• 135.

    אילנה דיין

    בוזי, 07/01/14 23:19

    בתכניות שלה מזמן כבר עברו את גבול המאוס.או בשפה פשוטה יותר די כבר נמאס ממנה הערוץ המציג אותה תתעוררו יש תכניות יותר טובות ומענינות יותר על המדף ובזול.

    IP: 77.126.159.242דווח על תגובה זו

  • 134.

    אילנה, אנא תעשי כתבה על רפי רותם מרשות המיסים.

    , 05/01/14 09:26

    צריך אנשים ישרים כמו רותם בפוליטיקה וצריך לנקות שם אורוות.כמו כן צריך לתת פרס כספי לחושפי שחיתות, והגנה ממשלתית, ומי שלא עוש זאת סימן שהוא בתוך זה.

    IP: 84.228.45.58דווח על תגובה זו

  • 133.

    הרס עצמי

    לא ישראלית, עולה, 04/01/14 13:01

    כל מש צופה בערוץ 2 או עשר שלא יתבכיין על תוכניות ירודות ללא בקרה שרמתם מתאים לילד בן שש.

    IP: 84.111.161.32דווח על תגובה זו

  • 132.

    חטטנות חולנית ואסורה!!! (ל''ת)

    ירחמיאל, 01/01/14 16:24


    IP: 46.117.212.191דווח על תגובה זו

  • 131.

    עיתונאית עלובה

    בן ישראל, 28/12/13 11:25

    מאז פרשת השקרים בתכניתה על הקצין הדרוזי בעזה, אין לי טיפת אמון בתחקיריה עאלק. אישה גסת רוח ולא שווה, לא רואה את תכניותיה.

    IP: 46.116.134.168דווח על תגובה זו

    • צודק 100 % גמני לא ס----ל אותה (ל''ת)

      חרטטנית, 29/12/13 09:48


      IP: 85.64.48.223 דווח על תגובה זו

  • 130.

    בגללה דיגניטאס לא יקבלו יותר ישראלים

    הפרה כללים ושידרה מתוך המרכז שלהם, 25/12/13 13:03

    חצופה. תאבת פרסום ומסכנת את ביטחון המדינה

    IP: 147.237.70.108דווח על תגובה זו

    • התוכנית שלה מייצרת אך ורק נזקים

      גולש, 29/12/13 01:27

      לדוגמא, פיטורי שלושה מהרופאים המובילים בישראל, שהצילו אינספור חיי אדם - ועתה לא יוכלו עוד.

      IP: 77.126.9.223 דווח על תגובה זו

  • 129.

    את התוכנית והמנחה

    המורה להסטוריה, 19/12/13 06:56

    היה צריך להעיף מעל המסך אחרי פרשת סרן רי"ש
    על טעויות משלמים ועל הכפשה שהגיעה עד האשמה בהריגה מכוונת צריך לשלם הרבה יותר

    IP: 109.186.37.84דווח על תגובה זו

    • לשנות את שם התכנית ל- "עובדה מפוברקת" (ל''ת)

      מיקי, 24/12/13 08:16


      IP: 81.218.70.243 דווח על תגובה זו

      • םפיברוקים טוב לביב שתלך לעבוד שם ספינים בשפע (ל''ת)

        , 29/12/13 09:50


        IP: 85.64.48.223 דווח על תגובה זו

  • 128.

    כתבת התחקיר באיכילוב

    בן שלמה אריאל.0505533054, 17/12/13 15:54

    היתי מאושפז באיכילוב והיתיעד לשחיתות ולהזנחה במחלקה אונקולוגית..אנא צרי איתי קשר...

    IP: 79.177.183.230דווח על תגובה זו

  • 127.

    איזו עיתונאית מכוערת ומגעילה, אאייייכככססססססססססססס (ל''ת)

    שי, 16/12/13 21:56


    IP: 82.102.141.219דווח על תגובה זו

  • 126.

    הסרט ב"עובדה" עשוי ברגישות ראויה לציון

    רויטל, 16/12/13 19:53

    טוב שחשפו שוב את האפשרות למות בכבוד, מוות מבחירה הוא שיא הצדק האנושי. החברה השוויצרית בודקת היטב מה המצב הרפואי, מה המניעים, והאם באמת כלו כל הקיצים - לפני שמאשרת את הקץ.כמה חבל שעדיין לא ניתן לעשות זאת בארץ.

    IP: 79.183.15.197דווח על תגובה זו

  • 125.

    השמאל המבחיל במיטבו לתקוע מקרופון לאבא שמוריד את גופת בנו לקבר (ל''ת)

    שיר.ועוד לשאול אותו איך ההרגשה..אילנה מבחילה, 15/12/13 12:29


    IP: 79.183.23.136דווח על תגובה זו

  • 124.

    אני רק יודע שרוב התגובות נגד,זה כתבו אנשים בראים. (ל''ת)

    גלעד, 14/12/13 20:11


    IP: 84.229.27.148דווח על תגובה זו

  • 123.

    מעריב! הקיאו מקירבכם את הבוגד שלום ירושלמי (ל''ת)

    כול כלב ביג׳י יומו, 14/12/13 17:02


    IP: 2.55.139.166דווח על תגובה זו

  • 122.

    שלום ירושלמי ! קח דוגמא מהסרט ושים קץ לחייך העלובים (ל''ת)

    לעודד את הבוגדים, 14/12/13 17:00


    IP: 2.55.139.166דווח על תגובה זו

  • 121.

    מה קרה אדון שמן זית זך? קלקלו לך את האידיליה???

    וטרן, 13/12/13 18:42

    מתי מלוא לא ויתר - הוא ניצח בדרכו שלו הראויה להערכה.

    IP: 79.180.111.6דווח על תגובה זו

  • 120.

    מאז פרשת סרן ר' אני מחרים את עובדה בכלל ואילנה דיין בפרט

    דורון, 12/12/13 18:02

    יום יבוא והם יבקשו סליחה בפומבי מסרן ר' ומכל עם ישראל. עד אז זו תוכנית תועבה ולא עובדה.

    IP: 132.66.234.238

    • גם אני!!!!!! (ל''ת)

      יריב, 25/12/13 11:29


      IP: 78.192.122.53 דווח על תגובה זו

  • 119.

    גם אני

    גם אני, 12/12/13 15:31

    גם אני מבקשת ולא מתביישת בגלל סרטני- לכשתגיע ההידרדרות- טלו ממני את החרות .טלו חיי - עדיף יהייה בלעדיי- ואין כאן הטפה- אלא רק העדפה.

    IP: 79.179.50.59דווח על תגובה זו

    • רציתי רק לאחל לך רפואה שלמה והרבה כח להתמודד (ל''ת)

      אורי, 13/12/13 05:25


      IP: 85.250.173.62 דווח על תגובה זו

  • 118.

    הסרט היה מאוד קשה לצפיה

    אני, 12/12/13 15:27

    אני דתית. והזדעזעתי לראות את הסרט לפי האמונה היהודית אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל יתייאש ... איזה שדר אנו מראים לאנשים שסובלים וחולים סופניים?

    IP: 95.86.94.19דווח על תגובה זו

  • 117.

    הזכות להחליט

    גילה בן יהודה, 12/12/13 12:11

    הביקורת בכתבה היא עלבון לאינטליגנציה הבסיסית ביותר. אין לך מושג על מה אתה מדבר. הכתבה של אילנה דיין היא מן החשובות שהיו, אולי החשובה ביותר, כי שמה על השולחן דילמה קשה שמדינת ישראל לא מתכוונת לפתור או לגעת בה. "הזכות" הקמאית של בן אדם להפסיק סבל, הסירוב לאבד צלם אנוש ולהיות נטל של משפחתו, ועל החברה. מה גם ה"תענוג" של חיים אומללים אלה, בנוסף לסבל הכרוך בהם, עולה הרבה מאוד כסף. אני מכירה את זה מקרוב מאוד. 16000 שח לחודש במוסד סיעודי סביר, כאשר כל האישפוז הסיעודי בידי פרטיות. מביעה את כאבי בעניין על קצה המזלג.

    IP: 79.176.27.174דווח על תגובה זו

    • מי שילדיו זוממים לרשת אותו בחייו- זו לכאורה סיבה טובה להתאבד...

      16,000 ש''ח בחודש אינם סיבה להתאבד..., 12/12/13 14:50

      אני בטוח שמתי מילוא יכל לממן בית כבות לעצמו, אך הבת שלו חששה לירושתה שתתכלה במימון בית אבות, ולכן מן הסתם לשיטתך - עודדה את אביה להתאבד...

      לשיטתך, תאוות הבצע של אישה לממון בעלה(שמא יתכלה במימון בית אבות) גם תהוה הצדקה להתאבדותו...

      אם כך בשביל מה לעבוד קשה כל החיים, כשלעת זקנה צריך להתאבד בשל עין הרע של האישה והילדים על כספי שעמלתי עליו במיטב שנותיי. קישרת אותי לעת זקנתי...

      עכשיו אני מבין יותר טוב את עקדת יצחק המקראית...כשיש ילד שלך שלא מתחתן כי לוטש עין לירושתך (כמו הבת של מתי מילוא)...אולי עדיף להרוג את הילד ...או לחתן את הילד...או לכל הפחות לשמור מרחק מילד כזה ולשלחו לדרכו....

      "רק שמור אותי מאוהביי, (משונאי אשמר בעצמי)"....

      וזו כל התורה כולה על רגל אחת.

      IP: 46.19.86.164 דווח על תגובה זו

      • למה החלטת שהבת של מתי מילוא זוממת על הירושה?

        , 12/12/13 22:45

        קודם כל- יש שם אשה שמקבלת 50%, ויש שלוש בנות- שמתחלקות ב-50% הנותרים. משמע, הבת תקבל 1/6 מהירושה.
        ושנית- ההשערה שלך משוללת כל יסוד.

        IP: 77.126.79.188 דווח על תגובה זו

    • אני מסכים עם גילה

      אסף, 13/12/13 11:57

      מדובר בנושא חשוב שבמדינת ישראל בגלל שיקולים פוליטיים אף אחד לא רוצה לגעת בה ולכן חשוב להראות שיש אלטרנטיבה.

      הביקורת הזו ממש לא לעניין.

      "להיוולד בישראל, להתחתן בקפריסין, למות בשוויץ" ושוב תודה למפלגות הדתיות

      IP: 84.108.65.109 דווח על תגובה זו

  • 116.

    לא וויתור. ההיפך: בחירה וחופש במשמעותו העמוקה ביותר. (ל''ת)

    ובחרת בחיים, או במוות., 12/12/13 10:48


    IP: 79.176.222.109דווח על תגובה זו

    • התורה מחייבת קטגורית "ובחרת בחיים". אין אופציה אחרת

      היהדות אוסרת התאבדות בכל מקרה, 12/12/13 14:35

      זאת כל התורה על רגל אחת, ואידך זיל גמור...
      "ובחרת במוות" - זה האיסור הכי חמור ביהדות, ומאידך באיסלם ובנצרות, זו המצווה הכי נעלה להתאבד ולהיות "שאהיד מוסלמי" או "מרטיר נוצרי"...
      לכן המזימה של אילנה דיין ועופר שלח היא שת"פ נואל עם מזימה מוסלמית-נוצרית אנטי-יהודית, במטרה לאבד זכר היהודים בעולם הזה, ולמנוע מהם את חלקם ל"עולם הבא היהודי" (מכיוון שהמתאבד מאבד את חלקו לעולם הבא...)

