• 45.

    אחרי הסרט יותר ברור שהבילישטנים גרועים מאידס סרטן מלנומה ואיבולה ביחד. (ל''ת)

    גודמן, 27/11/13 14:31


    IP: 87.169.121.53דווח על תגובה זו

  • 44.

    חשיפה! לפי תחקיר ערוץ 10 מאתמול, הכל נערך ונחתך במגמתיות

    בני, 12/03/13 23:31

    לא רק שהיוצרים התעלמו מהרקע לבניית הגדר, אלא מתברר שהם ערכו את הסרטים כך שנחתכו קטעים שמראים אלימות פלסטינית כלפי החיילים, ורואים רק את תגובת החיילים. כך שהצופה התמים יאמין שהצבא פועל באלימות ללא סיבה נגד האזרחים "המסכנים".
    רואים גם שאותם חיילים, ממש אותם חיילים, לובשים במפתיע בסצינה אחת כמה סוגי מדים... האם הם החליפו בגדים? לא! פשוט מדובר בתקריות שונות שחוברו לפי צרכי הבמאי והמסר שרצה להעביר.

    IP: 94.159.241.9דווח על תגובה זו

  • 43.

    עצוב כאן מאוד במדינת ישראל (ל''ת)

    אחד העם אחד, 21/02/13 09:45


    IP: 79.183.164.21דווח על תגובה זו

  • 42.

    אם יש ביקורת שלילית על הסרט זה אומר שהסרט טוב (ל''ת)

    אני, 21/02/13 00:23


    IP: 77.126.244.5דווח על תגובה זו

  • 41.

    אסקר

    משה, 18/02/13 14:29

    מי צריך את זה רק סרטים שמפכשים את המדינה מגעים לאוסקר אז תחשבו פעמיים למה ??????????????

    IP: 85.65.138.138דווח על תגובה זו

  • 40.

    השמאל למד עיקרון אחד - לשנוא את המדינה זה דרך ישרה לכספי

    דימה;, 18/02/13 10:19

    תרומות של ארגוני "זכויות אדם", הדרך לפרסים בין לאומיים, הדרך לחיבור לברנז'ה.

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 39.

    אתמול צפיתי. סרט מעולה. מגיע לבילעינים כל הכבוד על המאבק

    צופיה, 18/02/13 07:16

    בית המשפט העליון קבע שיש להזיז את הגדר ולהחזיר חלק מהאדמות לתושבים. למה לוקח שנים לבצע את זה?

    IP: 89.138.121.130דווח על תגובה זו

    • האדמה אינה שלכם, השתלטתם על אדמות שנועדו ליהודים בזמן המנדט (ל''ת)

      סרט תעמולה לעוס וזול, 18/02/13 09:30


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

      • אה, אנחנו הולכים לפי התכנית המנדטורית?

        מלה טובה, 18/02/13 19:02

        אז יאללה, להתארגן בהתאם.

        אוויל.

        IP: 87.69.89.14 דווח על תגובה זו

    • כי הם לא סכלים

      עזאם עזאם, 27/11/13 01:29

      בוגדים דמם בראשם
      .
      לפלסיטינים אין השתייכות דתית או אתנית לישראל חוץ מלירושלים (אל אקצא)
      אבותיהם היו חקלאים נודדים שבאו אל שטחי ישראל מטעמי נוחות (הייתה כאן אדמה טובה)
      אם הם רוצים את המולדת הלאומית שלהם אין להם מה לעשות כאן. לא כועס עליהם
      הם לא יודעים את זה , הם גם לא רוצים לדעת.. .

      IP: 79.181.96.191 דווח על תגובה זו

  • 38.

    נקנה לו עוד מצלמות,מכספי הקשר עם הבוחר,אישאללה (ל''ת)

    הזועבים, 18/02/13 06:39


    IP: 105.236.190.37דווח על תגובה זו

  • 37.

    הגישה הפוסטמודרניסטית הפלורליסטית שאין אמת הגיעה לי עד כאן (ל''ת)

    לילי, 18/02/13 05:56


    IP: 93.172.161.55דווח על תגובה זו

  • 36.

    כל שנה אני מוצא את עצמי מקווה שהסרטים הישראלים לא יזכו באוסקר (ל''ת)

    משה, 18/02/13 00:53


    IP: 82.81.28.170דווח על תגובה זו

    • זה סרט פלסטיני. אתה יכול לשנוא אותו ללא נקיפות מצפון. (ל''ת)

      סרט של צד אחד, הנאמן למטרותיו, 18/02/13 07:44


      IP: 77.125.78.184 דווח על תגובה זו

  • 35.

    סרט מעולה, האמת כואבת

    איש מישיגן, 18/02/13 00:39

    מספיק לקטר על העולם...אנחנו, בתור שודדי אדמות, ראויים לסרט מסוג זה. מגיע לנו דמות הפיראט, שאותו יצרנו.

    IP: 66.87.102.84דווח על תגובה זו

    • שדדתם את אדמות היהודים ואתם מסלפים את התמונה כהרגלכם. אין חדש.. (ל''ת)

      אתם שקרנים כרונים (אל תאקייה), 18/02/13 09:32


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

    • ועל זה באמת נאמר, חצי אמת גרוע יותר משקר.

      x, 18/02/13 10:52

      אנחנו, בתור אלה שצדיקי אומות המתאבדים, טבחו בם ללא רחם - זקוקים לגדר הזו ועל העולם לדעת מדוע היא נבנתה.

      מי שלא מספר זאת לצופה מהעולם שאינו יודע זאת, משקר ביודעין.

      ולגבי האדמות וההתנחלויות - כבר הוכחנו במעשים שאנחנו מפנים את אלה. תמורת שלום. ויותר מפעם 1.

      IP: 46.19.81.58 דווח על תגובה זו

  • 34.

    בחייאת, תודה שהביקורת שלך היתה כתובה עוד לפני שראית את הסרט

    קורץ, 18/02/13 00:31

    אם ראית אותו בכלל, הכוונה.
    הביקורת שלך על הסרט מזכירה לי את ה"ביקורת" הידועה לשמצה שכתבה בזמנו עירית לינור על "גן עדן עכשיו", שתיהן מסמנות את העיגול מסביב למטרה אם להתנסח בלשון עדינה

    IP: 85.64.18.207דווח על תגובה זו

    • לחסל יהודים זה מומלץ ולשקר עליהם בכול הזדמנות אם עדיין לא מתו לצערך (ל''ת)

      וודאי אחמד, 18/02/13 09:34


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

  • 33.

    הסרטים מציגים אמת חלקית ומטרתם האחת והיחידה --פגיעה בישראל !

