• 108.

    אני אמשיך לאכול בשר אבל מכבד אותו

    אוכל בשר, 02/12/13 22:33

    הסבל שנגרם לבעלי החיים הוא איום ונורא. לא כולו הכרחי. הסבל של בעלי החיים מעורר את כולם לחשוב איך אפשר להפחית סבל מיותר של בעלי חיים. איך אפשר להפוך את הגידול שלהם ליותר אנושי. ואיך ההמתה שלהם יכולה להיות גם היא יותר אנושית.

    אז אני אוכל בשר. אמשיך לאכול בשר. אבל אני מעריך אותו

    IP: 80.230.28.68דווח על תגובה זו

  • 107.

    6974 (ל''ת)

    אינה, 29/11/12 19:46


    IP: 80.178.12.144דווח על תגובה זו

  • 106.

    חושב שהוא המשיח..חחח (ל''ת)

    אלונה, 23/09/12 15:50


    IP: 62.219.165.113דווח על תגובה זו

  • 105.

    הערה לכל הצמחונים/טבעונים

    גבי, 19/09/12 12:27

    מחר תקום קבוצה שתקרא לכל מי שנוסע ברכב ממונע רוצח,בגלל פליטת הגזים וביננו הם צודקים,כמו שצודקים הצמחונים.
    אתם חייבים להבין שכך נוהגת האנושות אלפי שנים,רוב התזונה שלנו היא מחיות שאנחנו מגדלים לשחיטה,זאת הנורמה.
    אז כדי לשנות משהו שהוא הנורמה,אתם לא יכולים לבוא לכל העולם ולהגיד,אתם לאא נורמטיבים,אתם נאצים.אלה למצוא דרכים מתונות לנסות להשפיע,אחרת אתם תתפסו כליצנים.

    IP: 212.25.92.126דווח על תגובה זו

  • 104.

    דמאגוג מסוכן מטיף לרצח!

    אא, 15/09/12 11:38

    דמגוגיה
    דמגוגיה היא שיטה לשכנוע והשגת כוח פוליטי המתבססת על פנייה לדעות קדומות, פחדים, אמונות תפלות וציפיות הציבור הרחב - לרוב באמצעות שימוש ברטוריקה ותעמולה מתלהמות ורגשניות, ולעתים קרובות תוך שימוש במוטיבים לאומיים או פופוליסטיים, ואזכור סלקטיבי של עובדות.
    המחקר בתחום עמדות ושכנוע בפסיכולוגיה החברתית מראה כי טיעונים דמגוגיים, במקרים רבים, הינם יעילים לא פחות מטיעונים בדרכי הגיון; זאת משום שבטווח הארוך האדם אינו זוכר מי העביר את המסר, את מידת אמינותו, או את טיעוניו, אלא את המסר בלבד, ולעתים אף את העובדה כי היו שלל טיעונים שתמכו בו (גם אם הללו היו שטחיים).

    IP: 94.159.222.108דווח על תגובה זו

    • חבל שלא קלטת. הוא מיף למוסר (ל''ת)

      שום דמגוג, 18/09/12 13:47


      IP: 85.250.105.249 דווח על תגובה זו

  • 103.

    תעשיית הבשר היא אות קלון לאנושות (ל''ת)

    יניב, 14/09/12 09:40


    IP: 84.228.25.119דווח על תגובה זו

    • אכן. (ל''ת)

      בדיוק, 18/09/12 13:44


      IP: 85.250.105.249 דווח על תגובה זו

  • 102.

    תסלח לי משה היקר..

    חורף, 13/09/12 12:48

    אבל אתה חתיכת אידיוט פרימיטיבי.
    בחצי השעה האחרונה עברתי על חלק גדול מהטוקבקים ועל מרבית התגובות שלך, כאשר פעם אחר פעם, משתמשים שונים מנסים להמחיש לך בכל צורה אפשרית את הטענה כנגד תעשיית הבשר ואילו אתה בשלך ממשיך לזרוק טענות ריקות מתוכן וחסרות בסיס אודות חתולים שעתידים להדרס או חיות טרף שאינן עוזבות את שטחי הג'ונגל ע''מ להציל את העולם.

    אין שום סיבה בעולם שעגל בן יומו יופרד מאימו, יפוטם בצורה הכי אכזרית שניתן להעלות על הדעת, יעבור התעללות שלא ניתן לתאר וישחט , רק כדי שאתה תוכל לבקר במיטב מסעדות הבשר ולהתענג על סטייק עגל!!! שום סיבה בעולם!!!!
    אין שום קשר בין הסטייק הספציפי הזה לבין יכולות ההישרדות שלך!!!
    מה לא ברור לך!??!?!

    האמן לי, גם אם היית מוותר על חוויית ההמבורגר שלך, היית שורד.
    אני מקווה שתפנים את הנקודה, איש עלוב וקטן שכמותך.

    IP: 213.57.151.5דווח על תגובה זו

    • אני מעדיף קיץ...

      משה, 14/09/12 00:21

      אתה עובר על התגובות אבל לא טורח להבין אותן. אני מוחה על ההשוואה לשואה ועל ההשוואה של חיות לבני אדם. חוץ מהרבה מלל רגשני והתלהמות שמוכיחה את העובדה שאת היחס היפה וההוגן אתה שומר ככל הנראה לחיות, אני לא רואה פה משהו שרלוונטי לתגובות שלי או לדעות שלי - בכלל לא התייחסתי לשאלה - ''האם מוסרי לאכול בשר או לא'' וכבר כתבתי פעמים רבות בתגובות האלו שיחס אכזרי לחיות הוא לא מוצדק גם אם חשוב לאכול בשר. אבל סתם נקודה למחשבה, אם כבר פתחת את הנושא - חשבת על זה שאם לא היינו אוכלים בשר ולא היינו שותים חלב. הרבה מהעגלים האלו לא היו זוכים להתקיים ולחיות את החוויה שנקראת חיים אפילו למשך שניה? או שאתה בכנות חושב שאותן כמויות של עגלים ופרות היו מתקיימים על פני כדור הארץ אם בני האדם לא היו תאבי בשר וחלב... המשפט האחרון שלך הוא בדיוק דרך ההתבטאות של קנאי דת שמישהו העליב לו את הנביא. תחשוב קודם. תכתוב אחר כך. זה לא כואב.

      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

    • תגובה לעניין (ל''ת)

      תגובה לעניין, 18/09/12 13:45


      IP: 85.250.105.249 דווח על תגובה זו

  • 101.

    מה שלא תעשו גארי הוא מלך!! גאון!!

    סיון, 11/09/12 23:29

    גארי אומר כל מה שהוא חושב ומה שהוא מאמין בלי כל ההתפלפלויות והאי נעימות שיש בחברה שלנו, הוא ראה את הסבל ממקור ראשון ויודע מה זה, לכל מי שלא חושב שזאת שואה תלכו לבית מטבחיים או לפחות לרפת ותראו מה עולה לכם לראש, הפרות כלואות ברפת כל רגע, כל שעה כל יום, לא משנה מתי תבואו לרפת הן יהיו שם, תמיד, זה החיים שלהן, ומי יכול לתפוס בכלל את הצער שלהן שאנחנו גונבים מהן את הגורים שלהן פעם אחר פעם אחר פעם, ואז לקינוח שוחטים אותן אפילו ללא הרדמה וללא שום רחמים,
    וכולנו אשמים! כולנו! כל מי שאוכל שניצל או המבורגר ולא מתעניין בכלל מאיפה הוא בא והאם אנחנו באמת חייבים את זה כמו שאומרים לנו, ואם כן חייבים אז כמה חייבים, אולי נאכל בדיוק כמה שצריך כדי להרוג כמה שפחות...
    האדם זאת החיה הכי אכזרית שיש , ולאט לאט נגמרים לנו התירוצים והגיע הזמן שנתעורר, וכל מי שבמקום להסתכל על האמת מחפש בנרות איזה אחיזה אחרונה להצדיק את ההתנהגות המזעזעת שלנו במקום לקבל את האמת רק מגדיל את ההאכזריות שלנו, ולא הוא לא ימצא, עדיף להתעורר מוקדם ולהצטער פחות מאשר להתעורר ולהבין שזה מאוחר מדי גם בשביל הבריאות שלכם!

    IP: 62.90.122.195דווח על תגובה זו

    • לא, הוא לא. הוא דמגוג. (ל''ת)

      אסף, 12/09/12 10:31


      IP: 46.117.229.160 דווח על תגובה זו

  • 100.

    אדון שור. כשמך כן אתה. הדמגוג כאן זה אתה. עם משפטים קצרים שלא מתחברים (ל''ת)

    מוסר היא לא מילה גסה, מר שור., 11/09/12 22:58


    IP: 93.172.53.237דווח על תגובה זו

  • 99.

    אין אפילו משפט אחד (!!) אינטליגנטי

    אתה אידיוט אמיתי, 11/09/12 20:00

    בכל הכתבה הזרת אין ולו משפט אחד ששווה קריאה חוזרת.
    אדם מטומטם. אני מאוד מקווה שמי שמעסיק אותך ישכיל לפתוח לך את הדלת לשחרורך לנצח.
    כיתוב רדוד שלא לומר מביש.
    ברמה של גן ילדים עם צרכים מיוחדים.
    השתיקה יפה לך.
    בושה. לך הביתה. תתפטר.

    IP: 218.186.15.10דווח על תגובה זו

  • 98.

    כי הנאצים לא אכלו שניצולים אומר שזה לא אותו דבר?

    מירב טשורני, 11/09/12 19:26

    זה שהבן אדם קיצוני בדעותיו לא אומר שהוא לא צודק. סליחה אבל במה שונים הדברים בין השואה למה שעובר על בע''ח פרט לכך שהם בע''ח? כי הנאצים לא אכלו יהודים? יופי לך.

    IP: 94.230.84.233דווח על תגובה זו

  • 97.

    הפנינים פה...התחלנו בנפיחה, המשכנו בטוהר הדם האנושי וסיימנו במרמור

    אלקנה שור ודנה וייס. מצא מין את מינו, 11/09/12 16:50

    אני מראש לא מבינה למה אתה טורח להגן על הכתבה האומללה ההיא של דנה וייס, שכל מה שהיא הראתה זה שמאקו חושבים שהציבור מטומטם (הכתבה הנוכחית פשוט נראית כמו ניסיון לקפוץ להצלתה, כשבפועל היא רק הטביעה אותך בבוץ העמוק שאליו היא הכניסה את עצמה [לא שהיית צריך את עזרתה בטביעה]. כי, אתם יודעים, אין לה קייס, רק השמצות והציבור טיפש מספיק בשביל לקנות את זה, נכון?).

    אולי אני צריכה לדבר אליך בשפה שלך כדי השקוראים המטומטמים שאתה חושב שאנחנו יבינו:

    אלקנה הוא פלוץ ש(לא) משחרר את ווילי.
    הוא כזה פלוץ שכשהפלוץ שלי מופלץ, הוא לא מופלץ כמו הפלוץ שנקרא אלקנה.
    הוא מטיף ומסית להפלצה בציבור במעריב בפרצוף של בעלי החיים.
    הדמגוג הזה מנסה לצרף אתכם לכת הפלצנים שמפליצים על בעלי החיים ואת בעלי החיים.
    הוא מעביר את משנתו ותורתו ודורש ממכם להפליץ בוקר, צהריים וערב להוד פלצנותו.
    אתם ממש ממש ממש טיפשים, אז אם אני אגיד לכם כמה הוא מפליץ, אתם תאמינו.

    קיצור, אם בא לכם לראות משהו יותר אינטליגנטי מזה, אתם מוזמנים, אלקנה שור ודנה וייס יכולים להמשיך לברבר לעצמם:
    http://www.youtube.com/watch?v=omweihtaYwI

    IP: 79.177.200.98דווח על תגובה זו

  • 96.

    דת חדשה??

    ענת לוי, 11/09/12 16:18

    נשאלת שאלה: אתם לא מתביישים?? איזו דת? הוא מכריח מישהו לשים תפילין או מדיח נערים ונערות לעזוב את בתי ההורים לאולפנא???רק מציין עובדה שמה שיש על הצלחת היה חי פעם, וכן - הורגים אותם בעינויים. טרוריסט???מה הוא בדיוק עשה ניסה למנוע הרג בעלי חיים? הוא הרג מישהו? אתם צריכים להתבייש, הכתבה שלכם היא באמת בושה לאינטיליגנציה

    IP: 212.199.65.66דווח על תגובה זו

  • 95.

    שטויות

    ., 11/09/12 16:01

    הכתבה הזאת זאת פשוט בושה !!!!! הם לא רוצים שנפסיק לאכול בשר אז הם כותבים שטויות...וכן השואה היא בדיוק כמו מה שעושים לבעלי החיים לא מבינה מה ההתרגשות מההשוואה הזאת , כתבה דפוקה וחסרת פואנטה לחלוטין

    IP: 87.69.206.183דווח על תגובה זו

  • 94.

    אין פה אפילו טיעון אחד. סתם לכלוכים... מעריב שוב מוכיח שהוא זבל. (ל''ת)

    אביב, 11/09/12 11:10


    IP: 132.64.214.77דווח על תגובה זו

  • 93.

    ''מציע דת חדשה להיאחז בה''? כולה להפסיק לאכול מוצרים מן החי..

    אורן, 11/09/12 10:33

    תגובת הכותב טיפוסית מאוד מאוד למפחדים מטבעונות ומההבנה שהיא הדבר הנכון והרצוי לעשות- למענכם, למען בעלי החיים ולמען כדור הארץ.

    IP: 94.159.241.156דווח על תגובה זו

  • 92.

    ליצן עצוב ומעציב... (ל''ת)

    נמאס מיפיי הנפש והירוקים הקומוניסטים, 11/09/12 10:04


    IP: 85.64.60.83דווח על תגובה זו

  • 91.

    לא מאמין שמאפשרים לך לכתוב , בגלל זה סוגרים את מעריב

    אבנר, 11/09/12 01:24

    אתה לא מבין כלום ממש כאילו הביאו אותך מהשכונה הורידו אותך ''מהברזלים'' ואמרו בוא תכתוב טוב ... שום מעוף שום מחשבה יוצרת , שום ביקורת , שום התייחסות גם לצד שאותו אתה מגנה, עלוב ולא מקצועי

    IP: 217.132.255.184דווח על תגובה זו

  • 90.

    אני רק רוצה לחזק

    מחזק, 11/09/12 01:07

    את כל אלה שאמרו לך שאתה אידיוט.
    אלקנה, מי נתן לך טור? תשמור את הדעות הלא מושכלות שלך לעצמך. שיתנו לאנשים לכתוב טורים אם יש להם מושג על מה הם מדברים או לפחות מוכנות להשקיע דקה וחצי ללמוד את הנושא.

    כנראה שנורא לקחת אישית את ההשוואה לשואה ולא הצלחת לשמוע אף מילה מעבר לזה. קצת ילדותי מצידך. יצאת ליצן.

    IP: 93.172.102.12דווח על תגובה זו

  • 89.

    פעם חשבתי שהירוקים של ההתקרקרות הגלובלית הם קיצוניים...

    מסתבר שלא ממש, 11/09/12 00:31

    אנחנו הרוב השקט והנורמלי בעולם נאכל מרורים ממגפת מפחידני כדור הארץ ובכייני בעלי החיים...

    IP: 85.64.60.83דווח על תגובה זו

  • 88.