      IP: 46.19.86.164 דווח על תגובה זו

  • 115.

    לקרוא לזה סרט סנאף זו דמגוגיה זולה (ל''ת)

    ירון לוי, 12/12/13 08:20


    IP: 217.132.107.226דווח על תגובה זו

  • 114.

    הביקורת שלך רדודה וכך גם דעתך

    דפנה, 12/12/13 07:47

    למות בכבוד זה לא מוסרי? מי קבע? מי שמך? שאול המלך לא נפל על חרבו בנסיבות הרבה פחות "מוצדקות"? למה שהאדם עצמו, בצלילות מזהרת, לא ישים סוף לסבלו ולעינויים שהוא ובני משפחתו עוברים, כשהסוף אמנם קרב אבל אין לו תאריך?

    IP: 85.250.66.226דווח על תגובה זו

  • 113.

    למה

    דק, 12/12/13 05:14

    "הבחירה המודעת במוות, אם בכלל, ראויה למחשכים, לצנעה"?
    לא הבנתי, בעמם למה בדיוק?

    IP: 79.176.209.141דווח על תגובה זו

  • 112.

    אלקנה שור, ראיתה את התוכנית?

    חיים, 12/12/13 01:34

    אני ממש לא מחסידי דיין והתחקירים שלה אבל במקרה הזה היא פשוט הגישה את סיפורו של אדם והחלטתו. ועשתה עבודה מצוינת!
    אין איש שיש לו את הזכות להכתיב לאחר כמה הוא אמור לסבול.
    נושא שחייב חקיקה בכנסת!

    IP: 109.64.155.105דווח על תגובה זו

  • 111.

    למי אכפת (ל''ת)

    דנה, 12/12/13 01:09


    IP: 5.29.144.18דווח על תגובה זו

  • 110.

    מה רע בזה?

    D, 11/12/13 20:29

    למה אדם צריך לסבול סבל מיותר ולגרום סבל גם לסובבים אותו?למי זה מועיל?הוא קיבל החלטה אמיצה,נכון שצריך המון אומץ להתאבד בכל צורה שהיא וחבל שרק בעלי אמצעים יכולים להרשות לעצמם לנסוע לארץ נאורה כמו שוויץ כדי לסיים בצורה מכובדת את חייו כשאין כבר תקוה לחיים נורמליםאני מקוה שהסרט ידגדג את קובעי ההחלטות אצלנו וינצלו את העובדה שהדוסים לא בממשלה כדי לקבל החלטה הגיונית ולאפשר במקרים קיצונים כאלה למות בכבוד

    IP: 192.115.26.57דווח על תגובה זו

  • 109.

    מנסיון לא לותר גם אם טובי הרופאים והמומחים אומרים אין מה לעשות להמשיך

    תמיר, 11/12/13 20:24

    אפילו חרב חדה מונחת על צברו של אדם אל יתיאש מהרחמים וזה נכון הלכה למעשה,
    ויש הצלחות למרות אמירות מתימרות של טובי המומחים.
    ולא זאת בלבד מי יודע אם הרגעים האחרונים זה בדיוק השלמת שליחותו של אותו מתאבד חלילה
    לעולם לא לקחת את החוק לידים לעשות המכסימום גם אם רואים שאין כל סיכוי זאת הגדולה זה המבחן, קבלת עול מלכות שמים זה לקבל את היסורים באהבה והשכר גדול זה בדיוק המבחן וזאת השליחות

    IP: 69.108.100.116דווח על תגובה זו

  • 108.

    כותב קשקשן, בזבוז של קריאה מוסרית בשקל (ל''ת)

    , 11/12/13 19:56


    IP: 79.177.148.94דווח על תגובה זו

  • 107.

    nobody cares about what you think is immoral

    jo, 11/12/13 18:31

    You are obviously against euthanasia, I assume on religious backgrounds. Well, it is your prerogative, but dont preach to us what we should be interested in and what not. this was a touching personal story, such that raises hard questions.

    IP: 50.74.161.10דווח על תגובה זו

  • 106.

    אפילו אני התבלבלתי לרגע

    תהילה, 11/12/13 14:07

    מסכימה לגמרי עם הכתבה הזו, אפילו אני, אשה מאמינה, התבלבלתי לרגע. וחשבתי אולי זה נכון?
    אבל אחרי מחשבה הבנתי דבר חשוב מאוד, אנחנו כאן בשביל לחיות, ולא כדי לוותר. אין לנו את הזכות הזו לקחת את ההחלטה הזו לידנו. כמו שאנחנו לא נחליט מתי נוולד, וטוב שכך.
    טוב שאנחנו לא באמת יכולים לנהל את העולם הזה

    IP: 79.176.73.15דווח על תגובה זו

  • 105.

    אקזיסטצנטיאליסט

    אתה טועה ומטעה ! לקריאה:, 11/12/13 13:46

    "הבחירה המודעת במוות, ראויה למחשכים, לצנעה, לא לרחובה של עיר" - בדיוק ההפך - אנחנו מדינה שמקדשת את החיים בצורה מוגזמת. אם בן אדם בוחר ליטול את חייו שלו בשל סבל מתמשך - זו בחירה חופשית ונאורות. הוא אינו רוצה להשאר תלוי בצד שלישי.

    IP: 195.250.33.251דווח על תגובה זו

    • ומתי בן אדם יבחר ליטול את חייך שלך?

      זו רק עוד מדרגה אחת למטה, 11/12/13 17:59

      זו רק עוד מדרגה אחת למטה.

      אם החיים אינם ערך עליון, אז הם אינם כאלה לכולם.

      IP: 77.127.108.235 דווח על תגובה זו

  • 104.

    כפי שקל התרשם, רוב הציבור תומך באילנה דיין ומסתייג מהבקורת (ל''ת)

    טול קורה מבין עיניך, 11/12/13 13:08


    IP: 176.228.195.51דווח על תגובה זו

    • אני לא תומכת, הפרומו החריד אותי (ל''ת)

      , 11/12/13 16:46


      IP: 79.181.35.229 דווח על תגובה זו

    • עוד סמולם תאב רצח שאסר את הציבור ומדבר בשמו (ל''ת)

      עובדה היא תכנית מחליאה מקיטש שיווקי., 11/12/13 18:01


      IP: 77.127.108.235 דווח על תגובה זו

  • 103.

    עובדה, תכניתה של אילנה דיין

    יצחקי תמר, 11/12/13 11:31

    אילנה אמיצה ומראה על אפשרות שלא כל אחד יודע ויכול לממש.
    בהיותי בת 10 שנים (לפני 58 שנים) אבי נפטר ממחלת הסרטן ואני כילדה חוויתי את כל הסבל של המשפחה כולה, לכן חתמתי לפני כשנה
    על טופס בעמותת "לילך" שבו נאמר שאיני רוצה להאריך את חיי באמצעים מלאכותיים והכל לפי בחירתי.
    לפי דעתי כל אחד בר-דעת צריך למלא טופס כזה

    IP: 79.181.126.150דווח על תגובה זו

  • 102.

    לא "שיר הלל לויתור" - שיר הלל לבחירה החופשית!!!

    דיתה, 11/12/13 10:51

    זכותו של אדם לבחור איך ומתי לסיים את חייו בצורה מכובדת, ובלי לאבד צלם אנוש - מה הטעם להילחם על עוד X ימי/שבועות/חודשי חיים, כאשר הסוף ברור, וה"דרך" לשם בלתי נסבלת?

    אני מניחה, שמתי מילוא ז"ל ומשפחתו הסכימו להצטלם, כדי להעלות לדיון את נושא הבחירה החופשית במוות כאשר החיים נעשים בלתי נסבלים ובלתי אפשריים, והסוף נראה לעין.

    IP: 84.94.185.62דווח על תגובה זו

  • 101.

    שום סנאף

    לא מסכימה, 11/12/13 10:34

    בתוכנית לא שודר סרט סנאף.. לא הראו בצורה מכוונת מוות של מישהו לשם ההנאה. מדובר בהמתת חסד עצמית לאחר שנים של סבל. מדובר על מחלת הפרקינסון שאין לה מרפא, שמנוונת את הבן אדם לאט עד שהוא לא יכול ללכת לשירותים ולנגב לעצמו, לא יכול להתהפך במיטה ולא שולט על גופו. בן אדם לא מחליט לשים קץ לחייו בצורה שהראו בתוכנית כי בא לו! הוא פשוט מחליט ללכת מהעולם כנשאר לו עוד כבוד ולחסוף סבל מאהוביו. הכתבה הזו של אלקנה מבזה, מתנשאת ומגיעהמבורות. מאחלת בריאות לכותב ושלא יידע ממקרים כאלה.

    IP: 213.8.241.234דווח על תגובה זו

    • משדר פרובוקטיבי ודוחה, בעד זכות הבחירה לחיים נגד המשדר הזה (ל''ת)

      , 11/12/13 16:47


      IP: 79.181.35.229 דווח על תגובה זו

  • 100.

    ממש מזיז לה (ל''ת)

    , 11/12/13 10:27


    IP: 132.64.208.253דווח על תגובה זו

  • 99.

    אילנה Who? שנים אני לא צופה בתכניות שלה!! (ל''ת)

    רובי בוזגלו, 11/12/13 10:16


    IP: 93.172.17.151דווח על תגובה זו

    • ממש מזיז לה (ל''ת)

      , 11/12/13 10:27


      IP: 85.250.8.212 דווח על תגובה זו

  • 98.

    עוד סיבה לא לראות את "אבודה"

    משורר מזרחי, 11/12/13 10:15

    אני לא מבין את כל הצרמוניה סביב אילנה דיין.
    יש אצלה תופעה מעניינת.היא אוהבת לנפח כל דבר.
    למשל-בפרומו היא מכריזה על "שערוריה בינלאומית"
    ובשידור מתברר,שסה"כ מדובר על שגריר ישראל,ששכח לשלם במסעדה...
    ואז הפסקתי לצפות בתכנית "עובדה"

    IP: 109.186.97.132דווח על תגובה זו

  • 97.

    צפיתי בתוכנית, והצטערתי היה גועל נפש עטוף בשוקולד. (ל''ת)

    dz, 11/12/13 10:12


    IP: 81.218.97.44דווח על תגובה זו

  • 96.

    מתי מילוא התחרה עם אח מפורסם(רוני מילוא) ומחותן מפורסם עוד יותר(בגין) (ל''ת)

    מתי מילוא רצה גם הוא פירסום והתוצאה מוות בעובדה, 11/12/13 09:37


    IP: 77.126.81.18דווח על תגובה זו

    • אתה חולה במחלת נפש (ל''ת)

      שמואל, 11/12/13 23:05


      IP: 71.224.209.167 דווח על תגובה זו

  • 95.

