• 145.

    ביבי, אם יש לך שכל, תתנתק מ"ישראל היום". העיתון רק מזיק לך. (ל''ת)

    ביבי, ככל שהתקשורת תתקוף אותך, תתחזק בבחירות., 07/02/13 01:25


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.44.239
  • 144.

    ישראל היום הוא עיתונות במיטבה לעומת דיקטטורת ידיעות אחרונות (ל''ת)

    משקיף, 05/02/13 22:31


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.144.89
  • 143.

    השיטה השיטתית

    אבי, 05/02/13 22:09

    מי שמעוניין לשנות באמת ולהפסיק לחיות בשקר התיקונים שמוכרים לנו יום יום "הון שלטון עיתון" שישלשל בפעם הבאה ז' בקלפי ויפסיק לטמון את ראשו בחול ולקטר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.253.187
  • 142.

    אין כאן חדשות. רק דעות. מעריב, נמאסתם. (ל''ת)

    א., 05/02/13 21:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.52.146
  • 141.

    אין היום כלי תקשורת אובייקטיבי ולכן הקורא החכם..

    דני, 05/02/13 21:26

    מלקט את האיפורמציה הרלוונטית מישראל היום בסינון
    כנל גם מהארץ..
    כנל גם מידיעות אחרונות
    וגם... מאלקנה שור ומעריב
    "איש (חכם) הישר בעיניו יעשה"
    בהצלחה אלקנה
    ועוד משהו.... בשונה משאר כלי התקשורת (למעט הארץ) את האג'נדה שישראל היום מנסה לקדם אנחנו יודעים את האג'נדה של רביב אנחנו לא מכירים...

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.76.97.38
  • 140.

    קרקר נגד קרקר

    אל-מוני, 05/02/13 21:26

    לרבים כבר השם להעיל לא מוכר ,
    רק מכירי ה"גשש" ידעו מה מדובר.
    מספר המערכון ,על זוג בקשים,
    שעומד בעיצומו ,של הליך גירושים .

    בחלוקת כל הרכוש, שלחלקו שווה צריך,
    הגבר יוצא, אבל רק, עם ה"חוט מאריך".
    ממש "חצי בחצי" ,חלוקה ושיוויון,
    שהזכירו לי מאוד, את אותו "ביביתון"

    "ישראל היום" כך רב התקשורת צועקת,
    הוא עיתון שמטעם ,איזה אסון.
    ואצלנו, באוכלוסיה הכה "מאוזנת",
    זה עיתון שפשוט ,שובר כל שיויון.

    ולכן בשמחה, החלטתי הבוקר פתאום ,
    את מפת התקשורת ,לפרוס דהיום.
    כך נוכל כולנו, באמת לוודא,
    שהשיויון אצלנו בתקשורת מלא.

    לשמאל יש "הארץ" .
    לביבי את "ישראל היום".
    לשמאל יש את גלי צה"ל ,
    לביבי? לביבי יש את "ישראל היום".
    לשמאל יש את "ידיעות" " ומעריב"
    לביבי את כל "ישראל היום".
    לשמאל יש שתים , עשר וחלקים מאחת ,
    לביבי יש את "ישראל היום".
    לשמאל יש את ואללה,YNET וגם NRG,
    אבל לביבי,יש את "ישראל היום".

    הרשימה ארוכה ואותה לא אפרט,
    ואני בטוח שאת המסר, הבנתם כבר כעת.
    החלוקה המדויקת ,המשקפת בהחלט,
    את מה שהשמאל קורא לו,קולה של "האמת".

    ולביבי אני קורא,כי לי ממש ממש איכפת,
    אל תהיה כזה גרידי,וותר להם רק עוד קצת.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.164.164
  • 139.

    הפעם אני לא מסכים איתך. מסע הרצח אופי שעושים לביבי עובר בשתיקה

    דניב, 05/02/13 21:11

    בחדשות 10, ערוץ 2, ידיעות ומעריב.
    כל ידיעה הופכת להיות שלילית מבלי קשר לתוכנה. כל תמונה של ביבי היא אנטי תמונה, שלו באיזה רגע מביך, הייתה תקופה שאלו היו תמונות שלו מרים את היד למעלה, תמונות שניסו להזכיר תקופות של משטר מסויים בגרמניה...
    וזה מה שחשוב? ישראל היום הוא העיתון של ביבי?
    בחור, זה ביזיון שלכל עיתון היום יש אג'נדה. אתה לא יכול להאמין לשום דבר שאתה קורא, אלו מוטים שמאלה, וזה מוטה ימינה. כל מה שנשאר לך זה רק לבחור, איזו תעמולה אתה מעוניין לקרוא היום...

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.110.1.9
  • 138.

    שטויות לך תראה בעיתון הארץ איך נראה עיתון אוןייב בשתי שפות (ל''ת)

    עעעע, 05/02/13 21:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.104.165
  • 137.

    ישראל היום ימשיך להיות העיתון מספר 1 למורת רוחם של מעריב ידיעות והארץ

    ש.ר, 05/02/13 20:56

    כמה שתנסו לפגום באיכות של העיתון המעולה והאהוב על רוב הישראלים ככה יהיו להם יותר קוראים

    התקשורת שמבוססת על רעיונות השמאל ההזויים לא יודעת איזון מהו ולכן צריך עיתון שיאזן, אני חושב שצריך גם ערוץ תקשורת טלויזיוני מאוזן יותר ופחות שונא ישראל ממה שיש היום

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.207.125
  • 136.

    מעריב=ערבים (ל''ת)

    יואב, 05/02/13 20:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.186.31.80
  • 135.

    נשאר לך להתנחם בכך שנוצחתה ולא הובסתה

    בני, 05/02/13 20:37

    מחאת עשירים!

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.219.148.66
    • 45:31 (ל''ת)

      תוצא המשחק, 05/02/13 21:39


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.109.174.161
  • 134.

    מדוע מספר העתונאים הרציניים בעלי דעות ימניות הוא כזה נמוך?

    ישנה שאלה אחת בלבד, 05/02/13 20:24

    הרי מוסכם על כולנו שהעתונות שמאלנית.
    אז איפה העתונאים הרציניים בעלי דעות ימניות?
    מספר השערות:
    -אין מספיק כאלה כדי שיורגשו
    -לא מעוניינים להעסיק אותם
    -דוחפים להם מקלות בגלגלים
    -מפלים אותם על רקע כלשהוא
    -מספר הקוראים הנמשכים לשמם קטן
    ההשערה שלי:כמו בכל דבר, האגף הימני מזניח לחלוטין אותם.בחינוך,בהכשרה מקצועית,באפליה מתקנת.
    אז מה יש לבכות ולצעוק שהעתונות שמאלנית?
    זאת תוצאה ישירה של חוסר הפעולה של הימין.
    ואולי דווקא הנהגת הימין מעוניינת לשמר את המצב הנוכחי:יהיה לתומכי הימין על מה לצעוק.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.174.161
    • השערה נוספת ששכחת לציין, שגם אוששה בעשרות מחקרים:

      אורן, 05/02/13 20:43

      ישנו מתאם גבוה וקשר חזק בין רמת ההשכלה לנטיה פוליטית: ככל שרמת ההשכלה של אדם גבוהה יותר, כך חשיבתו נוטה להיות יותר ביקורתית, עצמאית וחופשית וכתוצאה מכך ישנה נטיה חזקה יותר לכיוון הצד הליברלי-הומני-סוציאלי של המפה הפוליטית, כלומר לשמאל.

      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.32.29
      • אורן תרגיע אני מכירה רבים שחכמים לא פחות ממך וימנים, העיתונות הינה

        בת-שבע, 05/02/13 21:08

        פשוט קליקה שמקדמת את אלה שחושבים כמוה, ראה ערך בית המשפט העליון !
        תפסיק להחמיא לעצמך ולשכמותך

        דווח על תגובה זו

        IP: 79.183.207.206
        • הייתי שמח אילו היית מגיבה לגופו של עניין ולא של אדם...

          אורן, 07/02/13 00:53

          לא לעצמי ושכמותי החמאתי הואיל וכלל אינני בקבוצה המדוברת. השכלתי מסתכמת בתעודת בגרות עם ממוצע 68 כך שאינני משכיל כלל, מה שיכול אולי להסביר את תמיכתי במפלגת 'עוצמה לישראל'.
          כך או כך, כמובן שישנם משכילים ימניים בדיוק כפי שיש שמאלניים חסרי תעודת בגרות] אך אין בכך כדי לסתור את המחקרים שמצאו את המתאם. לעומת זאת, אולי בגלל השכלתי המוגבלת, אינני מכיר מחקרים שתומכים בהשערה שלך אודות הקליקה המקדמת עצמה...

