why not.

    IP: 169.252.4.21דווח על תגובה זו

  • 69.

    הזמנתי על הבוקר ו..ביטלתי אחרי שעתיים כי באמת נראה לי מוגזם..

    מוזמנים לעודד ולתמוך, 27/03/14 14:19

    בעלי לא הסכים, למרות שהוא אוהב אותם, שנשלם כ"כ הרבה. אז עכשיו הבעסה מהולה מצד שני בתחושת אחריות ובגרות..

    IP: 147.237.70.108דווח על תגובה זו

  • 68.

    מסכים עם עמדת הכותב

    אור, 27/03/14 13:15

    ואני חושב שגם 350 ש"ח ל2.5 שעות שלמה ארצי זה הרבה מידי.

    IP: 213.151.57.172דווח על תגובה זו

  • 67.

    על רב תרבותיות שמעת?

    סמי, 27/03/14 12:59

    למר גולן לא מפריע אם מישהו ישפוך אלפי שקלים על כמה אותיות מוזהבות באיזה ספר תורה, או יתן לאיזה רבי שיאחל לו מזל טוב כי הוא הרי מקורב לאלוהים.
    עינו צרה באנשים שמוכנים להשקיע את מיטב כספם בלהקה שהיא אגדת תרבות שאין כמותה, וזו הזדמנות חד פעמית ואחרונה לראות אותם בפעולה.
    תקשיב, חביבי, אתה חייב להשתחרר מתפיסת העולם המוגבלת שלך ולהבין שישנם כל מיני אנשים עם ערכים תרבותיים אחרים משלך! די כבר לצרות המוחין הזו.

    IP: 82.166.181.111דווח על תגובה זו

  • 66.

    הם משעממים...

    דודו, 27/03/14 12:54

    מטאליקה זאת הלהקה היחידה שאני מוכן לצאת מהבית ולשים גם 2000 שקל לכרטיס בשבילה.
    למה? כי גם גדלתי עליהם ואני מת עליהם וגם כי הם נותנים בראש.

    האבנים זה לזקנים ששמעו אותם פעם...

    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

    • מטליקה להקה משעממת שלא עשתה שום דבר מעניין 23 שנים (ל''ת)

      זה כי הם עברו את גיל 50, 27/03/14 13:41


      IP: 84.228.2.224 דווח על תגובה זו

  • 65.

    הופעה בדשא

    אלי, 27/03/14 12:12

    אני ועוד כמה חברים ניקח סדין גדול .. קצת אלכוהול , נשב על הדשא נהנה מהמוסיקה , אולי נציץ על המסכים ונהנה חינם אין כסף .. בושה וחרפה של מחירים בארץ שאיבדה ערכיה

    IP: 2.55.141.229דווח על תגובה זו

  • 64.

    הלוואי שהאבנים יבטלו את המופע בעקבות לחצים , וכך ייחסך כסף (ל''ת)

    רב ולא תיפגע קדושת החג בבניית הבמה ובדיקות הסאונד, 27/03/14 11:51


    IP: 84.94.191.51דווח על תגובה זו

    • 64 אינך יודע שאלוהים מעריץ של הסטונס ויהיה בהופעה (ל''ת)

      ידוע לכל, 27/03/14 11:54


      IP: 77.126.241.23 דווח על תגובה זו

      • אני קצת עסוק באותו יום

        אלוהים, 27/03/14 17:40

        לכן לא אהיה בהופעה
        בכל זאת מוצאי שבועות , אני צריך להעניש כאלו שלא חגגו כהלכה
        נראה לי שאני אהרוג את חברי הביטלס הנותרים כדי שיופיעו אצלי בשמיים

        IP: 194.90.255.10 דווח על תגובה זו

  • 63.

    אתה צודק לגבי הראוותנות אבל לא לגבי צריכת תרבות

    פוצר, 27/03/14 11:47

    החברה הישראלית כיום אכן קפיטליסטית וחזירית בסגנון "שופוני".
    אבל כאן לא מדובר ברכישת רכב 4x4 יוקרתי לצורך סיבוב באיבן גבירול אלה בצריכת תרבות.

    IP: 5.102.215.251דווח על תגובה זו

  • 62.

    אני ציפיתי לכתבה על איכות ההופעה שלהם, ואם היא שווה משהו

    כתבה שלמה על המחיר?, 27/03/14 11:38

    בהתחשב שרובם כבר קשישים.

