• 137.

    כן, הדתיים תמיד היו סובלניים ומאירי פנים.

    מיקי, תל אביב, 21/03/13 21:39

    למה שלא תבואו לעשות אצלנו שבת ?

    IP: 109.186.238.139 דווח על תגובה זו

  • 136.

    יאללה רוני פרי (ל''ת)

    טעם טוב, 18/03/13 14:50


    IP: 193.37.129.182 דווח על תגובה זו

  • 135.

    לדעתי יש לה קול משעמם מאוד (ל''ת)

    קול ימי זכרון.. חחרררווופ, 10/03/13 18:16


    IP: 109.64.169.216 דווח על תגובה זו

  • 134.

    חזקי ואמצי אופיר...זמרת ואישיות גדולה

    שרון, 10/03/13 14:24

    "אני חושבת שהתורה רוצה שנשמח, היא רוצה שהמוזיקה היא שתשמח את האנשים. אני חושבת שאפשר לשלב בין השניים, ובגלל זה בחרתי בסופו של דבר להגיע לתוכנית".

    זו ישראל היפה - את ולא המורים שלך, חבל שההורים שלך לא מבינים את הנזק והעוול שנעשה לך
    הכל מקנאה , עין רעה,
    אל תשברי
    את קיבלת מתנה מהאלוהים וזכותך וחובתך לתת מזה לעולם

    IP: 82.81.88.146 דווח על תגובה זו

  • 133.

    ההלכה כלל לא אוסרת על שירת נשים! זה שקר!

    הודיה, 05/03/13 11:29

    ההלכה אוסרת על גברים שאינם שולטים ביצרם כשהם שומעים שירת נשים לשמוע שירה כזאת-הרוב המוחלט של הגברים בהחלט שולטים בעצמם מספיק-לא כל הגברים בהמות עם ראש חולה.

    IP: 207.232.28.17 דווח על תגובה זו

  • 132.

    לא השעו אותה, היא השעתה את עצמה.

    טעות, 05/03/13 00:15

    כך אמרה באחד הראיונות. היא לא רוצה לתת דוגמא לבנות אחרות באולפנה שלה, לכן החליטה עם ההורים שלה לתת לעצמה ענישה סימלית של הרחקה לשבועיים.

    IP: 85.130.182.147 דווח על תגובה זו

  • 131.

    זה דווקא מצויין שזה גם מסורתי וגם ישראלי

    א, 02/03/13 22:49

    אפשר לרקוד בשתי החתונות זה קשה אין ברירה כולנו דתיים כולנו ישראליים

    IP: 84.229.158.91 דווח על תגובה זו

  • 130.

    לדתיים תתעסקו בעיקר ולא בתפל הגיע הזמן לא? (ל''ת)

    רות, 10/02/13 09:57


    IP: 87.69.29.26 דווח על תגובה זו

  • 129.

    אסור להיכנע! היא ירדה מהתחרות?

    אילנה, 03/02/13 20:48

    לא הבנתי: היא יצאה מהתחרות? אסור להיכנע!! היא לא עשתה שום דבר רע!!!היו לה כל הסיכוים לנצח בגדול!!!

    IP: 62.0.17.24 דווח על תגובה זו

  • 128.

    בדרך למטה (ל''ת)

    חכו, היא עוד תהיה חילונית ותדרדר לפריצות, 03/02/13 13:08


    IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

  • 127.

    בחורה מקסימה עם קול שעושה לכל עם ישראל נעים וכייף!!! אין דברים כמוהה (ל''ת)

    מורן, 31/01/13 04:23


    IP: 79.182.126.161 דווח על תגובה זו

  • 126.

    קול באשה ערוה- מי כאן העבריין השומע או המשמיע? (ל''ת)

    ישראל בטח בה׳, 28/01/13 20:32


    IP: 46.116.248.72 דווח על תגובה זו

  • 125.

    מי אמר שבנט מנהל את הדף שלו?

    מי אמר, 28/01/13 20:21

    אם הוא לא אמר זאת בפיו אני לא מאמינה

    IP: 95.86.120.208 דווח על תגובה זו

  • 124.

    חלאאס אנשים רדו ממנה !!!!!!!בעיה שלה עם אלוקים!!! אלת תערבו! (ל''ת)

    מוחמד, 28/01/13 13:46


    IP: 212.76.106.158 דווח על תגובה זו

  • 123.

    בחירות הבאות

    ביבי, 28/01/13 00:11

    אני מקווה שעם ישראל יזכור את התנהגותם המגעילה של הדתיים לעומת אופיר בבחירות הבאות. זאת לא דרכה של מדינותינו. אני מתגעגע לשנות השמונים כשארצנו היתה יותר חילונית ומצב מבייש כזה אפילו לא היה קורה.

    IP: 197.87.75.197 דווח על תגובה זו

  • 122.

    גישה ילדותית של כל התוקפים את האולפנה

    תפסיקו לנסות להתחכם . זה לא מוסיף לכם חוכמה ., 27/01/13 20:17

    קול של אישה הוא אסור ! זו לא שום המצאה של חרדים , זה איסור בדיוק כמו בשר וחלב .
    ולא מוציאים בנות מהאולפנה על לשון הרע או כל מיני דברים כאלו כי הן לא עושות את זה בפרהסיה מול כל עם ישראל , הן לא מייצגות משהו , בעצם זה שאופיר המקסימה ( והיא באמת מקסימה ) הלכה לתוכנית טלויזיה מול כל עם ישראל ועוד אמרה מה שאמרה - זה מה שהופך את זה ליותר גרוע והאולפנה הייתה חייבת להראות שהיא לא בעד ושזו היא לא דרכנו . אם היא הייתה שותקת זה היה כהסכמה על המעשה !
    אי אפשר לבחור איזה מצוות אנחנו אוהבים ואיזה נוחות לנו , וקול באישה ערווה זה איסור לכל דבר . אין שום היתר כזה של מיקרופון בלבד , זה אולי רק חמור פחות .

    IP: 84.229.20.130 דווח על תגובה זו

    • גישה ילדותית של בית הספר שלה

      א, 27/01/13 21:01

      זה לא סוד שיש אנשי חינוך שהכוח שלהם מעביר אותם על דעתם. לוקחים ילדה תמימה ושוטפים לה את המוח שהיא הפושעת הגדולה בעולם כשבסך הכול רצתה לשיר. כן, לשון הרע זה דבר נורא, ומבלי להכיר את האולפנה הזאת בטוח שיש רבות וטובות שחוטאות בכך והן נשארות באולפנה. צריך להפסיק עם אפליית הנשים ועם הדורסנות הזאת של השתלטות על חיים של אנשים אחרים והטפה להם מה לעשות בזמנם הפנוי. הרי אפילו אחד לכמה אלפים הוא לא בעל קול מדהים כמו של אופיר. כך שאין לאיש באולפנה זכות ציוץ. לא ההורים ולא הבנות נמצאות בדילמה של אופיר, שקולה מדהים כל כך. מה רצית? שהיא תשיר באמבטיה. גם הבנות של הרבנים באולפנה, אם היה להן כזה קול, היו הולכות לתחרות. כך גם אני. על החתום בוגרות אולפנה מאוכזבת.

      IP: 84.229.18.70 דווח על תגובה זו

    • איסור ?..?.?????????.

      שרון, 10/03/13 14:27

      יש חוק האוסר על השמעת קולה של אשה ?? תגידו אתם שפויים? ולאמא גם אסור לשיר לילדיה?? ואולי לא לבנים שלה ???
      מאוסים, פרימיטיבים, מושחתים ומרושעים זה מה שאתם

      IP: 82.81.88.146 דווח על תגובה זו

    • ככה הורים ובניהם החצופים הורסים מוסדות דתיים.

      צחי, 19/03/13 10:51

      קודם הם מתחננים להתקבל, ומשחקים אותה דתיים. אחרי זמן מה הם מתחילים לצפצף על כל מי שגמל איתם טוב וקובעים עובדות בשטח. הם גם יודעים לפתוח פה ג'ורה על מנהלים ומחנכות שבסך הכל הופקדו על הנחלת חינוך דתי לבנותיהם. בנות "צדיקות" רבות חייבות לסבול בגלל הפריחות שמורידות את רמת הדת. שישלחו אותן הוריהן למוסדות פחות תובעניים.

      IP: 95.86.117.188 דווח על תגובה זו

  • 121.

    איזה אושר!! היא עלתה לשלב הבא, על אפם וחמתם של הצבועים!!

    עודד, 27/01/13 17:34

    תמשיכי לשיר ולשמח את כל עם ישראל!!
    שימי פס על החרד"לים ושאר הפוצים ובעיקר הקנאים.. הרי ברור שהתלונה הראשונה מצד ההורים הגיעה בגלל שהם יודעים שאת כל כך יפה ומוכשרת, ואילו הבנות שלהם כוניפות אחת אחת...

    IP: 212.150.128.10 דווח על תגובה זו

  • 120.

    הייתי סוגר את האולפנה הזאת, חצופים ומגעילים!!! (ל''ת)

    עמוס, 27/01/13 17:12


    IP: 79.182.141.239 דווח על תגובה זו

  • 119.

    תרשמו לפניכם

    חכמה, 27/01/13 16:58

    זה לא הביקורת הראשונה שהאיש הזה יחטוף מהמחנה הדתי לאומי.

    IP: 212.179.87.186 דווח על תגובה זו

  • 118.

    סוטי מין, יש לזרוק לכלא כל מי שהתלונן נגדה (ל''ת)

    חולי מין, 27/01/13 14:09


    IP: 79.180.127.42 דווח על תגובה זו

  • 117.

    אחרי המיני של אתמול היתה צריכה לעוף לצמיתות יש עוד בתי ספר (ל''ת)

    בטוח לא אולפניסטית, 27/01/13 10:52


    IP: 84.111.55.190 דווח על תגובה זו

    • עוד סוטה שהמשטרה עוד לא תפסה!! (ל''ת)

      עודד, 27/01/13 17:31


      IP: 212.150.128.10 דווח על תגובה זו

  • 116.

    בושה

    ., 26/01/13 23:48

    ילדה באה, עם אמונה כלכך גדולה גם בעצמה וגם באלוהים ומערכת החינוך מתייחסת אליה בזלזול ובהשפלה. היא שומרת ומכבדת את הדת בדת שלה. דתו אמונתו תופס בהרבה מקומות ועל פי רצון החרדים..אז גם כאן!
    פשוט ביזיון לשמו..
    היא צריכה להמשיך ולהילחם על החלומות שלה.

    IP: 93.173.189.60 דווח על תגובה זו

  • 115.

    למה ראשי האולפנה צופים בטלויזיה??? (ל''ת)

    צביעות, 25/01/13 15:14


    IP: 79.180.129.109 דווח על תגובה זו

    • צניעות

      שלום, 29/01/13 07:24

      מי אמר שהם צפו?????????????????

      IP: 79.179.5.171 דווח על תגובה זו

    • זהו שהם לא .

