• 144.

    נויבך אינה קדושה, והתכנית אינה נחלתה הפרטית

    לרפי, 30/07/12 14:37

    צרוף מגישים נוספים לתכנית אינו מהווה חריגה מנורמות מקובלות בשידורי רדיו ובשידורי תכניות בכלל. במקרה של נויבך, חרף יכולותיה האישיות, דעותיה חרגו מכל נורמה של איזון ו/או אוביקטיביות, ונדרש ריסון אמיתי של הדברים.
    ההנחה שאגודת העיתונאים היא זו שמנהלת את הרדיו, היא שערוריה. על הנהלת הרדיו להסביר לעיתונאים שהם עובדים ברשות השידור ולא מנהלים אותה. אם לא יניחו להנהלה להנחות ולכוון את הרכב השידורים, התכנים, הרמה המקצועית ואופי ההגשה עפ''י מדיניוה, יצטרכו למצוא מקום עבודה אחר.
    הגיע הזמן להפוך את השידור הציבורי מחממה לשמאל ולדעותיו הקיצוניות למסגרת מעורבת מבחינת דעות והשקפות ומאוזנת בכל הנוגע להרכב הנושאים ודרך הצגתם.

  • 143.

    איזו התנהלות של קליקה... כל כך שקוף שזה מביך (ל''ת)

    ציונה, 26/07/12 20:33

  • 142.

    חלאות שמאלניות - גרועים יותר מהמשטרים הכי חשוכים בעולם!!! (ל''ת)

    גד, 25/07/12 13:44

  • 141.

    איך אפשר לשמוע אותה על הבוקר ?? (ל''ת)

    בחורה גסה כוחנית ודוחה !, 25/07/12 05:17

  • 140.

    קרן נויבך עיתונאית מעולה, והתוכנית היא פנינה, מירו אל תקלקל. (ל''ת)

    בן עמוס, 24/07/12 20:51

    • היא בלתי נסבלת, בלי קשר לדעותיה. הקול שלה, האנרגיה שלה מעצבנת. (ל''ת)

      דוד: הקול שלה מלאכותי, מתחסד, חנפני, לא אמיתי., 25/07/12 02:10

  • 139.

    קרן נויבך

    יורם אלפסי, 24/07/12 17:56

    יכולה לשדר ברדיו פלסטין.

  • 138.

    קרן רק סימפטום=ברשות השידור התרגלו שרק להם זכות הדיבור לימני אין זכויו (ל''ת)

    נכהן לא נלחמים עליה בגלל שהיא טובה אלה בגלל דעותיה, 22/07/12 20:52

  • 137.

    שוב ושוב החונטה מגינה על חבריה. (ל''ת)

    בושה לתקשורת המוטה., 22/07/12 17:29

  • 136.

    פשוט בהמה, (ל''ת)

    גסה., 22/07/12 15:49

  • 135.

    יצור לא נעים בלשון המעטה. (ל''ת)

    המון חוצפה, גאווה, לחץ, צעקנות, צביעות,חוסר הגינות, 22/07/12 15:40

  • 134.

    כתבת מעולה,עינינית ומקצועית

    נאוה, 22/07/12 14:35

    גברים בינוניים פוחדים מנשים חכמות.

  • 133.

    השמאלנים הם סרטן, הם עוכרי ישראל, גייס חמישי !

    משפחת מאירה (ב''ש), 22/07/12 13:32

    הם סובלים מבורות ומתסמונת סטוקהולם אשר עושה תעמולה של דה-לגיטימציה ודה-מורליזציה המשרתת היטב את האויב הערבי.

    מרביתם אם לא כולם של האדומים הצבועים יפיי הנפש רוצים לחזור לקויי 67, שאם זה לפי השטח אז השליטה שם אמורה להיות ירדנית בכלל, וירושלים גם כן ! ואם לפי תוכנית האו''ם אז ירושלים אמורה להיות עיר בינלאומית ! אז על מי הם עובדים ??? למה הם עלו לארץ ? בגלל מגדלי עזריאלי או הר הבית וקבר רחל ?

    • לא להכליל את האשכנזים כשמאלנים עשירים מתל אביב!

      דני, 22/07/12 14:50

      הכללה שגויה שנופלים בה מזרחים רבים: לא כל אשכנזי הוא עשיר, לא כל אשכנזי הוא שמאלני תומך אוסלו, לא כל אשכנזי הוא תל אביבי שתמנגד להתנחלויות ותומך בחזרה לגבולות 67.
      נכון, יש אשכנזים עשירים, תל-אביבים, שמאלנים - אבל זה מיעוט, שאמנם שולט באמצעי התקשורת ואולי גם בתשתיות עסקיות רבות.
      יש מלא אשכנזים שהם אנשים נורמליים לגמרי, אז לא לעשות הכללה כזאת!

    • כמה משלמים לך לשעה כדי לכתוב תגובות גרועות מסוג זה? (ל''ת)

      ירושלמי, 22/07/12 16:24

  • 132.

    חפשו בפייסבוק: כולנו נגד התקשורת השמאלנית קיצונית

    חפשו בפייסבוק: כולנו נגד התקשורת השמאלנית קיצונית, 22/07/12 13:31

    די לצנזררררררררררררררררררררר

    • משלמים לך הרבה כדי לשבת ולכתוב תגובות מסוג זה 1 (ל''ת)

      א.א., 22/07/12 16:25

  • 131.

    חפשו בפייסבוק: כולנו נגד התקשורת השמאלנית קיצונית

    חפשו בפייסבוק: כולנו נגד התקשורת השמאלנית קיצונית, 22/07/12 13:16

    די לצנזר אני מתעד את השליחה
    נאבקים בתקשורת

  • 130.

    חתיכת אדום צבוע שכמותך ! כשמפא''י סתמו פיות במשך 67 שנה שתקת ! (ל''ת)

    רמי, 22/07/12 13:15

  • 129.

    שימו לב איך בהדרגה סותמים פיות לכל מי שמביא נושאים חברתיים

    ג, 22/07/12 12:48

    שיתוף פעולה של נתניהו וחבריו הטייקונים

    • זה לא רק חברתיים (סטליניסטים) אלא גם נושאים שעושים דה-לגיטימציה לישראל (ל''ת)

      מספיק עם הדמגוגיה האדומה !, 22/07/12 13:16

    • חפשו בפייסבוק: כולנו נגד התקשורת השמאלנית קיצונית (ל''ת)

      חפשו בפייסבוק: כולנו נגד התקשורת השמאלנית קיצונית, 22/07/12 13:31

    • אכן נתניהו אכזר ונבל הדואג לחבריו בלבד.

      אבל השמאל לא באת טוב יותר, כנס להבין מדוע-, 22/07/12 15:32

      כאשר השמאל רוצה באמת לשנות משהו, הוא ממש עוסק בשתיפות מוח, ולא מרםה לרגע.

      בנושאים הכלכליים הם אינם שונים מביבי הרשע, אלא מנסים רק להשתמש בכך בכדי להפילו.
      ברוב המקרים הם מביאים מומחה וכביכול משלימים עם המצב. ז''א אין דיון אמיתי, אלא ציקצוק קצרצר, ואז טוענים לעומת המומחה כי: במצב בטח לא ישתנה, ואין סיכוי לעמוד מול הטייקונים ובלה בלה..
      בקיצור, רוצים שנשלים עם המצב.

  • 128.

    הקול שלה מונוטוני ומעצבן, נושאי העיסוק עם עודף פמיניזם רדיקלי

    לא הייתי מאזן אותה הייתי מדיח אותה, 22/07/12 12:42

    וכל ראיון מסתיים באיזו אמירה שלילית וטון נגטיבי.

    • כל עוד היא וכמותיה בסביבה, אל-ג'אזירה יכולים לצאת לפנסיה (ל''ת)

      חני, 22/07/12 13:17

  • 127.

    כי זה בדיוק מה שחסר בתקשורת, עוד שמאלנית.. ממש ''סותמים'' לה את הפה.. (ל''ת)

    אור, 22/07/12 11:29

  • 126.

    כן, הרדיו הרי רשום על שם השמאל בטאבו..

    נמרוד, 22/07/12 11:12

    רוב הציבור ימני, אבל קולו לא נשמע בגלל ההטיה התקשורתית. ''אבירי חופש הביטוי'' לא יוותרו על אף שעל ואף משבצת שידור למען מישהו שיעד להביע דעה ימנית... אכן, בולשביזם טהור.