    אני עובד בחנות טבע, בעבר עבדתי במסעדה צימחונית

    רש, 10/09/12 23:51

    ואני אומר לכם, צימחונים, בעיקר טבעונים ובעיקר הפאנטים הם אנשים עצובים, אפורים, קמצנים וכבויים. האדון יכול לעשות השוואות פרובקטיביות כמה שהוא רוצה, כמו בכל תחום אחר, קיצוניות ואמונה עיוורת ב''אמת'' כלשהיא היא מה שיוביל את כולנו לחיים חסרי הנאה

    IP: 46.116.40.116דווח על תגובה זו

  • 87.

    כבר אמרתי את דעתי על הנוכל הזה.

    חנה אייזנמן, 10/09/12 23:08

    רק רציתי להוסיף - החכם מכל אדם כבר אמר, בעת דיכאונו: ומותר האדם מן הבהמה אין, כי הכל הבל. כשבא איש הבלים כזה ומשווה בין בני אדם לחיות, זהו הבל ורעות רוח.
    כבר הצעתי ליצור המרושע הזה, ללכת להרצות את תורתו אצל האסקימואים, לומר להם שהם צריכים לקפוא למוות, ובלבד שלא ישתמשו בפרוות, או, לחילופין, למות ברעב, כי, אם אין בשר, יאכלו עוגות קרח.
    אידיוט!! מרוב ''אהבה'' לחיות הוא שונא בני אדם. להעיף אותו לכל הרוחות. שלא יתערב במלחמת הקיום. מעניין אם יוכל לשכנע את החיות הטורפות לא לטרוף את חיות הבית. כבר אין לו דאגות לשרלטן הזה.

    IP: 80.230.99.66דווח על תגובה זו

    • הבעיה שלו היא לא ניצול בעלי חיים

      אוהבת חיות, רמת גן, 11/09/12 08:46

      לצרכי הישרדות אלא ניצולם שלא לצורך הישרדות. ניצולם לצרכי הנאה אנוכית הוא זה שפסול.

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • על איזו מלחמת קיום את מדברת

      אוהבת חיות, רמת גן, 11/09/12 08:51

      האם חברת השפע של העולם המערבי נלחמת על קיומה? ככה זה. כשמציבים מראה בפני בני אדם והם לא אוהבים מה שמשתקף בה, הם תוקפים את מציב המראה במקום לנסות לשפר את המראה שלהם.

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • חנל'ה. מה בדיוק כואב לך? את נצר לקצבים? לא יכולה לסבול אנשים מוסריים? (ל''ת)

      אומרים שפרוזק עוזר במצבים קיצוניים כמו שלך., 11/09/12 23:02


      IP: 93.172.53.237 דווח על תגובה זו

  • 86.

    אלקנה בור המסכן

    ערן, 10/09/12 22:40

    אלקנה המסכן, גארי יורופסקי משאיר מאחוריו שובל של חיים בריאות ושימחה לאדמה לחיות ולאדם. אדון שור משאיר מאחוריו ריק מסריח. מי אתה בכלל שתקבע מהי שואה? אתה אוכל גופות. כשרואים את כל הרצח הזה שנעשה מאדישות מצמררת ניתן להבין למה אנשים כמוך מסתובבים חופשי ועוד כותבים באינטרנט.

    IP: 109.65.204.203דווח על תגובה זו

  • 85.

    היית מת להיות ליצן כמוהו

    סויה, 10/09/12 20:32

    כתבה מבישה. ''ינאמו אווזים''? אין לך בושה? החיות האלה נאנסות מדי כמה שעות, מואבסות בכח...ליצן אמרת? הבן אדם שולט בחומר, כמו שאף פעם, אבל אף פעם, אתה לא תשלוט, בשום דבר.

    IP: 85.64.97.35דווח על תגובה זו

  • 84.

    אם הייתם משקיעים בילדיכם כמו בכלבכם...

    הפנתר, 10/09/12 20:20

    אז הייתי אומר שאתם אחלה בני אדם.
    אבל המציאות מראה אחרת.
    כנראה שאתם זקוקים לתשומת לב
    שאותה אתם לא מקבלים מנשותיכם
    וילדיכם והכלבים למיניהם הם המפלט
    האחרון שלכם.
    רבותי תתחילו להתייחס לילדכם לפחות
    כמו כלבכם.

    IP: 84.109.165.223דווח על תגובה זו

    • אני משקיע במשפחתי, חברי ובעלי החיים, כמו שלא תדע מעולם

      יניב, 11/09/12 10:24

      האהבה שלי לבעלי החיים רק מרחיבה את הלב.

      IP: 84.94.77.31 דווח על תגובה זו

  • 83.

    די לאכזריות

    משתפר, 10/09/12 19:40

    פשוט כיף גדול לראות רוב מכריע של תגובות הגיוניות ושפויות .אנחנו מותרים רק ביכולות המחשבה והניתוח והגיע הזמן שנשתמש בהן..

    IP: 93.173.157.203דווח על תגובה זו

    • ועדיין!

      המאמין, 10/09/12 22:08

      רוב הישראלים ולא 51% אלא יותר קרוב ל 85% מהישראלים אוכלים בשר!
      לך תבין!

      IP: 85.65.52.80 דווח על תגובה זו

  • 82.

    הייתי רוצה לשמוע את הטיעונים שלך, נגד אכילת בני אדם דוקא.

    דמוסתנס, 10/09/12 18:29

    או שאתה בעד?

    IP: 85.64.37.29דווח על תגובה זו

  • 81.

    צר עולמך כעולם נמלה

    אלקנה, 10/09/12 16:54

    אלקנה היקר,
    איוול אתה? דיסלקט? או שמא אנלפבית?
    אידש וחסר אמפתיה, אפילו הביקורת שלך לוקה בחסר, מי שמך בכלל כעיתונאי, שאינו יודע להתנסח ואינו יודע להסביר את משמעות הביקורת אותה אתה מעביר.
    אם אצטרך להכליל לפי שמך, מתנחל ימני אתה, כזה שמוכן למות בעד ארצנו הכבושה, כי המוות מקדש את החיים. וול.. לא אצל כולנו, אצלנו הטבעוניים יש כבוד לכל צורות החיים באשר הן, אנחנו לא מטיפים לכלום למעט צדק, למעט חוסר ניצול של חסרי הישע. מה לך לטעון נגד דבירנו אלה? האם הם כ''כ אבסורד בעיניך?
    מסתבר..
    מאחלת לך בגלגול הבא (הרי לבטח ימני קיצוני מאמין באלוקיו ובגלגול נשמות כשר) שתחזור כפרה חולבת, כזו שמונעים ממנה לגדל את בתה, כזו ששואבים את פטמותיה 3 פעמים ביום כשהן מודלקות וכואבות, שדוחפים לה הורמונים כדי שתייצר יותר חלב, שתחיה ב - 5 מ''ר רבוע למשך שארית ימי חייך, עד שתזדקן.. ואז.. תשלח לבית המטבחיים, ושם.. המוות לא תמיד מהיר וחסר רחמים כמו שמוכרים לך אותו רבני עדתך, ושלך ייקח קצת יותר.. מסכן.. אזיל דמעה עליך גם אז, ואצעק אל עבר אלו שנשארו אדישים לחיים חסרי הערך שלך, שבשבילם אתה רק מכשיר ייצור חלב ונתח בשר עסיסי

    IP: 93.173.11.150דווח על תגובה זו

    • מטומטמת שמאלנית קיצונית

      אחד העם, 10/09/12 19:40

      לידיעתך אלקנה הוא אחד מכם שואפי הנפיחות מתל אביב.
      הגישה המתנשאת שלך רק מסבירה מדוע אתם מקבלים בקושי 3% בסקרים, חתיכת פנאטית.
      אני צמחוני מסיבות אידאולוגיות כבר 20 שנה ואני ימני חביבתי. לדתיים יש הרבה יותר כבוד לערך החיים של האדם ושל החיה בניגוד לאנשים שכמותך שיכולים לבשל סרטן חי רק כדי שיוכלו להמשיך לנפוח שטויות.

      IP: 93.172.191.45 דווח על תגובה זו

  • 80.

    נפיחה? הבן אדם עזר לעשרות אלפים

    ת, 10/09/12 15:45

    לעשות שינוי ולחיות מוסריים יותר,במה אתה תרמת אלקנה ''נפיחה'' שור?

    IP: 46.117.75.150דווח על תגובה זו

  • 79.

    בא לי שווארמה.

    גירית, 10/09/12 15:07

    אז אלך לאכול

    IP: 80.230.60.238דווח על תגובה זו

  • 78.

    ביקורת

    רחלי, 10/09/12 14:23

    הוא לא הראשון שהשווה בין השואה לבין תנאי המחייה של בעלי חיים, היה זה יצחק בשביס זינגר, יהודי מפורסם ומוערך אף יותר שעשה זאת לפניו. אני מסכימה בהחלט כי שימוש בפרובוקציות כמו השואה, עונש מוות לשוחטים וכד' אינן מועילות להעברת המסר, אולם מי שמציין את הדברים הללו כתגובה לגארי יורופסקי פשוט מנסה לסמא את עיני הקוראים מהאמת המוכחת - יחסינו לבעלי החיים הוא אכזרי ברמות קיצוניות.
    ודבר אחרון, נראה לי מאוד לא מקצועי לכתוב מאמר ביקורת על סמך כתבה ששודרה 10 דק' בטלוויזיה, נראה לי מקצועי בהרבה לכתוב ביקורת רק אם שומעים עם ההרצאה כולה ומראיינים את המרצה

    IP: 93.173.34.252דווח על תגובה זו

  • 77.

    זה טוקבק שפורסם בטעות כטור? (ל''ת)

    אלי, 10/09/12 12:48


    IP: 31.210.181.0דווח על תגובה זו

  • 76.

    כמה אלימות!!!!

    זאתי, 10/09/12 11:40

    בטוקבקים נגד הכותב,
    בשיחה הקצרה של הבחור הקירח עם דנה. אמר שצריך להרוג את עובדי התעשיה של הרג בע''ח. רוב הביטויים היו מוקצנים. אדם שמדבר ככה לא באמת אוהב חיות. אני בטוחה שאין לו חיות מחמד, אולי ג'וקים. הוא מונע ע''י צורך בכוח והשפעה, בקרוב אולי יחליף אג'נדה. הוא עשוי מחומר שממנו מיוצרים מנהיגי כתות, כריזמה חזקה ומעוורת. כל קהל מעריציו: תלו קורה מבין עיניכם ותתחילו לטפל באמת בחיות דרוסות, או בשיפור תנאי החיים של תרנגולות סוללה, תפסיקו עם הפאשיזם ושטיפת המוח! אנשים טובים הם רכים ונעימים, לא אלימים, גם לא בדיבור ובדרך המחאה.

    IP: 195.200.205.34דווח על תגובה זו

  • 75.

    כמה נוח

    ממסד, 10/09/12 11:29

    למכור את יורפסקי כטרוריסט

    IP: 212.64.49.161דווח על תגובה זו

  • 74.

    אלקנה אתה פשוט ביזיון

    עידן, 10/09/12 10:23

    אתה כל כך טיפש שזה מפחיד , הבן אדם נלחם למען צדק ונגד אלימות , ואתה פשוט פחדן , מפחד לשנות את החיים שלך כי נוח לך להמשיך לצרוך אלימות ורצח.
    גארי יורופסקי לא מטיף לדת! והוא לא מטיף בכלל , הוא מראה לך את האמת ומה שקורה מתחת לאף שלנו.
    תתעורר בן אדם , תפתח את הראש שלך.

    IP: 82.102.145.1דווח על תגובה זו

    • כמה נכון (ל''ת)

      אורלי, 10/09/12 11:31


      IP: 212.64.49.161 דווח על תגובה זו

    • כמה כעס

      ערן, 10/09/12 22:48

      בעולם מתוקן אנשים כמו אלקנה בור היו סגורים במוסד שיקומי, מפחיד לקרוא את מילותיו המרושעות ומסוכנות הן יותר ממילותיו של מרצח היהודים. שם עוד הייתה מטרה, אלקנה הוא פשוט אגרטל חלול שכל מטרתו היא לכעוס על העולם כי הוא פשוט יודע שהוא זבל של בן אדם ולעולם לא היה מסוגל להוציא מעצמו גרגר של חמלה אל עבר החיות המסכנות. הוא פשוט לא יכל, מסכן.

      IP: 109.65.204.203 דווח על תגובה זו

  • 73.

    יהודים!

    רונית, 10/09/12 10:18

    הנה מה טוב
    חוץ מבשר וחלב, הכל כשר!
    הפתרון הנאור והסביר ביותר לאין סוף בעיות!
    אלקנה, אתה עצמך גימיק בור ומסית,
    ואנו ממשיכים להשחית עולם אלוהי ואת עצמנו כאילו אין מחר.

    IP: 212.64.49.161דווח על תגובה זו

  • 72.

    ובשביס-זינגר, שאמר את אותו דבר, גם ליצן? אתה בור (ל''ת)

    דור שלישי, 10/09/12 05:49


    IP: 71.126.226.50דווח על תגובה זו

  • 71.

    תיקון טעות - הוכרז כטרוריסט בעקבות שחרור מינקים שגודלו לפרווה

    טרור זה רצח, 10/09/12 05:11

    אין לו אפילו לא הרשעה יחידה על מעשה אלימות... בניגוד לאיך שהוא מנסה להציג את זה
    (אלוהים יודע למה הוא מנסה לעשות דימוי של בנאדם אלים)

    IP: 79.180.96.135דווח על תגובה זו

  • 70.

    וואט דה פאק מאיפה התמונה הזו?

    חומש, 10/09/12 05:01

    נראה פוטושופ רציני, אין תמונות כאלה בוידאוים, תמיד יש עיוות... מישהו ממש התאמץ לגרום לו להיראות רע

    IP: 79.180.96.135דווח על תגובה זו

  • 69.

    ליצן ליצן, אבל קידמת את ההרצאה שלו

    ליצנית, 10/09/12 04:05

    GO VEGAN!

    IP: 85.250.121.228דווח על תגובה זו

  • 68.

    מי זה אלקנה שור

    ?, 10/09/12 03:24

    יש אנשים שאכן מעדיפים לתפוס את גארי יורופסקי במילה או במשפט מכל מה שיש לו להגיד ולא להתמודד עם הנקודה האמיתית (אמת, מה לעשות). אבל בגלל שאני בצד של יורופסקי ואין לי בעיה עם ההשוואה לשואה למשל ועם עוד כמה אמירות שלו שהן קצת על קצה הדיוק, אז תרשו לי לתהות על האמירה (שנאמרה ברצינות ולא פורשה) על העובדים בבתי המטבחיים. אני הייתי מעמיד אותם למשפט, מרחם עליהם, מטפל בהם, כולא אותם, מוצא להם עבודה אחרת, תולה אותם מהרגליים. אבל להגיד שצריך להוציא אותם להורג זאת ''פרובוקציה'' לא טובה ומסוכנת, שמישהו יגיד לו להפסיק.

    IP: 80.179.225.230דווח על תגובה זו

  • 67.

    the only joke here is you

    dana, 10/09/12 01:43

    Argue to the point, not to the person.

    one full article with 0 arguments, what a lame!

    IP: 64.79.144.8דווח על תגובה זו

  • 66.

    אז בעצם אין לך שום טיעון והמון ניבולי פה

    דורון, 10/09/12 01:02

    מפתיע!

    כי מה שמניע את גיבוב הקללות חסר התוכן הזה הוא העובדה שהאמת של יורופסקי לא נעימה לאוזניך, גורמת לך להרגיש קצת פחות נפוח מגאווה וקצת יותר טעון אשמה.

    במקום לנפוח נפיחות משלך עצמך, תעשה עם זה משהו מועיל - תפסיק להשתתף ברצח בעלי חיים חפים מפשע.