    קובי, 17/02/13 23:37

    רק כך האירופים ימשיכו לממן סרטים...כי הצביעות טבועה בדמם ואת השקר למדו מהמזרח הערבי !

    IP: 84.109.240.250

  • 32.

    סרט מחורבן של פלסטיני מזוין שצריך לשבור לו את הראש.... (ל''ת)

    נשבור להם עוד 1000 מצלמות, 17/02/13 23:02


    IP: 89.139.167.26דווח על תגובה זו

  • 31.

    סרט מדהים שמחייב חשבון נפש רציני של כל אדם הגון (ל''ת)

    יעל, 17/02/13 22:34


    IP: 84.228.163.160דווח על תגובה זו

    • עובד ברשת התגובות של המחבלים. תרבותו: להאשים את האחר, וכמובן לחסל אותו (ל''ת)

      ''יעל'', 17/02/13 23:30


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

    • מסכימה מאד (ל''ת)

      אתי, 21/02/13 00:21


      IP: 109.186.144.74 דווח על תגובה זו

      • טעות גדולה (ל''ת)

        אתי, 21/02/13 00:22


        IP: 109.186.144.74 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אני לא יכול להתווכח עם מי שחושב שפרידה היה סרט משעמם

    אלכס, 17/02/13 22:33

    מזלנו שלא אתה מכריע על איזה סרט יקבל אוסקר כי המילים איכות ומקוריות כנראה לא מופיעות בלקסיקון המאוד מאוד דל שלך כמבקר סרטים.

    IP: 84.228.163.160דווח על תגובה זו

    • בקולנוע? אחיך בעולם הערבי מחסלים זה את זה, הצטרף אליהם ביי ולא להתראות (ל''ת)

      ממתי המחבלים מבינים, 17/02/13 23:33


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אף אחד במערב לא היה מתלונן אילו הגדר הייתה מוקמת על הקוו הירוק

    פוצר, 17/02/13 22:24

    כשם שהוקמה בגבול לבנון.
    ישראל הקימה התנחלויות חרדיות ליד בלעין ואח"כ גזלה עוד שטח כדי להקים סביבן גדר.
    את התוואי של גדר ההפרדה בגדה המערבית קבע קצין מתנחל.בית המשפט אמנם הזיז את הגדר במספר מקומות אך העוול נשאר.
    אם נמשיך בגזל נסיים מוחרמים ומשוקצים כמו דרום אפריקה.

    IP: 79.181.126.93דווח על תגובה זו

    • השתלטתם על אדמת היהודים, נכנסתם בזמן המנדט ותפסתם. לשדוד ולבכות (ל''ת)

      השטח לא שייך לכם אחמד, 17/02/13 23:34


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

      • הישובים בגדה המערבית היו קיימים ברובם עוד מתחילת ימי הביניים

        פוצר, 18/02/13 09:52

        יש הסטוריונים החושבים כי מדובר ביהודים שהתאסלמו בזמן הכיבוש המוסלמי במאה השישית.

        IP: 212.150.140.172 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אין ולא היה מעולם כיבוש משום שעם לא יכול להקרא כובש בארצו מולדתו (ל''ת)

    ירדן היא פלסטין ההיסטורית, 17/02/13 22:02


    IP: 109.65.140.250דווח על תגובה זו

    • שכלל את ירדן לפי המנדט. אבל אין ובוודאי לא היה עם בשם "פלסטיני" (ל''ת)

      ''פלסטינה'' הוא שמה הנרדף של ישראל, 17/02/13 23:47


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

  • 27.

    לדעתי הוא לוקח אוסקר. (ל''ת)

    אורן, 17/02/13 20:34


    IP: 46.120.82.58דווח על תגובה זו

    • "אורן" הוא מחבל. איזה כיף שיהודי עובד אתכם על שקריכם (ל''ת)

      הפתעה הפתעה, 17/02/13 23:36


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

  • 26.

    לא ראיתי את הסרט

    c, 17/02/13 19:41

    ואני בעד סרטים דוקומנטריים ששמים לנו מראה מול הפרצוף. יחד עם זאת, יש בעייה עם הסרטים החד צדדיים האלה שלא מסבירים מדוע נבנתה "גדר השינאה" ולא מראים כיצד הצד השני סירב לסיים את הסכסוך, משום שעושים בהם שימוש כדי להכפיש את ישראל. הסרטים האלה ממומנים מקרנות ציבוריות, כן, אנחנו מממנים תעמולה נגדנו.

    IP: 212.143.221.79דווח על תגובה זו

  • 25.

    לא מכיר אותך, ובכל זאת מתפלא עליך

    אורי, 17/02/13 19:07

    הסרט מתסכל, מבאס ועשוי מצוין, דווקא בגלל שהוא תפש דוגמה, כמעט יחידה במינה, שבה אין שני צדדים צודקים. אין כאן נרטיבים מתנגשים, כמו ברוב המקרים של הכיבוש, אלא גזלת קרקע ברורה ומטופשת, ואפילו חסרת טעם והגיון. אף אחד לא מתעסק בסרט בצדקת הגדר. הוא מתעסק במיקום השגוי שלה במקרה הפרטי של בלעין. ולכן, לא רק שברור לכל ישראלי בר דעת, שהצד שלנו עשה כאן עוול, אלא שכל מערכת התחזוקה של הכיבוש מסתערת במלוא עצמתה, על מטרה שגויה. זה מה שכל כך טוב בסרט, וזה למה הוא מצליח כל כך. אלא אם כן אתה אטום לגמרי. כנראה שזה המקרה

    IP: 109.160.244.1דווח על תגובה זו

    • מה כיבוש,איזה כיבוש?זה כמו שתזרוק אבן על חייל מחלון הבית שלך ותצעק כיב (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 17/02/13 19:57


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

      • כשחייל יפטרל מתחת לחלון הבית שלך בירושלים ויאכוף עליך עוצר

        שקט, ירושלים!, 18/02/13 08:18

        תזרקי עליו אבן ותצעקי בקול גדול: "כ י ב ו ש !"

        IP: 188.120.137.78 דווח על תגובה זו

        • להפסיק להרוג יהודים? זה לא, מה? אבל ב לאומי וכול הזכויות כן (ל''ת)

          מה דעתך, 18/02/13 09:35


          IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

  • 24.

    מדויק!

    ירון, 17/02/13 18:23

    ואני לא ימני בכלל
    הסרט פשוט מייגע...

    IP: 85.65.84.134דווח על תגובה זו

  • 23.

