• 129.

    גלגלצ חיה בסרט (ל''ת)

    תגובה תמוהה, 20/07/12 02:04

  • 128.

    אולי בשלב הבא גם תכעסו על המאזינים שלא אוהבים מזרחי

    , 16/07/12 11:21

    זה מזכיר את הטיעון המגוחך לפיו התקשורת שמאלנית למרות שרוב העם ימני. פחחח. אז שרוב העם הימני יפתח עיתון משלו שיזכה לרוב הקוראים ושם תהיה תקשורת ימנית. ואם התקשורת שמאלנית למה רוב העם צורך אותה ?
    בדיוק כמו גלגלצ - דודו !! אם הייתה בעיה בתחנה אנשים היו מפסיקים לשמוע אותה. ככה זה עובד עם ערוצי שידור- הם מחליטים מה התוכן, והקהל מצביע ברגליים (או באצבעות) - מי שלא אוהב, שלא ישמע גלגל''צ. ואם הטיעונים שלך היו נכונים אז הרייטינג שלהם היה יורד בהדרגה, עד שהם היו מבינים שהם חייבים להשמיע קצת דודו בשביל להחזיר את המאזינים אליהם. להגיד לתחנת רדיו שהיא לא קשובה למאזיניה זה מגוחך, כי על זה היא חיה, ואם לא הייתה יודעת להקשיב למאזיניה לא הייתה הופכת לתחנת המוזיקה עם הרייטינג הכי גבוה.
    אף אחד לא בא ללמד אותך איך לעשות מוזיקה, אז בבקשה אל תנסה ללמד אף אחד איך לנהל תחנת רדיו.

  • 127.

    הבעיה זה רשות השידור שהיא היחידה שמשדרת הרי

    מוסיקאי, 12/07/12 16:44

    הבעיה היא לא בגלגל''צ, הבעיה היא שצריך לפתוח אפשרות לתחנות רדיו שישדרו באופן כלל ארצי. גל''צ הייתה מראשוני המתנגדים שרצו לפתוח תחנות רדיו אזוריות. אין לי מושג למה עשו את כך אבל אני מתאר לעצמי שזאת הייתה פשרה שגלי צה''ל לא ייפגעו. ברגע שתפתח האפשרות לתחנת רדיו פרטית כלל ארצית שתשדר אני לא חושב, אני יודע שגלגל''צ תאבד את הרלוונטיות שלה. 88 תחנה מעולה, אבל היא נישה מסוימת. אני מדבר על תחנה פרטית חופשית עסקית. לא ייתכן מצב שבו תחנה אחת קובעת מי לחיים ומי למוות במדינה המונופוליסטית הזאת. יש כאן אמנים מדהימים ומוסיקאים אמתיים ומדהימים שחלקם זוכים להכרה בחו''ל ולא בארץ. וגלגלצ מחרימים אותם. אז לחברי מגלגלצ צאו מהסרט על עצמכם כי כמו שנאמר בצבא ''כל קוץ במדבר הוא פרח '' ואתם בהחלט קוץ במדבר!

  • 126.

    תעזבו את גלגלצ, תשאירו לנו תחנה אחת נורמלית שאפשר

    R, 12/07/12 09:04

    לשמוע אחלה מוזיקה ולא את הזבל שאתם שרים

  • 125.

    לדודו אהרון

    מוקס, 12/07/12 01:39

    שמעת את השירים של עצמך פעם? גם אתה היית מתעלם!

    • חחחחחחחח...גדול!!!! (ל''ת)

      הרסת אותי מצחוק עכשין.חחחחחחחח....!!!, 12/07/12 13:41

  • 124.

    איזו סתירה - אם היה תמהיל מגוון למה לעשות פלייליסט?

    דנה, 11/07/12 22:04

    פשוט שהפלייליסט יהיה מורכב מכל השירים אשר יצאו לרדיו והעורכים של כל תוכנית יהיו אחראים להחליט איזה שיר מתאים להם לשדר בכל יום.
    הגבלת הרשימה זה ההיפך מהפלורליזם ותמהיל מגוון שהם אומרים.

    אני גם אהבתי מאד את גלגל''צ פעם אבל בשנה-שנתיים האחרונות אני פשוט הפסקתי לשמוע אותם. בקושי עולים לי על הסקאלה, רק אם זה קורה במקרה...

  • 123.

    גלגל''צ היא הכי מצליחה כי אין בה פרסומות.

    אביב, 11/07/12 20:01

    שימו בה פרסומות ואז נראה מי יוביל...

    • גם נכון. (ל''ת)

      אבל מה לעשות השירים שהם בוחרים מוצלחים,לא יעזור לכ, 12/07/12 13:42

  • 122.

    הזמרים האלו צריכים לדרוש גם מתחנות אחרות לא לשדר אותם

    איציק, 11/07/12 19:56

    אם הם לא ישודרו באף תחנה, נוכל במקום זה להינות ממוזיקה טובה ולא והזבל הרדוד שלהם. תמשיכו במאבקכם עד שיפסיקו לשדר אותכם בכל מקום אפשרי. דרך צלחה.

    • אאוצ'................................!!! (ל''ת)

      ., 12/07/12 13:42

  • 121.

    מחזק את ידי גלגלץ - לא רוצים לשמוע זבל. (ל''ת)

    אייל, 11/07/12 19:40

  • 120.

    בגלגל'צ לא משמיעים זבל!!! (ל''ת)

    יוכבד, 11/07/12 19:05

  • 119.

    מיכל אמדורסקי האם את זמרת או רקדנית גוגו (ל''ת)

    שי, 11/07/12 19:01

  • 118.

    לא חסיד של גלגלצ אבל לקרוא לשאר איכות זו בדיחה

    נוסטרדאמוס, 11/07/12 18:59

    אני לא מרבה להקשיב לגלגלצ ודווקא כן לתחנות שמשמיעות את כל הטראש הים תיכוני שנכתב בקצב של אלבום לשבוע. כל אחד חושב שהוא זמר / יוצר ורוצה שישמיעו אותו. עם כל הכבוד ויש כבוד אולי גם תעלו את הרמה. ולא, אני לא מתחסד אשכנזי לקקן רק נמאס שכל השירים נשמעים אותו דבר וכולם מדברים על זאת שהלכה או אהבה שאבדה. אולי תשקיעו בשיר ותכתבו משהו עמוק ולא רדוד כמו בריכת התינוקות במלון הנסיכה. לאומנים לוקח שנים לעבוד על אלבום ולשחרר סינגלים. בים התיכוני בכל שעה יש משהנו חדש. כל אחד הוא מלך הביצה. אין בעיה עם המלך אבל הביצה היא לא רק ילדים בני 16 שהולכים עם סמארטפונים. אולי פעם תכוונו גבוה ותוציאו משהו איכותי ולא תסתפקו בבינוניות

  • 117.