    IP: 109.226.48.249דווח על תגובה זו

  • 65.

    אם כבר רוצים להיות מוסריים לחלוטין ואפילו תיאורטית

    ימני אתאיסט, 10/09/12 00:50

    יש לעשות הפרדה בין בעלי חיים בעלי תודעה ובעלי חיים חסרי תודעה, האחרונים לא סובלים ולכן להרוג אותם משול ללקטוף פרח או לנפץ מחשב.

    כלומר לפגוע בבעל תודעה שמסוגל לחוש זה לא מוסרי, לפגוע ביצור חי חסר תודעה זה לפגוע ברובוט ביולוגי שאין הבדל מהותי בינו לבין טלוויזיה או מחשב.

    הבעיה היא שאנחנו עדיין לא יודעים לשים את הגבול בין בעלי תודעה לחסרי תודעה אלא רק יודעים מי נצא ב''קצוות'' לדוגמא ברור שלבני אדם, כלבים וקופים למשל יש תודעה וברור שלחיידקים ואמבות למשל אין תודעה.

    לכן קיצוניות מכל צד היא פסולה, מי שעושה ניסויים בכלבים או קופים כדי לבדוק מוצר קוסמטי מסוים או לבדוק אם צבע מאכל כלשהו הוא רעיל למשל, הוא לא מוסרי. ומצד שני כל מיני אנשים ''רוחניים'' הזויים שמסרבים להרוג תיקנים ויתושים (שלא לדבר על חיידקים) או משווים בין שחיטת עופות לשואת העם היהודי הם פרובוקטורים טיפשיים והזויים שאין קשר ביניהם לבין מוסר.

    IP: 79.180.157.28דווח על תגובה זו

    • תפסיק להפלסף על מוסר!

      c, 10/09/12 15:26

      ותתחיל לחיות אותו

      IP: 46.117.75.150 דווח על תגובה זו

      • לעופות בהחלט יש תודעה

        אוהבת חיות, רמת גן, 11/09/12 10:52

        והם אפילו מסוגלים לחוש אמפטיה כלפי עופות אחרים. לעופות יש תודעה לא פחות מכל חיה אחרת. זה מוכח מדעית.

        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 64.

    התגובות פה הן קלאסיות לאנשים בהדחקה

    דנה, 10/09/12 00:32

    העובדה הפשוטה היא שאנחנו אוכלים גוויות. אין מה להתגאות בזה. זו חולשה.

    IP: 109.67.231.187דווח על תגובה זו

    • גם גוויות של חסה (ל''ת)

      מר איקס, 10/09/12 11:36


      IP: 195.200.205.34 דווח על תגובה זו

  • 63.

    בשר זה (טעים) רצח

    במשפט קצר:, 09/09/12 23:27

    עוד פאדיחה לעם היהודי..

    IP: 46.117.60.240דווח על תגובה זו

  • 62.

    דברים שיורפסקי שוכח להגיד לכם

    יובל אליבא, 09/09/12 23:05

    השאלה המרכזית היא בכל נושא בעלי החיים היא מה נעשה איתם לאור המציאות הקשה שרואים בהרצאה, יורפסקי טוען ובצדק שבעלי חיים לא זוכים ליחס הוגן ואף אלים, השאלה היא מה נעשה איתם אחרי שהכרזנו שאין במשאבים שהן מספקות לנו צורך ??? והאם כדאי לטובת המין שלנוובעלי החיים שאנחנו דואגים להם ונוותר על כל השפע שבעלי החיים מספקים לנו כולל תרופות ?

    IP: 84.110.7.205דווח על תגובה זו

    • בעלי החיים בשירות האדם מיוצרים על ידי האדם בהמוניהם

      אלף, 10/09/12 05:13

      אם נפסיק לייצר אותם, הם פשוט לא יהיו בכמויות כאלה.
      היום, 2012, העוף הנפוץ ביותר בעולם הוא תרנגולת. יותר מבני אדם, יותר מכל עוף אחר... המין תרנגולת לא ממש בסכנת הכחדה...
      סתם, חומר למחשבה

      IP: 79.180.96.135 דווח על תגובה זו

      • בעלי החיים לא מספקים לבני אדם שום דבר

        אוהבת חיות, רמת גן, 11/09/12 10:56

        בני האדם לוקחים מהם בכוח.

        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 61.

    אולי תתייחס לתוכן? ליצן. זה אפילו מופיע בתנ''ך -

    דמוסתנס, 09/09/12 21:53

    וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, הִנֵּה נָתַתִּי לָכֶם אֶת-כָּל-עֵשֶׂב זֹרֵעַ זֶרַע אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ, וְאֶת-כָּל-הָעֵץ אֲשֶׁר-בּוֹ פְרִי-עֵץ, זֹרֵעַ זָרַע: לָכֶם יִהְיֶה, לְאָכְלָה. ל וּלְכָל-חַיַּת הָאָרֶץ וּלְכָל-עוֹף הַשָּׁמַיִם וּלְכֹל רוֹמֵשׂ עַל-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר-בּוֹ נֶפֶשׁ חַיָּה, אֶת-כָּל-יֶרֶק עֵשֶׂב, לְאָכְלָה; וַיְהִי-כֵן. לא וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-כָּל-אֲשֶׁר עָשָׂה, וְהִנֵּה-טוֹב מְאֹד; וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם הַשִּׁשִּׁי.

    IP: 85.64.37.29דווח על תגובה זו

    • טיעון מפגר, ילדותי ואף לא נכון

      שמיינה, 09/09/12 22:31

      נתת פה ציטוט מהתנ''כ, ממש מרשים. מעבר לזה שאיני מאמינה באלוהים ועל כן לא אעשה כדבריו, אם אתה כן לוקח מילה במילה את מה שצוטט כאן, הרי שתאכל כל פרי, כל ירק, וכל עשב. האמנם? ישנם צמחים ופירות רעילים. אבל רגע... אלוהים אמר הכל יהיה לנו לאכלה! בתיאבון, אם כן. לא תחסר לי.

      IP: 82.23.4.84 דווח על תגובה זו

      • בנימה פחות חריפה אבל מסכים איתך לגבי הבוגד מיוון.

        משה, 10/09/12 00:22

        לתת ציטוט חלקי מהתנ''ך לא מעיד על הרבה יותר מבורותו של המצטט.. ביחוד לאור העובדה שאי שם בהמשך התורה כתוב - ''כי-ירחיב יהוה אלוהיך את-גבולך, כאשר דיבר-לך, ואמרת אוכלה בשר, כי-תאווה נפשך לאכול בשר--בכל-אוות נפשך, תאכל בשר.'' (דברים י''ב, כ')

        IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

  • 60.

    עוד עיתונאי אטום

    קרן רנרט, 09/09/12 20:34

    אני מקווה שתהיי בגל הפיטורים הנוכחי כי אתה לא יותר מכתב אטום, שלא מבין חצי דבר (או שלא רוצה להבין, בטח גם קשה לך לוותר על הסטייק), על מה שהאיש הזה מדבר! הליצן היחידי זה אתה!

    IP: 85.64.52.93דווח על תגובה זו

    • הגארי הזה- לא מבסס את דבריו על מדע אז מייצר סנסציות

      מרכז, 10/09/12 08:35

      הבן אדם אלוף בהרצאות. כריזמתי בטירוף- אבל... כל אלו באים להסתיר את החוסר חוכמה שלו, את הפרובוקציות שהוא מעורר.
      אני לא מצליחה להבין איך אנשים רואים את ההרצאה הזו ומקבלים את הדברים שהוא אומר. אנחנו לא 100% אוכלי בשר כמו שאנחנו לא 100% אוכלי צמחים ( לא מעכלים תאית וסוג של עמילן כשהוא לא מבושל), בעלי חיים לא עוברים שואה ולו מהסיבה הפשוטה- השואה באה להשמיד את העם היהודי, בני אדם רצחו בני אדם אחרים על מנת להשמיד אותם. לא מדובר פה בשרשרת מזון, אלא ניצול של מין חזק יותר את המין החלש יותר, שלא להזכיר את העובדה שאנחנו כן מנסים להיות הומנים ולהפחית את סבלם כמה שיותר..
      ויש עוד דוגמאות רבות, פשוט היפי נפש הצמחונים/טבעונים לא רוצים להקשיב... אה, כן הם גם תומכים בבן אדם שמסית לרצח ואונס של כל מי שלא נראה לו...

      IP: 79.182.229.153 דווח על תגובה זו

    • אכן (ל''ת)

      רונית, 10/09/12 10:19


      IP: 212.64.49.161 דווח על תגובה זו

  • 59.

    ומי אתה, אלקנה? חוץ מעוד אחד שיודע להקליד וחוץ מזה..

    מואה, 09/09/12 20:26

    כלום.

    אתה נמצא בעולם ששולט ע''י פירסום ויחצנות. כל העולם פועל על דרך לקדם משהו גם אם באמצעות גימיק. גארי? לא גימיק. גארי איש אמיתי עם דעות אמיתיות, לא מעשייה של עולם הפרסום

    IP: 87.69.217.185דווח על תגובה זו

    • אכן (ל''ת)

      רונית, 10/09/12 10:22


      IP: 212.64.49.161 דווח על תגובה זו

  • 58.

    אני מסכימה שיורופסקי קצת דמגוג ומסתמך המון על הכריזמה שלו

    יעל, 09/09/12 20:08

    אבל האיש רחוק מלהיות ליצן. הוא עבר הרבה, ופעל הרבה. ליצנים רק מדברים. מה שהוא הספיק לעשות, הרבה אקטיביסטים בעיני עצמם לא מתחילים אפילו לדמיין.

    גם הפשע האלים הזה שאתה כל כך מתרגש ממנו, הוא פריצה לחוות פרוות ושחרור החיות הכלואות בה. זו האלימות שלו. הצלת חיות.

    אולי כדאי שתלמד על מה הוא מדבר לפני שאתה תוקף אותו. ברור לי למה אתה מתקומם בגלל ההשוואה לשואה, אבל אם תלמד את החומר, תראה שהיא בכלל לא מופרכת.
    ולסיום כמה ציטוטים שניצולי השואה אומרים:
    ''הובלנו כצאן לטבח''
    ''סימנו אותנו במספרים כמו פרות''
    ''דחסו אותנו לקרונות בקר''
    ''התייחסו אלינו כמו אל חיות''

    לי זה נשמע כאילו ניצולי השואה עצמם עורכים את ההשוואה. אפילו לא צריך את יורופסקי בשביל זה.

    ואם אתה זקוק בכל זאת למידע נוסף, הנה שני ספרים מעולים שכדאי לקרוא.
    הראשון הוא ''כל יום הוא טרבלינקה'' שמראה היטב כיצד הנאצים השתמשו בפרקטיקות שנלקחו הישר מהחקלאות המתועשת. חלקם אפילו היו חקלאים בעברם.
    השני הוא ''לאכול בעלי חיים'' של ספרן פויר. ספר מעולה ועדין יחסית שמהווה סיכום של תחקיר מעמיד שערך פויר כשרצה להחליט סופית אם להיות צמחוני.

    IP: 81.218.193.248דווח על תגובה זו

    • והחלטת שהוא דמגוג על סמך מה?

      מושיקו, 09/09/12 22:03

      דמגוגיה היא שיטה להשגת כוח פוליטי.
      מר יורופסקי לא מנסה להשיג כוח פוליטי.

      האם פניה אל הרגש היא דמגוגיה?
      האם אמירת האמת בלי מסיכות היא דמגוגיה?

      לפני שאת טוענת טענה
      תבדקי על מה את מדברת

      IP: 2.55.136.87 דווח על תגובה זו

      • פניה אל הרגש שמתעלמת מהקשרים כלליים

        משה, 10/09/12 00:31

        ומתמקדת בסבל פרטי היא דמגוגיה. חצאי אמיתות שמסתירות את ההשלכות, הן דמגוגיה. דוגמה לדמגוגיה מטופשת הוא למשל האופן בו הוא משלב טיעונים מוסריים כביכול ובריאותיים לתוך עיסה חסרת הקשר כדי ליצור עומס יתר על השומע הבלתי מתורגל ולסחוף אותו. ולתשובתך יעל, ניצולי השואה רמזו שמבזים אותם בכך שמשווים אותם לחיות ומתייחסים אליהם כמו חיות. הם הבינו ובצדק שבני אדם שווים יותר מחיות וזו האמת שכל אדם שהוא לא מתחסד צבוע וחולה נפש יאלץ להודות בה ברגע של צורך אמיתי בבחירה. כמו שאת מבינה לבד, ברגע שהוא משווה את חומרת המעשים כנגד חיות למעשים שנעשו כנגד בני אדם הוא מבזה את זיכרם של אותם בני אדם. גם אם יש משהו במה שהוא אומר, שילמד להגיד את זה כמו שצריך ובלי לזרוע נזק ובזיון בדרך.

        IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

        • אז אתה מסכים שמדובר באותו היחס

          יעל, 10/09/12 16:51

          אתה רק טוען שמוצדק להתייחס ככה לחיות בעוד שלא מוצדק להתייחס ככה לאדם.

          למה אתה לא מבין שיש אנשים שחושבים שגם לחיות לא מוצדק להתייחס ככה?
          אם גורמים סבל נורא כזה לבני אדם זה פשע מלחמה (בצדק גמור, זה באמת פשע מלחמה). למה זה בסדר להתייחס ככה לחיות?

          ההשוואה לא נועדה להמעיט במה שעבר על בני האדם. היא נועדה להראות מה עובר על בעלי החיים. יום יום. שעה שעה. דקה דקה.
          (וחלקים גדולים מהמשפחה שלי נעלמו בשואה. תאמין לי שאני לא מזלזלת).

          IP: 94.159.253.14 דווח על תגובה זו

          • ההשוואה אולי לא נועדה אבל היא ממעיטה.

            משה, 10/09/12 20:46

            וזו הבעיה. לשניהם לא מוצדק להתייחס באכזריות אבל חיי אדם חשובים יותר מחיי חיה. אפשר להראות מה עובר בלי לעשות את ההשוואות האלו כי יש להן מחיר והן מרדדות את הנושא. גם אם נתייחס לחיות נהדר כולנו ונבין כעולם את הערך של החיים שלהן ונכבד אותו (וזה עוד יקרה - אני מאמין) אסור לשכוח שאדם תמיד יהיה חשוב יותר מחיה. תמיד! ושאם יש משאבים מוגבלים עדיף להציל בעזרתם חיי אדם יותר מאשר חיים של חיות עם כל הצער שבאובדנם.

            IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

            • למה בני אדם יותר חשובים מחיות?

              אוהבת חיות, רמת גן, 11/09/12 11:27

              תן לי סיבה הגיונית אחת. האם ניסית אי פעם לשאול את עצמך את השאלה הזאת?

              IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

              • אני אתן לך תשובה, אבל קודם, דוגמה.

                משה, 11/09/12 13:08

                בני אדם יכולים להציל ולעזור לאלפי חיות כשצריך (למשל במקרה של אסון טבע) וגם עושים את זה. כמה חיות יצאו מהג'ונגל ובאו לעזור לבני האדם? כלומר - גם אם יתברר שחיה יכולה לחשוב ולהרגיש בדיוק כמו בן אדם (מה שלא הוכח עדיין מעולם). היכולת של אדם להשפיע לטוב או לרע על העולם כולו, כולל על בני מינו ועל חיות אחרות גבוהה בהרבה מזו של חיה כלשהי. מסקנה - אדם שווה יותר מחיה. מעבר לכך, לאדם יש בחירה בכל רגע נתון כיצד להתנהג לעצמו או לאחרים גם בניגוד לאינסטינקטים הטבעיים שלו - מתוך בחירה מוסרית - לחיה, באופן ססטיסטי מובהק ומלבד מקרים יוצאי דופן, אין.

                IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

                • זה לא מוכיח שום דבר

                  אוהבת חיות, רמת גן, 11/09/12 20:32

                  השאלה הזאת - כמה חיות ייצאו מהג'ונגל כדי לעזור לבני אדם - לא מוכיחה שום דבר. באותה מידה אתה יכול לשאול כמה אנשים מוגבלים שכלית והשוהים במוסדות ייצאו מהמוסדות כדי לעזור לבני אדם. העובדה שלחיות אין מחויבות מוסרית כלפינו אינה צריכה להוות סיבה לרציחתן. בדיוק כפי שלאדם מוגבל שכלית אין מחויבות כלפי החברה הסובבת אותו אבל לה יש מחויבות כלפיו. האם מותר לך לנצל אותו ואפילו להרוג אותו משום שאין לו מחויבות מוסרית כלפיך? ועל כן לא חל עליו הכלל של ''אתה מחויב מוסרית כלפי ולכן אני מחויב מוסרית כלפיך''? בעיני אין שום הבדל בין שני המקרים.

                  נכון שלאדם יש יכולת בחירה, אבל ברוב המקרים הוא בוחר ברע. וזה הופך אותו לגרוע שבעתיים, משום שהוא בוחר ברע במודע! גם כלפי עצמו וגם כלפי אחרים. ואני לא מדברת רק על מעשים פליליים, אלא גם על מעשים שכל אחד מאיתנו עושה - להימנע ממתן מטבע לאדם עני ברחוב, להשפיל ולהעליב אדם בפומבי, לנצל אנשים אחרים, לרמוס אחרים בדרך להצלחה, להימנע מהתחשבות באחרים, לרמוס את החלש וכו' וכו'.

                  IP: 80.230.8.190 דווח על תגובה זו

                  • את ממש לא מבינה.

                    משה, 11/09/12 23:36

                    אני לא מצדיק רצח חיות. אני אומר שבסופו של יום - אדם שווה יותר מחיה. הטיעון לגבי אנשים במוסדות לא נכון, הם עדיין בעלי תודעה של אדם עם בחירות של אדם ועולם פנימי של אדם. הם מקבילים לחיה בכלוב או פצועה שלא יכולה לעזור, גם אם במקרה הזה הכלוב הוא שכלי. אם נניח שלחיות יש אותה תודעה כמו לבני אדם ואותה יכולת בחירה, כנראה הן בוחרות לא לעזור ולא להתעניין. עובדה שחיה שנמצאת בקשרים קרובים עם בני אדם, למשל כלב או חתול כן תציל לפעמים את אותם בני אדם מיוזמתה, וחיות אחרות לא יצילו, חוץ מבמקרים נדירים מאד של אינסטינקטים אימהיים וכדו' נדיר גם שחיה תציל חיות ממין אחר. המסקנה המתבקשת מכאן היא שאו שהחיות מנוולות ואגואיסטיות (מה שמאד לא סביר) או שהתודעה שלהן הרבה פחות מפותחת ומוסרית משל בני האדם.
                    הכלל הוא לא ''אתה מחויב מוסרית כלפי אז אני מחויב מוסרית כלפיך'' אלא, לך (כבן אדם) יש את הפוטנציאל הממומש או שלא (במקרים של מוסדות ומוגבלים שהזכרת) ואת הרצון ואת האכפתיות לעשות יותר לטובת העולם. לחיה, סטטיסטית, אין. ברובם המוחלט של המקרים היא מרוכזת בעצמה ובצרכיה או מקסימום צרכי הלהקה או העדר. לכן - אדם שווה יותר מחיה.

                    IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

                    • יש אנשים בעלי מוגבלות שכלית שאינם מבחינים בין טוב לרע

                      אוהבת חיות, רמת גן, 12/09/12 17:19

                      אם כך, כיצד הם יכולים לבחור את הבחירה הנכונה? וכיצד הם יכולים להיות בעלי מחויבות מוסרית? הרי חלקם נזקקים לאפוטרופוס שיחליט בשבילם. איך אנשים כאלה יכולים להיות בעלי מחויבות למישהו? בדיוק באותה מידה החיות אינן מחויבות כלפינו אבל אנחנו בהחלט מחויבים כלפיהן.

                      IP: 80.230.12.133 דווח על תגובה זו

                      • לא הבנת את התגובה הקודמת שלי.

                        משה, 13/09/12 00:48

                        הם לא מבחינים בין טוב ורע אבל עדיין יש להם עולם פנימי של אדם - לצורך העניין הם בני אדם בכלוב שכלי. כמו שלא הייתי מצפה מחיה בכלוב להציל מישהו. אילו לכל החיות הייתה תודעה שווה לזו של האדם היינו רואים אותן עושות דברים שמעידים על כך. למשל להציל אנשים שלא הכירו קודם לכן. להציל חיות אחרות. והיינו רואים את זה לא כמקרה חד פעמי ונדיר אלא באופן מובהק סטטיסטית. אני לא אומר שהסיבה שאדם שווה יותר היא יכולת הבחירה שלו. אני אומר שיכולת הבחירה המוסרית מעידה על סוג אחר של תודעה. אני חושב (וזה כבר הוכח) שגם אנשים מאד מוגבלים שכלית ואפילו כאלו שלא יכולים להבחין בין טוב ורע הם בעלי עולם פנימי של אדם וקיימים הבדלים מהותיים בין התנהגותם להתנהגות של חיה. אפילו אנשים משותקים לחלוטין או צמחים חס וחלילה ניתן לומר שעד שלא הוכח אחרת - העולם הפנימי שלהם הוא עולם פנימי אנושי, וזה נגזר מעצם העובדה שרובם המוחלט של בני האדם שאנחנו כן יכולים לתקשר איתם הם בעלי תודעה אנושית, ומכך שאנשים כאלו יכולים בקרים נדירים לחזור להתנהג כמו כל אדם אחר. אנחנו מחויבים מאד כלפי החיות, אבל יותר מחויבים כלפי בני אדם. ואת זה אסור לשכוח.

                        IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

                  • לגבי האדם - אני לא חושב שלרוב הוא בוחר ברע.

                    משה, 11/09/12 23:48

                    התקשורת מראה לך תמונה מעוותת של המציאות ומדגישה את הרע. אני חושב שרוב האנשים, לפחות כאן בארץ, הם טובים ביסודם. שרובם לא נותנים מטבע לעני כי יש גם אנשים שמעמידים פנים של עניים כדי לנצל אחרים ומוציאים שם רע לכל השאר. אני חושב שאם אנשים היו משקיעים את האנרגיות שלהם בלהיות טובים יותר בעצמם, זה היה משפיע על בני משפחה, חברים ושכנים. לאט, לאט. זה מדבק. בקיצור, כמה שתהיי יותר טובה בעצמך, אנשים אחרים יהיו טובים יותר ויבחרו בטוב.

                    IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

    • אנשים שצריך להשמיד- מטומטמים

      חיפה, 10/09/12 08:42

      יעל היקרה,
      את באמת משווה בין רצח של יהודים ( עם תובנות ) להרג של בעלי חיים (בלי תובנות) על מנת להשתמש במשאבים שהם מספקים, ולא לכוונת הרג בלבד?
      את באמת משווה רצח של מין ע''י בני מינו, לבין הרג של מין נחות יותר ע''י מין חזק יותר (צריך לסגור את ערוץ דיסקברי כל הזמן מציגים שם סרטים אלימים).
      הבן אדם אומר שצריך להרוג כל מי שעובד עם בעלי חיים ( מדענים, עובדים בבית מטבחיים וכו) וזה נראה לך הגיוני? ואם אבא שלך היה מפרנס את עצמו ככה- עדיין היית חושבת שהגארי הזה הוא אדם שפוי?
      אפשר להמשיך עוד ועוד.. אבל אנשים כמוך צריכים לפתוח ספרים, כנראה שאם עד היום זה לא קרה.....
      בהצלחה

      IP: 79.182.229.153 דווח על תגובה זו

      • אולי תקרא את הספרים שהמלצתי עליהם

        יעל, 10/09/12 16:48

        ואתה חושב שלפרה שנדחסת לקרון בקר ואז מובלת למשחטה מעניין שעושים את זה בשביל לאכול אותה? את להקת התרנגולות שמשמידים כי כמות הביצים שהן מטילות יורדת, וזה אחרי שהיו דחוסות כל חייהן בכלוב קטנטן ומסריח וסבלו התעללות בלתי פוסקת מעניין שזה לא כלכלי להמשיך לגדל אותן?

        באותה מידה אתה עלול להכשיר את הניסויים המחרידים של מנגלה כי הם קידמו את הידע האנושי? והם באמת קידמו אותו. במחיר מוסרי נורא ואיום.

        ותגיד לי, מה אתה בכלל יודע על תובנות של פרות ותרנגולות? זה שאתה לא יכול לדבר איתן אומר שהן אינן חשות כאב ופחד?

        אז בבקשה תפתח אתה את הספרים - אלה שהמלצתי עליהם. אני כבר קראתי אותם. עזוב בצד את יורופסקי. שני הספרים שציינתי מצוינים ונותנים תמונה שלמה ומאוזנת. (בייחוד פויר, שאכן מביא גם את הצד של החקלאים).

        IP: 94.159.253.14 דווח על תגובה זו

  • 57.

    איך קוראים לך?אלקנה?!

    עמרי, 09/09/12 20:02

    גארי יורופסקי הוא ממש לא ליצן.הוא הרבה דברים.אבל ליצן הוא לא. הוא לא מנסה להצחיק. הוא לא משתמש בטכניקות הומוריסטיות כדי להשפיע על שומעיו.הוא בסך הכל מנסה לעורר אותנו מהאדישות. וכן קוראת כאן שואה.ואת?! את אדם שיטחי שלא עשה שיעורי בית קם עם הנגאובר בעצביםוהתיישב לכתוב משהו לפני שהעורך אונס לו תתחת.יאללה לכי שני על האף..

    IP: 84.94.221.122דווח על תגובה זו

  • 56.

    זכויות לבעלי חיים!

    sagsag, 09/09/12 19:46

    אם רציחת בעלי חיים שווה לשואה,אז למה לא לתת לבעלי חיים זכויות כמו לאנשים? למשל,לממן להם סל תרופות.אם בן אדם דורס חתול-מקומו בכלא,אם כלב הורג חתול,גם הוא חייב לשבת אחרי סורג ובריח,אחרי הכל הריגת חתול היא כמו הריגת בן אדם.

    IP: 109.65.25.106דווח על תגובה זו

    • אז אתה אומר שבגלל שאנחנו בני אדם -

      חיה, 10/09/12 05:16

      יש לנו את הזכות להתנהג כמו חיות?

      IP: 79.180.96.135 דווח על תגובה זו

  • 55.

    לא מפריע לכם שקוראים לו טרוריסט כמו למי שמתפוצץ במסעדה הומת אדם?

    קצת פרופורציות, 09/09/12 19:32

    מפריע לכולם שיורפסקי משווה את השואה להרג בעלי חיים ואנשים אפילו אומרים : הוא נחשב טרוריסט בכמה מדינות. טרוריסט זה לא מישהו שמתפוץץ במסעדות/אוטובוסים והורג אנשים? זה בסדר לקרוא לו טרוריסט כי הוא עזר לכמה חיות מסכנות לברוח מחוות לגידול פרוות? קצת פרופורציות.

    IP: 46.121.237.140דווח על תגובה זו

    • הוא גם אמר שצריך להרוג שוחטים ולאנוס נשים

      זוהר, 10/09/12 08:12

      אבל זה לא כזה חשוב כי הם רק בני אדם

      IP: 80.179.125.66 דווח על תגובה זו

    • כמה נוח

      ממסד, 10/09/12 10:29

      למכור את יורפסקי כטרוריסט

      IP: 212.64.49.161 דווח על תגובה זו

    • זו אותה קבוצת צבועים שמפריחים סיסמאות ריקות אל שמי הלילה. ''טרוריסט'','' (ל''ת)

      ''משיח'', ''דמגוג''. הנפיחה היא שלהם., 11/09/12 23:06


      IP: 93.172.53.237 דווח על תגובה זו

  • 54.

    כמה מפתיע ששמך אלקנה

    שי, 09/09/12 19:23

    אני מניח שאת דתיה

    אני חושב שיש קונפליקט רציני לכל
    מי שחי לפי ההלכה עם הטענות הללו
    שהרי לפי תפיסתכם מותר לאדם
    לשחוט ולהרוג את בעלי החיים.

    גם אם זאת הייתה הכוונה
    היכן כל הדאגה לרווחתם של בעלי החיים ?

    האם אלוהים באמת התכוון שיצורים בעולם הזה יסבלו כל כך ?

    אפילו חיה שניצודה בטבע
    לא סובלת אחוז מסבל החיות שמגודלות
    בתעשייה.

    אם לזה את קוראת דאגה הזוייה

    את בעצמך הזוייה.

    IP: 194.228.20.249דווח על תגובה זו

  • 53.

    למעשה לא מצאתי טענה אחת בכל הכתבה. הליצן הוא אתה.

    bazz, 09/09/12 18:31

    חוץ מלהשמיץ ולהתריס, לא התמודדת ולו עם אחת מן הטענות שמעלה יורובסקי, וקיבינימט, עזוב את השואה בצד, דבר פשוט על טבח בבעלי חיים, שקם אדם כדי להגן מפניו. ונחש מה, לא אני לא צמחוני, אבל עדיין חושב שאתה, אלקנה שור, ליצן בעצמך. שום טיעון, ובעיקר פחדנות להתמודד עם כל טענה ששונה ממה שהאכילו אותך בכפית מאז שאתה ילד. בורות בעיקר, יותר מפחדנות..

    IP: 84.109.139.91דווח על תגובה זו

  • 52.

    ראית בכלל את ההרצאה שלו שאת מדברת ככה?! את יודעת מאיפה בא האוכל שלך?!

    טבעונית, 09/09/12 18:18

    בע''ח מעל הסוגים והמינים עוברים התעללות אין סופית ע''י בני האדם והגיע הזמן שמישהו יקום ויגן עליהם!! זה גם להגן על עצמנו כי זה לא בריא לנו ועל העולם כי זה מזהם!! חתיכת בורה!!

    IP: 87.68.255.115דווח על תגובה זו

  • 51.

    אז הוא כנראה נפיחה די רצינית אם אתה מתחייס אליו

    סתם פוק קטן, 09/09/12 18:07

    וכמובן נופל, אתה מתחייס לדמות, לאייקון, ולא מתייחס אל הטענות:
    1.ב''ייצור'' מוצרים מהחי ישנו סבל ורצח.
    2.מוצרים מהחיים לא מוסיפים לבריאותינו.
    3.תעשית המזון היא המזהם הגדול ביותר בעולם.

    IP: 46.121.28.25דווח על תגובה זו

  • 50.

    כדאי שתוותר קצת על היוהרה והציניות ותקשיב נקי למה שהבחור אומר! (ל''ת)

    יפה, 09/09/12 18:02


    IP: 99.226.138.217דווח על תגובה זו

  • 49.

    אולי הוא קיצוני, אבל משהו ביחס שלנו לחיות חייב לקרות (ל''ת)

    מירב, 09/09/12 18:00


    IP: 89.139.174.192דווח על תגובה זו

  • 48.

    אלקנה שור, אתה נפיחה ברשת.