          דווח על תגובה זו

          IP: 89.139.32.29
      • ועוד משהו, בישראל ימני זה רק מדיני, מבחינה חברתית אנחנו מאוד קרובים (ל''ת)

        אז שוב , מספיק, 05/02/13 21:09


        דווח על תגובה זו

        IP: 79.183.207.206
      • השערה מאוששת זו אבחנה... אז או השערה או אבחנה.. (ל''ת)

        אינטלקטואל ימני ..., 05/02/13 21:19


        דווח על תגובה זו

        IP: 212.76.97.38
    • העיתונות בארץ ימנית. מאוד. וזה לא ישתנה אפילו אם תחזור על השקר שוב

      האמת, 05/02/13 22:00

      רוב העיתונאים נמצאים איפשהו באמצע. אלו שמזדהים פוליטית הם, ברובם, ימניים והם חולשים על העמדות הבכירות ביותר בעיתונות.
      הפרשנות הצבאית והמדינית מסורה בידי רוני דניאל ואהוד יערי. שלא מסתירים את תיעובם לשמאל.
      שעות השיא ברדיו מסורות בידי ג'קי לוי, קובי אריאלי, עירית לינור, שנהנים להסתלבט על שמאלנים תוך צחקוקי גועל.
      אראל סג"ל מנחה את ערב חדש. גאולה אבן גם. יעקב אחימאיר הוא מבכירי הבכירים ולא מהסס להביע את עמדותיו בשידור.
      מי הכותבים הבכירים? בן דרור ימיני וקלמן ליבסקינד, למשל, שמובילים בגאווה קמפיין נמרץ כנגד השמאל. ולא. מקום העבודה שלהם לא בסכנה.
      אפילו בהארץ כותב במסירות, כבר שנים, ישראל הראל. ובשנים האחרונות הצטרפה אליו גם קרני אלדד, הבת של. כותבת גדולה היא לו, אבל ימנית כן.
      בערוץ הכנסת יושב בנחת חגי סג"ל, שישב בכלא על חברות בארגון טרור ימני ועל פשעי אלימות. שמאלני הוא לא. אתה יכול, דרך אגב, לדמיין שהיו נותנים תכנית כזו לאודי אדיב, למשל?
      גם הבן שלו, כידוע, עיתנואי בכיר מאוד.
      ואפשר להמשיך ולהמשיך.
      רוב העיתונות המזוהה בארץ - ימנית. זאת האמת

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.183.204.167
      • 'ידיעות' הוא חונטה שמאלנית וכך ערוץ 1 וערוץ 10 - הארץ הוא מדינת אויב (ל''ת)

        משקיף, 05/02/13 22:35


        דווח על תגובה זו

        IP: 46.116.144.89
      • העיתונאות ימנית? בואו נעבור על השקר שלך.. כנס:

        א, 06/02/13 14:01

        אהוד יערי: "צריך לסיים את הכיבוש - ואז לנהל מו"מ" - זה לא אימרה של אדם בעל דעות ימניות. צר לי.

        בקשר לרדיו - 3 שדרנים מצאת? מתוכם 2 לא מוכרים.. מה עם נתן זהבי, ניסים מישעל, רינה מצליח? הם הרבה יותר נשמעים, הרבה יותר מוכרים והרבה יותר שמאלנים..

        אראל סגל מנחה את ערב חדש דקה וחצי (וימני היחיד האמיתי בתקשורת, שאגב העיפו אותו ממעריב.. מעניין למה. גם את קלמן ליבסקינד העיפו ממעריב..מעניין למה..)גאולה אבן לא מזוהה פוליטית ובן דרור ימיני מודר לעמודים הפנימיים של NRG ושל מעריב.

        עצם העובדה שאתה מצליח להביא כותב או 2 בלבד כדוגמא לימין, ועוד טועה בכך שמביא אנשי מרכז ומחשיב אותם לימין (כמו בן דרור ימיני, שהוא בעצמו אומר שהוא מרכז) רק מוכיח את טענתי.

        ואגב, ישראל היום אולי בעד ביבי, אך הוא לא ימני! הוא עיתון מרכז, ורוב הכותבים שלו הם מרכז ומשמאל..

        דווח על תגובה זו

        IP: 212.29.192.202
  • 133.

    הצביעות של התקשורת השמאלנית מדהימה,העם מצביע ברגליים (ל''ת)

    כלכלן, 05/02/13 20:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 37.142.89.13
    • מספר 45 נהפך למספר 31 .ממש הצבעה ברגליים (ל''ת)

      הצבעה ברגליים של העם, 05/02/13 20:26


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.109.174.161
  • 132.

    מת לדעת,למה לעזאזל רוב העיתונאים הם שמאלנים ? (ל''ת)

    אלדר, 05/02/13 19:55


    דווח על תגובה זו

    IP: 82.237.15.84
    • זה דווקא ממש קל... עשרות מחקרים מצאו מתאם חזק וקשר ישיר

      אורן, 05/02/13 20:38

      בין רמת ההשכלה לבין נטיה פוליטית.
      מסתבר שככל שרמת ההשכלה של אדם גבוהה יותר, כך חשיבתו נוטה להיות יותר ביקורתית, עצמאית וחופשית וכתוצאה מכך ישנה נטיה חזקה יותר לכיוון הצד הליברלי-הומני-סוציאלי של המפה הפוליטית.
      ככה זה, ככל שהמחשבה מתחדדת כך אתה מזהה ממרחק רב יותר סיסמאות חלולות של מירירגבז ודנידנונז ומבין מהר יותר שעובדים עלייך בעיניים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.32.29
      • יפה ענתה לך בת שבע , בתגובתך הזהה ל-134

        שווה לקרוא, 06/02/13 14:40

        ואכן, תפסיך להחמיא לעצמך ולחבריך.

        דווח על תגובה זו

        IP: 120.148.213.187
  • 131.

    בכל זאת לא צפון קוריאה

    אפשר לראו המקור, 05/02/13 19:53

    אפשר לראות את התכנית המלאה של המקור כאן
    http://eishton.wordpress.com/2013/02/05/hamakor_israel_hayom/
    חיים רמון באמת לא היה בחירה מושכלת, והיו עוד כמה קפיצות שעשו רושם של אילוצים. אולי עריכה של הרגע האחרון, לא אמנותית אלא משפטית. בטח מעיק לייצר כתבה כזאת, מפחיד, כמו להכנס לתוך לוע הדרקון. רביב דרוקר נראה לי צריך לנהל חיים של נזיר כדי להשאר תמיד נקי ובטח גם זה לא תמיד עוזר נגד כוחות הרוע

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.104.204
  • 130.

    הפחדן העלוב הוא אתה שלא חותם בשמך האמיתי

    דני ארז, 05/02/13 19:20

    ודרוקר, אגב, הוא אחד מאויביו המוצהרים של נוני מוזס, ולראיה תביעת הדיבה שחטף

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.30.179
  • 129.

    ישראל היום הוא עיתון של ביבי לא של הימין. זאת הבעיה.

    אזרח, 05/02/13 19:20

    גם גינויים מצד ימין של המפה המדינית נעלמים מהעיתון הזה, בגלל זה העיתון הזה מאוד מסוכן לציבור.

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.172.120
  • 128.

    זו לא עתונות כולל ההבלים שאתה מקשקש אלקנה, חבורת עלובים (ל''ת)

    אבי, 05/02/13 19:19


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.121.243
  • 127.

    כשלדרוקר יהיה אומץ לתקוף את נוני מוזס אז נתחיל להקשיב לו (ל''ת)

    פחדן עלוב, 05/02/13 19:11


    דווח על תגובה זו

    IP: 62.90.120.241
  • 126.

    יש ממי ללמוד....

    עליזה, 05/02/13 19:02

    מהאמריקנים. בסך הכל מזכיר את כ ל העיתונות והטלויזיה האמריקנית בהתייחסותה לאובמה. צווחי אמן ואמן, וידוע שבישראל מעתיקים הכל מאמריקה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 72.194.104.143
  • 125.

    ל- 120

    אורי, 05/02/13 19:00

    על הארץ לא צריך לעשות תחקיר. כולם כבר יודעים מה הולך שם...

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.191.210
  • 124.

    מוזס ידיעות התגלמות המאפייה (ל''ת)

    אפי, 05/02/13 18:52


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.167.27
  • 123.

    רוצה לחזק את ידי דרוקר- ועכשיו שיחשוף כיצד ידיעות אחרונות מוטה לגמרי

    שמיר, 05/02/13 18:50

    דרוקר עיתונאי אמיץ וחשוב.
    העיתונות רגילה לחקור ולבקר את כוווווווווולם רק לא את עצמה.
    קדימה דרוקר, תמשיך.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.135.57
    • אם הוא יחקור את ידיעות אני צנצנת הוא חלק מהבעיה (ל''ת)

      לא מאמין, 05/02/13 20:54


      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.187.51
    • אם הוא יחקור את ידיעות אני צנצנת הוא חלק מהבעיה

      לא מאמין, 05/02/13 21:15

      אם הוא היה רציני היה חוקר קודם כל את ידיעות ו ynet
      בואו תראו תחקיר קטן של אזרח פשוט ולא עיתונאי שיש לו זמן מסך
      חפשו בחדשות גוגל את המונח ״שולה זקן״ מיד תראו שכמה אתרי אינטרנט דיווחו ידיעה שקשורה לפרשת הולילנד שהגיבור שלה הוא אולמרט מיקירי ידיעות אחרונות יותר נכון היריב המר של שנוא נפשם ביבי כן ניחשתם נכון ynet לא הזכיר את זה אפילו אז בבקשה אדון דרוקר הגיע הזמן שתחשוף גם את פרצופם של ידיעות אחרונות
      דרך אגב איני מאמין שתעשה זאת אין לך אומץ ואם תעשה זאת איני ישמח מאוד

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.187.51
  • 122.

    יש לנו תקשורת מוזנת מאוד כי

    השוקל, 05/02/13 18:38

    יש עיתון אחד שתוקף את ראש הממשלה כל הזמן על כל נושא ללא מעצורים ואילו עיתון אחר מגן עליו בחירוף נפש וזה יוצר איזון כלומר תקשורת מאוזנת אתה הבנת את זה דרוקר?

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.187.51
  • 121.

    הצביעותתתת

    שמי, 05/02/13 18:21

    בואו נראה אתעם עושים תחקיר על ידיעות ששולט בכם ערוץ 10 נוני מוזס תאכל תחת

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.35.62.250
  • 120.

    הארץ קיים עשרות שנים ולא חשבתם לעשות תחקיר (ל''ת)

    ארז, 05/02/13 18:14


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.161.66
  • 119.

    ישראל היום העיתון של ישראל. ושתמשיכו לאכול את לבכם ביס ועוד

    אריק, 05/02/13 18:06

    ביס

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.187.51
  • 118.

    רוב ערוצי התיקשורת כולל אלה שנמכרים בכסף מלא..הם מגמתיים

    רונן, 05/02/13 18:05

    לא פחות ולא יותר מישראל היום לנוני מוזב יש אגנדה פוליטית וכלכלית שהוא מטיף בארס העט, להארץ יש אגנדה פוליטית והוא כרת ברית סמויה עם אוייבי הארץ לערוץ 2 ו 10 אחזקות של נונ מוזס יש קו מגמה דומה לידיעות אחרונות וגם למעריב לא חסר.
    אז לפחות ישראל היום מחולק בחינם כל היתר במעטה של אוביקטיביות מסולפת נמגרים בכסף מלא. אז די להיתחסדות שלכם אתם שווים בדיוק כמו החינמון שנקרא ישראל היום.