    חייבת להיות תחנה אחת לפחות בלי מוזיקה מזרחית!

    לימור, 11/07/12 18:58

    זו לא בקשה מוגזמת,
    משלמי מיסים שסובלים מהמוזיקה המזרחית,
    זכאים לפחות לתחנה אחת שנקייה מהמפגע הזה.

  • 116.

    די לגלגלץץץץץץ

    שלומי, 11/07/12 18:52

    תחנה מיושנת ומשעממת מרגיש כאילו לא השתחררתי ליפני 12 שנה מהצבא הפליליסט זהה
    מיושן משעממם ואפילו תוכניות הלייט נייטט שהיו הדבר היחיד להקשיב לו מאז שהלך לו קואמי
    תסגרו אותה או שתשנו את הפורמט כי לא לעולם חוסן הציבור הישראלי מגיב באיטיות אבל בד''כ החגיגה נגמרת
    נמאס מבחורות מתוסכלות שלוחשות לטלפון תנו לנו רדיו חדש
    כל הכבוד לדודו ושהיה בהצלחה

  • 115.

    חזק ואמץ גלגלצ!!!

    מזרח, 11/07/12 18:40

    עם כל כבוד לזמרים כמו דודו אהרון ועוד רבים טובים ואחרים גלגלצ היא תחנת רדיו שבוררת את השירים שלה בקפידה ונוטה לשדר מוזיקה לקהל מסויים
    וכנראה שאותם זמרים שכחו שיש עוד עשרות תחנות רדיו שמשדרות מוזיקה מזרחית נון סטופ ויש את ערוץ 24 עם קותי שמוטי ושאר ירקות שדואגים לשדר את שיריהם ולתת להם את הבאז התקשורתי שהם מחפשים ולא נוטים לשדר ז'אנרים אחרים(אביב גפן.מוניקה סקס.איפה הילד וכו') אז עד שיש תחנת רדיו אחת שלא משדרת מוזיקה מזרחית
    24/7 אלא ''ממעטת'' במזרחית גם עלייה הם רוצים להשתלט ועושים עלייה חרם?
    מזרחי שלא מעריץ מזרחית.

  • 114.

    ''מתעלמים מהשירים במפגין''? (ל''ת)

    א אוהל, 11/07/12 17:55

  • 113.

    כל תחנה שתנסה לשמור על רמה תתקל בהאשמות הפליה מצד אלה שלא עומדים בה (ל''ת)

    יא, 11/07/12 17:55

  • 112.

    גל''צ איבד הגולשים ומעתה גם את המאזינים תחנה שמאלנית קצה (ל''ת)

    איתן, 11/07/12 17:53

  • 111.

    זאת בדיוק הסיבה למה התחנה כלכך פופולרית, כי לא משמעים אותם (ל''ת)

    יאיר, 11/07/12 17:52

  • 110.

    אמדורסקי לא ידעתי שאת זמרת לתומי חשבתי שאת רוקדת ברמת גן (ל''ת)

    שי, 11/07/12 17:47

  • 109.

    היום שמעתי את מרגול בגלגלצ.. (ל''ת)

    קרן, 11/07/12 17:37

  • 108.

    זה לא רק כנגד האמנים המזרחיים. יש רשימה ארוכה

    אוריה, 11/07/12 17:34

    של זמרים מעולים, עם מוזיקה מצויינת אבל גלגל''צ לא מכניס אותם לרשימת ההשמעות.אין להם אומץ להוציא מילה בנושא. לעומת זאת שיר כל שיר בינוני של אביב גפן,עברי לידר ואפילו שלמה ארצי נכנס לפלייליסט בלי ועדה בכלל.
    עיתונאי רציני יעבור על רשימת הפלייליסט בשנה האחרונה לעומת האלבומים והשירים שיצאו של אמנים מרכזיים וידע את הרשימה.

  • 107.

    כשהם יוציאו שירים טובים ישמיעו אותם גם בגלגל''צ

    גיא מ., 11/07/12 17:27

    אני בעד שימשיכו לסנן שירים ברמה נמוכה. סה''כ גלגל''צ היא לא תחנה אזורית זניחה ...

  • 106.

    די לבכות יש לכם את ערוץ 24,שליטה מוחלטת של הזמר המזרחי

    עדי, 11/07/12 17:25

    שם.לא נמאס להם לדבר כל הזמן על קיפוח וקיפוח והעובדות מראות אחרת שהזמרים המזרחים מרוויחים הכי הרבה כסף, מה שמוכיח שאין להם צורך בהשמעות בגלג''צ.מספיק לראות באיזה מכוניות פאר כולם נוהגים כדי להבין שהבכי אצלם לעולם לא ייגמר.

  • 105.

    כל הכבוד לגלגל''צ! המשיכו כך! (ל''ת)

    ושעוד זמרים מזרחיים יחרימו את התחנה. אנחנו בעד!, 11/07/12 17:22

  • 104.

    כשתפסיקו לשיר בערבית ישמיעו אתכם בגלגל''צ (ל''ת)

    פריד אל עטראש, 11/07/12 17:06

  • 103.

    למה להחרים? תתבעו בבית משפט, הרי הלקוחות שלכם הם האמנים הכי טובים בארץ (ל''ת)

    לא תוכלו להפסיד, 11/07/12 16:59

  • 102.

    הלוואי וכל ''הזמרים'' ששרים מזרחית יעשו חרם ואז אני

    מגיש ברדיו ירדן, 11/07/12 16:54

    אשוב להאזין לגלגלצ , כבר יותר משנה אני עושה חרם על גלגלצ אני ממליץ לכם להאזין לתחנה 99FM

  • 101.

    מצויין. לא רוצים את דודו אהרון וחבריו בגלגל''צ. לכו לערוץ 24 שהפך לזבלה (ל''ת)

    מספיק עם מזרחית, 11/07/12 16:36

  • 100.

    דודו אהרון מעניין לי את זקיקי שערות הישבן שלי (ל''ת)

    שושנה, 11/07/12 16:30

  • 99.

    הם עושים חרא מוזיקה ואז מתלוננים שלא משדרים (ל''ת)

    גיא, 11/07/12 16:13

  • 98.

    אני מקשיבה לגלגלצ בגלל התעלמותה ממוסיקה מזרחית.

    אין לכחש - הם לא תחנה של העם., 11/07/12 16:10

    הם לא הוגנים ומאוזנים בנושא הזה.

    הם משמיעים המון מוסיקה זולה ו''המזרחית'' של ארצות הברית אבל את שלנו לא.

