• 97.

    תכנית מצויינת! צבי יחזקאלי עיתואי אמיץ וכנה. (ל''ת)

    אין כמוהו!, 12/09/12 18:59

  • 96.

    רוני המגיב בפייסבוק- קבל חיזוק!! יפה אמרת!!!! (ל''ת)

    כל מילה בסלע, 10/09/12 13:27

  • 95.

    אפילו רק בגלל הכותרת לכתבה שלך, דורון ברוש, אין לך מקום בעיתון שלי (ל''ת)

    דורון, 09/09/12 12:42

  • 94.

    קלישאות? לכו לספור את הנרצחים המוסלמים מיד מוסלמים. (ל''ת)

    אכן דמון ערבי., 08/09/12 22:21

  • 93.

    סיכם את כל הפרק בצורה אקדמית

    אלמוני, 07/09/12 23:53

    פתאום הסדרה נראית כמו איזה מחקר סוציולוגי..

  • 92.

    כתבה מצויינת + ביקורת קולעת.

    חיים בת-ים, 07/09/12 19:54

    צבי......המשך ככה - אתה עשרררררררררר.

  • 91.

    אני מוסלמיי

    תאמר, 07/09/12 16:53

    ואני חייב להגיד משהו למגיבים ,כיף אה? כיף לראות אנשיםם מחפישים רומסים ומשפלים את דת האסלאם,חברה' יש 1.7 מיליארד מוסלמים בעולם ואתם פשוט אוהבים ונהנים לראות את הצד הרע ומה עם הצד הטוב? אז אנא מכם תקראו על האסלאם ואל תתיחסו למה שמוסלמים עושים. נ''ב אתם עדים להפיכום בעולם הערבי איך אנשים בהגדרתם כ''מולמים'' שלטו בעמם ואיך אחרי שמוסלמים דתיים נבחרו שולטים בעמם,השעון מתקתק והוא לטובתכם ולטובת האנושות...אללהוווו ואכברררר

    • ביום שחוקי השריעה יחייבו אישה אחת ובורקה לגבר באותו יום האיסלאם נמחק

      שקד,ירושלים, 08/09/12 17:34

      נ.ב. גם ג'וקים יש מליארדים,זה לא אומר שהם חכמים,צודקים ,או שאני צריך להיות כמוהם

    • יש גם מיליוני מהגרים אסייתים באירופה, למה הם משתלבים? (ל''ת)

      רק אתם לא !!!!, 09/09/12 03:45

    • אצל המוסלמים הקצוניים נותנים את הטון וכולם מתיישרים על פיהם מפחד. (ל''ת)

      שי, 30/09/12 15:44

  • 90.

    ''בשנת 2060 מחצית תושבי דנמרק יהיו מוסלמים'' - בישראל הרבה לפני

    אסף, 07/09/12 16:34

    לפי הקסם הסטטיסטי הזה, בישראל (שיש בה הרבה, הרבה יותר מוסלמים מבדנמרק) זה יקרה הרבה לפני.

    מדובר כמובן בשטויות במיץ עגבניות (אנשים הופכים לחילונים, לא למוסלמים) אבל תהנו מההפחדות שלכם.

    למה לא עושים סדרות כאלה על ישראל? תעזבו את אירופה במנוחה.

  • 89.

    אם האירופאים ''יאכלו אותה''- זה מיד יקרין גם עלינו

    קרן, 07/09/12 11:56

    לכל המתלהמים כאן- תנסו לחשוב קצת מה זה יעשה לנו- אירופה מוסלמית, חרם כלכלי, נשק גרעיני, השפעה גלובלית עצומה, וידע אדיר בכל התחומים. אז לפני שאתם קופצים עם ''מגיע להם'', תזכרו שאנחנו לא לבד בעולם, וגם אנחנו נשלם על זה מחיר כבד...

  • 88.

    כמחזיק דרכון אירופאי שחי בהולנד וצרפת,אני מעיד. ..הסדרה טובה ונכונה!

    מה שיחזקאלי מראה הוא רק קצה הקרחון.הציאות גרועה, 07/09/12 01:44

    גרועה בהרבה.
    האירופאים חלשים ומפונקים ולא נלחמים על הטריטוריה שלהם.... וכן, כך נכבשת אירופה ע''י מוסלמים ערבים ואפריקאים.

    • יש הרבה נפולת נמושות ישראלים עם דרכון ארופאי !! יברחו לשם ושם יחכו להם

      בובליל, 07/09/12 15:27

      מוסלמים קיצונים !! אכלתם אותה בגדול נמושות

  • 87.

    צריך להודות שלמוסלמים יש תכונה מיוחדת (ל''ת)

    הם מתבוצצים, 07/09/12 00:40

  • 86.

    האמנם ''קלישאות''? מדובר בתיאור מדוייק להפליא של המציאות, אותה אתה (ל''ת)

    ושכמותך מסרבים לראות., 06/09/12 23:15

  • 85.

    כתבה מתחכמת וקצת מתנשאת.

    גיא, 06/09/12 21:18

    וכן, מה היינו עושים אם היינו עומדים במצב של דנמרק? עושים הכל בשביל שלום? מחזירים את הגולן? יוצאים מעזה? מפרקים התנחלויות? יושבים ''לדבר עם החמאס?''

    וזה היה פותר את הבעיה, והיינו מתרחקים ונפרדים מהערבים? כי מה, גם לך מישהו לחץ על כפתור הפחד מערבים?

  • 84.

    אצלנו בישראל המצב יותר מסובך עם המוסלמים (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 06/09/12 19:47

  • 83.

    קדאפי אמר בעבר שהמוסלמים יכבשו את אירופה ללא קרב (ל''ת)

    קובי, 06/09/12 19:21

  • 82.

    איזה יופי לאירופה בקרוב הם יעלמו לטובת כל המוסלמים המתרבים כמו זבובים (ל''ת)

    לכל גבר 5 נשים+50 ילדים, 06/09/12 19:03

    • 5נשים+50 ילדים

      למה לא, 06/09/12 21:32

      הנה עוד רעיון שצריך לקחת מהערבים בשביל להגדיל את האוכלוסיה היהודית . אני בעד בשיא הרצינות. צריכה לקום קבוצה שתיראה בענין כשליחות ותאמץ היבט זה .לכל גבר 5 נשים+50 ילדים. כמובן בעידן שלנו ,עם הסכמה בחתימה של הנשים לצרוף נשים נוספות. הרבנות צריכה לאפשר להם את זאת והמדינה צריכה לסייע כספית לאורך כל הדרך. רבים יסתכלו כמוזר. אבל זה מראה כמה ישראל מנוכרת לאזור זרה ומוזרה. עלק אירופית עלק מערבית. מה מוזר בלאמץ את דרכו של אברהם יעקב ועוד רבים מעבריי התנך. הבה נילמד מהערבים. נהיה מאמינים כמוהם ונתאים עצמנו לאזור. זה כניראה מהפכני מדי לכולכם ,אבל תמיד ,יש התחלה.