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.178.25.27
  • 117.

    אני כקורא קטן ועלוב יכול לעשות תחקיר כזה על ידיעות אחרונות (ל''ת)

    הקורא, 05/02/13 18:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.187.51
  • 116.

    רוב העם אוהב לקרוא את ישראל היום על אפכם וחמתכם (ל''ת)

    יוסי, 05/02/13 18:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.149.229
  • 115.

    כן שמענו הצהובון של מוזס יותר מאוזן (ל''ת)

    אריה, 05/02/13 18:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.187.51
  • 114.

    "העולם הזה" שירת את בריה"מ

    גרי, 05/02/13 18:00

    עיתון זה לא עסק אלא נשק פוליטי וכלכלי להכפיש ולגדף את את יריביו

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.67.117.153
  • 113.

    דרוקר עבר עם שלח וההוא מהשקשוקה בזמן שהם תכננו פוליטיקה (ל''ת)

    טלו קורה, 05/02/13 17:56


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.215.243
  • 112.

    כזו שינאה הדדית לא חוותי זמן רב.

    אסי א, 05/02/13 17:27

    גם תוכנית המקור ןהן אשר כתוב במאמרכם להלן מבטא עויינות תהומית בילתי ראויה כאילו אנו נמצאים ב2 מדינות האוייבות זו לזו.ואני שואל מדוע.למה לו ההיפך מדוע הקוטביות. אם עיתון מסויים מצדד בממשלה זהו פשע? די לשינאת האחים.לידיעתכם אין לכך כל חשיבות על הציבור ואם הכותב התכוון לקלל הרי שנמצא מברך.

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.120.38.171
  • 111.

    התחקיר שלא ראינו על ידיעות מעריב והארץ (ל''ת)

    בטוח שנזדעדע, 05/02/13 17:09


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.110.240.169
    • שישראל היום ירימו את הכפפה (ל''ת)

      חיים, 05/02/13 17:27


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.199.69.1
      • "ישראל היום" הרימו כבר את הכפפה

        ארז, 05/02/13 18:55

        הם ממשיכים במאבק שלהם נגד נוני מוזס וזרועות התמנון שלו.
        ויש כאלה שחשיפת האמת לא נעימה להם (כמו, למשל, נוני מוזס ורביב דרוקר...)

        דווח על תגובה זו

        IP: 89.139.178.148
  • 110.

    עיתונות ארסית

    נפתלי, 05/02/13 17:07

    רוב העיתונות בעולם מפרסמת שינאה תהומית למדינת ישראל והם מצטטים דברי בלע מעיתון הארץ ואף כלב בעיתונות הנאורה לא נובח.
    לכן,אני מעדיף את הביביתון ולא את האנטישמימון.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.151.239
  • 109.

    התקשורת הישראלית היא כמו רובוט , כולם חושבים אותו דבר לכולם אותה דעה (ל''ת)

    חוץ מישראל היום שהוא העיתון הכי אמין, 05/02/13 17:01


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.91.170
  • 108.

    העיתון ייסגר יום אחרי נפילת ביבי

    שמוליק, 05/02/13 16:36

    ברגע שאשכנזי ייכנס לזירה לפיד יעלם ואשכנזי יגרוף את הקולות. מביבי ישארו רק ספרים על תקופה שחורה וכישלונות . הוא וברק היו השניים הגרועים מאז קום המדינה

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.29.198.117
    • אשכנזי בדרכו לכלא (ל''ת)

      צופה, 05/02/13 22:35


      דווח על תגובה זו

      IP: 46.116.144.89
  • 107.

    עד כמה אפשר לקחת ברצינות תחקיר של תוכנית

    עמי, 05/02/13 16:29

    שהוציאה מתוכה שני מתחרים ומתנגדים לנתניהו? אולי דרוקר מוציא את עצביו על נתניהו בגלל שלקח ממנו את עופר שלח ומיקי רוזנטל? (הם היו שותפים לתחקיר המקורי?)

    עד כמה אפשר לקחת ברצינות תחקיר של ערוץ שמסרב לשלם את חובו למדינה, ומנסה להשפיע בכל דרך על ראש הממשלה ושר האוצר כדי לקבל תספורת לאותו חוב?

    זה לא סוד שישראל היום לא מיישרת קו עם כל העיתונים העויינים את נתניהו. כבר היו עדויות של עיתונאים שהעידו שהעורך שלהם בידיעות כתב כתבות בשמם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.150.38.178
  • 106.

    כאשרנתניהו יפול העיניין של אדלסון בעיתון יעלם והחינמון יסגר

    נועה, 05/02/13 16:20

    חבל על האנרגיות, עיתון מסוג זה לא ישרוד. העיתון לא מרויח הוא שורד כיוון שאדלסון מזרים כסף, כשאדלסון ימצא צעצוע חדש העיתון ייסגר....

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.114.18.36
  • 105.

    כאן צפון קוריאה

    הלו?, 05/02/13 15:50

    לשים לב: אין באינטרנט (בינתיים) אף שידור של התכנית וגם לא את לונדון וקירשנבאום מאתמול עם פרומו ל"מקור"! וואו! איזה מקושרים! אולי חושבים שאף אחד לא ראה? אולי שנשכח? וגם לשים לב לכמות התשליך המעופש של תגובות בעד הישראלהיום הזה! מגיע לכם שאוויטה פירון תשלוט בכם!

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.104.204
  • 104.

    אפשר כבר לדעת פעם אחת ולתמיד מה מסתיר ושומר אבי רצון?ולמה הוא לא מדבר? (ל''ת)

    הבת של שלדון, 05/02/13 15:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 62.0.126.240
  • 103.

    ישראל היום עיתון מעולה

    דורון, 05/02/13 15:31

    באף עיתון כבר אין מדרו חדשות הכול מוכפף לאינטרס וישראל היום לא שונה.
    ידיעות נמצא בנסיגה ההתקפה שלו על נתניהו ערב הבחירות היא שפלות שלא הייתה כדוגמתה.
    מעריב ירד בתפוצה כי היה משעעמם נקודה.
    ישראל היום פשוט טוב.

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.72.53
  • 102.

    אני הפסקתי לקרוא ידיעות האובססיבי בשנאתו לביבי . (ל''ת)

    רינה, 05/02/13 15:23


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.233.158
  • 101.

    אני הפסקתי לקרוא ישראל היום באוקטובר

    א מ, 05/02/13 15:00

    אני תמיד מתעניין בבחירות בארצות הברית. כידוע ביבי וישראל היום תמכו ברומני נגד אובאמה. בחודש אוקטובר באחד הימים ישראל היום פרסם כתבה ענקית על זה שרומני מוביל לפי המדד של real clear politics על אובאמה 206-201. ובכל הכתבה שהתפארה בסיכויי רומני לא הוזכר במילה אחת הדבר הבא. המדד אותו ישראל היום לקח זה המדד של המדינות שבהם אחד המועמדים מוביל במעל ל 5 אחוז. במדד של כלל המדינות באותו יום אובאמה הוביל לפי אותו אתר במשהו כמו 60 אלקטורים. ישראל היום לקח את מה שנח לו להציג ופשוט התעלם מהמידע היותר רלוונטי כי המידע הזה פשוט לא התאים לו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 194.90.216.102
  • 100.

    וידיעות אחרונות שתוקף את הימין בכל כתבה? (ל''ת)

    המבקר, 05/02/13 14:52


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.159.253
  • 99.

    אין על דרוקר!!! צריך עוד אלפי כמוהו!

    תודה רביב, 05/02/13 14:12

    כלב השמירה הכמעט יחיד שעוד לא נרדם

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.226.51.246
    • יש כמה אלפים כמוהו. מה שחסר זה כמה עיתונאים שלא יהיו כמוהו

      אפשר גם 12-20, 05/02/13 15:32

      עיתונאים שמבקרים את הימין על כל שטות ושנותנים פרשנות שמתבססת רק על עמדות המחנה הפוליטי שלהם יש לנו מספיק
      בעצם יש לנו רק כאלה.

      אולי כדאי שיהיו גם כמה שיבדקו מה קורה אצל שאר המפלגות, שאר המחנות.. אולי בבית המשפט העליון או בפרקליטות וגם קצת בתקשורת עצמה...
      אנשים שבאמת אכפת להם מהדמוקרטיה ולא עסוקים באיתרוג או בהמצאות.

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.249.239
    • דרוקר ללא שלח לא שווה הרבה. (ל''ת)

      אמנון, 05/02/13 16:38


      דווח על תגובה זו

      IP: 82.80.226.68
  • 98.

    ההבדל המהותי היחיד בין ידיעות לישראל היום זה המחיר (ל''ת)

    אנטי שמאל, 05/02/13 14:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.96.166
  • 97.

    כל מה שתגידו על ישראל היום נכון גם לגבי ידיעות אחרונות

    הצדיק הנאור, 05/02/13 13:53

    דבר אחד אני לא מבין: ידיעות משמש זה שנים כשופר התעמולה של השמאל ושור הניגוח בנתניהו, מדוע עד היום אף אחד בתקשורת לא טרח לעשות את אותה כתבת תחקיר על ידיעות? למה אף אחד לא מדבר על הבחישות של נוני?
    ישראל היום הוא עיתון הבית של נתניהו וזה כל ילד יודע, אבל להתעסק כ"כ הרבה בעובדה הזו ולהתעלם ממה שקורה בידיעות זוהי צביעות לשמה

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.20.84
  • 96.

    נו אז ? ידיעות אובסיסיבים כנגד ביבי

    עומר, 05/02/13 13:50

    אז נקרא כל היום אובססיות של אנשים רק בגלל שהם נגד השלטון
    למה על זה אין תחקיר אמיץ של הערוץ הכושל

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.8.161
  • 95.

    ביטלתי את המנוי למעריב עקב הסיקור המוטה בפרשת גלאנט (ל''ת)

    שונא ביבי, 05/02/13 13:44


    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.150.112
  • 94.