    לא אכחש - זו אחת הסיבות שאני מאזינה להם, אבל כשהם עוברים למוסיקה הקלה האמריקאית שמבחינתי מקבילה למוסיקה המזרחית כאן - אין כמו 88FM

    גלגלצ היא לא תחנה הוגנת. ממש לא. ישיבות הפלייליסט הזויות, אני יודעת מבפנים.

    אמנים ישראלים חדשים ומאוד טובים לא נכנסים.

    אחת ממנהלי גלגלת כבר אמר פעם שהוא מצטערת שלא ידע להעריך עד כמה תיכנס חזק המוסיקה המזרחית אל הקהל והדיר אותה מהתחנה, ובדיעברד הוא מצטער ומרגיש שעשה טעות.

    הטעות ממשיכה.

    טוב לנו, אלו שלא מוכנים לשמוע את המוסיקה הזו, רע למדינה, למוסיקה, לאזרחים פה

  • 97.

    בבקשה תחרימו את גלגל''צ

    ואם אפשר גם את כל השאר, 11/07/12 16:02

    ויבוא לציון גואל

  • 96.

    בושהההההההההההה

    רחלי כהן, 11/07/12 15:47

    מה הולך פה? פשוט גועל נפש!
    אני ממש התאכזבתי מהתחנה של גלגלצ' .
    במיוחד שכל הזמרים המוכשרים האלה, מצליחים לכבוש עם השירים שלהם את כל המצעדים ומשמיעים אותם תמיד. ובתחנה השחצנית של גלגלצ' הם זכו להתעלמות מוחלטת! זה יפה מה שהולך פה? מה רע במוזיקה שמובססת על ים תיכונית? אבל הבעייה היא שזה לא רק המוזיקה הים תיכונית, זאת ממש מלחמה של כולם מול תחנה פשוט מתנשאת!!!
    זה פשוט ביזיון באמת,במיוחד שהשירים שלהם נחשבים ללהיטים שמצליחים. אז שגלגצ' לא יעופו על עצמם יפתחו את האוזניים וגם קצת את הלב ויתחילו להשמיע את האמנים המקסימים והמדהימים האלו.
    תודה ויום טוב!

  • 95.

    גם מוכר הפלאפל השכונתי מתלונן כי מתעלמים ממנו בגל''ץ (ל''ת)

    השיר שלו ''אני מסמיק כי יש לך כתם תחינה'' הפך ללהיט, 11/07/12 15:30

  • 94.

    יש שם אנשים תרבותיים שמוסיקה ערבית לא עושה להם טוב.זבל כבר אמר יהורם? (ל''ת)

    הבחנה ברורה, 11/07/12 15:29

  • 93.

    רק ''גלי ישראל''- קוה שפרן, קלמן ליבסקינד ואראל סגל- אומנים

    מוטי, 11/07/12 15:27

    תחנה שפויה ומדהימה

  • 92.

    גלגלצ , תישארו כמו שאתם (אחלה תחנה )

    דנינו, 11/07/12 15:26

    אני מאזין רק לגלגלצ כל שיר שאני שומע זה בדיוק לטעם שלי , מי שרוצה לשמוע דודו אהרון וחבריו שיפנה לתחנות הרדיו האיזוריות.

  • 91.

    תודה לגלגלצ!!! (ל''ת)

    se7en, 11/07/12 15:19

  • 90.

    אני גם בעד לסגור את גלי צהל וגם נגד המוסיקה הים תיכונית הרדודה

    יובל, 11/07/12 15:16

    אני ימני ששונא מוסיקה ים תיכונית.
    מדובר במוסיקה רדודה שברובה כוללת תוכן מילולי שהוא מתחת לכל רמה אפשרית.
    את גלי צהל צריך לסגור בשל השמאלנות הצרופה של התחנה.

  • 89.

    מה זה משנה במילא אף אחד לא מאזין לתחנה היבשה הזאת

    דני, 11/07/12 15:15

    שירים מעפנים

  • 88.

    תחנה צוינת.

    אורית, 11/07/12 15:10

    תכנים מענינים.עיתונאים מעולים.תוכניות טובות. לא הכל רק מוסיקה.

  • 87.

    תחנה אחת מתוך רבות לא משמיעה אתכם, אוי אוי אוי, מצבכם עוד טוב

    שפרכצי, 11/07/12 15:05

    לא שמעתי פעם אחת ששידרו מטאל ישראלי ברדיו, למעט ספיישלים.
    תפסיקו להתבכיין, גם ככה טחנתם ת'מוח בכל התחנות האחרות.

  • 86.

    אמדורסקילא ידעתי שאת זמרת הייתי שאת עובדת במועדון הבורסה (ל''ת)

    שי, 11/07/12 14:54

  • 85.

    כל השירים אותו דבר וגרועים באותה מידה

    אשכזרחי, 11/07/12 14:33

    אחרי שהסכמנו שזה אותו פופ ג'ינגלים בכל תחנה, אם יש אמן שלא משמיעים אותו כשהוא פופולרי בתחנות אחרות אזי הסיבה היא גזענות על רקע אישי ובתור תחנה ציבורית הפועלת מכספי ציבור זו עבירה על החוק.
    אבל את מי מעניין החרא הזה.. אני לא מאמין שביזבזתי על זה זמן

  • 84.

    בבקשה מכם. אל תחריבו גם את גלגלצ! (ל''ת)

    אופק, 11/07/12 14:32

  • 83.

    רוצים לשמוע מוזיקת חתונות? לכו לחתונה (או תשמעו רדיו לב המדינה) (ל''ת)

    א''ב, 11/07/12 14:32

  • 82.

    רק גורם לי להעריך יותר את גלגלצ

    א''ב, 11/07/12 14:32

    רוצים לשמוע מוזיקת חתונות? לכו לחתונה (או תשמעו רדיו לב המדינה)

  • 81.

    ובקיצור

    מוקי צור, 11/07/12 14:28

    אמנים גרועים שעושים מוסיקה גרועה, מתלוננים כנגד תחנה גרועה שמשדרת שירים גרועים של אחרים, ולא את השירים הגרועים שלהם.

  • 80.

    מי שומע את התחנה המסכנה הזאת ?????

    אייל, 11/07/12 14:22

    זאת תחנה של שמאלנים מתוסכלים,היא לא מייצגת כלום,כולם שם נפוחים מהערכה עצמית ששווה לת.....

  • 79.

    לא אוהב מזרחית!!! (ל''ת)

    אולי תוציאו גם את אייל גולן מהפלייליסט, 11/07/12 14:22

  • 78.

    גם את גלגלצ תקחו לנו?

    Zvi, 11/07/12 14:20

    גלגלצ היא תחנה שנשארה עם שירים נורמליים וכמ אותה יהפכו לאל ג׳זירה ?

  • 77.

    אי אפשר למדוד רייטינג של תחנת רדיו אל תאמינו לרייטניג של התחנה (ל''ת)

    מבין עניין, 11/07/12 14:14

  • 76.

