• 112.

    אין ברברים מהמזרח התיכון, קופי שלג שהחריבו את האימפריה הרומאית (ל''ת)

    יצאו מהזן פרא האדם שלכם, 14/06/13 14:45


    IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 111.

    צודקים ב-100%

    עידו, 03/08/12 19:31

    נמאס מדודו אהרון ובושה שמכניסים אותו באותה שורה עם עמיר בניון וישי לוי.גם אייל גולן התדרדר ונהיה לא פחות מאשפה מוזיקלית וכיום למען האמת לא שווה כלום! המדינה אוהבת? אז כל מי שאוהב יכול לרדת למרתפים ולשמוע את זה,אנחנו,הקהל שחוטא בכך שאוהב איכות נשמע ונתענג על סלסולי הזהב של עמיר בניון וכמובן על העומק והשיעור לחיים משיריו.

    IP: 84.94.188.74 דווח על תגובה זו

  • 110.

    מה אפשר לצפות מבכיין מקצועי? (ל''ת)

    אמסלם, 22/07/12 09:46


    IP: 207.232.28.17 דווח על תגובה זו

  • 109.

    מה אתה משווה בין ביקורת לבין השמעות?

    גל, 21/07/12 02:00

    גם אני ממש לא אוהבת את המוזיקה של דודו אהרון משה פרץ ואייל גולן,ומעדיפה את עמיר בניון ואפילו ישי לוי.אבל אני חייבת לציין שבמאבק הזה אני מצדיקה אותו לגמרי.בניגוד למה שחושבים זאת ממש לא מחאה של המוזיקה הים תיכונית.עובדה שאת אייל גולן הם משמיעים.זמרים רבים מהפופ והרוק גם כן מתלוננים שמתעלמים מהם..
    חוץ מזה,זכותו של כל זמר להתלונן שתחנה שממומנת מכספי הציבור מחליטה בשיטות כאלה על השירים,בטח אם הוא פופולרי כל כך בקרב העם.

    IP: 109.65.173.35 דווח על תגובה זו

  • 108.

    יכול להיות שאתה צודק אבל הכתיבה שלך יהירה ומתנשאת!!!

    א, 20/07/12 21:47

    תתנסח יותר יפה יותר אנשים יבינו על מה אתה מדבר. אתה יהיר וזה יוצר אנטגוניזם!!!!

    IP: 84.228.212.155 דווח על תגובה זו

  • 107.

    אמרת הכל!המונוכרומטיות זו בדיוק המילה.. א (ל''ת)

    אדיוט בעט, 20/07/12 17:15


    IP: 79.183.15.113 דווח על תגובה זו

  • 106.

    Please

    Amir, 20/07/12 15:37

    This is such BS.

    IP: 173.12.95.86 דווח על תגובה זו

  • 105.

    בולשיט

    דיב דיב, 20/07/12 15:11

    די כבר עם השטות הזו של כפיים אל מול ''איכות''. הקהל בוחר מה שהוא אוהב לשמוע. אם אביב גפן הגיע לקיסריה ולקריירה פורייה אז כנראה שזה אפשרי ואולי פשוט יקח קצת זמן. אומן אמיתי סוחף אחריו אנשים בגלל מה שהוא חושב שטוב ולא בגלל מה שאחרים חושבים שלא טוב. וסתם לידע כללי, רוב הקיסריות שדודו אהרון וחבריו עושים זה בשביל ליצור תדמית וסמל סטטוס. הם מפסידים שם המון כסף שאותו הם אחר כך מכניסים מאירועי ועדי עובדים של ציבור מטומטם שנופל למלכודת התדמית, ''מלכודת הקיסריה''. נכון, אז לא קל להיכנס לפלייליסט וצריך גם להוכיח מי אתה לפני שעדר של אנשים ילכו אחריך ואחרי מה שאתה מייצג. זה לא הגיוני ?! ויש גם סיכוי גדול שכל העשייה המוסיקלית שלך לא תקבל חשיפה ולא תקבל הזדמנות. כי הנה דודו אהרון קיבל כותרת בדרכו המיוחדת ואתה לא. ''שאלבומיהם השאפתניים, הכנים והאמביציוניים לא יושמעו ולא ימכרו עשירית מהכמויות להן זוכה זמר ים תיכוני נדוש ממוצע.'' אהה אוקי אם האחד הוא שאפתן, כן ואמביציוני והאחר נדוש וממוצע אז הבנתי עכשיו מה טוב ומה לא. בולשיט.

    IP: 91.135.102.234 דווח על תגובה זו

  • 104.

    אני מסכים איתך, אבל לגלגל''צ אין זכות לעשות שיקול כזה

    אשכנזי, 20/07/12 14:13

    אני לא סובל מוזיקה מזרחית, אני מאזין קבוע לגלגל''צ, אבל הלשאלת דודו אהרון? הוא צודק.
    אומנם אני לא הייתי מאזין לגלגל''צ אם היו משמעים שם את דודו אהרון ודומיו, כי זה לא הסגנון האהוב עלי. אבל גלגל''צ לא קיימת בשבילי, היא הוקמה וממומנת ע''י צה''ל למען ובשביל החיילים, והחיילים - רובם - אוהבים מזרחית.
    \\מה לעשות, זאת המציאות, ולכן ההתעלמות של גלגל''צ היא לא צודקת.

    IP: 95.86.89.79 דווח על תגובה זו

    • מילים כדורבנות ! הבעייה המרכזית היא שהעתונאי הקטן לא רואה כל בעייה וית

      אח שלי !, 20/07/12 15:12

      ויתרה מזאת הוא בעד להנציח אותה !

      IP: 62.90.181.147 דווח על תגובה זו

  • 103.

    היפ הופ נחות ברמות אבל בשביל פרובינציאל דפוק זה חו''ל. (ל''ת)

    גם את הבלוז לא קיבלו הלבנים המשעבדים., 20/07/12 10:23


    IP: 84.228.175.72 דווח על תגובה זו

    • תראה לי כותב שירים אחד במזרחית כיום

      לורד ביירון, 21/07/12 23:19

      שמגיע לרמה של המילים של מוס דף, נאס וקומון.
      דודו אהרון מקביל אולי לסולג'ה בוי ודומיו, שזה באמת זבל.

      IP: 79.180.163.15 דווח על תגובה זו

  • 102.

    צריך להוציא את המוזיקה המזרחית מחוץ לחוק. המוזיקה הישראלית העכשווית לא

    שמי, 20/07/12 10:09

    פחות דרעק מהמוזיקה המזרחית.

    IP: 217.132.41.123 דווח על תגובה זו

  • 101.

    תנו לעם מה שהוא רוצה לשמע

    גזענות לשמה, 20/07/12 09:28

    לא רק מה שהמבקרים רוצים לא מעניין אותי מה המבקרים שומעים !
    אני אוהב ורוצה לשמוע תנו יד לציבור למה העיתון לא אובייקטיבי איפה העורך שצריך אותו לצנזר כתב עילג ומשפיל ???
    העניין שהוא לא משפיל רק את דודו אהרון אלא את כל המוזיקה שלנו אותנו כי אנחנו שחורים!!!
    ותגידו שזה לא נכון !!!
    עוד כתב מטומטם - תנוח כי לא רוצים לשמוע דעתך טיפש

    IP: 194.114.146.227 דווח על תגובה זו

  • 100.

    זכתו למחות (ל''ת)

    עובד ניר, 20/07/12 09:16


    IP: 82.81.27.56 דווח על תגובה זו

  • 99.

    פליי ליסט שחוזר על עצמו

    יוגב, 20/07/12 09:10

    גלגלצ מתלבשים על שיר אחד ועושים לנו איתו חור בראש. יש מרחב להשמיע גם קולות אחרים. ועוד בתחנה צבאית שנועדה לכלל החיילים בראש ובראשונה ולא לאיזה עילית מוזקלית שחושבת את עצמה

    IP: 80.230.24.138 דווח על תגובה זו

  • 98.

    הזנר

    גד, 20/07/12 09:02

    זה פשוט לו להאמין יש ערוצ 24 הזמר ים תיכוני השתלט רוב התחנות האזוריותמשדרות את הזבל שהם קוראים לו מוזיקה שחררו קצת צאו מהריקשה שלכם ותנו לשמוע קצת מוזיקה נורמאלית

    IP: 109.67.14.118 דווח על תגובה זו

  • 97.

    אתה רדוד עם כתבה מגעילה כמוך יגזען אלים תתבייש לך

    שירה, 20/07/12 08:57

    העם רוצה לשמוע אותה ברגע שישדרו את דודו אתה תשים צמר גפן באוני המן שלך רדוד אחד

    IP: 85.250.116.31 דווח על תגובה זו

    • שקט, נעל (ל''ת)

      הצעת חוק:איסור טיקבוק מתחת אייקיו 70, 20/07/12 13:40


      IP: 46.116.90.247 דווח על תגובה זו

  • 96.

    למה אין מוזיקה רוסית בגלגלצ?

    ולאד, 20/07/12 08:48

    הרי הם צריכים להשמיע את כל מה שהחיילים אוהבים, ויש לו מעט חיילים שעלו ממדינות ברה''מ ואוהבים מוזיקה רוסית ואוקראינית. אבל מתי בפעם האחרונה היו בפעם האחרונה Aria בגלגלצ? אף פעם!

    IP: 46.116.24.252 דווח על תגובה זו

  • 95.

    קיפוח!! למה לא משמיעים מוזיקה פולנית! למה תמיד אני נדפק!! גזענים! (ל''ת)

    כה אמר, 20/07/12 08:35


    IP: 93.173.58.57 דווח על תגובה זו

  • 94.

    טוב מצוין. מסכימה עם כל מילה. זמר שמייצר מוזיקה נחותה שלא יתלונן (ל''ת)

    מיכל, 20/07/12 08:33


    IP: 85.64.15.211 דווח על תגובה זו

  • 93.

    ביזיון למדינה שנשלטת עי האדם הלבן הרדיו הטלוויזיה והעיתונות

    אברהם אבן עזרא, 20/07/12 08:16

    אתם מעוררים בחילה בגזענות שלכם וביכולת שליטה שלכם על מה נשמע ברדיו , הכתבה מעוררת אמוציות שחשבנו שנעלמו מן העולם
    ועוד יגידו השמאלנים האשכנזים אכלו לי שתו לי
    הציבור זכאי לשמוע מה שפופולרי בעניו ועיתונות אמורה להיות אובייקטיבית
    איזה גועל נפש

    IP: 119.33.77.25 דווח על תגובה זו

  • 92.

    כל מילה בסלע!!

    בר, 20/07/12 08:13

    מוזיקה מגוחכת שמתאימה לאנשים תתי רמה.