    IP: 83.3.251.105דווח על תגובה זו

    • 62 הגיל שלהם הוא ערובה לאיכות כמו ויסקי ישן הם רק משתבחים עם הזמן

      הזמן לצידם, 27/03/14 11:57

      להבדיל מלהקות צעירות שלא יודעות לתת הופעה

      IP: 77.126.241.23 דווח על תגובה זו

      • ג'אגר וריצ'ארדס בני 71 אבל מתפקדים על הבמה כסייחים צעירים (ל''ת)

        פוצר, 27/03/14 13:33


        IP: 212.179.228.162 דווח על תגובה זו

  • 61.

    תזכירו לי בבקשה מה מחיר כרטיס לאיזו אופרה בומבסטית במצדה? (ל''ת)

    כאן זה בסדר, נכון? כי זה (עאלק) תרבות......, 27/03/14 11:08


    IP: 212.235.115.22דווח על תגובה זו

  • 60.

    מי שהולך להופעה זורק את הכסף לפח (ל''ת)

    נו באמת, 27/03/14 10:40


    IP: 79.178.119.27דווח על תגובה זו

  • 59.

    גם סתיו שפיר תהיה שם, ושאר הליצנים (ל''ת)

    יוני, 27/03/14 10:37


    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

  • 58.

    האם יש מחיר להנאה?

    עידו, 27/03/14 10:28

    מר גולן, 700 שקל זה בהחלט לא כסף שניתן להקל בו ראש, אך יחד עם זאת הוא "מושקע" במצרך עבור הנשמה. האם יש מחיר להנאה? האם יש מחיר לבריחה מהמציאות המתנחלת אך למספר שעות בשביל לחוות סיפוק ורגש ממצרך תרבותי?
    אני מוכן להשקיע מספר ימי עבודה ביום אחד של הנאה ובעוד ימים ארוכים של ציפייה.
    לא מתאים לך, אל תבוא.

    IP: 82.166.214.199דווח על תגובה זו

    • כן מר עידו, יש גם לזה מחיר....

      , 27/03/14 10:38

      ובגלל תפיסות מפונקות כאלה אנשים היום מתבכיינים על יוקר מחייה ועל כך שאין להם כסף לדירה... (נכון לגבי חלק לא קטן מהמתלוננים).

      אבל קטונתי, כל אחד וסדר העדיפויות שלו בחיים.

      IP: 62.219.243.155 דווח על תגובה זו

      • תפיסות מפונקות?

        יערית, 27/03/14 10:55

        מה קשור פה דירה? יוקר המחייה?
        הופעה לרולינג סטונז, אירוע של פעם בחיים, הינה הוצאה חד פעמית. מי שמעריך וחושב ש700 שקל זו הוצאת ראויה, אף אם יקרה מאוד, להופעה - שיהנה. ושוב אני אחזור - פעם בחיים.
        אם כבר פינוק, בוא בחשבון עם נבחרי הציבור שלך שמבזבזים כל יום כספי ציבור על הנאותיהם הם..יועציהם...מלבושיהם...וחדרי המלון שבהם הם מפתים את המזכירות שלהם.

        IP: 82.166.214.199 דווח על תגובה זו

  • 57.

    הופעות יקרות - זה המחיר על הורדות מוזיקה בחינם באינטרנט

    אורן, 27/03/14 10:22

    מחיר יקר אבל לא מופקר.

    IP: 212.143.231.134דווח על תגובה זו

  • 56.

    המחיר סביר מאד יחסית להופעותיהם בחו"ל

    דניאל, 27/03/14 10:20

    200 דולר לכרטיס הזול ביותר....לא יותר יקר מהופעותיהם ברחבי העולם

    IP: 62.0.41.2דווח על תגובה זו

    • הייתי בהופעה של בוב דילן במינכן בהיכל מדהים ובשליש המחיר שעלה בארץ

      יובל, 27/03/14 11:48

      ההופעה של בוב דילן בישראל היה השתנה בקשלת של המפיקים על הקהל ובמחיר הכי מופקע שיש. איכות הסאונד היתה מחפירה!!!!!!!!