    מדוע הבחירה במוות במקום גסיסה איטית ועלובה ראויה למחשכים ?

    רמי, 11/12/13 08:49

    מדוע אסור לדון במוות המצפה לכולנו כפי שאנו דנים בכל נושא אחר .מדוע חולה סרטן סופני שכל מה שמצפה לו זה סבל ועינויים לא יבחר האופציה אחרת אם היא מתאימה לאמונתו ?
    אתה באמת סבור שמותו של ספי ריבלין היה מכובד ? הרי ספי לא חשש מהמוות אלא ממיתה שבא הוא שוכב חסר אונים מורדם ולא קיים וכל משפחתו לידו . וזה בדיוק מה שקרה לו .
    אתה רוצה לגסוס לכאוב ולשכב מחובר למכשירים עשה זאת . רבים מאיתנו לא רוצים בכך ומעטים מאיתנו גם עושים מעשה .

    IP: 46.117.120.113דווח על תגובה זו

  • 94.

    אני לא מסכימה לאף מילה של הכותב

    שלומית תורן ארבל, 11/12/13 08:47

    הבחירה לחיות בכבוד ואף למות בכבוד היא בחירה נעלה שאינה תמיד אפשרית בגלל נסיבות שונות, שאינן קשורות דווקא לכסף
    . הרבה לפני הכסף הן קשורות לאומץ לב וליכולת לקבל את העובדות. אתה מדבר על התמודדות עם מחלה, טיפולים וכאב. גם זו בחירה. לפעמים זו בחירה מודעת לגמרי, רצון להישאר בחיים, רצון להיות עם יקירים ועוד ועוד, אפילו במחיר סבל נוראי, ולפעמים זו בחירה שנובעת מפחד מהלא נודע, מפרידה, מהסתכלות למוות בעיניים. אני מאוד מעריכה את מערכת עובדה שלקחה על עצמה להיות ליד אנשים אמיצים כל כך, שבחרו להיפרד בצורה מסודרת ונעלה.

    IP: 212.179.28.215דווח על תגובה זו

    • חבל שאת מגיבה בלי לקרוא את הכתבה

      ישראל, 11/12/13 09:41

      הכתב מסכים עם כל מילה שלך ובכלל לא מתייחס מוסרית לנושא ההתאבדויות.
      הוא מדבר רק על הנושא של צילום המוות בטלוויזיה והאדרת המתאבד כאילו ביצע מעשה גבורה, ובזה הוא צודק ב100%

      IP: 212.29.231.212 דווח על תגובה זו

      • חבל שאתה לא קורא את התגובה שך עצמך

        דורון, 11/12/13 09:53

        אם הכתבה אומרת שאסור להתייחס להתאבדות כמעשה גבורה, אז היא מתייחסת למוסריות של התאבדות.

        הצלחת לכתוס אוקסימורון ב2 משפטים, כל הכבוד

        IP: 134.191.232.70 דווח על תגובה זו

  • 93.

    כל ערב בו יש תוכנית של אילנה דיין - אני מחרים את ערוץ 2 ! (ל''ת)

    מוטי, 11/12/13 07:56


    IP: 80.178.18.162דווח על תגובה זו

  • 92.

    ברור לי דבר אחד הכותב הוא איש צעיר שלא סעד אהוב גוסס

    יעל, 11/12/13 07:49

    אני מאחלת לו ששנים רבות גם לא יעשה זאת,אך כל מי שליווה יקיר המתסייר מכאבי גסיסה מבין כמה האופציה של דיגיטס הומנית

    IP: 84.229.216.120דווח על תגובה זו

    • מסכים במאה אחוז!

      , 11/12/13 08:13

      הכותב בור בנושא.

      IP: 81.218.95.45 דווח על תגובה זו

      • הוא לא בור ולא הביע עמדה על עצם המעשה! הוא התנגד לפרסומו בתקשורת.צודק!

        שונא דיכוטומיה!, 11/12/13 08:56

        יש הבדל משמעותי בין להבין אדם שסובל ולא לשפוט אותו על מעשיו ("אל תדון אדם עד שתגיע למקומו"), ובין לתת לו בימה תקשורתית, להפוך אותו לגיבור ציבורי ,ובעצם לעודד אחרים לעשות את זה.
        קאפיש?

        IP: 212.235.98.153 דווח על תגובה זו

        • איזה גיבור?

          , 11/12/13 09:37

          כל מי שמראים בטלויזיה הוא גיבור? לא!
          הראו סיפור אישי קשה של מישהו. אם מבחינתך הוא גיבור, אחלה לך.

          IP: 193.47.165.251 דווח על תגובה זו

    • ברור לי שחכמה את לא. קראי שוב ותמצאי שקפצת לשקר

      מצחצחת החרבות המתחזה להומניסטית., 11/12/13 18:06

      מצחצחת החרבות המתחזה להומניסטית.

      אילנה דיין יצרה פורנוגרפיה לכל דבר.
      רישום מדויק של תנועות שרצוי שתישארנה בד' אמות.

      IP: 77.127.108.235 דווח על תגובה זו

  • 91.

    בשנים האחרונות ראיתי עשרות אנשים מחוברים למכשירי הנשמה, זונדה..

    משה, 11/12/13 07:14

    ללא תיקווה .
    מדוע לא לתת לאדם שבוחר בכך ללכת למות בכבוד !!!
    אני מעדיף למות 10 פעמים ולא לתת ליקירי לראות אותי בסבל שסופו מוות!!!!

    IP: 87.69.23.0דווח על תגובה זו

  • 90.

    אלקנה אתה מייצר לעצמך עבודה. משול ל...

    גיא, 11/12/13 07:09

    אתה מחפש בנרות על מה לכתוב ומייצר לעצמך עבודה.
    כמו רופא שיחלה פציינטים
    כמו מתקן פנצ'רים שמפזר מסמרים
    כמו כתב שקם בבוקר ומחפש על מה לכתוב.

    IP: 37.142.196.26דווח על תגובה זו

  • 89.

    חולק על הכותב! הדיון חשוב מאין כמותו, ואין בזה טיפה של סנאף

    , 11/12/13 06:29

    זכותך, אלקנה, לחשוב כמו שכתבת, אני מצטרף למגיבים פה שחושבים אחרת.

    IP: 212.150.200.169דווח על תגובה זו

  • 88.

    המוות בוא יבוא מה הפסול לעסוק בו ? לחולים סופניים יש את כל הזכות להחלי

    חרמון, 11/12/13 04:23

    מה הפסול להאיר את הנושא הכואב והחשוב הזה ? רק במדינה חשוכה כמו שלנו זו נחשבת פורנוגרפיה, ההתעלמות מהנושא אינה מעלימה את הצורך של אנשים להחליט להקל על ייסוריהם בסוף דרכם וזה שהמדינה אינה מאפשרת מוצא אפילו קרוב לזה הינה בושה, וזה כנראה הרבה תודות לאנשים כמותך מר שור שחושבים שזו "פורנוגרפיה" או עידוד להתאבדות. יאמר לזכות אילנה דיין שלקחה נושא שבהרבה מדינות "אדוקות" נחשב לטאבו והעלתה אותו לדיון. אתה יכול לא להסכים לפתרון שכזה עבור עצמך אבל להתנגד לתוכן התוכנית בשל היותו "סרט סנאף" מעיד עליך כאיש צר מחשבה ושמרן במקרה הטוב.

    IP: 213.57.165.103דווח על תגובה זו

  • 87.

    כתבת יפה מסכים מאוד

    עמיחי, 11/12/13 02:25

    תראה פה סיפור דומה אבל אחר

    http://www.youtube.com/watch?v=mVF4JlA-RMM&feature=share

    IP: 212.76.100.247דווח על תגובה זו

  • 86.

    מה קרה אלקנה, אתה מפחד מהמוות?

    אמא אחת, 11/12/13 01:15

    האדם בחר לסיים את חייו כשרצה. לא אתה ולא אף אחד אחר יקבעו לו מתי. אפשר לחשוב מה כבר עשה שהזיק לך עם הפחד שלך מהמוות.

    סבתי התאבדה כי לא יכלה לשאת את ייסורי הסרטן, לה אף אחד לא דאג שלא תסבול, אז גם לא הייתה המריחואנה ולא שום דבר מיוחד שיוכלו להקל על סיבלה. בעיני היא אמיצה בדיוק כמו מילוא.

    IP: 198.0.211.193דווח על תגובה זו

  • 85.

    יחסי הציבור של המוות

    , 11/12/13 01:02

    מילים: מאיר גולדברג
    לחן: דן תורן



    יחסי הציבור של המוות
    הלכו מדחי אל דחי
    בערים אחדות קיבלו את פניו
    בשנאה ואפילו בבכי
    בכיכר הגדולה דרשו אלפים
    להטיל את המוות כעונש,
    במניות שערי השמיים
    נרשמה ירידה גם החודש

    יחסי הציבור של המוות
    הטיחו אשמה בתקשורת
    והמוות עצמו נהם ורטן
    כמו אחד שמגיב לביקורת
    הוא שפך את ליבו באוזני הקילשון
    ומשך בזקנו של התיש
    חריקות שערי השמיים
    נרשמו באיזמל על השיש

    החיים הם כמה רגעים,
    ממתקים חטאים בתפזורת
    והמוות ארוך ונעים,
    ארוך ונעים

    יחסי הציבור של המוות
    החליפו גישה במפתיע
    והמוות גילה את פניו בציבור
    הצטלם והחל להופיע
    בכיכר הגדולה ציירו סיסמאות
    שהכריזו "המוות הוא חופש"
    במניות שערי השמיים
    נרשמה ירידה גם החודש

    החיים הם כמה רגעים...

    IP: 164.138.117.132דווח על תגובה זו

  • 84.

    לא ראיתי את התוכנית אבל כבר מתעוררת בי השאלה החשובה

    מתי אצלנו???, 11/12/13 00:55

    מדוע במדינה החשוכה שלנו בעל חיים אהוב זכאי להמתת חסד ואילו בנאדם צריך לנסוע למדינה מרוחקת ומתוקנת בשביל לזכות לאותו חסד?
    -ולכל הדתיים שמרגישים שהם ממש מוכרחים לכפות עלי את אמונתם, תבינו כבר שהאלוהים הניצחי שלכם לא שייך לדיון, רק האדם הוא זה שצריך להתמודד עם שאלות של חיים ומוות.

    IP: 79.176.210.157דווח על תגובה זו

  • 83.

    אין ומעולם לא היה בורא עולם, ולכן כל איש סוברני ביחס לחייו

    , 11/12/13 00:50

    והכתבה המצוינת הזו של אילנה דיין, הרגישה והאמפטית, הוכיחה שהעיקר הוא כבוד האדם וזכותו על חייו או על מותו.
    לעודד התאבדות? חלילה. לעודד את העובדה כי האדם, כפרט, הוא מעל לכל! לא האל שהוא בלתי קיים בעליל, ולא הדת - שהיא סוג של אמונה תפלה חסרת כל פשר כמו כל אמונה תפלה אחרת.