    IP: 79.179.217.73 דווח על תגובה זו

  • 91.

    תת רמה - ישראלי צודק!

    אהרון דוד, 20/07/12 07:10

    למזלנו כי רב, גל''צ עמדו על רמתו הירודה של הזמר שיש לי ספקות אם הוא קורא תווים. עדיף להאזין לזמרים ערבים אותנטיים כי הם לפחות לא מנסים לעטות מעטה 'מערבי' ומה שהם שרים משקף את התרבות הערבית. אני ממליץ לדוד אהרון לשיר בערבית ולהיות גאה במוצאו, כך גובר הסיכוי שיקבל במה בתחנות רדיו ערביות ויחדל להתלונן.

    IP: 77.127.98.165 דווח על תגובה זו

  • 90.

    מאבק צודק - נכנסת לפניקה הולכים ליגוע לך ב''שמנת'' !!! (ל''ת)

    לגזען הלבן!, 20/07/12 02:21


    IP: 62.90.181.147 דווח על תגובה זו

  • 89.

    כל הכבוד לדודו- המאבק מוצדק ול-גל''צ אין זכות קיום כרגע !!

    רק בישראל גזען ויהיר יכול להחליט מה טוב לי !, 20/07/12 02:19

    פה טעותך, זו תחנה צבאית שאמורה לשדר לכל החיילים ,אדגיש שוב לכל החיילים.
    אין לה מנדט לעצב את סגנון המוסיקה של חיילנו, כן יש לה מנדט לשדר מוסיקה שתשמח את חיילנו.
    אין שום הסבר הגיוני !!!!
    זו התחנה הכי רקובה בארץ, מחזיקה בדעות שמאלניות, יהירה, מתנשאת, יש המון מוסיקה של יוצרים מזרחיים שהיא איכותית ואם היית משמיעה אותה לזר שאינו מכיר את השפה והמבטא, הוא לעולם לא היה מדבר לא על מזרחית, לא על אתנית, ולא על ים-תיכונית.
    יש לגל''צ/גלגל''צ חור שחור ואפל בעניין הזה.
    כן השבט הלבן עדיין שולט, מכתיב ומקפח מכספינו !
    אם אתם מונעים ממפקד דובדבן לצורך העניין לשמוע מוסיקה שהוא אוהב, איזה זכות קיום יש לכם כתחנה צבאית... ראבאק!!!
    יתרה מזו כל מי שמשרת בגל''צ הינו מהשבט הלבן והמקושר....אין ספק שגל''צ מהווה מקפצה מדהימה לעולם הבידור הישראלי... שיש בו הרבה כסף (ארז טל,אברי גלעד, טל ברמן וכו')ובכל זאת אין מזרחיים בתחנה... אני מדבר על עובדות , ואל תנסה לסתום לי את הפה שאני שוב מתבכיין על קיפוח... אני לא מתבכיין ואין זה גורע כהוא זה מהאמת הצורמת..מדובר גם בפרנסה ופתיחת אופציות של חבר'ה צעירים ומוכשרים...

    IP: 62.90.181.147 דווח על תגובה זו

  • 88.

    מבלי להכנס לעניין עצמו, עמיר בניון לא עושה מוזיקה ים תיכונית...

    מיכאל, 20/07/12 01:00

    אלא אם כן ים תיכוני הוא כל מה שקורה ליד הים התיכון
    אבל לפי זה גם משינה, שלמה ארצי והאופרות של ורדי זה ים תיכוני.

    IP: 95.86.78.191 דווח על תגובה זו

  • 87.

    אליקו עצמו אמר שהוא משמיע רק מה שטוב לו

    יניב, 20/07/12 00:53

    זו לא אפליה?
    מי בכלל שומע גלגל''צ, די כבר עם ההרגשת קיפוח הזאת, תקשיבו לתחנות אחרות, יש מלא שמשמיעות רק מיזרחית, די לבכות יא חבורה של מסכנים, תיראו מי בוכה לי, דודו אהרון שיש לו כסף מפה עד הודעה חדשה שעשה אך ורק מהז'אנר הזה של המוזיקה והוא עדיין מרגיש מקופח.
    זה כנראה עובר בתורשה, ההרגשת קיפוח והמיסכנות.

    IP: 46.120.146.51 דווח על תגובה זו

  • 86.

    בקיצור, אתה רוצה לכפות על אנשים את טעמך התרבותי?

    זיג הייל?, 20/07/12 00:40

    מי שמך להחליט בשבילי?
    למדת? השכלת? נבחרת? על-ידי מי? לא בבחירות דמוקרטיות אלא ע''י בוס שכל מטרתו היא להרוויח.
    יכול להיות שאתה ''עיתונאי'' כי דרשת משכורת נמוכה ולא כי אתה באמת ראוי.

    בסופו של דבר אתה מציע דיקטטורה של מחשבות. אתה רוצה להכתיב את התרבות השלטת וזה לא לעניין. אתה מנסה לכפות על האזרחים את טעמך התרבותי.

    שלא תטעה ולו לרגע... אני ממש לא שומעת את דודו אהרון, כי זה לא הטעם שלי, אבל מי אני שאכתיב לכל היתר? מי אמר שהטעם שלי טוב יותר?
    ואם זה הטעם שלי אז לא יכול להיות טעם אחר?
    לא יכול להתקיים פלורליזם תרבותי?

    לצד אהוד בנאי, פיקסס, מתי כספי ועוד, גם אני לפעמים שומעת מוסיקת טראש (בריטני ספירס ושות') - בעיקר כשאני מנקה את הבית ומבחינתי זה אותו דבר, כי גם המוסיקה המזרחית היא פופ- סוג של אסקפיזם, וגם לברייק הזה אנחנו (בני האדם) זקוקים.
    באופן אישי, לא גדלתי על המוסיקה הזאת ולכן אני פחות מתחברת אליה.

    סליחה שחפרתי,
    סופ''ש נעים.

    IP: 46.116.144.151 דווח על תגובה זו

  • 85.

    דודו אהרון לא מתאים לפרופיל של מאזיני גלגל''ץ

    אחד, 20/07/12 00:24

    לתחנה יש רייטינג גבוה בין השאר בגלל שהם לא משמיעים שירי חאפלה (או שירי ראפ או מוזיקת טראנס). הם מכוונים את המוזיקה שלהם לקהל ספציפי ומצליחים בזה יפה מאוד. לא צריך לגרום להם בכוח להרוס את עצמם או לגרום למאזינים שלהם להעביר תחנה (מה שאני והרבה אחרים עושים כמשמיעים שיר חאפלה). זה לא שחסרות תחנות רדיו.

    IP: 50.33.181.243 דווח על תגובה זו

    • התגובה הכי נכונה והכי שפויה כאן. (ל''ת)

      ., 20/07/12 11:45


      IP: 77.125.98.59 דווח על תגובה זו

  • 84.

    מי אתה שתקבע מי עילג ומי לא? עוד אשכנזי יהיר (ל''ת)

    פרידמן מת, 19/07/12 23:48


    IP: 109.67.209.51 דווח על תגובה זו

    • נכון נהיינו יהירים!!אחרי ששומעים את בלל היללות עם העברית המסמורטטת

      פרידמן, 20/07/12 01:01

      אין לנו בררה אלא להיות יהירים

      IP: 87.69.126.145 דווח על תגובה זו

    • אה בסדר! ילדה ילדה כל כך יפה.כמה אוהב אותך ילדה.

      זה לא עילג.ההוא פשוט אשכנזי..חחחח, 20/07/12 03:21

      מדינה של דפארים בעעעעעעעע

      IP: 99.99.230.249 דווח על תגובה זו

    • די לזבל המזרחי....בקהיר מחכים להם (ל''ת)

      גל, 20/07/12 08:02


      IP: 79.182.170.110 דווח על תגובה זו

  • 83.

    אתה לא מדייק בכמה דברים

    yair, 19/07/12 23:48

    א) לדודו אהרון לא חסר שירים ים תיכוניים איכותיים שעומדים לצד הלהיטים הגדולים שלו ( בד''כ זה לא משתלב ביחד )

    ב) בגלגלצ משמיעים פופ ישראלי ואמריקאי (ריהאנה למשל או רוני דואני בזמנו ) שהרמה שלהם גם מבחינה מוזיקלית וגם מבחינה לירית נמוכה אפילו משל דודו אהרן ) אז למה את המזרחית הם לא מכניסים?

    IP: 132.72.224.208 דווח על תגובה זו

  • 82.

    גלגלצ לא מייצגת את טעם רוב החיילם והתחנה היא פרטית

    מאיה, 19/07/12 23:19

    רוב חיילי צה''ל ורוב אזרחי המדינה אוהבים את המוזיקה הישראלית הים תיכונית ולא זמרים אנונימים שמוכרים 20דיסקים למרות כל החשיפה שלהם בתקשורת נמאס מהשליטה הדיקטטורית הצפונבונית בתקשורת הישראלית

    IP: 79.182.153.239 דווח על תגובה זו

  • 81.

    כל הכבוד על האמת ועל האומץ!!

    גל אוחובסקי תלמד, 19/07/12 23:11

    כתבה נהדרת. מרב נסיון להיות פוליטקלי קורקט כתבי מוזיקה (אוחובסקי לדוגמה) כבר לא כותבים את מה שצריך להיאמר על דודו אהרון וחבריו! סוף סוף מישהו עם אמת פנימית...

    IP: 87.69.130.170 דווח על תגובה זו

  • 80.

    ברור שהוא צודק! מאמר מצויין! (ל''ת)

    אחד, 19/07/12 23:11


    IP: 50.33.181.243 דווח על תגובה זו

  • 79.

    פיספסת משהוא,הוא לא מבין למה התחנה הזאת גגלצ עושה איפה ואיפה

    אני, 19/07/12 23:05

    ואני למרות שאני לא נמנמת על מעריציו חושבת שיש מין הצדק בדבריו .והוא לא מייצג את עצמו פה ,להבנתי הוא מנסה להגיד פה משהוא ולא יקרה כלום אם ויקשיבו .

    IP: 84.229.128.222 דווח על תגובה זו

  • 78.

    אז למה אתה לא מבקר דיסקים של עמיר בניון? גזען, נחשפת! (ל''ת)

    טל, 19/07/12 23:01


    IP: 79.182.212.183 דווח על תגובה זו

  • 77.

    גם יצורים אחרים מעל 6 IQ מתחננים להתעלם מהקרש הזה (ל''ת)

    צור, 19/07/12 22:57


    IP: 84.94.93.20 דווח על תגובה זו

  • 76.