    שי יוסף, 09/09/12 17:57

    מילא לבוא ולהשמיץ בנאדם סתם שאתה לא מכיר.
    מילא להתעלם מעובדות ולסלף את האמת.
    כל זה צפוי מנפיחה עיתונאית שכמותך.

    אבל להתמקד בהתקפה חסרת בסיס,
    חסרת הגיון ולא מבוססת על עובדות,
    להציב טיעונים אנטישמיים כנגד אדם,
    במקום להתמקד במסר שלו,

    זה מראה שאתה נפיחה מהסוג הגרוע,
    אלה שמפחדים שמישהו אחר צודק,
    שמרגישים רע עם הטמטום של חייהם,
    אז הם מתקיפים בלי הגיון לכל כיוון.

    לך לך מר שור לבית הכסא,
    המקום אליו אתה שייך,
    נפיחה מסריחה שכמותך.

    IP: 2.55.119.137דווח על תגובה זו

  • 47.

    150 מיליארד בעלי חיים בשנה זאת שואה. כתבת השתלחות פתטית. (ל''ת)

    זיו, 09/09/12 17:49


    IP: 79.183.175.75דווח על תגובה זו

    • לא זו לא!

      משה, 09/09/12 19:40

      ואתה מכחיש שואה בעצם ההשוואה האדיוטית הזו.

      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

      • יא סתום, שואה זה מושג, לא אירוע חד פעמי

        משיקו, 09/09/12 22:07

        לך תלמד עברית.

        IP: 2.55.136.87 דווח על תגובה זו

        • השואה היא אירוע חד פעמי בהיסטוריה האנושית.

          משה, 10/09/12 00:11

          השימוש במושג שואה בהקשרים אחרים, מרדד את השואה האמיתית. לך תלמד אתה עברית ולא עברית ביבים.

          IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

      • אני לא מכחיש שואה אני בן למשפחה ניצולת שואה וכולם מסכימים שזו שואה. (ל''ת)

        זיו, 09/09/12 22:16


        IP: 79.183.175.75 דווח על תגובה זו

        • אין קשר.

          משה, 10/09/12 00:19

          אתה יכול להיות גם ניצול שואה ומכחיש שואה בו זמנית. לא מדובר על ההיסטוריה שלך או של המשפחה שלך אלא על ההשוואה הרדודה והלא עניינית בין רצח בני אדם לרצח בעלי חיים גם אם הוא פסול. אלו שתי רמות שונות לגמרי ואתה מרדד את השואה האמיתית בהשוואה המטופשת הזו.

          IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

        • אתה יכול להיות בן למשפחת ניצולי שואה ולהכחיש שואה ולא כולם מסכימים.

          זוהר, 10/09/12 08:15

          אתה מכחיש שואה כי בעצם אתה אומר שהנצים היו בדיוק כמו כולם.
          הם לא עשו שום דבר מיוחד.
          אתם חושבים שהם היו רעים?
          אתם פי 1000 יותר רעים כי אתם אוכלים סטייק.

          כן, זו הכחשת שואה.
          כי זה זילות של השואה וגימוד שלה למעשה יומיומי.
          כי זה גורם לאנשים לחשוב שהם גם ככה רעים, כי הם אוכלים סטייק, אז מה זה משנה אם הם גם יהרגו כמה יהודים בדרך?

          IP: 80.179.125.66 דווח על תגובה זו

  • 46.

    איש הזוי, מסוכן וכריזמטי

    אני, 09/09/12 17:46

    השילוב הקטלני ביותר שניתן להעלות על הדעת

    IP: 82.80.149.59דווח על תגובה זו

    • ממש מסוכן, שיחרר 1500 חורפנים מחוות פרוות. אל תשכח לקחת את הכדורים שלך (ל''ת)

      דניאל, 09/09/12 17:55


      IP: 79.183.175.75 דווח על תגובה זו

      • וקרא למאמינים שלו לרצוח ולאנוס. אבל זה שולי כנראה. (ל''ת)

        זוהר, 10/09/12 08:16


        IP: 80.179.125.66 דווח על תגובה זו

        • אבל בתכל'ס הוא לא פגע פיזית באף אחד

          אוהבת חיות, רמת גן, 12/09/12 17:22

          וכנ''ל ''מאמיניו''. מעולם לא שמעתי על פעיל זכויות בעלי חיים אשר רצח אוכל בשר או אנס לובשת פרווה. אתה שמעת?

          IP: 80.230.12.133 דווח על תגובה זו

  • 45.

    אבל לא התמודדת עם הטענות שלו. תתמודד עם מה שהוא אומר

    ג'רי דינגלברי, 09/09/12 17:33

    הוא לא ליצן

    IP: 62.219.230.253דווח על תגובה זו

    • צודק- קל לבקר את האיש במקום להתמודד עם דבריו (ל''ת)

      תמר, 09/09/12 17:53


      IP: 85.65.195.251 דווח על תגובה זו

    • בדיוק (ל''ת)

      רמי, 09/09/12 17:56


      IP: 79.183.175.75 דווח על תגובה זו

    • הוא כן ליצן.

      משה, 09/09/12 19:45

      אם תהיה לך ברירה להקריב את החתול שלך או את אשתך כדי להציל את עצמך מה תעשה? I've rest my case. כל השוואה בין סבל ורצח של בני אדם לסבל ורצח של חיות הוא התחסדות צבועה במקרה הטוב ואכזריות מטופשת במקרה הרע. להשוות בין בני אדם מתים לחיות מתות זה עוול ואונס של המושג אנושי. אני תמיד יעדיף אדם על פני חיה.

      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

      • להקריב מישהו כדי להציל את עצמך זה מראש מעשה אנוכי.. וכנראה שתבחר

        ענבר, 09/09/12 22:07

        להקריב את החתול שלך כיוון שאת אשתך אתה אוהב יותר. ההשוואה שלך לא קשורה בשום צורה לתעשיית הבשר. כל מה שאתה נאלץ להקריב כדי לצמצם פגיעה בבעלי החיים המסכנים האלה זה להוציא את הסטייק מהצלחת שלך.
        ולהיות אנושי והומני בעיניי זה לא רק כלפי בני אדם אלא כלפי כל יצור חי.

        IP: 94.159.151.53 דווח על תגובה זו

        • כן קשורה.

          משה, 10/09/12 00:15

          היא מוכיחה שבסופו של יום בני אדם חשובים יותר מחיות כשזה מגיע לנקודת מבחן וגם אם יש בעיה בחיסול סתמי ואכזרי של חיות, אי אפשר להשוות את זה לשואה שנעשתה לאנשים מבלי להיות מנוול וליצן. אני מקבל את הרושם שאי אפשר במצב הנוכחי להשיג את כל אבות המזון מבלי לצרוך סוג כלשהו של בשר ואני מקבל את הרושם שהבחור דמגוג שיסתיר ממני עובדות כדי לקדם את האג'נדה שלו ואת הרושם הזה אני מקבל מההשוואות הלא ענייניות והמתיימרות שלו של דבר שאולי פסול לדעתו בפני עצמו לאירוע הכי נורא בהיסטוריה האנושית.

          IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

        • את לא מתמודדת עם הטענה של משה

          זוהר, 10/09/12 08:21

          אם תראי ברחוב שני רכבים שהולכים לדרוס, האחד חתול והשני ילד, את מי תלכי להציל קודם?
          את החתול או את הילד (בהנחה שאת שניהם את לא מכירה)?

          האם את חושבת שהורים צריכים לאהוב את החתול המשפחתי בדיוק כמו את הילד המאומץ?

          IP: 80.179.125.66 דווח על תגובה זו

          • מה הקשר?

            יעל, 10/09/12 17:00

            זה שאבחר להציל את מי ששייך לגזע שלי לא אומר שזה בסדר להרוג את החתול כדי לאכול אותו.

            טיעונים מהסוג הזה הם דמגוגיים.

            IP: 94.159.253.14 דווח על תגובה זו

            • הם לא דמגוגיים.

              משה, 10/09/12 20:48

              הם טיעוני קיצון שנועדו להראות שברגע האמת גם לך אכפת יותר מחיי אדם מאשר מחיה ולכן גם את מבינה שאי אפשר להשוות רצח של בני אדם לרצח של חיות.

              IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

      • אבל הבחירה היא בין להרוג גם את אשתך וגם את החתול

        צודק, 10/09/12 05:21

        לבין לחשוב באופן עצמאי.

        נ.ב משה, יש עוד חיות בשירות האדם חוץ מחתול...

        IP: 79.180.96.135 דווח על תגובה זו

        • אם מדובר בלהציל את משה וזוהר או חתול

          צ, 10/09/12 15:40

          בטוח שהייתי מציל את החתול...

          IP: 46.117.75.150 דווח על תגובה זו

          • תודה רבה.

            משה, 10/09/12 17:08

            אומרים שבכל צחוק יש קמצוץ אמת - הוכחת את טענותיי - אתם מרחמים על חיות ואת האכזריות האנושית שלכם, מכוונים לבני אדם.

            IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

  • 44.

    בעיניך הוא סתם ליצן

    אוהבת חיות, רמת גן, 09/09/12 17:32

    משום שגם אתה שבוי בתפיסה עתיקת היומין של מותר האדם. אבל ישנם אנשים שאינם מחזיקים בתפיסה הזאת. אין שום סיבה בגללה סבל של פרות או תרנגולות ייחשב כפחות חשוב מסבל של בני אדם. כל יצור חי סובל, ואין זה משנה אם הוא הולך על שתיים או על ארבע, אם הוא קורא ספרים או רועה באחו ואם הוא עוטה פרווה, נוצות או בגדים.

    IP: 80.230.48.172דווח על תגובה זו

  • 43.

    אכן איש דוחה במיוחד!!

    אורית, 09/09/12 17:29

    מי שמשווה את סבלם של היהודים בשואה לסיבלם של חיות ולא משנה מה יעשו להם,הוא פשוט פסיכופט!! וזה שהוא יהודי ממש לא נותן לו את ''הזכות'' להשוות בין רצח עם גידול חיות למאכל!!
    אין דרך יותר שפויה לשכנע אנשים לא לאכול חיות? משוגע!!

    IP: 87.68.28.38דווח על תגובה זו

    • גם את לא משהו בעצמך

      טיילר, 09/09/12 18:36

      אני מעדיף להיות בצד של אלו שאמרו/כתבו את זה:
      ''בעבור בעלי החיים כל בני האדם הם נאצים וכל יום הוא טרבלינקה'' - יצחק בשביס זינגר
      ''אושוויץ מוקם מחדש בכל מקום שבו מתבונן מישהו בבית מטבחיים וחושב: אלה הן רק חיות.'' תאודור אדורנו (פילוסוף גרמני)
      נכדינו עתידים לשאול אותנו ביום מן הימים: היכן הייתם בזמן השואה של בעלי החיים? מה עשיתם כדי לשים קץ לפשעים המפלצתיים האלה? שוב לא נוכל לטעון שלא ידענו. לא ניתן להשתמש באותו תירוץ פעמיים.'' - ד''ר הלמוט קפלן
      ''כיהודי שגדל בשכונה מלאה בניצולי שואה ובמי שאיבדו במהלכה את יקיריהם, אין לי כל כוונה לפחת בכאבם. אך האושוויצים של ימינו, האין אלה בתי המטבחיים, המשקים המתועשים ומעבדות המחקר המוסתרים מן העין בקפידה רבה כל כך? הכאב, האלימות והייסורים אינם קבילים יותר משעה שהם מועתקים מבני אנוש חפי מפשע לבעלי חיים חפים מפשע.'' - סטיוארט דיוויד
      ויש עוד הרבה...הרבה...

      IP: 212.25.118.86 דווח על תגובה זו

  • 42.

    גם את ירמיהו זרקו לבור

    סטודנט, 09/09/12 17:27

    זו התוצאה של תסמונת שלושת הקופים (על חשבון קופים וחיות אחרות)

    IP: 81.218.101.66דווח על תגובה זו

  • 41.

    אני צמחוני כבר מספר שנים

    רון, 09/09/12 17:23

    הפכתי לצמחוני מסיבות בריאות (אבל כאוכל בשר לשעבר, אני יודע שטעם השניצל חשוב לאוכלי הבשר הרבה יותר מהעובדה שהכולסטרול והשומן מצטברים להם בדפנות העורקים, והנזק יבוא לידי ביטוי בגיל מתבגר)וזה עשה פלאים בבריאותי. בעיות שהיו מצריכות ממני תרופות לכל החיים- נעלמו!!!.

    אני נגד פעולות קיצוניות, ואסור להפוך את זה למלחמה בין צמחונים לאוכלי בשר.

    מאחל בריאות לכולם. וגם לאחי אוכלי הבשר

    IP: 46.117.75.254דווח על תגובה זו

  • 40.

    אוף שמאלנים משועממים... גט אה לייף! (ל''ת)

    טום וגארי, 09/09/12 17:21


    IP: 80.179.225.42דווח על תגובה זו

    • אתה יכול להסביר מה הקשר לשמאל הפוליטי בבקשה? (ל''ת)

      סמי, 09/09/12 17:56


      IP: 79.183.175.75 דווח על תגובה זו

    • אתה לא תקרא לי שמאלני! (ל''ת)

      צמחוני, 10/09/12 05:22


      IP: 79.180.96.135 דווח על תגובה זו

    • אני ימני-ימני , צמחוני, אוהב חיות ושונא את הסטיגמות. (ל''ת)

      החיות או הטבע לא קשורות לימין'שמאל אלא לבני אדם!, 10/09/12 13:05


      IP: 84.228.8.198 דווח על תגובה זו

    • אני ימני וציוני וצמחוני

      מיכה, 13/09/12 09:45

      דווקא השמאלנים מצדדים באויבנו שפוגעים בטבע ובחי, אז קצת התבלבלת.

      IP: 207.232.39.2 דווח על תגובה זו

  • 39.

    לא היה משהו אחר לשדר בערוץ 10?

    בני.ר, 09/09/12 17:21

    מה שמפתיע,זה שדנה וייס הנחשבת לכתבת ותחקירנית רצינית,נתנה במה לתמהוני/מטופש אשר יש לו את העוז והחוצפה להשוות בין השואה כביכול שגורמים אוכלי בשר לבין השואה של עמנו.

    IP: 79.183.246.174דווח על תגובה זו

    • תתמודד, זאת שואה יותר גדולה משואת היהודים 619 מיליון בע''ח כל יום. (ל''ת)

      דפנה, 09/09/12 17:57


      IP: 79.183.175.75 דווח על תגובה זו

      • תתמודדי, זו הכחשת שואה לכל דבר.

        זוהר, 10/09/12 08:24

        להגיד שאכילת בשר היא בדיוק כמו השואה זה כמו להגיד שהדברת מזיקים היא בדיוק כמו השואה וכמו להגיד שהשואה זה סתם משהו יומיומי.

        במילים אחרות, אתם גם ככה רעים ומבצעים שואה בכל יום, מה זה כבר כזה משנה אם גם תרצחו כמה יהודים על הדרך?

        IP: 80.179.125.66 דווח על תגובה זו

  • 38.

    נראה לכם שבשביל איזה אדיוט אני אוותר על איזה סטיק לבן טוב (ל''ת)

    דודו, 09/09/12 17:21


    IP: 46.121.194.196דווח על תגובה זו

    • אתה האדיוט פה, כשתקבל התקף לב תבין שטעית. (ל''ת)

      נטע, 09/09/12 17:57


      IP: 79.183.175.75 דווח על תגובה זו

  • 37.

    wai wai wai eize laflaf! kababi be sababi-babi (ל''ת)

    jojo, 09/09/12 17:20


    IP: 113.159.12.206דווח על תגובה זו

  • 36.