    • הכל שמאל

      אזרח, 22/07/12 13:42

      בגין שמאל החזיר את סיני.
      גיאבוטינסקי שמאל לחלק מחדש עושר כל 50 שנה. חוק העיזבון.
      אריק מלך ישראל שמאל החזיר את עזה.
      העיתונים שמאל מעריב ידיעות וכל שאר העיתונים שנמצאים בידיים של שמאלנים שמתחפשים לשמאלנים
      העובדים הסוציאליים
      השופטים
      פרקליטות המדינה
      המורים
      ההסתדרות
      ורק אתה נמרוד והרבנים שאלוהים לצידכם
      מחזיקים את השור בקרניו
      בסיירות
      בשב''כ והמוסד אבל היזהר מהראשים שמאלנים אחד אחד.
      הכל רשום בטאבו
      ואתה שונא ישראל
      ומפלג את העם
      ולא יודע לדון לגופו של נושא
      אלא לגופו של אדם
      וזאת כדי להוכיח שאתה צר מוח צר אופק
      בקיצור לאומן

  • 125.

    רוצים צדק תקשורתי שדרים ימניים לפחות כמו שדרים שמאלניים (ל''ת)

    סוף לדיקטטורת השמאל בתקשורת, 22/07/12 11:04

  • 124.

    קרן נוייבך בלתי ניתנת לבליעה. נמאס מהקומוניסטים האלה

    יאללה. יש לנו עוד אנשים בארץ ואותם רוצים לשמוע!, 22/07/12 10:40

    מספיק עם נסיונות השטיפה הקומוניסטים האלה. הם לא עוזרים, הם רק מקוממים את הציבור. רשת ב' צריכה לשרת את הציבור הרחב ואל את בג''צ והפרקליטות החטופים בידי שמאלנים קיצוניים ואנרכיסטים.

  • 123.

    זה הכל כלכלה

    המורה, 22/07/12 10:24

    לא מתנכלים לקרן על בסיס ימין ושמאל בתחום המדיני - על זה הם לא היו הופכים עולמות !
    הם מנסים ל''סתום את הפה'' לכל מי שחושף את המבנה של כלכלת ה''שוק החופשי''.
    קרן, בצורה רהוטה ובהירה כמו המורה הכי טובה שאני מכיר מסבירה לכולם מהו הסיפור האמיתי. הבעיה שלהם עם קרן נויבך היא שהיא פשוט מבהירה ומלמדת את הסיפור הכלכלי. הידע הזה נותן כח להמונים. פתאום הם לא יכולים לעשות תספורות, ולהקים פירמידות, ולנכס לעצמם את נכסי הציבור בטענות הפרטה בלי שמישהו שם לב ומסביר. היא מקלקלת להם את החגיגה.

    [האם חשבתם למה מעריב [למי העיתון שייך, תזכירו לי] מפסיק את ההתקשרות עם כתב דעתן ומבין כמו נדב איל ? - עיינו בכתבותיו בתקופת המחאה הקודמת. ]

    • זה המורה הקומוניסט (ל''ת)

      מימי סטאלין, 22/07/12 10:41

      • אתה לא טייקון או בן של טייקון

        ומשלמים לך רק שכר מינימום בשביל להציף פה, 22/07/12 18:21

        אז עד מתי תירה לעצמך ברגל איש צעיר?

  • 122.

    כתבת מצוינת חודש עם איילה חסון והיא מאוזנת (ל''ת)

    שלמה, 22/07/12 10:23

  • 121.

    כתבת מצוינת אך מתקשה לשמור את הדעות שלה לעצמה

    שלמה, 22/07/12 10:21

    אילו רק הייתה מרסנת עצמה מעט היא הייתה כוכב

    • איזון

      ומי ?, 22/07/12 20:35

      ומי יאזן את יונית לוי ?

  • 120.

    איזון זאת לא מילה גסה. (ל''ת)

    כפיר, 22/07/12 10:10

  • 119.

    מירו לא מגיע לקרסוליה של נויבך

    האמת הגלויה, 22/07/12 09:58

    היא עיתונאית משכמה ומעלה.
    הוא משרת עלוב של השלטון.
    ברשות השידור - רק כלומניקים מגיעים למשרות ניהול.

  • 118.

    ועל זה בדיוק נאמר: על ראש הגנב בוער הזנב

    קוסקו, 22/07/12 09:49

    המכתב מוכיח שהגברת באה לשידור עם אג'נדה אנטי-ביבי, והמכתב מנסה לכל אורכו להצטדק ולאפשר לה המשך הבעת הדעות שלה

  • 117.

    אולי עכשיו אוכל להאזין ל''סדר יום''.

    רונן שאולוב, 22/07/12 09:46

    התכנית מוטה מדי שמאלה. צריך להחזיר אותה למרכז. היא איננה שטח פרטי של קרן נויבאך או של השמאל.

  • 116.

    אזהרה

    אסתר, 22/07/12 09:17

    מצער להיווכח איך פוגעים בחופש הביטוי ובזכות הצבור לדעת . מעין צנזורה מטעם .

    • תסבירי לי אסתר, איך הבעת דעה נוספת פוגעת בחופש הדיבור?

      איציק, 22/07/12 11:08

      לכם השמאלנים יש מילון משלכם.

      הערך: ''חופש הדיבור''.
      הפירוש: היכולת להביע דעות שמאלניות ואך רק שמאלניות. כל ניסיון להביע דעות מנוגדות ייחשב כפגיעה ב''חופש הדיבור''.

      מתוך המילון שמאלני-עברי.

      • איציק תרגיע, אתם באותה דעה כמוני רק לא הבנת אותה (ל''ת)

        אריה מחשי, 22/07/12 17:02

  • 115.

    יחי המלך בי-ביב הראשון... (ל''ת)

    ששון, 22/07/12 09:05

  • 114.

    קרן תעזבי את הסוס המת שהפך לשופר של הממשלה (ל''ת)

    ש.ז, 22/07/12 09:01

  • 113.

    קרן - את אלופה...את העיתונאית/שדרנית היחידה בעלת אופי ואמת פנימית. (ל''ת)

    חרד חרד, 22/07/12 09:00

  • 112.

    קרן נוייבך

    שרון דהרי, 22/07/12 08:57

    לקרן הגדולה מהחיים כניראה החיים רוצים לאזן אותך אין מה להפגע זו מתנה משמיים עלי והצליחי נשמה טובה

  • 111.

    אין עשן בלי אש. (ל''ת)

    לא במקרה הדברים עולים עתה., 22/07/12 08:49

    • אתה מטומטם (ל''ת)

      חזי, 22/07/12 14:33

  • 110.

    מה יש לרשות השידור נגד קרן נוןיבך? היא משדרת בצורה עיניינית

    מאזינה, 22/07/12 08:41

    מה רוצה מיכאל מירו ממנה? הרי רשת ב' היא לא ערוץ 7,או שכן

    • לא ערוץ 7, אבל למה עוד סניף של מר''צ ?? (ל''ת)

      מזועזע., 22/07/12 15:34

  • 109.

    אחרי נויבך יש לטפל בגלי אשף של משרד הבטחון (ל''ת)

    דחוף, 22/07/12 08:25

  • 108.

    שישים שנות תקשורת שמלאנית (ל''ת)

    לעם נמאס ובצדק, 22/07/12 08:24

    • ''העם''

      דני, 22/07/12 09:08

      אני שמאלן (סמאלן) גאה ולא פחות ''עם'',מהימין המתלהם.וה''לאומי''.

  • 107.

    קרן נויבך,דואגת למסתננים שמלאנית קיצונית (ל''ת)

    לא סובלת אותה, 22/07/12 08:20

    • לכי תחפשי לך חיים (ל''ת)

      סוכן ביטוח, 22/07/12 10:12

      • סוכן ביטוח??. אתם עוד קיימים??לך תחפש לך מקצוע!!ח.ח.ח. (ל''ת)

        ערן, 22/07/12 13:21

  • 106.

    יש משהוא טרחני ועמוס לעייפה בשידור שלה. (ל''ת)

    מה עם קצת קלילות לאיזון?, 22/07/12 08:20

  • 105.