    הכי קורע שדודו אהרון משתומם איך זה שתחנה של משלמי מיסים לא מנגנת אותו

    אסף, 19/07/12 22:52

    גלגלצ היא אמנם תחנה של משלמי מיסים, אבל לשמוע דודו אהרון זה לא זכות בסיסית של משלם המיסים. התחנה מופעלת על בסיס שיקולים מקצועיים ולא מה שה״עם״ לכאורה רוצה. לשיטתו של אהרון, ערוץ אחד אמור להראות רק מה שה״עם״ רוצה ולאבד משיקול דעתו המקצועי לגבי תכנים.

    שורה תחתונה, כל פעם שמשמיעים שיר של אהרון ברדיו הוא מקבל תמלוגים. לכן כל הנסיון המעורר רחמים הזה להשפיע על הפלייליסט של גלגלצ הוא רק על בסיס יצר החמדנות יתר של אהרון ומנהליו.

    דודו, תמשיך להפיק רינגונים ותניח לנו בשקט.

    IP: 71.119.37.7 דווח על תגובה זו

  • 75.

    צודק 100%! מוזיקה רדודה וחלולה (ל''ת)

    גיל, 19/07/12 22:34


    IP: 24.9.126.6 דווח על תגובה זו

  • 74.

    טקסטים של שלמה ארצי גם לא מובנים

    ואני בכלל אוהב אלקטרו, 19/07/12 22:24

    אני חושב שיש הרבה זבל בגלגלץ, כל מיני דברים עם הפקה זולה
    ועיבוד מזעזע, ועדיין זה שם בגלל....
    זה אפליה, לא שדודו או כל המוזיקה המזרחית שוה משהו

    IP: 85.65.216.213 דווח על תגובה זו

  • 73.

    טקסט מצוין. כל הכבוד שאינך פוחד מצרחות ה''מתנשא'' ו''גזען'' האוטומטיות (ל''ת)

    צ, 19/07/12 22:24


    IP: 79.180.211.169 דווח על תגובה זו

  • 72.

    אני ורבים אחרים מאזינים לגלגלצ בזכות המוסיקה שהיא משדרת

    ירושלמית, 19/07/12 22:16

    אני מבינה אם הקהל היה מבקש תחנה נוספת (עוד אחת?) כדי שישמיעו יותר את המוסיקה הים תיכונית, אבל למה על חשבון מאזיני גלגלצ שנמנעים במכוון מלשמוע את המוסיקה הזאת???????????????????

    IP: 79.181.147.146 דווח על תגובה זו

  • 71.

    תודה לך על הטור הזה! מסכים עם כל מילה בו. (ל''ת)

    se7en, 19/07/12 22:02


    IP: 62.128.48.134 דווח על תגובה זו

  • 70.

    מעולה. (ל''ת)

    דורון, 19/07/12 21:59


    IP: 46.117.60.167 דווח על תגובה זו

  • 69.

    מצוין! יפה כתבת.

    שונאת מוזיקה מזרחית, 19/07/12 21:53

    שונאת מוזיקה מזרחית בכלל ואת זו של דודו אהרון בפרט.

    הבחור מתרברב שהוא כותב שיר ב5 דקות.
    נשמה, זה לא משהו להתגאות פה, ככה השירים שלך בדיוק נשמעים.

    IP: 46.116.138.252 דווח על תגובה זו

    • גם פול מקרתני כתב שיר בחמש דקות (ל''ת)

      דורון, 20/07/12 06:48


      IP: 84.108.124.116 דווח על תגובה זו

  • 68.

    חתיכת גזען אשכנזי מסריח (ל''ת)

    תומר, 19/07/12 21:52


    IP: 80.178.26.167 דווח על תגובה זו

    • ילדה ילדה כמה את יפה..לאי לאי לאי לאי... (ל''ת)

      מה רדוד כאן? חחחחחחחחחחחחח, 20/07/12 03:23


      IP: 99.99.230.249 דווח על תגובה זו

    • הזבלן העלוב הזה עשה 11.5 מליון מאוכלוסיה מפגרת של שואבי מים וחוטבי עצי (ל''ת)

      רם, 20/07/12 08:03


      IP: 79.182.170.110 דווח על תגובה זו

      • ואתה קנאי. חבל זה גורם לקמטים... (ל''ת)

        סיוון, 20/07/12 09:29


        IP: 217.132.251.32 דווח על תגובה זו

  • 67.

    התנשאות.

    עדי, מרכז., 19/07/12 21:12

    למרות שאינני חובב את הזאנר במיוחד ,יש בדבריך התנשאות.
    מוזיקה מזרחית שוות ערך למוזיקת הפופ-ולרית העולמית.
    כגון בריטני, לידי גאגא ושות'.
    מדוע תחנות רדיו בעולם כן בוחרות להשמיע מוזיקה הזהה (לעניות דעתי) ברמתה? מדוע תחנות כגון גלגלצ בוחרות באופן שיטתי להתעלם מהמוזיקה המזרחית? רבותי יש כאן פן גזעני ולא משנה איך תהפכו את זה. כנראה שהמקצב המזרחי לא בא טוב למקבלי ההחלטות ...

    IP: 217.132.251.32 דווח על תגובה זו

    • מוסיקה מזרחית היא מוסיקה נחותה ואני מזרחי משני הצדדים (ל''ת)

      יוסי, 20/07/12 01:16


      IP: 77.124.86.185 דווח על תגובה זו

  • 66.

    גזען מתחסד ומתנשא

    מלך, 19/07/12 21:01

    שום מילים לא יוכלו לתאר את הרדידות וההתנשאות שלך אני בז לך.
    טקסטים רדודים? שמעון השכן של קרן פלס זה סוגה עילית??
    צא ולמד, כתב במסווה שכמוך, מדובר ברשת ציבורית שממומנת מכספי ציבור ולא יתכן שהיא תפלה את הסגנון שדווקא הכי אהוב על החיילים!

    IP: 84.229.1.250 דווח על תגובה זו

    • מלך, תקשיב למילים של השיר ''אמא'' של דודו אהרון ותבים כמה הכתבה נכונה (ל''ת)

      יוסי, 20/07/12 01:17


      IP: 77.124.86.185 דווח על תגובה זו

    • שימעון השכן מדבר על אדם בודד שלא רואים אותו

      על מה דודו מדבר? ילדה ילדה אוהב נורא?, 20/07/12 03:25

      מדינה של זבל שזוף מאד...מלידה כזה.

      IP: 99.99.230.249 דווח על תגובה זו

  • 65.

    לא יפה להפלות לרעה אף אחד

    למה לעשות אפליות?, 19/07/12 20:08

    להחליט שגוון מסויים הוא רדוד- זו עריצות.
    יש מקום לכולם ברדיו.

    IP: 84.111.10.214 דווח על תגובה זו

    • איפה האפליה בדיוק?

      גלית, 19/07/12 21:28

      מאות שירים מכל הגוונים והסגנונות מגיעים בכל שבוע לתחנות הרדיו ולא משמיעים אותם כי מי שאחראי על כך לא מוצא את השירים מתאימים לשידור בתחנה הספציפית הזו. דודו אהרון הוא לא היחיד שלא מושמע ומושמעים שירים ''ים תיכוניים'' התחנה. כל תחנה וההחלטות השמורות עמה. למה אליקו לא משמיע שלום חנוך? ככה. כי זה מה שבא לו. הוא מחליט מה הוא משמיע בתכנית שלו וזו זכותו. לא סתם בחרו אותו להוביל תכנית. מרוצים מהעבודה שלו. די לחפש אפליה בכל מקום. וסליחה - אבל להקשיב למילים של רוב השירים ה''ים תיכוניים '' כיום - זה באמת מביך.

      IP: 79.183.137.24 דווח על תגובה זו

      • שמת לב שתארת תוכנית אל מול תחנה?

        גלגלית, 20/07/12 02:18

        אליקו הוא חלק מתחנה שכן משמיעה שלום חנוך.
        והמילים של אביב גפן ואו של קרן פלס הן פרוזה?

        IP: 108.54.52.167 דווח על תגובה זו

  • 64.

    בואנה , אחלה טור. ועוד סיימת אותו בשפיץ, סחתיין (ל''ת)

    אחד, 19/07/12 19:59


    IP: 84.94.67.4 דווח על תגובה זו

  • 63.

    למה הרווחים של זמר רלוונטים לשאלה אם מוזיקה שלו איכותית??? (ל''ת)

    שונא קנאים במסווה ''תרבותי'', 19/07/12 19:45


    IP: 134.191.220.71 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מה אנחנו כבר מבקשים? תשאירו לנו את גלגל''צ כמו שהיא!!!

    דורון, 19/07/12 19:19

    יש מספיק תחנות שמשמיעות את המוזיקה של אהרון וחבריו.
    אם אתם טוענים שזו תחנה צבאית והיא צריכה לקלוע לטעם של כולם אז מצידי תחליפו אותה עם רשת ג' או לא משנה מה. הבקשה שלי היא: תחנה אחת בלבד שתישאר כמו גלגל''צ.

    לא מסוגל לשמוע את דודו,קובי וחבריו,תקראו לי גזען, תקראו לי טינופת, מה שתרצו .לא מסוגל!! אה, ואגב אני מזרחי שגדל על דקלון , זהר ארגוב ואני מת על עמיר בניון וישי לוי. גם אייל גולן נחמד וכששרית חדד לא שרה:''כפרה'', ''אתה תותח'', אז גם היא בסדר. אבל מספיק עם המילים הרדודות והמוסיקה הסתמית שחוזרת על עצמה כל הזמן.

    IP: 84.229.219.17 דווח על תגובה זו

    • שבגלי צה''ל ישדרו מזרחית ובגלגל''צ לא...ככה יהיה לכווולם מה שהם רוצים (ל''ת)

      סבבה, 19/07/12 21:46


      IP: 109.186.242.39 דווח על תגובה זו

    • צודק, אחי. הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      אני, 19/07/12 22:17


      IP: 79.181.147.146 דווח על תגובה זו

  • 61.

    אני ספרדי ושונא את הזבל המזרחי

    בני, 19/07/12 19:06

    בושה, עלבון לאינטליגנציה, רדידות, פגיעה בכבוד ובמסורת שלנו. צריך לזרוק את דודו אהרון וכל השאר לכלא על פשע נגד היהדות הספרדית.