      • אתה סתם חרמן, זה הכל. תגובה הזויה. (ל''ת)

        קרין, 06/09/12 23:16

        • עידן הת''נך

          מהפכנית יצירתית, 07/09/12 01:23

          נשמה כפרה צר לי לאכזב אותך אני אישה. מה האינטרס שלי להציע רעיון אהרון ברקי זה[ מהפכן רדיקל שעיצב את דרכה של מדינת ישראל לטובה ולרעה]. נאמרif you cannot ... joine theme[סליחה על השגיאות] יעני אם אתה לא יכול לנצח אותם[אבוד כדבר השמאלנים ששולטים לנו על השיבר]. היצטרף אליהם. כדי ,להציל את עמי,מאבדון. והאמת, מדוע לא .יש יותר גברים מנשים .אבותינו עשו זאת. הנה עוד פנטזיה. תושבי שנקין והסביבה מאמצים את בגדי הערבים-הכפיה הגלביה .. וזה מיתפשט למדינה כולה. למדיה השמאלנית שמטרטרת אותנו בבכיינותה. אתם קורסים רעיונותיכם נישחקו בהיותכק פיקחים ,שדים משחת התחילו להמציא את עצמכם מחדש. אתם יודעים שמילחמות הפצצת אירן זה פסה וחבל. הוכיחו לעם שדרככם נכונה ושווה להיתקרב לערבים. גירמו לכך שלאומנים כמוני [היצבעתי ליברמן] וכמו המיתנחלים יגידו- שווה להיתקרב לערבים האלה.

          • אני ימנית לא שמאלנית ועדיין התגובה שלך הזויה. (ל''ת)

            קרין, 07/09/12 16:58

            • תגובה

              מי להשם, אלי, 09/09/12 01:12

              מה הזוי בלהחזיר את התנ''ך לחיים? הרצל היה זוי והנה המדינה קמה . מי שהזוי זה ישראל של היום שהיא כולה העתקה עלובה ופתטית של אירופה המופקרת והמושחת שאינה מכירה תודה לבורא עולם. מה הזוועה הזו שמשודרת בתיקשורת אישה [תיסלחו לי], היא זונה גבר הוא הומו. עירום פורנוגרפיה לכל דורש. ניקלות ,אובססיה להוליווד החולנית והמופרעת. הלו. פה זה המיזרח התיכון- של המכבים, של דוד ומשה רבנו ודבורה [מודל חיקוי ענק לנשים כיום]. נביאה- הנה עוד רעיון אוונגרדי, נשים נביאות בקרוב ממש, ולא הזוועה שקימת ברחובותינו. דבורה הלוחמת המנהיגה. ישראל מודל2012 חייבת להישתנות ולהיתקרב לשורשים שלה שזה הת''נך. מי שלא רוצה את התנ?ך[ זה מכוון ל-כ-ו-ל-ם], יקבל, את הקוראן. אז נא ,לבחור.

  • 81.

    אני מחכה לפיצוץ הגדול שיבוא בקרוב ואז אולי

    אור, 06/09/12 18:08

    בארופה יבינו אותנו הישראלים ולא יטיפו לנו מוסר

  • 80.

    חובה לשדר את זה באירופה - אירופה תתעוררי (ל''ת)

    הכנסות לערוץ 10, 06/09/12 18:05

  • 79.

    הוא פשוט עיתונאי אמיץ. מי עוד היה עושה דבר כזה? מדהים. כל הכבוד לו (ל''ת)

    קרן, 06/09/12 17:49

  • 78.

    האיסלאם הוא העונש העונש הראוי לאירופה האנטישמית (ל''ת)

    אבי מ, 06/09/12 17:22

  • 77.

    הפרק הראשון היה מצוין!

    צופה מבסוט, 06/09/12 16:22

    הפרק היה נינוח, לא מתלהם ובעיקר - לא חולה במחלה הנוראה של הדוקומנטריסטים של ערוץ 10 (גיא מרוז, אמנון לוי, מיקי רוזנטל) היא מחלת ההטפה. צבי יחזקאלי הביא לנו את המידע והניח לנו להסיק ממנו מסקנות.

    אם הייתי צריך לתת עצה לערוץ 10, כדאי שתחשבו לתרגם את הסידרה ולנסות לייצא אותה לארצות המתאימות.

  • 76.

    המוסלמים מפחדים וגם יחזקאלי

    אנונימי, 06/09/12 16:18

    הם יודעים שרומני יטיל על אירן ואחר כך על רוסיה פצצה גרעינית ויגמור את הסיפור האיסלמי אז הם נואשים ועושים כל דבר שרק אפשר ........


    האיסלם כמו שאנחנו מכירים אותו בדרך להכחדה !

    רומני הוא השטן בעצמו והוא יגמור את אירן ורוסיה !

  • 75.

    ציניות? הדחקה? אמביוולנטיות?

    פ, 06/09/12 16:06

    ניראה לי שהכתב המכובד מר ברוש הוא מאלו שכשיורקים עליהם, טוענים שזהו גשם....
    המצב לאמיתו של דבר חמור ביותר ומוטב שכולנו נכיר בכך ונערך לזה. עם ציניות או הדחקה לא פותרים מאומה מר ברוש!

  • 74.

    אם בדנמרק המוסלמים יהיו חצי, אז הדנים יהיו ברובם זקנים.

    jhpth, 06/09/12 15:56

    הם הדנים ישבו זקנים ומפוחדים בבתיהם. ולמעשה כבר 2040 לדנים לא תיהיה מדינה.

  • 73.

    אירופה איסלמית היא הגמול ההולם על 2000 שנות רדיפת היהודים...

    סידרה תענוג, 06/09/12 15:42

    מי שרדף במשך 2000 שנה את המיעוט היהודי שמעולם לא ניסה או התיימר לכפות את אורח חייו על המדינות בה חי, יגלה עכשיו איך זה לחיות כמיעוט נוצרי במדינה מוסלמית...מי שטרם הפנים, ידבר עם הקופטים במצרים או עם הנוצרים בבית לחם...

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      עצוב..אבל ככ נכון!, 07/09/12 01:39

  • 72.