    ''מיליארד ש''ח בשנה בעבור אפס'' - כך הציבור מממן ערוץ מת (ל''ת)

    הציבור דורש לסגור ערוץ האגרה, 22/07/12 08:15

    • למה אף אחד לא מלין על כך? (ל''ת)

      היכן המחאה החברתית?, 22/07/12 08:50

  • 104.

    זקן אם אתה שודד את הכיס שלנו

    שולה זקן, 22/07/12 08:14

    באגרה המזורגגת שנגבית מאיתנו אתה תשתוק ותקבל את מה שיגידו לך.

    אני לא צופה בערוץ 1, אני לא שומע קול ישראל אבל משלם, לכן גם אםן יחליטו לשים את לא יודע את מי על הראש של קרן נויבך אתה תשתוק ותקבל.

    לא מוצא חן? תעבור לרדיו ללא הפסקה

  • 103.

    לפתע כל עובד בשכר ברדיו וטלויזיה הפך לדובר של העם

    שוקי, 22/07/12 08:11

    מעניין לולא השכר והטבות הכרוכות בגוב היו זוכרים את העם שהם הפכו לדוברו
    אם כל הכבוד והערכה העצומה לעצמם .אין הם מעניינים איש . רוצים ג''ובים פנו ללשכת עבודה

  • 102.

    אני שואל: רדיו בשביל הציבור או הציבור בשביל הרדיו? קרן נמאסה

    בני, 22/07/12 08:09

    על כולם

  • 101.

    אני לא ימנית, אבל אני מעוניינת לשמוע קולות שונים ממני. (ל''ת)

    רק בשביל האיזון., 22/07/12 08:09

  • 100.

    מיכאל מירו, מלך המשעממים ברדיו (ל''ת)

    איך נותנים לו להחליט, 22/07/12 08:09

  • 99.

    נכון די לפגוע בנויבך, המשיכו לפגוע ביתר שאת בימין (ל''ת)

    עוד ועוד ועוד., 22/07/12 08:07

  • 98.

    לא זכורה לי תקופה אחרת בהסטוריה של מדינת ישראל שמאפשרת בכלל (ל''ת)

    לבקר אישיות מן השמאל, שלא לדבר על העמך כאן., 22/07/12 08:06

  • 97.

    מעלה שמלאנים בשם פוליטיקה נקייה אבל בחיים לא את בן ארי או מרזל למה לא? (ל''ת)

    שמלאנית מגעילה, 22/07/12 08:04

  • 96.

    גם מתנגדיה מודים שהיא מקצוענית מהליגה הראשונה.

    דביר, 22/07/12 08:01

    הנסיון לפגוע בתוכניתה, הוא נסיון להשתיק את קול המחאה על העוולות החברתיות, על ההפרטות של השירות הציבורי, על העושק של הטייקונים, ועל רמיסת האזרח הקטן בידי השלטון.

    ברור לגמרי מי מעוניין בכך. חבל שאין מי שיגן על הזכות להשמיע בשידור הציבורי את הקול של האזרח הנדפק.

    • אני מהמתנגדים ואני אומר בברור שהיא לא מקצועית!!! (ל''ת)

      החלילן מהמלין, 22/07/12 08:19

    • שקרן בזוי

      אל תבליגו יותריהודים-עת לפעול, 22/07/12 08:24

      בפברואר 2010 ננזפה נויבך על ידי הממונה על קבילות הציבור ברשות השידור, לאחר שבאגודה לזכות הציבור לדעת התקבלה תלונה על התבטאות לא נאותה שלה במהלך התוכנית ''סדר יום'' ברשת ב'. על פי התלונה והנזיפה, אמרה נויבך: ''את הערבים לא מפנים מבתיהם, את הערבים הורגים''.‏[6]ב-2008 החלה להנחות את התוכנית מבט שני. ב-8 בנובמבר 2011 הודחה מהגשת התוכנית בטענה ש''היא אינה 'עוברת מסך' והצבתה בזמנו בשידור נכפתה על הערוץ על ידי המנכ''ל הקודם'', וכי ''נויבך לא גילתה מעורבות והתעניינות בתכנים המשודרים בתוכנית''.‏[7].נויבך היא זוכת אות זכויות האדם ע''ש אמיל גרינצוויג לשנת 2011 מטעם האגודה לזכויות האזרח בישראל.‏[8]

    • דע את האוייב !!

      אל תבליגו יותר יהודים-עת לפעול, 22/07/12 08:29

      בפברואר 2010 ננזפה נויבך על ידי הממונה על קבילות הציבור ברשות השידור, לאחר שבאגודה לזכות הציבור לדעת התקבלה תלונה על התבטאות לא נאותה שלה במהלך התוכנית ''סדר יום'' ברשת ב'. על פי התלונה והנזיפה, אמרה נויבך: ''את הערבים לא מפנים מבתיהם, את הערבים הורגים''.‏[6]ב-2008 החלה להנחות את התוכנית מבט שני. ב-8 בנובמבר 2011 הודחה מהגשת התוכנית בטענה ש''היא אינה 'עוברת מסך' והצבתה בזמנו בשידור נכפתה על הערוץ על ידי המנכ''ל הקודם'', וכי ''נויבך לא גילתה מעורבות והתעניינות בתכנים המשודרים בתוכנית''.‏[7].נויבך היא זוכת אות זכויות האדם ע''ש אמיל גרינצוויג לשנת 2011 מטעם האגודה לזכויות האזרח בישראל.‏[8]

  • 95.

    אעיד על עצמי: הפסקתי להקשיב לתכנית בגלל גישת המגישה!

    יהודה בן-ישראל, 22/07/12 07:53

    לאחר הקשבה של 15 דקות לנויבך אדם יוצא בתחושה שאין דבר חיובי על פני אדמות, הכל שלילי, ובעיקר כל מה שאנו עושים פה, בישראל. אם המקום איננו לרוחה, אנא, הרימי את הרגלים ולכי מפה. אולם לגבי זה בית, הבית היחיד שנותר לי ושעליו את יורקת, מילולית, יום יום. זה משפיל. זה מבזה. זה לא נאה. ואין לכך הצדקה.

    • אתה כנראה מתנחל - שם באמת הכל זהב - מהכסף שלנו (ל''ת)

      בית אל, 22/07/12 10:13

    • היא לא מעבירה את התמונה המלאה, היא מנסה לשכנע (בערמומיות אומנם) אבל זה

      אור, 22/07/12 15:18

      אבל זה לא נקרא להגיש, זה תעמולה.

  • 94.

    אולי תסתמו את הפיות למאזינים שמגיבים כאן, מבקרים את קרן נוייבך (ל''ת)

    ומבקשים איזון, מה דעתכם?, 22/07/12 07:49

  • 93.

    אין מה לעשות אדם קרוב לדיעות של עצמו תמיד. לכן רצוי איזון של דעה נוספת (ל''ת)

    אנחנו דמוקרטיה, לא?, 22/07/12 07:46

  • 92.

    התפנה מקום ברדיו חיזבאללה (ל''ת)

    יקבלו אותה בפרחים ובזיווג, 22/07/12 07:45

    • חחחחחה. (ל''ת)

      טוב, 22/07/12 08:06

  • 91.

    הנהלת ראשות השידור שקלה בתחילה להציב איתה בתכנית את קותי מהאח הגדול

    הבחנה ברורה, 22/07/12 07:40

    אבל אם במחיר מופחת הם קיבלו טמבל זקן מה טוב

  • 90.

    זקן, מי שמך לדעת מה אוזן הציבור רוצה לשמוע? (ל''ת)

    אוזן הציבור מבקשת איזון ולא,אולי כדאי שתיתפטר אתה?, 22/07/12 07:40

  • 89.

    העם דורש איזון. כלומר לשמוע קשת של דיעות, או לפחות דיעה שונה משלה. (ל''ת)

    אנחנו לא בתקופת מפא''י., 22/07/12 07:38

  • 88.

    שומע את הנפוחה הזו מייד סוגר את הרדיו (ל''ת)

    גלעד, 22/07/12 07:37

    • אתה לא מענין אותנו - (ל''ת)

      ז, 22/07/12 10:14

  • 87.

    השכל הישר אומר שבאמת הגיע הזמן לאיזון קצת. קרן נוייבך היא לא קול העם (ל''ת)

    כולו. מה לא ברור? ומה רע בדיעה שונה משלה?, 22/07/12 07:37

  • 86.

    השמאל מפחד מאיזון

    חלילה שמישו ישמיע קול אחר ברדיו הציבורי, 22/07/12 07:36

    די לשלטון המיעוט בתקשורת!!!!!!!!!!!!!