    ביטלתי את המנוי למעריב עקב הסיקור המוטה בפרשת גלאנט (ל''ת)

    שונא ביבי, 05/02/13 13:43


    דווח על תגובה זו

    IP: 213.57.150.112
  • 93.

    לא ברור לי מה ההבדל בין "ישראל היום" ל"ידיעות אחרונות" ( שכבר אינו

    מתן, 05/02/13 13:39

    העיתון של המדינה, לשמחתי)?

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.81.66
  • 92.

    כתב שמאלני , ותחקירן שמאלני יצאו לדרך , בים בם בום.. ההמשך ידוע (ל''ת)

    אוריה, 05/02/13 13:39


    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.206.14
  • 91.

    מה לגבי "ידיעות אחרונות" ואיש ההון פטרונם של אולמרט וליבני? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 05/02/13 13:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.34.140
    • איפה התחקיר "האמיץ" על מלחמתו בנתניהו ובימין בכלל! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 05/02/13 13:41


      דווח על תגובה זו

      IP: 79.182.34.140
  • 90.

    תחקיר אמין ואמיץ,

    טלי, 05/02/13 13:37

    תמיד לראות את רביב דרוקר-לראות עיתונאי
    במיטבו,שאפו רביב!
    אחרי שניסיתי לקרוא את הביזיון בצורת
    עיתון--גם בחינם ממש אין לו כניסה
    בביתנו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.48.249
    • ממש אומץ

      ארז, 05/02/13 15:11

      באמת צריך הרבה אומץ כדי לצאת נגד נתניהו ונגד "ישראל היום".... באמת...

      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.178.148
  • 89.

    הכותב , כמו התחקיר , לא אובייקטיבי

    לא מעניין, 05/02/13 13:36

    ברור לכל בר דעת שכמו שיש עיתונים שתומכים בביבי יש עיתונים ששמו להם למטרה לנגח אותו.
    כך שידיעות ואפילו רביב דרוקר גם הם פועלים מאינטרסים צרים... אם ישראל היום היה עושה תחקיר על חדר העריכה של תוכנית המקור זה היה אותו תבשיל עם החלפת שמות..
    כולם מושחתים השאלה היא באיזה צד אתה..

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.219.194.72
  • 88.

    ציפיתי ליותר

    Eli, 05/02/13 13:33

    http://www.israelhayom.co.il/site/newsletter_article.php?id=26613&hp=1&newsletter=05.02.2התחקיר של דרוקר היה פחדני (הוא נראה חיוור, או שדמיינתי?). ציפיתי ליותר דם. רוב הדברים היו בגדר רכילות עם מוזיקת מעליות מפחידה. ביקרו אותנו על סיקור המחאה – אני גאה שהיינו בין הברכיים שלא כרעו לבעל התקשורת והצביעו בזמן אמת על הגורמים הפוליטיים שעמדו מאחורי המון תמימים שמחו נגד יוקר המחיה, גורמים שיצאו כבר מהארון (ראו ראיון עם ארי שביט עם דב חנין מחד"ש בשישי לפני הבחירות).

    ב"ישראל היום" יש הרבה יותר כותבים בעלי השקפת עולם שמאלית מאשר כותבים בעלי השקפת עולם ימנית ב"ידיעות" ועל אחת כמה וכמה ב"הארץ". אהבתי את ההגדרה "שמאלני מחמד". מה רע? אבל כמות כותבים כזאת משמאל אינה בגדר "מחמד" בלבד.

    חלק מהביקורת על שכתובים של כתבות ומאמרים נתונים לפרשנות – מילה שדרוקר מכיר באופן סלקטיבי. אני לא מתכוון לפרשנות עיתונאית, אלא לתורת הפרשנות (הרמנויטיקה). למשל העובדה שלפידות (סגן עורך העיתון וראש מחלקת הניו מדיה, ד.א) אהב כתבה של יובל בן עמי ועמוס רגב פסל אותה כי חשב שאינה טובה.

    בן עמי חושב שזה בגלל שהייתה שם פסקה שהשתמעה ממנה ביקורת על הרשויות שמזניחות את ג'לג'וליה. מזה הוא מסיק שמכיוון שחששו בעיתון שהקורא יגיע למסקנה שממשלת נתניהו רעה - לכן נפסלה הכתבה. נשמע בוגר, הא? עמוק?
    013

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.158.12.130
  • 87.

    שערוץ 10 לא יבכה שסוגרים אותו

    אוהב חדשות, 05/02/13 13:24

    בעתיד אחרי שמלכלכים על ראש הממשלה הם יזחלו על גחונם גדי לקבל מימון .

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.214.129
  • 86.

    תחקיר מעוות כמו כל התקשורת פה

    אושרי, 05/02/13 13:18

    הרבה מניפולציות. ועוד מביאים את חיים רמון??? שיביאו את נוני מוזס וזהו

    דווח על תגובה זו

    IP: 134.191.232.71
  • 85.

    הכותב הסמולן מעיד בשבחו של התחקירן הסמולן

    פנחס, 05/02/13 13:18

    בזמנו שווינט פיטר כמה עיתונאים יצאה אחת מהם לתקשורת וסיפרה שנוני מכריח כל עיתונאי בכל מצב להתקיף את נתניהו.הענין מיד הושתק.דרוקרנ הסמולן כמובן לא חקר

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.195.30
  • 84.

    כתבלב מעריב מתפעל מהכתבה המגמתית העלובה של דרוקר, למה?

    בושה וגועל, 05/02/13 13:17

    למעריב וידיעות יש אוייב משותף: ישראל היום.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.207.217
  • 83.

    בכל תפקיד שביצע גינת (כולו פוזה)נכשל והודח!עץ10 גמר סופית! (ל''ת)

    ASQAD, 05/02/13 13:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.36.145
  • 82.

    אם אדלסון יתבע את ערוץ 10 על הוצאת דיבה, הוא מאה אחוז צודק. (ל''ת)

    תותי, 05/02/13 13:14


    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.207.217
  • 81.

    דרוקר ביזה את עצמו, נומי מוזס קידם שנים את אולמרט המושחת אבל דרוקר לא

    תותי, 05/02/13 13:13

    אמר על זה מילה!!!! זו היתה כתבה מטעם בטעם מסריח.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.207.217
  • 80.

    נוני מוזס עומד מאחורי רפי גינת שהפעיל את דרוקר כמו בובה. (ל''ת)

    קוקו, 05/02/13 13:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.207.217
  • 79.

    אני קורא ישראל היום ואפילו יש לי מנוי זה עיתון ציוניהאחרים משרתי השמאל (ל''ת)

    אפי, 05/02/13 13:06


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.35.62.115
  • 78.

    "התחקיר הזה הוא ריב בין שני בעלי הון ודוקר מנסה להתחנף לבוס החדש נוני. (ל''ת)

    דרוקר בעצם עובד בידיעות, 05/02/13 13:01


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.250.36
  • 77.

    למה לא עושים תחקיר על "ידיעות"..נראה את רביב הדוגמנית מול נוני מוזס. (ל''ת)

    זה לא תחקיר זאת קנאות, 05/02/13 12:56


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.250.36
  • 76.

    ! (ל''ת)

    SANDU, 05/02/13 12:55


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.36.145
  • 75.

    אין עיתון אחד בארץ שמתקיים בזכות מקצוענותו ואינו נתמך ע"י בעלי הון. (ל''ת)

    אז מה אתם מקשקשים על תחקירים?, 05/02/13 12:54


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.250.36
  • 74.

    שאלה מה יקרה לישראל היום לאחר סיום הקרירה הפוליטית

    אני, 05/02/13 12:53

    של ביבי??????

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.121.186
  • 73.

    עם כל הכבוד "ישראל היום" נחשב לעיתון הכי אמין במדינה מבין השקרנים. (ל''ת)

    הוא שקרן אבל קטן, 05/02/13 12:51


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.250.36
  • 72.

    ביבי נבחר לראשות המששלה שוב בגלל שהעיתונים הפכו לנייר רשמי לעטיפת דגים (ל''ת)

    ידיעות זה בכלל בדיחה, 05/02/13 12:49


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.250.36
  • 71.

    הציבור יודע שכל העיתונים והטלויזיה מכורים לבעלי הון כולל התחקיר המכור. (ל''ת)

    זה נבלה וזה טרפה, 05/02/13 12:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.250.36
  • 70.

    !חבל על המובטלים (ל''ת)

    DODEL, 05/02/13 12:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.36.145
    • רב-עם כולם-יב(חפיף)דרעקר סגר אתמול את ערוץ 10 סופית! (ל''ת)

      DODEL, 05/02/13 13:11


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.64.36.145
  • 69.

    כל כתבי ה"תרבות" מהביצה התל אביבית נגועים ב"כלבת סמולנית" אקוטית (ל''ת)

    זשזש, 05/02/13 12:43


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.36.145
  • 68.

    סליחה, כן?

    הקיבוצניק, 05/02/13 12:40

    הביקורת דלעיל היא גרוטסקה עיתונאית: יד אחת אוחזת בשרץ ושניה מכשירה אותו.

    איפה התחקיר שלכם על הדמוניזציה נגד ביבי בעיתון של המדינה-של-נוני-מוזס?

    איפה התחקיר שלכם על ההסתה נגד ממשלה נבחרת בבטאון שלכם ובערוץ 10 ובערוץ 2? מה עם תחקיר על איך ששלחתם לעזאזל את אחד הכותבים הטובים שלכם, מאיר עוזיאל, רק כי העיז לבקר את ״ההתנתקות״ ואת מסירת עזה לחמאס?

    ואיפה התחקיר החשוב מכל על עלילות הדם המחליאות שהדר-שטירמר של הימין הלאומני הפלסטינאי, העיתון לאנשים חשוכים, מפיץ בחו״ל ובאתר המסונף לו, וואלה?

    הלכתם לחפש את ישראל היום? לכו חפשו מי יקח אתכם ברצינות אחרי שנים של עיוות אנטי-לאומי (אני אפילו לא ימני) בעיתנכם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.142.31.244
    • מסכים (ל''ת)

      רון, 05/02/13 15:34


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.66.90.43
    • חבר כמה שאתה צודק

      מושבניק, 05/02/13 18:58

      BIG LIKE

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.64.167.27
  • 67.