    לערוץ 10 יש מה למכור, תחנות באירופה יקנו את הסדרה.

    jhpth, 06/09/12 15:40

    צבי יחזקאלי יהפך תוך זמן קצר לכוכב טלויזיה אירופאי, לדעתי הסדרה תשנה את דרך המחשבה שלהם. צבי יחזקאלי ענק.

  • 71.

    הכתבה של צבי יחזקאלי

    רונה, 06/09/12 15:37

    כתבה טובה אוביקטיבית,ששמה מראה גדולה בעיקר לנו,ולעולם, ולמדינות הקולטות את המהגרים.העמים הקולטים הגירה זו לא
    מעכלים,שיומם יגיע ויאבדו
    את תרבותם ומדינתם, בכתבה רואים את השוודים הצעירים שלא מסוגלים להבין את השוני ,ופוחדים מהם.
    אכן יש ממה לפחד, הכוונה של המהגרים, לנצל זכויות ורווחה וכסף,שמדינותיהם אינן מספקות להם,אלא אמונה קיצונית בדת.
    ושנאה לכופרים.יהודים ונוצרים

  • 70.

    שטויות אין לנו בעיה/פחד עם המוסלמים ! (ל''ת)

    יהודי, 06/09/12 15:35

    • נכון, אתם אנחנו מסתדרים, אתה הבעיה (ל''ת)

      שמעון, 07/09/12 01:34

  • 69.

    הארופאים ניסו ''לנקות'' את אירופה מיהודים וקיבלו את הערבים, מגיע להם! (ל''ת)

    אללה כביר, 06/09/12 15:34

  • 68.

    אוסף של סילופים, הסתכלות גזענית וסלקטיבית ואנטישמיות

    קצפת, 06/09/12 15:31

    בצרפת כולה יש 4% המגדירים את עצמם מוסלמים. לא השתלטות ולא בטיח. מה הייתם אומרים אם בארה''ב או בגרמניה הייתה מופקת סדרה שכותרתה ''היהודים משתלטים על ארה''ב'' או ''היהודים משתלטיט על גרמניה''. או סליחה כבר הופקו ''סדרות'' כאלה בשנות ה-30 של המאה הקודמת.
    יותר משמעידה הסדרה על ''הבהלה שאחזה באירופה'' היא מעידה על הקסנופוביה הקולקיבית שאחזה בחברה הישראלית.

    • מי שמדבר על סילופים!

      קצפת תותים רקובים, 06/09/12 20:55

      כמובן שאין שום הבדל בין ההצהרות הלוחמניות שהצהירו אותמול ערבים מול מצלמה, ומה שקראנו בעבר - מול ההצהרות היהודיות בשנות העשרים והשלושים באירופה.
      הרי אין ספק שהמהומות במונפלייה נוצרו רק בגלל שהיהודים רצו להקים שם את ביהמ''ק השליש, אה?

      מה שנשאר לאידיאולוג סתום ומסלף כמוך הוא רק להכחיש את השואה. פסולת אנושית כמוך רחוק מהצהרה כזו רק מילימטר.

    • לך חשיבה שטחית ורדודה, בעיה בהבנת הנקרא

      שמעון, 07/09/12 01:41

      א. המוסלמים כובשים את הערים ולא נמצאים בכפרים ושם האחוזים גבוהים.
      א. היהודים לא מהווים נטל סוציאלי וכלכלי על המדינה בד''כ להיפך.
      ג. גם היהודים הפנאטים אין שריפות ג'יהדיסטיות, אל-קעידות, חמאסיות וכו'.
      ד. היהודים מעשירים את התרבות, האמנות, הכלכלה, המדע והחברה בכל מדינה בה הם נמצאים.
      היהודים לא מסתגרים בגיטאות של עוני, בערות ופשיעה שלמשטרה אין נכונות להכנס לשם.

      • הסמרטוט האדום

        אמיתי, 27/09/12 08:26

        יפה נפש חסרי הלב ליהודים ואהבת חינם לרוצחים.

  • 67.

    סדרה טובה ! אבל גם מאוד מפחידה (ל''ת)

    אני, 06/09/12 15:30

  • 66.

    סדרה שנגועה בפשטנות ודמוניזציה

    טובה, 06/09/12 15:19

    הפרק הראשון של הסדרה מעולל חלחלה לא מעצם הבעיה אלא מהצגתה.
    וודאי שישנה בעיה של הגירה מוסלמית לאירופה,אך יחזקאלי הציג בעיה מורכבת באופן פשטני שנוגע בדיוק בפחדים של כל אחד מהזר,בעיקר מהמוסלמי.
    באירופה ישנם כ-30 מיליון מוסלמים ורובם(לפי מחקרים)אינם מוסלמים דתיים וודאי שלא פנאטים.
    הם הגיעו כדי לשפר את חייהם וחלקם הגדול רוצה להשתלב ואף עושה זאת בפועל. ברור שהגירה כה גדולה ושונה מהדימוי האירופי מעוררת בעיות שאת חלקן מנצלים גורמים פודמנטליסטים איסלמים,אך אלה מיעוט קטן שקל להטפל אליו כי הוא קולני והוא משרת את הפחד של הלבנים מהשונה.
    יחזקאלי יצר דמרטיזציה מוגזמת(האביר השחור עוזב את ביתו ואת ילדו הקט ויוצא חמוש בכפיה ובפלא פון ל הציל את אירופה) ופנה לקצוות, לאיסלמים הקיצונים ולאירופאים שחוששים מהתופעה ונותנים לחשש ביטוי בוטה שגובל בגזענות. כשיהודים הגיעו לצרפת בשנות ה-20 נשמעו קולות דומים נגד היהודים שהם או מתבדלים או קומוניסטים שרוצים להשתלט על המדינה הצרפתית. כן,יש הבדל במימדים אך ההתייחסות לבעיה היא דומה: פחד מהזר ואיך מגדירים את בן הלאום.

    • קיומה של קבוצה אתנית גם אם רובה אינה מוסלמית קיצונית בעלת שונות דתית

      אנטי שמאל, 06/09/12 20:06

      גזעית ותרבותית מהרוב האירופי תגרום באופן כלתי נמנע להתנגשות בין האוכלוסיות.שיובילו להגברת הימניות של האוכלוסיה הותיקה ומצד שני לאיסלמיזציה גוברת של המהגרים שיביאו לפיצוץ חברתי ולחלוקה או לעצוב מחדש של היבשת תוך כדי מלחמות אזרחים.מלחמה שתוצאותיה יכלות להיות גרוש או השמדת המוסלמים או השתלטות המוסלמים על אירופה.אין שום אפשרות אחרת כי כאלו ניגודים אתנים אינם יכולים לחיות ביחד בפורמט של מדינות לאום קטנות יחסית.היהודים הקומוניסטים שהיגרו לצרפת השנות ה20 היו לא פחות מסוכנים מקנאים האיסלמים ואם הימין הצרפתי היה מטפל רק בהם לא היו לי אליו טענות.