    • פעם איאפשר היה כאן להתבטא אחרת מהאידאולוגיה השמאלנית. (ל''ת)

      היום כל אחד יכול., 22/07/12 08:08

    • נו באמת. זה לא שמביאים לה עיתונאי רציני, מביאים לה (ל''ת)

      פרובוקטור הזוי, וזה כל ''ההבדל''., 22/07/12 08:11

      • עדיין, הדיון כאן על הבאת עיתונאי שדעתו שונה. (ל''ת)

        וזה לכשעצמו מבורך., 22/07/12 08:51

      • ואיזה ימני לא ''הזוי'' בעיניך? (ל''ת)

        אור, 22/07/12 15:19

  • 85.

    לרוב האנשים כאן יש זיכרון קצר מועד (שנים אחרונות) או שהמגיבים קטינים. (ל''ת)

    את סתימת הפיות החיל הצד השמאלי של השלטון., 22/07/12 07:35

  • 84.

    צריך איזון בכל רשתות הרדיו הציבוריות ובגל''צ (ל''ת)

    רימון, 22/07/12 07:35

  • 83.

    קצת איזון לדיעות שמאלניות קיצווניות לא יזיק. (ל''ת)

    הטבע לא סובל חוסר איזון וכך גם התקשורת., 22/07/12 07:32

  • 82.

    אני מכיר את קרן עוד כתינוקת חמודה, הייתי חבר של אביה אמנון

    ידיד המשפחה, 22/07/12 07:22

    ודודה עמוס נויבך, ככה שאין לי שום דיעה קדומה על קרן, ההיפך,אבל . בתקופה האחרונה אני מתרגז כל פעם כשאני שומע אותה מראיינת מישהו, היא נכנסת לדבריו , לא נותנת לו לסיים חצי משפט , ולא פעם מסיימת את השיחה באמצע, בקיצור . חוצפנית שהשתן מה זה עלה לה לראש, ברור שחייבים לצוות לצידה מישהו שיאזן אותה

    • כל מילה אמת בסלע! (ל''ת)

      יהודה בן-ישראל, 22/07/12 07:55

    • על כמוך נאמר עם ידידים כמוך מי צריך אויבים... (ל''ת)

      ש.ז, 22/07/12 09:05

    • אני מכיר פרובוקטורים כמוך יה לא דובר אמת מטעם (ל''ת)

      שמוליק, 22/07/12 09:55

  • 81.

    עיתונאית גדולה שמחפשים לפגוע בה בגלל שאומרת אמת מכאיבה .אל תתיאשי

    נסי, 22/07/12 07:20

    קרן נויבך עיתונאית אמינה איכותית אל תתני שיפגעו בך יש לך תומכים רבים.

  • 80.

    השתלטות על אמצעי התקשורת היא חלק עיקרי בפעילות של לשכת המלך ביבי

    שוש, 22/07/12 07:15

    זו דרכו של ביבי מאז שנכנס לראשות הממשלה והוא צועד בצעדים גסים לא להשאיר אף פיסת עיתונות נקיה

    • שיחדש מבית שוש: שמאלני=נקי. אגב, איך זה שיש כל כך הרבה מגישים שמאלנים?

      יריב, 22/07/12 09:54

      אם הימין ''משתלט'' על אמצעי התקשורת, האם ייתכן שהשמאל עשה זאת לפניו? שהרי אם יש לימין כל כך הרבה עיתונאים שמאלנים להתעמר בהם, מי שם אותם שם מלכתחילה?

  • 79.

    ''דעות שאוזן הציבור לא יכולה לסבול''

    אסף, 22/07/12 07:12

    מפליא שיש אוזן אחת לכל הציבור, עכשיו הכל ברור...

    • זה מתאים לדמוקרטיה השמאלנית. (ל''ת)

      דיעה אחת לכל העם., 22/07/12 08:52

  • 78.

    מטומטמים קרן נלחמת עבורכם נגד האכזריות של ביבי ויבלת .אני בטוח שרוב

    ג.מרכז, 22/07/12 07:11

    המגיבים הם במצב סוציאלי נמוך.אבל ההערצה המשונה הזאת לביבי ששחט אותכם מבחינה כלכלית מראה שאתם חבורת חסידים שוטים.ביבי שהביא לכאן את הקפיטליזם החזירי בצורה הגרועה ביותר פגע לכם בפנסיה כלכלית רוצה להעלות את גיל הפנסיה כדי שהאזרחים ימותו ולא יקבלו קצבת בטוח לאומי ופנסיה .ולבטוח לאומי ולקרנות הפנסיה יתעשרו על חשבון מותכם.פגעו בבריאות בקשישים במובטלים בעובדי כח אדם בחינוך.תשימו לב להוצאה של הממשלה עבור עירות הפיתוח וההיתנחלויות.המתנחלים מקבלים את רוב התקציבים לחינוך בריאות לתשתיות רובם שם אנשים מבוססים בעלי אמצעים.האם ראיתם מתנחלים מפגינים נגד מחסור בדיור אבטלה חינוך בריאות כמובן לא.

    • תגובה שמאלנית מתנשאת וכל כך טיפוסית

      יריב, 22/07/12 09:52

      ג. היקר, גם אם אנשים לא מסכימים עם דעותיך, שבעיניך נראות מאד משכנעות, זה לא אומר שהם לא חכמים מספיק. יש אנשים שחושבים שסוציאליזם חזירי הרבה יותר מסוכן מכל סוג של קפיטליזם, ומאיים על חירותם, ולא רק על רווחתם. לומר שהמתנחלים מקבלים את רוב התקציבים לחינוך, בריאות ותשתיות זאת בורות, אבל מותר לך לחשוב כמו שאתה חושב, גם על בסיס בורות. הניתוחים שלך, כמו גם ההמלצות, וההתנשאות המאפיינת את הכתיבה שלך, לא משפיעים על אף אחד בכיוון שהיית מקווה.

    • מה לגביי האכזריות של רעבין ופרס שנתנו אדמות ורובים למחבלים ? (ל''ת)

      דורית, 22/07/12 13:20

  • 77.

    סתימת פיות

    מחמוד אלפרוביץ', 22/07/12 07:08

    הדרתה של קרן נויבך, אחת העתונאיות המוכשרות שידענו מזעזעת ומבשרת צנזורה ברוטאלית נוסח וונצואלה וביילורוס. מיכאל מירו אינו אלא פיון חסר עמוד שדרה המנסה ליישר קו עם ממשלה לאומנית וקלריקאלית

    • סתימת פיות היתה כאן כשמפא''י היו בשלטון. (ל''ת)

      לא היתה לך זכות להתבטא אחרת. על מה אתה מדבר?, 22/07/12 07:34

      • הליכוד= מפא''י הישנה (ל''ת)

        שמוליק, 22/07/12 09:57

        • חתיכת דמגוג אדום עלוב ! הליכוד לא דיקטטור ולא שלט 67 שנה רצוף ! (ל''ת)

          רונן, 22/07/12 13:22

  • 76.

    עיתונאית בינונית מאוד עם אגו מנופח מאוד (ל''ת)

    אלי, 22/07/12 07:07

  • 75.

    קראתי את רוב התגובות ואכן תשעים אחוז מהן מצדדות באיזון. על כך נאמר 'קו

    משה בודק, 22/07/12 07:07

    'קול המון כקול שדי'

    • משה אתה איש רציני, ברור שיש מקום לאנשים לאומתים ולא לאומרי הן (ל''ת)

      שמוליק, 22/07/12 10:00

  • 74.

    מאז המהפך בשנת 77 הרדיו הממלכתי עדיין נשלט ע'י אנשי השמאל.

    משה בודק, 22/07/12 07:03

    מדוע משה נגבי פרשן פוליטי איש שמאל הוא היחיד? מדוע אין איש ימין לאיזון? הוא הדין בקרן נויבך שהנני מאזין לה לעתים מזומנות אמנם היא מוכשרת אך גם שיכת למחנה השמאל מה יקרה אם לשם איזון יצורף איש ימין? הוא הדין בתכניות רבות בערוץ 1 וברשת ב' הרדיו הממלכתי אינו נחלת אבות של אנשי השמאל.