    IP: 77.127.225.57 דווח על תגובה זו

    • גם אני,וכמזרחית בא לי להקיא מתופעת הבכיינות שכל ביקורת (ל''ת)

      מונעת מגזענות...עלובים..., 19/07/12 21:24


      IP: 46.120.176.196 דווח על תגובה זו

    • דודו אהרון וחבר מרעיו הם תימנים-לא ספרדים.... (ל''ת)

      שגיא, 19/07/12 22:03


      IP: 95.86.94.18 דווח על תגובה זו

      • מזרחיים לא ספרדים ברוך השם, אנוסים רחמנא פטרא מכם התחילה ההתבוללות (ל''ת)

        באנשים המערביים ה''צהובים'', 20/07/12 04:16


        IP: 79.180.234.152 דווח על תגובה זו

    • גם ההורים שלי מזרחיים אבל אני ישראלי ששונא את הזבל הזה (ל''ת)

      עודד, 20/07/12 08:04


      IP: 79.182.170.110 דווח על תגובה זו

  • 60.

    מסכים איתך בכל מילה - פשוט הסכמה של מאה אחוז ללא סייג

    אבל..., 19/07/12 18:59

    וזאת בדיוק הסיבה שבגללה צריך לסגור את גלגלצ. זאת תחנה מיותרת שעסוקה בבזבוז כספים ובמימון עורכים מיותרים - כל אלה צריכים לעבוד במקומות פרטיים ובמימון פרטי - לא בתחנה ציבורית, שלא לומר צבאית!

    אתה לא צריך לעבוד בגלי צהל למרות שאני מסכים לכל מה שאתה אומר - ואני דווקא אוהב את המוזיקה הטיפשית הזאת של דודו אהרון ועוד כמה זמרים מסחריים ועלגים. לפעמים כיף לשמוע מוזיקה טפשית ולראות סרט טפשי

    IP: 109.67.235.47 דווח על תגובה זו

  • 59.

    האמת לאמיתה. רק תלבש שריון כשאתה יוצא מהבית. (ל''ת)

    מיכל, 19/07/12 18:55


    IP: 79.182.115.164 דווח על תגובה זו

  • 58.

    מוסיקה טובה ברדיו חיפה

    אבי, 19/07/12 18:47

    אני מציע לתחנת גלגל''צ ללמוד פעם אחת ולתמיד מהי מוסיקה טובה ולהקשיב כל יום שבת לרדיו חיפה. אגב אני לא בטוח שהקול המשעמם העלוב והמאוס של שלמה ארצי יותר טוב מאשר דודו אהרון.

    IP: 46.116.146.106 דווח על תגובה זו

  • 57.

    רגשי נחיתות

    פרסיה, 19/07/12 18:37

    זמרי המוסיקה המזרחית צריכים להפסיק ליבב כמקופחים.אין קיפוח! ההצלחה שלהם עצומה, ודי
    לרגשות הנחיתות. אני ממוצא פרסי, וגאה במוצאי. אם המוסיקה לא מושמעת בגלגל''צ, זה לא מקיפוח אלא בשל זילות החומר. קבלו את האמת כפי שהיא.

    IP: 72.92.13.112 דווח על תגובה זו

    • זה מה שדחפו לך לראש זילות חומר די להרגיש נחותה (ל''ת)

      נועה, 19/07/12 23:22


      IP: 79.182.153.239 דווח על תגובה זו

  • 56.

    זכותנו

    אהרון, 19/07/12 18:28

    וחובתנו כבני אדם להתעלם מדודו אהרון

    IP: 99.237.165.190 דווח על תגובה זו

  • 55.

    לא שאני חובבת אהרון, אבל גם בריטני, מארון 5 וגאגא הם לא סוגה עלית

    וגלגלצ חורשים עליהם, אנגלית לא אומר איכות.., 19/07/12 18:22

    יש מעט צביעות באמור, שכן גלגלצ סוגרים פליי ליסט של 50 שירים שרצים נון סטופ ואי אפשר להגדיר את כולם כ food for thoughT
    וכן, דודו אהרון כנראה לא מסכן, והוא אכן מוכר זבל תעשיתי אבל אין הבדל בין השירים שלו ל just dance שהושמע ללא הירף, או לRUDE BOY של ריאנה שהוא פשוט פורנגרפיה בוכה.. אז גם הכותה מנסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, כי כן גלגלצ היא תחנה של המדינה במימון האזרחים, אז ראוי שהיא לא תהיה כה אליטיסית, ובטח לא רק בכל מה שקשור לשירים בעברית.

    IP: 81.218.195.252 דווח על תגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה... תודה (ל''ת)

      משה, 19/07/12 21:42


      IP: 79.181.207.196 דווח על תגובה זו

  • 54.

    it is music regardless of your personal taste

    me, 19/07/12 18:15

    and since so many people like it, you can not ignore it.

    beauty is in the eye of the beholder. the life in Israel are hard enough, so some people like this easy music.

    did you ever listen to foreign music? I bet you do not even understand it..

    IP: 68.34.101.185 דווח על תגובה זו

  • 53.

    רז אחלה כתבה כל מילה בסלע! בשביל הכרה צריך להתאמץ. (ל''ת)

    תימני שפוי, 19/07/12 18:08


    IP: 77.124.18.56 דווח על תגובה זו

  • 52.

    ככה אתה חושב וזה סבבה. הבעיה שכל עמיתך למקצוע באותה דעה!

    אור, 19/07/12 17:48

    וזו בעיה רצינית.

    וזה עוד בלי להיכנס ללמה אתה עושה סיכול ממוקד לג'אנר, שהוא בת'אכלס דיי מיינסטרים.

    IP: 212.235.125.21 דווח על תגובה זו

    • לאור

      גלית, 19/07/12 21:32

      אני מזמינה אותך לספור את כל תחנות הרדיו בישראל ולבדוק בדיוק בכמה תחנות לא משמיעים את דודו אהרון. אבל תבדוק באמת. אז יש 2-3 תחנות שלא משמיעות. אז מה? כל תחנה והסגנון שלה. בדיוק בשביל זה יש מספר רב של תחנות. כל אחד מקשיב למה שהוא אוהב. אתה באמת חושב שצריך לחייב את כל התחנות להשמיע את אותו סגנון מוסיקה??? בשביל מה?? במה זה יתרום למישהו?? הדבר היחיד שזה יעשה זה יעזור לאגו הפגוע של דודו אהרון. יאללה, שיתבגר כבר. תהיה מבסוט ממה שאתה עושה ומההצלחה שלך ותפסיק לנסות לכפות על כולם להנות מזה גם.די לילדותיות המגוחכת הזו.

      IP: 79.183.137.24 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הכל טוב ויפה מלבד היומרה התרבותית. אתה מבקר של מוזיקת פופ עממית ותו לא (ל''ת)

    בתחתית השלולית יש מלחמת מעמדות, 19/07/12 17:46


    IP: 84.228.175.72 דווח על תגובה זו

  • 50.

    דודו אהרון עם קול אלוהי,אבל הדפר הזה פשוט בלתי נסבל (ל''ת)

    עלה לו השתן למוח...., 19/07/12 17:46


    IP: 46.120.176.196 דווח על תגובה זו

  • 49.

    כל מילה בסלע

    אחד, 19/07/12 17:45

    עילגות ורמות לחן ומלל נמוכים הם המכנה המשותף ל-''זמר הים תיכוני''.
    כדי שלא אשתקף בתור גזען אני אחסןך מכם את ההכללה לקבוצה המאוד ספציפית שאני מייחס למאזיני המוזיקה הים תיכונית.

    למזלי, מאזיני המוזיקה הים תיכונית לא יבינו ולו מילה אחת מהכתוב לעיל וטוב שכך.

    IP: 95.35.33.71 דווח על תגובה זו

    • אתה ממש לא משתקף בתור גזען.

      ערן, 21/07/12 17:29

      אתה גזען, פשוטו כמשמעו, מהסוג הישן שלאט לאט נכחד מן העולם.

      IP: 79.182.220.142 דווח על תגובה זו

  • 48.

    תסלח לי, אבל דודו אהרון הוא לא בדיוק זמר, אולי יותר מתאים לו קריוקי...

    דורון, 19/07/12 17:39

    המוזיקה שלו נוראית, חסרת טעם, ברק וכישרון.

    הוא אולי לא בכיין כמו יתר האמנים המזרחיים,
    אבל עדיין.. הייתי בהופעה שלו בקיסריה ולא הבנתי למה הו נמצא במקום בו הוא נמצא.

    מלבד העובדה שהוא מכפר על כל המגרעות שלו עם מוסיקה בווליומים לא הגיונים... אין לו כלום. באמת שאין לו שום דבר.

    IP: 82.166.65.225 דווח על תגובה זו

  • 47.

    די כבר לבכות שגלגלצ ממומנת ע''י הציבור. המאזינים שלה יודעים למה...

    אני, 19/07/12 17:36

    נכון שגלגלצ ממומנת ע''י הציבור אבל אולי, רק אולי, הסיבה שגלגלצ זוכה לנתוני רייטינג מאוד גבוהים, היא בגלל שהמאזינים שלה אוהבים את מה שהיא משמיעה...
    דודו אהרון לא צריך שגם בגלגלצ ישמעו אותו הוא מקבל את החשיפה שלו בכ''כ הרבה מקומות אחרים, אז אולי באמת כדאי לו לנוח.
    במדינה הקטנה שלנו יש כ''כ הרבה סיבות לצאת ולמחות, חבל שדודו וחבריו לא מנצלים את האנרגיות שלהם לדברים החשובים שכולנו יכולים להנות מהם ולא רק הכיס שלהם...

    IP: 62.0.110.9 דווח על תגובה זו

  • 46.

    אתה גזען במסווה של אינטיליגנט

    רונן, 19/07/12 17:28

    אני לא שומע מזרחית אבל שונא דעות מגיעלות כמו שלך

    IP: 77.127.68.187 דווח על תגובה זו

    • זה לא גזענות. מותר לסלוד מטקסטים נחותים בלי קשר למוצא ולגזע (ל''ת)

      מרוקאי ששונא חפלות, 19/07/12 17:33


      IP: 109.67.16.151 דווח על תגובה זו

    • ואתה טמבל ....כותב המאמר כל כך צודק

      דווקא מיזרחית..., 19/07/12 17:44

      עד מתי כל ביקורת על מזרחי תתפרש כגזענות???

      IP: 46.120.176.196 דווח על תגובה זו

    • אני אשכנזי ששונא מוסיקה מזרחית-אבל גלי צה''ל צריכים לשדר לכולם!!!

      בדיוק כך! דודו אהרון וחבריו צודקים ב-100%, 19/07/12 18:05

      בויכוח על שידור הזמרים המזרחיים בגל''צ, אין שום חשיבות לטעמו האישי של העורך! גם אשכנזי ששונא מוסיקה מזרחית, צריך להיות הוגן ולהבין שיש הרבה מאד אנשים וחיילים שכן אוהבים את המוסיקה הזו והם אזרחים בדיוק כמוני וכלעוד גל''צ היא תחנה ציבורית היא צריכה לשרת את כל הציבור.