    • כמובן שהשמאל הפרו ערבי לא ייתן לעובדות להפריע לו

      דורון, 09/09/12 12:32

      תמשיכי בהזיות, קרוב לוודאי שאת רואה באביב הערבי הישג דמוקרטי לקראת חברה פתוחה ומודרנית. אני מקווה שהאירופים ישימו לב למה שמציג יחזקאלי וישתחררו מהחשיבה הדומה לשלך.

  • 65.

    סדרה מעולה

    רונית, 06/09/12 15:16

    פותחת את העיניים

  • 64.

    מרתק

    נפתלי, 06/09/12 15:15

    סידרה מדהימה ומרתקת של צבי יחזקאלי.זו עיתונות במיטבה והלואי שגם שאר ערוצי הטלוויזיה ילכו בדרך זו.שאפו ליחזקאלי ולערוץ 10 .

  • 63.

    מה המסקנה ? למנוע מזרים להיכנס לארץ . השמאל תתעוררו.

    מוטי, 06/09/12 15:11

    השמאל בישראל צריך להסתכל במראה הארופאית ולהסיק את המסקנות המתבקשות.

  • 62.

    מי שלא מוכן להגן על ביתו בכל מחיר- יאבד אותו. (ל''ת)

    ציוני, 06/09/12 15:06

  • 61.

    זה לא פחד, זו המציאות. צריך רק להסתכל לה בעיניים. (ל''ת)

    טלפלא, 06/09/12 15:05

  • 60.

    סדרה מדהימה - תודה ליחזקאלי ולערץ 10. (ל''ת)

    אחד, 06/09/12 15:04

  • 59.

    הרמב''ם באגרתו המפורסמת ליהודי תימן הפציר בהם לא להתאסלם כי

    אבי צנעני, 06/09/12 15:02

    ''האיסלאם הוא פסל מת בעוד היהדות היא גוף חי''.
    זו אחת הסכנות בהגירה המוסלמית לאירופה. רווחת העולם תלויה ועומדת על המערב, וכשהמערב נתון להשפעת האיסלאם העולם כולו עלול ליפול למאובנות והסתימות של האיסלאם. מצד שני היהודים יכולים לזכור שהאירופאים הרבה יותר מפחידים ואלימים מהמוסלמים. האירופאים - בייחוד מארצות הצפון, אנגליה גרמניה וסקנדינביה - יכולים לעבור מהר מאוד ממצב מנוחה למצב של אלימות רצחנית, גם ברמה האישית וגם ברמה הלאומית.
    בישראל אומרים ''מרוקאי סכין'' אבל האמת היא שגרמנים ואנגלים שולפים סכינים הרבה יותר מהר, על וויכוחים ודיבורים של מה בכך. האלימות בקרב המהגרים המוסלמים באירופה צריכה להיות מוסברת יותר על רקע עוני ופשע ופחות על רקע דתי, כי בסופו של דבר אלה שמהגרים ממולדתם הם החלשים והדחויים בחברה, שיורדים לשבור שבר ולהרוויח פת לחם, ככתוב :''...וירדו המצרימה...''

  • 58.

    שואה

    מגיע לאירופה, 06/09/12 14:59

    מגיע לאירופה רצחו 6.000000 יהודים טובים
    קיבלו 60.00000 מוסלמים מחבלים
    עונש טוב

  • 57.

    זה העונש של אירופה על השואה

    יהודי, 06/09/12 14:59

    הם חשבו שהיהודים היו הבעיה של אירופה,קיבלו את כל החרא של העולם בתור עונש

  • 56.

    משפט מעניין בפרק ההוא: האיסלם הוא דת טריטוריאלית ושתלטנית

    שלום, נצרת עילית, 06/09/12 14:50

    בעצם גם הנצרות היא דת שתלטנית וטריטוריאלית - ראו את כל הקולוניות ומדינות החסות של האירופאים בהיסטוריה האנושית.היום זה הרבה פחות.
    לגבי האיסלם - זה מתחדש ובגדול.

  • 55.

    צבי יחזקאלי בחור מבריק וחד ... (ל''ת)

    ניסו, 06/09/12 14:49

  • 54.

    מוסלמים

    יובל, 06/09/12 14:43

    הכתב דורון ברוש מציין שהימין הקיצוני תורם חלקו למצב הבעיתי ולא היא:התחזקות הימין הקיצוני היא פועל יוצא מהגירת המוסלמים.ליברליות המופלגת היא לא חלק מהפתרון.היא חלק מהבעיה.
    כמו שאמרו:הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות.

  • 53.

    במשך שנים האירופאים הגנו על הערבים - מגיע להם !!! שיאכלו אותה !!! (ל''ת)

    ניר, 06/09/12 14:38

  • 52.

    צבי יחזקאלי כתב אמין מוכשר-פשוט מעניין (ל''ת)

    שינשין, 06/09/12 14:38

  • 51.

    תוכנית תחקיר מעולה כנ''ל הביקורת על התוכנית (ל''ת)

    אסף, 06/09/12 14:35

  • 50.

    הבעיה בישראל שונה - כל מיעוט גדול שאינו יהודי מסכן את המדינה

    ישראלי חופשי, 06/09/12 14:30

    וזה לא משנה אם זה נוצרי, דרוזי, צ'רקסי או בדוהיסטי. כל עוד הלאום מוגדר בישראל לפי הדת עתיד במדינה בסימן שאלה. היא חייבת רוב אורתודוכסי כדי לשרוד שיהפך במהרה לחרדי ויבריח את כל המוחות שעדיין נשארו. הפתרון הוא רפובליקה עם לאום עברי. חפשו את עמותת ''אני ישראלי''.

  • 49.

    אל תלעג לנו. אתה מנסה להיות ''פוליטיקלי קורקט''?

    אילנה, 06/09/12 14:24

    אל תלעג לנו. אתה מנסה להיות ''פוליטיקלי קורקט''?

    תתמקד בביקורת (טובה) על הכתבה. אנחנו לא זקוקים להטפות שלך, ולרמזים הלעגניים שלך, על ''הדמון הערבי'' ועל ''הערבים שלנו''.

  • 48.

    דמוקרטיה ,,שיוויון זכויות ושמאל,,הם הבעייה !!!