    IP: 84.108.146.129דווח על תגובה זו

    • ברור שכל איש סוברני ביחס לחייו בלי קשר לשאלה

      ר, 12/12/13 00:00

      אם יש בורא לעולם או לא.
      השאלה היא עם ההחלטה הזאת ראויה ועוד יותר: האם הפרסום של החלטה זו, ראויה.

      IP: 164.138.116.104 דווח על תגובה זו

    • תיקון טעות: אם ההחלטה, כמובן ולא "עם" (ל''ת)

      , 12/12/13 00:04


      IP: 164.138.116.104 דווח על תגובה זו

  • 82.

    תגובה ל 86

    פופאי, 11/12/13 00:37

    וואלה אחי.
    עכשיו אני מתקשר לפרופסור גלעדי באיכילוב ומבשר לו שיש לך תרופה.

    עכשיו.
    עוד רגע ...
    ..עכשיו.....לא.....עכשיו....לא......
    ...עכשיו.

    לא.....עכשיו?

    IP: 89.139.166.65דווח על תגובה זו

  • 81.

    איזה יום עבר עלי בעבודה. בא לי להתאבד! מישהו עוזר לי? (ל''ת)

    כ, 11/12/13 00:34


    IP: 37.142.176.204דווח על תגובה זו

    • ותשדרו את זה בטלויזיה! (ל''ת)

      , 11/12/13 00:35


      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

    • מאד חריף ומתוחכם (ל''ת)

      , 11/12/13 04:26


      IP: 213.57.165.103 דווח על תגובה זו

    • אין בעייה . מחא המון טפסים חכה עשרה חודשים

      רמי, 11/12/13 08:54

      שלם מאה אלף ש״ח . סע לשווייץ . עבר לך החשק ? מעולה . לא עבר תתאבד בכייף

      IP: 46.117.120.113 דווח על תגובה זו

  • 80.

    סנאף?

    פופאיי, 11/12/13 00:31

    אלקנה יקירי .

    מקווה שתמיד תהיה בריא ולא תבין כמה את טועה.
    לאחר קריאת כתבתך אני מרגיש צורך עז להתקשר בעצמי לדיגניטאס ולפטור את עצמי מנוכחות גיבוב מילותחך הנבובות.

    באהבה לא רבה.

    המלח.

    IP: 93.172.88.124דווח על תגובה זו

    • קדימה, אחי. תעשה את זה! (ל''ת)

      , 11/12/13 00:36


      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

  • 79.

    האח של מילוא יכול היה להיות בריא

    זלמנוביץ, 11/12/13 00:13

    קבלו קישור לתרופת פלא וטיפול שמנצח את פתרון של המחלה ללא ניתוח!!! צפו

    https://www.youtube.com/watch?v=zBtQChFW6js

    בקיצור להתאבד זה גרוע

    ולעודד בטלויזיה להתאבד זה עוד יותר גרוע

    אבל דיין מאותרגת ע"י שופטי העליון לשעתם .

    IP: 213.57.85.87דווח על תגובה זו

  • 78.

    אלקנה, בחיי שאתה עלוב (ל''ת)

    דיין הביאה תוכנית סופר חשובה, 11/12/13 00:00


    IP: 85.65.166.40דווח על תגובה זו

  • 77.

    כתבה טובה ומרגשת שמעוררת שאלות קשות ??

    אזרח, 10/12/13 23:55

    טוב שאילנה דיין העלתה את הבעיה הקשה הזו למודעות הציבור ....

    IP: 79.177.37.224דווח על תגובה זו

  • 76.

    אתמול מראש לא רציתי לראות עובדה,בגלל שידעתי שזה קשה לצפיה.. (ל''ת)

    ויתרתי מראש על הפרק אתמול.צודק הכותב., 10/12/13 23:27


    IP: 77.126.40.154דווח על תגובה זו

  • 75.

    תגובה לאלקנה

    טליה לוי, 10/12/13 23:06

    כמה צר שאלקנה מתחבא מאחורי הכותרת "סרט סנאף"
    במקום לנתח כראוי את תכנית "עובדה" של אילנה דיין, אולי לא היתה מושלמת, אבל עצם ההתמודדות הגלויה עם הנושא שרובנו מנסים להתכחש לו, היא כבר הישג. ולזכות באמונו של מתי מילוא ז"ל ובני משפחתו וללוות אותו עד סוף החיים גם הוא הישג לא מבוטל. מי שלא מבין שההחלטה לסיים את חייך במו ידיך היא תוצאה של התמודדות בלתי אנושית עם כאבים במשך שנים, מלווה בהצהרת המימסד הרפואי שאין להם תרופה עבורך, ומה שנותר לך הוא להמתין למוות ולהתפלל שימהר לבוא. ורק אם הוא מתמהמה - לתת לו עזרה.

    IP: 84.111.138.154דווח על תגובה זו

  • 74.

    אלקנה, אתה אדם חשוך ואטום (ל''ת)

    צא ולמד אנושיות מהי, 10/12/13 22:53


    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

  • 73.

    דיין מעוררת בחילה (ל''ת)

    נאוה, 10/12/13 22:50


    IP: 85.250.158.29דווח על תגובה זו

  • 72.

    אלקנה הזה פושט כותב ממש גרוע (אפילו על נושא שכל כך קל לכתוב עליו)... (ל''ת)

    יונתן, 10/12/13 22:48


    IP: 84.109.212.136דווח על תגובה זו

  • 71.

    דווקא הגיע הזמן לדבר:לכל אדם זכות לבחור במוות (ל''ת)

    די לפרה הקדושה של החיים גם אם הם אומללות וסבל, 10/12/13 22:16


    IP: 94.230.90.127דווח על תגובה זו

  • 70.

    כסיל שכמותך,תבקר באונקולוגיה , ואז תכתוב (ל''ת)

    , 10/12/13 22:15


    IP: 46.117.207.46דווח על תגובה זו

  • 69.

    לא קראתם "בין השורות"

    אריק, 10/12/13 21:55

    הצופה הממוצע אינו יכול להרשות לעצמו שירות זה (מעל 100 אלף שקל), סכום שאינו כולל הוצאות נלוות של טיסות בני משפחה ועוד.
    אם היו מציגים בפניכם תוכנית על אדם שהולך לירות לעצמו בראש הייתם מזועזעים.
    זה מה שהתוכנית תגרום.

    IP: 109.186.180.179דווח על תגובה זו

    • אפשר וצריך לנסות ולארגן שירות כזה כאן!

      , 10/12/13 21:57

      וכידוע, זה מה שמנסים לעשות.

      IP: 79.181.48.4 דווח על תגובה זו

  • 68.

    די לברוח מלדון במוות - יופי של תוכנית

    קרן, 10/12/13 21:20

    חייבים להעלות את הנושא למודעות.
    להזכירכם כי צוואתו של מר מילוא - הוא ביקש שילוו אותו על מנת להעלות את המודעות.

    את אילנה דיין הפסקתי לסבול כשהיא התחילה לרדת נמוך בסגנון שלה ושואלת שאלות פשוט נמוכות.

    IP: 79.180.138.138דווח על תגובה זו

  • 67.

    מהו הויתור ומהי ההתמודדות?

    ארנון, 10/12/13 20:41

    אולי ההסתכלות צריכה להיות הפוכה - הויתור הוא להמשיך לחיות עם המחלה, לאבד צלם אנוש ולהיות תלוי ביקרים לך עד שהמוות יגאל אותך ואת שלך. ואילו ההתמודדות היא קבלת ההחלטה בדעה צלולה ולקחת שליטה על חייך, מותך ועתידם של יקירך.

    IP: 109.186.57.145דווח על תגובה זו

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      א, 10/12/13 22:41


      IP: 82.166.62.34 דווח על תגובה זו

    • 72: מצמרר והגיוני (ל''ת)

      אני, 11/12/13 04:01


      IP: 93.172.162.106 דווח על תגובה זו

  • 66.

    שוב הדתיים מציקים - סוף סוף מראים אדם שחושב עצמאית

    כל הכבוד לאילנה דיין, 10/12/13 20:04

    גילוי נאות: אין לי שום קשר לאילנה דיין או תוכניתה מעבר להיותי צופה בתוכנית לעיתים.

    IP: 80.230.52.37דווח על תגובה זו

  • 65.

    תוכנית מעולה שדורשת חמלה ואינטיליגנציה,שחסרים לאלקנה ושכמותו. (ל''ת)

    אורי, 10/12/13 19:59


    IP: 5.144.63.161דווח על תגובה זו

  • 64.

    ביקורת מתחסדת הטומנת את ראשה בחול מול רצון האדם החופשי והתבוני

    יובל בן עוזר, 10/12/13 19:47

    לא חיי סבל סעודיים הם קדושים אלא רצונו החופשי של אדם. ראוי לתת לאדם הנמצא במצב קיצוני של חולי וסבל את האפשרות להתבונן על חייו ולהחליט כי במקום למות בחנק וביסורים, הוא מעדיף למות בשלווה ובנועם.

    IP: 83.130.122.134דווח על תגובה זו

  • 63.

    אונס?

    תמרה, 10/12/13 19:43

    הכתבה שלך, היא שמתובלת בהרבה אונס! אילנה דיין הטיבה לשחק את ה"שטן" ולאזן את ההחלטיות של אדם שהצליח לממש את זכותו הבלעדית - על המוות שלו עצמו - בשאלות נוקבות! אם המסר של הסרט כה מוחלט, זה רק בגלל שהוא חושף אמת טריויאלית.
    למה מילוא בחר בצוואה טלוויזיונית כזו? בדיוק בשביל שגם במדינת ההלכה החשוכה שלנו אנשים יוכלו למשש את זכותם הבסיסית, על מותם כמו על חייהם. במדינה שוויונית לא מאפשרים רק לעשירים להתאבד בדיגניטס - זו בדיוק הסיבה שמר שלח מנסה להעביר הצעת חוק מבורכת ומתבקשת--כדי שגם האומללים, שאין להם אפילו כסף לתרופות לפרקינסון או למטפל, יוכלו לסיים את חייהם בארצם! לא בהתאבדות מכוערת, בגלות, אלא באופן בו היית מייחל שאמך ח"ח תמות, אם יש בך טיפת חמלה. בשקט, בהשלמה, ללא סבל.
    תודה לך אילנה, והערצתי לבתו של מילוא, הגדולה מהחיים!

    IP: 85.65.196.97דווח על תגובה זו

    • אולי גם תכבדי דעות אחרות.

      ר, 10/12/13 23:12

      לא כל דעה שהיא לא הדעה שלך, היא חשוכה.
      את אומרת:"כל מי שלא חושב כמוני הוא חשוך"
      אני חושב שזה קצת מתנשא.

      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

  • 62.

    יש כאן מישהו ששולח תגובות קנויות בעד התשדיר. (ל''ת)

    , 10/12/13 19:23


    IP: 89.139.175.52דווח על תגובה זו

    • קשה לך להאמין שאתה במיעוט? (ל''ת)

      , 10/12/13 22:28


      IP: 46.117.207.46 דווח על תגובה זו

      • הוא לא במיעוט. הבעיה היא שיש אנשים שהם במיעוט

        ר, 10/12/13 23:14

        שעושים רעש כאילו הם הרוב.
        רוב האנשים הם נגד "המתות חסד".

        IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

  • 61.

    אכן תשדיר מזעזע שאפשר לכתוב עליו פרק ב"מראה שחורה" (ל''ת)

    יעל, 10/12/13 19:21


    IP: 95.86.77.160דווח על תגובה זו

    • תשדיר מעולה היינו רתוקים (ל''ת)

      , 10/12/13 22:19


      IP: 46.117.207.46 דווח על תגובה זו

  • 60.

    בשעתו - קיבלה נתוני 'אמת' על נושא - לפני הכתבה דיין התעלמה ! אמינה ? ? (ל''ת)

    קראתי רק הכותרת, 10/12/13 19:19


    IP: 134.191.232.70דווח על תגובה זו

  • 59.

    להיפך, כתבת הבקורת הזאת מיותרת ומתאימה לימי מחשכים (ל''ת)

    הכתבה של דיין היתה רגישה, וראוייה מאוד, 10/12/13 19:15


    IP: 77.126.140.118דווח על תגובה זו

  • 58.

    הבחירה המודעת במוות- בכלל לא ראויה לעיסוק במחשכים כפי שכתבת!

    יש לדיון ערך ציבורי מהמעלה הראשונה, 10/12/13 18:57

    וכן, טוב שאנשים ידעו שיש עוד אפשרויות.

    IP: 84.108.133.57דווח על תגובה זו

    • זה נותן לגיטימציה להתאבדות.

      א, 10/12/13 23:17

      מה השלב הבא? כל אדם דכאוני יחליט לשים קץ לחייו במקום להתמודד עם החיים. כי בינינו: אין אף אדם שאין לו קשיים. המסר הוא להתמודד! ולא לוותר בקלות.

      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

      • השלב הבא הוא שאני אבוא לגסוס אצלך בסלון (ל''ת)

        ואתה תבלבל לי את המוח על התמודדות, 11/12/13 01:18


        IP: 79.176.210.157 דווח על תגובה זו

        • בוא אתה מוזמן! (ל''ת)

          , 12/12/13 00:36


          IP: 164.138.116.104 דווח על תגובה זו

        • יש הבדל בין המקרים:

          א, 12/12/13 00:56

          מי שסובל מדיכאון הולך לטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי על מנת להחלים ולשפר את מצבו הנפשי. אנשים לא אמורים מלכתחילה לוותר.
          מעשים שכאלה אמורים אולי להיות כמוצא אחרון אחרי שמוצו כל שאר האפשרויות. אולי. לא כמוצא ראשון. אני לא אומר לך מה לעשות. אני פשוט חושב שפרסום של מעשים אלה על ידי שידור בטלוויזיה עלול להעביר את המסר שלא כדאי אפילו קצת להתמודד. להעביר מסר של ייאוש. לסיכום: שכל אחד יחליט את החלטותיו ויבצע אותם בדלת אמותיו בלי פרסום. הבנת?

          IP: 164.138.116.104 דווח על תגובה זו

        • אתה לא רוצה להתמודד? אל תתמודד! אבל אל תפרסם את זה. (ל''ת)

          , 12/12/13 00:58


          IP: 164.138.116.104 דווח על תגובה זו

        • את המאה אלף שהחולה השקיע בהמתת החסד הוא יכל להשקיע

          א, 12/12/13 01:09

          בטיפולים רפואיים שהיו גואלים אותו מייסורי המחלה ואולי מרפאים אותו. לא עדיף לנסות את זה לפני שמחליטים להתאבד?

          IP: 164.138.116.104 דווח על תגובה זו

        • היו מקרים שחולי סרטן נרפאו למרות שהרופאים לא נתנו להם סיכוי

          ר, 12/12/13 01:13

          למצב רוחו של האדם יש השפעה על סיכויי החלמתו. בנוסף לטיפול רפואי.

          IP: 164.138.116.104 דווח על תגובה זו

  • 57.

    דיין המתחסדת. לעולם לא נשכח איך בשביל רייטינג העללת על רס"ן ר (ל''ת)

    שחצנית. מתנשאת., 10/12/13 18:48


    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

    • מה עם הערעור ב'עליון' על ריבלין ו ה 'אמת לשעתה' ? ! (ל''ת)

      השאלה, 10/12/13 19:21


      IP: 46.120.125.198 דווח על תגובה זו

  • 56.

    זו לא הפעם הראשונה ש"עובדה" מהללת התאבדות

    אביחי, 10/12/13 18:21

    ובפעם הקודמת זה היה חמור אף יותר כי אז דובר על נערה צעירה.

    הפלירט הזה עם המוות, שעובדה כלכך נהנת ממנו, מסוכן ומבחיל.

    IP: 89.138.65.230דווח על תגובה זו

    • מהללת את הבחירה למות ב כ ב ו ד , על אפכם וחמתכם (ל''ת)

      , 10/12/13 22:20


      IP: 46.117.207.46 דווח על תגובה זו

    • אביחי, מה בעצם אתה היית מציע למתי מילוא לעשות? לחכות ולהתנוון?? (ל''ת)

      א, 10/12/13 22:45


      IP: 82.166.62.34 דווח על תגובה זו

      • לא מציע כלום וזה בכלל לא הנושא

        אביחי, 11/12/13 01:58

        הטור הזה הוא טור לביקורת טלוויזיה ולא לביקורת על בחירה אישית של אדם כזה או אחר.
        אני חושב שאין מקום בטלויזה לכתבות שמעודדות התאבדות.
        לא של חולים סופניים ולא של אנשים דיכאונים.

        IP: 31.210.182.93 דווח על תגובה זו

  • 55.

    צרות הביקורת

    דליה, 10/12/13 17:07

    הכתבה חשובה ועל נחיצותה למדנו על הדרך

    אם אפשר לבקר את הביקורת
    הביקורת צרה מה צריכה לעשות תוכנית תחקרים
    בקלות נשלפת התווית
    מבלי באמת לראות בכלל ועל משמעות החיים בפרט

    IP: 89.139.55.29דווח על תגובה זו

  • 54.

    אני לגמרי לא מסכים

    ארז, ירושלים, 10/12/13 16:36

    מדובר בתוכנית חשובה, שדנה בנושא חשוב מאין כמוהו - והציגה אותו ברגישות וללא מציצנות יתר.
    נושא שטוב שעלה לדיון ציבורי (לא פחות חשוב, בלשון המעטה, מתחקירים על מעילות כספיות).

    אני חושש שמר אלקנה שור נתן לדעות הפרטיות שלו על הנושא עצמו להשפיע על דעתו המקצועית על התוכנית, מה שהביא לכתיבת טור ביקורת לא מקצועי ולא מדויק.

    IP: 81.218.135.153דווח על תגובה זו

  • 53.

    אלקנה, ראיתי עכשיו את התוכנית, והיא הכי לא סנאף שאפשר.

    מישהי, 10/12/13 16:28

    (שלא לדבר על כך שהשימוש שלך במונח הוא פשוט שגוי לחלוטין.)
    פשוט תוכנית מהממת. ממליצה לכל מי שיכול לראות אותה. היא נמצאת ברשת.
    ותודה לעופר שלח, שמקדם את הנושא בארץ.

    IP: 109.64.28.102דווח על תגובה זו

  • 52.

    הכתבה הזו לש אלקנה היא בושה לאינטיליגנציה!

    ירום, 10/12/13 16:14

    האם כפי שהשם שלך מצביע, אתה אכן אדם דתי, שמדבר נונסנס בכל מה שקשור לקדושת החיים בכל מחיר?
    הכתבה אתמול של אילנה דיין על מתי מילוא ז"ל היתה אחת המרתקות, המרשימות, האיכותיות והמרגשות שנראו כאן. שנינו ראינו את אותה תוכנית?
    תתבייש לך, סנאף? אתה מנותק ותמהוני אם אתה כותב כאלו דברים.
    הגיע הזמן שאנשים יפנימו שאם אין איכות חחיים, עדיף לסיים את החיים - וכתבה זו היתה נדבך חשוב, רגיש, מאלף ומרשים בעניין.
    יהיה זכרו של מתי מילוא ברוך לעולם ועד!

    IP: 79.179.0.39דווח על תגובה זו

  • 51.

    המקור - עם רזי ברקאי?! - זאת התקווה שלך?! (ל''ת)

    נועה, 10/12/13 15:49


    IP: 130.119.0.50דווח על תגובה זו

    • כ

      , 10/12/13 18:29

      זה מה שנקרא: "...חחח"

      IP: 213.57.144.151 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אחר כך אתם לא מבינים למה שונאים דתיים. (ל''ת)

    ואני דתי, 10/12/13 15:44


    IP: 132.74.73.151דווח על תגובה זו

    • מה הקשר? (ל''ת)

      , 10/12/13 23:24


      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

  • 49.

    זו הייתה תוכנית נפלאה מציע לאילנה דיין לעשות תוכנית כזו על יוני איילו (ל''ת)

    , 10/12/13 15:38


    IP: 93.172.13.127דווח על תגובה זו

  • 48.

    ביקורת מנוולת, מרושעת ומיותרת

    ארי, 10/12/13 15:35

    מה בין הסרט העדין החם והאנושי ששודר אמש לבין סנאף?
    האם העובדה שכותב הביקורת חושב שאין מקום להמתת חסד הופכת את העבודה של דיין ל"סנאף" או "צהובה" או כל שטות אחרת?
    כל הנדרש מדיווח עובדתי, אנושי ואמפתי היה שם. שור חושב שמציאות כזו צריכה להשאר במחשכים.

    האמת היא שאולי אנשים כמוהו ראוי שישארו בחושך. יש שם עוד רבים אחרים.

    IP: 31.210.186.102דווח על תגובה זו

  • 47.

    ביקורת חשובה ועניינית. אם לרגע נתנתק מהרגש והדרמה

    מעיין, 10/12/13 15:27

    הכואבת כ"כ והטראגית. יש פה עניין של עיסוק במוות שהוא לא פשוט בהקרנה כזו וב'עיצוב' פלקטי שלו.

    IP: 79.177.127.146דווח על תגובה זו

  • 46.

    בושה וחרפה

    יואב, 10/12/13 15:15

    אילנה דיין היא בושה וחרפה לתקשורת הישראלית. התכנית על מתי מילוא היא פורנוגרפיה במירעה, ולא משנה שהבת חברה של והאישה הסכימה ושאר ירקות. דיין היא ערפד,וזה מגעיל. מה עוד שהאישה הזו, המתיימרת להגיש תכניות תחקירים מעמיקות עלאק,נמצאה אשמה בהטלת דיבה חמורה על קצין צה"ל בשירות קרבי ומזה שנים היא מסרבת "לשלם את חובה" - הן לקין שהושמץ ללא צדק והן לתקשורת ולחברה כולה.
    ביזיון כזה לא מראה במחוזות הטלוויזיה העגומים שלנו מאז צווח אמנון לוי הזנוח "אל תשכחו אותי, אני השד העדתי." אם זה לא היה מצחיק זה היה ממש... טראגי.

    IP: 85.64.168.208דווח על תגובה זו

    • לא אשמה ולא דיבה, אתה ישן או מה?

