• 120.

    ממה בדיוק הוא מת? מנת יתר? (ל''ת)

    שירה, 22/08/13 08:19


    IP: 81.218.70.243דווח על תגובה זו

  • 119.

    כתבה מתארת מציאות.

    ויינשטוק, 16/08/13 16:58

    כתבה מתארת מציאות. יוצר ומבצע, המבטא בשיריו את הערגה לאהבה לחברות לשירת הארץ הזו ומאפייניה בדרך של שירה טרובדורית ובסיס של עצבות אישית המתבטאת בלחן, במוסיקה ובחיוך שלו המבין מצב

    IP: 93.172.191.192דווח על תגובה זו

  • 118.

    אני אהבתי את "בטי בטי בם" שהוא שר יפה מאד (ל''ת)

    ברכה, 13/08/13 17:11


    IP: 81.218.70.243דווח על תגובה זו

    • אני חולה על "רוצי שמוליק" השיר הכי גדול שלו (ל''ת)

      סימה, 14/08/13 11:51


      IP: 81.218.70.243 דווח על תגובה זו

  • 117.

    "משורר לאומי" איזה גיבוב של שטויות!!! אריאל כתב נחמד לא יותר! (ל''ת)

    יונתן גת, אתה מחפש לעשות ג'ובות?, 13/08/13 11:19


    IP: 82.81.111.178דווח על תגובה זו

    • זו כתבה מוזמנת. אין אחד שחושב שהוא המשורר הלאומי

      , 13/08/13 21:12

      אבל עצם זה שאנו מתווכחים כאן אם היה לא היה משורר לאומי, זה משרת את אלה שהזמינו את הכתבה. משורר לאומי עאלק, אולי המשורר הממלמל?

      IP: 188.64.200.16 דווח על תגובה זו

      • מסכים, כתבה מוזמנת שהשיגה את ההיפך

        גילה, 14/08/13 07:06

        הכותב רצה לספק את הסחורה למזמיני הכתבה אך הלך צעד אחד יותר מידי בכך שהגדיר אותו בתור "משורר לאומי", כלומר בשורה אחת עם ביאליק ....הכתבה השיגה את ההיפך. הציבור ימשיך לסלוד.

        IP: 81.218.70.243 דווח על תגובה זו

  • 116.

    מסע יחצנות שנמשך 15 שנה

    הולצמן הרפתן, 13/08/13 10:19

    כל כמה ימים מישהו מריץ אייטם יחצני עליו. כל כמה ימים מציינים את יום השנה, ופתאום עוברת לה שנה ומתחילים לציין את יום השנה החדש במשך שנה רצופה וכך הלאה. מישהו מנסה בכח להכניס אותו לפנתיאון, כל פעם עם תירוץ אחר, כמו הפעם עם טענה שתכליתה רק ליצור ויכוח במסגרת היחצנות. לדעתי יש משרד יחצ מקצועי שעומד מאחורי זה. ולעצם העניין, הוא לא היה זמר אלא מישהו שמדבר...

    IP: 81.218.70.243דווח על תגובה זו

  • 115.

    נקמת ההומואים נוטרי הטינה! (ל''ת)

    הומואים לא סולחים ולא שוכחים., 11/08/13 14:36


    IP: 46.120.66.227דווח על תגובה זו

  • 114.

    "זה מגדל שלום

    יהודה, ירושלים, 11/08/13 09:51

    על צומת הרצל אחד העם
    שאגב היו מתנגדים מאוד גדולים בשעתם"
    איזה מילים, איזה אירוניה
    מאיר אריאל המשורר הדגול.
    כל כך מתוחכם אבל כל כך ברור.
    לא מפסיק להקשיב לו

    IP: 192.114.3.241דווח על תגובה זו

  • 113.

    הנחלאים תמיד ידען והעריכו

    , 06/08/13 18:32

    הנחלאים תמיד ידען והעריכו אותו הוא היה הגורו שלנו ולכל הופעה הלכנו

    IP: 85.64.167.180דווח על תגובה זו

  • 112.

    מה פתאום דחוי או לא מוכר. שטויות. (ל''ת)

    גאון של מלים ולחנים. אז מה אם חזר בתשובה, 30/07/13 19:17


    IP: 46.116.250.244דווח על תגובה זו

  • 111.

    הוא היה פיזמונאי מעולה. לא בהכרח אדם גדול (ל''ת)

    ליאור, 30/07/13 16:38


    IP: 109.186.104.249דווח על תגובה זו

  • 110.

    לכותב הנכבד

    אריה, 26/07/13 15:12

    אנני מומחה במוזיקה אבל לקהל יש טעם כזה או אחר.אני הכרתי את מאיר מהצד ההאחר היינו שנינו חברי הקיבוץ ואף ישבנו יחדיו בועדות.מאיר גם בחיו היה עוף מוזר אחר לאו דוקא במוזיקה שלו.אני אישית לא חבבתי את המוזיקה שלו זה לא אומר שהוא לא היה אומן רציני.

    IP: 5.29.7.91דווח על תגובה זו

  • 109.

    לא כולם יכולים להיות בעלי תבונה וטעם

    fi, 24/07/13 22:18

    אבל כולם חייבים לקבל את כל הכלים כדי לפחות שתהיה להם האפשרות לקרוא משיריו או לשמוע מוזיקה או אמנות מרמה גבוהה.
    לצערנו זה לא מתקיים.

    IP: 109.64.186.80דווח על תגובה זו

  • 108.

    הרעד המתפנק של חיות הבר הקטנות המתרמזות מחולצתה הדקה

    יכולתי להגיד פשוט, 24/07/13 14:21

    שדיה

    IP: 46.120.213.14דווח על תגובה זו

  • 107.

    יוצא מצוין, יכול להיות שהיו לו סודות בקשר למיניות שלו.

    גיא, 22/07/13 01:42

    סטרייט ששלם עם עצמו, ושטוב לו, לא מתערב בחיים של אחרים ולא דוחף את האף שלו לעניינים שלא קשורים בו.

    IP: 109.65.96.12דווח על תגובה זו

    • תיקון - יוצר מצוין. (ל''ת)

      גיא, 22/07/13 01:42


      IP: 109.65.96.12 דווח על תגובה זו

  • 106.

    הוא באמת היה ענק. אבל חייבים לומר, הוא היה מתוחכם, ולא מיין סטרים

    אורי, 22/07/13 01:37

    הרבה קהל גילה אותו בעקבות המוות העצוב שלו. זה הטבע. גם ממוצרט התעלמו כאשר התבגר ופסק להיות ילד פלא. והיום יש לו קהל עצום.

    IP: 109.65.96.12דווח על תגובה זו

  • 105.

    דעתי הוא לא היה ענק מה שכן יחסי ציבור למכירת ההלבאום טובים (ל''ת)

    אני אישית לא השתכנעתי לקנות, 21/07/13 17:34


    IP: 68.5.139.12דווח על תגובה זו

  • 104.

    דעתי הוא לא היה ענק מה שכן יחסי ציבור למכירת ההלבום טובים (ל''ת)

    אני אישית לא השתכנעתי לקנות, 21/07/13 17:34


    IP: 68.5.139.12דווח על תגובה זו

  • 103.

    מאיר בדיוק כמו רבין

    ריקי כהן, 21/07/13 13:56

    לציבור הישראלי שכולל בתוכו אותך כתב יקר יש זכרון קצר מאוד.
    מאיר אריאל יצא בכתבה על הקיבוצניקים ועל ההומאים וקרא להם בשמות גנאי, בעקבות כך הוא הפך להיות אמן "בעייתי" משהו.
    הרבה יותר קל לאהוב מת שלא מדבר מאשר אדם בשר ודם שאתה שומע אותו.
    תראה את מאיר אריאל, תראה שמוליק קראוס, תראה את יצחק רבין. תזכור כמה שנאה היתה לאנשים האלה לפני שמתו (בין אם יותר בצדק או פחות בצדק).
    ועכשיו תדמיין את האנשים החיים המנודים והשנואים, יאיר לפיד, אריאל זילבר וכו' ותראה איך אתה וחבריך העיתונאים פשוט הורסים להם את החיים...

    IP: 46.120.131.23דווח על תגובה זו

    • איך הכנסת פה את השקרן יאיר לפיד ...מה הוא עשה טוב שצריך לזכור אותו.... (ל''ת)

      מה הקשר ...., 21/07/13 15:30


      IP: 109.64.10.234 דווח על תגובה זו

  • 102.