      הייתי בהופעה של דילן בהיכל הופעות מדהים באיכותו במינכן. למקום ישנה אקוסטיקה יוצאת דופן ומערכת שמע שאין ולא היתה בישראל. רואים מצויין במקום ממוזג עם מושבים מרווחים ונוחים מאד.
      והמחיר? שילמתי 110 יורו בשורה 8 באמצע שזה כמעט רבע מהמחיר בשורות הראשונות באיצטדיון רמת גן.

      IP: 79.182.27.221 דווח על תגובה זו

      • וכמה שילמת כרטיס טיסה?

        טיטי, 27/03/14 12:05

        תוסיף את זה למחיר! ישראל זה אי מדיני ולכן צריך להטיס לפה את הציוד של הסטונס בעלות אסטרונומית.
        גם סידורי האבטחה למופע של 50 אלף איש בישראל גבוהים יותר מבכל מקום אחר בעולם.

        IP: 62.0.41.2 דווח על תגובה זו

  • 55.

    הבזבוז המקומם ביותר הוא על דת והתנחלות

    שימי, 27/03/14 10:20

    אבל זה לא מפריע למר גולן

    IP: 81.218.247.11דווח על תגובה זו

    • או שאתה ערבי או שאתה סתם דפקט (ל''ת)

      יוסף בן, 27/03/14 13:33


      IP: 46.19.85.31 דווח על תגובה זו

      • או שאתה סתם יוסוף שמפחד ממפלצת הספגטי שבשמיים (ל''ת)

        ההתנחלויות המתגלגלות, 27/03/14 13:44


        IP: 84.228.2.224 דווח על תגובה זו

  • 54.

    איך אפשר לכתוב שטויות כאלה?

    ירון, 27/03/14 10:17

    אז אם כך תאסרו בחוק תאטרון ,מופעים והצגות, בדרך גם בתי קולנוע. ואם כבר גם מסעדות ובתי קפה (אם אין כסף, לאכול רק בבית).
    רק מותר בית כנסת ולשמוע נאומים של ביבי. סליחה גם של בנט.
    לתרום להתנחלויות מותר? כנראה שזה גם.

    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

  • 53.

    מסכים במאה אחוז

    מיכאל, 27/03/14 10:10

    יש לי את כל האלבומים של הסטונז ואני שומע אותם על בסיס יומי כבר מגיל 13 (כבר 33 שנה). המחיר של המופע הוא מטורף ולא מוסרי ולכן למרות כל הכאב, אני לא אלך להופעה. יש גבול.

    IP: 128.139.28.29דווח על תגובה זו

  • 52.

    ולשלם 4000 שקל לטלפון זה נורמלי? (ל''ת)

    פראיירים לא מתים, 27/03/14 10:05


    IP: 108.218.159.26דווח על תגובה זו

    • כל-כך נכון, וזה קורה כל יום, לא אחת לכמה שנים. (ל''ת)

      , 27/03/14 13:35


      IP: 93.172.106.1 דווח על תגובה זו

  • 51.

    בכיינים

    עמרי, 27/03/14 10:02

    מסתובבים עם אייפון באלפי שקלים ובוכים על 700 שקל.
    אל תבואו יהיה יותר מקום

    IP: 192.115.29.222דווח על תגובה זו

  • 50.

    רולינג סטונס הם לא אייל גולן. אלו המחירים של ההפעות שלהם גם בחו"ל

    , 27/03/14 10:00

    המחירים שלהם דומים ברמה גלובלית. מי שלא מאמין לי מוזמן לבדוק.

    אין להם סיבה לקחת פחות כסף על הופעה בישראל מאשר בלונדון או בפראג. להיפך- להגיע לכאן יקר יותר מבחינתם.

    העיקר להתלהם ולדחוף פילוסופיה בגרוש להמונים.

    IP: 212.235.115.22דווח על תגובה זו

  • 49.

    אתה יכול להירגע

    אמסטל, 27/03/14 09:22

    כל מי שיכול לשלם 3000 ש"ח (למעשה 2850 ש"ח,
    אבל סכום עגול תמיד נראה יותר טוב) לכרטיסי
    הVIP, לא באמת ישלם, אלא ייכנס בחינם. אתה יודע, מדובר בכל מיני מפורסתמים ו"כוכבים" בשנקל.

    IP: 62.219.116.31דווח על תגובה זו

  • 48.

    הכל נכון. רק שאינסטלטור שפותח לך סתימה גדולה לוקח גם 700 ש"ח (ל''ת)

    ובכל זאת ג'אגר נשמע יותר טוב, 27/03/14 09:09


    IP: 95.35.51.143דווח על תגובה זו

  • 47.