      IP: 109.186.242.39 דווח על תגובה זו

    • כרגיל שום קשר לכתבה המנומקת. התבכיינות לבנטינית טיפוסית (ל''ת)

      avron , 19/07/12 18:44


      IP: 217.132.202.239 דווח על תגובה זו

    • כל מי שלא אוהב את המוזיקה הזו הוא גזען?? הוא צודק!!! (ל''ת)

      ., 19/07/12 19:11


      IP: 84.229.219.17 דווח על תגובה זו

  • 45.

    דודו אהרון לא מעניין אותי - אתם העיתונאים דווקא כן!!!

    יפה, 19/07/12 17:26

    תפקידכם לשקף מציאות, להביא את האינפורמציה - לא לייצר אותה!!!

    IP: 46.120.60.216 דווח על תגובה זו

    • לייק! (ל''ת)

      121, 19/07/12 17:48


      IP: 212.235.125.21 דווח על תגובה זו

    • חביבתי, לא מדובר בסקירה עיתונאית אלא בביקורת.

      יאלי, 19/07/12 18:09

      וכאשר מבקר בוחר שלא להגיב לאומן שלדעתו אינו ראוי מבחינה מקצועית לביקורת, זה לגיטימי. לא לגיטימי בעיניי, למרות שדודו אהרון ממש לא עושה לי את זה, שגל''צ תחנה צבאית אינה משדרת מוסיקה פופולארית, גם אם היא ''אינה ראויה''.

      IP: 79.182.210.122 דווח על תגובה זו

    • יש איזושהי אחריות לתחנה שמשדרת מוסיקה - ולביקורת

      מי את שתחליטי?, 19/07/12 18:45

      1. תחנה חייבת להוות מסננת לשירים שמגיעים אליה, וזו זכותה לקבוע תנאים.
      מילים סבירות ולחן הגיוני אלו קריטריונים סבירים.
      המקום היחידי שבו לא מסננים מןסיקה הוא התחנה המרכזית.

      2. ביקורת מוסיקה איננה דיווח, אלא, סוג של התייחסות לאלבום.
      מותר למבקר המוסיקה לא להתייחס לאלבום שאינו ראוי להתייחסות, לדעתו, וזו חובתו, אפילו!!
      ולא - הוא לא יכתוב על האבומים של דודו אהרון שום דבר, רק מפני שיש לו קהל מעריצים.

      וגילוי נאות - אני סולדת מכל מה שדודו אהרון
      מייצג - שירים שאפשר לייצר במחשב (ע''י מאגר
      משפטים דלים - אן חלקי משפטים, מציאת חרוזים מאולצים, ושימוש
      בקולו, כפי שהשתמשו בקולם של זמרים שנפטרו)
      אשכרה - עשה מליון שקל מכלום!

      IP: 212.179.42.66 דווח על תגובה זו

  • 44.

    תודה על כתבה ראויה ומכבדת (ל''ת)

    מעין, 19/07/12 17:21


    IP: 195.241.224.47 דווח על תגובה זו

  • 43.

    הזמרים המזרחיים- בכיינים מקצועיים.

    דורון, 19/07/12 17:18

    ושלא תהיה טעות- הסיפור פה זה הגזענות המזרחית. כי חבורת הכלומניקים הזאת, ששרה שירי זבל נטולי משמעות על נענועי תחת, הם המיין סטרים של הגזענות המזרחית המצחינה. כי זמר שמרויח בשנה 11.5 מליון שקל, ובוכה שמקפחים אותו- הוא לא פחות ולא יותר, מגזען שחור מטונף!!!

    IP: 84.228.241.52 דווח על תגובה זו

    • אם משדרים את לידי גאגא אפשר גם את דודו אהרון!

      בכיינים, אבל צודקים!, 19/07/12 18:01

      השירים של ליידי גאגא הם לא ברמה של בוב דילן ושל יוסי גיספן לא ברמה של ביאליק... אבל, אם משדרים את לידי גאגא ודומיה, למה לא את דודו אהרון?

      IP: 109.186.242.39 דווח על תגובה זו

  • 42.

    אריק ברמן זה לא זבל ממוחזר?

    נעמה, 19/07/12 17:01

    יש הרבה שירים שטוחנים בגלגלץ ונשמעים בדיוק כמו השיר של האמן השני ,אריק ברמן, האחיות פיק? תעשו לי טובה המאבק צודק בהחלט

    IP: 95.86.96.140 דווח על תגובה זו

    • איזה שיר דומה לשיר של אריק ברמן?

      zxm, 19/07/12 18:17

      הקשבת פעם למילים,שמעת פעם את המנגינה?מה בדיוק מזכיר לך? הכתב צודק ב 100 אחוז

      IP: 46.120.4.4 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מסכים עם כל מילה. כבוד ! (ל''ת)

    אריק, 19/07/12 16:59


    IP: 192.115.116.24 דווח על תגובה זו

  • 40.

    הכי מצחיק שבארועים של הכתב הזה הוא ישים דודו אהרון

    יוסי עדן, 19/07/12 16:59

    כי בלי מזרחית אין ארוע נקודה !
    עדיין לא הייתי בארוע ששמו בו שלמה ארצי או נינט טייב

    IP: 84.228.243.83 דווח על תגובה זו

    • ואני דוקא הייתי באירוע ללא המוזיקה הזו, היה שמח מאד ותתפלא יש עוד -

      מוזיקה דוחה !, 19/07/12 17:35

      שירים בעולם שעושים שמח ולא הופכים את האירוע לשכונה !

      IP: 87.68.253.3 דווח על תגובה זו

    • בחתונה שלי לא היה. אבל לא התחתנתי באולמי בונבון.

      א, 19/07/12 18:30

      החתמתי את ה DJ על סעיף מיוחד שהוספתי, שבמידה והוא ישים אפילו שיר מזרחי אחד, בטעות, אין תשלום עבור האירוע.

      מה היה ?
      היה קצת פסדובלה וטנגו לזקנים, היה ישראלי, אייטיז וניינטיז, ובסוף פוצצנו באלקטרוני וטראנסים.
      לא הרגשנו שחסר לנו שירי חפלות וכפיים. כולם רקדו ואף אחד לא התלונן.

      IP: 80.230.76.212 דווח על תגובה זו

    • ונניח שכן - זה שדודו אהרון! מתאים לאירועים זה לא אומר אחרת (ל''ת)

      אלון, 20/07/12 10:19


      IP: 85.64.130.216 דווח על תגובה זו

    • הייתי בעשרות אירועים כאלו

      שי, 20/07/12 13:30

      האירוע האחרון היה לפני שבוע, חתונה שלא הושמע בה אפילו שיר מזרחי אחד. היה אחלה, כולם נשארו לפחות 4-5 שעות ולא רצו ללכת.

      IP: 46.117.152.253 דווח על תגובה זו

  • 39.

    הצלחת המוזיקה הערבית מראה כמה מטומטם הישראלי הממוצע (ל''ת)

    עם ברברי ים תיכוני, 19/07/12 16:56


    IP: 84.229.38.126 דווח על תגובה זו

    • אל תכליל. במוזיקה הערבית האמיתית יש גם דברים איכותיים.

      א, 19/07/12 18:32

      אל תחשוב שחיקויי הפופ האינפנטילי במבטא מזרחי שאתה שומע בארץ, באמת מייצגים במשהו את המסורת העשירה של המוסיקה הערבית.

      IP: 80.230.76.212 דווח על תגובה זו

    • יש סוגי מוסיקה ערבית ומזרחית מעולים

      יש ויש, 19/07/12 18:50

      ויש שירים לא מזרחיים ולא ערביים דפוקים!
      זה שאינך מודע לה - מראה לי שאתה ,דווקא אתה, תת-רמה.
      אחרת היית מסוגל לתת התיחחסות ספצפית.

      IP: 212.179.42.66 דווח על תגובה זו

  • 38.

    דייי נתתם לסמרטוטי המוסיקה הזו יותר מידי נפח,,,תתעלמו מהם

    משה, 19/07/12 16:51

    שיגידו בכלל תודה שמשמיעים אותם בכלל עם המילים המטומטמות והשירה העילגת שלהם,, שיחזרו למה שהיה פעם הגטו שלהם, תחנה מרכזית, אלה ממש עלובי ומאוסי החיים,,
    זמרים עאלק,,אוסף של צרחנים,

    IP: 94.159.184.207 דווח על תגובה זו

  • 37.

    קלעת מצויין! נמאס מהרדידות המביכה, כל הילדים הפכו לערסים בגללו.. (ל''ת)

    מזרחי גאה, 19/07/12 16:48


    IP: 212.143.101.37 דווח על תגובה זו

  • 36.

    לגמרי! לא ברור על מה הם מתלוננים

    Mens Rea, 19/07/12 16:48

    מעבר לשאלת איכות המוסיקה והטעם, שזה כבר בחלקו ענין אישי, הרי מזרחית זה כיום מה שהרוק היה לפני 20 שנה: מיינסטרים! אז לא מכניסים כל שיר שלכם לגלגל''צ. אז מה?

    IP: 84.94.116.42 דווח על תגובה זו

  • 35.

    כתבה אבסורדית

    יונתן, 19/07/12 16:47

    בכתבה אתה עומד על זכות העיתונאים להתעלם מדודו ארהון מצד אחד. מצד שני ממש אבל ממש לא מתעלם ממנו. בעצם כתיבת הכתבה אתה נותן במה לביקורת עליו.

    תוצאת פרסום הכתבה גופא חותרת תחת מטרותיה. כותב טיפש.

    ד.נ. - די לגזענות בכלל ולשיח הגזענות בפרט. בא לי להקיא כבר מהמרקם החברתי והסקטוריאלי במדינה המצ'וקמקת הזו. ארץ אוכלת יושביה, הא ותו לא.

    IP: 213.8.59.131 דווח על תגובה זו

    • במקום בעל אתיקה מקצועית, העתונאי הקטן והגזען לא היה עובר את מבחני הסף! (ל''ת)

      כל הכבוד יונתן!, 20/07/12 02:27


      IP: 62.90.181.147 דווח על תגובה זו

  • 34.

    11 מיליון שקל בשנה והוא מקים אהל מחאה, דייי נווו (ל''ת)

    ניר, 19/07/12 16:46


    IP: 80.179.201.179 דווח על תגובה זו

  • 33.