    למה לא עושים סרט על יהודי בן100 שנולד כאן ונירדף מלפני קום המדינה

    שקד,ירושלים, 17/02/13 18:23

    על ידי 7 המדינות הערביות סביבנו,גם לפני 67,מלחמות מכל הכיוונים,טילים מכל מני זוויות,פיגועים בחו"ל,פיגועים בתוך הארץ גם לפני 67 ,כשבאותו יהודי מזנבים כחמש מאות מיליון ערבים,מיליארד מוסלמים,משרדי החוץ של מדינות אירופה והכי גרוע,שכנים שלו,אחים לאותו דת ושפה שגרים בצפון תל אביב,זה צריך להיות סרט דקומנטרי תקופתי מעניין

    IP: 85.65.88.16דווח על תגובה זו

    • החצי הראשון של הערתך נכון(ועשו עליו סרטים רבים)-החצי השני הוא שקר ימין

      EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 18:50

      קיצוני....

      IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

      • אני צודק ,כולכם טועים,חשב לו אחד העם ,נציג השמאל הקיצוני באתר מעריב ול (ל''ת)

        שקד,ירושלים, 17/02/13 18:57


        IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

        • תוכיח את דבריך-אני מרכז בין הקיצונים הערביים הרצחנים לקיצונים היהודים

          EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 19:08

          הגזלנים-ממש כמו שגישת נשיאי ארהב לפתרון הסיכסוך היא הגישה המרכזית והשקולה

          IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

          • בוראק חוסיין ,זה שם של הסוס של מוחמד ואתה מרכז בין ערבי מתון ליהודי שמ (ל''ת)

            שקד,ירושלים, 17/02/13 20:11


            IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הסרט לא מחדש דבר - אלימות החיילים עתיקת ימים (ל''ת)

    ציניקן, 17/02/13 17:41


    IP: 79.182.163.203דווח על תגובה זו

    • רשת התגובות של המחבלים מממנת כול תגובה האבלית (ל''ת)

      ''ציניקן'' שקרניקי, 17/02/13 23:38


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

  • 21.

    אותי הסרט מזעזע ועוד איך!! הצבא שלנו הפך להיות דומה לצבא הגרמני במלחמת (ל''ת)

    העולם, 17/02/13 17:26


    IP: 206.251.181.17דווח על תגובה זו

    • אותי זה מזעזע שאנשים בוגרים מושפעים מפרופגאנדה והופכים לקאפו (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 17/02/13 20:13


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

      • עובד ברשת התגובות של המחבלים. בכיינות תעמולה שקרים 'שחור הוא לבן' (ל''ת)

        תבין ש 21, 17/02/13 23:39


        IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

  • 20.

    דווקא אני למדתי הרבה מהסרט! על תנאי החיים הקשים של הפלשתינים (ל''ת)

    שי, 17/02/13 16:36


    IP: 109.64.5.227דווח על תגובה זו

    • תנאי החיים שלהם מעולים בכל קנה מידה, לא כל שכן קנה מידה ערבי. (ל''ת)

      לרבים וטובים החיים בת''א קשים יותר., 17/02/13 17:39


      IP: 192.117.13.78 דווח על תגובה זו

      • הכל בעיני המתבונן

        ש, 17/02/13 18:44

        אי אפשר לסמוך על אנשים [על חלקם הגדול],חסר להם אומץ ,יושר וחכמה בכדי לא לבלבל בין עובדות להערכות,בין אוביקטיביות לסוביקטיביות.....

        IP: 85.250.68.199 דווח על תגובה זו

    • מצוינים תודות לנו, אבל אתם לא יודעים להגיד תודה רק לשקר ולזמום (ל''ת)

      תנאי החיים שלכם, 17/02/13 23:40


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

      • מתחזה ליהודי (ל''ת)

        ''שי'' שקרניקי, 17/02/13 23:41


        IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מי שרוצה להיות מועמד לאוסקר, חייב לעשות סרט אנטי ישראלי

    מיקי, 17/02/13 16:34

    ומי שרוצה לקבל מלגה ללימודים בחו"ל חייב לעשות עבודת גמר אנטי ישראלית.

    IP: 87.69.251.37דווח על תגובה זו

    • העובדות מדברות בעד עצמם (ל''ת)

      שקד,ירושלים, 17/02/13 20:14


      IP: 85.65.88.16 דווח על תגובה זו

      • ואם לא, תמיד אפשר לעזור להן קצת... (ל''ת)

        נו שוין, 17/02/13 20:32


        IP: 37.60.46.152 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כל סרט מצ'עמם שנותן לגיטימציה ו"סיבה" לרגשות אנטישמיים בעולם יצליח בג

    משועמם רק משם הסרט..., 17/02/13 15:20

    איפה הסרטים על סוריה, ועל הדיכוי של הסקוטים בבריטניה, ודיכוי הבסקים בספרד,

    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

  • 17.

    אין לי בעיה לרמוס ערבים

    יניב, 17/02/13 15:20

    הם בחרו לגור פה, אף אחד לא עוצר בעדם מלעזוב את ארץ ישראל, הם החליטו להישאר בכוח שיסבלו.
    שלא יתלוננו שמתייחסים אליהם בכוחניות, אין להם שום זיקה לאדמה הזו שהיא יהודית ואין אדם אחד מאמין שלא מכיר בדבר הזה, ארץ ישראל מובטחת ליהודים.
    יש לערבים מזל גדול שהיהודים הם רחמנים בני רחמנים , אם עם אחר היה מתעסק איתם הם היו יכולים לגמור במחנות השמדה.
    רק טרנספר של הפלסטינים אל מדינות המוצא שלהם יעזור לשני הצדדים להגיע לפיתרון.

    IP: 213.57.72.194דווח על תגובה זו

    • יניב, אין שם הרבה שכל בקופסא שלך.הא?

      דן, 17/02/13 16:37

      "ארץ ישראל מובטחת ליהודים"?
      על ידי מי???
      על ידי סיפור שכתבנו על זה שהאלוהים שלנו ייעד לנו אותה?

      IP: 109.64.5.227 דווח על תגובה זו

      • דן, על ידי דם יזע דמעות והאו"ם שמום

        ועל ידי הכובש הקודם, 17/02/13 17:26

        ואם כל אלה לא מספיקים לך דבר לא יספק אותך בתהייה שלך באיזה זכות עוד נושם יהודי בכוכב הזה ומטנף את האוויר.

        תחזור לאושוויץ ותסגור את העסק.

        IP: 212.199.113.12 דווח על תגובה זו

      • אבל נסה להגיד מילה על הקוראן שלו שבו חוזר סיפור היהודים ובעלותם על א"י (ל''ת)

        ''דן'' בז לתנ''ך, 17/02/13 23:43


        IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

    • בגרמנית זה נשמע יותר טבעי (ל''ת)

      EhadHaam-ציוני הוגן, 17/02/13 16:44


      IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

    • נכון וצודק!