    מחיר חסר הגיון באופן תקדימי

    , 27/03/14 09:08

    אני לא רואה 50 אלף איש מגיעים למופע.
    אולי 10000.
    אין שום סיבה שבעולם שכרטיס דשא יעלה על 400 ש"ח.

    IP: 109.64.29.83דווח על תגובה זו

    • אל תדאג - בשבוע הבא ייגמרו כל הכרטיסים

      חובב רוק, 27/03/14 22:27

      אני כבר קניתי היום במכירה המוקדמת .

      IP: 85.250.94.18 דווח על תגובה זו

      • קנית 50,000 כרטיסים? (ל''ת)

        , 28/03/14 08:15


        IP: 87.69.15.243 דווח על תגובה זו

  • 46.

    זה המחיר גם בחו"ל

    Mali, 27/03/14 08:48

    ראיתי אותם לפני 10 שנים בארה"ב במחיר של 100 דולר לכרטיס סביר. המחיר שם היום קרוב לודאי דומה - ואגב - היה ממש שווה.
    על U2 שילמתי אותו דבר...

    IP: 132.66.219.243דווח על תגובה זו

  • 45.

    רולינג סטונז יכולים וצריכים לעלות ככה

    , 27/03/14 08:32

    מדובר בלהקה הכי מצליחה אחרי ביטלז, עם מעמד מיוחד. המחירים באנגליה להופעה שלהם הרבה יותר גבוהים. אז דיי להתבכיין עם ה״מגיע לנו בזול״. מי שמעריך מוזיקה באמת יודע על מה בדיוק הוא מוציא את ה 700 שח שלו. כשאתם הולכים לפסיכולוג, אפשר ללכת לאחד ב-150 ש״ח או למישהו עם ניסיון של 40 שנה ב-600 ש״ח. התוצאות תהיינה בהתאם.

    IP: 95.35.58.39דווח על תגובה זו

  • 44.

    צודק. אני הולך לשלם למוהל 1000 ולקנות כסא בבית כנסת ב-3000

    , 27/03/14 08:27

    ולקנות אתרוג ב-800 ולשלם למשגיח כשרות שלא עושה כלום ובחצי משרה 10,000 שח בחודש.
    וכל התשלומים הקטנטנים האלה משולמים בגלל העלותל היקרה של המוצרים הללו שלא כמו ההופעה של הסטונס ששם אין שום עלות.
    או במילים אחרות, לחברה דתיים יש נטייה מוזרה שלראות את כל הדבשות של העולם חוץ משל עצמם.

    IP: 80.74.121.122דווח על תגובה זו

    • true and tru (ל''ת)

      , 27/03/14 10:11


      IP: 84.228.211.101 דווח על תגובה זו

    • תגיד אתה אמיתי....?

      , 27/03/14 10:40

      מה הקשר בין השניים??? רוצה לשלם תשלם! לחלק מהציבור החילוני יש נטייה להיות אנטי דת ללא שום קשר למהות, אומרים שזול אתם מתבכיינים, אומרים שיקר אתם מתבכיינים.... פשוט הזויים.

      IP: 62.219.243.155 דווח על תגובה זו

    • התגובה הכי טובה פה! (ל''ת)

      , 27/03/14 12:06


      IP: 62.0.41.2 דווח על תגובה זו

  • 43.

    כל הכבוד

    הראל, 27/03/14 08:16

    משמח שיש גם קולות מוסריים בעיתונות של היום, ישר כח

    IP: 213.57.105.58דווח על תגובה זו

  • 42.

    אם אומן עולה 700 ש"ח- משהו במערכת דפוק מהיסוד (ל''ת)

    יוסי, 27/03/14 08:14


    IP: 84.109.215.9דווח על תגובה זו

    • מדהים! מצד אחד מורידי השירים אומרים שאמנים....

      דורון, 27/03/14 08:26

      צריכים להתפרנס רק מהופעות אבל אז "מה זה המחירים האלו של ההופעות?"

      IP: 149.78.23.97 דווח על תגובה זו

  • 41.

    לכותב ה-"מאמר": אין לך כסף? תפסיק עם הצדקנות בשקל!! (ל''ת)

    ניקול לוזון, 27/03/14 07:51


    IP: 84.94.178.15דווח על תגובה זו

  • 40.