    תחנה של צפונבונים מרמת אביב (ל''ת)

    אנדריי, 11/07/12 14:10

  • 75.

    אם צה''ל=צבא העם, אז גלגלצ צריכה להיות התחנה של העם

    דובי, 11/07/12 14:09

    אני ממש לא חובב הז'אנר המזרחי וגם לא את מ. אמדורסקי, אבל תחנה המתוקצבת מתקציב הביטחון ופועלת מכספי המיסים של כולנו, ראוי שתפנה לכל הקהלים. לפחות לאלו המתגייסים לצה''ל.

    חוץ מזה, התחנה לא משהו בכלל. חוץ מהעובדה שיש בה פחות פרסומות, או יותר נכון תשדירי שירות, אין לה שום יתרון על פני האחרות, נהפוך הוא.

  • 74.

    חובה להשמיע אתכם בגלל שאתם אנשים ממש חשובים (ל''ת)

    לא טוב לכם, תקשיבו לתחנה אחרת, 11/07/12 13:57

  • 73.

    בושה

    נוי טלקר, 11/07/12 13:55

    שוט גועל נפש שתחנה לא מפרגנת לאומנים האלו ! אלו אומנים מהשורה הראשונה בארץ, אביהו ועידן מאוד פופולרים כיום ויש מאות או אלפי מאזינים שיותר מישמחו לשמוע אותם !! וגם אם והבעיה היא בז'אנר הים תיכוני , אם הם היו משתדלים ומנסים לשמוע את השירים האחרונים שלהם הם היו מבינים שזה בכלל לא מזרחי - וגם אם כן אני לא רואה בזה רע !!
    זה פשוט מגעיל שהם שמים להם מקלות בגלגלים ובמקום לתמוך ולעזור להם להתקדם הם לא משמיעים ולא מפרגנים ! פשוט בושה !! אין שום סיבה לא לתמוך ואנחנו לא ננוח עד שזה ישתנה ! כי אם כבר מדברים על צדק זה גם במוזיקה ובאומנות ! מוזיקה היא דרך להתבטא - ואם לא נותנים להם את זה אז חבל מאוד ! פשוט עצוב .

  • 72.

    אולי הבעיה שהתחנה מנוהלת עי' יהירים בני 18 שהשמש זורחת להם מה..

    אם קצת היו בוגרים..פחות היו יהירים..מצד שני יש הרב, 11/07/12 13:51

    הרבה מוזיקת טראש,שצריך לסנן.
    זה לא רשת ג',מה לעשות.

  • 71.

    תחנה של הצבא שמנוהלת בידי חבורת שמאלנים גזענים. (ל''ת)

    רוב החיילים אוהבים מוסיקה מזרחית - זה עבורם לא ?, 11/07/12 13:43

  • 70.

    בגלגלצ יש יותר מדי מזרחית, זה בלתי נסבל

    שפוי, 11/07/12 13:38

    יש לכם את תחנות הרדיו האזוריות ואת ערוץ 24 הארור בשביל להשמיע את הזבל שלכם.
    אזבו אותנו בשקט עם הכוחניות שלכם.

  • 69.

    הם לא משמיעים את הנ''ל ואת שיראל (ל''ת)

    AyaN26, 11/07/12 13:38

  • 68.

    מוסיקה מזרחית זה זבללללללללללללללל (ל''ת)

    תמיר, 11/07/12 13:31

  • 67.

    אם ישמיעו אותם, אני בטוח לא אשמע עוד גלגלץ ..

    רוני, 11/07/12 13:31

    מזרחית שישמעו בעשרות התחנות המזרחיות ..

  • 66.

    לסגור כבר את התחנה גזענית חמאסית הזאת !!

    גלי אשף, 11/07/12 13:25

    יש היום מספיק ערוצים מסחריים לשדר כל דבר אין יותר צורך בתחנה צבאית העולה הון למשלם המיסים ללא שום הצדקה לקיומה !

  • 65.

    גלגל''צ היחידים שעומדים בפרץ ושומרים על איכות.איזה קיפוח ואיזה בננה?. (ל''ת)

    מ.ק. נועה, 11/07/12 13:23

  • 64.

    אולי כי השירים החדשים שלהם לא טובים? איכות בזבל

    אלה, 11/07/12 13:14

    גלגלצ יודעים מה הם עושים
    אבל עידן יניב, מיכל אמדורסקי, שיר לוי?
    ממש לא בטוח

  • 63.

    לא צריך להשמיע בגלגלצ את השירים של דוהודוהו אהרון ושו''ת

    השועל בלול התרנגולות, 11/07/12 13:12

    תימלול מטומטם מוזיקה גרועה ויללות מכאן עד אלסקה, ברוכים יהיו גלגלצ, נוסף יש את אליקו ושו''ת. למי שיש בעיה עם האשכנזים שידפוק את הראש בקיר

  • 62.

    גלגלצ , כל הכבוד !!! לא להשבר .

    בטהובן, 11/07/12 13:04

    המוזיקה הזו שייכת לאולמי שמחות . ועדיף לכולנו שתשאר שם.

  • 61.

    חבל שרק הם מתעלמים (ל''ת)

    יוסי, 11/07/12 13:02

  • 60.

    מחזק את גלגלצ

    רובי, 11/07/12 13:02

    ידיעה מצויינת.
    אני מקווה שהחרם יתרחב וסוף סוף יעלמו מחייינו כל הטיפשים.

  • 59.

    מספיק עם שירים בערבית, יש תחנות אזוריות ורדיו ירדן בשביל זה (ל''ת)

    שפוי, 11/07/12 12:55

  • 58.

    ...

    רון, 11/07/12 12:51

    איכס איכס איכס איכס :):):))
    בואו נתחיל בזה שאני לא מבינה מה פסול במוזיקה ים תיכונית? העם אוהב מוזיקה ים תיכונית זאת עובדה שאי אפשר לחלוק עליה. נמשיך בכך שזה יכול להיות יותר ממקסים להתעורר ולשמוע מתנגן ברקע את אביהו שבת, עידן יניב או כל זמר אחר מהרפרטואר המוזכרים למעלה ברדיו:)) השירים שלהם מגיעים למקומות ראשונים במצעדי פזמונים, תחרויות וסקרים מצליחים.. משמיעים אותם אלף ואחת פעם בתחנות הרדיו השונות והאיזוריות בישראל. זה לא הגיוני שהם לא מושמעים בגלגלצ!! אין לכם שום תירוץ הגיוני וצודק למה לא אתם לא משמיעים אותם, אתם פשוט מפסידים זמרים אמיתיים, עם שירים איכותיים! והגרוע מכל אתם מפסידים מאזינים!!!!! אתם משמיעים רק את מה שאתם אוהבים ולא מה שהמאזינים באמת רוצים לשמוע!!! תתעוררו!