      סיגל ב, 05/02/13 17:05

      אני לומדת באולפנא אשדוד (הבית ספר של אופיר) ,
      ודבר ראשון , אופיר לא הושעתה , היא בחרה ללכת בגלל שהיא לא רוצה לאכזב את הבית ספר ,
      ודבר שני הבנות מספרות לרב והרב בכלל לא רואה דה ווייס .

      IP: 213.57.181.76 דווח על תגובה זו

  • 114.

    בואי לאולפנת שלהבת בשוהם!!

    עודד, 25/01/13 14:10

    אצלנו בשוהם הקמנו אולפנה וישיבה (יחד!!) שמחזירים את הכבוד לציונות הדתית אחרי שנים של נהייה אחרי עבודת האלילים החרדית וכללי ה"צניעות" המזוייפת שכל מיני סוטים קבעו בשנים האחרונות!!

    IP: 212.143.42.20 דווח על תגובה זו

    • איזה כבוד גדול

      מוריה, 19/03/13 07:56

      ממש כבוד לבוא בשם הציונות הדתית (בדגש על דתית- יהודית) ולהגיד עבודת אלילית חרדית.

      IP: 95.86.117.163 דווח על תגובה זו

  • 113.

    כל האבות של בנות האולפנה מתנזרים מטלויזיה?

    מיכל, 25/01/13 11:40

    הרי הבעיה היא לשמוע, ויש נשים אחרות ששרות.

    IP: 62.128.48.130 דווח על תגובה זו

    • מותר

      ....., 27/01/13 13:05

      מותר למוע אישה שרה דרך טלוויזיה

      IP: 213.151.38.240 דווח על תגובה זו

  • 112.

    תודה אנשים חשוכים

    אלוהים, 25/01/13 07:51

    הרווחנו עוד זמרת לעולם הנאור,
    תודה שאתם מראים לה את הדרך המוארת לעבר החופש...

    IP: 84.109.114.194 דווח על תגובה זו

  • 111.

    אל תשברי! יש לך קול מדהים! (ל''ת)

    אני, 25/01/13 00:20


    IP: 164.138.119.105 דווח על תגובה זו

  • 110.

    יוצאים מהחושך

    גיא, 24/01/13 21:41

    אומרים די למוסדות שמעודדים בורות ומטפחים עוני.
    די לדיכוי נשים ויצירת בדלנות.
    די למניעת חינוך ראוי מילדים.
    די למוסדות ששוללים את זכויות האדם מהאזרחים.
    די למוסדות שמתנגדים לערכי הדמוקרטיה וההומניזם.

    בישראל 2013 יש בתי דין מגזריים שלא כפופים לחוקי המדינה (רבניים, שרעיים-מוסלמיים, נוצריים, דרוזיים),
    וארבע מערכות חינוך (כללית, חרדית, דתית, ערבית) במקום אחת, ושלוש מהן מחנכות 70% מתלמידי ישראל כנגד ערכי הדמוקרטיה וההומניזם, וזונחות את לימודי הליבה.

    הגיע הזמן ל:
    - שוויון זכויות וחובות לכלל האזרחים.
    - ביטול התמיכה והמימון של בתי הדין והחינוך המגזריים.
    - איחוד ארבע מערכות החינוך לכדי מערכת חינוך שוויונית אחת.

    IP: 84.109.243.20 דווח על תגובה זו

  • 109.

    אני אמנם בעד פתיחות אבל...

    גיל החוזר בתשובה, 24/01/13 14:27

    יש חוקים פשוטים שאותם צריך לקיים
    אף אחד לא ביקש ממנה לקפוץ ממגדל
    מי שרוצה להיות דתי...שיעשה את הדברים הפשוטים שנדרשים ממנו וזהו

    IP: 94.159.145.169 דווח על תגובה זו

    • ומה זה עניינך?

      אורי, 24/01/13 15:11

      קוראים לך הקב"ה?

      IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

    • מי שרוצה להיות דתי ??השאלה היא מי שרוצה להאמין

      שרון, 10/03/13 14:29

      ומה שאני מאמין זה בלב שלי פנימה ולא צריך לעניין את אף אחד מלבדי
      אתם רוצים ומנסים בכוח לכפות עלי במה להאמין, כמה להאמין ואיך להאמין

      IP: 82.81.88.146 דווח על תגובה זו

  • 108.

    חשוכים, חומניסטים, ושונאי אדם (ל''ת)

    אברהם יצחק ויעקב, 24/01/13 04:33


    IP: 84.229.175.149 דווח על תגובה זו

  • 107.

    אירן זה כאן... (ל''ת)

    איש המערות, 24/01/13 03:32


    IP: 93.172.175.27 דווח על תגובה זו

  • 106.

    אז למה הצדיקים מביה"ס רואים טלויזיה ותוכניות "תועבה" כאלה??

    דתלשית, 23/01/13 23:55

    צביעות.
    כל הכבוד לאופיר.

    IP: 84.229.217.122 דווח על תגובה זו

    • צודקת!

      דתל''ש, 24/01/13 15:16

      נ.ב. בת כמה את?

      IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 105.

    אי אפשר לכופף את ההלכה לפי רצון האדם (ל''ת)

    אור, 23/01/13 23:39


    IP: 84.228.9.131 דווח על תגובה זו

    • אבל להתכופף לפני הרב מוטי אילון - זה מותר??

      עודד, 25/01/13 14:07

      אז לך תתכופף ..

      IP: 212.143.42.20 דווח על תגובה זו

  • 104.

    באיזו זכות אתם מתערבים בפעילות שנעשית מחוץ לכותלי בית הספר?איראנים! (ל''ת)

    בושה, 23/01/13 22:20


    IP: 217.132.21.200 דווח על תגובה זו

  • 103.

    אופירוש המקסימה

    אחד שמאוהב בך, 23/01/13 22:01

    גם אם יעשו לך צרות באולפנה אל תחשבי לעזוב את הדת. תזכרי שזאת לא הדרך היחידה אפשר לשיר ולהמשיך להיות דתיה, הדת מוסיפה לך קסם ויופי מיוחד. בעז"ה תגיעי לגמר

    IP: 212.76.98.58 דווח על תגובה זו

  • 102.

    אני דתיה ובעד שירת נשים

    דתיה, 23/01/13 21:03

    אני חושבת שנשים עשו צעד גדול. היום נשים לומדות, עובדות, נוהגות, בוחרות. עצמאיות! הדת נותנת המון מקום טוב לאישה. טוב להיות דתיה והתורה לא אמורה להוות מקום חונק אלא לעודד ביטוי ויצירה. אם זה מגיעה בצורה צנועה ומכובדת אני בעד!

    IP: 79.180.9.51 דווח על תגובה זו

  • 101.

    עצוב

    עוזי, 23/01/13 19:32

    עצוב שיש כאלה פרימיטיבים.שתשיר ותעשה מה שבה לה.פתאום כל אחד לוקח בעלות על אלוהים.קודם תסתכלו על המעשים שלכם ואחרי כן תבקרו אחרים

    IP: 84.109.222.246 דווח על תגובה זו

  • 100.

    אבל מדוע בחרה באביב גפן?? (ל''ת)

    ירון, 23/01/13 18:10


    IP: 80.179.220.186 דווח על תגובה זו

    • למה לא

      עוזי, 23/01/13 19:24

      למה לא .הוא מוזיקאי מחונן

      IP: 84.109.222.246 דווח על תגובה זו

  • 99.

    הורים מפגרים לילדה מפגרת

    אב הילדה המפגרת, 23/01/13 18:10

    דתיה בדה וויס? איזה חילול השם חח מילא חילונית אבל דתיה? כלבה מפגרת...על בזיון השם שתאבד את קולה אמן ותכשל אלא אם היא תחזור בה ממעשיה וכמו שפישלה ברבים, תתקן ברבים.

    IP: 95.86.88.217 דווח על תגובה זו

    • עצוב

      עוזי, 23/01/13 19:26

      עצוב שיש אנשים שחושבים כמוך.להגיד לה כלבה מפגרת מותר לפי היהדות?.על התורה נאמר ודרכיה דרכי נועם ואנשים כמוך עושים שם רע ליהדות

      IP: 84.109.222.246 דווח על תגובה זו

    • עלוב נפש שכמוך (ל''ת)

      אור, 25/01/13 12:26


      IP: 14.201.110.109 דווח על תגובה זו

    • תאשפז את עצמך

      ליאור, 25/01/13 14:03

      הלוואי תגיע לרבע ממה שהילדה הזאת ולשפוט בן אדם לפי מעשה אחד? אתה בן אדם חשוך לא תגיע רחוק בחיים שלך

      IP: 95.35.63.205 דווח על תגובה זו

    • תתבייש לך. אתה לא יהודי, אתה אדם גס רוח ונטול תרבות או מסורת. (ל''ת)

      שי, 26/01/13 14:49


      IP: 79.179.4.109 דווח על תגובה זו

    • תתבייש על תגובה כזו...כלק מרצון אלוהים הוא כבוד האדם.

      תתבייש, 26/01/13 23:50

      אין לא כבוד ולא צלם אנוש במה שכתבת!

      IP: 93.173.189.60 דווח על תגובה זו

    • אתה לא דתי, אתה חמור. (ל''ת)

      א, 27/01/13 21:05


      IP: 84.229.18.70 דווח על תגובה זו

    • אם אין דרך ארץ ,אין תורה. אל תעז לקרוא לעצמך דתי. (ל''ת)

      דור, 27/01/13 21:06


      IP: 84.229.18.70 דווח על תגובה זו

    • דפוק.

      אדם, 28/01/13 17:55

      דפוק אתה אולי זה לא הדבר הכי טוב לצאת לתוכנית אבל אתה עברת על משהו הרבה יותר חמור, שכתוב בתורה !
      האיסור לשיר, איסורי צניעות לא מהתורה אז קודם תבחן את עצמך !

      IP: 95.86.112.138 דווח על תגובה זו

    • תגובה מטורפת (ל''ת)

      תמהה, 24/03/13 20:37


      IP: 85.64.131.113 דווח על תגובה זו

  • 98.

    חולי נפש (ל''ת)

    איראן זה כל כך כאן, 23/01/13 16:36


    IP: 194.90.66.1 דווח על תגובה זו

  • 97.

    הדתיים מסתכלים בטלויזיה? בתועבה הזו? ממציאים שטויות..

    אני, 23/01/13 16:34

    מה עשתה מרים? היא אחות של משה / ההרון ממשפחת הלויים - שרה ורקדה לפני כווווולם. ועוד ועוד ועוד.
    בקיצור, מה שנוח או מתאים - עושים ומקבלים 'היתר' רבני / תורני ..

    IP: 46.116.205.2 דווח על תגובה זו

    • תיקון טעות

      אני, 23/01/13 18:02

      לא שיש לי דעה בעניין אבל סתם לידע כללי - מרים לא שרה ורקדה לפני כולן , הן הלכו רק הנשים ואז הייתה את שירתה .. סתם לידע כללי :)

      IP: 46.117.143.212 דווח על תגובה זו

      • ומה עם שירת דבורה?