    אני תומך בכך המשוררים המסוממים שלא יודעים לשיר (ל''ת)

    הגמור, 21/07/13 12:37


    IP: 10.102.5.143דווח על תגובה זו

  • 101.

    אנחנו עדר צאן

    נחום שחף, 21/07/13 12:13

    חושבים כפי שמצווים אותנו בכותרות העתונים

    IP: 46.116.235.208דווח על תגובה זו

  • 100.

    מאיר אריאל פשוט הקדים את זמנו. מי שישמע את שיריו כיום יבין

    אוהבת ומתגעגעת למאיר, 21/07/13 12:11

    עד כמה הוא רלוונטי. האדם היה נטול שנאה, לא היה גזען אפילו לא בקצת. נפש חופשית ורוח מדהימה, חבל שאינו כאן עכשיו איתנו, הייתי שמחה לשמוע מה יש לו לומר כיום על מה שקורה כאן...
    הדג נחש חידשו שיר שלו: "מפגלות ישראל עלו לי עד כאן..." כמה שרלוונטי גם לימינו!
    הוא פשוט הקדים את זמנו.

    IP: 80.178.95.33דווח על תגובה זו

    • יוצר ענק

      גד, 31/07/13 12:53

      היה יוצר ענק וחבל כי מבצע גדול הוא לא היה (הקול שלו לא מספיק טוב להיות זמר) אם היה מקים להקה ונותן למישהו אחר לבצע את שיריו אין לי ספק שהקהל הרחב היה מתחבר אליו והיה נחשב לגדול מכולם עוד בחייו כמו שאני חושב עליו כיום
      מבחינתי אין ספק שהוא משורר גדול

      IP: 62.219.110.59 דווח על תגובה זו

    • מה הקשר של זה ולמה "שקורה כאן היום" ? מדובר ביוצר לא בפוליטיקאי

      טל, 13/08/13 23:14

      כיוצר אין ולא היתה יכולה להיות למאיר אריאל יכולת השפעה כלשהי. אמנים הם פני הדור כפני הכלב והדעה חסרה. היכן שנמצא הבון טון החברתי - שם תמצא את האמן מתנשף ממאמצי הריצה להגיע ראשון למקום שהבין אחרון...

      IP: 85.130.227.64 דווח על תגובה זו

  • 99.

    לא משורר

    דודו, 21/07/13 11:45

    לצערי מעולם לא חשבתי שמה שהוא כותב מביע משהו כמו תמיד לא מובן לחנים לא קליטים וגבוב של מילים זה לא משורר

    IP: 109.186.91.63דווח על תגובה זו

    • כשתגדל תבין........ (ל''ת)

      קובי, 21/07/13 12:49


      IP: 109.64.10.234 דווח על תגובה זו

    • ענק ל,,,,

      אהוד רעננה, 21/07/13 13:59

      "טוב אני לא יכול להקיף אישה 365 מעלות, תמיד נישאר לה סדק דרכו היא יכולה להתגלות"===ענק לטעמי ואין מקום לויכוח.

      IP: 109.67.96.130 דווח על תגובה זו

  • 98.

    יטנתן גת היקר,תפסיק לזלזל ותפסיק לעשות הכללות,זו לא פחות מהוצאת דיבה

    BJ PEN, 21/07/13 10:59

    כלילד ינוקא אדיוט שכשאני הייתי יוצא להופעות של מאיר אריאל הוא עדיין היה בש"ש מקבל טור בעיתון,ביזיון!

    IP: 212.179.166.210דווח על תגובה זו

  • 97.

    זמר ענק, מילים ענקיות!! אחד מהגדולים. אבל היה דפוק בראש..

    אור, 21/07/13 10:44

    ועד היום לא עובר שבוע בלי לפחות כמה שירים של מאיר.. המילים של מאיר זה פשוט יצירת מופת.

    זו ההוכחה שאדם יכול להיות גאון מוחלט בתחום אחד, וההפך הגמור בתחומים אחרים..

    IP: 199.203.63.167דווח על תגובה זו

    • למה דפוק בראש? כי לא קרא לאלימות? כי לא היה גזען? (ל''ת)

      למה?!?!? תסביר...., 21/07/13 12:12


      IP: 80.178.95.33 דווח על תגובה זו

  • 96.

    כל כך צודק

    שיר, 21/07/13 10:15

    עצוב

    IP: 77.102.165.152דווח על תגובה זו

  • 95.

    יש סרט דוקומנטרי עליו,מתעד את מסע ההופעות.מסתובב ביוטיוב -סרט חובה!!! (ל''ת)

    חמוד ביותר הבחור למרות השמאלניות, 21/07/13 10:12


    IP: 109.65.181.125דווח על תגובה זו

  • 94.

    המקלסים והמלעיזים הם הומואים שנפגעו מאמירותיו, והמשבחים יודעים להעריך (ל''ת)

    את יצירותיו ללא קשר לאמירותיו של מ. אריאל, 21/07/13 10:02


    IP: 82.81.67.121דווח על תגובה זו

    • משל שאין חוק נגד השמצת הקבילה ההומו-לסבית, כי אז האיש היה מוקצה (ל''ת)

      אבא של, 21/07/13 10:26


      IP: 79.176.171.232 דווח על תגובה זו

  • 93.

    זה קיים בכל תחומי האמנות

    ירדן, 21/07/13 08:46

    החשוב הוא התוצר שנשאר לאנושות ולא היוצר.

    IP: 46.120.198.68דווח על תגובה זו

  • 92.

    מי שיכול לספור כל חור

    נוסטלגי, 21/07/13 07:58

    שוכח את הרשת

    עם יד ביד כל חושך עד הוא חתיכת שחרחורת

    מי שנדפק פעם אחת....

    IP: 89.139.181.198דווח על תגובה זו

  • 91.

    הקהל ?

    , 21/07/13 07:27

    " העוול שנעשה לזמר ע"י הקהל הישראלי " מסקנה של כותב הכתבה וזה הכי לא נכון ! התקשורת :רדיו, טלויזיה, ואפילו העיתונות הם הם המשפיעים ומעצבים את דעת הקהל . צריך לפתוח עניים ולדייק בעובדות !

    IP: 89.138.36.109דווח על תגובה זו

  • 90.

    השיר שלו הכי חזק בעיניי, חיית הברזל. חפשו ביוטיוב.

    חיים, 21/07/13 02:23

    יצירה גאונית עם מילים חזקות.
    אגב, אחלה ביצוע עשה לו ברי סחרוף

    IP: 213.151.55.194דווח על תגובה זו

  • 89.

    החונטה ההומולסבית חיסלה אותו משום שלא ראה בהומוסקסואליות נורמה (ל''ת)

    לא בכדי ילדיו חזרו בתשובה כמענה על הבגידה החילונית, 21/07/13 01:41


    IP: 164.138.126.235

  • 88.

    נאלץ להסכים עם כל מילה , מאיר אריאל לא זכה לכבוד

    ערן, 21/07/13 01:28

    המגיע לו בחייו , אבל זה קורה להרבה מאוד אמנים אחרים שרק לאחר שהם הולכים לעולמם פתאום הקסם שלהם שובה אנשים

    IP: 194.90.222.38דווח על תגובה זו

  • 87.

    אני ראיתי אותו מופיע ולא התחברתי.

    גלית, 21/07/13 00:31

    הייתי בהופעה שלו קצת אחרי שהוא הוציא את "זרעי קיץ" והיה פשוט משעמם. חשבתי אז וגם היום שלמעט השיר "תיכנסי כבר לאוטו וניסע", הוא יותר יוצר ממבצע. הזמרים ששרים את השירים שלו בהופעות לזיכרו, עושים ברוב המקרים חסד גדול לשיריו. הופעה שלו היתה פשוט משעממת.

    IP: 94.159.157.217דווח על תגובה זו

    • שששש אסור לומר דברים כאלה. תכף יקראו לך פרימטיבית (ל''ת)

      כולם אמורים לאהוב אותו, בלי יוצא מן הכלל!, 21/07/13 02:25


      IP: 68.194.246.16 דווח על תגובה זו

      • נכון שאתה הומו (ל''ת)

        G, 31/07/13 12:56


        IP: 62.219.110.59 דווח על תגובה זו

      • יפה כתבת. זה בדיוק האופן שבו מקדמים נקיפות מצפון ועושה זאת מצוין כותב

        דורית ולא דתייה, 08/08/13 00:52

        הרשימה הבלתי מאוזנת. לא לשכוח שמוסיקה כמו אוכל כמו תעשיית הבשמים, כמו אמנות פלסטית... ענין של טעם!!! וכידוע, על טעם ועל ריח....