      ערפד אחותך, 10/12/13 16:42

      אחותך ערפד!
      אפשר לאהוב את הסרט או לא (בעיניי זה מופת של עשייה דוקומנטרית!), בקר בפייסבוק של "עובדה" ותראו מה שנעשה שם... ותבינו כמה רחוקה הביקורת המטופשת שאלקנה שור (מי זה?), מהתגובות שהסרט הזה קיבל.

      מאקו:
      http://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2014-d996de8fc03d2410/Article-0c86c2840a8d241006.htm

      פייסבוק:
      https://www.facebook.com/Uvda.keshet

      IP: 213.57.144.151 דווח על תגובה זו

      • הוא לאראה את התכנית! הוא פה כדי לקלל. עלוב ביותר (ל''ת)

        , 10/12/13 22:34


        IP: 46.117.207.46 דווח על תגובה זו

    • בנוסף, דיין הנאוריסטית וקולה המעצבן ממשיכים לשדר בגלי צה״ל (ל''ת)

      ר.בקצה, 11/12/13 06:02


      IP: 85.250.43.222 דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא מאמין למילה של אילנה זיין, ותוכניתה "עוותה" (ל''ת)

    , 10/12/13 14:43


    IP: 84.108.137.172דווח על תגובה זו

    • ממתי הערסים יודעים לכתוב? (ל''ת)

      , 10/12/13 22:22


      IP: 46.117.207.46 דווח על תגובה זו

  • 44.

    גישה ילדותית! הנושא חשוב ביותר וראוי לדיון ציבורי גלוי.

    הזכות למות בכבוד, 10/12/13 14:40

    טוב מאוד שהנושא עולה על סדר היום. הוא ראוי לדיון ציבורי, להסדרה חוקית ולקבלה חברתית רחבה ולא ל"מחשכים", שרק מובילים לעוד ועוד סבל לחולה ולמשפחתו.

    מי שרוצה להישאר בבורותו ולא לחשוב על דברים עצובים, וחושב שכל עיסוק בדברים קצת יותר עמוקים הוא "סרט סנאף" (הכותב בכלל יודע מה זה?) שיראה קומדיות קלילות ותוכניות ריאליטי, לא חסרות כאלה בטלוויזיה.

    זכותו של אדם לבחור כיצד לחיות וכיצד למות, והדבר היחיד שעצוב בסרט הזה הוא שאין עוד מקומות כמו דיגניטאס בעולם.

    IP: 212.117.141.34דווח על תגובה זו

  • 43.

    מתי מילוא - גיבור אמתי ואילנה עשתה עבודה מצוינת

    שרון, 10/12/13 14:05

    היה קשה לראות ולשמוע . מחשבות שונות עברו בראשו של המסתכל ושומע את דבריו של מתי .
    לא היכרתי אותו אישית אבל נוצרה ביני לבינו סוג של קשר ארטילאי, חיבה והערכה לאיש האמיץ הזה .
    לקבל החלטה כזו כאשר אדם נמצא בהכרה מלאה ויכלתו השיפוטית במיטבה , זה לדעתי אומץ לב מסוג מיוחד . האמירה הנדושה "לא לשפוט איש עד אשר תימצא במצבו" מחייבת במקרה זה להיות בראש כל הבעת דעה וחוות דעת .
    לאילנה דיין כל הכבוד על הדרך שהיא מצא לנכון לשתף אותנו באירוע מצמרר זה .

    IP: 212.199.185.50דווח על תגובה זו

  • 42.

    איזה ביקורת מקושקשת, מה, אין עורך למזור הזה?

    היכן העורך של המדור הזה?, 10/12/13 13:48

    איזה ביקורת מקושקשת, מה, אין עורך למזור הזה? מה הקשר בין סרט דוקומנטרי נדיר באיכויותיו, והריאליטי הפרובוקטיבי שמיקי חיימוביץ' מתבוססת בו לאחרונה?
    כנסו לפייסבוק של "עובדה": https://www.facebook.com/Uvda.keshet תראו מה שהולך שם (אלפי לייקים ומאות תגובות נרגשות), ותבינו!

    IP: 2.55.116.183דווח על תגובה זו

  • 41.

    אילנה דיין זו תת רמה - זה הביטוי הנכון אחרי מה שעשתה לסרן ר (ל''ת)

    OFER, 10/12/13 13:14


    IP: 193.106.206.10דווח על תגובה זו

    • ג

      , 10/12/13 18:30

      מי עשתה? מה עשתה?

      IP: 213.57.144.151 דווח על תגובה זו

    • מדוע אינכם תובעים מ'העליון' הכרעת הדין באשר לריבלין ו'האמת לשעתה' ? ! (ל''ת)

      לכתב , למערכת ולעיתון..., 10/12/13 19:24


      IP: 46.120.125.198 דווח על תגובה זו

  • 40.

    משפחת מילוא משפחה מורכבת (ל''ת)

    אחד, 10/12/13 12:55


    IP: 212.179.91.34דווח על תגובה זו

    • זה בדיוק

      אררטל, 10/12/13 15:08

      מה שחשבתי לעצמי כשראיתי את הסרט, רק השאלה היא למה ההתאבדות של האדם הזה צריכה לעניין אותנו, רצה להתאבד ? נהדר, יכל לעשות זאת בשקט ולא בשופוני אנש.

      IP: 84.228.172.10 דווח על תגובה זו

      • הבנאדם לא רצה להתאבד אלא לשים קץ לסבל חסר משמעות

        את מסוגלת להבחין בהבדל?, 11/12/13 01:24

        ולמה זה צריך לעניין אותנו?-משום שאצלנו אין לבנאדם את זכות הבחירה והוא צריך לטוס הרחק מכאן למדינה אחרת בשביל לממש את הזכות הזאת.

        IP: 79.176.210.157 דווח על תגובה זו

        • כל התאבדות היא "לשים קץ לסבל חסר משמעות" (ל''ת)

          איזה עוד סיבה יש להתאבד?, 11/12/13 09:19


          IP: 95.86.108.245 דווח על תגובה זו

        • כי אולי כל הבירוקרטיה הזאת תוציא לו את החשק להתאבד

          ר, 12/12/13 00:09

          והוא יחשוב פעמיים לפני שהוא עושה מעשה פזיז. (מצד שני תמיד יש את הדרכים הזולות להתאבד שאותן אין צורך לפרט)

          IP: 164.138.116.104 דווח על תגובה זו

          • נכון. כמה ניירות ירתיעו אדם שחייו מאוסים עליו. אתה איש הזוי (ל''ת)

            , 20/12/13 21:25


            IP: 194.94.198.128 דווח על תגובה זו

  • 39.

    בושה של ביקורת

    יוני גולדברג, 10/12/13 12:55

    הביקורת כאן מלאה קנאה, רעות לב וחוסר הבנה מוחלט במה חשוב.
    אני מוריד את הקובע כלפי אסנת ומשפחתה !
    סרט רגיש ומתחשב. לא אשכח את הסיפור שנים...
    גיבורים אמיתיים ורוצים לחיות ולמות לפי החלטתם על הגוף ועל הנפש שלהם.

    יש סרט נוסף שראיתי בעקבות "עובדה" פחות מרגש ופחות מתחשב אבל מאוד מעניין !


    http://youtu.be/slZnfC-V1SY

    IP: 86.104.14.196דווח על תגובה זו

  • 38.

    זו תוכנית "צהובה" וירודה כבר שנים רבות. (ל''ת)

    צופה לשעבר, 10/12/13 12:41


    IP: 217.132.137.248דווח על תגובה זו

    • ד

      , 10/12/13 18:30

      גבינה צהובה!
      https://www.facebook.com/Uvda.keshet/posts/574051329333932

      IP: 213.57.144.151 דווח על תגובה זו

  • 37.

    תעשו לעצמכם ולמשפחתם טובה ופשוט אל תצפו בערוץ 2 (ל''ת)

    ערוץ 2 זה מחלת נפש, 10/12/13 12:39


    IP: 62.219.21.30דווח על תגובה זו

  • 36.

    שוב ושוב הוכח,לאשכנזים זורים קרח בוורידים. (ל''ת)

    מה בדיוק גב' דיין רצתה להראות לעם-ישראל., 10/12/13 12:27


    IP: 82.80.14.189דווח על תגובה זו

    • ואני אשכנזי

      מסכים, 10/12/13 15:11

      מסכים איתך ! קרח, בול עץ, התנשאות, ריחוק, קור, סלידה, אלו חלק מהדברים שהרגשתי אתמול מהאיש הזה.

      IP: 84.228.172.10 דווח על תגובה זו

      • אז קבלת את מה שרצית אשכנזים כמו שאתה "אוהב" (ל''ת)

        יאצק, 10/12/13 22:03


        IP: 213.57.254.231 דווח על תגובה זו

  • 35.

    זו ביקורת שטחית ומוטעית

    גיל, 10/12/13 12:25

    השימוש במונח סנאף הוא מקומם. זה מונח מפלצתי שקשור לרציחות מתועדות ולא להמתות חסד. הצהוב, במקרה הזה, הוא אצל המבקר ולא המבוקר.

    IP: 85.64.32.206דווח על תגובה זו

  • 34.

    ישראל מדינה חשוכה ופרימיטיבית

    נפ, 10/12/13 12:21

    רק מדינה חשוכה לא נותנת אופציה למות בכבוד,כל אלה שמדברים על קדושת החיים בשם הדת לא מבינים כלום בערך החיים,
    עדיף שאנשים יתאבדו עם כדורים או עם אקדח לרקה או בקפיצה מהחלון???
    ומי שלא יכול לעשות את זה בעצמו יסבול וימות בייסורים כי אסור לדבר על זה?
    תנו לאנשים לסיים את הסבל בכבוד

    IP: 77.125.95.60דווח על תגובה זו

    • ישראל , אם כן, שייכת למשהו כמו 98% מהעולם

      אביהו, 10/12/13 13:24

      התאבדות הנה חוקית במתי מעט ממדינות העולם. מה שכן ישראל מדינה שחלק מתושביה לוקים בנפשם במחלת השנאה העצמית. אנשים כמוך, אכולי שנאה עצמית ורדופי צללים שלא ניתן לברוח מהם, מפיצים מרה שחורה, פוגעים בפריון ומושכים אחורה כל מסנה חברתי שלתוכו הם נולדו. זו מחלה חשוכת מרפא - ואגב: לדעתי אפילו בשוויץ הנאורה (שבה לנשים ניתנה זכות בחירה רק בשנות ה-70) לא יאשרו לך התאבדות בגינה. לדעתי נתקענו אתך...

      IP: 192.116.187.30 דווח על תגובה זו

    • במילים אחרות: עם ישראל רוצה להתאבד בשקט.

      ר, 10/12/13 23:33

      ושאף דתי לא יפריע ושאף אחד לא ינסה לעודד את רוחו כדי למנוע ממנו להתאבד.
      מדינה נאורה=מדינה מתאבדת.
      מדינה חשוכה=מדינה חפצת חיים.
      קצת קשה לך? מדוכדך? לא נורא! תתאבד והכל יהיה בסדר. אנחנו נעזור לך כי אנחנו נאורים. לא כמו הדתיים החשוכים האלה!