  • 57.

    אם גלגל''צ לא משמיעה אותם, אז איך בדיוק החרם יעזור? (ל''ת)

    לא ברור לי..., 11/07/12 12:49

  • 56.

    את מיכל אמדורסקי אסור להשמיע אפילו ב-MP3 של אנשים פרטיים ! (ל''ת)

    נאק, 11/07/12 12:48

  • 55.

    מרגול עבריינית מורשעת. לא רוצים לשמוע אותה. דוחה בחוסר שבושה (ל''ת)

    נעמה החצי-חצי, 11/07/12 12:47

  • 54.

    השתגעתם?- אנחנו הפסקנו לשמוע גלגלצ כי כל הזמן-ים תיכוני

    יקי, 11/07/12 12:47

    כל פעם שפותחים את גלגלצ יש מוסיקה נוראית ים תיכונית שיש הרגשה שבעצם משודר שיר אחד ארוך ארוך לאורך כל היום. הלוואי ויפסיקו לשדר את כל הדודו אהרונים למיניהם, הלוואי- ואז נחזור לגלגלצ

  • 53.

    קצת עובדות....

    ארז, 11/07/12 12:43

    1.אביהו לפני שנתיים היה תגלית השנה כך ששיריו הושמעו באופן תדיר בגלגלצ,לאחרונה הוא לא מצליח להעלות את הרף והוא נישאר תקוע באותו מקום
    2.בשנים עידן יניב הושמע בגלגלצ די אם נזכיר את חושב עליה,לילה לבן,את יפה,מה זאת אהבה,לצערי השירים לא מוותר ואיך אוכל לשמח אותך לא הושמעו בתחנה.
    3.השירים של מרגול בעיקר ילד לא עברו גלגלצ ובצדק השיר הושמע ביתר התחנות בעיקר בגלל יחסי ציבור והאמפטיה למרגול בעקבות כוכב נולד.צריך להזכיר לכולם שגם אומנים כמו הראל מויאל,הראל סקעת,נינט,דור דניאל,מאיה בוסקילה,דוד לביא,אפללו,איה כורם,יהודה סעדו ,גולבי ,קובי אוז הצליחו להחדיר לפלייליסט אולי שיר אחד בשנתיים האחרונות למרות שחלקם הם אומני גלגלצ מובהקים

  • 52.

    גללי צה''ל

    יוסי, 11/07/12 12:42

    גם אני מחרים אותם אבל בגלל שהם שמאלנים

  • 51.

    שירים של כל הנ''ל צריכים להישמע ברדיו ירדן (ל''ת)

    הם קוראים לזה מוסיקה?!, 11/07/12 12:36

    • אתה צודק

      אוהב מזרחית, 11/07/12 13:46

      מיכל אמדורסקי היא בכלל השפלה. עדיף שתישאר בגזרת הטלויזיה והאיברים הלא מוצענים שלה

    • ושירי ייקים ברדיו המפלגה הנאציונל דמוקרטית?

      מבולבל, 11/07/12 15:06

      ושל פולנים ברדיו לך ואלנסה? ושל רוסים ברדיו דמשק- לשעשע את חיילי פוטין שבאו לעזור לאסד?

  • 50.

    כמה מפתיע - מזרחיים טוענים לקיפוח

    דור, 11/07/12 12:33

    תפסיקו לייצר מוזיקת ''טראש'' ואולי ישמיעו אותכם.
    אייל גולן מושמע אינספור פעמים , כמו גם שלומי שבת , דודו טסה , עמיר בניון , ישי לוי ועוד רבים.

    • מה הקשר? מיכל אמדורסקי אשכנזיה ?? (ל''ת)

      ., 11/07/12 12:47

    • נכון- אמדורסקי בטח תימניה.. נכון גאון הדור? (ל''ת)

      קוזילביץ, 11/07/12 12:50

    • ומי יחליט מה זה ''טראש''? זו תחנה ממשלתית ולא פרטית!

      אור, 11/07/12 14:30

      למרות שאני ממש ממש לא שומע כל דבר שאפילו יכול להישמע ים-תיכוני, הם צודקים..

    • מי טען לקיפוח עדתי??הלו??אמדורסקי אשכנזייה (ל''ת)

      אני, 11/07/12 22:28

  • 49.

    עד שיש תחנה אחת נורמלית בלי הזבל הזה , אז רוצים להשתלט

    שלומי, 11/07/12 12:33

    גם עליה עם ''השירים '' המטומטמים האלה
    די , יש לכם מספיק מקומות להשמיע את הזבל הזה

    • ל-49 המטומטם

      נוי, 11/07/12 13:57

      חי בסרטטטטטטט האומנים האלו מושמעים בכל מקום !!!!!! ומזרחית זה לא זבל , אבל אתה בטח גם אשכנזי מסריחחחחחחחחח !!

    • בוטה אבל צודק.. (ל''ת)

      אסייתית, 11/07/12 14:14

  • 48.

    תחנה נידחת וחובבנית,מי בכלל מקשיב לה,,,,,

    מחלוף הקטן, 11/07/12 12:31

    תחנה נידחת וחובבנית,מי בכלל מקשיב לה,

    חבל על הזמן שאתם משקיעים בחרם עליה,אני הייתי מדלג ,במילא זה תחנה חסרת חשיבות לחלוטין,

    אתם גם ככה מצליחים,אז מי צריך את התחנה הזו.

  • 47.

    ד (ל''ת)

    שלומי, 11/07/12 12:31

  • 46.

    מיכל אמדורסקי? זמרת? תהיו רציניים (ל''ת)

    יניב, 11/07/12 12:29

  • 45.

    ביזיון

    נועה, 11/07/12 12:29

    באמת מגעיל .. למה !? זה שירים שכולם אוהבים לשמוע נעים וכיף רק אתם לא משמעים שפוט דוחה

    • הרוב הדומם (והחכם) לא שומע את הדרעק הזה

      א''ב, 11/07/12 14:28

      אל תכלילי!

  • 44.

    נגד גלגלצ

    ליבת, 11/07/12 12:29

    פשוט אכזבה מגלגלצ!
    כל האמנים האלה , פשוט כל אחד ואחד מהם מוציא שיר וכל שיר הוא להיט! כל פעם נורא קשה להם היות מושמעים שם וכן כולנו מרגישים שמהאמנים האלה יש סוג של התעלמות!
    זה פשוט ביזיון מהצד של גלגלצ!
    כולנו מקווים שאחרי שגלגלצ ייראו את כל הכתבות , התגובות הם יבינו שהם טעו ויתחילו לעשות פה צדק! אחרי הכל - זה מה שהמאזינים רוצים לשמוע לא מה שגלגלצ רוצים לשדר! ומה שהמאזינים רוצים לשמוע זה את כל הלהיטים הכי חמים ורובם מהאמנים האלו!