        זוכר את הנביאה, 24/01/13 11:11

        http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%94%D7%A0%D7%91%D7%99%D7%90%D7%94

        IP: 192.118.68.5 דווח על תגובה זו

        • והיכן כתוב שהיא שרה בפני גברים?

          שרה, 24/01/13 11:52

          הרי שיר אפשר גם לדקלם!! נכון, כתוב "ותשר" אבל גם בשירת הים אנו יודעים שהנשים שרו אבל לא בפני הגברים והן לקחו תופים כדי שקולן לא ישמע, אז תעשי לי טובה ותפסיקי לחפש התרים!!

          IP: 95.86.78.211 דווח על תגובה זו

          • ואז תפסיקי לחפש תירוצים (ל''ת)

            פיק, 24/01/13 15:18


            IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 96.

    ביזיון / בושה / פרימיטיביות למגזר. (ל''ת)

    אזרח, 23/01/13 16:29


    IP: 46.116.205.2 דווח על תגובה זו

  • 95.

    מה אתם רוצים? שתעבור בית ספר

    טל, 23/01/13 16:12

    זה החוקים של בית הספ. אף אחד לא מכריח אותה להישאר באותו בית ספר

    IP: 109.226.32.154 דווח על תגובה זו

  • 94.

    מק קרטיזם לשמו

    שלומית, 23/01/13 15:52

    לכל מנהלי האולפנות למינהם,מי שמכם למשטרת הדת?אינכם מבינים מאומה בדתיות המרוקאים.אנו דתיים לא באמות מידותיכם. כן אנו יכולות ללבוש מכנסיים ולהיות אופנתיות כן אנו יכולות לשיר,כן אנו יכולות לצפות בטלויזיה ,כן אנו יכולות ללכת לים לא רק בחופים הדתיים.את כל זה ינקנו וחונכנו בביתנו עם שמירת כל מצוות הדת.תפיסתכם לא תפיסתינו,ואם צריך לבחור הבחירה נעשת,רק בדרכי נועם וללא הסתגרות בדלת אמותכם.הלאה ההדרה

    IP: 88.183.179.240 דווח על תגובה זו

  • 93.

    השעייה של שבועיים זה פרס ולא עונש

    שרות דב, 23/01/13 15:33

    מספיק כבר עם הציבור החשוך הזה.
    תנו לילדה לנשום.
    היא לא תפסיד שום דבר באולפנה בזמן שהיא ב"עונש". כדאי לה להמשיך את העונש הזה הלאה.
    תניחו לה!

    IP: 109.186.17.150 דווח על תגובה זו

  • 92.

    צריך לבדוק מה משמעותן שלהנהגות מסויימות כיום

    משה, 23/01/13 15:31

    קול באישה ערווה זוהי לא הלכה אלא הנהגה מפני שפעם לא היה מקובל שאישה מופיעה בפני קהל אפילו כדי לדבר ועובדה שנשים דתיות ואפילו חרדיות עובדות כמרצות מנהלות ותפקידים אחרים בהם הן נאלצות לדבר אז מה ההבדל בין זה לשירה?
    בנוסף הייתה פעם הנהגה שאסור לגבר להגיד "רחב רחב" כי זה גורם לשפיכת זרע ללא שליטה במקום וברור שהיום זה לא ככה
    אני לא אומר שחס וחלילה רבותינו שגו אבל דברים שהיו מקובלים פעם מקובלים אחרת כיום
    פעם אישה הייתה מגדלת את הילדים ולא עובדת אלא הבעל היה מפרנס ועובדה שהיום נשים כן מפרנסות וכן עובדות
    כך גם זמרת אם היא לבושה בצורה צנועה ושרה שירים צנועים איזו ערווה יש פה?
    ואם יש מי שזה גורם לו לגירוי אז יש בעולם כל מיני אנשים שגם ילדים וכל מיני דברים גורמים להם לגירוי אבל זה בעיה שלהם

    IP: 217.65.35.2 דווח על תגובה זו

  • 91.

    די עם ההתחרד"לות. כבר נפסק שעם מיקרופון אין בעיה. (ל''ת)

    מי שמדברת לשון הרע משהים אותה גם?, 23/01/13 15:06


    IP: 138.134.102.15 דווח על תגובה זו

  • 90.

    אולפנא אטומה. אופיר תמשיכי כך!! את צודקת!!

    בת אולפנא מאוכזבת, 23/01/13 14:18

    מעצבן ביותר כל הסיפור הזה. זה האטימות של מערכת החינוך...

    במקום לעזור לה להבין את "קול באישה ערוה" הם משעים אותה??? כי ככה היא תבין את זה יותר טוב, הא? ...

    ואם יש תלמידה שמדברת המון המון לשון הרע, גם אותה משעים או שלא?... ברור שלא...
    זאת דו הפרצופיות של מערכת החינוך הדתית במדינה.. שבמקום ללמד את הבנות ולעזור להן ללמוד את ההלכות ואת טעמן, הם פשוט מתנהגים כמו שוטרים ורק מוודאים שהם מקיימות את ההלכות, ומי שלא, פשוט מעיפים...

    IP: 109.65.217.161 דווח על תגובה זו

    • שתחליט אם היא הולכת עם הכללים של האולפנא או לא!

      היא יכולה ללמוד במקום אחר שמתאים לה, 23/01/13 14:37

      נראה לך הגיוני שמוסד שיש לו כללים ועקרונות שנקבעו עם הרבה מחשבה, צריך להתאים את עצמו לתלמידות? מי שמתאים לה הכללים והגבולות האלה- שתבוא, ומי שלא- יש מוסדות אחרים בעולם!
      ואם היא באמת רוצה להבין- שתבוא, אני בטוחה שישמחו להסביר לה. אבל זה לא נראה שזה מה שהיא מחפשת... די להיתממות.

      IP: 164.138.113.192 דווח על תגובה זו

      • שהאולפנה תבחר בין התורה וההתרפסות בפני חרדים. על לשון הרע מוציאים ? (ל''ת)

        על יהירות? על הלבנת פנים?, 23/01/13 15:07


        IP: 138.134.102.15 דווח על תגובה זו

  • 89.

    כל הכבוד להורים!!!! (ל''ת)

    יעל, 23/01/13 13:42


    IP: 80.74.111.178 דווח על תגובה זו

  • 88.

    מה לעשות ,כך אומרת התורה ! לא תמיד עושים מה שנעים...

    דתיה, 23/01/13 12:53

    "קול באישה ערווה"נקודה!
    אישה יכולה לשיר מול נשים\\בעלה\\הורים\\אחים.
    וזה לא קשור ל"הדרת נשים" אלא לצניעות שלה שזה ערך עליון וגדול.

    אף אחד לא כופה עליה ,עובדה שהיא עושה מה שהיא רוצה,אבל שלא נטייח ונגיד שמותר.

    בלי קשר שרה מאוד יפה ועושה רושם של בחורה עלאכפאק.

    IP: 95.86.87.155 דווח על תגובה זו

    • שקרן או בור? בבקשה תראה לנו איפה זה כתוב בתורה. (ל''ת)

      די לטירוף. הגלות בעולם הנוצרי נגמרה., 23/01/13 14:11


      IP: 192.117.158.19 דווח על תגובה זו

    • את ערווה שלמה,לא רק קולך. (ל''ת)

      הילה, 23/01/13 14:23


      IP: 217.132.195.64 דווח על תגובה זו

  • 87.

    תמוגר הדת מפלת הנשים.

    מרדכי ריגבי, 23/01/13 11:42

    אנשים חשוכים שאינם מסוגלים לחשוב בעצמם.

    IP: 207.232.58.125 דווח על תגובה זו

  • 86.

    אז החלטתם סופית להתערב לנו בחיים? (ל''ת)

    תתרכזו בבעיות שלכם ותעזבו אותנו לנפשינו, 23/01/13 11:21


    IP: 79.183.247.67 דווח על תגובה זו

  • 85.

    חופש חופש תרדוף!!! בלי כפייה דתית (ל''ת)

    להפריד דת ממדינה, 23/01/13 10:58


    IP: 79.176.128.37 דווח על תגובה זו

  • 84.

    ויש עוד כאלה שיצרפו חרדים וכפייה דתית לממשלה? (ל''ת)

    חרדים - החוצה!, 23/01/13 10:57


    IP: 79.176.128.37 דווח על תגובה זו

  • 83.

    מי מתיר?!

    שנוי במחלוקת?!, 23/01/13 10:38

    איך פסוק מפרש מהתורה יכול להיות שנוי במחלוקת?!

    IP: 83.130.104.20 דווח על תגובה זו

    • מה בדיוק הכוונה ב"קול באישה ערווה"?

      אסף, 23/01/13 12:47

      זה אומר שלשמוע את קולה זה אסור?
      למה בדיוק?
      כי מה שאני מבין זה שקולות שנשמעים מאישה הם ערווה (זה לפחות הפירוש המילולי של הפסוק).
      האם כל קול?
      מה אם היא מדברת? לא מצויינת כאן שירה באופן ספציפי, רק קולה של האישה. כלומר אסור לגבר לשמוע אותה מדברת (אלא אם כמובן ציווה עליה לדבר ואז דבריו הם דברי אלוהים חיים, כי הוא גבר, אתה יודע...).
      ומי אמר שערווה זה רע? פעם אחרונה שבדקתי הערווה היא אותו האיזור ממנו נולדים ילדים (ובעזרתו הם נוצרים), האם הוא רע? בעייתי? הוא לכל היותר יכול להיות קצת מסריח, אבל זה גם אצל גברים, האמן לי...

      דרך אגב, אם מספר אנשים מפרשים את אותו הפסוק באופנים שונים ומתווכחים על כך, הרי שהוא שנוי במחלוקת. זהו מושג טכני פשוט. אבל כנראה קצת מעל לרמה שלך.

      IP: 82.166.137.162 דווח על תגובה זו

    • ????????????

      דתיה שיודעת, 26/01/13 20:59

      ממתי קול באשה ערווה זה איסור מפורש מן התורה? זו גמרא.... אני לא אומרת שזה הופך את זה למותר אבל חבל לזרוק סתם שטויות בלי לדעת מה הן אומרות...

      IP: 85.250.174.12 דווח על תגובה זו

  • 82.

    יותר דתיים מבינים שחילונים זה לא רע (ל''ת)

    ואולי טוב יותר כי יש חופש בחירה והתבטאות, 23/01/13 10:01


    IP: 84.94.101.172 דווח על תגובה זו

    • ואולי יותר חילוניים יבינו סוף סוף שדתיים זה לא רע?!? (ל''ת)

      עיבי, 03/02/13 22:30


      IP: 46.116.26.39 דווח על תגובה זו

  • 81.