      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

      • ושכחתי: גם פרימיטיביים.

        ר, 10/12/13 23:35

        מי שמתאבד הוא מודרני כי זה מה שהולך באופנה עכשיו.

        IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

  • 33.

    הביקורת הכי מגעילה שראיתי. וכמה מילים על סנאף

    אלון, 10/12/13 12:19

    אז אלקנה שור, אין לי מושג מי אתה אבל עשיתי קצת עבודה בשבילך.
    הנה למשל ההגדרה של סנאף

    "סנאף הוא סרט קצר המציג מוות ממשי של אדם (שנגרם על ידי רצח) וזאת באופן מפורש, ללא בימוי של הפעולה או שימוש באפקטים מיוחדים. המונח מתאר ז'אנר שמטרתו בידור או סיפוק מיני בלבד"

    אני מבין שאתה חווית את אחת משתי האופציות אמש - התבדרת או שהיה לך סיפוק מיני.

    עצוב קצת לא?

    ביקורת דלה, צרת אופקים, מונעת כולה מדעה חשוכה שמתאימה לאנשים קטנים.

    IP: 5.102.218.117דווח על תגובה זו

    • נראה לי שאתה הוא זה שהתבדר מהמוות.

      ק, 11/12/13 00:40

      אולי אפילו חווית סיפוק מיני. לך תדע...

      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

    • המגעיל הוא אתה! (ל''ת)

      , 11/12/13 00:40


      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

  • 32.

    מסמך אנושי מרגש לעומת כותב אטום ויהיר (ל''ת)

    מסר שיש לו מקום, 10/12/13 12:18


    IP: 132.74.171.255דווח על תגובה זו

  • 31.

    גם את המדינה לא צריך לסבול?

    יעקב, 10/12/13 12:15

    אם נסכים לאהדה בתחקיר לחוסר רצון להתמודד עם חוסר יכולת, נשאל את עצמנו, למה צריך את המדינה?
    למה לנו לסבול כבר שישים שנה, כאשר אין שום סיכוי לשנות מציאות?
    בנושא המדינה לפחות יש אפשרות מילוט. אפשר לחיות בשאר העולם.

    IP: 81.218.185.181דווח על תגובה זו

  • 30.

    אילנה דיין טפלה עלילת רצח על קצין צה"ל. מסיתה ולא אמינה (ל''ת)

    אין סליחה ואין מחילה, 10/12/13 12:14


    IP: 178.255.11.12דווח על תגובה זו

    • אמת, זו האשה וזוהי האג'נדה (ל''ת)

      , 10/12/13 12:19


      IP: 81.218.70.130 דווח על תגובה זו

    • פרשת דרייפוס הישראלית. (ל''ת)

      , 10/12/13 12:25


      IP: 212.29.193.5 דווח על תגובה זו

  • 29.

    התוכנית הייתה גועל נפש ובושה!

    לירון, 10/12/13 12:04

    יש גבול לטלוויזיה! אני כבר מתחיל להתגעגע לימי התום של ערוץ 1 .

    IP: 5.22.129.149דווח על תגובה זו

    • אני מתגעגע לאחותך...

      , 10/12/13 16:45

      אני מתגעגע לאחותך...

      IP: 213.57.144.151 דווח על תגובה זו

      • אבל אם תתאבד לא תקבל את אחותו. הרי אתה נאור, לא? (ל''ת)

        , 10/12/13 23:39


        IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

  • 28.

    זו היתה תוכנית אמיצה ומרגשת שנעשתה בלב אוהב

    ניר, 10/12/13 12:02

    אני לחלוטין לא מסכים עם הביקורת.

    IP: 192.118.73.36דווח על תגובה זו

  • 27.

    סרט נפלא. כן ירבו

    רן כהן, 10/12/13 12:01

    בראבו לדיין
    בוז מוחלט לאלקנה שור על ביקורת עלובה ואפסית. בושה.

    IP: 95.35.56.190דווח על תגובה זו

  • 26.

    איזה גיבוב שטויות

    הילה, 10/12/13 12:00

    הכתבה ב"עובדה" העלתה לסדר היום הציבורי נושא חשוב.
    ליווי התהליך מתחילתו ועד סופו היתה חשובה והכרחית; על אף העצב הרב, ניתן להתחבר למתי ולהבין את מעשיו ולחשוב - מה אם אני הייתי במקומו.
    עם כל הקושי הכרוך בהחלטה להתאבד האם לא ראוי שיאפשרו לי לסיים את חיי בכבוד גם בארץ ולא לנסוע לשוויץ.
    איפה זה ואיפה סרט סנאף. פשוט כתבה בורה.

    IP: 141.20.6.69דווח על תגובה זו

    • הילה - אהבתי את תגובתך, מסכימה עם כל מילה בתגובתך. (ל''ת)

      רחל, 10/12/13 12:06


      IP: 208.170.171.135 דווח על תגובה זו

      • גם אני מסכים עם כל מילה של הילה

        אודי, 10/12/13 12:14

        כתבה פופוליסטית וחוטאת לאמת.

        IP: 192.118.61.180 דווח על תגובה זו

    • זהו מגיב ערבי בתשלום של "הקרן" מאוניברסיטת חיפה (ל''ת)

      , 10/12/13 13:23


      IP: 223.197.36.242 דווח על תגובה זו

    • היכן העורך של המדור הזה?

      , 10/12/13 16:46

      ובכלל, מי זה האלקנה הזה? היכן העורך של המדור הזה?

      IP: 213.57.144.151 דווח על תגובה זו

      • שלום , אני הערבי המגיב מהקרן, ואני מחרבן עליך... (ל''ת)

        , 10/12/13 22:24


        IP: 46.117.207.46 דווח על תגובה זו

      • זהו שאין ב- NRG עורך ולכן יש בו טוקבקים הזויים ואיומים (ל''ת)

        בהצלחה עם זה, 12/12/13 03:21


        IP: 217.132.226.16 דווח על תגובה זו

  • 25.

    צודק מאוד, זו לא תוכנית תחקירים

    רחל, 10/12/13 11:51

    אילנה דיין, את ממש משעממת. את מחפשת את הסיפור השונה, החריג היוצא דופן אבל זה ממש משעמם ומייאש. נכון, לכל אדם זכות על חייו ועל גופו ועל נשמתו, אבל להביא הסיפור העצוב והמדכא הזה לטלויזיה - היא דריסת רגל גסה וחצופה לתוך נשמתו של אדם שמאס בחייו ובעצם החליט להתאבד רק שכאן הוא שילם הרבה כסף לעשות זאת. אני לא מוצאת כל הבדל בין מי שתלה עצמו במקלחת לבין האופן שבו התאבד האיש שראינו בטלויזיה. יש כאן גם ענין אנטי יהודי ואנטי מוסרי ממדרגה ראשונה כי על פי היהדות גם אם חרב מונחת על צוארו של אדם - אל יאמר נואש. התורה אוסרת כל פגיעה מכל סוג שהוא של אדם בעצמו והצגת הדבר המזעזע הזה בטלויזיה הוא מזעזע ואינו יותר מאשר נסיון למכור סיפור אמיתי צהוב צהוב צהוב.

    IP: 91.193.48.81דווח על תגובה זו

  • 24.

    אין לה בושה לדיין הזו

    אלי, 10/12/13 11:44

    לנצל מצוקת אדם על מנת לעשות עליו סרט מציצני .

    IP: 91.193.48.81דווח על תגובה זו

  • 23.

    אמנם לא תחקיר אבל תיעוד נדיר ואינטימי שנשעה בעדינות ורגישות .

    אני, 10/12/13 11:38

    נכון התכנית נקראת תכנית תחקירים. זה אמנם לא תחקיר אבל תיעוד נדיר ומרגש נושא שיש מקום לתעדו ובצורה אישית כל כך .

    IP: 62.219.237.135דווח על תגובה זו

  • 22.

    אילנה דיין עשויה מאותו חרX מגלומני שעשויים ממנו משה דיין ויגאל תומרקין (ל''ת)

    אין תקנה לאנשים כאלו, 10/12/13 11:31


    IP: 194.114.146.227

    • גם אין תקנה לאנשים רעים כמוך שעשויים מאותו ה Xרא.

      שרון, 10/12/13 11:50

      שם כסף שהדפר שכתב את טוקבק 25
      לא ראה את הכתבה. אנשים דוחים.

      IP: 31.210.186.102 דווח על תגובה זו

  • 21.

    רק אדם אטום רגשית ומוסרית יכול לנפק ביקורת עלובה שכזאת (ל''ת)

    התבייש שור, 10/12/13 11:18


    IP: 109.66.122.134דווח על תגובה זו

  • 20.

    אכן היה מדובר בפורנוגרפיה של המוות ובעידוד מפוקפק להתאבדות

    חיים מנדלסון, 10/12/13 11:06

    זו גם לא עיתונאות.הביאו את ח"כ עפר שלח התומך בהמתת חולים סופנייים ולא הביאו דעה נגדית

    IP: 79.177.21.76דווח על תגובה זו

  • 19.

    ביקורת עלובה ומעליבה

    חיים, 10/12/13 11:02

    איפה גדלת אלקנה שור?
    מי לימד אותך?
    על אילו ערכים אתה מחנך את ילדיך?

    אם מה ששודר אמש בעובדה הוא סרט סנאף, אז הביקורת שלך משולה לחיבור שמקבל שלוש מתוך מאה בתחרות חיבורים בכיתה ו'.

    אין חדות, אין אבחנה, ובעיקר אין רגישות אנושית מינימלית למשפחה נאצלת שעשתה מהלך משותף עם הפקת התכנית בשביל להביא את הסיפור יוצא הדופן של מתי בפני הציבור.

    ולעורך של שור - כדאי לקרוא מה הכותבים שלך כותבים לפני שאתה שולח אותם לאתר.

    בושה.

    IP: 79.182.52.27דווח על תגובה זו

    • תאמין לי הוא מקבל ערכים מצויינים. לא כמו אנשים כמוך

      , 11/12/13 00:43

      שמקדשים את המוות!

      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

    • מה? אתה רוצה שילמד את ילדיו להתאבד? אתה רציני? (ל''ת)

      , 11/12/13 00:44


      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

  • 18.

    גופה של ביקורת

    אלון, 10/12/13 10:57

    בושה של ביקורת.
    קנאה, רעות לב וחוסר הבנה מוחלט במה חשוב ומה לא.
    לא בכדי מעריב פושט את הרגל אם אלו הכותבים שאתם בוחרים להעסיק.

    IP: 79.183.178.128דווח על תגובה זו

  • 17.

    המושג להשאר במחשכים הוא מיושן ולא רלונטי יותר ומי יחליט מה יחשף

    צופה, 10/12/13 10:53

    עיתונות תפקידה לחשוף והכתבה בעובדה היתה מצוינת רגישה ומשקפת גם את הבעיתיות בנושא
    בני משפחה ואחרים שלא רצו לא צולמו או לא שודרו השתתפו רק המעונינים להחשף
    כל הכבוד למערכת עובדה שמוכנה לגעת בנושאים שאחרים רוצים להחביא

    IP: 193.43.245.250דווח על תגובה זו

    • צופה - אני מסכימה עם תגובתך.