    ארז, 06/09/12 14:24

    כדי להתמודד עם הבעייה המוסלמית,חובה לשנות שיטות שלטון וחוקים.
    מוסלמים מנצלים את החוקים ואת הדמוקרטיה ובארצות מערביות הם מתרבים ולא ישנו לעולם את תפיסת עולמם .יש בהם מנגנון השתלטות בכוח ,ערמומיות ויצר הרסני.
    אתם אנשי השמאל בארץ ובאירופה ,,תמשיכו בשלכם ,אני מאחל לכם עוד בימכם לראות את הכוח המוסלמי מבעיר את ביתכם ומשפד את ילדכם.

  • 47.

    הכתב דורון ברוש רועד מפחד ניסיון להדחיק (ל''ת)

    סמי, 06/09/12 14:23

  • 46.

    יופי של סיקור

    יוסי, 06/09/12 14:21

    לא מגמתי ולא שמאלני. מקווה שתישאר בעבודה אם הבוסים יגלו..

  • 45.

    כתבה מגמתית - האם הפחד מהבעיה או הבעיה עצמה היא הנושא? (ל''ת)

    והכתב מנסה לגמד את הבעיה ע''י הדגשת הפחד, 06/09/12 14:18

  • 44.

    זה מה שיקרה אצלנו אם נאפשר כניסת מהגרים אפריקאים (ל''ת)

    להתעורר בזמן!, 06/09/12 14:13

  • 43.

    מעולה! מזמן לא רותקתי כך למסך (ולא בגלל הפחד) (ל''ת)

    משה, 06/09/12 14:07

  • 42.

    שאל את עצמך מדוע התגובה היא שונה ביחס למהגרים אחרים-סינים,הודים וכו'..

    דק אבחנה, 06/09/12 14:05

    משך עשרות, למעשה מאות שנים לעולם המערבי הגיעו ועדיין מגיעות קבוצות מהגרים מרחבי הגלובוס ואף מדינה לא פיתחה ביחס אליהן חששות מהסוג שמתעורר באירופה כלפי מהגרים מוסלמים/ערבים.
    סינים, הודים, קוראנים, יוצאי מדינות חבר העמים וכן, גם יהודים מכל קצוות תבל, היגרו לארה''ב, אוסטרליה, ומדינות מערב אירופה החל מסוף המאה ה-19, וראה זה פלא, למעט גילויי גזענות ברמה זו או אחרת, אף אחת מהקבוצות הנ''ל לא עוררה את הפחדים שאוכלוסיית המהגרים המוסלמית/ערבית מעוררת.
    כל ניסיון להמנע מההשוואה, ומהתעמתות עם שאלת היחס השונה כלפי המהגרים המוסלמים הוא בבחינת ביזיון לאינטילגנציה.
    מי שמשאיר בצד את ציוויי הפוליטיקלי קורקט ושואל את עצמו את השאלות הנכונות תוך הקשבה למה שאומרים המהגרים המוסלמים עצמם, בעיקר הצעירים, חייב להגיע למסקנה שפחד האוכלוסיות המקומיות מבוסס על גורמים מהותיים ולא על קסנופוביה.
    אוכלוסיה שמצהירה על אי כוונתה להשתלב בארץ משובה, ועל כוונתה להשתלט בכוח ביום פקודה על אותה ארץ, מעוררת חששות.
    כאשר ההצהרות האלה מלווות במעשים ובגילויי הערצה לטרור ולתרבות ההתאבדות, רמת החששות עולה עוד יותר ובצדק.

    • מצויין. (ל''ת)

      דורון, 09/09/12 12:33

  • 41.

    אתה מציע שגם אלינו ''יהגרו'' מליוני מוסלמים? למה לא ללמוד מניסיון כושל?

    לומד מניסיון של אחרים, 06/09/12 14:03

    באירופה ההגירה המוסלמית נכשלה ואיננה קשורה ליהודים שהיו שם לפני השואה.

    היהודים לא חלמו על ג'יהאד ולא שנאו את המדינות בהן היו ולא היה פשע בשטעטעלך שלהם.

    אנחנו חייבים לסגור את הגדרות בפני אנשים שאינם יהודים ובוודאי מוסלמים. נקודה.

  • 40.

    גם בארץ המשטרה מפחדת להכנס לשכונות של חרדים וכפרים (ל''ת)

    ערבים ועוד מעט המשטרה תפחד להכנס לדרום ת''א/ הגטו, 06/09/12 13:53

  • 39.

    עכשיו תקחו את ישראל ודרום ת''א שלאט לאט הופכת לגטו !!! (ל''ת)

    גם ככה עכשיו המשטרה מסרבת להכנס לשטחים של דת' וערב, 06/09/12 13:52

    • איזו תגובה נואלת

      שמעון, 07/09/12 01:52

      המסשטרה לא חוששת להכנס לשכונות חרדיות והיא נכנסת כשרציך. פשוט רמת הפשיעה, העברינות, הסמים והאלכוהול שם נמוכה. כי אין שם בארים ומעדוני לילה וכו'.
      לעומת זאת כפרי הערבים מלאים נשק, הפשיעה שם גואה, ולכפרים כמו אום אל פאחם ודומיהם המשטרה תעיז להכנס רק בכוחות מתוגברים ובמצבים חמורים במיוחד.
      אתה כנראה יציר שטיפת המח התקשורתית שמאלנית ומכאן החשיבה הרדודה והסת המסקנות השטחית

  • 38.

    הערבים צדיקים מהארץ (ל''ת)

    גדעון לוי, 06/09/12 13:47

  • 37.

    צביקה - שאפו! (ל''ת)

    שייקה גזרקינו, 06/09/12 13:43

  • 36.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    תוכנית מצויינת., 06/09/12 13:42

  • 35.

    הייתה תוכנית מצויינת סוף סוף יש משהו לראות בערוץ 10

    cap, 06/09/12 13:37

    צבי הביא את הדברים ללא התלהמות תוך כדי שהוא מראיין מוסלמים שמוצגים בצורה אנושית עם כל הבעיות בסופו של דבר כולנו בני אדם

    אירופה שלא רצתה את היהודים המשכילים
    קיבלה את המוסלמים ותמיד יש שכר ועונש

  • 34.

    העובדות הם שהמוסלמים הורסים כל חלקה שבה הם חיים! (ל''ת)

    ירון, 06/09/12 13:33

  • 33.

    הישראלים יודעים וממש לא מפחדים, הוא לחץ לשמאלנים על כפתור הפחד (ל''ת)

    מסתננים ושבחים החוצה!, 06/09/12 13:24

  • 32.

    אנא מבסוטה אליקי יא יחזקאלי

    מסתערב אשכנזי, 06/09/12 13:22

    אחלה סילימה, ממש בוקרה פיל מישמיש

  • 31.