    צודקים...היה צריך לקשור לה את הפה.... (ל''ת)

    הרב בן פורת בוחצבסקי, 23/01/13 09:59


    IP: 109.65.209.46 דווח על תגובה זו

  • 80.

    הגמר: אופיר הדתייה מול לינא הערבייה

    המבקר, 23/01/13 09:33

    זהירות, ספויילר

    IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

  • 79.

    מורה פוטרה בתיכון קבוצת יבנה

    אבי, 23/01/13 09:31

    בסוף השנה שעברה, בגלל עבודת וידאו שעשתה כאומנית.לא יעזור לבנט - החושך משתלט על המחנה הדתי-לאומי.

    IP: 85.65.100.100 דווח על תגובה זו

  • 78.

    חבל. למה ללכת ראש בקיר? להשעות? זה מה שיחנך את הבנות? (ל''ת)

    אולפניסטית ואמא לאולפניסטיות, 23/01/13 09:20


    IP: 46.116.127.4 דווח על תגובה זו

  • 77.

    נגמרו לי המילים.... (ל''ת)

    לילך, 23/01/13 09:17


    IP: 62.219.46.233 דווח על תגובה זו

  • 76.

    להורים- למה להכנע לצעד חשוך שאתם לא מאמינים בו ?

    הארי, 23/01/13 09:04

    איזו צביעות. מה תחשוב הילדה עלכם ? על הצעד?

    IP: 79.182.221.231 דווח על תגובה זו

    • למה צביעות?

      עיבי, 03/02/13 22:32

      הילדה בוגרת, ותבין לבדה שהעולם מורכב...
      לא הכל שחור או לבן..

      הורים לעניין!

      IP: 46.116.26.39 דווח על תגובה זו

  • 75.

    אם אסור להם לשמוע אישה שרה - איך הם יודעים שהיא בכלל

    י, 23/01/13 08:02

    שרה בתוכנית?! מה, הם רואים תוכניות תועבה השם ישמור!?

    IP: 84.108.86.141 דווח על תגובה זו

  • 74.

    צאי מהחושך, לכי עם ליבך. שירי ושמחי אנשים, זאת המצווה האמיתית (ל''ת)

    בולפס, 23/01/13 07:18


    IP: 212.235.98.153 דווח על תגובה זו

    • צודק מספר 78 עשי רק מה שלבך וראשך חפץ ועשי זאת בהנאה רבה

      אזרח שזוכר, 23/01/13 09:28

      נעים לשמוע אותך ותמשכי כל הכבוד לך
      את לא חיה בתקופת החושך

      IP: 37.142.215.17 דווח על תגובה זו

  • 73.

    לכל המתקוממים יש לי משהו חשוב לאמר לכם

    הקשיבו הקשיבו, 23/01/13 07:07

    תראו חברים הנערה בחרה את דרכה לפי בחירת ליבה ועל זה אני מעריכה אותה שהלכה עם ליבה. ויחד עם זאת, חברים.. אתם חייבים להבין / לקבל שלאמונה, ואהבת האל ,יש דרך שונה ממה שאנחנו מקבלים /מבינים ...עכשו מכוון שהנערה בחרה לשיר בזמן שהיא יודעת מראש שזה עלול להוות לה בעיה כי הדרך הזו אינה מקובלת באמונה / בדת זוהי בחירתה!
    אין לכם ממה להתקומם ולחפש עוד שינאה /סלידה מהדת מהאמונה של אנשים למה לא לקבל את האמונה של אנשים? למה לא להבין את עומקו של עניין שאישה לא תוכל לשיר? למה אתם יכולים לקבל דתות אחרות בארצות אחרות ולקבל את בני עמכם שהם חלקם מאיתנו רק עם אמונה שונה אחרת משלכם למה לחפש איפה לכער את הדת ולא לכבד אותה כמו שמכבדים דתות אחרות ?
    לפניי שאתם עונים לעצמכם חישבו רגע באמת עם עצמכם על זוית הראיה שלי ותנסו להגיע לדעתי זה יכול להיות כל כך פשוט כשאתה מקבל את האחר .
    כשאתם טסים לארצות אחרות למה את מסוגלים לקבל את אמונתם ואת דרכם ואת הדת שלהם ? למה אמונתם של בני עמכם אתם לא מקבלים ? חישבו טוב על דבריי אל תהפכו כל דבר לדבר רע בגלל שהתמלאנו בשינאה תרפו קצת תחשבו קצת תקבלו קצת רק תרוויחו לקבל את האחר

    IP: 109.65.199.62 דווח על תגובה זו

    • גם שירת גברים מעוררת יצר

      מיכאלה, 23/01/13 09:15

      אותי מעורר שגברים מחזנים. אז בוא נשתיק גם גברים וגם נשים, והעולם יהיה מתוקן וירא שמים.

      IP: 62.128.48.130 דווח על תגובה זו

  • 72.

    אם הכל אכן נעשה בהחלטת ההורים,אין מה להתערב בכלל בעניין זה

    מישו, 23/01/13 01:05

    החישקורת

    IP: 79.183.219.122 דווח על תגובה זו

    • אולי רצו להרחיק את הילדה וההורים נאלצו להסכים לעונש

      ההשעיה במקום. בכל מקרה היא ילדה תמימה וצנועה, 28/01/13 01:41

      ורק מראה כמה מלכתחילה מדובר בהחמרה לא ראויה, הדרת נשים ויצירת עיוות בתפישה לפיו כל דבר שחורג מההפרדה הוא בעל פוטנציאל מיני.

      IP: 5.28.179.128 דווח על תגובה זו

  • 71.

    דרושה תגובה מחמירה של משרד החינוך מול האולפנה.

    לירון, 23/01/13 01:04

    האם ייתכן ויש כאן התערבות לא רלוונטית בחופש הפרט, כפיה דתית מחוץ לכתלי המוסד, ושימוש בסמכויות שאינן ברשותה של האולפנה?

    IP: 70.74.172.51 דווח על תגובה זו

  • 70.

    שירת נשים

    עמוס, 23/01/13 01:03

    לכל התוהים למיניהם,
    ההלכה היהודית עדין אוסרת שירת נשים, למרות כל התקדמות העולם,
    ואם ההלכה אומרת ככה, אין לאף בת אולפנה אישור רבני לשיר בציבור,
    זה נוגד את ההלכה לכל הדעות,
    זה ממש לא לפי הרוח היהודית שבחורה/אישה תשתתף בכזו תוכנית,
    למרות הרייטינג המטורף שהיא יכולה להביא לאביב,
    אשרי האולפנה שיודעת לעמוד על שלה ולהראות לכולם את דעת ההלכה בנושא.

    IP: 37.60.41.13 דווח על תגובה זו

    • יש אנשים שממש לא אוהבים לחיות. רחמים

      שפרירה, 23/01/13 03:09

      אלוהים לא אוהב אותכם קנאים קיצוניים

      IP: 79.179.119.178 דווח על תגובה זו

  • 69.

    בושה (ל''ת)

    ל 70, 23/01/13 00:56


    IP: 93.173.157.161 דווח על תגובה זו

  • 68.

    הורים סמרטוטים לא מגינים על הילדה (ל''ת)

    חסרי חוט שדרה, 22/01/13 22:19


    IP: 46.116.189.244 דווח על תגובה זו

  • 67.

    די כבר, אולפנות. אתם מביישים אותנו!

    דתייה, בוגרת אולפנה, 22/01/13 21:35

    תפסיקו מיד עם האפליות האלה, עם האיפה ואיפה. אתם הרי לא יודעים מה כל בת עושה בזמנה החופשי, אלו מצוות ואלו עבירות נזקפות לזכותה ולחובתה. אז למה לעוות את הדת ולייחס חשיבות על לשירת נשים ולא להתייחס כלל לעניינים אחרים? בת שתתחצף להוריה ולמוריה אצלכם באולפנה הרי תמשיך ללמוד, נכון? אז למה לבת ששרה אין את אותה זכות להמשיך ללמוד?
    די כבר, זו בושה. אנחנו חיים בתקופה שבה אי אפשר להפלות נשים עד כדי כך. היא בסך הכול שרה, לא חיללה שבת, לא לבשה לבוש פרובוקטיבי. רדו מהילדה, תפסיקו לגרום לאנשי המחנה שלנו לזלוג למחנה השני. כל כך הרבה מורידים את הכיפה, לא חבל? לא עצוב לכם? תפסיקו עם המדיניות הדורסנית הזו, תפסיקו את משמרות הצניעות, תעבדו בדרך של קרבה ואהבה אם אתם באמת רוצים שיום אחד הציבור הדתי יהיה כאן רוב ושהתורה תישאר לנצח. ללדת הרבה ילדים זה לא מספיק, אם כולם עוברים לצד החילוני כי נמאס להם שרודפים אותם ומשתלטים על חייהם.

    IP: 84.229.18.70 דווח על תגובה זו

    • לייק

      לייק, 23/01/13 03:10

      לייק

      IP: 79.179.119.178 דווח על תגובה זו

    • :)

      תלמידת אולפנה, 23/01/13 13:58

      אם חוקי התורה נחשבים לרדיפה ולהשתלטות על החיים אז אולי עדיף שהאנשים שחושבים ככה לא יקבלו אותה.
      אולפנה בתור מוסד דתי לא יכולה לתמוך ולהסכים לדברים שנוגדים את התורה וההלכה,היום הם יכולים להתעלם מההלכה של קול באישה ומחר הלכות צניעות ודברים אחרים.
      כל אדם במנהגו ילך אבל ברגע שהבת הזאת משתייכת לחברה הזאת היא צריכה לקחת בחשבון שיש השלכות למעשים שלה ולאולפנה יש זכות מלאה לנקוט באמצעים ולהראות שהם לא מסכימים לדרך שהיא בחרה בה.

      IP: 94.159.192.139 דווח על תגובה זו

  • 66.

    הבחורה הצהירה שהיא עבריינית

    המבהיר, 22/01/13 20:54

    בהופעתה הראשונה בתוכנית ציינה הילדה שהיא מאמינה ומחוייבת לחוקי התורה/הלכה אך עוברת בכל זאת על החוק הדתי האוסר עליה לשיר מול גברים. באותה נשימה היתה לה החוצפה להטיף מוסר לאנשים שלא רואים בתורה את ספר החוקים שלהם, תוך הבעת רצון להחזיר אותם בתשובה. יחליטו הדתיים למחצה אם הם סבורים שהתורה היא ספר החוקים המחייב אז שלא יעברו על החוק, ובכל מקרה שלא יטיפו מוסר לחילונים שהם אנשים מוסריים וערכיים לא פחות מהם.

    IP: 85.250.28.43 דווח על תגובה זו

    • ומיהו המחוקק של ''החוק הדתי'' הזה?

      ואתה ''תלמיד חכם'' טיפש, 22/01/13 23:46

      זה לא חוק. זו הלכה שלא מחייבת את כולם

      IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

      • "אם בחוקותי תלכו". "כי חוק לישראל הוא" .