    כתב שונא מזרחית

    יוני, 19/07/12 16:46

    אתה פשוט שונא מזרחית וכנראה שחבריך הטובים הם כמה מהמוזיקאים האלה שמקבלים השמעות רק בגלגלץ תראה העם היום לא טיפש תחנה שממומנת מהמיסים שאנחנו משלמים לא יכולה להתעלם מהרצונות שלנו אני אישית שומע את אביתר בנאי,היהודים,המון מוזיקה שחורה וגם את דודו אהרון ומשה פרץ ואייל גולן אז כן אני רוצה שברדיו שלי יהיה ייצוג לכל אלה ולא מוכן שיהיה דבר כזה שמוזיקה מסויימת תהיה מנודה מתחנת רדיו איפה נשמע דבר כזה לא הגיוני?

    IP: 213.151.49.62 דווח על תגובה זו

  • 32.

    המזל הגדול של דודו אהרון שהפרנסה שלו לא תלויה בכם האשכנזים

    אחד שיודע, 19/07/12 16:43

    אחרת הוא משפחתו היו מתים ברעב ...
    מוסיקה רדודה ???
    אבל מכניסה מיליוני שקלים לחשבונו של דודו אהרון ....
    לדעתי מי שרוצה להתעלם מדודו אהרון ...
    זה לא בגלל איכות המוסיקה ..רדודה או איכותית
    זה פשוט בגלל גזענות לשמה.....

    IP: 79.183.235.33 דווח על תגובה זו

    • העובדה היא שמעבר לפרנסה הוא רוצה הכרה ואת זה נכון להיום לא יקבל (ל''ת)

      שיפנה לכותבים שהמלה אומנותם, 19/07/12 19:10


      IP: 212.199.34.114 דווח על תגובה זו

    • אלוהים אדירים!

      גלית, 19/07/12 21:37

      אז מה שאתה בעצם אומר זה: או שתאהבו מוזיקה בסגנון דאנס מזרחי עם מילים בסגנון ''בניתי עלייך'' או שאתם גזענים. די תתבגר. אף אחד במדינה הזו כבר לא חושב באופן הזה של ''אשכנזים'' ו''מזרחיים'' חוץ ממי שמחפש להרגיש מקופח. תתבגר.

      IP: 79.183.137.24 דווח על תגובה זו

  • 31.

    פירגנת לזבל שהוציאה נינט

    ק, 19/07/12 16:43

    לא כי הוא טוב כי כולם עשו כך ואתם הרי עדת קופים

    IP: 174.48.31.2 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אין קשר בין רמת השירים, לעובדה שחלק גדול מאד בעם אוהב אותם...

    קישקוש בלבוש, 19/07/12 16:40

    זכותך כמבקר מוסיקה העובד בשוק הפרטי לא לסקר זמרים מזרחים, חסידיים או כאלו ששרים באידיש.
    אבל, גלי צה''ל היא תחנה ציבורית הממומנת בכספי ציבור ולכן הקו המנחה צריך להיות להשמיע מוסיקה שרוב החיילים אוהבים-ומה לעשות הם אוהבים מוסיקה מזרחית. לאור זאת לטעמם האישי של עורכי הפלייליסט או המבקרים לא צריכה להיות שום חשיבות כאשר דנים בקריטריון ההשמעה.
    רוצה תחנה נטולת מזרחי? בבקשה - תקים כזו מכסף פרטי ותשמיע מה שתתה רוצה.
    נ.ב. אם באיכות עסקינן האם אותו קריטריון של ''איכות'' מופעל בגלי צה''ל על ליידי גאגא או בריטני ספירס? שרמת שיריהן הן לא בדיוק כמו של בוב דילן או לאונרד כהן... או שמא יש קריטריון אחד ''לזבל'' אמריקאי ואחר ''לזבל'' מזרחי?

    IP: 109.186.242.39 דווח על תגובה זו

    • גלגלצ גם היום מקום ראשון ברייטינג עם 27 אחוזים שנתי

      עידן, 19/07/12 17:00

      אחריו רשת ב ומקום שלישי גלי צהל.לתחנות האיזוריות יש רייטנג חד ספרתי שהמובילה ביניהן היא רדיו ללא הפסקה

      IP: 85.64.144.250 דווח על תגובה זו

      • התחנה ממומנת בכסף ציבורי וצריכה לשדר לכל הציבור בלי קשר לטעמם האישי... (ל''ת)

        מה זה קשור?, 19/07/12 17:59


        IP: 109.186.242.39 דווח על תגובה זו

    • רוב החיילים אוהבים מוזיקה מזרחית? ספרת אותם אחד אחד? (ל''ת)

      אבי, 19/07/12 19:12


      IP: 84.229.219.17 דווח על תגובה זו

  • 29.

    גם לנו מותר להתעלם מגלגלצ שאין לו הצדקה להיות באוויר

    שושו, 19/07/12 16:33

    אם היה גלגלצ תלוי ברייטינג מזמן היה יורד ונעלם מהשטח. תחנה פלצנית המתיימרת להיות המכתיבה של המוזיקה הישראלית

    IP: 87.68.64.76 דווח על תגובה זו

  • 28.

    ''שרק מבקשת לעשות שמח מבלי לאתגר ''.

    חץ -מזרחי., 19/07/12 16:25

    הנימוק הכי רדוד ומטופש ששמעתי מאז ומעולם על מוזיקה מזרחית.
    ההצלחה הכלכלית של דודו אהרון נובעת אך ורק מהצלחת המוזיקה שהוא מוציא,חד וחלק !!!
    כל ההסברים שלך,הביקורת והנימוקים המתובלים במילים גרנדיוזיות לא יועילו לך.הביקורת הכי טובה בעולם לזמר או ללהקה הם הקהל הרב שנוהר להופעותיו,ולתדירות השמעת השירים בכלי התקשןרת ובמסיבות שונות.אני לא יודע מי קורא את הביקורות שלך ולמי בכלל איכפת מהן.המוח לא בא לחקור את המוזיקה ושום שיר לא נועד להיות אתגר אינטלקטואלי,שיר אמור לעניק ריגוש,להפעיל את החושים החבואים במוח ,להקפיץ ,ולשמח להעציב וכו ''.זה מה שמעניין את רב הציבור שוחר המוזיקה .בנוסף אתה מנסה לסכסך בין זמרי המזרח כשאתה מציין לשבח את בניון וזהבה בן ,,,את המלאכה הזאת אתם המבקרים עושים בכישרון עילאי,,לסכסך,,ובשפה הכי משובחת ניתן להגיד שאתם המבקרים ''מחרטטים עם כל החארטה ''.

    IP: 84.228.133.54 דווח על תגובה זו

    • כן... אבל יש אנשים פחות קופיים ממך

      אחת שהיא מזרחית, אבל עם קצת מוח, 19/07/12 17:10

      שמוזיקה כן חשובה ומעניינת אותם, ומילים בעברית שלא מזלזלות באינטיליגנציה של ילד בן 4.

      IP: 77.127.100.132 דווח על תגובה זו

      • מלקקת תחת של אשכנזיים.

        חץ-מזרחי., 19/07/12 18:37

        מתאשכנזת עלובה ,אף אחד לא מחייב אותך להאזין למוזיקה מזרחית .את יכולה לפתוח את אחד הערוצים שמשמיעים זבל מוסיקלי ''מאתגר חשיבה''ולהנות ממנו .יש ציבור גדול שאוהב מוזיקה מזרחית והדבר לא מעיד על אינטלגנציה נמוכה.התגובה שלך מעידה שמוחך הוא איבר מצומצם ,רופס ודל בחמצן .אני לא יודע מה זה מוזיקה אינטלגנטית ומאתגרת,הגדרה פלצנית ומתנשאת של אנשים ששונאים עדות מזרח ,ומה לעשות שיש גם אנשים כמוך ששונאים את מוצאם אז הם ילקקו את התחת הלבן של האשכנזים בתקווה שיזרקו לעברך תשומת לב.אני מרחם עלייך.

        IP: 84.228.133.54 דווח על תגובה זו

        • בטח שלא לא תדע מהי מוזיקה אינטליגנטית

          חיים, 19/07/12 20:35

          לצורך כך צריך מעט תאי מוח פעילים , אצלך זה כנראה שלב שעבר חלף לו .
          את רגשי הנחיתות נעלובים שלך שמור למוזיקה המזרחית הרדודה שכ''כ מתאימה לך .

          IP: 87.68.78.166 דווח על תגובה זו

        • אויש תירגע, עוד מקופח מקצועי

          חץ רקוב, 19/07/12 21:16

          מוסיקה מזרחית היא אולי טובה רק ממוסיקה תורכית יללנית. אף אחד לא חייב לאהוב את הזבל הזה. אם רוצים מוסיקה טובה עם אוריינטציה מזרחית אז שומעים מוסיקה ע ר ב י ת!


          ואתה טיפש וחבל שיש עוד כמה ממך שמשלמים הרבה כסף לאמן של שקל.

          IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

          • באמת אתה רקוב.

            חץ-מזרחי., 19/07/12 22:26

            אמרתי כבר,,,מתאשכנז עלוב וחסר חוליות. למדת הייטב מהלבנים איך להיות יהיר ומתנשא.בניגוד גמור אלייך אני גאה במוצאי המזרחי,,תמשיך לשמוע בטהובן ,מוצארט ,,גם הגרמנים היו חובבי קונצרטים וראינו מה עוללו לאנושות,,עלק אינטליגנטים ,,,,

            IP: 84.229.112.160 דווח על תגובה זו

            • כדאי לך לשקול סדנא לטיפול בכעסים. האולקוס בדרך (ל''ת)

              כמה התלהמות, 21/07/12 14:51


              IP: 217.132.241.102 דווח על תגובה זו

          • היא לא מוזיקה יללנית! יש ויש! דבר שני רוני דואני היא דוגמא לפופ נחות (ל''ת)

            שגרוע אלפי מונים מכול זמר מזרחי בטח שמדודו, 20/07/12 04:19


            IP: 79.180.234.152 דווח על תגובה זו

        • איזו ג'ורה... (ל''ת)

          שי, 20/07/12 13:33


          IP: 46.117.152.253 דווח על תגובה זו

    • לפחות תלמד לכתוב בלי שגיאות לפני שאתה מתיימר ללמד

      מזרחי כמוך,רק אינטיליגנט., 19/07/12 18:15

      כל הקהל הזה שאתה מדבר עליו שנוהר להופעות של דודו אהרון ושל דומיו אני יכול לסכם אותם במילה אחת, אבל אני לא אגיד אותה כי כולם כבר יודעים.
      להמציא מילים שיביאו אנשים להופעה גם אני יכול,גם נסראללה יכול מסתבר,זה לא עושה אותו למשהו מיוחד. במוזיקה יש הרבה יותר מ''בלבלי אותו'' אבל כל אחד שיתחבר למה שבא לו. אני מניח שהקהל של דודו אהרון יכל להנות ממוזיקה יותר מגוונת אם רק היה יודע אנגלית, או לפחות עברית רק ברמה טיפה יותר גבוהה...
      ואני מכיר את האנשים האלה מקרוב .
      חלאס עם הבכיונים על קיפוח,מי שרוצה לשמוע מזרחית שישמע את התחנות המיועדות לכך ולא יחפש את זה בתחנות ששמים בהן מוזיקה אמיתית.

