• 22.

    ההנהלה של האיגוד הפרזיטי הזה מושחתת ורקובה מהיסוד מבפנים אם תהיה חקירה (ל''ת)

    פלילית ומעקב על הכספים תהיה רעידת אדמה ...., 04/02/14 12:27


    IP: 2.55.114.117דווח על תגובה זו

  • 21.

    הפרסים השווים היחידים שמעניקה אקו"ם הם אלה על

    , 31/01/14 19:17

    בקטגוריה זו תמצאו גם את הטובים והראויים, שהם אלה שצריכים את הכסף....
    ולאקו"ם: זו לא חכמה גדולה להעניק פרסים לאלה שמכרו הכי הרבה (עפ"י חברת התקליטים) או עפ"י מצעדים וההשמעות ברדיו (מישהו אמר פלייליסט?), וזה אפילו עיוות.
    גם פרסים כמו זה שקטפה אחינועם ניני מחבריה (חברי הדירקטוריון) אין להם מקום, וזה לא עניין של כסף בלבד. אקו"ם עוסק ביצירה וביוצרים. לא במבצעים (ולא בפוליטיקה....) ניני, עם או בלי כבוד, היא זמרת טובה עם קול משובח ופה עוד יותר גדול, אבל היא "יוצרת" בינונית ומטה, שפירסומה בא לה בזכות קולה לגרסאות כיסוי ושירים שלא היא חיברה (יש כמה שכן, אני יודע). אז החברים המציאו בשבילה איזה פרס, כאילו היא מפיצה את המוסיקה הישראלית בעולם..... על זה כבר אמר הטוקבקיסט המצוי: פחחחחחחח. אני, אגב, לא אתפלא לאור "ביצועיה" האחרונים, שהיא עוזרת לחרמות נגד ישראל.

    IP: 85.65.131.194דווח על תגובה זו

    • יואב בן חלב (ל''ת)

      , 02/02/14 12:53


      IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

  • 20.

    עידן זמר מס' 1 בארץ (ל''ת)

    , 30/01/14 10:33


    IP: 147.236.50.70דווח על תגובה זו

  • 19.

    אביב גפן וחברים ..

    , 30/01/14 09:47

    איזו מקריות !
    אביב גפן שימש כמנטור לצמד גיא ויהל והם זכו בפרס פריצת השנה .
    עידן רייכל ששיתף פעולה עם גפן זכה בפרס מלחין השנה . ואביתר בנאי שיצא בשנה שעברה לסיבוב הופעות ביחד עם גפן זכה לקבל את פרס אלבום השנה .
    גם אם האמנים ראויים וחלקם לא
    אני יכול לחשוב על 50 יוצרים צעירים שפרצו השנה לפני גיא ויהל .
    בקיצור מכל הטקס הזה עולה ריח מסריח
    של קידום חברים / אמנים שמושמעים בעיקר בגלגלצ ושמאחוריהם יש חברות תקליטים
    והמון כסף .
    בשנה של שפע יוצא דופן של אלבומים מצויינים בהפקות עצמאיות
    אקו"ם בחרה לירוק למוזיקה העצמאית בפרצוף . אם בשנה כזו שום יוצר עצמאי לא זכה בפרס אז מתי כן ??? פשוט מאכזב

    IP: 2.55.139.125דווח על תגובה זו

  • 18.

    הכתב צודק לגמרי

    גבי, 29/01/14 23:57

    אגודה כמו אקום צריכה לתת פרסים והכרה לאמנים שצריכים את זה ולא לכאלה שכבר נהנים מהכרה וכסף.
    והנה דוגמא לאמנית ראויה בהחלט: נופר גנור

    http://m.youtube.com/watch?v=Qn5M4I2HICI

    IP: 82.102.141.255דווח על תגובה זו

    • זה בדיוק העניין

      אורי, 30/01/14 08:46

      אקו"ם היא לא אגודה. היא מוסד פרטי, כלכלי.
      זכותם לשלם ולהעניק פרסים למי שהם רוצים.

      האם זה ראוי? זו שאלה אחרת.