        אבכי עליך בכה, 23/01/13 18:48

        ההלכה היא החוק על פי המאמינים. אתה הבנת את זה ברוך?

        IP: 85.250.28.43 דווח על תגובה זו

    • מונופול על היהדות

      מאיר, 23/01/13 09:10

      "אני היהודי השלם", אומרים רק אנשים מצומצמים ויהירים. עצם האמירה הזאת הופכת אותך ליהודי מסוכן.

      IP: 62.128.48.130 דווח על תגובה זו

  • 65.

    מזכירה את יסמין לוי

    יפה, 22/01/13 20:23

    גם היא באה מבית דתי, בוגרת בית הספר אוולינה דה רוטשילד בירושלים.

    IP: 79.179.193.182 דווח על תגובה זו

  • 64.

    הינה עוד סיבה למה להפריד דת ממדינה.

    שמוליק גלעד, 22/01/13 19:13

    ידידי הדתיים,ואני אומר זאת בכאב.בהתנהגותכם גרמתם ליהודי כמוני מיאוס,לצערי נפרדנו אתם ההפך מדבר התורה שנתיבותיה שלום.אתם בחוקייכם החדשים והנוקשים הופכים אותנו לאירן בזיער אנפין.ההפרדה המגדרית ההלכות שטובות אולי לימי בית שני ודור המדבר.מה לומר נמאסתם והמאסתם.

    IP: 109.67.105.140 דווח על תגובה זו

  • 63.

    אופיר שימי על כולם פס.את מדהימה ואל תתני לקלקל לך

    אלכס, 22/01/13 19:06

    את תגיעי רחוק ויום אחד תצחקי על האנשים המטופשים הללו שרצו לחנוק את הכשרון שלך.זה מתנה מהשמים

    IP: 77.125.99.66 דווח על תגובה זו

  • 62.

    בעיקר עצוב

    עדי, 22/01/13 19:02

    כי היא לא כזאת דתיה.
    האמא שלה לבשה באודישן מכנסיים וכל הנשים כולל הסבתא שהן נשואות היו בלי כיסוי ראש.

    IP: 77.126.51.1 דווח על תגובה זו

    • מצד שני, הם פחות מרכלות ממך

      דובי הכתום, 22/01/13 22:42

      אז זה גם קטע בלהיות דתי - לא לרכל ולא לדבר לשון הרע. פעם זה היה אפילו חשוב כמו כיסוי ראש...

      IP: 84.229.248.121 דווח על תגובה זו

      • ומצד שלישי את מצפה ממשפחה כזו שתגן על הבת שלהם ולא תתמוך בהשעיתה

        אביגייל, 22/01/13 23:49

        הורים עלובים. אפילו משרד החינוך טוען שאי אפשר להעניש אןתה על זה, אז אתם "מתנדבים" לפגוע בה?

        IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

        • הורים מקסימים ותומכים! (ל''ת)

          לא נכון!, 03/02/13 22:34


          IP: 46.116.26.39 דווח על תגובה זו

      • מסכימה עם דובי. את החיצוני אנחנו מקדשים ומכמתים. מה לגבי השאר? (ל''ת)

        התנהגות צנועה, למשל, 23/01/13 09:24


        IP: 46.116.127.4 דווח על תגובה זו

    • געוואלד! מכנסיים! שיער!! שומו שמיים!! חורבן מגיע עלינו!!

      מנשה, 24/01/13 15:23

      עכשיו לנשום עמוק, ולהבין שמדובר במצוות שבין אדם למקום ולא עניינך. כל עיסוק בזה הוא לשון הרע ותו לא.

      IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 61.

    xcvuiko, /'\\014777 (ל''ת)

    q567890, 22/01/13 19:01


    IP: 82.80.160.251 דווח על תגובה זו

  • 60.

    אני מאחלת לאופיר להבין שהציונות הדתית פשטה את הרגל

    דתלשית, 22/01/13 18:24

    אני מגיעה מרקע חיים דומה.יום אחד נפל לי האסימון שמה שקורה במגזר שלנו זו לא היהדות האמיתית.אני לא צריכה רבנים ותקנות מטופשות והזויות,לא צריכה שימדדו לי בסרגל את החצאית.נשארתי מאמינה ואני מאמינה

    IP: 77.125.99.66 דווח על תגובה זו

    • ואני לא מאמין לך... (ל''ת)

      מאמינה במה? בפריצות? בזנות?, 22/01/13 18:29


      IP: 95.86.74.144 דווח על תגובה זו

      • לא מסכימה בעליל!

        חמודה, 22/01/13 21:46

        מה זאת החוצפה הזאת, מה אתה דוחף ת'אף?!

        גם אני לא כ"כ חרדית (ואם בכלל) אבל אני דתייה ולא מודדים לי את החצאית וכו.

        אבל מה שכן, שאני בטוחה
        (ומאוד)
        שאני מאמינה בה' ואני אפילו לא חושבת על מה שאמרת.....

        לך תחפש ת'חברים שלך!

        IP: 84.111.39.2 דווח על תגובה זו

        • לא ראוי שדתייה תדבר בצורה כל כך לא הולמת

          ', 22/01/13 23:54

          ובשפת רחוב פשוטה כל כך..

          IP: 24.146.219.177 דווח על תגובה זו

      • מסכימה עם התגובה הזאת.

        ל, 22/01/13 22:29

        כח האישה ביהדות הוא היראת שמיים, חסד, אשת בית, צניעות, ענווה... היא בת מלך, וה"איסורים" וה"מגבלות" שומרים עליה למען תהיה קדושה וטהורה, בשאיפה להגיע לקרסוליים של אמותינו הקדושות, שרה רבקה רחל ולאה.
        אתם מדמיינים את אחת האימהות שרות כך מול קהל מעורב? מעמד לא מכובד.

        IP: 24.146.219.177 דווח על תגובה זו

        • לא. אבל שמעתי את מרים אחות משה וגם את דבורה הנביאה מופיעות בפני קהל

          אביגייל, 22/01/13 23:51

          ואני חושבת שהקהל היה מעורב

          IP: 46.117.240.217 דווח על תגובה זו

          • מופיעות איך? בשירה מענגת ומעוררת רגשות?

            י, 22/01/13 23:56

            זה לא ראוי...

            IP: 24.146.219.177 דווח על תגובה זו

        • צודקת לחלוטין (ל''ת)

          דתיה גאה!, 27/01/13 19:01


          IP: 164.138.123.54 דווח על תגובה זו

        • צודקת לחלוטין (ל''ת)

          דתיה גאה!, 27/01/13 19:02


          IP: 164.138.123.54 דווח על תגובה זו

    • אייי

      אלי, 22/01/13 23:17

      שטויות . כמו שאומרים לב ביד כסילים ירוע!! לא הבנת במקרה שמה שקורה אצלנו היא לא היהדות האמיתית, אלא כי מעולם לא היית כזו -אמיתית? לא יכולת להיות אם את חיה בעולם של שליש ורביע. ואם את מציינת בהתלהבות שאת מאמינה, אז עדיף שגם לאמונה הזו יהיו יישומים ולא אמת שלא נוגעת ולא ,חודרת" לשום מקום!!!

      IP: 46.117.36.105 דווח על תגובה זו

  • 59.

    זה הזמן לבחור באמסלם האמיץ. כל דתי(וגם חילוני) שבינה בראשו ....

    חילונית שפויה, 22/01/13 17:20

    ורוצה לגשר עליו להיות אמיץ (כמו אופיר המדהימה שבחרה באומץ באביב)ולבחור בדת השפויה שתחבר בין הלבבות ולא תחזיר אותנו אחורה לימים אפורים - לא רוצים היות אירן.
    תחשבו אמסלם ותבחרו בו...

    IP: 62.219.191.175 דווח על תגובה זו

  • 58.

    העברת מסר חשוב. אל תוותרי.

    דינה ספראי, 22/01/13 17:06

    תצטרפי לאתי אנקרי, דין דין אביב, עדי ארד, נשמה קרליבך, חגית כפיר והילה כפיר. קבוצה איכותית של נשים מוכשרות, דתיות, נטולות פרובוקציה ועושות כבוד גדול לנשים דתיות. זאת קבוצת איכות שכבוד להשתייך אליה! מימרה של קול באשה משקלה כמו המימרה "נשים דעתן קלה", אז תגידו לשופטת דתיה שאסור לה לכהן בתפקיד בגלל המימרה? מה שעיניי ראו ואזניי שמעו היה בחורה שעומדת על דעתה, איתנה בזהותה הדתית, חזקה בדרכה, ועם עוצמה אישית. המסר של האולפנה הוא שההלכה בעניין היא חד משמעית, ולפיכך אין שום מקום לשיקול דעת של הבחורה עצמה ובכלל לא חשוב מה המסר שהיא רוצה להעביר בנוכחותה ובשירתה. שגברים נמצאים בכוננות חטא מתמדת, והתנהגות הראויה כדי לשמור עליהם מפני החטא היא להיאלם / להיעלם. והורים דתיים, אם אתם מאמינים שבתכם יכולה וראויה לשיר, תשלחו אותה לבית ספר דתי שמלמד לחשוב ולהחליט ולא בונה רק על משטר. (כגון פלך ודומיו).

    IP: 62.128.48.130 דווח על תגובה זו

    • תגובה חכמה ומומלצת (ל''ת)

      צ''א, 22/01/13 18:19


      IP: 79.176.196.201 דווח על תגובה זו

  • 57.

    רק לא ביבי !!!! תראה מה הבאת!כפיה דתית !!!! (ל''ת)

    קמרש, 22/01/13 16:45


    IP: 93.172.93.4 דווח על תגובה זו

  • 56.

    התנ"ך מלא בדוגמאות לשירת ומחולות נשים

    פוצר, 22/01/13 16:43

    http://tora.us.fm/tnk1/klli/mdrjim/jirtnjim.html

    שמות טו20-21: "וַתִּקַּח מִרְיָם הַנְּבִיאָה אֲחוֹת אַהֲרֹן אֶת הַתֹּף בְּיָדָהּ, וַתֵּצֶאןָ כָל הַנָּשִׁים אַחֲרֶיהָ בְּתֻפִּים וּבִמְחֹלֹת. וַתַּעַן לָהֶם מִרְיָם: שִׁירוּ לה'... כִּי גָּאָה גָאֹה סוּס וְרֹכְבוֹ רָמָה בַיָּם" - מרים אמרה לכל הנשים, שנזכרו בפסוק הקודם, לשיר (למרות שנאמר "ותען להם מרים" בלשון זכר). הן אמנם שרו בנפרד מהגברים, ובכל-זאת, קולן של 600 אלף נשים בוודאי הגיע גם לאזני הגברים.