      IP: 77.124.18.56 דווח על תגובה זו

  • 27.

    וזכותו לטעון לגזענות נגד עיתונאים כמוך... (ל''ת)

    לא חובב מוזיקה מזרחית ים תיכונית ובמיוחד לא בניון, 19/07/12 16:23


    IP: 79.177.11.99 דווח על תגובה זו

  • 26.

    כל מילה בסלע! (ל''ת)

    איתי, 19/07/12 16:15


    IP: 109.186.67.81 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אתה צודק, אלא שדווקא בגלגל״צ, כיוון ששם משמיעים רק מוסיקה כיפית

    ליאור, 19/07/12 16:14

    וחסרת ייחוד או עניין, אין סיבה לכך שדודו אהרון לא נכנס לפלייליסט.

    IP: 71.202.44.49 דווח על תגובה זו

  • 24.

    מדוייק

    טל, 19/07/12 16:08

    דודו אהרון הוא סמלה של התמסחרות המוסיקה הים תיכונית. המיץ של הזבל המוסיקלי.שיודה לאלוהים שיש פה מספיק אידיוטים שנותנים לו פרנסה ולא יבקש גם הערכה שאינו ראוי לה.

    IP: 77.126.247.189 דווח על תגובה זו

  • 23.

    ''דוגמה לכך שאפשר לעשות מוזיקה ים תיכונית אינטיליגנטית ..''

    בור, 19/07/12 16:08

    עמיר בניון עושה מוזיקה מזרחית. זה לא ים תיכוני (יוון לעומת ארצות ערב). אם אתה לא יודע עלמה אתה מדבר עדיף שתסתום.

    IP: 87.69.168.216 דווח על תגובה זו

    • לידיעתך, אגן הים התיכון נושק לצפון אפריקה

      אסף, 19/07/12 17:04

      מדינות כמו מצריים, לוב ותוניסיה שייכות לאגן הים התיכון.
      נוסף על כך, אם היתה לך ולו מעט הכשרה מוסיקלית תיאורטית היית וודאי יודע שקיים קשר הדוק בין המוסיקה היוונית למוסיקה המזרחית (המזרחית האותנטית, המקורית), אם מבחינת סולמות, כליי הנגינה, אלמנטים מוסיקליים ועוד.

      המוסיקה המזרחית של היום (הפופולרית) היא בכלל מוסיקת פופ מערבית לחלוטין, אולי אם שילוב של מעט אלמנטים מזרחיים.

      הכלים מערביים (גיטרה, בס, תופים, כינור - כן, כינור הוא כלי מערבי...), הסולמות מערביים, האלמנטים העיצוביים מערביים, ורק הסלסולים מזרחיים.

      או אם לצטט משהו שקראתי פעם:
      אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר, עדיף שתסתום.

      IP: 82.166.137.162 דווח על תגובה זו

  • 22.

    יפה כתבת

    רמי, 19/07/12 16:06

    כתבה מעניינת וטובה
    מסכים לגמרי עם הכותב
    דודו אהרון, תנוח

    IP: 213.57.119.10 דווח על תגובה זו

  • 21.

    דודו אהרון לעניות דעתי בעל הזמר עם הקול האיכותי ביותר בארץ. (ל''ת)

    ווקאליסט מוכשר ויוצר בחסד., 19/07/12 16:06


    IP: 193.104.119.229 דווח על תגובה זו

    • מילא ווקליסט מוכשר, אבל יוצר בחסד??? (ל''ת)

      אסף, 19/07/12 17:05


      IP: 82.166.137.162 דווח על תגובה זו

  • 20.

    בטח שזכותכם להתעלם מדודו אהרון.

    עידו, 19/07/12 16:02

    זכותכם גם להתעלם מכל מה שלא מוצא חן בעיניכם ולפרסם רק מה שמתאים לאג'נדה שלכם, נכון?

    IP: 84.228.62.19 דווח על תגובה זו

    • למה לא?

      אסף, 19/07/12 17:06

      למה שמבקר לא יכתוב רק על מה שמתאים לו?
      הוא כתב חדשות או משהו כזה???

      IP: 82.166.137.162 דווח על תגובה זו

      • זו הבעיה. זו נורמה שהשתרשה גם בכתבי החדשות

        ?, 19/07/12 20:17

        הם מעוותים את המציאות כדי שתתאים לתפיסת העולם שלהם, בגלל שמותר.
        הרי לכתבי התרבות מותר, אז למה לא להם?

        IP: 84.228.62.19 דווח על תגובה זו

  • 19.

    יש הבדל מהותי בין כתיבת ביקורת והשמעות ברדיו

    מיכל, 19/07/12 16:00

    גלגלצ היא לא תחנה פרטית. היא תחנה שממומנת מכיסי משלמי המיסים במסגרת התקציב הצבאי. לא ייתכן שתחנה כזאת תתעלם ממה שקורה בשטח ומטעם הקהל שממן אותה. זו לא תחנה פרטית! ביקורת אתה יכול כן או לכתוב בעיתון פרטי לפי שיקול דעתך ולפי שיקול העורך שלך ושיקולי הריווחיות של בעלי המניות.
    במקרה של גלגלצ בעלי המניות הם משלמי המיסים. העורכים בתחנה מתנהגים כאילו מדובר בתחנה פרטית שלהם. זאת הבעיה!
    לא ייתכן שזמר כל כך פופולרי לא יושמע בתחנה שממומנת מכיסם של מעריציו הרבים.

    IP: 79.176.142.50 דווח על תגובה זו

    • בדיוק! (ל''ת)

      ערן, 19/07/12 18:05


      IP: 81.218.97.45 דווח על תגובה זו

  • 18.

    בואו נכנס לפרופורציות : אייל גולן,דודו אהרון ומשה פרץ-

    דנידין, 19/07/12 15:58

    זאת השלישייה הפותחת והמנצחת- ע״פ הסדר הזה. נכון המילים ברמה נמוכה. המוסיקה ברמה נמוכה. אבל... הקולות של השלישייה הנ״ל הם דבר מדהים ביותר. שיש קול כמו של אייל גולן- כמעט כל מה שתשיר ישמע מדהים. והתוצאה: מכל תקליט שלהם יוצאים 2-3 שירים ברמת על, 2-3 שירים סבירים והשאר רמה סופר נמוכה עם מילים שלא מביישות גן ילדים. בכל אופן לומר על דודו אהרון ששר את ״כוכב המזל שלי״ (לדוגמא )- ״רמה נמוכה״ או להתעלם ממנו זאת בדיחה. רמת הקול שלו לא מביישת זמרי ענק ברוסיה או במדינות ערב.

    IP: 46.76.59.191 דווח על תגובה זו

    • צריך לזכור שאייל גולן עבד בשנים הראשונות

      אני, 19/07/12 17:33

      עם זאב נחמה ותמיר קליסקי והם חיברו והפיקו לו להיטים יפים, אינטיליגנטיים ובלי מנגינה גנובה מיוון והבלקן

      איזה להיט היה לאייל גולן בחמש השנים האחרונות?

      IP: 195.62.30.20 דווח על תגובה זו

    • ועל זה אחינועם ניני אמרה פעם:''יש לכם את הקול הכי יפה,

      ., 19/07/12 20:03

      והכי מדהים, למה שלא תנסו להעלות את הרמה קצת יותר למעלה ואז זה יהיה באמת משהו מדהים''.

      IP: 84.229.219.17 דווח על תגובה זו

  • 17.

    נא לא להשתמש במילה ''מונוכרומטי,'' דודו אהרון עוד יחשוב שזה מחמאה (ל''ת)

    איציק, 19/07/12 15:57


    IP: 194.57.216.9 דווח על תגובה זו

    • חחחחחחח :) (ל''ת)

      גיל, 19/07/12 22:35


      IP: 24.9.126.6 דווח על תגובה זו

    • ''מונוכרומטי''

      אלי, 19/07/12 23:55

      לאיציק מ-17.גדול,גדול בריבוע :-).
      הייתי שם את תגובתך ככותרת המשנה לכתבה.
      ועכשיו אני שב לשבת על הכסא שנפלתי ממנו.

      IP: 109.67.33.139 דווח על תגובה זו

  • 16.

    גם אחרי השתלטות הערסים על המדינה הם עדיין מרגישים מקופחים!

    aa, 19/07/12 15:52

    אנשים שכל מה שמענין אותם זה הם עצממם לעשות שמח ולהשויץ בג'יפ החדש.
    אלימות זה דרך חיים.

    IP: 193.105.199.65 דווח על תגובה זו

  • 15.

    דודו אהרון שר מה שהיוצרים כותבים וחלק מהם (ל''ת)

    בכוכב נולד ובכל מקןם!!עיתונאי ד''ש מאריק איינשטין, 19/07/12 15:51


    IP: 79.177.109.173 דווח על תגובה זו

    • כזמר הוא אמור להתחבר למילים ואם הוא מוכן לשיר כל זבל שמישהו כתב (ל''ת)

      לא פלא שהוא צועק בכפיים, שלא ישימו לב למלים, 19/07/12 19:08


      IP: 212.199.34.114 דווח על תגובה זו

  • 14.

    תקשיב ילד-זמר מתי כספי,מילים ולחן מרטיניו דה לוילה,תרגום אהוד מנו

    אריה מחשי, 19/07/12 15:47

    שים לב למילים.
    אצלי בבית כל הזמן שמח
    ואם רוצים לבוא לא צריך מפתח
    נחמד אצלי בבית
    כשאחד נכנס מיד אחר יוצא
    נחמד אצלי בבית
    וכל מה שאתה רוצה
    אתה מיד מוצא.
    זה כתוב עלוב ושיר נהדר.


    אתה הבנת את זה ילד? זה לא בדיוק ביאליק או דילן
    זכותך לא לאהוב מזרחית,בטח השתוללת על השירים של מתי כספי במסיבות והקרחנות שלך ושל חבריך הלא מקובלים,
    רק אל תתנשא,
    זאת מוסיקה ולעולם אבל לעולם אי אפשר לומר עליה שהיא לא טובה,בדיוק כמו עם אוכל.