    • נכון, שלא לדבר על גלי צה''ל הבית עאלק של כככל החיילים. (ל''ת)

      מעוז השמאל הדמוקרטי., 22/07/12 07:47

    • נכון, תוצאת טמטומו של הימין ב-40 השנים האחרונות. (ל''ת)

      ימין מטומטם, 22/07/12 08:10

      • תגובה נאורה תרבותית ומנומקת של שמאל אינטליגנטי ולא מתלהם. (ל''ת)

        כל הכבוד לך ושירבו כמוך., 22/07/12 08:53

    • מה כואב לך ? על איזה איזון אתה מדבר ? (ל''ת)

      א, 22/07/12 10:15

    • איזו תחנה זו רשת ב' בכלל? מי שומע את הגרסה העברית של קול פלסטין הזה (ל''ת)

      David, 22/07/12 15:29

  • 73.

    את זה שהליכוד רוצה למנות את אנשיו לכל תפקיד אפשרי

    ירון לוי, 22/07/12 06:57

    אפשר להבין.הבעייה שלימין אין ארסנל של כשרונות, יש להם בעיקר מלחכי פינכה שיוצאים מגידרם כדי להפגין ''פטריוטיות'' ולרצות את בעליהם. כך קורה שאת תפקידי המפתח במדינה תופסים אט אט פוליטרוקים קטנים, ואנחנו כולנו מדשדשים במי אפסיים מעופשים.

  • 72.

    רשות השידור אינה נכס של מרצ ...לציבור נמאס מהגישה השמאלנית

    רינת ברגר, 22/07/12 06:36

    ככה זה עם אריה גולן איש מרצ ואמנון אברמוביץ וקרן נויבאך הפמיניסטית ואסתי פרז ....הם מלא מבינים שלציבור נמאס מהשטיפות מוח הדוחות של אנשי מרצ ברשות ממלכתית

    • טוב. אז חכי לתכנית אחרת או תעברי לצנון רסקין.

      יואבחלב, 22/07/12 07:26

      לכולם מגיע לשמוע תכנית שהם אוהבים. גם לימין המטורף וגם לשמאל ההזוי.
      נויבך מגישה תכנית נהדרת, חכמה, שקולה, אנושית והוגנת. אם זה קשה לך, אני יכול להמליץ לך על תכניות אחרות שיתאימו לך.
      כל הטלוויזיטה המסחרית תתאים לך. עם האח הגדול, כחבא נולדה וכאלה. שווה.

    • אמנם חיים יבין עזב, אבל רשות השידור לא יכולה לעזוב את חיים יבין. (ל''ת)

      ., 22/07/12 07:48

  • 71.

    העם רוצה תקשורת מאוזנת ,מה לא ברור כאן? (ל''ת)

    כלכלן, 22/07/12 06:32

  • 70.

    קרן נוייבך עיתונאית קטנה המאוהבת בעצמה

    מסעודה לייבוביץ, 22/07/12 05:47

    המאזינים לא זוכים לשמוע את דעתו של המרואין משום שקרן נויבך היא השואלת והיא העונה, המרואין מובך ודעתו אינה נשמעת.
    נוהמת ונואמת ללא גבול ולא מאפשרת למאזינים לגבש דיעה עצמאית משום שהיא כופה את דעתה על המאזין מזכירה את סגנון התקשורת הפשיסטית המסמם את השומע בדעות פוליטיות לשם חינוכו של האזרח.
    לא אוהבת את קרן נויבך מוותרת על השידור ההסטרי והמוטה שלה ומקווה שנזכה סוף כל סוף לעיתונאי איכותי בשעת השידור הזו

    • נכון (ל''ת)

      מאזין, 22/07/12 06:57

    • זה בפירוש לא נכון (ל''ת)

      שולי, 22/07/12 13:33

  • 69.

    Bb מ פ ח ד מהאמת, מ פ ח ד מהאמת = דיקטטורה (ל''ת)

    מפחד מהאמת, 22/07/12 05:39

    • את/ה חולה/ת נפש (ל''ת)

      שימשי, 22/07/12 07:40

  • 68.

    החלטה מצויינת - נמאס מהמלייה השמאלני רדיקלי ברדיו (ל''ת)

    אלי קרן, 22/07/12 05:38

  • 67.

    גם לקרן יש מנהל וזאת אינה התכנית הפרטית שלה (ל''ת)

    אד, 22/07/12 05:24

  • 66.

    שוב מאפיה של סמול לא נותנת לדעות אחרות להשמע.

    ברוך, 22/07/12 04:27

    שמענו את דעותיה של נויבך מספיק. תנו זמן דומה למישהו אחר. שידור ציבורי הוא גם מכספינו. התרגלו לקחת את כל הפרסים בתרבות את כל המשרות באוניברסיטאות וכל זמן שידור. תפנימו אתם מיעוט זניח בעם ותקותכם היא המקל הגדול של תומכיהם באירופה. מפחיד אבל פחות ופחות.

  • 65.

    גם ששי הלך בסוף

    רחל, 22/07/12 04:00

    השיטה עובדת

  • 64.

    אירוניה,ארגון העיתונאים ישבש את כוונת קול ישראל לאיזון דיעות? לא לצנזר (ל''ת)

    א.ב.יהושוע פרוע.,, 22/07/12 03:29

  • 63.

    חופש הביטוי זה הדדי, לא רק לשמאלנים אדומים צבועים יפיי נפש ! (ל''ת)

    ימני, 22/07/12 02:57

  • 62.

    שתלך כבר האדומה הזאתי אף אחד לא סובל אותה אובייקטיבית עלק, גייס חמישי (ל''ת)

    רובי, אושרי ונעמה, 22/07/12 02:53

  • 61.

    זקן עוף לנו מן העניים הרדיו לא של אבא שלך ואתה לא גילה אדרעי (ל''ת)

    אתה תעוף ואל תפחיד אותנו לא יעזור למאפיה, 22/07/12 02:39

  • 60.

    בשם איזה ציבור מדבר מר זקן ??? זה איזון מצויין. אולי נאזן עם בן ארי? (ל''ת)

    זאב, 22/07/12 02:20

  • 59.

    יאללה גילדת המאפיה של הרדיו סופכם יהיה כמו גילה אדרעי וחבורת הפושעים (ל''ת)

    ביתהפושעים עת המשפט הראה למאפיה מאיפוא משתין הדג, 22/07/12 02:19

  • 58.

    לאזן אותה ? לנפנף אותה מרקסיסטית , שחושבת שלהשמיץ את הממשלה ואת הימין (ל''ת)

    זה אומץ גדול , היא סך הכל טרחנית זולה ,, 22/07/12 02:15

  • 57.

    ''אוי לא, הימין רוצה תקשורת מאוזנת... בואו מהר נוציא מכתב...'' (ל''ת)

    ישראלי, 22/07/12 01:54

  • 56.

    קרן השפע,

    David, 22/07/12 01:45

    קרן הטובה ביותר ברדיו, קרן השפע, שפע של ידע שפע של נסיוןן ומקצוענות ,

  • 55.

    לא מבין, זה תפקיד לכל החיים....אפשר וצריך לרענן את המיקרופון הזה

    מוני, 22/07/12 00:45

    תרשו לא להתפעל מהנויבך. עם כל הכבוד ואין כבוד היא לא הדגם הראוי לחיקוי של מגיש ומראיין. אחת שלא נותנת למרואיין שלא מהצד הנכון להשלים משפט ומתערבת באופן עצבני בדברי המרואיין כאילו התכנית נוצרה עבורה והיא ורק היא הנושא העיקרי. אפשר וצריך לאזן אותה. בהחלט

    • מסתבר שכן...

      ניקו, 22/07/12 06:40

      אני בן 32 במשך כל חיי צפיתי אנשים כמו דן מרגלית, רפי רשף, חיים יבין, קירשנבאום, ירון לונדון, רזי ברקאי וכל הברנז'ה דבוקים לי למסך כבר 30 שנה. גם שפתחו ערוצים חדשים הם הגיעו גם לשם, אז כן מסתבר שזה מקצוע לכל החיים אם אתה מחזיק בדעות ''הנכונות''.

  • 54.

    שמאלנים, השדור הציבורי לא שלכם אנחנו רוצים להשמיע את קולנו!! (ל''ת)

    אחד, 22/07/12 00:43

  • 53.

    מעבר לכך שהתכנית חד צדדית באופן בולט במיוחד, קרן פשוט בלתי נסבלת (ל''ת)

    באופן ההגשה שלה. ובמיוחד בולט הדבר בבוקרו של יום.., 22/07/12 00:41

  • 52.