    • שופטים ה1: "וַתָּשַׁר דְּבוֹרָה וּבָרָק בֶּן אֲבִינֹעַם בַּיּוֹם הַהוּא לֵאמֹר" - ברק שמע את דבורה, וכנראה כך גם שאר בני ישראל.
    • שמואל א יח6: "וַיְהִי בְּבוֹאָם, בְּשׁוּב דָּוִד מֵהַכּוֹת אֶת הַפְּלִשְׁתִּי, וַתֵּצֶאנָה הַנָּשִׁים מִכָּל עָרֵי יִשְׂרָאֵל לשור[לָשִׁיר] וְהַמְּחֹלוֹת לִקְרַאֶת שָׁאוּל הַמֶּלֶךְ בְּתֻפִּים בְּשִׂמְחָה וּבְשָׁלִשִׁים" - שאול והלוחמים שעמו בוודאי שמע את הנשים.

    • שמואל ב יט36: "בֶּן שְׁמֹנִים שָׁנָה אָנֹכִי הַיּוֹם... אִם אֶשְׁמַע עוֹד בְּקוֹל שָׁרִים וְשָׁרוֹת?!..." - ברזילי כבר זקן ולא שומע נשים

    IP: 79.180.122.98 דווח על תגובה זו

    • היי חחח

      חמודה, 22/01/13 21:49

      נכון, עכשיו שחושבים על זה הכל התחיל מכמה חיילים שהלכו מהארוע שבו שרו נשים בארוע בצבא....

      בת"נך לא נראה לי שפעם כתבו שאסור לשמוע נשים....

      IP: 84.111.39.2 דווח על תגובה זו

      • אז אל תגיד מה שאתה לא יודע.

        עמית, 23/01/13 10:41

        כתוב מפורשות.

        IP: 83.130.104.20 דווח על תגובה זו

    • הם שרו עם תופים ומחולות כדי שלא ישמעו את הקול שלהן. (ל''ת)

      מישהי, 23/01/13 15:19


      IP: 84.94.188.60 דווח על תגובה זו

  • 55.

    הרב בן נעים מנהל האולפנא

    שלומי, 22/01/13 16:39

    אתה צריך להתבייש לך!

    IP: 95.35.62.242 דווח על תגובה זו

    • למה ככה ?

      אה, 22/01/13 17:05

      רק שתדע אני לומדת באולפנא ואני גם לא מבינה מה הבעיה והרב יצא ממש לקראתה אתה לא מבין כמה הם תומכים בה פשוט יש את המועצה הדתית שאמרה לו שיתן עונש אין מה לעשות אבל על תגיד ככה לרב חבל ..?

      IP: 164.138.123.98 דווח על תגובה זו

    • תירגעו , אין על הרב בן נעים והוא עשה הרבה לטובתה ...

      מ, 22/01/13 17:26

      אני לומדת באולפנא והרב בן נעים נכנס לנו לכיתה יום אחרי האודישן שלה והוא אמר לנו שרצו להוציא אותה מהבית ספר ...
      והוא אמר שאם יעיפו אותה הוא יתפטר
      אין על הרב הזה

      IP: 164.138.123.98 דווח על תגובה זו

  • 54.

    דרך ארץ קדמה לתורה

    יניב ישעיהו, 22/01/13 16:32

    ממה שראיתי אופיר היא דוגמא לבנות ישראל. דוגמא לצניעות, דוגמה ליופי פנימי ודוגמא לדרך ארץ.
    כשאביב גפן ניגש ללחוץ את היד היא לחצה את ידו משום שאין מלבינים בני אדם ברבים.ומשום דרך ארץ קדמה לתורה. נראה שהיא כולה ממקום של נתינה טהורה וקירוב לבבות. של הצגת היופי הקיים בבנות ישראל. ולהערכתי היא באשיותה תצליח לקרב רבים וטובים שקיימת בהם נשמה שהיא חלק אלוק ממש וסטו מהדרך. לראות בתכנית את כל הבנות עם המחשופים והמיני מנשקות מזוזות. מרוב שהן ספגו את התרבות הרומאית-אדומית-אמריקאית, הן לא מבינות את המשמעות של לבושן ועדיין הן מתחברות באמונה יוקדת.
    אשריך ישראל שאלו הם בנותיך. בקרוב כולם יחזרו בתשובה מרצון. ותהיה פה אהבת חינם אינסופית.

    IP: 79.182.200.203 דווח על תגובה זו

  • 53.

    ואח"כ מתפלאים שנוצר אנטי כזה גדול לדת ולחרדים במדינה (ל''ת)

    מאור, 22/01/13 15:33


    IP: 132.69.227.241 דווח על תגובה זו

  • 52.

    בעייה רצינית

    פיני, 22/01/13 15:18

    אם החליטו שזו דרך חייהם ומקבלים על עצמם את המגבלות אז צריכים לשאת בתוצאות....אי אפשר לרקוד על שתי החתונות.....מה גם שבחרה באביב גפן כמנטור...רחמנא לצלן....ואני חילוני!!!!!!

    IP: 95.35.63.105 דווח על תגובה זו

  • 51.

    ויכוח מיותר

    סדר בבלגאן דתי שיודע, 22/01/13 14:55

    האולפנה העיפה אותה בצדק ואם זה לא מתאים לה שתלך היא נראית כמו דתייה היא מתנהגת כמו דתייה אבל האם היא לא יכולה לחיות לשיר? כל החילונים יקפצו ויגידו הדרת נשים וכל השטויות האלה זאת ההלכה היהודית והילדה הזו בוחרת ללכת בדרכה של ההלכה אגב בלי קשר אני מציע לחילונים להפסיק להתערב בכל הדברים אנחנו לא רוצים אותכם! אתם תשמעו נשים ואנחנו לא!

    IP: 95.86.73.73 דווח על תגובה זו

    • יש הרבה פנים להלכה, הרבה מצוות וגם כאלה שלא עושים מהן עניין

      דתייה, 22/01/13 21:44

      יש הרבה מצוות וחוקים שאף אחד לא "אוכף". משום מה לנושא שירת הנשים וצניעות הנשים נטפלו באופן שזה נחשב היום "ייהרג ובל יעבור", ורודפים נשים שרוצות לממש את כישוריהן כאילו היו פושעות איומות. זו בושה, זו לא הדת של פעם, זה לא חינוך, זו פרובוקציה זולה, זה לא שום דבר, ואני דתייה ובוגרת אולפנה. במצב שאליו הגיעו האולפנות של היום, בנותיי כבר לא ילמדו בהן.

      IP: 84.229.18.70 דווח על תגובה זו

  • 50.

    בוז להסכמת ההורים! הנה מתחילה לה האיראניזציה בארץ (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 22/01/13 14:15


    IP: 87.68.154.35 דווח על תגובה זו

  • 49.

    בוז להסכמת ההורים! הנה מתחילה לה האיראניזציה בארץ (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 22/01/13 14:13


    IP: 87.68.154.35 דווח על תגובה זו

  • 48.

    מי שלא מבין בהלכה-פשוט שישתוק!!!

    דתיה גאה ששרה לבעל בלבד, 22/01/13 14:12

    שירת נשים בהלכה לא היתה ואיננה מחלוקת בהלכה.זה שההורים של גברת אופיר אינם בקיאים בהלכה -זה לא עושה אותם צודקים.
    ישנה בעיה חמורה בשירת נשים-והובדה היא שכולם מצטמררים מקולה ה''ענוג/טהור/רך כמשי''עובדה!!!זה הושה משו.ולכן זה לא צנוע!!!!!\\על אופיר להחליט באיזה זרם היא בוחרת-אי אפשר להראות צנועה וחסודה,מצד אחד לא להתנשק עם אביב(בלחי בלחי...) ומצד שני ללחוץ לו יד ובסוף עוד להשאר באולפנא דתית.אולפנא זה מוסד חינוכי שבחר בדרך מסויימת לחנך את בנותין-לא טוב לה-שתעוף!!!! וכמה שיותר מהר.היא מקסימה אין לי שום דבר נגדה.פשוט שזה לא מתאים שדתיה תגדיר את עצמה כדתיה ותבחר את מה שבא לה מהדת.
    דת זה לא מסננת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 164.138.124.224 דווח על תגובה זו

    • אכן. קראתיך והשכלתי ממך בהלכות השנאה לאחר.

      אלכס, 22/01/13 14:33

      תמסרי בבקשה לאלוקיך - ואהבת לרעך כמוך.

      IP: 82.81.25.220 דווח על תגובה זו

    • Your voice is "Ervah" (ל''ת)

      Fr0m Jerusalem, 22/01/13 18:50


      IP: 69.157.15.174 דווח על תגובה זו

    • עיוורון בשם הדת

      זמרת, 22/01/13 19:27

      לכי עיוורת אחר הרב שלך אל תפקחי עיניים איפה שלא אמרו לך אל תקשיבי למה שלא הרשו לך אל תרחמי על מי שלא אמרו לך. אל תקשיבי למה שאסור לך. תמשיכי לחיות לך בובה על חוט.

      IP: 84.229.126.63 דווח על תגובה זו

    • את צודקת

      דתיה גאה, 23/01/13 13:48

      פשוט צודקת

      IP: 212.76.114.251 דווח על תגובה זו

      • התכוונתי שתגובה 49 צודקת (ל''ת)

        גתיה גאה, 23/01/13 13:53


        IP: 212.76.114.251 דווח על תגובה זו

    • צודקת ב100% (ל''ת)

      דתיה!, 27/01/13 18:59


      IP: 164.138.123.54 דווח על תגובה זו

  • 47.

    תמיכה מלאה

    רפאל פניגשטיין, 22/01/13 14:03

    אני אומר לך ,הם מנדים אותך מהאולפנא סימן שהם לא ראויים לך,אל תחששי לכי עם התחושות והרצונות שלך בלבד ב"ה יתגשמו משאלות ליבך חיזקי ואימצי,את מהחומר המשובך שיש לנו,הם לא ראויים לך....

    IP: 77.126.95.33 דווח על תגובה זו

  • 46.

    פרימיטיבים, פגאנים, מסרסי רוח היהדות. (ל''ת)

    אוכל ערוות לתאבון ובהנאה, 22/01/13 13:58


    IP: 109.67.250.22 דווח על תגובה זו

  • 45.

    אין גבולות!

    יעל, 22/01/13 13:34

    אני לא מאמינה שהם עשו דבר כזה! אופיר רצתה ללכת עם החלום שלה למרות שהיא דתיה בדיוק כמו שהיא אמרה בתכנית... זה ממש לא יפה בעיניי מה שהביה"ס עשה לה!

    IP: 46.116.61.78 דווח על תגובה זו

  • 44.

    איראן זה כאן! גועל נפש...

    להקיא, 22/01/13 13:08

    פרמיטיבים תחזרו לחורים שלכם

    IP: 46.121.247.202 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אנשי חינוך עם ביצים.

    אלכס, 22/01/13 12:36

    כלומר, הביצים זה החלק החושב.

    מי שחושב עם הביצים, באמת יתרגש מקולה של אישה.