    טמבל שכמוך נגוע בכלבת סמולנית קורא לסמרטוטון ''תחקיר''? (ל''ת)

    גםגקך, 05/02/13 12:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.36.145
  • 66.

    דרוקר התעצל לעשות תחקיר אמיתי.

    Igaaly , 05/02/13 12:30

    שנה וחצי תחקיר ומה יצא מזה ???
    קיטע חסר רגל, חד צדדיות מובהקת שאיננה מסוגלת להתקדם ולו צעד אחד.

    אגב, מעניין, אלקנה ממעריב ודרוקר מערוץ 10, שניהם כמעט נסגרו. היתכן???

    הפוסל במומו פוסל.
    העם מצביע בגדול: ישראל ? היום!!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.228.232
  • 65.

    רביב דרוקר מת מבחינה עיתונאית - אני לא מאמין לאף מילה שלו (ל''ת)

    יובל, 05/02/13 12:30


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.163.126
  • 64.

    ישראל היום לא עדיף על מעריב, אבל וודאי הוא עדיף על

    יובל, 05/02/13 12:29

    ידיעות אחרונות, הנשלט ע"י נוני מוזס, ששולט גם ברשת ועכשיו קיבל גם את השליטה על ערוץ 10. מפחיד כמה כח תקשורתי יש לנוני הזה!

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.69.230.222
  • 63.

    שיעשה תחקיר על קומת המרתף האסורה של מיקי רוזנטל

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 05/02/13 12:20

    חברו לתחקירים של דרוקר ,מיקי רוזנטל,כעת ח'כ חדש וראש מטה של מפלגת העבודה למלחמה בשחיתות,במשך 22 שנה
    החזיק בביתו קומת מרתף שנבנתה ללא היתר וכאשר העבירה נתגלתה רוזנטל טען שביקש היתר.עריית גבעתיים : רוזנטל
    מעולם לא הגיש בקשה להכשיר את ההיתר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.187.108
  • 62.

    ישראל היום הוא מה שמעריב היה פעם - עיתון ישראלי ציוני ולא עוד כלי (ל''ת)

    תקשורת ערבי בעברית.לכן ביטלתי את המינוי שלי במעריב, 05/02/13 12:13


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.211.123
    • נשבעתי שבחיים לא אשתמש בצירוף האותיות האלה אבל זה ממש מתבקש

      ronen, 05/02/13 12:21

      פחחחח...

      דווח על תגובה זו

      IP: 74.101.19.233
  • 61.

    הציבור לא גילה ענין כי הוא יודע מה לצפות מדרוקר (ל''ת)

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 05/02/13 12:08


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.187.108
  • 60.

    צריך עיתון וגם ערוץ שידור שיציגו את עמדות ממשלת הימין - כמו בארה"ב (ל''ת)

    עזרה הסופר, 05/02/13 12:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.124.91
  • 59.

    "עבודת עיתונאות רצינית, חשובה ואמיצה"?! צהובון דרוקר לעניים

    רובן, 05/02/13 12:01

    ראו תחקיר על רביב דרוקר:
    "מי אתה, רביב דרוקר?" ב-ynet (כתבה מלאה ב"ידיעות אחרונות":
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3579160,00.html

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.210.172
  • 58.

    מעניין כמה עלו כל התגובות הממומנות לכתבה חשובה זו... (ל''ת)

    קובי, 05/02/13 11:57


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.26.14
    • אכן מעניין קובי (או שזה בעצם ורדה? או אולי א.נ.? או חיים? לכולכם יש)

      משעשע, 05/02/13 12:14

      משום מה את אותו IP בכמה מקומות שונים
      אתה קצת בבעיה מאז שמפורסם מספר הIP
      עלינו עליך מותק

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.249.239
  • 57.

    "ישראל היום" הוא לא יותר פרו ביבי מאשר "ידיעות נוניתון אחרונות"

    אני, 05/02/13 11:54

    ו"הארץ" הם אנטי ביבי...
    טוב שיש עיתון שנוטה לימין לאור כל התשקורת הנוטה לצד השני, במיוחד לאור העובדה שהשמאל האמיתי בארץ הוא מיעוט קטנטן.
    לגבי רביב, שנאתו לביבי היא על גבול הפתאטית, שיעשה תחקיר דומה על ידיעות.
    הכי משמח הוא שעל אפתם וחמתם של רביב ודומיו ביבי נבחר בפעם השלישית, רק לחשוב על הסבל שזה בטח גורם להם גורם לי עונג!

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.73.189
  • 56.

    איפה כתבות התחקיר על שהתקשורת היא אליטה שנשלטת ע"י השמאל הקיצוני?

    חיים, 05/02/13 11:54

    ערוץ 2
    ערוץ 10
    ידעות אחרונות
    הארץ
    גלי "צה"ל"
    קול "ישראל"
    משדרים מבוקר ועד ערב: שקרים, חצאי אמיתות, מכפישים ומשתלחים בציבור המתנחלים וחרדים, מגבים ומסתירים את זוועות הפשע הערבי ישראלי, הבדאווי ואת בוגדנות השמאל הקיצוני?
    איפה הכתב האמיץ שיעלה את פשעי התקשורת?

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.38.106
  • 55.

    המקור

    שיר, 05/02/13 11:54

    ראיתי את התחקיר המרושל ובעייתי של
    המקור רוב מה שהיה זה גיבוב של שטויות?

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.114.2.49
  • 54.

    בא תזכיר עוד חינמונים:

    סתם, 05/02/13 11:54

    NRG
    YNET
    גלי צה"ל
    רשת ב'
    ערוץ 2
    ערוץ 1
    ערוץ הכנסת
    103FM
    כל העיר
    עיתון כיתה ט', בי"ס עירוני ח'.
    עלון המכון הישראלי לעידוד שקר כלשהו.

    דיי עם השטויות.
    מותר לכתוב מה שרוצים, לקרוא מה שרוצים ולהאמין למה שרוצים.
    הסיבה היחידה שיוצאים נגד ישראל היום היא - שהוא מצליח.
    הסיבה

    דווח על תגובה זו

    IP: 134.191.232.70
  • 53.

    כל אתרי העיתונות באינטרנט

    מתי, 05/02/13 11:54

    הם חינמונים.מה הצביעות הזאת שישראל הוא חינמון,היום כל העיתונים בדרך זו או אחרת הם חינמונים. אז שלו יבלבלו לנו את המוח.

    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.127.221
  • 52.

    מעניין ששתקת כש נוחי עשה אות דבר אצלכם במעריב - מתחסד , נקודה. (ל''ת)

    יקירמרכז, 05/02/13 11:51


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.118.48.248
  • 51.

    לפחות העיתון שלהם ח-י-נ-ם - ועוד יש תלונות?? חצופים!

    אחד שיודע, 05/02/13 11:51

    גם עיתון חינם, גם ימני , גם מעניין ובעל תוכן איכותי... מה צריך יותר מזה? לשלם על מעריב או ידיעות? פחח הצחקתם אותי.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.76.111
    • אז אין לך בעיה מליונר אמריקאי מנסה למוטט את ענף העיתונות הכתובה

      ronen, 05/02/13 12:15

      מעניין מה היית אומר אם זה היה מליונר אמריקאי שתומך בזהבה גלאון ומציף את ישראל בביטאון מר"צ חינמי מוסווה כעיתונות חוקרת ונייטרלית, שמאיים להשתלט על שוק העיתונות הכתובה בישראל, ולמוטט כלכלית את העיתונים האחרים כי הוא יכול להרשות לעצמו להפסיד מליונים עבור האג'נדה שלו, ולהציע את הפרופוגנדה השמאלנית שלו בחינם.

      דווח על תגובה זו

      IP: 74.101.19.233
      • זה כבר קורה

        ארז, 05/02/13 13:00

        שופרי השמאל, ששלטו פעם בלעדית בתקשורת, ניסו כבר לסגור את "ישראל היום" - ונכשלו, למזלנו.
        הדעה האחרת מפחידה את "אבירי שלטון החוק"...

        דווח על תגובה זו

        IP: 89.139.178.148
  • 50.

    כל העיתונים משרתים עמדות ובעלי ענין, אבל "ישראל איום" עושה זאת

    איציק הימן, 05/02/13 11:49

    ללא בושה וללא גבול, ואין לו עמדה למעט דבר המפלגה - זה בדיוק פרבדה. את כל העיתונים צריך לקרוא באופן ביקורתי, את זה אין טעם לקרוא כלל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.67.52.208
    • זכותו המלאה כעיתון פרטי ולפי תיאורך הוא גם מוכן להפסיד קוראים!

      כמובן שזה לא נכון היום הוא עיתון מגוון, 05/02/13 13:01

      שנים שלא קראתי עיתונים עד שהופיע ישראל היום שהחזיר לי את החשק לקרא ויש לו סודוקו ברור ופתיר !

      דווח על תגובה זו

      IP: 5.102.227.82
  • 49.

    רביב ואתה תמים?

    אבי, 05/02/13 11:43

    אתה בא עם אג'נדה משלך משליך רפש לכל עבר
    ואפילו לא שם לב שלפני כמה חודשים ביבי השאיר לך עבודה אני מאמין שכיהיה שלטון שמאל אתה תהיה מרוצה מאוד ולא תהיה לך שום בעיה.
    אז כמו שאמרת על ביבי אל תפחיד אותנו

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.178.116.1
  • 48.

    כשידיעות הוא אנטי ביבי בצורה מובהקת (מזה עשורים)- הציבור צריך קונטרה!! (ל''ת)

    רועי, 05/02/13 11:43


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.174.48
    • הציבור צריך יושר ולא קונטרה. לא ביביתון ולא אנטי-ביביתון.

      eli, 05/02/13 12:11

      מעריב, הארץ ומקור ראשון הן דוגמאות טובות לכך.

      דווח על תגובה זו

      IP: 147.237.70.107
      • הארץ?!? לא התבלבלת קצת? (ל''ת)

        רחל, 06/02/13 14:54


        דווח על תגובה זו

        IP: 120.148.213.187
  • 47.