        IP: 94.188.149.185 דווח על תגובה זו

  • 86.

    זה עצוב, כי יש אמנים שמוחרמים בשל אותם סיבות בדיוק בהווה.

    אריק קנס, 20/07/13 22:59

    אמנים שעושים להם את זה היום. והס מלהזכיר שהאדם היה מאמין באלוהים, שהתעמק בכתבי התנ"ך ונגזרותיו, התפלל שלוש פעמים ביום ופתח קבוצות לימוד לפרשת השבוע.
    מויקיפדיה: "לאחר התבטאויות עוינות של אריאל כלפי הקהילה ההומו לסבית, אותם כינה בין היתר "מדגרה של מחלות" בעיתונים "הארץ" ו"ידיעות אחרונות", הוחרמו הופעותיו ותקליטיו בחוגים מסוימים, וכן החלו פעולות אלימות על ידי מפגינים שעקבו אחריו במהלך סיבוב הופעותיו. בספטמבר 1998 הודיע מאיר אריאל כי הוא מפסיק להופיע בשל גילויי המחאה. מאוחר יותר אף התנצל בתקשורת על דבריו וכתב מכתב לעיתון הקהילה [דרוש מקור] בו הוא הכריז על עצמו כ"בור גמור" בכל הקשור לנושא."

    IP: 77.125.14.164דווח על תגובה זו

  • 85.

    אין ספק שאני מרגיש פספוס גדול שלא ראיתי אותו בחייו (ל''ת)

    אני סולח לעצמי- הייתי נער, 20/07/13 22:50


    IP: 212.25.67.139דווח על תגובה זו

  • 84.

    יונתן, מזל שהיה למאיר אותך!...

    גולן מעמק האלה, 20/07/13 21:44

    אלמלא מועדון המעריצים שהיווית - מאיר היה הולך לעולמו ללא שום פידבק מקהלו...

    יונתן מתוק, יש אנשים שרצו לקנות את 'שירי חג ומועד ונופל' כשאימא לקחה אותך ל'טיפת חלב', ליוו את מאיר בהופעות וקנו את תקליטיו במשך שנות דור. הם לא היו מעטים כלל והבינו אפילו מעט לפניך את יחודו וגדולתו של מאיר. לא ברור אם בא לצחוק או לבכות מהעובדה שאתה ממצב את עצמך כאיש הכמעט יחידי שהכיר בגדולתו. תרגיע בבקשה.

    IP: 46.120.124.62דווח על תגובה זו

    • יונתן צודק. הנה תיעוד שמראה כמה מעט קהל היה לו

      טל, 20/07/13 21:55

      בקושי 8 אנשים בפאב הקטן הזה
      http://www.youtube.com/watch?v=8XEuLsqLwu0

      IP: 199.203.63.169 דווח על תגובה זו

      • העניין הוא שעל התיעוד הזה בלבד שניכם מסתמכים

        קורא באיחור, 10/08/13 03:09

        ואין לכם שום מקור אחר לדעת באמת כמה קהל היה לו. שלמה ארצי הוא לא היה, גם לא ברי סחרוף. אבל יש לא מעט אנשים ובהם הרבה חיילים שאהבו אותו והלכו להופעותיו.

        IP: 46.117.44.252 דווח על תגובה זו

        • בתאטרון הסמטא ביפו תמיד היו כמה עשרות בהופעה (ל''ת)

          , 13/08/13 23:33


          IP: 213.57.59.184 דווח על תגובה זו

  • 83.

    קשקוש מעורב בחוסר ידע היסטורי

    מעריץ ותיק, 20/07/13 21:14

    קודם כל מאיר אריאל כן זכה להכרה והערצה בימי חייו. הוא לא שלמה ארצי וגם לא התיימר להיות שלמה ארצי, אבל מעטים המשוררים שהרגישו את השפה העברית כמוהו.
    הסיפור האמיתי הוא שהוא העז ברוב חוצפתו להגיד באיזה ראיון עיתונאי שהוא "לא אוהב הומואים" או משהו כזה...
    מאותו רגע התקשורת הפנתה לו עורף עד מותו וחדלה להתייחס אליו כאחד מגדולי המשוררים הישראלים. לאחר מותו החליטו "לסלוח" לו ולהכיר בגאוניותו מחדש.

    IP: 85.65.34.102דווח על תגובה זו

    • למי שרוצה לראות אותו במיטבו מומלץ לחפש קטעים מ"מסע בחירות" !!!

      מעריץ ותיק, 20/07/13 21:17

      סיבוב הופעות מדהים של אריאל עם יהודה עדר, רע מוכיח, מיקי שביב ויואב קוטנר :-)

      IP: 85.65.34.102 דווח על תגובה זו

  • 82.

    מה לעשות, רוב מה שהוא כתב היה יותר מדי כבד...

    אלון, 20/07/13 21:01

    ניסית להקשיב ל "שיר מחלק המוסר והשכל"?
    סתם דוגמא לשיר עם מילים באמת יפות אבל הכבדות מתחילה כבר משם השיר ונמשכת עד לסופו. יותר סיפור משיר.

    דווקא דברים שהוא כתב לאחרים הצליחו יותר, אולי בגלל הביצועים היותר קלילים.

    IP: 80.56.22.175דווח על תגובה זו

    • מגיב לעצמי

      אלון, 20/07/13 21:09

      מגיבים אחרים הזכירו פה את "ארול" שלא הכרתי, אז חיפשתי מהר ביוטיוב בכדי לוודא שלא עשיתי עוול למאיר אריאל.
      מצאתי עוד שיר משמים ומשעמם שלא עובר את הבית הראשון.

      סליחה מאיר, באמת שניסיתי גם בחייך וגם במותך.
      אני בכל זאת נושא עימי את טרמינל.

      IP: 80.56.22.175 דווח על תגובה זו

      • דבר בשם עצמך (ל''ת)

        מג''ב, 20/07/13 22:11


        IP: 79.182.135.25 דווח על תגובה זו

      • אלון- אתה צודק!

        אסי, 21/07/13 09:27

        קובי פרץ או אייל גולן הרבה יותר קלילים וזורמים..יותר מתאים לך.

        IP: 46.19.80.223 דווח על תגובה זו

      • עוד הומו (ל''ת)

        G, 31/07/13 12:58


        IP: 62.219.110.59 דווח על תגובה זו

    • תקשיב

      אהוד רעננה, 21/07/13 14:04

      " בסוף מצאו אותו זרוק מתחת עץ אשכוליות אחד חשבו,,,,," זה שיר השייך לדור מסטול מסוים של הקיבוץ, אוליי הוא לא מדבר אליך אך אני מבין את האמת הארצית שבו.

      IP: 109.67.96.130 דווח על תגובה זו

  • 81.

    ז׳ק ברל

    Ronnyb, 20/07/13 20:45

    בשבילי מאיר תמיד היה פזמונאי ,זמר, טרובדור, אמן ,שלא קם כדוגמתו בישראל,ואין היום מישהו בארץ שיכול להיות מצחצח הנעליים שלו,בסך הכולל של יצירתו , כי מאיר לא היה זמר,הוא היה הרבה מעבר לזה.כיום הייתי אומר שארקדי דוכין מזכיר את מאיר בדברים מסויימים,בעומק של האמנות שלו, ובהיותו יוצר מגוון ולא רק זמר....מאיר נפטר בגיל כל כך צעיר ומותו היה בשבילי שוק גדול.אם היה בחיים , אני בטוח שהיו לו כמה שירים מיוחדים להקל עלינו קצת את רוע הגזרות....יהיה זיכרו ברוך.

    IP: 84.95.114.142דווח על תגובה זו

    • ומה בדיוק הקשר לז'אק ברל? (ל''ת)

      משורר, 22/07/13 08:30


      IP: 50.193.137.54 דווח על תגובה זו

  • 80.

    מי הפנה עורף

    סיגל רז, 20/07/13 20:19

    לא חושבת שמישהו אי פעם חלק על היותו של מאיר אחד מכותבי המילים הטובים והחשובים שהיו לנו. אבל היו לו גם צדדים נוספים, פחות נעימים. בין השאר, היו לו התבטאויות הומופוביות מכוערות, ואמירות גזעניות קיצוניות. בטוח שזה הרחיק ממנו קהל וחברים. עכשיו יותר קל להתעלם, הוא כבר לא קיים ורק נשארו שיריו.

    IP: 109.160.242.198דווח על תגובה זו

  • 79.