    הזוי שנותנים במה לטרוריסט יורופסקי

    ארז, 09/09/12 17:13

    מעבר לכך שהוא קורא לאלימות, והוכרז כבר כטרוריסט, לאף אחד אין בעיה עם זה שהוא משווה בין השמדת העם היהודי בשואה לבין הרב בעלי חיים?
    מי שאין לו בעיה עם ההשוואה הזו רק מעיד על עצמו כמה הוא-הוא מעוות והזוי - בדיוק כמו מי שלא מבין את ההבדל בין בני אדם לחיות, וחושב שהם ואנחנו שווים.

    IP: 89.139.215.162דווח על תגובה זו

    • הוא לא תומך באלימות הוא מתנגד לאלימות, ושחרור חורפנים זה לא טרור. (ל''ת)

      נורה, 09/09/12 17:58


      IP: 79.183.175.75 דווח על תגובה זו

  • 35.

    צודקים!

    המאמין, 09/09/12 17:08

    בני אדם הורגים בעלי חיים כי הם מרגישים עליונים עליהם ועושים זאת ללא סיבה!
    בדיוק כמו הנאצים!
    גם בני האדם הורגים בעלי חיים בגז ואח''כ שורפים אותם חלקם אף נשרפים חיים כדי לספק את יצר השנאה והרגשת העליונות כלפי בעלי חיים!
    הלא כבר אמר פעם מישהו אחד ''אם התרנגולים והפרות רוצים להוביל את העולם למלחמה ובכך לסופו ואובדנו שידעו שהסוף והאבדון יהיו מנת חלקם של התרנגולים והפרות''
    ו''חזירי השומן והממון העולמי רוצים להשתלט על העולם באמצעות חזירותם''.
    אה סליחה,היטלר אמר דברים דומים על היהודים ונחשו מה?הוא היה צמחוני!
    להרוג בעל חיים סתם בשביל הכיף זה דבר מגעיל שמשתווה כמעט לרצח בני אדם!
    את בעלי החיים אנחנו אוכלים,ומשתמשים בעורם ליצור בגדים!לא סתם כדי להתעלל בהם!

    IP: 85.65.52.80דווח על תגובה זו

    • עוד משוגע!

      אורית, 09/09/12 17:32

      תיכף גם אתה תגיד כמו הטרוריסט הזה בראיון,שזה בסדר גמור להרוג אדם שהרג חיה...
      המשפט הזה שלו,היה אפילו מזעזע יותר מההשואה לרצח העם היהודי בשואה!
      הבנאדם זקוק לאישפוז דחוף!!

      IP: 87.68.28.38 דווח על תגובה זו

      • אורית את המשוגעת פה וזאת שלא מסוגלת להבין שהשואה הכי גדולה של בע''הח (ל''ת)

        אורנה, 09/09/12 17:59


        IP: 79.183.175.75 דווח על תגובה זו

        • עידן חוסר הפרופורציות של בני השמנת.

          משה, 10/09/12 00:36

          (ותקני אותי אם אני טועה) אם היית נולדת לפני קצת יותר משישים שנה, אולי היית מתחילה להבין כמה אדיוטי המשפט הזה שלך. בע''ח לא שווה אדם! נקודה. תקריבי את חייך כדי להציל בעל חיים? תקריבי אדם כדי להציל בעל חיים? אם התשובה לאחת מהשאלות האלו היא ''כן'' בעינייך, חפשי לך את בית המשוגעים הקרוב ותבקשי להתאשפז שם.

          IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

          • האם תקריב ילד כדי להציל אדם אחר?

            אוהבת חיות, רמת גן, 11/09/12 20:36

            אם אצטרך להציל בעל חיים או בן אדם, לא אהסס לסכן את חיי כדי לעשות זאת. וכבר עשיתי את זה (הלכתי על אדן החלון בקומה השלישית באוניברסיטה כדי לחלץ חתולה שנתקעה שם. והייתי עושה אותו דבר גם אם היה מדובר בילד).

            האם אתה עצמך היית מקריב את חייך כדי להציל אדם אחר?

            IP: 80.230.8.190 דווח על תגובה זו

            • יש הבדל בין ''לסכן'' לבין ''להקריב''.

              משה, 11/09/12 23:52

              הייתי מסכן את חיי כדי להציל אדם אחר וכבר עשיתי את זה. לגבי סיכון חייך כדי להציל חתולה, כנראה שהסיכון לא היה גבוה מדי. אחרת היית מבינה שאפילו לשיטתך עדיף שתישארי בחיים להציל הרבה מאד חתולים, מאשר שתמותי כדי להציל חתולה אחת. בכל מקרה, את נשמעת בן אדם מאד טוב.

              IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

              • תודה על המשפט האחרון (ל''ת)

                אוהבת חיות, רמת גן, 12/09/12 17:25


                IP: 80.230.12.133 דווח על תגובה זו

                • בשמחה (:

                  משה, 14/09/12 00:24

                  זכית בו ביושר.

                  IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

      • הטרוריסט הוכרז כזה בעקבות שחרור מינקים ממפעל פרוות

        הטרוריסט, 10/09/12 05:25

        במפעל הפרוות מהממים אותם במכת חשמל ואז פותחים מהרקטום ופושטים את העור מעליהם בעודם בחיים.
        זו הסיבה למשפט המפורסם שלו.

        למה עושים את זה ככה? לא יכולים לקחת את הפרווה בדרכים יותר הומניות? כנראה שהומני משמעותו כזה ששם את האדם מעל הכל, בכל מחיר.

        IP: 79.180.96.135 דווח על תגובה זו

  • 34.

    ההרצאה בוטה אך מעניינת ומחדשת-הכתבה לא מחדשת ולא מעניינת (ל''ת)

    ניר, 09/09/12 17:06


    IP: 46.117.75.254דווח על תגובה זו

  • 33.

    הקיצונים בישראל מביאים לפה את קיצונות העולם כדי לסגוד לה

    ..., 09/09/12 17:02

    יש אנשים משועממים שרק קיצוניות נותנת להם תעסוקה... אלה אותם אנשים שמפגינים כל יום בעד נושאים כמו שמאל, פמיניזם, טבעונות, מזור, קפה קפה, וכו' וכו'

    פשוט משועממים.

    IP: 84.111.92.244דווח על תגובה זו

    • הם קיצונים?

      אוהבת חיות, רמת גן, 09/09/12 17:34

      ומה עם הילדים שהשליכו בקבוקי תבערה על אוטו של משפחה פלשתינית? ומה עם הנערים שהיכו ערבי כמעט עד מוות? ומה אם אלה שניסו להבעיר מנזר? לפני שאתה קורא למישהו קיצוני, מוטב שתתבונן במראה ותראה מי באמת הקיצוני.

      IP: 80.230.48.172 דווח על תגובה זו

      • לא, אל תתבלבלי הם נורמטיבים בני טובים (ל''ת)

        גאה להיות קיצונית במקום הדפוק הזה, 09/09/12 17:57


        IP: 85.65.195.251 דווח על תגובה זו

      • יש לך את הבעיה הקבועה של השמאלן המצוי

        משה, 09/09/12 19:46

        חוסר היכולת להבדיל וניסיון נואש לטשטש בין הפעולה לתגובה. אבל לא נאשים אותך - התקשורת השמאלנית מרדדת לכם את המוח ואת יכולת השיפוט.

        IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

      • בלי קשר לכתבה, כמה כאלה יש בין היהודים?

        מיכה, 13/09/12 09:50

        מדבריך נשמע כאילו רב היהודים הם קצוניים והערבים תמימים ומסכנים ולא קיצוניים.
        ואני ימני ומסכים לגמרי עם יורופסקי!!

        IP: 207.232.39.2 דווח על תגובה זו

    • מה קיצוני בטבעונות? מה קיצוני בהפסקת שואת בעלי החיים? (ל''ת)

      שגיא, 09/09/12 18:00


      IP: 79.183.175.75 דווח על תגובה זו

    • ולרצוח לארוחת צהריים זה לא קיצוני? (ל''ת)

      קיצי, 10/09/12 00:43


      IP: 79.183.17.122 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אתה עיתונאי או טוקבקיסט

    אודי חמודי, 09/09/12 16:58

    טוב שלא קראת למאמר שלך - כנסו כנסו
    מותר לך להחזיק בדיעה שונה.
    אבל אתה לא מתמודד עם אף טיעון בצורה עניינית.

    הוא הוכרז כטרוריסט - זו עוולה וטימטום.
    שוב, גם אם אתה לא מסכים עם מעשיו - הם לבטח לא טרור...

    איפה למדת עיתונות? לבנות כתבה, עם רעיון, עם נימוקים. עם פואנטה.
    בקיצור אתה לא יותר מטוקבקיסט.
    אמשיך לעקוב אחרי הכתבות המעניינות שלך.

    IP: 37.142.153.212דווח על תגובה זו

    • בדיוק (ל''ת)

      שפרה, 09/09/12 17:22


      IP: 109.226.51.114 דווח על תגובה זו

    • טוקבקיסט בגרוש

      דייב, 09/09/12 17:44

      התמהוני הוא אתה מר אלקנה שור, יורופסקי מעולם לא ניסה להציג את עצמו כמשיח ובטח שאין לו קשר לשום אלמנט דתי כמו שאתה טוען. הליצן הוא אתה, ואותי לא ממש הצחקת.

      IP: 87.69.212.65 דווח על תגובה זו

    • אחי אתה גאון!

      אחי אתה גאון!, 09/09/12 19:33

      אחי אתה גאון!
      אין כותרת מושלמת יותר משלך כדי לתאר את הבוז שאני חש לכתבה הזו ולטוקבקטיסטים הרדודים...

      IP: 87.68.39.47 דווח על תגובה זו

      • מצחיק.

        משה, 10/09/12 00:46

        איך מתוך מדמנת הרגש הצבועה שהחכם בעיני עצמו ומשיח בעיני עצמו הזה משך אחכם אליה, אתם ממשיכים לפזר את ההתנשאות הקולקטיבית שלכם. בני אדם שווים יותר מבעלי חיים - תפנימו. ברגע האמת לא הייתם נוהגים אחרת. התופעה שהאדם הזה מייצג היא פשוט רכיבה על גל הרגשנות של העידן המרוסק המנותק והריקני שלא מסתכל על הקשרים כלליים ועל משמעות כללית אלא על הפרט הנקודתי רגשני. יש יחס פסול ומתאכזר לבעלי חיים? אולי. תעשיית הבשר מיותרת? ממש לא נראה לי - אני צריך הרבה יותר הוכחות ממה שמר דמגוג בגרוש מוכן לספק לי לכך שבתזונה טבעונית בלבד אפשר להגיע לאותו חוסן גוף ולאותן תןצאות תזונתיות. חיה שווה יותר מבן אדם או כמו בן אדם? שקר גס שעצם ההגיה שלו מעידה על אישיות מעוותת לחלוטין. כן בעל חיים הרבה יותר חמוד מבן אדם הוא אף פעם לא יאבק אתך או ילחם בך בלי סיבה או יאיים על מעמדך או יעורר את קנאתך. הרבה יותר קל לאהוב בעל חיים תמים ונחמד. החוכמה היא לאהוב בני אדם ולאהוב בני אדם תוך כדי שאתה נאבק על האמת שלך, ולא לחלום אפילו להעיז להשוות את מעלת האדם על כל גדולתו ועולמו הפנימי שבא לידי ביטוי במציאות הנחווית לזו של בעל חיים.

        IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

  • 31.

    שנת 2030

    דור 3 לשואה, 09/09/12 16:56

    תודה על כתבה מדויקת, אותה אוכל להראות לילדיי ולנכדיי בעוד 18 שנה כיצד הייתה העיתונאות בחוסר מודעות עצום כלפיי סבל של יצורים חיים באשר הם, משתמשת בשפה מגוחכת (כמו ההשאוואה לליצן) ושילדיי יהיו נבוכים ומבולבלים מי יכל היה להיות כך, אוכל בוודאות לומר את השם: אלקנה שור, הנה קיראו את הכתבה.

    IP: 79.177.25.236דווח על תגובה זו

  • 30.

    איזה מאמר מכפיש ומעוות.

    ליאור, 09/09/12 16:39

    יורופסקי עושה שירות גדול עבור האנושות. לימוד תובנות חדשות ויציקת נורמות מתקדמות ונאורות הוא מאבק ממושך וסיזיפי, עם אינסוף התנגדויות וקיבעון מחשבתי, כמו שמאמר זה מציג.

    העובדה פשוטה: אין צורך לבזבז 65% מכל הגידולים החקלאיים בעולם כדי להאכיל את החיות שבסופו של דבר אנו הורגים ואוכלים. פשוט אין צורך בזה. אם ה-65% יופנו ישירות לאנושות - לא יהיה רעב בעולם, וגם נהיה בריאים יותר. ונרוקן את בתי החולים. ולא נצטרך תרופות יקרות, ולא כימיקלים בצורת תרופות לגוף. ואיכות הסביבה תשפר, האדמה תבריא, מי הנהרות יהיו פחות מזוהמים וכו' וכו'.

    מה שלא יעשה השכל יעשה הזמן.

    IP: 109.154.184.84דווח על תגובה זו

    • תגובה מעולה ! היגיון פשוט. (ל''ת)

      תודה !, 09/09/12 17:23


      IP: 79.181.172.42 דווח על תגובה זו

    • טיפשון שטוף מוח (ל''ת)

      ', 09/09/12 17:31


      IP: 85.64.137.99 דווח על תגובה זו

    • הפיתרון שלך יגרום אבטלה רבתית של -רופאים ואחיות דיאטנים מעבדות בתי

      דנה, 09/09/12 17:36

      דיאטנים מעבדות בתי מרקחת מדענים וכל תעשית התרופות כול אלה יאבדו עבודתם ויצטרכו כנראה לנפוש ליד מימי הנהרות הניקיים מזיהום ולדוג את ארוחותיהם:)

      IP: 71.125.33.43 דווח על תגובה זו

    • נכון. ואז יגור זאב עם כבש... או שזה מדת אחרת?

      זוהר, 10/09/12 08:33

      העובדות הן שבעולם המערבי אוכלים יותר בשר ותוחלת החיים רק עולה.
      במדינות שבהן אוכלים פחות בשר, חיים פחות שנים ויש יותר מחלות.
      (אין לזה, כמובן, שום קשר לאכילת או אי אכילת בשר).

      כשאתה אוכל לחם שעשוי מחיטה אז לקציר החיטה היו שאריות, וגם אם הן היו יותר מ-65%, זה לא אומר שהיית יכול לאכול אותן.
      ולא על כל שטח שבו מגדלים חיות ניתן לחרוש שזה.
      וגם אם כמות האוכל בעולם הייתה גדלה מחר ב-65%, עדיין היה רעב בעולם. פשוט אין שום קשר לכמות המזון בעולם.
      וזיהום של נהרות לא קשור לבשר.

      IP: 80.179.125.66 דווח על תגובה זו

  • 29.

    גארי - נפיחה בפריים טיים

    גארי יורופסקי, 09/09/12 16:35

    למה ישנה תחושה שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה???

    IP: 212.117.143.250דווח על תגובה זו

  • 28.