      להעיף אותם לכל הרוחות, 18/02/13 10:09

      כולל את תומכיהם השמאלנים

      IP: 62.219.50.110 דווח על תגובה זו

  • 16.

    חלאס כבר עם התבוסתנות... זה דופק גם את הערבים. (ל''ת)

    הרצל, 17/02/13 15:15


    IP: 46.116.214.113דווח על תגובה זו

  • 15.

    ראיתי הסרט משעמם , סתם זרקו כסף להפקה מיותרת (ל''ת)

    אבנר, 17/02/13 15:08


    IP: 87.68.247.218דווח על תגובה זו

  • 14.

    שכל ''יפי הנפש'' השמאלנים ''העם הכבוש'' והאירופאים

    יש לי הצעה!!!!!!!!!!!, 17/02/13 15:03

    ''יפי הנפש '' המשועממים עד כדי זה שהם מטריחים עצמם לבוא ל'' מדינת ישראל הכובשת והאכזרית'' הצעתי האדיבה להם שילכו לסוריה ויפגינו להם ב''סבבה'' על פשעי האנושות שעושים שם על ''בני בריתם'' הערבים היקרים והנאורים ונראה אחר כך עד כמה הפרספקטיבה שלהם תשאר אותו הדבר אחרי שהם יחוו באמת מהי אכזריות אנושית מזעזעת

    IP: 46.116.163.214דווח על תגובה זו

  • 13.

    קשקוש שמאלני הזוי /לא למחוק את התגובה שלי (ל''ת)

    דותן אברמוביץ, 17/02/13 14:57


    IP: 46.116.163.214דווח על תגובה זו

  • 12.

    קשקוש שמאלני הזוי (ל''ת)

    דותן אברמוביץ, 17/02/13 14:55


    IP: 46.116.163.214דווח על תגובה זו

  • 11.

    כשילד טמבל כותב ביקורת על סרט דוקומנטרי, זה מה שיוצא (ל''ת)

    א.א, 17/02/13 14:54


    IP: 132.66.223.118דווח על תגובה זו

    • עוד טיעון ענייני של השמאל

      טל, 17/02/13 14:56

      ככה השמאל מתבטא
      אחר כך מאשימים את הימין שהוא רדוד ובהמי

      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

      • זה אינו סרט היסטורי על תולדות הסיכסוך-מיקום הגדר נועד להרחבת התנחלויות

        EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 15:27

        וביחוד שכונת מתחתינו הענקית(והבלתי חוקית). צהל פועל כאן בתנאים בלתי נסבלים כקבלן התנחלויות והפקעות בלתי חוקיות, וזאת קביעה של בית המשפט העליון שציווה להזיז את מיקום הגדר באופן משמעותי כדי שרוב האדמות יוחזרו לבעליהם.

        IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

        • להבהרה של התמונה ההיסטורית: אם נשים את הרע שהערבים גרמו והרע שהישראלים

          EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 19:17

          גרמו על שתי כפות המאזנים, תשקע הכף הערבית מהר. עדיין בתקופה שלאחר הנצחון במלחמת המגן של ששת הימים חל ליקוי מאורות חמדני ישראלי, וכל מסכת ההתנחלויות היא מהלך מתמשך של גזל והעמקת שלטון הכיבוש. ראשיתו בעיוות הציונות וסופו בהתאבדות של מדינת הלאום של העם היהודי למען מדינת אפרטהייד דו לאומית מצורעת

          IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

          • אתה חולה בנפשך

            אל תיקח תרופות ולא טיפולים, 18/02/13 10:11

            לך לך להתגורר בקרבם. ויאנסו אותך, את אשתך ובנותיך.

            IP: 62.219.50.110 דווח על תגובה זו

          • העולם הערבי שקוע ברצח ואלימות בינו לבין עצמו. (ל''ת)

            דימה, 18/02/13 10:17


            IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 10.

    בילעין בילעין

    זיו ריצקין, 17/02/13 14:52

    כל טיעוני הפלתשינאים , כל מצגות הזוועה וצילומי האימה, כל סיפורי העוולות וסאגות הקיפוח האינסופיות , ממוחמד בכרי ועד מירה עוואד, מג'וליאנו מר ועד זועאבי וטיבי, צריכים להיות מנוקזים ומנוגחים ע"י תשובה ישראלית אחת פשוטה והיא סירובם לוותר על זכות השיבה. כבר אין כח לעסוק בהוכחות והפרכות והשוואות צילומים והצלבת עדויות, שישקרו כמה שהם רוצים, לפחות פה הם לא משקרים - כל אותם בכיינים (שקרנים או לא תחליטו אתם) לא מעיזים לשקר כשמגיעים לסוגיה זו - כולם עד האחרון שבהם מודים בפה מלא כי אינם מוכנים לוויתור על זכות השיבה. לפחות פה יש קרקע משותפת לדיון - שני הצדדים מסכימים עם הקביעה הזאת, ועכשיו יחליט העולם מי הסרבן ומי הפשרן. אבל אסור לתת להם לגרור אותנו למלחמת הגרסאות הזאת, מוצדקת ככל שתהיה.
    עזבו את העובדות הנתונות לוויכוח, חבל לשרוף על זה זמן - הם מודים שאינם מוותרים על זכות השיבה, מספיק לנו, מפה אפשר להתקדם ולנצח בוויכוח הזה פעם אחת ולתמיד.

    IP: 62.90.179.134דווח על תגובה זו

    • ואם הם מוותרים על מימוש חלום השיבה, האם אתה מוכן להסכם על בסיס 67 ויחס

      EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 15:37

      1:1 בחילופי שטחים, כך ש80% מהיושבים מעבר לקו הירוק (ושכונות מזרח ירושלים היהודיות) יהיו בשטח ישראל?? הרי זה מה שהציע אבו מאזן לאולמרט (והבנות זנווה שמאחרי הצד הפלשתינאי בהן עמדו ערפת ובראגותי הלכו עוד הרבה יותר במתווה הבלתי רשמי הזה לקראת ישראל.

      אופס, הי זיו לאן אתה בורח פתאם......

      IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

      • מה משנות ה"הבנות" אם הם ממשיכים להכריז שזה רק שלב בדרך לסילוקנו מהאזור

        ישראלה, 17/02/13 16:21

        אופס, הי "אחד העם" לאן אתה בורח פתאום...