    דייקת (ל''ת)

    אחד מה 15, 20/07/13 20:02


    IP: 93.172.150.112דווח על תגובה זו

  • 78.

    מאיר אריאל - זמר ופזמוני מחונן

    אבי, 20/07/13 19:34

    אדוני הכתב - אני לא יודע מאיפה אתה מסיק את המסקנה שלך?
    מאיר אריאל היה יודע ומפורסם החל משנת 1968.

    IP: 85.250.92.106דווח על תגובה זו

  • 77.

    מי שלא אוהב לא הפסיד כלום. מי שאוהב, הרוויח בגדול. (ל''ת)

    ש, 20/07/13 19:22


    IP: 95.35.51.108דווח על תגובה זו

  • 76.

    מה עוד שומעים אותו החשבתי שהוא מת מזמן (ל''ת)

    שקר, 20/07/13 16:57


    IP: 37.142.215.205דווח על תגובה זו

  • 75.

    לא אהבתי אותו בחייו ולא אוהב את שיריו גם היום

    ליאור, 20/07/13 15:50

    לא ברור לי על מה מלין הכותב בכתבה הזו.
    לקהל הרחב, מאיר אריאל לא עשה לו את זה. אז מה? אולי זה לא הקהל עם הפגם???

    IP: 58.106.235.159דווח על תגובה זו

    • הוא מלין על הצביעות שפעם לא שמו עליו ועכשיו הוא קדוש

      טל, 20/07/13 17:54

      צביעות של הקהל הישראלי
      והוא צודק

      IP: 46.19.80.175 דווח על תגובה זו

      • הוא צודק באופן חלקי (ל''ת)

        פשוט לא הייתה חשיפה נכונה בחייו, 20/07/13 22:51


        IP: 109.65.21.35 דווח על תגובה זו

  • 74.

    אישיותו, הרגלי חייו והשנאה שהפיץ ברבים- גרמו לסלידה ממנו.

    , 20/07/13 15:42

    מילים יפות על הנייר לא יכולות לכפר על מילים נוטפות שנאה ורעל שנאמרות בעל פה.

    IP: 77.126.202.79דווח על תגובה זו

    • הסתייגות מהאיש לא מיצירתו

      מאיר, 21/07/13 06:28

      זו לא רק אותה אמירה הומופובית, זו כל החבילה.
      עד היום אני מפריד בין היצירה לאדם שלאורך השנים הצטייר כאישיות שקשה לכבד אותה.

      IP: 93.173.87.20 דווח על תגובה זו

  • 73.

    לא נכון! אני אהבתי שיריו ממלחמת ששת הימים וקניתי קלטות ודיסקים שלו! (ל''ת)

    , 20/07/13 14:39


    IP: 37.142.226.192דווח על תגובה זו

  • 72.

    למה נותנים לנושך הכריות אורי תמרקין להגיב (ל''ת)

    , 20/07/13 14:30


    IP: 95.35.59.162דווח על תגובה זו

  • 71.

    זה לא שהפנו לו עורף. הוא פשוט לא ידע לשיר. (ל''ת)

    שחר, 20/07/13 14:22


    IP: 87.69.180.144דווח על תגובה זו

  • 70.

    ישנו איזה מישהו שהרס למ. אריאל את הקריירה ואת בריאותו

    אמיתי, 20/07/13 12:30

    ומי שהרס לו זה לא אחר מאשר הוא עצמו בלבד,
    לגביו היה מה אני מכנה אפקט הבומרנג בקרמה
    ע"פ תורת החוכמה ההודית כשאתה פוגע למעשה אתה פוגע בעצמך כי הפגיעה חוזרת אליך בכל צורה שהיא אפילו בגדול, עד כדי מוות, בטוחני לחלוטין שאילו מאיר אריאל ז"ל לא היה עושה את הטעויות שעשה בחייו לבטח היה כעת איתנו, וחבל , כי באמת הוא היה גאון ויוצר נדיר שאיבדנו עקב אישיותו שפגעה באחרים ובעיקר בעצמו
    לא אכנס לעניין פירוט שגיונותיו כי בלאו הכי הדברים ידועים.
    המסקנה לכולנו בכלל וליוצרים בפרט:
    אל תפגעו ולא תיפגעו.

    IP: 82.81.67.121דווח על תגובה זו

  • 69.

    לא אוהב בגלל השיר "להשמיד את האופנוען"

    giladbe, 20/07/13 11:52

    אופנוען,הפריע לו בצהרים לישון.בתגובה כתב את השיר.
    עם השנים תומכיו העלימו את השיר הדוחה

    IP: 84.108.59.76דווח על תגובה זו

  • 68.

    תמיד היה מהזמרים הידועים והמושמעים בישראל

    על מה אתה מדבר, 20/07/13 11:49

    כתבה הזויה. כנראה הכותב לא נולד בשנים שמאיר אריאל פעל...

    IP: 5.102.220.34דווח על תגובה זו

  • 67.

    מאיר אריאל

    , 20/07/13 11:37

    לא משורר לאומי.פזמונאי.דמות שלילית.בגד בערכי המשפחה ומת כמו חיית בר.נכון,יש לו פזמונים יפים שרק בעת האחרונה חדרו יותר או פחות לאוזניים.את שיריו ביצעו אחרים יותר טוב ממנו.אין לו מקום בהיכל התהילה של הזמר המקומי.

    IP: 79.179.165.206דווח על תגובה זו

  • 66.

    באמת אחד הגדויילים! (ל''ת)

    , 20/07/13 10:04


    IP: 84.228.102.145דווח על תגובה זו

  • 65.

    מורשתו של אריאל כוללת שימוש בסמים,גידול סמים ואין ספור בגידות באשתו (ל''ת)

    , 20/07/13 09:43


    IP: 109.64.213.73דווח על תגובה זו

  • 64.

    מאיר אריאל

    יהודה יזרעאלי, 20/07/13 09:35

    יצירתו המופלאה של מאיר אריאל נעלמה מאהדת הקהל הרחב ממספר סבות: בראש ובראשונה אני חושד במאיר אריאל ,שמראש פנה לקהל מאוד מסויים,כלומר ויתור מרצון על הקונסנזוס אם זה נוגד את אמירתו ויצירתו.אך יש בכך אפילו משהו מאוד מעודד,שכן מאיר אריאל ,כמו ענקי רוח אחרים ,זכו להכרה רק אחרי מותם.מבחינה זו הוא נמצא בחברה מכובדת.
    הסבה השניה נוגעת בחוסר בשלותו של הקהל הרחב,לקבל משהו שונה ומאתגר.
    למרות זאת טובה הכרה מאוחרת מאשר כלל לא.אני רוצה לחתום את תגובתי באמירת תודה עמוקה למאיר אריאל על מתנתו המופלאה לי ולכל מוקיריו

    IP: 93.172.135.196דווח על תגובה זו

  • 63.

    בושה וחרפה להזכיר אותו - יום יבוא וכולם היו הומואים (ל''ת)

    מוני יקים הומו-אנטיציוני, 20/07/13 09:18


    IP: 109.67.142.84דווח על תגובה זו

  • 62.

    יוצר מופלא - אדם בינוני - יהודי טוב ששנא הומואים כמו כולנו (ל''ת)

    מאיר אריאל בשורה אחת, 20/07/13 09:15


    IP: 109.67.142.84דווח על תגובה זו

    • סטרייט שבטוח בעצמו לא שונא לא נשים, ולא הומואים. הלוזרים לעומת זאת...

      גיא, 22/07/13 01:40

      שונאים את כל מי שנדמה להם שהוא חלש מהם. ובמקרה שלך - באמת נדמה לך.

      IP: 109.65.96.12 דווח על תגובה זו

  • 61.

    מענין מה יונתן היה כותב על מותו של אלמוני אחד בשם מודליאני. (ל''ת)

    ב. מינן, 20/07/13 09:02


    IP: 77.126.84.246דווח על תגובה זו

  • 60.

    משורר ענק. זמר בינוני מינוס

    , 20/07/13 08:28

    צריך לדעת לפעמים להתרכז ביתרונות ולהתרחק מהחסרונות. מאיר אריאל היה משורר מעולה אבל זמר לא משהו. לצערי משוררים, במיוחד משוררי מחאה, נמצאים פחות בקדמת הבמה מאשר המבצעים.

    IP: 2.55.123.35דווח על תגובה זו

  • 59.

    אלה שהתעלמו ממנו,הם השדרנים ברדיו בכל התחנות (ל''ת)

    רדיו חזק, 20/07/13 08:27


    IP: 79.183.172.20דווח על תגובה זו

  • 58.