    נפיחה דיגיטלית

    טיילר, 09/09/12 16:30

    אלקנה שור הוא ''עיתונאי''. באותה מידה הוא יכל היה גם לקרוא לעצמו ''נשיא אגודת העיתונים הקורסים'' או ''גיבור לועסי קצות העטים''. אין זה משנה. שור - בלי קשר לעיתון שבשבילו הוא עובד - הוא ליצן, מתחזה, נפיחה.
    חוץ מהפיכתו של יורופסקי למרכז העניין (כביכול במקום העניין עצמו - רווחת בעלי החיים), אין בכתבה שום התיחסות לאף טענה, אלא ניסיון הגחכה על ידי היתפסות לכמה טיעונים פופוליסטיים והפיכתם לעיקר.
    ייתכן ועבור אלקנה שור ואחרים, שלא באמת מעוניינים להבין את הסבל והכאב שעוברים בעלי חיים (עדיף להתעלם כי הכרה בזה שחיות סובלות מחייב לחשיבה מעמיקה ואולי שינויי התנהגות לא קלים), גארי יורופסקי הוא הסיפור והוא הבעיה. יתקפו אותו, יערערו את הלגיטימציה של דבריו, ואולי הבעיה תיעלם. ובכן, היא לא תיעלם. עדיין טובחים בבעלי חיים, מתעללים בהם על בסיס יומי, ובניגוד לשואה, זה טבח שלא שהתחיל לפני המון שנים, וכנראה לא יסתיים בקרוב.
    אגב, כל מה שיורופסקי אומר אומרים גם אנשים אחרים - רופאים, חוקרים, אנשי רוח, מנהיגים בכל הרמות, אבל אותם כנראה יותר קשה לתקוף.

    IP: 212.25.118.86דווח על תגובה זו

    • Yeah man

      Yeah man, 09/09/12 17:05

      סוף סוף קול שפוי

      IP: 213.57.223.230 דווח על תגובה זו

  • 27.

    כשאין טיעונים מאשימים את השליח

    עדן, 09/09/12 16:28

    מישהו כתב את זה כאן לפני ואני מסכימה איתו - אין שום תועלת בלהאשים פעיל לזכויות בעלי חיים בהתנהגות קיצונית כי הקיצונות היחידה כאן היא כמה שהתרבות שלנו מבוססת על רצח. תביאו טיעונים נגד הטבעונות או תנסו להסביר למה ההשוואה לשואה אינה לגיטימית, ואז יהיה אפשר לקחת אתכם ברצינות.

    IP: 77.127.89.222דווח על תגובה זו

  • 26.

    מר שור, אלמלא הפרובוקציה אף אחד לא היה מתייחס!!

    סבלן של החיות הוא הנושא כל השאר נשוא., 09/09/12 16:23

    אין לו למרצה שום ברירה אחרת, אלא להשתמש בפרובוקציה (איומה ככל שתהיה), כדי שאנשים באמת יזדעזעו ממידת הטבח שנעשה בבעלי החיים בעולמנו. אין לחיות מי שיעמוד וידבר בשמן וזה מה שיורופסקי עושה. כן יירבו כמוהו.

    IP: 77.127.28.82דווח על תגובה זו

  • 25.

    שואה? כן, שואה

    שלי, 09/09/12 16:21

    ''אני מסרב לאכול בעלי-חיים כיוון שלא אזין את גופי מסבלם ומותם של יצורים אחרים. אני מסרב לעשות כן, כיוון שהסבל שחוויתי בעצמי כל-כך כאב, שאני מסוגל לחוש את הסבל שלהם בזכרי את הסבל שלי.''
    אדגר קופפר-קוברוויץ, ניצול מחנה הריכוז דכאו

    IP: 79.179.199.222דווח על תגובה זו

    • טיפש!

      דני, 09/09/12 19:41

      טיפש! עבור הסלט שלך מתו אלפי מכרסמים וחרקים בגסיסה נוראית אחרי ריסוס הקטלני...

      IP: 109.65.25.106 דווח על תגובה זו

  • 24.

    וואו איזו כתבה מעמיקה,

    סיני ציני, 09/09/12 16:21

    רואים שעשית מחקר רציני, בדקת עובדות ונכנסת לעובי הקורה של הנושא.
    יפה שטרחת להביא טיעונים אינטילגנטיים כל כך.
    כתבים אחרים מצליחים לפחות למצוא היגיון בחמלה כלפי בע''ח, אבל אותך זה כנראה לא מעניין כל עוד תאכל המבורגר אחרי העבודה הקשה על הכתבה המפורטת והארוכה. תחקיר עומק של ממש, כל הכבוד, אולי תבקש העלאה בשכר באותה הזדמנות? או שאתה מעדיף לחכות לפוליצר קודם?

    IP: 109.67.217.12דווח על תגובה זו

    • יפה, כל מילה בסלע (ל''ת)

      אור, 09/09/12 17:12


      IP: 81.218.101.66 דווח על תגובה זו

  • 23.

    למה מה בדיוק ההבדל?

    במקום סתם להשמיץ, 09/09/12 16:18

    תסביר למה הטענה על השואה ובעלי החיים - טענה שהראשון שהעלה אותה אגב היה היהודי חתן פרס נובל לספרות שאיבד רבים מקרובי משפחתו בשואה יצחק בשביס זינגר

    IP: 92.20.254.19דווח על תגובה זו

    • אוי, רצחתי בטעות נמלה

      נמאס מהמטורפים, 09/09/12 17:33

      אני מקווה שלא תלשין עליי לגסטאפו שלך שלא יכניסו אותי לכלא על פגע-וברח.

      IP: 89.139.200.95 דווח על תגובה זו

      • תגובה מצויינת (ל''ת)

        זיו, 09/09/12 17:54


        IP: 79.183.175.75 דווח על תגובה זו

  • 22.

    קלטתי כבר לפני כמה חודשים שהוא ליצן, תוך שניות ספורות (ל''ת)

    חד הבחנה, 09/09/12 16:18


    IP: 84.109.37.49דווח על תגובה זו

  • 21.

    וואו. פרמיטיבים שמנסים להוריד מאנשים חזקים מהם. קנאה גרידא!

    עופר, 09/09/12 16:12

    וכן ההשוואה של השואה היא לא הגיונית בעליל!!! שואת היהודים הסתיימה לאחר 6 מיליון רציחות ואילו 6 מיליון בע''ח זה מה שאנחנו רוצחים בפחות משעה - כך שאין ממש השוואה.

    IP: 217.132.224.125דווח על תגובה זו

  • 20.

    ההבדל בין טבעונות לדת, למי שעדיין לא מבין

    בטי, 09/09/12 16:10

    ''Some folks insist animal rights is like believing in religion. But religion asks followers to believe things nobody can see, while animal rights advocates ask people to see things nobody wants to believe.''
    - Craig Burton

    IP: 109.226.51.114דווח על תגובה זו

    • כן, זה ממש ההבדל. שצמחונים יכולים להביא ציטוטים מהאנשי הדת שלהם

      זוהר, 10/09/12 08:56

      אה, בעצם גם אנשי דת יכולים לעשות זאת.

      הבסיס של דת הוא לא ''להאמין במשהו שלא רואים''.
      הבסיס של דת הוא חוקים מוסריים.

      וכן, בשביל לקבל את החוקים המוסריים של הדת שלך, אתה מצפה ממני להאמין שחיי פרה חשובים בדיוק כמו החיים שלי או של משפחתי.

      אין לי שום בעיה שתאמין במה שאתה רוצה,
      כל עוד אתה לא כופה עלי את האמונות שלך.
      וכל עוד איש הדת שלך לא אומר שזה מוסרי לפגוע במי שלא מאמין בדת שלו או לא פועל על פי אותם ערכי מוסר.

      IP: 80.179.125.66 דווח על תגובה זו

  • 19.

    יש פואנטה למאמר הזה?

    מעיין, 09/09/12 16:08

    כי אם כן, היא לא הכי ברורה.

    גארי לא ''שם עצמו משיח ומציע דת חדשה''. המדיה שמה אותו ''גורו'' ו''משיח'', מתוך חוסר היכולת להבין שטבעונות אינה ''דת חדשה'', אלא בחירה בחיים שאינם גורמים סבל ליצורים חיים.

    IP: 109.226.51.114דווח על תגובה זו

  • 18.

    מי כאן הליצן ?

    יפתח אבירם, 09/09/12 16:07

    אלקנה שור אם אתה לא מבין שהעניין פה אינו גארי זה או אחר אלא עצם השואה שאנחנו, בני האדם , גורמים לבעלי חיים אחרים ובעצם לעצמנו ולכדור עליו אנו חיים - אתה ושכמותך צריכים לבדוק טוב טוב מי כאן הליצן.

    IP: 81.218.29.162דווח על תגובה זו

  • 17.

    מאמר מאוד לא אינטלגנטי וכתיבה לא חיננית. (ל''ת)

    דודו, 09/09/12 15:57


    IP: 109.186.105.225דווח על תגובה זו

  • 16.

    עוד אוכלת בשר שחושבת שהעולם שלה לרמוס ולהשחית

    סטודנט, 09/09/12 15:57

    איזו כתיבה מעמיקה.. ''פלצן'' וואו הרשמת אותי, עכשיו מותר לך להרוג חיות

    IP: 85.64.14.5דווח על תגובה זו

  • 15.

    הרבה זמן לא צחקתי ככה מביקורת\\כתבה

    ג-א-ו-ן, 09/09/12 15:30

    ''את 'מצעד החיים' אפשר להעתיק למפעל זוגלובק, וברחבת יד ושם ינאמו אווזים.''

    פשוט משפט גאוני שמסכם את הגיחוך שמעוררת ההרצאה הזאת

    IP: 85.250.64.39דווח על תגובה זו

    • אם זה מה שמצחיק אותך, כנראה שפיספסת לחלוטין את המסר.

      מויש, 09/09/12 16:39

      אבל ביננו - מה חדש באומת הציניקנים שבה אפשר לגחך מול סבל של כל מי שלא ממש חשוב בעיניך.

      IP: 192.114.1.154 דווח על תגובה זו

  • 14.

    האיש לא הזוי ולא ליצן - האיש פשוט מסוכן, ואני אומר

    יוסי עמית, 09/09/12 15:12

    זאת כצמחוני בעצמי.

    להטיף לאלימות בתגובה לאלימות?! לרצח בתגובה לרצח?!

    IP: 82.166.226.134דווח על תגובה זו

    • אתה צמחוני כמו שאני ברק אובמה. אתה סתם קקה קטן מתחזה (ל''ת)

      עדי ברוכים, 09/09/12 16:05


      IP: 77.125.81.227 דווח על תגובה זו

    • יוסי, מאחר ואתה כל כך טוב בגילגול עיניים היסטרי, כנס רגע..

      שימי, 09/09/12 16:37

      מעניין שלפחות לי לא ידוע אף מקרה בו פעיל זכויות בעלי חיים לקח סכין\\ גרזן\\ או נשק חם ורצח מישהו מבעלי המקצוע שמרויחים מהתאכזרות לבעלי חיים, ואני כולל כאן גם את חמומי המוח שמבין הפעילים. המקסימום היה נזק לרכוש, ועד כמה שידוע לי המרחק בין זה לבין פגיעה הוא עדיין עצום.
      מצד שני - כל כך הרבה אנשים שהפגינו נגד פגיעה בבעלי חיים סיימו בבתי חולים ולפעמים גם בבתי קברות.
      אז מי מסוכן פה? מי שטובח יום יום בבעלי חיים הוא אדם אלים. האלימות הזו לעולם אינה נעצרת בבעלי חיים, ויש לעצור ולמגר אותה. לא ברצח לדעתי, אלא בחינוך.

      IP: 192.114.1.154 דווח על תגובה זו

  • 13.

    להרגיע את הכותב :

    החבר הדמיוני, 09/09/12 15:05

    תרגע תשתה, מים חמוד לשי, אל תדאג תינוק חמוד , אנחנו יהודים, עם זגולה, הסבל שלנו הכי חשוב ומהותי, אנחנו יותר חשובים מחיות וגם מגוים.
    תנשום, תנשוף, תרגע , הכל בסדר.

    זהו, נרגעת, תחושת העליונות המזויפת והילדותית על מקומה עומדת?

    יופי, סלמת.

    IP: 62.90.220.150דווח על תגובה זו

    • עליונות?!

      המאמין, 09/09/12 16:55

      בני האדם אוכלים בשר במשך מאות אלפי שנים(לאבולוציונים הצמחונים)אלהים התיר לבני האדם לאכול בשר(למאמינים באלהים הצמחונים מכל הדתות) נכון צריך למצוא דרכים לגדל בעלי חיים למאכל בצורה יותר הומנית,אבל להשוות בין אכילת בשר לשואה?!
      מי שחושב כך הוא זבל מארץ הזבלים שאני מאחל לו למות מוות אכזרי ביותר!
      לעומתך לא רק תרנגול הוא עליון,גם שניצל!!
      זה שאדם צריך לבשל או לצלות בעל חיים כדי לאכול אותו לא הופך אותו לפחות יצור אוכל בשר מכריש או נמר!
      מי שלא רוצה לאכול בשר אהלן וסאהלן זכותו ושיהיה בריא!
      אבל תעשו טובה אל תטיפו מוסר למי שאוכל בשר לא בטוח שצמחוניות עושה אתכם יותר הומניים ואנושיים,גם היטלר היה צמחוני!שראה בציד איילים דבר ברברי ובזוי!
      יש הרבה אנשים שאוכלים בשר ומתנהגים בכבוד לזולתם ויש הרבה צמחוניים שהם פשוט חרא של אנשים!
      כמו מר יורפוץ-קי שמגן על בעלי חיים אבל קורא לרצח בני אדם,ממש חסיד אומות העולם!!!
      וכן אני יותר עליון מבעלי חיים!
      אם אני אמות אמא שלי תתאבל עליי כל ימי חייה אמא אווזה אחרי זמן מסויים תשכח מהוולד ההרוג שלה,האם זה לא הוכחה שאדם הוא עליון על בעלי החיים?

      IP: 85.65.52.80 דווח על תגובה זו

      • האדם מעולם לא אכל כל כך הרבה בשר לנפש כמו היום

        סטודנט היסטוריה וביולוגיה, 10/09/12 05:27

        והייתי צריך לקחת 5 קורסים רק בשביל ללמוד את זה...
        נ.ב ממליץ מאד על ''היסטוריה של העולם'' אחלה קורס

        IP: 79.180.96.135 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אין כאן שום זילות של השואה. רק התייחסות לסבל.

    יניב, 09/09/12 15:05

    אני ממש לא חושב שמישהו כאן ''ספסר בסבתא שלי''.
    אני כבר עשור טבעוני, ושנים לפני ששמעתי על יורובסקי [שאני מעריך אותו מאוד ומסכים לכל מילה שלו] ראיתי את הקשר המובהק בין הרצח ההמוני בהומוספיאניס בזמן מלחמת העולם השנייה באירופה, ובין הרצח ההמוני בבע''ח, המיותר באותה מידה, בשביל שאנשים כמו אלקנה יוכלו לאכול את הקציצות שלהם. וגם להרוס לעצמם את הבריאות תוך כדי.

    IP: 82.166.102.251דווח על תגובה זו

    • קשר?

      משה, 10/09/12 00:53

      אולי. קשר כזה לא הוכח מעולם. לא ראינו שעמים שניזונו ללא בשר היו פחות אכזריים. זכותך וזכות החכמולוג הזה להיות טבעונים. ברגע שהוא משווה רצח של בעלי חיים לרצח של בני אדם הוא עבר גבול שחוסר היכולת לראות אותו מחייב מידה קיצונית של צביעות ורגשנות מעוורת. בני אדם שווים יותר מבעלי חיים. פשוט ככה. ואני לא אומר כלום לגבי זה שייתכן מאד שהטענות שלו לגבי אכזריות מוגזמת ומיותרת נכונות. אם זה לא צורך אנושי, למה האדם רוצה לאכול בשר? למה הוא לא טבעוני מטבעו? (קיימים מחקרים מעניינים מאד על הקשר בין תחילת האינטילגנציה האנושית הטכנית לשלב האבולוציוני בו החל האדם לבשל ולאכול בשר) אתה ויורופסקי בתורו מציגים את הנושא בצורה הרבה יותר פשטנית וחד ממדית (הערת הקציצות) ממה שהוא באמת גם אם חלק מן הטענות שלכם מוצדקות, המישמש הרגשני מתיימר מתנשא, לא מוצדק.

