• 21.

    שילמדו מהילדים המקסימים

    שמיל, 06/03/13 12:33

    מבית ספר למוסיקה כיצד שרים נכון.
    הפיינליסטים של אייל גולן לא מגיעים לקרסוליים ברמת השירה של הילדים הנהדרים האלה

    IP: 46.19.81.251 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אוהדי בית״ר הם גזענים ואילו אוהדי הפועל הם מגעילים (ל''ת)

    יחי ההבדל הקטן, 06/03/13 12:28


    IP: 46.117.8.95 דווח על תגובה זו

    • הצחקתני.

      אסף THE KOP, 07/03/13 22:31

      אוהדי הפועל הם גם מגעילים והם גם טינופות גזעניות דוחות.

      עוד כמה מגרעות והם יהיו מושלמים.

      IP: 213.57.68.94 דווח על תגובה זו

  • 19.

    "אייל גולן קורא לך" - זה פסטיבל שירי דכאון המודרני עם שירים בערבית (ל''ת)

    קורא, 06/03/13 12:16


    IP: 80.178.148.252 דווח על תגובה זו

  • 18.

    קשת עשו קופה ??? זה מה שחשוב !!! (ל''ת)

    כלנו בידיים של קשת, 06/03/13 12:07


    IP: 85.65.54.228 דווח על תגובה זו

  • 17.

    עם ישראל צריך לכבד את ילדיו אז עוד תכנית לא קטסטרופה !!

    באר שבעי, 06/03/13 11:39

    מה רוצים מהזמר המזרחי שיגיעו לביצועים של דה וויס לא יהיה ולא יכול להידמות זה לא עניין של תקציבים זה עניין של איכויות צריך להודות על האמת אייל גולן תוכנית לעממיים משעשעת אנושית אין לה יומרות ולא יכול להיות לה יומרות אפילו הבחירה של המועמדות הערביות חלשה ראו את הערבייה מחול מדה וויס והיה עוד מועמד ערבי מבאר שבע להתמוגג מכל הבחינות , גם הריון לוקח תשעה חודשים סובלנו אייל ישתפר ואני מקווה שתוכנית זאת לא גרמה נזק מאשר תועלת עם כל הצער סטיגמטית חברי צוות השיפוט שפוטים לא אובייקטיים עושי דברו של אייל מתוקף התוכנית אך זה מבזה לראות את החנפנות של ירון איל יוסי גיספן עד כדי גועל גם אתה דודו אהרון מלבד עדי ליאון היחידי עם ביצים שם או שגם זה היה למראית עין בכדי ליצור איזון
    זה פגע בתוכנית שלך מר אייל גולן תוכנית לא שקולה מגמתית עדן אבוטבול קיבלה ויתורים מלכתחילה והתוצאה היית צפוייה ושקופה עדן גבאי העם בחר ואתה החלטת זכותך

    IP: 46.117.87.13 דווח על תגובה זו

  • 16.

    היחידי שאמיתי בפנל הזה עדי ליאון שלא עושה חשבון השאר פסרה !

    ברכה מנתיבות, 06/03/13 11:31

    חבל על ההתבזות שיר בערבית בפינל של תכנית עברית חשיפה הבזזים הייתה רעה לתכנית השיפוט היה לקוי שקוף מלוקק מצד השופטים למעשה כמעט מתחילת התוכנית התוצאה היית צפוייה
    ברכה מנתיבות

    IP: 46.117.87.13 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ושאביב גפן מזייף ומנבל את הפה שלו בצורה מזעזעת הכל בסדר (ל''ת)

    ww, 06/03/13 11:31


    IP: 193.43.245.250 דווח על תגובה זו

  • 14.

    כפרה עלייך אייל ימותו הקנאים זה לא היה כל כך נורא תמיד אפשר לתקן

    זהבה ממגדל העמק, 06/03/13 11:28

    שים לב לשיפוט כולם מדברים שהיה מכור מראש ובצק עדן גבאי מקום ראשום חבל שבן חמו בחרה שיר לא לה היא תותח !

    IP: 46.117.87.13 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ותוספת לטוקבק הקודם בנוגע לתקשורת

    לירון, 06/03/13 11:28

    הסיבה היחידה שאין גל גינוי נגד אוהדי הפועל מצוי בתקשורת אוהדת מאוד של הפועל וזה לא סוד.

    IP: 212.235.98.136 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מסכים עם הכתבה אבל נגד הביטוי עיסה לבנה.