    אני דווקא הייתי בהופעה שלו - פעמיים. ביפו על הגג של ניקו.

    , 20/07/13 07:22

    וקניתי את האלבומים. וידענו את כל השירים בעל פה. בפרט ארול. מי זוכר את ארול.
    אני זוכרת שהוא שר בלאדה טרגית אחת. החזקתי את הבטן.
    מי שאהב אהב. והיו לא מעט.
    תראה, הוא לא שלום חנוך.
    הוא פשוט כותב מדהים ואיש מיוחד. היה.

    IP: 105.236.97.219דווח על תגובה זו

  • 57.

    נו טוב, הבנו שאתה רוצה למכור את האלבום שלו כי אתה הפקת אותו. (ל''ת)

    בשביל זה צריך את כתבת ה''אני מאשים'' הזאת?, 20/07/13 06:49


    IP: 93.173.228.159דווח על תגובה זו

  • 56.

    איזה צחוקים, נולתי בלידת עכוז!! ביבם בובום בבובהבה (ל''ת)

    אורי תומרקין, 20/07/13 06:16


    IP: 79.183.143.229דווח על תגובה זו

  • 55.

    הוא לא דחף והתלקלק

    ככה הוא רצה את זה, 20/07/13 04:33

    הוא היה מופיע מול 3 אנשים כמו שלושת אלפים וראיתי אותו עושה גם וגם והאורח חיים שלו איפשר לו להגיד ולהיות מי שהוא ולא עבד לפופוליזם ויחצנות . אומן!!!

    IP: 124.149.83.193דווח על תגובה זו

  • 54.

    אתה קשקשן שנישא על גלי האהבה לעצמך מעצמך.

    עומר, 20/07/13 02:36

    מאיר אריאל היה אהוד ונערץ בסביבה שאני נמצאתי בה, וזו לא סביבת משמרות. "שירי חג ומועד ונופל" לא ירד מהפטיפונים וכולם ידעו את כל מילותיו בעל פה. מטבע הדברים הוא לא דיבר לכולם ולא היה מסחרי במיוחד. אני בטוח שלא היה מתנגד להצליח יותר כלכלית, אבל הוא ממש לא ניסה להיות להקת אבבא, או אייל גולן לצורך הדבר. כל הכבוד בהיותך מעורב ב"פסטיבל מאיר אריאל" שמתרחש מאז מותו, אבל אני ממש לא חושב שיש לו היום יותר קהל מבהיותו בחייו. אולי הרעש השיווקי שיוצר בעקבות מותו על ידי מקורביו היה נדחה על ידיו אם עדין היה עימנו היום.

    IP: 217.132.90.104דווח על תגובה זו

  • 53.

    טור מדויק. מגיבים בינוניים

    טל, 20/07/13 01:27

    לא הבנתם שהטור הזה משבח את המאיר אריאל
    תמשיכו להגיב בלי לקרוא
    אתם רק מחזקים את המסר

    IP: 199.203.63.169דווח על תגובה זו

  • 52.

    לא יודע מה אחרים אני אהבתי . אותו . ורצתי לשירותים וראיתי משוגדע במראה (ל''ת)

    יעקב ישוע נ, 20/07/13 01:14


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 51.

    גם תור לכרטיסים יכול....

    יההודה נון, 20/07/13 01:04

    חה חה לא אנחנו. אנחנו נסענו לחורים נידחים לראות את מאיר,אנחנו דיקלמנו את פלוגה בקו אנחנו קנינו דיסקים מידיו של אריה מארק בתאטרון הסימטה לאחר הופעת רישומי פחם אז אל תשמיץ.

    IP: 109.65.183.53דווח על תגובה זו

  • 50.

    כתבה לגמרי לא ראויה

    אסף, 20/07/13 00:16

    בלי שום קשר למחשבותיי העגומות על רוב המגיבים פה, הכתבה הזו שטחית ולגמרי לא ראוייה. מי זה שכתב את הבולשיט הזה.

    IP: 5.29.154.30דווח על תגובה זו

  • 49.

    "לא קנו את התקליטים"... סיכלות של יונתן גת

    זמירה הכט, 20/07/13 00:05

    מאיר אריאל היה יוצר גדול. אבל הטענות שמביא כותב המאמר הן מטופשות. כאילו הייתה החרמה מכוונת של יצירותיו. תרגיע גת! ככה זה לפעמים, שגדולתו של יוצר מתגלית מאוחר יותר. לא הייתה כאן כל קונספירציה נגד המנוח!

    IP: 85.64.187.94דווח על תגובה זו

  • 48.

    לאורי תומרקין מתגובה 27:אחרי שקראתי בתקדין על משפט שלך והאיבחון

    , 19/07/13 23:20

    הפסיכיאטרי שנעשה לך יכולתי להבין למה אתה איימת עלי וגם למה אתה תומך בעברייני סמים.

    IP: 109.64.213.73דווח על תגובה זו

    • עזוב, אורי תמרקין הוא אגזוזן מתוסכל, מובטל שלא עושה כלום (ל''ת)

      נתן, 22/07/13 10:43


      IP: 77.127.107.24 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אפשר לרדת ולצחוק על כל העולם, חוץ מעל הומואים

    גיל, 19/07/13 23:16

    אפשר לרדת על כל העדות, וכל המגזרים... אבל על הומואים??? זהירות !!!!
    אתה תהיה מוקצה כל החיים

    IP: 85.65.116.111דווח על תגובה זו

    • אל תדאג, אני הומו וכמות הירידות והקללות שקיבלנו למשל אחרי פרשת הברנוער

      גיא, 20/07/13 03:51

      אני לא מאחל לך לקבל אותן. אין אני בשבילך אחרי שהרגע חטפתי ממך עוד יריקה בפרצוף?

      IP: 109.65.96.12 דווח על תגובה זו

      • אז אתה חבר של אורי תמרקין (ל''ת)

        ., 22/07/13 10:45


        IP: 77.127.107.24 דווח על תגובה זו

  • 46.

    הרבה אי דיוקים

    f, 19/07/13 23:12

    מאיר אריאל היה מאוד מאוד מוכר- גם שירים וגם רכילויות. אולי לא איפה שהכתב חי אבל ברוב המקומות.

    בהופעות שלו הוא היה מסטול, אבל אחד היוצרים הגדולים במדינה.

    לאמנים יש אינטרסים כמו לכל אדם, ולא צריך להציג את זה כמדיניות כנגד מאיר אריאל

    IP: 85.65.116.111דווח על תגובה זו

  • 45.

    אני מפנה עורף לכל המסוממים והעבריינים שמעשנים סמים או מגדלים אותם (ל''ת)

    , 19/07/13 22:49


    IP: 46.117.190.81דווח על תגובה זו

  • 44.

    הכל נכון חוץ מהעובדה שהוא לא היה "אומן"

    דוד, 19/07/13 22:31

    הוא היה "אמן", וזה ההבדל בין גאון לטכנאי.

    IP: 89.139.27.183דווח על תגובה זו

    • כן המסומם והעבריין היה אמן בלהכין קססות,באנגים,בופים וצינגלות (ל''ת)

      , 19/07/13 23:11


      IP: 109.64.213.73 דווח על תגובה זו

      • בשביל מישהו שכל כך מתנגד לסמים אתה נשמע די בקיא בפרטים... (ל''ת)

        דרשני, 20/07/13 13:39


        IP: 46.116.209.202 דווח על תגובה זו

  • 43.

    מכירים את מאיר עוד ממסע הבחירות שלו

    חגיגת, 19/07/13 22:17

    באמת את מהכותבים היותר שלנו אבל גם נסחפת קצת עם הכתבה. בכל מקרה - המטרה היא ליצור מוזיקה טובה ובכלל ליצור איכות כל אחד בתחומו, מי שחי בשביל ההכרה כנראה לא שווה אותה

    IP: 93.172.56.76דווח על תגובה זו

  • 42.

    מי? הכלומניק החשישניק המגעיל הזה

    יונה בית חולים ולך, 19/07/13 22:17

    הן בחייו והן במותו.

    IP: 46.120.2.231דווח על תגובה זו

  • 41.

    קצת מוגזם לשבח אותו מעל ומעבר. הרוב לא התחבר אליו

    עינבר, 19/07/13 22:12

    אם בהופעה שלו היו בין 15-40 איש זה אומר שהוא לא התחבר ורוב השירים שלו לא היו משהו לרוב הציבור.
    יש לו פה ושם הברקות בשירים יפים ששר או כתב אבל רוב הזמן יזכר כזמר ויוצר בינוני.