    מתחת לגשר המכביה יש אקוסטיקה נהדרת

    שולה, 27/03/14 07:50

    יושבים שם המון צעירים על שמיכות ונהנים
    לא מוכרחים להידחק בהמון

    IP: 46.19.85.195דווח על תגובה זו

  • 39.

    מציאות שונה

    שמיל, 27/03/14 07:42

    אלפי ישראלים מתעענגים על ברצלונה ומאות אלפים מבלים בחול המסעדות מלאות ובקניונים מפוצצים -הסטונס הם הרבה יותר מלהקת רוק הגדולה בתבל הם מסמנים שישראל מדינה חןפשית ללא ההכפשות של שונאי המדינה

    IP: 94.159.161.184דווח על תגובה זו

  • 38.

    Middle klass

    Max Stern, 27/03/14 07:40

    My dear writer----no offence....if you are still in a battle with your minus...you are not middle klass....you are under like many others like you who thaught they are....I am in the same Situation....I thaught I am in the middle but the Prices took me down..

    IP: 85.0.210.74דווח על תגובה זו

  • 37.

    זה הכל כסף שחור של בעלי הדירות (ל''ת)

    שי, 27/03/14 07:36


    IP: 79.178.14.211דווח על תגובה זו

  • 36.

    שווה כל שקל !! (ל''ת)

    , 27/03/14 07:35


    IP: 79.182.118.128דווח על תגובה זו

  • 35.

    טעות קלאסית. אסור שהכסף ישכב בבנקים ובבורסה ובנדל"ן.

    מיקי, 27/03/14 07:33

    תוציאו יותר וכל הזמן. כך מניעים את הכלכלה.

    IP: 46.116.163.0דווח על תגובה זו

  • 34.

    חיים רק פעם אחת - בגלל זה אני אהיה שם

    ג'ק פלאש, 27/03/14 07:24

    למרות ש700 זה המון ולמרות שלא אראה כלום כנראה אבל אני אדע - הייתי בהופעה של הרולינג סטונס!

    IP: 62.128.42.106דווח על תגובה זו

  • 33.

    איפה הם היו עד היום? למה כולם באים להזדקן אצלינו?

    יהודה, 27/03/14 06:56

    כל האמנים הבאמת חשובים לא באמת שמים על ישראל... לעת זקנה צריך לעשות קצת כסף איכשהו אז הם באים לחלטר אצלינו במחירים מוגזמים!

    IP: 87.68.152.235דווח על תגובה זו

    • יהודה תברר קצת לפני שאתה כותב שטויות כל המידע נמצא בויקי (ל''ת)

      חחח, 27/03/14 11:59


      IP: 77.126.241.23 דווח על תגובה זו

      • לא כותב שטויות. 50 שנה שרים ופעם ראשונה בישראל....

        , 27/03/14 23:51

        לא צריך את הטובות שלהם!

        IP: 79.178.63.71 דווח על תגובה זו

  • 32.

    איך זורקים מיליארדים להתנחלויות ? ולישיבות ? (ל''ת)

    הצנע לכת, 27/03/14 06:36


    IP: 213.57.83.64דווח על תגובה זו

  • 31.

    ולשלם 1000שח למוהל זה מוסרי? (ל''ת)

    efvvcwv, 27/03/14 06:16


    IP: 119.225.115.132דווח על תגובה זו

  • 30.

    על כלכלה "שחורה" שמעת ? (ל''ת)

    לאסף, 27/03/14 06:14


    IP: 79.178.119.100דווח על תגובה זו

  • 29.

    מתאים לפרסום אולי בעלון של ישיבה תיכונית. לא בעיתון. (ל''ת)

    , 27/03/14 05:51


    IP: 50.184.243.72דווח על תגובה זו

  • 28.

    הייתי לפני כמה חודשים...שווה כל שקל (ל''ת)

    ב, 27/03/14 04:51


    IP: 99.225.148.91דווח על תגובה זו

  • 27.

    מה אתם מזיינים תשכל, מי שיש לו שישלם, מי שאין שיכנס ל utube

    red, 27/03/14 04:04

    יהיה לו roling stons עד שיתחיל לחרבן אבנים

    IP: 79.180.183.243דווח על תגובה זו

  • 26.