    לירון, 06/03/13 11:27

    בתור עיסה לבנה קרי אשכנזי, אני אוהד מכבי ת"א ואני נגעל בתור נכד ליוצאי שואה נגד הקריאות המגעילות האלה. אין קשר ללבן או שחור, יש אוהדי הפועל שמשתמשים בשואה מכל עדה שהיא.

    IP: 212.235.98.136 דווח על תגובה זו

    • יש לציין שגם הכתב הוא מגזע ה"עיסה הלבנה", ואוהד ביתר. (ל''ת)

      זיו, 06/03/13 12:02


      IP: 84.111.45.33 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מה שאייל גולן יעשה אפילו אם שגה הפעם אני מתה עליו !

    מעריצה מאופקים, 06/03/13 11:27

    חייבים לסלוח עשה טעות זה לא אומר שהוא לא הראשון בבידור מס 1 בנאדם יכול לשגות רדו ממנו כל הכבוד אייל

    IP: 46.117.87.13 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אוף איזה נפילה והתבזות למה אייל גולן ????? (ל''ת)

    עופרה שריקי, 06/03/13 11:25


    IP: 46.117.87.13 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מוטב היה לך אייל להישאר עם הבושה בערוץ 24 ולא להתבזות

    מעריצי אייל גולן קורא לך והיום לשעבר, 06/03/13 11:25

    אייל עד כה פעלת להפליא אתה זמר מוכשר קלעת למרבית הנישות תתמקד בתחומך כי גם זה זמני שמור על צנעה ויושר כשלת אנחנו חבורה של אוהדי מעריצי אייל קורא לך כ 22 איש ישנו בסלון הענק וכבר הזכייה הייתה ידוע ל 20 טרם התוכנית החלה עצוב עצוב שכך מתנהלים העניינים בערוץ 24 את הכביסה לא הייתם אמורים להוציא לעולם הנאור תישארו בעולם שלכם לקהל הרדוד שמתאים לו הסגנון הזה

    IP: 46.117.87.13 דווח על תגובה זו

  • 8.

    גם אני אוהבת לכתוב כשאני עצבנית-יוצא שיגעון וגם נכון !!!

    VANA, 06/03/13 11:21

    ערב רב....נוקיייה

    IP: 62.219.161.108 דווח על תגובה זו

  • 7.

    פשוט היה רע מזל שהביאו את אסי דיין וגם הוא לא הציל את התכנית

    שושנה אמזלג, 06/03/13 11:21

    למה עדן גבאי לא זכה מישהו פה שגה בגדולללללללללללל !!!!!!!
    צוות השופטים שפוטים של אייל איזה רמה הייתכן ב2013 ???????

    IP: 46.117.87.13 דווח על תגובה זו

  • 6.

    עדן גבאי ניצח וחשופת השדיים קיבלה את הזכייה ביזיון

    עובדיה ששון, 06/03/13 11:18

    איזה חוסר צדק זה היה שקוף לכל בר דעת

    IP: 46.117.87.13 דווח על תגובה זו

    • לא ידעתי שנטלי דדון השתתפה. (ל''ת)

      הייתי רואה., 06/03/13 12:04


      IP: 84.111.45.33 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אייל גולן והפאנל השפוט פשוט ביזיון הכל מכור !!!!!

    שרון רוזנצוויג, 06/03/13 11:16

    תישאר כפי שאתה מספיק עם המניירות

    IP: 46.117.87.13 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אייל גולן קורא לך טעות טעות היה לצאת מ 24

    הבורר מקלאנסואה, 06/03/13 11:15

    תכנית רדודה מכורה מראש צפויה וההתבזות קיבלה נפח מכופל גדול עליהם בכמה רמות מול דה וויס הן מבחינת פנל השופטים ואיכויות המועמדים
    כל ערביה מיפו שמוכרת בגדים וצורחת או ילדים בני 14 שחיו על שירי דיכאון
    זאת לא תוכנית שראויה להיות מוצגת בערוץ זה חד משמעית !

    IP: 46.117.87.13 דווח על תגובה זו

  • 3.

    תנסו פשוט לא לצפות בערוצי הטלוויזיה הישראלית לא תפסידו כלום (ל''ת)

    הטלוויזיה הישראלית זה פח אשפה, 06/03/13 10:42


    IP: 79.183.11.29 דווח על תגובה זו

  • 2.

    נהנתי מכל רגע (ל''ת)

    יוני, 06/03/13 10:28


    IP: 192.114.167.78 דווח על תגובה זו

  • 1.

    צודק ב100% (ל''ת)

    רן, 06/03/13 10:18


    IP: 199.203.223.3 דווח על תגובה זו