    כן ודרוקר מאוד אובייקטיבי- כל תחקיר שלו מיועד אישית לנתניהו! (ל''ת)

    ליאור, 05/02/13 11:42


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.174.48
  • 46.

    כיצד סיקרו בישראל היום את -צילום ותמלול המכתב שהשאיר משה סלמן!!!!!! (ל''ת)

    חבל שלא הבאתם, 05/02/13 11:42


    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.148.46
  • 45.

    התחקיר שלי

    קארין, 05/02/13 11:42

    מר מוזס קנה את ערוץ 10 ופתאום העיתון שכותבים בו עוזי ברעם, זהבה גלאון, יוסי ביילין ומוריה שלומות הוא ביביתון, ממש קוזאק נגזל. בחיים אני לא אשכח את הראיון של סילבן שלום בידיעות אחרונות בו הוא קונן על כך שהוא לא זוכה לאבדת הציבור כי התקשורת לא מפרגנת לו, באמת מסכן אפילו איתו לא מצליחה להסוות עד כמה הוא לא יוצלח.

    דווח על תגובה זו

    IP: 37.142.134.251
  • 44.

    הצביעות פשוט לא נתפסת

    מרוקאי מאוד עצבני, 05/02/13 11:40

    השמאל שבמשך שנים על שנים שימש כפטרון על התקשורת וניגח את הימין מכל עבר ועיצב דעת קהל, באיזה זכות? באיזה זכות אתם רוצים לקחת לי את העיתון שאני אוהב לקרוא?!!?!?!?!?

    YNET והארץ וגם מעריב הם עיתונים מהמפה השמאלית !!!!! באיזה זכות חבורה של נוכלים מדושני עונג צוחקים על הציבור המזרחי הימני והחרדי

    כל הארץ חאפלות שנפלו עליכם טילים ואחרי זה באים ובוכים למה לא מפגינים איתנו אתם לא חלק מאיתנו בכלל אנחנו עם אחר

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.177.184
  • 43.

    זה נבלה וזה טריפה. למי כבר אפשר להאמין בתקשורת (ל''ת)

    לא מתוקשר, 05/02/13 11:40


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.226.30.159
    • למעריב, הארץ ומקור ראשון. (ל''ת)

      eli, 05/02/13 12:11


      דווח על תגובה זו

      IP: 147.237.70.107
  • 42.

    ישראל היום

    ניר, 05/02/13 11:38

    ישראל היום מביא דעה שונה מדעת הרוב המוחלט בתקשורת ובזה חשיבותו

    בנוסף, הוא מאפשר לקבל עיתון ללא תשלום

    לא ברור למה זה כל כך מפריע לכם

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.179.90.74
  • 41.

    מעניין שהכתבה הזו הופיעה בערוץ 10 ימים אחרי שנוני השתלט עליה... (ל''ת)

    סטודנט טכניון, 05/02/13 11:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.67.162.131
    • מענייו שאתה ממחזר את אותם הדברים מדף המסרים של ישראל היום

      ronen, 05/02/13 11:50

      ומעניין יותר שאתה חושד בניגוד עניינים כשזה מגיע לקשר בין נוני מוזס לערוץ 10, אך שום נורה אדומה לא נדלקת אצלך כשיש קשר ישיר בין משרד ראש הממשלה לבין המממן, העורך הראשי והמנכ"ל של ישראל היום.

      דווח על תגובה זו

      IP: 74.101.19.233
      • זה נבלה וזה טריפה

        eli, 05/02/13 12:12

        עדיף מעריב הארץ ומקור ראשון. לא ביביתון ולא אנטי-ביביתון.

        דווח על תגובה זו

        IP: 147.237.70.107
      • מה לעשות שזו האמת

        ארז, 05/02/13 13:01

        היא לא נעימה לך, אבל אי אפשר להתעלם ממנה.

        דווח על תגובה זו

        IP: 89.139.178.148
  • 40.

    אני לא בעד ביבי אבל אתם נהייתם עיתון מסריח מהשנאה שלכם. בושה (ל''ת)

    אבי אלון , חבצלת, 05/02/13 11:37


    דווח על תגובה זו

    IP: 2.54.250.15
  • 39.

    יאללה אלקנה, ניתוח להוציא ת׳לשון מהתחת של נוני. בושה (ל''ת)

    אבי אלון , חבצלת, 05/02/13 11:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 2.54.250.15
  • 38.

    האמת על התקשרת כנסו

    אברהם, 05/02/13 11:30

    שנים נאשמה התקשורת בשם ולענות ואיש לא יצא נגדה הארץ עיתון שמאלני מובאק ואיש לא יוצא נגד כך אז היום סוף סוף נתגלתה האמת שגם אנשי התקשורת יש להם אוגנדה כלשהי וכי לכל דבר המפורסם בתקשורת צריך להיזהר פתאום התקשורת מיתממת ויוצאת נגד ישראל היום

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.167.116
  • 37.

    ה"נוניתון" הוא הקדוש של השדמאל (ל''ת)

    ניסים, 05/02/13 11:26


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.118.35.248
  • 36.

    מעריב לא חייב לצטט את התחקיר הצבוע של דרוקר

    shomersh, 05/02/13 11:22

    רק בגלל שהוא עיתון מתחרה לישראל היום.
    לפחות תן מקום לתגובת העיתון לרביב דרוקר "הצבוע" שאתה מתאר כתחקירן אמיץ.
    לא אמיץ ולא נעליים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.87.179
  • 35.

    ואת מי משרת רפי גינת?נכון.שונאי המחנה הלאומי ודתיים. (ל''ת)

    סתום העיין, 05/02/13 11:21


    דווח על תגובה זו

    IP: 62.0.1.226
  • 34.

    שאלה כנה לאלקנה

    ירושל, 05/02/13 11:17

    אנחנו יודעים שאתה לא חי בכנות עם הדברים שאתה כותב - אבל שאל את עצמך את הדברים האלה - ולפחות תדע אתה - אם אתה חי עם עצמך בכנות...
    באמת אני רוצה לדעת - האם היית תומך בתחקיר זהה על ידיעות אחרונות?
    למה הערוץ עושה תחקיר כזה רק על עיתון אחד ולא על השני?
    איפה איושרה העיתונאית שלך? מדוע אתה לא קורא לעשות בדק כזה גם בידיעות אחרונות?
    האם קשורה העובדה, שהמנכ"ל החדש של ערוץ 10 הוא מקורבו הקרוב מאוד של בעלי ידיעות אחרונות?
    האם העבודה שעופר שלח, רץ מטעם מפלגתו של נוני מוזס קשורה גם כן?

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.227.114
  • 33.

    מאז שישראל היום יצא לאור כל העיתונאים בישראל

    הפכו צדיקים גמורים, 05/02/13 11:16

    מעניין שלפני קיומו לא היו תחקירים כאלו.
    אזרחי המדינה היו נתונים לשטיפות מוח מקום המדינה ותקפו את מנהיגי הימין מאז ומעולם. כשיש סוף סוף עיתון אחד עם אג'נדה ימנית מול ערוצי טלוויזיה אתרי אינטרנט ועיתונים שמאלניים, פתאום נזעקים הצדיקים על הטייה פוליטית ועל חוסר הגינות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.117.60.131
  • 32.

    דרוקר ששידר כתבת דתמית

    דוד, 05/02/13 11:16

    אוהדת על העבריין אריה דרעי, הביא את עבריין המין חיים רמון בתור פרשן לטוהר מידות. אכן עבודה עיתונאית עמיצה ואמינה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 207.232.29.213
  • 31.

    ידיעות בלחץ מחלק חינם את העיתון מוזס המושחט כואב כואב (ל''ת)

    לוי, 05/02/13 11:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.163.172
  • 30.

    את ידיעות אני מנקה את השמשות של הרכב ואת ישראל היום אני קורא!!!! (ל''ת)

    טרי, 05/02/13 11:09


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.163.172
    • צודק במאה אחוז , ישר כוח אחי (ל''ת)

      אזרחית שהתפכחה, 05/02/13 11:25


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.64.22.19
  • 29.

    ידיעות בלחץ כבר שלוש שנים עם ישראל קורא רק ישראל היום חחחח (ל''ת)

    אילן, 05/02/13 11:08


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.163.172
  • 28.

    ישראל איום אינו טוב דיו כדי לעטוף בו דגים סרוחים של שלשום.

    THE SIXTH GATE , 05/02/13 11:05

    קטלוג עלוב של מיליונר סהרורי זקן ונרגן.

    דווח על תגובה זו

    IP: 2.55.131.222
  • 27.

    אלקנה כואב לך תאכל את הלב רק ישראל היום ולא העיתון הפאשיסטי ידיעות אחר (ל''ת)

    יצחק, 05/02/13 11:05


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.163.172
  • 26.

    ידיעות אחרונות העיתון של אולמרט הגנב ומוזס המושחטטטט (ל''ת)

    ימית, 05/02/13 11:03


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.163.172
  • 25.

    לכול השמאלנים תאכלו את הלב ישראל היום זה העיתון של המדינה!!! (ל''ת)

    שושי, 05/02/13 11:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.163.172
    • מה הפלא במדינה שבה יאכלו כל אשפה כל עוד זה בחינם (ל''ת)

      ronen, 05/02/13 11:54


      דווח על תגובה זו

      IP: 74.101.19.233
      • גם ידיעות זה חצי חינם (ל''ת)

        אפי, 05/02/13 19:25


        דווח על תגובה זו

        IP: 85.64.167.27
  • 24.

    דרוקר תשים חצאית יפחדן תעשה תחקיר על ידיעות נראה אותך גבר ינמושה (ל''ת)

    שרון, 05/02/13 11:01


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.163.172
  • 23.

    רביב דרוקר עיתונאי לענייני משפחת נתניהו. בושה וחרפה (ל''ת)

    משה, 05/02/13 11:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.149.229
  • 22.

    אלקנה חפשי את החברים שלך ... ישראל היום העיתון מספר 111111 (ל''ת)

    אילן, 05/02/13 11:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.163.172
  • 21.