    IP: 46.116.190.159דווח על תגובה זו

  • 40.

    Kishkush bakatava

    , 19/07/13 22:11

    We like it all the time
    So i didn't know what you talking about...
    It better you to make homework before you writing nonesense such like you have written ....

    IP: 82.166.102.56דווח על תגובה זו

  • 39.

    למחוק את הדוגמה השלילית הזו של עבריין הסמים מכל מקום אפשרי (ל''ת)

    , 19/07/13 21:40


    IP: 109.226.59.82דווח על תגובה זו

    • מי שמשתמש בסמים סובל מבעיות נפשיות ורגשיות ולכן הוא מזהם את המח

      , 19/07/13 21:42

      ואת הגוף תוך עבירות ופשיעה מאחר ושימוש בסמים הוא לא חוקי.

      IP: 46.117.190.81 דווח על תגובה זו

  • 38.

    ככה זה עם גאונים אמיתיים

    Hollander, 19/07/13 21:21

    בחייהם היו אלמונים, או מתו בעוני ובחוסר כל (וינסנט ואן גוך, אוסקר ויילד, ניקולה טסלה), ואחרי מותם הגאונות שלהם זכתה להערכה רבה

    IP: 134.76.207.5דווח על תגובה זו

  • 37.

    זה פשוט לא נכון. עובדתית. גם בחייו ידענו יפה מי הוא,

    שדגכ, 19/07/13 21:18

    ואף על פי שלא נהגתי לשמוע אותו, ידעתי יפה מאוד אילו שירים כתב ומי הוא ומה הוא. היו עליו אינספור כתבות, לא פעם גם רכילותיות, עליו ועל אשתו (עם הבגידות שלו) ועל הסמים שהם עישנו, ותמיד היינו מעורים בנעשה איתו.
    אז נא לא להמציא את ההיסטוריה מחדש, יונתן.

    IP: 79.180.164.111דווח על תגובה זו

  • 36.

    מה אתה רוצה בעצם להגיד ?

    אסף THE KOP, 19/07/13 21:01

    שבגלל שהחלפת כמה מילים עם מאיר אריאל אתה גבר-גבר ואנחנו, שלא, אנחנו זונות בני-זונות ?

    עוד כתב של דור הפייסבוק. צריך תשומת לב וליטופים לאגו בכל רגע נתון.

    IP: 37.142.175.69דווח על תגובה זו

  • 35.

    מאיפה לקחת את הנתונים שלך . גם היום הוא לא אהוב או מוערך במיוחד (ל''ת)

    רמי, 19/07/13 20:43


    IP: 85.64.73.74דווח על תגובה זו

    • הוא אהוב הוא מוארך הוא השראה להומופובים ומסוממים רבים (ל''ת)

      חיים הבאבון, 20/07/13 06:08


      IP: 79.183.143.229 דווח על תגובה זו

  • 34.

    Respond

    Arieh, 19/07/13 20:42

    Vincent Van Gauge was able to sell very few of his great works during his liftime, and died poor and infamous. I knew Meir Ariel works and loved them!!! May his soul rest in peace, and the royalties from his legace will support his family for generations to come

    IP: 24.253.26.29דווח על תגובה זו

  • 33.

    אז ככה-כנסו

    שלומי, 19/07/13 20:25

    אני מהראשונים שהגיעו להופעותיו הראשונות
    בבית האמנים בירושלים
    הינו קצת חברה ולאט לאט הרבה הצטרפו
    לדעתי מאיר היה זמר גדול ויוצר ענק
    הקהל הישראלי לדעתי כן קיבל אותו
    הוא לא היה שלמה ולא אריק אז בואו נישמור
    על הפורפורציות הנכונות
    על תעשו מימנו אליל כמו שמנסים לעשות
    למייקל ג'קסון לאחר מותו
    תשאירו את יצירותיו ברמה שהם היו
    מאיר היה יוצר ענק אבל משורר לאומי הוא לא

    IP: 74.72.86.73דווח על תגובה זו

  • 32.

    בולשיט. העם אהב.לא ההמון,מי שהיתחבר. (ל''ת)

    ורק הכתב הגאון ידע שמדובר בפנינה..., 19/07/13 20:23


    IP: 85.250.171.132דווח על תגובה זו

  • 31.

    הייתי בהופעה שלו כחצי שנה לפני שנפטר, היינו כ40 אנשים בקהל.. (ל''ת)

    דן, 19/07/13 20:21


    IP: 79.181.19.217דווח על תגובה זו

  • 30.

    אני אחד מאוהביו עוד בחייו. היה פרמורמר מחורבן ויוצר ענק.

    חיים ח, 19/07/13 19:53

    קניתי, עוד בחייו, שלושה תקליטיו ודיסק אחד אחרי מותו. אהבתי אותו. אבל ראיתי בהופעה והוא היה פרמורמר מחורבן.

    IP: 79.179.99.229דווח על תגובה זו

    • דוקא היה פרפורמר מצוין. וראיתי אותו לא פעם אחת בהופעה. (ל''ת)

      עכיח, 20/07/13 02:39


      IP: 217.132.90.104 דווח על תגובה זו

  • 29.

    קבוצת רבנים מטורפת שמורה לרצוח יהודים ולסרס ילד,זה סוף המדינה

    הרב שאול אלקסלאסי דיר פארק ניו-יורק, 19/07/13 19:35

    ב"ה
    המטורפים האלו בהנהלת ווילד-מן דרק-מן והכלבלבים שלהם דב ליאור
    עמחי אתרוג אגלטל ארי-ה וויס=סתיו צור בליכר ראם קלמנזון ועוד ועוד
    מורים לרצוח יהודים בשטחים פי 10 יהודים נהרגו בשטחים מהפסקים
    שלהם ואולי עשירית מפיגועים...כל רציחה בנהם הם מישבים בעוד רציחה
    כך בסיכסוך על בחורה בין משפחת עמיחי למשפחת רובין....ובסוף הם מכריזים
    על פיגועה....למדו משהו....הם הורו לסרס את הבן של מוטי מוסאי מבית-חגי
    כי בהיותו תלמיד בישיבה תיכונית קרית ארבע חרסינה (בניהולו של צבי קצובר)
    הטריד מינית את חבריו.......הם סירסו אותו בפועל.........המטוררררררפים

    IP: 24.103.62.53דווח על תגובה זו

    • yyyyyy""ואי ואי יווווווווווו,,,,,,,,,,,אני בטוח שיש גרעינון של אמת (ל''ת)

      אורי תמרקין, 19/07/13 20:32


      IP: 93.173.23.26 דווח על תגובה זו

  • 28.

    לתת פרנסה לאדם כדי שישתמש בכסף שירוויח כדי לצרוך סמים זה פשע מוסרי (ל''ת)

    , 19/07/13 19:27


    IP: 109.64.213.73דווח על תגובה זו

  • 27.

    עבורי עבריינות השימוש בסמים וגידולם מחקה את שמו וזכרו וגורמת לי לתיעוב

    , 19/07/13 19:20

    כל מה שקשור אליו.

    IP: 79.176.225.161דווח על תגובה זו

    • להתנצל על כך שמורשת סטאלן הסמים נימחקה? את זה בחיים אני לא אעשה (ל''ת)

      , 19/07/13 19:22


      IP: 109.64.213.73 דווח על תגובה זו

    • עבורי אם הייתי ידע מי אתה לא היית אחרי דקה וחצי,,תמשיך לקרוא לעצמך" ," (ל''ת)

      אורי תמרקין, 19/07/13 20:33


      IP: 93.173.23.26 דווח על תגובה זו

      • אתה אפילו לא פסיק בשבלינו (ל''ת)

        אורי תמרקין, 19/07/13 20:34


        IP: 93.173.23.26 דווח על תגובה זו

      • לאורי המגיב המאיים והאלים אתה הוכחה לאחוות הדפוקים והמעוותים שמעריצים

        , 19/07/13 21:39

        את המסומם אריאל.

        IP: 46.117.190.81 דווח על תגובה זו

      • תמרקין תחזור לארון לפני שנארוז אותך (ל''ת)

        חחח, 20/07/13 01:15


        IP: 84.229.150.189 דווח על תגובה זו

    • תעשן משהו ותרגע. נודניק. (ל''ת)

      /, 20/07/13 13:32


      IP: 46.116.209.202 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אתה חצוף שזה מה שאתה כותב כשעשית את מה שעשיתה-חפעש!!! (ל''ת)

    שלויימ'ה, 19/07/13 19:08


    IP: 37.142.121.15דווח על תגובה זו

  • 25.