      רחל, 10/12/13 12:00

      הכתבה העלתה את נושא המתות החסד.
      חשוב להבין שיש אנשים שמעדיפים לשים קץ לחייהם ברגע שפנאל של רופאים קובע שהדרך מכאן ולמוות רצופה בעינויי תופת. ראיתי חולי סרטן שבחרו לחיות עד הרגע האחרון-וחוו גיהנום עלי אדמות. האם זאת הדרך הנכונה רק החולה יכול להחליט על כך.
      חשיבות גדולה יש לתת לאפשרות והנגשת הממת החסד לאנשים שלא רוצים לחיות את ששת החודשים הנותרים בחייהם בסיוט מזעזע.
      אני לא משוגעת על אילנה דיין אבל הפעם צדקה אילנה בהחלטת לשדר תוכנית שתביא לידיעת הציבור את האפשרות של המתת חסד או כמו שאנשים מעדיפים לקרוא לזה התאבדות חסד.
      הכי חשוב שהבן אדם לא סובל יותר.

      IP: 208.170.171.135 דווח על תגובה זו

  • 16.

    ""הז בלים נתניהו ושר התקשורת ארדן נותנים ערוצים רק לשמאל הקיצוני""" (ל''ת)

    , 10/12/13 10:43


    IP: 223.197.36.242דווח על תגובה זו

    • נכון מאד! אז תקפוץ לנו (ל''ת)

      , 10/12/13 22:25


      IP: 46.117.207.46 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מה קרה דיין לקחה לעצמה פסק זמן מפגיעה בביטחון המולדת? (ל''ת)

    ימח שמם של כל שונאי ישראל, 10/12/13 10:42


    IP: 212.199.154.160דווח על תגובה זו

  • 14.

    אילנה דיין שונאת ישראל (ל''ת)

    זאת עובדה!, 10/12/13 10:39


    IP: 2.55.139.109דווח על תגובה זו

    • אתה מסכן (ל''ת)

      , 12/12/13 03:18


      IP: 217.132.226.16 דווח על תגובה זו

  • 13.

    שאפו לאילנה דיין

    דן מילוא, 10/12/13 10:37

    כל הכבוד על הזכות שניתנה לי להכיר אדם אמיץ, חכם שלשם שינוי חושב על הסביבה ולא רק על טובתו האישית. ערך החיים הוא בהחלט לא ערך עליון. אני מעדיף להעמיד כערך עליון את איכות החיים שמאפשר לנו ולסביבתנו לחיות חיים עצמאים ולא תלותיים. אני מכיר כמה אנשים שמונשמים וחייהם תלויים על חוט השערה שמחזיר את חבל התליה של משפחתם האוהבת שלרוב תומכים בלית ברירה.
    כל הכבוד לאילנה דיין על האומץ ולמשפחה על הכבוד והזכות לחלוק עימם את הסוף האצילי של אביהם.

    IP: 82.80.198.113דווח על תגובה זו

    • אתה במקרה קרוב משפחה? (ל''ת)

      יהודה, 10/12/13 10:46


      IP: 212.116.182.92 דווח על תגובה זו

      • ליהודה

        , 10/12/13 10:59

        אתה ראית את התכנית בכלל?
        איך אפשר לכתוב מילים של שנאה
        על מופע כזה של חסד ואהבת אדם?
        איך?

        IP: 31.210.186.102 דווח על תגובה זו

        • ראיתי את התוכנית. השאלה אינפורמטיבית בגלל שמך.

          יהודה, 10/12/13 11:42

          אין בכתבה מילים של שנאה יש ביקורת על הפיכת האירוע הפרטי והללא ספק כואב הזה (ומנקודת ראות של האדם והמשפחה גם מוצדק ביותר) לנחלת הכלל ולמסמך תיעודי העוקב דקה אחר דקה אחר בחירתו של אדם לשים קץ לחייו.
          שכל אדם וכל משפחה במצב הזה תעשה חושבים לעצמה מה ראוי לעשות. אין צורך לנופף באירוע הזה באמצעות התקשורת.

          IP: 212.116.182.92 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אלקנה, לא ראיתי עדיין את התוכנית, אבל איפה ה"ויתור"?

    מישהי, 10/12/13 10:37

    אם אדם מחיש את מותו בכמה חודשים משום שחייו נעשים בלתי נסבלים, זה לא ויתור.
    ולכן ממש לא ברור לי מדוע התוכנית היא "סרט סנאף".
    אגב, סרט סנאף הוא לא סתם תיעוד מותו של אדם, אלא גרימת מותו (או אניסתו או עינויו) בניגוד לרצונו תוך כדי צילום.

    IP: 109.64.28.102דווח על תגובה זו

  • 11.

    לפעמים דף חלק עדיף על 1000 מילים

    דב, 10/12/13 10:36

    עדיף אילו לא היית כותב את הטור .

    IP: 62.219.227.127דווח על תגובה זו

    • מה שנקרא: הפסיד הזדמנות ל ס ת ו ם את הפה (ל''ת)

      , 10/12/13 22:27


      IP: 46.117.207.46 דווח על תגובה זו

  • 10.

    מסכים איתך ב100% סגרתי אחרי כמה שניות זה היה מגעיל (ל''ת)

    ישראל, 10/12/13 10:36


    IP: 80.179.33.231דווח על תגובה זו

  • 9.

    היו שנים שמאד הערכתי את דיין, היום אני ממש מתעבת אותה

    אשה מנוולת המסכנת את קיום המדינה היהודית-ציונית, 10/12/13 10:35

    נוגעת בנושאים שמזיקים לביטחון המדינה, מפקירים את מדינת ישראל לאבדון ומוציאית את דיבה בעולם ומציגים אותה כגהינום עלי אדמות. דיין היא נבזית ופושעת וכל מה שמעניין אותה הוא "יוקרה" מקצועית

    IP: 212.150.126.190דווח על תגובה זו

  • 8.

    אילנה דיין, רזי ברקאי, אמנון לוי אינם עיתונאים. הם סוחרי פורנוגרפיה (ל''ת)

    ומשווקי זוועות. כי כך הם עושים כסף פרסום ורייטינג., 10/12/13 10:30


    IP: 212.25.91.130דווח על תגובה זו

  • 7.

    המתת חסד

    יצחק, 10/12/13 10:28

    צדק מתי מילוא כאשר בחר בדרך זו
    מפני שהדתיים לא מאפשרים לרופאים
    לסיים חייו של חולה אנוש שרק סובל סבל
    בלתי אפשרי. כל הכבוד למשפחתו שקיבלה
    את דרכו .

    IP: 192.114.177.190דווח על תגובה זו

    • הדתיים? בכמה מדינות בעולם המתת חסד חוקית? (ל''ת)

      , 10/12/13 10:46


      IP: 212.199.69.1 דווח על תגובה זו

      • הדתיים הנוצרים, מוסלמים ויהידים (ל''ת)

        , 10/12/13 13:40


        IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אלקנה אני אוהב אותך, את כל העצבים שלי על הטלוויזיה בישראל אתה מוציא

    דניב, 10/12/13 10:25

    בטורים שלך.

    IP: 46.19.86.243דווח על תגובה זו

  • 5.

    זו הייתה תוכנית מציצנית (ל''ת)

    לי, 10/12/13 10:19


    IP: 85.64.179.203דווח על תגובה זו

  • 4.

    המתת חסד

    מפוקח, 10/12/13 10:00

    הכתבה היתה שטחית ולא מלמדת שום דבר על מתי אדם יכול להחליט למות בכוחות עצמו. אילנה דיין הניחה שאנו הצופים מקבלים כעובדה שהמצב של האדם הספציםפי היה סופני ולא כך. בתחקיר רציני היא היתה חייבת להראות אילו טיפולים בדיוק עבר האדם ולא הצליחו או הצליחו לזמן מוגבל. האם האדם עבר את הניתוח החדשני שהרבה חולי פרקינסון עוברים?? ועוד אפשרויות. במצב כל כך קיצוני שמתואר בכתבה לא ניתו לצפות שאנו הצופים נקנה את התוצאה ללא נימוקים ממצאים. השימוש הציני של הרגש לא מקדם את המטרה. התמודדות עם הבעיה צריכה להיות אובייקטיבית ובשביל זה דרושות העובדות הרפואיות אשר לא הובאו כלל. מהכתבה יכול להבין חולה פרקינסון שעדיין יכול ללכת כמו האדם שתואר שסופו הגיע מכוון שלא הוצגו מה הטיפולים שהאדם עבר כלל וכלל.

    IP: 213.57.127.42דווח על תגובה זו

    • פרקינסון מחלה סופנית

      דורון, 10/12/13 12:50

      אבל מאד ממושכת. הניתוח (אם לקרו לאולטרא סאונד כך) מטפל בסימפטום הרעידות שפוגע אנושות באיכות החיים לאוך המחלה, אבל הוא לא מרפא את המחלה עצמה.

      ומעבר לכך, עובדה הציגה אלטרנטיבה לחולים סופניים סובלים. מבלי להכיר את המקרה הספציפי הזה, ברור שיש הרבה חולים סופניים סובלים ולכן הכתבה רלוונטית

      IP: 134.191.232.69 דווח על תגובה זו

  • 3.

    גישה פטרונית

    יואב, 10/12/13 09:32

    מי אתה שתקבע מה יש ומה אין לעודד? המסר לגיטימי, הבחירה במות היא בחירה אפשרית ומוסרית לא פחות מהבחירה להמשיך להיאבק. ואנשים מבוגרים יקבלו החלטותיהם בלי פטרונות ממסדית

    IP: 212.199.108.202דווח על תגובה זו

    • אולי כמוצא אחרון,אולי! אבל לא לתת לגיטימציה ע"י שידור

      ר, 10/12/13 23:51

      תכנית בנושא. אנשים צריכים להתמודד. אין מה לעשות החיים קשים לכל אחד.

      IP: 164.138.117.132 דווח על תגובה זו

  • 2.

    לא מנומק

    דניאלה, 10/12/13 09:09

    "החלטה כזו אולי מוצדקת מבחינתו ומבחינת משפחתו, אבל אסור שתשודר. הבחירה המודעת במוות, אם בכלל, ראויה למחשכים, לצנעה, לא לרחובה של עיר"
    למה? מה הנימוק? אין נושא שלא ראוי לטיפול. רק הדרך וצורת העשייה עושים את ההבדל. מדוע לא ראוי לדבר על הבחירה המוצדקת במוות?

    IP: 109.64.126.139דווח על תגובה זו

  • 1.

    בגלל שמוות הוא דבר אישי ולא קולקטיבי הביקורת שלך לגמרי לא רלוונטית (ל''ת)

    תמנון, 10/12/13 09:01


    IP: 109.64.153.136דווח על תגובה זו

    • בדיוק בגלל זה הביקורת רלבנטית!

      , 10/12/13 10:47

      מוות הוא דבר אישי ואילנה דיין הפכה אותו גלוי לעין כל.

      IP: 212.116.182.92 דווח על תגובה זו