    אני מקווה שבישראל היום יזכרו את השם של הכותב כשמעריב ייסגר בקרוב.. (ל''ת)

    שי, 05/02/13 10:59


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.117.54.226
    • כי הימין מומחה בסתימת פיות (ל''ת)

      ronen, 05/02/13 11:57


      דווח על תגובה זו

      IP: 74.101.19.233
      • כל כך מומחה בסתימת פיות עד שאין שום עיתון ימני בכל המדינה

        תקשורת שמאלנית וחד צדדית, 05/02/13 12:09

        מעניין...
        מרוב סתימת הפיות שהימין עושה אנחנו שומעים כל היום רק עיתונאים, פרשנים, מומחים, וסתם אנשים שכולם באים רק מהצד השמאלי של המפה הפוליטית.

        אולי הימין לא כל כך מוצלח בסתימת פיות?

        מעניין מי כן? ...ממממ

        ..

        דווח על תגובה זו

        IP: 87.68.249.239
        • אני ימני קורא מעריב כי הוא עיתון הגון

          eli, 05/02/13 12:16

          אני לא רוצה שיעבדו עלי, לא משנה אם זה מימין או משמאל.
          אבל בוודאי שיש הטיה שמאלה בתקשורת. למשל בארץ-נהדרת, מולי שגב המפיק הודה שהיה לו אינטרס לפני הבחירות להפיל את בנט! יש כאן הטיה אישית-פוליטית. אפילו לא רק נגד הימין בכללו אלא סיכול ממוקד אנטי מפלגה ספציפית.זה אנטי דמוקרטי במובהק לגמרי!!

          בושה.

          דווח על תגובה זו

          IP: 147.237.70.107
          • קורא הארץ בלבד וקצת מעריב נהפך לימני קורא מעריב?

            ליאור, 05/02/13 12:44

            למטה כתבת אלי שאתה קורא רק את הארץ ובתגובה הזו החלטת להכריז שאתה ימני. על מי אתה עובד ומי משלם לך. (סימן השאלה לא נשכח כי התשובה ידועה כבר).
            הערה קטנה לגופו של עניין: כשיש ריב אחים - וזה מה שקורה בארץ עכשיו, אולי מוטב לטפל בסיבה לריב במקום לטפח את הריב כפי שעשה דרוקר.
            מהי הסיבה? המבוי הסתום בסיכסוך עם הפלשתינים. כל עוד לא תהיה התקדמות, מלחמות היהודים יימשכו.
            כואב הלב.

            דווח על תגובה זו

            IP: 89.217.253.136
      • לא כי הימין זה העם וישראל היום מדבר לעם (ל''ת)

        אלון, 05/02/13 12:31


        דווח על תגובה זו

        IP: 84.94.121.186
      • תן מקרה אחד

        ארז, 05/02/13 13:03

        תן מקרה אחד של סתימת פיות מצד ימין.

        לעומת זאת, מקרים הפוכים יש בשפע - ערוץ 7, בסוף שנות ה-90, והנסיון לסגור את "ישראל היום" לפני כמה שנים...
        מעניין שאז חופש הביטוי לא הפריע לצדיקי השמאל...

        דווח על תגובה זו

        IP: 89.139.178.148
  • 20.

    מעניין שערוץ 10 לא אומר שום דבר על YNET וידיעות אחרונות

    אדיר, 05/02/13 10:55

    הרי אי אפשר לתקוף את תמנוני מוזס...
    רביב דרוקר כבר מזמן איבד בעיניי את האמינות כעיתונאי רציני. ערוץ 10 עם המינוי של רפי גינת הפך להיות ערוץ הטלוויזיה של נוני מוזס. אם בעבר תמכתי דרך השלט בערוץ הזה עכשיו זה כבר לא יקרה.
    עברתי לקרוא אתכם על פני YNET כי לפחות אתם מציגים עמדה יחסית מאוזנת. אבל את YNET כבר בלתי ניתן לקרוא בלי לרצות להקיא מהשמאלניות והמגמתיות של האתר הזה העיתון וזה העומד בראשו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.144.65
    • ממליץ מאוד. בדיוק מחשבותי גם!! (ל''ת)

      א, 06/02/13 14:03


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.29.192.202
  • 19.

    הפחד והאימה שמטיל נוני מוזס על עיתונאים כל כך רבים,הם הסכנה לדמוקרטיה.

    עיתונאי ותיק, 05/02/13 10:48

    לא רק דרוקר ואילנה דיין פוחדים לגעת בנוני מוזס שהצליח להכניס לכנסת בובה מטעמו עם 19 חיילים ממושמעים,אלא גם רשויות החוק..

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.117.54.226
    • מעניין

      1, 05/02/13 11:07

      מהרגע שהכריזו על בחירות עד ליום הבחירות בידיעות וב ynet הציגו את המצב בישראל כשחור משחור.
      כל נושא הוצג כאילו הממשלה אשמה.
      בעיות החוץ נעלמו מכותרות העיתונים.
      יום לאחר הבחירות, פלא אמיתי התרחש בידיעות ו ynet.
      בעיות הפנים נעלמו לחלוטין מכותרות העתונות.
      פתאום לכותרות עלו בעיות החוץ.

      לכותב הכתבה : שכחת את הכתבות המוזמנות של בן כספית, אשר תקף את ראש הממשלה ללא הפסקה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 192.116.92.53
  • 18.

    למה לא הוספתה גילוי נאות

    יוסי, 05/02/13 10:45

    אדון עיתונאי למה לא כתבתה שבעל הבית שלך שהוא הבעלים היום של מעריב בסכסוך מתמשך עם הבעלים של ישראל היום. הייתה חייב לכתוב זאת לידיעת הקוראים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.149.229
  • 17.

    רביב דרוקר מהאו'ם??

    דודי, 05/02/13 10:42

    אחרי שנים של הטייה שמאלנית קיצונית, כשנדמה שהארץ הוא שופרה של בל"ד, וידיעות של רע"פ תע"ל, וגלי צה"ל הם קול פלשתין (חיילי הפוליטרוק גלי צה"ל נחשבים משום מה כשנואים בנטל ...), הגיע הזמן לעיתון מאוזן. חבל שישראל היום מנסה להיות מאוזן שמאלה ולא מביא את הדעות של רוב העם

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.76.116.31
  • 16.

    מי שמצפה שרביב דרוקר יעשה תחקיר על העיתון "ידיעות",שיקום. (ל''ת)

    אלדר, 05/02/13 10:39


    דווח על תגובה זו

    IP: 82.237.15.84
  • 15.

    ראיתי את התוכנית אתמול והכל כבר היה ידוע ממזמן

    שלום, נצרת עילית, 05/02/13 10:38

    הרי ברור שהביביתון החינמון הוא חד צדדי, ימני בעיקרו, עם נטייה לדעות בכיוון אחד.
    אם שלדון אריסון הוא הבעלים של העיתון, אז רגב הוא מלחך הפנכה וה יס מן שלו. ביביבלוף מופיע רק במקום השלישי - בתור מושא המלוקק.
    ד"א, אם לא היה מחולק חינם אזרחי ישראל לא היו "שמים" עליו. עיתון די משעמם, בייחוד זה של סופי שבוע. שני חלקים ממנו כולם פוליטיקה, פוליטיקה ופוליטיקה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.206.39
    • וכל העיתונים האחרונים מאוזנים ונייטרליים, נכון?

      ארז, 05/02/13 10:57

      לאף אחד מהם אין אג'נדה, והבעלים אף פעם לא מתערב בתכנים...

      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.178.148
      • ונגיד שזה נכון, מה עם הדרישה האובססיבית של הימין לתקשורת מאוזנת?

        ronen, 05/02/13 12:04

        הימין לא רוצה תקשורת מאוזנת, הוא רוצה תקשורת שקולעת לעמדותיו, מתחנפת לדעותיו, מהללת את נציגיו ולא נותנת במה לדעות מנוגדות או לביקורת.
        פלא שהימין מרוצה מישראל היום?

        דווח על תגובה זו

        IP: 74.101.19.233
        • ומה רע באיזון?

          ארז, 05/02/13 13:04

          כל התקשורת בארץ מוטה לצד אחד (רמז: לא לימין). את זה לא אני קבעתי, אלא עיתונאים שונים, בהזדמנויות שונות.
          מכל כלי התקשורת נשמע קול אחד ויחיד - נשמע לך ראוי לדמוקרטיה?
          מה רע בכך שיישמע גם קול אחר?

          דווח על תגובה זו

          IP: 89.139.178.148
  • 14.

    תחקיר של שנה וחצי ! שנה וחצי לקח להם לגלות

    אתם רציניים ?!, 05/02/13 10:35

    שיש איש שתפקידו "עורך" והוא, רחמנא לצלן מבצע עריכה בטקסטים של העיתון !!!
    שומו שמים !

    בעצם

    אם חושבים על הסטנדרט של העורכים בערוץ 10 (חטיפת ילדה ביורו דיסני ?) אפשר להבין למה הן נרעשים ונרגשים.

    את אותו התחקיר בדיוק ניתין לעשות על כל אחד מהעיתונים בארץ. הארץ כמו גם ידיעות ומעריב נגועים באגנדה סדורה ועריכה מגמתית

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.68.149.142
  • 13.

    זו הארץ שלנו

    אדם, 05/02/13 10:31

    ישאל היום הוא עיתון של ביבי נקודה....המאמר שניכתב ספוג בטינת השמאל הידוע לשימצה ...כל ניסיון לרומם כתב שחרט על דיגלו להילחם בביבי ואין כתבה באותם פרמטרים על עיתון אחר ...הופכת את הכתבה לקינה ליבבה ולצביעות עיתונאית שמגעילה את מי שקורא אותה ..אלקנה שור אתה כותב שמשרת אדונים שלעולם לא ישלמו לך מקסימום תקבל בעיטה בישבן הכתבה שלך פאטטית עגומה וחסרת יושר בצורה קיצונית ביותר ..שאפו לדרוקר אבל הרדיפה שלו את ביבי מוכרת ולרוב יש בה אמת איפה הדרוקר שיעשה כתבה זהה על ידיעות אחרונות??אולי אתה תרים את הכפפה ?? אין סיכוי אתה תחטוף במידי כזאת זאפטה שתיצטרך לרדת מהארץ....ידיעות כעיתון גרוע פי אלף מישראל היום ברדיפה שלו אחרי ביבי

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.20.137
  • 12.