    אז אנשי "חינוך", תמסרו בבקשה לאלוקיכם - ואהבת לרעך כמוך.

    IP: 82.81.25.220 דווח על תגובה זו

  • 42.

    גם אם אני לא מסכים אתם . זכותו של בית ספר לקבוע אג'נדה (ל''ת)

    יא-צק, 22/01/13 11:45


    IP: 77.127.15.247 דווח על תגובה זו

    • זו לא זכותו של בית הספר לקבוע אג'נדה שמפלה נשים

      זיפנית, 22/01/13 12:29

      זו לא זכותו של בית הספר לקבוע אג'נדה שמפלה נשים ובמיוחד לא אם הוא ממומן מכספי המיסים שלנו. הרי ברור לך שאם זה היה נער ולא נערה, אף אחד לא היה משהה אותו.

      IP: 79.179.123.190 דווח על תגובה זו

    • טעות מרה

      גבי, 22/01/13 12:36

      לחלוטין לא זכותו של בית הספר לקבוע אג'נדה.
      מדובר בגוץ ציבורי שממומן על ידינו וכפוף
      לביקורת ולהחלטות של משרד החינוך והממשלה.
      מחר בבוקר יחליטו שם שאסור לבחורה לדבר בכלל.
      מה אתה רוצה? אג'נדה...
      צריך לזרוק את מנהל המוסד ולדואג שלא ינהל יותר שום דבר בחיו

      IP: 84.94.152.67 דווח על תגובה זו

    • וואלה יא-צק? אז אתה גם בעד בתי הספר שה"אג'נדה" שלהם היא אפליית מזרחים? (ל''ת)

      ואתיופים?, 22/01/13 14:00


      IP: 109.65.201.146 דווח על תגובה זו

  • 41.

    כמה אכזריים יכולים "אנשי חינוך" להיות???? (ל''ת)

    איראן כבר כאן, ממזמן, 22/01/13 11:42


    IP: 80.179.198.213 דווח על תגובה זו

  • 40.

    זכותה ללכת לתכנית חילונית, אבל יש לכך מחיר

    דתי, 22/01/13 11:40

    אולפנה לא יכולה לאפשר לבת כזו להמשיך בלימודים כרגיל.
    זה לא מתאים.

    IP: 164.138.115.175 דווח על תגובה זו

    • אולפנה כזו לא ראויה לה. ובכלל, אולפנות הפכו לחרדיות, מתבדלות (ל''ת)

      שם, 22/01/13 12:47


      IP: 79.176.96.140 דווח על תגובה זו

      • צניעות

        שלום, 29/01/13 07:26

        מי ישמע !! חרדיות בסדר... זה תיכון על רמה נקודה!!!

        IP: 79.179.5.171 דווח על תגובה זו

    • אל תלכלך את הדת שלי, בבקשה

      אלכס, 22/01/13 12:58

      דרך ארץ קדמה לתורה.

      IP: 82.81.25.220 דווח על תגובה זו

  • 39.

    מי שלא רוצה לשמוע שלא ישמע ואז לא עובר על האיסור!

    אלונה, 22/01/13 11:39

    תנו לצעירות להתבטא.
    מה קשור התנהגות וקיום מצוות לשירה???????????
    כולם מגיבים כי כולם שמעו אולי???????כולל הרבנים?

    IP: 85.65.13.50 דווח על תגובה זו

    • השתתפותה של הילדה המקסימה אופיר בן שיטרית

      זמירה רחמים, 29/01/13 14:38

      כבוד גדול הוא לכולנו שבת אולפנה מבטאת את כישוריה המדהימים בשירה ואינה מוותרת על אמונתה.
      צר לי כאישה דתית שהורים מחרימים ילדה מדהימה שכזאת , זה ממש לא לכבודם וודאי שלא לכבודנו, כולי תקווה שאופיר תגיע הכי רחוק שאפשר .

      אופיר את מדהימה אני כאשה דתית וכאם לילדים תמיד כיבדתי את רצונם וחשבתי שמי שרוצה שיכבדו אותו עליו לכבד את האחר. זה התנאי לקיום .

      ושירת נשים היא אינה דבר חדש ראה שירת דבורה ושירת מרים .

      קולך מרטיט לבבות.

      עלי והצליחי אופיר

      IP: 87.69.1.199 דווח על תגובה זו

  • 38.

    "אפילו נפתלי בנט תומך" מי ישמע עוד אחד שמקפיד על ההלכה... (ל''ת)

    גד, 22/01/13 11:34


    IP: 84.229.16.31 דווח על תגובה זו

    • בנט, שאיני מתומכיו, יותר יהודי מזה המקפיד על קוצו של יוד

      שם, 22/01/13 12:49

      כי יהדות אינה תרגילי סדר אלה המהות. ומשום כך החרדים, בעוד דור או שניים, לא יהיו חלק מהיהדות כמו גם כל אותם חרד"לים.

      IP: 79.176.96.140 דווח על תגובה זו

    • ממש מושא להערצה-נפתלי בנט!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ש''ס, 22/01/13 14:00


      IP: 164.138.124.224 דווח על תגובה זו

      • נכון מאוד!

        נתי, 24/01/13 15:25

        אדם שסיכן את חייו פעמים רבות בשביל ארץ ישראל ועם ישראל. מתי בפעם האחרונה אתה מסרת את נפשך?

        IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 37.

    בקיצור היא צריכה לבחור הלכה או שהיא הולכת, זו סחיטה (ל''ת)

    אזרח זועם, 22/01/13 11:32


    IP: 93.173.19.189 דווח על תגובה זו

  • 36.

    כל הכבוד לאופיר שיש לה דעות משלה!! תמשיכי לשיר (ל''ת)

    אמא אחרת, 22/01/13 11:30


    IP: 93.173.19.189 דווח על תגובה זו

  • 35.

    בנט מת עליה ! התהלב מאוד מהשירה שלה ופרסם בפייסבוק (ל''ת)

    מאיר, 22/01/13 11:29


    IP: 31.44.143.32 דווח על תגובה זו

  • 34.

    מה זה שבועיים השעייה לעומת סקילה באבנים

    יניב, 22/01/13 11:23

    עונש פרופורציונאלי לעומת איראן

    IP: 213.57.72.150 דווח על תגובה זו

    • מזל שיש את איראן

      יעל, 24/01/13 15:25

      אחרת למה היינו משווים את הפסיכיות שלנו?

      IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 33.

    דוסים פרימיטיביים. מה יהיה איתכם? בוקר טוב איראן.

    אני, 22/01/13 11:14

    זה מה שקורה שכל מיני רבנים כמו עובדיה יוסף ואמנון יצחק שוטפים יום יום את המח לציבור פרימיטיביים במדינה.

    IP: 79.176.14.158 דווח על תגובה זו

  • 32.

    סופרלטיבים ריקים מתוכן

    פרס פוליצר, 22/01/13 11:12

    שהרי אין כל יסוד לקביעה על "כיבוש הצופים"

    IP: 84.229.46.126 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לכלוא נשים סוררות בבית ! (ל''ת)

    רב אולפנה, 22/01/13 10:37


    IP: 87.69.107.19 דווח על תגובה זו

    • היא ילדה עם דרך ארץ יותר משלך (ל''ת)

      זבע, 22/01/13 11:23


      IP: 79.179.173.169 דווח על תגובה זו

  • 30.

    בושה להורים שהסכימו עם העונש. מה זו עסקת טיעון. אם אתם בעדה אז עד הסוף (ל''ת)

    משה, 22/01/13 10:35


    IP: 95.35.63.65 דווח על תגובה זו

  • 29.

    בושה שמשרד החינוך תומך בכפיה הזו

    שרה, 22/01/13 10:26

    כיצד משרד החינוך נותן יד להדרת נשים ? לפגיעה בחופש הפרט וחופש הביטוי ? לפגיעה בחופש העיסוק ?

    מקווה שהנערה תלך עפ"י נטיות ליבה ולא תיכנע לכפייה. דת אמורה להיות אמונה פנימית מתוך בחירה חופשית ולא מערכת איסורים, חרמות ועונשים.
    ולאופיר - את שרה נפלא !

    IP: 85.65.219.227 דווח על תגובה זו

    • חכו עד שאיטוללה נפתליאן בנטינאג'ד

      אזרח מודאג מאוד, 22/01/13 11:31

      חכו עד שאיטוללה נפתליאן בנטינאג'ד יהיה בממשלה זו רק ההתחלה להל לה לה.

      IP: 87.68.71.81 דווח על תגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד לאופיר

    הקול הנשי, 22/01/13 10:18

    היא הולכת עם האמת שלה...זה יפה ומכובד!!! היא מייצגת את הקול הטהור, פנימיות שווה חיקוי, קול מדהים, נאיביות ששווה מיליות ברכות....היא מבורכת!!! תצךיחי בדרך שלך.

    IP: 109.186.37.12 דווח על תגובה זו

  • 27.

    זו לא יהדות, זו מחלת נפש קשה ובעיתית

    ארנון, 22/01/13 10:18

    הייתי שולח אותכם בכיוון אחד לשום מקום ללא כרטיס חזרה.
    ימי הביניים היו ימים מתקדמים לעומתכם.
    לכו מכאן חיות שכמותכם.

    IP: 79.179.1.209 דווח על תגובה זו

    • כבר עשית דוקטורט?

      צביקה, 22/01/13 16:44

      כן, ללא ספק אתה אדם מתקדם ונאור, רוח הגישה שלך בהחלט מתאימה לימי הביניים

      IP: 46.120.194.164 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אישה למטבח, אסור להופיע בפרהסימה, רק רחם לגבר (ל''ת)

    הרב המחשמל, 22/01/13 10:12


    IP: 87.69.107.19 דווח על תגובה זו

  • 25.

    חילוני סטנדרטי ובור לא מבין על מה מדובר. אין כללים, אז על מה היא עברה? (ל''ת)

    בוא לביקור באולפנה ותראה את ההבדל., 22/01/13 10:09


    IP: 212.76.116.44 דווח על תגובה זו

  • 24.

    זה באמת לא באופנה שהורים משתפים פעולה עם ביה"ס. איזו הידרדרות.... (ל''ת)

    יואל, 22/01/13 10:06


    IP: 212.76.116.44 דווח על תגובה זו

  • 23.

    זו זו הסיבה שבאולפנות אין מאות הפלות בשנה כמו בתיכונים החילונים (ל''ת)

    לא להיתמם!!!!!!!!!!!, 22/01/13 10:03


    IP: 212.76.116.44 דווח על תגובה זו

    • אתה הוא התמים. (ל''ת)

      אני, 22/01/13 11:15


      IP: 79.176.14.158 דווח על תגובה זו

    • רגע איך בנות באולפנה נכנסות להריון?! מרוח הקודש? נו באמת (ל''ת)

      ששש, 22/01/13 11:29


      IP: 79.179.173.169 דווח על תגובה זו

      • מהמושב האחורי ברכב (ל''ת)

        התמים, 22/01/13 11:33


        IP: 87.68.71.81 דווח על תגובה זו

        • אני עוסק בתחום קרוב ל- 20 שנה, הפלה בתוך האולפנה זה כמעט לא מציאותי. (ל''ת)

          בתיכונים החילונים- דבר שבשגרה!!!!!!!, 22/01/13 17:10


          IP: 37.60.41.82 דווח על תגובה זו

    • ברור... בגלל שאוסרים על שירת נשים, אין הפלות!!! הגיון בריא.