        IP: 120.148.213.187 דווח על תגובה זו

        • ישראלה יקירתי, נדהמתי לראות שאת מתחמקת מתשובה וממחזרת טיעון(רציני)אחר

          EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 16:40

          בכל ראיה אובייקטיבית ושקולה, ברור לי וברור לכל אדם רציונלי כי אחרי סיכסוך של 5 דורות ופגיעה פיזית ורוחנית קשה מאד של כל צד בצד השני, לא יתכן הסכם של שלום אמת, אלא משהו שיהיה במקרה הטוב יציב ויוביל תוך דור או שנים בהתנהגות זהירה(כמו שני קיפודים העושים אהבה) למצב של שלום נורמלי בין שכנים.

          כן, יש הרבה מאד מהם שבסתר ליבם(או בדיבור גלוי) רוצים לראות בהסכם זה שלב נוסף בתורת השלבים.

          אז מה? האם בגלל שאיפה זאת ישראל צריכה להעמיק את הפלונטר ולהביא עצמה למדינת אפרטהייד דו לאומית מצורעת, או לצעוד בזהירות הראויה בשביל הצר לנורמליות?

          IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

          • לא יודע איזה ציוני אתה אבל הוגן אתה לא. (ל''ת)

            פקוח עין לא מסובב את המציאות כך שתתאים לתפיסתו, 17/02/13 17:41


            IP: 192.117.13.78 דווח על תגובה זו

            • אמרת אמרת...אך האם אתה מסוגל להגיב לענין? (ל''ת)

              EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 18:22


              IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

              • הייתי עונה לך אבל אני לא נוהג להתדיין עם אנשים

                בני לגונה, 17/02/13 18:37

                שתומכים ברצח של ילדים.
                מה גם שאתה לא חי פה ולכן אין לך שום זכות לטעון כי ישראל צריכה ללכת לויתורים נוספים.

                IP: 109.64.180.42 דווח על תגובה זו

                • ולך דווקא אשיב-מעולם לא ראיתי תועמלן שיקרי יותר ממך-מחנה השלום הציוני

                  EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 18:44

                  חותר להשגת הסכם והיפרדות יציבה וסיום לרצח וסיחרורי הדמים המתמשכים-ותועמלני הימין הקיצוני האנטי ציוני כמוך מפיצים שקרים מלוכלכים

                  IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

                  • אתה משתמש בלוגיקה מפגרת בכדי להצדיק דברים עוד יותר מפגרים!!!

                    אי שם, 17/02/13 19:22

                    אתה מניח end state מסויים, שכן הוא המצב הרצוי אבל לא בהכרח המצוי, ואז אתה משתמש בוא בכדי להצדיק את טענותייך. הרי ״מי שלא מסכים איתי הוא מתנגד לשלום כי אני שואף לשלום״! למעשה זו טקטיקה ישנה של השמאל בארץ, כל מי שלא מסכים מתנגד לשלום, ושימוש בסיסמאות כגון ״בכל ראיה אובייקטיבית ושקולה״ לא יהפוך את טיעוניך יותר חזקים. אתה עדייך מניח שתגיע לאן שאתה רוצה להגיע ועל סמך הנחה זו אתה מצדיק את הדרך!!!
                    להבדיל מהשמאל, בימין בוחנים את הדרך ועל סמך זה מנסים להעריך אם ניתן להגיע למטרה ומה הסכנות הנלוות. עכשיו כל אחד יחליט איזו גישה יותר הגיונית, אני כבר החלטתי!!!
                    שלום כולם רוצים והגיע הזמן שתנסו להפנים זאת!!!

                    IP: 198.84.204.232 דווח על תגובה זו

                    • אכן אני מעריך תחום פתרון הוא אפשרי-בין השאר מאחר והצד השני הסכים

                      EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 20:33

                      ואני בוחן אם זה קביל עלי ועשוי להיות קביל על עם ישראל-ואני מוצא כי כך הוא להערכתי. אני גם מתאם עצמי עם עקרונות מוסריים ליברלים (הגדרה עצמית למשל, של העמים, כולל צדקת ההגדרה העצמית הציונית), ובוחן את הבעיה בעיניים פרקטיות(בטחון) ולא אידיאולוגיות(הבטחה אלוהית וארץ ישראל השלמה).

                      לאחר כל זאת אני בוחן בזהירות את דרך ההתקדמות למטרה הריאתית הטובה בעיני.....אתה לעומת זאת טוען טענה פגומה:
                      מצד אחד אתה אומר שהימין אינו קובע מטרה, אך בכל זאת בוחן את הדרך אל המטרה.......נשמע לא בדיוק הגיוני.....

                      אני טוען שמטרת הימין היא השארת מקסימום משטחי הכיבוש(או הכל) ועדיין להגיע לשלום הערטילאי.....זה פשוט לא הולך כך.....

                      IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

                      • והימין משתמש גם במטבעות דיבור אידיאליסטיות(למשל שלום אמת) שברור שאינן

                        EhadHaam מיוני הוגן, 17/02/13 20:39

                        ניתנות להשגה מיידית, ולכן בתרוץ זה דוחה השגה של מטרות מוסכמות ריאליות

                        IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

                      • ״בוחן״ או קובע עובדות? ״הצד השני הסכים״? למה בדיוק הוא הסכים?

                        אי שם, 17/02/13 21:32

                        אתה קשקשן ולא חכם במיוחד!!! והתגובה שלך רק מצדיקה את טענתי, אתה מניח שהשלום כבר פה ולכן הדרך צודקת. אפילו לרגע אתה לא בוחן את הדרך מאחר ואם היית מנסה לבחון היית ניצב בפני שאלות לוגיות פשוטות. מעזה יצאנו? יצאנו! אז למה אלפי טילים נורו על יישובינו? אם הם רוצים שלום אז נסיגה מעזה, גם אם לא מספיקה, לפחות הייתה צריכה להתקבל בפניהם הצהרת כוונות שלנו לשלום. עכשיו אתה תספר לי איך עזה כבושה ואיך הם במצור אבל כל זה לא ישנה את העובדה שזה היה צעד ענק לכיוון של עצמאות שלהם ע״י זה שנתנו להם אוטונומיה ובמקום תגובה חיובית קיבלנו ממשלת חמאס שבאמנה שלהם קוראים להשמדתנו! עוד שאלה שאתה ושכמותך מעדיפים להתעלם ממנה זו, אם לשלום פניהם מדוע מערכת החינוך שלהם כוללת חינוך לשנאה של יהודים וישראלים מהגיל הרך. האם זה הגיוני שעם שמתכוון לשלום מחנך את הדור הבא לשנאה?! אבל כמו שאמרתי, ההיגיון הוא ממך והלאה! אתה שומע ורואה רק מה שלא מתנגש עם ההנחות שלך!!!

                        IP: 198.84.204.232 דווח על תגובה זו

                        • ראשית, אוכזבתי לראות שאין לך תשובה להערותי לגבי תעתועי הימין-ושנית....