  • 43.

    זה לא פופ ים תיכוני אלו שירים מזרחיים!

    קזה, 11/07/12 12:27

    יש מספיק תחנות שמשדרים מוזיקה כזו לא צריך עוד אחת!

  • 42.

    גלגל''צ וגל''צ מזמן הפסיקו ליצג את הרוב בצבא ובמדינה

    אל: ירון דקל, 11/07/12 12:27

    לא רק במוזיקה גל''צ וגלגל''צ לא מיצגים את הרוב בצבא ובעם כל השדרים של גלגל''צ וגל''צ הם מוטים בצורה ברורה לצד אחד של המוזיקה ולצד אחד של המפה הפוליטית,כולם מקורצים מאותו חומר שאינו נימנה על הרוב בעם ובצבא, חושבים מדברים ושומעים אותו דבר כאילו זו תחנה של אדם אחד, אין פלורליזים של דעות ומחשבות, חבל מאוד לתשומת לבו של מפקד גל''צ. וכששואלים מדוע כך הדבר, אין תשובה הכל נישאר במשפחה.

    • ב.גלגל''צ וגל''צ מזמן הפסיקו לייצג פראחות ופראחים!!! (ל''ת)

      ממונה על הטעם הטוב, 11/07/12 19:10

  • 41.

    צהובונות ותת רמה ע''ח הציבור, הטפה לניצול ילדים לכול אינטרס כולל מין (ל''ת)

    גל''ץ וגלגל''ץ ''מקצועי''?? חקיינים כמוהם יש בלי סוף:, 11/07/12 12:25

  • 40.

    אולי כי המוסיקה גרועה, חשבת על זה דודו? (ל''ת)

    עידן, 11/07/12 12:21

    • תחשוב ...ולכל התחנות המוסיקה לא גרועה

      יום הדין הגיע גלגלצ, 11/07/12 14:50

      כאילו שהתחנה פרטית חוצפה חוצפה

  • 39.

    מחקתי את גלגלצ מכל המכשירים בבית ובכלי הרכב המשפחתיים !!! (ל''ת)

    גלגלצ..תחנה מיותרת !!!, 11/07/12 12:16

    • 39 צודק מאוד!!! (ל''ת)

      superman, 11/07/12 14:29

    • לא, בבקשה - אולי תיתן לנו סיכוי נוסף? מחקת אפילו מהאוטו? (ל''ת)

      אופיר, 11/07/12 14:46

    • כל הכבוד ..סוף סוף נגמר עידן

      גם אני מחרימה גלגלצ, 11/07/12 14:52

      בזכות דודו

    • אתה מיותר בהחלט (ל''ת)

      סוף סוף אפשר יהיה להאזין לרדיו נורמלי, 11/07/12 15:01

    • ממש הפחדת אותנו...ואת הביצים של ציונה (ל''ת)

      אויה לנו, 11/07/12 19:11

  • 38.

    נמאצ מגלגלצ

    דרור, 11/07/12 12:14

    נמאס מהטרור המוזיקלי.
    נמאס לשמוע את אותם שירים בלופ, מהבוקר עד הערב-יום אחר יום.
    נמאס לשמוע פרסומות לחברות מסחריות ועידוד להימורים (לוטו, טוטו שמוטו) בתחנה צבאית!!!
    חבורת פלצנים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת!

  • 37.

    תחנה ציבורית צבאית שמנוהלת ע''י ילדים אשכנזים שבטוחים שהם הכי חכמים.

    בוב, 11/07/12 12:13

    כל הכבוד לדודו אהרון. תחרימו את התחנה הסקטוריאלית הזו, ואלי תצליחו ליצור באז. בשנה האחרונה עם המחאה החברתית, הגופים הגדולים למדו שצריך להיזהר מתגובות אטומות ומתנשאות. מי שהתעלם מקריאות הציבור חטף מהלומה קשה. לציבור המזרחי נוצרה מסה קריטית היכולה לאפשר לו לשנות את נקודת שיווי המשקל בתחנות הרדיו. למרות ההיסטריה האשכנזית מכך שגם מזרחיים מושמעים, עדין הרבה יותר קל להתקדם כשאתה אשכנזי, ושיריך ממשיכים לעמוד בראש רשימת ההשמעות. העורכים ו''המבינים הגדולים'' במוסיקה היו ונשארו אשכנזים. למרות החנופה והצביעות, הם מאמינים שהאשכנזים ושיריהם טובים יותר ואיכותיים, בעוד המזרחיים ושיריהם זה בסה''כ גימיק ירוד. נסו להתקבל לגלגל''צ או ללהקה צבאית- אם אתם לא אשכנזים מקורבים, הסיכוי שלכם אפסי. תגיעו כמו עומר אדם להיות חימושניקים.
    תחנה כגלגל''צ ללא מוסיקה מזרחית אמנם תשמח את האשכנזים, אך השמחה תהיה קצרה. הם יבינו שיש גבול גם לגזענות וההתנשאות שלהם.

    • נכון

      דודו, 11/07/12 13:18

      נכון!!! צודק

    • צא מהסרט חביבי. התירוצים שלך מאוסים

      חבוב, 11/07/12 13:58

      נמאסתם עם הקיפוח והבכיינות.
      דודו אהרון כותב שירים במקלחת בשתי דקות ואחר כך בא בטענות שלא מעריכים אותו.
      תראה את הרשימת 'אמנים' שגלגלצ לא משמיעים..אלה הם האנשים שגורמים לך להרגיש תת רמה ומקופח. ובצדק.
      מספיק מספיק מספיק עם תירוצים- זה לא מזרחי או אשכנזי.
      למה אייל גולן משה פרץ ועוד מושמעים בלי סוף? איתם אין גזענות וקיפוח? כי הם פשוט שומרים על רמה גבוהה של יצירה ולא הזבל הזה שאתה ככה שומר עליו

      • יפה.כל הכבוד לתגובה מעלי של (ל''ת)

        חבוב.חבוב מעלי,צודק,והי אני מזרחי גם,אבל מצדיק תענ, 12/07/12 13:41

    • טמבל, איך אתה משווה בכלל בין הזבל הזה

      בהיר מאוד, 11/07/12 14:05

      שנקרא מוזיקה מזרחית לבין התרבות האשכנזית

    • בוב צודק (ל''ת)

      הבנאי, 11/07/12 15:17

    • וואו בוב(או 37 מעלי)מותק-אני מזרחית,ואתה אכול רגשי נחיתות.אתה יוצא

      מאוד מאוד גזען.מה לעשו,שיותר כייף שירים אלטרטיביים, 12/07/12 13:40

      מכל הקיצ'ים עם המשפטים''אוהב אותך,כפרה,בגדתי בך..וכו'.