    אני מקווה שהוריי התלמידים הערבים מחטיבת הביניים בשוודיה ישכילו לתבוע ע

    אחמד, 06/09/12 13:21

    אני מקווה שהוריי התלמידים הערבים מחטיבת הביניים בשוודיה ישכילו לתבוע על ניצול תום הלב של הנערים... יש לכתב הזה יחזקלי מושג בכלל מה עלול לעבור על אותם נערים ברגע שיגידו להם בשכונה שהכתב הוא יהודי ישראלי? לא חושב שלאדון יחזקלי איכפת מהגורל של אותם נערים תמימים! בושה וחרפה שיש כתבים כאלה... ומילה לאלה שחושבים שהכתב הזה גיבור כי הוא נכנס לאיזורים האלה... אתם מעוררי חמלה

    • אחמד יקר,

      אילן, 06/09/12 22:53

      אחמד יקר,זו בדיוק הבעיה עם המוסלמים הקיצוניים ,הם ישחטו אותם על כלום כמו ששוחטים את הבנות והנשים שלהם שלא מתלבשות/מתנהגות לפי הקוד,צריך להוציא את זה החוצה אולי המוסלמים המתונים יבינו שהם בבעיה אם לא ייקחו את המושכות

    • אחמד אתה רק ממחיש את הבעיה של האסלאם (ל''ת)

      קרין, 07/09/12 17:03

    • האם גם אתה היית מחכה להם בשכונה עם שבאריה או שאתה שומר אותו לאחותך (ל''ת)

      אחמד, 18/09/12 13:48

  • 30.

    זה שאנחנו פרנואידים לא אומר שלפחד אין הצדקה

    אוביקטיבי, 06/09/12 13:20

    הגישה המרכסיסטית הזאת שרואה הכל דרך החור של הגרוש כבר מזמן לא רלונטית - לא כל עם או קבוצה תרבותית מרוכזת בשיפור המצב הכלכלי או ב''התקדמות פרטית בחיים''.
    יש חברות שבהן הכלל עדיין יותר חשוב מהפרט, ויש תרבויות שבהן רוב האוכלוסיה חושבת במונחים של מלחמת תרבות ומלחמת דת, ומאבק הקיום היום יומי הוא אמצעי ולא המטרה.
    והראיה היא שדוקא בקרב הדור השני והשלישי להגירה, ודוקא בקרב אלו שלכאורה ''עשו את זה'' יש התעוררות גדולה של הדת ושל הבדלנות ושל הקנאות.
    הגיע הזמן שנפנים זאת.

  • 29.

    השאלה הבסיסית לא נשאלת

    דני השוודי, 06/09/12 13:16

    מדוע צריך העיראקי להגר לשוודיה? מה רע לו בארצו? מדוע להתגורר בארץ זרה שתושביה מתנכרים אליו ומכריחים אותו להתגורר בשכונת עוני ומונעים ממנו קידום חברתי וכלכלי?

  • 28.

    דמון?????

    תומר, 06/09/12 13:15

    כאשר אתה כותב דמון אתה מקטין את הסכנה הנתפסת. אנשים (אפילו בתת מודע) אומרים דמון זה אגדה, דמון זה יצור שלא קיים. זה משליך בצורה אוטו על הנסמך בביטוי ''הדמון הערב''

  • 27.

    דבריה של ראש המחוז בפאריז

    יהויכין, 06/09/12 13:05

    היא שבעצמה היא מוסלמית ונאורה מפיה שמענו את הדברים היותר כואבים על האוכלוסיה המקומית LA VERITE BLESS

  • 26.

    חובה למכור לרשתות זרות. עבודה מבריקה! (ל''ת)

    לילית, 06/09/12 13:05

  • 25.

    אם הימין האמיתי יגיע לשלטון באירופה הוא יפתור בעיה זו כמובן לא בין רגע

    אנטי שמאל, 06/09/12 13:04

    ותוך תשלום מחיר לא קטן.שלאחריו ישארו ביבשת הרבה פחות מוסלמים ו...שמאלנים. כי החלופה הנוכחית ובעיקר העתידית גרועה בהרבה.רמז בלי בגץ ובצלם

  • 24.

    ולחשוב שהשבדים הכניסו 200000 ערבים לתחומם

    יגאל, 06/09/12 13:03

    מטעמים הומניטריים
    איזה תמימים הם
    והנה היום השמאל והתקשורת מעודדת מסתננים להכנס מאותם טעמים

    היזהרו

    • מי שמכניסם לעירו שלא ישכח לדרוש תשלום עבור ביתו (ל''ת)

      אסף, 18/09/12 13:50

  • 23.

    האיסלם זה בעיה עולמית לא רק אירופאית! (ל''ת)

    מילואימניק, 06/09/12 12:56

  • 22.

    לא כל האירופים בכתבה שידרו פחד ואנטי גורף כלפי המהגרים (ל''ת)

    וההצעה הכי מעניינת -שגוי להתייחס כאל מונוליט מאיים, 06/09/12 12:46

  • 21.

    כמחזיק דרכון אירופאי שחי בהולנד וצרפת אני מעיד. ..הסדרה טובה ונכונה!

    הראל מקיבוץ השמו''צ, 06/09/12 12:45

    מה שצבי יחזקאלי מראה הוא רק קצה הקרחון. המציאות גרועה בהרבה.
    האירופאים חלשים ומפונקים ולא נלחמים על הטריטוריה שלהם.... וכן, כך נכבשת אירופה ע''י מוסלמים ערבים ואפריקאים.

    • אאוצ'................................!!! (ל''ת)

      עצוב..אבל ככ נכון!, 07/09/12 01:42

  • 20.

    כל הכבוד לצבי...מציג את האמת הכואבת בפרצוף (ל''ת)

    G, 06/09/12 12:42

  • 19.

    צבי יחזקאלי לחץ על כפתור המציאות! סידרה מצויינת!!!

    סתם אחד, 06/09/12 12:41

    2 דברים אפשר ללמוד כבר מהפרק הראשון:
    1. שלמוסלמים אין שום כוונה להתמע בחברה הקיימת אלא להמיר את כולם לדת/מסורת שלהם
    2. הכל התחיל עם מהגרי עבודה תמימים.

    אני מקווה שנלמד מכך את הלקחים שלנו עכשיו(!!) לפני שיהיה מאוחר מדי!!!

    אגב, רוב הערבים התחילו להגיעו לארץ ישראל לפני 130 שנים כמהגרי עבודה עכשיו הם רוצים מדינה.

  • 18.

    יופי של סדרה. כל הכבוד (ל''ת)

    ישראלי שמבין, 06/09/12 12:41

  • 17.