    מיקי מירו תקשיב

    מישהו שמכיר את המציאות שם, 22/07/12 00:41

    כאשר יגיע יומך ותפסיק להיות המנהל, תיפגוש את אלה שפגעת בהם ותיכננת לפגוע.

    הם יעשו לך חיים מרים, ותעמוד במקומה של קרן נויבך היום.

    אתה לא מבין את זה?

    הרי המינוי שלך (הלא מוצלח) הוא לא לנצח.

    אני דווקא ימני. כואב לי כמה שוטים יכולים להיות אנשים.

  • 51.

    ''בסוף היא תלך״? מבחינתי שתרוץ. (ל''ת)

    תודה, 22/07/12 00:29

  • 50.

    כל העניין פה הוא הכתבות מלמעלה בלי שום מקצועי. לא לוותר לפני שיהיה מאו (ל''ת)

    א7, 22/07/12 00:23

  • 49.

    95% מס עיזבון לבעלי הון יעשה צדק חברתי. (ל''ת)

    חושם, 22/07/12 00:21

  • 48.

    בטלויזיה אצלי שהיא מופיע יש מנגנון אוטומטי שמחליף תחנה (ל''ת)

    מאיר, 22/07/12 00:21

  • 47.

    ביבי לקח 150 מיליארד מהעניים ונתן לעשירים (ל''ת)

    ביבי רובין הוד הפוך, 22/07/12 00:20

    • וכך צריך לעשות,עניים לא צריכים כל כך הרבה כסף כמו העשירים.... (ל''ת)

      א.ב.גורדון.,, 22/07/12 07:11

  • 46.

    עיתונאים מנסים לנהל את הרשתות שלהם

    אברי, 22/07/12 00:16

    המלפפונים מנסים להכות את המגדלים שלהם. זכותו (וחובתו) של מנהל להחליט איך יתנהלו התוכניות ברשת שלו. מי יופיעו, כמה ולמה. זה שיש חברים שמתערבים זה נחמד אבל לא לעניין. בהמשך קצין שלא יהיה מרוצה, יפעיל את כל החברים שלו בפייסבוק שילחצו על הקצינים הבכירים.

  • 45.

    נויבך מגישה סבירה בהחלט, אבל באמת נמאס מהשמאלנות הבלתי מאוזנת שלה!!!

    אבירם, 22/07/12 00:14

    כל פעם אני נדהם מחוסר האיזון הבולט בתוכניתה,כאשר חוץ מ5 דקות שבהם היא מביאה פובליציסט ימני מול שמאלני כדי שיאמרו מה ''סדר היום '' שלהם, היא כמעט תמיד תביא את דעת השמאל בכל נושא, ואם בכלל תציג מה הדעה של הימין,היא תציג אותו בצורה מתנשאת ומזלזלת.
    בכל נושא שהיא מכנסת פאנל ''מומחים'', מגיוס חרדים ועד פינוי מאחזים ובעיית המסתננים,תמיד אלה יהיו שלושה אנשים עם קשת דעות רחבה שבין מרצ למפלגת העבודה ,כאילו אין בעם הזה יותר מ50% אנשי ימין שגם לדעה שלהם מגיע יצוג הוגן.
    בקיצור, אני כבר מזמן מעדיף את ניב רסקין בגל''צ,שלמרות שאינו איש ימין,הוא הרבה יותר מאוזן מנויבך.

  • 44.

    חבר'ה להגיע להפגנה נגדית. לארגן עצומה נגדית בפייסבוק. המקרתיזם לא

    יונה, 22/07/12 00:12

    יעבור, נמאס מסתימת הפיות התוקפנית של אבירי הגזלו-לי אכלו-לי. זיכרו מה אמר וולטיר על חופש הדיבור. השמאל אצלנו שכח מזמן

  • 43.

    מתוך קינאה. (ל''ת)

    שם, 22/07/12 00:11

  • 42.

    חיתמו על עצומת אזרחים נגד הפגיעה בנויבך

    דורית, 22/07/12 00:10

    http://www.atzuma.co.il/kerenoyback

  • 41.

    קרן טובה, בן מופרע אבל

    אלי, 22/07/12 00:10

    לא מתאים לי שטוחנים לי את המוח עם עניינים חברתיים כבר בשמונה בבוקר.

  • 40.

    תעזבו את נוייבך. תטפלו במנחה החד-צדדי ביותר: אריה גולן.

    לוע הארי, 22/07/12 00:06

    לא שאני חסיד גדול של קרן נוייבך אבל החד-צדדיות של אריה גולן היא קיצונית, ברורה ובולטת לאוזן כל יום מחדש. תשמעו באיזו עדינות הוא מראיין את ''כוכבי'' השמאל והערבים ובאיזה להט מתנפל על כל מרואיין ליכודניק/רוסי/דתי/מתנחל/ימני אלא אם כן הוא ''מחמד''.

    • **** צודק צודק צודק !! **** (ל''ת)

      אור, 22/07/12 15:28

  • 39.

    קרן נוייבך השמאלנית הכי טרחנית ברשת ב' תתעופפי כבר משם!!!

    יוני הביתר''י, 22/07/12 00:01

    הגיע הזמו לומר דיי לפרו-ערבים בכחול לבן!!

    • נוייבך היא גייס חמישי !!! (ל''ת)

      רננה, 22/07/12 13:23

  • 38.

    היא באמת מגישה ''סדר יום'' - סדר יום שלה (ל''ת)

    ונוס, 22/07/12 00:01

  • 37.

    האירוניה אגודת העיתונאים מתנהלת בהתנשאות,ומתנגדים לאיזון הדיעות בשידור (ל''ת)

    א.ב.סיבוב מושלם.,, 22/07/12 00:00

  • 36.

    קרן מקצוענית, אהודה עלי וההגשה שלה מושלמת

    אפי, 21/07/12 23:58

    מגישים לצדה זה דבר מיותר. קרן מייצגת מאזינים בהיבטים חברתיים, התוכנית ערוכה באומץ ובפירגון לחלשים יותר ולאלה שקולם פחות נשמע במדינה. להכניס מגיש לצדה מיותר ומזיק, ויפגע ברייטינג של התוכנית להערכתי.

  • 35.

    גם כן פלורליזם וריבוי דעות. סמולנים חשוכים ופרימיטיבים!!! (ל''ת)

    דודו, 21/07/12 23:55

  • 34.

    שדרנית ובדרנית שמאלנית

    שמואל ארדיטי, 21/07/12 23:55

    קרן היא עיתונאית טובה כל עוד היא משדרת פרופגנדה (תעמולה) שמאלנית. סתימת הפיות ברדיו נמשכת עשרות שנים.לאנשי רוח ועיתונאים
    מהמגזר הלאומי ימני אין גישה למקרופןן מאחר ושמאל חושב שבשידור הציבורי הוא חנות המכולת של אבא שלהם. אז תפסיקו את הדמגוגיה על ''עיתונאית טובה''.

  • 33.

    החלטה מבית מדרשם של הטייקונים ושל ביבי

    גלייה, 21/07/12 23:52

    מחאה חברתית ! כן ראו מה עושים לקרן שנלחמת יום ביומו למען צדק חברתי ולא חוששת להביע דעתה המלומדת והמנומקת !
    תבורכי קרן

    • נו טוף, אם זו הדרך היחידה לאזן, אז זה מה שצריך לעשות (ל''ת)

      הם יתרגלו בסוף, 22/07/12 08:03

  • 32.

    לא נותנת לאף מרואיין לחבר שתי מילים יחדיו...מהתפעלות העצמית שלה

    קריינית לא חביבה ולא מקצוענית, 21/07/12 23:47

    חוסר המקצועניות כל כך בולט
    שצריך סגור את האוזניים ,בשביל לא לשים לב
    לבוטות וחוסר הנימוס שלה אחרי הצבת סימן השאלה.

  • 31.

    מצב מורכב. תגובות פשטניות.

    דבורה, 21/07/12 23:43

    בעיה להצמיד למנחה קבועה אדם שלא על דעתה. יש כאן פגיעה אמיתית. עם זאת, נויבך ודומיה הביאו זאת על עצמם. הם כל כך חד צדדיים, ואפילו לא מרגישים שהם כאלה.