  • 36.

    הלוואי שחד ולתמיד יעשו סוף לגלגל''צ~! נמאסו

    מורן, 11/07/12 12:12

    לא ייתכן שאמנים ישראלים ולא מחו''ל ירגישו מקופחים באיזשהי צורה שהיא.
    הם ישראלים ולא ממדינה אחרת אז צריך לתת להם את הכבוד הראוי שיוכלו גם להתגאות ברדיו כאינטרס הדדי.
    ידוע שגלגל''צ כבר נפגע בשמו משום ששם שירים מבחינה ווקאלית חסר טעם , יש המון אמנים ישראלים שבכלל אינם שרים אלא מדקלמים את השירים וזה נורא לא נעים לאוזן לשמוע.
    שיתנו מעצמם יותר גם לאמנים החדשים וגם לאמנים הותיקים כי אין מה לעשות עליהם אנחנו גדלים ואיתם אנחנו חיים ועוד מה בכך שיסתכלו על הקול של האמן ולא על הקול המציק והמורמר של כמה וכמה אמנים שפשוט מיותר להגיד שהם זמרים. לתשומת לבכם..

  • 35.

    גלגלצ אם תשמיעו אותם אני אחרים אתכם. שדידי הררי ישמיע אותם

    מתגעגע לגלגלצ של פעם, 11/07/12 12:04

    חלאס כבר יש מספיק תחנות בשביל לשמוע מוזיקת חתונות. רוצים סופש רגוע כל יום

  • 34.

    בושה !

    עמית, 11/07/12 12:03

    גלגלצ צריכים להבין שהם אמורים וצריכים להשמיע שירים שהציבור רוצה לשמוע ולא מה שהם אוהבים או לא !

    • הציבור רוצה לשמוע מוזיקה ולא זבל ים תיכוני!!! (ל''ת)

      גלית, 11/07/12 19:15

  • 33.

    חרטטטטההה

    עדן, 11/07/12 11:59

    תתקשיבו שזאת בוושה אתם צריכים לספפק את החיילים ואתם מסתכלים על כסף ?! אתם לא מבינים בכלל את המשמעות העמווקה של השירים וסליחה אבל עם כל הכבוד זה בוול בשביל חיילים ולשוב הבייתה ועל הדרך שהם עברוו ושיעבררו והמשמעות של החיים שבצבא הם יכולים לאבד כלכך מההר !
    אינלכם נפפש ונשמה אתם בסך הכל גלגלצצ ובקצב הזה גלגלצ תיהיה התחנה הכי פחות מושמעת ברדיו

  • 32.

    תגידו,רק אני פה בעד הצטרפות

    פנחס בלילי, 11/07/12 11:57

    עוד הרבה מאוד זמרים,זמרות ושאר יצורים מהז'אנר של דודו אהרון לחרם הזה,בכדי להשיג סופסוף תחנת רדיו נקייה מערסים ופרחות ותרבות נמוכה?
    מביש שאני במיעוט פה...
    אבל זו ישראל 2012 - הערסים כבר מזמן ניצחו את שוחרי האיכות.
    דרך אגב,מיליארד וחצי שירים של דודו אהרון לא שווים לשורה זניחה מבית קצר של שיר נשכח של אלטון ג'ון,למשל...

    • אתה כלכך נאור... (ל''ת)

      שרון, 11/07/12 12:28

      • לשרון - אולי הוא לא נאור (ל''ת)

        אבל לפחות הוא לא חירש, 11/07/12 16:02

  • 31.

    יאללה יאללה,אנשי הסוכנות כנראה מפגיזים פה בתגובות. (ל''ת)

    בגלגלצ נהיה שינוי לטובה,כמאזין אני דיי מבסוט., 11/07/12 11:55

  • 30.

    טוב מאוד! מי שרוצה מזרחי שישימע את אליקו..... (ל''ת)

    אלעד א, 11/07/12 11:55

    • אתה מתכוון לזבל ההוא? (ל''ת)

      מאזיני התחנה, 11/07/12 19:16

  • 29.

    לפחות יש תחנה אחת נורמלית

    סוף סוף, 11/07/12 11:55

    שימשיכו כך ויחזרו למוזיקה הישנה והטובה, רוק עברי אמיתי, שירים ישראלים יפים וטובים

  • 28.

    עוד פעם הקיפוחונים התעוררו, לא מספיק להם הבוחטות שהם עושים, רוצים עוד (ל''ת)

    זזזז, 11/07/12 11:54

  • 27.

    כל הכבוד! נמאס מתחנות של רינגטונים ושירים של 4 מילים! (ל''ת)

    רותם, 11/07/12 11:53

  • 26.

    פופ ים תיכוני עאלק

    גלגלצ תחזיקו מעמד, 11/07/12 11:50

    תסתכלו מי המחרימים. זו בדיחה מהלכת.
    מה הרמה של השירים שלהם? על מי ועל מה הם רוצים לעשות חרם?

  • 25.

    עד שיש תחנה אחת נורמלית כל הצ'וחים רוצים להשתלט גם עליה (ל''ת)

    אמנים דוחים, 11/07/12 11:50

  • 24.

    כל הכבוד לגלגל''צ !!!!!

    רן, 11/07/12 11:49

    מי צריך לשמוע את המזרחית המכה הזאת

  • 23.

    לי מפריע שאחת מכל 4 תחנות היא ערבית שאני נוסע בגליל. (ל''ת)

    יהודי, 11/07/12 11:47

    • אז סע בנגב ואז אחת מכל 2 תהיה תחנה בדואית (ל''ת)

      סמיר, 11/07/12 14:11

  • 22.

    תתחילו לכתוב שירים יותר איכותיים ואז ישמיעו אתכם (ל''ת)

    לימור, 11/07/12 11:45

  • 21.

    למזרחים יש תחנות רדיו משלהם !

    עמי, 11/07/12 11:44

    שלא ידחפו את עצמם לכל מקום. לא כולם יכולים לסבול את המוסיקה המזרחית הזאת

    • LIKEֱֱֱֱ (ל''ת)

      רובי, 11/07/12 13:04

  • 20.

    כל הכבוד לגלגל''צ ! לא רוצים מוזיקה ערבית בתחנה הרישמית של צה''ל (ל''ת)

    י, 11/07/12 11:43

    • ''התחנה הרשמית של צה''ל??'' אל תשכח להוריד את המדים החומים יותר מאוחר (ל''ת)

      טיפש, 11/07/12 14:08

  • 19.

    רק עכשיו נזכרו ?

    חסוי, 11/07/12 11:42

    כבר 6 שנים שיש אפליות בגלגלצ, זה ידוע !
    לפי דעתי צריכים להוריד את התחנה אחרי שיתבעו אותה.......