    לא נעים לי להגיד לך, אבל אנחנו נתונים לאיום דמוגרפי דומה

    מתן, 06/09/12 12:36

    אז חבל שאנחנו לא יוצאים מדעתנו מרוב חרדה כי אז אולי היינו עושים משהו.
    לא רחוק היום שבו החרדים יהיו פה רוב, ואז נראה מי מאיתנו יוכל לחיות פה.
    אם לא נתעורר, זה הסוף של המפעל הציוני, ושלא יגידו שהכתובת לא על הקיר.

    • ההשוואה אינה במקומה

      קרין, 07/09/12 17:09

      בעתיד הדי קרוב יחילו חוקים שיוציאו את החרדים לשוק העבודה ואז הדברים יסתדרו, החרדים הם לא כמו ערבים שמטילים אימה ושלא בוחלים להשתמש באלימות ובטרור. הם רק מכבידים עלינו כלכלית, זה בר פתרון וגם אם הם יפגינו קצת ויבעירו צמיגים הם בסוף יתיישרו.

  • 16.

    אם לא נתעורר זה יקרה גם פה. (רמז- המסתננים מאפריקה)

    איתי, 06/09/12 12:36

    אט-אט הם יגיעו למספרים עצומים כמו בצרפת\\שבדיה ויתחילו להתנהג כמו כוכבי הסדרה המוסלמים.
    כוח עבודה זול זה יעלה למדינה ביוקר (תשלומי אבטלה,הוצאות על המשטרה ועוד..) אם לא תעצור את השטף.

    • מסכים (ל''ת)

      אסף, 18/09/12 13:52

  • 15.

    הפחד? אני דווקא נהניתי מהשמחה לאיד

    ..., 06/09/12 12:35

    הפחד יגיע אח''כ כשהם ישתלטו על הנשק האירופאי.

  • 14.

    זה העונש של אירופה על השואה! חיסלתם 6 מיליון אזרחים יצרניים ומקדמים וק

    אביב המבין, 06/09/12 12:14

    וקיבלתם 100 מיליון טפילים!
    שמטרתם לחסל אותכם.
    בהצלחה לאיסלם.
    אין צידוק אחרי השואה לאף לבן לשרוד באירופה!

  • 13.

    30 אחוז מתושבי גרמניה הם מטורקייה--גרמניה נאיבית (ל''ת)

    כוכי, 06/09/12 11:56

  • 12.

    סדרה טובה!!מחכה לפרק הבא (ל''ת)

    שי, 06/09/12 11:42

  • 11.

    2060 מחצית תושבי דנמרק יהיו מוסלמים- מפחיד חובה לקרוא

    עפר, 06/09/12 11:37

    קשקוש של סטטיסטיקה.
    גם פה הבטיחו לנו רב ערבי, אבל כשמדינת הרווחה (בעיקר קצבאות הילדים) נעלמת אז היילודה הערבית\\מוסלמית מיישרת קו עם המקומית.
    ישראל הבינה את זה ב2002 לדנים יקח עוד כמה שנים להבין.
    את הגירה מבחוץ אפשר לעצור בכל רגע וזה מה שיקרה בשנים הקרובות באירופה. הקשחה של חוקי ההגירה.
    אפשר להרגע המיעוט המוסלמי ישאר על 20-25% בדומה לישראל.
    רובו ישתלב בחברה, כמו בישראל. והכל יהיה בסדר.מיעוט טרוריסטי\\עברייני יהיה ויטופל ע''י כוחות הבטחון.
    אפשר לנשום ולא לחיות כל הזמן בפחד.

    • ב2030 יהיו פה 2.2 מיליון ערבים ישראלים שיהיה לנו בהצלחה (ל''ת)

      יוסי, 06/09/12 11:55

    • שטויות. ה''רחם האיסלאמית'' תבלע את אירופה (וגם אותנו).

      יעל, 06/09/12 14:28

      שטויות. ה''רחם האיסלאמית'' תבלע את אירופה (וגם אותנו).

      תלמד מההיסטוריה של רומא.
      העממים המהגרים (שאינם הרומאים המקוריים) היגרו לרומא, שרתו בצבא, שינו את המירקם האנושי, ובמאות הראשונות לספירה רומא נעלמה.

      זה מה שיקרה לאירופה.
      חליפות איסלאמית.

      מה שכתבת בתגובתך זה ''Wishful thinking'' אוטופיסטי, אופייני לשמאלנים מרמת אביב ג' ושיינקין.

    • 11 - ממש הנביא ישעיהו אתה. בן כמה אתה תהיה ב 2060????

      שלום, נצרת עילית, 06/09/12 14:47

      דבריך יפים בתיאוריה אבל המציאות עולה על כל דימיון ותיאוריות.

    • אחמד לא שמע על התיזה שלך

      קשקוש מתחסד של פלצן שמאלני, 06/09/12 16:26

      כמו שהוא לא שמע על זה שאם רק ניתן לו קצת, קצת מיו''ש יהיה שלום.
      הבעייה שלך היא הבעייה הקלאסית של אורי אבנרי וממשיכו המודרני גדעון לוי. אשכנזים שבטוחים שההגיון שלהם הוא הגיון אוניברסלי וגם ערבים נשמעים לו.
      אבל ערבים הם לא כאלה, ההגיון שלהם אחר ומבחינתם - הם יעקרו לעצמם עין, אם יבטיחו להם שזה יכאיב לאירופאים.

    • ולמה שהאחוז ישאר כמו שהוא ולא יגדל? הרי הילודה שלהם לא השתנתה

      מאיפה הקשקוש של תגובתך, 06/09/12 17:56

      ומרגע שמיעוט מגיע לחמישית, הוא דורש עצמאות וכל המאזן בתוך המדינה משתנה.

      אין בכלל לדבר על 25% שציינת. ברגע שיעבור את הקו של חמישית, תהיה בעיה מאוד חמורה - לא חשוב באיזו מדינה.

  • 10.

    העמיד לך מראה מול הפרצוף , או שתתמודד עם המציאות או שתיכחד ,זו האמת (ל''ת)

    הסידרה היתה מאוד מעניינת ,סופסוף עיתונאי אמיתי, 06/09/12 11:24

  • 9.

    מצחיק

    איתמר, 06/09/12 11:15

    מצחיק אותי שיש עדיין אנשים שמצליחים להיות ציניים לנוכח המצב ההזוי הזה. הכתב מדבר על הדמון הערבי ואוטומטי מקטין את הבעיה. כי זה לא באמת מסוכן מה שקורה ואין באמת התפשטות של מוסלמים ברחבי אירופה ואין עלייה רצינית בפשיעה בשכונות המדוברות... זה לא משנה אם הרוב המוסלמי רוצה משהו אחר מה שקורה בשטח זה מה שקובע ולא משנה מה הסיבות לכך. מעבר לזה תמיד מבלבל אותי לראות את הסובלנות שיש לדרך שהיא מנוגדת לכל דבר שהדמוקרטיה מייצגת זה מצחיק כי בסוף בגלל כל האנשים שמטיפים לסובלנות ודמוקרטיה הדמוקרטיה תעלם

  • 8.

    מסמך מרתק

    אריאנה, 06/09/12 10:49

    הפרק ששודר אתמול היה חשוב מאין כמוהו.
    ולא, הוא לא יוצר פחד יש מאין, הוא מציג תמונת מצב שהיא פשוט מפחידה.
    אך יותר מפחיד מההתבדלות של המוסלמים, הניצול הציני שלהם את המדינות שקיבלו אותם, ההקצנה הדתית והשאיפה לג'יהאד - מפחידה ה''פוליטיקלי קורקטיות'' של המקומיים - שלמרות שהם רואים איך המדינה שלהם משתנה לרעה לנגד עיניהם עדיין מקפידים שלא לומר בריש גלי שיש בעיה עם האיסלם ועם המוסלמים.
    אירופאים: או שתתעוררו או שהמדינות שלכם יהפכו לעולם שלישי בתוך שנים ספורות.

    חובה למכור את הסדרה הזאת ולשדר אותה בכל אירופה וארה''ב.

  • 7.

    הבעיה של העולם כולו ושל המוסלמים במיוחד היא תחושת ה''מגיע לי''.

    עידו, 06/09/12 10:46

    אפשר היה לראות זאת בבירור בריאיון עם משפחת הפליטים ששוודיה הסכימה לקלוט, חוץ מאחד הבנים שנשאר בעיראק.
    ''אם הוא ימות בעיראק, אני אפוצץ את שוודיה!'' אמרה האמא. בלי שום הכרת תודה על כך ששוודיה קלטה את שאר המשפחה שלה.

    מגיע לי, מגיע לי, מגיע לי.
    ככה זה כשטובה הופכת לחובה.

    • תגובה

      גיא, 06/09/12 18:06

      זו בדיוק הבעיה:מדינות אירופה הסכימו לקלוט מיליוני מהגרים בני תרבות ודת אחרות אך אותם מהגרים (ולא חשוב אם הם פליטים או לא) לא מוכנים לאמץ את הערכים הבסיסיים של אותם מדינות (שאינם כוללים את כפיית הנצרות) אלא להיפך-לא מוכנים לנסות להתערות בחברה ומתכננים לכפות את האסלאם על התושבים ללא שום הכרת תודה.בבריטניה יש כבר ארגון שדורש להכריז על חלקים ממנה כ''אמירות אסלאמית'' ומתייחסים אליו בעצימת עיניים בגלל ''פוליטיקלי קורקט''. הגיע הזמן להסיר את הכפפות ולטפל בבעיה בכוח וכן אני שמח שגם להם יש בעיות כאלה ומקווה שיתפוצץ להם בפנים (מילולית)

  • 6.

    צבי יחזקאלי

    אלעד כהן, 06/09/12 10:29

    סדרה על נושא רגיש שחובה על כולנו לראות, מגיש בצורה נפלאה נושא מאוד מורכב שיהיה בעל השלכות על אירופה בשנים הקרובות ועל מדינתנו בטווח הרחוק יותר. חובה לראות.

  • 5.

    תוכנית מדהימה, מחכה לפרקים הבאים .... (ל''ת)

    יש עוד הפתעות, 06/09/12 10:26

  • 4.

    הים הוא אותו הים והערבים הם אותם ערבים,בארץ ובאירופה... (ל''ת)

    יצחק שמיר, 06/09/12 10:25

    • ל4 (ל''ת)

      זה כמו לומר 4=2*2, 06/09/12 16:50

  • 3.

    צריך להודות - האיסלאם ניצח

    ניר, 06/09/12 10:21

    עם כמות המוסלמים בעולם והכוונה להשתלט על העולם אין לחילוניות סיכוי בשום ארץ

    • יש סיבה שהאירופאים הנאורים לא השמידו את המשרפות

      ???, 06/09/12 12:07

      ומחנות הריכוז.
      בקרוב מאד הם כנראה יתחילו להשתמש בהם שוב והפעם על המוסלמים.

    • זו לא הכמות אלא האיכות של עם ישראל שינצחו תמיד!

      אלירן, 06/09/12 13:17

      ה' איתנו, עוד מעט תראו כל ישראל שמי הם בכלל לעומת אלוהי ישראל.

    • אז זהו. שהחיים הטובים במערב מקפלים את האיסלם מבפנים.

      אין לדת סיכוי בתוך החופש המערבי, 06/09/12 13:36

      אני בארהב ומכיר אישית בנות של משפחות מוסלמיות מעזה שהיגרו.
      הנערות הללו לא סופרות את האיסלם ממטר ובתוכן מתביישות בשורשים שלהם ובפרימיטיביות ההורים שלהן.
      תהיה רגוע.
      ככל שמהגרים יותר מוסלמים למערב , האיסלם יקבל יותר לחץ להרגע ולהנות מחופש .לא מאמין?
      ראה דמוקרטיה מוסלמית במיצרים.
      היום דור ראשון אחים מוסלמים שולטים באופן מלא. דבר איתי עוד עשר שנים על מיצרים.

    • שטויות...

      שרון, 06/09/12 14:04

      אחרי מה שהארופאים עברו באירופה הם יחברו דווקא ל.. יהודים. הם היחידים שיש להם נסיון מאבק ממושך אל מול הטרור האיסלאמי הראדיקלי.

      • ממש לא שטויות

        שרונה, 09/09/12 15:13

        אף אחד מהם לא ברח מארץ המצוקה שלו בשביל לחזור למצוקה. זה הגל הראשון של תגובת נגד לקיצוניות המשוחררת של תרבות המערב.

        אחרי כן תבוא ההיטמעות והשפה והמנהגים ומה שישאר בסוף זה מה שנשאר מההודים שהגיעו לאנגליה מאז תחילת המאה. ז''א בריטים מהוקצעים עם גוון מוזר משהוא

  • 2.

    הם הופכים את אירופה לפח אשפה ואם הארופאים לא יתעוררו

    אייל, 06/09/12 10:09

    ויעיפו אותם הם ישטלתו להם על המדינות עם הריבוי הטבעי שלהם

  • 1.

    סדרה מצוינת ! (ל''ת)

    ישראלי, 06/09/12 09:57