    • תגובה די פשטנית דבורה

      נביא, 22/07/12 00:06

      אחרי הפתיח ציפיתי ליותר

      • יש חוק בלתי כתוב במחקרים מדעיים-''הפתרון הפשוט ביותר הוא הפתרון הנכון '' (ל''ת)

        אור, 22/07/12 15:27

  • 30.

    למירו הזה יש תוכנית טרחנית כבר עשרות שנים,די כבר.וגם את נויבך אני (ל''ת)

    לא סובל וגם את בן, 21/07/12 23:41

  • 29.

    נויבך מגישה סופר מקצועית, השולטת שליטה מלאה בנושאי השידור.

    אברהם, 21/07/12 23:25

    אני מחזיק בדעות ימניות, אבל נהנה להאזין באדיקות לתוכניתה מידי בוקר. היא רהוטה פחד. שולטת לחלוטין בנושאי הכלכלה והרווחה שהם עמודי התווך בתוכניתה. היא מובילה אג'נדה חברתית חשובה, ומשום כך היא כנראה לצנינים בעיני השלטון והטייקונים.

    אסור לאפשר לפגוע בתוכניתה כפי שהיא היום.

    • סופר לא. חוצמזה מובילי אג'נדה הם לא מגישים מקצוענים. שקרן. (ל''ת)

      אחד1, 21/07/12 23:52

    • אתה ימני כמו שסטלין היה ימני את פשיסט שמאלני מתחזה ומלקק לנוי בך (ל''ת)

      שלא שווה כלום רק מברברת אותנו ., 22/07/12 02:53

  • 28.

    פשוט לא יכול

    רון, 21/07/12 23:25

    זה בדיוק השעה שאני בדרך לעבודה
    אין לי הסבר הגיוני אבל פשוט לא יכול לשמוע אותה
    משהו בטון , בסגנון, בהדגשות...יש בה איזה רוע
    ושלא תחשבו שאני ימני, אצלי מרכז-שמאל זה מחלב האם

  • 27.

    קרן נויבך היא שדרנית מעולה ותוכנית מהטובות בשידור הציבורי והפרטי

    מקשיב לרדיון, 21/07/12 23:24

    חבל להרוס את פנינת הטבע הזו

    • יחצ''נות בשקל תשעים (ל''ת)

      אחד שנמאס לו, 22/07/12 02:54

    • די לתגובות מטעם. היא רכלנית נוראית עם סוג של אלימות (ל''ת)

      נמאס מקרן נויבך, 22/07/12 04:44

  • 26.

    קרן נויבך מעלה נושאים חשובים מאין כמותם על סדר היום, כאלה שיעזרו לכולנ

    בת-שבע, 21/07/12 23:24

    ולכל משפחותינו! קרן אני מעריכה כל כך את עבודתך! תודה על הכל עלי והצליחי ! ( רק אציין שמבחינה מדינית אני ואת הפכים :))

    • רכלנות צעקנית זה נורא טוב (ל''ת)

      כן קשקוש, 22/07/12 04:45

  • 25.

    קרן עצם בגרון לימניים פשיסטים. עיתונאית שאינה מוכרת נשמתה

    קרן תהיי חזקה, 21/07/12 23:22

    לשטן

  • 24.

    קרן נויבך- עיתונאית מעניינת ובעלת רוח חברתית

    יורשת ראויה לשלי יחימוביץ', 21/07/12 23:22

    היחידה שעסקה בבעיות חברתיות בצורה אינטנסיבית, גם לפני המחאה החברתית. קרן: יש לך יופי של תוכנית.

    • השרוף מת על קידוש ה'. ביבי בגד בחלשים ויאכל חצץ בבחירות (ל''ת)

      בגין וז'בוטינסקי מתהפכים בקברם, 22/07/12 00:21

    • מעניין שבתקופת אולמרט וברק לא עסקה החברתית אלא במשת״פ ערבי (ל''ת)

      שלום עכשו לקחה לנו את הרדיו והפכה אותו לקול פלסטין, 22/07/12 02:22

  • 23.

    קרן תומך בך מכל הלב אף על פי שאנו שונים בדעותינו! (ל''ת)

    איקו, 21/07/12 23:20

    • כן, אתה רוצה מדינה פלסטינית בגבולות 48 והיא לא רוצה מדינה יהודית.

      אור, 22/07/12 15:26

      כל השאר דיי דומה..

  • 22.

    כל שוחרי חופש הביטוי צריכים להתייצב להפגנה נגדית. מנסים לבזות את בן

    המקארתיזם השמאלני-הומואי לא יעבור, 21/07/12 23:11

    כמו שביזו את מאיר אריאל

    • ו תוכנית סמולנית חד צדדית, מיצגת חצי אחוז (ל''ת)

      קופי אנאן, 22/07/12 01:47

    • הייתי אומר שהיא טרוריסטית אלולא טפשותה

      נטפלה לברק: ''אז למה עראפת אומר שאתה שקרן''?, 22/07/12 04:51

      היא דוגמא לשנאה של התקשורת לנבחרי הציבור למטרת הרס הדמוקרטיה.זה לא חופש ביטוי.

  • 21.

    איזה סופרלטיבים השדרנית מקבלת ? מישהו שמע עליה ?

    מיה, 21/07/12 23:03

    זוהי דוגמה אחת מיני רבות על ''שמור לי ואשמור לך'' , הזקן הנ''ל שוכח שהוא משרת ציבור ולא את האג'נדה של חבורתו.
    וכשמדברים על ''איזון'' , הנה רואים דוגמא מובהקת של ''חוסר איזון''.

    • מאיה. למה הרדידות הזו שלך? היא עיתונאית מעולה, תוכניתה טובה ו....

      סתם איש, 22/07/12 00:48

      היא מדברת על הדברים האמיתיים שבחיים היומיומיים של כולנננווווווו ובאיזון נכון, אמיתי ובלי חרטות.
      זה מפריע לך? או ש...... מפריעים לך נושאי הדברים שהיא מעלה באומץ?
      קצת יושרה מיה. קצת, לא הרבה!

  • 20.

    נויבך רוצה להכניס לדיכאונות את העם (ל''ת)

    אלדד, 21/07/12 22:59

  • 19.

    אני כבר לא שומעת אותה הנושאים שהיא מדברת עליהם פשוט עלובים (ל''ת)

    ציפי, 21/07/12 22:58

    • את עלובה או...עשירה??? טייקונית קטנה מאיזה מגדל? (ל''ת)

      דליה, 22/07/12 01:43

  • 18.

    חייבים להצמיד לה משהוא כדי לאזן את התכנית הדיכאונית שלה (ל''ת)

    דנה, 21/07/12 22:57

  • 17.

    קרן נויבך משכמה ומעלה.

    מירו אידיוט, 21/07/12 22:56

    ניהול מביש שנועד לחבל ברמה המקצועית ולרצות את הפוליטיקאים הקטנים. בושה.

    • מירו לא אידיוט - הוא בסה''כ רוצה לשרוד את הג'וב שלו...

      ביבולוג, 22/07/12 00:20

      ...בדיוק כפי שמשדרים לו מהלשכה של שרה.

    • עוד פיון קטן במאפיה השמאלנית שהשתלטה לנו על התקשורת מירו אתה גדול (ל''ת)

      יאללה לנתק את השמאלנים מתוך העטינים של הרדיו הדלים, 22/07/12 02:27

  • 16.

    יש פה טוקבקיסט ימני אחד, שמקבל שכר

    ישראלי, גרפולוג בכיר, 21/07/12 22:53

    שימו לב לפי התכנים והמילים שחוזרות על עצמן בכל תגובה. שמאל קיצוני ? את רבין רצח ימני, את השטחים מחק הליכוד. אז מי זה השמאל קיצוני ? ביבי ?

    • אתה מתוסכל ופוחד להיות לבד (ל''ת)

      פסיכיאטר בכיר, 21/07/12 23:33

      • מר פסיכיאטר בכיר עוד יותר מתוסכל ועוד יותר פוחד (ל''ת)

        פסיכיאטר יותר בכיר, 22/07/12 00:29

  • 15.

    כנראה שאינכם רוצים לראות כמה מאתנו לא רוצים לשמוע את קולה הוולגרי

    אורי, 21/07/12 22:53

    אני מקבל יאוש מהמחשבה שמחר אטרך שוב לכבות את מקלט הרדיו בין השעות 08.00 עד 10.00 מאחר ןקרו נויבך - בלתי נסבלת.
    די - נמאס - להחליף ומהר

  • 14.