      IP: 109.186.230.242 דווח על תגובה זו

      • יואב בן חלב

        , 02/02/14 13:00

        ה-א' באקו"ם זה "אגודה", הכסף של האגודה בא לה הן מדמי חבר והן מקומיסיון שהאגודה נושכת מהתמלוגים של היוצרים. כלומר, בלשון בני אדם, לא זכותם לשלם ולא זכותם להעניק איראנים (פרסים) למי שהם רוצים. יש הנהלה, דירקטוריון ויש גם אינטריגות. כן, כן.
        לאחינועם נונו לא יתכן שמגיע פרס כלשהו מאקו"ם, משום שהיא מבצעת ולא ממש יוצרת, ולא זו אף זו: נתנו לה פרס "מיוחד" עאלק על "תרומתה" להפצת המוסיקה הישראלית בעולם... וואלה? "אווה מאריה" אצל האפיפיור? "החיים היפים" מהסרט של בניני? אולי השירים בערבית עם מירה עוואד???.........

        IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הוא חסיד אומות התיקשורת,דעותיו הפוליטיות של עידן תואמות את התיקשורת (ל''ת)

    אליקו, 29/01/14 20:37


    IP: 77.126.7.251דווח על תגובה זו

  • 16.

    אני בעד עילי בוטנר וילדי החוץ (ל''ת)

    אוהבת את רייכל, 29/01/14 20:34


    IP: 109.186.0.105דווח על תגובה זו

  • 15.

    אלה המבקרים את הכתבה לא מבינים את העיקר...

    נסים, 29/01/14 19:31

    ללא קשר לכסף, האם האמנים האלה באמת זקוקים לפרס לעידוד היצירה? לא.

    IP: 87.68.15.131דווח על תגובה זו

  • 14.

    מילים כדורבנות

    מוסיקאית, 29/01/14 18:40

    כל הכבוד על הכתבה. תפקידה של אקו"ם בין היתר הוא לעודד את האמנים שזקוקים באמת לעזרה ולא לחזק את אלה שגם ככה כבר מחוזקים.

    IP: 62.219.143.8דווח על תגובה זו

  • 13.

    ברשימה שאתה הכנת לא חשבת אפילו על אשה אחת שראויה לעידוד

    עינת, 29/01/14 18:23

    אין גמל רואה את דבשתו

    IP: 192.118.73.46דווח על תגובה זו

    • דניאל רביצקי היא אשה. גם הילה רוח (כלבי רוח) (ל''ת)

      דניאל רביצקי היא אשה. גם הילה רוח (כלבי רוח), 30/01/14 00:27


      IP: 46.116.65.77 דווח על תגובה זו

    • יש אישה. דניאל רביצקי היא אישה.

      אישה, 30/01/14 03:17

      וגם הסולנית של כלבי רוח היא אישה.

      IP: 84.111.62.103 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כל מילה אמת. תתחילו לעודד אמנים שזקוקים לכסף כדי להמשיך ליצור

    מילאן, 29/01/14 16:40

    כאלה שאין להם כסף ליח״צ שיסדר להם שער במעריב, או קשרים כדי להכנס לפלייליבט של גלגל״צ. תעיינו בכל הסינגלים שנשלחים לתחנות הרדיו לפטיפון וללינקטון , תנסו לדוג משם משהו ראוי, מרגש אמיתי. זו תהיה קפיצה גדולה לאותם אמנים שכנראה עובדים בעוד עבודות כדי להמשיך לממן את יצירתם תוך כדי חלימה שיום אחד הם יצליחו להתפרנס מזה.

    IP: 87.69.149.127דווח על תגובה זו

  • 11.

    למה ציפיתם כש..

    , 29/01/14 16:27

    בצוות השיפוט יושב לו אביב גפן
    שרואה רק את חבריו הטובים וסידר להם אחלה פרסים !!
    האינטרס ברור ..
    אביב גפן מודע לכישרונו הבינוני
    ולכן הוא לעולם לא יפרגן או יעודד אמנים גדולים ממנו כמו אביב גדג' ויהוא ירון. באלבום החדש של אביתר בנאי ( אמן נהדר) הוא מודה לאביב גפן (בעייתי לא?!)
    גיא ויהל חמודים אבל הם לא מתקרבים לכלבי רוח, סיסטם עלי , אבי עדקי , טליה אליאב. בקיצור בושה וחרפה שגם לגוף כמו א"קום החדירו זבוב כמו אביב גפן שיעשה בו כשלו . מדוע אין שקיפות ?
    איך בכלל בוחרים מתוך אלפי יצירות ?
    מי היו המעומדים שכמעט זכו ?
    מי ביקש מאביב גפן להיות שופט???

    IP: 82.102.141.192דווח על תגובה זו

  • 10.