                          EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 22:24

                          השאלות שאתה שואל הן אכן חשובות, ועל חלקן יש תשובות טובות:

                          1) יש לפנינו מסמך לא רשמי שנקרא הבנות זנווה, בה ההנהגה הפלשתינאית סיכמה עם מחנה השלום המדיני והבטחוני את הפתרון כפי שהם רואים אותו מתוך משא ומתן נוקשה אך הוגן(ומתוך ידיעה שבמשא ומתן רשמי עם ממשלת ישראל יצטרכו לאפשר עוד כמה ויתורים).

                          2) אולי לא הרגשת, אך ההתנתקות מעזה היה מהלך ימני של שרון(הקרבת פיון בעזה כדי להרנין יד חופשית בהרחבת התנחלויות ואפילו סיפוחים בגדה. לכן שרון לא רצה כל משא ומתן עם אבו מאזן, וביזה אותו בפומבי. התוצאה של ביזוי אבו מאזן היתה שבאזור שלחמאס היה הכוח המסיבי ממילא בוצעה הפיכה, ומאז הוא ניהל מלחמה נגד ישראל. מעולם לא טענתי שעם החמאס אפשרי להגיע לשלום.

                          3) הנושא של תעמולה והצגה חד צדדית בספרי הלימוד היא שאלה לענין, ואכן מחקר מקיף פורסם לאחרונה שבספרים הפלשתינאים יש תעמולה ושנאה יותר מהספרים הישראלים(חבל רק שלא הקליטו בכיתות-אני משוכנע שבכיתות בהתנחלויות ובחינוך הממלכתי דתי מלמדים עם הרבה יותר ביזוי האחר ואף שנאה מאשר כתוב בספרים).

                          בנוסף, להערכתי הרוב בשני העמים בשל לשלום-אולי בישראל יותר מפלשתין-המנהיגים?

                          IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

                          • לימני חסר התשובות-אתה גם מתעלם שסיום הכיבוש הכרחי לקיום ישראל והציונות

                            EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 22:58

                            מכל הבחינות האפשריות: הציונית, הדמוקרטית, המוסרית, הבטחונית.....ולגבי הסיבה הדתית ברור שהיא אינה בתחום שלי(אך בעיני היא חשובה פחות מכל סיבה אחרת).

                            אני מאד עצוב שהעמקת הכיבוש תיכנס בקרוב לשנתה ה46, אך און הנחות שהנחתי בסוף שנות ה60 במעמד צד אחד(הצד שלי) אכו התגשמו יותר ויותר במהלך שנות ה80 וה90

                            IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

                            • הוא אנטישמי חסר מודעות (ל''ת)

                              ''.. ציוני הוגן'', 17/02/13 23:44


                              IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

                          • תמשיך להתעקש להצדיק כל מילה בדברי ולהתעלם מהמשמעות

                            אי שם, 17/02/13 23:54

                            1) יש מסמך רשמי וישנם עובדות בשטח שמראות בדיוק את ההפך! עכשיו על מה אתה מתעקש להיתלות? נכון! על מסמך שכולם בצד השני מתכחשים אליו ובכל מקרה אם למדנו משהו מכמעט 70 שנים של קיום בשכונה לשנו זה שעם מסמכים אפשר לנגב את הישבן! שלום עושים עם העם הפלסטיני ולא עם אדם כזה או אחר וכשמתעקשים לחנך את העם לשנאה פשוט לא יהיה ניתן לישם שלום!!! מה שמביא אותי לתגובה הילדותית השניה שלך...
                            2) מה זה בכלל משנה שהימין עשה את ההתנתקות וגם לא משנה אם היו כוונות כאלו ואחרות?! קיבלו אוטונומיה, תנצלו זאת לטובה ובנו עיר לתפארת ששוחרת שלום ותראו לכולם שאתם רודפי שלום ולא אנשי טרור. עוד פעם תתעלם מהמציאות ותמצאי מציאות אחרת, כזו שתואמת את ההנחות שלך! ההתנחלות ביהודה ושומרון כמו שאתה קורא לה חסרת משמעות. תהיה נסיגה והחלפת שטחים ואת היכולת והנכונות שלנו לפנות ישובים כבר הראינו, בשטח ולא רק על נייר!!!
                            3) פה באמת תמצת את את הכל במשפט אחד ״אני משוכנע שבכיתות בהתנחלויות...״. כאשר העובדות סותרות את ההנחה אז מה סמולני מצוי עושה? נכון, יוצר מציאות תואמת. תסביר לנו איך בדיוק אתה בטוח? אה כן, זאת ההנחה ואתה כבר בטוח בה!

                            IP: 198.84.204.232 דווח על תגובה זו

                            • אחד העם, בתגובתך האחרונה הפכת ללא רלוונטי!!! למד להגיב כמו

                              אי שם, 17/02/13 23:59

                              אדם שקול ואז אולי יהיה ניתן לנהל דו שיח עמך!!!

                              IP: 198.84.204.232 דווח על תגובה זו

                              • הוא שאמרתי: שתי הערות שהן התחמקות מהעובדות על הנייר ובשטח....

                                EhadHaam-ציוני הוגן, 18/02/13 03:53

                                כבר חצי תריסר שנים שהרשות הפלשתינאית שומרת על הבטחון בשטח, ומה עושה ישראל??? ממשיכה בגזל האדמות(ובימי שלטון הימין גם בסרבנות לשלום).

                                וכדרכם וכמו כל הימין הקיצוני אתה ממשיך להתעלם מהעובדות ומכך שיש לכם רק מטרה מדינית אחת: טירפוד כל התקדמות לשלום. אין כל ספק לאדם בר דעת אובייקטיבי (נניח אמריקאי) שנתניהו רחוק הרבה הרבה יותר מהשלום האפשרי מאשר אבו מאזן(עם כל מגרעותיו).

                                אבל לנתניהו תהיה כעת הזדמנות להוכיח את כנות דיבוריו על רצונו בשלום, ולהיכנס בהובלת גוהן קרי להסכם על פלשתין בגבולות זמניים על 85% מהגדה...

                                IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

                            • וההערה המגוחכת שלך מאי שם מאונטריו: את ההתנחלויות בגדה אפשר לפרק...

                              EhadHaam-ציוני הוגן, 18/02/13 04:01

                              כשכל מה שעושה הימין הוא לעבות ולפזר אותם כדי לייצור מצב בלתי הפיך ולהגשים את מדינת האפרטהייד הדו לאומית שהיא חזיונו המשיכי להחלפת הציונות.