    נקודה מצוינת. זהו ציבור של מפלגת העבודה שבעבר הייה בהפגנות שמארגן ובא

    ברוך, 27/03/14 04:00

    הראותנות של הציבור הזה מזמן מנקרת עיניים. מקוה שציבור לאומי לא ישתתף במופעי שחצנות האלה של מדינת תל אביב. אנחנו לא במצב של שוייץ

    IP: 140.113.181.172דווח על תגובה זו

  • 25.

    ברעיון אתה צודק

    , 27/03/14 02:44

    בדרישה לאסור בחוק - אתה פאשיסט

    IP: 79.181.71.12דווח על תגובה זו

  • 24.

    בואנ'ה, קשקוש מקשקושיסטן

    דוד, 27/03/14 01:17

    50 אלף איש זה פחות מהמאיון העליון, כלומר יש הרבה יותר אנשים שיכולים להוציא כזה סכום. ומי אתה שתציב גבולות מוסריים? זה מוסרי לשלם 700 שקל על לילה בצימר, על ג'יפ כשאתה גר בעיר, על כרטיס לאופרה? זה מוסרי לשלם 1000 שקל לארוחה זוגית בכתית? לקנות גבינה ב-20 שקל ל-100 גרם? כל אחד שיעשה את ההחלטות שלו, אל תקבע לי מה מוסרי ומה לא. גם 300 שקל זה הרבה כסף אבל לא היית מתלונן. למה? אין משפחות שבשבילן 300 שקל זה אוכל לשבוע? יש הרבה. אני, דרך אגב, לא אלך למופע כי המחיר מוגזם.

    IP: 109.186.8.158דווח על תגובה זו

  • 23.

    בזכות העשירים יכלו העניים להתפלח למופעי תרבות. (ל''ת)

    צום העשיר אינו משביע את העני., 27/03/14 00:17


    IP: 77.125.114.100דווח על תגובה זו

  • 22.

    לצערי אין לי כסף לזה - אבל אני שמח שהם באים - להקה שהתחילה

    תודה על 50 שנות איכות, 26/03/14 23:52

    לשיר כשהייתי בי"א בתיכון - פעם קראו לזה שביעית.

    IP: 109.65.115.43דווח על תגובה זו

  • 21.

    איך 50000 איש יכולים להוציא כ'כ הרבה כסף כשהזקנה מנהריה עדיין במסדרון. (ל''ת)

    תפסיק לבלבל את הביצים, 26/03/14 23:50


    IP: 85.250.115.117דווח על תגובה זו

    • ואם לא ילכו להופעה הזקנה תהיה בהילטון???? (ל''ת)

      שהזקנה תרוץ לכנסת יש להם בריאות חינם, 27/03/14 12:01


      IP: 77.126.241.23 דווח על תגובה זו

  • 20.

    סגול כהה היה יקר וזה לה הם בכלל בעסה (ל''ת)

    , 26/03/14 23:21


    IP: 93.173.27.97דווח על תגובה זו

  • 19.

    קצת חצוף וצבוע הכתב, בשביל אתרוג לשלם 700 שקל זה בסדר?

    יוני, 26/03/14 22:52

    ובשביל פאה ב2000? ושטריימל מפרוות שועל שעורו נפשט מעליו בעודו חי ב5000?
    אה זה הרבי אמר שזה טוב,
    יופי

    IP: 213.57.83.151דווח על תגובה זו

  • 18.

    אלף מסבירים את ישראל לא שווים מילה של גאגר בעד ישראל (ל''ת)

    לצלם ולהעלות ליוטויב, 26/03/14 22:25


    IP: 46.117.167.204דווח על תגובה זו

  • 17.

    רבים מאלו שיקנו כרטיס מתקשים לשלם שכר דירה (ל''ת)

    מיכאל, 26/03/14 22:11


    IP: 77.126.210.132דווח על תגובה זו

  • 16.

    שיבואו איירון מיידן ואני אשלם גם אלפיים. (ל''ת)

    טל, 26/03/14 22:02


    IP: 85.250.150.202דווח על תגובה זו

  • 15.

    שים אליהם מחיקון, ואני אביא אנטי מחיקון!