    מילים כדורבנות

    מוסיקאית, 29/01/14 16:17

    כל הכבוד לכתב ולכתבה. אכן תפקידה של אקו"ם אם כל הכבוד לאגודה הזאת על פועלה הנאה במסגרת בית היוצר, הוא לחזק את אלה שזקוקים באמת לתמיכה ולא את אלה שגם ככה זוכים לתמיכה יפה מהתקשורת, מגלגל"צ וכ"ו.
    מצרפת עוד יוצרת לרשימה של רז:
    http://www.youtube.com/user/nupharganor

    IP: 84.109.17.158דווח על תגובה זו

  • 9.

    כל כך הרבה טעויות בכתבה אחת...

    יניב, 29/01/14 14:49

    "מילא אם היה מדובר בתופעה חד פעמית", אבל הנה כמה דברים ששכחת (או לא ידעת):
    עידן רייכל זכה בפרס מלחין השנה שאינו קשור לעידוד. בפרס העידוד זכו השנה קובי שפי ושחף וולמן. אביב גדג' זכה אגב, בשנה שעברה (ולפני כן גם סגיב כהן, גבריאל בלחסן ז"ל, ויונתן רזאל). כל הפרסים באים לציין הישגים בולטים בלבד ולא להיות פלטפורמה להשלמת הכנסה או סיוע לפרוייקטים. אקו"ם מסייעת ליוצרים ולפרוייקטים במשך כל השנה והיא עושה זאת בלי טקסים וחצוצרות. ואני יודע, כי זו העבודה שלי.

    IP: 192.114.180.50דווח על תגובה זו

  • 8.

    עצוב אך צפוי ..

    אוזן, 29/01/14 13:42

    אביב גפן דאג יפה מאוד לחבריו
    גיא ויהל , אביתר בנאי ( אביתר מודה באלבומו האחרון לגפן ) ועידן רייכל .
    עם כולם שיתף אביב גפן פעולה .

    האינטרס ברור ..
    אביב גפן לא יכול לפרגן לאמנים כמו אביב גדג' או יהוא ירון שהוא יכול לצחצח להם את הזרת .
    היצירות שלהם שמות בצל המון אמנים חלולים כמו גפן .

    אביתר בנאי אמן מדהים וראוי
    גיא ויהל עשו דברים יפים
    אבל כלבי רוח,סיסטאם עלי, אסתר רדא
    עשו יותר וראויים יותר לפרס .
    עידן רייכל לא צריך להיות בכלל מועמד לפרס.

    IP: 79.183.115.68דווח על תגובה זו

  • 7.

    טקס פרסי עקום

    יורם אלון, 29/01/14 13:13

    שלום והברכה לכם !

    יש לי הרגשה שעידן רייכל יפתיע אתכם ויתרום את הפרס הכספי למקום שאותו צריכים .

    בברכה,
    יורם אלון

    IP: 81.218.111.54דווח על תגובה זו

  • 6.

    יא אהבל.. (ל''ת)

    , 29/01/14 13:10


    IP: 192.114.87.188דווח על תגובה זו

  • 5.

    אתה טועה ומטעה

    אחד העקומים, 29/01/14 13:08

    עידן רייכל זכה בפרס מלחין השנה.
    אביתר בנאי זכה באלבום השנה.
    זה שהם מהאמנים הבולטים במדינה זה לא אומר שלא מגיע להם לזכות בפרס (אחרת המצב די אבסורד לא?)
    כמו כן רוב ההכנסות של אקו"ם מגיעות מאותם אמנים מובילים ולכן לא יקרה שום דבק אם הם יזכו בפרסים ובכסף.
    וזאת מכיוון שפרס עידוד היצירה לא מגיעה אליהם(!!) אלא לקותימאן, שחף וולמן ולקובי שפי שהם פחות מוכרים ופחות מרוויחים, גם הם יזכו בפרס בין 20 ל 15 אלף שקל.
    מוצדק לא?
    אז בבקשה ממך פעם הבאה לפני שאתה משתלח לריק, תבדוק את העובדות..
    לינק עם פירוט הזוכים:
    http://www.mako.co.il/music-news/local/Article-bd83224e37a9341006.htm

    יום טוב ונפגש בשמחות..

    IP: 192.114.87.188דווח על תגובה זו

  • 4.

