• 7.

    המשך - הדמויות המוחמצות

    רונית, 03/11/12 23:50

    מרקובסקי - העיצוב שלו לא די ברור. האם הוא אידאליסט? האם הוא ''חלש''? או להיפך - האם הוא ''חזק''? למה הוא תלוי בוולפסון? האם החולשה והתלות הם אישיותיים או נובעים מהמצב הקשה בפלשתינה-א''י - מיעוט משרות מקצועיות וכו'. למה הוא פונה אל פרידה? מבדידות? מה פשר התפרצות הוידוי שלו לפני ברטה? הוא אדם ש''לא יודע לשמור על עצמו''?
    הילדה - האם הסיפור על המלך והמלכה מופיע בספר? האם היא כל כך ''ילדותית''? האם בגיל 13 כותבים סיפורים כאלה?

    IP: 85.250.100.200 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מעורר הערכה אבל לא די טוב

    רונית, 03/11/12 23:44

    הדמות של מרקובסקי מנהל המעון והדמות של הילדה מאיה - מוחמצות. למעשה הילדה מאיה צריכה להיות הרבה יותר יפה מאשר השחקנית, כי היופי של מאיה כמו היופי של אמא שלה צריך להיות כאן גיבור הסרט.
    נדמה לי שהסרט אמור למסור את שני הצדדים - את הכוח האמיתי של היופי, את הגורליות של היופי, אבל גם מה זה לחיות בתוך היופי הזה. כלומר - איך הנערה היפה חיה, בעצם. זאת הרי שאלה גדולה: אישה יפה מי ידע חייך? המשך בהודעה הבאה

    IP: 85.250.100.200 דווח על תגובה זו

  • 5.

    סרט מאופק ומרוחק מדי

    חוה, 27/10/12 19:38

    אינני מסכימה עם דעתו של מ. שניצר.ברקיע החמישי הוא סרט בלתי מספק. סגנון הבימויי המאד שכלתני ומודע לעצמו פוגם בארוס של הסיפור ובסערות הפנימיות של דמויותיו.הילדה עמית הרשקוביץ' שנבחרה לגלם את מאיה, פשוט לא יודעת לשחק. ולא מצליחה להעביר את מנעד הרגשות של הדמות. בעיה נוספת היא שהיא אינה נראית אשה בגיל 13, אלא עדיין נראית ילדה לכל דבר מה שמקשה על אמינות הקשר האירוטי בינה לבין דוצ'ה [גיא אדלר בהופעה טובה ואנרגטית] הפערים במראה של שניהם מביכים וצובעים את הקשר הזה בצבעים פרוורטיים אלא שלדעתי לא זאת מטרת הספור.והפרשנות המתבקשת הזאת חוטאת לדמויות. הסרט לט מצליח לרגש. היחיד שמטעין במעט רגש את הסרט הוא גיא אדלר שחקן בעל נוכחות כובשת.יחזקאל אלזרוב אנמי מדיי , כך מאיה וכך רוב הסרט.דמותו לא ממש משאירה חותם. הדמות של פולה- אסתי זקהיים שממלאת את הסרט במימדיה הפיזיים האדירים מבוזבזת, והיא שם רק לצרכי דקורצייה ומיתוג.ככלל מי שטובים בסרט ומצילים את הסרט מדרדור מושלם הם כל דמויות המשנה כולם חרף הבימויי חסר ההשראה עושים עבודה מאד יפה. אקי אבני השרמנטי ויפה התואר.[מזכיר את קארי גרנט,בקלות יכל להשתלב בהוליווד

    IP: 93.172.79.184 דווח על תגובה זו

  • 4.

    היכן הגילוי הנאות?

    ג'ודית באטלר, 13/10/12 18:07

    ''הסרט ממקם את הבמאית דינה צבי-ריקליס כמובילה בחזית הקול הנשי בקולנוע הישראלי, מקום שהיה שמור עד כה למיכל בת אדם'' - זה העלבון הכי כבד שהמבקר יכול להפיל על ראשה של ידידתו הטובה דינה ריקליס.

    IP: 89.139.200.204 דווח על תגובה זו

  • 3.

    סרט לא ברור

    קובי, 13/10/12 12:33

    אותי הוא שיעמם מאוד, לא סחף, לא ברור מה רצתה היוצרת להעביר. לא נסגרו פינות והרבה דברים נותרו פתוחים. בקיצור סרט לא משהו בכלל.

    IP: 46.121.214.139 דווח על תגובה זו

  • 2.

    רחובות

    נועם לוי, 12/10/12 20:40

    יופי של סרט. אינטלגנטי ועדין. מה צריך יותר? לכו לראות ותנו סיכוי גם לסרטים טובים באמת.

    IP: 109.186.15.195 דווח על תגובה זו

  • 1.

    בישראל הסוציאליסטית פנימיה זה פח אשפה לשם זורקים פסולת. (ל''ת)

    באנגליה זו יוקרה מעמדית. נשארנו באותו מקום., 12/10/12 13:46


    IP: 77.127.31.130 דווח על תגובה זו