    אע, 26/03/14 21:47

    אם כל הכבוד חיינו עם ההגבלות הסוציאליסטיות האלה במדינה בחצי הראשון שלה והחיים היו גיהינום של אבסורדים.
    ולצעירים שלא מכירים- פעם היו מתקינים בטלויזיות צבעוניות מתקן בשם ''מחיקון'' שהיה מוחק את הצבע מהטלויזיה! למה? כדי שלא יהיה לעשירים צבע בזמן שלעניים יש רק טלויזיות שחור לבן. ואז מישהו המציא אנטי-מחיקון שהיה מחזיר את הצבע לטלויזיה!
    כל פעם שאני מספר את זה למישהו מתחת לגיל 30 הוא חושב שאני ממציא את זה!

    IP: 109.67.176.182

  • 14.

    כן 50000 איש יכולם להרשות לעצמם לרכוש כרטיס ב 700 ש״ח

    רמי, 26/03/14 21:47

    מתיע אות׳ אבל מסתבר שלאחוז אחד מתושבי המדינה יש את היכול להוציא 700 ש״ח ומעלה על כרטיס. וואו .

    IP: 85.65.62.37דווח על תגובה זו

  • 13.

    אוי ואבוי...

    ?, 26/03/14 21:33

    ואתם מתפלאים שרוצים לסגור אתכם?

    IP: 87.69.194.50דווח על תגובה זו

  • 12.

    מתי כתבים מסוג גולן יתחילו להפעיל את המוח ? (ל''ת)

    גודמן, 26/03/14 21:27


    IP: 89.72.17.241דווח על תגובה זו

  • 11.

    לא מעשנת וחוסכת

    אני, 26/03/14 21:18

    כל חודש שבו אני לא מעשנת אני חוסכת את הסכום שעולה הכרטיס . האם לא נראה לך שבחברה דמוקרטית מותר לאזרח לעשות מה שהוא רוצה עם כספו מבלי שמישהו כמוך יגנה את התנהגותו?

    IP: 5.29.216.143דווח על תגובה זו

  • 10.

    You're wrong, decadence is good and here's why

    No one, 26/03/14 21:16

    The more people see how rich the wealthy are, the sooner they'll realize how unfair thing are currently. The revolution will come faster this way.

    IP: 24.7.30.13דווח על תגובה זו

  • 9.

    מה אכפת לכושלאמאשלו אם בא לי לשלם 2000 ש' (ל''ת)

    , 26/03/14 21:09


    IP: 188.120.128.18דווח על תגובה זו

  • 8.

    לא הבנתי מה אתה אומר. תסביר. (ל''ת)

    רמי, 26/03/14 20:28


    IP: 213.57.133.220דווח על תגובה זו

  • 7.

    תראו ביוטיוב הופעה שלהם מעכשיו הם סוסים מתים וזייפנים גדולים (ל''ת)

    חבל על הכרטיס, 26/03/14 20:25


    IP: 88.114.28.140דווח על תגובה זו

    • ראיתי את כל מה שפורסם ביו טיוב מהשנים 2013 - 2014.

      the doodahman, 27/03/14 00:17

      כל הכרטיסים לכל ההופעות הללו מהשנתיים הללו - כולן - נמכרו במלואם.

      עכשיו תסביר לי למה דעתך נכונה יותר מדעתם של מאות אלפי אנשים מסביב לגלובוס.

      IP: 46.120.142.27 דווח על תגובה זו

    • תודה על דעתך בוחרים להתעלם ממנה (ל''ת)

      , 27/03/14 12:03


      IP: 77.126.241.23 דווח על תגובה זו

    • הם אף פעם לא נודעו באכויות הווקאליות

      פוצר, 27/03/14 13:38

      אם לא הבנת מה טוב בהם כנראה שאין לך את זה.

      IP: 212.179.228.162 דווח על תגובה זו

  • 6.

    בלה בלה בלה עכשיו נזכרת שצריך להציב גבולות? חחח היכן אתה חי?

    200000 לאמן עבור שעה ביום עצמאות מקובל עליך?, 26/03/14 20:18

    עוני בישראל? אתה מוזמן לכתוב על הפוליטיקה בישראל שיצרה את העוני המכוער ישראל היא מדינה עשירה ומצליחה

    IP: 84.229.228.6דווח על תגובה זו

  • 5.

    ארגוני השמאל כבר ידאגו שהם לא יבואו לארץ הקודש (ל''ת)

    לא לקנות כרטיסים, 26/03/14 20:17


    IP: 79.178.119.27דווח על תגובה זו

    • אין לך מושג על מי אתה מדבר. עוד לא נולד אדם שיאיים על קית' ריצרדס

      the doodahman, 26/03/14 22:02

      וזה יעבור לו כאילו כלום. תקרא על המעללים שלו באוטוביוגרפיה Life. בקיצור, you dont fuck with Keith Richards, לטובתך.