    הגיע הזמן לאזן את נויבך

    יוני, 21/07/12 22:53

    ולגופו של עניין,נמצא שנויבך מייצגת אג'נדה ליברלית עכשווית. וככזו, היא ''מחנכת'' את העם כיצד יש להתבטא לגבי כל תחום ותחום, מה שנקרא:''...תקשיב לי טוב, ותדע מה נכון להגיד ומה לא להעיז להגיד...'' , או, במילים אחרות - פוליטיקלי קורקט.
    רק שישנה בעיה קטנה - הגישה הזו, הליברלית, הנאורה, והמתקדמת, נמצאת במצב של קריסה עולמית. מה שנראה עד לפני כמה שנים כאידיאולוגיה שאו-טו-טו הולכת להתממש, והנה העולם שלנו עוד שנייה הופך להיות מדינה אחת גדולה, והאו''ם הוא הריבון הבלעדי - וכולם שווים, כולל כולם - כל הסיפור הזה קורס בקול גדול:
    ארה''ב שוקעת, סין עולה כפורחת ועוד שנייה תכתיב לעולם וגם לנויבך מה להגיד, איך להגיד ומתי להגיד,. אירופה נמצאת כמה שניות לפני מרחץ דמים בין-דתי, והאיסלם הולך ונבנה מול עינינו המשתאות, והולך ליהפך לאימפריה.
    אין הרבה מקום לילדים שצועקים בגרון ניחר:''.. היכן הן זכויותינו..'' בעולם כזה אתה מתרכז רק באיך להמשיך ולשרוד, ואיך להגן על הדמוקרטיה שאתה מתחזק כבר שנות דור.
    אז, נויבך, הסחורה שאת מוכרת היום היתה שווה לפני חמש עשרה שנים - היום אנחנו זקוקים למישהי שרואה את המציאות כמות שהיא .

    • היא בסדר אך הוא עולה עליה אלף מונים (ל''ת)

      איכות, 21/07/12 23:22

    • הבעיה של נויבך שכל האגנדה החברתית היא רק הצגה , עם משכורות עתק שלה (ל''ת)

      נוייבך מכבסת פה סיסמאות נבובות של קומוניזם שקרס, 22/07/12 02:30

  • 13.

    נןיובך

    בן משה, 21/07/12 22:52

    ללא קשר לתוכן הדברים, צורת הגשה עצבנית של קרן נויבך גורמת לשומע להעביר מיד לתחנה אחרת.

  • 12.

    בן, זאת הרמה של הרדיו ימני פשיסטי, רוצים......

    פיהודה, פסיכולוג קליני, 21/07/12 22:51

    רוצים להפוך את הרדיו לקול סוריה, לוב או קהיר. לא מספיק לנתניהו ''הביביתון'' השתלט על רשות השידור השתלטות עוינת והזויה.

    • אל דאגה האולמרטון והחנין זועביטון עוד שולטים בתשקורת לכן היא תשקורת (ל''ת)

      דודו, 21/07/12 23:54

    • השוואה אמיתית רק בתקופה כזו המאפיה השמאלנית מסוגלת לנבוח בחופשיות (ל''ת)

      בתקופת מפאי היו שופטים אותך על בגידה, 22/07/12 02:32

  • 11.

    קרן נויבך. את אחלה עיתונאית ואחלה של תוכנית יש לך. (ל''ת)

    21/7/12, 21/07/12 22:45

    • לא יעזרו לכם הליקוקים נויבך תעוף ואנחנו ננשום לרווחה בלי בקול המעצבן ש (ל''ת)

      יאללהשמאללה לנקות את האורוות ואת הפרעושים, 22/07/12 02:33

  • 10.

    ההחלטה להצמיד לה מישהו צודקת ביותר שלא יבלבלו את המוח על אתיקה מקצועית

    מוטי, 21/07/12 22:43

    מדובר במגישה יעני מקצועית ( ראו גם יונית לוי) שלא מתביישת לאמר את דעותיה הפוליטיות בשידור ללא התנצלות או הסבר ( בשפה יותר בוטה - משתינה מהמקפצה).
    וזאת שאת משכורתה מממן הציבור!!!!!!!
    אבל כמו כל ה''סלבס'' בארצינו הקטנה - לא דופקת חשבון- למה מה יעשו לה????

  • 9.

    הקשיבו לתוכנית שלה ותבינו מאוד מהר שהיא מקדמת אג'נדות פוליטיות.

    חד-צדדית באופן בלתי נסבל!, 21/07/12 22:42

    ומנחה את התוכנית כאילו שלמרץ יש 80 מנדטים בכנסת ולא 3 מנדטים בלבד!
    במדינה מתוקנת היו מזיזים אותה כבר מזמן. צירוף מנחה אורח, הוא הרע במיעוטו.

    • נכון מאוד! הראיונות שלה עם אנשי שמאל וימין מאוד לא שווים! אפילו

      אור, 22/07/12 15:23

      אפילו בטוח דיבור שלה, טון רגוע מוסכים לאנשי שמאל, לעומת טון תוקפני ומהיר יותר לאנשי ימין.

      אי אפשר לשמוע משהו כ''כ לא מאוזן.. פשוט מעצבן!

  • 8.

    על פלורליזם שמעו בשמאל הקיצוני? (ל''ת)

    שמאל זה מקצוע . רק כסף חשוב להם., 21/07/12 22:40

  • 7.

    כמו בימים הטובים ב1942 (ל''ת)

    ככה יעשה לאיש אשר ביבי לא חפץ ביקרו, 21/07/12 22:40

    • כן ב 42 יהודים נטבחו ע״י הנאצים והישוב המפאיניקי גרד ביצים (ל''ת)

      לא נשכח ולא נסלח, 22/07/12 02:35

      • כמה שנאה... מה יכלו לעשות חצי מיליון יהודים בלי מדינה וצבא וכסף?

        ציונה, 26/07/12 20:49

        בניו יורק היו באותו זמן מיליוני יהודים וגם הם לא יכלו לעשות כלום. מדינות מובילות קרסו כמו קרטון מול הנאצים ודווקא היישוב היה יכול להושיע? בוא לא נשכח, בשואה אשמים קודם כל הנאצים.

  • 6.

    רוב העם רוצה איזון תקשורתי , מה לא ברור? (ל''ת)

    די נמאסתם קומוניסטים, 21/07/12 22:39

  • 5.

    כמו החרדים , הם מפחדים שהציבור ישמע דעה שונה . (ל''ת)

    ממה פוחד השמאל ? מדעות מגוונות?, 21/07/12 22:38

  • 4.

    פקודה: אסור להפריע לשמאלנים לשלוט טוטלית בתקשורת!

    אלי הרחובותי, 21/07/12 22:34

    אם תשאל את ''העיתונאים'' הם כולם מאמינים שהתקשורת שייכת להם ורק להם מימים ימימה וכל מי שיעז לבקש להצטרף יוקע מיידית כ''אנטי דמוקרט'', ''פאשיסט'' ועוד ''כינויי חיבה'' מהסוג הזה. כמו שכולנו יודעים רק שמאלנים הם חכמים ונבונים ולכן אסור להפריע להם לשלוט באופן מוחלט בתקשורת! לו הדבר היה תלוי בי הייתי מפטר את כול הצבועים השמאלנים ללא יוצא מן הכלל ומתחיל הכל מההתחלה בתקשורת, בבג''ץ ובפרקליטות!

  • 3.

    כמו הרבה דברים במדינה, לקרן נויבך יש תוכנית מעולה ולכן צריך לטפל בה. (ל''ת)

    איציק, 21/07/12 22:33

  • 2.

    סליחה שמעתם פעם על איזון בשידור הציבורי או שזה ירושה שלכם ?

    אבי.ש, 21/07/12 22:31

    מדהים איך הבולשביקים מתייחסים לאנומליה הקיימת היום בשידור הציבורי מצב שבו מיעוט משתלט על השידור הציבורי ולא חושב לרגע שמא אולי יתנו במה לשתי דעות..מה שמהמם בכל הסיפור שהם באים בטענות- הבנתם נייטיבס ?

  • 1.

    עיתונאים? סתם בושלשקים עלובים בעד דעה אחת

    רון, 21/07/12 22:30

    רק דעתם הסהרורית