                              IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

                              • זריקת ססמאת כמו "כיבוש" ו"אפרטהייד" אינה משכנעת. לפלשתינאים

                                דימה, 18/02/13 10:22

                                היו 2 הזדמנויות להגיע לשלום - ב - 2000 וב - 2008. הם סרבו ובחרו בדרך של טרור.

                                IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

                                • דימה-אפרטהייד היא ניהול משטר דיכוי שבו לרוב(או מיעוט) הנשלט אין זכויות

                                  EhadHaam-ציוני הוגן, 18/02/13 22:24

                                  כיבוש הוא תוספת שבו קבוצת אנשים היושבת על שטח מסויים והיתה נשלטת (או אזרחית) של משטר מסוים, באה בפעולת מלחמה תחת שלטון של מדינה אחרת...ועצם ההימשכות של מצב זה במשך דורות כשהנשלטים נתונים לשרירות ליבם של השולטים (המוצדקת עניינית או שלא מוצדקת), הופכת משטר זה למשטר דיכוי ברמות שונות, ולבסוף מתכנסת למשטר אפרטהייד.

                                  וזה בכלל לא קשור שיתכן מאד שהפלשתינאים פיספסו שתי הזדמנויות להסכם (למעשה בשני המקרים-טאבה והצעות אולמרט-הם היו במהלך משא ומתן והציעו הצעות נגדיות במסגרת סבירה....ושני ראשי הממשלה סיימו את שלטונם שבועות אחר כך-וזה היה ידוע בזמן המשא ומתן)

                                  ואגב, האם את מאמינה ששרון היה מקיים את מתווה טאבה או שנתניהו היה מקיים את מתווה אולמרט??????????????

                                  IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מחשבות על הסרט חמש מצלמות שבורות:

    דן, 17/02/13 14:31

    - צה''ל מקפיד להשתמש רק באמצעים לפיזור הפגנות נגד תושבי בילעין ומטפל בפצועים.

    - החיים בבילעין די אחלה והוויכוח הוא רק על אדמות חקלאיות.

    - הגיבור נפגע מתאונה שלא קשורה בכלל להתנגשויות בגדר ומקבל טיפול בבית חולים ישראלי שמשקם אותו (בזמן שהרשות לא משלמת חשבונות), בסרט מסתירים שזאת תאונה ונותנים תחושה שחיילים פגעו בו.

    - מי שמפגין שם בגדר זה פרחחי הכפר מלווים בשמאלנים ישראלים ומשועממים אירופאים.

    - לעין של אירופאי/אמריקאי אנחנו נראים רע, אבל תכלס גם בחמש שנים של צילומים (ועם חמש מצלמות), לא הצליח הבחור להוציא פריים אחד של אגרסיביות של חיילים או שימוש באש חיה.

    - שכחו להכניס אפילו טיפה קונטקסט לסיבה שנבנתה גדר הפרדה, כאילו סתם יום אחד אריק שרון התעורר ואמר נשקיע מליארדים בלחצות את ארץ ישראל לשתיים.

    לסיכום, אחד מסרטי ההסתה הפחות מוצלחים שראיתי, ג'נין ג'נין עשה עבודה הרבה יותר טובה בלהכפיש את ישראל אבל אל תדאגו יש עוד הרבה פסטיבלים בחו''ל והרבה בימאים ישראלים שימצאו דרכים יצירתיות להשיג פרס!

    IP: 46.116.76.169דווח על תגובה זו

    • "החיים בבילעין אחלה והוויכוח רק על אדמות חקלאיות" -זה ממש ה"קונטסט" חח (ל''ת)

      פרחחים ציונים מהזן הלאומני כותבים בדיחות, 17/02/13 14:43


      IP: 79.180.105.218 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד ,נכון מאוד תגובה מדוייקת ונכונה

      מיכל, 17/02/13 14:44

      חבל שיש ביננו אנשים עם בעיות נפשיות קשות מאוד שקוראים לעצמה שמאלנים ,קודם שילכו לטפל בבעיות האישיות שלהם עם עצמם ושאחר כך נראה אם הם יוכלו לשפוט את העם שלהם אני אומרת שהכל זה אישי שום דבר לא מטעמים אידיאלוגיים

      IP: 46.116.163.214 דווח על תגובה זו

    • ' משועממים אירופאים '

      ש, 17/02/13 18:37

      ממליץ למי שחשוב לו להכיר את חברתנו, להתחיל מלבדוק המשפט הנ"ל,האם הוא מבטא המציאות ? מה גורם לנו להשתמש בו ?

      IP: 85.250.68.199 דווח על תגובה זו

      • המשפט מדוייק

        ב, 17/02/13 19:52

        אנשים משועממים ששפר עליהם גורלם, באים ממדינות שפע, לא יודעים סבל מהו, מחפשים הרפתקאות והזדמנות להרגיש שתרמו משהו לאנושות. הם לא רוצים לסכן את עצמם באיזורים בהם יש פגיעה אמיתית בזכויות אדם, אז מגיעים הנה, צועקים, מזדהים עם הערבים המסכנים, נהנים מכך שבישראל יש חופש ביטוי וחופש להפגין ואחרי זה שותים בירה באחד מהבארים הישראלים בירושלים ומכפישים את היהודים.

        IP: 212.143.221.79 דווח על תגובה זו

        • במקום להשוותם לאנשים הנשארים בביתם,

          ש, 17/02/13 21:10

          או מבקרים במקומות סולידיים יותר,
          אתה בוחר להשוותם לדבר שאינו קיים, לאנשים המגיעים ל'איזורים שיש בהם פגיעה אמיתית'.
          מה רע בלהרגיש כי תרמתה משהו ?
          אני אגיד לך למה אתה משתמש במילים שלא שייכות,כי אין לך בקרה על הרגש שלך,הרוגז שלך משחרר ממך אמירות לא מבוססות,חטאם של אנשים אילו הינו כי העבירו עליך ביקורת,
          אין אני טוען כי הם צודקים, אני טוען כי מטופש לומר כי הם 'משועממים',וכדאי למי שמשתמש במילה זו, לבדוק עצמו מה צורך מצא להשתמש במילה זו, האם זה לא מבטא חוסר בטיעונים עניינים ?

          IP: 85.250.68.199 דווח על תגובה זו

          • למה כל המשועממים באים דווקא לפה?

            יושב על הגדר, 18/02/13 10:41

            שייסעו ל"תרום" קצת בסוריה

            IP: 81.218.100.179 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יונתן הטורים שלך - תענוג (ל''ת)

    תומר, 17/02/13 14:20


    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

  • 7.

    "חמש שמשות שבורות" - הגרסה שלי שלא נראית בידי העולם המגמתי (ל''ת)

    הזה שבוחר לצודד בפלסטינים, 17/02/13 13:49


    IP: 212.179.61.126דווח על תגובה זו

  • 6.