    וואו, כמה שאתה מלא בעצמך... מאיר אריאל דווקא זכה להצלחה בחייו

    אתה מקטין את השגיו כדי להאדיר את עצמך. בושה, 19/07/13 19:08

    מאיר אריאל בהחלט זכה להצלחה בחייו. הוא בחר בקריירה של זמר נישה ייחודי שמראש היה ברור שהוא לא זמר שיימשוך המונים להופעות שלו, אבל היו לו מעריצים רבים שהלכו אחריו ואחרי המוזיקה שלו, וכמו שציינת הוא גם כתב שירים מצויינים לאחרים.

    אז לבוא ולהגיד שלא הכירו בו עוד בחייו? נסחפת לגמרי והכל בשביל לספר לנו כמה אתה גאון שהכיר בו כבר אז.

    אתה בעצם מכפיש אותו, לא אותנו. תתבייש.

    IP: 68.194.246.16דווח על תגובה זו

    • איזו תגובה משונה. הוא דווקא משבח את אריאל

      יעל, 19/07/13 19:19

      אתה על סמים?

      IP: 46.19.80.175 דווח על תגובה זו

    • תתפלא הוא צודק, נדהמתי בעבר כאשר בחורה צעירה אשכנזייה לא ידעה מי זה !

      נדמה שרצה שיקראו לו שנסונייר, 19/07/13 20:29

      דווקא נכון באופן מוזר למרות ההשמעות הרבות ברדיו ואיזכור שמו בלי סוף כולל בכתבות בעיתונות..הנוער הכירו יותר את זוהר ארגוב מאשר את מאיר אריאל !

      IP: 5.102.219.4 דווח על תגובה זו

      • "בחורה צעירה אשכנזיה"? כאילו מה? יא גזען. (ל''ת)

        געכ, 20/07/13 02:40


        IP: 217.132.90.104 דווח על תגובה זו

  • 24.

    ליונתן גת עם ישראל מתנצל שלא בא בהמוניו עוול נורא הוא.

    יהויכין, 19/07/13 18:18

    אנא פנה גם לאמ"י עבור סירוב האומנים שאת שמם פירטת ,איך נתקן העוול הנורא ?
    אני מיד חותם הוראת קבע לרכישת קנינו הרוחני!

    IP: 77.126.84.246דווח על תגובה זו

  • 23.

    מאיר אריאל כתב טקסטים בחסד עליון וגם הלחין – אך בדרך כלל ’’ככה ככה’’

    לא צריך להגזים בסגידה, 19/07/13 17:50

    קניתי את תקליטיו והלכתי להופעותיו ועד היום מקשיב ונהנה. מאד אוהב את הדברים שמאיר אריאל השאיר לנו. אך אין כל צורך להגזים – הוא היה כותב מעולה, אמן מקורי ושונה לחלוטין כמעט בכל פרמטר מכותבים אחרים, אבל משורר לאומי? או אפילו זמר? מה שתית לפני שכתבת? את מאיר אריאל באו לראות בגלל האותנטיות שבההגשה והטקסטים הנחמדים – ולעתים עמוקים יותר. אין כל ספק שמאיר אריאל היה זמר משכמו ומטה וזו הסיבה שלא הצליח כפי שאולי היה ראוי שיצליח. עם הזמן הדברים שעשה התפרסמו יותר והיום מכירים יותר בכשרון הכתיבה שלו. זה הכל. לא משורר לאומי, לא זמר, ולא בטיח – הוא היה מאיר אריאל.

    IP: 96.49.101.161דווח על תגובה זו

    • הוא היה פזמונאי מעולה, מלחין בינוני וזמר גרוע

      קפץ מעל הפופיק, 20/07/13 12:31

      אם הוא היה ממשיך לכתוב לזמרים אחרים, טובים ממנו (שלל שרב, ערב כחול עמוק, סוף עונת התפוזים וכו') והם היו מבצעים את שיריו הוא היה כנראה זוכה לאהבדה הרבה יותר גדולה. והעובדה שאחרים הם גם אלה שהלחינו את השירים היפים הללו. לא מאיר אריאל

      IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אוסף שטויות.

    בני, 19/07/13 17:45

    הסתפקתי בשתי שורות.

    IP: 46.116.11.150דווח על תגובה זו

    • אתה עושה גם הרצאות?

      יבלית מיוזיק., 19/07/13 17:50

      נשמע לי כמו בחור מעמיק...

      IP: 84.228.49.113 דווח על תגובה זו

  • 21.

    איזה גיבוב של שטויות

    שמעון, 19/07/13 17:40

    1) מאיר אריאל היה בהחלט מוכר גם בימי חייו.

    2) תדמיתו איבדה גובה בשנותיו האחרונות בעקבות השתלחותו הברברית והמטומטמת בקבוצות שונות, לדוגמא הומוסקסואלים ויוצאי ברית-המועצות.

    3) וכן, הוא כתב שירים מופלאים.

    IP: 89.139.188.157דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד. זכורה בהחלט הפרשה שבה הסתכסך עם הקהילה ההומוסקסואלית. (ל''ת)

      שדגכ, 19/07/13 21:20


      IP: 79.180.164.111 דווח על תגובה זו

  • 20.

    זו דרכו של עולם מאז ולעולם, וככותב בעיתונות אתה חלק מזה כמו כל אחד אחר (ל''ת)

    ניר, 19/07/13 17:32


    IP: 85.250.128.72דווח על תגובה זו

  • 19.

    ומה עושים היום לאריאל זילבר,נידוי בשל אידיאולוגיה?!

    הה..הה.ההה....., 19/07/13 17:31

    הלא אם מעמידים אלו מול אלו ,את הבקורות שהרעיפו רוב טוב ותשבחות על אריאל החי(זילבר),מול הנידוי וההרחקה כיום אין להבין את הסיבה לשינוי.האם ערכו המוסיקאלי ירד? אם אינכם רוצים להשמיע את שיריו האידיאולוגיים אל תשמיעו.אבל מה לעזאזל אתם עושים ?! זורקים אדם כאילו לא עבר אצלכם אודישן.
    ואולי מתעבים את השם אריאל ?! ושמא בגלל שמאיר אריאל כתב בעקבות ששת הימים את ירושלים של ברזל?!
    יונתן גת,אם אתה חושב שכולם טעו לגבי מאיר,עשה משהו למען אריאל החי!!!

    IP: 85.64.152.146דווח על תגובה זו

    • מאיר וזילבר אריאל

      חיים, 19/07/13 18:36

      מגיב מס 20 יישר כח.הרבה ברכה .אתה אמיתי.

      IP: 108.184.216.139 דווח על תגובה זו

  • 18.

    טור מעולה חד וחשוב!!!!

    טל, 19/07/13 17:19

    אוהבים לשבח אחרי המוות
    לא אומרים את שבחו של אדם בפניו וחבל

    IP: 199.203.63.169דווח על תגובה זו

  • 17.

    גם אתה יונתן גת. אתה לא פחות גרוע.

    יבלית מיוזיק., 19/07/13 17:13

    עם כל הכבוד לנוסטלגיה ולסגידה ל"אבות המייסדים" מתי אתה חשפת את הציבור למוזיקה חדשה? חתרנית? שאינה מיינסטרימית מעיקרה?

    ואל תגיד - אין כזו!
    התקשורת (ואתה בתוכם) לא דואגים לבצע את תפקידם אז אתה בא להלין על הציבור?

    בוא קודם אתה תגלה לציבור אמן ישראלי שנמצא בשוליים אך ראוי להכרה. פעם בחודש? פעמיים בחודש? מה דעתך?

    אבל יש לי תחושה שתעדיף להמשיך ולקונן ולהתרפק אבל לא לעשות כלום! לשינוי המצב.

    אז כן, מאיר אריאל היה והלך. רבים וטובים היו והלכו. את הפרויקט "בציר טוב" לא רצו להוציא באף חברה. והמון אמנים טובים וראויים לא זכו להכרה בכלל (גם לא כזו לה זכה מאיר אריאל).
    או שתעשה משהו או שתשתוק!

    IP: 84.228.49.113דווח על תגובה זו

    • ועכשיו כשאתה סגן עורך בNRG (כרגע שמתי לב לזה)

      יבלית מיוזיק., 19/07/13 17:46

      מה אתה עושה למען שינוי המצב?
      מאיר אריאל כבר מת אבל אתה לא עושה כלום למען אלה שחיים ומנסים לעשות!