      זמרת, 24/01/13 08:41

      מה הקשר בין העובדה שבאולפנה אסרו עליה לשיר לבין העובדה שבתיכונים חילוניים יש הפלות? אישה ששרה בהכרח תיכנס להריון? ככה זה עובד? תפסיקו להוריד את ראשן של הנשים. יש לילדה כישרון אמיתי ונפלא, למה שלא תשתמש בו ותשמח רבים אחרים? אההה... כי ככה אולי תיכנס להריון... ברור.

      IP: 79.179.1.209 דווח על תגובה זו

  • 22.

    בושה וחרפה לאולפנה ולצביעות ההורים, להרתיע אחרות ממה שהם מרשים לבת.

    סיוון, 22/01/13 09:48

    האולפנה הייתה צריכה להתגאות שיש נציגה מכובדת למגזר הדתי.

    IP: 109.186.1.40 דווח על תגובה זו

    • זה בושה לא גאווה

      יניב, 22/01/13 09:59

      שבת ישראל עוברת על התורה!

      IP: 79.180.48.83 דווח על תגובה זו

      • בתורה לא כתוב שלאישה אסור לשיר. (ל''ת)

        ששששש, 22/01/13 11:25


        IP: 79.179.173.169 דווח על תגובה זו

      • וזה לא עניינך חתיכת אף גדול! (ל''ת)

        מירי, 24/01/13 15:27


        IP: 147.237.70.62 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הוריה שלחו אותה לאולפנה, למה הם ציפו? לחופש מחשבה? (ל''ת)

    ההורים של שטרית אשמים, 22/01/13 09:45


    IP: 46.116.3.112 דווח על תגובה זו

  • 20.

    את ילדייך כבר תחנכי בלי איומי דת והפחדות רבנים (ל''ת)

    אל תיכנעי, 22/01/13 09:44


    IP: 46.116.3.112 דווח על תגובה זו

  • 19.

    תסיימי תיכון ותשימי מאחורייך את שתלטנות הדת והרבנים (ל''ת)

    שתלטנות דתית, 22/01/13 09:43


    IP: 46.116.3.112 דווח על תגובה זו

  • 18.

    לשטרית, מה שעלייך ללמוד מהאירוע הוא לברוח מהדת ומהדתיים הרחק ומהר (ל''ת)

    תהיי חכמה ותברחי, 22/01/13 09:42


    IP: 46.116.3.112 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הגבר שומע את נשימתך ונדלקים יצריו - תפסיקי לנשום (ל''ת)

    תפסיקי לנשום, 22/01/13 09:42


    IP: 46.116.3.112 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אצל הדתיים מחנכים בהפחדות - למען יראו וייראו, ואיפה המחשבה החופשית (ל''ת)

    הכול בהפחדות, 22/01/13 09:41


    IP: 46.116.3.112 דווח על תגובה זו

  • 15.

    השעיה מלימודים היא לא אקט חינוכי - בדיוק להפך. (ל''ת)

    דבר והיפוכו, 22/01/13 09:40


    IP: 46.116.3.112 דווח על תגובה זו

  • 14.

    גאווה גדול-ה סלב ריאליטי- מה הבעיה?

    אריק, 22/01/13 09:40

    מה עדיף לכם? שידרדר לטיס? אולי חלילה לראשות ממשלה?

    IP: 109.226.31.221 דווח על תגובה זו

  • 13.

    בחומש לא כתוב קול באישה ערווה - זו המצאה מאוחרת של גברים שתלטנים (ל''ת)

    בחומש לא כתוב, 22/01/13 09:39


    IP: 46.116.3.112 דווח על תגובה זו

  • 12.

    יש לאסור כניסת נשים לבית כנסת , כי הגברים שומעים אותם !!!

    עם ישראל, 22/01/13 09:39

    ובלכה דודי מסתובבים לכיוון הנשים זה מותר ?!יש לאסור על כניסת גברים לבית כנסת !!!

    IP: 62.219.233.64 דווח על תגובה זו

  • 11.

    חבורת פרימיטיבים חסרי רגש

    מיקו, 22/01/13 09:27

    לסגור את האולפנה לאלתר.

    IP: 82.81.22.22 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לא הבנתי למה האולפנה לא מוארת

    מיכאל, 22/01/13 09:26

    כנראה שחשוך שם.

    IP: 84.111.24.41 דווח על תגובה זו

  • 9.

    שירה

    ברוך, 22/01/13 09:22

    שרה יפה תמשיכי לשיר בלי לחשבן לאף אחד

    IP: 79.183.227.115 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אולפנה = אירן

    דוד, 22/01/13 09:12

    חשבתי לחזור בתשובה - בעקבות הכתבה חזרתי בי.
    אני מקווה שבנט יגנה את האולפנה עוד היום.

    IP: 46.120.58.46 דווח על תגובה זו

  • 7.

    קנאות דתית שמקורה בקנאה אנושית (ל''ת)

    יענקל, 22/01/13 09:10


    IP: 85.64.32.109 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אופיר, שווה לקבל את "העונש" הזה. שיתביישו הם ולא את.

    יעל, 22/01/13 08:45

    כתה י"ב נו ממילא לא לומדים הרבה. תלמדי בבית פי אלף יותר טוב ויותר יעיל.
    והם? הם יישארו מקובעים מאחור ואת תגשימי חלומות.
    לנפתלי בנט, אתה אמיץ (אם זה נכון מה שכתוב כאן שעודדת ופירגנת).

    IP: 109.186.1.34 דווח על תגובה זו

  • 5.

    חשכת ימי הביניים (ל''ת)

    אני, 22/01/13 08:42


    IP: 85.250.174.157 דווח על תגובה זו

  • 4.

    חשוכים, פרימיטיבים ודכאנים. להעניש תלמידה כי שרה בציבור (ומחוץ לבי"ס)

    מיכל, 22/01/13 08:40

    איראן זה כאן.

    הבנתם? הענישו אותה בשבועיים (!) הדחה מלימודים כי היא שרה בציבור. לא כי היא הפריעה בכיתה, לא כי היא גנבה ציוד בי"ס, לא כי היא פגעה בחברותיה או במורים. היא הוענשה כי היא שרה בציבור.

    איזו חרפה, חוסר אנושיות ודיכוי נפש האדם.

    IP: 85.64.15.211 דווח על תגובה זו

  • 3.

    באולפנה הנאורה כנראה לא שמעו על שירת דבורה ושירת מרים.... (ל''ת)

    ציוני, 22/01/13 08:25


    IP: 85.250.99.84 דווח על תגובה זו

    • יש הבדל בין שירה לבין לשיר

      נו באמת, 22/01/13 09:45

      זה לא אותו הדבר בכלל

      IP: 77.125.15.13 דווח על תגובה זו

      • תלמד את זה לעומק ותבין.....

        יניב, 22/01/13 10:00

        שלא היה שום עירוב בשירה.
        מי אמר לך שהם שרו בפני נשים או בקול?

        IP: 79.180.48.83 דווח על תגובה זו

      • למה לא יכול להיות שדבורה שרה בפני כולם (ל''ת)

        ?!@#, 22/01/13 11:28


        IP: 79.179.173.169 דווח על תגובה זו

      • תירוץ עלוב, שווה ערך לתיאור רחב כמוכרת מזונות ..... (ל''ת)

        שם, 22/01/13 13:02


        IP: 79.176.96.140 דווח על תגובה זו

        • לך תלמד תנ"ך! (ל''ת)

          ., 23/01/13 10:39


          IP: 83.130.104.20 דווח על תגובה זו

          • למדתי, אתה למדת את גרסת הרבנים המסורסת ומעוקרת (ל''ת)

            שם, 23/01/13 13:00


            IP: 79.176.96.140 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אני או ההלכה

    אריה-יבנה, 22/01/13 08:17

    הבעיה של רבים שהם מביעים את דעתם בנושאים הלכתיים.את הבנות באולפנא מחייבת ההלכה ולאורה מחנכים.לא מעניין מה חושב או מה חושבת פלונית או פלוני.ואין כאן "חשוכים", יש כאן דרך חיים שמוכיחה את עצמה, לאורך כל הדרך.באהבת התורה,באהבת הארץ ובאהבת ישראל.מי שלא נוח לו יישב בדד וידום.

    IP: 87.68.81.71 דווח על תגובה זו

    • דרך החיים שלכם הוכיחה את עצמה? איך בדיוק? אתם שייכים לפרה-היסטוריה

      אשדודי, 22/01/13 08:45

      אתם מוצגים מוזיאונים חיים, אנשים ששבויים בעבר, אנשים שדעות קדומות ואמונות טפלות מכתיבות להם כל דבר ועניין בחייהם. אלמלא הטמטום הגורף שלכם, אלמלא האמונה המטופשת שלכם שיש בכם משהו מיוחד מלבד קיבעון מצמית, החברה הישראלית היתה הרבה יותר איכותית.

      IP: 82.81.189.165 דווח על תגובה זו

    • גדלתי בבני עקיבא זה לא היה כך פעם

      מיכאל, 22/01/13 09:29

      בשנות ה-60 הייתי חבר בבני עקיבא ,הפעולות היו של בנים ובנות יחד ,בהצגות הבנות שרו גם סולו.
      לא ברורה לי ההתחרדות הזו.

      IP: 84.111.24.41 דווח על תגובה זו

      • מי זה הפוסק הזה?!

        עמית, 23/01/13 10:40

        התחרדות?! אולי חזרה למציאות!

        IP: 83.130.104.20 דווח על תגובה זו

    • דרך חיים זו הוכיחה את עצמה, כיום היא מתחרדת ומייצרת רק כשלונות

      שם, 22/01/13 13:06

      אין להשוות בן הכיפות הסרוגות של היום לאלה של שנות ה70, כיום זו חברה אחרת, מתבדלת ומסתגרת. חברה כזו נועדה לאותו גורל כמו החרדים- בידוד והקצנה.

      במקום מרדף אחרי המהות הסרוגים החלו לרדוף אחרי מצוות, קיום כל תו ותג מבלי להתאים זאת למציאות.

      IP: 79.176.96.140 דווח על תגובה זו

  • 1.

    חשוכים! (ל''ת)

    הרב נאור, 22/01/13 07:54


    IP: 84.111.45.33 דווח על תגובה זו

    • הרב חשוך.... כי כסילים בחושך יהלכו... (ל''ת)

      נאורה, 22/01/13 08:31


      IP: 188.64.204.70 דווח על תגובה זו