    יש המון אי דיוקים בכתוב פה

    nadav, 29/01/14 12:53

    שלושה יוצרים קיבלו פרס עידוד היצירה, ביניהם קותימאן וקובי שפי, שאר הפרסים הם בקטגוריה אחרת לגמרי...רייכל קיבל פרס מלחין השנה ולא עידוד היצירה. גם במהלך השנה מחלקים באקום כספים לתמיכות באלבום, וברור שזו טיפה בים לעומת כמות האמנים היוצרים והחולמים אבל גם לא נכון לשים את רוב האחריות על אקו"ם
    ולמחות על נתינת פרסים לגיטימים ליוצרים שבלטו בשנה החולפת

    אולי שמשרד התרבות ירים את הכפפה

    IP: 5.29.154.93דווח על תגובה זו

    • לדעתי אתה טועה. לא ראוי שאקו"ם (שנושכת מהתמלוגים)

      , 31/01/14 19:27

      הפרסים הראויים היחידים, לדעתי (חוץ מ"מפעל חיים"!), הם פרסי עידוד היצירה בעילום שם. כאן אין חברים ואין קומבינות.... כאן נותנים הפרסים על איכות כשזהות היוצר מוסתרת.
      יתר התמיכות ליוצרים צריכות להינתן - וביד רחבה - עפ"י קריטריונים מקצועיים אך קשוחים! כיום בעידן המחשב, כל אחד נהיה זמר-יוצר-סינגר-סונג-ווריטר, והבעייה היא שכ"א חושב שהוא כבר אלוף העולם או סגנו.
      ועוד דבר קטן: בעצם, התחרטתי, כי יזהו שם מי אני......

      IP: 85.65.131.194 דווח על תגובה זו

  • 3.

    הנה רשימה של אמנים שמגיעה להם תמיכה

    קולשניוחמישי, 29/01/14 12:03

    http://kol2and5.mitzlol.com/allthe-sessions/

    IP: 212.179.32.109דווח על תגובה זו

  • 2.

    הפרס על תרומה אומנותית ולא על נזקקות מכל סוג

    ישר צפוני, 29/01/14 11:49

    יש להפריד לדעתי בין התרומה של האומן המועמד לבין ונו האישי, משפחתי, קבוצתי או אמונתו הדתית, הפוליטית ועוד תחומים לא רלוונטים.
    אם מתחילים בעירוב שיקולים זרים, היכן עובר הגבול?
    בהאמר מה שהזכרתי, יש לתת פרסים מיוחדים לאומנים הדורשים עידוד כספי שהם בשלב המתאים בקריירה. ברם, הפרס אמור להגדיר קטגוריה מתאימה.

    IP: 179.159.30.92דווח על תגובה זו

  • 1.

    פרסי עידוד

    יוצרת, 29/01/14 10:57

    אולי במקום לעשות כתבה שלמה על עידן רייכל הראוי ביותר ועל כך שקיבל פרס על מלחין השנה (- כי הוציא אלבום השנה שכנראה השופטים חשבו שהיה מאוד מוצלח...) היית כותב על היוצרים שכן מקבלים השנה פרסי עידוד - הם לא מוכרים אך ראויים.
    כתבה לא רלוונטית. אם יוצר מוציא אלבום/יצירה וגם מצליח ברדיו אין זה אומר שלא ראוי לקבל על כך הכרה.
    כל הכתבה מלאה בחוסר דיוק. זה מתחיל בכותרת.! עידן רייכל לא קיבל פרס לעידוד. אף אחד לא עושה תחקיר כבר בימינו?

    IP: 84.228.42.7דווח על תגובה זו

    • ליוצרת-לחזק את החזקים ולהחליש את החלשים

      יוצרת דמוקרטית, 29/01/14 18:55

      זה כנראה מה שאת חושבת.ולמזלנו לא כולם חושבים כמוך... הרעיון בכתבה מדבר על זה שגם ככה העוגה לא מתחלקת באופן שווה ואפילו רחוק מזה. אז יש מקום לתקן את זה לפחות במסגרת אגודה שקיימת למען יוצרים ולא למען כוכבים... וזה שלדעתך אמן מסויים ראוי לפרס זה לא אומר שאמנים אחרים לא ראויים לו ואם האמן הזה גם ככה קוצר הרבה פרות ומקבל גם ככה פי מיליון מכל אמן אחר אז אפשר לפעמים גם לקחת ממנו ולתת לאמנים אחרים כן, כן שהם לא פחות טובים ממנו גם אם לא זכו בהכרה התקשורתית והכספית שלה הוא זכה!

      IP: 84.109.17.158 דווח על תגובה זו

      • מילים כדורבנות

        , 30/01/14 10:21

        התגובה הכי עניינית כאן

        IP: 80.179.140.20 דווח על תגובה זו