      חוץ מזה, נראה לך שהם כלהקה עושים חשבון למישהו, בשלב שבו הם נמצאים? הם יכולים להרשות לעצמם לשים ז... על כל העולם ואישתו, ועדיין כל הופעה שלהם תימכר תוך שעות.

      IP: 46.120.142.27 דווח על תגובה זו

      • מדענים מצאו שאחרי מלחמה גרעינית ישרדו ג'וקים וקית' ריצארדס (ל''ת)

        ושהאל הטוב יעזור לג'וקים, 27/03/14 13:48


        IP: 84.228.2.224 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כתבה פטרנליסטית מגעילה ובלתי מוסרית בעליל

    היגיון פשוט, 26/03/14 18:17

    מילא להתלונן על מחירי הכרטיסים (הבאמת גבוהים), מילא להגיד שהרולינג סטונז והמפיקים מגזימים - בסדר גמור.

    אבל להתנות רגשות אשם כאילו בזבוז ה-700 שקל האלה הוא אקט לא מוסרי? האם ה-700 שקל האלה צריכים ללכת למי שחי מתחת לקו העוני?

    שטויות!

    זה אתה שמבקש לשעבד בני אדם לפי ה"גבולות" המדומיינים שלך. תאמין לי שאף אחד מאלה שמתקשים ביום-יום אבל מנסים ככל יכולתם לא פותחים עיניים על אנשים אחרים ובחיים לא היו מבקשים מהם נדבות בצורה מסכנה כזאת.

    כאילו להוציא 700 שקל זה הדבר הכי "לא-צנוע" ורברבני בעולם - חסר אנשים שמוציאים אלפי שקלים על טלויזיות, מחשבים, מכוניות וכו'? גם אותם צריך להגביל בחוק?

    הטיעונים של הכתב פשוט אינפנטיליים. ואני אומר את זה בתור אחד שהמחיר גבוה מדי בשבילו והיה רוצה ללכת.

    IP: 192.115.189.20דווח על תגובה זו

  • 3.

    איזה קשקוש מתחסד! (ל''ת)

    , 26/03/14 18:01


    IP: 85.65.37.50דווח על תגובה זו

  • 2.

    מה הבעייה דווקא עם הרולינגסטונס?

    מוקי, 26/03/14 17:50

    אני שונא לצאת לבתי מלון, לא נוסע כל שנה לחו"ל לא מבלה בברים ועוד הרבה לא אחרים שגם עליהם אתה יכול להתקצף. אבל בא לי רולינגסטונס. אז אתה חושב שעדיף שאצא לבית מלון שאני לא אוהב תמורת 5000 ש"ח אבל לא אלך למופע של הרולינגסטונס תמורת נאמר כרטיס בינוני 2000 ש"ח.
    המסכנה שלי מהכתבה שלך
    אין לך על מה לכתוב אל תכתוב.
    משלמים לך על המילים לך להופעה וסקר אותה עיניינית.

    IP: 212.235.98.140דווח על תגובה זו

    • אני גם לא מבינה מה הסיפור

      ****, 26/03/14 20:37

      לא כל יום מגיעה להקה בסדר גודל כזה, מבחינתי זו הגשמת חלום, ועל החלום הזה אני מוכנה לשלם את ה-2000 ש"ח.
      כל אחד וסדרי העדיפויות שלו.

      IP: 5.29.95.62 דווח על תגובה זו

    • סליחה אבל זאת ממש מסכנה מסקנה! (ל''ת)

      , 27/03/14 12:56


      IP: 147.237.70.61 דווח על תגובה זו

      • מסכנה מסקנה או מסקנה מסכנה ?!!!! (ל''ת)

        , 27/03/14 16:02


        IP: 192.114.167.78 דווח על תגובה זו

  • 1.

    קנית פעם כרטיס לאופרה? (ל''ת)

    פיגרו, 26/03/14 17:46


    IP: 212.235.98.140דווח על תגובה זו

    • זוג כרטיסים +מלון לכרמן במצדה עלה קצת יותר מ-4,000 ש"ח (ל''ת)

      , 26/03/14 18:02


      IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו