• 31.

    אני חושב שזו היתה טעות ללכת להישרדות

    אביב, 03/09/12 17:41

    אני יודע שהרבה התאכזבו ממנו

  • 30.

    כאילו אין מספיק שנאה בעולם ..די עם ההשמצות תמצאו לכם חיים (ל''ת)

    אנשים כל כך רעים תמצאו לכם חיים ..הראל אין עלייך!!, 03/09/12 14:49

  • 29.

    אוהבת אותו (ל''ת)

    מורן, 02/09/12 22:53

  • 28.

    הראל מויאל

    נועה, 02/09/12 22:51

    הוא באמת מיוחד בטוח קונה את הדיסק. בהצלחה הראל
    וכל מי שכותב דברים רעים, בבקשה תפסיקו אם זה. הוא לא עשה לכם שום דבר רע!

  • 27.

    הראל מויאל

    נינה, 02/09/12 20:59

    לא משנה מה יגידו בישבילי הוא זמר אמיתי הוא שר מהלב שלו הוא יודע לרגש הוא כותב את השירים שלו בעצמו הדיסקים שלו הם מיוחדים ויפים הולכת ליקנות את הדיסק ברגע שיגיע לפה

    • מסכימה איתך

      שני, 02/09/12 22:00

      אני פשוט אוהבת את שיריו !!!

  • 26.

    אנשים תפסיקו

    מישהיא, 02/09/12 20:14

    תגידו מה יש לכם למה להיתפס בשטויות הראל הוא בן אדם טוב הוא היחיד שלא ניסה להדיח מישהוא בצביעות וביגלל זה כעסו עליו הדיסקים והשירים שלו יפים והמילים באמת מהלב ומרגישים את זה השירים של הראל הם לא הפסיכולוג רק של עצמו מי שלא אוהב אותו סבבה לא כולם יאהבו אותו אצל כל אחד זה ככה אבל למה ליפגוע ולהגזים בתגובות זה שאת לא אוהבים אותו לא אומר שאתם צריכים לרדת עליו וליפגוע הוא סך הכל בן אדם כמו כל אחד אחר שלא היה רוצה שיעשו לו את זה תפסיקו אם שנאת חינם זה לא נורמלי כבר והראל בהצלחה אם הדיסק ובכל החיים מקווה שיאהבו אותו ושהוא יצליח כמו שהוא בן אדם אמיתי ששר מהלב ומרגש מלא אנשים שכן אוהבים אותו וכן רוצים שהוא יצליח קונה את הדיסק בטוח אני אוהבת אותו ולא איכפט לי מה יגידו הוא זמר אמיתי

    • אבל למה העילגות הזו, היכן פסיקים ונקודות

      משהוא, 02/09/12 20:36

      גם אתן המעריצות כמו מויאל לכו בבקשה ללמוד עברית .

      • לא כולם מושלמים

        מישהיא, 02/09/12 21:47

        אז לא שמתי פסיקים בסדר מודה בטעות לא כולם מושלמים אבל זאת לא סיבה להיתייחס ככה לבן אדם כמו שאתם כותבים את הדעות שלכם גם אני כתבתי את שלי

        • כן התשובה הקבועה

          מירי, 02/09/12 23:03

          כן התשובה הקבועה שלכן נגד המויאליות
          אותו דיסק שחוזר על עצמו שוב ושוב אחרי כל תגובה: אתם עילגות, יש לכן שגיאות כתיב, אתן לא יודעות עיברית... ולמה שהיא כתבה את היתייחסת? למה שהיא ניסתה לומר שמת לב?
          לא ניראה לי. הדבר החיד שחיפסת זה איפו היא שכחה את הפסיק או את הנקודה. וזה הכל

      • אני עם תואר שני ומאוד אוהבת

        שני, 02/09/12 21:59

        מה הקטע עם עילגות ??? מה הקשר ?? לפעמים שאדם מגיב בעוצמת רגשות אז יש טעויות. הבחורה אמרה את אשר על ליבה ואני מזדהה עם כל מילה אותי מויאל מרגש באופן ששום זמר אחר לא מצליח לרגש...גם אני ארכוש את הדיסק ברגע שיגיע לחנות אני מהצפון ועדין לא הגיע...

  • 25.

    אוהבת מאוד את מויאל

    מירים, 02/09/12 19:43

    זמר מרענן שירים יפים קול ממיס ומתוק אמיתי ...ובהשרדות -עריכה גרועה כולם ראו מי זה תורגי איזה שפל אבל בחרו להראות רק את התגובות של מויאל ..באמת יופי....

  • 24.

    מויאל -זמר ואדם בחסד עליון

    דורון, 02/09/12 18:55

    כל ארבעת הדיסקים מדהימים באמת השלישי והרבעי חשופים במיוחד ,הראל כישרוני מקצועי בעל קול חם ועמוק שממיס את הנשמנ יש בו טוהר ויושר טוב וצניעות בצורה בלתי רגילה .המון הצלחה אגב וגם חתיך הורסססססססס!!!!

  • 23.

    איזה קטע שירי מימון הוציע דיסק ביום שמויאל הוציא

    גלעד, 02/09/12 18:39

    אבל ההבדל הוא ששירי נכנסה למקום הרביעי במצעד המכירות ומויאל למקום ה-23.
    יחי ההבדל הגדול , מויאל בדרך לעוד כשלון.

    • ל23 איזה קטע וואלה אבל הדיסק של הראל עוד לא בחניות

      מישהיא, 02/09/12 20:21

      איזה קטע אבל הדיסק של הראל עוד לא יצא לחניות רק חלק מהשירים שבו יצאו בתור סינגלים אבל לחניות לא הגיע עדיין אז איך אתה מצפה שיקנו את הדיסק שלו אם עדיין לא מוכרים אותו בכל החניות ושירי מיימון שיהיה לה בהצלחה מגיע לה

      • זה בחניות ועוד איך

        חחחחחחחחחחחח, 02/09/12 20:35

        לשירי מימון אין חברת הפצה משלה , אני מניח שהיא נתקלה באותן בעיות כמו מויאל ובכל זאת היא מקום רביעי הוא 23 , והעובדה שהוא ממוקם אומר שהדיסק בחנויות.

        • אוקיי מה שתגיד

          מישהיא, 02/09/12 21:34

          בוא מחר לאשקלון לאשדוד לחיפה לאילת לך תיבדוק את החניות בארץ אחת אחת ותגיד אם מצאת את הדיסק בעוד מקום חוץ מתל אביב וגם לשם אני לא בטוחה שהוא כבר הגיע הודיעו על עיכוב ביציאה לחנויות
          ושירי מיימון מקום רביעי כל הכבוד בהצלחה אני אומרת באמת מכל הלב מגיע לה היו לה קשיים היא היתגברה אבל לא לכולם יש את אותם הכוחות אז אולי להראל קצת יותר קשה
          ולמה להשוות בינהם בעני שניהם טובים מקום 23 זה מקום מספיק טוב אנשים לא חייבים ליהיות בטופ ובאמת אני מציעה לך ללכת לחפס בחנויות תיבדוק ותיראה שאין

          • גם בטבריה לא הגיע וגם לא בחיפה

            אורלי, 02/09/12 23:34

            ודי כבר לחפש את הראל לכו תרדו על חבורת המשתמטים התכמנים מהשרדות ותעזבו בשקט את הטוב המוכשר והחתיך הזה יש לו קהל בוגר וגדול -ולא המוני ורדוד

  • 22.

    יש חיים על מאדים..הראל, ספר להם... (ל''ת)

    השפוי, 02/09/12 18:30

  • 21.

    ''הראל החליט שהגיע זמן להיחשף'',''הגיע הזמן לאלבום חדש'', WTF??? (ל''ת)

    אביבית, 02/09/12 16:39

  • 20.

    עוד פעם: שמרית, יס''ם, מסע עצמי, התבגרות בלה בלה בלהההה

    TSO, 02/09/12 16:37

    לא נמאס

  • 19.

    הראל, אתה פרנואיד. חשבת פעם ללכת לטיפול? (ל''ת)

    ממליצה מכל הלב. אולי זה יעזור גם בקריירה.., 02/09/12 15:43

  • 18.

    אין ספק הקהל פגש את דמותו האמיתית כפי שהוא רצה

    חגי, 02/09/12 15:18

    כולם צפו -
    בסצנת ההתחרפנות והפארנויה שלו ,
    בעילגות שלו (שני בריתות ,אומרים שתי) ,
    בעובדה שהוא כנראה בטראנס מתמשך כבר שנים ועדיין תקוע ב-2004('' בוא ניתן לקהל להחליט'') ,כל עם ישראל לעג ועדיין לועג , חבל עשה לעצמו רק נזק ,אולי אם באלבומו הרביעי היה מחדש אבל מכיוון שהוא נשמע אותו קיטש ים תיכוני רדוד בדיוק כמו שלושת אלבומיו הקודמים צופה כשלון ענק בדיוק כמו באלבומיו הקודמים, הוא פשוט אכזב ובגדול ,גם בהשרדות וגם באלבום.מצער.

  • 17.

    למה הקהל צריך להכיר את הבן אדם?

    סתם שאלה, 02/09/12 14:24

    למה הזמר בשביל להרוויח קהל צריך לחשוף את עצמו, צריך להוכיח לכולם איזה סוג של בן אדם הוא? זמר/שחקן או כל איש מקצוע אחר צריך להרוויח את ההצלחה שלו בתחום בזכות ידע, כשרון ועבודה קשה , ולא על ידי ''תראו איזה חמוד, מקסים, טוב לב אני''. אתה בחור נחמד, איש משפחה למופת, אבל מצטער אחי, יש כמוך בחורים טובים בישראל וכל העולם בשפע, למה זה אמור לגרום לי לקנות את האלבום שלך או לשמוע את מוזיקה שלך? אולי במקום לבזבז את זמנך בהשרדות ולהוכיח לכולם שאתה אחלה בן אדם, היית צריך להתרכז במוזיקה שלך, איך ואיפה אתה יכול להתקדם ולהשתפר כאמן וזמר.

  • 16.

    מויאל שחקתה משחק הגון וזה קשה בחיי יום יום יש הרבה זאבים (ל''ת)

    ורה, 02/09/12 14:15

  • 15.

    מה קרה קשה לאנשים לפרגן? הראל הגיע לאן שהגיע בזכות עצמו!

    תמי פרץ, 02/09/12 14:14

    הראל היה ונשאר עם אותה נשמה ענקית שהייתה לו עוד הרבה לפני כוכב נולד, האף שלו לא עלה לשמיים כמו של ''כוכבים'' אחרים שחשים מעצמם.

    שימו את עצמכם רגע במקומו ותראו שלהשאר שפויים ונאמנים לערכים שלכם קצת בלתי אפשרי במצב שכזה בטח ובטח שאחרי הישרדוות.

    אז הראל שאפו ! זה התחיל מלהעריץ את הכוכב הנולד של לפני עשר שנים וזה הפך והתעצם עד כדי הערכה עד היום בעיקר בזכות הפשטות, הצניעות והענווה. הלוואי שכולם היו כמוך !

    • זה לא צניעות\\ענווה הוא סתם חוסר עניין לציבור

      מרי, 02/09/12 17:50

      ולכן התקשורת לא ממהרת לכתוב עליו\\לראיין אותו. אדם ענוו וצנוע לא הולך לתוכנית כמו השרדות שהחשיפה בה היא מטורפת (ההשתתפות בהשרדות שווה לכ-10 שנים במדורי רכילות).
      ענוו וצנוע הוא אדם סופר מוכשר\\סופר מצליח\\קהל מעריצים גדול שהולך אחריך ושהשתן לא עלה לו לראש ,זה לא המקרה של מויאל כאחד שהאלבומים שלא לא ממש הצליחו והוא לא מצליח למלא מקומות קטנים כמו האוזן בר ותאטרון תמונע(מקומות של לא יותר מ-100 איש ) עם כל כך מעט מעריצים הוא פשוט חוסר עניין לציבור , אני בטוחה שמויאל הוא החור נחמד , אבא טוב ובעל טוב אבל לא ממש אישיות גדולה זה היה מאוד ברור בהשרדות , מויאל משעמם, לא חכם במיוחד ,לא כריזמטי במיוחד קצת עילג ופרנואיד וחסר עמוד שדרה וגם קצת בכיין ('' לא באתי מוכן למשחק ,אני מבקש סליחה ''). אין שום קשר לענווה וצניעות .קאפיש.

      • אולי בשבילךך חוסר עינין

        רונית, 02/09/12 19:38

        אבל כל מי שרגיש בנפשו נמס ממויאל כל מי שרוחני נמסמ מויאל במויאל יש משהו טהור וברור שגסת רוח כמוך לא תוכל להתחבר אליו ..ואגב ההיתי בארבע הופיעות של מויאל וכולן היו מלאות עד אפס מקום ...וכל יום הוא ברדיו אחר ובתוכנית אחרת אז לא ניראה לי שהתקשורת לא מעוננינת בו.........

        • כנראה שיש מעט מאוד אנשים רגישים בארץ ועל זה נאמר פחח

          האמת כואבת אה, 02/09/12 19:52

          והעילגות והשפה השכונתית זה כנראה משהו שאופייני לא רק למויאל גם חמעריצות שלו.
          ההיתי - הייתי
          הופיעות - הופעות
          ולגבי ההופעות המלאות עד אפס מקום - את הסיפור הזה ספרי לסבתא , כולם יודעים את האמת אבל רק אתן בחרתן להיות בת יענה .
          והיכן בדיוק במה שכתבתי יש גסות רוח אה כן באמת , האמת בהחלט גסת רוח ואת פתאטית.

          • עלייך נאמר פחח..

            נינה, 02/09/12 21:09

            אני גם היתי בהופעה שלו ודווקא היה מלא שם ואם את קוראת לנו עילגות אז תדעי שאם את תחפסי את הפרוש למילה עילג במילון זה אומר מגמגם אני לא יודעת איך את יכולה לזהות בן אדם מגמגם דרך מיקלדת של מחשב או שאולי יש לך במחשב תוכנה מיוחדת שמזה גימגומים את אומרת שהאמת כואבת אבל זאת לא האמת תחשבי ליפני שאת כותבת מתי היית בפעם האחרונה בהופעה שלו שאת יכולה להוכיח שהיה ריק
            חוץ מיזה אפשר לדעת מה רע בשפה שכונתית? כולם מדברים באותה שפה בידיוק עיברית אבל אני לא שמעתי אף אחד מדבר בשפה כל כך גבוהה
            ואני לא חושבת שאת מדברת ככה

            • תדייקי בבקשה

              מרי, 02/09/12 22:23

              לא רק גמגום .
              עלגות - שגיאת לשון.
              עלגות- שטחיות ורזון השפה.
              עלגות - שגיאות לשון.
              תקראי שוב את מה שכתבת , לצערי יש כאן עלגות.
              ולגבי מויאל כן לצערי השפה שלו שטחית ויש לו שגיאות לשון.
              כל טוב בהצלחה, אבל בבקשה, בבקשה תלמדו עברית.

          • שלום למורה ללשון

            רונית, 02/09/12 21:43

            באמת יופי ,במקום לשים לב לתוכן שמת לב שטעיתי במילה ,אחת מדברת על רמה ???דבר שני אני ממש לא מעריצה אף אחד חוץ מבורא עולם אני כן מחוברת לשיריו של מויאל לא מבינה מאיפה כל הארס והרוע יש המון כתבות של אומנים שאני לא מתחברת אליהם ומעולם לא היה בי הצורך לפגוע בהם מאחורי הדמות יש רגשות אישה וילדים -קחי זאת לתשומת ליבך..אנחנו בחודש אלול ....

        • רונית צר לי לאכזב אותך גם בתעשייה יודעים שהוא לא ממש מצליח

          גלעד, 02/09/12 20:31

          תאזיני לראיון שהוא נתן לאיריס קול ברדיו לאחר שיצא הסינגל '' סמי'' , איריס ממש רמזה לו כיוון שהוא לא מצליח אולי כדאי שהמוזיקה תהיה עיסוק צדדי.
          וקצת פתאטי לכתוב שההופעות שלו מלאות עד אפס מקום כולם יודעים שלא . הוא נחשב גם בתעשיה כיוצר וזמר מאוד בינוני .(גם דיי לועגים לו לאחר השרדות).
          אבל זה בסדר לא כולם חייבים לאהוב את כולם ,רק כשזה מגיע לראיונות איתו הוא אף פעם לא יהיה אמיתי זה תמיד נשמע מזויף - '' אשתו דחפה אותו ללכת להשרדות'' , '' הוא הלך בשביל החוויה '' , ''הוא הלך כדי שיכירו אותו '' (הכירו ועוד איך ולא לטובה חבל עשה לעצמו נזק), תודה באמת -ראשית הלכת בשביל הכסף שנית הלכת ע''מ לנסות להשאר בתודעה (טיפשי מצידו שהוא חשב שזה ירים את הקריירה שלו) .

          • הוא רק בן אדם

            נינה, 02/09/12 21:41

            הוא רק בן אדם לא מלאך כולם עושים טעויות בחיים אף אחד לא מושלם תרדו ממנו אין לי בעייה אם זה שלא תאהב אותו כי כל אחד והדעה שלו רק לא צריך ליפגוע תחשוב על זה שהוא בן אדם ודברים כאלה יפגעו בו ואני בטוחה שאף אחד לא היה שמח אם היו פוגעים בו וגם אם הוא לא הכי מצליח יש כאלה שכן אוהבים אותו וכן רוצים שהוא ימשיך אולי זאת היתה טעות ואולי לא

          • הי גלעד...

            רונית, 02/09/12 21:54

            אני רואה את הדברים ממש אחרת ממך ''כשם שפרצופם שונים כן דעתם שונה ''...תחילה נתחיל בעובדות בארבעת ההופעות שאני נוכחתי בהן אכן היה מפוצץ!!!,שנית מויאל הוא זמר יחודי ואין מה לעשות לדבר מיוחד לא כל אחד מתחבר תיראה למשל את השיר וואיי לי סליחה מכבודך אבל בעיני תת רמה -תראה כמה צפיות יש לו ביטיוב..כי זה רדוד אז זה פונה לקהל רב יותר...בקשר להשרדות...אולי זו טעות ואולי לא אבל זו זכותו להתנסות בעינין הזה ואני מאודדדד מאמינה למויאל כי אני מוצאת בו הרבה עומק כאב ואמת ...אז אם אתה לא אוהב זכותך יאמר לזכותך שאין בך את הארס שיש לקודמתך בתגובה ...
            חתימה טובה ושנה טובה ...

  • 14.

    זמר מקסים, עם קול מרגש, כל ארבעת הדיסקים נהדרים (ל''ת)

    rina, 02/09/12 14:00

  • 13.

    סתם יצא מעאפן המויאל הזה. עדיף היה ללוא היה חושף עצמו כך (ל''ת)

    אחד שמכיר, 02/09/12 13:37

    • הכל עריכה

      אורן, 02/09/12 23:41

      בתור עוזר לעורך בערוץ 3 ובערוצים אחרים חייב להודות על האמת ..ברור שקרה שם משהו רציני בין מויאל לתורגמן אבל כדי ליצור ריייטינג בחרו להראות רק חלק מהתגובה של מויאל בלי שנדע מה קרה שם ומה הוא ראה כל מי ששכל בראשו צריך לדעת שהתוכניות האלו ערוכות ואנו בתור עורכים עושים מישמש ממה שאנו רוצים העיקר ליצור עינין......אז תרדו ממויאל ומהר !!! אחלה גבר מלח הארץ!!!!

  • 12.

    הקהל אכן הכיר את דמותו האמיתית - והבין שהיא פשוט לא מעניינת (ל''ת)

    אפרת, 02/09/12 12:03

  • 11.

    וואו, כמה עומק, איזה מסע נפשי מרתק (ל''ת)

    יפית, 02/09/12 11:39

    • חחח ממש גורו (ל''ת)

      אדם, 02/09/12 16:37

  • 10.

    איזה כיף לשמוע שוב על תהליך ההתבגרות של בוגר כוכב נולד..

    סמי, 02/09/12 11:23

    תענוג

  • 9.

    מרגש (ל''ת)

    די כבר!, 02/09/12 11:23

  • 8.

    בהצלחה חמוד. אתה בן אדם מקסים וראינו בהישרדות.

    אריאל, 02/09/12 11:03

    מאחלת לך שתצליח כי מגיע לך.יש לך קול מקסים והעתיד עוד לפניך.

  • 7.

    בן אדם מסכן

    אנונימי, 02/09/12 10:48

    האדם הזה מייצג בדיוק את ההפך מאמן אמיתי. כל השיקולים שלו נשמעים כאילו הם חלק מאיזו שהיא נסיבות כלכליות. הוא לא משחרר את כל היצירתיות בכלל שהוא פוחד ממה שיחשבו עליו בבית. הוא מצייר את כל ההצטרפויות שלו לתוכניות ריאליטי כמו איזה שהיא טעות שנפלה עליו מבלי שהוא בכלל היה מעוניין בה. זה שטויות, כל מה שהוא עושה זה בהסכמה מלאה וממקום של לרצות להתפרסם ולא מרצון לחשוף את האמנות שלו לקהל רחב יותר. זה לא יותר מגימיק... ממתי אנשים אוהדים מוסיקאים בגלל שהם מצליחים בתוכנית ריאליטי? האם הדרדרנו עד כדי כך? מה קרה לתוכן?

  • 6.

    אתה מדהים ומוכשר !!! (ל''ת)

    קרן, 02/09/12 10:40

  • 5.

    הוא בחור טיפש לדעתי (ל''ת)

    יונתן, 02/09/12 10:39

    • מסכים לגמרי טיפש , זה היה כל כך ברור בהשרדות

      יוחאי, 02/09/12 18:26

      הרושם הגרוע האיום שהוא השאיר בהשרדות יהיה לו לרועץ, לו היה בחור חכם לא היה מסכים להשתתף .

    • מה אתה אומר

      אורי, 02/09/12 23:45

      שתגיע לרבע מהאינטלגנציה הריגשית והשיכלית של מויאל אז נדבר

  • 4.

    איזה הבדל תהומי בין הראל מויאל אציל הנפש לבין...

    אבי, 02/09/12 10:24

    איזה הבדל תהומי בין הראל מויאל אציל הנפש לבין תורג'י עלוב הנפש . האחד חכם ,יפה , מוסיקאי (זמר) מוערך לוחם ביס''מ וציוני . ואילו התורג'י ההיפך הגמור מכוער טיפש שחושב שהוא חכם , משתמט מצה''ל . ועלוב נפש.
    צריך לשים סוף להשתתפות של משתמטים בתוכניות ריאליטי שבהם ניתן להרויח כסף .( מיליון ש''ח) קודם כל יוצאי צבא וחיילים בשירות . עיניי עירי קודמים . המשתמטים ממילא עושים הרבה כסףבשלוש שנות השתמטות .קיבינימט איתם .

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      אורי, 02/09/12 23:43

  • 3.

    סקעעעת שולת, מויאל פיכסה

    קורל 25, 02/09/12 09:57

    הראל סקעת שולטט הייתה התארבות של ההפקה והוא ניצח כי היו לו יותר קולות אבל צביקה הדר אמר שזה מהפךך כי ההפקה רצתה מהפך כי הרייטינג אני אומרת לכם אני יודעת מה אני אומרת גם אמא שלי אמרה שזות ההפקה התערבה וזה רק בשביל רייטינגג וסקעת שר יותר וטב והיה גמר עם שירים יפים אבל רק של סקאת הראל אהובייי כי מויאאלל פיכסה וגם כל המעריצים של מויאל מכוערות ושמנות

    • מויאל וסקעת

      נינה, 02/09/12 21:56

      אולי אני הבן אדם היחיד בעולם שאוהבת את שניהם אבל יש לי דבר אחד לומר זה שלשניהם קוראים הראל וזה ששניהם הגיעו לגמר וזה שהם זכו מקום ראשון שני ולשניהם מגיע ליזכות לא אומר שצריך כל הזמן להשוות בינהם עברו 10 שנים מאז דיי שנאת חינם הכל למה כל מי שאוהבת אחד מההראלים שונאת את השני?

    • השם ירחם איזו תת רמה

      משהי בשוק, 02/09/12 23:43

      מה זה אמור להביע תתחברי למי שאת רוצה בלי לגמדאת השני ! מה זו שנאת החינם הזו ??? אני מאוד מתחברת להראל מויאל אז מה אני כל היום מחפשת איך להכפיש אחרים????? ממש לא !

  • 2.

    דמותו האמיתית לצערי הרב אכן התגלתה

    נעמה, 02/09/12 09:32

    פרנואיד , עילג , חסר עמוד שדרה ועדיין תקוע אי שם בשנת 2004 , שום בשורה חדשה אין באלבומו החדש אותו קיטש ים תיכוני ,חשבתי שלאחר שהוציא את ''סמי'' הסינגל הראשון סוף סוף נקבל משהו חדש לצערי התבדיתי , את האלבום הזה כבר לא אקנה .

    • הכל עדיף על תורג'י ואושרי הנצלנים התוקפניים. (ל''ת)

      עדינות ורוך הם לא מילה גסה..., 02/09/12 15:30

  • 1.

    טמבל שהשתתף בזה (ל''ת)

    צריך לחשוב לפני שקופצים, 02/09/12 08:54