      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

  • 11.

    לא ראיתי אותו,אבל אם אפשר להקל על סבלן של החיות זה מתבקש

    אפרת, 09/09/12 15:04

    כמו למשל, להפסיק לגדל תרנגולות בכלובי סוללה, להפסיק לפטם אווזים בכל העולם, להפסיק להעביר בעלי חיים (עגלים, כבשים, תרנגולות) בתת תנאים ועוד.

    IP: 62.0.54.2דווח על תגובה זו

  • 10.

    כשאין טיעונים נגד, מאשימים את השליח

    ארנון גל, 09/09/12 15:01

    מאמר פאתטי מלא רוע.

    IP: 46.116.61.235דווח על תגובה זו

    • מדויק (ל''ת)

      עדן, 09/09/12 16:23


      IP: 77.127.89.222 דווח על תגובה זו

    • מצוין ארנון! (ל''ת)

      עודד, 09/09/12 16:33


      IP: 192.114.1.154 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אוקי, אז מה ההצדקה שלך לאכילת בשר?

    אביב, 09/09/12 14:56

    מאמר שלם שיורד על יורפסקי במקום לקחת אחריות ולהתייחס לנושא החשוב שעומד על הפרק - זוועות בעלי חיים והבעיה המוסרית האיומה שבאכילתם.

    IP: 79.181.5.58דווח על תגובה זו

    • זה טעים

      הימחפ-, 09/09/12 16:36

      זה מזין
      זה בריא
      זה טעים. אהה, כבר כתבתי את זה

      IP: 79.180.197.198 דווח על תגובה זו

      • זה רוע (ל''ת)

        לאכול משהו אחר זה טעים?, 18/09/12 13:57


        IP: 85.250.105.249 דווח על תגובה זו

    • תבינו, העולם (והטבע) הוא מקום אכזר

      שחר, 09/09/12 17:17

      ומי שקשה לו להיתמודד עם האכזריות הזו לא חייב להישתתף בה. רק אל תיכפו עלינו את האורח חיים שלכם כי אז מה ההבדל ביניכם לדוסים?...

      IP: 80.179.225.42 דווח על תגובה זו

      • אתה הוא זה שכופה את אמונותיו האלימות על החפים מפשע

        דורון, 10/09/12 01:11

        הפלורליזם נגמר כשפוגעים בחלשים.

        כשאתה ושכמותך נמצאים בצד החלש, אין לכם שום בעיה לצעוק ולמחות על אי הצדק, אבל אם באיזושהי דרך מעוותת אתם נמצאים בצד החזק, פתאום הכל מותר וכל מה שצריך זה גיבוב של כמה רציונליזציות מומצאות ומגוכחות כדי להצדיק את זה.

        IP: 109.226.48.249 דווח על תגובה זו

  • 8.

    כצפוי, מקהלת הצקצקנים זקוקה מדי פעם לסולנים, הפעם זה אלקנה שור

    עודד, 09/09/12 14:50

    אלקנה...לא ציפיתי מאדם סגור מחשבתית כמוך שבודאי מייצג סקטור שלם של אנשים שאוהבים לכנות עצמם קרניבורים (האמת היא שדטריבורים זו הגדרה נכונה יותר, אבל לא נהיה קטנוניים), לעצור ולחשוב שניה לגבי מהות הדברים עליהם מדבר יורופסקי. הרי חייבת להיות דרך כלשהי לסתור את כללללללל מה שאומר האיש, וזה ע''י הגחכתו והשוואתו לליצן.
    הרי, מה לא תעשה על מנת להמשיך לאכול את הסטייק המדמם ולהרגיש ממש טוב עם זה?
    השווה לשואה - נכון. מסיבה פשוטה - מה שקורה לבעלי חיים זו שואה. אין דרך אחרת לתאר את זה.
    אבל לשיטתך ברגע שמפנים את הראש הצידה ומרביצים נאום על כמה מגוחך לחשוב על דרך החיים שלך כפוגענית, כל מה שאומר יורופסקי, ולמעשה כל מה שמתרחש בכל רפת, דיר, לול, חזיריה, מדגרה ובית מטבחיים למאות מליוני בעלי חיים בכל רגע נכון זה בחזקת עורבא פרח...!
    אז מי פה בדיוק נופח קישקושים באויר?
    לשמחתי יותר ויותר אנשים עם יכולת לחשיבה ביקורתית, עמוד שדרה מוסרי ורצון טוב עושים את ההחלטה האמיצה לשנות דרך. לא לגווע ברעב, לא להכות על חטא - לשנות דרך.
    אתה וחבר נאמניך יכול להמשיך לצפצף מצידי.

    IP: 192.114.2.48דווח על תגובה זו

  • 7.

    כשאין דברים חכמים לכתוב כותבים שטויות... (ל''ת)

    אני, 09/09/12 14:36


    IP: 192.118.78.198דווח על תגובה זו

    • מדויק (ל''ת)

      ***, 09/09/12 15:39


      IP: 79.180.6.242 דווח על תגובה זו

  • 6.

    ליצן או נפיחה לפי הכותבת

    שי, 09/09/12 14:17

    את צריכה להקשיב להרצאה שלו לפני שאת כותבת עליו. הוא השפיע על רבים לעבור לכוון של טבעונות. הוא קיצוני מאוד עד טירוף - במיוחד אם הוא קרא לרצח של עובדים בבתי מטבחיים ( אני לא ראיתי את הכתבה בערוץ 2). ההשוואה לשואה גם בעייתית מאוד בלשון המעטה - גם זה נכון. אבל הוא מצליח להעביר בהרצאה שלו ביוטיוב מסר חשוב ( לא מופיע בערוץ 2).

    IP: 217.132.168.181דווח על תגובה זו

  • 5.

    הסיפור הוא לא הדפקט הזה

    ובכעח, 09/09/12 13:49

    אלא האידיוט שהחליט שמגיע לו אייטם בחדשות שישי.
    מצד שני, כבר המון זמן שאני לא צופה בערוץ 2, אז אחרי המבול.

    IP: 79.180.197.198דווח על תגובה זו

  • 4.

    לא הסברת מדוע ההשוואה אינה לגיטימית. בתכלס, הוא צודק.

    דווקא קרניבורית., 09/09/12 13:34

    אם תניח שאין מותר האדם מן הבהמה וכי לבעלי חיים מגיעות זכויות מתוקף היותם יצורים חיים בעלי רגשות ומערכת עצבים החווים סבל, מצוקה וכאב, הרי שה''ליצן'' שלך דווקא צודק ויש בהחלט בסיס להשוואה בין תעשיית הבשר הרצחנית ונטולת החמלה, ובין תעשיית המוות הגרמנית שהכחידה מליוני בני אדם. סתם לקרוא לו ליצן זה לא רציני ולא משכנע. אני דווקא אוכלת בשר, אבל זה לא אומר שאני יכולה להצדיק את זה מבחינה מוסרית, תקרא את הסיפור של שלום עליכם על ההינדיקים בדרך לשחיטה (תרנגולי הודו) ערב החג, ותגיד לי אם גם הוא ליצן.

    IP: 89.139.160.64דווח על תגובה זו

    • יפה לראות תגובה כזאת ממישהי שאוכלת בשר

      עדן, 09/09/12 16:21

      יפה שאת לא מנסה להצדיק את זה בתירוצים ואני מקווה שתעברי לטבעונות בקרוב. העלית נקודה יפה, אנשים פוסלים את ההשוואה לשואה אבל לאף אחד אין סיבה מדוע ההשוואה אינה לגיטימית.

      IP: 77.127.89.222 דווח על תגובה זו

      • נראה לי שאולי לי יש תשובה לגיטימית

        הי, אה..., 12/09/12 06:49

        למה זה לא לגיטימי להשוות בין השואה לתעשיית הבשר.

        מה שהנאצים עשו היה ממניעים מדעיים\\אבולוציוני שהמדע ברובו לא הסכים לכך.
        הם טענו שזו הברירה הטבעית להרוג את החלש ולקדם את החזק, אבל לא באמת יש צורך בהשמדת החלשים, מספיק לתת לחברה האנושית זמן ובסופו של דבר החלשים לא ישרדו והחזקים ישרדו.
        אין צורך בהשמדה המונית וסלקטיבית של המוני אדם בכדי שזה יקרה.
        וגם אם אני לא טועה הברירה הטבעית היא לא באה להשמיד אוכלוסיות שלמות נניח את כל אוכלוסיית היהודים ושאוכלוסיות שלמות אחרות ישרדו, נניח הגרמנים.
        אלא, אם אני לא טועה פרטים חזקים מתוך כלל האוכלוסיה ישרוד והחלשים יקמלו זאת אומרת היהודים והגרמנים החלשים יכחדו והיהודים והגרמנים החזקים ישרדו.

        תעשיית הבשר: לעומת זאת בני אדם הם אוכלי כל כמו דובים חזירים וכו', אנו צריכים לאכול בשר בכדי שכלל המין שלנו לא יכחד.
        עד כמה שאני יודע כל החלבונים(בשר) שנצרכים מהצומח לא מספקים תזונתית את גוף האדם במידה מספקת וחלקם אף לא בריאים לנו.

        מה שאני מנסה לומר זה שאין מקום להשוואה כי אנו אוכלים בשר לא כי אנו אוהבים זאת, אלא בגלל שאנו לא נוכל לשרוד בלעדי זאת.

        IP: 77.126.151.117 דווח על תגובה זו

        • מעניין - אני ''שורדת'' כבר שמונה וחצי שנים בלי בשר

          אוהבת חיות, רמת גן, 12/09/12 17:30

          ובלי שום מוצר אחר מן החי. וראה זה פלא - בריאותי מצוינת (מגובה בבדיקות דם). וכמוני יש עוד רבים. האם זו אינה הוכחה חד משמעית לכך שהאדם יכול גם יכול לשרוד בלי בשר? ואפילו להישאר בריא, חזק וחיוני?

          IP: 80.230.12.133 דווח על תגובה זו

          • אני חושב שהפגיעה בהישרדותו

            הי, אה..., 13/09/12 16:00

            של המין האנושי הוא תהליך של כמה דורות, 8 שנים זה לא זמן מספיק.

            את לוקחת תוספים, בצורת כדורים וכדומה?

            IP: 77.126.151.117 דווח על תגובה זו

            • לגבי התוספים: כל מכרי הטבעונים(2 כאלה)

              הי, אה..., 14/09/12 05:26

              עד כמה שידוע לי לוקחים תוספים, משום שלפי הבנתי תזונה טיבעונית לוקה בחוסר של ויטמינים וחלבונים.

              IP: 77.126.151.117 דווח על תגובה זו

        • ומה שהנצים עשו

          הי, אה..., 13/09/12 04:32

          היה מרשעות ואידאליזם שגוי.
          תעשיית הבשר קיימת כתעשיה, משום שאין דרך אחרת להאכיל כל כך הרבה אנשים על כוכבנו.

          IP: 77.126.151.117 דווח על תגובה זו

    • צודקת!

      המאמין, 09/09/12 16:58

      הנאצים הרגו יהודים ועד כל מיני אנשים ''נחותים'' לצורך קיום הרי ידוע שבשר של ''נחותים'' הוא בשר בריא ומזין!
      אגב נאצים,ידעת שהיטלר והימלר היו צמחונים?!
      האם זה הפך אותם למוסריים או אנושיים יותר?!

      IP: 85.65.52.80 דווח על תגובה זו

      • היטלר לא היה צמחוני, היטלר לא היה צמחוני, היטלר לא היה צמחוני

        אוהבת חיות, רמת גן, 09/09/12 17:40

        הוא הפחית באכילת בשר מטעמי בריאות. לא מטעמי מוסר. גם הימלר לא היה צמחוני. לאגדה הזאת אין ידיים ואין רגליים.

        IP: 80.230.48.172 דווח על תגובה זו

        • וגם אילו היה, זה לא אומר כלום (ל''ת)

          @, 18/09/12 13:49


          IP: 85.250.105.249 דווח על תגובה זו

      • לא שזה משנה אבל היסטוריונים קבעו שזה סתם שקר היטלר לא היה

        מספיק עם השקר האידיוטי הזה, 09/09/12 18:09

        היטלר לא היה צמחוני. אבל נגיד והוא היה טבעוני אז מה? זה עושה אותו פחות רוצח ופסיכופט? זה עושה את כל הצמחונים טבעונים היטלרים? אני לא מבינה את הסיבה המטומטמת הזו שאוכלי בשר אומרים בגאווה כאילו מה זה אומר? היטלר גם שתה תה ועשה קקי! אבל הוא לא היה צמחוני!!!!

        IP: 85.65.195.251 דווח על תגובה זו

    • ומה עם חובות?

      הי, אה..., 14/09/12 12:36

      לבני אדם יש גם חובות שאנו ממלאים.
      אם לחיות מגיעות זכויות שוות כמו לבני אדם מתוקף היותם יצורים חיים בעלי רגשות ומערכת עצבים החווים סבל, מצוקה וכאב. אז גם לחובות עליהם לציית, כמו שבני אדם הינם יצורים חיים בעלי רגשות ומערכת עצבים החווים סבל, מצוקה וכאב מצייתים לחובות של החברה הכוללת שכוללת לכאורה בני אדם ובעלי חיים.

      IP: 77.126.151.117 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כתבה רצינית ומעניינת.. העלית כמה רעיונות יפים

    אריק, 09/09/12 13:33

    חמור.

    IP: 81.199.122.18דווח על תגובה זו

    • אהבתי את התגובה שלך. הוא באמת חמור ואטום. (ל''ת)

      משה, 09/09/12 14:24


      IP: 212.235.98.153 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אטימות ועוד אטימות

    ליאת אוליבנבוים, 09/09/12 13:28

    חבל שאתה נשאר אטום ולא נותן לאוזניים שלך לפחות להקשיב ולבדוק אולי יש משהו בדבריו.כן, מי שחסר הגנה ונרצח זו שואה עבורו ולא משנה איך תהפוך את זה. מקווה בשבילך שאם תהיה אתה במצב הזה, יבוא מישהו כמו גארי עם לב רחום וחנון, ויהיה בעדך.

    IP: 81.218.199.146דווח על תגובה זו

    • מה זה ''שואה עבורו''?

      משה, 10/09/12 20:52

      את לא מבינה שהביטוי הזה הוא רידוד של האירוע הכי מזעזע בתולדות האנושות? מה מסובך לך ולמר דמגוגבסקי להשתמש במילה ''אסון'' - ''רצח''. למילים יש משמעות. תפנימו את זה. - לרדד את המילה ''שואה'' זה עוול.

      IP: 213.8.59.241 דווח על תגובה זו

    • מתו מיליונים - לא היה להם שום סיכוי

      ערן, 19/09/12 12:13

      היתה לי דלקת גרון ולקחתי אנטיביוטיקה.
      אי אפשר לתאר את המראות מליוני חיידקים מתו,עוד מליונים רבים נותרו ללא קורת גג

      IP: 212.25.92.126 דווח על תגובה זו

  • 1.

    גם אני היתרשמתי שהוא די הזוי ורואה עצמו כמין משיח...הזוי (ל''ת)

    אמיר, 09/09/12 13:18


    IP: 213.8.114.12דווח על תגובה זו