    נכנסת באין כניסה

    צבי, 17/02/13 13:47

    כתבת ביקורת בונה על סרט פרו פלסטיני. עכשיו תכתוב 500 פעם "אקיבוש"

    IP: 192.118.63.109דווח על תגובה זו

  • 5.

    סרט מגמתי ומלא צביעות - העיקר שיש גדר ופחות פיגועים (ל''ת)

    יונתן, 17/02/13 13:42


    IP: 84.73.67.195דווח על תגובה זו

  • 4.

    אני מבין שהכתב עובד במשרד התעמולה של ממשלת ישראל

    יהודי חסר רגשות, 17/02/13 13:26

    רק אדם חסר רגש יכול להתיחס בזלזול לסבל אנושי.איזה יופי של מדינה- ממשלה רשעה ועם רשע , הלך עלינו.

    IP: 46.117.37.224דווח על תגובה זו

    • שהורגים מוסלמים מהבוקר עד הערב ורק שיהרגו גם יהודים. 4 הוא כלב טורף (ל''ת)

      4 תומך אחיו האהובים, 17/02/13 13:38


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

    • כל מי שמבקר סרט דוקו פלסטיני צריך להיות בהכרח ימני? (ל''ת)

      ארז, 17/02/13 13:56


      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 3.

    גם סיפורי השואה ממוחזרים?

    חיים פאר, 17/02/13 13:14

    גם סיפורי השואה ממוחזרים?
    אחרי הפעם הראשונה כל סיפור ממוחזר.

    IP: 79.182.170.173דווח על תגובה זו

    • נכון, לא צריך סרטים, המציאות והכיבוש על הפנים. (ל''ת)

      ג, 17/02/13 13:21


      IP: 46.117.37.224 דווח על תגובה זו

    • ישראל עושה לכם שואה אומללים, רק בטעות רמת ואיכות חייכם עולים מיום ליום (ל''ת)

      מה זה השוואה לענין ''חיים'' אתם כאלה דוברי אמת, 17/02/13 13:30


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

      • מי זה אתם?

        חיים פאר, 17/02/13 13:53

        אין פה השווה למעשה אלה דוגמה למחזור!
        איכות ורמת החיים לא רלוונטית כשאתה חי ללא חופש! הם מעולם לא ביקשו איכות חיים.
        ואם כבר, אז כשהבריכה של השכן נבנתה על האדמה שלך והיא מלאה מים ולך אין להשקות את מה שנשאר מהאדמה שלך זה לא איכות חיים.
        גם אתם אוהבים להפריד ולמשול?
        תכניס לך לראש, זה אנחנו!!

        IP: 79.182.170.173 דווח על תגובה זו

        • חיים, חופש אצל מוסלמים זה אומר שריעה, שריעה זה אומר

          אדן, 17/02/13 14:00

          גזילת החופש מהנשים, החילונים, ההומואים וכו'.
          האביב המוסלמי הוכיח את זה בצורה הכי ברורה שיש.

          IP: 109.67.193.193 דווח על תגובה זו

          • חדל קשקשת (ל''ת)

            הכיבוש הישראלי פסול ומכוער (כדרכו של כיבוש), 17/02/13 14:37


            IP: 79.180.105.218 דווח על תגובה זו

            • בהתחשב בעובדה שאין ומעולם לא היה כל כיבוש, זעקת הקוזק הנגזל

              זיו_! , 17/02/13 14:49

              זה לא שבאמת יש אנשים, מלבדכם השמאלנים, שחושבים שיש כיבוש. אין כיבוש ומעולם לא היה.\\
              עובדה

              IP: 62.90.210.14 דווח על תגובה זו

              • אין כיבוש, לא היו מלחמות ואין פלסטינים! חחחחח

                חיים פאר, 17/02/13 16:24

                טוב "שמלבדכם" יש בני אדם נורמליים ומציאותם בארצנו.

                IP: 79.182.170.173 דווח על תגובה זו

                • לא היו פיגועים וסתם יום אחד התעורר לו שר ביטחון והחליט

                  לא שם, 17/02/13 19:36

                  ״בואו נבנה חומה בכדי שיעשו עלינו סרטים״! טוב שיש במדינה הזו רוב שפוי שמסוגל לחשוב מהראש ולא מהבטן!!! ועוד יותר טוב שהרוב הזה מגן על השמאלנים ההזויים ודואג שלא יצטרכו להיות יהודונים בפני הפריץ כמו ב...

                  IP: 198.84.204.232 דווח על תגובה זו

              • אולי בבועה הימנית קיצונית שלך אין כיבוש-כל העולם ומשפטניו חושב אחרת (ל''ת)

                EhadHaam ציוני הוגן, 17/02/13 17:19


                IP: 74.96.202.244 דווח על תגובה זו

                • אלה הם דברי החוכמה שלך?! ״כל העולם ומשפטניו״?

                  אי שם, 17/02/13 19:31

                  ״כל אירופה חשבה בשנות השלושים והארבעים שיהודים הם הגורם לחולי ולכן צריך להשמיד אותם״. האם גם אז הדעה שלהם הייתה צריכה ללמד אותנו מה נכון ומה לא? ועל איזה סקר אתה מסתמך בקביעה שכל העולם ומשפטניו חושבים בצורה כזו או אחרת? דברת עם כולם?
                  למה כל תגובה שלך צריכה להיות יותר מפגרת מהקודמת?! קח צעד אחורה ותחשוב אחרת יפסיקו לקחת אותך ברצינות!!!

                  IP: 198.84.204.232 דווח על תגובה זו

          • שריעה? מתי פעם אחרונה הסתובבת בבני ברק?

            חיים פאר, 17/02/13 16:21

            אמונה לא זקוקה להוכחות!

            IP: 79.182.170.173 דווח על תגובה זו

    • העובדה היא שסרטי השואה בדרך כלל מרתקים. (ל''ת)

      ., 17/02/13 15:23


      IP: 84.109.36.200 דווח על תגובה זו

  • 2.

    יונתן, חזור לעסוק בדברים שאתה מבין בהם. אגב, נתניהו מחפש שכמותך. (ל''ת)

    מומחה למומחים לכלום, 17/02/13 13:08


    IP: 62.219.136.189דווח על תגובה זו

    • מקום העבודה רשת התגובות של המחבלים לא הולך לשלם לך עליה (ל''ת)

      2 המסכין תגובה צ'יקמוק, 17/02/13 13:35


      IP: 89.139.2.218 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מדויק! ושוגרמן צריך לזכות באוסקר (ל''ת)

    אולי, 17/02/13 12:36


    IP: 147.237.70.106דווח על תגובה זו