      גם אתה חלק מה"פלייליסט" וממתכונת "סוף שבוע רגוע".
      גם אתה חלק מאותם האנשים שרק יודעים לבוא בטרוניות ותלונות אבל עושים מעט מאוד!

      בוא נראה אותך עושה מעשה!
      מה אתה אומר?

      IP: 84.228.49.113 דווח על תגובה זו

  • 16.

    ממש לא נכון, דבר בשם עצמך, הומואים ולסביות זה סטיה, מאיר אריאל צדק! (ל''ת)

    יעקב, 19/07/13 17:03


    IP: 79.177.16.150דווח על תגובה זו

  • 15.

    יונתן גת היקר , כתבתך זו, כואבת ומאכזבת כאחד...

    אוריה החיתי, 19/07/13 16:51

    כואבת, כיון שאתה נשמע כועס ועצוב על מאיר אריאל שלא זכה בחייו לאור הטוב זה .
    מאכזבת, כי כתיבתך משדרת משהוא נקמני וילדותי שאין לה מקום.
    אתה בעצמך מודה שמאיר היה מורכב ומיוחד עם סגנון קצת קשה לעיכול.
    יש לומר כל הכבוד על בגרות וכבוד שגילה הציבור כלפי אמן ראוי ומיוחד,גם אם זה לאחר מותו .
    סומך עליך שאתה בחור נבון ומשכיל היודע כמה גאונים התגלו לאחר מותם ולא בחייהם
    (מאות דוגמאות ).

    השאלה שלי היא , למה לא ציינת את הפשע והעוול שנעשה לו מצד הלהט"ב, אשר מיררו את חייו בהשפלות ופגעו בפרנסתו,וכל זה לאחר שהביע את דעתו בנושא הקהילה .

    מאיר אריאל ז"ל היה אדם טוב ומיוחד שרבים רבים אהבו ואוהבים ,יהי זכרו ברוך .

    IP: 46.121.237.6דווח על תגובה זו

    • ממש לא נכון

      ארז, 19/07/13 17:02

      ההתבטאויות הנוראיות שלו כלפי הומואים ("סכנה למין האנושי") נאמרו רק שנה לפני מותו
      הציבור התעלם ממנו גם לפני כן

      תאר לך אם מישהו היה אומר את זה על יהודים...

      IP: 199.203.63.169 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אחד שאהב ואוהב את מאיר

    שמואל, 19/07/13 16:43

    רכשתי את כל התקליטים שלו ואחר כך את הדיסקים. הילדים שלי גדלו עם השירים שלו מתנגנים ברקע. ברחנו אשתי ואני מחתונה בבני ברק להופעה שלו בצוותא. זה היה הזוי כי הגענו בבגדים אלגנטיים... למעורה של זרוקים. את רישומי פחם שלחו לי לחו"ל.

    IP: 93.172.42.227דווח על תגובה זו

  • 13.

    זה טבע האדם. אין נביא בעירו. תשאלו את ואן גוך ומוצארט. (ל''ת)

    מצטער על לכתו ללא שוב, 19/07/13 16:41


    IP: 109.64.145.236דווח על תגובה זו

  • 12.

    קישקוש מוחלט

    גל, 19/07/13 16:39

    כל מה שהיה לך להגיד זה שאתה הכרת והוקרת את מאיר אריאל עוד בחייו וכל השאר לא .
    כל "המטען העודף" בכתבה שתכליתו לסכסך בין האמנים החיים למתים מצוץ מן האצבע , לא מגובה בשום צורה ובטח שלא מוסיף כבוד לכותב, לכתבה ולאמנים המוזכרים בה.

    שבת שלום

    IP: 109.186.104.55דווח על תגובה זו

  • 11.

    שאלה לאדון גת

    אבי, 19/07/13 16:37

    האם תוכל להודיע לי כשתעלה כתבה שאתה לא חלק ממנה? והאם תפסיק פעם לכתוב על אנשים בשר ודם כמו גרופי בגיל בר מצווה? זה יהיה נחמד, תודה.

    ומאיר אריאל היה כותב טוב, שלמרבה הצער התעקש "לשיר" את רוב שיריו בעצמו. הקהל אמר את דברו וצדק בזמן אמת, יותר מהנהייה האופנתית שלו היום אחרי כל מי שנפטר.

    IP: 87.69.230.187דווח על תגובה זו

  • 10.

    גם אני לא אהבתי אותו (ל''ת)

    קרציית המערות, 19/07/13 16:37


    IP: 85.65.131.227דווח על תגובה זו

  • 9.

    דחו אותו כי הוא לא אהב הומואים

    יובל, 19/07/13 16:29

    וגם יצא לו להגיד את זה במילים כמה זמן לפני מותו !

    IP: 84.109.111.240דווח על תגובה זו

    • הוא אפילו לא אמר שהוא לא אוהב אותם כל מה שאמר שאסור להיות גאים בכך (ל''ת)

      וזה הספיק להחרים אותו בתל אביב,,,,,אורי תמרקין, 19/07/13 20:42


      IP: 93.173.23.26 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אני וחברי ג'ימי מאילת היינו מהבודדים שבאו

    אליק, 19/07/13 16:10

    להופעה שלו וכל כך נהננו .. והבענו זאת בהופעה וסחפנו את המעטים שהיו איתנו . זמר ומשורר ענק שעליו אני מתענג בלופים בערוץ 1 בלילות

    IP: 46.19.80.175דווח על תגובה זו

  • 7.

    כתבה מעולה של יוצר עוד יותר מעולה

    קופיקו, 19/07/13 16:00

    לצערי נחשפתי לאדם רק בשנים האחרונות. התאהבתי בכתיבה המיוחדת והגאונית שלו!

    IP: 87.69.47.98דווח על תגובה זו

  • 6.

    תיסמונת הנוסטלגיה

    אלדר, 19/07/13 16:00

    אפשר לראות את הישראלי הממוצע,גברים ונשים בביה"ס למוסיקה מורידים דימעה על כול שיר של שנות 70 וה 80.

    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

  • 5.

    שמעתי אותו פעם בתוכנית רדיו

    נח, 19/07/13 15:50

    באמצע התוכנית עשו לו הפתעה והגישו לו את תקליט הזהב על האלבום האחרון שהוציא, ואז הסתבר שזה אלבום הזהב היחידי שלו. המראיין שאל אותו איך זה יכול להיות, אז הוא ענה שזה בגלל שהוא במיינסטרים של השוליים.
    ללא ספק כותב מיוחד, גם אם לא אהבתי את כל שיריו.

    IP: 85.65.242.247דווח על תגובה זו

  • 4.

    טור נפלא (ל''ת)

    ערן, 19/07/13 15:36


    IP: 46.19.80.175דווח על תגובה זו

  • 3.

    דבר בשם עצמך

    דון ויטו ג'נובזה, 19/07/13 15:15

    מאז שיצא האלבום שירי חג ומועד ונופל אני נגנבתי עליו

    IP: 93.172.171.90דווח על תגובה זו

  • 2.

    הציבור אף פעם לא התלהב. קול ומראה גרוטסקיים ואישיות של מאותגר.

    לידיה קסאח, 19/07/13 14:42

    הישראלי המכוער ע"ע צביקה פוק ואביבוש גפן.

    IP: 79.183.143.229דווח על תגובה זו

    • הציבור מט|מטם, ולא מבין. לא הכל זה הפח הגדול! (ל''ת)

      בנץ, 19/07/13 15:55


      IP: 84.108.187.98 דווח על תגובה זו

      • לא, אתה בטח (ל''ת)

        לידיה קסאח, 19/07/13 19:06


        IP: 79.183.143.229 דווח על תגובה זו

  • 1.

    שבענו מהאיש מהמשפחה מהגאונות. היה זמר נחמד

    מיכל, 19/07/13 14:29

    כתב מקסים העברית נהדרת,אבל תשבוחות כאלה? קצת פרופורציות.

    IP: 89.138.54.203דווח על תגובה זו

    • ראי את הגילוי הנאות בסוף הכתבה. מסביר את כל הסופרלטיבים (ל''ת)

      ירושלים של טיח, 19/07/13 16:38


      IP: 85.65.131.227 דווח על תגובה זו

    • איזה שטויות .מה אתן מבינות בכלל.רק האח הגדול ושאר קלבסה (ל''ת)

      ישראלי פשוט, 19/07/13 16:47


      IP: 79.180.27.6 דווח על תגובה זו