  • 18.

    אני לא מופתע מטענות האמנים ובטח שלא מתגובת התחנה:

    ההוא, מאי שם, 11/07/12 11:39

    דוגמה בולטת, אפשר למצוא גם אצל להקת אתניX. נכון שהיא לא מקופחת ומשומעת יפה בתחנה, ובכ''ז היו פעמים לא מעטות בהן הגבה הורמה נוכח חוקי ה-Playlist של גלגל''צ ושירי אתניX האחרונים:
    בעיצומו של אחד הקאמבקים היפים, לפני יותר משנה, ממש לפני שהאלבום המלא יצא, דידי הררי 'שם עין' על שיר ממנו בשם ''הטעם שנשאר'' וחרש עליו ובכך הפך אותו ללהיט וגרם ללהקה 'בעל כורחה' להוציא אותו כסינגל. כל תחנות הרדיו, אימצו את השיר לחיקן וחרשו אותו - מה שגרם לשיר לככב בראש טבלת ההשמעות השבועית של חברת mediaforest, במשך שבועיים רצופים. מי היחידה שלא אימצה אותו לחיקה? צדקתם, גלגל''צ.
    שלא לדבר על כך שהיא התעלמה מהדואט עם ריקי גל ''אהבה עושה לך טוב'' - שלא נחשב לשיר כזה גרוע בכלל.
    עוד דבר שעורר תמיהה: הסינגל ''במכונית'', יצא לתחנות הרדיו, אי-שם בסוף אוקטובר 2010. לפי הזכור לי, הוא נוגן בקושי שבוע בתחנה. אבל אז, out of the blue, השיר הוחזר לפלייליסט של התחנה, קצת אחרי צאת האלבום ''געגועים'' ( כלומר: שבעה!!! חודשים, אחרי שיצא כסינגל ) - כדי שיהיה ייצוג לשיר של הלהקה לקראת מצעד השירים הישראלי השנתי.

  • 17.

    תחנה שמנוהלת ע''י ילדים יהירים בני 18 שחושבים שהם יודעים הכל ושולטים על (ל''ת)

    המוסיקה בישראל. לסגור את גלגלצ ולפתוח בפורמט חדש., 11/07/12 11:38

  • 16.

    מעריצה אמיתית

    נועם דיין, 11/07/12 11:37

    בושה לגלגלצ!! מתביישת בהם!! ומאוכזבת ביותר!!! להתעלם ככה משירים של אומנים!!
    זו בושה ענקית בשבילהם!! אין להם שום סיבה שבעולם לא להשמיע זמרים ויוצרים כאלה טובים!!!

  • 15.

    כולנו נגיד גלגלצ!

    הודיה, 11/07/12 11:35

    הגיע הזמן שתתעוררו! כולם מאוכזבים ממכם ובצדק ! דוקא הזמרים הכי משקיעים עם השירים שרק עולים ומצליחים לא להשמיע? אכזבה פשוט אכזבה.

  • 14.

    גועלללללל נפש,

    בר, 11/07/12 11:30

    גועל נפש, באמת גועל נפש, הם נותנים את כל כולם למעריצות שלהם, לציבור, ובסוף מחרימים אותם?! גועל נפש ואין מיהל אחרת לתאר.

  • 13.

    מתביישת בגלגלצ ומאוכזבת בהם!

    אור, 11/07/12 11:29

    אני גם מתביישת בגלגלצ!! אבל גם מאוכזבת מהם!!!
    זו בושה ענקית בשבילהם!! אין להם שום סיבה שבעולם לא להשמיע זמרים ויוצרים כאלה טובים!!!

    • התגובה האינפנטילית שלך מוכיחה בדיוק למה לא משמיעים אותם

      א''ב, 11/07/12 14:30

      לכי תשמעי רדיו לב המדינה

  • 12.

    הגיע הזמן!

    לירז, 11/07/12 11:28

    גלגלצ זאת תחנה שעל אף שהיא ממומנת מכספי הציבור והצבא זו תחנה שמשדרת מה שהם אוהבים בלבד!!!
    מנסים להעלים את המוזיקה הים תיכונית ולהשאיר רק שירים ישראלים ישנים ומעט מחודשים.
    היום כמו שהריאליטי ''השתלט'' על הטלויזיה כך גם המוזיקה היום תיכונית ואין דרך להעלים אותה או להתעלם ממנה.

    • אבל זה לא מדוייק,הרי הם שמים את אייל גולן,לא..? (ל''ת)

      וגם שלומי שבת מושמע המון., 11/07/12 11:54

  • 11.

    !!!!#$%^&&**

    חלי, 11/07/12 11:26

    פשווט בושה !!
    אין מה להגיד על זה.

  • 10.

    יש להוריד את התקנים בתקנה! בזבוז כספי ציבור (ל''ת)

    שולי, 11/07/12 11:25

  • 9.

    אין מה לעשות,גלגלצ יודעים ת'עבודה.לאנשים נמאס משירים ככ ממוסחרים בלי (ל''ת)

    טיפת נשמה.עלק עושים שרירים.-נשמעים מנופחים הסוכנים, 11/07/12 11:23

  • 8.

    בוושה

    נועה נוח, 11/07/12 11:21

    זו בושה לתחנה גדולה שכזו!! מצדיקה כול מילה

  • 7.

    מספיק שנהגי מוניות טוחנים לנו את השטויות האלה בראש

    תומר, 11/07/12 11:20

    זה יותר חופר מכל שיר בפלייליסט של גלגלצ

  • 6.

    זה לא רק מזרחית זה הרבה מעבר, כל הכבוד על המאבק (ל''ת)

    אסתר שוורד, 11/07/12 11:20

  • 5.

    ואוו

    מאי מויאל, 11/07/12 11:18

    מסכימה עם כול מילה!!
    זה בושה לתחנת רדיו כ''כ גדולה שכזו!!
    זו גזענות!!!

  • 4.

    בושה!! (ל''ת)

    ליאורה, 11/07/12 11:18

  • 3.

    1

    כרמל, 11/07/12 11:18

    בווושה לגלגל'צ !!!!!!!

  • 2.

    צודק

    ספיר לוי, 11/07/12 11:18

    מסכימה עם כול מילה! זה פשוט גזענות!!
    גלגלצ היא תחנה גזענית,שחצניית ועלובה!!!

    • זו לא גזענות. גלגל''צ לא משמיעה שירים שלא ''נשמעים'' לה

      ., 11/07/12 13:11

      ולא רק של מזרחיים...
      שירים לא טובים ,לא נשמעים.נקודה.
      מספיק לזרוק את המילה ''גזענות'' בכל מקום.

  • 1.

    כל הכבוד סוף סוףך נעשה צדק (ל''ת)

    ליטל, 11/07/12 11:17