    IP: 84.229.121.191 דווח על תגובה זו

    • טיפש

      אדרי, 19/07/12 17:12

      זו מוזיקה זולה ולא איכותית כמו שיש אוכל זול ולא איכותי

      IP: 77.127.100.132 דווח על תגובה זו

      • אדרי, הטיפש זה לא הוא.. הוא לא הגן על אהרון, הוא השווה לשיר של מתי כספ (ל''ת)

        אור, 19/07/12 17:52


        IP: 212.235.125.21 דווח על תגובה זו

      • אדרי לצערי לא הבנת,ולצעוק 'טיפש' לא מראה על חוכמה

        אריה מחשי, 20/07/12 09:15

        לשיר הנהדר של מתי כספי יש מילים רדודות ועלובות,נראה איזה עיתונאי יכתוב על זה.

        IP: 84.229.121.191 דווח על תגובה זו

    • תגובה מעולה, תודה אריה, יצאת צדיק, (ל''ת)

      ענק, 19/07/12 17:35


      IP: 77.127.165.97 דווח על תגובה זו

    • טיפשים כולכם - זה שיר מתורגם מברזילאית!

      ברזילרוס, 19/07/12 21:18

      זה תרגום יא גלמים. לא פלא שאתם אוהבים מוסיקה מזרחית, זה כי אתם טיפשים!

      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

  • 13.

    כתבה מעולה,סוף סוף עונים מן הצד השני! (ל''ת)

    s, 19/07/12 15:46


    IP: 85.64.101.67 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מילים יפות שמנסות לכפות על עובדה אחת- אתה גזען! (ל''ת)

    רועי, 19/07/12 15:45


    IP: 89.139.193.172 דווח על תגובה זו

    • לא צריך להיות גזען כדי לבחול בסגנון הזה (ל''ת)

      די לטפשות, 19/07/12 16:52


      IP: 87.68.253.3 דווח על תגובה זו

      • סוף למאפיה של גל''צ ! את ''אחלה חמודה'' הם כן משמיעים והמבין יבין !!! (ל''ת)

        תחנה גזענית ויהירה כולל העתונאי הנ''ל!, 20/07/12 02:32


        IP: 62.90.181.147 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מוסיקה גרועה ומעיקה

    שי ג, 19/07/12 15:45

    לשמחתי אני שומע אותה רק פעם ב..שאני בחתונה או משהו כזה וגם רק בדקות הראושנות.

    IP: 81.218.130.91 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אחרי פינק פלויד קשה לשמוע דודו אהרון. (ל''ת)

    יעל, 19/07/12 15:39


    IP: 85.250.168.239 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ואני דווקא אוהבת לשמוע מוסיקה מזרחית לפעמים

    מדויק מאוד, 19/07/12 15:35

    אבל שירגיעו שם, כי אמנות זה לא.
    אני גם אוהבת מוסיקה יוונית, אבל בשביל לקחת לחן יווני מצליח, ולהדביק לו כמה שורות קליטות בעברית, לא צריך להיות משורר.

    IP: 94.230.87.120 דווח על תגובה זו

  • 8.

    דודו אהרון

    יחיאל, 19/07/12 15:28

    מר רז ישראלי, איני יודע מי מינה אותך והסמיך אותך להיות מבקר מוסיקלי. כנראה שמספיק שמוצאך אינו מ''הלבנט'', כדי שתוכשר ככזה.
    ''גלגלץ'' הינה תחנת שידור צבאית המקבלת מימונה מצה''ל וככזו חובה עליה לשרת את כל החיילים. דבקותה של תחנה זו, לשרת רק חלק מהחיילים אינה מקובלת. אם אינה יכולה לשרת את כל צה''ל, עליה להסגר או שתופרט ואז יכולה התחנה לשדר ככל העולה על רוחם של שדרניה. אך כל עוד היא מסתופפת תחת גגו של צבא הגנה לישראל, עליה לשדר את המוסיקה שכל חיילי צה''ל נהנים ממנה ולא רק קומץ מהם.

    IP: 109.64.197.5 דווח על תגובה זו

    • יחיאל- רק תציין באיזה משרד יח''צ אתה עובד (ל''ת)

      ניר, 19/07/12 16:46


      IP: 80.179.201.179 דווח על תגובה זו

    • קרא קצת ביקורות של אבי שושן ב ynet

      אסף, 19/07/12 17:11

      כותב כל מוסיקה מזרחית, ורק על מוסיקה מזרחית. כי זה התחום שלו, את זה הוא אוהב ובזה הוא מבין. ולמרות שאני ממש לא אוהב מזרחית אני נהנה תמיד לקרוא את הביקורות שלו.

      אני לא שומע אף אחד מתלונן על כך שהוא לא כותב ביקורות על להקות מטאל.

      IP: 82.166.137.162 דווח על תגובה זו

    • עילגות הזמרים באה לידי ביטוי גם בדברי אלו המצדדים בהם (ל''ת)

      אליעזר, 19/07/12 17:42


      IP: 95.35.33.71 דווח על תגובה זו

  • 7.

    הגדרת המוסיקה

    אשכנזי דפוק, 19/07/12 15:21

    מוסיקה היא צירוף של צלילים הגורמים להנאה ולכן זאת שאלה של טעם אישי לפחות כמו אוכל ואין מבקר בעולם שיקבע מה יותר טעים חריימה או גפילטה פיש וגם היילד האינטליגנטי ששומע אהוד בנאי גם הוא זב חוטם.
    יהודה פוליקר, ברי סחרוף, יהודית רביץ, שלום חנוך, אביתר, מאיר או אהוד בנאי מה לפי דעתך הייה מוצרט אומר על המוסיקה שלהם?

    IP: 89.138.60.51 דווח על תגובה זו

    • נכון שעל טעם לא מתווכחים ---

      אבי, 19/07/12 16:06

      אבל זה שהמוזיקה הזו לטעמך, לא עושה אותה טובה,
      רק מראה מה הטעם שלך.
      איך שלא תסובב את זה מדובר באחת המגמות המבישות שיש למוזיקה להציע

      IP: 87.68.253.3 דווח על תגובה זו

    • מס' 7

      זאזה, 19/07/12 16:20

      זה כל מה שיש לך לומר??!! דוגמא קלאסית...
      רק חיזקת את מה שהכותב אמר...

      IP: 212.68.132.218 דווח על תגובה זו

    • מאיפה שאבת את ההגדרה הזאת למוזיקה????

      שלום אבשלום,, 19/07/12 17:14

      יא מעאפן. זכותו להגיד את דעתו כמו שזכולו של קופיקו אהרון ללכת למחות

      IP: 77.127.100.132 דווח על תגובה זו

      • הבעיה היא שלכל ה''כתבים'' יש בדיוק, אבל בדיוק אותה דעה.. (ל''ת)

        אור, 19/07/12 17:53


        IP: 212.235.125.21 דווח על תגובה זו

    • מוצרט לבטח לא היה אומר

      אני, 19/07/12 17:31

      שהשירים שלהם נוצרים על פס ייצור בלי שום מחשבה ומאמץ אלא רק מתכון מהיר לעוד להיט רינגטונים

      IP: 195.62.30.20 דווח על תגובה זו

    • אבל זה לא צלילים, זה המילים!

      עוד אחד, 19/07/12 21:44

      ולכן הטעם שלך במוסיקה לא משנה בכלל. כל מוסיקה היא יפה. הבעיה היא מילים מטופשות. תוריד את המילים מהשירים ותגלה עולם ומלואו.

      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

  • 6.

    יש לי 4 מילים לומר לך

    ווה ווה ווי ווה, 19/07/12 15:20

    לא שומעת אותו בכלל אז לא יודעת על מי מדובר אבל חחחח נכנסת בז'אנר

    IP: 109.186.237.175 דווח על תגובה זו

  • 5.

    וזכותי כקורא מעריב להתעלם מכותבים שכמותך. להבדיל אלף הבדלות, גלי צה'ל (ל''ת)

    אמנון, 19/07/12 15:16


    IP: 81.218.145.58 דווח על תגובה זו

    • העיקר שתישאר בנישה הזו ולא תקרא לזה תרבות (ל''ת)

      אין בעיה, 19/07/12 16:05


      IP: 84.228.4.252 דווח על תגובה זו

    • וזכות שחבל שלא ניצלת! (ל''ת)

      יאלי, 19/07/12 18:18


      IP: 79.182.210.122 דווח על תגובה זו

    • אם אתה מתעלם, מה אתה עושה כאן בדיוק? (ל''ת)

      עוד אחד 2, 19/07/12 21:45


      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

  • 4.

    דודו אהרון

    לימור, 19/07/12 15:14

    הכותב צודק לא במאה אחוז אלה במליון אחוז!!!

    ואני אחת שכן אוהבת מוזיקה הנקראת ''מזרחית''..

    איפו אהרון ודומיו כמו אייל גולן משה קובי פרץ ואיפו האומנים הגדולים כגון דקלון שרעבי בן עיון שימי תבורי הברירה הטבעית אביהו מדינה הענק וכמובן הגדול מכולם זוהר ארגוב.... אייל גולן דודו אהרון והמשה וקובי פרץ הם לא מגיעים לקרסוליים של הנ''ל... חשוב להם רק הכסף ולא הנשמה ולעשות מוזיקה.... שלא לדבר שאני כישראלית מתביישת בסוג מוזיקה רדוד ולמטה מזה של האנשים שציינתי

    IP: 62.219.232.2 דווח על תגובה זו

    • חשוב לציין גם את מרגלית צנעני

      אני, 19/07/12 17:29

      יש לה מוניטין של חפלה אבל היא זמרת איכותית עם שירים איכותיים

      IP: 195.62.30.20 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ביג לייק !!! אחלה כתבה

    שאפו, 19/07/12 15:10

    ככה בדיוק מרגישים רוב האנשים שבוחלים בדודו ובכל שאר עלובי המוסיקה המזרחית !!!
    עמיר בניון יוצר נדיר

    IP: 87.68.253.3 דווח על תגובה זו

  • 2.

    חוץ מאמיר בניון וישי לוי ולפעמים גם אייל גולן ושרית חדד (ל''ת)

    אין אף זמר שהוא יחיד ומיוחד, 19/07/12 15:09


    IP: 212.199.34.114 דווח על תגובה זו

  • 1.

    שמעת זמר ים תיכוני אחד, שמעת את כולם, שום ייחוד (ל''ת)

    לא במילים ולא במוזיקה, 19/07/12 15:08


    IP: 212.199.34.114 דווח על תגובה זו

    • אותו דבר אני יכול להגיד על בלוז, ג'ז קאנטרי ומטאל. (ל''ת)

      אור, 19/07/12 17:53


      IP: 212.235.125.21 דווח על תגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      גיל, 19/07/12 22:32


      IP: 24.9.126.6 דווח על תגובה זו