    פשוט נכון. לכן אני עברתי למעריב.

    eli, 05/02/13 10:31

    מעריב הוא העיתון המאוזן היחיד נכון להיום, ויחד עם הארץ השמאלני-אך-ישר, ומקור-ראשון הימני-אך ישר, מהוים את שדרת התקשורת המאוזנת והאמיתית.

    דווח על תגובה זו

    IP: 147.237.70.62
    • עיתון האץ ישר? הכנס לאתר פרספקטיבה ותראה כמה שהם לא ישרים! (ל''ת)

      לeli, 05/02/13 11:53


      דווח על תגובה זו

      IP: 62.0.54.2
  • 11.

    ליד ידיעות הרוצה להמליך מלכים ישראל היום הוא תינוק בן יומו! (ל''ת)

    תחקיר על ידיעות לא יעיזו לעשות כי נוני ישלח מחסלים, 05/02/13 10:24


    דווח על תגובה זו

    IP: 5.102.227.82
  • 10.

    ואיפה התחקיר על נוני מוזס?

    ארז, 05/02/13 10:23

    בעשורים האחרונים ראינו תחקירים על כל העיתונים ובעליהם - רק לא על "ידיעות" ועל נוני מוזס.
    רק הוא נשאר חסין מתחקירים, מראיונות, מביקורת.

    ה"תחקיר" הזה בערוץ 10 היה צפוי, לאור ההשתלטות של נוני מוזס על הערוץ לאחרונה. ניתן לייחס ל"תחקיר" הזה אמינות דומה לזו שניתן לייחס ל"תחקיר" של אל ג'זירה על פרוייקט "תגלית".

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.178.148
  • 9.

    לעומת האולמרטון העלוב השונא והמשניא ישראל היום צחור (ל''ת)

    מיקי, 05/02/13 10:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.143.144.237
  • 8.

    דרוקר בחר מטרה קלה. מה עם ידיעות?

    דן, 05/02/13 10:15

    נכון, 'ישראל היום' הוא פמפלט צפוי ושקוף, ומה שלא פחות גרוע- שטחי ורדוד. אכן, נתניהו ושות' יקבלו שם רשת ביטחון באשר ילכו. אבל דרוקר בחר (שוב) בקרבן שהכי קל להתנפל עליו. למה? כי שאר כלי התקשורת יעמדו מנגד וימחאו כפיים. אחרי הכל, "ישראל היום" הוא לא רק אתגר כלכלי עבורם,גם נתניהו שנוא נפשם מעז לקבל שם כותרות טובות.
    אבל- מה עם ידיעות אחרונות?עיתון שמניעיו הכלכליים ופטרוניו הפוליטיים שקופים. עיתון שמקדם את אחד מבכירי כותביו, ואת העבריין המורשע אולמרט. כשכשל אולמרט- בשם דיבוק ה'רק לא ביבי' העיתון מכר את נשמתו לקדימה וליבני. איך הפך הנפוץ בעיתוני המדינה לעיתון שלא ניתן להאמין לידיעה אחת בו? האם זה לא נושא לתחקיר עומק?
    אכן, ידיעות הוא גוף חזק יותר מהביביתון, שדרוקר כבר נכווה בו ברותחין. לצערי, על הליבניתון אין מי שיבצע תחקיר עומק. וחבל!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 164.138.121.27
    • צודק בכל מילה (ל''ת)

      יעקב, 05/02/13 10:22


      דווח על תגובה זו

      IP: 95.86.119.31
  • 7.

    קודם שרביב דרעקר יעשה תחקיר על ידיעות והארץ ואחר כך נדבר (ל''ת)

    מלכנ, 05/02/13 10:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 62.219.231.116
    • הארץ אחלה עיתון.

      eli, 05/02/13 10:35

      שמאלני וישר. אין שום בעיה עם עיתון שיש לו אג'נדה, הבעיה היא כשהאג'נדה היא פרסונלית או מוסתרת.

      דווח על תגובה זו

      IP: 147.237.70.62
      • הארץ עיתון ישר? אתה קראת בו אי פעם??

        נתת דוגמא מובהקת לאוקסימורון, 05/02/13 11:04

        כל מה שכתוב בהארץ זה במקרה הטוב חצי אמת ושקר בוטה במקרה הרע. וגרוע מכך הוא תרגומו לאנגלית בעל קו קיצוני מהמקור בעברית שמופץ בחו"ל ומשמש את מיטב האנטישמים בעולם נגדינו

        דווח על תגובה זו

        IP: 46.117.60.131
        • זה עיתון בעל ראייה שמאלנית אך ישרה בעיניהם

          eli, 05/02/13 12:13

          אני קורא כמעט רק את 'הארץ' וגם מעריב (וקצת ערוץ 7).
          כי נמאס לי מצהובונים ואינטרסנטים כמו ידיעות וישראל היום. הארץ לפחות לא אינטרסנטי אלא אידיאולוגי.

          דווח על תגובה זו

          IP: 147.237.70.107
  • 6.

    לא חידש שום דבר, בזבוז זמן ומשאבים של ערוץ 10

    אור, 05/02/13 10:01

    הכל גלוי וידוע, כנ"ל לגבי ידיעות שפועל בדיוק (אבל בדיוק) כמו ישראל היום רק הפוך (אנטי ביבי).

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.188.248.67
  • 5.

    ברגע ש"עיתון" ידיעות לא הוזכר - כל התחקיר הזה לא היה שווה בעיני

    יעקב, 05/02/13 09:57

    ידיעות אחרות לא סתם "מסקר בעויינות" את נתניהו אלא עיתון מוטה מאוד (באותה רמה של ישראל היום" אם לא יותר מכך...), שהריץ את אולמרט, ליבני ולפיד (שהיה כתב של העיתון...) כל אחד בתורו בצורה מעט יותר סמוייה מישראל היום אבל לא פחות חמורה!!
    הסכנה הגדולה מבחינתי היא שבעוד שכל זב חוטם יודע שישראל היום מזוהה עם נתניהו, רוב האנשים חושבים שידיעות הוא עדיין עיתון "מיינסטרים" שאולי מוטה קצת שמאלה אבל עדיין מיקצועי מאוד וכו' וכו', ובכך נופלים הרבה פעמים לשקרים של הכתבות המוטות שלהם..
    ובקשר לסיקור של ישראל היום את המחאה - תגיד אתה רציני??
    כל שאר העיתונים וכל התקשורת האלקטרונית לא סתם "סיקרו" אותה אלא קידמו ואף תמכו בה בכל מעודם עד כדי סיקור עיתונאי נבואי" ואני אסביר:
    בעיתונים היתה הכותרת "אם כל ההפגנות" עוד לפני שההפגנה בכלל התרחשה ואז, כאשר בקושי באו אנשים, ידיעות ניפח את המספרים ופרסם מספרים שונים לגמרי מאלה שהמשטרה פרסמה(בקיצור שיקר במצח נחושה!!).
    לא היתה לי בעייה עם התחקיר אילו לפחות היה סיקור דומה למה שנעשה בידיעות אבל כנראה לדרוקר "התחקירן הכי טוב היום" לפי דעתך, יש גם כמה אג'נדות נסתרות...

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.74.97.115
    • צויין שאין סיקור לידיעות אחרונות. (ל''ת)

      טעות, 05/02/13 10:08


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.109.174.161
    • המשך

      טעות, 05/02/13 10:14

      וצויין ברחל בתנו הקטנה.
      וגם הופנת בקשה לעובדי ידיעו אחרונות החפצים בכך להשתתף בסיקור דומה.
      גם אלוף העולם בתחקירנות זקוק לחומר לבסס את התחקיר שלו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.109.174.161
  • 4.

    אפשר לחשוב שידיעות, השופר של אולמרט ושות לא מחולק חינם...

    עמי, 05/02/13 09:56

    הוא מחולק חינם בקמפוסים, בתחנות הרכבת, בבתי החולים . אם נסבדוק את המגמתיות היא חמורה עוד יותר שכן היא מסתתרת תחת איצטלה של עיתונאות מאוזנת לכאורה. זאת מבלי להזכיר את ההשתלטות השבוע של מר מוזס גם על ערוץ 10.
    אני מעדיף חינמון מטעם על עיתון הגובה ממני כסף על מידע מוטה...

    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.115.214
    • נכון, ובמאמר הזה צוין בפירוש שידיעות זה הדגם שממנו ישראל היום למדו... (ל''ת)

      eli, 05/02/13 10:33


      דווח על תגובה זו

      IP: 147.237.70.106
  • 3.

    ידיעות אחרונות לא שונה במאומה מישראל היום

    יאיר, 05/02/13 09:55

    התמיכה חסרת העכבות של ישראל היום בראש הממשלה נתניהו אינה שונה במאום מהשנאה החסרת העכבות של ידיעות אחרונות אליו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.74.109.2
    • נכון, כפי שכתוב במאמר זה במפורש.

      eli, 05/02/13 10:34

      למה שמערבי יהיה בעד אחד משני העיתונים הללו?
      מעריב תומך אך ורק בעצמו, ובצדק.
      ידיעות גם חוטא בצהובונות ובחוסר אמינות, בשונה ממעריב.

      דווח על תגובה זו

      IP: 147.237.70.108
  • 2.

    קצת מתחנף אתה - לא אהבתי (ל''ת)

    לאלקנה, 05/02/13 09:54


    דווח על תגובה זו

    IP: 2.55.127.158
  • 1.

    תחקיר

    מורן, 05/02/13 09:53

    מעריב של היום משרת את הבית היהודי
    ערוץ 10 משרת את נוני מוזס עיתון הארץ
    משרת את מר"צ?

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.114.2.49
    • עיתון הארץ כבר לא משרת את מרצ. אלא את בלד. (ל''ת)

      אמנון, 05/02/13 16:41


      דווח על תגובה זו

      IP: 82.80.226.68